lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale obrażać innych i to tak w poróżny sposób trzeba być niezłym wiochmenem
główna
Dodano: 07.12.2011, 17:48:00   przez: Kahleena
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 830  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marl1111
2012-06-01 11:48:47
Ocena: 22(glosow:32)-+
Takie czasy, że jak facet faceta wali w kakao to nie wolno się śmiać bo trzeba być "tolerancyjnym", ale jak ktoś obraża czyjąś religię to się nazywa "wolność słowa".

Julka0000
2012-08-14 19:01:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdyby obraził ktoś religię Islamu to zaraz by podłożyli bombę, ale oczywiście na katolicką religię każdy może jechać i obrażać bez żadnych konsekwencji. Płakać mi się chce jak czytam te komentarze

Monty
2012-06-23 15:52:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
ciemnogród...religia katolicka jest najbardziej zamkniętą religią świata...

Pong_Lenis
2012-06-18 08:58:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Je.bać religię

bad_chick
2012-06-12 21:47:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
a co to za obraza? ale no tak, przecież polacy to wiecznie urażeni się czują właściwie wszystkim...

Lukas2012
2012-06-09 12:16:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
W tle brakuje tylko pewnego samolotu ^^

czarna1281
2012-06-06 10:14:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
profanacja krzyża naśmiewanie się z religii to jest wiocha jak ch..j a nawet w sumie to wiochą bym tego nie nazwała ale tak jak tam wisi tak ją powinien od razu ch*j szczelić w łeb

bad_chick
2012-06-12 21:48:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
zamiast pier***olić głupoty wróć lepiej do szkoły dziewczynko... bo jak widać masz zaległości w ortografii i w myśleniu...

RadnyCybuch
2012-06-06 07:19:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
W Polsce katolicy mają problem z dystansem do rzeczywistości, każdy żart traktują jaki wielki atak a sami, każdego dnia napastują nas nie udowodniono naukowym pogaństwem... nie wiedząc co głosi...

kozisw
2012-06-03 23:49:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
obrazić jeszcze szatana i 69 jak znalazł

malina94
2012-06-03 19:38:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skoro to takie normalne to czemu sobie takiego zdjęcia nie zrobicie?

szewol100
2012-06-03 21:23:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bo wstydzę się pokazać swój bęben piwosza :D

drehstela
2012-06-03 15:42:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kahleena: jezeli czyjes zdjecia obrazaja twoje uczucia to dlaczego szpiegujesz cudze profile na nk? jak nie masz innych rzeczy do roboty to zajmnij sie photoshopem i tez zrob sobie taki zdjecie.

drehstela
2012-06-03 15:29:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
widze, ze niektorzy robia problemy z kawalka drewna w ksztalcie krzyza, ktory byl juz znany duzo wczesniej przed jezusem pseudonim artystyczny chrystus.

anda
2012-06-03 10:18:48
Ocena: 11(glosow:15)-+
"Jeśli modlimy się do krzyża, na którym ukrzyżowano Jezusa, to musimy się modlić również do osła, na którym Jezus podróżował". (Biskup Klaudiusz z Turynu zmarły w 827 roku).

jurek1102
2012-06-23 23:07:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja się modle właśnie do osła I proszę tu nie obrażać osłów bo to obraża moje uczucia

schefferville
2012-11-12 11:33:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

anda
2012-06-03 10:16:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie rozumiem.Na krzyzu Rzymianie wieszali zdrajców i złoczyńców,tak jak na szubienicy wspólcześnie się to robi w niektórych krajach.Co tu jest niestosownego? To,że chrześcijanie uznali za symbol swojej wiary krzyż nie znaczy,że jest to TABU."Jeśli modlimy się do krzyża, na którym ukrzyżowano Je

masahuku999
2012-06-03 00:13:20
Ocena: -7(glosow:13)-+
Obserwuje wiele fotek... Moim zdaniem- TOTALNE PRZEGĘCIE

Radeghost
2012-06-02 23:10:56
Ocena: 8(glosow:16)-+
Aha... i gdzie tu jest obraza religii? Jakbyscie nie wiedzieli, katole, to kiedys przestepcow wieszano na krzyzu... a wam sie wszystko z jezuskiem kojarzy xD wezcie wrzuccie na luz

tyson78
2012-06-02 20:48:26
Ocena: 9(glosow:9)-+
wiecie, kiedy wszedłem na ten absurd, łapek w górę było 666...

admam80
2012-06-02 20:43:44
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mam nadzieję że to krzyż na Giewoncie i piorun w nią jeb.... uderzył.

czarekkat
2012-06-28 15:22:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
czuję tu czystą katolicką miłość bliźniego, to niesamowite że wy którzy tyle o miłości prawicie ociekacie wprost nienawiścią

pavulon666
2012-06-02 14:35:29
Ocena: 0(glosow:14)-+
DOBRZE ZE JEZUSA NIE POWIESILI ALBO NIE BYLO JESZCZE GILOTYN BO BY W KOSCIOLACH STRYCZKI WISIALY RELIGIJNE MATOLY

fritasek
2012-06-02 14:05:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
chociaz by tolerowala inna religie... kto jej karze wierzyc?

Bluznierca
2012-06-02 11:39:44
Ocena: 0(glosow:18)-+
Uderz w stol to sie nozycze odezwa... Odezwali sie wielcy katolicy z ciemnogrodu. Ksiezy pedofili i zlodzieji tez tak bronicie jak jezdzicie po takich przejawach olania kosciola? Nie bronie nikomu wierzyc w magiczne drzewa i gadajace weze ale wiecej luzu by sie buractwu przydalo.

wojtage
2012-06-15 20:40:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
wyznawcom pająków też przydałby się luz...

akebono34
2012-06-02 10:34:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jaki to jest "poróżny" sposób? Analfabeta katolik?

chomiki.1990
2012-06-02 09:59:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
widać, że Blond brak jakiej kolwiek myślącej części mózgu ; }

kristof222
2012-06-02 09:00:44
Ocena: -5(glosow:17)-+
A gejów ciągle wszyscy obrażają na prawo i lewo, na każdej stronie i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Tak, jestem gejem i 90% społeczeństwa mnie nienawidzi. Muszę z tym żyć.

jurek1102
2012-06-23 23:09:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tam cię tylko nie lubię. Nienawiść jest zarezerwowana dla katolików

arandim
2012-06-01 23:04:39
Ocena: 12(glosow:16)-+
W czasach Jezusa masowo krzyżowano niewolników, więc dlaczego jak się widzi krzyż, to od razu, że parodiuje się Jezusa, czy obraża chrześcijan? Setki tysięcy ludzi było krzyżowanych i co? Może osoba na krzyżu nawiązuje do tematu dawnych kar dla niewolników?

malenstwomale89
2012-06-01 22:55:58
Ocena: -5(glosow:15)-+
Ta Pani z obrazka mnie obraża tym co wyczynia. Współczuję jej. mam nadzieję, że z tego kiedyś wyjdzie, bo robi z siebie pośmiewisko.

jurek1102
2012-06-06 02:15:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
To raczej ty robisz z siebie pośmiewisko tym obrażaniem się

Tescosatan
2012-06-06 02:21:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
Napisałam chyba z pięćdziesiąt komentarzy i długą wiadomość, żeby dać do zrozumienia to samo, co Ty powiedziałeś w kilku słowach. Nie chciałam tego robić bez uzasadnienia. Niestety, poszły w piach, chyba następnym razem zrobię tak jak Ty. Szkoda się produkować dla kogoś, kto i tak wyłapię z tego

Tescosatan
2012-06-06 02:24:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
tylko to, co jest w tanie zrozumieć. Jakieś żarciki, coś o pedofilach - i już wystarczy, żeby biedactwa obrazić do tego stopnia, że jakoś przekaz im umyka. Liczy się kilka brzydkich słów, które ranią te przeczyste dusze, jak strzały św. Sebastiana. Ave, Męczennicy.

malenstwomale89
2012-06-07 02:40:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
To mi pojechaliście, nie ma co. :) hahaha.

Tescosatan
2012-06-08 05:58:52
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ojezu, idź, turlaj krzyż.

WD-40
2012-06-01 21:43:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
z twarzy jak Rutkowski

jazzzzy23
2012-06-01 21:33:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Hheheh chciała być jak Krupa, albo Madonna;)

eSQUIRE
2012-06-01 20:54:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
to jeszcze ktos ma nk?

SzatanIsludzy
2012-06-01 20:40:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ja wierze tylko we wszechmogącego. To on daje mi siłe.On broni mnie przed złym i wiem że nic mi się nie stanie. jezus,maryja to wymysły

grog
2012-06-01 20:01:26
Ocena: 11(glosow:19)-+
wciaz nie moge sie nadziwic, ze w XXI wieku jeszcze sa ludzie wierzacy w boga mahometa i winnetou, na dodatek mozna ich obrazic mowiac, ze bog mahomet czy winnetou nie istnieja!

adrian81
2012-06-01 20:20:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
Aż tak bardzo cię to boli? ich sprawa. Każdy ma prawo wieżyc w co chce jako wolne i niezależne jednostki jaźni, zdolne do wyboru swych własnych przekonań religijnych.

Ksiwy
2012-06-01 20:26:29
Ocena: 13(glosow:21)-+
Niestety ludziom dobrze się żyje z myślą, że po śmierci pójdą do nieba i będą szczęśliwi. Ułatwiają sobie życie. Nie mają odwagi pomyśleć, że po śmierci zjedzą ich robaki. Poza tym szukają akceptacji społeczeństwa. Ale niech sobie wierzą, nic nie mam do tego, ale NIECH NIE ZMUSZAJĄ INNYCH!!!

dedede66
2012-06-01 21:12:45
Ocena: -5(glosow:11)-+
A ktos kogos do czegokolwiek zmusza?

egonem
2012-06-01 21:43:32
Ocena: 3(glosow:11)-+
A nie spróbuj pokazać publicznie że nie jesteś katolem to cię będą chcieli ukamienować, wszędzie szykany i potępienie!

dedede66
2012-06-01 22:15:49
Ocena: -3(glosow:9)-+
Gdzie?Chyba, ze to robisz tak jak ta baba na zdjeciu.Jesli jestes niewierzacy, a potrafisz uszanowac to, ze ktos inny wierzy to zapewniam Cie, ze nikt zdrowomyslacy Cie nie potepi.

malenstwomale89
2012-06-01 22:58:44
Ocena: -9(glosow:17)-+
dedede66 popieram Cię. Ksiwy jeśli katolicy ułatwiają sobie życie, to spróbuj żyć według dekalogu, ciekawe czy to jest takie łatwe! A robaki zjedzą tylko ciało... a mamy jeszcze coś więcej. I nikt nie zmusza do wiary.

Max74
2012-06-02 12:12:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jak słyszę te gadki o robakach to ciśnie się pytanie: po co się męczyć, trudzić całe życie i po co ? Skończyć jako karma dla robali ? To jest cel Waszego istnienia i po to co rano wstajecie ? Jeszcze jakieś teksty o odwadze jakby był jakiś wybór. Wierzcie sobie w to jeśli chcecie.

Ksiwy
2012-06-02 12:25:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bynajmniej nie mówię o wszystkich. Jakaś znikoma część wierzy z rozumem. Ale część po prostu wierzy z przyzwyczajenia, dla ułatwienia, bo tak wierzyli ich przodkowie. a żyję dlatego, że życie mimo wszystko jest przyjemne, i żywię nadzieję, żę po śmierci będę żył w pamięci innych

Max74
2012-06-02 12:45:21
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jak długo ? Czy Twoi pradziadkowie albo ich rodzice żyją w Twojej pamięci ? Zginiesz Ty i pamięć o Tobie również-to tylko kwestia niewielu lat. Czy będziesz łotrem czy wspaniałym człowiekiem to i tak zostaniesz zapomniany na zawsze i wszystko co zrobiłeś za życia będzie bez znaczenia-lepiej Ci ?

Ksiwy
2012-06-02 15:45:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
No cóż, nie będzie mnie to obchodziło, będę wtedy martwy

Max74
2012-06-02 15:54:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
I tu wracamy do pierwszego pytania: to po co się męczyć, skoro to nie ma sensu ? Przedłużać gatunek, który i tak skazany jest na zagładę ?

Tescosatan
2012-06-02 23:36:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale czym to się naprawdę różni? Jeżeli wierzysz w Boga, starasz się żyć jak najlepiej, żeby stanąć na sądzie z jakimś konkretnym bagażem, a nie z przegranym życiem i mnóstwem świństw na sumieniu. Jeśli tę wiarę stracisz, to trochę samolubne byłoby stwierdzenie, że ciało zeżrą robaki, nie ma się po c

Tescosatan
2012-06-02 23:39:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
starać, odpuszczam sobie. Bo wtedy są jeszcze ludzie, na których komuś tam zależy, którzy na niego liczą. Trzeba się wówczas zastanowić nad swoimi obowiązkami, tu i teraz. Niezależnie od tego, w co kto wierzy, oczekiwanie na nagrodę jest grzechem. Trzeba się starać po prostu. Według wiary katolickie

Tescosatan
2012-06-02 23:42:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
człowiek powstał po to, żeby być zaskoczeniem dla samego Boga. Dlatego ma wolną wolę i zdolność odróżnienia dobra od zła. Według ojców Kościoła, człowiek który czuje, że powinien od wiary odejść, powinien to zrobić, a i tak może zostać zbawiony. Odejść w imię własnej integralności, szczerości wobec

Tescosatan
2012-06-02 23:44:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
siebie. Właśnie to jest zwróceniem uwagi, że nie ma co się zastanawiać nad Niebem, kiedy żyjemy, tylko starać się żyć dobrze. Robaki albo zbawienie, co kto woli, to jest koniec, ostateczność. Trzeba jeszcze jakoś do tego dojść.

Max74
2012-06-03 16:18:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
W wielu miejscach mogę zgodzić się z Tobą Tescosatan. To o robakach to są ateistyczne gadki, które wskazują na bezsens istnienia. Co z tego, że będziesz robić coś dla innych, skoro oni też tak skończą ? Wierzę, że to co robię całe życie ma sens a nie zostanie zresetowane z chwilą śmierci.

Ksiwy
2012-06-04 13:54:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Można też powiedzieć, że żyjemy dla chwili obecnej, dla przyjemności (nie chodzi mi tylko o przyjemności fizyczne) i dla innych ludzi. A może i to wszystko jest bez sensu? Nie wiem. Gdyby istniał Bóg, byłoby bardzo fajnie.Niestety możliwość pójścia do Nieba czy piekła po śmierci wydaje mi się nieco

Ksiwy
2012-06-04 13:58:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
naiwna. A w życiu tak czy inaczej, niezależnie od tego czy wierzymy w Boga, czy nie staramy się pomagać innym i być dobrymi ludźmi. Oczywiście nie wszyscy. Niektórych zaślepiają takie cele jak żądza władzy czy szacunku. Wtedy człowiek zaczyna dązyć do swoich celów cudzym kosztem.

Max74
2012-06-04 18:24:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
A fakt, że w ogóle istniejemy nie wydaje Ci się irracjonalny ?

Tescosatan
2012-06-05 01:48:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
A czy z drugiej strony, nie wydaje Ci się, że każdy fakt irracjonalny włącza w człowieku potrzebę racjonalizacji? Z jednej strony religia, z drugiej teoria ewolucji, to są wyjaśnienia, które już tę irracjonalność dawno oswoiły. Że to jest zwykły odruch, w ramach ludzkich możliwości?

Tescosatan
2012-06-05 01:50:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Człowiek boi się tego, czego nie rozumie, więc musi to sobie wytłumaczyć, żeby normalnie żyć. I wydaje się, że problemy zaczynają się wtedy, kiedy zapomina, że to tylko jedno z wytłumaczeń, a dochodzi do wniosku, że to co myśli jest prawdą objawioną przez boskie istoty. Wtedy trzeba się tymi istotam

Tescosatan
2012-06-05 01:53:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
jakoś porozumieć, uczcić je, walczyć w ich imię. Człowiek wymyśla zatem zasady postępowania z nimi, znowu zapomina że to jego twór. A to z kolei rodzi kolejne lęki - czy dobrze wypełniam swoje zadania, czy jestem dobrym wyznawcą, czy nie pójdę do piekła. W ten sposób napędza to błędne koło lęku.

Tescosatan
2012-06-05 01:55:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lęku przed samym sobą, który nakazuje odrzucić to co irracjonalne i wytłumaczyć, w ten czy inny sposób.Bo człowiek jest istotą nieracjonalną, postępuje w sposób niezrozumiały, jego życie oparte jest na paradoksach. I tego się boi najbardziej, że nigdy tego sobie nie zaszufladkuje.

Max74
2012-06-05 18:41:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nauka również nie daje wytłumaczenia. Są tylko teorie o wybuchu. Coś, nie wiadomego pochodzenia wybuchło nie wiadomo dlaczego i z wielkiego nic powstało wszystko a życie samo się stworzyło z materii nieożywionej by potem jeszcze zacząć myśleć i zadawać pytania. Czy to brzmi racjonalnie ?

Tescosatan
2012-06-06 01:10:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Właśnie o to mi chodziło, że to nigdy nie będzie brzmiało do końca racjonalnie, zarówno w przypadku religii, jak i nauki. Nauka robi dużo dobrych rzeczy, ale zrobiła również mnóstwo złych. Większość religii ma taki sam bilans. Co kto woli - stawić czoła pustce i z nią żyć, czy powiedzieć sobie,

Tescosatan
2012-06-06 01:13:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
że nie, coś tam jednak dostrzegam.

mrau83
2012-06-17 20:09:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Max74: hmmm.. idąc twoim tokiem rozumowania --> ludzie powinni być zabijani zaraz po chrzcie, bo wtedy są oczyszczeni z grzechów, więc od razu trafią do niebka. Zabójca z kolei byłby największym dobrodziejem jakiego ziemia nosiła. Hmmm.. teraz się nie dziwię dlaczego KK popierał Hitlera..

mrau83
2012-06-17 20:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Druga sprawa --> życie jest sensem i celem samo w sobie. Dlatego wszystko co żyje chce żyć dalej i produkuje potomstwo, bo póki co nie ma lepszego sposobu, na przedłużenie istnienia(genetycznego), niż rozmnażanie(klonowania nie biorę pod uwagę, bo z tego co wiem, nie jest ogólnodostepne)

agentfoxmulder
2012-06-01 17:59:13
Ocena: 1(glosow:17)-+
Obrażać to można kogoś gdy oskarży się go o to, że jest złodziejem czy prostytutką. Dawno powinno się zlikwidować głupi przepis o obrazie tzw uczuć religijnych. Każdy kto chce powinien mieć prawo naśmiewać się z Jezusa, Mahometa czy Buddy.

zmudziak2
2012-06-01 19:25:57
Ocena: -12(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grog
2012-06-01 20:03:45
Ocena: 4(glosow:10)-+
wspaniala jest Polska, oprocz nas tak idiotyczny przepis maja jeszcze tylko w Irlandii, drugim katolickim zascianku Europy

Ksiwy
2012-06-01 20:36:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dlaczego kawały o Żydach nie są karalne? I obrażanie jakiejkolwiek innej religii pozostaje w Polsce bez odpowiedzi?

immortallus
2012-06-01 22:51:41
Ocena: -3(glosow:11)-+
zmudziak2: rozumiem, że gdyby nie wiara, to twoja matka by Cię nie urodziła? Biedny jesteś, jeśli uważasz że każdy z radością dokonywałby aborcji. Pytanie, jak w takim razie przetrwał człowiek przed narodzeniem Chrystusa?

Lola90009
2012-06-01 17:58:21
Ocena: -2(glosow:12)-+
nie mam nic do takich ludzi.... nawet szacunku. ;]

AnonimowyPremier
2012-06-01 17:57:03
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

niedamrady6632
2012-06-01 17:32:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
2012-06-01 17:59:34
Ocena: -8(glosow:10)-+
Spalić? To tak zgodnie z naukami niejakiego Jezusa? Marzy Ci się znów średniowiecze?

white99
2012-06-01 17:20:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
nie mi oceniać czy to obraża religię czy nie, bo ja do tej religii nie należę, jednak prawdą jest że ta fotka jest moim zdaniem kiczowata wieśniacka obleśna wulgarna nieartystyczna i pozbawiona uroku pod każdym możliwym wzgledem, i budzi raczej uśmieszek litości dla chcącej się popisać bodajże seksa

Zimna
2012-06-01 16:58:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak się nie mylę to ciało należy do Joanny Krupy, bo twarz już nie:/ ale gdyby nie została zmieniona to by wam ślina ciekła na jej widok a tak są bulwersujące komentarze na temat religii i obrazy jej.

AcePajace3
2012-06-01 16:48:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
Powiesiła się na krzyżu ? Ale gdzie tu obraza religii ? Jak ktoś jest religijny to niech nie ogląda jej zdjęć i basta.

MaestroS
2012-06-01 16:33:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ależ oczywiście, inni ludzie byli krzyżowani głową w dół. Ewentualnie w pozycji "na pieska".

MaestroS
2012-06-01 16:31:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
Obrażać? Wybacz, ale ludzi krzyżowano jeszcze dawno, dawno przed Jezusem.

bibi1991
2012-06-01 16:03:29
Ocena: 7(glosow:21)-+
No widzę wielkie poruszenie, hipokryci zasrani. Jak się obraża chrześcijaństwo to wielcy bojownicy. W momencie, kiedy jest obrażana jakakolwiek inna religia to wszyscy się nabijają, uważają, że to ok. Wtedy nie ma obrazy uczuć religijnych. -.- Powodzenia w dalszym życiu, pozdrawiam.

Mundzio84
2012-06-01 17:03:19
Ocena: -2(glosow:10)-+
Wątpię, żeby ktoś odważył się publicznie obrazić np. Islam.A poza ty wielkimi bojownikami są właśnie ci, którzy nie szanują tego w co wierzą chrześcijanie, bo wiedzą, że za takie coś jak np. to na fotce nic im nie grozi.

Arakiel666
2012-06-01 18:05:19
Ocena: -4(glosow:8)-+
Dobrze napisane bibi1991

Tescosatan
2012-06-01 19:26:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
No dobrze, spróbuję. Wiecie co robią ajtollahowie podczas gry wstępnej? Smyrają kozła po brodzie. Udało się? Jestem na czarnej liście?

piskor74
2012-06-01 14:13:03
Ocena: 4(glosow:20)-+
Krzyż może i jest wykorzystywany przez różne kultury i ideologie - ale w takim przedstawieniu jak tutaj jego interpretacja jest jednoznaczna. Jako chrześcijanin widzę w nim parodię Chrystusa cierpiącego. Przykro mi. Ciekawe co by było gdyby Pani zrobiła sobie focię w objęciach Mahometa???

immortallus
2012-06-01 15:05:55
Ocena: 6(glosow:26)-+
Oczywiście wiesz, że w tamtych czasach ukrzyżowali "trochę" więcej osób niż tylko Jezusa? IMHO to parodia, że jak już widać krzyż, to od razu jest to obrażanie / parodiowanie Chrystusa. Dla mnie takie myślenie to jest wiocha.

Gruber
2012-06-01 13:58:09
Ocena: -4(glosow:12)-+
A kto powiedział, że ta pani nie wierzy? Myślę ,że wierzy tylko stara się przy tym być seksowna

nena30
2012-06-01 13:05:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
zapatrzyła się w słynną dżuri dżoanę krupę

holocausto
2012-06-01 13:02:23
Ocena: 9(glosow:33)-+
bóg nie istnieje i nigdy nie istniał amen

Marioxs
2012-06-01 16:15:45
Ocena: 6(glosow:14)-+
Zgadzam się w 100% i dla autora byłbym największym wiochmenem tego świata bo każdy kto wierzy w jakieś bóstwo jest dla mnie największym naiwnym tchórzem i głupcem. Nic dziwnego że nasz kraj pada skoro rządzą w nim naiwniacy. O ta minusujcie mnie :)

remis42
2012-06-01 17:44:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
marioxs-po co cię minusować?? WYSTARCZY cię OLAĆ !!!!

MINTOR
2012-06-01 18:23:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
@holocausto to czysta prawda, ale ciemnota będzie wierzyła w swojego wymyślonego przyjaciela i tak, nieważne ile razy będziesz to im mówił. Żadnymi argumentami ich do tego nie przekonasz.

miodzjo
2012-06-01 12:57:34
Ocena: 0(glosow:16)-+
Widzę, że wyśmiewanie symboli katolickich jest postrzegane jako wiocha, ale jak wyśmiewa się inne religie to już jest OK, a szczególnie modne na tym portalu jest wyśmiewanie religii muzułmańskiej.

lolek778
2012-06-01 11:52:13
Ocena: 4(glosow:20)-+
Jestem katolikiem i wcale mnie to nie obraża.Przechodze koło takich rzeczy obojętnie.

twoi_Starzy
2012-06-01 12:41:57
Ocena: 4(glosow:14)-+
Obraża pewnie tylko tych katolików, którzy Biblii na oczy nie widzieli ;-). Autor(ka) zapewne nie jest w stanie konkretnie powiedzieć dlaczego ten montaż miałby być obraźliwy, ale na wszelki wypadek lepiej stwierdzić, że jest? :)

holocausto
2012-06-01 12:45:53
Ocena: -4(glosow:10)-+
i tak pójdziesz do piekła

marl1111
2012-06-01 11:48:47
Ocena: 22(glosow:32)-+
Takie czasy, że jak facet faceta wali w kakao to nie wolno się śmiać bo trzeba być "tolerancyjnym", ale jak ktoś obraża czyjąś religię to się nazywa "wolność słowa".

Tescosatan
2012-06-01 14:15:42
Ocena: 9(glosow:15)-+
Ależ możesz się śmiać z jednego i drugiego. Śmiejąc się z religii będziesz narażona na ataki wierzących. Nabijając się z homoseksualizmu, oberwiesz od homoseksualistów. To zupełnie normalne. Jeśli ktoś się z Tobą nie zgadza, powie Ci to w obu tych przypadkach. A Ty z kolei masz pełne prawo, żeby

Tescosatan
2012-06-01 14:22:35
Ocena: 8(glosow:14)-+
nabijać się dalej lub przedstawić jakieś konkretne argumenty. Albo olać. Nie zrozum mnie źle, nie mówię teraz o Tobie, ale niektórzy po prostu tak mają, że wydaje im się, że mogą szydzić z czegoś, co jest ważne dla innych. A kiedy ktoś robi to samo z ich świętościami, są strasznie urażeni.

Tescosatan
2012-06-01 14:26:08
Ocena: 6(glosow:14)-+
A to już nie ma niczego wspólnego z wolnością słowa, tylko z pretensjami do posiadania monopolu na prawdę, której nikt nie ma prawa podważać. Sama lubię się ponabijać zarówno z religii, jak i z gejów. Z murzynów, Żydów i Cyganów tak samo. I wcale to nie oznacza jakiegoś wrogiego nastawienia,

Tescosatan
2012-06-01 14:27:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
rasizmu, czy antysemityzmu.

marl1111
2012-06-01 14:36:24
Ocena: 8(glosow:10)-+
Plusy ode mnie za konstruktywny kontrargument. Tego często tu brakuje. Pzdr

Tescosatan
2012-06-01 14:39:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
Dziękuję i rewanżuję się tym samym, za umiejętność przyjęcia i uszanowania innego punktu widzenia. Nie tak wielu to potrafi, jak się ostatnio przekonałam.

malenstwomale89
2012-06-01 22:54:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak widzę Tescosatan ostatnio króluję często w Twoich wypowiedziach. :) marl1111 Pani tescosatan jeszcze nie zwróciła Ci uwagi o cudzysłowia? Ojej pewnie zapomniała... :) marl1111 podpisuję się pod Twoim komentarzem rękami i nogami. Gratuluje i chylę czoła.

Tescosatan
2012-06-01 22:59:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
O cudzysłowy proszę, jeśli już. Fajnie, odezwałaś się.:)

Tescosatan
2012-06-02 00:43:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
A tak na marginesie - Marl1111, pod iloma swoimi wypowiedziami ostatni zauważyłaś moje odpowiedzi? Chyba tylko tu?

malenstwomale89
2012-06-02 19:14:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tescosatan: Ja w Twoich wypowiedziach, nie że komentujesz marl1111. Czytamy ze zrozumieniem!

Tescosatan
2012-06-02 23:25:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wybacz, znaki diakrytyczne lubią się czasem schować. Zwłaszcza jak ktoś tak różnych trzykropków i buziek natytła. Łatwo ogonek przegapić. Poza tym "króluję" to naprawdę nie jest adekwatne określenie.

Isarico
2012-06-20 13:36:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ze wszystkich dewiacji należy śmiać się po równo, wtedy nie będzie problemu.

klisza08
2012-06-01 11:31:38
Ocena: 6(glosow:12)-+
nie miala zadnych innych talentow i osiagniec zyciowych wiec wzorem innych gwiazd i gwiazdeczek postanowila zostac skandalistkaDoswiadczenia z krzyzem wielu ma juz za soba,przez co sa powszechne,rzeklabym-banalne a ta stara sciera-ma ponoc 60 lat mysli,ze wspiela sie na wyzyny pomyslowosci i geniusz

migdalrzulum
2012-06-01 11:42:04
Ocena: -14(glosow:20)-+
póknji sie z łep gimbuśe. nawed nie potrafisz pisać ze zrozumieńem morzesz iść loda zrobioć swoiei mamie ;p masz progrem? ze sobom jesteś nie lubjana i śmierdzisz ogol się pod pachom skszacie ;p

afc1215
2012-06-01 12:19:13
Ocena: 6(glosow:8)-+
@migdalrzulum Nie ma to jak analfabeta uczy innych, jak się powinno pisać...

migdalrzulum
2012-06-01 12:53:44
Ocena: -11(glosow:13)-+
potrafie pisać z sensem,ale niewidzę sensu :] Możesz zobaczyć moje konto to z którego wrzucam absurdy. moje wypowiedzi nie som prymitywne jak twoje -,-

Pan-PinUp
2012-06-01 13:38:01
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2012-06-01 21:11:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nuuuuuuuudziiiiiiiiiisz!Pseudotrollu.

Rasta87
2011-12-07 18:38:10
Ocena: 7(glosow:19)-+
ymmm.... dla mnie szok... może nie jestem fanatykiem kościoła, ale jakoś trochę niesmak mam jak to widzę...

sinecod1
2011-12-07 18:30:37
Ocena: 4(glosow:12)-+
sacrum ? profanum ? przybita nie jest !

badzia1
2011-12-07 18:11:22
Ocena: 2(glosow:8)-+
Właśnie, to tylko plus...

ferdal
2011-12-07 18:02:44
Ocena: 4(glosow:30)-+
Krzyż jest symbolem uniwersalnym wykorzystywanym przez różne kultury i ideologie.Ona nikogo nie obraża to tobie kojaży sę w jednoznaczny sposób

Kahleena
2011-12-07 21:13:40
Ocena: 4(glosow:14)-+
chciałam zaznaczyć, że komentarz tej pani, jednoznacznie wiązał krzyż tu przedstawiony z drwinami z katolicyzmu, na swoim profilu Pani sobie drwi ze wszystkich możliwych świętości, nie tylko katolickich, ale i z godła.. poza tym sam niesmak, gdy widzę 60 latki łeb wlepiony w photo shopie w cokolwiek

anty_beton
2012-06-01 11:40:08
Ocena: 0(glosow:16)-+
ferdal co ty ślepy jesteś? Gościu na krzyżu. To przecież logiczne, że nie rozchodzi się o krzyż Maltański lub jakikolwiek inny.

Agape89
2012-06-01 12:40:08
Ocena: 3(glosow:15)-+
anty_beton zgadzam sie z Tobą. Może i rózne kultury i wierzenia wykorzystują krzyż, ale tylko w chrzescijaństwie na krzyżu umarł Syn Boży. A zdjęcie jest wiochą jak nic. Ale po śmierci kazdy dostanie to czego za zycia chce, co nie oznacza ze mozna drwic z jakiegokolwiek wyznania

marl1111
2012-06-01 12:58:48
Ocena: 5(glosow:11)-+
Może i krzyż jest symbolem uniwersalnym, ale w tym kontekście nie pozostawia żadnych wątpliwości. A to, że żyjemy w demokracji nie znaczy, że bez żadnych oporów każdy może mówić i robić co chce. Mydlenie oczu, nie będe udawać że czarne jest białe.

fagocyt5
2012-06-01 13:08:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
a mnie twój komentarz KOJARZY się z totalną ignorancją.trzeba mieć choć zawiązek mózgu
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko tu zostawię
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Trumpizm.
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Dodano: 02.06.2018, 12:40:48   przez: irbik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193Skomentuj (47) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0