Katedra świętego Piotra i Najświętszej Marii Panny w Kolonii Niem. Kölner Dom
Ukryj komentarze(479)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
dancerfrompoland
2012-03-26 17:04:29
Ocena: 38(glosow:60)-+
Dokładnie... Tak to już jest jak przychodzi co do czego.
Made-In-Poland
2012-04-26 10:11:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Do RiddickSPQR: Nie każdy mający prawicowe poglądy jest katolikiem. Ja np. jestem przeciwnikiem religii chrześcijańskiej a zwolennikiem naszej rodzimej słowiańskiej wiary. Mam gdzieś opinie ludzi, po prostu chcę kultywować coś co zaczęli moi przodkowie x lat temu.
kasik11991
2012-04-25 15:27:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszkam tam. Kocham Kolonie :)
xxxxbejbexxxx
2012-04-28 19:21:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
też tam mieszkam ;)
Made-In-Poland
2012-04-25 12:25:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
Z pedalstwem trzeba walczyć! Przez to, że pozwalamy im na coraz więcej niedługo wejdą nam na głowy! Jak już chcą się pedalić to niech się pedalą w domach a nie publicznie! A jak dalej będą mieli taki zamiar to niech się przygotują psychicznie do starcia bo jest ono nieuniknione! To nasz warunek!
lonelybreak
2012-06-07 22:30:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Warunek ? A odpowiadasz za cały naród czy tylko za swoją zaściankowość i głupotę ?
lonelybreak
2012-04-22 15:41:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
Psy, Koty, Pingwiny (ktore nawet dobieraja sie w pary, by wychowywac potomstwo), Lwy, Kojoty... Mam wymieniac dalej ? Spaczona Psychiko ? Zanim pokusisz sie o gornolotne stwierdzenie ze w przyrodzie nie wystepuje homoseksualizm, radze sie dobrze zapoznac z tematem.
RiddickSPQR
2012-04-22 15:42:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bycie z natury HOMOFOBEM (a zapewne zagorzaly katolik jestes a tryskasz jadem tak ze bania mala )... to dopiero WOICHA... przestan zyc w zascianku jelopie i troche popatrz za okno a nie tylko Red Tube i Red Tube
mrmacio111
2012-04-08 22:00:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fenomen1985
2012-04-01 14:37:07
Ocena: 5(glosow:11)-+
obrzydliwe pedały
redspecial
2012-03-29 17:36:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
A tak przy okazji, jesli chcesz, by brano cie na powaznie nie uzywaj argumentow typu :eurozeofilskie lewactwo, zli komusci i niemcy. To sugeruje syndrom oblezonej twierdzy i brak konkretnych info ktore zastepujesz histerycznymi krzykami
dorotalicau
2012-03-29 14:03:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
mieszkałam tam i to norma w niemczech. buce pieprzone wstydu nie mają
grzesiekggg
2012-04-02 15:43:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
a czy to zdjecie nie było zrobione w zwicka?
Flejtuszka
2012-03-29 12:46:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
dla mnie to jest po prostu chore co tacy ludzie mają w głowie urazy z dzieciństwa dziewczyna ich zdradziła nie mam pojęcia o co tu chodzi ? O.o
radosny224
2012-03-29 12:39:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
wiewior_2oo6
2012-03-27 22:55:52
Ocena: -10(glosow:14)-+
Potwierdzam zdanie Pana poniżej jemu piwo, pedałów do gazu, zero litości.
uzurpatorek
2012-03-27 20:54:13
Ocena: 1(glosow:15)-+
....pedały jeśli drzecie ryja o szacunek dla waszych przekonań i uczuć - to nie depczcie po naszych....
kikusia222
2012-03-27 20:16:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
fajna sarenka w rogu xd :p
evangelion
2012-03-28 08:22:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
bo z tego co pisza to sam sie chlopakami interesowal!!!!a jak masz ajkies ale do gejow to sie powiesz bedzie jednego cymbala mniej i co prawda to nie uratuje ziemi ale uratuje nas przed kometami w twa zalosna strone-chyba miales ciezkie dziecinstwo !!!!
Czarna2687
2012-03-27 16:56:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
nie mam nic do gejów, ale po co takie zdj?
maciex8787
2012-03-27 16:36:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
corax_ater
2012-03-27 14:12:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
To nie geje to normalna para niemiecka:)
evangelion
2012-03-27 08:22:28
Ocena: 4(glosow:26)-+
a ja jestem BI i dla mnie w tym zdjeciu jedynie wiocha jest to ze maja takie zryte miny a poza tym czy to kur** takie dziwne ze sie caluja przed jakas katedra??to juz tak nie wolno??sory swiat zapier*** do przodu a ja nie moge sie doczekac jak swojej matce oglosze ze mam chlopaka!!!!!
Eurodeputowany
2012-03-27 12:06:42
Ocena: -1(glosow:19)-+
Skejt187. Są jeszcze na świecie matki, które nie zważając na chorobę, odmienność czy orientację kochają swoje dzieci i nawet w najcięższych chwilach potrafią być przy nich. To jest matczyna, prawdziwa miłość.
paleniezabija89
2012-03-27 15:52:55
Ocena: -4(glosow:12)-+
Każdy ma gdzieś swój limit. rodzice czasem wyrzucają dzieci z domu za ich wybryki. Gdybym miał syna dałbym mu parę miesięcy na przeprowadzenie się
evangelion
2012-03-28 08:00:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
zacofany swiat jak uslysza bi gej pedal ciota to tylko --- leca ale akurat mnie to wali bo wiem ze Polska jest juz tak zniszczona ze szkoda gadac wiec rozum tu posiada niewielka garstka osob/dobijcie do 100 minusow to powiem wtedy mamusi jaki jestem
paleniezabija89
2012-03-28 17:27:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gej a takie fifirifi to różnica, jakoś myślę bałoby się z takim żyć o ile nie machałby tyłkiem na paradach przebrany jak debil. Założe się, że każdy z nas ma jakiegoś geja w znajomych i nawet o tym nie wie. Nawet jakiś gej wypowiadał się, że przez takich dziwolągów geje maja zła opinię i zgadzam się
dobryjohnny
2012-03-27 01:17:41
Ocena: 5(glosow:21)-+
Co was to obchodzi kto jest homo, a kto hetero ? Czy ludzie nie mają już prawa do bycia sobą w sytuacji kiedy inni to krytykują ? Co może mają to ukrywać i być nieszczęśliwymi trwając w heteroseksualnych związkach lub być samotnymi całe życie ? o.O
dobryjohnny
2012-03-27 01:19:51
Ocena: 0(glosow:14)-+
Każdy jest panem swojego losu i robi ze swoim życiem co chce i nic wam do tego. Owszem wiochą jest tutaj obsceniczne zachowanie panów ze zdjęcia, ale takie rzeczy brzydzą mnie również u par hetero. Niech zachowują to dla siebie i tyle. I tylko to jest tu dla mnie wiochą, NIE orientacja tych ludzi.
Eurodeputowany
2012-03-27 12:08:26
Ocena: -3(glosow:21)-+
Też mi się wydaje, że wiochą jest tutaj bardziej brak szacunku tych dwojga oraz nieumiejętność zachowania się w miejscu publicznych niż ich orientacja.
nick-16
2012-03-27 00:19:22
Ocena: 4(glosow:10)-+
Widzisz, jak już się chwalisz że należysz do tej elity inteligencji, to powinieneś się charakteryzować chociażby znajomością polskiej ortografii. A tak to chwalisz się, a w niczym nie odstajesz od tych robotników pracujących na budowie, z których drwisz.
spazmiatko
2012-03-27 00:21:27
Ocena: -5(glosow:13)-+
nie zmienia to faktu, że gardzę Tobą.
spazmiatko
2012-03-27 00:10:30
Ocena: 2(glosow:12)-+
och znawco ludzkiej pisowni, już maszeruję do łóżka. Pozdrawiam
spazmiatko
2012-03-27 00:18:15
Ocena: 12(glosow:22)-+
kolejna znawczyni, tym razem rekrutująca do mensy... nieudaczne chochliki wiochy.pl żałosne ale jakże prawdziwe
nick-16
2012-03-27 00:20:19
Ocena: 22(glosow:24)-+
Widzisz, jak już się chwalisz że należysz do tej elity inteligencji, to powinieneś się charakteryzować chociażby znajomością polskiej ortografii. A tak to chwalisz się, a w niczym nie odstajesz od tych robotników pracujących na budowie, z których drwisz.
spazmiatko
2012-03-26 23:48:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
nieszczęśliwa kobieto, nawet nie wiesz o czym piszę... gdybyś była gejem pewno byś wiedziała ;-P
spazmiatko
2012-03-26 23:49:26
Ocena: -4(glosow:6)-+
kutwa miało być w poście o 16 cm
spazmiatko
2012-03-27 00:01:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dupa jest zadowolona a to najważniejsze.lucy123 - google.pl
spazmiatko
2012-03-27 00:08:00
Ocena: -5(glosow:13)-+
i właśnie takiej odpowiedzi się po Tobie spodziewałem, lepiej zajmij się nauką gotowania i prasowania niż próbami ripostowania, to bardziej przydatne w życiur
spazmiatko
2012-03-27 00:14:23
Ocena: 0(glosow:22)-+
bo nie warto mi pisać poprawnie ripostując jakieś bzdury o rozepchanych odbytach? Poniżej ogólnie przyjętego poziomu konwersacji
taktoona
2012-03-27 09:57:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
co za różnica może tacy też się chcą zabawić i może tez lubią eksperymenty łóżkowe, a i tak nazwiecie ich gejami,
a po za tym napisałam lesbami bo nie mało lesb jest na stronach porno, nie martw się że tylko bi, albo kobiety robiące to dla sławy itd.
zresztą faceci tak samo jarają się obydwoma
redspecial
2012-03-29 17:23:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rasowe lesbijki sa przewaznie brzydkie? A ile ich znasz? Czytajac 90% tych komentarzy mam ochote zebrac pare normalnych ludzi i wypieprzyc gdzies nie dotarla cywilizacja. Niby czemu sytuacja na fotce nie powinna miec miejsca? Bo to nienaturalne? Bog tak chcial?
Mundzio84
2012-03-26 23:34:00
Ocena: 0(glosow:24)-+
Dziwi mnie to, że rozgorzała aż taka dyskusja nad rzeczą, która jest oczywista i normalna - a mianowicie, że sytuacja na fotce nigdy nie powinna mieć miejsca i dla normalnego człowieka, jest czymś obrzydzającym.Niepokoi mnie ta tendencja, bo jak tak dalej pójdzie, za kilka tysięcy lat jak
Mundzio84
2012-03-26 23:39:25
Ocena: 0(glosow:16)-+
wykończymy się atomówkami,to poprostu wymrzemy z braku możliwości rozmnażania się.Oczywiśćie, panowie przy których lepiej nie schylać się po mydło,będą zawsze aktywni w takich tematach, ale pozdrawiam wszystkich tych, którzy bronią tu resztek normalności w tym coraz "nowocześniejszym" społ
spazmiatko
2012-03-26 23:32:56
Ocena: 4(glosow:14)-+
I po co ci to? zadowolony jesteś? czekasz na ripostę? To masz, teraz mnie nawrzucaj od pedziów i użyj koniecznie przekleństw, to prawdopodobnie w Twoim stylu.
paleniezabija89
2012-03-27 16:02:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Następnym razem użyj trudniejszych wyrazów spazmiatko. Może tylko trochę do niego dotrze, ale przynajmniej pokażesz swoją wyższość nad nim ;)
Staradziffka
2012-03-26 22:58:13
Ocena: -1(glosow:17)-+
Lekko przesadzili, ale i tak nie widzę tu wiochy. Czy mógłby mi ją ktoś wskazać?
Europejczyk18
2012-03-26 23:01:54
Ocena: -5(glosow:15)-+
No przecież połowa naszego zacofanego, patologicznego i niedouczonego społeczeństwa uważa, że to ich orientacja jest wiochą...
Europejczyk18
2012-03-26 23:09:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jeżeli połowa to dla ciebie 85%...
Z resztą skąd wytrzasnęłaś taką liczbę?
raflo997
2012-03-26 23:13:15
Ocena: 12(glosow:18)-+
Europejczyk18 uważasz życie mężczyzny z kobietą za patologię i nie douczenie? No k@rwa to doczekaliśmy się młodzieży
Europejczyk18
2012-03-26 23:13:21
Ocena: -5(glosow:11)-+
A gdzie ja napisałem, że 50% naszego społeczeństwa jest homo? xD
Powtórka z czytania ze zrozumieniem się kłania! Zapraszam na warsztaty - byłem z tego dobry w szkole.
spazmiatko
2012-03-26 23:13:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
Każdy jest troszkę homo zależy jak jest wstawiony/na
Ubermensch
2012-03-26 23:14:00
Ocena: 7(glosow:27)-+
Te dwa pedały to wiocha.
Europejczyk18
2012-03-26 23:15:49
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nie uważam, że to patologia. Nigdzie tego nie napisałem. Pisząc patologiczne społeczeństwo, miałem na myśli zachowanie i poglądy, a nie to, że facet żyje z kobietą.
Europejczyk18
2012-03-26 23:17:06
Ocena: -5(glosow:15)-+
Ubermensch - to twoje poglądy i oszczerstwa są nieludzkie i nienormalne.
Europejczyk18
2012-03-26 23:29:40
Ocena: 4(glosow:20)-+
Napisałem dokładnie to, co na myśli miałem. Jeśli piszę "połowa naszego społeczeństwa", a ktoś odpowiada mi liczbą procentową 85... No cóż.
spazmiatko
2012-03-26 23:43:20
Ocena: 8(glosow:22)-+
nick16 na szczęście lektura ,,brzydkiego kaczątka" jeszcze przed Tobą, jak poczytasz, może polonistka zaszczepi w Tobie odrobinę tolerancji... chyba że te 16 to centymetry- wówczas pozostaje mnie współczuć
spazmiatko
2012-03-27 00:00:15
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ja pracuję i zarabiam nieźle, należę do mensy a ty dorabiasz na budowie albo jesteś sprzedawcą w tesco/biedronce/lidlu, w najgorszym przypadku jesteś domorosłym gimbusem- nie muszę się przed Tobą tłumaczyć. Dziękuję dobranoc.
kudlatytraktor
2012-03-26 22:54:07
Ocena: 4(glosow:16)-+
Przynajmniej nie spłodzą kolejnej pokraki
spazmiatko
2012-03-26 22:57:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ty weź nawrzucaj temu zdjęciu więcej np o ruchaniu w kakao czy palach, niech wiedzą gdzie jest ich miejsce, mój ty byczasie
Europejczyk18
2012-03-26 22:47:47
Ocena: 2(glosow:20)-+
Przez parę zdjęć ze świata wyrabiacie sobie opinię, że geje się panoszą ze swoją orientacją, jednak nikt z was tego zapewne na oczy nie widział. Przecież taki widok jak ten na zdjęciu, jest tak rzadki, że aż niewidoczny
Europejczyk18
2012-03-26 23:18:03
Ocena: -2(glosow:6)-+
To prawda.
patryq021
2012-03-26 22:42:53
Ocena: 7(glosow:19)-+
Europejczyk18 - nick mówi sam za siebie. Co do merytorycznego kontrargumentu, cały kapitał TVNu jest niemiecki, prezes Walter jest komunistą, poza tym TVN broni jedynie słusznej Partii PO i winduje eurozeofilską lewacką partie Palikota, jakieś pytania?
Europejczyk18
2012-03-26 22:49:46
Ocena: 0(glosow:16)-+
Oglądając TVN nie poczułem tego, że piorą mi mózg i każą głosować na PO. Trzeba być inteligentym człowiekiem by oglądać chociażby Fakty. Co z tego, że niemiecki kapitał? Każda stacja miałaby być polska? wtedy nie byłoby nic ciekawego na wizji ;/
redspecial
2012-03-29 17:32:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Heh patryk, telewizja, niewazne czy poslka, czy niemiecka, nigdy nie bedzie obiektywna. To zbyt potezne narzedzie, zeby nie probowac manipulowac za jego pomoca ludzi. Ty za to nie zdajesz sobie sprawy, ze twoj swiatopogląd ksztaltuje zapewne prawicowa ideologia, ktora jest nie do przyjecia.
smiercion
2012-03-26 22:32:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zwierzęta czasami nie rozpoznają prawidłowo płci drugiego osobnika, pobudza je zapach suki w rui. Termin homoseksualizm powinien być stosowany wyłącznie w odniesieniu do gatunku ludzkiego, gdyż u zwierząt możemy zaobserwować wyłącznie zachowanie motoryczne. Interpretując motywację zwierzęcia, stosuj
smiercion
2012-03-26 22:29:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
homoseksualizm u zwierząt nie występuje w sensie sensualnym. Gdy dwóch samców uprawia seks, chodzi w tym o demonstrację siły nie seks. Psy robią to zwykle po to, by zaznaczyć swą dominację. "pożyczają" manifestacje instynktu reprodukcyjnego, by wyrazić instynkt dominacji., agresji, strac
redspecial
2012-03-29 17:37:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
roznica jest taka, ze ludzie to nie zwierzeta...
Europejczyk18
2012-03-26 22:24:03
Ocena: 0(glosow:18)-+
LUDZIE! MOŻNA NIE AAKCEPTOWAĆ HOMOSEKSUALIZMU ALE TAAKIE OBELGI I WYZWISKA SKIEROWANE W STRONĘ GEJÓW POKAZUJE JAKIMI BEZNADZIJENYMI I ZACOFANYMI LUDŹMI JESTEŚCIE. JAK MOŻNA REAGOWAĆ TAKĄ AGRESJĄ? CZY JAKIŚ GEJ KIEDYŚ ZROBIŁ WAM KRZYWDĘ?
opuncja
2012-03-26 22:46:24
Ocena: 3(glosow:23)-+
I po co się wydzierasz? Myślisz, że jakoś w ten sposób dotrzesz do osób anty? U mnie to wzbudza tylko agresję (tzn. ten capslock). Ty naprawdę uważasz, że zero tolerancji dla promocji homoseksualizmu jest przejawem zacofania? Ja również namawiam do tolerancji. Będziemy się tak namawiać... długo. ;]
Europejczyk18
2012-03-26 22:53:29
Ocena: 3(glosow:17)-+
Chciałem zostać bardziej zauważony ;)
No sorry, ale skoro każde zdjęcie geja, wyciągnięte nawet z jego sypialni to promocja jego orientacji? Dlaczego rozumujesz to akurat tak? Skąd wiesz co ma na myśli? Może po prostu nie wstydzi się tego kim jest.
Europejczyk18
2012-03-26 22:56:33
Ocena: -6(glosow:12)-+
wszystkich skompromitował.
Europejczyk18
2012-03-26 22:59:46
Ocena: 12(glosow:26)-+
Lucy123 - Nawet w zaciszu jestem tolerancyjną osobą. Poglądy typu, że homoseksualizm to choroba - owszem jest to przejaw zacofania cywilizacyjnego i braku podstawowej wiedzy. Co innego nie akceptować homoseksualizmu, jednak bez obelg i agresji a co innego głosić poglądy z przed parędziesięciu lat op
Europejczyk18
2012-03-26 23:00:37
Ocena: -5(glosow:7)-+
przeplatane niezrozumiałą i zaślepioną nienawiścią.
Europejczyk18
2012-03-26 23:21:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
Opuncjo. Jednak istnieją strony erotyczne, czy sexrandki gdzie są tylko i wyłącznie takie zdjęcia. Połowa społeczeństwa ma tam konta. Jednak takie strony są zamkniętym środowiskiem stworzone do realizowania swoich fantazji. Uważasz, że jest to zdjęcie rodem z Naszej klasy? Bo ja sądzę, że z portalu
opuncja
2012-03-26 23:40:22
Ocena: 1(glosow:11)-+
Chyba miałeś na myśli połowę społeczności LGBT... Może. Nie interesuje mnie to. Ale jeśli szukałabym partnera na portalu randkowym, to nie zamieszczałabym foto z innym partnerem w intymnym momencie. Chociaż, dla tych z foto to ten moment ewidentnie intymnym nie jest. ;]
Europejczyk18
2012-03-26 22:14:54
Ocena: 3(glosow:21)-+
Nie wiem właściwie co to za wiocha. Takich ludzi jest miliony na tym świecie, są normalni. Pora zejść na ziemię. Świar idzie do przodu, są gorsze rzeczy od tego co robią ci dwaj panowie. Pozdrawiam i namawiam do tolerancji. Warto też rozróźnić Bogu ducha winnego geja od cioty.
Podkurwieniec
2012-03-26 21:50:38
Ocena: 2(glosow:14)-+
niemcy - kolonia urodzilam sie tam i mieszkam , tam to jest normalne, najgorsze jest to , ze przechodzilam jak bylo robione to zdjecie
daqwid2727
2012-03-26 22:04:26
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Europejczyk18
2012-03-26 22:25:34
Ocena: 9(glosow:19)-+
lucy123 i nick-16. Jeszcze tego nie wiecie, ale kiedyś wam ktoś prosto w twarz to powie, że ta zawiść was zgubi. Jak można obrażać tak kogoś za to co robi w sypialni (jest to w granicy przyjętego smaku) i nikogo nie krzywdzi!
Europejczyk18
2012-03-26 22:31:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Może lepiej nie? Sądzę, że niczego specjalnego po tobie nie można się spodziewać..
Europejczyk18
2012-03-26 22:44:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Lucy123. Któż ci do łba natłukł, że to nienormalne. Naucz się zasadniczej różnicy pomiędzy "inny" a "nienormalny". Poza tym od wychowania dziecka są rodzice i nie wmawiaj mi, że dziecka w dzisiejszym świecie nie da się wychować. Ja jeszcze nie widziałem w swoim życiu prócz gejows
Europejczyk18
2012-03-26 22:47:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
ostentacyjnego lizania się przez dwóch kolesi. Przez parę zdjęć ze świata wyrabiacie sobie opinię, że geje się panoszą ze swoją orientacją, jednak nikt z was tego zapewne na oczy nie widział. Przecież taki widok jak ten na zdjęciu, jest tak rzadki, że aż niewidoczny więc dlaczego mówicie, że geje si
lucy123
2012-03-26 23:01:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
Mi nikt nie tłucze nic do łba. Mam swój rozum i myślę samodzielnie. Zawsze, nie zależnie od tematu będą zwolennicy i przeciwnicy. Tego nie zmienisz. Każdy wyraża swoją opinie i żałosne jest na siłę przekonywanie do swojego i tupanie nóżkami "bo ja mam rację"..
Europejczyk18
2012-03-26 23:06:04
Ocena: 2(glosow:10)-+
Lucy123 - a nie sądzisz, że bardziej jest żałosne oczerniać kogoś za to jaką ma orientację?
To nic innego, jak dyskryminacja czarnoskórych, osób chorych, innych. Niczym nie różnisz się od faszystki i rasistki. Można kogoś nie tolerować, ale nie można kogoś obrażać.
Homo_erectus
2012-03-26 23:07:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
a kto tu kogo oczernia?
Europejczyk18
2012-03-26 23:22:54
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ja nikogo do gazu nie wysłałem, ani nikogo od kurew i dziwek nie nazwałem.
BackSpace_90
2012-03-26 21:40:23
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ehhh... Wy tu wypisujecie teksty typu "do gazu" itp a każdy gej i tak pewnie ma to w dupie (If You know what I mean) :D
patryq021
2012-03-26 21:33:56
Ocena: 12(glosow:16)-+
Komentarze tyczą się "gejów" niszczących społeczeństwa(tak jak feministki) promujących irracjonalną formę rodziny zaszczepiając w młodych głowach wirusa. Natomiast homoseksualiści żyjący sobie od 10 tysięcy lat mają spokój, bo nie zachowują się jak degeneraci i nie robią cyrku typu "e
patryq021
2012-03-26 21:38:55
Ocena: 12(glosow:16)-+
Nie jesteś ograniczoną masz racje. Niestety dla niektórych "ludzi" będziesz nie tylko ograniczona, ale i zacofaną skrajnie prawicową fanatyczką religijną. Ja bym sie specjalnie nie przejmował takimi opiniami, ludzie którzy rzucają takie hasła mózgi maja wyprane przez TVN( i nie tylko).
Europejczyk18
2012-03-26 22:27:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
patryq021. Hahahha padłem. TVN to ZŁOOO 666 i SZATAN!? Telewizja jak każda inna, trochę bardziej cywlizowana i mniej konserwatywna jak TVP. Gej też człowiek, może być w telewizji.
redspecial
2012-03-29 17:43:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja chce zakazu modlitw w miejscu publicznym! Uwazam, ze nie tylko katolicy, ale tez i wyznawcy innych religii nie powinni tego robic w takich miejscach. Koscioly w kazdym miasteczku urazaja moje poczucie estetyki. Moze i jestem ograniczona, ale tak uwazam i kropka.
HappyLoser
2012-03-26 21:30:19
Ocena: 10(glosow:16)-+
Jesteście żałośni z tymi waszymi "do gazu", "powiesić", "spalić", od razu widać, że dla was nie istnieje coś takiego jak umiejętność wyciągania wniosków z przeszłości. Nikt nie wymaga od was tolerancji, ale odrobina CZŁOWIECZEŃSTWA by się zdała. Chociaż zwierzęta nie za
Dark_Lady
2012-03-26 21:26:19
Ocena: -2(glosow:8)-+
wasze komentarze(nie mówię że wszystkich!) pokazują jak jesteście zacofani i uprzedzeni, żal mi was, serio, chociaż jak patrze na tych na focie, to myślę sobie... "przez takich kretynów sytuacja homoseksualistów nigdy nie poprawi się w oczach reszty "normalnego" społeczeństwa -.-"
myta25081980
2012-03-26 21:09:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
błąd w opisie - jest to La Sagrada Família Świątynia Pokutna Świętej Rodziny w Barcelonie :)codziennie ją prawie widzę...
patryq021
2012-03-26 21:06:58
Ocena: 2(glosow:12)-+
Zacofany to jest Marks i jego lewacki socjalizm. Co zresztą widzimy w dzisiejszej socjalistycznej Europie która straciła swój prymat również przez wyzbywanie się jak to określasz "zacofanych" Katolickich poglądów Prawicowych. Propagandę dewiacji należy krytykować a nie udawać "toleran
chlopaszekdbwa
2012-03-26 20:52:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tylko ktory w tym zwiazku odgrywa role kobiety ?? ten co ma damska torbe czy ten co ma damskie okulary ???
c8eshfs9icjwf5e
2012-03-26 20:49:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
o nieeeeeeee.. tylko nie to! ble!
tredunah
2012-03-26 20:47:59
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ooo, a myślałem kiedyś, że taki będe wyjątkowy jak się ujawnię, no cóż. Ale spokojnie. Mnie to bawi, że jak się pojawi zdjęcie słodkich chłopaczków, to poleci 200 komentarzy 'aaaa pedały, aaa na stos!' Ludzie, przecież to żałosne. I tak naprawde oni robiąc to zdjęcie pokazali, że wyj*bane mają :)
nieznanaci
2012-03-26 20:52:00
Ocena: -1(glosow:19)-+
Zgadzam się z Tobą! Wyzywają nas - homoseksualistów - a to właśnie my pokazujemy co to znaczy ,,miłość". Jesteśmy ze swoim partnerem(ką) i mamy w d*pie co pomyślą inni, bo jesteśmy ze sobą szczęśliwi. :)
Europejczyk18
2012-03-26 22:30:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Opuncjo. Mam wrażenie, że w internecie próbujesz się dowartościować. Ale to tylko moje takie wrażenie...
Opuncjo. Może i to jest miłość. Niektórzy tak się kochają, że robią dużo gorsze świństwa w sypialni.
opuncja
2012-03-26 22:38:06
Ocena: 3(glosow:17)-+
Europejczyk18, po czym wnosisz? Intryguje mnie to? W poprzednim poście abstrahowałam od foto powyżej. Uważam, że osoby heteroseksualne równie dobrze wiedzą, "co to znaczy miłość". Bycie osobą homoseksualną nie czynie nikogo lepszym. I nie interesuje mnie co kto robi w sypialni.
Europejczyk18
2012-03-26 22:42:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Opuncjo. Byłbym ostatnim idiotą, gdybym napisał, że heteroseksualiści mniej lub w ogóle nie mają pojęcia o miłości. Każdy człowiek posiada uczucia i rozum, niezależnie od orientacji.
Sam nie wiem, musiałbym poczytać więcej postów. Sprawiasz wrażenie zarozumiałej. Może się mylę.
opuncja
2012-03-26 23:34:14
Ocena: 22(glosow:34)-+
W takim razie nie rozumiem Twojego oburzenia. Koleżanka wyraźnie sugerowała, że tylko osoby homo kochają prawdziwie. Nie zgadzam się z tym, więc wyrażam swoje poglądy. Mało jeszcze mnie znasz, żeby móc coś o mnie powiedzieć. A "wrażenie" każdego dnia może być inne. W zależności od tematu.
nieznanaci
2012-03-26 20:40:17
Ocena: 6(glosow:26)-+
Jezu... Bo sobie zdjęcie zrobili akurat tutaj? Może trochę tolerancji zwierzęta... Sama jestem lesbijką i domyślam się, jakby się Ci faceci na zdjęciu czuli, czytając te żałosne komentarze. Dorośnijcie, potem piszcie...
patryq021
2012-03-26 21:11:25
Ocena: 9(glosow:11)-+
Patrząc na ich elokwencje i głębie w oczach myślę żeby się nijak czuli bo generalnie widać że nie wiele mają wspólnego z jakąkolwiek formą inteligencji. I wcale nie nawiązuje do "innej orientacji", 2 osoby w negliżu z jeżykami pod takim a nie innym miejscem, dają swoje świadectwo sami.
Homo_erectus
2012-03-26 21:38:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
nick... wierzysz, że świat powstał w 7 dni i bóg stworzył pierwszych ludzi? i może mój móżdzek jest schomogenizowany ale wolę ateistyczny swój niż katolicki twój
Europejczyk18
2012-03-26 22:34:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
"wszystko co pochodzi z człowieka i znim się łączy, ręką boską jest dotknięte"
Gej to człowiek, przypuszczając, że jest to choroba, również wychodzi ona z człowieka i z nim się łączy. Zatem Bóg jednak maczał w tym palce.
Homo_erectus
2012-03-26 23:06:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
dajcie sobie spokój z tym bogiem, bo to żaden argument, ja mogę wierzyć w latającego smoka spaghetti i też go używać w rozmowie, ale to nic konstruktywnego nie przyniesie
kawalrafala
2012-03-26 20:36:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
MsNatt2510
2012-03-26 19:55:43
Ocena: -5(glosow:7)-+
A co tu się dziwić? Tożto przecież Niemcy haha :D
xxxxbejbexxxx
2012-03-26 20:49:13
Ocena: 2(glosow:12)-+
sam jesteś ścierwem.
xxxxbejbexxxx
2012-03-26 19:45:12
Ocena: -5(glosow:9)-+
SORRY ale Kolonia jest stolicą gejów, więc jeśli nie wiecie nie odzywajcie się .
outlaws13
2012-03-26 19:25:09
Ocena: -1(glosow:17)-+
A już był względny spokój i jakaś ku..rwa (dancerfrompoland) musiała się napatoczyć, następny obrońca uciśnionych z tęczowym sraniem. Ciekawe że szmacisko nie pisze ze swojego konta tylko nagle sie pojawił i zna wszystkich. Mam nadzieję że jeszcze szybciej znikniesz niż sie pojawiłaś, cioto.
Ubermensch
2012-03-26 19:44:12
Ocena: -1(glosow:17)-+
Święte słowa amen.
tredunah
2012-03-26 20:56:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
Leczenie kompleksów nienawiścią nie działa. Przeklinają by dodać mocy swoim słowom prostacy. Nie znając ludzi może nie wyzywaj? W sumie widziałem kilka Twoich komentazry i są głównie do homo. Smutne, że nie masz życia poza walką z innymi. Współczuję i modlę się za Ciebie.
sonchita
2012-03-26 19:25:59
Ocena: 5(glosow:21)-+
lucy123, nie rozśmieszaj mnie. Mam znajomych homoseksualistów obojga płci, szanuję ludzi o innej orientacji seksualnej, nie cierpię tylko ostentacji i przelizywania się na widoku publicznym. Tak samo zareagowałabym na to zdjęcie, gdyby to była para hetero. A teksty "pedały do gazu" są tak
sonchita
2012-03-26 19:29:48
Ocena: 4(glosow:20)-+
teksty "pedały do gazu" są tak idiotyczne i niegodne człowieka, że nawet mnie nie oburzają. Świadczą li tylko i jedynie o prymitywności i głupocie tego, który je wypowiada. Razem z pedałami wrzućcie do gazu kaleki, Murzynów i chorych psychicznie. Bardzo jesteście wyzwoleni i nonkomformisty
Homo_erectus
2012-03-26 19:40:01
Ocena: 5(glosow:17)-+
hmm w sumie to dobre pytanie, a może wynajdą sposób na ciążę odbytniczą, co Wy na to?:D wtedy stwierdzenie "jesteś z dupy", albo "gówniany charakter" nabiorą sensu;D
shark7
2012-03-26 19:48:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
Lucy..to co jest naturalne to Natura stworzyła,niżej mój post jest na ten temat,a te zachowania się toleruje ale naturalnymi nie są.Nawet jeśli medycyna stworzy taką możliwość jak rodzenie przez facetów to dalej będzie to nienaturalne bo stworzone przez człowieka.
daqwid2727
2012-03-26 22:09:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Maryyyjusz
2012-03-26 19:01:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Plastikowe Społeczeństwo zbliża się do końca ..... ;(
Ubermensch
2012-03-26 18:38:45
Ocena: -7(glosow:31)-+
PALIĆ PEDAŁÓW! PEDAŁY DO KOMÓR GAZOWYCH. WYTRUĆ TO ŚCIERWO JAK ROBACTWO! POZDRAWIAM WSZYSTKICH CZOŁOWYCH HOMOFOBÓW WIOCHY, OBROŃCÓW NORMALNOSCI.
dancerfrompoland
2012-03-26 18:47:23
Ocena: -7(glosow:27)-+
Obrońców moralności? W tym momencie pokazujesz, że potrzebujesz zaawansowanego leczenia psychiatrycznego. Do normalności ci daleko.
Ubermensch
2012-03-26 18:58:29
Ocena: -2(glosow:34)-+
dancerfrompoland, gówno o mnie wiesz to się nie wypowiadaj obrońco pedałow. Psychiatryka i lobotomi mózgu to ty potrzebujesz.
dancerfrompoland
2012-03-26 19:01:13
Ocena: -4(glosow:20)-+
Owszem gówno o tobie wiem, ale twój komentarz wiele sugeruje ;)
Ubermensch
2012-03-26 19:14:09
Ocena: -2(glosow:24)-+
dancerfrompoland słyszałeś kretynie zmień płyte albo idz się powieś w ciemnym lesie.
Ubermensch
2012-03-26 20:55:21
Ocena: 0(glosow:20)-+
grog jestem na tyle silny żeby odrąbać ci łeb jednym ciosem topora.
dancerfrompoland
2012-03-26 18:32:00
Ocena: -5(glosow:17)-+
Cieszę się, że ty masz ;) Mi nie chodzi o poparcie ;)
xPogromczynix
2012-03-26 17:44:37
Ocena: 4(glosow:20)-+
Nie obchodzi mnie co jest z tyłu, ale samo takie lizanie się na zdjęciach to wiocha.
dancerfrompoland
2012-03-26 17:57:13
Ocena: 6(glosow:30)-+
to samo tyczy się nas wszystkich - heteroseksualnych.
dancerfrompoland
2012-03-26 18:33:15
Ocena: -2(glosow:16)-+
Są również pary - Chłopak-Chłopak, Dziewczyna-Dziewczyna i są to normalni ludzie.
izka32strzalka
2012-03-26 18:39:56
Ocena: -5(glosow:15)-+
pedał jest pedał,basta!!!po co dyskutować:)
shark7
2012-03-26 19:15:16
Ocena: 11(glosow:23)-+
dancerfrompoland ..Natura decyduje o normalności baranie...to Ona ewolucją pozbawiła nas niepotrzebnych zmysłów i owłosienia niepotrzebnego a jakoś od tysięcy lat nie poradziła sobie z tym że do przedłużenia gatunku potrzeba dwie przeciwne płci,i TO jest normalne.
shark7
2012-03-26 23:01:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
Bo Was trudno przekonać,mój bliski znajomy jest homo i ja żadnych uprzedzeń nie mam do kogokolwiek,tylko Wy wciąż wmawiacie że że to nie choroba i normalność.Jakie argumenty macie?.Ewolucja decyduje co w świecie organizmów co jest potrzebne a co zbędne i jakoś alternatywy nie wymyśliła rozmnażania s
ruchaszewski
2012-03-26 17:24:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
nie musisz dziękować:)
ruchaszewski
2012-03-26 17:23:56
Ocena: 6(glosow:14)-+
pershing masz minusa...nie musisz dziękować:)
ruchaszewski
2012-03-26 17:23:02
Ocena: 1(glosow:13)-+
BRAK SZACUNKU DLA LUDZI I DLA MIEJSCA...
Homo_erectus
2012-03-26 18:25:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
powiedział ruchaszewski:D
Johny_English
2012-03-26 17:09:20
Ocena: -2(glosow:20)-+
czasami myślę że dla takich trzeba nowego obozu zagłady
dancerfrompoland
2012-03-26 17:04:29
Ocena: 38(glosow:60)-+
Dokładnie... Tak to już jest jak przychodzi co do czego.
ferdal
2012-03-26 17:31:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
Płonę
dancerfrompoland
2012-03-26 17:57:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
i ciebie zapomniałaś dodać, ale ty to akurat pewnie lubisz ;)
dancerfrompoland
2012-03-26 18:17:01
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ze swoimi ostrymi ruchańskami nie wychodź z poza sypialni. Co lubisz, zostaw w domowym zaciszu. Skoro geje i lesbijki nie mogą się obnosić i jest to wiocha, to może ty też zachowaj trochę szacunku, dla kogoś, kto nie chce tego oglądać ani słuchać ;)
lucy123
2012-03-26 18:37:44
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nikt tego nie ogląda, ani nie słucha. No może czasem sąsiedzi :) Wiesz, ja lubię właśnie poza sypialnią, więc raczej ciężko mi z niej nie wychodzić. Sypialnia jest przereklamowana. Co innego już klatka schodowa, winda, a ostatnio plaża nad Wisłą. Trochę zimno było, ale tylko z początku.
dancerfrompoland
2012-03-26 18:45:46
Ocena: 3(glosow:21)-+
No to zaimponowałaś nam wszystkich, rób nawet w kostnicy jeśli chcesz, nie interesuje mnie z kim to robisz i gdzie :) Nie wchodzę nikomu do "sypialni"
ferdal
2012-03-26 19:26:25
Ocena: 7(glosow:13)-+
Monotonia zabija brawo lucy
tomekdiesel
2012-03-26 16:53:51
Ocena: 0(glosow:16)-+
pedalstwo to wiocha!!! Dlatego tyle zdjęć z pedałami trafia na główną. Chłopak z chłopakiem dają sobie po ślimaku blee, to ludzie chorzy psychicznie, powinno ich sie zamknąć w wariatkowie
tomekdiesel
2012-03-26 16:55:20
Ocena: -1(glosow:11)-+
powinno się ich zamknąć w wariatkowie*
dancerfrompoland
2012-03-26 17:05:49
Ocena: 0(glosow:16)-+
Wiochą jest to, że liżą się w miejscu publicznym bez koszulek. Ich orientacja i tzw. przez ciebie "PEDALSTWO" nie jest żadną wiochą.
dancerfrompoland
2012-03-26 17:07:14
Ocena: 1(glosow:9)-+
No bo nie jest więc z czym tu walczysz. Uważasz się za mądrzejszego lekarza od fachowców, którzy homoseksualizm już dość dawno wykluczyli z chorób medycznych i psychicznych zaburzeń?
outlaws13
2012-03-26 17:20:44
Ocena: -4(glosow:14)-+
tylko z rejestru chorób psychicznych i wielu wielkich świata nauki dalej utrzymuje tezę że to choroba. A w świecie komercji i kapitalizmu wyniki badań nie są problemem, wystarczy tylko odpowiednio zapłacić i stworzyć swoją grupę badaczy. Badania sa nie wiarygodne bo zawsze ktoś je zleca
dancerfrompoland
2012-03-26 17:59:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
Podaj mi nazwisko wielkiego uczonego, który udowodnił istnienie w organiźmie chorobotwórczych komórek prowadzących do homoseksualizmu.
redspecial
2012-03-29 17:55:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dla was kazde odstępstwo od normy jest zbrodnia, co mi przypomina bardziej zachowanie bydla w stadzie, niz ludzi ktorzy wyciagaja wnioski bez potrzeby ogladania sie na zdanie innych. Zawsze myslalam, ze choroba to uposledzenie wplywajace negatywnie na zycie danego czlowieka.
dancerfrompoland
2012-03-26 17:03:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja widywałem gorsze rzeczy i nijak się mają one do orientacji człowieka...
Homo_erectus
2012-03-26 16:32:07
Ocena: 9(glosow:11)-+
:D o w mordę, faktycznie, bambi jak w pysk strzelił:D
piotrek2011m
2012-03-26 16:25:52
Ocena: 5(glosow:13)-+
Każdego rodzaju wulgaryzm jest obleśny, odpychający, chamski i trzeba tępić. Czy to będą: pedałki liżące się pod kościołem(też se k..wa miejsce znaleźli), utuczeni "pasterze" ukrywający swoje grzeszki pod "spódniczkami", czy też umazane kosmetycznie suczki z dupą jako wizytówką.
dancerfrompoland
2012-03-26 16:28:20
Ocena: -1(glosow:9)-+
Takie podejście wydaje się być zdrowe.
piotrek2011m
2012-03-26 16:31:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
Publiczny wulgaryzm oczywiście.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:52:34
Ocena: 4(glosow:12)-+
Widzę, że największym problemem jest co tu właściwie jest wiochą. Dlaczego są tu komentarze "PEDAŁ"? Przecież wiochą jest nie ich orientacja tylko to, gdzie i jak zrobione jest zdjęcie. Para hetero też byłaby tu wiochą.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:58:23
Ocena: 5(glosow:29)-+
Dla ciebie wiochą jest ich orientacja, więc chyba na tym poziomie możemy zakończyć konwersację.
dancerfrompoland
2012-03-26 16:13:24
Ocena: 12(glosow:24)-+
To, że sprzeciwiam się komentarzom "pederastyczne ścierwo", "pedały" świadczy o tym, że to wiocha? No widzisz, dla mnie wiochą są takie komentarze. Dla ciebie, zwykła ludzka tolerancja. Resztę pozostawiam tobie.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:49:53
Ocena: 3(glosow:25)-+
Dokładnie i o to chodzi. Również para heteroseksualna byłaby tu wiochą. Nie chodzi przecież o ich orientację.
poszedl_piecem
2012-03-26 15:42:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widać, że szwaby ;]
Szymon-placek
2012-03-26 16:03:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
hahahahahahah XD dokładnie XD
Homo_erectus
2012-03-26 15:23:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
też tak mam:D jak zaczytam czytać i kompletnie nie wiem jak opis ma się do zdjęcia, to wiadomo kto go dodał:D
cranberries
2012-03-26 15:46:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mam identycznie. :>
dancerfrompoland
2012-03-26 15:11:11
Ocena: -5(glosow:5)-+
Tu się zgodzę! Szatan stworzył grzech - tak mi mówił jakiś klecha w szkole, który farbował sobie brodę i zawsze się na mnie dziwne patrzył ;/
dancerfrompoland
2012-03-26 15:03:01
Ocena: 0(glosow:12)-+
Skoro chcesz tolerancji, to sam ją okazuj.
Co innego nie zgadzać się z czyimiś poglądami, a co innego tolerować kogoś za to kogo kocha.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:00:09
Ocena: 3(glosow:15)-+
Jakieś problemy w domu?
dancerfrompoland
2012-03-26 14:59:33
Ocena: -9(glosow:17)-+
Nagle zmieniłaś zdanie, bo zaczęli cię minusować? Hipokrytka.
dancerfrompoland
2012-03-26 16:14:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
Widocznie źle cię zrozumiałem. Jeśli chodzi o ostatni komentarz to popieram w pełni.
Siersciuchowy
2012-03-26 16:35:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie chce mi się was czytać , ale domyślam się o co może chodzić :D Jak jest Lucy, Out i opunka, to zapewne o "tolerancję". Więc powiem tak :D Ten, kto jest przeciw nim, odpuść :D Nie ma sensu się z nimi kłócić ; d Oni wiedzą swoje i nie odpuszczą (Tzn. Out nie odpuści, z dziewczynami można
Siersciuchowy
2012-03-26 16:37:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
porozmawiać :) Ale nie ma sensu się wykłócać o tolerancję, ten temat był już tu poruszany miliony razy, a i tak nikomu nie udało się udowodnić drugiemu swoich racji :D Więc lepiej po prosty być mądrzejszym i odpuścić ;P
Darcy
2012-03-26 16:45:39
Ocena: 6(glosow:14)-+
Dancer, Odpuść naprawdę bo tylko bana dostaniesz i tyle. Ja olewam homofobów, to jest wiocha, każdy anonimowo piszę co chce, leczą swoje kompleksy i wylewają frustracje. Nie warto tego czytać i tyle ;) Ja w życiu ani razu jeszcze nie spotkałem się o dziwo z nieprzychylną opinią ;)
outlaws13
2012-03-26 17:33:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
chyba nikt nie ma większych kompleksów od ciebie , tak na siłę sobie wpieprzasz że to ty jesteś ten naj, a nic cie nie spotkało bo się ukrywasz, powiedz wszystkim o sobie to sie przekonasz czy wszyscy będą ci przychylni, nie siedź w pedalskich kluba tyko z parówą idź do normalnego:)
opuncja
2012-03-26 21:29:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Tolerancja" to takie "fajne" zjawisko. Każdy ma swoją definicję i stara się jej trzymać. Dancerfrompoland, czy ja Cię obraziłam? Ja wyrażam swoje poglądy i liczę się z tym, że mogę się spotkać z brakiem zrozumienia czy wręcz wrogością. Ale to nie znaczy, że komuś po rodzinie poj
dancerfrompoland
2012-03-26 15:07:23
Ocena: -6(glosow:12)-+
A wiesz gdzie ja mam to, co piszesz?
Mam prawo się wypowiedzieć, tak samo jak twoja stara ma niestety pełne prawo do ciągnięcia kasy socjalnej za nieróbstwo na takiego bachora jak ty.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:19:03
Ocena: -5(glosow:13)-+
Zwyczajnie szkoda mi słów ;)
Kto cię uczył takich słów? Mama?
Homo_erectus
2012-03-26 15:25:57
Ocena: 5(glosow:11)-+
dancer... coś tam, kłóć się dziecko na temat co? minus minus i jeszcze raz minus za osobiste przytyki, cudze matki zostaw w spokoju i podziękuj swojej, że chciała cie w ogóle urodzić
opuncja
2012-03-26 15:31:17
Ocena: 1(glosow:17)-+
dancerfrompoland, człowieku, po pierwsze, nie drzyj się, bo za samo to ci minusy polecą, po drugie, argumenty ad personam to nie argumenty, po trzecie z racją jak z doopą, każdy ma swoją, więc po co się napinasz? Ty masz prawo się wypowiadać, podobnie jak ci, których wyzywasz od homofobów.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:32:22
Ocena: -4(glosow:8)-+
bronię swojego zdania, jednocześnie reaguję agresją na agresję. Mimo wszystko, to matka jest winna takiego degenerata. Zajęłaby się dzieckiem, a nie zwalała wszystko na szkołę. od wychowania jest dom.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:34:09
Ocena: 5(glosow:17)-+
nie zależy mi na plusach czy minusach. Oczywiście, że mają prawo się wypowiadać, ale skoro mają prawo obrażać, to dlaczego ja nie mogę?
outlaws13
2012-03-26 15:36:07
Ocena: 7(glosow:17)-+
dancerfrompoland, panienko życie mnie nauczyło i takie słowa mi się automatycznie same nasuwają jako najbardziej określające ciebie i to co wypisujesz. Chyba cie ktoś ostatnio odrzucił, dawno już na wiosce nie było takich łez i skowytu o aprobatę. Nowy żebrak
dancerfrompoland
2012-03-26 15:37:33
Ocena: -6(glosow:8)-+
Moja matka nauczyła mnie tolerancji, ale nie myl pojęć bo tolerancja nie polega na akceptowaniu tego co samo w sobie przeczy tolerancji. Ale to już głębsza analiza.
Homo_erectus
2012-03-26 15:39:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
"to dlaczego ja nie mogę?":D a jak gwałcą na ulicy to też się przyłączasz, bo dlaczego nie? agresja rodzi agresję u ludzi agresywnych, człowiek kulturalny na agresję potrafi odpowiedzieć argumentami i spokojem, żadna filozofia, tylko, że twoje argumenty ograniczają się do wyzwisk
outlaws13
2012-03-26 15:39:54
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ta "nowoczesna" jesteś to powinno być dla ciebie jasne że to ty się dostosuj do większości a nie My do mniejszości. tak działa demokracja. I ja wyzywał twojej matki nie będę ale podpowiem żebyś kupił kwiaty i podziękował jej bo od 0lat żyje z bólem popełnienia błędu i ma problem z tym.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:43:16
Ocena: 6(glosow:20)-+
Pierwsza sprawa - nie jestem gejem.
Druga sprawa, żadna mniejszość nie oczekuje, że ktoś się do niej dostosuje. Jedyne czego chcą to tolerancji i braku dysrykminacji, co oczywiście powinni otrzymać. Przecież każda jednostka danej mniejszości dobrze wie, że skoro jest takim a nie innym człowiekie
dancerfrompoland
2012-03-26 15:44:51
Ocena: -5(glosow:9)-+
człowiekiem nie będzie na siłę się wychylać i krzyczeć głośno, że chce by inni się dostosowali. Tacy ludzie dobrze wiedzą w jakim są położeniu. A tolerancja? Chyba za wiele nie chcą prawda?
dancerfrompoland
2012-03-26 15:55:06
Ocena: 0(glosow:18)-+
Gdyby myśleć tak jak ty to słowo TOLERANCJA nie miałaby sensu istnienia. Bo jak można tolerować coś, co zaprzecza samej tolerancji? Sam bym sobie zaprzeczał, gdybym tolerował kogoś, kto jest nietolerancyjny.
opuncja
2012-03-26 15:56:14
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ja dochodzę do wniosku, że mylisz tolerancję z akceptacją, dancerfrompoland. Nie musisz nas lubić, nie musisz się z nami zgadzać. Ty masz nas nie obrażać, jeśli chcesz się zwać tolerancyjnym. Ja staram się nie obrażać, ale czasem jak się czyta przepełnione agresją posty, to krew zalewa.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:57:38
Ocena: -5(glosow:7)-+
Twoje myślenie jest bezsensowne.
Oto twój tok myślenia. Jest osoba nietolerancyjna, która obraża czarnoskórego mężczyznę. Ja toleruję słowa tego, który atakuje słownie faceta o innym kolorze skóry. Jestem zatem tolerancyjny? Chyba nie...
Dorośnij.
dancerfrompoland
2012-03-26 16:00:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Widzisz Opuncja? Ja mam tak samo, jak widzę przepełnione homofobią i rasizmem komentarze, agresja sama nasuwa mi się na język. Wiem, że to mój problem, ale staram się z tym walczyć.
Nie toleruję i nie akceptuję poglądów homofobicznych i rasistowskich. Osoba tolerancyjna walczy z aktami nietoleranc
lucy123
2012-03-26 16:03:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dancer, przeanalizuj sobie na spokojnie i zajrzyj do słownika.Poczytaj o znaczeniu słowa tolerancja. A taka mała ciekawostka. Wiesz że śmiejąc się z czyjejś urody, bo ktoś jest brzydki np to też jesteś rasistą? A myślę, że na pewno parę razy to robiłeś :)
dancerfrompoland
2012-03-26 16:08:24
Ocena: -1(glosow:15)-+
Widzisz Opuncja? Ja mam tak samo, jak widzę przepełnione homofobią i rasizmem komentarze, agresja sama nasuwa mi się na język. Wiem, że to mój problem, ale staram się z tym walczyć.
Nie toleruję i nie akceptuję poglądów homofobicznych i rasistowskich. Osoba tolerancyjna walczy z aktami nietoleranc
dancerfrompoland
2012-03-26 16:10:41
Ocena: 3(glosow:15)-+
OPUNJCO! Nie byłbym tolerancyjny gdybym dawał przyzwolenie na agresję i obrazę w stronę gejów czy innych nacji. Akceptuję każdego człowieka, ale nie mogę znieść poglądów kseno- i homofobicznych. TO chyba normalne. Tolerancja nie polega na TOLEROWANIU wszystkiego (nawet rzeczy przeczących tolerancji)
M1CLAY19
2012-03-26 14:41:22
Ocena: 3(glosow:9)-+
Oblesne cioty.Gdyby byly kursy tolerancji i przykuto by tam czlowieka lancuchami do lawki to po jednej takiej focie wszystko psu na bude.
dancerfrompoland
2012-03-26 14:58:30
Ocena: -2(glosow:14)-+
A gdzie jest napisane takie prawo, że homoseksualista nie ma prawa bytu? Idąc twoimi poglądami osoby bezpłodne też muszą zdechnąć, bo nie mogą mieć dzieci. Gdzie jest napisane (w jakim prawie), że gej nie ma prawa bytu i gdzie jest napisane, że osoba, która nie może mieć dzieci też takiego prawa nie
dancerfrompoland
2012-03-26 15:08:22
Ocena: 3(glosow:15)-+
Dobrze, że potrafisz zaargumentować swoje wyssane z dupy poglądy. Hahahaha!
M1CLAY19
2012-03-26 15:11:32
Ocena: -3(glosow:11)-+
To niech sie wala w dupska ile chca-w domach ,samochodach,lasach ale po co w tak publicznym miejscu afiszowac sie swoim pedalstwem.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:36:13
Ocena: -2(glosow:12)-+
Opuncja. Taki jestem, jeżeli widzę, że ktoś kogoś obraża czasem nie wytrzymuję i również odpowiadam obrazą choć staram się być cierpliwy. Może i rzeczywiście, błąd, że wchodzę w dyskusję z dzieciarnią.
Z drugiej strony widzę, żę siedzisz tu 24H :D
phobophobic
2012-03-26 17:31:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
@dancerfrompoland Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale to Ty jesteś tą właśnie dzieciarnią. A odnośnie całej tej zabawnej debaty - jestem w miarę tolerancyjny, ale jak widzę takie fotki to nóż mi się w kieszeni otwiera :P
piotrek2011m
2012-03-26 17:47:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
"Wchodzę w dyskusję z dzieciarnią"-co to za argument? Wywyższasz się sztucznie, a tu chodzi tylko o granicę akceptacji. Dla mnie jest nią granica dobrego smaku. Jeżeli ktoś ją przekracza(zdjęcie) to niech się liczy z tym że komentujący także ją przekroczy. "Kto sieje wiatr..."
opuncja
2012-03-26 21:23:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
@dancefrompoland, a może oni obrażają innych swoim zachowaniem? Ty nie wykazałeś się krztą cierpliwości, że o kulturze osobistej nie wspomnę. Nie jestem elementem "dzieciarni" ani wiekowo, ani mentalnie. Mam nadzieję, że jesteś przygotowany, by "zebrać burzę".
dancerfrompoland
2012-03-26 14:26:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja tam jestem zwyczajnie obojętni. Niech sobie robią takie zdjęcia jak chcą. Myślicie, że my hetero takich fot nie robimy?
michal_italia
2012-03-26 14:13:56
Ocena: -7(glosow:23)-+
w tym wypadku jestem za aborcja
dancerfrompoland
2012-03-26 14:49:42
Ocena: 4(glosow:16)-+
No w twoim wypadku, to ja chyba też!
dancerfrompoland
2012-03-26 14:55:23
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie dorosłaś widocznie jeszcze do utożsamiania się z cywilizacją europejską, ba co lepsze do bycia, zwykłym tolerncyjnym człowiekiem potrafiącym żyć z innymi, nie patrząc na to z kim sypiają. Nie wiochą jest ich homoseksualizm. Gdybyś ty tu była ze swoim chłoptasiem też byłaby to wiocha, a za pewne
dancerfrompoland
2012-03-26 14:56:38
Ocena: 1(glosow:11)-+
nie takie foty sobie pstrykacie. Patrząc na twoje poglądy to zapewne nic nadzywczajnego nie masz. Albo drech z niemiecką BM-ką, albo metal z tłustymi włosami.
redspecial
2012-03-29 17:59:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pewnie! Ci z tego zdjecia, sa tez o.k, chociaz z jakiegos powodu wszyscy wieszaja na nich psy.
EloDreip4fun
2012-03-26 13:56:16
Ocena: 7(glosow:11)-+
Dlaczego niby? Zrobił ci coś, któryś? Może kiedyś chciałeś spróbować i ci za głęboko wsadzili? Ja do gejów nic nie mam, ale nie zmienia to faktu, że to co robią na zdjęciu jest obleśne.
anty_red
2012-03-26 14:40:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
Do samych gejów nic nie mam. Niech sobie robią w domu co chcą, ale na taką promocję homoseksualizmu brak słów. Dla mnie to jest obrzydliwe. Szkoda, że go jeszcze w d... nie wali na środku ulicy. Przez takich typów jak ci dwaj homosie mają taką opinię jaką mają. Geje OK, promocja tego NIE!
EloDreip4fun
2012-03-26 13:54:13
Ocena: 1(glosow:13)-+
DO gejów nic nie mam, ale to jest akurat obleśne.
phobophobic
2012-03-26 17:36:14
Ocena: 7(glosow:11)-+
@opuncja No nie przesadzaj, nie wszyscy geje siorbią się na ulicy jak ci dwaj na zdjęciu :P
wiejskisplaw
2012-03-26 13:21:05
Ocena: -8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piotrek2011m
2012-03-26 13:02:10
Ocena: -11(glosow:15)-+
Te pany są chude i baldzo głodne i chcom siebie pozleć w tolbie mają widelce noze ciekawe któly któlego pielsy zje i zasłaniają mi ładny kościółek taki nabazglany wenglem i pises ty głupty sekstylko staly taki a dulny i bzytko ludzi zawse pokazujes a ludzie są ładni
wiejskisplaw
2012-03-26 13:22:07
Ocena: -7(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2012-03-26 17:15:40
Ocena: 13(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piotrek2011m
2012-03-26 13:48:18
Ocena: -9(glosow:15)-+
Ty tensolek pod tym twoim ble ble ble jest duzo smutku i ksywdy chyba i diabełków mas pełno pod włoskami z któlymi cięzko ci jest i ładną taką pania lubis...nie smuć sie wsystko bendzie dobze
piotrek2011m
2012-03-26 16:27:18
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jestem. Gdzie ja byłem?
patryq021
2012-03-26 12:04:51
Ocena: 12(glosow:30)-+
No tak jasne nie myślisz jak "Oświecone" oszołomy to jesteś zły, każdy ma prawdo do swojego zdania, durne lewaki. To że nie popieram dewiacji to jest moja prywatna sprawa a ocenę mogę sobie wyrazić gdzie chce, kiedy chce i jak chce a wam nic do tego, wiec przestańcie płakać wielcy obrońcy
dancerfrompoland
2012-03-26 14:27:55
Ocena: -5(glosow:13)-+
TWÓJ AVATAR MÓWI O TOBIE WSZYSTKO WIEŚNIAKU ;)
anty_red
2012-03-26 14:45:49
Ocena: 7(glosow:13)-+
A co złego w tym avatarze? UE to gówno na wzór ZSRR. Chcą na przykład ujednolicenia cen w sklepach i w praktyce za chleb (przykładowo) mamy płacić tyle samo co Niemiec, Francuz czy inny Holender przy czym my zarabiamy 5-6 razy mniej niż oni. Czemu nie chcą ujednolicenia pensji minimalnej w UE?
outlaws13
2012-03-26 15:01:43
Ocena: -4(glosow:16)-+
dancerfrompoland, a twój komentarz mówi mi o tobie że siedzisz na wisi pod sklepem , popijasz tanie nalewki i czekasz na coroczna dopłatę do kilku hektarów swojej ziemi której nawet nie tykasz bo i tak się nie opłaci. UE to kolejny rozbiór Polski, tylko teraz legalny i w świetle prawa europejskiego
dancerfrompoland
2012-03-26 15:47:00
Ocena: 1(glosow:17)-+
Nierobom zawsze będzie źle.
wiochmen27
2012-03-26 12:04:33
Ocena: -2(glosow:16)-+
złapać w kaftan i przymusowe leczenie!..
DontTouchMe
2012-03-26 11:25:39
Ocena: 1(glosow:29)-+
Omg...jak tak patrze na wasze komentarze to zastanawiam sie czy swiat jest zły przez grzech czy gupote waszych rodziców... Wykazali byscie troche kultury i przemilczeli pewne kwestie niedorozwoje... Widać ze wasz wiek to max 16 lat , bo nie potraficie przejsc koło tego obojetnie...to ich sprawa a ni
AngelFullOfSin
2012-03-26 12:33:24
Ocena: 4(glosow:16)-+
Rusofil masz innym za złe, że nie tolerują homo, a sama piszesz, że dla ciebie katolik = debil, to w takim razie kim ty jesteś? Tym stwierdzeniem obraziłaś np. moją matkę, która jest wierząca. Czyli dla ciebie pewnie świat idealny, to świat bez Boga, ale za to pełen liżących się pedałów.
AngelFullOfSin
2012-03-26 13:00:04
Ocena: 14(glosow:22)-+
Mundzio, ja podejrzewam, że ta frustracja, która wylewa się z jej komentarzy wynika raczej z braku miłości i akceptacji, niż z braku inteligencji.Ale mogę się mylić, czasem pozory mylą.
Mundzio84
2012-03-26 11:24:54
Ocena: -5(glosow:27)-+
Jeszcze trochę, a będą się w dupska posuwać w takich miejscach.A jak ktoś im zwróci uwagę, to wszyscy go zjadą od homofoba i nietolerancyjnego zaściankowca.Przecież, to nie oni są chorzy, tylko ci co ich nie tolerują - na homofobię.Właśnie w tym kierunku ten świat zmierze.Żałosne.
dancerfrompoland
2012-03-26 15:49:09
Ocena: 3(glosow:15)-+
Jakbyś swoją laskę posuwał przed katedrą to też byłaby wiocha. Jesteś zbyt nieobyty by zrozumieć, co na tym zdjęciu jest wiochą, ale na pewno nie to, że to dwóch chłopów.
dancerfrompoland
2012-03-26 16:02:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
No ale gdzieś już słyszałem, że ponoć ma powodzenie u kobiet. Tyle, że sam to napisał..
CzarnaMambaaa19
2012-03-26 10:47:52
Ocena: 2(glosow:14)-+
jak na takich patrze,to bym im dupy skopała ,bo świat przez takich schodzi na psy. chyba nie wiedzą co to dyskrecja
q1q2w3e4r
2012-03-26 13:42:36
Ocena: 3(glosow:19)-+
@Dave2024 Co ty mi z "waszym Bogiem" wyjeżdżasz ? To, że brzydzę się widokiem dwóch facetów miżdżacych się, czyni mnie jakimś fanatykiem? Jesteś podręcznikowym przykładem tępych ludzi, którzy muszą coś dowalić na temat religii, żeby być fajnym.
Jakoś nie widzę komentarzy typu:
sunshine89
2012-03-20 14:26:02
Ocena: 8(glosow:24)-+
fuuuj! i nie mówcie że mam być tolerancyjna wobec takich osób...
sunshine89
2012-03-20 14:26:02
Ocena: -1(glosow:19)-+
fuuuj! i nie mówcie że mam być tolerancyjna wobec takich osób...
prorok12345
2012-03-20 10:26:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
fuck mam taka czarną torbę ;/
JohnyTaylor
2012-03-19 23:19:09
Ocena: -2(glosow:12)-+
jadłem sobie... a tu takie coś :/
noktowizor
2012-03-19 22:22:15
Ocena: -5(glosow:17)-+
Wiedeń...pod katedrą stoją pedały,za konfesjonałem też
eatyourcat
2012-03-19 21:32:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
jednak w Niemczech są geje.
raflo997
2012-03-19 20:28:28
Ocena: -3(glosow:29)-+
Wymiotowałbym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maobrakowao
raflo997
2012-03-19 20:32:14
Ocena: -2(glosow:16)-+
Trzymaj mocno bo tyskie wyjedzie :)
raflo997
2012-03-19 20:39:23
Ocena: -3(glosow:15)-+
w dodatku z biedronki 568 ml
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0