Ukryj komentarze(776)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
andergranda
2012-02-11 12:18:22
Ocena: 23(glosow:31)-+
Nie mam nic do gejow,lesbijek, transwestytow, transseksualistow. Pod warunkiem, ze nie laza mi na golasa po ulicach i nie pajacuja na paradach wolnosci. Jestem tak hetero, ze bardziej to sie nie da i mimo to, nie laze po ulicach i sie nie lize i nie macam. wiec nie toleruje pajacowania a reszta ok.
wsioweradio
2012-07-02 08:57:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dumny sobie on może być, ale jako polonista nie mogę zaakceptować jednego - kto zjadł orzeczenie?
Heroink
2012-03-21 20:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiadomo każdy jest człowiekiem i potrzeba trochę empatii u każdego z nas by świat stał sie lepszy. Z drugiej strony afiszowanie się z tym że jest się homoseksualistą jest bez sensu. Bo po cholere zwracać na siebie wszelką uwagę? Nie zmienia to faktu, że empatii trzeba troche mieć ;)
JohnyTaylor
2012-02-25 03:00:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
Trochę d**y ponadstawiasz, to będziesz dumny z bycia nosicielem wirusa HIV. Zresztą co to dla ciebie - i tak już jesteś chory na homoseksualizm. Jedna choroba w te, czy we wte....
A123456
2012-02-20 16:15:53
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jechać z pedałami! nie miał bym nic przeciwko gdyby pedałowali się w domy, a nie chcieli równo uprawnienia i adopcji dzieci. To takie kurw... modne być pedałem, fotografem i fotomodelką. Mam nadzieję że kiedyś was wszyscy wielce tolerancyjni wydymają jakieś pedały:)
slodzutkadziunia
2012-02-18 18:39:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
i bardzo dobrze .. ja również jestem i sie tego nie wstydzę .. opinia ludzi o mnie lata mi koło dupy jak im to przeszkadza to juz ich problem .. ale sa ludzie którym to nie przeszkadza . czyli krótko mówiąc moi przyjaciele ci prawdziwi ... a ludzion którym to przeszkadza mówią sami za siebie
andergranda
2012-02-20 14:02:52
Ocena: -2(glosow:10)-+
My juz tam wiemy co Ci kolo dupy lata.
Yumeria
2012-02-18 01:54:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
Wiocha bo pokazał coś, co jest tabu. Nie obnosicie się z tym, że jesteście hetero? Ciekawe dlaczego...o, czekajcie, bo MOŻECIE publicznie się całować i uważacie, że nikogo to nie mdli. Mnie mdli. NIE MAM NIC DO HETERYKÓW ALE NIECH SIĘ NIE OBNOSZĄ Z TYM XD!!!
bukos000
2012-02-15 14:36:03
Ocena: 6(glosow:8)-+
A ja jestem dumny z bycia hetero i jakoś tego typu fotek nie robie pod publike.
Jedyny mój wniosek to to, że może i gejem jesteś, ale do tego co gorsze idiotą;)
Nie mam nic do normalnych gejów, ale ciot nie trawie a to własnie ten drugi przypadek..
pekinolatino
2012-02-15 16:19:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
a co obchodzi cie cudze zycie?to co robisz na wiosce i po co komentujesz ten absurd?hipokryta.
Homofoby....sam jestes ograniczony..juz wolalbym,zebys nazwal mnie idiotą. zal ci tego swiata,to wykup bilet na wycieczke na ksiezyc.
Ogolnie ten temat to temat rzeka i jak wszedzie sa za i przeciw.
Bunny-chan
2012-02-15 05:08:37
Ocena: 3(glosow:13)-+
wiochą jest to, że ktoś tu wstawił w ogóle to foto. chłopak się nie wstydzi swojej orientacji, szczerze podziwiam go, że się otwarcie do tego przyznaje, zwłaszcza, że żyjemy w tak nietolerancyjnym społeczeństwie..
Podlasiak1977
2012-02-14 20:29:16
Ocena: -2(glosow:12)-+
dumny z bycia zbokiem?gratuluje
Glamorise
2012-02-14 22:00:38
Ocena: 0(glosow:12)-+
Zadania dla ciebie:
1. Znalezienie znaczenia słowa "zboczeniec",
2. Przeżycie dnia ze świadomością, iż niżej już się w twoim przypadku nie da upaść.
Ja bym dumna z bycia tobą nie była. Chyba bym się zabiła, gdybym miałą być tak ograniczonym przeciętnym Polakiem.
Glamorise
2012-02-15 20:10:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
@Max74 - z pewnością nie będę siedzieć na kanapie z piwem w jednej ręce i z gazetą w drugiej i gadać o czymś, o czym nie mam pojęcia. No, jak ty właśnie. Znam cztery osoby homoseksualne które są o niebo lepsze od takich ograniczonych Polaków jakim jesteś ty. Ale ty jesteś za głupi, aby to pojąć...
andergranda
2012-02-20 14:06:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
tylko ja nie wrzucam obrazkow, z napisem ''Jestem dumna, z tego ze uwielbiam kutasy!''
przemex19922
2012-02-13 21:43:49
Ocena: 8(glosow:18)-+
Homoseksualizm jest tak samo stary jak świat:D Mam tylko jedno pytanie do ludzi którzy twierdzą, że to nienaturalne. CO wam do tego kto z kim chodzi do łóżka?
przemex19922
2012-02-14 00:39:52
Ocena: 9(glosow:13)-+
Koleś ja mówię o HOMOSEKSUALIZMIE:D Rozumiesz doje ludzi w pełni świadomych tego co i z kim robią. Wiesz odbywa się to za zgoda obu osób. Nie pytam się o gwałty i zwyrodnienia w postaci pedofilii. Tylko o prosty związek partnerski?
Doghours
2012-02-13 21:09:59
Ocena: 1(glosow:11)-+
A zresztą... Co się będę kłócił, Was nie przekrzyczę, bo jest Was więcej, ale większość nie zawsze ma rację, gdybyście nie wiedzieli. Wielcy obrońcy ludu, demokracji i wolności słowa wokoło ACTA a. jak co do czego to "żyj tak jak Ci każę, bo będziesz inny, a to źle". Gorzka prawda lepsza niż kłamstw
CZachaa666
2012-02-13 20:27:07
Ocena: 4(glosow:10)-+
a ja jestem dumna z bycia lesbijką...
żal mi tylko tych co nie rozumieją naszej orientacji i tępią gejów choć sami lubią brać od tyłu...a uwielbiają laski(niby lesbijki)na które sie napatrzyli na red tube
JohnyTaylor
2012-02-25 02:50:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
orientacje są dwie - właściwa i niewłaściwa. Właściwa to związek mężczyzny z kobietą, natomiast niewłaściwa to zboczenie. TA DA!
Anonim12344d
2012-02-13 20:19:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
ciekawe czy będziesz taki dumny i się do tego gejostwa przyznasz jak dresa na ulicy spotkasz:DDDDDDDDDD
JohnnyGeorge
2012-02-13 19:00:03
Ocena: -7(glosow:11)-+
To ciąg pyte lamo
eddie24riopless
2012-02-13 17:29:31
Ocena: -11(glosow:23)-+
Lesbijki to mniejsze zło - każda kobieta coś z niej ma, ale geje? Geje to wynaturzenie! Dupa jest od srania - tym bardziej męska! Izolować ich! Ktoś powie choroba, a ja odpowiem że to jedyne lekarstwo. Dać im wielką wyspę, wywozić i niech się tam purchają w dupy a normalnym ludziom znikną z oczu!
Glamorise
2012-02-13 18:59:07
Ocena: 4(glosow:22)-+
"Dupa jest od srania"... A więc dlaczego faceci namawiają swoje dziewczyny do seksu analnego? Przecież "dupa jest od srania". Aha, i jeszcze coś: pragnę ci tylko powiedzieć, że nie różnisz się NICZYM od rasistów, komunistów i innych. następny komentarz, ciąg dalszy.
przemex19922
2012-02-13 19:46:23
Ocena: 4(glosow:12)-+
Haha lesbijki to mniejsze zło?? Przyszło ci do głowy ze każda lesbijka to jedna dziewczyna mniej na podryw? A co do tego że każda dziewczyna ma w sobie lesbijke to adekwatnie każdy facet ma w sobie coś z geja. Najlepiej to widać po alkoholu. Tylko że nikt się do tego nie przyzna.
eddie24riopless
2012-02-13 21:32:59
Ocena: -6(glosow:16)-+
Ano dokładnie - "bo tak"! Mam prawo mieć swoje zdanie prawda? Dla mnie gej albo lepiej, pedryl to ścierwo nie człowiek i żal mi powietrza którym oddycha bo to najczystrze marnotrastwo na świecie. A do tego, że każda ma coś z les to prawda. I ta prawda mniej szkodzi społeczeństwu!
awesomebeauty
2012-02-14 13:20:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
No z tym, ze musieliby ci pol rodziny wyplewic.
myszczka
2012-02-13 16:58:59
Ocena: 7(glosow:11)-+
Wiecie co?!
Zastanówcie się nad tym co piszecie , urażacie tym innych . Nie oczerniajcie ludzi , nie jest ważne jaką mają orientacje , tylko jak są nastawieni do świata i ludzi .
Może i on nie powinien tego zdjęcia publikować , no ale zrobił to , jego wola .
Wiem , że to niektórych brzydzi ..
Zboczeniec666
2012-02-13 13:41:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jego dzieci będą z niego dumne.
Positive_Energy
2012-02-15 16:29:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakie dzieci? No chyba, że adoptowane :D
ZLozySzydercow
2012-02-13 13:30:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
A najgorsze jest to, że on z ryjca przypomina Bibera
kamil12334
2012-02-12 22:03:23
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ty przynajmniej ma odwage sie przyznac a nie
daqwid2727
2012-02-12 22:15:50
Ocena: 6(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malutkakasia
2012-02-12 19:06:55
Ocena: 13(glosow:17)-+
I dlaczego jest a wiocha????? Ty jestes dumny z tego ze moze mu zazdroscisz?????
pekinolatino
2012-02-12 18:27:33
Ocena: -3(glosow:11)-+
nie musial tego pisac,to widac.czy kiedys my bedziemy musieli pisac,ze jestesmy hetero?
niech sie pochwali rodzicom.
Vakashimazu
2012-02-12 18:14:40
Ocena: -6(glosow:18)-+
Faktycznie jest z czego być dumnym.
braknickow
2012-02-12 16:44:49
Ocena: -4(glosow:10)-+
Pozdro!
daqwid2727
2012-02-12 15:23:02
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Maryyyjusz
2012-02-12 14:17:43
Ocena: -4(glosow:20)-+
Automat do Lodów :D
windykator84
2012-02-12 13:07:46
Ocena: -6(glosow:28)-+
Wyrazy współczucia dla jego rodziców.
sweetwiochmenka
2012-02-12 12:29:54
Ocena: 7(glosow:21)-+
Szukam wiochy, czekajcie.. Hm.. Coś chyba widzę... O mam! użytkownik kisiel1992 to całkiem niczego sobie wiochmen!
Homophobia is gay. Takie jest moje zdanie.
Joseline483
2012-02-12 10:50:20
Ocena: 5(glosow:23)-+
I znów brak tolerancji się objawia. Jak ja "kocham" tę nowoczesną i przyjazną Polskę... Wg mnie to nie powinno wylądować na tej stronie, bo do wiochy tego się nie zalicza. Chłopak się nie wstydzi tego, kim jest. Więc definitywnie daję -
jasioo1988
2012-02-12 01:21:22
Ocena: -2(glosow:20)-+
jak jesteś dumny to czemu zakrywasz oczy hmmm...?? ja jestem hetero i jakoś tego nie demonstruje na siłe gdzie popadnie człowieku! Nie mam takiej potrzeby, a wy geje na chama chcecie być w centrum uwagi wiecznie!! Po co? no po co? skoro normalni jesteście tak jak i my to po co pytam?!
Uzytkownik001
2012-02-12 00:14:35
Ocena: 2(glosow:12)-+
Nie mam nic do gejow lesbijek itp, lecz uwazam ze chlopak ze zdjecia nie ma sie czym chwalic.
przemo111989
2012-02-11 23:29:47
Ocena: -6(glosow:26)-+
kiedyś kupie nóż...
marlena_2302
2012-02-11 23:13:16
Ocena: -5(glosow:17)-+
je***sz gejem koles;D
amarantowe
2012-02-11 22:53:28
Ocena: 12(glosow:16)-+
Ostatnio w okolicach dużego przystanku autobusowego, wieczorem miałam okazję zaobserwować parę hetero, która odsunęła się na ubocze i tam, dość subtelnie zresztą, okazywała sobie uczucie. Drugą parą były dwie kobiety, które "miziały się" na środku przystanku, w sposób strasznie nachalny.
Staradziffka
2012-02-11 22:40:33
Ocena: 4(glosow:18)-+
Tylko, że na redtube nie ma prawdziwych lesbijek, tylko pseudolesbijki, które dla kasy obciągną koniowi mimo, że nie są zoofilkami.
jestembobrem
2012-02-11 23:28:55
Ocena: -7(glosow:9)-+
właśnie, to są słowa geja. Hetero zawsze chodzą przestraszone i trzymają się dupy swojej koleżanki bo się boją
orgia
2012-02-11 23:50:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
jestembobrem to widać że jesteś jeszcze w gimnazjum...człowieku jak chcesz poznać fajną dziewczynę to ona sama do Ciebie nie przyjdzie,czasem się trzeba pofatygować nawet jeśli jest w gronie koleżanek.
P.S Nie bój się większej grupy dziewczyn, nie gryzą, a może w tej grupie będzie inna warta uwagi;
zielonydzien
2012-02-11 21:31:24
Ocena: 0(glosow:32)-+
ciekawe czy lubi z dupy do ryja
hahaha
Staradziffka
2012-02-11 22:13:07
Ocena: 6(glosow:26)-+
A co? jesteś zainteresowany? ;)
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:53:30
Ocena: -11(glosow:11)-+
Let's faaaaaaaaaaaaaaa Let's faaaaaaaaaaaaaaa Let's faaaaaaaaaaaaaaa
Siersciuchowy
2012-02-11 20:48:28
Ocena: 7(glosow:51)-+
Skoro heteroseksualiści mogą chodzić po ulicach, się obściskiwać, całować itd itp, to chłopak sobie znalazł inny sposób chwalenia się swoją orientacją :) Czekam teraz na minusy :) Widzę, że dzisiaj uderzyłem w czułe punkty już kilku osób :)
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:49:06
Ocena: -6(glosow:24)-+
Masz. Pchlarzu
Siersciuchowy
2012-02-11 20:50:12
Ocena: 1(glosow:25)-+
Dziękuję ;* kochany jesteś ;*
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:51:02
Ocena: -7(glosow:17)-+
5zł
Siersciuchowy
2012-02-11 20:58:27
Ocena: 2(glosow:20)-+
Ahh jak bym słyszał znajomego... :)
MARILYN-DEAD
2012-02-11 21:00:45
Ocena: 1(glosow:13)-+
A być może się znamy.
Siersciuchowy
2012-02-11 21:03:06
Ocena: 2(glosow:20)-+
Jeju, być może znam tensora ;o Niemożliwe :) Jestem niezmiernie szczęśliwy z tego powodu.
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:47:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nieprawidłowy token
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:48:31
Ocena: -5(glosow:9)-+
Hłe Hłe Hłu
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:44:22
Ocena: -8(glosow:22)-+
JAK KUPISZ MI PEDAŁA TO ZROBIĘ CI MYDŁO
outlaws13
2012-02-11 20:06:11
Ocena: 5(glosow:25)-+
Powinna wszędzie obowiązywać zasada jak w amerykańskiej armii. Nie pytaj-Nie mów. Z nas nikt nie pyta kim jesteście, albo to okazujecie różowymi pierdółkami albo drzecie ryje ze jesteście pedałami. Taka zasada da wam i tak za dużo ale nich tam. Dobre moje serce. osiek łapiesz o co chodzi
Staradziffka
2012-02-11 23:41:27
Ocena: -1(glosow:11)-+
Trza zgłosić to adminowi i poprosić aby powiadomił odpowiednie organy ścigania. Życzę ci odsiadki frajerze.
JohnyTaylor
2012-02-11 19:55:33
Ocena: -5(glosow:33)-+
Homosiów da się akceptować. Choroba może dopaść każdego. Ale niech nie łączy tego typu uszczerbku na zdrowiu, ze słowem "duma"...
Siersciuchowy
2012-02-11 20:06:09
Ocena: 5(glosow:33)-+
JohnyJakiśtam, homoseksualizm to nie choroba. Tak samo jak chorobą nie jest heteroseksualizm. I powiedz mi, skoro ty możesz być dumny z tego, że masz żonę i dzieci, to czemu my nie możemy być dumni z faceta ? Proszę, wytłumacz mi to. Jeśli przedstawisz argumenty, które mnie przekonają, odczepię się.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:14:40
Ocena: 0(glosow:24)-+
Out, dzisiaj Cię nie posłucham. Obudził się we mnie zwierz, co widać w moim awatarze. Możemy sobie teraz powalczyć. i Opucjo, nie musisz mnie przed nim bronić w żaden sposób. Outa potrafię znieść. Wracając do tematu. Facet może mi zastąpić żonę. Nie przepadam za dziećmi, więc ich brakować mi nie będ
Siersciuchowy
2012-02-11 20:19:21
Ocena: 2(glosow:20)-+
Hmm... A może to ja będę decydował, kim tutaj będę, co ? Jak na razie jestem na umyśle zdrowy (badania niczego u mnie nie wykryły), także potrafię podjąć dobrą dla siebie decyzję.
pajakpajak
2012-02-11 20:24:08
Ocena: 3(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Siersciuchowy
2012-02-11 20:24:59
Ocena: 1(glosow:17)-+
A byś się zdziwił kochanie :) Zrobiłem sobie małą przerwę i wpadłem was podręczyć. I mój drogi, w żaden sposób mnie nie możesz ubezwłasnowolnić :) Decydowałem za siebie, robię to teraz i będę robił :) Także powodzenia :)
Cenotaph
2012-02-11 20:26:51
Ocena: 0(glosow:14)-+
Out, co sie dzieje dzisiaj z Tobą, zawsze takie trafne i treściwe argumenty, a dziś już któryś raz strzelasz w płot, hehe. Porównanie z lalką dmuchaną tez jest troszkę nie trafione, bo do lalki przecież nie powiesz "kocham Cię". :-) A do żony tak, jak i w jego przypadku do jego partnera.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:38:00
Ocena: 0(glosow:18)-+
Do lalki powiedzieć "kocham Cię" ? Hmm... Czy to by dziwnie nie brzmiało ? A gdzie tu odpowiedź "Ja Ciebie też" ? I lalka nie da Ci ciepła ciała. Nie podniesie Cię na duchu, nie wniesie do Twojego życia niczego oprócz jednoosobowej zabawy w łóżku ... Tudzież innym miejscu.
JohnyTaylor
2012-02-11 20:40:22
Ocena: -7(glosow:15)-+
Argument jest choćby taki, że orientacja jest jedna - ta właściwa. Mężczyzna i Kobieta dopełniają się fizycznie i psychicznie. Wszystko inne to zaburzenie - pociąg do osobników tej samej płci, do osobników niedojrzałych, czy osobników innych gatunków.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:42:43
Ocena: 2(glosow:16)-+
I uważasz, że mężczyzna nie może dopełnić psychicznie drugiego mężczyzny ? Uważasz, że z homoseksualizmu można się wyleczyć, skoro jest on chorobą ? I nie mieszaj w to tych wszystkich pseudohomoseksualistów, którzy niby po terapii stali się "normalni". Widocznie NIGDY homoseksualistami nie byli.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:44:13
Ocena: 0(glosow:16)-+
Czekaj Out, bo nie zrozumiałem. Ja nie wspominałem o zboczeniu. Pisałem o "dziwnym brzmieniu" w powiedzeniu "kocham Cię" do w pewnym sensie zabawki. Czy drugiego faceta można uznać za zabawkę ? Wątpię :)
Siersciuchowy
2012-02-11 20:52:59
Ocena: 2(glosow:20)-+
No wreszcie coś mądrego napisałeś. TO SĄ MOJE POTRZEBY i dlatego uważam, że nie potrzebuję nic więcej. To jest MOJE życie, więc SAM mogę o nim decydować. NIKT, nawet TY nie będzie mi mówił co, gdzie i jak mam robić.
Siersciuchowy
2012-02-11 21:24:56
Ocena: 2(glosow:16)-+
Nie wiem czy wiesz, ale ja uciekam przed Cieniem :) Moje życiowe zadanie, uciec ^^ Więc Out, życzę powodzenia w ściganiu mnie :D Chwilowo stoję na krawędzi cienia ;]
outlaws13
2012-02-11 21:27:00
Ocena: -9(glosow:19)-+
Tylko kolego czy tam koleżanko Mój świat jest prawdziwy i naturalny a Twój sztuczny, zakłamany i nagięty dla swojego usprawiedliwienia i stworzenia "normalności"(krzywej i złudnej) to tak samo jak by się wykłócał ze niebo jest zielone. Moje jest niebieskie i normalne a twoje zielone i też "normalne"
Siersciuchowy
2012-02-11 21:29:01
Ocena: 1(glosow:17)-+
Moje życie jest całkiem normalne :) Jedynie w łóżku zajdzie mała zmiana :) Wróć, Nie tylko w łóżku. W ukierunkowaniu uczuć. Tak będzie lepiej :)
Siersciuchowy
2012-02-11 21:41:21
Ocena: 1(glosow:15)-+
Dobra, dobra. A ty nie miałeś laptopa dzieciom dać ? Ale mi już siooo
WiesniaraWiejska
2012-02-11 19:33:58
Ocena: 1(glosow:19)-+
Jak mu to odpowiada to co w tym złego ?
Siersciuchowy
2012-02-11 20:06:52
Ocena: 4(glosow:22)-+
Out, jesli tak by patrzeć, można by dojść do wniosku "po co się myć, skoro i tak będzie się brudnym". :)
Siersciuchowy
2012-02-11 20:15:32
Ocena: 2(glosow:14)-+
A zaigram ;] Bardzo chętnie posłucham Twojej wiązanki, o czym pisałem już wyżej.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:20:01
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ach Pani Psor, kocham Panią dzisiaj ;*
Siersciuchowy
2012-02-11 20:30:41
Ocena: 2(glosow:12)-+
Wcale, że nie :) Po miesiącu brud by sam z Ciebie odpadał zapewne :) Musisz liczyć się z tym, że w powietrzu jest coś takiego, co się przykleja do nas. Zwie się to pyłem tudzież kurzem.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:40:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
Może i żyję krótko, ale dlaczego uważasz, że głupio ? I kiedy nie będzie na Tobie kurzu? Gdy będziesz wrzucony do worka, szczelnie zawiązany i zakopany pod ziemią ?
outlaws13
2012-02-11 20:47:53
Ocena: -10(glosow:16)-+
Książe będzie spalony. Głupi dlatego że rezygnujesz na własne życzenie z wielu zajebistych uczuć, doznań , satysfakcji a usprawiedliwiasz to sobie "normalnością" swoją. Rozumiem cie ze budujesz sobie swiat " na tyle może być normalny ale i tak bedziesz miał spore braki
Siersciuchowy
2012-02-11 20:49:47
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ach a ty ciągle swoje :) Jak to kiedyś pisałem - Moje życie, moja sprawa, mój tyłek, moja zabawa :)
BoaKrztusiciel
2012-02-11 19:24:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
W sumie to gówno mnie obchodzi kto komu lubi wsadzać. Chciałam tylko poczytać komentarze, bo takie zażarte dyskusję się toczą. Nie wiedziałam, że bycie homo wzbudza takie emocje. Jedyną wiochą tutaj jest chwalenie się swoją orientacją.
JohnyTaylor
2012-02-11 19:16:03
Ocena: -2(glosow:22)-+
Gejem to jest Elton John, ty co najwyżej możesz być ciotą.
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:50:47
Ocena: 2(glosow:10)-+
Niedokładnie
Homo_erectus
2012-02-11 19:14:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
dobrze przynajmniej ze dumny napisał przez u a nie ó
Homo_erectus
2012-02-11 20:14:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
znam jeszcze pare innych sprawdzonymch metod na obnizenie ciśnienia;D:D;p
MARILYN-DEAD
2012-02-11 20:55:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Bukkake?
WilczeOko
2012-02-11 19:12:12
Ocena: -3(glosow:21)-+
Do czego może się posunąć homopropaganda, szczególnie dobrze ilustruje kolejne "kłamstwo oświęcimskie". W styczniu 2005 roku z okazji 60. rocznicy wyzwolenia obozu w Oświęcimiu w Parlamencie Europejskim przedłożono projekt rezolucji, w której wymieniano ofiary obozu według osobliwej logicznie klasyf
WilczeOko
2012-02-11 19:12:49
Ocena: -4(glosow:20)-+
logicznie klasyfikacji i w następującej kolejności: mieli to być Żydzi, Romowie, homoseksualiści (niczym naród), Polacy i inne narodowości. Skoro homoseksualiści zostali wymienieni na trzecim miejscu, a Polacy na czwartym, należy sądzić, że według Parlamentu Europejskiego w Oświęcimiu cierpiało i um
WilczeOko
2012-02-11 19:16:04
Ocena: -1(glosow:21)-+
W rzeczywistości zginęło tam około 1,1-1,3 miliona Żydów, 70 tysięcy Polaków, 20 tysięcy Romów, 15 tysięcy jeńców sowieckich oraz 15 tysięcy przedstawicieli innych narodowości. Udokumentowane jest przebywanie w obozie z powodu homoseksualizmu 64 osób, z których zginęło 51. Te osoby wymienia się prze
WilczeOko
2012-02-11 19:16:42
Ocena: 0(glosow:20)-+
Te osoby wymienia się przed 70 tysiącami Polaków, przemilcza jeńców i inne narodowości, potem tylko trochę to retuszuje - i nic specjalnie poza tym się nie dzieje. Zatem homopropaganda, nawet na terenie Parlamentu Europejskiego, może posunąć się do sugerowania, że 51 to więcej niż 70 000. Podobną wa
daqwid2727
2012-02-11 19:48:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Max74
2012-02-11 20:05:54
Ocena: 0(glosow:12)-+
Też słyszałem o tej rezolucji. Ja tu widzę kolejny przykład zagalopowania się homosi podobnie jak to miało miejsce z "tęczowymi sektorami" na Euro. Wynika z tego, że sami nie uznają się za "normalnych" bo gdyby było inaczej nie umieszczali by tzw. "orientacji" między narodowościami.
paulamichal
2012-02-11 19:10:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
i dumny z tego ze ma kutasa w dupie
WilczeOko
2012-02-11 18:58:12
Ocena: -1(glosow:19)-+
Program sformułowany przez czołowych aktywistów gejowskich na zebraniu w 1988 roku w Wirginii zawiera 4 główne cele przemiany świadomości społecznej, która w konsekwencji ma doprowadzić do zmiany prawa. Są to znieczulenie, manipulacja, konwersja i eliminacja.
WilczeOko
2012-02-11 18:58:46
Ocena: -1(glosow:21)-+
Po pierwsze: Znieczulenie. Społeczeństwo trzeba zasypać taką ilością publikacji progejowskich, trzeba osiągnąć taką przewagę w mediach, aby po początkowych oporach przynajmniej zmęczenie lub znudzenie doprowadziło do uznania zjawiska homoseksualizmu za coś normalnego, akceptowalnego. Grad publikacji
WilczeOko
2012-02-11 18:59:14
Ocena: -2(glosow:20)-+
Po drugie: Manipulacja. Geje mają być przedstawiani wyłącznie niezwykle pozytywnie - jako ludzie szczególnie wrażliwi, szlachetni, pełni zasług i sukcesów, a zarazem j ako biedna, pokrzywdzona mniejszość. Służy też temu wmawianie, że wielu wielkich ludzi przeszłości było homoseksualistami - jest to
WilczeOko
2012-02-11 19:00:06
Ocena: -2(glosow:20)-+
jest to tym łatwiejsze, że zmarli protestować nie mogą. Należy natomiast przemilczać i odrzucać nawet najbardziej oczywiste dane o ciemnych i najciemniejszych stronach homoseksualizmu - właśnie tych, które przed chwilą zostały wspomniane. Usiłuje się na przykład zagłuszyć prawdę o nadreprezentacji h
WilczeOko
2012-02-11 19:01:11
Ocena: -3(glosow:19)-+
Po trzecie: Konwersja, nietzscheańskie odwrócenie wartości. To, co dotychczas było zaliczane do patologicznego marginesu życia społecznego, teraz ma być postawione w jego centrum jako rzecz godna najwyższego szacunku. Natomiast krytycy homoideologii mają zostać wyparci na ten margines, mają być wyłą
WilczeOko
2012-02-11 19:01:54
Ocena: -3(glosow:19)-+
mają być wyłączeni z publicznego dyskursu. Krytyków należy przedstawiać jako ludzi szczególnie odrażających. Bez żadnej dyskusji mają oni być wepchnięci do kategorii ignorantów, nienawistników, homofobów i bigotów - żeby nawet nie ważyli się odezwać. Należy też maksymalnie zawyżać procentowy udział
WilczeOko
2012-02-11 19:04:00
Ocena: -3(glosow:17)-+
Po czwarte: eliminacja przeciwników. Ci, którzy tak głośno krzyczą o tolerancji, często sami, gdy tylko osiągną dostatecznie wielkie wpływy, nie chcą okazać jej innym. To dlatego znakomity filozof i humanista prof. Rocco Buttiglione, bliski przyjaciel Jana Pawła II, nie mógł zostać komisarzem Unii E
WilczeOko
2012-02-11 19:05:14
Ocena: -4(glosow:16)-+
ucięło mi jedno, na początku - tu kończę: Grad publikacji ma być jak huraganowy ogień przygotowawczy artylerii, pod którym strach się w ogóle poruszyć, sprzeciwić. W Polsce program ten realizuje przede wszystkim Gazeta Wyborcza. W zeszłym roku w jej różnych wydaniach ukazywały się średnio 3 progejow
WilczeOko
2012-02-11 19:09:39
Ocena: -3(glosow:15)-+
Trzeba stwierdzić, że homoideologia jest po prostu kolejną, ateistyczną w istocie, ideologią, która zajęła miejsce zbytnio już skompromitowanego komunizmu. Ponieważ na polu gospodarczym nie sposób podtrzymywać tę utopię, ateistyczna lewica w ostatnich dziesięcioleciach z tym większą energią zaangażo
Staradziffka
2012-02-11 19:05:04
Ocena: -1(glosow:21)-+
A gdzie te badania? jakieś dowody? ja też mogę wymyślić lepszą bajeczkę.
Staradziffka
2012-02-11 19:12:39
Ocena: -1(glosow:21)-+
W takim razie swoje badania wyssałeś z palca?!
Staradziffka
2012-02-11 22:12:18
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tylko, że tu nie ma mowy o żadnej kompromitacji. Skoro nie przedstawiłeś dowodów, więc można domniemywać, że sobie je wymyśliłeś. Proste.
przemex19922
2012-02-13 22:35:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak szczerze to źle, że w Niemczech jest 70% homoseksualistów?? Jak dla mnie bomba jak będzie ich 100% to w przeciągu najbliższych 50 lat wymrą:D Poza tym niski przyrost naturalny oznacza w przyszłości otwarty rynek pracy dla obcokrajowców i wysokie becikowe dla kobiet rodzących w tym kraju. Same pl
WilczeOko
2012-02-11 18:37:43
Ocena: 0(glosow:20)-+
Widzieliście kiedykolwiek kogoś, kto lansowałby się z hasełkiem: jestem dumny, że jestem hetero? Ciekaw jestem, jaki procent dumnych ze swoich zaburzeń psychicznych, przyznałoby się do tego (potwierdzone w badaniach statystycznych), że była molestowana seksualnie w dzieciństwie..?
osiekdl123
2012-02-11 18:39:27
Ocena: -5(glosow:11)-+
O, WilczeOko odkryło Amerykę! Brawo! Ogłaszam nowy kierunek w sztuce: POSTMODERNIZM!
Siersciuchowy
2012-02-11 20:12:41
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ale powiedz mi, co zaburzenia psychiczne mają do homoseksualizmu ? Dziś mam wenę, więc was mogę trochę pomęczyć moimi jakże wnikliwymi i denerwującymi pytaniami.
Apotek
2012-02-11 18:33:41
Ocena: -11(glosow:25)-+
Wsadzałbym mu powoli brzeszczot w odbyt i darł mordę prosto do ucha krzycząc "Czy chcesz ku*wo głębiej!!!!???!?!?!?!?!?!?!?!" Haheaheaheaheaheaheaheaheaheaheahe HA!!!! A teraz dawać minusy pedały cisnę na JP 100% i sprzedam konto na Allegro za kosmiczną cenę i ktoś kupi
Staradziffka
2012-02-11 18:35:52
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tensor, wieje nudą. Postaraj się bardziej trollować. :)
Staradziffka
2012-02-11 18:45:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
Nuda. Jeszcze jakby to miało poziom wyższy niż podstawówka...
osiekdl123
2012-02-11 18:26:08
Ocena: -9(glosow:19)-+
Nie wszyscy, cioto.
osiekdl123
2012-02-11 18:30:50
Ocena: -1(glosow:17)-+
Matki własnej rodzonej nie obrażaj! Bóg mnie stworzył przecież ku*wa, nie mama i tata! A to, że jestem pedałem/gejem/ciotą czy jak tam zwiesz, to przecież recesywny allel, który otrzymałem od mojej matki :)
osiekdl123
2012-02-11 18:33:07
Ocena: -3(glosow:9)-+
Synek kur*wa wiem :)
osiekdl123
2012-02-11 18:37:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czym chlapniesz? Nic mi nie zrobisz, jesteś pionkiem.
osiekdl123
2012-02-11 18:27:25
Ocena: -5(glosow:15)-+
No co Ty ciociu nie powiesz : ) Też bym się cieszył, jakby pedały wyzdychały. Ale żeby normalni homoseksualiści (którzy nie ingerują w heteryckie życie) pozostali.
Staradziffka
2012-02-11 18:35:10
Ocena: 2(glosow:14)-+
@krejz, ty za to mógłbyś się powiesić. I tak zapewne nikogo nie obchodzisz. :) @osiek, jesteś hipokrytą?!
osiekdl123
2012-02-11 18:41:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
Stara, ja już sam nie wiem, kim jestem ;( Idę się powiesić, ale to homoseksualizmu nie wyleczy (bo to choroba zakaźna)
Staradziffka
2012-02-11 18:47:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
Tensor, a gdzie twój kochanek? porzucił cię już? :)
Staradziffka
2012-02-11 18:51:36
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie żniżyłabym się do twojego poziomu chłopcze.
abetse
2012-02-11 17:30:15
Ocena: 5(glosow:21)-+
brawo za odwagę bycia sobą. heterycy grzmią, że się nie obnoszą ze swoją orientacją, ale oni mogą okazywać sobie uczucia, a lesbijki i geje nie, bo od razu zostaliby wyzwani a pewnie pobici. na ulicy nie mogą wziąć się za rękę, przytulić czy pocałować. w takim żyjemy kraju. to jest dopiero WIOCHA.
Homo_erectus
2012-02-11 18:38:04
Ocena: 6(glosow:8)-+
i skromnym;)
Siersciuchowy
2012-02-11 20:18:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
Homo_erectus, ty skromnego nie widziałaś :) Nie będę tutaj imiennie wymieniał :)
Siersciuchowy
2012-02-11 22:03:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie ty :D Ten tam inny ... ;p
TheKrzychuj
2012-02-11 17:27:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dla mnie spoko chociaż jestem homofobem .Nie jest taki jak inni ,wygląda jak normalna osobo i oto mi ku*wa ciągle chodzi .Może być sobie gejem ale nie musi od razu robić z siebie pajaca.
pekinolatino
2012-02-12 18:29:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
hahahahha genialna dyskusja!
T-e-n-s-o-r
2012-02-11 17:09:41
Ocena: 10(glosow:14)-+
PRAWDZIWY homoseksualista ubiera się i wygląda jak zwykły facet.
Ubermensch
2012-02-11 16:46:30
Ocena: -4(glosow:18)-+
Słyszę muzykę.
Ubermensch
2012-02-11 17:17:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
achaja1 nie jesteś ciekawa czego słucham. Co Ty wszystkie moje komentarze wnikliwie czytasz? Z muzyką poraz drugi, wcdześniej był z lasem.
Ubermensch
2012-02-11 17:31:01
Ocena: -2(glosow:12)-+
Muzyką dla moich uszu jest praca zamka czterotaktowego. Achajo1 ja też mam dobrą pamięć. Jak posłuchasz pracy zamka czterotaktowego to powiec mi czy podobała ci się muzyka.
Ubermensch
2012-02-11 19:18:47
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mauser to weteran, ale bardzo go lubię bo mam sentyment do tego karabinu, i jego nowszych wersji. Tak Mauser dla mie to jak skrzypce dla muzyka.
Ubermensch
2012-02-11 20:12:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
SWD jest w mojej czołówce, podobny sentyment jak do Mausera mam do Mosina. Strzelałaś kiedyś z Mosina? Co polecasz na broń przyboczną.
Ubermensch
2012-02-11 21:23:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jako broń przyboczna uwielbiam właśnie ColtaM1911, jest tylko trochęm młodszy niż ja. Z niemieckich pistoletów Walther P1, z polskich stary poczciwy Vis, z żydowskich pustynny orzeł, a z włoskich Beretta 92f. Ciężko się mam zdecydowwać jak widzisz. Z broni białej nóż bowie, i tomahawk.
Ubermensch
2012-02-11 21:41:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
To jak achaja1 kiedy gramy koncert? Widzę że się trochę znasz na muzyce. Może jeszcze ze dwie osoby i stworzymy kwartet smuczkowy.
achaja1
2012-02-11 22:20:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
jeśli beretta to raczej 92S 9 mm Parabellum,choć większość modeli lubi się zacinać,a i zapomniałam Ruger MK2 też fajny moim zdaniem,Ubermensch nie żebym się czepiała ale ostatnio to mnie chciałeś potraktować prądem więc obawiam się że randka z Tobą grozi trwałym uszczerbkiem na moim zdrowiu lub życi
Ubermensch
2012-02-11 22:31:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie umawiam się z Tobą na randkę tylko na ,,koncert", a instrument Beretta 92 został przenumerowany po przyjęciu w armi USA. Rodzina 92 jest bardzo rozbudowana. Nie umówiłbym się na randkę z kobietą która broni pedałów.
Ubermensch
2012-02-11 22:34:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Słuchacze padną z wrażenia, jak zagramy.
Ubermensch
2012-02-11 23:03:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widzęże lubisz muzykę achajo1, moje nuty nie dolecą do twojego ucha możesz być o to spokojna, kobiet, ciężarnych, matek z małymi dziećmi nie zabieram na koncerty.
anonim84
2012-02-11 16:31:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
jestem tylko ciekaw ilu z tych ktorzy wolaja wszedzie ze są gejami i hxj wie kim są nimi naprawde...nie wiem czy czasem nie jest to tylko temu zeby zaistniec...chore! leczcie sie Wy wszyscy gejopodobni ;p coraz wiecej Was czemu...bo coraz wiecej ludzi ma nierowno pod sufitem!
RealObserwato
2012-02-11 16:46:13
Ocena: 2(glosow:16)-+
Bóg nie przepada za gejemi ja zreszta tez
Staradziffka
2012-02-11 19:10:41
Ocena: 6(glosow:14)-+
@RealObserwato, zacznijmy od tego, że Boga nie ma. A nawet gdyby był i faktycznie "nie lubił" homoseksualistów, to by ich nie stworzył. Ja pier.... i znów dyskutuję z gimnazjalistą.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:23:42
Ocena: 4(glosow:10)-+
Tak dla Waszej informacji. Kościół katolicki uznał, że homoseksualizm NIE JEST chorobą. Także dlaczego pojawił się tutaj komentarz, że Bóg nie przepada za homoseksualistami ? Jeżeli istnieje ktoś taki jak Bóg, to musi tolerować nas wszystkich, skoro do dnia dzisiejszego istniejemy.
Staradziffka
2012-02-11 22:27:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nauka nie udowodniła istnienia nadnaturalnej istoty zwanej Bogiem. Poza tym chrześcijaństwo zakłada, że Bóg jest tylko jeden (patrz: I przykazanie kościelne). To w takim razie po co na świecie tyle religii, w której każda ma swojego Boga? (Islam - Allah, Hinduizm - Śiwa, rozmaite plemiona...
Staradziffka
2012-02-11 22:30:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
mają własne bóstwa, No i Chrześcijaństwo które ma trójcę świętą). A teraz odbiję piłeczkę i ciebie zapytam Max teraz ty przedstaw dowody potwierdzające istnienie tego "jednego" Boga. :) Zaznaczam, że wiara to nie argument, bo gdy zażyję np. LSD i zobaczę różowozielone kucyki z mackami, to też mam w
Staradziffka
2012-02-11 22:32:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
...nie wierzyć, mimo, że je widzę (i to różnica, bo Boga jeszcze nikt nie widział), a wiem, że nie istnieją, tylko takie jest działanie narkotyku?
outlaws13
2012-02-11 22:39:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wiara polega na tym że sie wierzy w coś czego nie można dotknąć ani zobaczyć, to jest w środku człowieka, jest to uczucie. Wiara łączy ludzi a religia dzieli. ja i tak jestem na nie, jestem realistą. Sam dbam o siebie i jeszcze mi nic z nieba nie zleciało.
Max74
2012-02-12 10:53:43
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dziffka ale ja mówię, że WIERZĘ a nie, że mam naukowe dowody bo wtedy to byłaby nauka a nie wiara i nie ma różnych bogów a tylko są różne określenia tego samego w różnych kulturach. Po za tym otwórz umysł i poczytaj trochę bo dzieją się na tym świecie rzeczy niewytłumaczalne naukowo.
Max74
2012-02-12 10:59:34
Ocena: -4(glosow:4)-+
Kierując się Twoim rozumowaniem mogę spytać, to po co na świecie są różne kultury, rasy, narodowości z których każda ma swój język i na określenie tej samej rzeczy w każdym języku używa się innego słowa ? Nauka nie potwierdziła też w ŻADEN sposób NIEISTNIENIA Boga a na wszystko
Max74
2012-02-12 11:06:08
Ocena: -4(glosow:4)-+
próbują wymyślić teorie, które wykluczałyby Boga ale to są tylko teorie czyli nie są potwierdzone naukowo. Jak pisałem dzieją się rzeczy które nie da się wytłumaczyć naukowo więc stara to się tłumaczyć w inny sposób jak np. w Fatimie na zbiorową halucynację 70 000 osób !!!
Doghours
2012-02-13 21:00:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
Max, nie chcę mi się czytać wszystkich komentarzy, ale odpowiem na pierwszy lepszy. A Ty jak odkryłeś, że na świecie nie ma latającego potwora spaghetti, który włada całym światem, skoro go nie widziałeś? Poza tym, jak można przedstawić DOWODY na coś, że to nie istnieje?
alastorswb
2012-02-11 16:26:12
Ocena: -8(glosow:18)-+
zwykły pedał. nie zdziwie sie jak niedlugo gdzies napisza ze zdechł. trzymam kciuki zeby to bylo jak najszybciej :D
piotrek2011m
2012-02-11 18:08:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
Agresja, to reakcja obronna ukrytych homoseksualistów, bądź debili.
sebaszczak
2012-02-11 16:25:19
Ocena: -9(glosow:19)-+
Pedał
Staradziffka
2012-02-11 22:34:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
Masz takie dwa. W rowerze.
outlaws13
2012-02-11 16:28:03
Ocena: -6(glosow:22)-+
Wiesz kolego od kąd ja pisze to samo. Mnie sie nazywa homofobem i jestem zły ale ja nie mogę ich nazywać bo to ich obraza. Mnie wolno i nie mam prawa obrony bo znowu homofob a jak ja nazwę ich odpowiednio to larum i płacz, już nawet gej jest nie ładnie w wielu przypadkach.
przemex19922
2012-02-12 23:28:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy ktoś się spotkał kiedyś z tym żeby grupa homoseksualistów napadła hetero? Ja o takich przypadkach nie słyszałem. Natomiast w drugą stronę już tak. Więc ta heterofiobia wynika raczej z leku o własny byt (jesteś inny wiec ci wpier*olimy).
Doghours
2012-02-13 21:03:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobrze mówisz, w wiosce, widłami, w średniowieczu, jak się jeszcze czarownice paliło, tak jak już bywa na WIOSCE, nie w cywilizowanym świecie. Nie mówię, że ludzie mieszkający na wsi to wieśniacy, jeśli o to chodzi, a konkretnie o autora komentarza.
Staradziffka
2012-02-11 19:08:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
Oklepany pseudoargument.
outlaws13
2012-02-11 19:47:36
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nie taki pseudo. Np. Aby Polska uniknęła oskarżeń o nietolerancje Raczek i ta jego dziwna "panienka" zostali parą roku.(Policzek dla wszystkich) Raczka "panienka" dostała prace w tv, Poniedziałek dostał kilka ról nie jako dobry aktor a wymusił to krzykiem o brak tolerancji i zarzutami homofobi...
Staradziffka
2012-02-11 15:12:50
Ocena: -5(glosow:17)-+
Tak samo można się odnieść do twojej osoby.
osiekdl123
2012-02-11 16:20:38
Ocena: -2(glosow:10)-+
guido, komentarz, jaki zamieściłeś wyżej, jest sprzeczny z tym, co mówisz teraz.
littletiger
2012-02-11 14:57:38
Ocena: 5(glosow:11)-+
ale gdzie ta wiocha???
Siersciuchowy
2012-02-11 20:29:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
No tak. W końcu bez pedałów nie pojedziesz na rowerze, nie ? Ach brakuje mi mojego roweru ....
Staradziffka
2012-02-11 22:39:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pewnie nucisz to sobie, gdy jedziesz na rowerze. :P
Andrzejowy71
2012-02-11 14:34:06
Ocena: 1(glosow:15)-+
Fakt. Ale nie wszyscy. Boli ich to, że są dyskryminowani. Chcą pokazać, że są normalnymi ludźmi.. Tak sądzę.
fearsometickler
2012-02-11 14:05:29
Ocena: 7(glosow:17)-+
Nigdy nie byłem w stanie pojąć jak można być dumnym ze swojej orientacji. Ja nie czuję potrzeby informowania całego świata że odczuwam dumę z powodu takiej a nie innej płci mojej partnerki. To moja i tylko moja sprawa, co robię w łóżku i z kim i nikogo nie powinno to interesować
Staradziffka
2012-02-11 14:48:53
Ocena: 0(glosow:20)-+
Ja również. :)
Staradziffka
2012-02-11 14:59:44
Ocena: 1(glosow:19)-+
Uwielbiam takie komentarze. Można się z nich wiele dowiedzieć na temat własnej osoby. Golew, dedukujesz nas na podstawie własnej osoby? :)
Staradziffka
2012-02-11 15:13:26
Ocena: 4(glosow:20)-+
Homofoby już minusują. :)
golew
2012-02-11 15:56:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
Outlaws13:Po prostu,jeśli ludzie mylą tolerancję z utożsamianiem się z jakąs tam osobą czy grupą osób to wg.mnie jest to żałosne.Ponadto, jak już wspomniałem, jakieś przyjacielskie okazywanie uczuć itp,z nikogo jeszcze biseksualisty nie czynią,więc jak dla mnie taka postawa to zwyczajna dziecinada:)
piotrek2011m
2012-02-11 15:57:23
Ocena: -2(glosow:12)-+
A ja jestem dumny z bycia dziwakiem.
osiekdl123
2012-02-11 16:18:34
Ocena: -6(glosow:12)-+
Jako gej nie lubię bi. Są zdradliwi.
outlaws13
2012-02-11 16:34:11
Ocena: -1(glosow:19)-+
Jako hetero nie lubię homo, są zdradliwi. Ty Osiek a gdzie twoja tolerancja? Ty chcesz dla siebie mojej tolerancji a sam piszczysz na orientacje BI. Wyszło szydło z worka, hipokryto. Dobry jesteś, obłudnicy, wszystko dla siebie a nic od siebie. Popisałeś sie teraz.
osiekdl123
2012-02-11 16:44:41
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jako uczeń nie lubię mojej nauczycielki - to nie znaczy, że jej nie toleruję, szowinisto orientacyjny : )
Staradziffka
2012-02-11 18:31:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
@Golew, Tylko, że ja nie jestem jakąś pseudobiseksualistką, bo np. złapałam koleżankę za rękę. Jestem prawdziwą biseksualista, która uprawia seks zarówno z kobietami jak i mężczyznami i ja do takich należę. Piszę to całkiem szczerze. A jak mi nie wierzysz, to już twój problem.
Staradziffka
2012-02-11 19:18:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ty naprawdę uważasz, że mnie sprowokowałeś? ;) co najwyżej rozbawiłeś. Ja się nie wykłócam. Czy widać to po moich komentarzach? wątpię. Ja również przepraszam, że uraziłam pana hetero. :*
osiekdl123
2012-02-11 14:03:15
Ocena: -7(glosow:23)-+
Ładna prowokacja. Polaczki się karmią jak kaczki suchym chlebem : )
osiekdl123
2012-02-11 16:16:05
Ocena: -3(glosow:11)-+
Co do roli w seksie, można być: aktywnym, uniwersalnym, pasywnym. Tak dla rozjaśnienia.
osiekdl123
2012-02-11 16:35:04
Ocena: -2(glosow:12)-+
Skoro masz internet i jesteś oczytany, to znajdź, czego symbolem są te kolory, misiu pysiu.
outlaws13
2012-02-11 16:42:31
Ocena: -5(glosow:21)-+
Misiu pysiu kiedyś to był symbol dzieciństwa i marzeń a dziś zrobiliście z tego symbol gówna i pedalstwa. Nie trzeba googlować żeby zauważyć że tam gdzie tęcza tam jest pedalstwo i lament o odrzucenie. Orientacja skreśla was z wielu przywilejów hetero i wystarczy sie z tym pogodzić. Będzie raj.
osiekdl123
2012-02-11 17:38:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
A jaki jestem?
osiekdl123
2012-02-11 17:54:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Out, wnosisz to po moich wypowiedziach, które na dodatek umieszczone są w Internecie. Bierzecie to na poważnie, jakby miało od tych minusów zależeć nasze życie. Nic mi nie zrobicie, jestem obojętny, mogę się odpowiednio kamuflować. Uważam, jako heteryk-gej, że homoseksualizm to choroba! Wyleczmy ją.
Ubermensch
2012-02-11 17:56:00
Ocena: -3(glosow:13)-+
osiekdl123 jest kulawy i z dupą jak krąg studzienki kanalizacyjnej do której spływają ścieki innych pedałów.
osiekdl123
2012-02-11 18:00:39
Ocena: 2(glosow:10)-+
UberMensch: A ty pewnie ograniczasz się do Internetu i prawdziwego pedała na oczy nie widziałeś. Przeczuwam, że narządów rozrodczych kobiety też. Ja tak, bo jestem nieuleczalnie chory - na HOMOSEKSUALIZM i się do tego przyznaje, chociaż z osób realnych nikt o tym nie wie. Znajdź błąd tutaj.
osiekdl123
2012-02-11 18:03:28
Ocena: 2(glosow:10)-+
PS, powiedziałbym Ci coś na temat mojego życia seksualnego, ale podobno go nie będę miał -po tymże komentarzu pojawią się i takie stwierdzenia, a poza tym to niekulturalne. Ale tak, nie wolę być penetrowany, wolę penetrować (nie jesteś oczytany, więc spełniam taką samą rolę jak facet hetero w sexie
osiekdl123
2012-02-11 18:06:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Out, internet wpływa na twoje poczucie humoru? Przejmujesz się minusami - to tylko internet... A masz w ogóle życie prywatne? Szkoda mi cię : ) Pozdrawiam!
Ubermensch
2012-02-11 18:20:34
Ocena: -2(glosow:14)-+
osiekdl123 jesteś pierwszym chorym który się tu przyznał do swojego zboczenia. Namów soich kolegów pedałów z tego portalu aby zrobili to samo, bo oni twierdzą że są zdrowi a ich choroba to inna orjętacja. Nie opowiadaj nam tutaj obiawów swojej choroby.
osiekdl123
2012-02-11 18:24:33
Ocena: -1(glosow:7)-+
Poplątałeś się trochę : ) Idziesz wg własnej wiedzy, która odbiega od wiedzy właściwej? Ile razy trzeba ci to tłumaczyć, że homoseksualizm to nie choroba, a orientacja seksualna? Skoro orientacja seksualna to choroba, to heteroseksualni i biseksualni też są chorzy.
Max74
2012-02-11 18:35:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie ma czegoś takiego jak "orientacja" seksualna. Rodzimy się ludźmi i nasz cykl życia obejmuje rozmnażanie i dotyczy to całego gatunku. "Orientacja" to zaś kolejne słowo-klucz na zastąpienie innego; w tym wypadku dewiacji bo to nie ładnie obecnie nie modne.
osiekdl123
2012-02-11 18:43:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
To dlaczego to hasło pojawia się w encyklopediach, książkach, nawet na Wikipedii? Stary, szkoda mi cię i edukacji seksualnej w Polsce. Współczuje twoim dzieciom, które dowiedzą się od tatusia, że nie ma takiego czegoś jak "orientacja" a w internecie przeczytają o tym masę artykułów.
golew
2012-02-11 19:00:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
Sory ze sie wtrącę, ale wiesz osiedl123, Heteronormatywizm wskazuje na to tylko, ze to MY, hetero jesteśmy normalni, gdyby było inaczej pary homo tez mogły by mieć dzieci w sposób równie naturalny co hetero;P Owszem, jestem tolerancyjny, ale nie pieprz ze homoseksualizm to norma....
dedede66
2012-02-11 19:36:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Osiek, tu chodzi tylko o to, zebyscie nie probowali ludziom wmawiac, ze to co odbiega od normy jest normalne.My po prostu nie chcemy(przynajmniej ja) zeby nasze dzieci i wnuki musialy patrzec na dwoch chlopow calujacych sie na ulicy i zeby tlumaczono im w szkole, ze dewiacja to cos normalnego.Wy si
dedede66
2012-02-11 19:45:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
e bronicie przed nami, ale to my musimy sie bronic przed tym co wy chcecie ludziom wmowic.Wiem, ze probujesz bronic swojej racji, ale zdaniem moim i nie tylko moim jej po prostu nie masz.Szkoda mi Cie chlopie(TAK CHLOPIE!) bo zostales okropnie zbesztany, a chyba nie do konca o to chodzi.
Max74
2012-02-11 19:45:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
To są pojęcia stworzone pod waszą presją i dla was homosi, żeby uznać was za "normalnych" i taka jest prawda. Jeśli jest inaczej to czemu inne "orientacje" które zawsze występowały np. pedofilia, zoofilia, kazirodztwo są nazywane dalej "dewiacjami" ?
Staradziffka
2012-02-11 13:56:10
Ocena: 3(glosow:25)-+
Trafienie tego demota na główną potwierdza, że ten portal stacza się na dno !
Andrzejowy71
2012-02-11 13:55:47
Ocena: 14(glosow:20)-+
Dodam jeszcze, że też znam jednego geja. Jest moim przyjacielem. Jest naprawdę niesamowicie fajnym, przyjaznym człowiekiem ! Wcale nie zachowuje się w dziwny sposób, jest zwyczajnym kumplem. Może jeżeli poznacie jakiegoś geja, zrozumiecie, że to są po prostu ludzie, i nie warto ich dyskryminować.
Staradziffka
2012-02-11 14:00:04
Ocena: 8(glosow:28)-+
Ja znam wielu gejów. I potwierdzam tezę, że gej najlepszym przyjacielem kobiety. Są dowcipni, przyjaźni, zawsze doradzą, zawsze pocieszą i na pewno cię nie wykorzystają (zarówno seksualnie jak i emocjonalnie). I co ciekawe nie wyglądają jak ciotowate padały ! :O tylko wręcz wylewa się z nich męskość
Andrzejowy71
2012-02-11 14:11:53
Ocena: 6(glosow:16)-+
Dokładnie ! Powtarzam: to są normalni ludzie, nie różnią się od innych ani zachowaniem ani wyglądem. No, może z jednym wyjątkiem.. Są wyjątkowo przyjaźni, szczególnie dla dziewczyn. Denerwuje mnie ten durny stereotyp, że niby geje są jakimiś ciotami, bo wcale nie są.
Siersciuchowy
2012-02-11 20:36:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
A ja wam powiem, dlaczego z gejów "wylewa się męskość". Otóż dlatego, że gej szuka w drugiej osobie faceta, nie kobiety ;) I tu tkwi sęk. Także robienie się na "ciotę" wcale nie świadczy o orientacji. Jedynie przekreśla szanse u geja.
osiekdl123
2012-02-11 18:25:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Twoje poglądy to dewiacja, cioto.
Staradziffka
2012-02-11 22:45:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Out, dziś sobota, a ty tak wariujesz? piłeś coś? :)
mariusz1313
2012-02-11 13:53:58
Ocena: 7(glosow:17)-+
jego sprawa kim chce być!!! każdy ma prawo wyboru! jesteśmy wolni! no nie!
osiekdl123
2012-02-11 14:06:25
Ocena: 1(glosow:15)-+
No ale nie w tym kraju. W Polsce istnieje indywidualnie osobowościowa Korea Północna.
Andrzejowy71
2012-02-11 14:16:14
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ja nie rozumiem, w czym ludziom to przeszkadza. Po prostu tego nie pojmuję. Niech sobie będzie, kim tylko chce ! Wchodzi wam jakoś w drogę ? Robi wam coś złego ? Zastanówcie się trochę, nad tym, co mówicie.
Andrzejowy71
2012-02-11 14:30:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Fakt. Ale nie wszyscy. Boli ich to, że są dyskryminowani. Chcą pokazać, że są normalnymi ludźmi.. Tak sądzę.
osiekdl123
2012-02-11 16:24:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak widzę, że jesteście bardzo społeczni, powtarzacie tę masowo ustawioną koncepcję komentarzy typu: "to jest dewiacja i choroba, powinno się to leczyć albo powinni ich zagazować. natomiast nic do nich nie mam, niech się walą w dupę w zaciszu domowym, ale nich nie robią tego publicznie".
Andrzejowy71
2012-02-11 13:51:03
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ludzie, jaki wy macie z tym problem ? Chce być gejem, to niech sobie będzie i nic wam do tego ! W jaki sposób wam to przeszkadza ? To jest jego życie, jego wybór, i wyłącznie jego sprawa. Nie powinniście dyskryminować takich ludzi. Chciał najwyraźniej udowodnić, że w dupie ma opinie innych...
Staradziffka
2012-02-11 14:53:16
Ocena: 3(glosow:13)-+
Hahaha. Jakiś ty zabawny. A teraz wracaj do swoich gier RPG.
piotrek2011m
2012-02-11 13:44:38
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jest dumny z bycia gejem z dziada pradziada.
piotrek2011m
2012-02-11 17:36:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dziękuję.
pakustyfin
2012-02-11 13:39:07
Ocena: -5(glosow:9)-+
jak taki odważny to niech się pochwali temu gostkowi co jest na głównej pod nim :) ciekawe czy też taki odważny będzie
phobophobic
2012-02-11 13:16:05
Ocena: 7(glosow:17)-+
I jeszcze słówko odnośnie parad i ostentacyjnego pokazywania własnych poglądów - po co to robią? Chcą być uważani za normalnych, jednocześnie manifestując z hukiem swoją odmienność. Głupota
Max74
2012-02-11 14:19:09
Ocena: 1(glosow:13)-+
Geniusze tolerancji mieli nawet pomysł "tęczowych sektorów" na Euro ale ktoś się w końcu opamiętał. Chcą być uważani za normalnych a na każdym kroku demonstrują, że są inni. Myślę, że zdają sobie sprawę, że ta ich "normalność" jest chora i dlatego tak krzyczą, żeby zagłuszyć wątpliwości.
Staradziffka
2012-02-11 14:54:27
Ocena: 1(glosow:11)-+
Frozza, nic dziwnego. To Polska - kraj absurdów.
Max74
2012-02-11 16:15:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czyż nie było pomysłu z osobnymi sektorami na stadionach TYLKO dla homosi ? Tak bardzo wojujecie, że już się gubicie w żądaniach. Skoro jesteście normalni to skąd takie pomysły ? Wyobrażacie sobie co by się działo gdyby ktoś wpadł na pomysł osobnych sektorów dla czarnych albo żydów ?
lilka567
2012-02-15 23:33:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdybyśmy siedzieli cicho i nie domagali się swoich praw, to NIKT nie zmieniłby swojej opinii na nasz temat. Stłamsilibyście nas swoją definicją 'normalności', każąc zejść na bok i udawać, że nie istniejemy. A my chcemy jedynie takich samych praw, jakie macie Wy - podstawowych praw człowieka.
phobophobic
2012-02-11 13:13:51
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nie mam nic do gejów. Pan ze zdjęcia ma problem, bo gdyby było to dla niego coś naturalnego nie musiałby udowadniać tego wszystkim naokoło cykając jakieś głupie fotki.
eSDe
2012-02-11 15:22:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
A nie przyszło ci do głowy, że chce być po prostu zaakceptowany? heteroseksualizm jest powszechnie akceptowany, więc nie trzeba nikomu udowadniać, że się nim jest. Co innego homoseksualizm, który (póki co) nie jest akceptowany. Tak trudno to zrozumieć? a teraz minusujcie.
eddie24riopless
2012-02-11 13:13:39
Ocena: -16(glosow:28)-+
Zabić! ZABIĆ!!!
Andrzejowy71
2012-02-11 14:24:33
Ocena: 9(glosow:19)-+
A niby za co, do cholery ?! Zrobił Ci coś ? Licz się ze słowami człowieku.
Staradziffka
2012-02-11 14:57:40
Ocena: 2(glosow:14)-+
Kozak w necie, pi*da w świecie.
szababa
2012-02-11 12:59:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
swoją drogą... homoseksualiści mówią, że z daną orientacją się urodzili, nie jest to od nich zależne. orientacja to nie wybór, tak? więc z czego tu być dumnym? tak samo mogę powiedzieć, że jestem dumna z siebie, bo mam blond włosy. też mi osiągnięcie...
patryk1605
2012-02-11 19:36:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Być dumnym może być z tego, że nie popełnił jeszcze samobójstwa i nie wstydzi się swojej orientacji, Ty nie musisz ukrywać swojego koloru włosów przed całym światem i nie musisz ukrywać swojej drugiej połówki przed wszystkimi ...
I się zastanawiam, gdzie niektórzy widzą w telewizji obściskujących
patryk1605
2012-02-11 19:37:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
I się zastanawiam, gdzie niektórzy widzą w telewizji czy w miejscach publicznych obściskujących się homoseksualistów? Bardzo mnie to ciekawi ...
Domel40671
2012-02-11 12:52:22
Ocena: 7(glosow:23)-+
ja jestem jeszcze bardziej dumny z tego, że nie jestem gejem
Max74
2012-02-11 12:42:29
Ocena: -1(glosow:23)-+
Cóż, jak nie może błyszczeć w żadnej dziedzinie to chociaż pochwali się tym, że go ładują w odbyt. To dopiero powód do dumy - w więzieniach to jest mnóstwo takich tylko tam to się nazywa inaczej i nawet oni mają na tyle rozumu, żeby się tym nie chwalić
Staradziffka
2012-02-11 18:45:06
Ocena: -1(glosow:11)-+
Za dużo filmów się naoglądałeś. W życiu nie widziałeś zapewne żadnego homoseksualisty, tylko powtarzasz te same stereotypy.
Staradziffka
2012-02-11 22:48:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
Urzekła mnie twoja wymyślona na szybko historyjka.
vonSupremo
2012-02-11 12:33:45
Ocena: 0(glosow:20)-+
jest roznica pomiedzy tolerancja a akceptacja. pedryle tego nie rozumieja. toleruje ale nigdy nie zaakceptuje.
XRasputinX
2012-02-11 12:26:57
Ocena: 4(glosow:10)-+
Rodzice pewnie też są z niego dumni!!!
kwiatpaproci
2012-02-11 12:26:04
Ocena: -9(glosow:31)-+
nie toleruje gejów pedałów... itp... kazdego bym ubił jak psa jak by mi wszedł w droge :)
andergranda
2012-02-11 12:18:22
Ocena: 23(glosow:31)-+
Nie mam nic do gejow,lesbijek, transwestytow, transseksualistow. Pod warunkiem, ze nie laza mi na golasa po ulicach i nie pajacuja na paradach wolnosci. Jestem tak hetero, ze bardziej to sie nie da i mimo to, nie laze po ulicach i sie nie lize i nie macam. wiec nie toleruje pajacowania a reszta ok.
andergranda
2012-02-11 12:24:07
Ocena: 10(glosow:10)-+
Tez znam jednego, baaardzo fajny czlowiek. Wczesniej mial zone i ma syna, ale widocznie odkryl siebie na nowo troszke pozniej, wsak poznajemy siebie samych przez cale zycie :)
WilczeOko
2012-02-11 12:27:00
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ten, z którym się przyjaźnię, ma Żonę i dwójkę Dzieci. Jest bardzo szanowanym Homoseksualistą. Gdy Mu opowiadam, o tym, co tu wyrabia Arania (SeksTylko) - po prostu łapie się za głowę, i przeżywa. Tak walczą o tolerancję. A czemu nie walczą sami z dewiacją w swoim środowisku?
OnaJestSzalona8
2012-02-11 12:10:30
Ocena: 9(glosow:13)-+
Wreszcie jakaś ciekawa dyskusja. Czy oceniając gejów znacie choć jednego czy tylko widujecie tych przerysowanych w telewizji? Ja zawsze obstawałam za homoseksualistami odkąd poznałam bardzo miłego, sympatycznego, mądrego geja, niczym nie przypominającego tych przejaskrawionych w tv
OnaJestSzalona8
2012-02-11 12:12:33
Ocena: 8(glosow:20)-+
Homoseksualizm to nie choroba tylko orientacja. Zapamiętajcie to sobie. Może ty byś nie mógł (tzn jakiś facet) kochać się z innym mężczyzną, tak samo on by nie mógł z kobietą, bo go nie pociąga. tyle w tym temacie
Matyson
2012-02-11 12:13:57
Ocena: -9(glosow:17)-+
Wiadomo, że homoseksualizm pojawia się przecież nawet u zwierząt, nikt jednak chyba nie ma wątpliwości, że jest to anormalne zachowanie... Z tym, że tylko niewielki procent gejów jest gejami w wyniku "genetyki", a znaczna część - z powodu takiego a nie innego rozwoju cywilizacji.
Matyson
2012-02-11 12:20:38
Ocena: -2(glosow:12)-+
Poza tym, czytałem swego czasu autobiografię Rudolfa Hössa (nie ze względu na jakieś zainteresowania, czytam różne rzeczy :D), i mieli tam w obozach specjalne baraki dla gejów. Po pewnym czasie przestali oni mieć opory w stosunku do prostytutek i ogromna większość "wyzdrowiała" ^^
KrKArturoS
2012-02-11 12:43:06
Ocena: 5(glosow:15)-+
Homoseksualizm, to nie choroba tylko popęd, tak? To zacznijmy od tego, jakie są podstawowe funkcje życiowe człowieka (i każdego żywego organizmu) m.in. odżywianie, oddychanie, wydalanie, ruch oraz rozmnażanie. Choroba zaś polega na zaburzeniu funkcji organizmu lub uszkodzeniu jego struktury.
KrKArturoS
2012-02-11 12:43:58
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czy zatem homoseksualista będąc w intymnych stosunkach tylko z innymi homoseksualistami może się rozmnożyć? Nie! Homoseksualizm uniemożliwia jedną z podstawowych czynności życiowych. Jeżeli homoseksualizm, to popęd z czym mogę się zgodzić, to jest to popęd wynikający z choroby lub nabyta dewiacja.
KrKArturoS
2012-02-11 12:45:30
Ocena: 1(glosow:11)-+
Poza tym homoseksualizm został wykreślony z rejestru chorób dopiero pod naciskami środowisk homoseksualnych.
Matyson
2012-02-11 12:48:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
@KrKArturoS - oczywiście. Napisałem to w komentarzu, który jest widać za trudny do zrozumienia - to zaburzenie genetyczne, pojawia się zresztą w naturze, tylko problemem jest ten drugi element - że większość tych przypadków to nabyta dewiacja, wynikająca ogólnie ze "zniewieścienia" facetów
KrKArturoS
2012-02-11 12:56:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlatego Matyson, nie piję do Ciebie.
xDPaLiiNkAxD
2012-02-11 12:09:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
kolega wrzucił jego zdjęcie .
xDPaLiiNkAxD
2012-02-11 12:08:33
Ocena: 3(glosow:13)-+
Noi bardzo dobrze ja nie mam nic do gejów uważam że to każdego indywidualna sprawa z kim sypia każdy ma prawo do szcześcia to lepiej żeby był z kobietą bo tak wypada i unieszcześliwiał ją i siebie może ten chłopak nie jest akceptowany i chciał wszystkim pokazać że leje na czyjeś zdanie a złośliwy k
OnaJestSzalona8
2012-02-11 12:13:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
zgadzam się z tobą, tak samo pomyślałam
rodzyn3197
2012-02-11 12:05:23
Ocena: 4(glosow:18)-+
Widzę, że 0 tolerancji. Kto jest adminem tej strony ? 12latek ?
Staradziffka
2012-02-11 15:03:55
Ocena: 1(glosow:11)-+
Może WilczeOko? :)
daqwid2727
2012-02-11 12:45:41
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
osiekdl123
2012-02-11 18:29:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale przecież my nie mamy żadnych praw w tym chorym, homofobicznym kraju. Mam nadzieję, że wyjadę do Szwecji. Tam są lepsze zarobki, lepsze życie...
daqwid2727
2012-02-11 19:44:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
WilczeOko
2012-02-11 11:55:05
Ocena: -2(glosow:20)-+
Nasz Kraj, to dziwny Kraj. Ale kocham Go mimo wszystko, bo to moja Ojczyzna. Plamiona, skrzywdzona, okradana. Nawet teraz, z Wartości. Jesteś Patriotą? Załóż kominiarkę, będziesz NAZISTĄ. Jesteś Kibicem, za klub oddasz życie? Załóż kominiarkę? Jesteś stukniętym KIBOLEM. Jak długo będziecie naiwni???
WilczeOko
2012-02-11 11:59:53
Ocena: -2(glosow:20)-+
Na myśl nasuwają mi się same przekleństwa. Ale jedno powiem Wam, na podsumowanie: HS, tak prosicie o tolerancję, szacunek, itp. Jakimi metodami? NAZISTOWSKIMI. Propaganda, zero odniesienia do rzeczywistości. Nie dziwcie się, gdy pewnego dnia, znów gdzieś narodzi się ktoś taki, jak Adolf Hitler...
sedziadread
2012-02-11 12:00:15
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
WilczeOko
2012-02-11 12:03:55
Ocena: -1(glosow:17)-+
Narzekacie na to, co dzieje się w Polsce? Wyprowadźcie się do Serbii. Tam nie ma miejsca na parady zboczeń. Tam, gdy wyjdziesz na ulicę, by afiszować, jak jesteś chory, nie wrócisz do Domu cały. Prędzej zabierze Cię Ambulance, całego we krwi. Tego oczekujecie? DO TEGO DĄŻYCIE. Kosovo je Srbija!!!!
WilczeOko
2012-02-11 12:05:56
Ocena: -1(glosow:15)-+
Dlatego Serbia jest tak dziś gnojona przez "Rząd Światowy". Bo tam są prawdziwi Patrioci, z których na cały świat kreuje się ZBRODNIARZY. A tam, gdzie szanuje się narodowe wartości, Kraj zawsze jest dyskryminowany.. czego przykład mamy w konflikcie z Albanią, RZĄDEM, W KTÓRYM ZASIADA MAFIA.....
WilczeOko
2012-02-11 12:17:48
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ps. Wiecie, gdzie mam wasze minusy? Minusujcie, bo tylko to potraficie. Na argumenty nie umiecie rozmawiać. Tchórzliwe jamniki, które mocne są tylko w grupie, i tylko za kordonem Policji, za którego rzucacie w Naszą stronę butelki. Polska się budzi. Niebawem, niedługo, przyjdzie czas........
daqwid2727
2012-02-11 12:51:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
daqwid2727
2012-02-11 12:54:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Staradziffka
2012-02-11 15:10:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
Wilczy, skoro jesteś narodowcem i patriotą jak to zawsze podkreślasz, to postaraj się tolerować (nie mylić z akceptować) homoseksualizm. W obecnym czasie homoseksualizm, eutanazja, legalna marihuana, dobra praca i płaca, akceptacja ludzi innych niż my (czarnoskórych, innych narodowości)...
Staradziffka
2012-02-11 15:11:49
Ocena: 1(glosow:15)-+
To cechy cywilizowanego i przyjaznego kraju. W żadnym wypadku nie zamierzam zmieniać twoich poglądów, tylko chciałabym abyś to zrozumiał.
WilczeOko
2012-02-11 18:35:50
Ocena: -2(glosow:8)-+
Staradziffka, czytaj ze zrozumieniem. Po pierwsze, że mi nie chodzi o HS, ale o patologię zaburzeń seksualnych. A to różnica. A po drugie, nie poruszaj terminologii, której roli i znaczenia nie znasz. Chyba, że na siłę próbujesz wmówić innym, czym jest tolerancja..
Staradziffka
2012-02-11 18:50:24
Ocena: -2(glosow:8)-+
Przeczysz samemu sobie.
daqwid2727
2012-02-11 12:55:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kiolp123456
2012-02-11 11:35:33
Ocena: -2(glosow:12)-+
a jego ojciec jaki musi być dumny;p
Homo_erectus
2012-02-11 11:34:27
Ocena: -1(glosow:11)-+
aż strach pomyśleć co mogą jeszcze...
Homo_erectus
2012-02-11 12:03:37
Ocena: -2(glosow:10)-+
albo z zoofilii?;D to tez ciekawe, obcowanie z natura;p
andergranda
2012-02-11 12:26:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
Serio... Co mnie obchodzi jego orientacja. Problem jest w nich nie w nas. Bo to oni traktuja to jako cos nienormalnego i musza to manifestowac. Gdyby bylo to dla nich tak normalne jak dla mnie seks z moim facetem, nie zwracaliby na to uwagi jak na codzienne sprawy...
daqwid2727
2012-02-11 12:59:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
agnostictac
2012-02-11 11:21:59
Ocena: -5(glosow:5)-+
A rodzice też?
Lukas_1988
2012-02-11 20:45:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
I czym się szczycisz? Tam zdziczały tłum zlinczował by się za samo podejrzenie o homoseksualizm, często nawet niesłusznie. Fajnie byś się czuł nie będąc homo i ginąc za to co ci się wpiera? Tego pragniesz? To jedź tam.
thepun1290
2012-02-11 11:07:56
Ocena: -1(glosow:15)-+
widze że tolerancja zeszła na dno...
ozono-sfera
2012-02-11 11:06:32
Ocena: -1(glosow:15)-+
jak powiedział Pan Janusz Korwin Mikke geje to banda chamów importowana z zagranicy
homosie sobie byli tam 4 tysiące lat i nikomu nie przeszkadzali ponieważ był to powód do wstydu a teraz bycie gejem/homosiem jest powodem do dumy
do czego to wszytko zmierza
W1kt00r
2012-02-07 01:08:18
Ocena: 10(glosow:26)-+
Obecna polityczna poprawność (nawet w filmach) powoduje, że geje są ostatnimi czasy ukazywani zawsze jako kulturalni, dowcipni, dobrze ubrani etc., natomiast każdego, komu się cokolwiek nie spodoba lub głos sprzeciwu w ich sprawie zabierze - miesza się z błotem. I gdzie tu sprawiedliwość?!
KrKArturoS
2012-02-11 11:58:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
Słyszałem także opinie, że geje, to najlepsi przyjaciele kobiet, że fajnie się imprezuje w Coconie (taki krakowski tolerancyjny klubik), bo nie ma napalonych samców. Od dziewczyny, która jest kierowniczką w sklepie w jednej z krakowskich galerii handlowych słyszałem, że przyjmuję tylko gejów
KrKArturoS
2012-02-11 12:04:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
bo oni potrafią doradzić, rozmawiać z kobietami i mają świetne wyczucie stylu. Oczywiście wyrażając swoją niechęć wobec afiszowania się z chorą orientacją jest - tak, jak mówisz - natychmiast zakrzykiwane przez tolerancyjnych europejczyków.
osiekdl123
2012-02-06 20:40:51
Ocena: 1(glosow:23)-+
Jak tu dużo wypocin nt. nietolerancji i istnienia środowisk LBGT w Polsce! Cóż. Dokonam coming out'u tutaj, choć przed najbliższymi to już zrobiłem. TAK, JESTEM GEJEM. Możecie mnie nazwać: ciotą, pedałem, ch*jem, k*rwą, męską dzi*ką, możecie mnie zapytać, czy mnie dupa nie boli, opluć, skopać, zabić
Vladimir_Putin
2012-02-06 20:48:46
Ocena: 5(glosow:19)-+
A przyszłości, razem ze swoim konkubentem, planujesz dziecko adoptować?
osiekdl123
2012-02-06 21:07:27
Ocena: 0(glosow:18)-+
Nie lubię dzieci i nie mam zamiaru zakładać rodziny. Wy jesteście od tego - heteroseksualni. W sumie można powiedzieć, że nie, skro rzucacie dziećmi o progi a potem cała Polska ich szuka.
Vladimir_Putin
2012-02-06 21:15:09
Ocena: 8(glosow:14)-+
Nie uogólniaj... Masz prawidłowe poglądy i masz moje błogosławieństwo na przyszłość. Pozdrawiam.
Staradziffka
2012-02-06 23:49:50
Ocena: 6(glosow:22)-+
numa, czy wiesz kto to jest pederasta?
osiekdl123
2012-02-07 07:34:25
Ocena: 1(glosow:15)-+
Pewnie nie. Ja też nie wiem, kto to jest "niedouczony Polaczek", ale własnie używam w stosunku do osób, którzy mylą jedno z drugim. W sumie mnie też nie obchodzi, kim jesteś, numa. Na pewno nikim.
osiekdl123
2012-02-07 16:53:41
Ocena: 1(glosow:11)-+
Niestety, skąd mam wiedzieć skoro siebie nie rozpoznałem? A może to presja internetu? Pomyśl nad tym.
osiekdl123
2012-02-07 16:59:25
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jamez, więc kim są pedały? Czy to jest to samo co gej? Co to znaczy ciota? Pederasta? Pedofil? Taki pokrój człowieka jak Ty powie, że to są synonimy. I to się właśnie nazywa niedouczenie. Szkoda, że poziom edukacji seksualnej w Polsce leży i kwiczy i jak na razie rozwija się właśnie w Internecie...
Staradziffka
2012-02-07 17:26:18
Ocena: 0(glosow:18)-+
Jamez, ty naprawdę jesteś takim infantylnym idiotą, czy tylko udajesz?
daqwid2727
2012-02-11 13:07:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Made-In-Poland
2012-02-06 11:26:33
Ocena: 7(glosow:15)-+
Jemu nic nie zarzucacie a jak ja mówię, że jestem dumny ze swojej narodowości to mnie wyzywacie od faszystów...
W1kt00r
2012-02-07 01:05:40
Ocena: 3(glosow:11)-+
Hahaa, popieram, patrioci są dyskryminowani, a gejostwo zawsze idealnie ukazane! A wiesz że ci wyzywający od faszystów biorą tak naprawdę przykład od... Stalina? On mawiał o przeciwnikach politycznych żeby wyzywać ich od faszystów i antysemitów tak długo, aż się przyjmie tak o nich mówić...
szatano999
2012-02-06 09:46:18
Ocena: -7(glosow:21)-+
dupa jest do srania a nie do ruchania!!!....tak została stworzona więc dlaczego ją używac wbrew przeznaczeniu
madziks1823
2012-02-06 12:44:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
zgadzam się z Tobą,temat homoseksualizmu, otyłości, a nawet tolerancji jest nadal bardzo trudny w tym kraju, jakiekolwiek sprzeciwienie się istniejącym stereotypom jest natychmiastowo negowane i w bardzo wulgarny sposób tłumione
murinforte
2012-02-05 22:10:25
Ocena: -1(glosow:13)-+
Wojna z gejami to jak wojna z wiatrakami.Walczący też się wiele nie różnią.
Homo_erectus
2012-02-11 11:24:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
moj ulubiony cytat Sapkowskiego;)
LagodnaJakChili
2012-02-05 21:53:41
Ocena: 10(glosow:22)-+
Każdy jest jaki jest. Mam kolegów gejów i koleżanki lesbijki. I co ? Jakoś nie gryzą, są normalnymi ludźmi.
ZamknijMorde
2012-02-05 21:52:30
Ocena: 4(glosow:16)-+
Spoko niech sobie będzie dumny z tego kim jest,do póki nie wchodzi mi w drogę jego los mnie nie interesuje.Ale powie mi ktoś po ch.uj on ma zasłonięte oczy??.Przecież jest DUMNY Z TEGO ŻE JEST GEJEM
ZamknijMorde
2012-02-06 00:41:12
Ocena: 3(glosow:9)-+
A czy ja napisałem że ten koleś na zdj to zrobił??Chciałem wiedzieć po co ktoś mu zasłonij te je.bane oczy.A skoro zrobił to autor tego absurdu to jest dla mnie totalnym kretynem,bo ten koleś JEST DUMNY Z TEGO ŻE JEST GEJEM.
MARILYN-DEAD
2012-02-05 21:52:53
Ocena: 1(glosow:19)-+
Jestem dumna z tego, że dałam dupy Kennedy'emu
Staradziffka
2012-02-05 22:33:28
Ocena: 3(glosow:21)-+
Z panami, czy z kobietami?
T-e-n-s-o-r
2012-02-05 21:12:15
Ocena: 2(glosow:18)-+
DUMNY Z BYCIA PRAWDZIWYM MĘŻCZYZNĄ
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:40:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
a ty probujesz byc na sile inteligentny ale Ci nie wychodzi. nie masz pojecia o homosexualizmie i dlatego pieprzysz bzdury. Kretynskie porównanie "pewnie tyle samo kogos zabilo"
drLOUBITCH
2012-02-05 20:15:33
Ocena: 8(glosow:24)-+
Przynajmniej ma odwagę do tego, żeby otwarcie przyznać się do swojej orientacji.
AnonimowyPremier
2012-02-05 20:10:14
Ocena: -5(glosow:33)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Staradziffka
2012-02-05 20:17:59
Ocena: -1(glosow:39)-+
Nieudolnie się usprawiedliwiasz.
AnonimowyPremier
2012-02-05 20:24:51
Ocena: -2(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Chop-ze-wsi
2012-02-05 20:51:52
Ocena: -8(glosow:24)-+
A dajcie Wy se już wszyscy spokój z tymi homo... Jak widać z nimi nie można prowadzić żadnej normalnej dyskusji, bo przecież oni są najmądrzejsi i według nich to my jesteśmy jacyś chorzy umysłowo i oczywiście zacofani 100 lat za murzynami. Świat zmierza ku końcowi :/
Chop-ze-wsi
2012-02-05 20:53:40
Ocena: -2(glosow:20)-+
Swoją drogą dopóki nie zacząłem korzystać z internetu, nie wiedziałem, że aż tyle tych homo w tym kraju..
Staradziffka
2012-02-05 21:31:03
Ocena: 3(glosow:29)-+
Chop, ależ z nami da się prowadzić normalną dyskusję. Szkoda, że z takimi nienormalnymi pomiotami jak ty. I nie uważamy się za najmądrzejszych, tylko za mądrzejszych od was-homofobów z racji wielu argumentów potwierdzających naszą rację i opanowania bez rzucania inwektyw. Aha jestem BI. ;)
Vladimir_Putin
2012-02-05 21:59:45
Ocena: 11(glosow:19)-+
Lubię BI, wprowadzają dużo urozmaiceń do szarego życia... :)
Mundzio84
2012-02-05 22:02:56
Ocena: -10(glosow:26)-+
SD jesteś BI.To mi wiele wyjaśnia, zważywszy na to jak agresywnie próbujesz bronić homosiów.Może i dałoby się z tobą poprowadzić jakiś dialog, ale twoje wypowiedzi nie grzeszą skromnością.Zachowujesz się jak wyrocznia a tych mądrych argumentów jakoś nigdzie nie widzę.Widzę tylko wywyższanie się.
Mundzio84
2012-02-05 22:34:18
Ocena: -9(glosow:19)-+
Podobnie jak wy wyrażacie swoje poglądy - ja wyrażam swoje.Poza tym ona naskakuje na każdego, kto tylko w jakimś stopniu wyraża poglądy, które nie tolerują homoseksualistów.Robi to w ten sposób, jakby tolerancja była jedynie słuszna a reszta to zło i ciemnogród.O braku skromności nie wspomnę.
Staradziffka
2012-02-05 22:37:40
Ocena: -1(glosow:19)-+
Mundzio, ty również nie wydajesz się być troglodytą, mimo swoich konserwatywnych poglądów. Błędnie mnie interpretujesz, przede wszystkim za bardzo mnie uogólniasz: to, że potrafię wyrazić głośno swoje poglądy i wytknąć komuś brak argumentów nie znaczy, że wszystkich traktuję z góry. A jeśli już...
Staradziffka
2012-02-05 22:42:58
Ocena: 4(glosow:22)-+
to mam na to uzasadnienie. I Darcy idealnie mnie podsumował. Jeśli ktoś mnie atakuje, to ja nigdy nie odpuszczam i staram się dowieźć, że się myli, a jeśli ktoś nadepnie mi na odcisk to staram się go upokorzyć udowadniając mu swoją wyższość (którą zawsze uzasadniam). Może dlatego ktoś...
Staradziffka
2012-02-05 22:43:55
Ocena: 3(glosow:19)-+
błędnie uważa, że zachowuję się jak nie wiadomo jaka wyrocznia.
Darcy
2012-02-05 22:45:46
Ocena: -1(glosow:21)-+
Ja sobie nigdy nie dam wmówić , że jestem kimś gorszym od was tylko dlatego, że jesteście hetero. Wy tego nigdy nie załapiecie. Mam w dupie to co myślicie o mnie tylko zamknijcie pyski i siedźcie cicho, tak jak ja nie piszę wszędzie, że jesteście kretynami. Bo nie piszę..!
Mundzio84
2012-02-05 22:50:14
Ocena: -9(glosow:21)-+
Darcy twój kolega Dave potrafił przedstawić racjonalny punkt widzenia z waszej strony.I co ktoś go zgnoił za to?Wręcz przeciwnie.SD można prowadzić z kimś dyskusję, nie próbując zaniżyć poziomu inteligencji swojego rozmówcy tylko ze względu na poglądy jakie przedstawia
Staradziffka
2012-02-05 22:52:03
Ocena: 4(glosow:20)-+
Mundzio w ostatnim komentarzu znowu uogólniłeś, bo twierdzisz, że każdy gej, każda lesbijka według ciebie wychodzi na ulicę i krzyczy błagając o tolerancję. A to nie jest prawda i wiem co piszę. Ja nie afiszuję się ze swoją orientacją, ale też nie wstydzę się jej wyznać. I absolutnie nie uważam się
Staradziffka
2012-02-05 22:55:05
Ocena: 2(glosow:22)-+
za gorszą od was. Co do twojego ostatniego postu: nie zniżam poziomu inteligencji oponenta dyskusji ze względu na poglądy, ale na zachowanie, słownictwo. I jeśli mnie sprowokuje, to wtedy staram się go upokorzyć waląc prosto z mostu to, co o nim myślę (nie mam tu na myśli inwektyw na poziomie gim).
Mundzio84
2012-02-05 22:55:27
Ocena: -7(glosow:21)-+
Owszem, to prawda nie wszyscy wychodzą.Ale ja nie toleruję tylko tych którzy ze wszystkich sił starają się to manifestować.I tylko o tych piszę w swoich wypowiedziach.Jak już napisałem niżej, nie mam nic do takich którzy, żyją jak ludzie własnym życiem i nie wychylają się z tym
Darcy
2012-02-05 22:57:45
Ocena: -2(glosow:22)-+
Tylko, że ja się nie zgadzam z kolegą Dave'em.. Jestem pieprzonym liberałem i nim zostanę czy to się tobie podoba czy nie... Irytuje już mnie takie gadanie po prostu. Nigdy nie chodziłem po ulicy i błagałem o tolerancję. Mówiłem - mam to w dupie co myślicie. Nie życzę sobie tylko obraz i obelg!
Darcy
2012-02-05 23:07:10
Ocena: -4(glosow:24)-+
Jestem dziś wkurzony dlatego tak piszę. Co ciebie prowokuje w tym zdjęciu?! Czyli jakby był koleś z napisem "jestem hetero i jestem z tego dumny", to powinienem się zalogować i zacząć go pojezdzac i wysylac do pieca ?? Ja tego po prostu nie potrafię zrozumieć..
izka32strzalka
2012-02-05 20:07:06
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ja tam mam wiele innych powodów do dumy....
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:04:44
Ocena: 0(glosow:20)-+
no i co? geje sa byli i beda. okolo 5% populacji jest homo lub bi czyli grubo ponad 300 milionów na calym swiecie!
Szkoda, ze polacy to taki prosty i chamski naród, ktory nie potrafi uszanowac innych.
Nie da sie zmienic orientacji wiec dlaczego ma sie tego wstydzic?
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:09:08
Ocena: -4(glosow:16)-+
5% oficjalnie, a nie oficjalnie pewnie z 15%. dramat...
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:09:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
*nieoficjalnie, przepraszam za błąd.
AnonimowyPremier
2012-02-05 20:35:17
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:04:44
Ocena: -4(glosow:16)-+
Mój duch Josefa Goebbelsa wspiera Ciebie mocno w tych poglądach :)
Cynthiane
2012-02-05 20:07:30
Ocena: 8(glosow:22)-+
tak, jestem ciotą. Chociaż jestem płci żeńskiej, w wieloletnim, szczęśliwym związku heteroseksualnym, ciotą mnie nazwiesz, gdy będę bronić homoseksualistów. Każdy ma prawo do miłości, także tej.. innej. To normalna rzecz. Nie tolerować należy pedofili, gwałcicieli i innych dewiantów...!
Mundzio84
2012-02-05 20:18:26
Ocena: -7(glosow:29)-+
Ciotami nazywam tylko wszystkich tych, którzy prezentują tą chorobę i próbują wpoić innym, że są zdrowi i normalni.Homoseksualizm to też dewiacja, skrzywienie psychiczne polegające na błędnym dobieraniu płci partnera.Toleruj ich sobie, przejrzysz na oczy jak będzie za późno.
Staradziffka
2012-02-05 20:20:21
Ocena: 6(glosow:28)-+
Dziękuję za nazwanie mnie ciotą. Przyznaj się, że przegrałeś walkę na argumenty, których ci już zabrakło.
Staradziffka
2012-02-05 20:22:05
Ocena: 7(glosow:27)-+
Właściwie nie miałeś argumentów. Głosiłeś tylko te same banały przepełnione bzdurami.
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:25:40
Ocena: 1(glosow:19)-+
Ciekawe jak bedziesz spiewal jak twój ukochany synek albo córka okaze sie gejem badz lezbijka :)
Co wyrzekniesz sie wlasnych dzieci? bedziesz je wyzywal?
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:30:01
Ocena: 6(glosow:20)-+
hahaah nie ma czegos takiego jak leczenie homosexualizmu!
psycholog wyslalbym CIEBIE na leczenie a nie twoje dzieci
Staradziffka
2012-02-05 20:30:32
Ocena: 6(glosow:22)-+
Mundzio, aż tak prawda cię zabolała? nieskromnie się przyznam, że moje wypowiedzi zawierają sporo argumentów. Ty w przypadku tematu homoseksualizmu właściwie nie masz żadnych argumentów. Piszesz ciągle te same banały chłopcze.
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:35:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
jamez, zaakceptuje i nic sie nie zmieni a co?
Mundzio84
2012-02-05 20:41:35
Ocena: -11(glosow:17)-+
SD dnoś się do tego jak chcesz.Ja twoje "argumenty" uważam za banały a ty moje.Myślę, że oboje do wspólnej dyskusji nic nowego nie wniesiemy.TotalnaWiocha11 oczywiście, że OFICJALNIE nie ma, bo tęcza przeforsowała skreślenie homo z listy chorób, poza tym czytaj uważnie, co napisał jamez
Staradziffka
2012-02-05 20:43:05
Ocena: 6(glosow:16)-+
Jamez, to ty narzucasz nam swoje racje, które są tylko twoje. My odpieramy ten atak. Zresztą bardzo skutecznie.
jamez
2012-02-05 20:45:43
Ocena: -4(glosow:10)-+
TotalnaWiocha11 nie wątpię że wychowasz dziecko może nawet lepiej niż niejedna normalna rodzina ale powiedz mi jak będzie wyglądało życie na co dzień tego dziecka tj.szkoła, sąsiedzi kościół (oczywiście do puki tego kler nie zaakceptuje )zdajesz sobie sprawę na co to dziecko będzie narażone?
Mundzio84
2012-02-05 20:47:15
Ocena: -12(glosow:20)-+
No właśnie, może ktoś z was potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się zoofil od pedała?Wy lubicie tą samą płeć, on lubi zwierzątka.Dlaczego też nie dać mu praw takich jak normalnym ludziom.On też ma inną orientację, też trzeba go nazwać normalnym.
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:53:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
jamez, nie bylby na tyle glupi aby robic to w takim kraju jak Polska. Dzieki bogu istnieja panstwa z cywilizowana i przyjana ludnoscia takie jak UK, Holanida, Hiszpania czy wieksze miasta USA :)
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:57:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
jamez bo wiekszosc ludzi jest hetero wiec wiadomo, ze nie ma sensu sie z tym obnosic skoro jest to "normalne". Wyobraz sobie jakby wszyscy dookola chcieli abys mial chlopaka a ty chcialbys miec dziewczyne i musialbys sie wstydzic swoich uczuc.
Mundzio84
2012-02-05 20:59:14
Ocena: -5(glosow:15)-+
Dave2024, dobrze, że są tacy którzy nie domagają się adopcji.Powiem tak, jeśli będziecie sobie siedzieć cicho i nie spedalać innych, to jestem za tym, żeby były związki partnerskie dla was.I wtedy będziemy sobie pokojowo żyli nie wchodząc sobie w drogę.
jamez
2012-02-05 21:00:09
Ocena: -3(glosow:7)-+
Cenotaph no właśnie dziecko nic nie jest winne , decydując się na taki związek trzeba się wyrzec w życiu to co jest najcenniejsze ojcostwo, macierzyństwo bo dlaczego dziecko ma być ofiarą tego związku ?dziecko nie może powiedzieć nie a my możemy zawsze z czegoś zrezygnować trzeba się poświęcić i wy
Dave2024
2012-02-05 21:03:10
Ocena: 6(glosow:14)-+
@Mundzio, Ty i Tobie podobni musicie zrozumieć, że nie każdy gej chce adopcji. Większość z nas chce spokojnie żyć. Chcemy mieć prawo do rozliczania się ze swoim partnerem, do odwiedzania Go w szpitalu, do decydowania za niego w ekstremalnych przypadkach. Chcemy być traktowani jak najbliższe dla sieb
drLOUBITCH
2012-02-05 21:05:31
Ocena: 3(glosow:9)-+
Nie rozumiem po co od razu się tak napinacie. Ten temat wciąż wywołuje kontrowersje na tym portalu. Ta dyskusja i tak do niczego nie prowadzi, więc dajcie sobie siana.
Vladimir_Putin
2012-02-05 21:10:14
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dave, za poglądy na temat dzieci, masz pełne uznanie i szacunek u starego Josefa Goebbelsa i obecnego Vladimira Putina. Jesteś w pełni normalnym człowiekiem, jak dla mnie.
Mundzio84
2012-02-05 21:10:26
Ocena: -6(glosow:16)-+
Dave2024, szkoda tylko, że inni homosie nie myślą podobnie do ciebie.W większości agresywnie narzucają innym swoją orientację czy to na ulicy czy w necie.Nie jestem zadufanym w sobie yntelygentem i zgadzam się, jeśli faktycznie byłoby tak jak piszesz, napewno byłby większy spokój
Cenotaph
2012-02-05 21:11:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Doktorku, tym razem nie trafiłeś, bo nikt się nie napina. Wymieniany tylko swoje poglądy i jak się przyjrzysz to wszyscy odnoszą się wręcz za spokojnie jak na ten portal. Tak więc jak dla mnie, dość ciekawa wymiana poglądów. Pozdrawiam wszystkich biorących udział. :-)
jamez
2012-02-05 21:16:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
Cenotaph nie mam zielonego pojęcia ,nie wiem jak bym się do tego odniósł .Obawiam się że musiał bym się dostosować do sytuacji,na pewno nie wyrzekł bym się swojego dziecka, poświęcił bym się tak jak ja chcę żeby się geje,lesby poświęcili się tylko i wyłącznie swojej miłości i wybili sobie adopcje z
Mundzio84
2012-02-05 21:29:12
Ocena: -2(glosow:14)-+
Dave, moim zdaniem każdy w miarę inteligentny, widząc, że druga strona przejawia chęci do osiągnięcia jakiegoś porozumienia i słysząc argumenty też nie będzie upierał się przy swoim.Nadal twierdzę że homoseksualizm nie jest niczym naturalnym, ale szanuję cię za inny punkt widzenia.
Staradziffka
2012-02-05 21:35:45
Ocena: -3(glosow:13)-+
Dave, nie każdy to zrozumie, że lesbijkom i gejom nie chodzi tak naprawdę o takie przywileje jakie mają heterycy, w tym pełną tolerancję. Przynajmniej Vladimir potrafił cię zrozumieć. @Mundzio, prawda jest inna, działająca na moją korzyść, ale wmawiaj sobie co tylko chcesz. ;)
Mundzio84
2012-02-05 21:36:50
Ocena: -5(glosow:17)-+
Out, a niech sobie minusują ile wlezie, ja mam to gdzieś.Do mnie przemawia tylko to, jak osoba, która się ze mną nie zgadza potrafi mnie sensownie powalać argumentami, a nie tak jak SD tylko pisze, że je ma.Dave pokazał, że mogą być inni ludzie wśród homo a ja zawsze potrafię coś takiego docenić.
Staradziffka
2012-02-05 21:37:23
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jamez, nie uogólniaj i nie kieruj się stereotypami.
Staradziffka
2012-02-05 22:31:57
Ocena: -3(glosow:13)-+
Mundzio, ja nie uogólniam i tym bardziej nie kieruję się stereotypami. Jamez, to dobrze, że skończyłeś, bo dyskusja z tobą jest nieproduktywna. Nie zamierzam u ciebie zdania zmieniać, ani tym bardziej się tobą nie przejmuję, chłopcem zapewne chodzącym najwyżej do liceum, który jeszcze niewiele wie.
Mundzio84
2012-02-05 22:42:34
Ocena: -2(glosow:12)-+
SD i właśnie na tym polega twój problem.Każdego, kto ma inne zdanie niż ty, próbujesz poniżyć, udowodnić swoją wyższość, i to że tylko twoja racja jest jedynie słuszna.Dla mnie dyskusja z tobą to walka z wiatrakami.Jestem jaki jestem, ale potrafię trochę zmienić przekonania, jeśli ktoś pisze z sense
Staradziffka
2012-02-05 23:01:52
Ocena: -4(glosow:12)-+
Mundzio, podejrzewam, że ty tak o mnie nie myślisz. Ja tyle argumentów tutaj napisałam i ty je widzisz, tylko udajesz że nie, aby mnie sprowokować. Dlatego odwracasz kota ogonem. Jak tak bardzo pragniesz argumentów, to mogę ci je przedstawić na dany temat, niekoniecznie tutaj. Pzdr.
Mundzio84
2012-02-05 23:12:09
Ocena: -3(glosow:11)-+
SD, ty tak poważnie?Nie moim zamiarem jest cię sprowokować.Ale jakie argumenty?Że ktoś jest zacofany?Że autor zazdrości mu odwagi?Że ktoś jest głupszy?"Nie popłacz się"?Mógłbym cytować dalej.TO są argumenty?Wybacz SD, ale teraz potwierdzasz tylko moje zdanie o tobie.
Staradziffka
2012-02-05 23:22:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
Argumentów nie pisałam w tym absurdzie. Przykłady, które tu wymieniłeś nie są argumentami, tylko zamierzonymi prowokacjami. A na argumenty walczyłam całkiem niedawno z Valkyrianem i kiedyś z Outem. Teraz nie mam siły w kółko powtarzać tego samego, więc bawię się w takie krótkie prowokujące teksty.
Staradziffka
2012-02-05 23:25:42
Ocena: -3(glosow:11)-+
Zaś tekst z odwagą miał dotyczyć pana ze zdjęcia, który w takim kraju jak Polska nie boi się wyznać prawdy o sobie narażając się na "potępienie" wśród narodu polskiego. Jak nazwać osobę, która uważa powyższe zdjęcie za absurd? ciekawe, czy gdyby autor był gejem, mógłby z taka odwagą wyznać prawdę.
ryzxd
2012-02-06 17:50:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja chcę się tylko odnieść do leczenia homoseksualizmu. Jestem studentką psychologii i córką psychologa. Mój ojciec miał takie przypadki jakoby rodzice przychodzili "leczyć" swoje dzieci z homoseksualizmu. Mój ojciec od razu proponował terapię rodzicom. I to jeszcze po zniżce!
sedziadread
2012-02-11 16:53:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:02:05
Ocena: -4(glosow:18)-+
Z Ubermensch'em już pakt podpisałem. Ja przetaczam energetyczny cyklon wprost do różowych komór, a on zaprasza 'różowych' do "Różowego SPA" :)
uitNL
2012-02-05 19:02:41
Ocena: 2(glosow:20)-+
Tak jak często to bywa wiochą jest to że zdjęcie się znalazło jaka wiocha.Homofobia czyli "nie akceptuję bo nie" jest upośledzeniem umysłowym,co gorsza to ona jest najczęściej powodem do dumy dla homofobów czego można się dowiedzieć po niejednym komentarzu.To przykład jak można odwrócić kota ogonem.
Vladimir_Putin
2012-02-05 19:14:34
Ocena: -5(glosow:17)-+
Ja jestem homofobem i wytłumacz jaśniej o co ci chodzi, bo pi.er.do.lisz trochę od rzeczy :). Możesz się posłużyć jakimś cytatem z moich komentarzy, które są w przeciwieństwie do twojego, odpowiednio i w miarę mocno uargumentowane.
Siersciuchowy
2012-02-05 21:34:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Out, a może weekendy i popołudnia bez pierdzielenia głupot ? Tak jak w plusie są darmowe, tak u nas będą "bez wyzywania" ?
Siersciuchowy
2012-02-05 21:52:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
Cicho ;d to może weekendy ?:P Tymczasem spadam ;p 3maj się ;]
Vladimir_Putin
2012-02-05 19:18:18
Ocena: -7(glosow:17)-+
tobie ewidentnie szkodzi poczucie dumy z bycia pedałem. Na ch.uj się z tym tak obnosisz? Podnieca to ciebie? Fapujesz, jak ktoś ciebie krytykuje? W takim razie może nie jesteś homosem, tylko ostro chorym psychicznie dewiantem?
Vladimir_Putin
2012-02-05 19:46:18
Ocena: -5(glosow:11)-+
Ja z 'tym' (cokolwiek dla ciebie to jest...) na pewno nie obnoszę się tak jak ty, więc nie pisz bezpodstawnych porównań. Wytłumacz więc co wg. ciebie jest 'tym' i podaj chociaż jeden argument utwierdzający twą słuszność racji. Jeżeli nie potrafisz, to napisz, bo szkoda czasu...
Dave2024
2012-02-05 20:44:30
Ocena: 0(glosow:12)-+
@Mundzio nie tylko ja :)
@Putin pisząc 'z tym' miałem na myśli, że obnoszę się ze swoją orientacją seksualną dokładnie tak jak wy (wszyscy inni). Nie ukrywam tego i mówią prosto z mostu, że z miłą chęcią zrobię to i owo z chłopakiem. Nie chodzisz z osobą, którą kochasz za rękę, nie całujecie się, n
Mundzio84
2012-02-05 20:53:10
Ocena: -10(glosow:16)-+
Tylko jest pewna różnica.Moja druga połówka to kobieta.Facet powinien kochać kobietę a drugiego faceta może conajwyżej szanować a nie robić z nim "to i owo".Jesteście w mniejszości a tylko krzyczycie domagając się praw, które wam się nie należą z racji orientacji.Dlatego was nie toleruję.
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:55:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Odpowiedź brzmi TAK, jednak w internecie nie piszę nigdzie, że lubię ci.pki, że jestem hetero i że bez cycka nie mogę zasnąć. Teraz pierwszy raz to napisałem. Nie obnoszę się z moją orientacją tak, jak ty. Oto mi chodzi, a nie o to co się dzieje na ulicach...
Vladimir_Putin
2012-02-05 21:01:01
Ocena: -1(glosow:7)-+
'co to durne lobby LGBT wygaduje' - po tym stwierdzam, że jesteś w pełni normalnym gościem, tylko po prostu nie afiszuj tak nachalnie swojej orientacji w internecie, bo to stawia Ciebie w złym świetle... pozdrawiam.
Vladimir_Putin
2012-02-05 21:15:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
Myślę, że oni zrozumieją to w większości tak, jak ja. Ja sam, jako Josef wywołałem tutaj kiedyś dyskusję na temat homo i dzieci, gdzie ten kretyn fiv7 się udzielał. Jednak dzięki Tobie dopiero teraz stwierdzam, że muszę przestać Was mierzyć jedną miarą...
Mundzio84
2012-02-05 21:15:31
Ocena: -5(glosow:13)-+
Dave2024, jako jeden z nielicznych homo dobrze tu prawisz.Przede wszystkim nie prowokujesz do kłótni jak nasi stali koledzy.Napewno tacy ludzie jak ty, zmieniają trochę moje przekonania, jednak dotychczasowe doświadczenia nadal biorą górę.Pozostaje się modlić aby każdy z was myślał tak jak ty.
Vladimir_Putin
2012-02-05 21:45:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tak, ode mnie masz 100% przyjęcia i poparcia. Nie mam nic przeciwko przyjściu na ślub, nachlejemy się razem :). Ale jak Wam się dziecko zamarzy w przyszłości, to wybuduję różową komorę gazową obok Waszego domu... Ale wierzę Tobie na tyle, że nigdy do tego nie dojdzie :)
Vladimir_Putin
2012-02-05 22:02:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
I taka postawa jest dla mnie jak najbardziej do zaakceptowania :). Pozdrawiam.
Vladimir_Putin
2012-02-05 17:08:24
Ocena: 0(glosow:16)-+
Jakby wyszedł tak z tą kartką na ulicę, to już nie byłby taki dumny...
Ubermensch
2012-02-05 17:15:41
Ocena: -2(glosow:24)-+
Wyść na ulice to by wyszedł, ale do domu już by nie wrócił, bo zttłuką takiego pedała po drodze.
Vladimir_Putin
2012-02-05 17:36:30
Ocena: -5(glosow:13)-+
Do domu by nie wrócił, bo nasza przyjaźń niemiecko-radziecka przyjmuje takich z otwartymi rękami... do komory gazowej.
rusofil
2012-02-05 17:39:24
Ocena: -10(glosow:40)-+
Niestety. W Polsce jest taka ciemnota, że mógłby czuć się zagrożony. Katolstwo i zaściankowość robią swoje. Bo ludzie koniecznie muszą być hetero i katolikami, by przeżyć w tej ciemnocie. Szkoda mi Polski i tego, co ludzie z niej robią. Chociaż trudno ścierwa typu katole i homofoby nazywać ludźmi.
Ubermensch
2012-02-05 17:40:28
Ocena: -5(glosow:21)-+
Tak wasz gaz Towarzyszu nasza niemiecka technologia komór gazowych i pedały nie mają szans.
Vladimir_Putin
2012-02-05 17:46:26
Ocena: -2(glosow:20)-+
rusofil, ale dlaczego ja - ultra homofob, mam być tolerancyjny dla homosów, jeżeli oni nie są tolerancyjni dla homofobów... Nie widzisz tutaj błędnego koła? Homofoby mają przynajmniej tę przewagę, że mogą się w zdecydowanej większości normalnie naturalnie rozmnażać.
uap1984
2012-02-05 19:19:09
Ocena: -3(glosow:13)-+
Rusofil czy to jest zaściankowość ? Kłóciłbym się . To że na znanych kanałach muzycznych pokazują randki pedałów jest jakimś zwiastunem do tego że niebawem tutaj też to dojdzie , tak jak obcy murzyni w drużynie narodowej etc . Jak już musi być homosiem i co tam sobie w odbyt ładuje to jego sprawa al
Vladimir_Putin
2012-02-05 19:29:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Za prawdę powiadam, iż prawdę głosisz. Chwała Tobie Towarzyszu Przyjacielu :)
jamez
2012-02-05 19:43:43
Ocena: -3(glosow:13)-+
rusofil pomyśl jak by cię tata miał zrobić z tatą oczywiście w naturalny sposób, no co jest? nie da się ?no nie, pamiętaj!gej po stosunku z drugim gejem może ewentualnie zrobić kupę nic więcej.Tobie pewnie starzy naopowiadali że dzieci boćki noszą,błąd potrzebna jest mama i potrzebny jest tata
Staradziffka
2012-02-05 19:50:29
Ocena: -1(glosow:19)-+
Jamez, nie czepiaj się rusofil, bo ona wyjątkowo tutaj ma rację. Rzuciłeś jedynym argumentem uzasadniającym słowo "Nie" dla homoseksualistów. Że nie mogą mieć dzieci. Tylko czy musi tu chodzić tylko dzieci? w przypadku homoseksualistów, jak i heteroseksualistów równie ważna, jak nie najważniejsza...
Staradziffka
2012-02-05 19:51:27
Ocena: -2(glosow:20)-+
...jest miłość, wzajemne zaufanie, wierność. To jest w związku najważniejsze. Dzieci swoją drogą.
TotalnaWiocha11
2012-02-05 20:10:48
Ocena: 2(glosow:8)-+
zycze ci z calego serca syna geja :*
jamez
2012-02-05 20:18:30
Ocena: -6(glosow:10)-+
nie podoba mi się to jak rusofil tłumaczy sobie nietolerancje !ja jestem homofobem na pewno ale nie przez to że jestem katolikiem ,cioty obrazić nie można ale po polakach, katolikach można srać do woli bo są nietolerancyjni!powiedz mi jak można tolerować chorobę psychiczną ?
Staradziffka
2012-02-05 20:27:34
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jamez, nie użalaj się nad sobą. Ja ciebie akceptuję. :)
Staradziffka
2012-02-05 20:36:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jak to się nie użalasz, jak to widać gołym okiem? spokojnie ja ciebie toleruję. ;)
Vladimir_Putin
2012-02-05 20:36:54
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ja nie jestem katolikiem, jestem zagorzałym ateistą :). Mam fundamentalnie racjonalistyczne poglądy, opierające się głównie na naukach ścisłych, jednak doświadczeniem także się kieruję. Jestem HOMOFOBEM. (wyznanie prawie, jak na spotkaniu AA :))
jamez
2012-02-05 21:13:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
Cenotaph nie mam zielonego pojęcia ,nie wiem jak bym się do tego odniósł .Obawiam się że musiał bym się dostosować do sytuacji,na pewno nie wyrzekł bym się swojego dziecka, poświęcił bym się tak jak ja chcę żeby się geje,lesby poświęcili się tylko i wyłącznie swojej miłości i wybili sobie adopcje z
osiekdl123
2012-02-05 14:59:49
Ocena: 1(glosow:13)-+
Zaki1121: Jesteś Bogiem, że wyznaczasz reguły schematów istnienia poszczególnych grup? No ładnie.
Chop-ze-wsi
2012-02-05 15:04:48
Ocena: -1(glosow:19)-+
Ale on ma rację. Gdyby Bóg chciał, żeby na świecie byli homo stworzyłby tylko dwóch facetów albo dwie baby. Homoseksualizm jest wbrew ludzkiej naturze.
osiekdl123
2012-02-05 15:10:39
Ocena: 0(glosow:14)-+
Bóg również. Nauka, nie wiara. Idź do kościoła, posłuchaj kazania. Tam są mondre żeczy. Masz internet, więc sobie poczytaj o homoseksualizmie. PS: Wasz Bóg również nie stworzył (o ile istniał w ogóle!) dwóch kobiet. Zwróć na to też uwagę.
Vladimir_Putin
2012-02-05 17:17:41
Ocena: -3(glosow:15)-+
osiekdl123, 'Tam są mondre żeczy' - pisze się mĄdre. Poza tym jeżeli uważacie, że homoseksualizm jest taki w pełni naturalny, tak go zaciekle bronicie i jesteście tacy super tolerancyjni, to dlaczego ewolucja nie dała homosom daru rozmnażania się? Chyba po prostu ich nie chciała i nadal nie chce...
osiekdl123
2012-02-05 18:09:51
Ocena: 3(glosow:13)-+
Rusofil, z Tobą się zgadzam. A Ty, Vladimir, nie zauważyłeś "żeczy"? Widać, że rozumiesz istotę homoseksualizmu tak jak moją ironię.
Vladimir_Putin
2012-02-05 18:20:23
Ocena: -5(glosow:15)-+
Zwracam honor, nie zauważyłem to fakt. I masz rację, ja kompletnie nie rozumiem homoseksualizmu, bo jest to wg. mnie absurdalne wynaturzenie ludzkiej psychiki...
Staradziffka
2012-02-05 20:02:21
Ocena: 1(glosow:13)-+
Cenotaph, jednak rusofil nie jest taka zła, na jaką się wzoruje. Co nie zmienia faktu, że przesadziłeś z tym słowem "najczęściej". :)
Mundzio84
2012-02-05 20:10:28
Ocena: -7(glosow:19)-+
Rusofil, przemądrzała panienko, a nie wpadłaś na to, że pedalstwa nie akceptują nie tylko ci co wierzą w wyimaginowanego Boga?Co właściwie ma jedno do drugiego?Co do nieużywania mózgu to może przeczytaj sobie większość prostackich komentarzy, które zazwyczaj piszesz.
W1kt00r
2012-02-07 01:26:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
@Rusofil: dlaczego każdy antygejowski absurd uważasz za poletko do jazdy po katolicyzmie i w ogóle szeroko pojętym chrześcijaństwie? Ty możesz po mnie jeździć, za to jak ja coś złego na zbyt afiszujących się homosiów powiem to już opieprz dostaję porządny. "Wyimaginowanego"? Opanuj się...
Staradziffka
2012-02-05 19:59:30
Ocena: 1(glosow:15)-+
Pobudka ! jesteśmy w Polsce.
Vladimir_Putin
2012-02-05 18:59:23
Ocena: -7(glosow:19)-+
Darcy, ale homoseksualizm nie sprawia, że jesteście inni, czy oryginalni, w końcu też jesteście ludźmi. Jednak Wasza homoseksualna orientacja jest absurdalną mutacją i porażką ewolucji homo sapiens. Strategicznie patrząc, w większej skali jest to zagłada dla naszego gatunku.
Siersciuchowy
2012-02-05 19:18:25
Ocena: 6(glosow:16)-+
Born this way ... Piosenka, która mi się podoba tylko i wyłącznie ze względu na tekst :) Innych piosenek Gagi nie słucham :)
Darcy
2012-02-05 19:31:52
Ocena: 2(glosow:22)-+
Putin, zaprzeczasz sam sobie. Mówisz, że jesteś taki sam jak homo a potem , że jednak oni są absurdalną mutacją. Zdecyduj się. Życie jest krótkie i należy je dać przeżyć każdemu tak jak chce. Jeśli ktoś ma kompleksy i problemy ze sobą to wiadomo, że będzie zajmował się problemami innych ;]
Vladimir_Putin
2012-02-05 19:54:45
Ocena: -7(glosow:15)-+
Darcy, bo Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Jako ludzie jesteśmy tacy sami, jednak mentalnie (orientacyjnie, jeżeli można tak powiedzieć) jest między nami przepaść. Czyż nie taki jest sens w początku mojego poprzedniego komentarza? Czytaj uważnie, a nie będę Ciebie gnębił jak dawniej... :)
Staradziffka
2012-02-05 18:36:45
Ocena: 1(glosow:21)-+
Chop, przynajmniej jesteś szczery. Te argumenty cię powaliły, aż sam nie wiesz już co napisać. Byleby tylko coś napisać. Nie pojmujesz pewnych rzeczy. Jesteś pseudohomofobem, ponieważ zauważyłeś, że na tym portalu od takich się roi, więc też chcesz być tu "modny". Nie masz za grosz własnego zdania.
Siersciuchowy
2012-02-05 21:13:18
Ocena: -4(glosow:10)-+
TakaSeJa, pamiętaj, że cały czas mam słabość na punkcie Twojego syna ;] Pozdrów go :)
Max74
2012-02-11 11:52:40
Ocena: -9(glosow:11)-+
No i nawet gdyby był już XXV to co ? Czy to znaczy, że dla jakiś głupich nowych "schematów" i walki z "szarością" wszyscy mają wyglądać jak błazny, pedalić się itp. Może jutro to już nie wystarczy i trendy będzie jedzenie odbytem, chodzenie tyłem a "normalną" orientacją będzie pedofilia lub zoofilia
Chop-ze-wsi
2012-02-05 14:19:23
Ocena: -10(glosow:22)-+
Dokładnie! Sam jestem bardzo tolerancyjny, ale takiego czegoś absolutnie nie trawię. To nie jest normalne, to jest chore! Ci ludzie powinni się obowiązkowo leczyć. A najbardziej mnie już irytuje to ich obnoszenie się z pedalstwem. Zero szacunku dla kogoś takiego!
ryzxd
2012-02-05 14:24:08
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ale przeciwko Lesbijkom nie masz nic, prawda? :/
Nie każdy musi być szary i taki sam jak inni, Według twojego toku myślenia wszyscy powinni być tacy sami, te same poglądy i wgl. Nie na tym życie polega. Życie polega na próbach wybicia się do przodu. Ludzie są różni. A ty musisz się z tym pogodzić.
Chop-ze-wsi
2012-02-05 15:01:27
Ocena: -9(glosow:17)-+
Wolę być szary i tacy jak inni niż jakimś dziwolągiem. A ostatnio to chyba jakaś moda na bycie homo...
Chop-ze-wsi
2012-02-05 15:30:33
Ocena: -9(glosow:13)-+
Powalają mnie te niektóre Wasze argumenty :D
ryzxd
2012-02-05 15:43:54
Ocena: 6(glosow:18)-+
Czasami przez takich ludzi, wydaje mi się że wraca do nas średniowiecze. Zero zabawy, nienawiść do tych, którzy są inni i szarość, wszędzie szarość! Każdemu człowiekowi należy się szacunek. Bez względu na orientację, kolor skóry czy poglądy. Ludzie! To jest XXI wiek!
Chop-ze-wsi
2012-02-05 15:02:46
Ocena: -7(glosow:19)-+
Odpowiedź na głupoty, które wypisujesz.
osiekdl123
2012-02-05 15:06:02
Ocena: 5(glosow:17)-+
Chop-ze-wsi: Zachowujesz się, jakby pedalstwo & gejostwo odkryto właśnie dziś. Tak to jest, jak się mało przebywa z ludźmi.
Staradziffka
2012-02-05 17:13:20
Ocena: 4(glosow:20)-+
Tak to jest, jak się dyskutuje z głupszym.
Brass90
2012-02-11 12:49:38
Ocena: 5(glosow:13)-+
Rusofi zastanawiam sie czy Ciebie rodziece dobrze wychowali. Obrazasz kazdeg o kto ma tylko odmienne zdanie gdzie u ciebie jest ta.tolerancja ?? Pewny jestem ze tylko przed kompem jestesta taka "bystra". Wlasnie wiesz w ogole ze za oknem tez jest swiat?Wyjdz moze spotka Cie tam cos dobrego...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0