lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kiedyś tępiła ich komuna a dziś z ich pamięcia walczą młode lewaki
główna
Dodano: 06.03.2013, 22:09:03   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 693  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(174)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Peterz
2013-03-07 02:00:32
Ocena: 21(glosow:41)-+
Jeśli ludzi z zasadami, którzy znają i szanują swoją historię nazywasz faszystami (pomimo, że nimi nie są), to tak jestem "faszystą". Możesz mnie tym mianem obrażać, wszak to lepsze niż bycie komunistyczną ku*rwą. Odpowiedz

foytaz
2013-03-24 18:09:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żadnej taryfy ulgowej dla lewactwa. W ich przypadku nie obowiązują żadne normy i standardy postępowania. Wszystkie chwyty dozwolone.

Fafikuleniek
2013-03-20 15:40:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
/watch?v=yLjF1qTDsi8 Posłuchajcie a Zrozumiecie jacy to byli ludzie i jaki raj chcieli nam przynieść.

ringood
2013-03-18 14:05:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Smialo moze to byc robota "oswieconych" narodowcow. Co drugi nie konczyl podstawowki, wiec czemu sie dziwic?

wojhar
2013-03-16 23:36:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
K*rwa! Kiedy Polska się obudzi i zrobi porządek z tym k*restwem zwanym "lewactwem"!

mogur
2013-03-16 22:23:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Radzę ci się pouczyć historii, sporo żołnierzy z AK po jej rozwiązaniu nadal walczyła często przechodząc choćby do NSZ. Z Gestapo nikt nie współpracował... Ci ludzie organizowali tak brawurowe akcje jak ci najsłynniejsi z AK. Mordowali komunistów.

Redcollective
2013-03-16 18:33:21
Ocena: -5(glosow:7)-+
Też mi bohaterowie, którzy mordowali ludność cywilną i współpracowali z gestapo. W dodatku walczyli z AK.

wojhar
2013-03-16 23:42:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jesteś zby tępy żeby ci tłumaczyć histoeię, ale podobno na naukę nigdy nie jest za późno, więc poczytaj trochę książek, może to pomoże.

kapi1919
2013-03-15 19:11:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Szczyt debilizmu!! wytępić tych komunistów!!!!

awesomebeauty
2013-03-15 13:13:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hehehehe
2013-03-14 19:08:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ringood
2013-03-14 13:13:25
Ocena: -5(glosow:9)-+
Skad pewnosc, ze to lewaki? Rownie dobrze mogli to zrobic pijani kibole albo przecietnie "uswiadomieni" pseudonarodowcy

MadFox1922
2013-03-14 21:00:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
tylko że takie rzeczy organizują właśnie kibole , marsz powstania Wielkopolskiego mówi Ci to coś ? pewnie nie a był całkiem nie dawno zorganizowany przez Wiarę Lecha (zresztą jak co roku) widzę że już Ci PO wpoiło swoje rację , bo najlepiej mówić że kibic zły bo raca na stadionie a wszystkie ruchy na rzecz dobra społeczeństwa to omijać szerokim łukiem...no ale jak się jest nie kompetentnym to trzeba mieć tematy zastępcze

yeti1992
2013-03-13 19:02:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Goodbye Left Side ! Right Side Worldwide !

badziewie_male
2013-03-13 17:22:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
bo byli to bandyci, nikt mi nie wmowi, ze dostawali zywnosc za darmo, bo od kogo... rabowali gwalcili i mordowali, przypadki, ze chlopu, ktory dostal ziemie od panstwa rozcinali brzuch i zysypywali ziemia nie byly pojedyncze...

Bucychrust
2013-03-13 12:57:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Poczytajcie misie pysie troszkę potem komentujcie.

niepodlegly
2013-03-13 11:26:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czytam sobie te Wasze komentarze o tym, jak to kibice organizują te wystawy i pochody, czy coś tam jeszcze... No fajnie, fajnie ogólnie, ale na dobrą sprawę co to zmienia? Tylko odciąga uwagę od problemów. Lepiej niech założą partię i działają, a nie dzielicie sobie ludzi na lewaków i prawiczków. Póki człowiek jest w porządku, to jest w porządku, a jak jest idiotą, to jest idiotą.

maly782
2013-03-13 09:15:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komuny ci się zachciało ?

Vege_1978
2013-03-13 04:47:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dobre - najłatwiej nazwać kogoś lewakiem jak stara się zachować obiektywizm - ani podziemie antykomunistycznie nie było tak krystaliczne jak się to pokazuje (włącznie z martyrologią), ani LWP to nie były same degeneraty, KBW nie walczyło tylko z WiN czy NSZ (w tym ostatnim były przypadki kolaboracji z gestapo w ramach walki politycznej), ale także z UPA czy Werwolf'em, SB to nie tylko wydział III i IV - trochę szerszego spojrzenia na naszą trudną historię.

POLSKAPANY
2013-03-13 03:26:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
To pewnie gimbazja z pobliskiego gimnazjum i bezmózgie nastolatki myślące, że jak coś rozpieprzą to będzie fajnie... Policja powinna im wpieprzyć pałami jak kiedyś gestapo ich pradziadkom!!!!!!!!!!!

POLSKAPANY
2013-04-09 22:33:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
pozdrawiam neonowca.

Fan791
2013-03-13 01:03:01
Ocena: 7(glosow:7)-+
Żołnierze Wyklęci Na Zawsze W Naszej Pamięci ! Good Night Antifa Scum !

romkond
2013-03-12 23:15:31
Ocena: -10(glosow:14)-+
Prawiczki do kapliczki!!!!!!!!!!!!Rotmistrz Pilecki czy Generał Nil przewracają się w grobach,gdy wrzucono ich do jednego wora z bandytami z nsz win i innymi bandytami.

cobra10225
2013-03-12 23:11:07
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ludzie, zgadzam sie z wami bez dwoch znan, chamstwo, zero szacunku, itp ... Ale za wiele sie mowi o tych co zdewastowali, a za malo co uczynili by upamietnic, za niedlugo sami zapomnimy o dobrych uczynkach dobrych ludzi, o Pileckim, o Nilu, czy o Franczaku, zapewne nie jedna osoba sie zastanawia o czym ja tu pierdziele ?? No i wlasnie o to chodzi, trzeba propagowac dobre uczynki, dobrych ludzi ...

Domelo77
2013-03-12 22:36:06
Ocena: -11(glosow:17)-+
przeklęci bandyci a nie żołnierze wyklęci

anda
2013-03-12 22:09:02
Ocena: 0(glosow:16)-+
Radzę wszystkim wzburzonym poczytać o tzw.żołnierzach wyklętych.Polecam ksiązkę St. Wałacha "Był w Polsce czas". Szczególnie interesujacy jest suplement do książki,jest to oryginalny dziennik Józefa Kurasia "Ognia". Możecie się dowiedzieć kogo i za co karał śmiercią tan najzwyklejszy w świecie bandyta.Możecie się dowiedzieć kogo i gdzie okradł.Na kogo nakladał kontrybucje itd.I nie piszcie głupot tylko pouczcie się historii.

Peterz
2013-03-13 03:09:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
To zadaj sobie przynajmniej tyle trudu łachu i poczytaj biografię tego ścierwa na które się powołujesz... Stanisław Wałach był szefem Powiatowego Urzędu Bezpieczeństwa Publicznego.

JackCola
2013-03-12 21:59:17
Ocena: -13(glosow:15)-+
co to za rozk*urwiały absyrd??? jakiś skundlony pies, musiał to wrzucić, hahaha. :-)

Podlasiak1977
2013-03-12 22:17:29
Ocena: 1(glosow:15)-+
w realu tez bys mnie tak nazwal???mysle ze nie :))))pewnie rece ze strachu ci sie trzesly jak to pisales:)

JackCola
2013-03-13 06:19:41
Ocena: -4(glosow:4)-+
niewątpliwie, musiałbym aż ze strachu do kieszeni ręce włożyć, żebyś mi wybaczył, ten nieśmiały komentarz:)

JackCola
2013-03-13 06:23:33
Ocena: -5(glosow:5)-+
Akurat zostało uchwycone moje pięterko - tak minimalnie widać okno w 1/3

yeti1992
2013-03-13 19:06:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przynajmniej będzie wiadomo gdzie kamieniami rzucać.

Piatiwr
2013-03-12 21:45:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
I takie coś u mnie w mieście . Wrocław niestety

Made-In-Poland
2013-03-12 21:56:46
Ocena: 5(glosow:9)-+
Szkoda, że lewactwo nie wypełzło ze swojego śmiesznego crk na ulice się nam sprzeciwić. Najlepiej przewrócić wystawę bo wystawa nie odda i przy wystawach nie trzeba salwować się ucieczką...

woliniak
2013-03-12 21:45:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rzeż Wołyńska to odrębny temat, ocenia się ze rąk ukraińskich oprawców mogło zginąć nawet ok 150 tys. ludzi,w metodach gorszych niz hitlerowskie, my byliśmy w centrum tego zła, miejscowość Przebraże, jedyna placówka samoobrony której nigdy banderowcy nie zdobyli ale każdy wiedział o spalonych całych wsiach i wymordowaniu wszystkich mieszkańców metodami najbardziej bestialskimi, np. wyrywanie widłami noworodków z brzucha ciężarnych kobiet,itp., i nikomu teraz nie zależy na wjawieniu prawdy ale bardzo przykre jest to że gdy cudem udało się uniknąć śmierci tam tutaj zagrożenie było od swoich z NS

Made-In-Poland
2013-03-12 21:05:36
Ocena: 3(glosow:17)-+
Cześć i chwała bohaterom! PAMIĘTAMY!

Kimark1
2013-03-12 21:39:22
Ocena: -9(glosow:11)-+
Zlepek głupot... jak można pamiętać?

Made-In-Poland
2013-03-12 21:52:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co Ty w ogóle pieprzysz człowieku... Ogarnij się!

JackCola
2013-03-12 21:56:29
Ocena: -16(glosow:16)-+
a jeb*iesz się do papy Madeink*tas???? hahahhahahah.

Made-In-Poland
2013-03-12 22:00:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
Naprawdę jesteś takim imbecylem czy tylko takiego udajesz?

yeti1992
2013-03-13 19:04:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie karm zakompleksionego trolla człowieku...

inotna1
2013-03-12 20:53:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jestem pełen podziwu.Chcecie w jeden wieczór załatwić problem pokoleniowy.Szacunek.

lukaszszwed
2013-03-12 20:36:24
Ocena: 7(glosow:15)-+
jeb...ać lewaków

woliniak
2013-03-12 20:08:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
moja rodzina pochodzi z Wołyńskiego, po wojnie zostaliśmy przesiedleni w rejon południowo-zachodniej Polski i tan dane nam było poznać wyczyny tych gieroi

Podlasiak1977
2013-03-12 20:54:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
moze napisz cos o girojach od bandery i ich wyczynach na Wolyniu.czasy byly jakie byly i z rak ukranincow zginelo kilkadziesiat tys polakow o metodach zabijania juz nie wspomne.wet za wet.

kawarano
2013-03-12 21:02:26
Ocena: 6(glosow:6)-+
Czemu nikomu nie zależy na ujawnieniu prawdy o Wołyniu?

woliniak
2013-03-12 20:01:29
Ocena: -5(glosow:7)-+
Zasady są takie biedny pasterzyku że Polska po 1945 roku(choć nie my sobie wybraliśmy ten los a został nam narzucony już jesienią 1943 roku w Techerranie przez Churchilla Roosvellta, zostaliśmy sprzedani Stalinowi za strefę wpływów, a w Jałcie potwierdzony) była państwem legalnym, rząd był uznany przez wszystkie państwa wschodu i zachodu a występowanie przeciwko legalnej władzy w świetle prawa międzynarodowego jest przestępstwem

hrymr
2013-03-12 21:15:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
2013-03-13 03:11:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ot jak wszyscy stwierdzą, że jesteś kur*wą to nią jesteś. Taka twoja filozofia.

woliniak
2013-03-12 19:47:32
Ocena: -5(glosow:15)-+
O jakich zasadach mówisz biedny pasterzu, o strzelaniu do kierowników szkół, sołtysów wójtów, strzelaniu w plecy do geometrów,grabieniu nocami ludzkiego dobytku nadszarpniętego wojną, takie były zasady tych tzw. teraz wyklętych, a w rzeczywistości przeklętych, jeszcze żyją ludzie pamiętający ich wyczyny i plują na samo wspomnienie o nich, niebawem banderowców nazwiecie wyklętymi

Peterz
2013-03-13 03:04:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chyba ci z UB ćwoku.

GotoToiletXD
2013-03-12 18:56:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Takich ludzi nic tylko wieszać na latarniach za jaja

gurool
2013-03-12 18:24:27
Ocena: 6(glosow:14)-+
precz z lewactwem!

czarny992
2013-03-12 17:00:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rzeszów plac farny "niech żyją" idioci i degeneraci .. dziwne że prawie na środku rynku ktoś zrobił takie coś i nikt tego nie widział

agnie
2013-03-12 16:50:52
Ocena: -5(glosow:11)-+
A Wy jesteście patriotami? Czy tylko debili i prostaczków (kiboli) stać w Polsce na polską tożsamość? Czy tego chcecie czy nie, to kim jesteście jest wypadkową dokonań tych którzy tutaj mieszkali przed Wami. Zarówno żołnieży wyklętych jak i funkcjonariuszy SB.

jazo21
2013-03-12 16:41:43
Ocena: 3(glosow:11)-+
a ja mam lekarstwo na komunizm i ich przedstawicieli mianowicie 5.56 mm zapraszam promocja trwa do wyczerpania zapasów

zenonjop
2013-03-12 16:16:13
Ocena: 7(glosow:21)-+
Nie mogę czytać tych wszystkich bzdur czego czepiacie się kiboli to są mądrzejsi ludzie od lewaków nie jeden oczytany i inteligentny, to na pewno lewackie ku*wy bo tylko ten element ma głupi ideologiczny powód by niszczyć wszystko co Polskie i patriotyczne. JE*AĆ KOMUNE!!!!!

Arakiel666
2013-03-12 16:44:24
Ocena: -5(glosow:9)-+
zenonjop wróć ze słownikiem ortograficznym o "wielki Polaku".

dziurek7
2013-03-12 17:35:05
Ocena: -1(glosow:9)-+
ahaha juz małpy są bardziej oczytane od kiboli - znam niejednego...patologia w 90% pozostałe 10% umie czytać :-) pozdro dla normalnych kibiców co ma lepsze zainteresowania niż wandalizm:-)

burakza2zl
2013-03-12 16:10:22
Ocena: 9(glosow:13)-+
Dlaczego w krajach postkomunistycznych lewica jest duuużo mniej popularna niż w takich, które komunizmu nigdy nie miały? --- Bo kontakt z chorobą to najlepsza szczepionka.

sangre666
2013-03-12 15:54:41
Ocena: -9(glosow:27)-+
ciekawi mnie jak daleko posuną sie młode prawiczki żeby tylko ich było na wierzchu? skończcie prowokować, obrażać drugą stronę. bo nic innego nie umiecie. liczycie że siłą coś zdziałacie. po akcji u palikota ludzie was wyśmiali. gratulacje!

zenonjop
2013-03-12 16:08:16
Ocena: 5(glosow:11)-+
Wąchaj dupę lewacka ku*wo.

ringus136
2013-03-12 17:18:08
Ocena: 5(glosow:9)-+
My działamy,a wy dalej nic :)

qwad14
2013-03-12 17:40:35
Ocena: 1(glosow:17)-+
"Młode prawiczki" pewnie promują homoseksualizm, Grocką na marszałka... a to, że oddają szacunek i nie zapominają o ludziach którzy walczyli za kraj i wolnego obywatela to dla was wiocha - WY LEWACKIE KU*WY

sangre666
2013-03-12 19:16:14
Ocena: -4(glosow:8)-+
ciekawi mnie ilu z was, wywiesza biało-czerwoną flagę 1 i 3 maja skoro na 100 polaków jak to pisano niżej przypada 1-3 lewaków? w takim razie dla czego miasta są szare w te dni? dla czego na bloku wisi 1-2 flagi? patriotyzm to nie tłuczenie innych za ich poglądy, większy patriotyzm to wywieszenie flagi

piter.piter
2013-03-12 15:40:28
Ocena: 10(glosow:18)-+
Gdyby w 1989 roku przeprowadzono w Polsce dekomunizację, jak to miało miejsce w Czechach na Słowacji czy na Węgrzech, to dziś żołnierzy AK, NSZ czy WiN traktowano by z należytą czcią i godnością. Ale Wałesa z Kuroniem i Mazowieckim wolał umacniać "lewą noge".

dziku842
2013-03-12 14:11:01
Ocena: -4(glosow:16)-+
Najlepiej powiedzieć "lewaki" jak doszło do czegoś złego, ale jeśli już zrobione jest na cacy, to rzecz jasna prawicowcy... Czy autor zdjęcia chociaż podniósł te eksponaty? Czy zgłosił to do odpowiednich służb? A może tylko zrobił fotkę i uciekł załadować ją na wiocha.pl

gnida0000
2013-03-12 15:24:55
Ocena: 9(glosow:17)-+
No prawica by raczej swoim bohaterom tego nie robiła.Natomiast "lewaki" chętnie by to zrobiły, ponieważ wszystko "za czym" jest prawica, jest dla nich BEEE i w ogóle, faszyzm,antysemityzm.

mcebury
2013-03-12 17:26:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja tam nie kategoryzuje ludzie że jak zrobią to, to lewicowcy, a jak zrobią tamto, to prawicowcy... Sku(rwy)syn to sku(rwy)syn...

Rei_Ayanami
2013-03-12 13:53:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jednym słowem : Lewica

PostAmerykanka
2013-03-12 13:38:52
Ocena: -20(glosow:42)-+
Lewaki? Autorze a skąd ty to wiesz? Jestem pewna, że to kibolstwo, które tak chwali się swoim patriotyzmem tylko wtedy gdy pojawia się marsz narodowy w 11 listopada albo gdy homoseksualiści maja swoją paradę. Wtedy jesteście mądrzy. Jestem pewna, że to wybryk takich pseudopatriotów.

dziubek_ja
2013-03-12 13:57:51
Ocena: 0(glosow:12)-+
Jesteś pewna że to "kibolstwo" niby dlaczego uzasadnij bo z tego co wiem to patrioci

tehacjusz88
2013-03-12 14:33:15
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gnida0000
2013-03-12 15:20:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
To niech homoseksualiści nie robią sobie tych "parad". Po co to komu?

WMG1945
2013-03-12 15:30:36
Ocena: 2(glosow:12)-+
PostAmerykanka - Ja jestem pewny ze ty gowno wiesz. To foto jest z Wroclawia.Kibice Slaska Wroclaw czesto robia oprawy o ''Zolnierzach Wykletych''.Kara i tak spotkala lewakow za ten wyczyn:)

zenonjop
2013-03-12 16:11:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wąchaj dupę lewacka ku*wo.

PostAmerykanka
2013-03-12 16:28:42
Ocena: -5(glosow:13)-+
WMG1945 (co za nazwa przy okazji). Kibolstwo jest mądre tylko 11 listopada. Wtedy wychodzą z Polskimi flagami, ale i tak kończy się rozbojami. O to wasza idea patriotyzmu. Patriotyzm to umiłowanie swojego pochodzenia i szacunek dla polskości, także tej innej - wy przynosicie Polsce wstyd.

WMG1945
2013-03-12 16:36:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wpisz sobie gwiazdo w google''patriotyczne oprawy''.Nie tylko w jeden dzien (11 listopada)kibice sa patriotami.Co tobie w nicku sie nie podoba?

PostAmerykanka
2013-03-12 16:40:42
Ocena: 0(glosow:12)-+
Kibole są patriotami?! Jak możesz być tak głupi. Im chodzi o coś innego, o wzbudzenie agresji, o przywalenie komuś. Gdyby pszyszła wojna połowa łysoli spierdo**** by po kątach. Patriotyzm to przynoszenie chluby własnemu narodowi - również tolerancja dla innych Polaków. ONI PRZYNOSZĄ TYLKO WSTYD.

WMG1945
2013-03-12 16:57:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Strasznie kumata jestes na temat kibicow.Widze ze w temacie wojny tez.Wiesz kto bedzie walczyl a kto nie.Taki pan General Petylicki wypowiadal sie nt kibicow i mowil ze to jedna z grup ktora pierwsza bedzie walczyc za ten kraj!Ale ty pewnie wiesz lepiej.Za co mamy tolerowac lewacto? za antypolskosc?

PostAmerykanka
2013-03-12 17:16:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
A ty w to wierzysz? Że kibolstwo poleci na wojnę? Ty na prawdę wierzysz, że oni czczą Polskość, dają przykład młodym ludziom? Jesteś nienormalny. Ich agresja, nienawiść i okrucieństwo ma być przykładem? Kradną, wyzywają, dewastują, biją. To ma być polski mur obronny? Tego chcesz?

PostAmerykanka
2013-03-12 17:18:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2013-03-12 17:20:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ehh pajace jesteście tacy tępi jak ci lewacy, kibole, pseudo patrioci, fanatycy i ch(u)j wi co tam jeszcze, bo każdy z was mówi o czym innym, a drzecie mordy jeden przez drugiego... Na sam początek Radzę dokładnie przeczytać te komentarze i zastanowić się jaka jest różnica między kibicem a kibolem... Bo to zasadnicza różnica.

PostAmerykanka
2013-03-12 17:24:34
Ocena: -4(glosow:6)-+
Na nasze nieszczęście KIBICÓW jest stosunkowo mało. A jak są to siedzą przed TV, bo boją się wyjść na stadion z dzieckiem. Niestety stadiony opanowane są przez KIBOLSTWO co widać na każdym kroku i co się dzieje po meczu w okolicach stadionu i ciemnych uliczkach.

WMG1945
2013-03-12 17:37:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
PostAmerykanka -Dziwne, chodze na mecze od lat 90.Czasem wezme swoja corke.Tu mozna sie ciekawych rzeczy dowiedziec.Jaki ja bylem slepy.Dzieki ci za info

mcebury
2013-03-12 17:39:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Niestety taka prawda... I raczej wątpię żeby oni jako pierwsi walczyli za kraj. Mają jaja wyskoczyć w grupie bo mają świadomość że trudniej będzie ich złapać i łatwiej uniknąć kary, a idąc walczyć za kraj gdzie jesteś pewny że gdzieś czymś w coś dostaniesz i prawdopodobnie stracisz życie? Za duże ryzyko i się nie opłaca bo to nie to samo co porzucać kamieniami do władzy, tak uciekniesz, tu cię zastrzelą, więc będą unikać walki ci wasi "patrioci"(kibole)

mariom460
2013-03-12 18:07:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Petelicki mówił coś innego na temat kibiców, a ten człowiek wiedział dużo o życiu:)

mcebury
2013-03-12 18:18:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ku(r)wa ludzie nie mogę... Wróć się kilka komentarzy do tyłu i przeczytaj DOKŁADNIE jeszcze raz, a jak to zrobisz to wróć i jeszcze kilka razy.... Ile razy mam tłuc że między kibolem, a kibicem jest różnica.... W tym momencie mowa jest o kibolach.

mariom460
2013-03-12 19:50:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też się cofnij i przeczytaj:,,Na nasze nieszczęście KIBICÓW jest stosunkowo mało. A jak są to siedzą przed TV" Z tego wnioskuje, że jeśli ktoś idzie na mecz i ubiera szalik jakiejś drużyny to jest dla was KIBOLEM. Tylko przed TV można kibicować?

mcebury
2013-03-12 20:29:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wróć i sam przeczytaj to dokładnie kilka razy. Na nasze nieszczęście jest ich mało - na nieszczęście bo kibice to patrioci którzy są potrzebni. Dalej jest wytłumaczone dlaczego siedzą przed TV - nie chcą narażać siebie, a tym bardziej dzieci(bezpieczniej TV oglądać), natomiast kibole szukają mocnych wrażeń. Było powiedziane że każdy ten kto przychodzi zrobić rozróbę na meczu lub po, a nie kibicować jest kibolem. A! I chyba przegapiłeś jeszcze jedną istotną rzecz. Mówimy tu o reprezentacji narodowej, a nie klubach piłkarskich.

WMG1945
2013-03-12 21:01:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
mcebury -Tak na stadionach sa gwalty,morderstwa,porwania dzieci.Duzo osob z dziecmi chodzi na stadiony.Ze szkol podstawowych dzieci przychodza z nauczycielami.Nawet cos takiego jak sektor rodzinny macie na stadionach

mcebury
2013-03-12 21:13:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiem bo dla mnie piłka nożna jest mało wyrafinowaną rozrywki, ale widzę co się dzieje... W przypadku zamieszek nie trudno czymś w łeb dostać i i nie zmienia to faktu że kibole to szmaciarstwo stadionowe.

Fafikuleniek
2013-03-15 17:40:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba nie Masz racji mcebury. Ja też poznałem trochę kiboli i raczej nie ciskał bym na nich takich głupich oskarżeń jak ty to robisz. Przecież to tylko twoje domysły. Myślę że kibolstwo jest realną siłą "jak by co". Martwi mnie tylko ta klanowość czasem wątpię czy dali by radę się połączyć w jakiś wspólny front przeciwko wspólnemu wrogowi.

piotrek_km
2013-03-12 13:23:14
Ocena: 5(glosow:17)-+
Pamięć o żołnierzach wyklętych jest naszym obowiązkiem. Oni oddali życie, żeby nam się żyło lepiej. Musimy dokończyć ich dzieło i skończyć raz na zawsze z komuną w Polsce!!! Cześć i Chwała Bohaterom!!! Kto jak nie My ?

aipkono
2013-03-12 12:57:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Lewaki czy kibole?! Kogo to obchodzi. Wprowadzić z powrotem obowiązkową służbę wojskową tam kaprale i kadra nauczy tych dwóch tępych ras poszanowania do wszystkiego co do dzisiaj mieli!!!

sangre666
2013-03-12 15:56:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
nauczy - nienawiści do wszystkiego co obce i inne. a w razie wybuchu wojny taki młody się zemści na kapralu waląc mu kulkę w łeb a potem powie "wsunął mi się pod lufę w momencie jak pociągnąłem spust... *robi załamaną minę* ja tego nie chciałem!"

ZIWK
2013-03-12 12:31:51
Ocena: 4(glosow:22)-+
Jeśli autor na 100% wie kto to zdewastował to dlaczego nie poinformował odpowiednich służb? Może to nie byli "lewaki" a "patrioci ze stadionów" zwani przez nieuświadomione społeczeństwo kibolami?

wilkuu
2013-03-12 13:11:37
Ocena: 5(glosow:9)-+
owi 'kibole' sami zazwyczaj organizują akcje na cześć historycznych bohaterów.

michalng
2013-03-12 14:49:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Akcje organizują. Ale tez lubią coś zdemolować czasem jakiś przystanek, pociąg, czy stadion.

WMG1945
2013-03-12 15:32:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
To nie byl stadion,pociag czy przystanek.

PostAmerykanka
2013-03-12 16:47:56
Ocena: -5(glosow:7)-+
kibole organizują wystawy? HHHAHAHAHHA może jeszcze przeglądy teatralne. Przecież ten margines społeczeństwa polskiego, tak bardzo niewykształcony nawet nie wie gdzie jest Muzeum Narodowe w Warszawie.

WMG1945
2013-03-12 17:10:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ilu znasz kibicow?Masz tyle czzasu wpisz sobie akcja patriotyczne kibicow!Kibice pomagaja kombatantom.Rodakom na Kresach.Ale ty wiesz k... lepiej.Nie jeden kibol ma wyzsze wyksztalcenie od ciebie!

PostAmerykanka
2013-03-12 17:20:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
Hahaha. Ta horda która wychodzi ze stadionów ma wyższe wykształcenie ode mnie? Na jakim świecie ty żyjesz, pora się obudzić. 99% nigdy nie przekroczy progu uczelni wyższej, 85% albo kończy naukę po gimnazjum ew. tylko do zawodówki idą. To jest wykształcenie? Ale mnie rozbawiłeś ;)

PostAmerykanka
2013-03-12 17:22:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
I cóż to za wykształcenie. Wśród tego agresywnego łysolstwa są malarze, prawnicy, nauczyciele, tłumacze, lekarze, terapeuci, naukowcy tak? Mam w to uwierzyć? Hahaha. Stworzyłeś sobie swoją piękną bajkę. Te niewykształcone hordy, które napadają i dewastują wszystko mają wykształcenie?

mariom460
2013-03-12 18:12:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jesteś zajebis*a bo masz wyższe wykształcenie;D Ja pierdziele, nie znoszę takich ludzi:)

PostAmerykanka
2013-03-12 18:44:53
Ocena: -7(glosow:7)-+
Uważam się za lepszą od przeciętnego kibola. Potrafię się wypowiedzieć, jestem w stanie coś zaoferować sobie, Polsce i zapewnić przyszłość dzieciom. Co taki łysol ma do zaoferowania KOMUKOLWIEK?

mariom460
2013-03-12 19:57:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tyle samo co blondyn, brunet a nawet rudy:)Dziecko wychowa na pewno lepiej niż niejeden dobrze wykształcony człowiek, a nie na jakiegoś homosia czy zdemoralizowanego kuta*a. W czym niby jesteś lepsza, co masz lepszego do zaoferowania niż oni?

Podlasiak1977
2013-03-12 20:50:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
ziwk wystarczy wejsc na kilka portali o orientacji anarchistycznej czy lewackiej i zobaczysz co wypisuja o wykletych.powstala nawet strona ,,zolnierze przekleci,,.sluchaj w Wroclawiu z tego co wiem to tylko lewusy lataja na komende lub do redakcji wyborczej z donosami.Slask Wroclaw robil juz kilka zajeb..opraw z motywem wykletych i watpie zeby ktorys to zrobil

PostAmerykanka
2013-03-13 02:38:54
Ocena: -5(glosow:5)-+
Kibol wychowa lepiej dziecko? Potem w domu jest agresja, alkohol i takie to twoje wychowanie. W moim rodzinnym mieście znam tysiące byłych kiboli, którzy leją swoje dzieci z resztą dzieci robią to samo co ich rodzice kochani w przeszłości. Tak mam więcej do zaoferowania. Siebie i swoją wiedzę.

Peterz
2013-03-13 03:21:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
buhahaha tak jesteś zajebista ... ale spierda*laj już.

mariom460
2013-03-13 06:01:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Hahah znasz tysiące osób?:) Dobre:) Poza tym jako ludzie honoru nie będą tłukli dzieci. Masz do zaoferowania wiedzę? Lepiej mieć do zaoferowania dziecku odpowiednie wartości, od przekazywania wiedzy są szkoły.

WMG1945
2013-03-13 10:59:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
PostAmerykanka - Teraz juz wiem ze nie ma co z toba w jakakolwiek polemike wchodzic.Tysiace bylych kiboli,ty przypadkiem nie piszesz artykulow dla gazety wyborczej?Takiej glupoty dawno nie czytalem.

wilkuu
2013-03-25 19:29:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
W dniu 5.03.2013 roku we Wrocławiu została zniszczona wystawa pt. Tropem wilczym – Żołnierzom Wyklętym. Dzięki pomocy kibiców WKS Śląsk udało się ją naprawić

kawarano
2013-03-12 11:25:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
Zwrot w historii nie zmieni ludzi.Po zastrzelonym pod płotem dziadku została nienawiść i żal.Czy było to UB czy "leśni".

brama666
2013-03-12 11:23:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cirii
2013-03-12 11:13:03
Ocena: 8(glosow:26)-+
Na pewno lewaki? Wybacz stary, stawiam na to, że byli tępi, zaćpani i pijani dresiarze z szalikami klubowymi na ryjach. No ale przecież to "prawdziwi patrioci"

ZeuS112
2013-03-12 15:57:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przecież to patrioci, tak mówił Kaczyński. Ze mną do szkoły średniej chodziło kilku idiotów, których rozrywką było niszczenie mienia publicznego. Dziś to samo bydło nazywa siebie patriotami ale żeby wymienić kilka podstawowych dat z historii naszego kraju to nawet nie ma co liczyć. O braku znajomości hymnu poza pierwszą zwrotką i refrenem już chyba wspominać nie muszę. Toż to ku*** ubliża prawdziwym patriotą , którzy za Polskę oddali swoje życie

zx1234
2013-03-12 10:53:21
Ocena: -1(glosow:11)-+
to wiadome że lewaki są ciotami a nie patriotami to nic nowego co takie cioty mogą zrobić ja narodowców jest 100 razy więcej.choćby było sto razy mniej to i tak by się bali.

Moxi2MaKutasa
2013-03-12 10:20:12
Ocena: 4(glosow:8)-+
ch*ja wiesz i ch*ja jesz. Nie wiesz nawet że to celowe ułożenie łbie... i ty niby uważasz się za narodowca, patriotę? Prędzej za idiotę.... palant. a patrząc na ten obraz, przypomina mi się jak wynajmowałam nieopodal mieszkanie na Mikołąja. Piękne czasy!

davidstar
2013-03-12 10:19:31
Ocena: -2(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ster000
2013-03-12 10:43:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
ale po czym rozpoznać czy konający lewak jest prawdziwym lewakiem czy tylko np podlewakiem. Można obszukać takiego jegomościa i sprawdzić czy ma np lewcką legitymację, żeby się upewnić?

Arakiel666
2013-03-12 12:46:04
Ocena: -4(glosow:12)-+
davidstar ciapaty sfrustrowany beznaplecie Tobie tak samo napleta ścieli.

PostAmerykanka
2013-03-12 16:51:05
Ocena: -7(glosow:7)-+
Po pierwsze połowę rzeczy nie rozumiem co piszesz. Po drugie pewnie myślisz, że jesteś patriotą i Polska powinna być z ciebie dumna. Chciałabym cię uświadomić, że jesteś ścierwem i zakałą tego kraju, a Polska wstydzi się za siebie, ubliższasz prawdziwym patriotom, sam się tak nazywając.

mariom460
2013-03-12 18:13:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
PostAmerykanka nie wypowiadaj się na temat patriotyzmu bo jesteś śmieszna:)

Fafikuleniek
2013-03-15 17:44:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
PostAmerykanka przecież kazali ci wy(pier)dalać, oczu nie masz ?

gnida0000
2013-03-12 10:08:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ubiłbym jak psa.

ster000
2013-03-12 09:23:39
Ocena: 4(glosow:8)-+
piwo na jatkach jest o wiele fajniejsze, Podlasiak1977 podniosłeś to czy fotka i poszedłeś dalej?:) Tylko nie pisz, że nie jesteś od podnoszenia;)

pontonus
2013-03-12 08:31:22
Ocena: -14(glosow:24)-+
faszyzm nie przejdzie! no pasaran!!!!!!!!!!

michalg5
2013-03-12 09:56:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gnida0000
2013-03-12 10:10:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Gimbusie, najpierw naucz się definicji słowa "faszyzm". Dziękuję, dobranoc.Gimbusie

Moxi2MaKutasa
2013-03-12 10:21:21
Ocena: -6(glosow:12)-+
FASZYZM FASZYZM FASZYZM FASZYZM!!! naucz się definicji słowa: Op*ierdol kolbę.

dziubek_ja
2013-03-12 13:59:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Napisz 3 argumenty dlaczego to wg Ciebie faszyzm ..dziekuję dobranoc

gnida0000
2013-03-12 15:21:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hehe do kogo była ta "kolba"?

Fafikuleniek
2013-03-10 17:11:29
Ocena: 3(glosow:27)-+
Myślę że ten obrazek pokazuje kto tu prawdziwym patriotą. Jak już kiedyś powtórzyłem za kimś kto mądrze powiedział, lewicowiec nigdy nie będzie prawdziwym patriotą więc ... kupą Mości Panowie lać po mordach lewicowców.

Podlasiak1977
2013-03-10 18:58:34
Ocena: 7(glosow:27)-+
wczoraj we Wroclawiu jakas ekipa zaatakowala koncert pankowy na ktorym wielce prawdopodobne byli sprawcy dewastacji tej wystawy.wiec zaczyna sie.........a od dzis mozna smialo rzec-antifa pogromcy wystaw i pomnikow:)

Fafikuleniek
2013-03-11 08:53:34
Ocena: 7(glosow:13)-+
Doskaczą się, oj doskaczą. Najgorsze to dać sobie wybić z głowy dumę tego że jest się synem tej ziemi, wybić sobie poczucie narodowości i przynależność do grupy etnicznej. Jesteśmy Polakami i Słowianami, to brzmi dumnie. Pi(er)dol Europę cały czas cię zdradzała, nie zapomnij że jesteś Polakiem. Tylko tu szukał będę przyjaciół, tylko na tej ziemi czuł się będę w domu.

numa
2013-03-09 21:39:53
Ocena: 6(glosow:10)-+
Cześć Ich pamięci!

beeveer
2013-03-08 23:13:28
Ocena: -13(glosow:25)-+
Tak, tak, dziadek jako porucznik UB nie miał nic innego do roboty, tylko uprawiać poletko w środku lasu i dawac się prac po ryju bandzie degeneratów, znajdujących przyjemność w gwałłtach rabunkach i morderstwach, wszystko z frustracji po stracie państwa (równiez dzięki dużej zasłudze prawicowych świrów i matołow dowodztwa AK, którym się teraz stawia pomniki.)

Peterz
2013-03-09 11:51:32
Ocena: 6(glosow:12)-+
Degeneratami widać byli ci którzy nasra*li ci taką ideologię i światopogląd do głowy. Wybacz nie chce mi się już z tobą pisać bo to bez sensu, masz swoją wizję świata i tyle.

saviola1
2013-03-08 21:47:51
Ocena: 8(glosow:16)-+
takie obrazy bolą zwłaszcza na myśl ze robi to ciemna masa zwąca się dumnie "przyszosia polski". W takim razie ja się pytam: jaka to kur****a będzie przyszłość?!

outlaws13
2013-03-10 19:11:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Taka, jaką sobie wychowamy.

maly648
2013-03-07 09:18:54
Ocena: 14(glosow:28)-+
wyciąć w pień czerwoniaków lewaków !!!

Vege_1978
2013-03-07 03:05:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Oj Panie Peterz. Teraz Pan wrzuca wszystkich do jednego wora - wg. różnych wyliczeń wśród ponad 5000 ofiar cywilnych walk było od 150 do ponad 400 dzieci do lat 14 - z pewnością konfidentów, funkcjonariuszy NKWD, UB albo "komunistycznych ku*ew". Faktem pozostaje, że ocena historii zawsze zależy od tego kto aktualnie jest u władzy, i jednostki albo wybitne, albo wybitnie głupie mają odwagę takiej oficjalnej ocenie przeciwstawić. Proponuje przeczytać o niejakim Romualdzie Rajsie ps.Bury i o walce mieszkańców o upamiętnienie jego ofiar Pozdrawiam

Peterz
2013-03-07 12:28:14
Ocena: 3(glosow:15)-+
Zapraszam do zapoznania się z publikacjami powstałymi po 1989 ... Pozna pan metody walki z podziemiem za pomocą prowokacji i oszczerstw. Jedyną szansą na powodzenie działalności partyzanckiej jest poparcie ludności. Czy uważasz, że partyzantka niepodległościowa utrzymała by się tak długo(do 1963r) i na taką skale gdyby robili takie rzeczy?. Wracając do władzy ... jakoś przez ponad 20 lat o tym się nie mówiło, nie stawia się im pomników, nawet nie stara się przywrócić im pamięci. Dopiero w zeszłym roku zajęto się ekshumacjami pomordowanych. Nie ma problemu z odnawianiem pomników okupantowi.

Peterz
2013-03-07 12:32:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
Natomiast tutaj wszystko jest torpedowane, począwszy od jakiejkolwiek formy upamiętniania na filmie skończywszy. To temat niewygodny dla komuchów jak i jego pomiotu.

Vege_1978
2013-03-12 09:25:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Śledztwo IPN było w 2005 roku (pisałem o tym wcześniej), a to już jest ładnych parę lat po 1989 - proponuje sobie wpisać w google hasło "egzekucja furmanów" -będzie nawet link do strony IPN. Z innej strony trochę się dziwię braku wiedzy tym wszystkim którzy tak opluwają wszelkie przejawy "lewactwa" - proponuje sprawdzić jaki przed wojną był poziom analfabetyzmu, umieralności na gruźlicę itp. Tak w ramach ciekawostki - dopiero zagrożenie ruchami socjalistycznymi i komunistycznymi doprowadziło do poprawy sytuacji socjalnej pracowników po I WŚ. w wielu miejscach m.in w zakła

Peterz
2013-03-12 12:32:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2013-03-12 12:34:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
Poczytaj sobie kim byli ci "bogu winni" furmani.Po za tym Tak chętnie podawany przez ciebie przykład wyczynów "Burego" to JEDNORAZOWY incydent w skali całego polskiego podziemia niepodległościowego który ani wcześniej, ani później się nie powtórzył! No przed komuchami w średniowieczu też było więcej analfabetów i czarna śmierć szalała. Każda wojna po za negatywnymi sprawami ma jeden jedyny plus - rozwój medycyny i techniki. Tak było po wojnach Napoleońskich, I i II wojnie. Na zachodzie Europy i w USA też spadł poziom analfabetyzmu i umieralności, wzrósł wiek przeżywalności

Vege_1978
2013-03-12 15:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ci rozstrzelani byli obywatelami Polskimi narodowości Białoruskiej, albo prawosławnymi - czyli innymi słowy tymi co nie potrafili dobrze po Polsku "Ojcze Nasz" wyrecytować. I nie był to jednorazowy incydent - nota bene osławiony "Ogień" też nie był postacią krystaliczną, o jego potrzebach seksualnych i sposobach ich zaspokajania też można poczytać, jak się dobrze poszuka, o tym, jak bardzo nie znosił krytyki też (powieszenie ciężarnej kobiety za to nazwanie go bandytą). Wprowadzenie praw pracowniczych i socjalu to w głównej mierze skutek zagrożenia ze strony "lewaków&q

Andriej1990
2013-03-12 17:41:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
I koronny argument lewaków - albo Rajs, albo Kuraś. A ilu poza nimi znasz Wyklętych? A gdzie pamięć o takich bohaterach, jak Hieronim Dekutowski ps. Zapora, Zdzisław Broński ps. Uskok, co go ''szlak trafił'', Władysław Łukasiuk ps. Młot, Stanisław Sojczyński ps. Warszyc, Łukasz Ciepliński ps. Pług, Major Zygmunt Szendzielarz ps. Łupaszko, Mieczysław Dziemieszkiewicz ps. Rój... Koronnym argumentem przeciw Wyklętym zawsze jest Rajs i Ogień - ale pogódźmy się z tym, że zawsze znajdą się czarne owce.

Peterz
2013-03-07 01:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
2013-03-07 00:06:29
Ocena: -11(glosow:21)-+
A może wnuki tych, którzy mieli styczność z "bohaterami" i jednak udało im sie przezyć? czy naprawdę z bandytów, morderców i złodziei trzeba na siłę robić bohaterów, bo większością ich ofiar byli komuniści i ludzie kaleczący język polski, a zwłaszcza niekatolicy?

Vege_1978
2013-03-07 00:58:24
Ocena: 3(glosow:5)-+
Cóż - historię piszą zwycięzcy. Po wojenne walki pomiędzy "Wyklętymi", a ówczesna władzą szacuje się, że pochłoneły około 25 tys. osób, w tym ponad 5000 cywilów. Niektóre akcje podziemia antykomunistycznego IPN uznał za zbrodnie przeciwko ludzkości (coś około 2005 roku), o takich rodzynkach jak lokalne "przymierza" z UPA nie będę wspominać. Z drugiej strony trudno wszystkich wrzucać do jednego wora bo WiN liczyło przeszło 25 tys członków Pozdrawiam

Peterz
2013-03-07 02:20:18
Ocena: 7(glosow:15)-+
Eh komuna wiecznie żywa ... Egzekucje wykonywane przez żołnierzy wyklętych na podstawie wyroków zasądzanych za działalność. "Ofiarami" byli funkcjonariusze ub, nkwd, którzy wybitnie utrwalali władzę ludową za pomocą represji na ludności cywilnej za pomocą prześladowań i egzekucji ludności cywilnej. Dodatkowo wykonywano wyroki na agentach i konfidentach. Posądzanie ich o anty semityzm jest śmieszne ... ponieważ spora część funkcjonariuszy była pochodzenia żydowskiego. Bycie żydem czy katolikiem nie miało wpływu ...

beeveer
2013-03-07 15:31:02
Ocena: -4(glosow:14)-+
Peterz, nie komuna. dwóch rolników, sąsaidów dziadka zostało zabitych, bo otzrymali ziemię od państwa i chcieli ją uprawiać. dziadek został ciężko pobity, bo nie chciał im oddać jedynego konia i resztek żywności, więc stał się wrogiem walki o polskośc. a nie mówię że tłukli żydów, bo tłukli głównie tych, którzy nie potrafili ładnie po polsku powiedzieć ojcze nasz

Peterz
2013-03-07 23:46:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wybacz ale jakoś nie wieżę że zabili bogu winnych rolników tylko za to, że chcieli uprawiać rolę. Po za tym skąd dziadek mógł wiedzieć kto go napadł - z opowiadań mojej babci w tamtych czasów oprócz "wyklętych" na naszych terenach grasowały zwykłe bandy i maruderzy sowieccy (z którymi moja babcia miała styczność - przychodzili kraść lub rabować). Wioski przychylne partyzantce były pacyfikowane, bardzo często w celu zmiany nastawienia posługiwano się prowokacjami i pomówieniami.

beeveer
2013-03-08 10:36:10
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zabili za to, że przyjęli ziemię od komunistycznego urzędu. A sowiecka partyzantka raczej by nie sprawdzała polskości obywateli, mówiąc dobrze po polsku i sprawdzając polską wymowę podczas modlitw.

Peterz
2013-03-08 13:02:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Terefere jakoś masowo przesiedlano ludność, bądź to na ziemie odzyskane, bądź to w ramach akcji Wisła. Mimo to w tych rejonach działali (właściwie na terenie całej Polski) i tak jak gdzieś wcześniej już pisałem, bez poparcia ludności szybko by zostali wyłapani. A napady i morderstwa nie przysporzyły by im przychylności. Więc wybacz albo byli to konfidenci albo byli ofiarami prowokacji lub zwykłego napadu, albo ktoś ściemnia.

beeveer
2013-03-08 16:22:07
Ocena: -8(glosow:10)-+
Niestety często było tak, że ludność bała się ich bardziej niż komunistów. komuniści rzadko sięgali po najwyższy wymiar kary. a jak zakapował cie sąsiad "patriota" to w skrajnych przypadkach patrzyłeś jak twoja rodzina płonie przybita do ściany stodoły, a potem kula w łeb.

Peterz
2013-03-08 19:46:12
Ocena: 5(glosow:9)-+
To żeś tym razem popłynął ... dziadek w KBW czy UB?

mariom460
2013-03-08 23:56:16
Ocena: 12(glosow:18)-+
,,komuniści rzadko sięgali po najwyższy wymiar kary" Ja pierdo*e, kto Ci takie pranie mózgu zrobił?? Może jeszcze napiszesz, że Polki gwałciły żołnierzy rosyjskich, zbrodnia katyńska to tak naprawdę była obrona konieczna ze strony Rosjan.Nazistów też będziesz bronił? W Oświęcimiu nie było żadnego ludobójstwa, tylko tak wielu ludzi zginęło na skutek nieszczelności instalacji gazowej?

hetera
2013-03-06 23:58:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
A sprawców złapano? Znana jest chociaż ich tożsamość?

ster000
2013-03-12 09:01:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie będzie trudne bo koło kościoła garnizonowego jak i cała strefa rynku jest dość dobrze okamerowana. Niska szkodliwość czynu, stelaże nie są połamane tylko poprzewracane a ekspozycja nie była za szkłem.

Vege_1978
2013-03-06 23:27:15
Ocena: -1(glosow:17)-+
Debilny wybryk chuliganów, a nie jakaś zorganizowana akcja. Swoją drogą inne stado idiotów wypisało hasła ku czci Żołnierzy Wyklętych spray'em na świeżo odmalowanej elewacji kamienicy niedaleko mojego miejsca zamieszkania, dla mnie i jedno i drugie to akt wandalizmu.

pajakpajak
2013-03-06 22:17:29
Ocena: 27(glosow:51)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sangre666
2013-03-06 23:07:22
Ocena: -24(glosow:44)-+
tsaaa kolejna narodowo-prawicowa prowokacja jak z "policyjną prowokacją" na marszu 11 Listopada... zastanawiam się do czego zdolni sa jeszcze nasi faszyści ,żeby to ich było na wierzchu? gdyby nie filmik na YT który szybko prawica ocenzurowała nikt by nie wiedział ,że to wy prowokowaliście na marszu

pajakpajak
2013-03-06 23:26:17
Ocena: 12(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
2013-03-07 02:00:32
Ocena: 21(glosow:41)-+
Jeśli ludzi z zasadami, którzy znają i szanują swoją historię nazywasz faszystami (pomimo, że nimi nie są), to tak jestem "faszystą". Możesz mnie tym mianem obrażać, wszak to lepsze niż bycie komunistyczną ku*rwą. Odpowiedz

beeveer
2013-03-08 10:40:31
Ocena: -15(glosow:25)-+
Problem w tym, że nie do końca znasz swoją historię. Tak jak do 89 roku obowiązywały komunistyczne brednie i propaganda, tak teraz obowiązują katolicko-prawicowe bajki. A z prawdziwą historią i "przyczynoskutkowością" nic nie mają wspólnego . Radzęczytać zagranicznych historyków, nie związanych z polską. polacy mają za mało obiektywizmu przy opisywaniu własnej historii.

Peterz
2013-03-09 11:07:21
Ocena: 10(glosow:18)-+
Podaj mi te cudowne zagraniczne źródła mega obiektywne wobec naszej historii. Tylko nie wyskakuj mi z autorami typu gross ... Generalnie o naszej historii bardzo mało się pisze po za naszymi granicami, zwłaszcza w sposób obiektywny. Zwykle przedstawia się nas jako antysemitów, którzy wespół z Niemcami (o przepraszam nazistami)mordowali Żydów w ramach swojej ciemnoty i zachłanności. Wybacz ale jedyna propaganda jaka obecnie trendy to czerwono-pedalsk*-antyklerykalna. Co do braku obiektywizmu - pokaż mi naród który jest taki.

Peterz
2013-03-09 11:20:08
Ocena: 9(glosow:9)-+
W sumie masz jednak rację jesteśmy nieobiektywni - mamy od ponad dwudziestu lat teoretycznie wolność. Zamiast zrobić porządek z swoją historią, rozliczyć to co powinno być rozliczone, wyprostować to co powinno być wyprostowane, to my ciągniemy ten ogon. Sadzą nas ci sami ludzie którzy sądzili dla komuchów, rządzą ci sami którzy służyli dla kac*apów, pilnują naszego dobra i nas ci sami co którzy pałowali na rozkaz. Te same gnidy słyszymy w radioodbiornikach i TV, to oni podlizują się władzy i kreują naszą świadomość. Elity PRLu i agentury zmieniły się na elity biznesowe...

Peterz
2013-03-09 11:34:06
Ocena: 4(glosow:12)-+
Do tego spotykam takich ludków jak ty - masę niedouczonych zindoktrynowanych gamoni, którzy nie chcą być okrzyknięci katolami,faszystami albo nie daj Boże homofobami. W związku z czym sieją afirmację pedalstw* i antyklerykalizmu. Czego dowodem może być zaistnienie takiej partyjki jak "ru*cha-palikota".

Peterz
2013-03-09 11:43:23
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ludzie dla których powoli określenie Polak/Polka/polskie zaczyna być obraźliwe bo oni zaczynają być euro-PEJCZYKAMI. Wszelkie przejawy obrony kultury i dziedzictwa Polski są przejawem "faszyzmu", homofobii(jakieś śmieszne nietrafione hasło),zacofania i katolstwa.

Fafikuleniek
2013-03-11 09:04:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
To że istnieją tacy ludzie, na pewno młodzi którzy w większości komuny nie pamiętają, którzy szargają symbole Wielkiej Polski, oznaczać może tylko jedno. Po 89 roku nie rozliczyliśmy się z lewicą, nawet jeśli ktoś widział zagrożenie i zdawał sobie sprawę że z tymi zdrajcami do niczego dobrego nie dojdziemy, nie mówił o tym, zamiótł to pod dywan. A oni zwyczajnie, cynicznie poczekali na eurosocjalizm. I wielu się odnalazło w tej nowej prawdzie.

Fafikuleniek
2013-03-11 09:11:26
Ocena: 7(glosow:13)-+
Starzy lewicowcy zaczęli uczyć nowych, takie szarganie symboli znamienite jest dla chamów indoktynacji kacapskiej. Oni też wjeżdżali do pałaców konno, gwałcili całe wioski od dzieci po staruszki i kozy. Więc tym młodym potomkom kacapskiej swołoczy zniszczenie wystawy czy zdewastowanie pomników nie przychodzi z trudem skoro protoplaści dopuszczali się gorszych rzeczy. W okresie międzywojnia, prawica rządziła nieudolnie, to fakt. Ale komuna nigdy rządzić dobrze nie chciała.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Bo padało...
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Dodano: 20.07.2018, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0