Ukryj komentarze(450)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
Dave2024
2012-04-06 11:09:24
Ocena: 16(glosow:20)-+
Panowie toż to cios poniżej pasa jest. Każdy jakoś tam wygląda i każdy z nas odbiera to subiektywnie. Nie można używać argumentów typu "jesteś brzydki", "jesteś przystojny" w gronie w miarę inteligentnych osób.
PaniSzatane
2012-04-22 01:20:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja myślę, że nawet wojsko by im nie pomogło.
hujdupakomuna
2012-04-11 23:23:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
bo ponad połowa szoł-bizu to gejzery niestety...nic do nich nie miałam jak się po cichu walili a teraz?! "Woli i Tysio na pokładzie"...i co dalej????!!!!
wiochman75
2012-04-11 20:36:34
Ocena: 9(glosow:11)-+
Że to spedalone dziwadła to mało , najgorsze jest to , że część z nich jest promowanych przez baranów z telewizji !
milkaniebieska
2012-04-09 23:03:30
Ocena: 5(glosow:5)-+
he...nie wyobrazam sobie pracy z takim...gdzie by sobie make up na poligonie zrobil??
zielonydzien
2012-04-08 08:22:58
Ocena: 6(glosow:20)-+
kopałbym ich wszystkich glanem po mordzie
lotar
2012-04-07 23:54:56
Ocena: 9(glosow:13)-+
Tu nie chodzi o preferencje seksualne. Geje niech sobie beda gejami, tak dlugo jak nie robia z tego szopki to kazdego jednego sprawa co robi w "lozku". Chodzi o to ze teraz kazde udziwnienie broni sie "tolerancja", "wolnosca" itp.
To nie jest WOLNOSC tylko ANARCHIA - c
RealityVSDelusion
2012-04-07 18:26:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
Welcome to Poland. I poza tym drogi autorze geje są i w wojsku. Damn podważyłem cały twój obrazek
Max74
2012-04-07 17:42:34
Ocena: 8(glosow:20)-+
Zrobić pluton z takich zjebów napisać konspekt na taktykę i na JEDEN dzień wysłać w pole - koniecznie w asyście sanitarek. Wyobrażam sobie sweetaśne Szpaczysko, jak czołga się w błocie z kałachem ;-) Dziewczynki wylądowałyby na intensywnej terapii po takim szoku.
anabillegin
2012-04-07 16:57:49
Ocena: -4(glosow:22)-+
I to jest właśnie Polska ... zero tolerancji. Mamy podobno wolny kraj, więc każdy ma prawo się ubierać tak jak mu się podoba.
ThePanKlopot
2012-04-07 15:58:44
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie lubicie żołnierzy, chciałyście aby kolesie byli gładcy i dbali o siebie to teraz K**WA macie. Odpie***lić się od tych p***łów.
Kajmal
2012-04-07 10:59:44
Ocena: 5(glosow:15)-+
AzbestowyDzban@ Jak ci się coś nie podoba, to granica jest wolna.Możesz jechać do Holandi(Dobry kraj dla pedałów).A tak pro po tolerancja tolerancją.jestem tolerancyjny dla ludzi którzy mają inna orientację, ale dla takich dziwactw nigdy nie będę tolerancyjny.Wręcz odwrotnie.Tępic ich!
Staradziffka
2012-04-07 11:20:05
Ocena: 4(glosow:30)-+
Nie tylko normalni powinni uciekać w tego bagna zwanego polską, ale również polskie społeczeństwo powinno wyjść ze swojego zacofania. Przez takich jak ty większość narodów się z nas śmieje.
shark7
2012-04-07 14:26:11
Ocena: 4(glosow:8)-+
SD...zły to ptak co własne gniazdo kala.Bez przesady,jakoś nie widzę pogromów ludzi o innej orientacji ani ich dyskryminacji.Każdy ma prawo do własnego wyglądu,poglądu jak i wyrażania swoich opinii.Odmienność zawsze raziła,pod każdą postacią a jedynie własna kultura nakaże zachować się taktownie.Ale
Nightmare09
2012-04-08 23:00:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ekhm, a czy ja porównałem ich do gejów, "inteligencie"? Proszę, czytaj ze zrozumieniem... Poza tym ja akurat jestem osobą, która akceptuje wszystkich NIEROBIĄCYCH KRZYWDY INNYM.
Loluaaaaaaa
2012-04-07 10:53:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
Od chlopaka uwidocznionego na srodkowym zdjeciu sie lekko mowiac odwalcie.I nie piszcie glupot,ze kobiety sobie bez faceta nie poradza! Sa kobiety,ktore ksztalca sie na umysl inzyniersk
Loluaaaaaaa
2012-04-07 10:55:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
inzynierski*
Staradziffka
2012-04-07 11:08:44
Ocena: 3(glosow:17)-+
Debili też tutaj nie brakuje. To jest dopiero szkodliwe dla społeczeństwa gówno.
patryk1605
2012-04-07 15:19:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
"Tak by im dokopali" ? ? Hmm wiesz, żebyś się nie zdziwił. Homoseksualiści to nie tylko Ci w różowych ciuszkach i na paradach.. ja nazwałbym to tylko 1% całego społeczeństwa homoseksualistów i nawet Ci przez myśl nie przejdzie, ile się ich ukrywa ...
no_comment
2012-04-07 18:16:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
@Kajmal, pedał to cie zrobił frajerze i tyle w tym temacie.
imperator2012
2012-04-07 10:32:03
Ocena: 5(glosow:7)-+
Chłop musi mieć jaja, musi umieć utrzymać rodzinę, kobietę i cały dom, to odpowiedzialność i zaradność jednocześnie
a lolusie... zrobi dzióbka, wysolariuje się, pozna innego lolusia i chłopaki sobie dają do wiwatu...od tyłu bo tak łatwiej ( z laską musi stać a z lolusiem wystarczy dupę wypiąć ) :/
hellknight
2012-04-07 14:07:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
bashanti wyjdź za mnie
no_comment
2012-04-07 09:42:50
Ocena: 5(glosow:17)-+
husar11, ty i tobie podobni jesteście prymitywnymi debilami. Wojsko niczego tu nie zmieni, odbębniliby te 9 miechów i dalej stroiliby się tak jak teraz, idioto. Chcesz być mięsem armatnim, to wypad na zawodowego i "szczym ryj".
emilio1973
2012-04-07 06:35:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
szkoda że nie ma obowiązku zsw, ale by chłopaki pojechali z tymi ciotami na kompani.
ZoltaanChivay
2012-04-07 03:46:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
britneydebest
2012-04-07 01:53:21
Ocena: 1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
husar11
2012-04-06 23:20:02
Ocena: 2(glosow:24)-+
Na wstępie: w monie byłem i przeżyłem. Tam to dopiero jest szkoła „życia”, a nie Wikipedia kolego/koleżanko. Nie dość, że większość żyje na łasce portfela i dachu mamusi to puder siostrze podbiera(...) Problemem nie jest pogląd czy orientacja seksualna lecz sposób podejścia naszy
husar11
2012-04-07 01:19:27
Ocena: 2(glosow:20)-+
naszych władz. Myślę realnie. A kto niby miałby bronić TWOICH granic? Tacy żołnierze jak wyżej? Tu potrzebna lekcja prawdziwego patriotyzmu i odpowiedniego przeszkolenia militarnego, nie onz i unia albo wikipedia. Dziś powstanie warszawskie jak w 1944? hehe tacy jak ty do schronu pierwsi, później ko
husar11
2012-04-07 01:27:11
Ocena: -3(glosow:15)-+
naszych władz. Któż miałby bronić twojej swobody i zacisza domowego abys wioche.pl oglądał, hm? Już wiem, ci co wyżej. Ci, którzy unikają tu wojska i jawnie się do tego przyznają proszę aby do schronów nie wchodzili pierwsi lecz wpuścili najpierw kobiety i dzieci :( i nie wołali o pomoc bo będę zły
baph_omet
2012-04-07 09:16:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wiesz co, bzdury gadasz. Co ma orientacja seksualna do patriotyzmu? Czy to że ktoś jest hs oznacza że nie kocha własnego kraju? Ja myślę że gdyby kraj nas znowu potrzebował jak właśnie w powstaniu o którym mówisz, wszyscy stanieli byśmy ramię w ramię i bronili go równie zawzięcie. Wszyscy jesteśmy..
Staradziffka
2012-04-07 10:12:18
Ocena: -4(glosow:18)-+
To było do przewidzenia. Husar11, musi być ślepym narodowcem na siłę udowadniającym swój (pseudo)patriotyzm. Tylko co zdjęcia metroseksualistów mają wspólnego z przyszłością kraju? Wilcze to ty?
Siersciuchowy
2012-04-07 11:16:34
Ocena: 6(glosow:10)-+
BO, polemizowałbym ;] jestem pewien, że znaleźli by się tacy, którzy nie walczyliby tylko po to, żeby pokazać swój sprzeciw władzom kraju itd itp. Ale to zapewne byłaby totalna mniejszość. W większości byłoby tak jak powiedziałeś. I jestem pewien jeszcze jednej rzeczy. Nikt nie patrzyłby wtedy na
Siersciuchowy
2012-04-07 11:18:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
na orientację seksualną, ponieważ wtedy nie grałoby zbyt wielkiej roli to, czy ktoś kocha kobietę czy faceta. Zapewne nawet Out, czy inni tego pokroju walczyliby ramię w ramię z Darcym, Davem, czy innymi naszej orientacji.
baph_omet
2012-04-07 11:29:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie ważne kogo kochamy, miłość do ojczyzny mamy we krwi. Jestem święcie przekonany że większość i to ta duża większość na wezwanie stanęła by w jej obronie. Historia nasza pokazuje że zawsze tacy byliśmy i będziemy. Dla mnie polska to największe dobro i kocha swój kraj.
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:17:53
Ocena: -2(glosow:22)-+
i twojego starego.
szyderca55
2012-04-06 23:01:42
Ocena: 1(glosow:17)-+
sama prawda żadna wiocha
szyderca55
2012-04-10 20:49:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
ci którzy mnie zminusowali uważają widocznie że mążc prawdziwy mężczyzna powinien wyglądać jak te cioty na zdjęciach
Niezapominajka
2012-04-06 22:53:29
Ocena: -2(glosow:14)-+
'Chłop musi wyglądać jak chłop, a nie jak PANDA!!!' I don't get it..
anty-nolife
2012-04-07 00:29:21
Ocena: -3(glosow:11)-+
żałosne
Nightmare09
2012-04-06 22:10:01
Ocena: 5(glosow:13)-+
Bo ktoś sobie powie, że chłop musi wyglądać jak chłop, to już ma się tak stać? Wybacz, ale to wyłącznie indywidualna sprawa. Jeszcze by tego brakowało, żebyś Ty wyznaczał kanony męskiego piękna...
hahasd
2012-04-06 21:46:50
Ocena: -5(glosow:23)-+
pozdrawiam panie, ktore toleruja gejostwo oby trafily na takiego w lozku i dowiedzialy sie po czasie[gown.. pod napletem] muhaha i wtedy ciekawe co dalej z ta tolerancja [wkoncu by to tych pań dotyczylo] do dziury z wapnem z ta zaraza bo ta zaraza raz dziewczyna raz chlopaczek
Staradziffka
2012-04-06 23:00:21
Ocena: 2(glosow:26)-+
Co gejostwo ma wspólnego ze zdjęciami z tegoż "absurdu"?
hahasd
2012-04-07 12:49:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
dzifka odnioslem sie do tolerancji waszej do gejow ponizej i ogolnie jest to gejowka
zyklon przykro mi, ze jestes ociemnialy i dopiero po ponad 5 razach zatrybisz co napisalem i to nie wszystko[geju] za duzy przekaz widac w kilku slowach jak dla ciebie haha, 0 tolerancji dla zboczenia jakim jest ge
hahasd
2012-04-09 00:57:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
skoncz z tymi bzdurami, twoje komentarze sa idiotyczne i nic nie wnosza,a co do mozgu to znow twoj ma problem z trybieniem,ze wzrokiem wyjezdza co wkazuje na wysoka ociemnialosc, skoncz mnie trolowac miernoto odnies sie do wiochy powyzej albo zamilknij na zawsze a tak pozatym twoje ataki sa marne
NoAleToNieJa
2012-04-06 20:55:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
NoAleToNieJa
2012-04-06 20:48:50
Ocena: 4(glosow:16)-+
staradziffka ... Byłaś kiedyś w Angli albo Francji? Chyba nie jeżeli twoim zdaniem murzyni i araby są normalni..We Francji biali boją sie wyjść na ulice bo co dziennie araby napadają lub gwałcą kobiety a nawet dzieci..tak samo jest na wyspach anglicy boją sie ich jak diabła..Precz z tym bydłem,
Svetlana
2012-04-06 21:07:38
Ocena: -2(glosow:24)-+
Mieszkałam 2 lata w Manchesterze i jakoś nikt nikogo się nie boi, a głównym powodem strachu, są młodzi, agresywni angielscy kapturowcy. Wyolbrzymiasz problem. Tak po prostu Francuzi siedzą w piwnicach i boją się wyjść na ulicę, bo wielki, czarny murzyn już czycha za rogiem uilcy ;/
Staradziffka
2012-04-06 21:50:31
Ocena: -5(glosow:21)-+
Byłam i tu i tu. I nie zauważyłam takich skrajnie niebezpiecznych sytuacji zarówno na żywo, jak i w telewizji. Wszędzie zdarzają się takie sytuacje, ale są to wielkie rzadkości, zwłaszcza w krajach europejskich. Więc tak, jak mówi Svetlana: Nie wyolbrzymiaj i nie buduj swojej opinii na pojedynczych
Staradziffka
2012-04-06 21:52:14
Ocena: -4(glosow:18)-+
jednostkach.
NoAleToNieJa
2012-04-06 23:04:12
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ciężko nie budować negatywnej opinii skoro w Szwecji 97.5% gwałtów to imigranci z Azji i Afryki,
NoAleToNieJa
2012-04-06 23:23:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dobra piszcie co chcecie , ale za 10,15 lat się przekonacie że mam racje.Oni próbują nam narzucić ich kulturę , przeciętna angielska rodzina liczy 1,2 dzieci u arabów jest to 4,5 dzieci..Jak podroście ich liczba w Europie do 25-30% to zacznie się palenie kościołów i będzie islam albo kulka
drLOUBITCH
2012-04-06 20:48:45
Ocena: 8(glosow:24)-+
Sranie w banię z tym wojskiem. Żyjemy w państwie demokratycznym, niech więc każdy ma wybór czy iść do wojska czy nie. Ja służby nie odbyłem, czy to oznacza, że ja też wyglądam jak ci kolesie z absurdu? Ludzie, myślcie trochę na litość boską.
patryk1605
2012-04-06 20:43:50
Ocena: 8(glosow:22)-+
Trzeba wielu uświadomić, że jak ktoś wygląda inaczej niż standardowo - to wtedy nic złego się nie dzieje ... Bo gdy ubieram czasem niebieskie spodnie, to ludzie mijają mnie z wytrzeszczem oczu .. zamiast mieć po prostu wyje**** na to jak dziwnie czy niesamowicie wyglądam..
patryk1605
2012-04-06 20:44:54
Ocena: 12(glosow:22)-+
Nawet czasami mnie to śmieszy, gdy wejdę do tramwaju, większość nie może oderwać oczu ... I wtedy się zastanawiam, czy ludzie nie mają większych problemów...
No cóż, to tyle - pozdrawiam!
katyak0220
2012-04-06 21:57:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Patryk.. taka polska rzeczywistość. Sama tak często mam jak ubiorę coś odważniejszego niż popularne jeansy i sweter.. ludzie jak widzą chociażby osobę w 18 cm szpilkach to napatrzeć się nie mogą, a babciom oczka z orbit wychodzą. zupełnie tego nie rozumiem.
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:19:09
Ocena: 5(glosow:17)-+
no bo polska to tepy kraj pełen żałosnych nie tolerancyjnych ludzi
hellknight
2012-04-07 13:59:22
Ocena: -5(glosow:17)-+
Tak wam Polska obrzydła? To wypie*dalać do USA :)
Ja Polskę kocham, na Kresach się wychowałem i z tych miejsc wyniosłem wszystko co mam, dlatego jeżeli wam to przeszkadza, to bardzo proszę, droga wolna, nikt wam niczego nie zabrania.
patryk1605
2012-04-07 15:37:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
Hm, jeżeli męsko wyglądam, owłosiony jestem prawie jak małpa, budowę ciała mam normalną a czasem sobie założe rurki bo mam taką ochotę to już to oznacza, że jestem pedałem? Wydaję mi się, że hellknight jest specjalistą od definicji "pedał"
hellknight
2012-04-08 11:00:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
"budowę ciała mam normalną a czasem sobie założe rurki" i już się plączesz i mącisz :D
Facet z normalną budową ciała nie wciśnie się w rurki bo 1. jakiekolwiek, choćby najmniejsze umięśnienie nóg udaremni próbę włożenia rurek, a po 2. mężczyzna musi mieć miejsce na jaja ;)
patryk1605
2012-04-08 12:59:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
To byś się zdziwił, nogi mam zupełne normalne i nie są one cienkimi patykami. Po prostu nie muszę kupować najmniejszego rozmiaru ... -,-
A jaja się mieszczą, nie ubieram rurek po samo krocze.
grog
2012-04-06 20:42:15
Ocena: -4(glosow:14)-+
Do wojska trafialy glownie pi...dy, ktore nie potrafily sie od niego wymigac. Pi...da, ktora najmniej plakala i robila najwiecej pompek myslala ze wyglada jak prawdziwy facet. Zeby inne pi...dy nie byly zalamane karmiono je klamstwami w stylu: "za mundurem panny sznurem"
madafakaman95
2012-04-06 22:37:07
Ocena: -1(glosow:11)-+
Piz*ami są właśnie ci, którzy od wojska sie wymigali
husar11
2012-04-07 01:01:20
Ocena: -4(glosow:12)-+
...to tak jak w przypadku policji - narzekasz ale rower ci zapier***ą to ganiasz z płaczem albo jak w pysk trafią - psami się słaniasz - to samo tyczy się wojska. P**da jesteś i żal mi Cię bo dopiero po Tobie do schronu wchodzą kobiety i dzieci. Obudź się!
Staradziffka
2012-04-07 11:13:49
Ocena: 0(glosow:14)-+
husar mój drogi chłopczyku, reprezentujesz wyjątkowo niski poziom nawet jak na ten portal. Wojsko to ty widziałeś co najwyżej na filmie i czytałeś w internecie. Poczekaj kilka lat, skończ gimnazjum, liceum i wtedy staraj się iść do woja jak tak bardzo pragniesz ty internetowy kozaku.
Wiesniakznetu
2012-04-06 20:27:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
Homoseksualiści i rasiści nie mogą iść do wojska więc powrót przymusowej służby odbiłby się tylko na nas
Wiesniakznetu
2012-04-06 20:29:10
Ocena: 6(glosow:10)-+
Zresztą oni nie są ani nie wyglądają na pedałów. Może jedynie lalusie albo przesadnie metroseksualni
strzygulka
2012-04-06 20:27:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie każdy akceptuje swoją płeć. poza tym, dzięki ubraniu itp w jakiś sposób można wyrazić samego siebie. A czasem jak widać pomaga zaistnieć nowym "gwiazdką" których tyle się namnaża ostatnio.
dawidcompany1
2012-04-06 20:25:54
Ocena: 3(glosow:13)-+
do woja laski do woja
Staradziffka
2012-04-06 20:30:28
Ocena: -7(glosow:17)-+
Co oznacza twój komentarz?
Dziuchni
2012-04-06 20:23:56
Ocena: 6(glosow:16)-+
Powiem tak mężczyzna został stworzony do wojen, polowań i takich tam spraw. Teraz żyjemy w czasach sprzecznych z ludzką naturą. Nie mówię że wojny są ok ale od nich zaczęła się ludzka ewolucja. Nie da się zmienić ludzkiej natury a osobniki na zdjęciach są tego przykładem.
patryk1605
2012-04-06 20:28:54
Ocena: 3(glosow:15)-+
To nie jest sprawą natury .. tylko tym, że sami sobie nawzajem narzucamy jakieś durne szablony czy "Gęby" .. etc.
drLOUBITCH
2012-04-06 19:45:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Elena16121999
2012-04-06 19:38:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Elena16121999
2012-04-06 19:36:35
Ocena: 5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
patryk1605
2012-04-06 20:05:37
Ocena: 5(glosow:21)-+
Ja bym to nazwał nadinterpretacją.
Staradziffka
2012-04-06 20:10:59
Ocena: -1(glosow:21)-+
Lucy, ale wy nie potraficie uzasadnić swoich poglądów i ziejecie nienawiścią do niewinnych ludzi nawołując tu do śmierci.
Staradziffka
2012-04-06 20:13:00
Ocena: -5(glosow:17)-+
Ja, svetlana chyba też, raczej potrafimy uzasadnić swoją nietolerancję (różnica od nienawiści) do niektórych ludzi. Tym się różnimy.
patryk1605
2012-04-06 20:14:52
Ocena: 2(glosow:14)-+
Myślę, że Svetlana użyła pojęcia "dres" jako styl bycia, czyli tacy ludzie którzy robią rozruby na klatkach schodowych, w kamienicach czy na przystankach autobusowych. Jak można tolerować takie zachowanie, który zagraża innym? W przeciwieństwie do takich różowych z łabędzimi nadgarstkami &
sebek110974
2012-04-06 20:16:13
Ocena: -2(glosow:10)-+
Sde chciałbym tu zionąć nienawiścią ale nie potrafię...tym bardziej Svetlana zniknęła
patryk1605
2012-04-06 20:24:15
Ocena: 1(glosow:15)-+
Może i jestem zapatrzony .. hmm
Ale już pisałem. Jeżeli dyskryminuje się człowieka z takich błahostek jak nienaturalny wygląd, to jest przesadą. A jeżeli ja nie toleruje "drechów" bo boje się sam wieczorem wrócić do domu, to już inna sprawa ...
Staradziffka
2012-04-06 20:26:29
Ocena: 2(glosow:18)-+
Patryk i tu trafiłeś w sedno. To miałam na myśli.
sebek110974
2012-04-06 20:33:49
Ocena: -3(glosow:9)-+
Tu masz rację wracam do domu w dresie gimbusy pod klatką mówią dobry wieczór albo młodsze!!!!! siemasz mam gwarancję że mi nikt ryja nie obije
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:16:42
Ocena: 2(glosow:24)-+
staradzifka dobrze gada polać jej. A ty lucy stul gębę bo nic ciekawego nie potrafisz napisac. haha. ;D
Johny_English
2012-04-06 19:17:21
Ocena: 0(glosow:28)-+
A ja uważam że husar ma rację. Zminusujcie bo tylko na tyle was stać młoty.
Typów takich jak ci na zdjęciu trzeba tępić ile się tylko da.
I nikt nie zmieni moich poglądów.
Chłop to chłop a nie jakaś p**da jeb**a !!
Staradziffka
2012-04-06 20:09:44
Ocena: -2(glosow:22)-+
Po pierwsze, jeśli ktoś tu minusuje, to tacy jak ty. Po drugie zdefiniuj dlaczego "takich jak oni" trzeba tępić?
hellknight
2012-04-06 20:46:15
Ocena: 3(glosow:19)-+
Bo niszczą dobry wizerunek mężczyzny, w dodatku są słabi i nieprzydatni w wypadku kolejnej wojny, bo jak wiemy ani niemcy nie lubią nas, ani my ich, dlatego wszystko może się zdarzyć. W dodatku MUSZĄ być różnice między kobietą a mężczyzną, tak było od tysiącleci i nie nam to zmieniać.
patryk1605
2012-04-06 20:55:54
Ocena: -1(glosow:17)-+
Hellknight - stosunki z Niemcami mamy bardzo dobre.
Studiuje germanistykę i znam pełno Niemców i byś się trochę zdziwił ...
Gorsze zdanie raczej mają Polacy o Niemcach..
Po drugie dlaczego muszą być różnice między kobietą a mężczyzną?
A jak w starożytności mężczyźni grali role kobiet w teatrze
Staradziffka
2012-04-06 21:55:14
Ocena: -2(glosow:16)-+
Jakby Niemcy nas nie lubili, to nie załatwialiby młodym polakom kształcenia w danym zawodzie i nie ułatwiliby nam znalezienia u nich dobrze płatnej pracy. Poza tym Niemcy jakoś nie zieją nienawiścią, gdy Polacy np. śmieją się z Niemek bo maja do siebie dystans w przeciwieństwie do polaków.
hellknight
2012-04-07 12:29:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
Oni w sumie nas lubić nie muszą, wystarczy że 2 wojny sprowokowali, to wystarczy żeby "ziać do nich nienawiścią".
A w dodatku co to ma być "ułatwiliby nam znalezienia u nich dobrze płatnej pracy", oni poprostu chcą popatrzeć jak polak zapie**ala za kilka euro, cała ich dobroć. W
hellknight
2012-04-07 12:32:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
patryk1605 w starożytności mężczyźni GRALI role kobiet, na codzień nie ubierali się w damskie ciuszki, nie nakładali masek itd., oni tylko je GRALI, a dziś "faceci" próbują się jak najbardziej upodobnić do kobiet, rureczki, makijażyk, długie włosy, pomalowane paznokcie, no brakuje tylko że
hellknight
2012-04-07 12:34:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
by zaczęli nosić szpilki i sukienki, w sumie wtedy staliby się bardziej kobiecy od kobiet, i to jest straszne, kobieta ma wyglądać jak kobieta, a mężczyzna jak mężczyzna.
patryk1605
2012-04-07 15:24:22
Ocena: 0(glosow:12)-+
No i co z tego, że niektórzy chcą się upodobnić do kobiet?
Zresztą takich jest tak mało, takich na mieście nie spotkasz, więc po co WYOLBRZYMIACIE problem? Ktoś wrzuci zdjęcia paru kolesi z neta i sensacja.
A szpak, madox - to ich jest sceniczny wizerunek - wiec GRAJA!
golew
2012-04-06 19:15:49
Ocena: -3(glosow:15)-+
Tak jakby to wojsko robiło z nas mężczyzn... Żałosne to! Ludzie, co Wam to przeszkadza, że niektórzy po prostu lubią wyglądać jak cioty i im nawet wojsko by nie pomogło, a z kolei inni, świadomi tego ze wyglądają lepiej od niejednej panny, lubią się umalować i fajnie ubrać...(np.Madox...)
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:20:38
Ocena: -1(glosow:13)-+
golew ty sam wyglądasz zapewnie jak przesuszona wydmuszka a nie jka facet. Kocha cie matka?? :D
hellknight
2012-04-07 13:52:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
golew, jak ci ten przystojny i młody koleś każe dymać 100 pompek o 2 w nocy, to myslę że nie miałbyś ochoty na pukanko pod prysznicem :D
hellknight
2012-04-09 17:28:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ku*wa ku*wie łba nie urwie, uwierz mi, że ten który kazałby ci dymać 100 pompeczek raczej nie okazałby się twoim bratem w orientacji ;)
Liberte
2012-04-06 19:06:40
Ocena: 11(glosow:17)-+
Pomysł wcielania durniów do wojska jest obelgą dla żołnierzy służących pod polskim sztandarem. No chyba że chcecie wojaków sikających na zwłoki, masakrujących we wioskach kobiety i dzieci. Ps. Obowiązkowa służba z nikogo nie zrobiła mężczyzny może jedynie powalonego betona.
disprezzo
2012-04-06 19:06:03
Ocena: 5(glosow:15)-+
Jak to " musi wyglądać jak chłop " ? Przepraszam bardzo, ale to, jak ktoś wygląda, jest sprawą indywidualną; każdy wygląda tak, jak mu się podoba najbardziej, a nie tak, jak inni by chcieli go widzieć. Żyjemy w wolnym świecie, gdzie wygląd jest sprawą indywidualną.
Liberte
2012-04-06 19:14:24
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie zaprzeczam logicznemu przesłani tego hasła, jedynie stwierdzam fakt że jest naiwne i obłudne, bo mimo częstego manifestowania swojej wolności i praw jesteśmy wszyscy skutecznie wciskani w coraz to nowe formy i obyczaje a ilość regulacji jakie nas dotykają...to gdzie ta wolność?
Liberte
2012-04-06 19:17:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
No gdzie wolność jeśli nie mogę się np napić piwa gdzie chcę, zapalić papierosa (za który państwo zdziera ze mnie podatki) w knajpie czy wreszcie godnie umrzeć jak będe tego chciał. Dla mnie wolność i indywidualizm to coś więcej niz robienie z siebia błazna strojem czy zachowaniem
disprezzo
2012-04-06 19:22:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja nie zaprzeczam sprawie, że wiele osób ulega kształtowanym przez media modom, jednakże to nie zmienia faktu, że każdy, kogo wygląd jest inszy od pozostałych osób w społeczeństwie, nie robi nic złego. Nie każdy facet musi być ultra- męskim macho, tak samo, jak kobieta nie musi być kobiecą lalunią.
ferdal
2012-04-06 19:50:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obaj macie rację,to jest przysłowiowe godzenie teorii z praktyką,jeden mówi teoretycznie drugi praktycznie i jak widać nie możecie się spotkać.
Johny_English
2012-04-06 19:13:19
Ocena: 0(glosow:10)-+
Z naszym zaawansowanym technologicznie zapleczem to i tak przegramy
sebek110974
2012-04-06 18:49:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
husar11 byłeś w wojsku wiesz co to kot? jeżdziłeś na szmacie? byłeś betonem? obcięli Ci ogon? chłop to Ci daje żreć...
Staradziffka
2012-04-06 18:45:53
Ocena: 2(glosow:22)-+
To jest dopiero obrzydliwe. Byłam kiedyś z takim typowym dresem. Swoim intelektem wpędził mnie prawie w płacz. W łóżku też się nie sprawdził. Straciłam wtedy trzy dni mojego życia.
Homo_erectus
2012-04-06 19:05:53
Ocena: -2(glosow:16)-+
Lucy dopiero Twoja odmieniona końcówka tzn. "mówiłam" uświadomiła mi że Sammie to kobieta, byłam pewna, ze to kolejny, skrzywdzony i broniący swoich praw homoś:D
sebek110974
2012-04-06 19:20:04
Ocena: 2(glosow:12)-+
lucy mam prawie 4 dychy na karku lubię dres wygodny dla mnie stój ...co o tym sądzisz?
Homo_erectus
2012-04-06 19:43:18
Ocena: -6(glosow:10)-+
Sebek, ale słowo "dres" czy "koks" nie oznacza osoby ubierającej sportowy strój po całym dniu pracy, do biegania czy sprzątania tylko kogoś kto idzie do ślubu i zakłada piumy i abibosy, dla której to nie tylko ciuchy ale i cała ideologia...
sebek110974
2012-04-06 19:57:06
Ocena: 2(glosow:12)-+
sammie dla mnie to jesteś pi@da women...sorry że tak piszę
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:15:21
Ocena: 3(glosow:21)-+
lucy ty i facet?? hahaha :D ty jesteś przecież zwykłą dupodajką. :P xD
drawsmile
2012-04-06 18:23:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ale jesteś żałosny. Lepiej zajmij się sobą, a nie oceniaj innych po wyglądzie. "Pedał" tez ma uczucia, a to jak się ubierają i jak wyglądają to ich własna sprawa. Zresztą na wiocha,pl było wiele obrazków tego typu. Zero oryginalności. Pewnie jesteś zakompleksionym dzieciakiem. Pozdro.
Johny_English
2012-04-06 19:19:36
Ocena: 1(glosow:19)-+
Może dostanie jeden z drugim kule w łeb i przynajmniej będzie spokój.
Staradziffka
2012-04-06 20:29:06
Ocena: 0(glosow:18)-+
Johny_English, jeśli kogoś już trzeba tępić, to takich szkodników społecznych jak ty.
Johny_English
2012-04-10 12:29:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gów*o o mnie wiesz więc mor*a w kubeł
Akuserareshon
2012-04-06 18:05:08
Ocena: 1(glosow:9)-+
Wypowiedział się facet. Tak naprawdę to kobiety kształtują wygląd i zachowanie facetów i na odwrót. ;x
wanilia2811
2012-04-06 17:58:46
Ocena: -1(glosow:9)-+
madre słowa hi hi a tych p..d coraz wiecej ;-))
matthew.jnd
2012-04-06 17:45:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Staradziffka
2012-04-06 17:58:22
Ocena: 6(glosow:20)-+
Po co tłumaczysz to jakiemuś dzieciakowi. I tak tego nie zrozumie. Absurd taki zrobił, bo zauważył na co jest tutaj "popyt" więc to wykorzystał. Tani przepis na główną.
ferdal
2012-04-06 18:09:58
Ocena: 11(glosow:15)-+
Było takie powiedzenie gdzie zaczyna się wojsko kończy się rozum
lucy123
2012-04-06 19:05:16
Ocena: 1(glosow:17)-+
Wybacz, ale dla mnie jest to żałosne kiedy polak mówi o innych polakach "polaczki" Jak się komuś naród nie podoba to może wyjechać i tyle. Jesteśmy jacy jesteśmy. Gdyby cały świat miał takie same poglądy, byłoby dość nudno, albo żyli byśmy w jakiejś utopii..
Johny_English
2012-04-06 19:21:15
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie podoba się w Polsce to wyp****laj !!!
patryk1605
2012-04-06 20:12:43
Ocena: -5(glosow:17)-+
Jestem Polakiem tak jak wszyscy inni i mam prawo do życia, do ubioru czy wyglądu jakiego sobie zażyczę, nikomu tym krzywdy nie robię. Osoby które mają coś przeciwko, chyba po prostu się nudzą, skoro nie mają nic innego do roboty, niż tylko zwracaniem uwagi na wygląd lub czy ktoś jest pedałem czy nie
Staradziffka
2012-04-06 20:24:56
Ocena: 2(glosow:16)-+
Patryk, mnie też zastanawia dlaczego niektórzy zbyt nachalnie chcą coś komuś udowodnić tymi samymi, utartymi frazesami i tak obchodzi ich to, czego nienawidzą.
Siersciuchowy
2012-04-07 11:26:41
Ocena: 3(glosow:11)-+
Patryk, wytłumaczę Ci to w dużym skrócie. Niektórzy ludzie zaatakują z zazdrości, że ty w pewien sposób dążysz do bycia szczęśliwym, jesteś szczęśliwy, a im się to nie udaje. Tak samo jeśli ty ubierzesz się w coś, co dla nich jest niedostępne, również zaatakują. (Ale nie wszyscy atakują z tego powod
ziomal131183
2012-04-06 17:21:05
Ocena: -4(glosow:24)-+
te cioty w wojsku by się zapłakały
lolek177
2012-04-06 16:44:48
Ocena: 0(glosow:16)-+
to była chyba jedna z najlepszych decyzji naszego rządu aby zlikwidowac obowiązek służby wojskowej ( nie wspomne o samobójstwach i innych rzeczach ktore sie przez to działy ) . Widac ze ojciec autora pewnie byl w sb albo ormo i lubi ruskich , wojskowych :) .
twojstary160
2012-04-06 16:42:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Staradziffka
2012-04-06 16:32:53
Ocena: 0(glosow:20)-+
Autor ma wysokie parcie na główną.
patryk1605
2012-04-06 16:51:48
Ocena: 0(glosow:20)-+
EE? A po co się zastanawiasz? Co Cię interesuje jaki ma ubiór, jaką ma orientację .. itd. osoba którą mijasz?
Staradziffka
2012-04-06 17:59:39
Ocena: 0(glosow:24)-+
Ty byś takiego kałacha nawet nie podniósł.
Staradziffka
2012-04-06 18:10:55
Ocena: 3(glosow:27)-+
Tak tak. Tu wszyscy byli w wojsku, wszyscy są dorośli, wszyscy są rodzicami... ;)
Staradziffka
2012-04-06 18:23:44
Ocena: 0(glosow:24)-+
Najpierw chcesz mi coś udowodnić, a chwilę później już nie. Zastanawiasz się czasem nad sensem swoich wypowiedzi?
Svetlana
2012-04-06 19:00:29
Ocena: 6(glosow:22)-+
Lucy - nie jest to regułą, ale wiadomo jest wszech i obec, że inteligentni i wykształceni ludzie częściej są tolerancyjni, ponieważ nie mają jakiś poglądów średniowiecznych, tylko trochę obszerniejszą wiedzę.Zawsze plebs, biedota i prostactwo było agresywne i nietolerancyjne. Spójrz na kiboli czy po
lucy123
2012-04-06 19:10:01
Ocena: -1(glosow:19)-+
Svetlana. Dlaczego mamy być tolerancyjni dla kogoś kto nie jest tolerancyjny dla nas? I nie akceptuje naszych poglądów? Też nie jesteście tolerancyjni skoro obrażacie kogoś o innych poglądach. Nie można być tolerancyjnym dla wszystkiego tak jak piszesz że "albo się jest albo nie" Dla morde
patryk1605
2012-04-06 19:32:09
Ocena: 4(glosow:20)-+
Lucy 123, już pisałem we wcześniejszych komentarzach, my swoimi poglądami nie utrudniamy życia ludziom, którzy chcą być sobą. Ty tak. Tolerancja dla homo to nie to samo co dla morderców. Homoseksualizm nie krzywdzi innych ludzi. Tolerancja kończy się tam,
patryk1605
2012-04-06 19:33:36
Ocena: 1(glosow:15)-+
gdzie ktoś ogranicza wolność drugiego człowieka. Więc to, że Ty nazywasz nas nietolerancyjnymi jest nieprawdą. Ty sprawiasz krzywdę komuś, przez to ktoś nie może być sobą.
lucy123
2012-04-06 19:41:09
Ocena: -1(glosow:13)-+
Po czym wnosisz , że ja robię komuś krzywdę. Nikomu niczego nie ograniczam. A mam prawo mieć poglądy takie jakie mam. Nie toleruje tego, ale za nikim nie chodzę nie wyzywam.Nie mam nic do homoseksualistów a ale do pedałów. Pisząc o tolerancji chodziło mi o to, że nie musisz być tolerancyjny
patryk1605
2012-04-06 19:48:48
Ocena: 1(glosow:13)-+
" a ale do pedałów" Wytłumaczysz różnice między "pedałami" a gejami? Dla mnie są tylko homoseksualiści, wśród których są zupełnie różni ludzie. Moim zdaniem skoro ktoś ma coś do pedałów to i do gejów - dla mnie to samo. Więc ograniczasz ich, nie pozwalasz im być sobą, skoro masz
patryk1605
2012-04-06 19:59:23
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nie znam Cię, ale skoro twierdzisz, że dla niektórych zjawisk możesz być nietolerancyjna, a dla niektórych tolerancyjna świadczy o tym, że raczej nie możesz nazwać siebie osobą tolerancyjną. Tolerujesz tylko to co jest dla Ciebie wygodne?
patryk1605
2012-04-06 20:02:23
Ocena: 0(glosow:12)-+
Po drugie, nie możesz mieć poglądów takie jakie sobie wymyślisz, bo niektóre poglądy mogą nawet prowadzić do wojen. (chyba wiesz co mam na myśli) Dlatego ja po tych doświadczeniach naszego świata, mam żal dla osób,
patryk1605
2012-04-06 20:03:42
Ocena: -1(glosow:15)-+
które dzielą ludzi na gorszych i lepszych ze względu na np. wygląd. wykluczają i dyskryminują ... czemu tak ciężko wam dać drugiemu człowiekowi wolność wyglądu czy wyrażania siebie.. czemu homoseksualiści muszą mieć zgodę prawie 40 mln ludzi, by móc zawrzeć związek, który znacznie ułatwi im życie...
lucy123
2012-04-06 20:07:39
Ocena: -2(glosow:12)-+
Bo gdyby było pozwolenie na każde widzi misie, każdej osoby, to troche kiepsko by było. I co to znaczy, że nie mogę mieć poglądów takich, jakie sobie wymyślę? Po prostu takie mam. Twardo określone od lat i raczej ich nie zmienię. Ty masz prawo mieć takie, a ja takie. I oboje mamy prawo je wyrażać.
patryk1605
2012-04-06 20:08:55
Ocena: 2(glosow:14)-+
No sama nazywasz "pedały" istotami... robią z siebie idiotów, tak zgadzam się. W sumie dużo dobrego nie mogę o nich powiedzieć. Ale chodzi mi o to, że w czym Ci przeszkadzają? Robią Ci jakąś krzywdę? Mi to po prostu przechodzi koło nosa ...
patryk1605
2012-04-06 20:18:13
Ocena: 4(glosow:16)-+
Tak zgadzam się z Tobą, ale głównie chodzi mi o to, by nasze poglądy nie ograniczały swobód innych osób. ("Osób" - nie mam na myśli tych którzy czynia krzywdę drugiemu człowiekowi - czyli mordercy, złodzieje czy pedofile.)
mklodz0083
2012-04-06 15:19:03
Ocena: -1(glosow:21)-+
A ja tam jestem za obowiązkową służbą wojskową. Nie było tego co teraz się pojawiło wśród młodych mężczyzn. Każdy powinien zasmakować armii, oderwać się od mamusi i stać się samodzielnym. Choć w wojsku też zdarzają się pi**y. Ja odsłużyłem 1 rok zasadniczej służby, teraz jestem żołnierzem zawodowym.
patryk1605
2012-04-06 15:26:38
Ocena: 4(glosow:24)-+
Służba nieobowiązkowa jest od dawna, a to "co jest teraz" było już wcześniej.
AzbestowyDzban
2012-04-06 23:25:23
Ocena: -3(glosow:13)-+
Mundzio, mówiłam ci już, że jesteś brzydki?
NoAleToNieJa
2012-04-06 15:12:23
Ocena: -9(glosow:23)-+
Jeśli jesteście tacy tolerancyjni, to tylko czekać aż wpuscicie do naszego kraju murzynów i arabów czy jeszcze gorsze bydło , wtedy będzie płacz i tęsknota za prawdziwymi mężczyznami...good night left side
Staradziffka
2012-04-06 18:02:52
Ocena: 2(glosow:16)-+
Jak czytam takie komentarze, to sama nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać. Jesteś typowym przykładem idioty.
hellknight
2012-04-07 13:15:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
Oooo tak :D Good night left side! Mam nadzieję że rano was nie złapie butthurt :D
WK2109
2012-04-06 14:34:53
Ocena: 0(glosow:26)-+
A tak na poważnie: Facet ma być dobrze zbudowany, aktywny fizycznie, z 3dniowym zarostem, używać wody kolońskiej i pianki do golenia. Co spojrzy przenikliwie i w tyłek klapsa da. I tyle, nie wyobrażam sobie mieć jakiegoś zniewieściałego żeliśka co używa więcej kosmetyków ode mnie. Dajcie spokój.
ferdal
2012-04-06 14:55:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Już kiedyś w tym temacie się wypowiadałem i potem musiałem rozesłać kilkanaście par bokserek:}
ferdal
2012-04-06 15:01:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pewnie chcesz wyłudzić drugie.
przesmieszne
2012-04-06 15:05:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
@ferdal pamiętam że mówiłeś coś o tym że facet ma pachnieć moczem, a na marginesie ja też nie dostałam Twoich bokserek, mrrrrrr
ferdal
2012-04-06 15:07:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
Boziu Twoje też zakosiła jakaś szalona,spragniona pracownica poczty?Co to się w tych urzędach wyrabia.
ferdal
2012-04-06 15:08:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Piwem,potem i moczem
ferdal
2012-04-06 15:10:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bardzo trafne
przesmieszne
2012-04-06 15:12:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
no chyba że gatki są wczorajsze wówczas idzie mocz, piwo i znowu mocz oblane potem, przedtem zresztą też
ferdal
2012-04-06 15:14:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przesmiesznie Twoja wiedza w tej materii jest imponująca.
przesmieszne
2012-04-06 15:16:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
wiem że imponująca i że tak powiem stale ją pogłębiam i staje się ona (ta wiedza!!!) coraz to głębsza
Ewcia20105
2012-04-06 14:31:55
Ocena: 5(glosow:17)-+
Racja!! Popieram!! Tam by dostali tak w kość, że nie w głowie byłoby im robienie z siebie pośmiewiska i wyglądaliby jak normalni faceci!!
Staradziffka
2012-04-06 18:07:51
Ocena: 2(glosow:14)-+
Każdy znasz czegoś nie toleruję. Ja mam ogromny szacunek i tolerancję do homoseksualistów, przede wszystkim dlatego, że wiele takich osób znam (w przeciwieństwie do tutejszych homofobów) a np. nie toleruję czegoś, co jest społecznie szkodliwe (rasizm, ksenofobia, homofobia).
Staradziffka
2012-04-06 18:12:28
Ocena: 9(glosow:19)-+
z nas*
hellknight
2012-04-07 13:03:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Za swój kraj? za ojczyznę? Kraj który dał ci wspaniałe dzieciństwo? Za wspomnienia z dawnych lat? Za nasze matki, ojców, dzieci i kobiety? Za honor i dumę narodową? Jesteśmy Polakami, nikt nigdy nam nie na pluł w twarz i odszedł bezkarnie, nawet kiedy byliśmy gnojeni rozbiorami i wojnami, ZAWSZE
hellknight
2012-04-07 13:06:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
potrafiliśmy się obronić i odgryźć zbrodniczą łapę, walczyliśmy za wolność i ciągle musimy walczyć, bo właśnie media i takie osoby jak wy, wmawiają nam że nie ma za co walczyć, ze powinniśmy się wyrzec Polskości (cytat z wypowiedzi Palikota).
My mamy za co walczyć, bo kochamy ten kraj, tu się
hellknight
2012-04-07 13:09:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
urodziliśmy i tu umrzemy. Pamiętasz coś ze swojego dzieciństwa, te piękne chwile które dała ci właśnie POLSKA? Bo czytając twoje komentarze mam wrażenie że jesteś kolejną kolorową "obywatelką świata", urodziłaś się co najwyżej w Europie, dla ciebie nie istnieją jakieś staroświeckie ogranic
patryk1605
2012-04-07 15:28:55
Ocena: -3(glosow:5)-+
A co w tym złego, jeśli jest się "obywatelem świata" Jeden świat - brak granic - brak wojen. Zresztą teraz jeżeli wybuchnie wojna- to będzie to wojna tylko i wyłącznie o kase, ja nie mam zamiaru ginąć tylko i wyłącznie dlatego, bo ktoś tam z góry ma taki interes.
analny_destruktor
2012-04-10 21:15:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
patryk1605
2012-04-12 14:07:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak to nie, własnie wojny są o pieniądze, o rope itd.
Gdyby tam z góry nie mieli takich interesów, to mój kolega ani ja nie musielibyśmy ginąć na polu walki. Nie było by potrzeby w ogóle walczyć.. więc nie za bardzo mówisz o tym o czym ja powiedziałem..
Nie-Dla-Tensora
2012-04-06 16:13:33
Ocena: -3(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
akoiya
2012-04-06 14:04:30
Ocena: -2(glosow:18)-+
Takie pytanie. Od kiedy wygląd w stu procentach mówi o tym jaki jest człowiek? Bo tak się składa, że przynajmniej z mojego doświadczenia wiem, że trochę zniewieściali faceci to świetni przyjaciele. A geje? Tylko oni przyjaźnią się z kobietami bezinteresownie :D
patryk1605
2012-04-06 14:01:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
I ja !
razorblade
2012-04-06 13:55:34
Ocena: 1(glosow:31)-+
Głupota z tą służbą wojskową! Jak można zmuszać kogokolwiek do takich rzeczy? A ludzie są różni, czy to kobiety czy mężczyźni. Znam masę babek, które jeżdżą na motocyklach i masę facetów, którzy chodzą do kosmetyczki. Każdy robi co lubi. Wolność.
Staradziffka
2012-04-06 18:09:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Piękne słowa. Każdy robi to co lubi. Nikt nikomu nie powinien zaglądać do łóżka, mówić, kto jak ma się ubierać etc.
paulinapaula1993
2012-04-06 13:54:34
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
paulinapaula1993
2012-04-06 14:00:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
głupią nie jestem więc nie masz się czego obawiać ...oczywiście że nie zrobię ; aż tak pokręcono w głowie to ja jeszcze nie mam
patryk1605
2012-04-06 13:41:24
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie wolno uogólniać, ja natomiast miałem odwrotnie ;)
tredunah
2012-04-06 13:36:15
Ocena: 2(glosow:20)-+
O! 30-sta wiocha pt. 'Pedał! Służbo woskowa wróć!' Jakiż Ty oryginalny! Podziwiam.
Właściwie to obowiązkowa służba nie ma sensu. Niczego by to nie zmieniło. Poza tym każdy ma prawo do bycia sobą.
Svetlana, pospisuję sobie Twoje riposty, szacun. :D
hellknight
2012-04-07 12:57:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bo trzeba się nauczyć, że jak ktoś ma wyższy stopień od ciebie, to także więcej może, i jak będzie ci kazał robić pompki całą noc, to nikt nawet nie stanie w twojej obronie.
Nie jest żadną ujmą w honorze wykonywać rozkazy, jedynym wyjątkiem są rozkazy uwłaszczające twojej godności, a właśnie takie
hellknight
2012-04-07 12:58:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
są KARĄ za niewykonanie rozkazu. Proste? Proste. Trzeba po prostu zamknąć ryj, wykonywać rozkazy, bo za rok sam je będziesz wydawał. Żadnej filozofii tu nie ma.
hellknight
2012-04-08 11:05:49
Ocena: 4(glosow:6)-+
Lolz, wystarczyło zacisnąć zęby i po kłopocie. W dodatku jakbyś chciał być żołnierzem, to wystarczyło mieć wyższe wykształcenie, przejść kilka szkoleń i już miałeś oficera.
Wszystko zamyka się w jednej kwestii - braku dyscypliny.
paulinapaula1993
2012-04-06 13:19:46
Ocena: -3(glosow:21)-+
bo chłop to chłop...i to jest ochydnie...zgadzam się absolutnie ;)
patryk1605
2012-04-06 13:30:35
Ocena: 1(glosow:21)-+
Czyli jaki powinien być ten chłop? Bo ja już nie mam zielonego pojęcia. Mam się modnie nie ubierać? Ok. Mam nie mieć kaloryfera na brzuchu? Wolisz zwisły wór? Ok.
Nikt nikomu i tak nie dogodzi, każdy woli,lubi coś innego. Tylko nie rozumiem dlaczego tak niesamowicie wielu ludziom to przeszkadza..
paulinapaula1993
2012-04-06 13:46:02
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
patryk1605
2012-04-06 13:51:49
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
paulinapaula1993
2012-04-06 13:52:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
patryk1605
2012-04-06 13:53:02
Ocena: 2(glosow:14)-+
A jeśli się tacy zdarzają, umalowani i kolorowi - to zapewne nie Twój "target" ani oni nie są Twoim "targetem" Więc po co wszystkim narzucać ten sam model, który tylko Tobie się podoba?
patryk1605
2012-04-06 13:55:51
Ocena: 3(glosow:15)-+
"szkoda że nie żyjemy w starych czasach"
Mówisz o starożytności? To byś się zdziwiła.
Ale daj mi logiczny powód dla którego tacy ludzie mają iść "do pieca" ?
Tylko dlatego, że Ci się nie podobają?
Jak mi się nie spodoba Twoja twarz, to też mam Cię do pieca wrzucić?
Mały Hit
paulinapaula1993
2012-04-06 13:56:12
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
patryk1605
2012-04-06 14:00:21
Ocena: 1(glosow:17)-+
Po ciuchach zawsze można poznać? Ale Ty powierzchowna ..
No ale jeśli facet wygląda nie tak jak TY tego CHCESZ czy OCZEKUJESZ to już Twój problem, nie jego. Poruszasz się tylko w pewnych określonych nudnych szablonach ...
Nie mam zamiaru dalej z Tobą dyskutować.
Miłego dnia!
paulinapaula1993
2012-04-06 14:01:59
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
M1CLAY19
2012-04-06 14:04:53
Ocena: 3(glosow:27)-+
Cos ta beema z Niemiec czesto przewija sie w Twoich zalach. Masz jakies przykre wspomnienia? Bral Cie w bagazniku wcisnieta rylem miedzy butle z gazem a tube,zaliczyl i kopnal w dupe? Teraz sie mscisz swoimi glodnymi textami z ktorych nawet nie wynika czy jestes kobieta czy podszywajaca sie ciota.
paulinapaula1993
2012-04-06 14:07:32
Ocena: 1(glosow:11)-+
każdy ma swoje zdanie i wolność do mówienia ...wy mnie nie lubicie bo nie popieram gejów a ja was ze popieracie ...więc nie ma sensu kontynuować tej dyskusji skoro każdy ma inne zdanie i nasza rozmowa do niczego nie sprowadzi.
patryk1605
2012-04-06 14:12:20
Ocena: 11(glosow:25)-+
Muszę odpisać, my swoimi poglądami nie ograniczamy zachowań innych ludzi, po prostu dajemy im żyć tak jak chcą, Ty natomiast wszystkich ludzi, którzy chcą być sobą, spaliłabyś. TU jest TA wielka RÓŻNICA. MY swoimi poglądami nie krzywdzimy innych ludzi, Ty tak.
Svetlana
2012-04-06 14:12:46
Ocena: -3(glosow:17)-+
Paulino! Nie lubimy cię za głupotę i brak rzeczowych argumentów, a nie za to, że ich nie lubisz.
Mi1CLAY19 - powiem tylko tyle - jak będziesz miał kiedyś dziewczynę, to będę jej współczuła...
A jeśli chodzi o BMW, to nie miałam przyjemności siedzieć w takiej bryce ;)
Staradziffka
2012-04-06 18:21:57
Ocena: 0(glosow:12)-+
@paulinapaula, podejrzewam, że jesteś typową rozpieszczoną przez rodziców dziewczynką, której imponują typowi chłopcy, których przeciętny człowiek wziąłby za kryminalistów (łysi, co drugie słowo to wulgaryzm, szpan, gnębienie innych). Poza tym każdy ma prawo się ubierać i zachowywać...
Staradziffka
2012-04-06 18:27:39
Ocena: 2(glosow:14)-+
się jak chce, a tobie nic do tego. @Patryk i @Svetlana, za swoje komentarze macie u mnie po browarze. Już dawno na tym portalu (poza wyjątkami) nie było tak inteligentnych i mających własne zdanie ludzi. Ten portal małymi kroczkami wygrzebuje się z bagna, w które już dano temu wpadł.
patryk1605
2012-04-06 13:25:01
Ocena: 6(glosow:18)-+
Media lansują takich zniewieściałych facetów? Hmm
Gdzieś znajdzie się taki jeden, możliwe, że przesadnie kolorowy i za bardzo przegięty.. a nawet jeśli się znajdzie - to i co z tego.
Tacy ludzie krzywdy wam nie robią. Zresztą, jak ktoś zobaczy gdzieś geja - to odrazu krzyczy - "pedał" je
patryk1605
2012-04-06 13:27:13
Ocena: 5(glosow:15)-+
jednak, jeśli w miejscu publicznym pojawi się bardzo agresywny "drechol" nikt się nawet nie odezwie, jak myszy pod miotłą. Chyba, że większość tu wypowiadających się to tacy kolesie spod bloku czy z przystanku autobusowego ...
dePointeDuLac
2012-04-06 13:27:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
czyli jak kto ma wyglądać? czy kobietą przestaje być ta która w wyniku raka straciła piersi? może wtedy staje się obojnakiem, bo narządy rodne ma kobiece a klatka piersiowa jak u mężczyzny? bo po tym co napisałeś wnioskuje, że możesz tak myśleć..
dePointeDuLac
2012-04-06 13:30:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
może jeszcze zabroń nosić długie włosy mężczyznom a krótkie kobietom. i co wtedy z kobietami po chemii? zarzucisz takiej, że nie wygląda jak kobieta bo nie ma długich włosów?
patryk1605
2012-04-06 13:34:18
Ocena: 2(glosow:12)-+
"nie tak jak jest teraz na odwrót..."
Jakoś ja nie widzę nigdzie facetów wyglądających jak kobiety, ani kobiet wyglądających jak faceci. Hm czasem zdarzy się, że jest to trudne do oceny, jednakże nie robie z tego afery. Dlaczego Polacy mają bzika na punkcie rozróżniania płci ...
jagoda02092011
2012-04-06 13:14:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Chłop powinien być tylko trochę ładniejszy od diabła tak aby swojej kobiety nie odstraszał.
patryk1605
2012-04-06 13:07:40
Ocena: 6(glosow:16)-+
A co to w ogóle wg. Ciebie znaczy? Normalność? Czyli tak jak wszyscy?
Jedna szara masa. Cool ... -,-
patryk1605
2012-04-06 13:09:47
Ocena: 4(glosow:18)-+
Jak w piosence z "Pocahontas"
Taki jeden fragment pasuje do tak wielu ...
"Ty myślisz, że są ludźmi tylko ludzie, których ludźmi nazywać chce Twój świat "
Staradziffka
2012-04-06 18:38:39
Ocena: 8(glosow:14)-+
No bo przecież on się nie maluje, nie ma włosów. Prawdziwy ideał mężczyzny. :D
swierzak22
2012-04-06 14:33:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
nie,ale wie do czego d**a służy
Staradziffka
2012-04-06 18:32:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
Chyba każdy wie, ze d*pa (tzn. odbyt) służy do defekacji. W gimnazjach już tego uczą na biologii. Czy każdy z nich jest wtedy "pedałem"? swierzak?
hellknight
2012-04-07 12:50:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mam nadzieję że wiesz czym różni się pedał od geja? Jeżeli nie, to musisz być naprawdę głupia skoro posługujesz się terminami których znaczenia nie znasz. Dziękuję za uwagę.
NoAleToNieJa
2012-04-06 13:00:26
Ocena: 1(glosow:13)-+
Zgadzam się z autorem,jak by trzeba było Ojczyzny bronić to takie coś by się bało do ręki karabin wziąć bo sobie paznokcie połamie.Gdzie są ci normalni?
Svetlana
2012-04-06 12:52:22
Ocena: 6(glosow:24)-+
Ludzie! Uwielbiacie patos, dramaturgię. Taaak, po prostu pedały opanowały świat, wszędzie ich pełno jak żab po deszczu, musimy się ukrywać, modlić. Nadchodzi katastrofa, koniec świata. Pedały nas zniszczą, łączmy się w bólu i nawołujmy do partyzantki ;/ Przecież ich nawet na ulicy do końca nie widać
RiddickSPQR
2012-04-06 12:45:44
Ocena: 4(glosow:12)-+
Husar11 a Co Ci to przeszkadza ? Ty nie zyjesz ich zyciem i za nich nie umrzesz... taka jest prawda a jak Ci cos nie pasuje to nie "pacz" i nie szukaj sensacji na sile. Pokaz swoje zdjecia to my Ciebie ocenimy madralo
Staradziffka
2012-04-06 18:36:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
Najśmieszniejsze jest to, że dzieci myślą, że gdy owe "pedały (którzy wcale nie muszą być gejami, tylko metroseksualistami) pójdą do wojska, to on wybije im z głowy ich styl, a nawet ich orientację. Hahaha.
Svetlana
2012-04-06 12:40:25
Ocena: 10(glosow:38)-+
WIOCHĄ jak najbardziej twoja nieudolność zrobienia tejże wiochy. Prostackie, głupie i na siłę. Połowa z tych Panów wygląda normalnie. Pan z majtkami na dole - cudo, na solarium - jak nieczęsto to żadna wiocha, w środku ładnie ubrany. A ty jesteś agresywnym homofobem i sam zrobiłeś z siebie wiochę.
hellknight
2012-04-07 12:46:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hahahahahhahaha o kuuu**waaa serio dla ciebie wyglądają normalnie? I właśnie o to nam chodzi, skoro takie ekstremalne spedalenie, zniewieścienie i ogólnie syf dla ciebie wygląda jak mężczyzna, to co będzie potem?
W dodatku wogóle wiesz kim jest homofob? Bo my tu hejtujemy nie orientację a zniewieśc
analny_destruktor
2012-04-10 21:11:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dePointeDuLac
2012-04-06 12:37:52
Ocena: 5(glosow:11)-+
i myślicie, że przymusowe wojsko coś zmieni? pójdą odbębnią i wrócą do tego co było... poza tym są faceci którzy chcą mieć długie włosy, zapuszczają kilka lat i idąc do wojska tracą włosy nad którymi pracowali. przynajmniej kiedyś tak było
patryk1605
2012-04-06 12:29:03
Ocena: 3(glosow:21)-+
Ja myślę, że wojsko uwstecznia, a nie rozwija.
midgarzulum
2012-04-06 12:21:11
Ocena: -6(glosow:6)-+
P**DA czyli , nierozumie
midgarzulum
2012-04-06 12:22:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jedziemmalina
2012-04-06 12:13:08
Ocena: -1(glosow:21)-+
Ale cioty.
pascolo
2012-04-06 12:06:49
Ocena: 0(glosow:18)-+
Bo teraz nastały tak popieprzone czasy, że kiedy nie jesteś za pedałami, lesbami, ich ślubami, adopcjami przez takich dzieci, to wmawiają Ci, że z Tobą jest coś nie tak a nie z nimi... Masakra. A mi i tak nikt nie powie, że to jest normalne jak facet faceta rucha w dupe.
Svetlana
2012-04-06 12:45:24
Ocena: 3(glosow:19)-+
A kto ci niby wmawia, że jak nie akceptujesz gejów i lesbijek to jest coś z tobą nie tak? Tu nie chodzi o nieakceptowanie bo zdają sobie sprawę zapewne, że nnigdy wszyscy ich nie będą tolerować, chodzi tylko o sposób ukazywania tej nieakceptacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kornelka456
2012-04-06 12:08:22
Ocena: 4(glosow:16)-+
ja rozumie, niech kazdy wyglada jak chce, ale sa pewne zasady, kosmetyki ddla kobiet, bizuteria na wlosy dla kobiet, rajstopy i leginsy dla kobiet itd, rozumiem wlasmy styl, ale sa tez granice
wiochmen27
2012-04-06 11:50:41
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
krzysjarzyna1
2012-04-06 11:33:53
Ocena: -7(glosow:13)-+
A pomyśleć,że za 50 lat to będzie męski wygląd...
Staradziffka
2012-04-06 22:00:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wróżką jesteś?
zimnik1981
2012-04-06 11:32:59
Ocena: 1(glosow:17)-+
Zestawienie największych CIOT w Polsce.Hahaha Rzygać Mi się chce jak na nich patrzę
ruchaszewski
2012-04-06 11:31:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
Niestety nadeszły ciezki i patologiczne czasy. Prawdziwe męstwo teraz jest określane jako coś złego a zboczenie, patologia jako coś normalnego. Kto tego jest winien nie tylko rząd i UE...Nowe technologie, media...to wszystko do tego doprowadza. WKO,normalność i rodzina! ktora wychowa!
patryk1605
2012-04-06 12:23:27
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kto w dzisiejszych czasach określa prawdziwe męstwo jako coś złego? Nic o tym nie słszałem, dla mnie to coś nowego .. ^^
Jak ludzie lubią sami sobie stwarzać problemy ... hah!
M1CLAY19
2012-04-06 11:28:49
Ocena: -7(glosow:19)-+
Cioty i tak by sie wywinely i poszly odrabiac do szpitala .Tam dopiero by sie dzialo jakby zaczeli sie przebierac za piguly i bawili w "lekarza"
Staradziffka
2012-04-06 18:43:03
Ocena: 3(glosow:13)-+
Co ty ćpasz?
Agatkaaa123
2012-04-06 11:07:31
Ocena: 10(glosow:14)-+
myslicie ze by sie zmienili? ;p poza tym dobre jest to ze kazdy ma prawo decydowac czy idzie czy nie, wierzcie ;p na tym polega wolnosc...
patryk1605
2012-04-06 10:43:00
Ocena: 10(glosow:36)-+
Przesadzacie, nikomu nie możecie mówić jak ma wyglądać. Po drugie dlaczego was to obchodzi i dlaczego was to aż tak drażni? Nie mogę tego pojąć. Zajmować sobie głowę takimi błachostkami. Mnie nie obchodzi jak ktoś wygląda.. a szczególnie osoba, której w ogóle nie znam.
Naprawdę nie rozumiem...
Mundzio84
2012-04-02 16:46:02
Ocena: -2(glosow:16)-+
Wątpię, żeby ZSW aż tak coś w tym względzie zmieniło.Kto się uparł to i tak się od tego wymigał.Poza tym wojsko, w którym ja byłem to jest bardziej śmiech na sali, niż szkoła życia.Starsze roczniki zapewne mogą coś innego powiedzieć.Niestety ciotowizm i tak będzie, bo tak czasy się zmieniły na takie
Siersciuchowy
2012-04-06 10:59:32
Ocena: 9(glosow:15)-+
Mundzio napisałbym coś na temat Twojego wyglądu, ale to by chyba Ci humoru nie polepszyło, więc lepiej dam sobie spokój :)
Mundzio84
2012-04-06 19:33:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Svetlana, jak już ci kiedyś powiedziałem, że przedstawiam swój światopogląd jak każdy kto tu komentuje.I nie jest wcale tak, że nic mi nie pasuje.Nie musisz się zgadzać z tym co piszę, możesz się do tego odnosić, ale myślę że zaniżasz sama swój poziom pisząc takie rzeczy jak w ostatnim zdaniu.
felicjanska
2012-04-02 11:35:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
bo to frajer jego drugie konto to ferdal
Shredi
2012-04-01 23:27:32
Ocena: -10(glosow:22)-+
Out, zdymany homusi, ahah. Powiedz czemu zakładasz multikonta, i podszywasz się pod kobiety, ???? Czy na serio masz żonę? Przekminiłem sobie kilka spraw, i po głębszej analizie, stwierdzam, że na sto % twoja żona też ma konto na wiocha, i robi =za faceta :} AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Shota
2012-04-01 23:08:56
Ocena: 12(glosow:24)-+
tak jakoś wyszło że jeden z nich to mój sąsiad i zastanawiam się czy mu o tym powiedzieć ale ponieważ jest chamem i każde kocie gówno bierze za gówno mojego psa i sapie mi o to prawie codziennie więc niech se tu będzie skoro zrobił z siebie błazna:/
JackCola
2012-04-01 22:59:04
Ocena: -3(glosow:15)-+
Popieram, taki "wtarak" Zdjęć, pozyskanych ze strony głównej, to ostry żal. Poza tym, nie iadomo, czy wszyscy są gejami... Może merto, a To nie wiocha.
sedziadread
2012-04-01 08:10:22
Ocena: 20(glosow:46)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szatano999
2012-04-01 02:11:56
Ocena: -1(glosow:21)-+
jak dla mnie wiesniactwo wstawiającego!!!....pokopiować z wiochy.pl fotki pedałowatych gogusiów...jak widzę głównie z Głównej...zrobić kompilację...i wrzucić wielce jako swoje....szkoda gadać....
Podlasiak1977
2012-03-31 18:21:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jahalubiciacha
2012-03-31 16:35:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
M1CLAY19
2012-04-06 13:50:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Zanim zaczniesz opisywac swoj ulubiony zapach nalezaaloby sie zastanowic ile w Tobie jest kobiety bo sledzac twoje texty smiem twierdzic ze baba z Ciebie do dupy,chyba ze sie ostatnio przerobilas(les,los)wtedy jest jasnosc dla Twojego pieniactwa wynikajacego z braku ogulnej akceptacji
M1CLAY19
2012-04-06 13:52:35
Ocena: 7(glosow:17)-+
i niemoznosci znalezienia swego miejsca na ziemi.
analny_destruktor
2012-04-10 21:05:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Nieznajomy12253
2012-03-31 09:06:49
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ile razy ten watek sie tu pojawi... Moze zmienil bys tematyke
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0