Ukryj komentarze(360)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Cianide
2011-12-01 09:50:27
Ocena: 29(glosow:63)-+
No to pogratulować Ci tylko wychowania dzieci. Nie wiem jak określic taką osobę jak Ty bo w sumie jest mi Ciebie żal i Twojej prostoty.
kojot9000
2012-07-30 09:48:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mnie strona się podoba, można się naprawdę pośmiać i nie zamierzam przez pedrylów z tego rezygnować. Uważacie, że homo jest super, cool i ok, wasza sprawa. Ja nie będę tolerancyjny tylko dlatego, że taka moda. Bądźcie sobie tolerancyjni też dla gościa co posuwa kozę, a potem wrzuca takie foto na nk.
Mafciek
2012-07-13 09:38:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tasior777 jako zdjęcie profilowe masz ustawioną przeróbkę okładki książki "Miecz i Kwiaty", w której również były wątki gejowski. Chociażby postać Joscelin'a de Royes'a. Sądząc jednak po poziomie Twoich wypowiedzi pewnie w ogóle nie czytasz książek, dlatego niech ten komentarz trafi w próż
cezary_cezary
2012-07-13 00:08:59
Ocena: 6(glosow:14)-+
W dzisiejszych czasach to homofobia jest największą wiochą!
anty_red
2012-08-04 15:40:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Największą wiochą jest wciskanie kitu, że tolerować powinniśmy wszystko i wszystkich bez wyjątków, bo to jest UWAGA UWAGA: "NOWOCZESNE, POSTĘPOWE i NIEZACOFANE". Uwielbiam ten "argument". Tolerancja dla dewiantów jest "nowoczesna"? Chyba od d*** strony.
gromm
2012-07-12 22:31:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Cóż za paradoks... Dzięki komu ta strona jest "spedalona"? Kto jest odpowiedzialny za wrzucanie większości tych zdjęć? Jeżeli się wrzuca takie różne dziwaczne zdjęcia i większość z nich choć nie jest podczepia się do homoseksualizm to logiczne jest ze będzie odzew ze strony homoseksualistó
Wiesniakznetu
2012-07-10 22:04:37
Ocena: 0(glosow:14)-+
Wole dobrego kumpla homo niż jakiegoś picusia, lalusia z makijażem
kristof222
2012-07-10 12:06:21
Ocena: 4(glosow:22)-+
Homofoby!!!
Podlasiak1977
2012-07-10 19:40:49
Ocena: -13(glosow:21)-+
zboki!!!!!
daqwid2727
2012-07-10 21:12:58
Ocena: 6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Podlasiak1977
2012-07-10 21:34:51
Ocena: -5(glosow:15)-+
loj chociarz w sieci zakozaczyles ha ha ha
diablloona86
2012-07-09 23:48:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
homoseksualiści przeszkadzają jegomościowi ale w domku to zapewne aż monitor płonie od oglądania duecików less:) co cię chłopie interesuje co inni w sypialni robią??? zazdrościsz im czy jak bo ja tego nie kumam... pozdrawiam serdecznie:)
sawczenko1986
2012-07-09 20:55:03
Ocena: 4(glosow:18)-+
homoseksualizm to nie jest choroba!! leczyc nalezy nienawisc i brak akceptacji innych...kazdy ma swoje i zycie i orientacje i zostawmy to w spokoju
outlaws13
2012-07-09 22:10:24
Ocena: -4(glosow:18)-+
Witaj rybko, zbiera sie śmietanka niech tak zostanie,Opunko pedały są chore, wykreślili to jako chorobę psychiczną i teraz się oni kurczowo tego trzymają a że światowe lobby pedalski ma dziś fundusze to blokuje wyniki innych badań albo zleca swoje. A kto zleca ten podaje wynik:)
daqwid2727
2012-07-10 21:15:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
outlaws13
2012-07-09 19:51:36
Ocena: -10(glosow:24)-+
Wynoś się stąd, sio do dziuniek. Ten dział jest przeznaczony dla dobrze to ujęłaś NORMALNYCH. Znasz wszystkie moje dane, nie jestem anonimowy:) I nie pij już dziś piwa albo zmykaj w cień bo coś się chyba przegrzało u Pani:) Wybaczę ci ten nietakt i chwilową niedyspozycję umysłową.
outlaws13
2012-07-09 21:20:26
Ocena: -5(glosow:13)-+
nic, wiesz dobrze że np Ja nie jestem anonimowy chojrak. W innych tematach możemy sie pieścić i kochać i nawet ssać ale w tym będę przy swoim i nie ugnę się przed nikim bo tak wypada itp. A do Ciebie nie mam nić , może tylko małą tęsknotę za tym co już i tak nieuniknione...fale, plaża, zimne drinki.
Nieznajomy12253
2012-07-09 16:21:42
Ocena: 4(glosow:12)-+
Moze lepiej Ty i Twoja dziewczyna zajmijcie sie soba, a póżniej zagladajcie do lozka innym. Bo najlepiej na tym zdjeciu nie wyszla :)
Podlasiak1977
2012-07-09 21:45:26
Ocena: -4(glosow:12)-+
moze ma dzieci i nie chce by na to zboczenie patrzyly.a moze dla niej dwoch igdalacych sie facetow jest obrzydliwe.
daqwid2727
2012-07-10 21:18:46
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Podlasiak1977
2012-07-11 20:18:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
po co ma pozniej odpowiadac dziecku na pytania dlaczego oni szli za reke bo tak zawsze robia chlopak z dziewczyna.a kto to ci pedlay ups metroseksualni.zreszta pojedz sobie do kopenhagi i zobaczysz jak to na ulicy wyglada.kur.y.nawet przed dziecmi sie nie hamuja.
Podlasiak1977
2012-07-14 23:06:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
gromm niewiem co masz na mysli mowiac o molestowaniu.ale jesli chodzi Tobie o pocalunki lub przytulanie to zapewne widzi to na codzien w domu jak robia to rodzice.
anty_red
2012-08-04 15:49:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
daqwid2727 - masz rację... tatuś Wacek i mamusia Jacek to na prawdę "normalna i naturalna" sytuacja. Czysta natura! Jeśli to takie naturalne to niech sobie zrobią dzieci. Przecież prokreacja to najbardziej naturalna rzecz na świecie. "Naturalni" homosie tego nie potrafią?
Martinek2000
2012-07-09 00:19:19
Ocena: 2(glosow:10)-+
WiochaFace to moze ty pokazesz lepiej swoj pyszczek? a nie dziewczyny, ktora jest wogole jest twoja dziewczyna to pewnie nawet nie wie o swoim "szczesciu", ze robi wioche i dostala sie na wioche
Martinek2000
2012-07-09 00:22:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
jest=jesli
stiffo
2012-07-08 22:53:48
Ocena: 2(glosow:16)-+
może jestem homofobem uważam homoseksualizm za chorobę, przez te pare tysiecy lat od powstania ludzkosci gdyby został uznany za zdrowe normalne zachowanie to ludzkość skończyłaby już swój byt. dlatego zawsze bede przeciw a homoseksualistą moge tylko współczuć i zyczyc powodzenia
Dave2024
2012-07-08 23:05:26
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ja mam nieco ambitniejsze cele w życiu. W obliczu zmniejszających się zasobów wody pitnej i żywności rozmnażanie się wcale nie jest takim dobrym pomysłem. Zgoda my homo nie możemy się rozmnażać w normalny sposób, ale wiecie teraz są różne metody.
outlaws13
2012-07-08 23:20:50
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie piszę ze jedynym ale jednym z głównych. Wiemy wiemy, ale nie korzystajcie z tego. kiedyś Ci napisałem że masz jaja to bierz na klatę konsekwencje swoich wyborów. Bycie geje eliminuje kilka przywilejów i niech tak zostanie. Nikt nie ma wszystkieg, ten co ma wszystko to dalej ma za mało
szatano999
2012-07-09 12:00:59
Ocena: -6(glosow:14)-+
jakby Bóg lubił gejów....to by Józefa posunął a nie Maryję...
sprzedawca26
2012-07-08 22:53:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Chyba ci sie w d*pie poprzewracało...
Podlasiak1977
2012-07-08 12:47:38
Ocena: -2(glosow:20)-+
jak widze te wszystkie femino manify,parady rownosci to tylko jakies brzydkie dziewczyny tam chodza.niektore az twarze maskuja z brzydoty.a po prawicy ladne zadbane kobitki.
outlaws13
2012-07-08 13:07:02
Ocena: -5(glosow:29)-+
Bp ładne lesby to produkt branży porno. W realu wygląda to odwrotnie, sa paskudnymi chłopczycami. Kiedyś nawet Darcy się w tej kwestii zgodził. Powiedział że jak w gej klubie jest zajebista dupa to na 100% jest hetero. Taka reguł. Więc gonić się z teorią teorią że pedały be a les cacy. Homo to homo.
Max74
2012-07-08 15:07:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
Widziałem takie dwie w Antwerpii. Jedna jeszcze uszłaby za kobietę ale to drugie, szok. Wyglądało to jak w Polsce lump ubrany, nie w lumpeksie ale Ruskich na bazarze. Zapamiętałem te najtańsze dżinsowe pory jak u nas w epoce bazarowej mody-o brzydocie to nawet nie warto wspominać.
outlaws13
2012-07-08 16:28:59
Ocena: -6(glosow:26)-+
Większość ludzi na tym portalu myśli podobnie jak My, ma takie samo zdanie na temat pedalstwa jak My tylko się nie przyznają bo nie chcą być podejrzewani o zacofanie,chcą uchodzić za nowoczesnych postępowych i dlatego podpiszą się pod każdym gównem do póki nie spotka to ich w jakiś sposób.
outlaws13
2012-07-08 16:31:09
Ocena: -3(glosow:23)-+
Różnica jest taka że ja mówię otwarcie o moich poglądach a oni za plecami na nich plują...:) Kiedyś Dave24 przyznał mi rację w tym że ta ich tolerancja bardzo szybko się kończy w realu. I kto jest gorszą padliną? Tolerancja to taki teatr który szybko spadnie ze sceny.....
Podlasiak1977
2012-07-08 18:06:16
Ocena: -3(glosow:13)-+
outlaws ladne lesby w branzy porno zazwyczaj sa bi.te,,prawdziwe,, to przypaly na maxa.wystarczy spojrzec na twarze ich medialnych oredowniczek niejaka sroda,szczuka(suka):) ja bym nawet patykiem nie dotknal.plus babochlop od palikota ktora widze to na wymioty zbiera.
outlaws13
2012-07-08 18:48:05
Ocena: -2(glosow:18)-+
najgłupsza baba jaką świat nosi czyli Szczuka swój brak powodzenia u facetów przełożyła na chęć bycia feministką. Przyznać się do braku zainteresowania może boleć a tak to UE dała jej narzędzie na którym może się podeprzeć. Cała definicja jej feminizmu, najlepsze jest to że ona dokładnie robi dla
outlaws13
2012-07-08 18:51:52
Ocena: -2(glosow:16)-+
kobiet to czego one wogóle nie potrzebują. Środa paple i sama gubi się w zeznaniach, nie jest wiarygodna, dla poklasku zrobi wszystko i sprzeda się każdemu i każdej opcji tylk za bycie w centrum uwagi.Grodzka...Wajs-dzwonię do pani pana w bardzo ważnej sprawie.On ma tyle z kobiety co krowa z konia
Dave2024
2012-07-08 22:26:16
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tasiorku - Pysiorku sam siebie wyślij do pieca :). Są na tym świecie różni ludzie i nie musimy ich wszystkich tolerować, ale do cholery czy musimy pluć na siebie cały czas jadem. Out mnóstwo ludzi jest fałszywych i są oni tolerancyjni na pokaz. Gej kluby staram się omijać szerokim łukiem... Czasami
Dave2024
2012-07-08 22:28:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
sam mam ochotę zagazować osobników, którzy tam przychodzą. Oczywiście nie zawsze, czasami nie ma tam przytłaczającej liczby "ciotek lewaczek". Generalnie "ciotki lewaczki" mają dziwne nastawienie do świata. Do klubów przychodzą poświecić tyłkiem i na szybki numerek. Toż to nie je
outlaws13
2012-07-08 22:56:45
Ocena: 4(glosow:18)-+
Czytałem art. o takich ciotkach lewych że potrafią mieć 400partnerów i nie jest to wcale koniec, rozmowy ograniczają się tylko do seksu i nie ma o czym z tymi ludźmi rozmawiać. Artykuł pisał gej. Jest to w necie. Kiedyś nawet cytowałem coś z tego art na wiosce
martinero1011
2012-07-08 12:47:14
Ocena: -3(glosow:23)-+
no i dobrze geje to transwestyci i pojeby
Darius_Miles
2012-07-08 01:22:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Niestety żyjemy w Polsce. I nie trzeba chyba tłumaczyć ocb.
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:20:34
Ocena: -4(glosow:44)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:23:47
Ocena: -1(glosow:45)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:27:13
Ocena: 1(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:29:38
Ocena: 1(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:32:45
Ocena: 0(glosow:40)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:35:57
Ocena: 0(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nie-Dla-Tensora
2012-07-08 00:39:03
Ocena: 0(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
outlaws13
2012-07-08 08:57:03
Ocena: 3(glosow:35)-+
Widzę że ty jak Palikot dla poklasku bedziesz pisał to z czym się nie zgadzasz ale to takie nowoczesne dziś, europejskie przyklaskiwać dewiacjom. W środku siebie obrzydza cię to ale dla wyżebrania plusów napiszesz że jesteś pedałem i za coming out plusy polecą-sprzedajna dziwko
shinoubu
2012-07-07 23:43:03
Ocena: -5(glosow:19)-+
wy wszyscy jesteście chooja nie warci, aborcji sie tyle niepowiodło... wygolone szympansy nakręcają wioche z byle gówna morderatorzy akceptują banialuki, wypociny de bile sadza mięchem az trzeszczy a ekipa od trzymania ładu trzepie się w ekran z gołymi babami...jestescie gołe k**rwy i nic wiecej
kaliber018
2012-07-07 23:07:39
Ocena: 9(glosow:17)-+
Nie mam nic do Homoseksualistów niech robią co chcą, może i dziwnie bym się czuł znając jakiegoś geja ale na pewno niema to nic wspólnego z Wiochą.
rosomak86
2012-07-07 23:00:09
Ocena: 4(glosow:24)-+
To kto z kim sypia we własnym domu, kogo kocha i z kim się wiąże to sprawa tylko i wyłącznie tych ludzi i sądzę, że wchodzenie komuś z butami w jego życie prywatne i intymne i dyktowanie komuś jak ma żyć i kogo obdarzać uczuciami to lekkie nieporozumienie, pieniactwo i zdebilenie.
dedede66
2012-07-07 23:33:19
Ocena: -3(glosow:19)-+
A dlaczego ty w to mieszasz uczucia? Nikt nikomu ich nie zabrania. I z tego co widze to pedaly wlaza z butami w zycie normalnych ludzi wyglaszajac swoje chore teorie na paradach rownosci, a ty mimo, ze zadasz dla nich tolerancji, sama jej drugiemu czlowiekowi nie okazujesz, nazywajac go kretynem
dedede66
2012-07-07 23:38:33
Ocena: -1(glosow:17)-+
tylko i wylacznie dlatego, ze ma swoje poglady i sie ich nie wstydzi, choc sama rozumem nie grzeszysz, co udowodnilas tekstem o jego dziewczynie. Zreszta, przeczytaj opis absurdu jeszcze kilka razy to moze w koncu sie domyslisz. Co do Twojej wypowiedzi o tym portalu to powiem Ci tylko tyle, ze wioch
rosomak86
2012-07-08 00:01:34
Ocena: 1(glosow:19)-+
A Tobie się wydaje, że z kim Ty rozmawiasz teraz? O moją inteligencję się nie martw, proszę. Ja chętnie podyskutuję na "ambitniejsze" tematy, ale bądź uprzejmy zauważyć, że wyzywanie ludzi od "pedałów", prezentowanie takich grafik i forsowanie jakiś poglądów na takiej stronie to
rosomak86
2012-07-08 00:05:03
Ocena: -2(glosow:16)-+
Ja też mam swoje poglądy, Ty masz swoje, każdy jakieś ma, ale nie jestem pewien czy ta strona to najlepsze miejsce, żeby je prezentować. Śmiem sądzić, że moderator jest stronniczy. Ja na Twoim miejscu zajęłabym się zweryfikowaniem swojego poziomu, możemy np zacząć od tego, że taki temat jest dla Cie
dedede66
2012-07-08 00:17:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
Wlasnie po przeczytaniu Twojego czwartego postu poziom Twojej inteligencji mnie zmartwil. I jak najbardziej uwazam, ze ten temat jest "ambitniejszy" bo mozna przy nim nawiazac ciekawa dyskusje, a przy absurdzie z dziobkiem juz niekoniecznie. Co do normalnosci to wyobraz sobie, ze zwiazek d
Max74
2012-07-08 00:22:04
Ocena: 3(glosow:17)-+
Rosomak, pytanko: jakiej jesteś płci bo czytając Cię gubię się ? Raz mówisz "nie jestem pewien" a za chwilę "zajęłabym się". Problemy z osobowością ? Nie wiesz czy jesteś chłopczykiem czy dziewczynką ? Nie dziwię się więc, że nie znasz pojęcia normalności.
rosomak86
2012-07-08 00:30:08
Ocena: -5(glosow:11)-+
Jak na razie dowiedziałam się, że to co jest normą w Twoim przypadku jest NORMALNE, a wszystko co od tej normy odbiega jest NIENORMALNE. No to może zdefiniujmy czym jest "norma"? Niech zgadnę - tym, co preferuje i stosuje większość ludzi, tak? :D
rosomak86
2012-07-08 00:35:23
Ocena: -3(glosow:9)-+
Temat może być ciekawym, owszem, natomiast nie przekonasz mnie, że obrazek "zakaz pedałowania" prezentowany "protestem przeciwko pedalstwu" w tytule, to temat ujęty ambitnie ;) ... Nie będę się dalej spierał kto od kogo jest inteligentniejszy, bo to idiotyczne.
Max74
2012-07-08 00:43:17
Ocena: 2(glosow:12)-+
Qrw i tłumacz takiemu/takiej. Jeśli słońce zawsze wstaje na wschodzie a na zachodzie zachodzi to jest normalne. Jeśli zdarzy się odwrotnie będzie to NIEnormalne. Jeżeli krowa pasie się na łące to jest normalne a jeśli zacznie wić gniazdo na drzewie i polować na zające to już normalne nie będzie.
dedede66
2012-07-08 00:47:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
No na pewno nie ktos kto nie potrafi okreslic wlasnej plci i zrozumiec prostego opisu do obrazka. A co do pojecia normy to juz spiesze z definicja.Ekhem...Norma — w psychologii to konstrukt naukowy wyznaczający granice normalnych zachowań człowieka.
rosomak86
2012-07-08 01:03:50
Ocena: -6(glosow:12)-+
Och tak, zapewne mam do czynienia z wybornym psychologiem i językoznawcą w jednej i tej samej osobie. Czyli wywnioskować można, że norma to normalne zachowanie człowieka? :) ... Nie porównywałabym wschodu i zachodu do różnic w zachowaniach człowieka.
dedede66
2012-07-08 01:12:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
Podalem Ci definicje zebys mogl/mogla/moglo(juz sam sie w tym gubie) to w jak najlatwiejszy sposob zrozumiec.Tak jak tej wspomnianej przez Maxa krowie na miedzy i widze, ze powoli lapiesz. No i nie zebym sie czepial , ale okreslenie "w jednej i tej samej osobie" to chyba pleonazm?
piotrek2011m
2012-07-07 22:02:13
Ocena: 24(glosow:26)-+
Niech każdy śpi z kim chce i nic nikomu do tego, ale faceci paradujący w różowych stringach po centrach miast, obscenicznie całujący się i kręcący tyłkami na oczach rodzin z dziećmi-to budzi zrozumiałe obrzydzenie i nie może być tolerowane. Pewne normy obowiązują wszystkich, kropka
Exhibition-ism
2012-07-07 21:03:17
Ocena: 9(glosow:27)-+
przepraszam bardzo, nie chcę podważać Państwa kompetencji bo widzę, że wypowiada się tu wielu lekarzy i specjalistów ale najwyraźniej swoją edukację medyczną zatrzymali kilka dekad temu - homoseksualizm nie jest na liście zaburzeń psychicznych :(
gosssccc
2012-07-07 22:39:54
Ocena: 5(glosow:11)-+
A teoria geocentryczna została obalona pod naciskiem lobby heliocentrycznego. Naukowcy stwierdzili, że nie jest to zaburzenie i koniec. Nie obchodzą mnie bzdury powtarzane przez "prawdziwych polaków" czy innych takich. Albo się akceptuje naukę i jej racjonalne podejście do życia, albo się
shinoubu
2012-07-07 22:42:11
Ocena: -5(glosow:9)-+
powinni wam dzieci ograniczać dostęp do skrzywionych mediów i wypaczonych umysłów tępych moherstyler'ów...z tego co chlopczęta mówicie dla większości społeczeństwa może być chore to ze macie przyrodzenie w majtkach albo że powinno się was zabijać za sikanie na stojaka ewentualnie bieganie ze wzwodem
shinoubu
2012-07-07 22:46:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
po ulicach miasta gdzie małe dzieci mogą to zauważyć..wole dwóch chłopaków walących sie w tyłek widzieć niż zapite i piejące mordy marnych kogucików:):"wyżej sram niż dupe mam ale nie umiem szanować ludzi a przede wszystkim siebie" super ideologia życiowa, gratulacje dążenia do samounicest
Max74
2012-07-08 00:09:47
Ocena: 0(glosow:18)-+
Heliocentryzm obalił TEORIĘ geocentryczną. Homoseksualizm był i zostanie dewiacją a to, że został wykreślony z rejestru chorób i to nie tak dawno to zasługa lobby homoseksualnego. Wystarczy mieć odpowiednio dużo kasy i wytrwałości i ludzi można przekonać do wszystkiego.
rosomak86
2012-07-08 00:50:45
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nie wiem jak można porównywać gwałt na zwierzęciu lub dziecku do homoseksualizmu?! Skąd taka niechęć, nienawiść do tego co niezgodne z nami? Boli mnie to, gdyż mam znajomych i nawet przyjaciół, którzy są homoseksualistami i są kochającymi się, szanującymi się parami...
rosomak86
2012-07-08 00:59:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie, nie - skoro to, że kiedyś homoseksualizm był uważany za chorobę jest dla Ciebie wyznacznikiem i podważasz wiarygodność tego, że teraz już nie jest, oznacza że wszystko co kiedyś było głoszone jest jedyne i słuszne, tak? A wiesz, że jeszcze dawniej homoseksualizm był powszechniejszy niż teraz?
Exhibition-ism
2012-07-07 21:02:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
murinforte
2012-07-07 22:10:21
Ocena: -1(glosow:17)-+
Mówisz z doświadczenia?
Dave2024
2012-07-07 22:33:49
Ocena: 1(glosow:13)-+
Tacy osobnicy nie zasługują na miano mężczyzn. Typowe "ciotki lewaczki" i "chłopcy kryjący się za kobiecym wizerunkiem" nigdy zbyt wielkiego szacunku mieli u mnie nie będą. Jeśli chcą mogą sobie chodzić do klubów DQ i nikomu nie będzie to przeszkadzać.
Ubermensch
2012-07-07 19:59:45
Ocena: 2(glosow:18)-+
WiochaFace popieram, duży plus. Tyle czasu minęło zanim Twój absurd trafił na główną.
Ubermensch
2012-07-07 20:11:41
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ich bin ihre Meinung.
wirus0666
2012-07-07 19:53:21
Ocena: 10(glosow:10)-+
różnica polega na tym, że "zakaz pedałowania", to faktyczna próba wprowadzenia zakazu istnienia. słyszałeś kiedyś o pedałach spuszczających w***dol dresom?
ja nie toleruję tych, którzy nie tylko żyją sobie swoimi poglądami, ale również chcą zmusić do tego innych
zgadzam się jednak, ż
fearsometickler
2012-07-07 21:00:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Są sposoby :)
outlaws13
2012-07-07 20:04:32
Ocena: -3(glosow:27)-+
sprzeciw takim widokom jak dwóch pedałów wymalowanych liżących sie na ulicy nie oznacza zacofania. Wasze podejście do tematu akceptujące wszystkie dewiacje i podciąganie ich do normalności i do zdrowych zachowań jest głupie.Jeszcze się opamiętacie. Ludzie są ok ale ich krzyki i upublicznienie juz ni
RofTW
2012-07-07 20:45:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
Skoro zakazujecie jak to nazywacie 'pedalstwu' to czemu by nie zakazać publicznego lizania się i obmacywania komukolwiek? skoro ludzie się kochają to czemu są zmuszeni przed ukrywaniem się przed światem? bo tobie się to nie podoba?to ich życie i ich sprawa jak je przeżyją!
Max74
2012-07-07 21:37:46
Ocena: -4(glosow:16)-+
Bo to jest dewiacja, podobnie jak np. zoofilia. Wszyscy wiemy, że jest, była i będzie i póki co chyba nie ma wielu chętnych do oglądania czułości zoofilskich. To co naturalne nie obrzydza i dlatego miło jest widzieć jak chłopak i dziewczyna okazują sobie czułość (w granicach dobrego smaku oczywiście
Tayend
2012-07-07 23:14:46
Ocena: 5(glosow:7)-+
związki partnerskie ... Czemu nie można wspólnie żyć już na prawdę w pełni ? Nie rozumiem. Tak samo nie rozumiem homoseksualistów chcących mieć dzieci :( Dziecko powinno wychować się w rodzinie kobieta-mężczyzna, żeby samo mogło dojść do wniosku, jakiej jest orientacji ...
Tayend
2012-07-07 23:16:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
A i nie każdy gej chodzi wymalowany, na dodatek w damskich ciuszkach ... Bardzo często przechodząc obok geja nie poznasz, że jest on innej orientacji seksualnej ... Także ja mogę jedynie pogratulować ciotom za zepsucie opinii o wszystkich innych homoseksualistach.
Mundzio84
2012-07-08 10:00:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tayend i nikt nie ma prawa obrazić geja, jeśli ani po zachowaniu, ani po wyglądzie nie jesteś w stanie odróżnić go od innych na ulicy.Związki partnerskie, czemu nie?Niech będą dla wszystkich, bo może niektórym osobom heteroseksualnym będzie też taki odpowiadał zamiast małżeństwa.Adopcja dzieci
Mundzio84
2012-07-08 10:05:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
ostentacja na ulicy, otwarte publiczne manifestowanie i propagowanie swojej seksualności, małżeństwo (które z samej definicji jest przewidziane tylko dla pary k+m)- zdecydowanie NIE.Jeśli każdy gej będzie sobie żył jak każdy inny człowiek, nie wnikając co robi w swoim domu
Tayend
2012-07-08 11:09:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale Mundzio, musisz zauważyć, że na wszystkich paradach równości itp. większość ludzi to właśnie takie "pedałki" ... Także uważam, że nie powinieneś oceniać wszystkich homoseksualistów na podstawie tego niewielkiego procenta z nich, który wychodzi na parady :)
IGotYouDancing
2012-07-07 17:25:30
Ocena: 11(glosow:29)-+
Pie*dole ile dostane minusów - ludzie rodzą się tacy, i nic się na to nie poradzi. A propagowanie na wiocha.pl homofobii jest poniżej krytyki.
drLOUBITCH
2012-07-07 16:31:31
Ocena: 22(glosow:28)-+
A mnie tam to wali kto z kim sypia. Ta strona to portal rozrywkowy a nie miejsce do propagowania swoich idei. Autorowi absurdu radzę zająć się własnym życiem, zamiast interesować się życiem innych. Na lepsze mu to wyjdzie.
SweetMati
2012-07-07 16:29:27
Ocena: -17(glosow:31)-+
Jakiej tolerancji? Daj spokoj Homo to ludzie chorzy ktorzy powinni sie leczyc. Wolnosci w to nie mieszaj bo od jej nadmiaru ludzia sie w glowach poprzewracalo na calego.Spojrz jakie mamy czasy,ludzie staja sie kontrowersyjni,wulgarni i bezwartosciowi dlaczego? Bo nie ma zasad-mozna wszystko.
pietruffa
2012-07-07 16:59:27
Ocena: 9(glosow:17)-+
SweetMati widać,że nic nie wiesz o ludzkiej biologii a w szczególności o podstawach działania ludzkiego mózgu skoro uważasz,że to choroba którą można leczyć :D może jakiś szaman albo znachor swoją medycyną ludową bo na pewno nie psychologią ani żadnymi lekami :D
SweetMati
2012-07-07 17:13:31
Ocena: -16(glosow:24)-+
Leczyc nie leczyc @pietruffa cos trzeba z nimi zrobic.Npisalem leczyc bo to humanitarne xD.Nie mozna stac z boku i patrzec jak paraduja na ulicach i domagaja sie swoich praw np.do adopcji o.O to JEST CHORE!! Nie wiem jak Ciebie ale mnie to oburza ze afiszauja sie ze swoim swiatopogladem.
SweetMati
2012-07-08 00:54:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
@shinoubu pustaku wlasnie zareprezontowalas swoj poziom buractwa.Gratuluje 29lat a teksty jak z piaskownicy ZAL.Jestes zwykla zalosna ignorantka.No coz skoro jestes taka pyskata i beszczelna w dodatku to wiedz iz gardze toba a tego typu teksty to wsadz sobie w D. na znak solidarnosci z gejami :)
tomekdiesel
2012-07-07 15:44:13
Ocena: -18(glosow:30)-+
też sie przyłączam do protestu... pedały (ludzie chorzy psychicznie) leczcie sie!!! na szczeście jest jak dotąd więcej normalnych ludzi :), nie długo wogóle przestane zaglądać na tą wioche.pl kiedyś mnie śmieszyła a teraz mnie wku...a za dużo pedalstwa!!!
krzychu_no
2012-07-07 14:50:04
Ocena: -5(glosow:15)-+
a ja mam dzisiaj urodziny i ......w d...ie to mam :)
Semitae
2012-07-07 17:49:49
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jest to całkiem naturalne, bo występuje w naturze, np. u pingwinów. Równe prawa, ale nie większe - za tym jestem. Nie podoba mi się, jak homoseksualiści/tki się obnoszą z swoją seksualnością, ta jak i heteroseksualiści. Zawsze patrzę na to - co by było, gdybym ja urodziła się taka? Wam też radzę tak
shinoubu
2012-07-07 23:18:23
Ocena: -5(glosow:7)-+
dedede pi3rdolede, chyba cie ktoś w domu lub w kościółku na zakrystii źle uczy, pamiętaj posługa księdzu ręką jest dobra ale tylko przy tacy a nie na ołtarzu, lub na biurku w plebanii.Ale to nie jest be, pedofil uczy dzieci życia, a homoseksualista uczy bawić się życiem bez ingerencji w majtki dziec
BoaKrztusiciel
2012-07-07 12:54:22
Ocena: 21(glosow:37)-+
Przecież nie ma nic złego w byciu homo. Jestem tylko przeciwna obnoszeniu się ze swoim uczuciem, np. śmieszy mnie miziająca się para, bo nie lubię czułości na pokaz. Nieważne homo czy hetero. A ta nietolerancja bierze się chyba ze stereotypu geja pi.dusia. Mam kolegę homo, który nie jest ciotą.
BoaKrztusiciel
2012-07-07 12:51:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Nie_Dla_Tensora
2012-07-07 13:14:35
Ocena: -35(glosow:43)-+
Żulem to ty jesteś, trollu spod mostu. i na dodatek je**ny pedał, bo broni swoich chłopców. My wiemy, co cię pociąga, bo mamy przywileje na ten stronie i wiemy o tobie wszystko!
wloczyblant
2012-08-28 00:47:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powinieneś wykładać w szkołach, tak na serio. Znam JEDNEGO geja i patrząc na niego w życiu nie powiedziałabym, że jest gejem. Jest normalnym facetem, nie maluje sobie twarzy, nie robi sobie kurnika na głowie, nie chodzi w ubrankach rodem z teledysków Lady Gagi. To, co się dzieje na tych całych parad
cynical-monster
2012-07-07 12:07:36
Ocena: 10(glosow:20)-+
Żałosne.
Rei_Ayanami
2012-07-07 11:43:18
Ocena: 23(glosow:27)-+
dziewczyny protestują przeciw gejostwu z co najmniej dwóch powodów :
1. Na ogół geje są bardzo przystojni, więc im przypada reszta którą pogardzają :D
2. Lepiej się ubierają od nich :D
Mundzio84
2012-07-07 11:49:21
Ocena: -18(glosow:42)-+
To, że kogoś obrzydza widok dwóch pedziów całujących się na ulicy albo widoki na różnych paradach równości - to zaściankowość?Ty pewnie należysz do tych nowoczesnych ludzików, którzy żeby być "cool", cały czas gonią za zachodnimi modelami.Mnie nikt nie zmusi, żebym tolerował takie coś.
Mundzio84
2012-07-07 12:56:51
Ocena: -8(glosow:26)-+
Acha, czyli jeśli nie podobają mi się ostentacyjne zachowania homosiów i nie popieram adopcji przez nich dzieci, jestem zaściankowcem i zacofanym homofobem.Widzicie cały problem, tej waszej tęczowej braci polega na hipokryzji.Niby jesteście otwarci i tolerancyjni ale jednocześnie
wroniec
2012-07-07 16:09:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Uniosłeś się, ja poruszam problem tego jakich słów użyłeś. Napisanie "takie coś" odznacza się prymitywizmem. Chyba nie zaprzeczysz?. Więc nie pisz, że ktoś Cię źle postrzega, to wynikło z Twojej wypowiedzi i nie dodawaj słów których w mojej wypowiedzi nie ma.
opuncja
2012-07-07 17:37:52
Ocena: -4(glosow:10)-+
wroniec, jeśli ktoś czegoś nie pochwala i tym gardzi to chyba normalne, że napisze "takie coś"? Lepsze to nić "pedalstwo j*b@ne". Dla osób homo nie ma znaczeni, jak ktoś wyraża poglądy. Jesteś na nie - jesteś ciemnogrodem. "Ciemnogród" to skądinąd dość powszechna forma
opuncja
2012-07-07 17:40:17
Ocena: -4(glosow:10)-+
Popieram Mundzia - każdy powinien mieć prawo do wyrażania swoich poglądów i zabrania w głosu w dyskusji, o ile ten głos będzie wartościowy pod względem merytorycznym i kulturalnie ujęty w słowa. Tyle. Nie odpowiada mi widok osób homo wyrażających ostentacyjnie uczucia.
Mundzio84
2012-07-07 19:45:34
Ocena: -10(glosow:12)-+
@wroniec, czepiasz się, że napisałem "takie coś"?Gdybyś przeczytał dokładnie mój komentarz to wiedziałbyś że określiłem we wcześniejszych zdaniach o co konkretnie mi chodzi.Jeśli chcesz już się czepiać, to może najpierw czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.
normalny_irl
2012-07-07 11:36:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
Widzicie mili panstwo. Dostalem juz minusa, wiec jednak ktos zaprzeczyl.
DJ_lubie_wioche
2012-07-07 11:26:43
Ocena: -11(glosow:15)-+
Tutaj jest powiedzmy tyle pedałów, bo komentarze typu ,,ruch@łbym'' skierowane do dziewczyn są od razu minusowane. Warto też zaznaczyć, że to tylko komantarze i nie wiemy jak z ich orientacją seksualną jest w rzeczywistości. A można przypuszczać, że większość tych ,,pedałów'' to dzieciaki, które
DJ_lubie_wioche
2012-07-07 11:29:53
Ocena: -11(glosow:15)-+
ruch@łyby tak na prawdę co popadnie niezależnie od płci gdzie w rzeczywistości jak już napisałem to jeszcze dzieciaki lub osoby z ubogim życiem seksualnym.
normalny_irl
2012-07-07 11:22:43
Ocena: -9(glosow:25)-+
Witam. Sprawa jest dosc prosta. Penis i wagina pasuja do siebie anatomicznie.Chyba nikt temu nie zaprzeczy? Natomiast,penis i odbyt juz chyba nie bardzo.Oczywiscie sa rozne sposoby spedzania wolnego czasu,ale z kumplami sie pije,a z dziewczynami sie pije.Tylko koniec picia czsami ma inne zakonczenie
jankier
2012-07-07 11:13:57
Ocena: 5(glosow:15)-+
to sobie protestujcie przeciw pedalstwu.prawda jest taka,że przy wolności słowa i wypowiedzi to nic nie da. najlepszą metodą jest nie reagować,oczywiście tylko na większe parady i pochody,bo w przeciwnym razie robi się z tego szum, o który homosiom chodzi i który napędza ich całą "machinę toler
szatano999
2011-12-02 14:35:32
Ocena: -14(glosow:34)-+
Mnie nie interesuje twoje wyznanie lub jego brak. Jesli ci pasuje to podeprę się PRAWEM NATURALNYM. Wszystkie istoty dobierają sie w pary wg. przeciwnych płci. Tylko LUDZIE w swojej "Inteligencji" EKSPERYMENTUJĄ wbrew naturze
Max74
2012-07-07 19:10:44
Ocena: -5(glosow:9)-+
Tolerowane było również niewolnictwo, walki na śmierć dla rozrywki i takie tam z lwami, orgie i rozpasanie, kazirodztwo, homoseksualizm. Ludziom żyjącym w dobrobycie w d... się przewracało i szukali kolejnych "rozrywek" a pedalstwo było po prostu jedną z nich.
szatano999
2011-12-02 07:58:58
Ocena: -9(glosow:35)-+
Leży facet na łące i wali krowie łajno. Przechodzi turysta i pyta zgorszony. - CO PAN ROBI!???- Sprawdzam moją orientację seksualną!!!
szatano999
2011-12-01 21:33:22
Ocena: -15(glosow:29)-+
Będę gejem jak moja mama....
tuboosh
2012-07-07 12:46:26
Ocena: 14(glosow:18)-+
Jeśli uważasz że Polska jest czysta to jedź do dowolnego lasu i zobacz te tony śmieci. To jest problem a nie 2 kolesi co sie stuka w czoko. Natomiast parady równości - tu sie zgadzam - to dno, tragedia, okropność, tłok na ulicach, hałas i powinni to rozpędzić w p i z d u.
szatano999
2011-12-01 13:19:26
Ocena: -10(glosow:46)-+
ADOPCJA PRZEZ PARY GEJOWSKIE!!!???Chciałbym zobaczyć minę dziecka jak TATUŚ "mamusię" w dupę posuwa. Beret zryty na całe życie. Jak on później podejdzie do kobiety?? Chyba że będzie gejem jak "RODZICE"
Cianide
2011-12-01 18:04:02
Ocena: 6(glosow:50)-+
Wooow, no to kolejny błyskotliwy komentarz. Chłopie, zachowaj jakiś umiar i pomyśl zanim coś napiszesz. Co ty myślisz, że gejem się od patrzenia zostaje? :-) Wiesz czego dziecko się nauczy od tej pary gejowskiej? Tolerancji, coś, czego nie ma w słowniku ludzików jak Ty. I to względem wszystkiego.
szatano999
2011-12-01 20:50:39
Ocena: -10(glosow:38)-+
Nie jestem katolikiem ale Bóg stworzył by dwóch pedałów aby się rozmnażali a nie KOBIETĘ i MĘŻCZYZNĘ!!!!A tolerancja w tej sprawie to wymysł garstki owieczek które zbłądziły bo PRAWA NATURY NIE DA SIĘ OSZUKAĆ. Niedługo ZOOFILIA będzie "cacy" bo czemu nie!!!???Zwierzeta też trzeba kochać.
szatano999
2011-12-01 20:53:29
Ocena: -11(glosow:37)-+
Zobaczcie gdzie najwięcej pedałów- wojsko, więzienie i kościół. TO BRAK KOBIET!!!! generuje takie zachowania i to jest FAKT
szatano999
2011-12-02 14:37:59
Ocena: -13(glosow:29)-+
Mnie nie interesuje twoje wyznanie lub jego brak. Jesli ci pasuje to podeprę się PRAWEM NATURALNYM. Wszystkie istoty dobierają sie w pary wg. przeciwnych płci. Tylko LUDZIE w swojej "Inteligencji" EKSPERYMENTUJĄ wbrew naturze
joker8600
2011-12-01 12:13:44
Ocena: 8(glosow:36)-+
Te akcje gejowskie typu parady równości są organizowane tylko po to by prowokować normalnych ludzi i potęgować ich sprzeciw. Lubią być w centrum zainteresowania... takie zboczenie masochistyczne. Normalny człowiek homoseksualny nigdy nie wyszedłby na ulicę manifestując swoją orientację.
szatano999
2011-12-01 10:47:06
Ocena: -8(glosow:50)-+
-Mamo zrób mi kanapkę.- A czego muwisz mi mamo???- A jak mam mówić????- Normalnie- Andrzej!!!
persching
2011-12-01 13:06:20
Ocena: 10(glosow:38)-+
Ten tekst ilustruje idealnie wasz poziom intelektualny. Pomijam fakt, że to w ogóle nie jest śmieszne ale jako, że zbliżają się 6 grudnia to złóżcie się tą całą chorą umysłową hołotą i kupcie dla Szatano999 słownik ortograficzny. "Patrioci" Wy wielcy hahahahahahah....
szatano999
2011-12-01 14:08:09
Ocena: -7(glosow:25)-+
Ja tam wolałbym nie mieć "PERSCHINGA" w d....
szatano999
2011-12-01 14:58:30
Ocena: -9(glosow:27)-+
i co boli dupa??? Chyba nie... Przy takich poglądach i "doświadczeniu
szatano999
2011-12-01 21:01:34
Ocena: -7(glosow:33)-+
Moja dupa jest do srania , twoja widze może służyć do innych rzeczy, "nie wnikam"
Ciekaw jestem czy wysłał byś swojego syna do takich WÓJKÓW np. na wakacje żeby się "poduczył " tolerancji...
szatano999
2011-12-01 21:05:01
Ocena: -8(glosow:34)-+
-Mamo!!???? zrobisz mi herbatę??? -To że sypiam z twoim ojcem nie oznacza że jestem twoją mamą- To jak mam do ciebie mówić???- Normalnie -Rysiek>
persching
2011-12-02 14:11:32
Ocena: 4(glosow:26)-+
Od mojej dupy się odstosunkuj gdyż jak słusznie zauważyłeś ona jest MOJA i mogę sobie z nią robić co mi się żywnie podoba :) Głupie pytanie, jako gej nie planuje mieć dzieci więc nie miałbym kogo wysłać do takich wujków:) Ale bardzo wątpię, aby takie wakacje były złe dla czyjegoś dziecka :P
szatano999
2011-12-02 14:48:19
Ocena: -7(glosow:33)-+
i dobrze. Dziecko powinno mieć mamę i tatę. Bo matka go urodziła i nic tego nie zastapi!!!! A nie bycie zabawką w ręku dwóch obcych facetów, może i pedofilów
persching
2011-12-02 17:45:21
Ocena: 10(glosow:24)-+
Za bardzo uogólniasz. Na to że przybrani rodzice będą pedofilami jest taka sama szansa w przypadku par hetero jak i homoseksualnych więc tutaj się troszkę rozpędziłaś. Byli tacy co twierdzili, że 95% gejów to pedofile (LPR) i patrz jak skończyli. Reszta Twojego wywodu wreszcie mądra :)
szatano999
2011-12-01 10:44:53
Ocena: -11(glosow:45)-+
DUPA JEST DO SRANIA A NIE DO RUCHANIA!!!!!
kroolDesigns
2012-07-07 17:44:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wybaczcie ,ale nie jestem tolerancyjny jeśli chodzi o inne orientacje seksualne i powiem wam ,że jestem z tego dumny. Ja bym tego nie nazwał patologią lecz chorobą. Moim zdaniem gejem trzeba się urodzić. Po ilości dislików w moim komentarzu będzie można stwierdzić ,że wiocha to mocno spedalona stron
dianusia
2011-12-01 08:59:59
Ocena: 8(glosow:58)-+
Ja w klasie mam parę gejów i co 2 weekend muszę ich oglądać.Było by wszystko ok,gdyby się nie lizali publicznie,bo jak ich widzę to mi niedobrze.
rosomak86
2012-07-07 23:24:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ooo tak - oto właśnie wychowanie! Od małego hoduje się i tresuje się małych buraków, prostaków i idiotów. Jesteś z siebie dumny? Że Twoja gówniara wyzywa na głos ludzi na ulicy? Taka duma? Że od małego uczy się nienawiści, niechęci, wywyższania się, zamykania umysłu na wszystko co inne?
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0