Kim by³by bez swoich fanów???...zwyk³ym skromnym bogobojnym zakonnikiem???!!!
Ukryj komentarze(210)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
£owca
Max74
2012-06-02 12:03:05
Ocena: 13(glosow:17)-+
Rydzyk jest ateist±. Nie wierzê, ¿e ten cz³owiek jest wierz±cy - to tylko cwaniak, który przebra³ siê za ksiêdza i naci±ga biednych ludzi i daje po¿ywkê takim fanatykom jakich pe³no tutaj pluj±cych jadem na Ko¶ció³.
ToRnADo147
2012-06-30 19:14:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
Terfice
2012-06-06 19:12:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
piotrek twój dowcip by³ niesmaczny juz nie mówiê o obrazie uczuæ religijnych tylko o szacunku dla glowy pañstwa i innych zmar³ych... pomy¶l czy to jest w porz±dku i czy by¶ by³ taki weso³y gdyby by³ ten ¿art o kim¶ bliskim zmar³ym z twojej rodziny
Bulcyngier
2012-06-03 08:46:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie mo¿na jednocze¶nie s³u¿yæ Bogu i mamonie
reniferek1017
2012-06-02 22:15:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika
butterflayy079
2012-06-02 21:11:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mt 7,15-23 Nic dodaæ, nic uj±æ.
raflo997
2012-06-11 21:47:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
I my¶lisz ¿e ile osób wie co to jest?Na tym portalu nie wielu,ale masz racjê
bruno741258963
2012-06-02 11:05:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
I te dziecko na samym ¶rodku :D
malenstwomale89
2012-06-01 23:36:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
Naj¶mieszniejsze jest to, ¿e Rydzyk ¶lubowa³ ¿ycie w ubóstwie... Paranoja. Nie szanujê tego cz³owieka, bo jest zak³amany.
szatano999
2012-06-11 21:45:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
stereotypy....ha ha...
Terfice
2012-06-28 10:02:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak szatanku i takie buraki jak ty je potem powtarzaj± na ka¿dym kroku oczywi¶cie w necie bo w rzeczywisto¶ci to na pewno sie boisz swojego zdania powiedzieæ i razem z mamusi± do ko¶ció³ka chodzisz co niedziela, no ale w necie kozak, powiem Ci tyle zakompleksione dziecko neta jeste¶
zmija-podlasie
2012-06-01 22:30:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
jaki celebryta taki flesz :D
wojtek7799
2012-06-01 22:17:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
Spoko znam go to prezes mocherów :)
piotrek2011m
2012-06-01 20:39:58
Ocena: -1(glosow:13)-+
"....ci±gniecie z nieba grub± rentê, o ³apiduchy z Jasnej Góry, z góry kalwarii parchy ¶wiête i ty ksiê¿ulku, co ku*asa zawi±zanego masz na supe³, ¿eby ci czasem nie pohasa³, ca³ujcie mnie wszyscy w d*pê"-Tuwim.
drLOUBITCH
2012-06-01 20:20:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kolejny manipulator robi±cy spo³eczeñstwu wodê z mózgu.
piotrek2011m
2012-06-01 20:14:56
Ocena: 4(glosow:18)-+
Lec± Tupolewem do Smoleñska i Lechu mówi do kapelana:-W razie usterki to ksi±dz odprawi mszê zanim siê rozbijemy.-Ale Prezydencie, ca³ej mszy nie zd±¿ê.-To chocia¿ najwa¿niejsze ksi±dz odprawi.-No nie wiem, panie Prezydencie, czy ja z t± tac± siê wyrobiê.
piotrek2011m
2012-06-01 19:32:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ooo! Jest ma³pa, dziadzisko! Niech ja go spotkam, ¿ebraka, pie**olony ¶rodek masowego przekazu pocztowego, a dla kochanego wnuczka na "colê", przy pi±tku, to ju¿ babcia nie ma, bo dla bozi pieni±¿ek da³a! O nie, tak byæ nie bedzie!
Caliente85
2012-06-01 19:32:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pi±stka siê Tadziowi zaciska na tego ch³opaczka.....
bastekkrak
2012-06-01 19:14:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
dok³adnie religia zawsze bazowa³a na niewiedzy,ciemnocie i oczywi¶cie strachu kiedy¶ to mo¿e mia³o sens ale to by³o w ¶redniowieczu ludzie byli niepi¶mienni i nie umieli czytaæ i latwo by³o im wszystko wmówiæ a przez co kontrolowaæ religia chrze¶cijañska na tym w³a¶nie bazowa³a przez setki lat
student1234321
2012-06-01 18:55:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
To jego wina ¿e mu zdjêcia robi±? Bitch please...
achaja1
2012-06-01 19:00:36
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie na ludzi wierz±cych, tylko na fanatyków ¶lepo oddanych kultowi, bo kto¶ kto wierzy, to wiarê nosi w sercu nie w obrz±dkach KK. Nie myl pojêæ: wiara, religia, kult.Religia jest obrz±dkiem i ba³wochwalczym czczeniem figurek, wiara jest potrzeb± serca.
anty_beton
2012-06-01 19:13:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
Czyli pe³na tolerancja chamstwa jaka reprezentuje szatano999? Co tam uszanowanie uczuæ religijnych innych ludzi?
Max74
2012-06-01 19:55:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
Achajo, KK to taki "klub" ludzi wierz±cych. Co to znaczy "mieæ wiarê w sercu nie w obrz±dkach KK" ? Dlaczego jedno ma wykluczaæ drugie ? To tak jakby powiedzieæ, ¿e jestem fanem pi³ki ale nie kibicujê, na mecze nie chodzê, pi³karzy nie znam czyli co ? Mi³o¶æ do pi³ki mam w sercu
achaja1
2012-06-01 20:23:49
Ocena: 0(glosow:10)-+
anty_beton szatano odwzorowuje podej¶cie katolickich fanatyków, oni jad± po nas od bezbo¿nych k@rew,debili,diad³ów wcielonych i odpadów spo³ecznych,je¶li mówisz o uszanowaniu uczuæ, to nie zapomnij, ¿e to jest relacja wzajemna.Wymagacie szacunku, dajcie go sami.
piotrek2011m
2012-06-01 20:33:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Biblia-wszyscy s± braæmi, KK-klub ca³owania biskupiego pier¶cienia/ Biblia-Bóg jest wszêdzie, KK-potrzebujemy bogatych po¶redników, bo nie wiemy gdzie?/ Biblia-potêpiany cielec/ KK-wielbione figurki(Podobno w Licheniu lecz± bezp³odno¶æ za kasê, niech ci Max intelektualn± wylecz±:)
anty_beton
2012-06-01 20:46:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
~achaja1 Hipokryzja w najczystszej postaci. Otwórz oczy gdzie kto¶ ciebie dyskryminuje? We¼my przyk³ad z tego w±tku jako¶ nie widzê tych mitycznych fanatyków religijnych. Natomiast widzê kilku szyderców ogarniêtych obsesj± anty-religijn±.
achaja1
2012-06-01 20:58:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
anty_beton, czy Ty k@rwa umiesz interpretowaæ s³owo pisane? Gdzie napisa³am geniuszu,¿e chodzi o mnie? Mówi³am o ca³okszta³cie wypowiedzi i wzajemnym poszanowaniu prawa do indywidualnego podej¶cia do religii, oraz obopólnym szacunku, jak na razie wiêcej jest pluj±cych katolików.
achaja1
2012-06-01 21:10:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
Witaj Max, wiara jest w Tobie, je¶li wierzysz to po jakie licho Ci po¶rednicy i cotygodniowy rytua³? Ko¶ció³ narzuca pewne zachowania, formu³ki modlitw i tradycyjnych ¶wi±t,jest Ci to potrzebne do ¿ycia i czczenia boga? Czy tak robisz, bo tak Ciê nauczyli? Wierzysz czy pod porz±dkowa³e¶ siê?
anty_beton
2012-06-01 21:12:14
Ocena: -6(glosow:16)-+
~achaja1 Trochê mniej uporczywo¶ci z twej strony, a wiêcej obiektywizmu. Gdzie ty widzisz tych wyimaginowanych pluj±cy jadem katolików? Zadziwiaj±ce jest to jak Ty potrafisz rozró¿niaæ tych katolików od niekatolików.
hetera
2012-06-01 21:19:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Max74 Pi³ka bêdzie istnieæ bez pzpnu, pzpn bez pi³ki ju¿ nie :P Wiara jest ca³kowicie rozdzielna od Ko¶cio³a, Ko¶ció³ od wiary ju¿ nie. Jak kto¶ wierzy to wcale nie musi chodziæ na msze i dawaæ na tacê aby zostaæ zbawionym, wystarczy ponoæ przestrzegaæ boskich przykazañ. Z drugiej strony to, ¿e kto¶
achaja1
2012-06-01 21:30:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
anty_beton, nadal nie ³apiesz, poczytaj komenty znajdziesz kwiatuszku to o czym piszê. Kicia, co¶ Ci siê pozaj±czkowa³o skarbie, rozró¿niam osoby wierz±ce od fanatyków, tak samo jak wiarê od religii. Z uporczywo¶ci, jak mawiasz zrezygnujê jak pobo¿ne owieczki zaczn± szanowaæ nie wiarê.
anty_beton
2012-06-01 21:58:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
No proszê jad siê ula³. Ul¿y³o ci? Niestety nie jeste¶ osob± z która mo¿na prowadzi normaln± rozmowê. Tak na marginesie sama gmatwasz siê w swoich wypowiedziach.
malenstwomale89
2012-06-01 23:34:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
Je¶li kto¶ nie uczêszcza na mszê a przestrzega dekalogu to jest dobrym cz³owiekiem. ¯eby byæ zbawionym trzeba przyjmowaæ komuniê, spowiadaæ siê itd. A do tego potrzebny jest ko¶ció³ i po¶rednik, który ma dane prawo do odpuszczania i zatrzymywania grzechu.
Max74
2012-06-02 11:44:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie by³o mnie trochê i widzê, ¿e siê wiele dzia³o ;-) Obrzêdy s± potrzebne, aby podtrzymywaæ wiarê bo w koñcu zapomnisz w co i dlaczego wierzysz. Tak jak spotykasz siê z rodzin± bo inaczej staliby¶cie siê obcy dla siebie. W pi³kê mo¿na graæ bez PZPN ale bez nich lig, rozgrywek, EURO by nie by³o.
Max74
2012-06-02 11:53:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Achajo ten ¶wiat tak jest zbudowany, ¿e wszyscy czy tego chcemy czy nie musimy siê podporz±dkowaæ ró¿nym regu³om. Rzeczywi¶cie, chodzê do ko¶cio³a (sk³adki s± dobrowolne) bo tak mnie wychowano i dlaczego mia³bym tego nie robiæ ? Film te¿ wolê ogl±dn±æ w kinie ni¿ w domu.
hetera
2012-06-02 15:24:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
wybacz ale siê nie zgodzê.... wiara któr± trzeba podtrzymywaæ za pomoc± obrzêdów to s³aba wiara lub taka "sztucznie wyhodowana". I jeszcze raz: instytucje nie przetrwaj± bez tego co maj± reprezentowaæ ale odwrotnie ju¿ owszem. tak wiêc sport czy wiara zawsze przetrwaj± zmieniaæ siê bêd± in
Max74
2012-06-02 15:45:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Znaczy, ¿e Twój facet nie kupuje Ci kwiatów, nie pamiêtacie o swoich rocznicach, bo co to za mi³o¶æ, któr± trzeba podtrzymywaæ ? W pi³kê mo¿na kopaæ zawsze, ale ¿eby zorganizowaæ klub pi³karski, rozgrywki, wybudowaæ stadiony, ustaliæ regu³y to do tego niezbêdna jest jaka¶ organizacja.
anty_beton
2012-06-02 16:10:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
~hetera Ka¿da wiara sk³ada siê z rytua³ów. Wierzenia musz± byæ spisane i jako¶ przekazywane. Dlatego uwa¿am, ¿e ko¶ció³ jest potrzebny jako instytucja przekazuj±ca wiarê. Bo na jakiej innej p³aszczy¼nie wiara mia³aby niby byæ przekazywana?
hetera
2012-06-02 16:28:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Max74 nie wydaje mi siê aby do podtrzymywania mi³o¶ci czy zwi±zku potrzebne by³o przynoszenie kwiatów itp. Raczej odpowiednie zachowanie wzglêdem siebie. W tym np zaufanie i szacunek.... Wydaje mi siê, ¿e je¶li wiara jest mocna to nie trzeba jej sztucznie podtrzymywaæ.
hetera
2012-06-02 16:35:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
anty_beton to nie wiara sk³ada siê z rytua³ów tylko religia. Ka¿dy w co¶ wierzy... niektórzy ludzie np w ufo.... nie potrzebuj± do tego obrz±dków. Tylko panowie nie zrozumcie mnie ¼le. Je¶li kto¶ potrzebuje Ko¶cio³a z jego obrzêdami to ja nie mam nic do tego. Tylko wymagam te¿ tego samego.
anty_beton
2012-06-02 16:44:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wiara to inaczej okre¶lona religia lub wyznanie, albo przekonanie o istnieniu Boga.
Max74
2012-06-02 18:58:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziwny taki zwi±zek, bez ¶wiêtowania, wspólnych kolacji, wyj¶æ do kina itp. I tylko nie mów, ¿e to nie s± ¶rodki do podtrzymywania zwi±zku a nawet po prostu do rozpoczêcia czegokolwiek. Wierz±cy w UFO te¿ maj± swoje organizacje, wydawnictwa, maj± wspólne spotykania itd.
achaja1
2012-06-02 19:04:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
anty_beton wiara a religia to dwa ró¿ne pojêcia, wiêc nie rób ludziom wody z mózgu. Wiara jest potrzeb± duchow± obrazuj±c± istnienie jednostki nadprzyrodzonej, religia to powsta³a na jej bazie otoczka s³u¿±ca manipulacji. Wiara, bez religii jest w stanie istnieæ, odwrotnie, ju¿ nie.
anty_beton
2012-06-02 20:20:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pojecie wiara religijna jak widzê jest tobie ca³kiem obca. Chyba nie muszê tobie t³umaczyæ tak prostych kwestii przyczynowo skutkowych, ¿e bez religii nie by³oby dzisiejszej wiary gdy¿ dawno zanik³aby.
anty_beton
2012-06-02 20:21:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Natomiast owszem, mo¿liwa jest wiara bez religii, gdy¿ wiara która Ty masz na my¶li niekoniecznie musi dotyczyæ jakiego¶ sacrum (mo¿na wierzyæ np. w jakie¶ wy¿sze warto¶ci, w czyje¶ dobre intencje itp, wiêc nie musi to siê wi±zaæ z ¿adn± religijn± praktyk±.
hetera
2012-06-02 21:00:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiara religijna tak samo by przetrwa³a bez instytucji. Popatrz siê chocia¿by na tradycje, je¶li siê je kultywuje to nie zanikaj±. Tak po prostu. Max74 wolê ¿eby mój facet mnie szanowa³ ni¿ raz na ruski rok mi przyniós³ kwiatki. Co z tego, ¿e czasem kto¶ siê wysili na gest skoro na zwykle jest sk***
anty_beton
2012-06-02 21:18:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ojej. Widzê, ¿e porozumienie siê z tob± mo¿e byæ nieco problematyczne masz najwidoczniej masz problemy z logicznym rozumowaniem.
anty_beton
2012-06-02 21:22:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powy¿szy komentarz skierowywany jest do achaja1.
anty_beton
2012-06-02 21:37:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jest dyskusja scholastyczna do niczego nie prowadzi.
szatano999
2012-06-02 22:24:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
czy to moja wina ¿e WASZ ko¶ció³ to niewyrczepalne ¼ród³o wiochy????....a s³awetny Rydzyk to monopolista w tej sprawie...nie mnie maluczkiemu os±dzaæ...zaufajcie tym osobom którzy spowodowali ¿e bilans pod tym zdjêciem wskazuje ¿e jednak Rydzyk reprezentuje sob± wiochê
anty_beton
2012-06-02 22:34:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Porozumienie siê z tob± jest nieco problematyczne. Tak w ogóle dyskusja z tob± jest ja³owa.
anty_beton
2012-06-02 22:45:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty i achaja, ale wy jeste¶cie poryci, niez³± obsesje macie na tym punkcie :D
achaja1
2012-06-03 00:53:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
anty_beton, ca³y widz jest w tym, ¿e z Tob± ie ma mo¿liwo¶ci dyskusji, widzisz tylko swoje podwórko i ca³okszta³t Twoich wypowiedzi sprowadza siê do ataku i negacji, ¿adnej merytoryki, a jak ju¿ nie masz innego wyj¶cia to foch i co to nie ja. Je¶li szatano i ja jeste¶my poryci...
szatano999
2012-06-03 15:24:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie ma co prowadziæ jednostronnej dyskusji z za³o¿enia ...przedstawicielami JEDNYNEJ S£USZNEJ WIARY....jak siê czego¶ nie rozumie to trzeba slepo wierzyæ..czyli DOGMAT...my¶lenie siê wy³±cza...a w³±cza s³uch na z³otoustych zbieraczy kasy..jak mafia...jak nie dasz....to nie zostaniesz zbawiony..
Max74
2012-06-03 15:35:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Achajo, ale to podobny przymus jak wysy³anie do szko³y a co z tym zrobisz pó¼niej to tylko Twój wybór. To jest tylko zasianie ziarna a od Ciebie zale¿y czy siê rozwinie i czy zostaniesz naukowcem czy ledwo czytaæ bêdziesz potrafiæ, to czy pozostaniesz w wierze czy bêdziesz atakowaæ wierz±cych.
Max74
2012-06-03 15:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzê Hetero, ¿e nie sposób Ciê przekonaæ. Podejrzewam, ¿e je¶li masz kogo¶ to Ci na nim zale¿y i dbasz, ¿eby zwi±zek siê rozwija³ i dlaczego mia³aby¶ siê wi±zaæ z kim¶ kto jest sk... ? Dzisiaj w³a¶nie wyra¼nie widaæ jak szybko tradycje zanikaj± je¶li siê ich nie kultywuje.
achaja1
2012-06-03 16:34:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
No w³a¶nie Max, nie to samo. Do szko³y, wysy³asz dzieci, po to aby pozna³y mo¿liwo¶ci wyboru i zna³y realne podej¶cie do ¶wiata i nauki, mia³y otwarte drogi. W przypadku religii, tych dróg nie maj± z za³o¿enia, w szkole, ko¶ciele obowi±zuje tylko jedna wiara, spróbuj wys³aæ dziecko na etykê zamiast
achaja1
2012-06-03 19:15:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dobre, tylko ¿e mamy ciut wiêcej argumentów, KK ma obowi±zek przedstawiaæ inne religie w kontek¶cie wyboru,jest te¿ wyznacznikiem mi³o¶ci i braterstwa, do tego powinien by¶ nie zale¿ny politycznie i finansowo, a co mamy? Watykan z w³asnym dworcem, walut± i gwardi±, jedyny taki, o walucie i flagach
hetera
2012-06-03 21:44:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wpad³ mi do g³owy inny przyk³ad :) Polska by³a przez 123 lata pod zaborami. Nie by³o wtedy ¿adnych instytucji a jednak przetrwa³ nasz jêzyk, nasza kultura i my jako naród. Innym przyk³adem mog± byæ Romowie... przez wieki przetrwali jako wspólnota, ³±czy³y ich jêzyk i tradycje.
lolo1lolo1
2012-06-01 17:26:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
dobre spostrzezenie zakonnik... jako ksiadz nawet na polowe nie moglby sobie pozwolic... chociaz w naszych czasach ksieza bogaca sie przez oglupianie starszych ludzi... tak nie powinno byc ;/;/
niedamrady6632
2012-06-01 17:22:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
dragonow
2012-06-01 16:48:31
Ocena: -2(glosow:10)-+
Redemptorysta Rydzyk-z³y, gruby proboszcz-z³y, skromny ksi±dz-chrze¶cijañska ciemnota(te¿ z³y). Tak Wy widzicie kleryka³ów. Cokolwiek oni bym nie robili Wam siê to nie podoba. Ja siê wiêc nie dziwiê, ¿e spora ich czê¶æ ¶miga drogimi autami-po co maj± byæ biedni, skoro i tak by im siê dosta³o od Was.
szatano999
2012-06-01 15:37:09
Ocena: -2(glosow:14)-+
a gdzie kto¶ napisa³ ¿e jest z³odziejem???...to tylko manipulacja permamentna...ludzie sami przynosz±..
jurek1102
2012-06-01 16:28:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywi¶cie ¿e nie jest z³odziejem Z³odziej kradnie a Rydzyk wy³udza w perfidny sposób .
jurek1102
2012-06-01 21:55:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
jednak mnie przekona³e¶ grog.Jednak jest z³odziejem bo ta zbiórka na ratowanie stoczni by³a wybitnym z³odziejstwem .
Kazierowski
2012-06-01 13:24:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
I czym oni siê tak podniecaj± ?!
Dlamnie Rydzyk to z³odziej.
bartek5567
2012-06-01 12:52:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Toruñ przeprasza za Rydzyka ;D
holocausto
2012-06-01 12:38:58
Ocena: -8(glosow:14)-+
to jezus okrada ludzi
malenstwomale89
2012-06-01 23:38:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie wierzê w³asnym oczom...
anty_beton
2012-06-01 12:22:51
Ocena: -8(glosow:26)-+
Najwiêksza wioch± w tym absurdzie jest sam autor wystarczy poczytaæ te idiotyczne komentarze.
jurek1102
2012-06-01 12:35:30
Ocena: 1(glosow:19)-+
Twoje komentarze za to s± wprost anielskie ... Musisz byæ wybitnym intelektualist±
szatano999
2012-06-01 12:43:30
Ocena: 3(glosow:19)-+
Beton...lubiê takie kundelki ....poszczekaj±...poszczekaj±....i pobiegn± dalej...nie pierwszy jeste¶ i nie ostatni...nic w tobie wyj±tkowego...wiêc pisz sobie...i tak na ciebie nie bêdê zwraca³ uwagi...
jurek1102
2012-06-01 12:49:28
Ocena: -3(glosow:15)-+
Wracaj beton do taty pod ko³drê
anty_beton
2012-06-01 13:35:00
Ocena: -5(glosow:15)-+
adrian81 Bo, to s± anonimowe lamusy. Dogryzaj±ce wszystkim, a z Religi uczynili sobie zlewisko jadu, jaki ich toczy.
szatano999
2012-06-01 14:04:51
Ocena: 1(glosow:15)-+
brakuje wam ch³opaki trochê obiektywizmu...i obycia w ¶wiecie...mo¿e chocia¿ raz w ¿yciu wybierzecie siê poza swój ciasny ko¶cielny ¶wiatek i zobaczycie jak inni w Europie ¿yj±...aaaa i pielgrzymki do Watykanu siê nie licz±....
szatano999
2012-06-01 14:22:52
Ocena: 3(glosow:19)-+
bo jak s³yszê ¿e pañstwo wydaje tyle kasy na darmozjadów opowiadaj±cych bajki, którzy pó³ ¿ycia spêdzaj± na przyjemno¶ciach a jednoczesnym wciskaniu kitu o ¿yciu w grzechu i pokucie,to cz³owieka mo¿e chyba wkurzyæ, a moje do¶wiadczenie z tymi facetami w sukienkach jest o wiele wiêksze ni¿ to co
szatano999
2012-06-01 14:25:45
Ocena: 1(glosow:19)-+
s³yszysz w ko¶ciele...by³em parê lat ministrantem wiêc nie pieprzcie g³upot jacy to ksiê¿a s± ¶wiêci i ile to jest tylko wyj±tków....ksiêdza z powo³aniem to trzeba teraz ze ¶wiec± szukaæ...pomna¿anie maj±tków to jest ich g³ówny cel...ubóstwo, umiarkowanie, pokora, pomoc bli¼niemu???....ha ha
Homo_erectus
2012-06-01 14:40:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
tygrysisko130588
2012-06-01 15:13:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Z moich podatków s± np leczeni palacze(a ja nie palê),op³acane sk³adki zdrowotne bezrobotnych(a ja mam pracê) itd.A mimo to i¿ móg³bym to robiæ, z bezrobotnymi i palaczami nie walczê.Kto¶ wy¿ej ma racjê-to obsesja,chora obsesja.
tygrysisko130588
2012-06-01 15:17:06
Ocena: 2(glosow:12)-+
Szatanku,zapoznaj siê z pe³n± 3-ci± czê¶ci± tajemnicy fatimskiej.Jest tam o czarnych owcach w Ko¶ciele,o Jego podzia³ach i o takich ludziach jak Ty.Mo¿e w koñcu za³apiesz o co biega i dasz sobie spokój z wrzucaniem takiego syfu.Upadki KK to nic dziwnego i by³y przewidziane.
szatano999
2012-06-01 15:23:17
Ocena: 1(glosow:11)-+
i widzisz tygrysku...nawet ty nazwa³e¶ to syfem i upadkiem ko¶cio³a...i czarnymi owcami...wiêc dlaczego jeste¶ przeciw pokazywaniu prawdy???
tygrysisko130588
2012-06-01 15:31:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ale¿ ja jestem za pokazywaniem prawdy,ale CA£EJ-nie tylko cz±stki.Takie dzia³anie zniechêca ludzi do KK,a o Rydzyku to Ty nic nie wiesz tak jak ja,Twoja wiedza opiera siê na doniesieniach prasowych itd-osobi¶cie Go nie znasz.W±tek z maybachem tak¿e nakrêci³a pewna gazeta i co-prawda?
szatano999
2012-06-01 15:32:17
Ocena: -3(glosow:11)-+
a mo¿e tygrysku skomentujesz mój nowy absurd...gdzie ksi±dz dziewczynkê z zespo³em Downa nazwa³....TRESOWANYM ZWIERZECIEM...ciekaw jestem co tam wymy¶lisz ¿eby broniæ swoich idoli??!!!!
tygrysisko130588
2012-06-01 15:35:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
Powiedzia³em sobie, ¿e w nic nie uwierzê do kiedy nie zobaczê na w³asne oczy.Ty czy Jureczek twierdzicie ¿e ka¿dy ksi±dz jest oty³y.Ja na rekolekcjach widzia³em 11ksiêzy jednocze¶nie i ¿aden nie mia³ nadwagi,nie mówi±c o oty³o¶ci-od razu pomysla³em o Was i waszej "prawdzie"
szatano999
2012-06-01 15:35:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
ha ha...zniechêcam!!!...ha ha...a co mam Zachêcaæ!!!...dawno takich jaj nie s³ysza³em...co to misjonarzy szukasz????...ka¿dy ma swoje wyrobione zdanie o ko¶ciele...a zamieszczenie tutaj takiego zdjêcia na pewno nie odbierze ci bezwolnych i pos³usznych dostarczycieli mamony..
tygrysisko130588
2012-06-01 15:38:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Szatanku moge skomentowac tamten absurd ale co to da.Albo dziennikarz sk³ama³ albo ksi±dz szuja,a je¶li jakis ksi±dz to szuja tzn ¿e moge zmieniæ ¿ycie i nagle byc za aborcj± czy autanazja lub oddawaniem starszych ludzi?Nie!Czyje¶ grzechy mnie nie obchodz± i sie nimi nie usprawiedliwiam.
tygrysisko130588
2012-06-01 15:42:57
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dostarczycieli mamony? O czym Ty mówisz.Moim ostatnim dostarczycielem mamony by³ hotel korona pod Twoim miastem do którego tak ba³es sie przyjechaæ aby wymieniæ kilka zdan o swiecie, wiêc nie wiem do czego teraz zmierzasz.Znowu mnie szufladkujesz nie znaj±c mnie? To ta Twoja prawda?
jurek1102
2012-06-01 16:33:40
Ocena: -7(glosow:9)-+
A ja sobie wypraszam!!! Wcale nie twierdze ¿e ka¿dy ksi±dz jest oty³y ... Twierdze ¿e ka¿dy ksi±dz to pedryl a wiêkszo¶æ jest t³ustych jak ¶winie .
cruc
2012-06-01 12:10:00
Ocena: 4(glosow:16)-+
Nie mo¿na mówiæ, ¿e okrada ludzi. Oni DOBROWOLNIE wp³acaj± pieni±dze na utrzymanie radia. Moim zdaniem dobrze, ¿e jest takie radio, ale ksiê¿a prowadz±cy poruszaj± do¶æ czêsto tematy polityczne co mi siê nie podoba, bo ko¶ció³ nie ma prawa mówiæ na kogo g³osowaæ i powinien siê zajmowaæ religi±.
Homo_erectus
2012-06-01 14:13:48
Ocena: 3(glosow:13)-+
dobrze, ¿e jest radio, które robi mielonkê z mózgów tych ws³uchanych w niego babæ?! przecie¿ agitacja polityczna w tym radiu to nie najwiêkszy problem, oni wprowadzaj± ciemnogród i zacofanie! dlatego to jest z³e i powinno znikn±æ
marl1111
2012-06-01 16:59:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Z ta DOBROWOLNO¦CI¡ to lekka przesada.Starsi ludzie, czêsto ci, którym si³y nie pozwalaj± codziennie i¶æ do ko¶cio³a, s³uchaja tego radia. S³ysz±, ¿e sa zbiórki na szczytne cele,ale o mniej szczytnych ju¿ nie wspominaj±, tacy ludzie nie czytuj± dodatkowo prasy i internetu, ¿eby wiedzieæ
marl1111
2012-06-01 17:01:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
na co ich pieni±dze w wiêkszo¶ci s± przeznaczane. Zwykle s± to osoby, którym siê nie przelewa. Nie wiedz± co to znaczy, ¿e sam z siebie siê doktoryzowa³. Moja babcia np. nie da sobie przemówiæ bo jak j± wychowano "tyle na ksiêdza mo¿esz powiedzieæ ile rêka Ci w ogniu wytrzyma" i na tym g³ó
cienkibolek
2012-06-01 12:23:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
i dlatego je¼dzi MAYBACHEM
tygrysisko130588
2012-06-01 12:49:43
Ocena: -2(glosow:10)-+
Cienkibolek-a Ty nadal wierzysz ¿e Rydzyk ma Majbacha? Wszystko tak ³ykasz co us³yszysz ?
szatano999
2012-06-01 14:51:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Rydzyk nie ma maybacha....ale ¿yje w przepychu, wozi siê dobrymi furami, otacza siê "¶mietank±" polityczn±, maybach to w tej chwili synonim..."biedoty" tego zakonnika
ringus136
2012-06-01 11:40:41
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nie interesuje mnie Rydzyk, ani jego radio czy program. Ale ludzie dali¶cie sobie wmówiæ, ¿e okrada babki i ma kasy jak lodu. Babki wp³acaj± kasê, bo inaczej nie istnia³y by ich programy. Media Rydzyka nie dosta³y koncesji od KRRiT z powodu braku stabilno¶ci finansowej...
ringus136
2012-06-01 11:46:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
nie popieram czê¶ci zachowañ spo³eczno¶ci Rydzyka, ale je rozumiem. Sam autor, zapewne lewak szerzy nienawi¶æ i oczekuje, ¿e katolik musi daæ sobie pluæ w twarz. Przypomne wam, ¿e Polska od swojego powstania by³a Chrze¶cijañska, nawet w godle przez stulecia znajdowa³ siê krzy¿. Pozdrawiam :)
szatano999
2012-06-01 14:06:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
zgadza siê....od powstania...pod watykañskim zaborem
achaja1
2012-06-01 18:36:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
ringus, nie wiem, kto Ciê uczy³ historii, ale powiniene¶ go zastrzeliæ. Polska przyjê³a chrzest w 966 i to g³ównie z powodów politycznych, sam proces chrystianizacji trwa³ jeszcze wiele lat i szed³ do¶æ opornie.Przypomnij mi w którym wieku w godle oprócz or³a by³ krzy¿?
Max74
2012-06-02 15:51:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dok³adnie Dedede. Poganie byli ¶wiêci, ¿yli w zgodzie z natur± itp. Walki gladiatorów dla zabawy t³umu, niewolnictwo, wyrzynanie ca³ych miast (Kartagina), krwawe pogañskie praktyki tego wszystkiego nie by³o. Po prostu Ci ludzie przyjêli tê religiê ale mentalno¶æ zosta³a im pogañska.
migdalrzulum
2012-06-01 11:37:30
Ocena: -6(glosow:16)-+
pedofjl ten ktury w¿uci³ to zdjeñæe szatano999 g³ópi gimbus rydzykowi ptaka obæonga :]
midgarzulum
2012-06-01 12:16:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
TENSOR spitalaj st±d ju¿
midgarzulum
2012-06-01 14:37:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora
Zboczeniec666
2012-06-01 11:28:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Celebryta? Co¶ nie widzê ¿eby w tvn, tvp czy innym polsracie jakie¶ szo³ prowadzi³. Na ok³adkach szmat³awców te¿ go nie widujê. Zatem minus dla autora za ¶mieciowe hejterstwo.
marl1111
2012-06-01 11:25:37
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie mam nic przeciw katolickiej tv i radiu. Ale mam przeciw mieszaniu siê ko¶cio³a w politykê i OKRADANIU przez Rydzyka babæ, wiekszo¶æ z nich jest tak mamiona, ¿e na leki im nie starcza, ale zawsze dziesi±tego przelewaj± 50, 100z³, moja kole¿anka pracuje 5 lat w banku i twierdzi, ¿e to plaga!!!
marl1111
2012-06-01 11:32:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
I niech mi nikt kitu nie wciska, ¿e to na szczytne cele (co najwy¿ej 5% tego). "Na ko¶ció³" to ja moge dac u siebie i widze na co to idzie. Jak ma siê zbêdny grosz to zamiast z³odziejowi mo¿a dzia³aæ lokalnie charytatywnie. Za tego Maybacha Rydzyka mo¿na zrobiæ milion rzeczy np. w domach d
ziome-k
2012-06-01 15:33:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jakiego maybacha? Przecie¿ to by³a propagandowa ¶ciema antypolskiej telewizji TVN. Nie przepadam za Rydzykiem ale mówienie, ¿e jest z³odziejem jest nie prawd±. Jak ju¿ oskar¿acie to dowody proszê. A babæ nie okrada tylko "co ³aska" wiêc och³oñcie trochê.
anty_beton
2012-06-01 11:07:19
Ocena: -6(glosow:14)-+
Nadu¿ywanie znaków interpunkcyjnych ponoæ ¶wiadczy o rozchwianiu emocjonalnym.
Agent-Tomek
2012-06-01 16:20:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
A ty we¼ zamknij papê jak nie komentujesz absurdu
Dyr.RYDZYK
2012-05-24 19:51:31
Ocena: 0(glosow:14)-+
Gdzie gówniarzu fleszem po oczach, zaraz ci w czapê przy³adujê!
szatano999
2012-05-24 18:41:49
Ocena: 0(glosow:20)-+
takie tam katolickie "mi³owanie bli¼niego"...
Dyr.RYDZYK
2012-05-24 07:58:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wszystkich Moich Kochanych Fanów pozdrawiam, proszê nie przejmowaæ siê nies³uszn± krytyk±, Szatan pracuje nad tym by Nas zdyskredytowaæ, Aby prze³amaæ jego moc potrzeba jeszcze wiêkszego waszego wsparcia, wiêc podajê numer konta 666...
ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:22:11
Ocena: -3(glosow:13)-+
A mo¿e on siê zapomnia³ ¿e ludzie patrz± i chce by ten ch³opczyk do paciora siê zni¿y³
jurek1102
2012-05-24 20:09:50
Ocena: -4(glosow:10)-+
A mo¿e ??? To pewne
szatano999
2012-05-24 22:03:07
Ocena: -3(glosow:15)-+
dlatego ja....paciora....nie odmawiam....tfuj!!!...strasznie to dwóznacznie zabrzmia³o....pacierza rzecz jasna....
jurek1102
2012-05-24 23:55:19
Ocena: 0(glosow:14)-+
Pacior Macior jeden Ch...
Tescosatan
2012-05-23 23:21:09
Ocena: -4(glosow:14)-+
Raczej by nie by³ zwyk³ym, skromnym i bogobojnym zakonnikiem. By³by dok³adnie taki sam, tyle ¿e gryz³a by go frustracja z powodu niespe³nionych ambicji.
szatano999
2012-05-23 23:30:51
Ocena: -1(glosow:11)-+
ch³op widaæ ....zawsze mia³ "powo³anie" do WIELKICH RZECZY....
Tescosatan
2012-05-23 23:32:37
Ocena: -3(glosow:11)-+
Z powo³aniem siê nie dyskutuje. W koñcu musisz robiæ to, co ka¿± g³osy w g³owie.
ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:37:52
Ocena: -3(glosow:11)-+
G³osy w g³owie ? a tego siê nie leczy ?
Tescosatan
2012-05-23 23:40:31
Ocena: -6(glosow:8)-+
Siêgnij po tê wiedzê do swojego bogatego do¶wiadczenia, ale my¶lê ¿e tak.
szatano999
2012-05-23 23:50:25
Ocena: 0(glosow:12)-+
dlatego w religii u¿ywa siê czêsto s³owa "nawiedzenie"....np. w litanich itp
szatano999
2012-05-25 08:21:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
g³osy w g³owie????....bóg to niego przemawia...ha ha
mokryBartek
2012-05-23 22:26:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
- 50 z³ za fote dzifffko
szatano999
2012-05-23 23:07:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
50z³ to op³ata manipulacyjna....za zdjêcie ...."co ³aska"- nie mniej ni¿ 100 zeta
ANALNY_LOWCA
2012-05-23 22:12:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Powinni te ma³pê raczej w cyrku pokazywaæ
KrytykWiochy
2012-05-23 21:45:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Gdyby przypadkowo mnie tkn±³ ( nie chodzê na takie ryty) by dosta³ w pysk, bo na prawdê na tym pkt. jestem wyczulony. Mia³bym racjê i nie ¿a³owa³.
szatano999
2012-05-23 21:27:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
to "boski dotyk"....ODBIORNIK DOSTRAJA!!.....ha ha
szatano999
2012-05-24 23:52:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak za m³odu dobrze ustawi...to inne fale ...ca³e zycie bêdzie zag³uszaæ....
alicia24832
2012-05-23 20:24:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
Na jalowym gruncie tylko chwast wyrosnie. Na biedzie i placzu cwaniaczki sie bogaca.
szatano999
2012-05-23 20:22:16
Ocena: 1(glosow:15)-+
jakie tam ostatnie...babcie zaraz po otrzymaniu emerytury...kasê wysy³aj±...a pó¼niej p³acz± ¿e na lekarstwa brak, na jedzenie...Rydzyk to taki przysposobiony WNUK wszystkich babæ...
komercjusz
2012-05-23 20:44:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
gdyby nie ta jego sukienka to poszed³ by siedzieæ za wy³udzenie,lepsze ni¿ immunitet
szatano999
2012-05-23 21:43:05
Ocena: -2(glosow:14)-+
i jeszcze podobno pod zwierzchnie w³adze ko¶cielne nie podlega tylko pod jakiego¶ prze³o¿onego zakonu......Episkopat i Watykan nic mu nie mog± zrobiæ...oczywi¶cie jakby ¶mieli...
komercjusz
2012-05-23 20:07:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
Przedsiêbiorca który znalaz³ sposób na nie p³acenie podatków
szatano999
2012-05-23 20:17:17
Ocena: 2(glosow:14)-+
to nie przedsiêbiorca...nic nie wytwarza....chyba ¿e przemiana wchodzi w grê....mózg w siano...
szatano999
2012-05-23 22:41:21
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie na darmo czarna mafia ma siedzibê w centrum W³och....he he....najciemniej pod latarni±
ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:47:20
Ocena: -5(glosow:11)-+
W³ochy to gniazdo nierobów i pedofilii
szatano999
2012-05-24 07:46:56
Ocena: -2(glosow:12)-+
kraj "bunga-bunga"....
g³ówna
Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0