lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.09.2011, 07:58:19   przez: IziGrecja
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 521  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Camille28
2011-09-06 12:00:48
Ocena: 23(glosow:25)-+
Chrzest,jak i inne sakramenty powinny być za darmo,z racji,iż przynależymy do tej religii...księża powinni być również bardziej pokorni,a nie tak jak rydzyk pojeb na kase patrzyć...jak widać-kościół to opłacalna instytucja..księża sami zrażają ludzi do tej religii.,. Fuck You priests!

shopenn
2012-10-17 22:37:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
aa, dobra już się dopatrzyłem - napis wiocha.PL czasem zasłania kluczowe info - stąd moje skonfundowanie

shopenn
2012-10-17 22:35:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
skąd wiecie że to cennik chrztu?

dzieci_proboszcza
2012-08-09 06:14:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
ciekawe czy jak bez faktury to taniej bedzie.

iza5954
2012-08-06 10:29:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
a u mnie najdrozsze zasiadczenie.co sie nie dzieje.4000 tysiace wybulic zeby kogos w ziemi zagrzebac?

anna_007
2012-08-05 19:32:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
o cholera, u mnie najdroższe pogrzeby :/

dareo.dk
2012-08-05 19:08:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Firma jest (parafia) to musi być i cennik Panie i Panowi

zenontelefon
2012-08-05 11:24:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po zaświadczenia do Góry Kalwarii zapraszamy.

Bogini-Katz
2012-08-05 03:40:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
mnie te klauny już dawno przestały dziwić. Dziwią mnie ludzie, którzy to wyznają, to znaczy wierzą w tych sukienkarzy, zamiast w Boga. Tak naprawdę klecha nie jest do niczego potrzebny.

pafcio82
2012-08-04 18:21:44
Ocena: 7(glosow:7)-+
Niedługo spowiedź będzie płatna... Cennik będzie zależał od ilości grzechów :D ( oczywiście zniżki dla studentów po okazaniu legitymacji)

Piotrek48260
2012-08-04 17:38:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Już niedługo ksiądz będzie chodził po kościele z kasą zamiast z tacą i pytał "karta, czy gotówka?"

winczenzo86
2012-08-05 02:35:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
fakturke poprosze

iskierka19
2012-08-04 16:49:57
Ocena: 7(glosow:7)-+
Z przykrością stwierdzam, że nie stać mnie na wiarę w Boga...

klepsyk
2012-08-04 14:29:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
Przecież to jest rozbój w biały dzień! Zarabiają takie olbrzymie pieniądze i nie odprowadzają podatku, czyli okradają państwo. To jest brak wstydu ze strony kleru. Po prostu 4 rozbiór polski - Kościół

szatano999
2012-08-04 12:31:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
w Gdyni 4 klocki???.....to pewnie jak Wikingowie...ze stosem i palącą się galerą...bo chyba nie za spacerek i parę słów przeczytanych z broszury...na cmentarzu

szulcik
2012-08-04 08:26:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz wszyscy pogrzeby beda robić w Bystrej ..

Dango
2012-08-03 23:44:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
Taaa...Że niby księża i kościoły to takie 'doobre' istoty a zły ksiądz "nie istnieje" Haha. Dziwi mnie, że jeszcze mają jakichś wiernych.

pesad0
2012-08-04 01:36:36
Ocena: -9(glosow:11)-+
Lubie jak sobie golisz na blache, robisz pasek czy V-ke, ale zapuscilas sie ostatnio, jest mi ciebie zal -,-

sedziadread
2012-08-04 01:55:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dango
2012-08-05 14:55:34
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wróże ci kariere miernego polskiego rapera.

damian2859
2012-08-03 22:10:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
jesteś człowiekiem naiwny jeżeli uczęszczasz do kościoła i co gorsza, płacisz im pieniądze. Do kościoła, czyli do tej sekty, której przodkowie mordowali w imię Boga (jak Naziści zresztą) na krucjatach, tej przez którą bestialsko mordowano i torturowano ludzi za to, że mieli czarnego kot

Klusia90
2012-08-03 22:06:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
moją była parafią był Czarnocin,nie brałam tam ślubu,bo bym zbankrutowałam. W innej parafii zapłaciłam 300zł i chrzest miałam gratis. moja siostra też brała gdzie indziej słub

matez14
2012-08-03 22:03:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
faktury niech wystawiają!

RysiuDdz94
2012-08-03 22:00:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cwaniaki wszędzie cwaniaki. Widzisz, że coś się dzieje- reaguj. Ksiądz nie jest wolnym strzelcem, ma kogoś nad sobą. Jeśli masz płacić 5k zł za pogrzeb, zgłoś to do diezecjii lub metropolii. Najlepiej najechać na katolików, zwyzywać księży od pedofilii, niech "cisną książęta i katolojeby".

Dango
2012-08-05 16:33:35
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co z tego, że ksiądz ma kogoś nad sobą, skoro skarżącą osobę zwyzywają od pomiotów szatańskich, od koci wiary i obłożą ekskomuniką? Moje dziecko na szczęscie nie będzie chrzczone. Zabronię mu całkowitego kontaktu z kościołem katolickim i jego przedstawicielami alias "wysłannikami"

Max74
2012-08-06 18:49:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Może Twoje dziecko będzie mieć więcej rozumku od Ciebie (bo ciężko już mieć mniej) i w d... będzie mieć Twoje debilne zakazy.

dedede66
2012-08-06 21:17:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
A jesli dzieciak dojrzeje i mimo tego bedzie chcial zostac chrzescijaninem to co zrobisz? Nie masz zamiaru dac mu wyboru? Slaby z Ciebie material na matke.

damian2859
2012-08-03 21:04:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zajcew26
2012-08-03 21:27:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ahh te człowieki - powiedział Król Julian

zajcew26
2012-08-03 20:38:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wszyscy mówimy to samo. Dlaczego mamy za to płacić albo dlaczego tyle. Skoro Kosciół ingeruje w polityke i życie demokratycznego Państwa, zróbmy demokratycznie referentum co myśli zwykły polak. I zakazać opłat w rezultacie. Trzeba się wziąć w końcu za tą mafie

vectOR72
2012-08-03 20:10:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przypomina mi się historia,gdy zamawialiśmy mszę żałobną za ukochaną babcie.Gdy przyszło do ustalenia ceny ksiądz powiedział,cytuję:"co łaska,ale nie mniej niż 150".

mijagi52
2012-08-03 19:45:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
Janek masz rację to k-restwo trzeba wybić.

janek666666
2012-08-03 19:40:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Księża to stare pomarszczone wentyle od składaka,powinno się ich gonić na każdym kroku.Księża na księżyc!!!!!!

malgolina
2012-08-03 19:34:55
Ocena: 8(glosow:8)-+
Tłumaczenie,że księża muszą stosować opłaty związane z sakramentami,bo mają kościoły i inne rzeczy na utrzymaniu,ma drugie dno... Kościoły nie muszą być wielkości piramid w Egipcie,przez to właśnie koszty utrzymania są ogromne.Nie muszą posiadać limuzyn,własnych "służących" i innych dóbr..

malgolina
2012-08-03 19:37:42
Ocena: 8(glosow:8)-+
..za które ponoszą koszty a potem ogłasza się,że tyle a tyle jest potrzebne na utrzymanie.Skoro Kościół podobno chce przyjmować do swojego grona kolejnych chrześcijan,niech opłaty za sakramenty będą symboliczne,żeby ludzi nie odpychało na każde zawołanie o pieniądze...

malgolina
2012-08-03 19:41:20
Ocena: 6(glosow:6)-+
Niech Kościół też w inny sposób zarabia pieniądze,skoro to jest największy dylemat.Dlaczego wyznacznikiem,czy ochrzczę swoje dziecko,wezmę ślub kościelny,itd.,jest taryfikator opłat za sakrament? Skoro za to wszystko zapłacę,to jestem już prawdziwym chrześcijaninem? Pieniądz stanowi o mojej wierze..

malgolina
2012-08-03 19:43:27
Ocena: 7(glosow:7)-+
..i o tym czy ksiądz da mi ślub kościelny? To za wiarę się płaci? Pan Jezus tez pobierał opłaty za nauki?

hellknight
2012-08-03 19:22:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
W imieniu wszystkich chrześcijan PRZEPRASZAM ZA KATOLIKÓW.

dedede66
2012-08-03 18:37:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
To jest jednak jeb@ne zdzierstwo i sku*wysynstwo. Zasilek pogrzebowy wynosi wlasnie 4000zl. A do tego trzeba doliczyc oplate za przewoz ciala, kupno trumny, czy chocby zorganizowanie stypy. Jestem osoba wierzaca, ale wstyd mi za takich ludzi, ktorzy uwazaja sie za kaplanow, a tak naprawde chca sie

dedede66
2012-08-03 18:38:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
tylko nachapac.

shark7
2012-08-03 18:32:18
Ocena: 9(glosow:11)-+
Powinni raty wprowadzić 0% i przy dwóch pogrzebach trzeci gratis.

rbk17
2012-08-03 18:06:11
Ocena: -8(glosow:10)-+
Ale macie problem - zostańcie ateistami albo zmieńcie wyznanie/religię, tylko nei na Scjentologów bo tam się płaci w tysiącach $.

yggdrasil
2012-08-03 18:02:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
nie stać mnie na to, żeby umrzeć w Gdyni ;//// co za bzdura...

redmario
2012-08-03 17:29:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
chcesz być bogaty? to niech rodzice cie nie chrzczą ,nie posyłają do komunij ,nie bierz ślubu a przede wszystkim nie umieraj!!!

piotr8711
2012-08-03 17:01:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przecież każdy wie że ksiądz to najlepiej opłacalny zawód.

zenontelefon
2012-08-05 11:13:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
E,tam. Taki sam jak każdy, tylko nie mają na utrzymaniu żony i dzieci oraz kredytów na mieszkanie. No, czasem mają, tylko mają też gdzie dorobić.

sandrix77
2012-08-03 16:32:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zdzierają kase od biednych ludzi i jeszcze podatków nie płacą!

ailee
2012-08-03 15:56:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
oho, rabarbary zasłynęły :D

Homo_erectus
2012-08-03 16:19:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
?

profitkaop1512
2012-08-03 22:51:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie rabarbary bo to nie ten kościół, chodzi o Brzozów w pow. sochaczewskim, woj. mazowieckie. sprawdź zanim coś napiszesz, wujek Google nie gryzie.

mipa
2012-08-03 15:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
czarne diabły w sutannach dali se prawo decydować o sakramentach i forsie za to , pasożyty i wyłudzacze

Arakiel666
2012-08-03 14:14:18
Ocena: 10(glosow:12)-+
kościół katolicki sp. z o.o.

Bad_B
2012-08-03 14:21:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
...spółka która nie płaci podatków.

granat842
2012-08-03 16:03:18
Ocena: 10(glosow:10)-+
spółka z o.o. (z Ominięciem Opodatkowania)

ster000
2012-08-03 14:12:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
bezcenne jest podniesienie oczu na zainteresowanego:)

patrolek
2012-08-03 13:25:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak ludzie są w dupę ruchani przez wielmożnych księży. Ksiądz powinien służyć społeczeństwu, a nie na nim żerować.

grog
2012-08-03 13:19:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
i tak za tanio, golic baranow jak sie daja, dla mnie pogrzeb moze kosztowac i sto tys. mam to w kiblu, na mnie czarna zaraza nie zarobi nawet jakby byla promocja po zlotowce

LubieBuraczki
2012-08-03 12:09:37
Ocena: 11(glosow:11)-+
4000 za pogrzeb...to ja już bym wolał zgnić w lesie.

czarnuch323
2012-08-03 11:00:54
Ocena: 14(glosow:14)-+
w mojej parafii tuż przed Bożym Narodzeniem ksiądz zwracał sie do biedniejszych ludzi, aby sie pomodlili o jedzenie na świątecznym stole, że Bog wyslucha ich modłów, a za chwile hipokryta pieprzony prosił o kase na tace, żeby mogli zrobic sobie wypas wigilie bo biskup przyjezdza na kolacje -.-

tashunkewitko
2011-09-09 10:25:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co Ty pier.olisz?

seta1
2011-09-07 15:05:47
Ocena: -11(glosow:15)-+
Oj ludzie, ludzie... Tak narzekacie, odgrażacie się, buntujecie się - bo jesteście anonimowi. A jak przychodzi co do czego, jak się trzeba gdzieś podpisać czy pokazać, to wtedy nie ma odważnych, wtedy pierwsi do kościoła lecicie...

tashunkewitko
2011-09-09 10:27:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
To miało być do Ciebie seta1

Mordecai
2012-08-03 11:34:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
jestem ateistą i jakoś jak trzeba się pod coś podpisać to robię to, jest faktem że księża biorą dla siebie np. komunia 200zł od dziecka na ozdobienie kościoła a dzieci jest około 90, a ozdobienie kościoła kupionych parę kwiatków na zewnątrz, dla mnie to jest śmieszne

dzieci_proboszcza
2011-09-07 11:20:16
Ocena: 15(glosow:15)-+
zalozyc tym bandytom kasy fiskalne i opodatkowac, odebrac polska ziemie ktora ukradli a na koniec wywiezc do watykanu.

Gaargod
2011-09-06 19:34:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
Powiem jedno: pieprzone kradzieje !

Deamon
2011-09-06 17:45:55
Ocena: 11(glosow:11)-+
Kasy fiskalne dla tych "biedaków" proponuję,ceny mają niewybredne!

grog
2012-08-03 13:21:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
a po co kasy fiskalne, wystarczy nie dawac...

wiedzmaxxx
2012-08-03 20:13:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie daszes -nie masz sakramentow i jestes wyklety:)

mamasyna
2011-09-06 17:25:03
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie jestesmy z partnerem malzenstwem. jak chrzcilam syna to ksiadz mi jeb@l do glowy ze chrzest kosztuje tyle samo co slub. dostal za pi3rdol3ni3 2 dychy do koperty. ciekawe czy za tyle samo da nam slub??? ;p

grog
2012-08-03 13:22:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
slub mozesz wziac w urzedzie, a przepraszam ze zapytam: na ch... j chrzcilas syna? Narzekasz i sama ladujesz go w to bagno

tashunkewitko
2011-09-06 15:46:49
Ocena: 6(glosow:10)-+
I my tym skoorvysynom opłącamy jeszcze składki zdrowotno emerytalne. Religii też mieli nauczać za darmo i co z tego wyszło? A 1 300 000 000 pln rocznie. Dziękuję za uwagę.

hetera
2012-08-03 14:53:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
Religi w szkołach to jest w ogóle jakaś kpina. Niech z tym wrócą do szkółek przykościelnych, niech na nią chodzi ten co chce.

krzysiek9920
2011-09-06 15:27:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Co łaska... Ale minimum 1000pln. Standardowa gadka kleru :)

Nawigatorek1
2011-09-06 12:12:05
Ocena: 14(glosow:14)-+
ksiądz to już nie powołanie to już zawód,sam spotkałem się z sytuacją ,że nie chciał ksiądz udzielić ślubu ale jak na stole znalazła się odpowiednia kwota to zmienił zdanie.popieram przedmówczynie odstrasza dziś do księdza z grubym portfelem trzeba

Camille28
2011-09-06 12:00:48
Ocena: 23(glosow:25)-+
Chrzest,jak i inne sakramenty powinny być za darmo,z racji,iż przynależymy do tej religii...księża powinni być również bardziej pokorni,a nie tak jak rydzyk pojeb na kase patrzyć...jak widać-kościół to opłacalna instytucja..księża sami zrażają ludzi do tej religii.,. Fuck You priests!

poiuytrewq1982
2012-08-03 11:34:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dlaczego za darmo? Przecież to biznes jak każdy inny...

grog
2012-08-03 13:24:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
zgadzam sie z poiu.. jezeli jestes na tyle glupi, zeby chrzcic dziecko to powinienes i placic jak glupi...

voytek77
2012-08-03 13:38:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Myślisz, że łatwo jest utrzymać taki kościół? Ta "opłata" to jest Twój wkład w utrzymanie tego kościoła. Jeżeli Ci się nie podoba, nie musisz chrzcić dziecka, ślub możesz wziąć cywilny, a rodzina także cywilny pogrzeb ci wyprawi. Najgorsi są tacy hipokryci którzy tak narzekają a i tak korz

hetera
2012-08-03 14:58:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakbym była katoliczką i chciała ochrzcić dziecko, to sprawdziłabym w jakich wypadkach można udzielić tego sakramentu samemu.... Ochrzciłabym je sama- utrzymując później, że musiałam. Nie pozwoliłabym się paść czarnym sutannom na moim dziecku.

slesz
2012-08-03 16:15:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
do hetery - utrzymywać że musiałam - chrzest byłby nie ważny, byłby tylko symbolem dla Ciebie. Jakbyś była katoliczką byś znalazła inne rozwiązanie...Nie trzeba wierzyć aby wskazać brak logiki w tym co napisałaś

Ksiwy
2012-08-03 16:24:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Slesz, a czym innym jest chrzest, jeśli nie symbolem? Wierzysz, że woda wylewana na głowę dziecka przez opasłego księdza, który robi to za pieniądze zmywa grzech pierworodny?

hetera
2012-08-03 16:32:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
To, że dziecko można ochrzcić w szczególnych przypadkach samemu (i ten chrzest jest ważny) wiem od osoby duchownej. To, że czegoś nie wiesz (lub moje fałszywe informacje) nie jest równoważne z moim brakiem logiki. I nie wiem co ma wiara do logiki.

hetera
2012-08-03 16:35:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
*Nie wiem co ma wiara do logiki w tym przypadku. :)

rbk17
2012-08-03 18:08:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
@slesz mylisz się, ten chrzest byłby tak samo ważny - gdzie w Biblii jest napisane, że to "ksiądz" musi udzielać chrztu?

zenontelefon
2012-08-05 11:22:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zarówno chrzest jak i grzech pierworodny jest pojęciem bardzo względnym. A co z 5 miliardami innowierców? Hetera Twoje rozumowanie ma symptomy polskiego krętactwa. Intencje może i szlachetne, ale wychodzi jak zwykle.

idepozapalki
2011-09-06 11:45:45
Ocena: 12(glosow:12)-+
Ale faktury to od nich w życiu nie zobaczysz ....

Jemiol52
2012-08-03 10:42:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Fuck tury?

rysiuw
2011-09-06 11:10:30
Ocena: 8(glosow:8)-+
klechy się cenią niema co
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tarczyński niebawem
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0