Ukryj komentarze(216)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
killswitch
2012-03-27 19:24:00
Ocena: 23(glosow:33)-+
Co na to koledzy? pewnie ich nie ma xD
kamilowwa32
2012-04-02 19:44:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
a kto powiedział że ma kolegów ;O ?
BackSpace_90
2012-03-28 18:30:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
A czy Ty wiesz co robi Twój chłopak/ kolega po szkole? :)
majucha19942
2012-03-28 18:19:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
On nie ma kolegów
suckmyrocket
2012-03-28 16:31:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
W takich chwilach żałuję, że zniesiono obowiązkową służbę wojskową!
madziaczek2
2012-03-28 09:52:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jacy koledzy ?. On ma kolegów ?. ;).
Equilibrium
2012-03-28 00:29:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
do woja z takim... tam by go przerobili z cioty na czlowieka... albo do gazu...
bananito78
2012-03-27 22:49:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dlaczego?!Powiedzcie mi dlaczego?!Zlikwidowano obowiązkową służbę wojskową
ruchaszewski
2012-03-27 22:28:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tolerancja czy głupota i brak szacunku do innych i do siebie to, cos innego...Nie mylcie czegoś takiego z tolerancją! To niedługo matka po porodzie bedzie mogła zabić dziecko czemu? Bo miała sie urodzić dziewczynka a jest chłopczyk....ale z tego co słyszałem już to jest w Anglii.......
T
stachujachu
2012-03-27 22:10:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak by mu ktoś kazał zrobić z siebie idiotę to by tego nie zrobił, ale mu zawsze zabraniali....
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:53:30
Ocena: -14(glosow:26)-+
Współczuję przyszłemu dziecku, o ile będziesz je miał.
Staradziffka
2012-03-27 22:02:20
Ocena: -1(glosow:17)-+
zorro99, radziłabym, abyś poddał się wazektomii. Out, chyba popadłeś w manię prześladowczą na temat WO.
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:12:35
Ocena: -13(glosow:19)-+
Mam prawo się wypowiadać - nie łamię regulaminu i nikogo nie obrażam, choć skoro ty możesz to może ja też powinienem.
Staradziffka
2012-03-27 22:15:35
Ocena: -4(glosow:10)-+
Nie wiem, czy faktycznie to on. Na pewno powróci, ale niekoniecznie pod postacią Eurodeputowanego. Ten ma zaś całkiem inne poglądy. No chyba, że to jakaś zamierzona strategia.
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:19:36
Ocena: -13(glosow:19)-+
Wczoraj mnie tu nie było ;/
"Pedał", "ciota" - jeśli uważasz to za standard słownictwa to gratuluję jego bogactwa.
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:20:31
Ocena: -9(glosow:31)-+
Mam wrażenie, że STARADZIFFKA jest ok! :D
Staradziffka
2012-03-27 22:21:28
Ocena: -5(glosow:11)-+
Out, chyba ci wierzę.
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:24:07
Ocena: 17(glosow:53)-+
Byłem pod kątem - Europejczyk jakby co.
Staradziffka
2012-03-27 22:38:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co ma do tego jakiś kąt?
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:53:56
Ocena: -14(glosow:20)-+
Niesmaczne.
silentcore
2012-03-27 20:21:28
Ocena: -8(glosow:16)-+
fakt zrobił z siebie idiotę. ale to, że się maluję tak naprawdę gówno powinno was obchodzić konserwatywno i nudna polsko z prowincji.
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:57:09
Ocena: -10(glosow:18)-+
ta ostatnia część zdania dobitnie trafiona :D
Homo_erectus
2012-03-27 22:00:40
Ocena: 0(glosow:10)-+
@Euro... nie za bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć, jeśli dobrze cię rozumiem, ten pan na zdjęciu według ciebie jest normalny, wszystko z nim jest ok, a my (tzn. sprzeciwiający się takim) jesteśmy homofobami i ignorantami, tak?
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:11:46
Ocena: -7(glosow:15)-+
Nie chcę tego wcale powiedzieć. Nie czuję się lepiej wyzywając kogoś od homofoba. Chodzi mi o całkiem co innego.
Homo_erectus
2012-03-27 22:13:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
ale bronisz to coś na zdjęciu, a wszystkich wokół uważasz za nienormalnych... ja tam nie chcę się czepiać ale wiesz, może powinieneś tak na spokojnie przemyśleć parę rzeczy:)
Eurodeputowany2
2012-03-27 22:18:07
Ocena: -6(glosow:14)-+
Ale ja nikogo nie bronię. Napisałem swój pierwszy komentarz, że wiochą jest dla mnie wymalowany facet i to niezależnie od orientacji - reszta tyczyła się homoseksualizmu i ogólnikowego mylenia pojęć prze co niektórych. I nikogo nie wyzywam od nienormalnych. Gdzie niby tak napisałem?
Homo_erectus
2012-03-27 22:31:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie napisałam, ze wyzywasz tylko uważasz, to po pierwsze, po drugie broniąc homoseksualizmu bronisz i to na zdjęciu, to homoseksualizm już tak a wymalowany facet nie? dlaczego? jak tolerancja to tolerancja...
uzurpatorek
2012-03-27 20:03:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
proste lekarstwo.... rok czasu w mundurze...
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:56:21
Ocena: -12(glosow:18)-+
Witam :D
felicjanska
2012-03-28 09:43:45
Ocena: -3(glosow:5)-+
out debilu wyzuty z rozumu widzę że następnego wilka złapałeś no k....wa nie mogę psychol heh
drLOUBITCH
2012-03-27 19:38:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
"To coś" żyje? Wygląda jak kukła.
killswitch
2012-03-27 19:24:00
Ocena: 23(glosow:33)-+
Co na to koledzy? pewnie ich nie ma xD
Staradziffka
2012-03-27 19:01:04
Ocena: 5(glosow:15)-+
Tragedia !
patryq021
2012-03-27 18:59:17
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jak możecie wy źli zacofani Prawicowi Katolicko-narodowi nietolerancyjni homofobi! - Wykrzyczeli lewacy. Nie od dziś widzimy na ulicy zacieranie się płci, gdzie facet staje się potulnym małym chłopcem, wpajane są zachowania dekadencko pacyfistyczne, zniewieściali chłopcy są tego efektem.
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:52:59
Ocena: -10(glosow:20)-+
Gdzie to niby widać? Bo jakoś nie rzuciło mi się to w oczy. Po co wyolbrzymiasz coś czego nie ma?
MadFox1922
2012-03-27 18:42:08
Ocena: 2(glosow:10)-+
i ch*j przez ten ryj myślałem że to laska , w więzieniu byłby wart 2lagi fajek
MadFox1922
2012-03-28 19:54:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
oczywiście , wgl ja tam ustalam cenny , za Cb by nikt nawet fajki nie dał , z tobą to tylko jak by ci mydło spadło
xPogromczynix
2012-03-27 17:57:41
Ocena: 5(glosow:7)-+
Niech ktoś mi to wyjaśni.. co się dzieje z tymi ludźmi.
bolololo666
2012-03-27 17:31:14
Ocena: 11(glosow:17)-+
Z nim mógłbym pójść do jednej celi :D Wiadomo kto by musiał sięgać mydło.
Styl, stylem ale on wygląda jak laska z dużą ilością makijażu :D
pomidorrro
2012-03-27 17:22:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ble - jego twarz mnie przeraża. Boję się wiedzieć jak to "coś" wygląda bez tego make-up'u. fuuu
maciekkusz
2012-03-27 16:48:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
pewnie nie ma kolegów
kendzierzawyy
2012-03-27 16:46:44
Ocena: 2(glosow:10)-+
ma jaja jak pszczółka maja
MadFox1922
2012-03-27 18:44:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
jacy koledzy ????????? wszyscy mężczyźni jakich zna spuszczają mu ostry wpier.dol , laski pewnie też
kendzierzawyy
2012-03-30 18:25:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kamiltomilk
2012-03-27 16:06:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja szukałem cycków bo myślałem że to dziewczyna...
tredunah
2012-03-27 15:09:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
@Tensor, rzeczywiście możnaby tak powiedzieć, że się maluje bo subkultura, młodość, przekazuje siebie etc, ale normalnie powinien tu trafić, bo totalnie się nie umie pomalowac i wygląda z tymi mazidłami beznadziejdzie. Jak już robić takie fotki to się chociaż postarać o estetykę :D
JOJOJOJOx100
2012-03-27 15:03:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nawet kijem bym go nie tknęła. ; D
pomidorek215
2012-03-27 14:55:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
toż to kobieta bezcyckowata ! :D
kingala111
2012-03-27 14:39:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
albo to photoshop albo jest mistrzem w makijażu. czasami jak patrze na dziewuchy to wygladaja jak by pierwszy raz podkład nakładały, a ten jest swietnie wymalowany
Errorbutton
2012-03-27 14:19:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Pokerface :|
M1CLAY19
2012-03-27 14:06:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jak sie ma rodzaj nijaki to ciezko jest sie odnalezc.
mlody12340
2012-03-27 13:55:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
ta dziewczyna jakaś płaska ;/
staradupaspi
2012-03-27 13:27:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
z twarzy i tego głupie wyrazu przypimina mi Ruhanne. Tez taka inteligencja bijąca z oczy i dystyngowana mimika.
staradupaspi
2012-03-27 13:27:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
przepraszam za literowki ,jedzenie w klawiaturze
Eurodeputowany
2012-03-27 13:42:10
Ocena: -14(glosow:22)-+
W sumie? Mała Rihanna xD
olusia1999r99
2012-03-27 13:17:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
A tak w ogóle to on ma kolegów?
mickeymouse00
2012-03-27 13:16:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
wygląda jakby miał wklejoną twarz dziewczyny o_o .. o gustach się nie dyskutuje ale na moje to photoshop bo włosy a fajne XD
Eurodeputowany
2012-03-27 12:29:11
Ocena: -14(glosow:28)-+
Piszecie, że TV promuje pedałów. A w Polsce ilu jest ich w TV, prócz Piróga, Jacykowa czy Palikota? Mają im zakazać występów na antenie ze wzg. na orientację? Niby przez modę na bycie BI nastolatkowie próbują HOMO WORLD-u jednak jak ktoś się taki nie urodzi, gejem się nagle nie stanie. Dorośnie i za
Eurodeputowany
2012-03-27 12:31:12
Ocena: -11(glosow:33)-+
kilka lat założy rodzinę nie pamiętając, że kiedyś pocałował drugiego pedała. Myślicie, że nagle oglądając TV - dzieciaki mówią sobie - "W tym momencie, zostaję pedałem"Homoseksualista się rodzi, nie staje się nim od tak, bo moda, bo znajomi.
A co do zdjęcia, to w tym momencie, rzeczywiś
Eurodeputowany
2012-03-27 12:17:09
Ocena: -12(glosow:30)-+
Wiem, że to nieuniknione, ale darujcie sobie obelgi typu : "PEDAŁ". Niestety nasza niewiedza sprowadza nas najczęściej do takich słów. A to jest zwyczajne emo, głupie, opuszczone przez rodziców i sam jeszcze nie bardzo wie co chce w życiu robić. Spokojnie, za kilka lat będzie się tego wsty
Eurodeputowany
2012-03-27 12:17:51
Ocena: -16(glosow:26)-+
... wstydził przed własną rodziną i prawdopodobnie przed samym sobą.
Eurodeputowany
2012-03-27 12:19:07
Ocena: -12(glosow:30)-+
Ja bym się takich komentarzy nie spodziewał. A szkoda ;)
Choć nawet mający swój własny styl facet w makijażu jest wiochą samą w sobie.
mickeymouse00
2012-03-27 13:20:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
normalnie bym tak powiedziała. alee to zdjęcie jest przegięciem chociaż zawsze bronię praw człowieka o wyrażaniu siebie . wiem jak to jest i bronie w tym innych . moim zdaniem to jest photoshop , albo "plastik" , osobiście na ulicy bym się tak nie pokazała
Eurodeputowany
2012-03-27 12:22:00
Ocena: -22(glosow:30)-+
Mundzio84. Czy ktoś cię kiedyś skrzywdził? Naprawdę tak bardzo przeszkadza ci ktoś taki jak on. Takich ludzi jest niewielu i to nie prawda, że będzie coraz gorzej. To nie jest zaburzenie, tylko głupota dzieciaka, który za parę lat będzie się tego wstydził. A ty masz jakiś światowy patos w swoich kom
Eurodeputowany
2012-03-27 12:24:03
Ocena: -21(glosow:27)-+
komentarzach. Tak jakby świat się już kończył. Dziwolągi były już w średniowieczu, tylko teraz ludzie mniej się siebie wstydzą. Może i dobrze? To nie tak, że ludzkość kroczy ku samodestrukcji. Piszesz, jakby cały świat był zapełniony pedałami a w samej Polsce w TV jest ich zaledwie kilku. No ale ocz
Eurodeputowany
2012-03-27 12:26:13
Ocena: -20(glosow:28)-+
oczywiście wg twoich wcześniejszych komentarzy to pedały są wszędzie, są złe, chcą ci odebrać wolność. Może i niektórzy nastolatkowie próbują HOMO WORLD-u bo jest taka moda, ale jeśli ktoś siętaki nie urodził, to na siłę nim nie zostanie, a prędzej czy później założy rodzinę i zapomni.
Mundzio84
2012-03-27 12:38:26
Ocena: 6(glosow:20)-+
Tak, przeszkadza mi promowanie w internecie takiego czegoś, przeszkadza mi ostentacja homosiów na wszelkie możliwe sposoby i w różnych miejscach.Przeszkadza mi to, że media i środowiska homoseksualne wmawiają ludziom, że normalne jest coś, co normalne nie jest.Jeśli on się tego będzie wstydził
Mundzio84
2012-03-27 12:40:51
Ocena: 5(glosow:21)-+
to dobrze.Ale ilu jest gówniarzy, którzy spróbowali tego jak to mówisz HOMO WORLDU i w nim zostali?A dlaczego w ogóle spróbowali?Bo jest on wszędzie promowany jako coś na topie, nowoczesnego i normalnego.Wszyscy ci, którzy mają inne zdanie to zacofani zaściankowcy i homofoby.
Mundzio84
2012-03-27 12:43:16
Ocena: 10(glosow:22)-+
Ja jestem w stanie tolerować to, że jest ktoś jest gejem, ale pod warunkiem, że się z tym nie obnosi i też nigdy nie uznam to jako rzecz normalną.Ale dać im palec wezmą całą rękę, będą chcieli małżeństw(nie mylić ze związkami partnerskimi), adopcji dzieci itp.Dlatego też ta cała tolerancja obraca
Mundzio84
2012-03-27 12:45:41
Ocena: 3(glosow:15)-+
przeciwko tym, którym poprostu nie przeszkadzało wcześniej to co ktoś robi u siebie w sypialni.We Francji już był pomysł, żeby karać kogoś dotkliwiej za napaść kogoś na tle "homofobicznym" niż na tle np. rabunkowym.To jest już przykład tego, że niedługo oni będą mieli większe prawa od norm
Eurodeputowany
2012-03-27 12:56:38
Ocena: -21(glosow:27)-+
Mundzio84. Odróżnij promocję od braku wstydu przed tym, kim się jest. Skoro uważasz, że gej wrzuca zdjęcie w internet i jest to promocja, to chyba dyskusja się tu kończy. Myślisz, że on naprawdę ma na celu wtedy krzyknąć - PEDALSTWO jest super, zapraszam!
Eurodeputowany
2012-03-27 12:58:41
Ocena: -20(glosow:28)-+
Mundzio84. Gówniarz spróbuje, ale jeśli nie urodził się z takimi skłonnościami to nigdy gejem dla przymusu nie zostanie. To chyba oczywiste. Z tym się rodzisz, gejem się nie stajesz bo oglądasz za dużo TVN. Sam o sobie zaczynasz budować opinię dość przyćmionego i ograniczonego człowieka.
Eurodeputowany
2012-03-27 13:00:46
Ocena: -20(glosow:28)-+
Mundzio84. Zastanów się naprawdę czy w normalnym życiu na ulicach polskich miast widziałeś gejów obściskujących się, całujących, macających? Im naprawdę nie jest na rękę chodzić po ulicach i krzyczeć JESTEM CIOTĄ. Każdy człowiek, jak wyciągniesz palec, chce rękę. Błędna zatem twoja uwaga.
Eurodeputowany
2012-03-27 13:03:17
Ocena: -19(glosow:25)-+
Gej i lesbijka też jest normalnym człowiekiem. Niczym się nie różniącym od ciebie, prócz tego, z kim sypiają. Czy oni naprawdę tak cię krzywdzą? Nawet jak wyjdzie na ulicę na różowo i krzyknie : I'M FAGG" to czy ciebie to bezpośrednio dotyka?
Eurodeputowany
2012-03-27 13:04:52
Ocena: -16(glosow:26)-+
Z resztą jeśli mówisz o kimś "CIOTA" przez pryzmat wyglądu to ty również wyglądasz na PEDAŁA. Jakieś okularki, focia z ręki i taka jaskrawa koszulka - gdzie chłopak w takiej koszulce chodzi? - taka przykrość naszego społeczeństwa. Widzą faceta w czerwonych gaciach i co? - ciota. Widzę cię
Eurodeputowany
2012-03-27 13:05:53
Ocena: -20(glosow:26)-+
jaskrawej koszulce (jestem Polakiem) to też myślę, że jesteś gejem. Bo jak to, przecież normalny chłopak to się tak kolorowo nie ubiera i nie robi sobie zdjęć z ręki... ;/
Mundzio84
2012-03-27 13:16:59
Ocena: 1(glosow:15)-+
Były przypadki, że i od małego przejawiali takie objawy, ale były też takie, że kolesie mieli wcześniej dziewczyny a potem zamienili je na chłopców.Poza tym w tym promowaniu bardziej chodzi o to, żeby wmawiać ludziom, że to normalna rzecza a tępić tych, którzy się nie zgadzają.
Mundzio84
2012-03-27 13:19:32
Ocena: 2(glosow:16)-+
Co do polskich miast, na szczęście mało jest takich przypadków.Ale we większych miastach takich jak Kraków, czy Wrocław widziałem już chłopaczków idących za rączkę a raz nawet miętolących się na ławce w parku.Poza tym tęcza nazywa Polskę krajem zacofanych homofobów, mimo że tendencja zaczyna powoli
Mundzio84
2012-03-27 13:21:41
Ocena: 0(glosow:14)-+
zbliża się do "nowoczesnych" i "bardziej cywilizowanych" krajów Europy, gdzie widok liżących się pedałów na ulicy już nikogo nie dziwi.A ci, którzy są przeciw boją się odezwać, bo zaraz będą naganiani.NA SZCZĘŚCIE w tym kraju tak jeszcze nie ma, ale jak tak dalej pójdzie to już n
Eurodeputowany
2012-03-27 13:44:41
Ocena: -19(glosow:25)-+
Jak twoja niewiedza mnie boli! Jak myślisz, dlaczego miał dziewczynę a potem zmienił na chłopaka! Na to ci akurat powiem : Dlatego, że był gejem od dziecka a dziewczyna jest przykrywką. Praktycznie każdy gej miał najpierw dziewczynę w młodości. To takie oczywiste.
Eurodeputowany
2012-03-27 13:45:48
Ocena: -11(glosow:37)-+
Idąc twoim tokiem myślenia, to każdy chłopak w tym kraju może zostać gejem bo za dużo TVN-u ogląda gdzie rzekomo jest homoseksualizm tam wręcz wywyższany hahaha. Również ty możesz zostać zatem gejem.
Eurodeputowany
2012-03-27 13:47:19
Ocena: -18(glosow:26)-+
Tu nie chodzi o homofobię, ale o to, że przez zachód jesteśmy postrzegani jako społeczeństwo nietolerancyjne o podstarzałych poglądach antysemickich, ksenofobicznych i rasistowskich. A homofobia się z tym łączy. Ja jeszcze w Polsce nie widziałem - a ty jak widziałeś, to byli to zapewne turyści.
Eurodeputowany
2012-03-27 13:50:05
Ocena: -20(glosow:26)-+
Jesteś niestety jeszcze niedojrzły by zrozumieć słowo "nowoczesny, "cywilizowany". Tu nie chodzi, że ten kto jest nowoczesny toleruje gejów i lesbijki. Tu chodzi o to, że każdy człowiek na poziomie jest tolerancyjny i nie patrzy na kogoś przez pryzmat koloru skóry czy orientacji. Do t
Eurodeputowany
2012-03-27 13:51:51
Ocena: -20(glosow:26)-+
Do tego świat dąży - do tolerancji i braku dyskryminacji a nie do ogólnoświatowego gejostwa. Ale ten tok myślenia to za wysokie progi dla ciebie. Gejom nie chodzi o to, by świat się stał jedną wielką paradą, kolorowych ciotek - im chodzi tylko o szacunek, jako do człowieka i chyba na to zasługują.
Mundzio84
2012-03-27 14:00:57
Ocena: 3(glosow:17)-+
Masz swoje zdanie na ten temat ja mam swoje.Nie twierdzę, że od oglądania TVNu ktoś stanie się gejem.Rozumiem to, że oni się rodzą z takimi skłonnościami, ale może gdyby nie było to tak promowane nie odkryliby w sobie tego.A i umknęło mi to co pisałeś wcześniej.Żółty kolor ani okulary same w sobie
Mundzio84
2012-03-27 14:05:03
Ocena: 5(glosow:19)-+
niczym pedalskim.Więc nie odwracaj teraz kota ogonem.Poza tym ja nigdy nie dyskryminowałem nikogo za samo to, że jest gejem.Gej może być szanowany pod warunkiem, że nie obnosi się z tym, że nim jest i nikomu, kto widzi go na ulicy nawet nie przyjdzie do głowy, że to gej, jeśli nie chwali się tym
Eurodeputowany
2012-03-27 14:06:28
Ocena: -18(glosow:22)-+
Gdzie jest homoseksualizm promowany? Czy telewizja namawia do bycia gejem? Nie rozumiesz znów przesłania. Telewizja zaczyna o tym mówić, a nie promować - a to zasadnicza różnica. Pedalstwo nie jest promowane, to że pokazują geja przecież o tym nie świadczy. O tym zaczyna po prostu się mówić.
Mundzio84
2012-03-27 14:08:10
Ocena: -2(glosow:16)-+
nie skomli o tolerancję, okazując swoją seksualność.I u mnie taki będzie miał szacunek i złego słowa na niego nie powiem, bo tak jak mówisz zasługuje na to.Ty sam mówisz mi szacunku i tolerancji, a na każdym kroku delikatnie i nie dosłownie sugerujesz, że jestem zacofany.Widzisz i właśnie chodzi.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:09:18
Ocena: -19(glosow:23)-+
"Przecież normalny heteroseksualny chłopak nie robi sobie zdjęć z ręki i nie nosi takich kolorowych koszulek".
Eurodeputowany
2012-03-27 14:12:00
Ocena: -15(glosow:25)-+
Nie, ja nigdzie nie napisałem, że jesteś zacofany. Po prostu nie rozumiesz wielu rzeczy i wszystko bierzesz dosłownie - widocznie jeszcze potrzebujesz czasu, by pewne rzeczy zrozumieć. Uważasz pokazywanie geja w telewizji za promocję a nie jest zaznaczone na antenie : "teraz wypowie się gej&quo
Eurodeputowany
2012-03-27 14:13:53
Ocena: -19(glosow:23)-+
Nie zgodzę się. Nie pokazują tego jako normalną rzecz, po prostu pokazują, nie jest napisane pod spodem - TO JEST NORMALNE. Jak pokazują w telewizji HappyFirends czy SouthPark to też można uznać, że pokazują przemoc jako coś normalnego - i oglądają to gówniarze.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:14:55
Ocena: 0(glosow:42)-+
O homoseksualiźmie się mówi, a nie promuje. Myślisz, że jakby tego nie pokazywali w TV, to by to coś zmieniło? Gej się z tą świadomością rodzi, nie dochodzi nagle do wniosku oglądając MTV.
Mundzio84
2012-03-27 14:20:01
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ok, rodzi się, ale to własnie zachęca go do tego, żeby to pokazywać czy to w internecie czy wśród znajomych.Pozbawia go to świadomości, że coś jest z nim nie tak.Nie musi być nigdzie napisu "TO JEST NORMALNE" wystarczy tylko kontekst w jakim jest to ukazane.Z tego co
Mundzio84
2012-03-27 14:23:03
Ocena: 1(glosow:13)-+
widzę, starasz się to co mówię przedstawić w jakimś krzywym zwierciadle.Poza tym czy ukazywanie tego w sposób normalny w internecie, czy w telewizji wprowadza w błąd resztę społeczeństwa, która też zaczyna odbierać to jako coś naturalnego.A a ci którzy mają inne zdanie, są dyskredytowani
Eurodeputowany
2012-03-27 14:23:25
Ocena: -15(glosow:25)-+
No i nasza konwersacja powinna być zakończona na temacie - homoseksualizm to choroba. To kolejne braki w twojej chyba ubogiej edukacji, ponieważ jak nam wiadomo, homoseksualizm nie ma podstaw medycznych ani w fizycznej ani w psychicznej formie by być uznanym za chorobę.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:24:43
Ocena: -9(glosow:33)-+
Jednak idąc po raz kolejny twoim tokiem myślenia, to wszyscy ludzie chorzy - śmiertelnie i nieśmiertelnie powinni chować się w domach, o chorobach nie powinno się mówić, bo zostaje to ukazywane jako normalne - nawet jeśli - homoseksualizm byłby chorobą - choroba to ludzka, normalna rzecz.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:26:41
Ocena: -16(glosow:22)-+
Hahahaha! Powiedz jeszcze, że jesteś dyskryminowany w tym kraju hahahahaahahha!
Z pewnością zachęca to geja do pokazywania się wśród znajomych. 3/4 z nich żyje z tym sam na sam. No ale przecież oni wszystkim pokazują, że to normalne.
Mundzio84
2012-03-27 14:28:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
A błędne dobieranie partnera, który w zgodzie z zasadami ewolucji powinien być innej płci to wg ciebie nic?Tak choroba to rzecz ludzka.I ja nikogo nie dyskryminuję za samą chorobę,co nie zmienia faktu, że choroba powinna być przedstawiana jako choroba a ludzie poprostu powinni miec tego świadomość.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:28:36
Ocena: -15(glosow:25)-+
Dodam również, że homoseksualizm nie jest szkodliwy, nikogo nie zarazi jego pokazywanie a nawet rzekome promowanie - bo gejem nie da się zostać w sile nacisku światowej komercji. TV pokazuje homoseksualizm w sposób obiektywny, bez własnego zdania. Z resztą prawie go nie pokazuje.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:30:57
Ocena: -18(glosow:24)-+
Mundzio84 idź do Pani Profser z biologii, lekarza i zapytaj o obiektywna opnię medyczną i czy istnieje taka choroba jak homoseksualizm. Dlaczego trzeba uświadamiać ludzi, że to choroba, skoro to nie prawda?
Mundzio84
2012-03-27 14:31:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie nie jestem dyskryminowany.Poprostu dałem przykład twojego zachowania i innych przedstawicieli tęczowych środowisk.Tu w Polsce, kraju homofobów 3/4 gejów żyje z tym sam na sam i wolałbym żeby tak zostało, choć wcale się na to nie zapowiada.Miłego dnia.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:35:39
Ocena: -18(glosow:22)-+
Bo dlaczego gej ma czuć się winny, zły, gorszy dlatego, że jest gejem? Człowiek człowiekowi równy. To nic innego jakbyś dziecku z zespołem Downa usilnie wmawiał, że jest chore, że nie powinno się obnosić z tym, że jest chore. Albo do czarnoskórego w Polsce, że nie powinien obnosić się ze swoją kultu
Eurodeputowany
2012-03-27 14:36:36
Ocena: -13(glosow:31)-+
Bo Polska to kraj pępków świata i myślimy, że każdy powinien się do nas dostosować - a człowiek ma prawo być tym kim jest niezależnie od miejsca.
Eurodeputowany
2012-03-27 14:38:55
Ocena: -11(glosow:39)-+
Medycyna idzie do przodu. Kiedyś tak było, bo nikt nad tym nie pracował. Skoro wykreślili to mieli powody i były przeprowadzane badania. Nie przyszli geje do kliniki i nie nacisnęli - wykreślić nas z chorób. A jeśli kłócisz się z medycyną to tylko świadczy o tobie jakim niedoukiem jesteś.
szatano999
2012-03-27 19:46:33
Ocena: 5(glosow:11)-+
pedały to toleruję tylko w rowerze i samochodzie...
Eurodeputowany2
2012-03-27 21:51:34
Ocena: -6(glosow:12)-+
Gej również nie jest gejem z wyboru. Nawet jeśli chce nie jest w stanie pokochać kobiety. To tak jkby ciebie namawiać na miłość do faceta. Nie da się
eSDe
2012-03-27 22:51:58
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wam trzeba zawsze tłumaczyć jak pięcioletnim dzieciom, że homoseksualizm nie jest chorobą, ani nawet parafilią. Jest ORIENTACJĄ SEKSUALNĄ czy tego chcecie, czy nie. Możecie nie akceptować homoseksualistów, ale nie możecie głosić takich herezji i nawoływać do śmierci. To jest chore !
outlaws13
2012-03-27 22:59:30
Ocena: 4(glosow:14)-+
eSDe, pisaliśmy o tym że te badania to na dwoje babka wróżyła. Są badania potwierdzające Twoją tezę i są potwierdzające Naszą tezą. Każdy trzyma sie wygodnej wiec to odpuśćmy. Wyniki są zależne od lobby które za nie płaci. Dziś się kupi wszystko, nawet badania naukowe.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0