Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
woj1ek
2012-09-02 16:18:47
Ocena: 18(glosow:20)-+
po pierwsze ukraińcy współpracowali z niemcami
i walczyli przeciwko Polakom podczas powstania Warszawskiego
Podlasiak1977
2012-09-16 11:59:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
masz racje ale nie zapominaj ze w latach 30 stalin kazal unicestwic wszystkich Polakow mieszkajacych na terenach zsrr.uwazal ich za potencjalnych agentow,tzw 5 kolumne.
Angela86
2012-09-10 00:16:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powiem tak , jak dla mnie i dla osób które znam , które przeżyły komunę .. ich jak i moja wypowiedz jest ta sama , Polacy zrobili błąd , runą mur , a w raz z nim przyszła bieda , narkotyki , cudzoziemcy( imigranci ) ..co było za murem ... praca , własny dom , pieniądze które każdy posiadał i zero
topornik43
2012-09-05 21:42:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
Hołd każdemu żołnierzowi się należy .To byli jedni z najlepszych żołnierzy .Co prawda SSmani byli walnięci (łącznie z Heinrichem Himmlerem na czele) pod względem rasowymi religijnym ale to nadal byli świetni żołnierze
enron
2012-09-04 07:39:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Za przeproszeniem pierdolicie głupoty internetowi znawcy. Tak samo nisi przodkowie zabijali, gwałcili i palili. Wojsko dostało rozkaz walczyć to walczyło, a że wszędzie są psychopaci to już inna sprawa. Dlaczego Niemcy czy Ukraińcy nie mieli by czcić pamięci swoich poległych ?
jedziemmalina
2012-09-03 14:01:06
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tuska dziadek też działał przeciwko Polsce. U nich to rodzinne.
Podlasiak1977
2012-09-16 12:02:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
wnuk tez niestety dziala podobnie
Made-In-Poland
2012-09-03 09:24:44
Ocena: 5(glosow:13)-+
No cóż... Dla innych Ci ludzie byli zbrodniarzami a dla innych bohaterami. Dla nas bohaterami np. byli żołnierze AK którzy odpierali sowiecki komunizm a dla czerwonych byli oni tym samym co dla was ci na zdjęciu...
skinhead77
2012-09-18 16:44:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co ma do tego AK. Przecież AK nie dokonywała czystek etnicznych i ludobójstwa. Banderowcy (ich symbole są na zdjęciu) w samej tylko rzezi Wołyńskiej zabili ok. 60 tyś Polaków (głównie cywilów). Mordowali też Żydów, Czechów, Rosjan, Ormian. To nie ma nic wspólnego z bohaterstwem.
chaosploch2
2012-09-02 21:46:26
Ocena: -8(glosow:12)-+
Przynajmniej wspominają swoich przodków jacy by nie byli.
W przeciwieństwie do polaków którzy pozwalają takim osobnikom jak Palikot czy inne pejsy robić znaszych bohaterów bandytów. Albo przykład zespołu Sabaton, żeby obcokrajowcy lepiej pamiętali o Polskich bohaterach niż my sami.
wroniec
2012-09-04 20:50:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam się,że trzeba pamiętać o historii i o tych którzy ją tworzyli. Dlatego uważam,że nie zwalnia to nikogo by pamiętać jakie były jej skutki i jakich środków do tego używano. Na zdjęciu widzę ideologiczną przebierankę, a nie skruchę i szacunek do zmarłych.
natalia945
2012-09-02 20:48:08
Ocena: 6(glosow:8)-+
Z nieznanych mi przyczyn, ten po lewej drażni mnie najbardziej
skinhead77
2012-09-18 16:51:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ci twoi banderowscy (czerwono czarne flagi) bracia zabili ok 100 000 Polaków (cywili).
Diablica_13
2012-09-02 18:55:44
Ocena: 3(glosow:15)-+
Faszyści i tyle
Rebus364
2012-09-02 15:57:01
Ocena: 13(glosow:17)-+
Huta Pieniacka- funkcjonariusze SS Galizien zamordowali wspólnie z bandami UPA 886 Polaków.16.04.1944 funkcjonariusze tejże formacji zamordowali w Chadaczkowie Wielkim 868 osób.02.02.1944 oddziały SS w tym SS Galizien zrównały z ziemią wieś Borów.Mam wymieniać dalej?
zyzy33
2012-09-02 15:56:42
Ocena: 8(glosow:8)-+
W każdej wojnie wypływają na powierzchnię grupy narodowościowe, które są zbyt tchórzliwe, by walczyć otwarcie, i zbyt nędzne, by odgrywać jakąkolwiek samodzielną rolę polityczną, wystarczająco zaś niemoralne, by przyjąć rolę płatnych katów przy jednym z walczących mocarstw" Szpilman o ukraińcac
burakza2zl
2012-09-02 21:51:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Podlasiak1977
2012-09-02 15:09:29
Ocena: 6(glosow:18)-+
powiedziala pewna piewczyni tolerancji....
JackCola
2012-09-02 13:44:00
Ocena: -4(glosow:10)-+
Myślisz że kogoś obchodzi Lwów 9 14 dywizja...? Wątpię...
Tescosatan
2012-09-09 02:24:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
A kogo obchodzi na przykład zagadnienie fantomowości i dekonstrukcji ludzkich osobowości w społeczeństwie ponowoczesnym, na podstawie przykładów z literatury współczesnej i analogii do kompendiów spirytystycznych z końca XIX wieku? Mnie obchodzi, piszę o tym magisterkę i wisi mi, czy ktoś się tym
Tescosatan
2012-09-09 02:27:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
przejmie, zainteresuje, coś wyciągnie z tego dla siebie. To zdjęcie to po prostu przykład, który sobie znalazłam do zilustrowania tekstu. Po drugie, obchodzi mnie, bo mam taką samą sprzączkę od paska jak ten drugi od prawej. I szczerze mówiąc, to tyle.
Tescosatan
2012-09-09 02:31:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może jeszcze to, że dziwnie się czuję, kiedy ludziom o takim tępym wyrazie pyska pozwala się wychodzić na ulicę w grupie.
Podlasiak1977
2012-09-02 11:27:52
Ocena: 3(glosow:13)-+
a mysmy tym dzikom maseczki wysylali jak mieli epidemie ptasiej grypy
k_mitura
2012-09-02 11:18:11
Ocena: 4(glosow:18)-+
Ukraińcy z zachodniej części mają być za co wdzięczni nazistom i celebrować to, bo gdy by nie żołnierze III Rzeszy to NKWD na polecenie Stalina dalej by prowadziło mordy na cywilach i zsyłki ludzi z zachodniej Ukrainy. Jestem Polakiem, który gardzi żydowską wersją historii.
skinhead77
2012-09-18 16:56:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znaczy 100 tys. Polaków zabitych przez banderowców to wymysł żydowski?
Eric_Cartman
2012-09-02 11:11:19
Ocena: -2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora
al_muell
2012-09-02 11:10:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ta, wiochą tu jest to, że u nas się o tych akcjach milczy. Trudno ocenić, czy dlatego, że Ukraina to nasz "sojusznik strategiczny", czy dlatego, że boją się, że do naszych "bohaterów" typu "Ogień" też się ktoś przyczepi. Choć tu oczywiście całkiem inna skala
TYGRYS-1984
2012-09-02 10:52:04
Ocena: 1(glosow:21)-+
Oblać benzyną i podpalic to neonazistowskie badziewie
Slawek-153
2012-09-02 10:50:04
Ocena: 0(glosow:22)-+
Faszystowskie Gówno i tyle.
czeczenek1
2012-09-02 10:49:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tych zakichanych ukraińców ktoś powinien nauczyć rozumu.14 dywizja to inaczej ss galizien formacja biorąca udział w tłumieniu powstanie warszawskiego-ludobójstwie.I u nich to są bohaterzy, a Polacy w ramach "sąsiedzkiej" zgody nic nie mogą powiedzieć bo to by był szowinizm i ksenofobia.
ringus136
2012-09-02 11:25:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ukraińcy nie napawali sympatią do Polaków w czasie wojny ;p To tak jak byś mówił o Rosjanach "wyzwalających" Warszawę, którzy w Polsce nie są bohaterami ;) Niech ci naziści manifestują swoje poglądy u siebie w domu, a nie w pięknym polskim mieście ;)
Wielka Polska!
murinforte
2012-07-04 23:17:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
Akurat ukraińcom całkiem po drodze z tą historią
murinforte
2012-07-04 23:24:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wystarczy poszukać info o tym,kim był Stepan Bandera
murinforte
2012-07-04 23:25:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
Po za tym,u nas w kraju też nie brak podobnych popaprańców
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0