lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.02.2013, 08:14:10   przez: maksimus211
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 633  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(128)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pilisieli
2013-03-02 12:07:24
Ocena: 13(glosow:29)-+
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

t0vel
2013-03-18 12:36:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie popieram manifestacji homoseksualnych ale widzę w internautach pewną nieścisłość. z jednej strony płaczecie że duże podatki a z drugiej płaczecie że nie ma dofinansowań. skąd te pieniądze mają być? wydrukowane?!

catteq
2013-03-04 17:20:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
No i co? Ja jak byłam dzieckiem, to siedziałam całe ferie w domu, bo moich rodziców nie było stać na wyjazd i jakoś nie narzekałam. Bogaci mogą sobie pozwolić na różne rzeczy, bo ich stać; biedni coś tam dostaną ze zbiórek pieniędzy, a średniacy? Średniacy zawsze będą po prostu średni, ani sobie nie pozwolą na zbyt wiele, ani nie dostaną niczego ze zbiórek. Po prostu średniak to średniak.

luazs
2013-03-04 10:29:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lepiej sobie przyznać nagrody np. jak marszałkowie. A na wyjazd na ferie nie ma dla dzieci

pierze4
2013-03-03 21:56:17
Ocena: 0(glosow:16)-+
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

Kurvinoxxx
2013-03-03 17:29:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pitek599
2013-03-03 13:33:50
Ocena: -4(glosow:22)-+
niedlugo w polsce pedaly i przebierancy w kobiece ciuszki beda mieli wieksze prawa niz normalni obywatele.nigdy tego niezaakceptuje,chory kraj i chory rzad zamiast zajac sie bieda i poprawic ludzki los to zajmuja sie pedalskimi przywilejami.

pitek599
2013-03-03 13:31:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pitek599
2013-03-03 13:28:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kazsu
2013-03-03 12:01:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ta sepleniąca z PO potrzebuje na premie. Macie co chcieliście wyborcy Po

raadzi
2013-03-03 07:56:52
Ocena: -4(glosow:10)-+
Po czym w polsce poznać pedała??? po transparencie...

Michu1945
2013-03-02 22:52:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-03-02 20:51:24
Ocena: 2(glosow:12)-+
A ch*j mnie obchodzą jakieś brednie wyssane z palca.

Wera27
2013-03-02 17:57:20
Ocena: 7(glosow:25)-+
Czekałam aż to g*wno wyssane z palca tu trafi. Urzad Miasta St Warszawy nie dał nawet złotówki na tę kampanię i wcale nie odciął funduszy dla zimy w mieście. A połowa z was nie sprawdzi i już hejtuje.

WMG1945
2013-03-02 19:03:40
Ocena: -5(glosow:15)-+
Na warsztaty dla pedalow to juz dawali hajs

piter.piter
2013-03-02 20:34:28
Ocena: -4(glosow:18)-+
dali na ten szajs kasę, ale jak media nagłośniły sprawe, to się wycofali rakiem z tego projektu, dwulicowe mendy

migdalrzulum
2013-03-02 17:48:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co na pedały?

aldek22
2013-03-02 16:32:59
Ocena: 6(glosow:12)-+
aotora tego komentarza przy zdjeciu zapraszam do do lektury na co ida pieniadza z budzetu miasta. walka przeciw homofobii nie idzie z tych samego funduszu co wspieranie najubozszych. na przyszlosc polecam zaczerpnac troche wiedzy a nie puszczac w siec nieprawdziwe informacje!

ferdal
2013-03-02 16:20:29
Ocena: 8(glosow:16)-+
Ta kampania nie jest finansowana z budżetu miasta,a HGW tylko ją wspiera.Zima w mieście nadal jest finansowana przez miasto.Absurd z doopy wzięty

MarcinoMn
2013-03-02 16:18:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
oba problemy są ważne dla nas. wiocha dla tego kto to wstawił

arigold7
2013-03-02 16:14:49
Ocena: -4(glosow:22)-+
pedalskie scierwa mysla ze im wszystko moga! a to wszystko przez debili ktorzy popieraja tych zboczencow! won z Polski!

Kookis
2013-03-03 13:19:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
No wiesz, ja mogę żyć koło ciebie, ty koło mnie nie możesz. I kto ma problem?

Ganderth
2013-03-02 15:02:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Gruber
2013-03-02 14:50:00
Ocena: -1(glosow:27)-+
Nie da się promować orientacji seksualnej gdyż nie jest ona kwestią wymoru. A z homofobią powinno sie walczyć bo dotyka ona zarówno homo- jak i heteroseksualistów.

dedede66
2013-03-02 16:10:08
Ocena: -2(glosow:18)-+
Dlaczego leczyc? Mi to jest nawet was w pewien sposob szkoda. Bo, zeby zdrowy facet nie mogl z kobieta? Gdybym mogl to bym wam nawet grupe inwalidzka przyznal.

Rexik
2013-03-02 16:17:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
Żółty.. ożeń się ze mną:)) potrafisz mi poprawić najbardziej podły humor... heheheheheh hahahhah

ferdal
2013-03-02 16:24:39
Ocena: -3(glosow:9)-+
Gruber ma rację,ale ty Dede piszesz dowcipniej.Niech Ci się Rexik dowcipnie znów brzydko nie kojarzy:}

Rexik
2013-03-02 16:39:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
Słowo "dowcipnie" kojarzy mi się z moim ginekologiem.. może dlatego, że jest bardzo dowcipny? i opowiada fajne kawały swoim pacjentką, by je odstresować przed badaniem :)

dedede66
2013-03-02 16:51:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Pacjentkom", moja droga. W sumie to gdybym musial rozkladac nogi przed obcym facetem to tez bym sie stresowal. Twoja propozycje rozmysle Rexiku bo nie wiem czy jestes godna zywac moj wianek :P

Rexik
2013-03-02 16:54:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
Lubię jak mnie poprawiasz... ok złoże podanie i 3 zdjęcia.. długo trzeba czekać na decyzję? no i ja grupy inwalidzkiej nie posiadam ... nadam się? :)

dedede66
2013-03-02 17:47:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
Akurat ja grupy inwalidzkiej nie wymagam. Ochroniarza nie potrzebuje :P

khartvin
2013-03-02 14:42:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tyle kłamstw już na głównej tego portalu wisiało, że to jedno kolejne już różnicy nie robi ;) ciemny lud kupuje wszystko, jak to powiedział pewien (p)oseł Prawej i Sprawiedliwej partii ;)

zyzy33
2013-03-02 14:27:59
Ocena: 9(glosow:15)-+
Tak czytam wasze komentarze i jestem przerażony. Jak łatwo was zmanipulować, a wszyscy macie prawo wyborcze... Urząd Miasta Warszawy nie wsparł ani złotówką tego projektu. Czy ktoś zadał sobie trud i sprawdził, że UM podniósł stawkę na dofinansowanie ferii w stosunku do zeszłego roku? Po co, prawda? Przecież jesteście tacy mądrzy i nie zmanipulowani przez TVN.

hetera
2013-03-02 14:25:55
Ocena: 6(glosow:14)-+
A czy któreś z was to sprawdziło czy znowu łykacie jak wam się poda? Na akcję zima w mieście w roku 2012 poszło ok 2,5 mln a w roku 2013 2,9... jest to raczej zwiększenie funduszy a nie ich obcięcie. Wsparł projekt czy go finansował... może poszukacie tak w ramach ćwiczeń?

matiko1212
2013-03-02 14:24:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pantereczka
2013-03-02 14:11:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
moment. ja nigdy na ferie nie wyjeżdżałam na kolonie czy coś w tym stylu i na niczym nie straciłam. skąd ta moda na to, że w każde ferie ma się wyjeżdżać?

kastus
2013-03-02 13:51:30
Ocena: -4(glosow:10)-+
No i bardzo dobrze, co to ma byc? Caritas? Nie wiem dlaczego z moich podatkow mialbym sponsorowac Ci ferie.

WMG1945
2013-03-03 22:56:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czemu ja mam sponsorowac twoje warsztaty,jak sobie w dupe wkladac? Juz za bardzo wam sie w dupach poj...Ty jestes lepszy bo masz gowno na kiju?

pikkuspl
2013-03-02 13:49:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
Cóż widocznie w Urzędzie Miasta jest silne lobby homoseksualne.

szulcik
2013-03-02 13:42:17
Ocena: -2(glosow:8)-+
Pedały do gazu !

Kurvinoxxx
2013-03-02 13:22:14
Ocena: -6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Podlasiak1977
2013-03-02 14:24:03
Ocena: -1(glosow:15)-+
bo ten i inne "bachory"jak ich nazwales sa przyszloscia tego kraju a z pedala pozytku zadnego wiec niech lepiej dzieciaki jada za ta kase na ferie niz ma sie za nia odbywac promocja zboczen

saviola1
2013-03-02 15:22:29
Ocena: 8(glosow:8)-+
@Kurvinoxxx już sam Twój nick sugeruje odpowiedz na Two idiotyczny komentarz

Kurvinoxxx
2013-03-02 16:04:46
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kurvinoxxx
2013-03-02 16:05:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AAngelaa1
2013-03-02 13:20:17
Ocena: 1(glosow:19)-+
po pierwsze gdzieś już było wyjaśniane, że to mija się z prawdą. Po drugie, nawet jeśli to byłaby prawda to urząd od tego jest, żeby między innymi różnymi kampaniami zmniejszać nienawiść wśród ludzi (m.in. homofobię), ci, którzy są przeciwko kampaniom nakłaniającym do tolerancji ludzi, którzy nic złego nie zrobili, tylko są w jakiś sposób odmienni szczerze współczuję inteligencji. A finansowanie wyjazdu na ferie? Kur*a finansujmy wszystko dzieciom, przecież rodzice potrafią się tylko bezmyślnie rozmnażać, kto by pomyślał, że trzeba będzie później dziecko utrzymać? a wyjazd na ferie czy wakacje

AAngelaa1
2013-03-02 13:24:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
to naprawdę nie jest niezbędne do życia. Zaraz będą pojawiać się oburzeni rodzice, dlaczego ich dziecko nie ma nowego tableta, a miasto nie chce dofinansować??? przecież ich na to nie stać. Masakra jakaś jak czytam o tych poglądach w komentarzach poniżej mojego.

julekmeipster
2013-03-02 15:26:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja się zgodzę. Pamiętajmy, że kampanie przeciwko homofobii dotyczą też naszych dzieci. Wiele z nich przecież będzie gejami i lesbijkami - czy na prawdę chcemy, żeby nasze pociechy za to szykanowano? Dziecko tego może nie rozumieć, ale my powinniśmy.

RobertK20
2013-03-03 01:00:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
takie wmawianie że nasze dzieci będą pedziami mnie wqrwia,gówno mnie to obchodzi co i gdzie sobie wkładają,ale niech się z tym nie afiszują !

Kookis
2013-03-03 13:22:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
julekmeipster- w dobrej wierze ale pierdzielisz farmazony. :) Gejów i lesbijek będzie za 10 lat tyle samo co za 20 lat. Różnica będzie tylko taka, czy ludzie będą biegać za nimi z pochodniami, czy wreszcie zdadzą sobie sprawę, że to nie agenci tajemniczego lobby, które chce zniszczyć świata itd.

julekmeipster
2013-05-07 12:02:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kookis, przecież o tym właśnie piszę. Nie mówię, że homoseksualistów będzie w przyszłości więcej (to znaczy będzie więcej jednostek, bo populacja Ziemi będzie większa, ale procentowo powinno być tak samo). Ale część z nich to nasze dzieci, więc uczmy tolerancji od najmłodszych lat.

Cipkozaur
2013-03-02 13:18:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ratusz choć wspiera akcję, zaznacza, że jej nie finansuje. - Nie zapłaciliśmy za to ani grosza i nie płacimy też za promocję kampanii - zapewnia w rozmowie z Gazeta.pl Agnieszka Kłąb, zastępca rzecznika stołecznego ratusza. I zaznacza. - Patronat pani prezydent nie ma więc żadnego wpływu na pieniądze, które miasto przeznacza na ferie czy wakacje dla dzieci. W tym roku pieniędzy było nawet nieco więcej - mówi Kłąb. Pieniędzy więcej niż w latach ubiegłych W tym roku na akcję "Zima w mieście" ratusz przeznaczył z budżetu ok. 2,9 mln zł. Rok wcześniej na ten cel wydano 2,5 mln zł.

Cipkozaur
2013-03-02 13:20:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
Durna gimbaza oczywiście łyka każde pierdoły z super expresu bez sprawdzenia. I wy siebie nazywacie "elitarną lożą", bando idiotów? 90% z was siedzi na garnuszku mamusi i w życiu złotówki sama nie zarobiła, proponuję więc stulić pyski w sprawach, które was przerastają.

greenhunter
2013-03-02 13:56:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
No akurat o twoim poziomie dojrzałości świadczy twój nick

hetera
2013-03-02 14:29:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
O, ktoś jednak nie łyka wszystkiego tak jak mu się poda. :)

mahika
2013-03-02 13:18:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
W życiu nie byłam na żadnych feriach i korona mi z głowy nie spadła.

saviola1
2013-03-02 13:16:38
Ocena: -2(glosow:12)-+
tak teraz zrobią z nas wszystkich "homofobów" drodzy rodacy proszę nie dajmy się zwariować, nie dajcie zrobić sobie wody z mózgu i wmawiać takich gówien! jak mogą mówić "homofobia" skoro my się tego nie boimy my po prostu tego nie chcemy i tępimy!

Kurvinoxxx
2013-03-02 16:11:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

majorero
2013-03-02 13:00:17
Ocena: 1(glosow:11)-+
A co to jest promocja homoseksualizmu? Czy to tak jak z proszkiem do prania, że jak będą promowali to więcej ludzi będzie homoseksualistami?A co to jest moda na homoseksualizm? Czy jak będą mówili,że homoseksualistów nie wolno dyskryminować, to więcej ludzi będzie chciało być homoseksualistami?

Mundzio84
2013-03-02 13:25:06
Ocena: -1(glosow:21)-+
Promocją homoseksualizmu jest organizowanie choćby parad równości i innych marszów, które popierają fałszywi politycy, byle tylko zdobyć poparcie.Jest nią pokazywanie w telewizji rzeczy pokazujących homoseksualizm jako coś zupełnie normalnego.Nie, nie sprawi to, że więcej ludzi będzie homoseksualistami, ale więcej ludzi będzie miało zrobioną wodę z mózgu i żyło w błędnym przekonaniu, że homoseksualistów trzeba wspierać zamiast leczyć.Ludzie będą wtedy pozwalali, wejść im sobie na głowę, będą obchodzić się z nimi jak z jajkiem, żeby przypadkowo któregoś nie urazić.

saviola1
2013-03-02 13:28:47
Ocena: -2(glosow:6)-+
@Mundzio własne za takie wypowiedzi lubię czytać Twoje komentarze ;] zwłaszcza dla samej puenty - ciekawe tylko ilu z userów zrozumie co miałeś do powiedzenia

Mundzio84
2013-03-02 13:32:26
Ocena: 1(glosow:11)-+
I wreszcie poprą danie im praw, które im się zwyczajnie nie należą, tak jak becikowe nie należy się kobiecie która nie urodziła.Moda na homoseksualizm jest to przedstawianie go w mediach i w internecie jako coś trendy i nowoczesnego.Przykładem mogą tu być dwie gimnazjalistki, które nie są lesbijkami, a próbują je udawać na portalu społecznościowym, bo to jest cool.Tak, to sprawi, że więcej ludzi będzie chciało być homoseksualistami, choć na pokaz, bo przez znajomymi będą uchodzić jako nowocześni.A błędem jest kojarzenie homoseksualizmu i poparcia dla niego, z nowoczesnością.

Mundzio84
2013-03-02 13:42:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dzięki Saviola.Myślę, że wielu zrozumie, bo od kiedy założyłem tu konto, aż do teraz, zauważyłem, że świadomość ludzi i ich poglądy znacznie się zmieniły i są teraz bardziej nastawione na samodzielne myślenie, aniżeli na to, co się naokoło propaguje.Większość ma teraz swoje własne zdanie i gdzieś poprawność polityczną.

Rexik
2013-03-02 14:00:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Amen :)

meredith100
2013-03-03 19:22:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przekonany jestem, że Mundzio nie znasz ani jednego geja, masz niesamowicie wiele do powiedzenia w kwestii, o której nie masz zielonego pojęcia, to jest smutne. Na jakiej zasadzie definiujesz normalność, czyżby to porównanie do siebie? Homoseksualistów nie trzeba wspierać, chcemy jedynie równych praw bo nawet w jednym procencie nie czuję się gorszy od Ciebie,a podatek płacę ten sam. I uwierz ciężko nas urazić choć tak usilnie wiele osób stara się to robić.

saviola1
2013-03-04 10:10:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
podatek ten sam? ja jestem zdania ze powinniście płacić większy. A dlaczego? Bo jesteście nieproduktywnym, słabym i martwym ogniwem nie wnoszącym zupełnie nic do społeczeństwa

meredith100
2013-03-04 18:08:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolejny teoretyk. To opodatkuj też, ludzi, pary bezpłodne, niepełnosprawnych, ludzi starszych, którzy w Twojej kategorii też są bezproduktywni. Pracuję tak samo jak Ty, płacę podatki, tak samo, dziecko, jeśli kiedyś poczuję bezgraniczną miłość i potrzebę aby je mieć, też będę miał, po prostu nie w tym kraju, gdzie wszyscy takie dziecko by wyśmiewali. I proszę zastanów się zanim zaczniesz ciskać obelgami tylko i wyłącznie za orientację.

adunio
2013-03-02 12:24:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piot5rek
2013-03-02 12:18:23
Ocena: 4(glosow:18)-+
Nienawidzę pedałów, lesb, czy innych homosiów... Niech oni mi dadzą jeden poważny argument, czemu ma obchodzić mnie ich chora psychika? Niedługo pedofile wyjdą na ulicę, bo przecież każdy ma prawo do miłości... Homosie mogą sobie żyć, mogą wkładać sobie w odbyt co tylko pragną ale niech robią to tak, żebym tego nie widział. Ale teraz jest trendi bycie tolerancyjnym, więc chyba jestem zacofanym katolem.

gorylwojtyla
2013-03-02 12:14:48
Ocena: -9(glosow:17)-+
I dobrze. Takie kampanie są wazniejsze od finansowania ferii dla jakichś bachorów. Trzeba zwalczać problem jakim jest homofobia, bo w polsce nadal mamy 19 wiek ;]] I to wszystko przez tego Jana Pawła II.. ehh

Kurvinoxxx
2013-03-02 20:04:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
No racja...

zielonakupa
2013-03-02 12:12:46
Ocena: -4(glosow:10)-+
i dobrze zrobili!

Mundzio84
2013-03-02 12:12:18
Ocena: 3(glosow:17)-+
Związki partnerskie - to jest przecież najważniejsze, kiedy w całym kraju upadają zakłady pracy a bezrobocie sięga już abstrakcyjnego odsetku.Tusk szantażem usunięcia z partii, chce wymusić na swoich posłach zmianę poglądów na temat homosiów.A ziom Palikot, dla którego największym problemem jest wiszący w sejmie krzyż, jest szefem trzeciej siły politycznej w Polsce.To jakiś absurd.Nic mnie tak nie zastanawia, jak tylko to, czy po następnych wyborach czeka nas powtórka z rozrywki.

pushq
2013-03-02 13:08:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Oczywiście, że czeka nas powtórka z rozrywki bo społeczeństwo w którym żyjemy jest bandą idiotów. Nie uczą się na błędach, a rzeczowe argumenty są dla nich ciemnogrodem i średniowieczem. I w sumie należy im się to wszystko. Tak głosowali - tak mają. Niech będą dymani ile wlezie. Ja wypieprzam z tego kraju

pilisieli
2013-03-02 12:07:24
Ocena: 13(glosow:29)-+
Zamiast ciemno wklejac co ktos sobie wymyslil moze warto by zapoznac sie z FAKTAMI????info pod obrazkiem jest wyssane z palca i kto ma jakikolwiek rozum czy rozeznanie w polityce wie, ze w 2013 roku Urzad Miasta St Warszawy PODNIÓSŁ finansopwanie "zimy w miescie" o poł miliona złotych w porównaniu do 2012r. a patronujace Kampanii Przeciwko Homofobii miasto Warszawa i H.Gronkiwicz-Waltz NIE WSPARŁO finansowo ww kampanii...ZASTANOWICIE SIE TROSZKE LUDZIE ZANIM SLEPO ZACZNIECIE POWTARZAC BLEDNE INFO WRZUCONE W NET....

Samarka
2013-03-02 12:05:30
Ocena: -1(glosow:15)-+
Niedługo do tego dojdzie,ze hetero będą prześladowani za bycie hetero.:) Teraz widzę większym problemem jest,że ktoś sobie chce w kakao bezkarnie wkładać niż dobro i radość dzieci.Ludzie opanujcie się!To nie jest normalne!Niech sobie ktoś będzie gejem czy lesbijką i załatwia swoje potrzeby w swoich czterech ścianach,ale nie róbmy z tego najważniejszej sprawy w państwie!

wilkuu
2013-03-02 11:58:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
nadeszły czasy w których homo jest promowane na siłe. media próbóją wbić nam do głowy tolerancje młotkiem. a spróbuj mieć w jakims programie odmienne zdanie, to dziennikarze przedstawią cie jako zacofanego buraka.

wilkuu
2013-03-02 12:00:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
troche dziwna sytuacja. praktycznie nie masz wyboru... 'elita' tak często głosi pogląd tolerancji - nie pozostawiając drugiej stronie możliwości posiadania odmiennej opinii. albo jestes "z nimi" albo jesteś prostak ;)

wilkuu
2013-03-02 12:02:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
pomijam już takie poglądy jakie ma np. pani pawłowicz - bo są dość wyraziste i mogą budzić kontrowersje. ale wystarczy, ze powiem: "nie mam nic do homo, ale dzieci nie powinni mieć" To zaraz w moją stronę poleci fala krytyki, zaściankowości i że ogolnie jestem katolem

diabelek71
2013-03-02 11:56:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wojslowitz
2013-03-02 11:56:28
Ocena: 3(glosow:13)-+
WSZĘDZIE PEDAŁY: W TELEWIZJI,W INTERNECIE,W SEJMIE-ALE JAK PATRZE PRZEZ OKNO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK IDĘ PRZEZ MIASTO TO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK JADĘ DO PRACY I W PRACY ORAZ JAK WRACAM Z PRACY TO TEŻ NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO!!! ZA TO WIDZĘ ODRAPANE BUDYNKI MIESZKANIOWE(SLAMSY),UPADŁE ZAKŁADY PRACY,LUDZI KTÓRZY LICZĄ OSTATNI GROSZ! MAM JUŻ DOŚĆ HOMOSIÓW I ICH ŚMIESZNYCH PROBLEMÓW!!!!!!!!!!!!!!!

greatouse
2013-03-02 12:12:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Paradoksalnie ten komentarz bardziej mnie rozbawił niż zirytował. Cytat: "JAK PATRZE PRZEZ OKNO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK IDĘ PRZEZ MIASTO TO NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO,JAK JADĘ DO PRACY I W PRACY ORAZ JAK WRACAM Z PRACY TO TEŻ NIE WIDZĘ ANI JEDNEGO!!!" Oczywiście, że nie widzisz, bo wyglądają tak jak każdy inny człowiek. Może powinni nosić tęczowe opaski na ramieniu, tak dla twojej wygody? Żebyś mógł sobie ich policzyć?

Laventius
2013-03-02 11:49:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie żeby coś ale to zdjęcie jest przeróbką...ale spoko.

Max74
2013-03-02 11:49:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Bo pedalstwo teraz jest modne i trzeba koniecznie pokazywać jak bardzo się jest za. Dochodzi już do reklamowania pedalstwa i chwalenie się przez idiotów rodziców, swoimi dziećmi-dewiantami. Normalne dzieci natomiast ma się w d... bo to niemedialne.

Homo_eretcus
2013-03-02 18:14:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
lepiej być lesbą niż gwałcić dzieci pedofilu;)

Max74
2013-03-02 18:57:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zaraz dostaniesz klapsa na goły tyłek i zaraz będziesz cicho ;-)

Homo_erectus
2013-03-02 19:54:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
to ja też chcę jak tak klapsy rozdajesz na prawo i lewo:)

Max74
2013-03-02 22:52:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Homo_eretcus
2013-03-02 23:05:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak mi już sklepiesz tyłek to bedę mogła wsadzić ci kija w dupe?;)

Max74
2013-03-02 23:17:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem homo i preferuję być tą aktywna stroną od wsadzania. I pozwól, że sam wybiorę co i gdzie wsadzić ;D

Tomasz_PL
2013-03-02 11:45:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jerry87
2013-03-02 11:26:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
I o tym wlasnie mowila Pawlowicz, zamiast dawac ulgi i fundusze na inne, prawdziwie wazne cele, kasa pojdzie na takie bzdety. Wysluchajcie calej jej wypowiedzi a nie wybranych kilku zdan przez media!

ghsghs
2013-03-02 11:46:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ghsghs
2013-03-02 11:47:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
Masz rację tak, jak miała Pawłowicz -- okazało się, że na tę kampanię gejowską miasto NIE wydało ANI ZŁOTÓWKI. Kolejna ściema PiS-u.

marcin1975rm
2013-03-02 11:26:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Bo urzędnicy z panią prezydent na czele wiedzą doskonale, że rodzice biednych i głodnych dzieci nie przyjdą protestować pod ich okna tak jak odmieńcy.

outlaws13
2013-03-02 11:10:05
Ocena: 6(glosow:24)-+
Będziemy mniejszością to dopiero zobaczycie co narobiliście ta tolerancja wszystkiego co inne.

mahika
2013-03-02 13:16:27
Ocena: -7(glosow:11)-+
Boisz sie he he he, moze wtedy bys zrozumiał co to znaczy "być mniejszością" czyt. napiętnowanym! Oby!!!

saviola1
2013-03-02 13:20:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
@mahika myślisz ze się boimy? nie po prostu tego nie chcemy, z outem miałem pewne spięcia na tle pewnej kobiety ;] (no ale to nie istotne) chłop ma racje i mało tego do jego wypowiedzi dodam ze tylko i wyłącznie "homosie" mogą wypisywać tego typu komentarze jak @mahika i wygadywać takie brednie popierając wszelakie odchyły

outlaws13
2013-03-02 18:50:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wiem kto wymyślił słowo "homofob' fobie to można mieć na widok pająka np a jak widzę pedała to nie strach mnie ogarnia tylko chęć zaje@bania w łeb, więc homofobem nie jestem. Nie o strach tu chodzi tylko rozsadek.

Tayend
2013-03-02 18:54:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Witaj Out ;) (Nie wnoszę nic do dyskusji, tak tylko się przywitać chciałem)

outlaws13
2013-03-02 19:01:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Witam, avek zajeb@łaś chyba specjalnie na tą okoliczność

Tayend
2013-03-02 19:06:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Avek mam już jakiś czas ;p Nie spodziewałem się Ciebie tutaj ;p Dawno Cię nie było.

outlaws13
2013-03-02 19:10:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ten duuuużo lepszy. Bałem się że i Ty robisz karierę najpierw pedalstwem. Czy na prawdę wszyscy muszą wiedzieć jakiej kto jest orientacji? wśród kobiet bardzo modne jest mieć kolege pedała ale czy to was dowartościowuje?

Tayend
2013-03-02 19:15:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak to moja przyjaciółka less mówi - gej najlepszym przyjacielem kobiety ;p

outlaws13
2013-03-02 19:19:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bezpieczny, poruch@ć nie będzie chciał i napastliwy nie będzie. To nie koleżeństwo tylko cwańcyk. Pewnie i część facetów by chciała żeby ich żony zadawały sie tylko z pedałami

Tayend
2013-03-02 19:22:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakkolwiek ;p

julothemasta
2013-03-02 11:08:37
Ocena: -12(glosow:18)-+
W sumie te biedne dzieci mogły by adoptować pary homosexualne i chyba było by ok... czy się mylę?

wladsenty
2013-03-02 12:08:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadza się, mylisz się.

pushq
2013-03-02 13:10:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
julothemasta, jakby Ci to powiedziec...hmmm...jesteś idiotą.

Samarka
2013-03-03 05:27:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dla Ciebie to normalne,że dziecko ma być wychowywane przez np.dwóch facetów? Jaki będzie mieć obraz domu rodzinnego,normalnego związku? Dwóch całujących się i śpiących ze sobą panów?Licz się z tym,że to co widzimy jako dzieci kształtuje naszą psychikę na całe życie!

davidstar
2013-03-02 11:05:04
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

greenhunter
2013-03-02 11:24:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-03-02 11:26:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

piot5rek
2013-03-02 12:11:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
davidstar = homoś

Samarka
2013-03-02 12:13:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Davidstar jest wiele racji w tym co piszesz.Może jestem mało tolerancyjna,ale jak widzę faceta,który podobno jest hetero a robi z siebie jakieś babopodobne stworzenie to aż coś mi się robi...

davidstar
2013-03-02 20:26:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skrzyp81
2013-03-02 10:55:51
Ocena: -6(glosow:20)-+
wczoraj dziennikarze sprawdzili ta informacje i okazala sie ona PiSowska propaganda. Na ta akcje promowania homo z ratusza nie poszla nawet ZLOTOWKA

kawalrafala
2013-03-02 11:58:00
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

greenhunter
2013-03-02 10:52:52
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ogólnie byłem tolerancyjny, ale powoli ten szajs się tak afiszuje że niedługo to ja idąc z żoną i dzieckiem będę szykanowany,bo już mnie wkur....ją srający bezszelestnie pedofil nie ważne jaki kula w łeb, homosie niech siedzą w domu jak się nie podoba obozy pracy, bo wolę jak moje podatki idą na schroniska niż wspieranie homosiów

Kookis
2013-02-28 20:58:37
Ocena: -5(glosow:15)-+
Przez gejów jest dziura ozonowa i krowy nie dają mleka. Zróbmy coś z tym to może i Maciek załapie się na ferie...:(

dryga4ever
2013-02-28 11:00:59
Ocena: -10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2013-03-01 20:06:03
Ocena: 4(glosow:10)-+
Czyli według twojego nisko-osiągowego mózgu tylko pijaństwo i lenistwo jest winne biedzie? Czyli jeśli każdy człowiek na świecie miałby wyższe wykształcenie i chęci do pracy to nie było by biedy?

ringus136
2013-03-02 11:06:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
dryga4ever ty powinieneś spłodzić dziecko swojemu partnerowi, w końcu ktoś musi zarobić na naszą emeryturę :) Jeśli tego nie zrobisz jesteś zwykłą ciotą, czyli nawet jak się zesrasz dziecka nie zrobisz.

LukasekxDD
2013-03-02 12:13:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ty pedale do końca swojego obsranego życia nie będziesz wiedział co to znaczy mieć prawdziwą rodzinę .Twoja sperma nie zapracuje na moją emeryturę . Teraz "księżniczki" minusujcie mnie bo przecież jest was wiele

bubala
2013-02-28 08:52:14
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ci pseudo celebryci są tak zepsuci i znudzeni, że muszą teraz normalnym ludziom wpajać swoje dewiacje i tym samym dalej napędzać swoje zboczone interesy, wpajanie mi tolerancji bez granic to robienie ze mnie idioty - nie ze mną te numery zboki i lowersi muslimów fe fe fe

womack
2013-02-28 08:18:39
Ocena: -1(glosow:17)-+
Niestety wielu Polaków zostało przyzwyczajonych do promocji pederastii i innych odchyłów, i nauczonych że całemu złu jest winny kościół. Na szczęście nie wszyscy.

idler73
2013-02-28 12:29:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kościół jest częściowo winny, ponieważ nie potrzebnie rozdmuchuje całą sprawę i nadaje jej status apokalipsy obyczajowej. W efekcie kościół, rząd, czy jak w tym przypadku samorząd są odpowiedzialne za aferę medialną, która jest skwapliwie wykorzystywana przez homo zainteresowanych. Nie mam nic przeciwko związkom partnerskim, nie interesuje mnie kto z kim, gdzie i jak sypia, ale ich związki absolutnie nie powinny być tematem nr 1, ponieważ jest zdecydowanie więcej o wiele pilniejszych spraw. Dlatego powinno się zalegalizować im te związki, a temat zamknąć, raz na zawsze.

mariom460
2013-03-01 20:02:40
Ocena: 4(glosow:14)-+
Właśnie.Trzeba to zamknąć raz na zawsze, ale zalegalizowanie tu nic nie da, bo homosie będą chcieli coraz więcej i gdy damy im palca to będą chcieli całą rękę.

toudy666
2013-03-02 10:54:58
Ocena: -1(glosow:9)-+
Też mnie martwi że te sprawa staje się coraz bardziej medialna. Na chwilę obecną homosie są bardziej napastliwi w obronie swego ukrzywdzonego losu niż ich przeciwnicy, a przynajmniej tak to odbieram bo wszędzie ich ostatnio pełno
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tarczyński niebawem
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Dodano: 24.05.2018, 18:57:49   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 285Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0