lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy wy też nie włączacie TV, bo macie tego cyrku dość?
główna
Dodano: 10.04.2012, 17:26:01   przez: xxxbejbexxx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1359  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(241)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ringus136
2012-04-16 19:33:55
Ocena: 14(glosow:22)-+
Polska młodzież się z tego śmieje, jak nas Ruscy dymają, bo nie da się nie pośmiać ze Smoleńska. To jest żałosne. Nie po to Polacy przelewali krew, aby teraz jeden z drugim mógł pluć na ojczyznę. Jakich czasów dożyliśmy, że patriota jest nazywany faszystą? A idolem polskiej młodzieży jest Palikot...

Nunnally
2012-06-09 11:33:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiocha???!!! zginęło prawie 100 ludzi, nawet nie chodzi o to, że polityków, ale ludzi, ojców, matek! łatwo jest wstawić coś takiego na wiochę, ale spróbuj ruszyć głową - nie boli! - i postawić się w sytuacji rodzin zmarłych, debilu!!!!!!!

Thonny
2012-05-06 18:14:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wiocha to robienie z tej tragedii wiochy!!!

Artchi
2012-05-01 14:14:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

StasiekZiomekxxx
2012-04-30 00:08:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leodm
2012-04-20 10:08:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Historia to oceni kto miał rację

Hej1016
2012-04-20 00:52:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
A mnie wkurza ze KASKA TUSK lata do Londynu Mediolanu na zakupy bo Tuskojad ma kase z naszych podathkow

Hej1016
2012-04-20 00:50:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Bo ruskie po raz kolejny zabily polskiego prezydenta i polakow !! Wiocha jest brak szacunku dla zmarlych !! Tez zalatwiacie sie na cmentarzu u swoich dziafkow rodzicow? Czy szanujecie zmarlych?

mcebury
2012-04-20 21:49:39
Ocena: -4(glosow:10)-+
weź ty się pier.dolnij w łeb z tym zamachem

kasia19882010
2012-04-18 22:36:38
Ocena: 6(glosow:14)-+
Skad te komentarze typu zwykli ludzie tez gina itp. przeciez zginoł prezydent ważna postać. i dlatego jest to upamiętniane..tak jak inne ważne wydarzenia dla narodu. I jako Polak powinieneś to uszanować..tym bardziej, ze lecial tam by upamietnic 70rocznicę zbrodni katyńskiej.moze to tez Cie wkurza?

mcebury
2012-04-19 22:26:28
Ocena: 2(glosow:12)-+
A wiesz co mnie wku.rwia? To że ludzie zapomnieli czym jest demokracja i że prezydent jest tylko Reprezentantem narodu przez niego wybranym a nie jakimś królem czy monarchą przed którym wszyscy muszą być zes.rani i go szanować.

asiorekona
2012-04-18 20:52:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja nie mam TV :)

StasiekZiomekxxx
2012-04-30 00:10:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Masz Się Czym Chwalić Naprawdę:)

mcebury
2012-04-18 01:46:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wiecie dlaczego ruski zatajają prawdę? Rosja uznawana za światową potęgę nie może sobie pozwolić na ujawnienie prawdy jaki burdel panuje na ich wojskowych lotniskach ponieważ w oczach wrogów słabnie

mcebury
2012-04-18 01:48:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Skoro od strony zachodniej mają taki bajzel to co dopiero musi być od strony wschodniej? Z której Amerykanie mają do Rosji bliżej. Okazuje się wtedy że wcale już nie są tacy potężni za jakich się ich uznaje. Dlatego nigdy nie poznamy całej prawdy.

przemo8604
2012-04-17 23:30:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie moim zdaniem dochodzić prawdy trzeba,ruskie zatajają prawde w 2 sprawach Smoleńskich,inne państwa widzą co ruskie z Polską robią,i nikt się z nami nie liczy.

sqr3byko
2012-04-17 22:18:40
Ocena: 5(glosow:13)-+
jeśli uwazasz ze to "cyrk" to gratuluje, juz propagadna zzarł mozg i sprawila ze mowisz o tym jak najgorzej............ lepiej pomowic o madzi i jej matce lub o tym jakie to mamy piekne stadiony a o smolensku czy np polityce rzadu lub skandalu o katyniu spred kilku dni cisza..

achaja1
2012-04-17 22:12:20
Ocena: -8(glosow:12)-+
Pilot,który ma na pokładzie swoich zwierzchników z czego jeden jest cholerykiem,nie ma szans,ląduje,ponieważ każe mu najwyższa siła zwierzchnia albo robi 360% i sad wojskowy(skazanie rodziny na wegetację i szykany)

leodm
2012-04-20 10:12:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
POjeb...ło cię. Była tragedia nie dorabiajcie do niej na siłę jakiś teorii.

hellknight
2012-04-17 21:57:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Z jednej strony niby za dużo o tym mówią, ale z drugiej to trochę dziwnie że samoloty w WTC wleciały jak w masło i spowodowały zawalenie się 2 ogromnych wieżowców, a inny samolot niby zahaczył o drzewo i to miało go strącić? Coś mi tu nie pasuje.

achaja1
2012-04-17 22:30:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
Po pierwsze w WTC wleciały Boeing'i z zasadą działania Jambo-jet czyli dużymi zbiornikami paliwa,TUPOLEW jest samolotem krótkodystansowym i słabo sterowalnym,do tego widoczność w kokpicie we mgle masz do 2 metrów,Boing na pułapie 10km nad ziemią osiąga prędkość około 480 k/h

mr_Moran
2012-04-17 20:39:13
Ocena: -6(glosow:8)-+
hyc o brzozę tupolew kur.wa bęc ! gęstych mgieł i wysokich brzóz życzę !

martgos00
2012-04-17 19:45:23
Ocena: -5(glosow:11)-+
Ciśnienie mi się podnosi jak ciągle o tym gadają :/ a jak zwykły człowiek zginie to w ogóle się nie przejmują .

Mrmrmr
2012-04-17 20:15:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
a tu sie przejęli? dwa lata i dalej gów*o wiemy

Mrmrmr
2012-04-17 19:37:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
wiochą to jest tez fakt że gdyby nie ta katastrofa, ludzie w Rosji dalej nie wiedzieliby nic o mordzie w Katyniu

Maryyyjusz
2012-04-17 19:04:44
Ocena: 11(glosow:17)-+
Cyrkiem jest to że bezkarnie zabija się ludzi tylko dlatego że stoją na przeszkodzie planu jakim jest New World Order.A Wy dalej Oglądajcie zakłamane media typu TVN i tym podobne które robią Wam papkę z mózgu ;( Rząd truje Nas i Okrada.Jesteśmy NIEWOLNIKAMI czego jeszcze potrzeba ???

zygmag
2012-04-17 20:22:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nareszcie coś z sensem ...

Svetlana
2012-04-18 00:01:01
Ocena: -6(glosow:8)-+
Jezu co ty z tym New World Order - nauczyłeś się 3 słów po angielsku i będziesz nas zamęczał... ;/ Jakoś nie czuję by TVN mówił mi jak mam żyć. Nawet do oglądania wiadomości trzeba mieć rozum, którego ci brak.

lordfrycek
2012-04-17 18:44:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
wiocha jest utrzymywac narod w wiecznym bolu i cierpieniu... jak nie kosciol i ich bajki to tepy rzad i jego z palca wyssane co rusz to nowe historyjki(tzw tragedie narodowe)...

bazanted
2012-04-17 17:38:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
...taki jest cel Tuska i jego bandy

bazanted
2012-04-17 17:37:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
kpina. może najlepiej od razu zapomnieć o całej sprawie jakby nic się nie stało? Kiedyś o odzyskanie tego wraku byłaby wojna, jeśli nie dałoby się inaczej. Kraj ruc#any przez sąsiadów, a ludzie przez własny rząd mamieni propagandą. Tyle pytań bez odpowiedzi, a wy macie dosyć tematu? Pewnie, bo taki

zygmag
2012-04-17 20:27:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
To prawda . Widać po niektórych komentarzach jak bardzo są już omamieni ...

Mrmrmr
2012-04-17 16:48:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
wiochą jest to, że zginęła najważniejsza osoba w państwie (nie zapominaj że to był jednak prezydent) i przez 2 lata jeszcze tego nie wyjaśnili. Zginęli Polacy a my nawet nie możemy przeprowadzić śledztwa, bo Rosja nie pozwala.

niech
2012-04-17 16:17:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Właśnie tym co mają na sumieniu tych ludzi bardzo zależy żebyśmy się nie interesowali tą sprawą. To prawda, że codziennie ginie więcej ludzi na drogach, ale nikt tak nie mataczy i nie zaciera śladów jak w sprawie samolotu. Na temat mordu na naszych oficerach też kłamali i dalej kłamią...

Vonfluflu
2012-04-17 16:46:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nikt nie mówi o "codziennych trupach" na drogach ponieważ jest ich dużo ale w całym kraju a nie w jednym miejscu. Oddaję honor funkcjonariuszom którzy zginęli tam na ostatniej służbie.

achaja1
2012-04-17 22:03:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Kolejny qrwa z teorią zamachu,interesuj się tą sprawą,masz do tego prawo,ale bierz wszystko pod uwagę,ilu pilotów zmieniał Kaczyński?Z jakiego powodu ludzie nie chcieli z Nim latać? Ile razy piloci musieli podchodzić do lądowania bez znajomości lotniska bo jemu się spieszy?

niech
2012-04-18 15:12:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
No właśnie - bierz wszystko pod uwagę. Gdzie jest wrak, czarne skrzynki, jak wyglądają protokoły sekcji, gdzie są jakieś dowody w sprawie brzozy, nacisków... itp, itd ???? Co miał prezydent do pilotów ?? Od początku, 10 min po wypadku wmawiają wam kłamstwa, że to Kaczyński, pijany Błasik...

ZLozySzydercow
2012-04-17 15:31:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak właściwie to ja w ogóle nie oglądam tv od dłuższego czasu i dobrze mi z tym : )

Mariioo
2012-04-17 14:46:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cala polska polityka to Wiocha, Klamcy oraz Zlodziej.. Ja bym tam wzystkim o 90% place zmniejzyl i pokazal z jakich zarobkow zyje polski narod.

trueogre
2012-04-17 14:40:57
Ocena: 0(glosow:8)-+
W cyrku to cie zrobili matole xxxbejbexxx

Noemi99
2012-04-17 12:27:50
Ocena: 3(glosow:19)-+
NAJWIĘKSZĄ WIOCHĄ JEST TUSK KTÓREGO NIEKTÓRZY DEBILE NADAL KOCHAJĄ , I GRATULUJE WSZYSTKIM KTÓRZY SIE WYŚMIEWAJĄ Z TRAGEDII !!! GORZEJ NIŻ DZIECI ...

mcebury
2012-04-17 14:00:16
Ocena: 7(glosow:19)-+
Wiochą to jest Kaczyński który zamiast w rocznicę katastrofy iść z bratanicą na grób brata to podpuszcza ludzi pod pałacem prezydenckim. Dolewa benzyny do ognia. (przecież to mały Hitler)

niepozwalam
2012-04-17 11:42:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jesteś błaznem, to i z cyrkiem wszystko Ci się kojarzy

SCWK
2012-04-17 11:03:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
To nie jest cyrk. Cyrk jest zabawny.

aletrab
2012-04-17 09:44:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
ale nie codziennie prezydent i cały jego sztab .

lamiantoor
2012-04-17 08:37:40
Ocena: 0(glosow:20)-+
WIOCHA TO TUSK PREMIER

insan3
2012-04-17 08:30:21
Ocena: 5(glosow:13)-+
Mozg sie juz lasuje... boze widzisz i nie grzmisz. Za niedlugo to pomnik kaczki bedzie na.. Wawelu ? Bo juz irracjonalizm siega zenitu!

pmcoollee
2012-04-17 07:41:23
Ocena: -7(glosow:7)-+
Co ty piszesz w Afryce te tałmuty zdychają, bo im się robić nie chce

pmcoollee
2012-04-17 07:39:35
Ocena: -9(glosow:9)-+
Co ty piszesz w Afryce te tałmuty zdychają, bo im się robić nie chce

Bolexy
2012-04-17 01:48:42
Ocena: 1(glosow:17)-+
Ale codziennie giną tysiące zwykłych ludzi w podobnych wypadkach i jakoś się o tym nie trąbi po 2-ch latach. Czy ktoś jeszcze pamięta o hali w Katowicach co tam o wiele więcej zwykłych ludzi zginęło to był bezpośredni atak na królestwo Polskie i wy żyjecie z tą swiadomościa

viola210
2012-04-17 00:23:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
jestem tego dowodem bo napisalam komentarz na wiocha.pl xD haha spoko ;) a zdrowko calkiem okay u mnie pozdro

viola210
2012-04-17 00:24:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
do gish2012

romeqj
2012-04-17 00:06:45
Ocena: 7(glosow:15)-+
Cyrkiem jesteś Ty!! Wyłącz TV a włącz MYŚLENIE, to będzie Ci się lepiej żyło, jak narazie to łykasz wszystko co usłyszysz i uwidzisz, dokładnie tak jak zaplanowała "POpaprana elita"

david926
2012-04-16 23:47:33
Ocena: 4(glosow:12)-+
ten co to wstawił to po prostu debil i tyle

LWMG
2012-04-16 23:31:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WK2109
2012-04-16 23:04:42
Ocena: 6(glosow:24)-+
PRAWDZIWA wiocha to jest postawa Tuska. Całował Rusków po dupie zanim jeszcze wrak zastygnął. Ale co was to obchodzi? Głosujcie na zdrajców dalej, wkońcu najważniejsze jest to, byle tylko PiS nie doszedł do władzy, co nie? Śmiać się chce. Z nich i z ich wyborców.

jontek44
2012-04-16 22:52:45
Ocena: -1(glosow:7)-+
TV wyłaczaja tylko czytelnicy GWna

wrau
2012-04-16 22:28:30
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ogar ludzie! Sprawa jest poważna, wszyscy mają nas w dupie bo sami siebie nie szanujemy. Jak możecie nie chcieć rzetelnego śledztwa w sprawie śmierci głowy państwa??

RabiT22
2012-04-16 22:05:25
Ocena: -3(glosow:17)-+
W Afryce co minute umiera z głodu kilkadziesiąt dzieci i jakoś nikt im K*rwa pomniku nie zbudował, co za patologia społeczna... Szkoda że biednych nikt nie widzi...

jontek44
2012-04-16 22:53:57
Ocena: 5(glosow:13)-+
to na chusteczke tu siedzisz szoroj do czarnuchów i gotuj im żarcie

WK2109
2012-04-16 23:06:01
Ocena: 3(glosow:11)-+
Patologia to Twój tok myślenia.

boruc007
2012-04-16 22:01:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
PUŁtusk na wiocha.pl dawno go tu nie było :D

NorbiPS
2012-04-16 21:55:38
Ocena: 2(glosow:20)-+
Mam dosyć takich idiotów/tek którzy nie wiedzą że zginęli tam nie przypadkowo ludzie którzy chcieli dobra tego kraju lecz takich jednostek tv'nu i polsatu jak ty niestety jeszcze trochę jest ale mam nadzieję że wkrótce wyginiecie Pozdro nie dla ciebie tylko dla kumatych ludzi z własną świadomością.

PETERGRIFFIN
2012-04-16 23:06:01
Ocena: 2(glosow:14)-+
Wiec odnosnie swiadomosci to faktycznie chcieli tylko dobra narodu, senior Gosiewski zafundowal sobie stacje ktora okazala sie jednym wielki bublem i wywaleniem pieniedzy w bloto,ale pokazal ze wladza moze. A nasz byly prezydent mial 13 lub 14% poparcia wiec bez szalu a teraz wyniesli go na oltarze

LWMG
2012-04-16 23:22:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PETERGRIFFIN
2012-04-16 23:28:46
Ocena: 1(glosow:13)-+
A i jeszcze jedno ktora wersje mam sobie wybrac za prawdziwa ta ze sztuczna mgla o ktorej 2 lata pozniej juz nikt nie mowi.Czy nowa fantastyczna wersje Pana Macierewicza o 2-ch wybuchach na pokladzie bo juz powoli sie gubie. Od 2 lat obchodze rocznice Smolenska a nie Katyn i to jest wiocha

Drapichrust
2012-04-17 10:08:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
@PETERGRIFFIN Sprawdź sobie teraz drogi kolego jak wyglądają połączenia na jak się wyraziłeś "prywatnej stacji Gosiewskiego" a potem dodawaj komentarze tego typu. Coraz więcej wypowiadających się nie ma zielonego pojęcia o czym piszą i Ty niewątpliwie do nich należysz.

PETERGRIFFIN
2012-04-17 10:21:01
Ocena: -4(glosow:6)-+
Sprawdzilem i fakt masz racje moj blad coraz lepiej to wyglada.

Drapichrust
2012-04-17 13:26:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
A odnośnie Twojego drugiego komentarza: Może sprawdzisz ile ciekawych "faktów" przedstawiała przez dwa lata pani minister Kopacz, ile nieścisłości jest w raporcie MAK? Oraz ostatnie: jeżeli ruscy są bez winy to dlaczego nie oddadzą wraku, czarnych skrzynek, oraz nasze sądy nie pozwolą na

Drapichrust
2012-04-17 13:32:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
na ekshumację ciał? Opis zwłok Wassermana w Rosji a opis w Polsce zgadzał się tylko w 10% więc o czym tu więcej pisać. Nie odwracaj kota ogonem, gdyby wszystko było cacy jak twierdzą Rosjanie i część naszej obecnej władzy nie było by tego całego cyrku.

bach27
2012-04-16 21:40:12
Ocena: 2(glosow:16)-+
Wiochą jest nazywanie tragedii cyrkiem.

PauLaReggaeLife
2012-04-16 22:11:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co to za różnica, czy to Smoleńsk, czy historia Kaśki W? Ważne, że obie te sprawy wstrząsnęły światem. I trzeba temu zapobiegać, jak tylko się da po to, żeby w przyszłości nie było podobnych tragedii wywołanych np. niedopatrzeniem ludzi (w przypadku np. Smoleńska)..

sex4all
2012-04-17 20:20:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Do PauLaReggaeLif: "obie te sprawy wstrząsnęły światem" - hahaha ale się uśmiałem

satellite1984
2012-04-16 21:32:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sex4all
2012-04-16 21:39:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
wolisz sprawę Katarzyny W.?

Greggoryus
2012-04-16 21:07:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja mam na to sposób. Nie oglądam telewizji ;) Polecam!

achaja1
2012-04-16 20:56:37
Ocena: 3(glosow:11)-+
A teraz od strony czysto technicznej:w samolocie pilot jest pierwszy po bogu,o tym czy lądować decyduje biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne,swoje umiejętności,znajomość lotniska i instrukcje z wieży,inaczej sprawa się ma gdy na pokładzie ma swojego najwyższego zwierzchnika,

achaja1
2012-04-16 21:00:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
,albo ulega presji typu"masz wylądować" albo naraża się na oskarżenie o niesubordynację i zawraca na inne lotnisko.Tyle w temacie.

martsia123
2012-04-16 20:52:10
Ocena: 5(glosow:11)-+
U mnie w mieście to nawet zrobili rondo ku pamięci Lecha Kaczyńskiego :P

achaja1
2012-04-17 01:10:51
Ocena: 4(glosow:14)-+
Brawo,szkoda tylko że nie wzięli pod uwagę faktu,że całkiem możliwe jest że on był główną przyczyną tej katastrofy,znając jego pieniactwo kazał pilotom lądować bez względu na panujące warunki.Szacunek należy się pilotom i załodze.

pingwin1977
2012-04-17 21:29:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
w nieodczytanych fragmentach taśmy bylo: "Ląduj Dziadu!"

myjestesmytu
2012-04-16 20:44:55
Ocena: 4(glosow:24)-+
hańba, hańba, hańba, hańba! Jarunio nadal wykorzystuje swojego brata, przykre.

achaja1
2012-04-16 20:40:57
Ocena: -1(glosow:11)-+
W tej katastrofie zginęli ludzie,nie ma znaczenia ile mieli lat,jaki zawód czy z jakiej partii byli,umarł człowiek,a robienie z tego szopki politycznej jest po niżej krytyki,szukać przyczyny wypadku a na siłę dorabiać teorie spiskowe to dwie różne bajki.

commic
2012-04-16 20:38:41
Ocena: 7(glosow:11)-+
wy naprawdę nie rozumiecie nie chodzi o ludzi i sam fakt katastrofy ale o to co się dzieje dookoła niej

Oliolo
2012-04-16 20:52:24
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiochman75
2012-04-16 20:30:53
Ocena: 2(glosow:16)-+
Każdego roku na polskich drogach ginie kilka tysięcy osób. Dlaczego o tym nikt nie mówi. To co , że prezydent - wszyscy jesteśmy równi (podobno).

szatano999
2012-04-16 20:27:49
Ocena: 3(glosow:21)-+
-Halo Brzoza!!!...Hallo Brzoza??..Czy mnie słyszysz???.....Ja Grab, Ja Grab...Rozkaz..ATAKOWAĆ!!!....Brzozo!!! Atakuj!!!....-Jeeeest....w skrzydło dostał..

newcastle26
2012-04-16 21:31:31
Ocena: 1(glosow:9)-+
jaka szkoda ze ty nie zginales w tej katastrofie debilu. tyle w temacie.

szatano999
2012-04-16 22:38:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
katastrofa katastrofą...Tytanica nie opłakują co miesiąc

Ramzes78
2012-04-17 17:16:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
szatano co racja to racja,bo od jakiegoś czasu obchodzimy rocznicę katastrofy w Smoleńsku, a nasze władze już zapomniały o Katyniu.

Ubermensch
2012-04-16 20:27:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ładny łańcuch.

drLOUBITCH
2012-04-16 20:26:03
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dlatego od dłuższego czasu w ogóle nie włączam TV. Jak nie sprawa Madzi z Sosnowca, to Smoleńsk.

pingwin1977
2012-04-17 21:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kaśke do piedrla na 50lat, dla przykładu! A klona do czubków, bo już ześwirował. Sam nie wie co mówi, wojny chce z całym światem. Szuka poparcia u mocherów i kibiców(ci go na szczęście olali)

mikros7
2012-04-16 20:24:15
Ocena: -1(glosow:17)-+
Coś ci przypomnę - zginął polski prezydent wraz z żoną i prawie 100 osobową delegacją! Nigdy, żadne inne państwo nie przeżyło podobnej katastrofy! Wyobraź sobie, że w taki sposób zginąłby Obama albo Putin! Cały świat mówiłby o tym przez 50 lat! 11 września to dopiero wiocha w takim razie...

commic
2012-04-16 20:33:29
Ocena: 7(glosow:15)-+
fakt masz racje zginą prezydent i wielu innych , ale to co się dzieje w sprawie katastrofy to jest parodia i żenada .

gradu_85
2012-04-16 20:55:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WK2109
2012-04-16 23:09:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jedyną żenadą jest to, że 'nasi' władcy oddali całe świedztwo Ruskom i nawet nie chcą dopuścić niezależnych naukowców, czy chociażby NATO, by zbadali tę sprawę. Sami siebie pogrążają i coraz bardziej wygląda to na spisek.

rafig80
2012-04-16 20:15:50
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dla mnie to wiocha z innego powodu. Teraz 10 kwietnia obchodzi się rocznicę katastrofy Smoleńskiej zapominając całkowicie o zbrodni Katyńskiej. Czy ktoś słyszał w tym oku lub w zeszłym cokolwiek o Katyniu - NIE. O żołnierzach - bohaterach już nikt nie pamięta i to jest smutne i wiocha

kogoot
2012-04-16 20:12:14
Ocena: 5(glosow:13)-+
Śmierć 96 osób to wiocha? Oni chcieli uczcić pamięć ludzi, którzy walczyli o wolną Polskę, tą w której żyjecie - owszem mogłoby być lepiej ale to teraz Wy musicie o to walczyć - teraz jest kolej na nasze pokolenie by budować ojczyznę.

Lanling
2012-04-16 20:02:33
Ocena: 2(glosow:12)-+
o Tragediach gdzie zgineły tzw Święte Krowy się mówi wiecznie a Ja się pytam co tak ucichło po zderzeniu 2 pociągów, gdzie zgineli górnicy jest masę przykładów a ciągle się przypomina tylko o 1

studentgig
2012-04-16 19:59:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
skoro tam wszystko jest jasne.

studentgig
2012-04-16 19:58:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Piszecie o tych odszkodowaniach. To ja wam powiem o nich z innej strony. Nie rozumiecie tego, że te odszkodowania były tak wysokie, aby "zatkać pyski" rodziną? Aby nie dochodziły prawdy? Po co tak wysokie odszkodowania mieli by dostać bliscy osób, które zginęły w ostatniej katastrofie kole

Podlasiak1977
2012-04-16 19:54:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
co tu niby jest wiocha?upamietnienie katastrofy i 96 ofiar to wiocha?

imperator2012
2012-04-16 19:51:06
Ocena: -1(glosow:11)-+
Fala opętańczych haseł Macierewicza i mojego idola Jarka... dopiero się zaczyna, czekają nas wcześniejsze wybory, Lech jak żył hamował tego kretynka J... teraz nie ma nim kto kierować więc mamy szopkę ps. szkoda że w tragedii zginęło wielu fajnych ludzi, mogli się pisiory zapakować sami i baj...

sex4all
2012-04-16 19:36:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
na miejscu pana premiera postapiłbym tak jak on( nie przeciw stawiac sie ruskim bo jestesmy za slabym państewkiem )i spokojnie od bębnić kadencje żeby liczyło się na emeryturę

ringus136
2012-04-16 19:33:55
Ocena: 14(glosow:22)-+
Polska młodzież się z tego śmieje, jak nas Ruscy dymają, bo nie da się nie pośmiać ze Smoleńska. To jest żałosne. Nie po to Polacy przelewali krew, aby teraz jeden z drugim mógł pluć na ojczyznę. Jakich czasów dożyliśmy, że patriota jest nazywany faszystą? A idolem polskiej młodzieży jest Palikot...

GTRshelby
2012-04-16 19:32:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie wiem, ale śmierdzi mi tu z rusami. A Tusk jak zwykle dał dupy rusom.

pat100
2012-04-16 18:39:43
Ocena: 5(glosow:19)-+
O tak! Dosyć mam już tej wiochy, którą jest robienie Polaków w konia przez naszych kochanych sąsiadów Rusków. Ten co wystawił to zdjęcie pewnie w sytuacji kiedy ktoś go opluje to udaje, że deszcz pada. Macie racje! Pedały, marycha i Tusk góra!! Olać prawdę i w ogóle nasz ukochany kraj!!!

Oliolo
2012-04-16 18:36:57
Ocena: -4(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Darcy
2012-04-16 18:43:34
Ocena: 0(glosow:22)-+
Przecież wszystko jest jasne.

pat100
2012-04-16 18:49:52
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ograniczoną umysłowo młodzież rzeczywiście jest wszystko jasne

pat100
2012-04-16 18:52:35
Ocena: 0(glosow:10)-+
Przepraszam! Dla ograniczonej umysłowo młodzieży jest wszystko jasne!!

Darcy
2012-04-16 19:31:29
Ocena: 1(glosow:17)-+
Nie powinni lądować i tyle. Ba, nawet nie powinni wyruszać z Warszawy. Pilot miał w pamięci co było w Gruzji i jak posłowie PiSu oskarżali tamtego pilota o zdradę i tchórzostwo, więc wiedział, że musi wylądować bo potem PiS oskarży go o to samo. Prawda boli, PiSowcy, co nie ? ;)

Oliolo
2012-04-16 20:05:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Darcy
2012-04-16 20:23:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
Gdzie ty mózg zostawiłeś? Mieli prognozę pogody, wiedzieli, że jest mgła. Jeśli na dworze będzie tornado, to nie wyjdę z domu. Ty się nie będziesz bać i być może zginiesz. ;)

Oliolo
2012-04-16 20:46:47
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2012-04-16 21:03:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Darcy
2012-04-16 23:15:30
Ocena: 2(glosow:8)-+
Brzoza nie jest problemem dla takiej maszyny? Następny, który nie zna praw fizyki ale udaje, że coś wie. Oczywiście ty wiesz lepiej od ekspertów, bo to był zamach na największego na świecie prezydenta Kaczyńskiego.

Darcy
2012-04-16 23:21:23
Ocena: 4(glosow:10)-+
Aha, no tak, zapomniałem. Eksperci są przekupieni przez Tuska, TVN, GW, Żydów, Ruskich, Pedałów, Ateistów, Niemców i Masonów ;)) Czasem mi żal Polski, że Polacy są tak zaściankowi i zawistni.

pawelf1206
2012-04-17 09:33:34
Ocena: -4(glosow:8)-+
"Darcy" ty wiesz, że żyjesz? Komputer widzę służy ci tylko do oglądania pornoli. Takich jak ty robią na prawo i na lewo bo słuchasz tego co wodzu Donek powie. Słuchaj dalej!

butterfly024
2012-04-16 18:32:06
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ja nie wyłanczam tv ,bo jako prawdziwy Polak próbuje dociec prawdy ....

grzegorzbanasiak
2012-04-16 18:31:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pomnik znajduje się na Popławach (Pułtusk) odsłonięto go w ubiegłym tygodniu.

Ariwald
2012-04-16 18:30:54
Ocena: 5(glosow:13)-+
Rzygać się chce tym Smoleńskiem ! Włączę radio - Smoleńsk. Włączę TV- Smoleńsk. Otworzę gazetę - Smoleńsk. Niech każdy to przeżywa osobiście, a nie wszyscy panowie "politycy" kłócą się ciągle o sprawy Smoleńska a polska gospodarka upada !

jarek10
2012-04-16 18:28:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
ja to mam o Madzi ...

dariush666.pl
2012-04-16 18:25:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
"ktoś" na tragedii chce kariere zrobić

matty1000
2012-04-16 18:24:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ptrm
2012-04-16 18:22:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
Śmierć tylu ludzi to cyrk?

pawelf1206
2012-04-16 18:22:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oglądaj dalej swój pieprzony telewizor a pewnego dnia obudzisz się z palcem w nocniku. Obudźcie się trochę!

dzida89
2012-04-16 18:21:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kazdy z nas jest najwazniejszy, poniewaz to my utrzymujemy to panstwo placac podatki!

dzida89
2012-04-16 22:09:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komentarz mial byc pod wypowiedzia ,,magda713,, tylko cos przeskoczylo.

matty1000
2012-04-16 18:20:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

berenikabb
2012-04-16 18:05:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kurde. Politycy - jak zwykle - wykorzystują tragedię narodową do swoich prywatnych celów! TO DOPIERO WIOCHA!

magda713
2012-04-16 17:55:26
Ocena: 0(glosow:24)-+
Zgineli najwarzniejsi ludzie w Polsce , a większość ludzi w dupie ma wyjasnienie czy to był zamach czy przypadek . Widać pasuje nam życie w matrixie !

xxxbejbexxx
2012-04-16 17:57:44
Ocena: 2(glosow:12)-+
O ludzie a Ciebie to interesuje dlaczego oni zginęli???

aleubaw
2012-04-16 18:06:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
"najwaRZniejsi" ? a jak Twój matrix ?

unity
2012-04-16 18:23:44
Ocena: 7(glosow:11)-+
magda713 Ty martwisz sie ich smiercią może lepiej martw sie do ilu bedziesz tyrać i czy starczy Ci na lekarstwa oraz w jakiej wysokości bedzie twoja wypłata he

viola210
2012-04-16 20:25:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
matrix to nam rzad robi ;p

mpeer
2012-04-16 17:28:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Komentarz miał być pod jedną z wypowiedzi, ale po odświeżeniu przeniosło na górę. W Pełni się zgadzam z twórca "absurdu".

adrian_now
2012-04-16 17:27:14
Ocena: -1(glosow:11)-+
Był jeb i nie żyją ale niech skończą o tym trąbić tv: sratata tusk tamto to sratata smoleńsk to kaczyński tamto i co nas to kur.. obchodzi ?!

mpeer
2012-04-16 17:27:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
A z Twoim mózgiem ktoś inny powinien porządek zrobić.

blackspirit
2012-04-16 17:26:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Akurat w moje urodziny musiał gwizdnąć!!!

xxxbejbexxx
2012-04-16 17:14:21
Ocena: 3(glosow:11)-+
Zgadzam się z wami, nikt już o tym pociągu nie pamięta. Oni dostaną najwięcej 5000 zł odszkodowania. Ale i tak pewnie po 1000 zł dostaną jak to w Polsce się żądzą niestety. Jak był ten wypadek z samolotem to ja się śmiałam, a nie płakałam. Bo przynajmniej pozbyliśmy się kłamców i złodziei. ;D

agrestoo
2012-04-16 18:21:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
Współczuję sobie, że żyję wśród takich tępaków jak Ty. PS. Największych złodziei i kłamców mamy obecnie, np taki Tuske który codziennie sobie samolocikiem lata do domciu ;) no tak ale taka osoba która polityką interesuje się, oglądając tylko TVN nic nie zrozumie.

Buahahahah
2012-04-16 19:54:29
Ocena: 0(glosow:10)-+
Powiedział prawdę. PiSowskie bydło zawsze ma coś przeciw. Tylko oni.

Podlasiak1977
2012-04-16 20:39:05
Ocena: 4(glosow:12)-+
buahhhah bydle to jestes ty

marcin0712
2012-04-16 17:11:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
wszyscy tylko o smolensku badz o rodzicach madzi!!a wiec pytam: dlugo jeszcze??!!!!!!!!!!!

chiqiqita
2012-04-16 17:10:19
Ocena: 7(glosow:17)-+
To nie była bohaterska śmierć za ojczyznę, tylko podróż, by zagrać na nosie innej partii. Pochowani na Wawelu i w dodatku gigantyczne odszkodowania dostali. Ciekawe, czy tyle samo dostaną rodziny ofiar katastrofy pociągu, w co wątpie. A przecież, w obu przypadkach był to bardzo nieszczęśliwy wypadek

TasheeR
2012-04-16 17:08:56
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

agrestoo
2012-04-16 18:22:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jkkby rozwiązali tą sprawe raz a porządnie to byście mieli spokój. Ale lepiej owijać w bawełnę.

Ouuuu
2012-04-16 16:59:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
To dopiero początek tego cyrku...

Magdzik
2012-04-16 16:57:34
Ocena: 6(glosow:14)-+
A jak sprowadzą ten wrak to każdy weżmie po kawałku i tam powstaną CO??/ pomniki za nasze pieniądze,bo maly kurdupel nakręca siebie i swioch przydupasów?

the.waves.of.time
2012-04-16 17:44:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
Na szczęście nie wszyscy mają sieczkę z mózgów i nie wszyscy wierzą ślepo w każde słowo polityków i telewizji.

demrug
2012-04-16 16:57:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja czekam na film 3D w reżyserii Camerona tylko kto zagra Jarka?Może Brad Pit a Lecha DiCaprio.Na pewno na ten film poszły by do kina miliony.

Gish2012
2012-04-16 16:56:41
Ocena: -3(glosow:17)-+
Jest mi żal takich chorych ludzi jak ty! Ruskie robią co chcą a ty jesteś tego dowodem.

viola210
2012-04-16 16:54:50
Ocena: 8(glosow:22)-+
WLADYSLAW LOKIETEK CAŁE ŻYCIE POŚWIĘCIŁ WALCE ZBROJNEJ I POLITYCZNEJ O ZJEDNOCZENIE POLSKI OBOK TEGO WIELKIEGO POLAKA LEŻY L.KACZYNSKI KTÓRY NICZYM KRAJOWI SIĘ NIE PRZYSŁUŻYŁ TO JEST CHORE!!! ;/

pablo1123_74
2012-04-16 19:31:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
POLITYKA POLSKA.......

BoaKrztusiciel
2012-04-16 16:51:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ja np. nie włączam, żeby tego uniknąć. Wiadomo, media i prasa muszą jakoś zdobyć odbiorców. Dlatego wybieram takie odmóżdżające portale. A tu co? Witamy w Smoleńsku albo "Mama Madzi" odc.345. Sami nakręcacie ich oglądalność.

zoltanka
2012-04-16 16:49:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Skoro masz dosyc Smolenstka to poco nam jeszcze tu to zdjecia wsadzasz. jak nie Wasniewscy to Smolensk,zygac sie juz chce.

Nugget
2012-04-16 16:42:01
Ocena: 12(glosow:16)-+
Smoleńsk, Madzia, Smoleńsk, emerytury, Madzia, Smoleńsk, EURO 2012, autostrady, Madzia, Smoleńsk, Smoleńsk, Madzia, emerytury, leki, wypadki, morderstwa, Smoleńsk Madzia, Smoleńsk, 'atak na Kościół' + Smoleńsk, Madzia...

Tensor
2012-04-16 16:41:22
Ocena: 11(glosow:19)-+
Gdyby zginęli "zwykli" ludzie, to już dawno nikt by o tym nie mówił. Niestety Kaczyński cały czas podsyca atmosferę. Mam dość Smoleńska, matki Madzi i Rutkowskiego oraz oglądania mord darmozjadów w wiadomościach, którzy zamiast zajmować się poważnymi sprawami, aby Polakom

Tensor
2012-04-16 16:43:30
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mat857
2012-04-16 16:35:50
Ocena: 2(glosow:14)-+
cały ten smoleńsk to jest wiocha . Jeżeli mi albo wam umarł ktoś bliski to sie go wspomina w najbliższym gronie przy rodzinie a nie tak jak to robi kaczyński wszystko pod publike żeby zostac prezydentem . A najbardziej to mi jest szkoda tych wszystkich moherów co są zadufani w kaczyńskim i uważaja g

Przemolob
2012-04-16 16:25:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

staradupaspi
2012-04-16 16:27:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

consulixx
2012-04-16 16:25:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja nie oglądam TV od trzech lat ani w domu nie mam telewizora i wcale za TV mi się nie tęskni. Wszystko co mnie interesuje to znajduję w necie i to mi wystarcza. A w TV to tylko głupoty gadają jedne i te same filmy pokazują i co 10 minut reklamy RZYGAĆ się chce .

the.waves.of.time
2012-04-16 17:46:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
Popieram w 100%, media robią papkę w głowie, ja chce mieć mózg cały niezaśmiecony. Asertywność! PS. Poczekaj na ACTA, rząd się jeszcze postara by każdy oglądał TV.

staradupaspi
2012-04-16 16:21:26
Ocena: -7(glosow:19)-+
Jedna z najwiekszych tragedi w historii Polski to nie wiocha. Oj gówniarze świat sie skończy z takimi jak wy.

edgar01
2012-04-16 17:26:19
Ocena: 7(glosow:13)-+
A czy ktoś mówi, że ta tragedia to wiocha? Ciągłe pieprzenie o tym i wykorzystywanie tego dla własnych celów jest wiochą. Chcesz podciągnąć sondaże mów o katastrofie itd. Doprowadziło to do tego, że jak otwierasz lodówkę to masz tam katastrofę smoleńską.

biegaczka
2012-04-16 20:19:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Alternatywnie Katarzynę W.

pisiu104
2012-04-16 16:14:33
Ocena: -2(glosow:16)-+
ja akurat ogladam bo to jest sprawa ktora trzeba wyjsnic a nie tuszowac.Tym samolotem leciał prezydent RP, a nie wójt gminy Jasienica.

the.waves.of.time
2012-04-16 17:50:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Przyznaj się, miałeś dla niego szacunek respekt? Nigdy nie oczerniałeś? Ja miałem dla niego taki sam respekt jak do wójta gminy jasienica i każdej innej osoby, której nie dano mi było spotkać.

nerevar
2012-04-16 15:56:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ja nie oglądam TV od 2 lat i szczerze to polecam wszystkim, dopiero jak się przestanie oglądać ten shit to widać jak nas traktują i jakie kłamstwa nam wciskają, macie internet? W nim są wszystkie informacje jakich wam potrzeba i to o wiele więcej niż w TV.

numa
2012-04-16 15:52:14
Ocena: -5(glosow:15)-+
TyPOwy przedstawiciel nacji POmywaczy angielskich garów. Do tego nas sprowadzą takie rządy i takie myślenie. Wyłącz TVN, włącz myślenie.

ella18
2012-04-16 15:50:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
*prowadzić wojnę domową. Wstyd mi za takich ludzi i za taki rząd.

ella18
2012-04-16 15:49:04
Ocena: 6(glosow:16)-+
Dokładnie, mogliby przestać już o tym ciągle nawijać. Prezes Pis'u zrobił z katastrofy taką szopkę, że aż czasem żal na to patrzeć. Ogólnie poziom polityki w Polsce jest żałosny i opiera się na wzajemnej nienawiści. Ja się pytam, jak tak można? Zamiast zająć się interesem kraju prowadzić wojnę domow

Blenia
2012-04-16 15:42:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jakos za bardzo nie interesuje mnie ta katastrofa - wiec o tym nie czytam, ale zupelnie nie przeszkadza mi to ze ktos to ciagnie. Bo dla przykladu takim TITANICKIEM zajmuja sie juz 100 lat i jakos NIKT NIE NARZEKA ZE SPRAWA SIE CIAGNIE, wiec skoro smolensk was nie interesuje to to olejcie i tyle. ;)

kamlos4
2012-04-16 15:12:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Też, że wrak rozkradziono, również zeznania "ZABORCZEJ" oraz wypowiedź Wałęsy na temat katastrofy.

kamlos4
2012-04-16 15:10:20
Ocena: 5(glosow:17)-+
Cyrkiem jest nasz premier który oddaje śledztwo podejrzanym o zamach, ukrywa czarne skrzynki i podrabia je, rosjanie którzy powszywali w ciała śmieci i powkładali je do worków na śmieci, to że nie zabezpieczono wraku, to że wrak został rozkradziony to że pół polski naśmiewa się z katastrofy

Helli_dV
2012-04-16 15:24:46
Ocena: 3(glosow:11)-+
ale wiadomo, polskie społeczeństwo ślepo wierzy w to, co powie im prezenter w TV(N) a każdy, kto ma inne zdanie od ogółu lub domaga się tej prawdziwej, a nie propagowanej przez rząd prawdy, od razu staje się "pisowcem", "moherem" albo gorzej.

piotr6589
2012-04-16 15:07:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
hahhaha W Pułtusku przy kościele :P

siak
2012-04-16 15:04:48
Ocena: 7(glosow:13)-+
cyrkiem jest to, ze sprawa nie jest wyjasniona, a nie ze o niej sie przypomina.

asiaem
2012-04-16 15:03:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja nie mam telewizora :( może to i dobrze ;p

kosuTSW
2012-04-16 14:56:09
Ocena: 7(glosow:11)-+
żałosny jest brak świadomości społeczeństwa o tym jak jesteśmy dymani przez polityków, ale po co o tym mówić, jak więcej niż 50% społeczeństwa to niedorozwoje, które potrafią jedynie wypisywać głupoty zamiast myśleć logicznie o tym co się dzieje w około. bez odbioru.

kingala111
2012-04-16 14:49:46
Ocena: 0(glosow:28)-+
wiochą jest Kaczyński który będzie budował swoją pozycję polityczną na grobach osób sobie tak bliskich

werther
2012-04-16 15:06:18
Ocena: -4(glosow:20)-+
W TVN takie mądrości usłyszałeś?

miloss
2012-04-16 15:46:31
Ocena: -2(glosow:20)-+
no i tacy idioci żyją w naszym kraju, usłyszeli w TVN, właśnie przez takich debili jak Ty mamy taki kraj jak teraz

Darcy
2012-04-16 18:49:39
Ocena: 5(glosow:13)-+
Wy PiSowcy macie prawdziwą obsesję z tym TVN-em. Każdy logicznie myślący człowiek potrafi analizować podane przez telewizję wiadomości. Jak czasem oglądam TRWAM i słucham tamtejszej propagandy to nie znaczy, że mam już wyprany mózg i wierzę w każdą manipulację jaką Macierewicz tam uskutecznia...

werther
2012-04-16 20:49:04
Ocena: -4(glosow:6)-+
Darcy. To samo można powiedziec o tobie: Wy pampersy, PO*** i tak dalej. Tak cie boli, jak ktoś cos powie na twoja ulubiona stacje? To, ze nie zgadzam sie z bzdurami i praniem mozgu urzadzanym przez TVN nie znaczy, ze jestem PISowcem. Moze jestes zwolennikiem Biedronia? Albo posla/poslanki?

KrKArturoS
2012-04-16 14:36:37
Ocena: 6(glosow:12)-+
Jak by nie było, to sprawa powinna być wyjaśniona. Też irytują mnie te różne przepychanki, nie wierzę w żaden zamach itd. Uważam jednak, że już w dniu katastrofy powinien być organizowany transport ciał i wraku do Polski i zająć się nimi powinni polscy niezależni specjaliści.

smoothie83
2012-04-16 14:28:59
Ocena: 9(glosow:13)-+
Najgorsze jest to, że na tragedii smoleńskiej zrobiono polityczną arenę walki o stołki. Dajcie spokój zmarłym!

koniowaty1
2012-04-16 14:06:29
Ocena: -3(glosow:23)-+
Wiochą jesteś ty, skoro uważasz, że niewyjaśnione okoliczności śmierci prezydenta twojego kraju można puścić płazem. A tak poza tym to wyłącz TV.

andrzej67k
2012-04-16 13:40:38
Ocena: 4(glosow:14)-+
Masz już dość. Tym bardziej, że nie pamięta się o tragicznie zmarłych tylko wykorzystuje tragedię do politycznych rozgrywek.

PETERGRIFFIN
2012-04-16 13:02:51
Ocena: 3(glosow:19)-+
Teraz smolensk jest najwazniejszy a o Ktayniu juz nie pamietamy

the.waves.of.time
2012-04-16 13:38:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
Można zaobserwować, że dla społeczeństwa jest ważne to co akurat media lansują. Dlatego nie mam TV i nie chcę tego szajsu oglądać.

Chlopzwioski
2012-04-16 12:58:33
Ocena: -5(glosow:15)-+
ciekawe co być powiedział gdyby tam ktoś zginął kogo znasz lub ktoś z rodziny ...

Jemiol52
2012-04-16 12:40:59
Ocena: -10(glosow:18)-+
Wiecie dlaczego mama Madzi nie była na jej pogrzebie? Bo jej coś wypadło;]

anty-nolife
2012-04-16 12:48:52
Ocena: 4(glosow:14)-+
i co? myślisz, że jesteś taki zajebisty jak skopiujesz żart od kogoś?

grzesiekx
2012-04-16 12:25:58
Ocena: 7(glosow:17)-+
TAK mam dosyć tego i gdy słyszę tylko hasło Smoleńsk zmieniam kanał lub wyłączam tv, bardzo mi szkoda ludzi którzy tam zginęli niezależnie od tego do której partii należeli ale mam dosyć tego jak bardzo ludzie wykorzystują tą tragedią do własnych celów

Syzdercanrjeden1
2012-04-16 12:23:58
Ocena: 11(glosow:11)-+
Nikt wam nie każe telewizji oglądać.Ja od dawna tego nie robię i nie interesuje mnie co tam pokazują.W internecie obejrzę co chcę i kiedy mam na to ochotę.No i jest on bardziej wiarygodny i nie ma takiej cenzury...

huhacz
2012-04-16 12:18:24
Ocena: 6(glosow:18)-+
a o Lepperze cisza? dlaczego?

the.waves.of.time
2012-04-16 12:32:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
O Lepperze już było nie raz głośno, wystarczy.

BobbyGP
2012-04-16 12:46:47
Ocena: 1(glosow:11)-+
Każdemu jest głupio bo śmiał się jak Lepper o Talibach w Klewkach opowiadał... Teraz się śmieją jak ktoś zaczyna mówic o Smoleńsku

Syzdercanrjeden1
2012-04-16 15:06:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakby ktoś z twojej rodziny odebrał sobie życie też byś nie chciał żeby o tym ciągle nadawali...

the.waves.of.time
2012-04-16 17:52:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście, że bym nie chciał.

strzeleckbk
2012-04-16 12:17:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

huhacz
2012-04-16 12:17:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcin4514
2012-04-16 12:15:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kaczk będzie chciała jeszcze więcej kasy powinni dać nagrodę ruskim cały rząd powinni wsadzić do samolotu i do ruskich no chyba że chcecie paliwo w tej cenie co jest

mario509
2012-04-16 12:11:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wiocha, nie wiocha. Rozumiem że zginęli tam ludzie i w ogóle, ale sory bardzo to w tv to "JEST TOTALNA WIOCHA". Więc nie obrażajcie autora za to że stwierdził że to w tv to wiocha nie sama tragedia. Więc się zastanówcie co piszecie. Ale dla mnie to i tak to jest wiocha( Czytaj afery w tv N

Bartoszeg02
2012-04-16 11:59:49
Ocena: -6(glosow:26)-+
Cyrk? Wiochą jesteś tutaj ty. Straciliśmy więcej generałów niż podczas drugiej wojny światowej, ginie nasz PREZYDENT, wszyscy naukowcy badający tą sprawę (pochodzenia Polskiego jak i zagranicznego) jednogłośnie mówią że przyczyną wypadku nie była brzoza, zwłoki są bezczeszczone a rząd nie robi nic .

xxarteqxx
2012-04-16 12:09:00
Ocena: 2(glosow:20)-+
Pozbyliśmy się chyba a nie stracilismy

the.waves.of.time
2012-04-16 13:19:28
Ocena: 10(glosow:12)-+
A kiedy giną osoby młode to masz w dupie? Za dużo TV oglądasz, najbardziej z tego samolotu szkoda wlasnie osob mlodych np. stewardess. Wszystkich szkoda, ale najbardziej tych co nie zdążyli jeszcze pożyć. Dla mnie 80-leti generał nie jest lepszy od innego człowieka.

miloss
2012-04-16 15:49:20
Ocena: -4(glosow:10)-+
no i debile którzy naogladali sie TVN minusują, ehh...

hetera
2012-04-16 17:59:45
Ocena: 7(glosow:9)-+
miloss ja telewizji nie oglądam od dobrych 10 lat a też zminusuje. Jak dla mnie temat ten, choć tragiczny, jest w sposób obrzydliwy wykorzystywany przez różnorakich ludzi do osiągnięcia swoich celów. To jest wiocha. Jednocześnie zdaję sobie sprawę , że społeczeństwo nigdy odpowiedzi nie pozna a na p

hetera
2012-04-16 18:03:49
Ocena: -1(glosow:9)-+
.... a na pewno nie całą. Nie wypowiadam się na temat rządu i jego postępowanie (bo to inna sprawa).... mówie tylko o bezwzględnym wykorzystywaniu i poniekąd "zmęczeniu" tematu Smoleńska.

Djorganista
2012-04-16 11:53:54
Ocena: 5(glosow:21)-+
Cyrk robią Ruskie i towarzysz Tusk. Tyle w temacie.

homonciak
2012-04-16 11:46:03
Ocena: -3(glosow:25)-+
jaka to wiocha??? może ty baranie wyłączasz tv bo ja nie, zginęło więcej generałów jak w 2 wojnie światowej pomiocie tuska

ZeuS112
2012-04-16 17:23:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
to sprawdź kto tych generałów zapakował na pokład jednego samolotu, zobacz kto nazywał się zwierzchnikiem sił zbrojnych a łamał podstawowe procedury. Zobacz kto był zwierzchnikiem lotnictwa, będziesz świadomy, kto narobił bagna.

zabijasty
2012-04-16 11:35:29
Ocena: 5(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dzika22
2012-04-16 11:33:12
Ocena: 9(glosow:13)-+
Ja mam dość Katarzyny Waśniewskiej...

KOBIETA2012
2012-04-16 11:32:08
Ocena: 6(glosow:12)-+
xxxbejbexxx tak to już jest, o ludziach z rządu będziemy słyszeć przez długie lata a o zwykłych ludziach dwa dni.

the.waves.of.time
2012-04-16 12:18:39
Ocena: 5(glosow:15)-+
Zgadzam się, wypadki się zdarzają, na drogach rocznie giną tysiące ludzi (i to młodzi też!!!!) nikt z tego powodu żałoby narodowej nie wprowadza, a jak zginie jeden z drugim z rządu to tragedia. Dla mnie to jest szopka wiocha i skandal.

miloss
2012-04-16 15:50:45
Ocena: -2(glosow:10)-+
the.vawes Ty nadal wierzysz że to był wypadek ? , wyłącz tvp

the.waves.of.time
2012-04-16 17:54:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jak już mówiłem, nie interesują mnie teorie spiskowe tak samo jak nie interesuje mnie żadna forma TV. ps. A TY wierzysz, że wypadki an drogach to nie jakiś tajny eksperyment rządu by sprawdzić wytrzymałość dróg, ludzi i samochodów??

bodzioRzsz
2012-04-12 16:04:45
Ocena: 10(glosow:20)-+
juz nie chce mi sie słuchac mięsny jeż,rodzina Wasniewskich i Smolensk - mogliby juz tą sprawe wyjasnic!!

manamanam
2012-04-10 19:18:11
Ocena: 4(glosow:26)-+
Wiochą jest upolitycznianie tego i robienie z tej tragedii reklamówki własnej partii. Tutaj pamięć o ludziach dawno przestała mieć jakiekolwiek znaczenie. Został tylko wydźwięk polityczny i sataranie się na siłę udowodnić winę Rosjanom.

sandman
2012-04-16 11:33:46
Ocena: -4(glosow:18)-+
Gadasz jak Tusk Vision

ZeuS112
2012-04-16 17:25:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
@sandman ty natomiast jak nałogowy widz TV Trwam. Nie jestem zwolennikiem ani jednych ani drugich, bo robią to samo.

abc1988abc
2012-04-10 18:03:09
Ocena: 9(glosow:27)-+
No właśnie, to już jest żałosne z tym Smoleńskiem i całą tą matką od Madzi. Nie mają w tej telewizji innych poważniejszych problemów???

apparition
2012-04-16 12:18:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
2012-04-16 13:37:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wlasnie dlatego ze sa spoleczenstwo otumaniane jest takimi tematami zastepczymi.

boy92
2012-04-16 14:02:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Smoleńsk to tam jeszcze pół biedy , najgorsze jest ta Kasia mama Magdy . Zastanawia mnie tylko to czym Magda różni się od innych dzieci które też zaginęły i policja w to tak nie ingerowała jak w Magdę ? I żeby tego było mało to jej mammusia za to nie poszła do więzienia tylko zyskała sławę a niewinn

boy92
2012-04-16 14:03:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
osoby idą na 25 lat więzienia za coś czego nie zrobiły dla mnie to jest chore no ale cóż takie rzeczy to tylko w Polsce poczekjamy aż zabiję kolejne dziecko i pewnie tęż nie pójdzie do więzenia bo powie ,żę jej znów z ręki wypadło

ostroooooo
2012-04-10 17:55:40
Ocena: 5(glosow:31)-+
ja już też rzygam tym Smoleńskiem . Jak ginie więcej ludzi w innych katastrofach to tak o tym nie mówią przez rok non stop ; ) a to przecież też ludzie ..

glodna-foka
2012-04-16 11:36:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dobrze, że Ty jeden/jedna o nich pamiętasz :( faktycznie, w innych katastrofach też nie wiadomo, czy to wypadek, czy zamach i rzeczywiście te inne katastrofy też mają polityczny i historyczny wymiar. Masz rację bracie/siostro, CAŁKOWITĄ rację.

Sarajewos
2012-04-16 16:34:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie ma racji...mimo wszystko więcej państwo straci, jeżeli jego najważniejsi członkowie zginą, a nie zwykli ludzie, więc o takiej tragedii jak nastąpiła w Smoleńsku, z roku na rok powinno się pamiętać nawet za sto lat (nie mówię o codziennym powtarzaniu tematu, tylko w dzień wypadku). Może nie wszys

Sarajewos
2012-04-16 16:36:56
Ocena: 1(glosow:9)-+
Może nie wszyscy kochali Kaczyńskiego ale jego na złego u kreował TVN, nie ważne co zrobił, zawsze chodzili za nim i szukali czegoś złego. Korupcja i tyle. Patrząc na to jak badana jest sprawa i perfidne odgłosy wystrzeliwanej amunicji na filmach sądzę, że to jednak był zamach. (tak pośmiejcie się d

Sarajewos
2012-04-16 16:38:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
dzieci ze mnie). Jeżeli były by to wystrzały poprzez za dużą temperaturę, to bardziej regularnie były by one wystrzeliwane. Na koniec mojej wypowiedzi mam małą prośbę: pseudointelektualiści mogli by się nie wypowiadać, jeżeli nie posiadają nawet krzty wiedzy. Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba to

Sarajewos
2012-04-16 16:40:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
przeczyta z czego byłbym bardzo zadowolony. ps. Avatar dodajemy zazwyczaj na taki zbliżony do tego co lubimy, czyli do naszych cech. Po twoim avatarze widzę, że jesteś bardzo ograniczonym człowiekiem kolego "ostrooooo"

aleubaw
2012-04-16 18:12:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zwykli ludzie są tak samo ważni! człowiek to człowiek i nie ma lepszy - gorszy! bynajmniej tak powinno być. My jesteśmy państwem i każda śmierć to strata. btw "tak pośmiejcie się dzieci ze mnie" i mówi to "dorosły", który ocenia ludzi po avatarze.. pozdrawiam

zdarciuch
2012-04-10 17:28:20
Ocena: 8(glosow:42)-+
cyrk nie cyrk,nie interesuje cie to nie ogladaj ,tam jednak zgineli ludzie,to nie temat na wioche

xxxbejbexxx
2012-04-10 17:30:45
Ocena: 9(glosow:31)-+
Ale codziennie giną tysiące zwykłych ludzi w podobnych wypadkach i jakoś się o tym nie trąbi po 2-ch latach. Czy ktoś jeszcze pamięta o hali w Katowicach co tam o wiele więcej zwykłych ludzi zginęło???

memek10
2012-04-16 12:34:57
Ocena: 0(glosow:12)-+
dokładnie zgineli ludzie ,zgineli rządzący naszym państwem!! A skoro niechcesz to nie właczaj tv bo zreszta nawet go nie masz POlaczku...
Jak fachowo sprawdzić kabel pod napięciem
główna
Dodano: 20.05.2018, 19:21:38   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0