lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 27.01.2013, 18:07:08   przez: wrednycham007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 453  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piter.piter
2013-02-11 13:21:05
Ocena: 16(glosow:26)-+
największą wiochą jest analfabetyzm autora "przywódctwo" co to ku...a ma być. A mówiąc już całkiem serio, to kolejny temat zastępczy. W Polsce bezrobocie sięga już prawie 14 % , większość Polaków zarabia mniej niż 1500 zł na m-c, a PO zajmuje się aborcją, eutanazją i związkami partnerskimi.

crpgmaniak
2013-02-19 13:23:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wiocha za analfabetyzm dla autora i takie małe przysłowie - zacznij od siebie zanim zaczniesz krytykować innych. Autor chyba jest homo, bo jest przeciwnikiem argumentacji hetero.

kakimeki
2013-02-18 23:52:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
kto wg katolików jak nie bóg stworzył tego pedała i tą lesbijke ???? hipokryzja katolików nie zna granic !!!!

jwigp
2013-02-15 23:59:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
A czy każdy kto nie lubi PiSu i tej pani jest lemingiem?

szaryburypies
2013-02-15 21:33:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Figoo
2013-02-15 20:04:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
Jest doktorem prawa i wie co mówi. Zanim zaczniesz zamieszczać treści lemingowej krainy. Doucz się. Wyznawcy Tuska mają to do siebie, że pitolą na tematy nie mając bladego pojęcia o co chodzi.

jwigp
2013-02-15 23:48:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

neotech
2013-02-15 14:43:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
jesteś głupi myśląc że faszyzm jest lepszy sam byś pewnie laske komuś zrobił :) cioto

gurt16
2013-02-14 22:17:58
Ocena: -4(glosow:8)-+
" lepiej byc faszysta, niz pedalem"

punia600
2013-02-14 21:03:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pewnie uważa,że to wina gejów,że nie ma faceta.

aw222
2013-02-14 02:17:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
Spora część z was nie zrozumiała przesłania tu chodzi o to że jest hipokrytką i o połączenie cytatu z tym że nie ma dzieci, a nie o sam cytat i jego słuszność bo to jest kwestia sporna

tomachawk
2013-02-13 21:47:59
Ocena: -4(glosow:8)-+
polska dla polaków nie dla pedałów, kobieta dobrze mówi, wiocha dla tych którzy uważają to za wiochę. pedały będą wychowywać dzieci, np chłopca, to wychowają go na pedała, jeśli dwie kobiety będą wychowywały chłopca też wychowają go na pedała, świat zejdzie na psy :/ ale przynajmniej opóźni (o ile całkiem nie zapobiegnie) przeludnienie ziemi

malandro
2013-02-14 17:05:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kolego tomahawk śmiem zauważyć że idąc twoim tokiem myślenia wszystkich homoseksualistów którzy dzisiaj żyją w naszej pięknej krainie też wychowały pary homoseksualne. Gratuluje tez poglądów jak gej to już nie Polak - a kto Nowozelandczyk? Pomijam fakt że projekt o którym mowa nie wspominał o adopcji dzieci. Pozdrawiam

gurt16
2013-02-14 22:16:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przedmowca mial na mysli raczej to ze zyjemy w kraju jakim zyjemy, wiekszosc spoleczenstwa nie toleruje odmiennosci. Idac dalej , jutro bedziemy mieli legalne zwiazki homosiów, pojutrze homosie beda chcieli wychowywac dzieci, a pozniej to juz poleci przyzwolenie dla pedofilii,gwalcicieli i innych dewiantow. Dlatego tak wielu otwarcie mowi NIE dla homo

pyahoo
2013-02-13 20:52:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
wiocha są te texty wyrwane z kontekstu. Homofile w natarciu!

MormOO
2013-02-13 02:54:13
Ocena: -5(glosow:11)-+
Wiocha to gdy transwestyta mówi, że pary homoseksualne wychowują dzieci lepiej niż pary heteroseksualne.

posiew
2013-02-12 23:13:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Maryyyjusz
2013-02-12 22:18:42
Ocena: -7(glosow:15)-+
Homoseksualizm to dewiacja mózgu.....!!! Co to za społeczeństwo co nie przedłuża gatunku...??? Tolerancja , to wymysł szatana aby na placach zabaw siadał PAN i całował PANA .... !!!

Maryyyjusz
2013-02-12 22:15:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czarnakita
2013-02-12 17:59:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
najwidoczniej dawno się nie bzykała !

Ilovehiphop
2013-02-12 17:19:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
Idąc tym tropem to wszyscy brzydcy ludzie powinni zostać zesłani na dno rowu mariańskiego.

nieznanaci
2013-02-12 16:10:16
Ocena: 0(glosow:18)-+
Homoseksualizm to nie choroba tylko homoFOBIA! Eh.. Widać jak Was nauczono tolerancji - mówi się, że kulturę wynosi się z domu, więc bardzo wesoło tam macie widzę. PiS - Potwory i spółka - dosłownie.

nieznanaci
2013-02-12 16:14:47
Ocena: -2(glosow:16)-+
Pewnie zaraz znajdą się ,,inteligentni'' hejterzy i zaczną mi tu wyjeżdżać, że to ,,nienaturalne''. Osobą homo się rodzi, a nie zostaje.

wiejskisplaw
2013-02-12 17:59:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
2013-02-12 18:10:26
Ocena: 1(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LukasekxDD
2013-02-12 18:15:18
Ocena: -2(glosow:18)-+
U mnie w domu pedał kojarzy się z czymś równym gówna , i należy to wyje*** jak najdalej :)

wiejskisplaw
2013-02-12 18:36:37
Ocena: 1(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TakaTamOlka
2013-02-12 23:30:35
Ocena: -1(glosow:17)-+
Homoseksualistom się rodzisz a pieprzonym homofobem się stajesz z wyboru! nienawidzę ludzi, którzy chcą być wolni a ograniczają wolność innym! w sumie mam gdzieś to co sobie myślicie, miejcie te swoje uprzedzenia ale nie rańcie przy tym ludzi, których jedyną zbrodnią jest ich miłość! jak widzę te wszystkie wrogie komentarze w stronę homoseksualistów to wstydzę się, że jestem Polką.

Peterz
2013-02-13 10:11:00
Ocena: 0(glosow:14)-+
To wypierd*alaj z tego kraju.

nieznanaci
2013-02-14 17:51:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Odezwała się para obudzonych ,,nastków''; widać, że hormony szaleją. Nie mam zamiaru z wami pisać, bo nie będę się zniżać do aż tak niskiego poziomu. Zmądrzejcie, bo zginiecie w życiu - pozdrawiam.

nieznanaci
2013-02-14 17:53:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
A zaburzenia to raczej ty masz wiejskisplaw i do tego problem z pohamowaniem emocji/agresji. Widzę po twoich poprzednich komentarzach jakiś ty ,,inteligentny''. Następnym razem nie wypowiadaj się w takich sprawach, bo nawet się na tym nie znasz.

nieznanaci
2013-02-14 17:54:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
,,Komentarzy: 767, Punktów za komentarze: -352'' - Wszystko na temat :)

wiejskisplaw
2013-02-14 22:47:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nieznanaci
2013-02-15 13:29:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
,,Według ciebie hoseksualizm to homofobia'' gdzie tak niby napisałam? Człowieku, Ty nawet mózgu nie masz tylko szeroko rozwiniętą wyobraźnie, żegnam.

wiejskisplaw
2013-02-16 16:53:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
2013-02-16 16:55:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
2013-02-17 14:35:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo razem z tolerancja trzeba miec tez swój mózg. Ty jestes bezmyślna, przez co nie mając o niczym pojęcia uważasz się za osobę tolerancyjną. Tolerowanie nie oznacza, ze muszę się z czyms zgadzac. Ja nie chcę placic zusu i domagam się aby państwo tolerowało to, że nie płacę. Dlaczego nie toleruje? Ja mam natomiast tolerowac parę kolesi z dzieckiem na placu zabaw?

lierox90
2013-02-23 16:37:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziewczynko: 1) Żyje w wolnym kraju, mam prawo mówić i pisać (nie obrażając przy tym) co mi się podoba a co nie, homoseksualizm mam gdzieś, jedyne co mnie boli to dewiacja wmuszana dzieciom na sile w wieku rozwojowym. 2) Homoseksualizm był, jest i będzie uważany za defekt rozwojowy, stracił tylko miano choroby psychicznej. 3) Tak wyjadę ci z naturalizmem, z 1 prostego powodu jak by pary homoseksualne miały by być czymś normalnym i typowym to by ewolucja nie bawiła się w rozmnażanie płciowe i dala 1 płeć bo nie było by potrzeby, które w naszym przypadku zapewnia przetrwanie gatunku

lierox90
2013-02-23 16:42:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
4) Posłance PiS rozchodzi się o pieniądze i przywileje związane z możliwością bycia w związku małżeńskim, geje i lesbijki naturalnie nie poczną dziecka to też nie powinny mieć przywileju posiadania takowego, z tego powodu które wymieniła nie są instytucją rodziny, to samo tyczy się małżeństwa które ma jasno określony status - Kobieta i Mężczyzna - koniec kropka 5) Co do obrazka, stworzył go ktoś kto nie wykazuje podstaw logicznego myślenia, argumentuje swoje racje jałowością par homoseksualnych i ma racje, a fakt ataków w jej stronę że ona też jest jałowa, jest bezsensowny bo ona nie oczekuje

lierox90
2013-02-23 16:47:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
5 cd) nie oczekuje żadnych świadczeń czy przywilejów, płaci podatki jak każdy inny by pary nie jałowe mogły dostawać ulgi itp, i nie przeszkadza jej to, bo wie jaka jest, w jakiej pozycji się znajduje i jakie ma zobowiązania wobec instytucji rodziny/małżeństwa, dlatego Lemingi podążajcie dalej w stronę PO, Lewicy a za parę lat obudzimy się w kraju( o ile to będzie można tak nazwać) gdzie każda 1 dewiacja będzie normą, gdzie wymowa słowa"patriota" będzie się wiązać z więzieniem, podążajcie dalej szlakiem komuny - "By żyło się lepiej."

agrafka
2013-02-12 15:33:14
Ocena: -4(glosow:14)-+
Krystyna jest zajebista!!! a wszyscy ktorzy jej nie lubią - kij wam w zad !

vego1985
2013-02-12 11:46:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
Pedalstwo ,pedalstwem zostanie a w naszym kraju sa wazniejsze tematy do dyskusji

rybaczek140
2013-02-12 09:37:50
Ocena: 5(glosow:15)-+
Chciwa baba z Radomia to nic przy tej GŁUPIEJ BABIE Z SEJMU

bierut1
2013-02-12 09:05:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bowwow260
2013-02-12 06:27:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie lubię pisowców ale tu się z nimi zgadzam,homoseksualizm nie jest normalny tak jak zoofilja czy inne dewianctwa,i nikt mi nie powie że jest

gadzetomaniak
2013-02-12 00:19:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
ta kobieta powinna zarabiac jak pospolity polak a nie kuuu.....ska sie wypowiadc

Grothin
2013-02-11 23:48:07
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie wytrzymam ze śmiechu z waszej głupoty ... Wiochą jest to ,że wstawiacie takie gówno ... Tylko zwróćcie uwagę ,że kiedy wybuchła ta afera NASZ RZĄD SPRZEDAŁ KOLEJNE UDZIAŁY W BANKU POLSKIM (Ponad 10%)... Rząd nas dyma w ... a wy zajmujecie się homoseksualistami ... Ciekawe kiedy skończy się co sprzedawać by załatać dziurę budżetową ...

angry
2013-02-11 23:36:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
tzn., że Twoim zdaniem ze związków homoseksualnych możemy oczekiwać przedłużenia bytu? A czy to w porządku,żeby sprowadzać człowieka do funkcji prokreacyjnej?

deireadh703
2013-02-11 22:10:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
Przykro mi tylko , że jej ojciec dokonał " funkcji prokreacyjnej ".

Cropp
2013-02-11 21:48:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
sama nie może nic zdziałać a się wypowiada... każdy człowiek powinien żyć w jakich relacjach chce, tyle że nie obnażać się z tym bo to trochę niesmaczne

angie76
2013-02-11 21:39:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
No kobieta jest aseksualna i zaniedbana do bólu, do tego - mimo wykształcenia - kompletnie głupia i wyalienowana ze społeczeństwa! Tak naprawdę to mi jest jej żal, bo ja NAPRAWDĘ lubię się budzić obok mojego - teraz - męża, a wcześniej no hmm.. konkubenta. I jeszcze "dzień dobry kochanie" powie! O!

wiejskisplaw
2013-02-11 21:01:57
Ocena: -4(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nieznanaci
2013-02-12 16:07:04
Ocena: -2(glosow:16)-+
Homoseksualizm to nie choroba jełopie tylko homofobia(już sam wyraz ,,fobia'' powinien Ci się tym kojarzyć)...

wiejskisplaw
2013-02-12 18:08:27
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

admin1944
2013-02-11 20:06:33
Ocena: 3(glosow:11)-+
Takich slow to nawet nie wypowiedzialby debil po podstawowce a czy profesor jalowy i bezuzyteczny rodzinnie moze byc az imbecylem ???. Czy mozna miec pelne szuflady dyplomow i byc kompletnym glupcem ???

Haar
2013-02-11 23:32:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
tzn., że Twoim zdaniem ze związków homoseksualnych możemy oczekiwać przedłużenia bytu?

agrafka
2013-02-12 15:34:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
tak mozna, a ty jestes wiekszym debilem, ze tak brzydko o nije mowisz! ona jest zajebista,a Ty nie imbecylu!

szulcik
2013-02-11 19:44:01
Ocena: 0(glosow:24)-+
Nie przepadam za psiorami,gardze Peło ,ale Ta Kobitka ma rację !!

LukasekxDD
2013-02-11 19:42:59
Ocena: 4(glosow:18)-+
Ona o prawa singli nie walczy . Prawda w oczy kole to sory . Teraz chcą związków , za 2 lata małżeństw bo związek nie oddaje ich miłości . Potem pozwolą im na dzieci i będą ssać z państwa po 1000 zł za dziecko jako rodzina adopcyjna . Potem powiedz takim 2 frajerom na ulicy z żeby się nie całowali bo 5 letnie dziecko patrzy i się wstydzi , to Ci powiedzą że jesteś nietolerancyjny , i że jesteś mocherem .

ROBI00000000
2013-02-11 19:23:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
Pomyśl kobieto czy za chwilę kogokolwiek będzie stać na dziecko????? 23%wat na ubranka i buciki dla dzieci? To zachęta?

marcinrowicki1
2013-02-11 19:03:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Do tego z kąt się biorą dzieci nie trzeba nie żenić. Wystarczyło uczęszczać do szkoły podstawowej a jeśli się wytrwało do 5 lub 6 klasy to był taki przedmiot jak biologia. A tam uczono że do powstania dziecka trzeba mężczyzny i kobiety a nie dwóch homoseksualistów!!

Wera27
2013-02-11 19:44:48
Ocena: 4(glosow:6)-+
A uczyli Cię w szkole podstawowej jak się pisze słowo "skąd" analfabeto?

Puma1984
2013-02-11 21:40:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jasne, że nie trzeba. Wystarczy związek partnerski - kobiety i mężczyzny. Dzieci powstają z seksu, a nie małżeństwa.

angry
2013-02-11 23:47:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
No. Były i inne interesujące przedmioty. To co, człowiek ma całe życie robić dzieci niczym ciastka? A rozwijać się intelektualnie?

marcinrowicki1
2013-02-11 18:57:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jj-pl
2013-02-11 18:38:48
Ocena: 7(glosow:11)-+
Z punktu widzenia natury, to ona ma racje. Celem zycia kazdej istoty jest rozmnazanie sie. No a z tego potomstwa nie bedzie. No tylko wtedy nasuwa sie pytanie czy ta panna i ten kawaler sa uzyteczni?

rudas70
2013-02-11 19:56:26
Ocena: -6(glosow:10)-+
Jak tak się rozejrzeć, to nawet w tym nie ma racji- wiele par homoseksualnych ma dzieci. Lesbijki w sposób całkiem naturalny "robią je na boku", a geje- dzięki surogatkom. Nie zamierzam tu wartościować- chodzi mi tylko o logikę wypowiedzi.

Dune
2013-02-11 17:54:52
Ocena: 4(glosow:12)-+
Najwyraźniej PO znów rusza z żałosną antyreklamą. Widać mają już nieźle zesrane skoro imają się takich sposobów. Mogli chociaż zatrudnić kogoś znającego podstawy ortografii... nie słownik Komorowskiego.

czinczu
2013-02-11 17:28:56
Ocena: 10(glosow:22)-+
No a co jest nieprawdą w tym co ona mówi, ja tu widzę samą prawdę i tylko prawdę. NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM Pisiorów ale to że są przeciwko PEDAŁOM to mi się podoba!!! Krysia ma rację, a jedyna wiocha jaką tu widzę to "wrednycham0071" który to dodaje na wiochę!!!

pin-up-lejdi
2013-02-11 17:20:57
Ocena: -10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zmudziak2
2013-02-11 17:27:22
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szalonyOrangutan
2013-02-11 16:59:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
no oczywiście bo homoseksualiści zwiększą liczbę urodzeń w Polsce.... a dzieci głodują...

candycane1988
2013-02-11 16:49:25
Ocena: 2(glosow:12)-+
aż mnie kur.ica bierze jak widzę tą mordę!

posiew
2013-02-11 16:35:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miedziakmiedziak
2013-02-11 16:19:33
Ocena: -5(glosow:23)-+
wredne,brzydki,pomarszczone,plugawe,niedomyte babsko....nie dziwne,że samotne

posiew
2013-02-11 15:49:45
Ocena: -11(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piter.piter
2013-02-11 16:27:45
Ocena: 5(glosow:23)-+
to takie życzenia po lewacku, jak na czerwonego przystało :-) jak swojej matce składasz życzenia urodzinowe, to mówisz mniej więcej to samo.

posiew
2013-02-11 16:37:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

posiew
2013-02-11 16:42:54
Ocena: -9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
2013-02-11 18:36:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
ooo internetowy napinacz posiew, mi też groziłeś i co ? i g#wno frajerze, jak to mówią kozak w necie pi#da w świecie, idź się ponapinaj gdzie indziej prostaku. A twoja stara powinna odpowiedzieć za to, że wysra#ła na świat oszoł#ma - i ta twoja buraczana opcja polityczna.

piter.piter
2013-02-11 20:07:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
aneta nie potrzebuje adwokata, a tą parchata szmata POSIEW budzi we mnie śmiech, bo jak można brać na serio słowa pryszczatego gimnazjalisty, który na co dzień jest bity i poniżany przez kolegów ze szkoły, a spina się w necie jaki to jest mocny, ch### mu w d###e

posiew
2013-02-12 23:15:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
łejezu itak sram wam w te wasze zje#ane prawicowe ryje łomatkoboska

noigel
2013-02-11 15:40:58
Ocena: 2(glosow:14)-+
ja ją popieram, dla mnie też liczy się głównie dupcz*nie :)

Starbreaker
2013-02-11 15:36:16
Ocena: 0(glosow:30)-+
Ch*j mnie obchodzi z kim kto śpi/nie śpi ważne, że dobrze gada i ma gdzieś poprawność polityczną.

bambus1121
2013-02-11 15:46:49
Ocena: 9(glosow:27)-+
Dobrze gadasz, poleć Ci!! To że dzieci nie ma to nie znaczy że źle mówi, gej nie jest normalny lesbijka również Mogą w sypialni robić co chcą ale niech się z tym nie obnoszą!

Spetro
2013-02-11 15:36:02
Ocena: 9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bambus1121
2013-02-11 15:48:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dobrze gadasz polać Ci!!! (rozpije sie dzisiaj:P ) on znalazł by zaraz stary przepis na dewiantów, za jaja do słupka na moście i nóż w ręke. tak jak dawniej się pedofili i gwałcicieli leczyło teraz by się przy gejach sprawdziło.

minimale_ldz
2013-02-11 15:15:09
Ocena: 9(glosow:27)-+
Niektórzy naprawdę mają wodę zamiast mózgu - przecież posłanka Pawłowicz NIE DOMAGA SIĘ OD PAŃSTWA ŻADNYCH PRZYWILEJÓW W ZWIĄZKU ZE SWOIM STAROPANIEŃSTWEM! Nie chce specjalnych praw, nie chce zrównania swego stanu cywilnego ze stanem małżeńskim, o nic państwa, ani Was nie prosi - W PRZECIWIEŃSTWIE DO PAR HOMOSEKSUALNYCH, CHCĄCYCH MIEĆ PRZYWILEJE PRZYSŁUGUJĄCE MAŁŻEŃSTWU I CHCĄCYCH ABY IM PAŃSTWO TE PRZYWILEJE PRAWNIE ZAGWARANTOWAŁO. Czy myślenie naprawdę boli tak bardzo???

cupus7
2013-02-11 15:12:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JANKES69
2013-02-11 15:08:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

cupus7
2013-02-11 15:08:02
Ocena: 1(glosow:19)-+
Po co w ogóle rozdmuchiwac temat ?? Przecież o to tym pedałom chodzi .. nóż mi sie kur*a w kieszeni otwiera jak słysze co pier**li Palikot, poseł ma reprezentowac naród i dbac o jego interesy a nie "przepychac" swoje chore pomysły. Projekt nie przeszedł, jak sie zboczeńcom nie podoba to wypi*rdalac

bambus1121
2013-02-11 15:49:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dobrze gadasz polać Ci!! otwarte granice są mogą się wynosic do holandii tam przyjmą ich z otwartymi rękami!

tasior777
2013-02-11 14:58:24
Ocena: 2(glosow:28)-+
a powiedziała coś nie tak?? Niech sobie 2 pedryle zrobią dziecko jeśli jej słowa są kłamstwem. a to, że jest panną to jej sprawa.

qwad14
2013-02-11 16:49:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak Biedroń z Grodzką zrobią dziecko? - od doopy strony :D

piotrek2011m
2013-02-11 14:58:18
Ocena: 2(glosow:16)-+
"Krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje."

ferdal
2013-02-11 15:16:14
Ocena: 1(glosow:11)-+
Na zebraniach przewodniczy.

piotrek2011m
2013-02-11 17:29:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
...na których na starej Pawłowiczy młody PISiorek ćwiczy.

mariom460
2013-02-11 20:54:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
A w oddali piotrek2011m - ulubieniec Tuska, posłanki Grockiej penisem, swe migdały muska.

NN829
2013-02-11 14:57:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
PiSowcy hipokrytami? A woda jest mokra...

krisu007
2013-02-11 14:04:19
Ocena: 7(glosow:37)-+
Lepiej być bezdzietnym kawalerem czy panną i mieć swoje zdanie niż BABOCHŁOPEM popieranym przez szemrane lobby. NIE ROZUMIEM NAGONKI NA PANIĄ PAWŁOWICZ !!!!(tzn. wiem aż zbyt dokładnie o co tu kaman)

AlterEgooo
2013-02-11 13:48:44
Ocena: 1(glosow:29)-+
Mam Wrażenie, że to kolejna nagonka na PIS. I kolejna w której pisowiec zostaje wyśmiany mimo, że ma rację. No bo patrzą z tej perspektywy związek homoseksualistów nie stworzy życia. Nie urodzi im się dziecko. A to, że baba jest starą panną .... Wielkie halooooooo !!!

Michu1945
2013-02-11 13:43:57
Ocena: -4(glosow:12)-+
Wiecie jaka jest różnica? Ona mogła mieć dzieci aż do menopauzy. Jarek też, gdyby się w młodości odpowiednio zakręcił to by miał, bo w to, że "zaliczył" nie wątpię. W końcu był chłopakiem takim jak każdy inny z burzą hormonów. Oboje z tego zrezygnowali. Wracając... Pary homoseksualne chociażby nie wiem jak by się starały, niestety nie będą mieli dzieci. Zawsze gej musi poprosić lesbijkę lub na odwrót o donoszenie ciąży.

familimen
2013-02-11 14:02:30
Ocena: 4(glosow:16)-+
ale z tego co mi wiadomo to chodzi również o dziedziczenie , o wspólne płacenie podatków,o współwłasność,kredyty w bankach itd.. A WY SIĘ KURCZE UPARLIŚCIE NA TE DZIECI I ADOPCJE,jak jakieś oszołomy,nie macie innych argumentów w tej sprawie? to może warto się zastanowić?nie rozumiem Was ludzie,poczytajcie może,zasięgnijcie języka a dopiero może wtedy się wypowiadajcie w temacie... PONADTO: @piter.piter MA RACJĘ I TO SZCZERA PRAWDA..reszta to p***lenie o szopenie...

piotrek2011m
2013-02-11 15:29:00
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jarek chciałby dzieciaka, ale Kuchcińskiemu trudno zrobić XD

Michu1945
2013-02-11 17:24:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
piotrek2011m. Jak by chciał, to by miał. Zrezygnował z tego. Także nie pisz czegoś czego nie ma bo to się nazywa fan fiction.

piter.piter
2013-02-11 13:21:05
Ocena: 16(glosow:26)-+
największą wiochą jest analfabetyzm autora "przywódctwo" co to ku...a ma być. A mówiąc już całkiem serio, to kolejny temat zastępczy. W Polsce bezrobocie sięga już prawie 14 % , większość Polaków zarabia mniej niż 1500 zł na m-c, a PO zajmuje się aborcją, eutanazją i związkami partnerskimi.

r4ggz
2013-02-11 17:11:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
w styczniu bezrobocie już sięgnęło 15% ... dawno nie widziałem tylu bezdomnych osób żebrzących na ulicach. paliwo znowu zaczyna rosnąć (jak za PIS była po 4zł to była wina kaczora, że za drogo-teraz winna jest niewidzialna ręka rynku) a tymczasem w mediach od początku lutego widzimy jedynie Annę Grodzką, itp..

szaryburypies
2013-02-14 22:09:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piot5rek
2013-02-11 13:19:24
Ocena: 3(glosow:11)-+
No i dobrze, bo przecież przeludniona jest Ziemia. Można by zmniejszyć liczbę ludności o jakieś 3 miliardy.

piter.piter
2013-02-11 13:23:01
Ocena: -3(glosow:13)-+
jak to się ma cymbale do Polski, czy Europy ogólnie. Nasze społeczeństwo się starzeje i kto będzie ci pracował na emeryture jak spadnie liczba urodzeń ? będziesz wpi...alał suchy chleb dla konia ? Głupich nie sieją - sami się rodzą.

dzustysia
2013-02-11 13:14:46
Ocena: 4(glosow:20)-+
W momencie kiedy pozwolimy się wiązać homoseksualistom powstanie nowa burza w związku z adopcjami, do czego to dochodzi....moje dziecko za 5 lat wróci z przedszkola i zapyta "mamo dlaczego Iza ma tatę i tatę? A ja mam tatę i mamę?" co powiedzieć takiemu dziecku?

jurek1102
2013-02-11 13:24:02
Ocena: 0(glosow:30)-+
Madzia Waśniewska miała tatę i mamę i jak to się skończyło ? Jak co drugi dzień słyszę o rodzicach którzy po pijaku torturowali dzieci to myślę że takie dzieci wolałyby żyć z dwoma tatusiami czy dwoma mamusiami

ferdal
2013-02-11 13:26:46
Ocena: 4(glosow:16)-+
Ludzie ogarnijcie się nikt nie mówi o adopcjach w związkach homoseksualnych,wymyślacie problem i z nim walczycie.

Rexik
2013-02-11 13:37:02
Ocena: -8(glosow:12)-+
Jurek.. cycki mi opadły po przeczytaniu twojej wypowiedzi.

mcebury
2013-02-11 14:40:03
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie ma reguły bo 2 tatusiów czy 2 mamusie mogą mieć bardziej nasrane w głowie jak mamusia i tatuś. Druga sprawa to jest krzywda dla dziecka. Dziecko wychowywane w homoseksualnej rodzinie jest dyskryminowane.

tasior777
2013-02-11 15:02:38
Ocena: -1(glosow:15)-+
jurek po raz kolejny udowodniłeś, że jesteś tak głupi, że aż szkoda czytać te twoje wypociny. Wydaje mi się, że cię w młodości grodzka zerżnęła i dletego tak pie...lisz

mariom460
2013-02-11 15:45:30
Ocena: -1(glosow:13)-+
2 tatusiów będzie miało zawsze nasrane w głowie.

ferdal
2013-02-11 13:10:01
Ocena: 9(glosow:17)-+
Dyskusję o sprawach życiowych wielu ludzi,sprowadziła do poziomu plugastwa.

ringus136
2013-02-11 13:03:49
Ocena: -1(glosow:13)-+
To nie zmienia faktu, że nie ma z takiego związku pożytku :)

mcebury
2013-02-11 14:44:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
No co do tej prokreacji to niestety trzeba się z nią zgodzić.

polkowski
2013-02-11 13:02:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
czy ona upomina się o zrównanie praw małżeństw i singli? Trzeba być wieśniakiem by nie rozumieć tego małego niuansu.

szatanoslaw
2013-02-11 12:28:14
Ocena: -4(glosow:22)-+
Ta pani w tej wypowiedzi ma racę, więc nie wiem gdzie tu wiocha. Homoseksualiści rzeczywiście nie mogą mieć dzieci, poza tym naukowcy udowodnili, że homoseksualizm generuje biedę. Najpierw się uczcie, a później piszcie durnoty.

Butryk
2013-02-11 13:14:24
Ocena: 3(glosow:13)-+
Amerykańscy naukowcy odkryli, że ludzie uwierzą we wszystko co odkryli amerykańscy naukowcy.

oburzony
2013-02-11 13:23:50
Ocena: 4(glosow:14)-+
Już śpieszę z pomocą. Otóż wiocha jest tu, gdzie prokreacyjnie nieużyteczna osoba podaje nieużyteczność jako argument przeciwko związkom partnerskim - niekoniecznie jednopłciowym. To jest tzw. hipokryzja, a hipokrytom ufać nie można, bo ich dwulicowość i moralne zwielokrotnienie jaźni może pokazać rogi na wielu innych polach. Jestem dodatkowo przekonany, że małżeństwom, które niestety nie mogą mieć dzieci (tym samym "nie wykonując funkcji prokreacyjnej") miło słyszeć z ust posłanki, że są nieużyteczne. To był sarkazm.

freedom80
2013-02-11 12:21:05
Ocena: -1(glosow:17)-+
Ona ma misję - zapładnia ludzi duchowo i porównuje się do papieża. Co jak co, ale tupet to ona ma :)

dragonow
2013-02-11 12:00:16
Ocena: -2(glosow:22)-+
O, idioci od Palikota uderzają. Czy ktoś z Was, kurze móżdżki, zastanawiał się w ogóle nad tym?! Ten cytat jest jak najbardziej poprawny i logiczny. Homo nigdy nie spłodzą potomstwa. Poza tym, dlaczego kreujecie problemy, których nie ma? Konserwatyzm zanika, a gdy zniknie, zniknie też cywilizacja.

oburzony
2013-02-11 12:42:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
Zacznijmy od tego, że z takim konserwatyzmem jaki proponujesz nie mielibyśmy żadnej cywilizacji. Od zawsze najbardziej zdziczała część społeczeństwa kurczowo trzyma się przeszłości i panicznie boi się jakichkolwiek zmian, bo w momencie gdy porządek rzeczy zostanie naruszony, to rozumiany przez nich świat legnie w gruzach. I kto im wtedy na nowo wytłumaczy, jak mają żyć? Istny horror.

Peterz
2013-02-11 12:53:16
Ocena: -4(glosow:8)-+
Postępowiec ... pokroju armii czerwonej albo Attyli :)

dragonow
2013-02-11 15:06:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
oburzony. Ja wcale nie boję się panicznie zmian, tylko tych kretyńskich. Otóż pedalstwo samo sobie kreuje problemy. Poza tym, damy dziś formalny związek, to za rok dzieci, potem poligoliści wyjdą z zoofilami-etc. Rozumiesz? Są granice, które nie narusza się z rozsądku.

cupus7
2013-02-11 15:28:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
Konserwatyzm jest dzis jedyną metodą na zatrzymanie tozsamosci narodowej. Śmieszą mnie ludzie którzy siedzą w domku, patrzą w swoje cienkie telewizorki i mówą TAK homoseksualizmowi; TAK dla islamizacji (budujcie meczety, mnie to nie przeszkadza); "Jestem pacyfistą", "broń to zło", "po co armia" kiedy wszyscy wokół sie zbroją, obudzcie sie ludzie póki jeszcze jest wczesnie

oburzony
2013-02-11 17:00:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znowu te farmazony o zoofilii w odniesieniu do POZAMAŁŻEŃSKICH ZWIĄZKÓW DWÓCH DOROSŁYCH OSÓB (także heteroseksualnych - zakonotuj to sobie, co napisałem dużymi literami). Jakim cudem w Twoim chorym umyśle powstaje taka korelacja? Pisze się podobnie, ale chciałbym zwrócić uwagę, że konserwatyzm!=kretynizm (połączony z uwstecznieniem cywilizacyjnym).

niemyj7
2013-02-11 11:59:24
Ocena: -2(glosow:22)-+
Nie wiem czemu ją sie tak krytykuje. Aż tyle zwolenników pedalstwa mamy ?. Fakt jest starą panna i tak dalej, ale gada dobrze. Niech se pedalstwo sobie żyje i nie sra wyżej niż dupe ma. Dzieci mają mają wychowywać? Biedne te dzieci...

Butryk
2013-02-11 12:02:58
Ocena: 0(glosow:18)-+
Gdyby Polska byłaby bardziej tolerancyjna to dzieci nie byłyby takie biedne. W końcu największe zagrożenie w rodzinie homoseksualnej mają ze strony ludzi pokroju Krystyny, czyli homofobów. Bo to oni prędzej by skrzywdzili te dzieciaki.

Peterz
2013-02-11 12:50:19
Ocena: -3(glosow:13)-+
Da się być bardziej tolerancyjnym? Co ma bieda dzieci do nietolerancji w Polsce? Jakie zagrożenie mogą mieć dzieci ze strony Pani Profesor Krystyny Pawłowicz (jeśli już)? Butryku jesteś nietolerancyjnym heterofobem, to przejaw ciemnoty i ograniczenia.

Butryk
2013-02-11 12:53:58
Ocena: 0(glosow:8)-+
@peterz. "Biedne dzieci" u niemyj17 nie odnosiło się o stan materialny, chyba nie musze Ci tego tłumaczyć? I co może stać się od strony homofobów? Chociażby nękanie w szkołach, na podwórku, czy pobicia, rozboje i inne nieprzyjemne rzeczy. Tego też mi się nie chce tłumaczyć, każdy inteligentny to zrozumie.

Peterz
2013-02-11 13:01:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Co ty pierdolisz ... między przestępstwami a brakiem akceptacji jest przepaść. Jeśli już to o rzeczach o których piszesz przodują "tęczowi rycerze" walczący o "tolerancję".

Butryk
2013-02-11 13:07:15
Ocena: 2(glosow:8)-+
"Tęczowi rycerze" nie biją ludzi z powodu ich orientacji. Nie nawołują do obicia heteroseksualnych, nie nękają w szkołach dzieciaków, bo ci są hetero. Chyba nie pojmujesz tutaj najprostszych rzeczy. Rozumiem, że jesteś homofobem, ale nie raz warto przetrzeć zabrudzone oczy. Bo jesteś zaślepiony.

Peterz
2013-02-11 13:25:14
Ocena: -8(glosow:10)-+
Jak to nie biją psi synu? Co robiły ściągnięte przez m.in biedronia bojówki 11 listopada? Ganiały z kwiatami czy z kijami? Kto nawołuje do bicia homoseksualistów albo gania ich po ulicach? Rzygać mi się chce jak takie piz*dy jak ty mylą tolerancje z afirmacją, do tego używają tak żenującej propagandy.

mariom460
2013-02-11 15:51:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Butryk wejdź na moje absurdy i zobacz filmik jak pedałki traktują osoby o innych poglądach.Opluwają ich, nabijają się i prawie kopulują przy nich. Rzygać się chce jak się patrzy na tą hołotę. To są najwięksi barbarzyńcy i chamy jakich ziemia nosi!

niemyj7
2013-02-12 14:04:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
^Dokładnie tak jest.

Fafikuleniek
2013-02-11 11:56:26
Ocena: -2(glosow:12)-+
No i bardzo słusznie powiedziała. Lewaki niczego na nią nie mają oprócz tego że ma zbyt silny charakter i charyzmę by dała się podporządkować mężczyźnie, stąd staropanieństwo. To fanatyk, ale jeśli fanatyk mówi prawdę to mamy mu nie przyznawać racji tylko dla tego że jest fanatykiem ?

arczi.t
2013-02-11 11:27:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
Gdyby z jej ust nie padło potępienie dla homoseksualistów to by nie było problemu. Lecz lewactwo i lobby LGBT oczywiście musiało zrobić aferę.

Butryk
2013-02-11 11:40:48
Ocena: 5(glosow:17)-+
Zrozum, że jak związki partnerskie tak jej wypowiedź nie odnosi się jedynie do homoseksualistów. Jej nienawiść do nich sprawiła, że sama nie zauważa, że to dotyczy również pary heteroseksualne. Oni też są jałowi jak nie mają dzieci, itp.

Peterz
2013-02-11 12:56:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
Jest obywatelem RP po drugie reprezentuje wyborców ma więc prawo do własnej opinii. Po trzecie ona ich nie nienawidzi (sama przyznaje się, że nie ma nic do nich) a jedynie nie godzi się na ich przywileje jako obywatel.

Butryk
2013-02-11 13:16:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ma prawo do opinii, ale żeby to nie było jak w oborze jak to zaprezentowała. Homoseksualiści to też obywatele kraju, więc powinni mieć te same przywileje. Jak bierze od nich kasę z podatków to się cieszy.

Peterz
2013-02-11 13:30:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jesteś hipokrytą ... jak palichuj albo biedroń wypowiada się w prostacki sposób jest ok, kiedy przewawia babka o innych przekonaniach to źle, skandal! I co z tego że płacą podatki? Obywatele którzy sa przeciw ustawie też płacą i jest ich większość - na tym polega demokracja.

elvis30
2013-02-11 11:26:30
Ocena: 6(glosow:16)-+
Ze słow Pani Posłanki wynika żę stary kawaler czy panna po przekwitnięciu są niezdolni do prokreacji a więc "nieużyteczni" jak w.w.Sz.P. Krystyna Pawłowicz!!!

familimen
2013-02-11 11:21:15
Ocena: 7(glosow:13)-+
matko,zacofany ten nasz kraj,zamiast wziąć się do konstruktywnej debaty żeby coś zmienić,żeby drogi porządnie budować,żeby ludzie na chleb mieli,pracę mieli to oni się pierdołami zajmują,a co to za różnica czy będą te związki czy nie?a komu to szkodzi do jasnej anielki?z głodu przez to nikt nie umrze-z powodu np złej drogi wielu może,z powodu bankructwa wielu firm po euro również ludzie biedują,ale dla takich oszołomów jest ważniejsze czy dwoje ludzi będzie się prawnie bzykać czy nie- A I TAK BĘDĄ!!heh...

familimen
2013-02-11 11:32:15
Ocena: 6(glosow:12)-+
ps. a tej pani to bym zapisał na recepcie: przymusowe stosunki (partnerskie lub nie jak jej tam pasuje) 3 razy tygodniowo+dodatkowo codziennie komplet baterii dla "przyjaciela" to może by sobie biedna kobieta pookładała wszystko w życiu... Najbardziej żałosne jest to że w naszym Kraju o seksie/rodzinie/związku najgłośniej krzyczą/piszą tacy którzy nigdy rodziny nie założyli i seksu nie doświadczyli.. Wątpliwości ktoś ma?KK najlepiej wie jak wychowywać dzieci/założyć rodzinę a tu ta Pani jak żyć w związku i zajmować się prokreacją...

malgolina
2013-02-11 12:02:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale w tym zdaniu jest zawarta prawda, dwie osoby tej samej płci nie przedłużą gatunku. Kopulować mogą, ale nie zrodzi się z tego potomstwo. Osoby takie nie są nastawione na prokreację bo z biologicznego punktu widzenia jest to niemożliwe. A w łóżku niech robią co chcą.

familimen
2013-02-11 12:49:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
@malgolina każda prawda(punkt widzenia) zależy od tego kto ją wypowiada,i z czyich ust pada-pamiętaj o tym.Prawdą jest również że KK raczej nie polepsza sytuacji w naszym kraju babrając się w polityce,prawdą jest że koran nie nawołuje do dżihadu i nienawiści a jednak samobójcy mordują niewinnych,prawdą jest:"kochaj bliźniego swego..."a plujemy jadem na potęgę.. WIĘC CZYJA PRAWDA JEST PRAWDĄ ABSOLUTNĄ I TĄ WŁAŚCIWĄ? wraca temat tolerancji..w sumie nie jestem zwolennikiem homo,jakoś mnie to(brak mi słowa)mierzi,odrzuca,ale każdy chyba powinien mieć swoje prawa...

familimen
2013-02-11 13:08:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jeśli prawo o związku partnerskim spowoduje że jakaś grupa ludzi stanie się szczęśliwsza,będzie im się żyło bardziej komfortowo to JESTEM ZA!,o ile nie szkodzi to ogółowi a pomaga jednostkom żyć lepiej jestem ZA! Argumentacja że jakaś grupa ludzi nie zgadza się bo np wiara im na to nie pozwala jest nie do przyjęcia! A związek bez potomstwa to nie związek?Ale in Vitro to już zakazane bo KK się nie zgadza..to co z tą prokreacją? Gdzie się kończy światopogląd a zaczyna obłuda i fanatyzm? ja się zastanawiam jakim cudem tacy ludzie się do rządu dostali...

Tayend
2013-02-11 20:26:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Małgosiu, mnie zależy na związkach partnerskich. Dlaczego? Otóż, gdyby mój partner miał wypadek, coś by się stało, może nawet by w skutek tego zmarł - nie mam żadnych praw do tego, by dowiedzieć się jaki jest jego stan zdrowia (w razie przeżycia), czy żadnych praw do domu/mieszkania (jeśli było jego), oraz całej reszty majątku (również jeśli była jego). No i oczywiście nie dotyczy to jedynie par homoseksualnych, ale też wielu par heteroseksualnych, które z jakiegoś powodu nie chcą zawrzeć związku małżeńskiego.

Paindemonium
2013-02-11 11:16:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
Babka ma racje ale nie podoba mi się sposób w jaki to przedstawia, w dodatku nie potrafi tego argumentować. Na wizji w TVN z duuuuużo młodszym posłem Palikotowców nie potrafiła podjąć politycznej rozmowy na ten temat więc zaczynała go przekrzykiwać nie dając mu dojść do słowa niczym szczeniara a na koniec puściła tekst "Widzisz? Nie masz argumentów więc siedź cicho". Tego najbardziej nie znoszę w takich babach.

Samarka
2013-02-11 11:13:55
Ocena: -4(glosow:12)-+
Moim zdaniem oni wszyscy są nienormalni-i homosie i pani Krysia.Choć panią Krystynę bardziej trawię,bo trochę racji ma.

Nertox
2013-02-11 11:13:44
Ocena: -2(glosow:10)-+
czy ma dzieci czy nie ma to ważne nie jest, wazne to co mówi, a mówi dobrze.Państwo powinno niszczyć takich ludzi.Pedały chca być nowoczesne i chcą mieć prawa... Może pierw jakieś rzeczy które się bardziej ludziom w tym kraju przydadzą a nie szukać ch,,a do dupy.. -.-

azs1313
2013-02-11 11:12:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
Dobrze mówi, polać jej...;)

Rei_Ayanami
2013-02-11 11:07:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
Co do samych związków partnerskich i homoseksualistów, oni już dawno przestali walczyć o równouprawnienie tylko jak nasze zacne feministki wyrywają pazurami kolejne kawały mięsa z ofiary jaką jest Polska i nasze społeczeństwo. Homoseksi chcą coś osiągnąć i wiadomo co.

davidstar
2013-02-11 11:01:59
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

angry
2013-02-11 23:43:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
To,co ona gada nie ma nic wspólnego z myśleniem. A skoro już tak bardzo zwraca uwagę na płeć, to niech poprawi swój wygląd, bo kobieta powinna ładnie wyglądać, tym bardziej,że ukazuje się w mediach.

bierut1
2013-02-11 10:52:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pan_ksiadz
2013-02-11 12:45:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
No właśnie - to nie homoseksualiści byliby złą rodziną dla swoich dzieci. Tylko dzieci osób heteroseksualnych nie dawałyby im żyć w szkole, na podwórku itp. a dlaczego? bo są wychowywane w rodzinach homofobów, w kraju "katolickim" i tyle.

pan_ksiadz
2013-02-11 12:47:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
a tak poza tym to tutaj nie chodzi o adopcję tylko o związki partnerskie.

davidstar
2013-02-11 10:44:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miikee18
2013-02-11 10:46:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale tu nie chodzi o adopcje dzieci, tylko o związki sformalizowane, najpierw przeczytaj a potem się wypowiadaj

davidstar
2013-02-11 10:55:40
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miikee18
2013-02-11 11:04:59
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ooo widzę już zarodek teorii spiskowej. Wiem!! To na pewno przez Rosjan... Ludzie litości, większość z was nie zna przeciętnego homo i nie macie pojęcia jacy są i jakie mają poglądy na życie, tak samo jak pare wieków temu traktowano schizofreników, zamykana ich w więzieniach i zabijano bo nic na ten temat nie widzieli.

davidstar
2013-02-11 11:14:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miikee18
2013-02-11 11:24:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
No właśnie dlatego, że wszyscy utożsamiają ludzi homo z wg. mnie żałosnymi paradami taki jest też ich obraz. Tylko to co widać na paradach to jest mniej niż 1%. Na prawdę, Ci ludzie wyglądają i zachowują się zupełnie inaczej.

miikee18
2013-02-11 11:27:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co do tych schematów w innych krajach. Weź pod uwagę kontekst społeczny, ponieważ każde społeczeństwo różni się od siebie. Więc poczytaj może troche socjologii zamiast rzucać bluzgami. Tyle w tym temacie, dyskusję uznaję za zakończoną, przedstawiłem swoje zdanie, żegnam.

Fafikuleniek
2013-02-11 11:59:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
miikee18 ty pewnie czytałeś ale nie to co trzeba, trzeba jeszcze mieć umiejętności interpretacji.

Andy1313
2013-02-11 10:30:15
Ocena: -1(glosow:13)-+
Te wszystkie homofoby wychowaly sie na mszach katokosciola ktory cedzi o milosci do blizniego. Kazdego !!! I ksiedza pedofila kochaja i bronia a homoseksualistow nienawidza. Oto katopisowska moralnosc Kalego. Pamietajcie przy urnach wyborczych.

mariom460
2013-02-11 10:56:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zapamiętamy i zagłosujemy na twojego kochanego Tuska! Już chyba nie będzie miał co ukraść.

Wiesniakznetu
2013-02-11 10:27:37
Ocena: 1(glosow:9)-+
Trochę hipokryzja ale bezdzietne single (nie wiem czy tak się to pisze) nie zaniżają ani nie podnoszą przyrostu naturalnego. Urodził się sam i umarł sam. 1-1=0. Co innego małżeństwo bez dzieci - PN = -2

michalng
2013-02-11 11:03:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Weź się jeszcze raz zastanów bo kompletną bzdurę napisałeś.

pan_ksiadz
2013-02-11 12:54:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pan_ksiadz
2013-02-11 13:03:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
hahahaha wróć do 1 klasy podstawówki! Jakie -2?? Małżeństwo bez dzieci czyli 1+1=2. Masz 2 osoby, które sobie zyją ze sobą i są szczęśliwe :P Kiedy umrą będzie 2-2=0 czyli wychodzi na to samo, więc jakim cudem według Ciebie obniżają przyrost naturalny? wiesniakuznetu :D Twój nick adekwatny do poziomu IQ

Andy1313
2013-02-11 10:25:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lorak6
2013-02-11 10:24:57
Ocena: 0(glosow:10)-+
Stara hipokrytka ;]

rotenau86
2013-02-11 09:56:53
Ocena: -5(glosow:15)-+
To już się nudne robi.Ile razy jeszcze ten sam motyw.Brawo pani Krystyno : ) widać jak prawda boli co niektórych.

miszcz82
2013-02-11 09:37:15
Ocena: 0(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AQ16
2013-02-11 10:32:07
Ocena: 7(glosow:15)-+
oczywiscie, ale jak ogladasz 2 lizace sie laski na red tube, to juz nie jest zboczenie?

kamer95
2013-02-11 11:03:30
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
2013-02-11 11:29:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
a dwóch lesbijek to już nie pewnie??

miszcz82
2013-01-28 12:44:08
Ocena: -1(glosow:31)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

miikee18
2013-02-11 09:55:30
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ale tatuś alkoholik, który tłucze żonę i dziecko i powoduje u nich trwałe zmiany psychiczne już jest ok tak? O nich już się nie mówi że są szkodnikami, bo jak, przecież są hetero. Myślę że są ważniejsze kwestie społeczne do dyskutowania.

masakra01
2013-02-11 10:38:45
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miikee18
2013-02-11 10:42:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zgadzam się, tylko dlaczego widzicie i cały czas trąbicie o tych patologiach tylko w w wybranych grupach. Jakoś nie zauważyłem żeby np. czyjś alkoholizm był obiektem tak gorliwej dyskusji jak to tutaj.

Butryk
2013-02-11 11:58:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
@masakra01 tylko, że homoseksualiści mogliby tylko adoptować, a przez to przechodzą przez szereg testów i rzadko kiedy trafia się jakaś patologiczna rodzina, która dostaje dziecko. Więc taki dzieciak raczej by nie dostał rodziców homo alkoholików.

Fafikuleniek
2013-02-11 12:03:27
Ocena: -4(glosow:4)-+
masakra01 Przecież powszechnie wiadomo że pomysł głoszenia treści homoseksualnych narodził się właśnie na marginesie społecznym pod wpływem ciężkich piguł i patologii, więc teorie mające takie pochodzenie należy traktować podejrzliwie.

Fafikuleniek
2013-02-11 12:05:36
Ocena: -6(glosow:6)-+
Butryk, sam homoseksualizm z wyboru jest patologią. Nie z wyboru jedynie anomalią przyrodniczą.

Butryk
2013-02-11 12:11:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
@Fafikuleniek to tak jakby powiedzieć, że heteroseksualizm jest z wyboru. Z tym po prostu się rodzi i już. Nie ma sensu tego ukrywać, z tym walczyć, bo to nie jest dobry wybór. W tym wypadku jakiś gej chociażby ożeniłby się z kobietą i udawał hetero - skrzywdziłby i siebie, i ją. A być może przyszłe dzieci.

kword
2013-01-27 19:15:59
Ocena: -7(glosow:23)-+
ten, kto daje plusa ten pedal. Zobaczymy ilu was jest na wiocha.pl

robaczek80
2013-01-27 18:58:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fanatyczka1908
2013-01-27 18:28:31
Ocena: -2(glosow:28)-+
Nie ma to jak w takim wieku wypowiadać się o użyteczności bądź też nie, homoseksualistów do prokreacji, samemu nie mając dzieci.. ;/ Myślę że wiele par homoseksualnych chętnie by zaadoptowało dzieci. Pewnie dostanę mnóstwo minusów od homofobów, ale taka jest prawda..

reggae22
2013-01-27 19:10:41
Ocena: -5(glosow:25)-+
jak widzisz... najwiecej maja do powiedzenia ci co sami nie spełniaja tego co gadaja :), tak jak ta pseudo posłanka gada o przedłuzaniu bytu a sama jest stara panna ;).Uwazam ze osoby homoseksualne maja prawo do zwiazkow i nikt nie powinien im tego zabraniac,przeciez geje,lesbijki,transeksualni itd, to tez ludzie tak jak hetero:)

Cerber25
2013-01-27 18:09:38
Ocena: -9(glosow:15)-+
CHYTRA BABA Z RADOMIA!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
Sprawca podobno uciekł z miejsca zdarzenia.
główna
Dodano: 24.06.2018, 15:41:00   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 137Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0