lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Polska pod rządami Watykanu... Prawa już(znów) nam narzucają.
główna
Dodano: 12.11.2012, 21:41:09   przez: hetera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 288  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(348)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Max74
2012-11-15 18:33:17
Ocena: 8(glosow:14)-+
Toteż staram się być miłym katolem i nie wstawiam absurdów na moich ateistycznych braci i siostry, z którymi niejednokrotnie trzymam jeden front innych okazjach ;-)

Landorff
2013-02-14 08:55:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja już mam dośc bycia miłym katolikiem, nadstawiającym drugi policzek. Chyba zacznę robić z ryja drogę krzyżową wszystkim, którzy tak plują na moją wiarę.

a.rgon
2013-01-15 19:44:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
To się już robi nudne, ciągłe ciśnięcie na KK. Są ważniejsze sprawy niż KK. Podejrzewam że wrzuciły to bardzo tolerancyjne osoby.

rafwch
2012-11-29 15:41:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lepiej pod rządami Watykanu niż pod rządami Kobiet z Futami czyt. Anna Grodzka.

msbotor
2012-11-22 12:39:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ależ miejcie swój ukochany katolicyzm (pisze się z małej litery) jeśli nie dostrzegacie jego zakłamania i jeśli opłacanie bandy hipokrytów to dla Was sposób na życie ale zrozumcie, że nie wszyscy musza iść tą drogą i Polska to nie Watykan.

Pong_Lenis
2012-11-20 10:36:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeśli ktoś jest ateistą, to wcale nie powinien się wypowiadać i mieć "wyje-bane". Ale ja się jednak wypowiem. Rzucacie się o byle gówno. Miejcie choć trochę rozumu i olejcie, bo zachowujecie się jak dzieci.

extraper
2012-11-20 00:38:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
A gdzie podpis "Lewacy wszystkich krajów łączcie się"?

W1kt00r
2012-11-19 00:58:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
A autor to kurna skąd obrazek wytrzasnął: Fakty I Mity nasłały? Jakie niby prawo KK tu narzuca ? LOL

niepozwalam
2012-11-18 20:38:45
Ocena: 2(glosow:10)-+
To nie jest wiocha, to jest propagowanie nienawiści na tle religijnym, plus znieważanie godła Rzeczypospolitej. Jak widać ciągle komuna górą. Hańba!!!

mijagi52
2012-11-18 09:25:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
dla mnie to nie wiocha to szmacia...two.

olokaloryfer
2012-11-18 06:30:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
czarna stonka atakuje

MinorumGentium
2012-11-17 23:35:52
Ocena: 0(glosow:10)-+
Hetera skoro tak źle Ci w kraju nad Wisłą to przeprowadź się np. do Arabii Saudyjskiej. Gwarantuję Ci, że w tamtym zakątku świata macki KK Cię nie dosięgną.

hetera
2012-11-18 03:46:27
Ocena: 2(glosow:14)-+
Po pierwsze jako obywatelka mam prawo wyrazić swoje zdanie i zaniepokojenie tematem. Nie jest to jednoznaczne z odczuciem "jak mi jest źle" Po drugie, jeśli już tak się stanie to wyprowadzę się do Szwecji :) Pozdrawiam :)

kiellekstein
2012-11-17 19:52:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
A mnie tam nudzi lansowanie się na KK-fobi w stylu wieśniaka Wojewódzkiego...

Caliente85
2012-11-17 00:33:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak sobie pościelicie tak się wyśpicie...

blogo18
2012-11-16 22:09:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiec powiedzcie mi gdzie tu wiara w pieniadz?

blogo18
2012-11-16 22:07:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
zgodze sie z lucy wierze w boga a nie w kosciol po prostu ktos mial genialny pomysl i stworzyl bardzo dobra FIRME ludzie sami daja im pieniadze nie maja odprowadzanego podatku... [od tacy] ze tak napisze a kazdy pracujacy uczciwy czlowiek kupujac cos placi 22% vat wiecie ile kosciol 7% albo 9%

mariom460
2012-11-18 23:08:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
No, mnie też to boli... Stoję przy kasie w biedronce za kościołem i widzę, ze płaci dużo mniej niż ja;/

dodas1986
2012-11-16 19:29:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
aborcji to tyle samo co zabicie sąsiada (nie w świetle prawa). Bo ten mały plemnik co się połączył z gametami kobiety to już jest człowiek! z resztą i tak większość was czytających ma to w dupie i czytacie te komy po to by się z kimś posprzeczać choć czasem na prawdę nie macie racji. WIOCHA TO WY

malgolina
2012-11-18 13:41:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Czyli jak jesz jajecznicę na śniadanie,to zjadasz kotlety z piersi kurczaka,tak? Nikt z nas nie rozstrzygnie kwestii czy zarodek to w już pełni ukształtowany człowiek,to biologia,a ona nie ma nic wspólnego z moralnością ludzi. Każdy z nas ma sumienie i każdy subiektywnie ocenia....

malgolina
2012-11-18 13:43:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
..co jest dobre a co złe, co jest właściwe a co nie.

dodas1986
2012-11-16 19:25:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeśli chodzi o księży i o to, że zbijają kasę na nas i to przedsiębiorcy itd to powiem wam, że się trochę mylicie. Kumpel opowiadał mi jak to zamknęli jakiegoś księdza za granicą bo nie chciał płacić podatków, które szły na aborcję. A tak w ogóle to jeśli wierzycie w Boga to wiedzcie, że dokonanie

wojteq66666
2012-11-16 14:48:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
omamić biedne staruszki i okraść je z ostatniego grosza. Reasumując skoro o. Rydzyk jest taki przedsiębiorczy i dobrze zarządza (cudzymi) finansami, POWINIEN ZOSTAĆ MINISTREM FINANSÓW W RZĄDZIE DONALDA T.! Jest to rozwiązanie wszystkich problemów finansowych Polski!!!

wojteq66666
2012-11-16 14:45:33
Ocena: -2(glosow:6)-+
K.K.- największa, prężnie rozwijająca się firma w Polsce, zatrudniająca ogromną liczbę pracowników, okradających tępych, niekoniecznie tylko starszych ludzi. Radio M.- nieco konkurencyjna firma, powstała niedawno (lata 90.), której prezesem jest o. Tadeusz. Jemu jedynemu udało się w krótkim czasie

C2ShadowMan
2012-11-16 10:17:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
wyniosą na wersalkach z domów. Już dziś zapier...cie na zmywakach jak NIEWOLNICTWO je...ne. Niedługo będziecie bić głową w imię Allaha.

C2ShadowMan
2012-11-16 10:15:40
Ocena: -1(glosow:19)-+
Tylko dzięki Kościołowi Polacy przezwyciężyli sowietów i opraców komunizmu. Wszelkiego rodzaju dziwactwa byłuy w UB, SB i ZOMO, a dziś siedzą na emeryturze po 5 000 zł i wypisują bzdury w Internecie. Tak Polaczkowie. Kopcie waszą religię, to zostaniecie dziadami w kalesonach, bo was zmanipulują i

JanPawianII
2012-11-16 11:43:20
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ale ty jesteś naiwny. Kler pomagał społeczeństwu, bo sam był uciskany. Jeśli nic by mu nie brakowało i miałby pewne, że jutro też nic mu nie zabraknie to nawet palcem by nie kiwnął, aby zwalczyć komunizm i przepędzić sowietów.

szulcik
2012-11-16 07:58:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
i te ciasteczko w szponach :)

akr69
2012-11-16 01:24:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
a gdzie smietana?

demonoss
2012-11-15 23:31:47
Ocena: 3(glosow:19)-+
A JA POWIEM TAK JAKIS JEB**Y KRETYN ZBESZCZESCIŁ GODŁO NARODOWE DLA MNIE TO JEST WIOCHA

Ereszkigal
2012-11-16 14:57:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie damy nam naszego SREBRNEGO ORŁA bezcześcić! mnie sie wydaje, ze tak naprawde nie podoba ci się przekaz :P

bazanted
2012-11-15 22:59:43
Ocena: 1(glosow:15)-+
Jak można narzucać prawa? Autorze wyjdź i zmądrzej.

hetera
2012-11-15 23:31:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2012-11-16 14:54:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Tak jak to robił przez wieki- przejdź się do biblioteki :)

bazanted
2012-11-17 22:15:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba narzuca się ograniczenia. Prawa można co najwyżej nadać.

hetera
2012-11-18 03:50:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Hmmm... nie. Prawo nie musi być przywilejem, może być ograniczeniem. Chyba masz zbyt wąskie logiczne pojęcie prawa, zbyt mało się w nim zawiera.

minimale_ldz
2012-11-15 22:26:18
Ocena: 0(glosow:24)-+
Masz dla nas coś lepszego niż Katolicyzm, to się pochwal. Chętnie poznamy Twój pomysł na lPolskę.

JanPawianII
2012-11-15 22:27:58
Ocena: -5(glosow:31)-+
Ateizm :P

samzi
2012-11-16 00:47:00
Ocena: -6(glosow:10)-+
mogli by pornusa nakręcić jak kaszka jedzie merkel w dupala hehe

Kaliana
2012-11-16 03:16:01
Ocena: 1(glosow:19)-+
JanPawianII ateizm? Czyli co? Jakie zasady czy normy moralne wpaja ten twoj ateizm? Co daje czlowiekowi? Nie mowie ze panstwo koscielne to cos dobrego. Ale narod calkowicie pozbawiony religii bedzie niczym. Czlowiek potrzebuje zasad, potrzebuje czegos stalego w swoim zyciu.

JanPawianII
2012-11-16 08:01:43
Ocena: -1(glosow:19)-+
Kaliana, ale ty jesteś ograniczona :(. A czy Polacy są moralnym społeczeństwem? Przecież każdy każdego obgaduje za plecami, dzieci lądują na śmietnikach, wszechobecna hipokryzja, kradzieże, zazdrość...Chyba, że ty moralność ograniczasz tylko do nie uprawiania przypadkowego seksu.

JanPawianII
2012-11-16 08:04:57
Ocena: -2(glosow:18)-+
Poza tym jeśli dla ciebie ludzie nie wierzący w żadne bóstwo są pozbawieni jakichkolwiek zasad to oznacza tylko jak mało wiesz o tym świecie. Tak głupiego komentarza już dawno nie widziałem. Cywilizowani ludzie nie potrzebują bata nad sobą w postaci Boga, aby przestrzegać prawa, nie zabijać itd.

malgolina
2012-11-16 08:15:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bóg nie jest batem na ludzi, to ludzie Kościoła wykorzystują Jego wizerunek. Można wierzyć w Boga, nie uczestniczyć we mszy i być dobrym człowiekiem.

JanPawianII
2012-11-16 09:27:27
Ocena: 0(glosow:16)-+
można być ateistą i też być dobrym człowiekiem.

Max74
2012-11-16 10:56:17
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ty pawianie z pewnością nim jesteś.

JanPawianII
2012-11-16 11:40:59
Ocena: -1(glosow:17)-+
Jasne, że jestem. Ostatnio dałem 10 złotych potrzebującemu- katolik daje tylko księżom.

Max74
2012-11-16 14:25:00
Ocena: 0(glosow:12)-+
Zawstydziłeś z pewnością tym czynem samego Turbodymomana. Tak, z pewnością doczekasz się pomnika.

hetera
2012-11-16 14:47:39
Ocena: 3(glosow:11)-+
I co myślisz, że bez religii mamusie przestaną uczyć dzieci podstawowych zasad moralnych np nie zabijaj? To, że religia przygarnęła pewne uniwersalne prawa moralne i nazwała je swoimi przykazaniami nie zmienia faktu iż istniały na dłuuugo przed nią. Aby je głosić nie trzeba wierzyć w Boga.

hetera
2012-11-16 14:52:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
Powiedz mi Kalino, co Kościół proponuje ludziom poza prawdami zagarniętymi? Co daje ponad to? Obietnice życia wiecznego dla słabych lub wygodnych? No co? Co mi może dać Kościół czego nie mogę mieć jako niewierząca?

Kaliana
2012-11-18 22:18:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
JanPawianII wiem ze wydaje Ci sie glupi, w koncu nie zgodny z twoim przekonaniem. Ale prawda jest taka ze nie postawiles sobie pytania co to jest cywilizacja. To kultura. A na czym byla budowana nasza kultura? Na religii. Swoja droga uszanuj to ze ktos ma inne zdanie, a nie od razu wyzywasz.

hetera
2012-11-18 23:22:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kaliano, nie zauważyłam aby cywilizacja, kultura, nauka zaczęły się z kościołem. Nie zgadzam się z tym, że to jest moja "kultura". Co prawda współistniała i się przeplatała ale nie była pierwsza.

adonai
2012-11-15 21:09:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
a w szponach trzyma kromkę chleba z twarożkiem :-)

ster000
2012-11-15 21:36:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
dobrze niuchasz adonai, blisko, ciepło, ciepło... lisku

JanPawianII
2012-11-15 22:26:54
Ocena: -4(glosow:12)-+
To papieska kremówka z Wadowic :D

samzi
2012-11-16 00:48:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
jak to jest śmietanka z kolanka

ster000
2012-11-15 20:51:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
trzeba będzie się za jakiś czas katopultować, zt katapultować z tej imprezy:)

BoaKrztusiciel
2012-11-15 20:35:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
Heterko, chyba otworzyłaś puszkę Pandory. Impreza na ponad 200 wpisów, a tu jeszcze młoda godzina. Alkoholu zabraknie;)

neurotyczny_jan
2012-11-15 20:27:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
niestety nas to czeka. mam nadzieję, że nie dożyję tych czasów.

Frau_Ulrika
2012-11-15 20:20:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jestem wierząca... Ale wyznaję zasadę - im dalej księży tym bliżej Boga...

piotrek2011m
2012-11-15 20:18:47
Ocena: -1(glosow:29)-+
Nie róbcie nam z orła pedofila.

demigod666
2012-11-15 19:58:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

demigod666
2012-11-15 19:54:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
katolicy, ateiści... obydwie strony lubią jechać na tych drugich, fakt że kościół katolicki jest zakłamaną i dążącą tylko do pieniędzy instytucją, ale to nie ich a ISLAMU powinniśmy się bać, bo jeśli on wejdzie tak jak dzieje się to obecnie w krajach zachodniej europy

demigod666
2012-11-15 20:00:01
Ocena: 6(glosow:6)-+
to dopiero będzie przesrane, każdy z innymi poglądami niż ich zostanie ostatecznie zlikwidowany i waszego narzekania już nikt nie usłyszy

Anti-Religion
2012-11-15 20:12:43
Ocena: 0(glosow:12)-+
Bla, bla, bla. Żydzi, Stalin, Hitler i wiele innych odmieńców próbowali zmienić ten kraj i co? Polska to nie zafajdani Holendrzy którzy pozwalają sobie po głowie skakać. Żaden pieprzony Mahomet nie będzie się u nas panoszyć i tyle.

Starbreaker
2012-11-15 21:42:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
@Anti-Religion: Powiedz to Lewakom w twarz to zostaniesz faszystą roku. Lewica rządzi w tym kraju, skutki widzimy wszyscy. Jeśli nie potrafimy pozbyć się pasożytów z PZPR, SLD, Palikociarni i Unii Wolności to jakim cudem mamy powstrzymać inwazję Islamu?

Starbreaker
2012-11-15 21:52:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Poza tym akurat Żydom i Stalinowi się udało, a skutki odczuwamy cały czas. Po Stalinie zostały pokolenia komunistów z wypranymi mózgami, a żydzi cały czas mieszają.

kika1980r
2012-11-15 19:00:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na miniaturce wygląda jakby był w sukience Marilyn Monroe.

PawelSan
2012-11-15 18:40:22
Ocena: -2(glosow:22)-+
Po pierwsze KK nie ma żadnych fanów (wiocha za tytuł), A po drugie to Watykan jest państwem bogatym więc wolałbym żeby Polska podlegała pod Watykan niż była w upadajacej i ogarnietej kryzysem UE...

lucy123
2012-11-15 18:45:37
Ocena: -2(glosow:14)-+
Przeczytaj opis raz jeszcze, a potem drugi i trzeci aż zrozumiesz co tam jest napisane...

guido1970
2012-11-15 19:03:55
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jeżeli nie uwzględniłeś zwolenników PiS-u,i "radiomaryjowców",to faktycznie,KK,nie ma fanów.Druga sprawa to kryzys.Ten ekonomiczno-polityczny (w U.E.),wierzę że jest do opanowania,natomiast kryzysu wartości w KK(o ile ten je kiedykolwiek posiadał),opanować się nie da.

Stonka102
2012-11-18 01:01:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

StachTraktorzysta
2012-11-15 18:22:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
W-wa jest podzielona przez bande z Pruszkowa i z Wołomina. a świat jest podzielony przez bandę z Watykanu i bandę z Izraela. Gdzieniegdzie istnieje jeszcze czerwona banda, pod którą wcześniej byliśmy. wszyscy oni chcą tylko jednego. żebyś na nich pracował jak wół.

Max74
2012-11-15 18:05:34
Ocena: 1(glosow:23)-+
To chyba Twoje marzenie Hetero i Tobie podobnych wojujących ateistów. Wtedy mielibyście dopiero poczucie spełnienia jak rzeczywiście chciałby ktoś Was palić na stosie. Niestety, ale nikt nawet świeczki Ci nie zapali. 1000 lat KK i jakoś dalej rząd w Wawce.

lucy123
2012-11-15 18:20:59
Ocena: -2(glosow:14)-+
Cześć Max. Myślę że trzeba umieć być ateistą, tak samo jak trzeba umieć być wierzący. Nie wystarczy mówić jestem taki a taki, tylko trzeba to pokazywać w czynach, bo jak wiadomo mówić można wszystko. Nie wiara czy jej brak czyni nas ludźmi a nasze postępowanie.

Max74
2012-11-15 18:33:17
Ocena: 8(glosow:14)-+
Toteż staram się być miłym katolem i nie wstawiam absurdów na moich ateistycznych braci i siostry, z którymi niejednokrotnie trzymam jeden front innych okazjach ;-)

lucy123
2012-11-15 18:43:07
Ocena: 3(glosow:15)-+
Absurd nie dotyczy wiary tylko kościoła :)

ster000
2012-11-15 19:42:20
Ocena: -3(glosow:9)-+
siemka Max - miły katol:))))))))))))))) zabiorę Cię na swój pierwszy statek kolonizacyjny w kierunku galaktyki andromedy:) jeszcze brakuje paru części ale już niebawem... na razie jest pod przykryciem ale i tak nie da się ukryć, ze będzie mieć kształt krzyża.

ster000
2012-11-15 19:44:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
będziesz pierwszym oficerem jak chcesz. Nie mam jeszcze nazwy dla niego, jeszcze troche brakuje do zbicia butelki szampana o jego burte:)

Max74
2012-11-15 20:05:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Też byłem fanem Star Treka i Gwiezdnych Wojen ;-)

Anti-Religion
2012-11-15 20:15:40
Ocena: -3(glosow:11)-+
Max74 - "1000 lat KK i jakoś dalej rząd w Wawce"? Poczytaj troszkę historii zanim bzdury będziesz pisać. Nasz kraj nigdy nie był katolicki i słynął z tolerancji religijnej, a to jednorodne badziewie jakie jest teraz zawdzięczamy Hitlerowi, Stalinowi i wam katole.

ster000
2012-11-15 20:25:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
dobrze że do tych fantastyk nie było zarzutów, chociaż...(?) widziałem już sapania do nowszych filmów ale z półki magii i czarów. Że wbrew Bogu czy z dogmatami diabelstwa, jakieś takie dyrdymały przeokrutne, tylko ze z ust wysoko postawionego przedstawiciela krzyża. Na poważnie.

Max74
2012-11-16 10:58:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sam słyszałem coś o Harrym, jaki to okultysta ;-) Cóż, niektórym mamusie nie czytały bajek na dobranoc no i takie są efekty.

mujer
2012-11-15 17:04:09
Ocena: 4(glosow:20)-+
Jestem wierząca ale nie praktykująca. Kościół nas oszukuje może nie tyle on sam co osoby nim kierujące tak więc tak jak lucy123 napisała wolę mieć indywidualny kontakt z Bogiem niż przez tych oszustów.

slawek1711
2012-11-15 17:52:53
Ocena: -1(glosow:17)-+
Niema czegos takiego czy mozna byc ciepłym a jednoczesnie zimnym?

StachTraktorzysta
2012-11-15 18:32:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
slawek1711. nasłuchałeś się czarnej propagandy, a teraz chodzisz i powtarzasz.

riv77
2012-11-15 18:57:12
Ocena: -2(glosow:10)-+
Popieram slawka. Nie ma czegoś takiego jak wierzący niepraktykujący.

lucy123
2012-11-15 19:00:58
Ocena: 2(glosow:12)-+
Cycki opadają... Nie ma? Czyli jeśli nie modlisz się i nie chodzisz do kościoła to znaczy , że jesteś nie wierzący?

riv77
2012-11-15 19:09:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Lucy. TAK TAK TAK TAK. Tylko sobie wmawiasz że wierzysz. Robisz iluzje samemu sobie. Jeżeli ktoś mówi, że jest wierzący, a niepraktykujący, jest jak złodziej który chce dostać zapłatę po śmierci za niewykonaną pracę.

riv77
2012-11-15 19:12:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeżeli ktoś mówi, że tylko wierzy, to ma martwą wiarę.... A wtedy to jest żadna wiara.

lucy123
2012-11-15 19:20:05
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ja jestem nie wierząca więc tylko pytam. Ale wydaje mi się , że nie trzeba chodzić do kościoła i modlić się żeby być wierzącym. Wydaje mi się że o wierze świadczy nasze postępowanie, kierowanie się wolą Boga i przykazaniami. Czy jeśli zamiast iść do kościoła na mszę..

lucy123
2012-11-15 19:21:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
codziennie wieczorem będę rozmawiać z Bogiem i modlić się we własny sposób to nie wystarczy to żeby uznać mnie za wierzącego? Z całym szacunkiem ale uważam , że błędnie myślisz.

riv77
2012-11-15 19:34:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
Lucy z całym szacunkiem, ja napisałem to co jest w Biblii. "(Mt 7,21.24-27) Jezus powiedział do swoich uczniów: Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie."

riv77
2012-11-15 19:41:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2012-11-15 19:42:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
I właśnie to samo napisałam, dokładnie to co jest w cytacie jaki podałeś " Wydaje mi się że o wierze świadczy nasze postępowanie, kierowanie się wolą Boga i przykazaniami" Za to też jest napisane w biblii że Bóg nie chce, aby stawiać mu świątynie. Każdy kto na prawdę wierzy w Boga nie będz

mujer
2012-11-15 19:44:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
To ciekawe jaka była ta wola ojca bo na pewno nie taka by uczestniczyć w tym całym cyrku który obecnie wyprawia się w kościołach.

lucy123
2012-11-15 19:44:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
modlił się na pokaz w tłumie zebranym w kościele , a będzie miał swój indywidualny kontakt z Bogiem. Będzie praktykował jego nauki i szanował imię jego. Mylisz się mówiąc, że Bóg chce nas widzieć w kościele. Znajdę ten cytat i Ci napiszę.

lucy123
2012-11-15 19:46:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mt 6, 5-7 "Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę.Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, któ

mujer
2012-11-15 19:46:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
lucy123 Dokładnie, idealnie ujęte

lucy123
2012-11-15 19:48:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
który jest w ukryciu.A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani"Czyli przekładając na nasze Bóg uważał że należy modlić się w odosobnieniu bo nawet modlenie się na głos jest obłu

lucy123
2012-11-15 19:51:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
jest obłudą tak jak modlenie się w miejscu publicznym.. To są słowa z biblii znajdź je sobie masz podane gdzie są i napisz mi jeszcze raz , że tylko człowiek chodzący do kościoła jest wierzący a ten co nie , nie jest... JEśli w dalszym ciągu zostaniesz przy swoim to znaczy, że nie bronisz wiary..

lucy123
2012-11-15 19:52:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
a jedynie ślepo chcesz udowodnić że masz racje. Pamiętaj , że jesteśmy tylko ludźmi..

riv77
2012-11-15 19:56:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tutaj nie chodzi o kamienie i więzienie dla Boga. W kościele nie jest najważniejszy kamień, ławki czy malowidła. Ale tabernakulum. Jak sobie wyobrażasz gdzie by go mieli trzymać. Jakby nie było budowli.

riv77
2012-11-15 20:03:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ten fragment który użyłaś nie jest odnośnie nie chodzenia do kościoła. Tam się nie chodzi po to, aby pokazać innym że się modli. Ten fragment mówi o ludziach którzy wiarę i religie mają tylko na pokaz. Kościół nie jest na pokaz. Tam jest ktoś więcej.

hetera
2012-11-15 20:05:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przytocz taki fragment który mówi, że osoba która wierzy, postępuje z nakazami bożymi ale nie chodzi do kościoła nie jest wierzącą.

lucy123
2012-11-15 20:06:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie zmienia to faktu, że jest to wbrew woli Boga, więc robicie coś czego Bóg nie chciał, nie będę tego komentować. Napisane dosłownie jest aby modlić się w odosobnieniu a wyraźnie napisałeś, że taki ktoś wierzącym nie jest, udowodniłam Ci że się mylisz. A jak nie macie gdzie przechowywać tabernakulu

riv77
2012-11-15 20:07:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jest także napisane : "Mateusza 18:20: "A gdzie dwóch albo trzech zbierze się w imię moje, tam Ja jestem pośród nich."" Czyli kościół, czyli także budynek. I trzeba też zrozumieć co to jest msza.

lucy123
2012-11-15 20:08:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
To zróbcie miejsca przeznaczone do przechowywania tego, a nie stawiacie domy modlitewne wbrew woli Boga i mówicie, że jesteście bardziej wierzący niż Ci którzy postępują zgodnie z jego słowami. Gratuluję.

hetera
2012-11-15 20:10:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
To nie dowodzi, że ludzie nie zbierający się nie są wierzący.

riv77
2012-11-15 20:11:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jeżeli nie wiecie. To dlaczego jedna i druga ateistka przytaczacie cytaty których nawet nie rozumiecie. Pan Jezus nie stronił os świątyń. Także i w nich nauczał. To dlaczego mówicie że Bóg nie chce świątyń.

lucy123
2012-11-15 20:14:04
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dyskusja z Tobą nie ma sensu jeśli po takim argumencie upierasz się dalej przy swoim a tak właściwie to już sam zapomniałeś o co Ci chodzi. Twierdziłeś że osoba nie chodząca do kościoła jest niewierząca a ja Ci udowodniłam że się mylisz. i dlaczego sugerujesz , że to my nie rozumiemy?

riv77
2012-11-15 20:16:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja mu współczuje temu co mówi że wierzy ale nie praktykuje. Bo bierze całe swoje grzechy na swoje barki i sam stanie przed Bogiem i będzie musiał się z nich wszystkich tłumaczyć. I przez jeden tylko grzech śmiertelny trafia się wtedy do piekła.

hetera
2012-11-15 20:19:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale ich nie budował i ich nie wymagał. Nie są niezbędne do wiary. Nie wiem czego tu nie rozumieć. Bardzo proste logicznie. Widać nie jesteś zadowolony, że nie rozumiemy ich tak jak Ty byś sobie życzył.

lucy123
2012-11-15 20:22:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
To chyba tak powinno być że człowiek bierze swoje grzechy na swoje barki i sam z nimi staje przed Bogiem. Myślisz, że Bóg nie przyjmie go po śmierci do domu swojego bo modlił się sam a nie z tłumem na pokaz?

riv77
2012-11-15 20:23:04
Ocena: -3(glosow:3)-+
Bo osoby które są ateistami bronią osobę, która jest niby wierząca. Która myśli że przez jeden paciorek dziennie będzie zbawiona. Która myśli że wystarczy tylko wierzyć. Żal mi go po śmierci marnie skończy taka osoba jeżeli się nie zmieni.

hetera
2012-11-15 20:23:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czyli jednak można być wierzącym i niepraktykującym. :)

riv77
2012-11-15 20:25:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Lucy. Nie bo jest brudny dlatego że ma grzech, a sama modlitwa grzechu nie zmyje.

mujer
2012-11-15 20:26:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
riv Na szczęście nie ty będziesz mnie sądzić. To raz a dwa Bóg jest miłosierny prawda a ja wierzę z małym wyjątkiem że nie uczęszczam na msze nie sądzę aby był to grzech potępiający ale przecież Ty tak dobrze znasz Pismo Święte

lucy123
2012-11-15 20:28:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co zmyje te grzechy? Osoba która modli się sama w odosobnieniu nie myśli że będzie zbawiona bo odwali modlitwę, to wy robicie to kur*wa na pokaz i to ty nie rozumiesz cytatu jaki przytoczyłam. Nie ważne czy robisz to w tłumie ludzi czy samemu, ważne czy robisz to szczerze!!

riv77
2012-11-15 20:29:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
I dlatego napisałem trzeba zrozumieć co to jest msza. Ale wy ateiści tego nie zrozumiecie, a się wypowiadacie na temat co jest wam obcy. Wiecie kto to jest ignorant. Dajecie cytaty które kiedyście usłyszeli ale nie rozumiecie.

lucy123
2012-11-15 20:31:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja pierd*ole.. Ty jesteś najmniej szczerze wierzącą osoba jaka się tu wypowiada i pokazuje to Twoje chore udawadnianie na siłę swojej racji. Ważniejsze dla Ciebie jest "wygrać" dyskusję niż kierować się tym co Bóg powiedział. Zobaczymy jaki los czeka na Ciebie kiedy umrzesz..

lucy123
2012-11-15 20:35:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Cytat który Ci dałam nie jest cytatem , który kiedyś usłyszałam. Wielokrotnie czytałam biblię bo interesuje się religią. I nie mów mi , że się nie znam bo nasza rozmowa potwierdza to, że się znam i to bardzo dobrze. Prędzej Mujer pójdzie do tego waszego nieba niż Ty..

Anti-Religion
2012-11-15 20:40:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Riv - po pierwsze, wiara i religia to dwie różne rzeczy. Skoro rzucasz tak cytatami, ja też jeden dorzucę. Słowa Jezusa: "Nie domy z kamienia tylko ludzkie serca są świątyniami Boga". Ale czy taki zaślepiony tuk to zrozumie???

hetera
2012-11-15 20:48:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co ty myślisz, że ja nigdy na mszy nie byłam? Może nie rozumiem twojej pokrętnej kościelno- fanatycznej interpretacji.. Nie mam jednak większych problemów z logiką.

Homo_erectus
2012-11-16 14:18:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
@riv, podpisuję się pod Lucy i tym co napisała, ale zmiótł cię z ziemi Anti- Religion, nie masz na to już argumentu i dlatego milczysz, ale może to dobrze, może taka dyskusja słoni cię do głębszej refleksji nad sobą i swoją wiarą

dawid635
2012-11-17 08:30:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ty jesteś Piotr [czyli Opoka], i na tej opoce zbuduję Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie"

dawid635
2012-11-17 08:31:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bóg podczas Przemienienie Chrystusa na górze Tabor powiedział: Ten jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie. Chrystus, w którym Bóg objawia siebie zakłada Kościół. Wniosek jest prosty- Kościół jest nierozerwalnie związany z Bogiem. Dalej- Chrystus ustanowił Eucharystię...

dawid635
2012-11-17 08:34:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Oto Ciało Moje...". I Najświętszy Sakrament to największy Skarb Kościoła. Nie wolno Go trzymać w puszcze po herbacie. Dalej- świątynią Ducha Świętego jest ciało każdegov z nas. Patrz- obrzęd chrztu. Ale. Świątynia to miejsce, gdzie słuchasz Słowa Bożego...

dawid635
2012-11-17 08:36:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
... Jego wyjaśnienia, gdzie wraz z CAŁĄ WSPÓLNOTĄ KOŚCIOŁA uczestniczysz w Eucharystii, gdzie karmisz się Ciałem Chrystusa, który sam powiedział, że kto spożywa ten Chleb, będzie żył na wieki. A po co wierzymy? O ciekawe pytanie. Znacie odpowiedź na to?

dawid635
2012-11-17 08:37:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aby dostąpić zbawienia. To wszystko, co działo się w Starym Testamencie zmierza ku Chrystusowi, który przyszedł na świat aby nas odkupić. Zbawić. I dał nam wszystko co potrzebne. Nawet samego siebie w Ofierze Mszy. Krótki wniosek- Kościół jest nierozerwalnie złączony...

dawid635
2012-11-17 08:40:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
... z Bogiem. Cała wola Boga w tym właśnie się objawiła. Poza Kościołem nie znajdziemy środków, które posłużą ludziom do zbawienia. Są oczywiście przypadki, gdy człowiek jest dobry, ale o Bogu NIE SŁYSZAŁ. I zbawienie otrzyma. Ale to dużo do pisania

dawid635
2012-11-17 08:42:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ok, powiedziałem krótko o Kościele więc teraz o czas na kościół. Proste- mentalność ludzi. Prorok musiał dostosować proroctwo do sposobu myślenia ludzi. W czasach starotestamentalnych wierzono, że mury świątyni ograniczają Boga, że znajduje się tylko w tzw. Świętym Przybytku

dawid635
2012-11-17 08:45:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
I aby jasno dać do zrozumienia, że owszem, Bóg W SPOSÓB SZCZEGÓLNY przebywa w świątyni, ale jej ściany Go nie ograniczają, prorok powiedział, że Bóg jest w nas. Bo jest. Jest takie twierdzenie, że poprzez poznanie stworzenia dojdziesz do poznania Stwórcy.

hetera
2012-11-17 11:30:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
A nie występują tam przypadkiem dwa różne słowa?Kamień i skała/opoka?Co prawda nie czytałam w oryginale-tylko o tym słyszałam:)I czy to Boga przypadkiem nie nazywano Opoką?Przypuszczam,że temat przedstawia się tak samo jak sprawa piekła.Jakoś wolę protestanckie rozumienie tematu kościoła.

dawid635
2012-11-17 14:59:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dawid635
2012-11-17 15:17:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
PETRUS- Piotr; PETRA- skała. Zachodzi tutaj zmiana rodzaju, bo Piotr to rodzaj męski, skała- podobnie jak w j. polskim- żeński. To jest ta różnica. Kościół zbudowany jest na fundamencie Apostołów, a Chrystus jest Jego Głową. I On udzielił władzę pasterską Piotrowi

riv77
2012-11-17 18:57:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie milczałem przez to, że mnie zagięliście. Nie zmieniłem swojej wiary i poglądów. Po co mam się kłócić z ludźmi którzy nie rozumieją Biblii. Trzymają się jednego cytatu którego nie rozumieją. I każą wręcz uznać swoją racje. Taka rozmowa nie ma sensu kiedy się rozmawia z betonem.

dawid635
2012-11-17 19:22:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
riv, jeśli z jednej strony nie można dotrzeć, próbuj z drugiej. I z trzeciej, czwartej; jeśli znasz się na Piśmie Swiętym, to podważysz każdy cytat atakujący Kościół. Bo Kościół poznaje objawienie dzięki Tradycji apostolskiej i właśnie dzięki Pismu Świętemu.

riv77
2012-11-17 19:40:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jest napisane w Biblii, aby nie rzucać swych pereł przed świnie bo one mogą nawrócić, podeptać te perły i jeszcze ciebie rozszarpać. Ja uznałem was za takie świnie, więc milczałem. Po co mam rzucać swoje perły przed was. Dawid635 zgadzam się z tobą w 100%.

riv77
2012-11-17 19:45:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dawid wiem że dziki znajomości Pisma Świętego i tradycji Kościoła obali się takie poglądy. Tylko ja mam ograniczona liczbę komentarzy do dodania i jeszcze w komentarzach jest ograniczona liczba liter do napisania.

riv77
2012-11-17 19:50:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Te moje komentarze wyżej ze wcześniejszych dni były pod oszczałem wygłodniałych wilków. Szczekały i szczekały, a przez głos dzikich psów głos człowieka jest słabo słyszalny. Najzabawniejsze jest to że ateistka zaczęła pisać, kto jest bliżej Boga, a kto nie.

riv77
2012-11-17 20:01:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiadomo, że dla niektórych pseudo wierzących i ateistów dobry jest protestantyzm, bo jest to wiara złodziei i leni. "Wiara", która jest równią pochyłą ku ateizmowi. Nie ma zbawienia poza K(k)ościołem i nie można tylko i wyłącznie ograniczyć się do paciorka na wieczór. Dzięki Dawid.

hetera
2012-11-18 03:56:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Riv, ja logikę bardzo dobrze zdałam, zdecydowanie nie mam problemów ze zrozumieniem tego typu rzeczy (wymagają tego ode mnie studia). Wychodzi na to, że i masa protestantów nie rozumie biblii bo pojmują ją inaczej niż KK a co za tym idzie Ty. Mieć inne zdanie to znaczy szczekać i atakować. Jakie to

hetera
2012-11-18 04:01:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
typowe... "dla niektórych pseudo wierzących i ateistów dobry jest protestantyzm, bo jest to wiara złodziei i leni."- tutaj pięknie obnażasz swoją ignorancję i niewiedzę... Protestanci pomylili Ci się chyba z KK :) Jesteś uroczo zindoktrynowany.

hetera
2012-11-18 04:03:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dave "będzie się wydawało, że podważyłeś" a "podważyłeś" to dwie różne sprawy :) Tak jakby Cię jeszcze nikt nie uświadomił. Wracając. Petrus to ponoć Piotr albo kamyk a petra to skała albo opoka a tak nazywano Boga. Zresztą z tego co pamiętam to Piotr nie sprawował władzy nad i n

hetera
2012-11-18 04:07:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
i nie decydował za apostołów.. Wojnę na cytaty jednak musimy przeprowadzić jednak kiedy indziej...na początku muszę przejechać się do babci i w wielkiej stercie niepotrzebnych książek na strychu znaleźć biblię(jeśli jej ktoś nie wyrzucił)..Poszukam przy okazji Alicję w Krainie Czarów :) Pozdrawiam.

hetera
2012-11-18 04:10:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Przepraszam. Pomyliłam nazwy użytkownika. Dawidzie. Nie wiem czemu ale wiecznie mi się myli :)

Homo_erectus
2012-11-18 13:51:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
jesteście zacofani i tyle, staram się szanować wierzące osoby ale przychodzi mi to z trudem, wyznajecie wiarę, którą przyjęliśmy tylko i wyłącznie z pobudek politycznych, gdyby nam bliżej było to islamu, latalibyście teraz z karabinami. To człowiek stworzył boga nie bóg człowieka

dawid635
2012-11-22 14:58:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
2012-11-15 17:03:02
Ocena: -3(glosow:17)-+
I znalazla sie banda osob wierzacych,ktorzy wyzywaja wstawiajaca od idiotek,glupkow itp ,itd bo ma wlasne,odmienne zdanie. Jakie to piekne, nie zapomnijcie sie wyspowiadac w niedziele za obraze siostry swej,ktora bog nakazuje kochac mimo wszystko:)

lucy123
2012-11-15 17:13:18
Ocena: -1(glosow:15)-+
Kolejny raz sprawdza się przysłowie..."Krowa która dużo muczy, mało mleka daje"

dragonow
2012-11-15 17:29:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak ja bym takich ludzi jak Ty ślicznie i merytorycznie zgnoił, ale mam za mało znaków:)Idiotami są wszyscy profani, którzy wypowiadają się na temat, o którym nie mają zielonego pojęcia. Antycypuję(ironicznie)-autorka pewnie zna się na teologii, historii KK, wie czym jest ateizm...:)

Homo_erectus
2012-11-15 17:48:18
Ocena: 1(glosow:13)-+
dlaczego mamy (ateiści) nie znać się na rzeczy? wychowałam się w katolickiej rodzinie, miałam w szkole (niestety) religię, niemalże codziennie słyszę o kościele i księżach, więc niby czego mam nie wiedzieć?

hetera
2012-11-15 17:52:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
Liznęłam odrobinę historii i filozofii... Wiem jednak, że nic nie wiem. Rozumiesz szanowny hm, erudyto(?). Pozdrawiam :)

ferdal
2012-11-15 17:53:12
Ocena: -3(glosow:13)-+
dragonow kolejny typowy katol.którego znakiem rozponawczym jest obrażać osoby o odmiennych niż on poglądach,tak jest kiedy brakuje argumentów.

lucy123
2012-11-15 17:56:34
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nie wierzysz - Nie wiesz.. :)

dragonow
2012-11-15 18:13:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jakieś merytoryczne argumenty są czy tylko będziecie jakieś pustosłowa pisać? Homo erectus, Ferdal-nie trafiliście:) Otóż odrzucam teizm oraz popieram antyklerykalizm, ale wymagam również wiedzy, dyskusji, a nie lewackiej propagandy-szeregu bezcelowych inwektyw i idiosynkrazji. To takie trudne?

Homo_erectus
2012-11-15 18:17:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
to bardzo łatwe, na jaki temat chcesz pogadać? rzuć jakimś topikiem, ja bardzo chętnie napiszę co myślę, co wiem i nie będę przy tym nikogo obrażać, zarzucasz nam że nie mamy wiedzy, więc sprawdź to

lucy123
2012-11-15 18:23:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dragonow, zgadzam się że przeważnie potrzebne są argumenty, ale czasami ludźmi kierują takie rzeczy , które ciężko jest przelać w słowo pisane. Czasami są to też rzeczy których nikt inny poza tą osobą nie zrozumie. Więc nie zawsze łatwo jet użyć satysfakcjonujących przeciwnika argumentów.

hetera
2012-11-15 18:27:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dragonow błyszczysz nam jak gwiazda na niebie, zamierzenie to pewne. Ciekawa jestem tylko celu :)

zgr3d666
2012-11-15 16:49:39
Ocena: 2(glosow:10)-+
Mnie jako Polaka, razi również użycie godła państwowego w swojej prywatnej wojence przeciw ludziom wierzącym. Wasi przodkowie walczyli za ten kraj, a wy se jaja robicie z symbolu za który umierali. Powodzenia w waszej "wzniosłej" walce ze złym kościołem KK.

hetera
2012-11-15 17:14:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie walczę z wierzącymi, wyrażam własne zdanie o instytucji. Będę drobiazgowa. Godłem naszym jest biały orzeł na czerwonym tle.

lucy123
2012-11-15 16:41:53
Ocena: -1(glosow:13)-+
Dla tych co pytają autorkę pod jakimi prawami kościoła jesteśmy. Przeczytajcie opis raz jeszcze to zobaczycie tam takie zdanie "Największe marzenie KK.." Odp. na wasze pytanie jest taka, że być może nie jesteśmy ale KK bardzo by tego chciało. Taka moja interpretacja ale ja się nie znam.

TempyCh
2012-11-15 16:16:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
a podobno w bazylice w licheniu odkryto średniowieczne freski uznano to za cud i już bazary stawiają

zgr3d666
2012-11-15 16:16:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zgr3d666
2012-11-15 16:15:12
Ocena: 4(glosow:20)-+
Jak mnie to śmieszy, te wasze komentarze. Że kościół zły, że trzyma w średniowieczu. Z takimi ludźmi to nie można normalnej dyskusji prowadzić. Przeczytają w życiu 1 książkę, niegrubą, a potem chodzą po forach i hejtują bo jest modnie. Się matoły douczcie trochę, łyknijcie trochę historii, jakiegoś

zgr3d666
2012-11-15 16:17:50
Ocena: 4(glosow:16)-+
jakiegoś WOSu, geografii. I wtedy porównajcie KK z Islamem, Buddyzmem. Zobaczcie kto kogo trzyma w średniowieczu. Ale hejtowanie islamu nie jest modne, zrobisz jedną karykaturkę Mahometa i ambasadę Ci spalą. A KK ? Ich to można gnębić, nie odpowiedzą. I zaraz zacznie się hejt za nick :)

lucy123
2012-11-15 16:18:48
Ocena: -2(glosow:18)-+
Dlaczego nie szanujecie ludzi z innymi poglądami? Dlaczego uogólniasz? To nie nasza wina, że ateizm zrobił się "modny" są ludzie którzy nie wierzą a szanują wiarę, ale podkreślam wiarę a nie kościół. I choć z pewnością są księża prawdziwi z powołania to jednak nie oszukujmy się..

lucy123
2012-11-15 16:22:01
Ocena: 2(glosow:18)-+
jest wielu księży którzy chcą się nachapać i co najgorsze w ogóle nie są wierni składanym ślubom. W każdej społeczności są źli i dobrzy członkowie. I nie traktuj każdego ateisty jak przemądrzałego gimbaza idącego za "modą" bo są jeszcze normalni ateiści tak jak i sa normalni i nienormalni

zgr3d666
2012-11-15 16:22:01
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ja szanuję, to ludzie tacy jak autor tego "zdjęcia" nie szanuje mnie. Powiem mu że jest debilem i jego poglądy są kretyńskie, to się zacznie rzucać, że go obrażam. On powie mi, że jestem głupi bo szanuję kościół i jego dokonania to zbierze poklask, że taki mądry jest, postępowy.

lucy123
2012-11-15 16:25:01
Ocena: -1(glosow:17)-+
księża. Ja szanuję wierzących, ale nie takich którzy ślepo idą za kościołem i nie myślą samodzielnie, bo to już jest chore. Trzeba mieć umiar we wszystkim a nie jak te emerytki dają po 100 zł na tacę w kościele "bo na nowy dach" a potem jęczą , że na leki nie mają.

riv77
2012-11-15 16:29:09
Ocena: -1(glosow:13)-+
Lucy przestań wciskać kit. Gdzie ateiści szanują wierzących. Ile razy spotkałem ateistów to szydzili i wyśmiewali mnie bo jestem wierzący. Gdzie ich tolerancja? Nie mają jej. Nie szanują wiary bo bluźnią z niej. Więc przestań mydlić oczy.

zgr3d666
2012-11-15 16:30:29
Ocena: -5(glosow:9)-+
Jakie śluby ? Widzisz, już lemingozą się zarażasz. Śluby składają zakonnicy, kapłani mają święcenia i przysięgę wierności biskupowi. Czyli są jakby jego podwładnymi. I tak, są tacy którzy powiedzmy delikatnie się nie nadają do tego. To tylko ludzie.

zgr3d666
2012-11-15 16:31:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
No, nie mają na leki bo im Słońce Peru gówno daje.

ferdal
2012-11-15 16:31:59
Ocena: 1(glosow:15)-+
zgr3d666 widzę że typowy polski katolik z Ciebie,kiedy ktoś ma inne poglądy niż Ty,to jedyne co potrafisz to obrazić,powiedzieć że jest nieukiem.Gratuluję właśnie dlatego nie szanuję ludzi takich jak Ty,nie potraficie podjąć dyskusji.

lucy123
2012-11-15 16:34:14
Ocena: 5(glosow:13)-+
JA piszę do Ciebie normalnie a Ty mnie atakujesz. Nie powiedziałam, że wszyscy ateiści szanują wierzących ale że są tacy. Może przeczytaj jeszcze raz co napisałam bo mam wrażenie , że przeczytałeś wpis innej osoby. Składanie przysięgi to ślubowanie więc tego słowa się nie czepiaj..

lucy123
2012-11-15 16:37:25
Ocena: 5(glosow:13)-+
I nie mydlę oczu a jedynie chce żebyście wszyscy patrzyli obiektywnie i nie uogólniali i zwracam się z tym zarówno do wierzących jak i ateistów. Zacznijcie czytać ze zrozumieniem tak jak jest napisane a nie widzicie wypowiedzi "przeciwnika" tak jak chcecie.. :(

zgr3d666
2012-11-15 16:38:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zgr3d666
2012-11-15 16:40:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
Napisałaś "ślubom", nie "ślubowaniu". Taka mała "różniczka".

lucy123
2012-11-15 16:44:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
To miło, że z całej mojej wypowiedzi przyczepiłeś się do jednego mało istotnego słowa. Ja nie jestem Twoim wrogiem więc mnie tak nie traktuj. Wbrew pozorom jesteśmy w takiej samej sytuacji.

zgr3d666
2012-11-15 16:44:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dobra, to mój ostatni ścianopost. Zarzucacie mi, że kogoś obrażam, atakuję. Pierwszy z brzegu komentarz "oświeconego inteligenta" : To fakt. Kościół katolicki to powiew średniowiecza. Nie mogę uwierzyć, że w naszym kraju wierzy się w takie biblijne bzdury. Gadający wąż, człowiek żyjący

zgr3d666
2012-11-15 16:46:39
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kolejny komentarz tuż nad moim 1 wpisem. I to ja jestem tym złym, gdyż bronię swoich racji i raz użyłem słowa "matoły". Kolejna rzecz, takie fotomontaże powinny nie tylko mnie bulwersować, jako katolika, ale i was postępowi ludzie.

hetera
2012-11-15 17:23:28
Ocena: -1(glosow:11)-+
Większość ateistów (nie tych pseudo) ma sporą wiedzę. Książki czytam nałogowo. W nosie mam modę...niewierząca jestem już spokojnie z 10 lat- przestałam wierzyć w Boga chwilę po Mikołaju. Drażni mnie akurat KK bo to on stara się narzucać mi swoje prawa i jest w Polsce faworyzowany.

hetera
2012-11-15 17:56:18
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zgr, przykro mi, iż za obrazę własną uważasz to, że ktoś ma zdanie inne niż Ty.

kawalrafala
2012-11-15 16:11:18
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-11-15 16:18:51
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-11-15 16:24:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-11-15 16:25:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
2012-11-15 16:27:56
Ocena: 4(glosow:12)-+
Rafał, zawsze byli ateiści tylko kiedyś za bycie ateistą byłeś ukamieniowany, bo religia była świętością więc ludzie nie wierzący bali się o tym mówić. Zawsze jest czarne i białe i zawsze będą wierzący i ateiści a prawda jest taka, że tylko kościół stoi między nami..

lucy123
2012-11-15 16:29:08
Ocena: 3(glosow:11)-+
Po prostu szanujmy swoje poglądy i dajmy prawo być ludziom innym niż my sami...

kawalrafala
2012-11-15 17:20:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-11-15 17:22:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2012-11-15 17:29:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie urągam wierzącym.Nie odróżniasz wiary od instytucji.Uważam,że KK i jego fanatycy bardzo by chcieli aby tak jak wyżej było i zaciekle do tego dążą.Kościół powinien wytyczać ścieżkę duchową a nie w polityce.Wiesz,nawet mnie niewierzącą razi porównanie Kościoła do Jezusa,to dla niego obraźliwe.

lucy123
2012-11-15 17:30:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja jestem zwolenniczką kierowania się sobą i swoim sumieniem, nie jestem ani za kościołem , ani za polityką, ani za Tuskiem ani Kaczyńskim, jestem za sobą. I chce żeby mnie nie wierząca wierzący traktowali poważnie a nie sugerowali , że teraz jestem ateistką bo taka jest moda..

PIOTR20701
2012-11-15 16:01:40
Ocena: -2(glosow:12)-+
Wasz "ksiądz" to Tusk głupkowete lemingi!.

TempyCh
2012-11-15 16:17:45
Ocena: -4(glosow:12)-+
ssij

lucy123
2012-11-15 15:59:05
Ocena: 5(glosow:11)-+
Nie podoba mi się, że ksiądz to zawód. Bycie księdzem powinno być jak wolontariat, powinni mieć tylko plebanie , mieć co jeść i na podstawowe wydatki. Poświęcić życie i dobrobyt Bogu. Zobaczylibyście wtedy ilu jest księży z prawdziwego powołania, a ilu dla kasy..

GotoToiletXD
2012-11-15 15:49:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dobrze że jesteśmy pod rządami PO ;/

Arkadiusz432
2012-11-15 15:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Podlasiak1977
2012-11-15 15:07:42
Ocena: -2(glosow:12)-+
sznowni ateisci jakie to prawa znow narzuca nam/wam kosciol????

Wiesniakznetu
2012-11-15 15:23:36
Ocena: -7(glosow:17)-+
A choćby religia w szkole. Siedzisz potem codziennie do 15 bo przez 4 lata technikum musi być 8 godzin lekcji religii. Konieczność przyjmowania kolędy w domu (nawet jak cię nie ma). Bez tego nie dostaniesz np. ślubu albo dziecko pierwszej komunii

komercjusz
2012-11-15 15:33:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ateistą nie jestem ale zgadzam się z autorem absurdu.kto to widział żeby w instytucji państwowej gdzie petentami są też ludzie innych wyznań wisiał samotnie krzyż gdzie szacunek i tolerancja dla ich wyznań?? Zresztą przykładów można by mnożyć w nieskończoność

omen100
2012-11-15 15:58:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Religia nie jest obowiazkowa.

riv77
2012-11-15 16:00:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
@Wieśniakznetu. Nie masz obowiązku przyjmowania księdza po kolędzie. Nie musisz uczęszczać na lekcje religii. A jeżeli piszesz o ślubie, a jesteś nie wierzący to po co wyciągasz ten argument. Aby okłamać wszystkich dookoła? To idź weź sobie ślub z urzędu.

riv77
2012-11-15 16:07:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
@komercjusz Nie pamiętam, aby mniejszość rządziła większością. Np. Nie kojarzę, aby jakiś kraj wyprzedawał swoje dobra tylko dlatego, że imigranci tego chcą. No fakt może to robi Polska. Ale to jest chore. Mniejszość nigdy nie rządziła większością.

komercjusz
2012-11-15 18:05:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
riv77 ; nie pisze tu o mniejszości czy większości tylko o wpiepszaniu się kleru do spraw które ich nie dotyczą , każdy niech wierzy w co chce a modlić niech się modli w świątyniach. wiara jest prywatną sprawą każdego człowieka,i nie powinna mieszać się do spraw państwowych,w tym względzie nasz kler

Podlasiak1977
2012-11-15 18:06:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiesniakznetu-religia nie jest przedmiotem obowiazkowym.nie przyjmujesz ksiedz po koledzie,nie chodzisz do kosciola a potem dziwisz sie nie dostaniesz slubu. komercjusz-chrzescian w Polsce jest ponad 90%.tolerancja dla innych wyznan?zapraszam do Egiptu tam zobaczysz jak sie toleruje inne wyznania.

komercjusz
2012-11-15 18:07:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
zaczyna doganiać islam,

kopalik
2012-11-15 15:01:46
Ocena: 6(glosow:12)-+
lepsze to niż półksiężyc nad orzełkiem.

tasior777
2012-11-15 14:52:59
Ocena: -2(glosow:18)-+
Jakie prawa wam narzuca ten znienawidzony KK? do kościoła każe chodzić? Ślub kościelny brać? Dzieci chrzcić? Hetera używając takich stwierdzeń potwierdzasz tylko to, że jesteś głupia

lucy123
2012-11-15 15:46:14
Ocena: 5(glosow:17)-+
I to jest zachowanie katolika. Masz inne zdanie i poglądy to znaczy, że jesteś głupia. Zadałeś jej pytanie to poczekaj na odpowiedź , a nie od razu zakładasz , że jest głupia, nie wiedząc nawet co miała na myśli. Za takie zachowanie właśnie was nie lubię. Za traktowanie się jak najlepszych.

hetera
2012-11-15 17:34:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Może przeczytać niżej... niech się czasem wysili. Przykładowo niech będzie dobrym człowiekiem a nie " na co dzień obrażam bliźniego ale chodzę do kościoła w niedziele więc pójdę do nieba". Polemizowałabym nad tym czy jestem głupia czy mam po prostu odmienne zdanie. Pozdrawiam.

tasior777
2012-11-16 21:39:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Już się nie zasłaniajcie tym, że was ateistów obrażam, to że jest głupia to nie obraza tylko stwierdzenie faktu, a poza tym nie będę stał obojętnie gdy ktoś obraża moją wiarę i przez to mnie samego.

hetera
2012-11-18 04:18:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdzie cię obraziłam? Powiedziałam, że ci co wierzą w boga są odmóżdżeni? Że Jezus był sprzedawczykiem? Aaaaaa... obrazą jest posiadanie przekonania innego niż Ty! Ci co nie myślą tak jak ty są głupi. Wiesz co to o tobie mówi? :) Miłego kiszenia się, pozdrawiam :)

riv77
2012-11-15 14:46:35
Ocena: -2(glosow:12)-+
Nie ma zbawienia poza Kościołem. Jeżeli ktoś tak mówi to nie pochodzi to od Boga. Tylko prowadzi na zatracenie. Ja nie widzę atakowania przez Kościół państwa Polskiego. Wręcz odwrotnie państwo Polskie atakuje Kościół i religię. Szukacie tylko jakiegoś kozła ofiarnego, aby zrzucić na niego swoje wi

hetera
2012-11-15 17:40:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie tu ktoś napisał, że Kościół atakuje Polskę?

riv77
2012-11-15 17:52:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
@hetera. A to nie ty czasami pisałaś że KK narzuca tobie swoje prawa i ciebie zniewala. Nie rozumiesz słów, które sama piszesz? Ponoć takaś oczytana? Hahahahaha. I gdzie cię tak KK zniewala, abyś nie mogła pójść swoja drogą?

hetera
2012-11-15 18:12:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Napisałam, że stara się narzucić prawa/opinię.Nie, że atakuje. Chodzi o ścisłość, rozumiesz?Nie?:) Może jeszcze stwierdzisz, że chodziło mi o to, że jesteśmy w stanie wojny i niedługo pierwsze czołgi watykańskie przekroczą naszą granicę? :) Co mi narzuca określiłam już poniżej. Pozdrawiam.

hetera
2012-11-15 18:56:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
A raczej to co stara się narzucić... w trakcie realizacji marzeń :)

riv77
2012-11-15 19:01:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
hetera. A ty taka militarystyczna jak stalin. "Czołgi watykańskie", brak słów. Nie chodziło mi o atak fizyczny, ale na przekonania. Gdzie ci KK narzuca swoje prawa i opnie. To robi rząd Polski i UE oraz telewizja.

riv77
2012-11-15 19:06:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Sama napisałaś "w trakcie marzeń". Ale to są wasze marzenia, wasze utęsknienie, aby tylko mieć otwartą drogę i kartę w ręku do atakowania (K)kościoła. To wy tworzycie manipulacje i iluzje udręczonych i poszkodowanych. Znajdując sobie pseudo-wroga w KK.

damien_omen
2012-11-15 13:57:56
Ocena: -5(glosow:19)-+
JP II to nie był dobry człowiek i ludzie mają prawo z niego szydzić. Głównym jego przewinieniem jest ukrywanie występków księży pedofilów dla dobra interesów Watykanu. Ich ofiary czyli dzieci miał głęboko w d.... W naszym kraju jest tak wielbiony przede wszystkim ze względu na polskie pochodzenie !

kawalrafala
2012-11-15 15:59:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2012-11-15 23:57:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
wojna w Nikaragui miała wiele wspólnego z pokojem

dagmara17032010
2012-11-15 13:56:15
Ocena: 1(glosow:13)-+
Nie nachodzi mnie w domu żaden ksiądz i nie rozkazuje brać ślub kościelny.Zakonnice nie zaglądają mi po szafkach szukając prezerwatyw.Na mszy nie słyszałam słowa o polityce.Głupota Polaków mnie przeraża.Sracie do własnego gniazda.

dagmara17032010
2012-11-15 13:53:38
Ocena: 2(glosow:14)-+
Mi jest po prostu przykro,że w Polsce są ludzie którzy szydzą z Jana Pawła II.On jako człowiek robił wiele dla świata.Wykorzystywał swoją władze dla dobra biednych i bezbronnych.Jestem katoliczką, chodzę do kościoła gdy chce i nikt mnie za włosy tam nie ciągnie.

damien_omen
2012-11-15 13:53:03
Ocena: -3(glosow:15)-+
To fakt. Kościół katolicki to powiew średniowiecza. Nie mogę uwierzyć, że w naszym kraju wierzy się w takie biblijne bzdury. Gadający wąż, człowiek żyjący w żołądku ryby, zamiana wody w wino, człowiek chodzący po wodzie lub rozstępujący wody morskie. :D

dawid635
2012-11-15 14:00:54
Ocena: 0(glosow:18)-+
Byłeś kiedyś na rekolekcjach młodzieżowych? Byłeś kiedyś na spotkaniu Taize? Na Światowych Dniach Młodych? Bzdury gadasz, tyle Ci powiem. Kościół jest ponadczasowy, bo Ewangelia, którą głosi taka jest. Średniowieczne jest Twoje myślenie, bo to ono nie idzie z duchem czasu.

dawid635
2012-11-15 14:03:53
Ocena: 1(glosow:17)-+
Wszystko, co masz podane w Starym Testamencie zmierza ku Chrystusowi, w którym Bóg sam się objawia, daje się poznać na tyle, na ile uważa za słuszne. Dlatego gadający wąż, Jonasz we wnętrzu ryby, to ma sens gdy zobaczysz to w świetle Nowego Testamentu.

dawid635
2012-11-15 14:06:28
Ocena: 1(glosow:17)-+
Cały Twój komentarz jest błędem, bo błąd myślenia tkwi już w samej jego istocie. Nie znasz Kościoła. Kościół to nie tylko księża ale CAŁY lud wierny. Nic o nim nie wiesz. Ignorancja zawiniona. Nie opieraj się na tv i gazetach promujących treści antykatolickie, bardzo często fałszywe.

kawalrafala
2012-11-15 16:03:03
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

samzi
2012-11-15 13:28:11
Ocena: -5(glosow:11)-+
autor wiochy widzę jehowy jest... moim zdaniem na pewno ten Watykan by rządził lepiej ta polska niż obecny żad bo to co teraz jest to smród brud i ubóstwo ... a tak poza tym to kościół powinien byc opodatkowany i by nie było walenia w chu... że ksiądz jeździ sobie nowym mercedesem a ty klepiesz bied

Arkadiusz432
2012-11-15 13:34:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Było by sprawiedliwiej jak by opodatkować Kościół, ja osobiście wolałbym trochę inną drogę do sprawiedliwości - nie opodatkować Kościoła lec zlikwidować podatek dochodowy całkowicie, a państwo utrzymywać z niskiego VAT-u. Księża i tak by musieli płacić VAT? Czyż nie?

samzi
2012-11-15 14:36:30
Ocena: -3(glosow:3)-+
xD bez podatku dochodowego i na niskim VACIE to polska by zbankrutowała :)... ale sadzę że wystarczyło by tylko opodatkować kościół i by zobaczyli ile tysięcy księża kiszą z datków od niby biednych babek... i to by wystarczyło

fargo120
2012-11-15 13:09:13
Ocena: 7(glosow:19)-+
Do kościoła nie chodzę, księża do mnie nie przychodzą, nie czuję się przez nich atakowany - więc o co autorowi chodzi ? Kościół cię, autorze, więzi i terroryzuje ? Mnie więzi i terroryzuje UE i jej chore przepisy ! I to UE na spółkę z turbaniarzami są prawdziwym zagrożeniem dla nas, a nie Kościół.

Ereszkigal
2012-11-15 13:29:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
pewnie się dowiesz jak przeczytasz to co jest poniżej :P

Arkadiusz432
2012-11-15 13:00:07
Ocena: 8(glosow:18)-+
To co się dzieje jest bardzo niepokojące, ta cała lewacka nagonka na Chrześcijaństwo. Sam jestem ateistą, ale nie daję się ogłupić. Już wolę Chrześcijaństwo i jego normy moralne, niż zachodnio-europejski laicki model społeczeństwa, który skażany jest na upadek ze względu na rosnącą siłę Islamu.

rbk17
2012-11-15 13:52:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
Naprawdę wierzysz, że Kościół nie dąży do poszerzenia wpływów w Polsce. Może ci się wydawać, że teraz jest w odwrocie, ale jak załatwi sobie wszystko od strony prawnej to nawet najgorsza opinia społeczeństwa nic mu nie zrobi.

Arkadiusz432
2012-11-15 14:02:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
Z tego co wiem największy wpływ w Polsce ma euro-biurokratyczne lewactwo z Komisji Europejskiej, które produkuje 70% naszego prawa. Do kościoła nikt mnie nie ciągnie. Jak mam wbite kły żmii w łydce, to dlaczego mam się przejmować komarem na ramieniu?

traczek10
2012-11-15 12:54:20
Ocena: 5(glosow:11)-+
Co ta podpadająca pod § durna przeróbka robi na głównej?

jacek.jacek
2012-11-15 11:11:09
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2012-11-15 11:25:46
Ocena: -1(glosow:19)-+
Odpowiada mi takie jakie jest. Nie chce orła ani w sukience ani z sierpem i młotem.

ringus136
2012-11-15 11:07:43
Ocena: 1(glosow:19)-+
Watykan nie narzuca nam żadnych praw, jak już wam tak zależy aby w Polsce polskie prawo było wiodące to walczcie z Unią Europejską, bo to jej prawo jest najważniejsze w naszym kraju.

hetera
2012-11-15 11:24:41
Ocena: -2(glosow:22)-+
Kościół w Polsce narzuca. Aborcja, in vitro, antykoncepcja, krzyże w instytucjach państwowych czy (swego czasu) przed Pałacem Prezydenckim, obowiązkowa religia w szkołach. Dodaj do tego mieszanie się z ambon (w sumie nie tylko) do polityki.

ringus136
2012-11-15 11:38:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Od Aborcji jest rząd tak samo jak od in vitro. Kościół może mieć jedynie swoje zdanie na ten temat. Krzyż jest nieodłączanym symbolem państwa polskiego, chodź nie jest na równi z godłem. Przypomnij sobie wydarzenie któremu zawdzięczamy powstanie Polski. Religia nie jest obowiązkowa w szkołach :)

hetera
2012-11-15 11:49:48
Ocena: -5(glosow:17)-+
Kościół naciska na władzę i manipuluje, poparcie w wyborach w zamian za robienie tego co chcemy. Jesteś dobrym katolikiem i politykiem o ile wprowadzasz takie zmiany jakie są dla nas wygodne. Chcą zlikwidować religię-będzie mniej wiernych... naciskamy i grzmimy z ambon aż się ugniecie. BO MY!

hetera
2012-11-15 11:58:04
Ocena: -5(glosow:19)-+
Krzyż jest jak najbardziej odłącznym symbolem. Wszyscy jesteśmy Polakami, nie wszyscy jesteśmy katolikami. Watykan ani nie potępił zaborców ani nie nie poparł powstańców. Papież zabronił duchowieństwu polskiemu mieszać się do spraw świeckich i potępił "podstępu i kłamstwa sprawców".

mcebury
2012-11-15 14:47:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kościół i tak z biegiem czasu słabnie, ale ma wpływ na politykę. Duża część społeczeństwa to ludzie starsi którzy zapominają o bogu a wierzą w kościół i księży... Chcąc zyskać ich poparcie trzeba im się podlizać poprzez właśnie księży...

ringus136
2012-11-15 11:04:02
Ocena: 4(glosow:18)-+
Art. 137. § 1. Kto publicznie znieważa, niszczy, uszkadza lub usuwa godło, sztandar, chorągiew, banderę, flagę lub inny znak państwowy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

hetera
2012-11-15 11:21:35
Ocena: -5(glosow:19)-+
Gratuluje, i? Podtarłam sobie nim doope? Spaliłam? Zrobiłam absurd z obrazka który ktoś przerobił, chcąc w ten sposób wyrazić swoje zdanie.

ringus136
2012-11-15 11:34:19
Ocena: 0(glosow:12)-+
znieważyłeś godło, ale widzę, że dla Ciebie nie jest on żadną wartością. Po co wrzucasz tego typu wiochę jak tak naprawdę plujesz na ten kraj?

hetera
2012-11-15 11:46:40
Ocena: -1(glosow:17)-+
Ten absurd obrazuje moje odczucia. Nie dodałabym go gdybym miała w nosie ten kraj i to co się z nim teraz dzieje.

ster000
2012-11-15 12:02:29
Ocena: -2(glosow:10)-+
uuu hetero, trzeba bedzie Ci robić paczki do pierdla:)) dobrze ze fajek nie jarasz, nauczysz sie gadać na rękach, grypserki i bedziesz git siorka:)) . Za godło:)))) Ty za co kiwasz? - za kruka z serem.:))))))))

ster000
2012-11-15 12:13:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
"W ciemnej tej celi na zgniłym posłaniu młody gitfunfel kopyrta, pikawa mu w tem wolnym konaniu to młody gitfunfel kopyrta. Przy jego tem koju gitsiorka przycupła młodemu gitowi nawija:..":)))

doradca
2012-11-15 10:46:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
Na szczęście, oszołomów którzy wrzucają tutaj takie kuriozalne bzdety jest garstka. Wystarczy popatrzeć na komentujących - ciągle te same kilkanaście osób... I jeszcze to poczucie oblężenia przez Watykan i "czarnych" :D Żal mi was, musicie być głęboko nieszczęśliwi...

hetera
2012-11-15 10:51:19
Ocena: -3(glosow:15)-+
Co dziwnego w tym, że absurdy w poczekalni komentuje tylko garstka? Przecież ta garstka jest w moich znajomych i wyświetla im się to na tablicy... prawie nikt nie przegląda poczekalni. Jeśli chcesz się czymś podeprzeć to popatrz na punktację takich absurdów i tych wychwalających koloratki.

doradca
2012-11-15 11:13:55
Ocena: 5(glosow:13)-+
To że jesteście towarzystwem wzajemnej adoracji jest jasne:) Zapominasz o jednym: w realnym świecie to nas, katolików jest znacznie więcej niż was. I będziemy bronić swojej wiary przed opluwaniem. Dobrze o tym wiecie, dlatego opluwacie tylko anonimowo albo zza immunitetu.

hetera
2012-11-15 11:19:28
Ocena: -2(glosow:14)-+
Tak, i wieelu katolików się z tym zgadza, bardzo wielu moich znajomych. Kościół wszędzie stara się wcisnąć swoje trzy grosze. Nie opluwam kościoła, piszę, że to co robi mi się nie podoba. Zresztą takim jak ty co wyznają nie wiarę ale kościół się przetłumaczyć nie da. Int. nie jest anonimowy.

ster000
2012-11-15 11:46:10
Ocena: 2(glosow:12)-+
'Twego dziela Krzciciela, bożyce, usłysz głosy, napełni myśli człowiecze...' doradca zrób sobie chorągwie niech zatrzepocze na tym wietrze, nie drzyj japy z tłumu jak kmiot z widłami.

hetera
2012-11-15 10:45:22
Ocena: -2(glosow:14)-+
A było tak sympatycznie jak sobie siedział w poczekalni... tylko trafił na główną to nagle zamiast dyskusji jakieś wymoczki intelektualne zaczęły wstawiać minusy. Jakoś trzeba walczyć nawet gdy brak argumentów, co? Nie podoba mi się, nie mam jak poprzeć swojego zdania to... A MACIE!!! :)

Stonka102
2012-11-15 14:53:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
I komu Ty chcesz zrobić na złość? Znasz tych ludzi, że wyzywasz ich od "wymoczków intelektualnych"? a może sama jesteś właśnie takim wymoczkiem i chcesz zwrócić na siebie uwagę poprzez "Wiochę". Swoją drogą-baaaaaaaaaaaardzo "ambitnie", gratuluje.

hetera
2012-11-15 18:24:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dla mnie osoby które nie potrafią prowadzić dyskusji merytorycznej,nie mają żadnych argumentów na poparcie swojego zdania poza"bo tak"i minusikami to rzeczywiście takowi.Nie wiem-nie biorę udziału.Gdzie tu robienie na złość? Gdzie zwracanie na siebie uwagi?Powiedz,poczułaś się dotknięta?

turandot
2012-11-14 15:39:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Mam nadzieję, że nie dożyję do tego dnia, chociaż już prawie jesteśmy w szponach cwanego kleru.

ster000
2012-11-14 14:25:15
Ocena: 2(glosow:12)-+
wczoraj w radiu słyszałem kawałek Maryśki Peszek "szara flaga" a w nim zdanie "boli mnie Polska i wisi mi krzyż" co prawda nie w temacie tego absurdu, ale dawno nikt tak dobrze nie wyraził się w jednym zdaniu, które można przypisać do prawie każdej sytuacji w tym kraju.

BoaKrztusiciel
2012-11-14 19:54:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Bardziej pasuje Pan nie jest moim pasterzem. Pan nie prowadzi mnie. Sama prowadzę się, własną drogą. Zawsze obok.

Hustlin
2012-11-13 21:01:24
Ocena: -5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
2012-11-13 19:32:18
Ocena: -1(glosow:15)-+
Niby dlaczego? Bo ty tak mowisz? Ilu tych zlych ksiezy znasz, ze wydajesz takie osady? Kiedy ostatnio bylas w Kosciele droga lucy?

hetera
2012-11-13 23:27:31
Ocena: -1(glosow:11)-+
Witaj. Dawno Cię tu nie było.:)

lucy123
2012-11-13 23:36:04
Ocena: 3(glosow:19)-+
Jak już napisałam pod innym absurdem, nie uogólniam, buduje swoje poglądy na otoczeniu. Nie będę pisać jakie mam doświadczenia bo i tak napiszesz, że kłamie. Do kościoła chodzę dość często, ale nie na mszę, a żeby sobie posiedzieć w ciszy i spróbować zrozumieć..

lucy123
2012-11-13 23:37:57
Ocena: 0(glosow:16)-+
I ja nikomu nic nie mówię, jedynie wyrażam swoją opinię na dany temat, nie narzucam swoich poglądów i jak napisałam szanuje katolików ale tych którzy szanują mnie. Nie wiem do jakiej konkretnej mojej wypowiedzi Twoje pytania, więc ciężko mi coś więcej powiedzieć..

lucy123
2012-11-13 23:41:41
Ocena: 3(glosow:19)-+
ale jeśli chodzi o ten najwyżej punktowany komentarz. To uważam, że 90 % katolików nie zna nawet Biblii. I to mnie boli. To tak jakbym mówiła że jestem tenisistką a nigdy w życiu nie trzymałabym rakiety w dłoni. Powiedziałam jak uważam i tyle, jedni się zgodzą inni nie, takie uroki dyskusji

ANALNY_LOWCA
2012-11-14 16:34:23
Ocena: 0(glosow:10)-+
dedede a czy trzeba wsadzać nos w gówno żeby wiedzieć że śmierdzi ?

dedede66
2012-11-14 20:14:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
"Kosciol dawno przestal byc domem Boga"- napisala to osoba, ktora od x czasu nie uczestniczyla w mszy sw. No sorry, ale jak dla mnie to tak samo jakby impotent zaczal opowiadac o swoich wyczynach seksualnych.

JanPawianII
2012-11-13 15:05:38
Ocena: -4(glosow:24)-+
Kler w Polsce zdążył już zrobić takie spustoszenie w głowach ludzi, że potrzebna będzie przynajmniej dekada, aby to odkręcić. Je*ać tą czarną zarazę.

ster000
2012-11-13 15:17:31
Ocena: 1(glosow:19)-+
jakie kler zrobił spustoszenie w Polsce to najbardziej widać tu po twoim avatarze.

omen100
2012-11-13 16:02:38
Ocena: -3(glosow:19)-+
Avatar jest bardzo zabawny:)

lucy123
2012-11-13 16:10:26
Ocena: -4(glosow:22)-+
Byłby zabawniejszy gdyby zamiast nóg kobiety, były nóżki chłopca :)

omen100
2012-11-13 16:24:27
Ocena: -5(glosow:19)-+
Masz racje:D

jacek.jacek
2012-11-15 11:15:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dawid635
2012-11-15 13:58:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja to nazwę prosto- jesteście zboczeni. To wasze zboczone myślenie wlane przez antykatolickie media jest już zepsute w samej swej istocie.

lucy123
2012-11-13 14:24:42
Ocena: 7(glosow:33)-+
Powiem tylko tyle, każdy kto na prawdę wierzy w Boga powinien trzymać się z dala od kościoła, i mieć swój własny indywidualny kontakt z brodaczem. Kościół już dawno przestał być domem Boga, a ateiści mają w sobie więcej dobra niż nie jeden ksiądz..

ster000
2012-11-13 14:55:06
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie lubie zarośniętych kobiet. Nie godze sie z tym ze bóg* jest facetem:)

Starbreaker
2012-11-13 22:09:31
Ocena: 1(glosow:15)-+
dlaczego? bo Ty tak mówisz? Warto też wspomnieć, że coś takiego jak ateizm nie istnieje. Człowiek z natury jest wierzącym, musi mieć jakiegoś boga. Jeśli nie tego Boga to innego, chociażby materialnego. Zatem ktoś mówiący o sobie "ateista" to zwykły poganin ;)

hetera
2012-11-13 23:52:50
Ocena: -5(glosow:15)-+
Nie przypominam sobie abym modliła się do pieniędzy. Teizm- przekonanie iż Bóg(Bogowie) jest; Ateizm- przekonanie iż Boga(ów) nie ma. Jesteś ateistą nawet gdy w coś wierzysz, jedno zastrzeżenie: nie może to być bóg (ale nauka np. już owszem, ufo- też, przekonanie iż Elvis żyje- ok).

Starbreaker
2012-11-14 16:46:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Miałem na myśli raczej telewizor, komputer albo Lenina, no ale skoro wolisz pieniądze... to twoja sprawa.

hetera
2012-11-14 17:12:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
...

klisza08
2012-11-15 11:43:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
nauczylam sie w zyciu,ze nie ma regul-znam zarowno wspanialych ateistow i wrednych "wierzacych" jak i cudownych teistow i obrzydliwych niewiernych...Swiat to nie kostka Rubika- nie jest tak latwy do poukladania ,Lucy-to bardziej skomplikowany proces

mariom460
2012-11-15 12:12:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
Co do ateistów to ja też myślałem, że są tacy jak piszesz lucy, bo paru znam i akurat Ci potrafią uszanować drugiego człowieka. Ale odkąd jestem na tym portalu to się przekonałem, że to są wyjątki. A prawdziwi ateiści są agresywni i potrafią tylko atakować tych, którzy mają inne poglądy

mariom460
2012-11-15 12:17:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dajcie jakiś link do absurdu na którym ktoś obraża ateistów. Bo takich gdzie oni obrażają katolików jest pełno. Na dodatek w swoich komentarzach piszą tak, jakby im się podobała pedofilia. Jest to ich narzędzi do walki z klerem, a nie widzą w tym nic złego. Potrafią się z tego nawet śmiać - nigdy n

ster000
2012-11-13 13:09:47
Ocena: 2(glosow:10)-+
to nie jest orzeł tylko kruk a w szponach trzyma ser.

homme_de_fer
2012-11-13 05:21:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wprowadzanie porządków kościelnych w kraju - chór oburzonych głosów na wiosce. Legalizacja związków homoseksualnych - chór oburzonych głosów na wiosce. Czy to potrzeba negacji czy brak wyrobionych poglądów? Trzymajmy się konwencji.

tygrysisko130588
2012-11-13 06:58:40
Ocena: -5(glosow:9)-+
ja też się nad tym zastanawiałem i wydaje mi sie że to jacyś zakompleksieni ludzie gdzie tylko przez kompem czują się kims i dopiero w tedy mogą dać upust swoim emocjom.....tak mi sie wydaje.

szatano999
2012-11-13 07:30:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
zakompleksieni ludzie któych jest 400tyś....niezły elektorat z prawem głosu

tygrysisko130588
2012-11-13 08:58:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Według mnie, jeżeli ktoś tak "hucznie" działa w świecie wirtualnym, a w realu nie ma na to odwagi np na wypisanie dziecka z lekcji religii, no to sorki.....czegoś temu człowiekowi brakuje.

szatano999
2012-11-13 09:36:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
sam wiesz tygrysisko jak to jest z katolickimi dziećmi....wyszydzą, splują, stłamszą....w imię miłości...każdego które nie jest tak jak one....

szatano999
2012-11-13 09:38:40
Ocena: 0(glosow:8)-+
a dziecko...samo wybierze jak będzie miało już swój rozum...o ile rodzice nie zadecydowali wcześniej

hetera
2012-11-13 13:59:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
No cóż, co ja mogę powiedzieć... może : "każdy sądzi wg siebie" :)

lucy123
2012-11-13 14:15:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Homme_de_fer na tym portalu jest bardzo dużo ludzi i kiedy są poruszane różne tematy, różne grona osób udzielają sie. Widać masz pecha i trafiasz zawsze na zawzięte dyskusje. Poza tym w każdej dyskusji są ludzie za i ludzie przeciw więc nie wiem o co chodzi Ci z tym "chórem oburzonych głosów&qu

lucy123
2012-11-13 14:18:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tygrysisko, sam najwięcej piszczysz w tematach religijnych na wiosce, więc chyba też czujesz się kimś tylko przed kompem. Skąd możesz wiedzieć czy ktoś boi się dziecko wypisać z religii. Poza tym jesteś na tyle ograniczony, że mylisz wiarę w brodacza z kościołem. A to nie ma ze sobą nic wspólnego.

tygrysisko130588
2012-11-13 15:13:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lucy i tu sie mylisz,mam swoje poglądy w świecie wirtualnym i nie boję sie ich pokazywać w realu w ty nic nie robicie tylko biadolicie.A z wypisywaniem dziecka z religii to tylko przykład bo przeciez o tym przedmiocie byla mowa.

tygrysisko130588
2012-11-13 15:31:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lucy,albo jesteś tak samo ograniczona jak mi to zarzucasz lub kłamiesz, ponieważ rozróżniam Boga od Kościoła....dla przykłady Bóg nie rozbija się pijany o latarnie. Mam nadzieję że teraz zatrybisz a jak z czymś się nie zgadzasz to dawaj przykłady a nie walisz błędnymi ogólnikami

lucy123
2012-11-13 16:04:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
Skory Ty wypowiadasz swoje zdanie w wirtualnym świecie i jednocześnie działasz w realnym, to czemu z góry zakładasz że inni tego nie robią? Czemu zakładasz, że jesteśmy internetowymi krzykaczami? Widać jestem zbyt ograniczona , żeby rozumieć Twoje wypowiedzi.

lucy123
2012-11-13 16:08:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie muszę dawać przykładów jeśli z czymś się nie zgadzam, wystarczy , że powiem iż mi to nie odpowiada. Szanuje katolików, ale takich którzy szanują rozmówce i rozumieją, ze nie każdy musi mieć takie poglądy jak oni. I z wieloma takimi tutaj, mam bardzo dobry kontakt, z Tobą raczej się nie da.

tygrysisko130588
2012-11-13 16:13:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak zakładam ponieważ wywnioskowałem to z wielu wpisów pod różnymi absurdami, tyle gadania a kto wypisał dziecko z religii,kto poiedzial księdzu prosto w oczy to co o nim myśli,kto doniósł na księdza pedofila itd.

lucy123
2012-11-13 16:41:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
JA. Rodzice są wierzący, matka obsesyjnie wierząca i kazała mi zrobić bierzmowanie. Jednak moje ciągłe kłopotliwe pytania do księdza i podważanie istnienia Boga, sprawiły, że ksiądz wyrzucił mnie z kościoła. To jedno. Drugie na pogrzebie ojca mojej koleżanki, która siedziała z matką zapłakana...

lucy123
2012-11-13 16:43:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
podszedł kościelny z koszykiem żeby dały co łaska! Podeszłam do niego i kazałam mu wyjść, a po mszy poszłam do proboszcza z awanturą. Dziwnym cudem przyznał mi racje. Na wszystkich lekcjach religii na jakie byłam zmuszana chodzić lekcja kończyła się moją kłótnią z księdzem. A kiedy nie wpuściłam go.

lucy123
2012-11-13 16:46:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
do domu kiedy chodził po kolędzie,sam wypisał mnie z lekcji religii Mogłabym tak wiele wymieniać,ale zaraz napiszesz, że to indywidualne czyny i że nie uczestniczę w jakiś marszach czy coś.Ale ja się troszczę o swoje poglądy w swoim otoczeniu.Więc proszę nie zarzucaj wszystkim, że tylko tutaj piszcz

tygrysisko130588
2012-11-13 17:37:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wowo......szok....podziwiam i zwracam honor.

lucy123
2012-11-13 18:33:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
I zapewniam, Cię , że wielu ateistów tutaj miało podobne doświadczenia, choć na pewno jest dużo krzykaczy internetowych ale tak samo wśród nie wierzących i wierzących..

tygrysisko130588
2012-11-14 05:15:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja co prawda mam inne doświadczenia z ateistami tym bardziej szacun dla Ciebie.

saviola1
2012-11-13 02:42:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
@hetera co Ty usiłujesz wmawiać i tym przedstawiać? religia nie ima się do polityki i bron Panie Boże do narzucania jakichkolwiek praw! (takie myślenie to przejaw zwykłej tępoty umysłowej) np jeśli mowa o prawach dajmy na to 10przykazan chcesz to je przyjmujesz i żyjesz według tego nie chcesz nie pr

saviola1
2012-11-13 02:43:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
...przyjmujesz i nikt do niczego nikogo nie zmusza.

hetera
2012-11-13 02:52:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tak, a próba zabronienia in vitro bo ICH zdaniem jest złe co "życie zaczyna się od poczęcia" nawoływanie z ambon do walkie z próbą całkowitego zlaicyzowania Polski, naciskanie w sprawie religii w szkołach(historię wyrzucą a religia nadal będzie, nieokrojona?!)

hetera
2012-11-13 02:57:30
Ocena: 1(glosow:9)-+
Do tego:jesteś gburem, prawdziwym chamem w płaszczyku...niby ładnie piszesz a gdy odważę się wstawić absurd o Twoim UKOCHANYM kościele, przedstawiając za jego pomocą własne zdanie to mnie obrażasz.Bo JAKIM PRAWEM śmiem nie kochać tego raka społecznego.Jesteś świetnym przykładem, dziękuję.

tygrysisko130588
2012-11-13 06:56:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
Hetera co do in-vitro chodzi o to aby nie powstawały wielkie ilości zarodków z których nic nie będzie, co do laityzacji-pierwsze słyszę,a chodzę do kościoła,a religia w szkołach to nie tylko religia a także lekcje atyki dla niewierzacych.

szatano999
2012-11-13 07:28:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
tygrysku...chyba slepy jesteś....wpływy kościołowi uciekają to na siłę walą do szkół żeby zabezpieczyć sobie kasę panstwową za nauczanie religii....religia powinna pozostać w kościele a nie chamsko przeć do szkoły i na świadectwa

tygrysisko130588
2012-11-13 08:56:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gdyby było tak jak chcesz to jakiego wroga byś sobie znalazł jak nie Kościół ? Przynajmniej ci się nie nudzi w życiu. P.S. Kościół to nie tylko kler, któremu często nie zazdroszczę, to także zwykli ludzie tacy jak chociażby ja i szkoda że nikt o tym nie pamieta.

hetera
2012-11-13 14:16:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
Po pierwsze. Co z tego, że zarodki? to jeszcze nie jest żywe stworzenie... no oczywiście jest nim w przekonaniu KK. Ja słyszałam z wielu źródeł np. od moich wierzących i oburzonych mieszaniem się kościoła znajomych. W żadnej szkole w której byłam nie było etyki, brakowało na to funduszy.

hetera
2012-11-13 14:22:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mogą być JEŚLI będą się odbywały PO ZAJĘCIACH a fundować będzie je KK.Uważam,że fundowanie ich z budżetu,który zasilają też podatki nie-katolików,jest niewłaściwe.Poza tym jak dla mnie promowanie katolicyzmu w szkołach jest pewną nierównością."Równość wszystkich wobec prawa"hahaha

tygrysisko130588
2012-11-13 15:11:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skoro zarodek czy płód to nie życie to czemu ciężarne kobiety chodzą do lekarza od mementu kiedy zorientują sie że są w ciąży na wizyty, usg czy chociazby badanie przezierności karkowej...Po co skoro to coś nie zyje?

hetera
2012-11-13 15:27:09
Ocena: -3(glosow:7)-+
Bo to zlepek komórek który się rozwija aby móc stać się żywym, a im zależy by urocza ewentualność się rozwinęła i stała zdrowym dzieckiem. Żywym nie jest coś co nie potrafi samo trwać, coś co, żeby to zrobić, musi poniekąd "żerować" na innym organizmie.

hetera
2012-11-13 15:30:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
Poza tym zarodki "in vitrowe" nie mają jeszcze nawet wykształconych minimalnych cech człowieczych. Żołądź nie jest dębem, może się nim stać w sprzyjających warunkach, ale jeszcze nim nie jest. Tak samo z zarodkiem i człowiekiem.

lucy123
2012-11-13 16:14:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
Poza tym chodzą do lekarza, bo to ma też wpływ na ich zdrowie i życie. Trzeba sprawdzić , czy komórki rozwijają się prawidłowo i nie zagrażają matce. Czemu w takich przypadkach aborcja jest legalna? Wtedy już to nie jest "dziecko". Wadliwe można usunąć a zdrowe nie? Toż to podłość..

tygrysisko130588
2012-11-13 16:23:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Noworodek także nie potrafi sam trwać, a mimo to jest żywy, także żeruje ma mleku matki lub mleku z butli, które ktoś musi przygotować.

hetera
2012-11-13 23:43:30
Ocena: -2(glosow:8)-+
Noworodek jest zależny, owszem, jednak potrafi sam się rozwijać bez "żerowania" na innym organizmie. Jak wyciągniesz zarodek z ciała matki to nieważne co byś mu w butelce podawał- długo nie przetrwa.

tygrysisko130588
2012-11-14 05:19:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mam gdzies pierwsze usg moich dzieci,nie pamietam kiedy były robione ale chyba cos ok 2 miesiąca i widać tam czlowieka,a wczesny zarodek może i nie posiada cech człowieczych ale posiada dna i małpa czy pies z niego nie wyrośnie tylko człowiek.

tygrysisko130588
2012-11-14 05:23:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oglądałem wiele dokumentów na różnych telewizjach i matki praktycznie w 100%strasznie przeżywały aborcje to także odbijało sie na ich dalszych życiu,jedno wiem na bank nie chciałbym być na miejscu kobiety,która dokonała aborcji jak również księdza zwyrodnialca.

hetera
2012-11-14 13:54:58
Ocena: -2(glosow:6)-+
Widać coś co się nim dopiero staje. Tak a żołądź ma dna dębu...jednak jeszcze nim nie jest, dopiero może być. Widzisz cały myk polega na tym, że osobiście raczej bym się na ro nie zdecydowała. I uważam, że kobiety które tego chcą powinny mieć przedstawione inne możliwości i obowiązkowe spotkania z

hetera
2012-11-14 13:57:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
psychologiem. Nie uważam też tego jednak za morderstwo, tak długo jak długo płód/dziecko nie będzie potrafiło samo przetrwać poza organizmem w którym wzrasta.

szatano999
2012-11-12 22:17:15
Ocena: -3(glosow:11)-+
Polska od tysiąca lat jest pod zaborem Rzymu (Watykanu)....a jego poborcy zbierają dziesięcinę od wieków od ogłupiałego i zastraszonego piekłem pospólstwa

raflo997
2012-11-12 22:25:59
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dlaczego..............? Przecież naród nie głupi,w słońce wierzył,ziemi ufał.......

szatano999
2012-11-12 22:29:05
Ocena: -2(glosow:8)-+
bo się jednemu pacanowi d*** katolickiej zachciało

raflo997
2012-11-12 22:49:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ciekawe czy dożyję momentu kiedy KK pochłonie implozja i wszystko zniknie w czarnej doopie papieża

szatano999
2012-11-12 23:03:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
???.....myślisz że wszystko zakończy ...czarny papież???.....jak te afykańce zaczną gonić do swojego.....to nam Europę zaleją.....taki czarny potop

lucy123
2012-11-12 21:42:52
Ocena: -5(glosow:11)-+
Taki ch*uj! Po moim trupie!

Siersciuchowy
2012-11-12 21:46:14
Ocena: -4(glosow:10)-+
Lucy, to umieramy... To już się dzieje.

hetera
2012-11-12 21:51:22
Ocena: -2(glosow:10)-+
Może nawet pozwolą Ci wybrać... stos czy kamień do nogi i jezioro :P

Ubermensch
2012-11-12 22:23:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lucy jeszcze nie umieraj, daliśmy sobie radę z Zakonem Krzyżackim i ,,komunizmem'' to i ten podstępny i cichy przeciwnik na nas zęby jeszcze połamie.

lucy123
2012-11-12 22:27:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Uber.. Będziemy jak Sparta, nas 300 ich 300000000.. To będziesz ciężka i historyczna bitwa..

Ubermensch
2012-11-12 22:34:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Były Termopile była Wizna i My się wsławimy.

szatano999
2012-11-12 22:42:47
Ocena: -1(glosow:9)-+
nasze wnuki będą się uczyć o bitwach....pod Świebodzinem, Licheniem, Toruniem....Częstochową

Ubermensch
2012-11-12 22:51:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szatano możesz zacząć werbunek ludzi do wywiadu wojskowego, którzy rozpoczną służbę w Watykanie. Musimy wiedzieć co przeciwnik planuje he he.

achaja1
2012-11-12 22:53:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
szatano wyluzuj co, mało mi po Częstochowie już tego łazi cały rok, jeszcze mi większego oblężenia tej wieży Saurona brakuje.

szatano999
2012-11-12 23:00:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
ja bym na twoim miejscu się ewakuował.....Szwedzi nie dali rady.....ale naród jak ruszy...to przełamie bramy

Ubermensch
2012-11-12 23:11:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Szatano ja z Achają już nie raz snuliśmy plany zdobycia Jasnej Góry. Atak frontalny może i się powiedzie a może odeprą. Do klasztoru trzeba konia trojańskiego im tam wprowadzić.

szatano999
2012-11-12 23:19:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
dziecię-----pomazańca----trza by wybrać-----skusi on tam niejednego-----do wpuszczeniu do środka----on będzie nam----światłem w ciemnogrodzie-----iskierką zapalną do "kagańca oświaty"....

achaja1
2012-11-12 23:35:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
szatano, przecież ta armia popaprańców od Rydzyka by sie okopała w koło klasztoru, juz widzę tą mafię geriatryczną na każdym drzewie przy klasztorze he he, kur@a a to trochę blisko mojej hacjendy, nie dobrze, chyba się trzeba faktycznie ewakuować.

szatano999
2012-11-12 23:43:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak te dziadki zejdą się w jedno miejsce....... jak zaczną puszczać gazy geriatryczne....i jeszcze te świece.....to jak pierdyknie.....to zaraz pójdą do swojego wymodlonego i wypłaconego nieba

achaja1
2012-11-12 23:52:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty jesteś gorszy niż Stephen King, przez Ciebie jutro pójdę chatę ubezpieczyć na wypadek wybuchu..... tylko jak ja to uzasadnię?

szatano999
2012-11-12 23:57:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
PO-lisa od PIS-dnięcia...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Zaoranie
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0