lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kiedyś Asceci, a Teraz???
główna
Dodano: 01.11.2012, 13:39:01   przez: bibo19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 852  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(153)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Rebus364
2012-11-04 16:39:40
Ocena: 18(glosow:20)-+
Im większą kasę pakuje się w Afryke tym większa tam nędza i głód.Oduczono murzynów pracy , bo po co pracować jak można dostać wszystko gratis? Lepiej płodzić dzieci i wyrzynać się wzajemnie.Zamiast ryby powinno się im dać wędkę tj wybudować im studnie i niech się sami się wezmą do pracy.

cortez719
2012-11-17 19:30:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie rozumiem tych ku...a zdjec !! czy mam teraz miec prtensje ch...j wie do kogo za to ze jestem Biały ??

Montechristo
2012-11-11 19:31:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kiedy księża żyli w ascezie? NIGDY! A co do wypowiedzi Rebus364 zgadzam się w pełni. Poza tym ta cała pomoc i kasa pakowana w Afrykę osłabia ich własną ekonomię...

piter1987Vola
2012-11-11 11:15:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
niewiem co za głąb to wrzucił!!!może i z tymi księżulkami masz racje ale co kogo obchodzą afrykanie!!!zajmijmy się lepiej naszymi rodakami które głodują zwłaszcza dziećmi!!!!!

niepozwalam
2012-11-08 13:13:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dziwny jest ten bibo19. Idź bibo19 sprzedaj co masz i oddaj negrom, wtedy pogadamy

cokolino123
2012-11-08 00:51:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
więcej pieniędzy na cele charytatywne niż np: WOŚP

weteran000
2012-11-07 09:58:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Porównanie może nie słuszne, ale obraz polskiego kościoła jest prawdziwy. Nic nie robią a takie luksusy maja. To się w głowie nie mieści.. Te nieroby powinny wyruszyć na wyprawy krzyżowe..

lelek619
2012-11-06 22:47:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
Porównanie idealne. Kler pławi się w luksusie a dzieci głodują. Po co im złote trony i kopuły, drewniane bądź żelazne nie wystarczą?? Póki kler będzie przy władzy to w Polsce zawsze będzie źle. Gdyby bóg istniał to pierwsze co by zrobił to kopna w d**ę cały kościół katolicki.

cokolino123
2012-11-08 00:49:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
kler pławi sie w luksusie?! pojedź na polska wieś i zobaczysz jak księża żyja. jeżdża 25letnimi samochodami, kościoły sie rozpadają, są niedogrzewane. Co za stereotypy. Zacznijcie samodzielnie myśleć a nie powtarzacie ploty jak papugi.Dodam tylko że Caritas wydaje rodznie kilkanaście razy więcej pie

abof
2012-11-06 09:06:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak to przykre. Polityka to nie jest miejsce gdzie powinno sie uzywac religi jako atutu politycznego. Lecz jest wiecej ludzi ktorzy chca brac niz dawac na tym swiecie. Jest wiecej ksiezy i mijsonarzy ktorzy robia to dla Boga nie dla pieniedzy.

OLOBOGA
2012-11-06 01:02:09
Ocena: -4(glosow:8)-+
kościół - największa sekta świata

deemc
2012-11-06 02:50:57
Ocena: 6(glosow:12)-+
Gadaj zdrów, tylko co jak co to właśnie kościół jako instytucja najwięcej wkłada pieniędzy w kraje trzeciego świata a zwłaszcza Afrykę, nikt też nie wspomniał o tysiącach misjonarzy, którzy właśnie tam budują szkoły, studnie, dają miejsca pracy a nikt im za to nie płaci a dodatkowo utrudnia :/

AdrianKonin
2012-11-05 23:09:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Masz coś do Lichenia? Ja bazylikę tą widzę z okna i nie muszę jej widzieć wcale tutaj.

PawelSan
2012-11-05 19:39:28
Ocena: 9(glosow:11)-+
Wiocha dla kogoś kto zamieścił to porównanie.... dla mnie bardziej by pasowało porównanie do parlamentu europejskiego , naszego sejmu , ZUS-u itp. złodziejskich instytucji... zrozumcie że na kościół daje kto chce a tamte instytucje ściągają z nas kolosalny "characz" . Pozdrawiam

jasiekr
2012-11-05 15:56:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
Kretyńskie porównanie.... Proponuję porównanie biedy murzynków w afryce z ich dyktatorami jak się pławią w luksusach.... autor tego -kolażu- powinien trafić na wiochę....

pawel993
2012-11-05 14:50:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
nie wiem co za debil porównał nędze w afryce z kościołem i jak trzeba mięć nasrane w głowie ... szkoda słów czemu nikt tego nie porówna do naszych posłów np z PO jak oni mają sie dobrze ?? czemu nasze pieniądze idą na to żeby posłowie dostali nowe Ipady służbowe auta itp zamiast wspomóc afryke ?

pawel993
2012-11-05 14:51:32
Ocena: 5(glosow:7)-+
I nikt nie wspomniał o tysiącach misjonarzach którzy tam pracują budują szkoły studnie... i nikt im za to nie płaci

dagmara17032010
2012-11-05 11:18:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Anty klerykalne Jełopy łykające medialną papke.Wydaje wam się,że myślicie samodzielnie?To grubo się mylicie.Powtarzacie brednie którymi was karmią.Dla 90% z was nigdy ksiądz nic złego nie zrobił ale mieszacie ich z błotem tak dla zasady,bo mamusia z tatusiem byli komuchami.

kiellekstein
2012-11-05 09:48:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
Przykro mi Bibo19 ale za ten populistyczny, antyklerykalny i lewacki "absurd" masz u mnie absurdalnie wielkiego minusa.

kolos24cm
2012-11-05 10:05:18
Ocena: -4(glosow:8)-+
katojeb...

jedziemmalina
2012-11-05 09:39:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie rozumiem dlaczego głodujące dzieci porównujecie z Kościołem. Przecież oni nie kierują państwami, nie kierują światowym budżetem. Nie lepiej byłoby porównać te dzieci z np. Emiratami Arabskimi, Pekinem czy Moskwą? A może by zacząć od przekrętów polityków np. Berlusconiego?

kulfonus
2012-11-05 09:05:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
A co Ty zrobiles dla tych dzieci prostaku? i gdzie jest napisane, że księża i katolicy w ogóle to mają żryć gruz i być bidni.. Najpierw zarób pieniądze - jeśli nie jesteś fujarą, później zobaczę chętnie czy oddasz jakąś część na cele charytatywne, a na końcu oceniaj innych. Jesteś małym człowieczkie

kolos24cm
2012-11-05 10:06:35
Ocena: -4(glosow:6)-+
żryj gruz cyganie

rbk17
2012-11-05 08:45:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jeżdżą furami, na które 90% z nas nigdy nie będzie stać. 200 tys zł, za tyle średni Polak może się zastawić, no ale prędzej na dom.

rbk17
2012-11-05 08:40:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bo dawanie im pieniędzy przynosi ulgę i tak ciepło się robi w środku ...

slawomirek1234
2012-11-05 08:08:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
albo jestes zwykłym przygłupem bobek

slawomirek1234
2012-11-05 08:06:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
pławia sie w luksusach bo ja im daje na tace i dawac bede a ty bobek 19 mozesz se tylko po wstawiac fotek bez znaczenia i tak nic nie zdziałas ta swoja głupota buhahaha a taki rzad jak teraz mamy trzeba dymac zanim oni nas wydymaja wiec albo czekasz bobek jak cie rozgwintuja do konca

Slepecci
2012-11-05 06:43:28
Ocena: -1(glosow:11)-+
Trzeba umiec sie ustawić, też mogłem zostać księdzem ale nie lubie młodych chłopaców:(

basq90
2012-11-05 01:55:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
...ja wierze, ze karta sie kiedys odwroci.

wrau
2012-11-05 01:42:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
Od kiedy zamknięto wierzenia w mury świątyń, zawsze tak było.

ZyklonB
2012-11-05 00:00:47
Ocena: 9(glosow:11)-+
Rzymski katolicyzm nie jest jedynym wyznaniem religijnym, którego przywódcy pławią się w luksusie, tylko czy niejaki bibo19 w ogóle wie, że poza rzymskim katolicyzmem istnieją jeszcze jakieś inne?

hopek20o
2012-11-04 23:15:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Murzyny dostają dużo więcej kasy od nierobów w sutannach , ale murzynem trzeba kierować , kur... jak można mieszkać na tak bogatym w złoża różnorakich rop,diamentów a być tak głupim...

jacek.jacek
2012-11-04 22:24:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolos24cm
2012-11-05 10:11:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
oprych to twoj pisowski stary. jak czytam wasze komenty to ciesze sie ze nie jestem katojebem. nigdy nie chcialbym przynalezec do grupy ludzi, ktora nie rozni sie niczym od talibow w Afganistanie... :)

emmaicyryl
2012-11-04 21:36:57
Ocena: -1(glosow:15)-+
te bydlaki ogłupiają polskie społeczeństwo nie moge się na nich patrzeć dostaje mdłości i nie z przepicia tylko mam uczulenie na świnie pazerne świnie

skaria
2012-11-04 21:26:40
Ocena: 8(glosow:14)-+
A dlaczego w zestawieniu zabrakło pałaców w Arabii Saudyjskiej i stajni luksusowych samochodów.?

QUELLE666
2012-11-04 21:21:47
Ocena: -6(glosow:14)-+
dla księży jedyną tragedią jest podwyżka cen złota i brak nowych ezgemplarzy maybach i mercedesa xD

FireCrow
2012-11-04 20:17:24
Ocena: -4(glosow:18)-+
Kościół katolicki od zawsze był łasy na pieniądze, wszelkie świątynie od wieków były pełne złota i kosztowności, a księża tylko udawali biednych. W PL od dawna też chłop musiał płacić podatek swemu panu i osobny na kościół... Ale jakoś nikt o tym nie pamięta i wszystkim się wydaje, że...

FireCrow
2012-11-04 20:18:24
Ocena: 2(glosow:14)-+
to dopiero od wczoraj... Nagle księża się okazali zachłanni, tak? Nie, teraz to łatwiej zauważyć, bo media Wam przynoszą te informacje na tacy!

skottech
2012-11-04 20:12:34
Ocena: -6(glosow:14)-+
a tak to na ofiare musialbym dac a wez nie daj to ci sie z pod byka spojrzy . pracuja 10 godzin w tygodniu a zyja 100 razy lepiej jak ja po 12 godzinach dziennie i gdzie tu bedziesz zdrowy

skottech
2012-11-04 20:09:34
Ocena: -5(glosow:13)-+
cały kosciół współczesny to sciema kazdy pakuje sobie kieszenie zycie w czystosci ? chyba tylko u tych ktorzy jaj nie maja niema powołania mohery jeszcze wierza ja nie i nie bede zadnemu plebanowi wierzył jestem wierzacy owszem . modle sie do koscioła b. rzadko chodze bo przeciez bog jest wszedzi

darekrud
2012-11-04 20:03:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
jak forsa (lub jakieś towary) z zapomogi nawet faktycznie dotrze im do rąk (w co baaardzo wątpię), to i tak znajdzie się jakiś skur.wiel który im to zabierze i kupi karabiny

TempyCh
2012-11-04 19:27:51
Ocena: 9(glosow:11)-+
moja nie lubić wasza szaman bo oni nie popierać nowoczesna afrykańska metoda zapłodnienia "in wiadro"

TempyCh
2012-11-04 19:36:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
która polegać że wszystka mężczyzna z wioska oddawać plemnika we wiadro a kobieta wtedy siadać tam i zapychać plemnik kijem do środka

FireCrow
2012-11-05 10:15:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
spadłem z krzesła :D najlepszy koment jaki widziałem od roku :D

sarna
2012-11-04 18:33:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
ksieża niech pomagają naszym u nas dzieci też biedują a Rebus364 w sumie ma rację

saviola1
2012-11-04 18:27:55
Ocena: 2(glosow:14)-+
księżna, biskupi. Księżmi i biskupami ale nikt mi nie powie że kościół nie POMAGA! Caritas robi naprawdę sporo tylko o tym się nie mówi! I w tym cała zagadka, że milczy się o tych maleńkich uczynkach a gada o tym co na absurdzie

agentfoxmulder
2012-11-04 19:08:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nowiutkie Audi A8 full wypas księdza z Legnicy, który wjechał w motocyklistę było zarejestrowane na Caritas. Auto warte 450 000 zł. Dodam jeszcze, że Caritas oprócz kasy od ludzi dostaje jeszcze dotacje z budżetu. Co do Afryki to Rebus ma rację, pomoc w takiej formie pogłębia tylko biedę w Afryce.

TempyCh
2012-11-04 19:18:26
Ocena: 5(glosow:11)-+
twoja mówić prawda! caritas robić dużo dobra dla głodująca afryka. w moja wioska my zjeść już wiele tłuściutka biała człowiek z caritas.

tasior777
2012-11-04 17:56:02
Ocena: -1(glosow:17)-+
Po prawej powinni raczej być politycy i ich majątki a nie kler. Przecież najwięcej pomocy humanitarnej idzie ze składek w kościele lub organizowanych przez kościół. NIe popieram przepychu wśród kleru ale prawdą jest, że to kościół daje najwięcej

totentom
2012-11-04 18:38:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
A zastanowiłeś się skąd kościół ma pieniądze? bo przecież nie wypracowali tego księża w fabrykach czy na roli... A teraz odpowiedz sobie sam kto daje najwięcej, KK jest tylko pośrednikiem a ty go tak chwalisz. Tak na marginesie, na mocy konkordatu z bodajze 2004 roku kazdy polski podatnik oddaje 1

Max74
2012-11-04 20:00:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
To tak jakby myśleć, że Polska to tylko urzędnicy. Kościół to ogół jego członków a nie tylko ci w sutannach - to dla wyjaśnienia, żebyś dalej nie debatował skąd KK, rząd czy inne organizacje biorą pieniądze.

natalia945
2012-11-04 17:37:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

janie40
2012-11-04 16:47:51
Ocena: 0(glosow:20)-+
Ciśniecie po Kościele Katolickim, a kto pomaga tej biedocie w Afryce jak nie on?

ROBI00000000
2012-11-04 16:41:35
Ocena: -1(glosow:13)-+
Co dodać do tego obrazka? Nic.Opasłe,opływające w luksus czarnuchy..

Rebus364
2012-11-04 16:39:40
Ocena: 18(glosow:20)-+
Im większą kasę pakuje się w Afryke tym większa tam nędza i głód.Oduczono murzynów pracy , bo po co pracować jak można dostać wszystko gratis? Lepiej płodzić dzieci i wyrzynać się wzajemnie.Zamiast ryby powinno się im dać wędkę tj wybudować im studnie i niech się sami się wezmą do pracy.

naya1310
2012-11-04 17:31:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
dokładnie. co roku na pomoc humanitarną w Afryce idzie kilkakrotnie więcej pieniędzy niz te, które pomogły na odbudowe całej Europy po wojnie. nikt mi nie powie, że to normalne, że za jednorazowa kilkakrotnie mniejszą sumę odbudowano całą Europę a coroczne ładowanie w Afrykę fortuny nic nie poprawia

KrzysioPysio
2012-11-04 18:06:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dokładnie, poza tym zawsze mnie zastanawiało w jaki sposób inne kontynenty potrafiły się ucywilizować, a murzyni nie, stoją ciągle w tym samym miejscu, z tym problemem, że jest ich coraz więcej, co za tym idzie coraz więcej pomocy potrzebują.

Liberte
2012-11-04 19:25:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Afryka – drugi pod względem wielkości kontynent na Ziemi. Ma 30,37 mln kmq. Według danych z 2012 r. Afrykę zamieszkuje ok. 1 070 000 000 ludzi. Europa 10,5mln kmq w tym ponad połowa nalezy do Rosji, ludnośc 712 mln...

Liberte
2012-11-04 19:30:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Porównanie z odbudową Europy po wojnie raczej bez sensu i nie wiem kto kogo pracy oduczał ale jak dzieci umierają z głodu...nawet w Afryce kiedy europejczycy wyrzucają 89 mln ton żywności (Komisja Europejska, 04.2011 r.). jest coś kurna nie tak

Max74
2012-11-04 20:13:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyli jeden Europejczyk ma pomagać kilkunastu Afrykańczykom ? Do tego utrzymujemy np. Greków to czemu nie mamy zapie... za resztę świata. Qrwa Chiny, Indie i reszta Azji z biedoty i zacofania w krótkim czasie stały się potęgami ale im to pewnie dlatego, że manna z nieba spadła.

Nala1309
2012-11-05 00:22:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wiem czy to prawda czy nie prawda,ale ja widzę te biedne chude dzieci to mi serce pęka...

radowann
2012-11-04 16:27:28
Ocena: 0(glosow:22)-+
I dlatego wychodzę z założenia że lepiej być dobrym ateistą niż chu..wym katolikiem. Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego wielkie umysły są ateistami. Kościół i obrazki to nie jest wiara tylko sposób niektórych jednostek na życie w lepszym standardzie.

azael_pl
2012-11-04 16:50:03
Ocena: -2(glosow:14)-+
popieram 100%

Majka18
2012-11-04 17:35:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dlaczego podpinasz wiarę tylko pod katolicyzm? Nie można przekreślać tak ważnej rzeczy i ogólnie wszystkiego na podstawie jednego doświadczenia. To tak jakby zraniła Cię jakaś dziewczyna i uznałbyś że wszystkie są złe i nie warto. P.S. jestem protestantką tak dla wyjaśnień.

arigold7
2012-11-04 15:50:20
Ocena: 5(glosow:19)-+
bibi19 durna palo i reszta zmanipulowanych bezmozgow, zyjemy w XXI wieku, ksiadz ma sie przemieszczac konno? Fakt ze jezdzenie takimi samochodami nie jest im potrzebne i jest troche niesmaczne ale myslisz ze gdyby jezdzili punciakami to zniklby glod na swiecie? ciekawe na co Ty pieniadze wydajesz

PIOTR20701
2012-11-04 15:05:28
Ocena: 12(glosow:12)-+
Do roboty zagnać murzynów.Angole jak zakładali kolonie to wybudowali kilka miast w Tanzani.Które stoją do tej pory.A murzyny za leniwe.Wiadomo bieda ale już bez przesady. Ps:Jesli kogoś obrazilem to Przepraszam

sniki76
2012-11-04 14:57:05
Ocena: 4(glosow:10)-+
Taki odważny jesteś ???? Zestaw tak muzułmanów lub żydów, prostaku.

nierozkminiaj
2012-11-04 14:39:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
w książeczce zwanej biblią jest mowa "wdowi grosz oddaj" (u nas groszami gardzą teraz papierkowe tylko) ostatnie pieniądze daj mu na tace to sie pomodli za ciebie, to nic że na chleb ktos nie ma ale jak odda to mu w niebie zasługa będzie tak?

kulfonus
2012-11-05 09:09:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak Ty wspaniale cytujesz Pismo Święte, szkoda, że takiego cytatu tam nie ma. Jest przypowieść, która mówi o wdowie. Najpierw skończ gimnazjum chociaż, a później wypisuj takie bzdety.hnc5b6

kojak20
2012-11-04 14:31:39
Ocena: -3(glosow:15)-+
Księża ślubowali UBÓSTWO a jest zupełnie inaczej...

Ambasador69
2012-11-04 14:35:44
Ocena: 4(glosow:10)-+
Gdzie i kiedy? Bo jakoś nigdy nie słyszałem, żeby taki słowa były w formule ślubowania, ale mogę się mylić. Jeśli ktoś wie dokładniej, to niech się wypowie.

doradca
2012-11-04 15:14:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
Oczywiście że nie ślubują żadnego ubóstwa. Przyzwyczaj się, te mendy od Palikota ciągle posługują się tym kłamstwem.

dawid635
2012-11-04 15:31:37
Ocena: 5(glosow:9)-+
Zgadza się, celibat, posłuszeństwo tak, o ubóstwie mowa tylko jeśli chodzi o zakony.

dziargata
2012-11-04 14:18:53
Ocena: 5(glosow:13)-+
CO WY TAK PRZEZYWACIE TE MURZYNY NO NIE WIEM.. JAK WAM SIE PODOBAJA TO SE KUPCIE JEDNEGO

Ambasador69
2012-11-04 14:18:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
A czy księża kiedykolwiek byli ascetami? Chyba prędzej zakonnicy, księża raczej zawsze lubili przepych.

retipus
2012-11-04 14:03:45
Ocena: 6(glosow:12)-+
a co ty zrobiłeś dla tych dzieci

slawomirek1234
2012-11-04 14:00:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
a o co wy dbacie nie o własne tyłki czemu tu jest pokazany kosciół jak to afryka po lewej a kosciół polski hehehe moze pokazcie debile rzadzacych tym krajem co jest ubóstwo nam juz nie daleko do takiej samej biedy jak tam mały kroczek a to tylko przez to ze buraki wybieraja taki rzad swini TUSKA

ZyklonB
2012-11-05 00:11:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy wiesz, co to są znaki przestankowe, czy już tego nie uczą w szkole?

Gawrosz
2012-11-04 13:51:55
Ocena: -3(glosow:9)-+
"Sami widzicie... Ta historia o zbawcy urodzonym przez dziewicę. Jak już mówiłem stworzyliśmy mu utopie,budujemy złoty kościół choć on się urodził w szopie ! "

Anti-Religion
2012-11-04 13:22:58
Ocena: -3(glosow:15)-+
Po co szukać tak daleko? U nas jest wiele rodzin, ludzi na skraju ubóstwa, nie mający często co do przysłowiowego garnka włożyć, ale co widać na około? Kościoły kapiące złotem, opasłych rabów w kieckach prawiących morały , a jedyne o co dbają to własne tyłki.

romano78
2012-11-04 13:20:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
za przyklad mozna by porownac te zdj.z afryki ze zdj.meczetow czy synagog tez sa bogato zdobine i popy z gornej polki tez nie jezdza byle czym. w/g mnie mogl wstawic zdj.z kazdej religii jakie ma bogactwo i wtedy opis by pasowal

rusofil4
2012-11-04 13:01:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
2012-11-04 13:03:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBlTCH
2012-11-04 12:48:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maly81
2012-11-04 12:45:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
Kościół to największa legalnie działająca mafia!

Saint_Satan
2012-11-04 12:38:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Afryki tak szybko nie da się zmienić, ogromne nakłady finansowe idące w biedne kraje trafiają do tak zwanej "elity". Trzeba by naprawdę kilkudziesięciu lat pracy nad mentalnością afrykanów(nie wiem czy to poprawna forma) żeby mieli chociaż cień szansy na wyjście z tego szamba w którym są t

Aria88
2012-11-04 14:48:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aria88
2012-11-04 14:50:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aria88
2012-11-04 14:52:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

agentfoxmulder
2012-11-04 19:15:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taką historię w radiu słyszałem: w Zimbabwe czarni przejeli farmy i na jednej z nich rosło jakieś duże drzewo owocowe. Poprzedni właściciele przyjechali odwiedzić swoją byłą farmę i zobaczyli, że drzewo zostało ścięte. Murzyni odpowiedzieli, że ścieli by dostać się do owoców, które były na górnych g

agentfoxmulder
2012-11-04 19:17:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
które były na górnych gałęziach. Oni nie myślą co będzie za rok czy nawet za miesiąc, żyją dniem dzisiejszym.

GotoToiletXD
2012-11-04 12:36:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro tak to czemu TY nie pomagasz dzieciom w Afryce ? źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz

mebtoom
2012-11-04 12:26:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
ksiadz z jagułarem to foto z Sokółki na podlasiu!!

dziargata
2012-11-04 12:20:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
afryka to poatologia im nie da rady pomoc a utrzymywac pasozytow tez nie ma po co, trzeba isc im na reke i ich wykorzystac albo zostawic w spookoju niech sie cofaja dalej w rozwoju

dziargata
2012-11-04 12:18:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
oni sa za tepi i nic sami nie wymysla ,trzeba im napierdzielic fabryk zatrudnic jako tania sila robocza to moze pozytek bedzie haha zobaczcie jak wyglada murzyn wziety do niewwoli w ameryce wpierdziela pol mcdonalda obwiesi sie zlotem i niektore obniki sa w jakis sposob uzyteczne afryka to patologi

JanPawianII
2012-11-04 12:15:47
Ocena: -6(glosow:14)-+
W Polsce znajdą się ludzie co klepią taką sama biedę jak murzyni w afryce. Nieraz słyszałem jak klecha żądał od matki kilkorga dzieci kilka stówek za chrzest i był nieugięty, gdy ta mu tłumaczyła, że nie mają nawet na chleb.

tygrysisko130588
2012-11-04 12:24:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
Opłata ze chrzest jest dobrowolna i wynosi jeśli dobrze pamietam 130zł, a mogę się na ten temat wypowiadać gdyż niedawno chrzciłem dziecko.

panchamityle
2012-11-04 14:29:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Za nick i avatar powinieneś zostać rozkminiony przez admina i brylować swoją mordą na głównej wiocha.pl

doradca
2012-11-04 15:17:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
"Nieraz słyszałem"... Tak, jasne:D Chyba od twojego guru Urbana :D Plujesz i plujesz pajacu, ośmieszasz się coraz bardziej. Każdy od dawna widzi że jesteś zwykłą płatną mendą.

dragonow
2012-11-04 12:13:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dawno nie widziałem tak kretyńskiej manipulacji. Czy kogoś tutaj TAK NAPRAWDĘ obchodzi problem Afryki?

Podlasiak1977
2012-11-04 12:08:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
po prawej zamiast zdjec ksiezy powinno byc zdjecie politykow,szczegolnie afrykanskich.ich lud gloduje a oni kupuja bron.to nie wina kosciloa ze tam gloduja.

dawid635
2012-11-04 12:11:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
Prawda. Tylko teraz, jeśli coś złego się dzieje tzn. głód, bezdomność, bezrobocie, kryzys, to wina leci na Kościół, aby każdy głupi mógł łyknąć haczyk i o wszystko oskarżać duchownych. Norma ;)

misiek2004
2012-11-04 12:08:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jesteś zwykłym czerwonym kretynem. Zazdrościsz komuś kasy? To do roboty darmozjadzie. Być może kiedyś uda ci się zarobić tyle, by przestała zżerać cię zazdrość. Ale swoje tezy schowaj do kieszeni. Głodujące dzieci nie mając nic do majątku kościoła, oprócz tego, że kościół im pomaga.

TempyCh
2012-11-04 11:59:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Polanda bardzo dobra kraj dla szaman: siedzieć blisko wódz, dostawać wiele ziemia i chata od wódz, mieć miliony niewolnik co słuchać, mieć dużo złoto i ładny osioł do jazda, pić wiele woda ognista, kazać jak mąż z żona spać a same nie mieć dzieci bo drogo oni kosztować

TempyCh
2012-11-04 12:06:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
moja chcieć zostać szaman w Polanda ale wasza nie lubić czarna człowiek wasza kraść nasze skarby z ziemia wasza dopłacać złoto do rolnictwo i moja wioska głodować wasza mordować nasz wódz jak on nie chcieć oddać skarby z ziemia i dawać drugi zły dla nas wódz co nas mordować

TempyCh
2012-11-04 12:10:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
biała człowiek kraść wszystko z afryka bo mieć dużo kij zionący ogień i dużo zielony papierek dla nasza wódz biała człowiek być zachłanna jak diabeł

Max74
2012-11-04 13:56:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Naprawdę jesteś tempyCh.

Jachociacho
2012-11-04 11:53:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
Daję na tacę w kościele i wara gimbusy od tego. To są moje pieniądze i moge sobie nimi nawet dupe podcierć!! Na czarnuchów nierobów dawać nie będę. Za to dam na tacę by moja kochana babcia miała gdzie chodzić codziennie, a ja na starość również!

headhanterz
2012-11-04 11:43:12
Ocena: 1(glosow:11)-+
jezus zapieprzał w sandałach a te swinie zyja lepiej niz wy

dawid635
2012-11-04 12:13:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Haha, bo nie było adidasów to chodził w czym było!! Gdyby miał auto to pewnie z Ewangelią dotarłby dalej i na pewno by z tej możliwości skorzystał. A św. Paweł gdyby były samoloty to na pewno by nimi latał a nie płynął szmat czasu statkiem przez co miał mniej możliwości na ewangelizację.

Bad_B
2012-11-04 11:38:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zamiast afrykańskiej biedy powinni pokazać naszą polską biedę. Kontrast byłby taki sam. Z jednej strony ludzie którzy nie mają co do garnka włożyć, a z drugiej tłuste świnie obwieszone złotem i łamiące w tym przypadku 2 z 7 grzechów głównych: chciwość (2) i nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (5).

mariom460
2012-11-04 11:29:40
Ocena: 3(glosow:11)-+
Szybko sprzedaj kompa, kup za to wody i zapierdzielaj im pomóc! Można też dać wasze zdjęcie jak siedźcie na kompach, wpieprzacie pizze , a oni głodują. Czy ta nasza wina?

TempyCh
2012-11-04 11:22:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
moja mieć pytanie: czym wy karmić wasza krowy że wy móc lepić taka duża chata dla wasza tłuściutka szaman?

Max74
2012-11-04 11:21:59
Ocena: 8(glosow:10)-+
Tak jak kolega Mundzio mówi. Żeby ten absurd miał sens to po prawej powinny być pałace, merole, przepych tych kacyków, którzy władają kraikami z tą biedotą. Do tego pokazać ile wydają na broń. No ale gimbusom takie bzdury bardziej przemawiają do ich ograniczonej wyobraźni.

Max74
2012-11-04 11:27:18
Ocena: 8(glosow:10)-+
Afryka jest bardzo bogata, ale żeby z tych bogactw korzystać to trzeba by było się wziąć do roboty zamiast wyrzynać nawzajem i wtedy takich problemów byłoby znacznie mniej. Dlaczego ludzie żyjący w ciężkich warunkach np. na Syberii zawsze jakoś sobie radzili ?

Max74
2012-11-04 11:29:43
Ocena: 3(glosow:7)-+
Może po prostu pracy się nie boją i dlatego sobie radzą. Afryka to mentalność leni, nic nie robić, nie myśleć na przyszłość a potem wszyscy mają pomagać.

TempyCh
2012-11-04 11:32:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
moja też mieć taki ładny kapelusz od smaczny tłuściutki misjonarz jak jego zjeść jak on przyjść do moja wioska i chcieć gumki zabrać co inna biała człowiek dawać ja zgubić kapelusz jak uciekać od lew.

Krismf87
2012-11-04 13:26:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz dlaczego ciągle są wojny w Afryce? Dlatego, że biali podzielili kontynent według południków i równików mając w dupie że na jednym terenie będą mieszkały 2-3 plemiona które za sobą nie przepadają.

Max74
2012-11-04 14:07:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
To w takim razie jakiś cud, że Siuksowie się nie naparzają z Apaczami albo plemiona żyjące w Amazonii-oni też są podzieleni jak się białym podobało. Biały człowiek podzielił im Afrykę tak a nie inaczej,więc to powód aby zdychać z głodu i naparzać się do końca świata i jeden dzień dłużej.

jamez
2012-11-04 11:19:07
Ocena: -2(glosow:8)-+
sami ładujecie klerowi na tace a teraz wypominacie wy nie grzeczni katolicy

jamez
2012-11-04 11:13:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mipa
2012-11-04 11:06:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie lubię księży ale pokazywanie wioski afrykańskiej jako bolesnej biedy jest idiotyzmem.

slawomirek1234
2012-11-02 23:18:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
jurek 1102 jest prawdziwa dziwka i kazy powinien go dymac w oko

neurotyczny_jan
2012-11-04 11:27:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
tego się nauczyłeś od twojego boga? a co z wybaczaniem i nadstawianiem drugiego policzka itp.? i po to chodzisz do kościoła?

Mundzio84
2012-11-02 10:35:22
Ocena: 6(glosow:22)-+
Już kiedyś tu było coś podobnego więc powtórzę.Co KK ma wspólnego z biedą i głodem w Afryce?Oni mają im dawać kasę czy co?I wreszcie - kto jest winny temu, że w Afryce głodują dzieci?Tylko i wyłącznie ich rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, którzy od wieków nie potrafią tam stworzyć cywilizacji.

Mundzio84
2012-11-02 10:39:24
Ocena: 7(glosow:19)-+
Zamiast tego wolą się napi*rdalać między sobą, dzikusy.Zresztą wiecie co to Czerwony Krzyż?Kościół wysyła tam więcej pomocy, niż wy, którzy siedzicie przed komputerami i potraficie pi*rdolić farmazony.Za 30 dolarów na m-c przeżyje tam cała rodzina.Zamiast kupić sobie nowe słuchawki do Ajfona

Mundzio84
2012-11-02 10:42:13
Ocena: 6(glosow:18)-+
wyślij tą kasę tam.Będą się napewno cieszyć, a wam wiele nie ubędzie.Ale wy potraficie tylko wygłaszać "mądre" opinie w necie i obżerać się pizzą.Więc popi*rdolę trochę na Kościół, to pomogę w ten sposób dzieciom z Afryki.Jeb*na dzieciarnia.

jprdle
2012-11-02 20:25:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jest w tej wypowiedzi trochę racji lecz chodzi o to, że wiara i duchowieństwo wg wszelkich nauk i teorii powinny kojarzyć się ze skromnością, pokorą, ascezą itd., itp. Natomiast w absurdzie widzimy spasione świnie przy ekstrawózkach, które to pod przykrywką wiary czerpią korzyści materialne. Głownym

jprdle
2012-11-02 20:31:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
...problemem Afryki jest brak wody i potrzeba ogromnych nakładów wielu rządów na świecie, aby kontynent mógł wyjść z biedy. Afryka nie potrzebuje ryby ( paczki z żywnością czy rzeczone przez ciebie 30 dolarów to pomoc doraźna ) lecz wędki, narzędzia do pracy ... ehhh ...

Mundzio84
2012-11-03 10:47:07
Ocena: 5(glosow:15)-+
Tak, ale mi chodzi o sam sens zestawienia tych dwóch rzeczy w tym "absurdzie".Co ona mają ze sobą wspólnego?Chyba tylko grę na emocjach i głupocie, żeby nałapać plusików.Zresztą nie zgodzę się, że tylko woda jest głównym problemem w Afryce.Wystarczyło, że w takim RPA porządzili trochę bial

Mundzio84
2012-11-03 10:50:11
Ocena: 5(glosow:15)-+
żeby stał się on najbardziej rozwiniętym krajem tam.Tam chodzi też o to, że czarni nie umieli nigdy tam do niczego dojść.Dla mnie to leniwe prymitywy, które szansę posiadania czegoś widzą tylko i wyłącznie w odebraniu tego komuś siłą.A ci co inteligentniejsi emigrują do Europy na gotowe.

BatNaWas
2012-11-04 11:08:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Niestety ale Mundzio ma racje. Afryka to studnia bez dna, a wszyscy oni wierzą że świat ma ich sponsorować

malgolina
2012-11-02 10:07:46
Ocena: 0(glosow:10)-+
Prawą stronę można również zamienić na zdjęcia kapitalistów, którzy się dorobili na biedzie innych ludzi.

BoaKrztusiciel
2012-11-02 10:50:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niekoniecznie na biedzie, ale dobrze myślisz. Jakby tak porównać lewą stronę do Gates'a i reszty z listy Forbesa, wyszłaby większa nierówność społeczna. Po prostu trzeba mieć szczęście i urodzić się w odpowiednim miejscu albo mieć pomysł, żeby zaistnieć, jak np. ten co założył fb.

neurotyczny_jan
2012-11-04 11:22:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
porównanie do kapitalistów jest trochę chybione. kapitaliści nie są hipokrytami udającymi pobożnych i nie głoszą miłości do bliźniego. jasno i szczerze mówią, że robią to dla kasy a taki KK udaje tylko i żeruje na naiwnych żeby tą kasę wyszarpać.

slawomirek1234
2012-11-02 09:04:57
Ocena: 0(glosow:14)-+
jurek1102 lubie chodzic nie dla proboszcza tylko dla siebie bo jestem wierzacy bardzo a ty jurku1102 jestes dziwka półswiata co cie wala w co popadnie i na dodatek masz pusto w głowie tak jak wiekszosc tobie podobnych obszczymurkow z du...py wzietych bezmózgów wypranych w kiblu

jurek1102
2012-11-02 10:27:30
Ocena: -1(glosow:13)-+
To takich tekstów w kościele nauczają ?

Rexik
2012-11-02 10:37:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jurek nie jest dziwką... to wspaniały kochanek:)

Homo_erectus
2012-11-04 11:22:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
sławomirek takim tekstem idealnie wkomponowujesz się i tworzysz obraz "wierzących" w tym kraju, eh nie ma to jak tolerancja

slawomirek1234
2012-11-01 16:30:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slawomirek1234
2012-11-01 16:25:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
bystre dziecko :) w sumie to swietnie sie czuje nabieram sił jak pójde do koscioła pomodlic sie az szkoda czasem wychodzic no ale co kto woli

jurek1102
2012-11-02 10:31:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Lubisz klękać przed panem w sukience ?

slawomirek1234
2012-11-01 16:24:28
Ocena: 3(glosow:11)-+
jak nie chodzisz to twój problem hehe cieszy nas to ze przejrzałas na oczy a czy wogóle widzisz cos watpie ciemnota ludzka nie zna granic tak było jest i bedzie a ja chodze do koscioła bardzo lubie chodzic do koscioła

jurek1102
2012-11-02 01:18:52
Ocena: -6(glosow:12)-+
Lubisz chodzić bo pewnie jesteś dziwką proboszcza

neurotyczny_jan
2012-11-04 11:17:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
albo ministrantem od trzymania świecy

Nadia94
2012-11-04 11:38:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
On tylko napisał,że jest wierzący i lubi chodzić do kościoła.Po co te uszczypliwe uwagi?Macie na celu krytykować,poniżać katolików,udowadniając,że ich religia jest nic nie warta.Właśnie przez takich jak Wy wrzucam większość ateistów do jednego worka.

neurotyczny_jan
2012-11-04 11:48:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
wybacz Nadia94 ale podejście katolików do ateistów jest równie złe jak to, które opisałaś. sam doświadczyłem wiele razy chamstwa za to, że nie wierzę a nie za o jakim jestem człowiekiem. ten kij ma dwa końce.

Nadia94
2012-11-04 12:16:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Muszę przyznać Ci racje.Paru moich znajomych jest nie wierzących,mimo to są cudownymi osobami. I ja ich szanuje za to kim są a nie w co wierzą czy jak się ubierają.Po prostu bulwersują mnie teksty typu- jesteś dziwką proboszcza,liżesz kolana księdzu itp.Traktuje Was i szanuje tak samo jak innych.Al

Nadia94
2012-11-04 12:18:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
..ale widząc komentarze np.jurka ,mam mieszane uczucia.

jprdle
2012-11-01 15:54:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
Niby człowiek ma świadomość sytuacji ale patrząc na taki kolaż po prostu chce się wyć. Nie chodzę do kościoła ( i nie wierzę w boga ) od 12-go roku życia, bo będąc mieszkanką małej miejscowości i dzieckiem bystrym przejrzałam to ścierwo w mig :(

slawomirek1234
2012-11-01 14:52:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slawomirek1234
2012-11-01 14:48:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
bo to jest kosciół to i złoty !!!czemu na tej fotce sa ksieża hehehe co za DEBIL!!! porówn ksieza do biednych opuszczonych ludzi to nie kosciól trzyma rzady nad krajem tylko premier prezydent bynajmniej w polsce ludzie co za ciemnote tu wstawiacie porównajcie tych CWELI Z RZĄDU do biedoty

oppaganastar
2012-11-01 14:05:41
Ocena: -6(glosow:8)-+
tan kościół co jest na zdjęciu .. to jest w Licheniu... byłam tam .. może i ładne... ale zaa duuuuuuuuuuuuuuuużoooooooo złota... -,- i oni wydają kase na takie coś .. niż pomóc biednym ...wkurzyło mni eto najbardziej... -,- !!!!!111
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Takie tam żarciki.
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 04.08.2018, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 33Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0