lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nowy sposób zastraszenia przeciwnika: Przez śmiech
główna
Dodano: 02.04.2013, 10:05:07   przez: Slawek-153
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 453  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(131)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kriss92
2013-04-06 19:02:00
Ocena: 13(glosow:23)-+
Wiesz co w TV widzialem ten sam urywek ale tam nie bylo traktorow tylko tiry... Chciało Ci sie te traktorki w paincie wklejac?

fikador
2013-06-19 21:30:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
moze i traktorki ale z tylu ma katusze i wyrzutnie rakiet. a traktory sa dobre na terenie gdzie przewaza ziemia wiec to lepsze niz jakis nedzny samochodzik...ale i tak lepsze od naszych :D

fred1977
2013-04-12 09:50:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
przychodzi mi na myśl poniższa anegdota: "Radio Erewań podaje: Grupa komunistów chińskich zaatakowała pracujący w polu radziecki traktor. Traktor odpowiedział celnym ogniem kilku dział rakietowych, po czym odleciał w kierunku Moskwy. Ministerstwo Rolnictwa ostrzega chińskich towarzyszy, że jeśli incydent się powtórzy, na pola zostaną wysłane kombajny."

Lolek54
2013-04-11 11:14:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Serio "traktorky"?

emol23
2013-04-10 05:52:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
no pojbowi zawszesie bedzie chcialo hehehe :) bopojebowi sie chce hehehe

rene30
2013-04-08 20:22:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
nasza Armia pewnie im zazdrości...

conrado3000
2013-04-08 19:11:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oki można sie pośmiać ale i tak Polska ma jedno z najgorszych wojsk jesli chodzi o uzbrojenie i liczebność jest ich około 100 000 z czego Korea ma około 1 106 000 (2010r.) wiec nie byłbym taki szcześliwy

yahiko1993
2013-04-10 01:41:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
korea to panstwo totalitarne idioto... a teraz wygogluje sobie co to znaczy

conrado3000
2013-04-18 21:00:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idiota sam jesteś.... To że jest państwem totalitarnym to nie znaczy ze mamy po nich jechać jak sami jesteśmy od nich o wiele słabsi...

Olka102
2013-04-08 14:44:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
kij z tym ze nwkleil traktorki. przestanie rechotac jak wybuchnie wojna i go wojsko powola zeby wyszedl naprzeciw tym wlasnie traktorkom... a przeciez mamy sojusz z z tymi do ktorych korea szczeka wiec moze troche sie zastanow nastepnym razem co dodajesz bo sama wiocha jest nasmiewanie sie z kogos kto ma wiekszy sprzet od Ciebie

yamayqa
2013-04-08 01:13:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie będzie Cie to śmieszyć, kiedy takie coś wleci ci w d*pe pewnego dnia jak zaatakują...

m_a_c_i_e_k_85
2013-04-08 00:23:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiecie co? Najmniej grozny jest ten co najglosniej szczeka

kristopherus
2013-04-08 00:03:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zulka123
2013-04-07 22:07:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nawet jeśli te traktory nie byłyby wklejone to przecież chodzi o rakiety z tyłu, więc co za różnica czy ciągną je traktory czy najnowsze opancerzone pojazdy.. :)

masteeff
2013-04-07 20:33:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Albo mi sei wyaje albo te traktory nie majá przedniej oski (osi) ??

reszka19
2013-04-07 19:16:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

obserwatorwiochy
2013-04-07 22:45:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najlepiej, żeby uderzyły w ten Twój pusty łeb. Dużej szkody by nie było - słychać by było jedynie wielki huk powstały na wskutek pęknięcia Twej pustej głupiej łepetyny. Czy choć trochę zastanowiłeś się, zanim skleciłeś te wypociny? Naprawdę chciałbyś, by jakakolwiek rakieta spadła na naszą ojczyznę?? Jeśli tak to jesteś skończonym debilem - wracaj do szkoły matole

ZmieN
2013-04-08 00:36:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
dużo by się nie stało... te "rakiety" nie mają zbyt wielkich głowic bojowych.. a atomowych to już na pewno..

juhuhu
2013-04-07 18:56:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
jak wyszczelą te rakiety to po traktorach :P

marcinc53
2013-04-07 18:53:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

reszka19
2013-04-07 18:36:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
:)nasze ursusy są wszędzie:) u nas w polu a u nich w wojsku:)

outsiderjack
2013-04-07 17:14:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fotografia ubiegłoroczna i bynajmniej n ie jest obróbka programem. Zabawne:) ale to rzeczywiście były traktory i to nie jest żart.

novmaster
2013-04-07 13:41:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Każdy mądry przywódca na tym świecie w ciągu ostatnich 4tys lat wiedział, że ignorowanie przeciwnika to najgorszy błąd strategiczny. Nie zapominajcie że obok tych traktorków( których samo istnienie jest podważane), Korea ma bomby jądorowe

duda97
2013-04-07 13:21:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Śmiejecie się śmiejecie... a wiecie, że to zdjęcie z lat 60-tych?

robsonn
2013-04-07 12:52:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
To nie przypadkiem nasz URSUS C-330?

Maryyyjusz
2013-04-07 11:32:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja bym nawet widłami walczył z Syjonem który chce rozgrabić Mój kraj.Tak jak rękami USA rozgrabiali każdy kraj szerząc ( DEMOKRACJĘ )

mayhem_pl
2013-04-07 10:29:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pogromgimbusow
2013-04-07 09:39:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
nawet jak fotka "fejkowana" to nie slawek-135 "fejkował". To zdjęcie łazi w necie na zachodnich stronach od miesięca a wy tylko sapiecie gimbusy! Qurwa,myśleć nie zaczniecie chyba nigdy tępe oszołomy ! ( gibus to nie wiek , to stan umysłu)

marcinnus
2013-04-07 09:28:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Toż to nasze chłopaki z PGR Bździszewo ,jadą na wiosenną orke.

bubatraker96
2013-04-07 02:24:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
im bardziej samochód terenowy tym dalej traktor musi jechać w las

Zeusek
2013-04-07 01:56:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czy tylko mi sie wydaje ze wiocha ma kolejny hit? Brawo... Skonczyla sie akcja z szczawiem to juz musi byc cos co zatka te pustke w durnych lbach... Ja nie wiem czy tylko ja uwazam ze co za duzo to nie zdrowo? Ile musi sie jeszcze pojawic pseudo absurdow z korea? W dodatku polowa tego gowna trafia tutaj przerobiona ...

bul4
2013-04-07 01:11:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
To nie jest wklejone tylko to jest jeden z "oddziałów" które były tam prezentowane, były tam też tiry, oraz ciężarówki z działami na przyczepach.

NH1950fun
2013-04-07 00:36:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
śmiejcie się z kima jak wam przypierdoli głowicą atomową z satelity:D a co do zdjęcia to bardziej przypomina nasze wojska lądowe.

classichubert
2013-04-07 00:12:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
ahhh słabe, te traktory to tylko mała część z ich uzbrojenia, najwidoczniej nie widziałeś wszystkiego... Tak czy inaczej, jeśli puszczą atomówkę (o ile taką mają, bo to jeszcze nie jest potwierdzone ostatecznie) to rozwali się ona jeszcze nad ich krajem zniszczona przez amerykańskie rakiety, więc koreańczycy sami podpisują na siebie wyrok...

jona9521258
2013-04-06 23:57:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Saludos gente

kalina1995
2013-04-06 23:39:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Po 1. Ze komu się chciało to przerabiać a po 2. To smiech smiechem, ale w spotkaniu z tym co ma na przyczepce to dlugo bys sie nie posmial :D

marcin1975rm
2013-04-06 23:15:29
Ocena: 7(glosow:7)-+
Musi być niezły w tym paincie, skoro traktorkom nawet cienie podoklejał.

Teggs
2013-04-06 22:01:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kim oddaj traktory rolnikom !!!

INRI
2013-04-06 21:29:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
Sprzedam wino zrobione z wody i drożdży, które sam stworzyłem.

Spetro
2013-04-06 21:25:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Beatmaker24
2013-04-07 00:09:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
wez mlotek i sie puknij.twoje myslenie podzielają chyba w wiekrzosci politycy.pozniej strusie im sie podobają.

Spetro
2013-04-06 21:23:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gorbaczow7
2013-04-06 21:13:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
przecież to fotomontaż a ich armia załawiła by nasze "wojsko" w krótkim czasie...

Batory
2013-04-06 23:03:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
też mi się tak wydaję, chociaż... przez pare dni stanowiliśmy silny opór dla nazistów, nie mając właściwie żadnej armii.

rrr5
2013-04-06 21:10:15
Ocena: 3(glosow:9)-+
co to za wiocha? wiocha to polska armia! tymi traktorami rozjechaliby nas.bo my nie mamy nawet traktorów tylko kapelanów.

Dyna_mina
2013-04-06 20:55:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
No proszę, teraz zamiast Tuska na co drugim obrazku mamy pseudo demoty z Koreą, albo Kim Dzong Unem. Wiocha.

andrzejchmielarz
2013-04-06 20:45:49
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jakby nie Tusk to byłaby już wiosna.

Migdal1234
2013-04-06 21:56:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
prawda

jemkisiel
2013-04-06 20:29:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
najgłupszy kraj na świecie...

microd2
2013-04-06 22:41:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
To nie kraj głupi tylko ci "przywódcy" Nasz rząd też nas je*ie i to równo a nie oznacza że jesteśmy głupim narodem.Amen

jedziemmalina
2013-04-06 20:28:36
Ocena: -2(glosow:14)-+
Wiochą jest to, że za Tuska nawet do Korei Płn nie dorastamy pod względem armii.

andrzejchmielarz
2013-04-06 20:31:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

andrzejchmielarz
2013-04-06 20:33:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Głupi jesteś.

hejkumtejkum
2013-04-06 20:47:32
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ty głupi matole skoro wg. ciebie nie dorastamy za Tuska nawet ich armii to wy...alaj do tej Korei i ciesz się ich dobrobytem. Kolejny czub który krytykę ma we krwi wie co zrobić ale nic nie robi bo lepiej nadawać... Wiochę tacy jak ty największą w tym kraju robicie!

andrzejchmielarz
2013-04-06 20:53:57
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jakby nie Tusk, to byłaby już wiosna.

tomi2000
2013-04-06 21:59:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
No, a jeszcze niedawno dorastaliśmy, ale Tusk zniszczył nasz arsenał atomowy

damilio88
2013-04-06 22:46:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co jak co ale jedziemmalina ma w zupełności rację, gdyby Korea była naszym sąsiadem i wypowiedziała nam wojnę, nie wiem czy tydzień byśmy wytrzymali bez kapitulacji, także jeżeli wyposażenie armii koreańskiej jest wiochą to co trzeba powiedzieć o naszej...? A odnośnie wypowiedzi hejkumtejkum jeśli uważasz za wiochę odrobinę prawdy to współczuje Ci życia w zakłamaniu.

raider667
2013-04-06 22:59:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
damilio88 : jakiej prawdy matole jeden? Co ma do tego Tusk? Czy za AWS,SLD,PiS mieliśmy coś więcej niż obecnie? O jakiej prawdzie mówisz? Ku..a zaraz na prawdę zaczniecie zwalać brak wiosny na Tuska ...

Batory
2013-04-06 23:06:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Korea Płn. ma lepszą armię, choć wydaje na nią mniej kasy jak Polska i większy %PKB, 25% PKB KRL-D idzie na wojsko, u nas chyba 5% jednak są to dane z 2008 roku chyba.

Anternos
2013-04-06 23:35:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nasza armia jest 0, do tego zlikwidowaliśmy obowiązkową służbę wojskową, więc jak by się coś zaczęło dziać, to nie miałby kto bronić kraju (chyba że hipsterzy po PO w szkole).

damilio88
2013-04-07 21:13:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
raider 667 po primo w chlewie panuje większa kultura niż poziom twojej wypowiedzi, po drugie primo tusk od 5 lat jest przy władzy...Hitler w latach 1935-1939 zwiększył liczebność wyszkolonego wojska ze 100 tys. do 3,92 mln, a przez kolejne 5 lat do 11 mln..może niezbyt ciekawe porównanie, ale prawdziwe. Także idź i dalej wierz w cuda Tuska, a obudzisz się w mieszkaniu komunalnym, z zasiłkiem 529 zł miesięcznie. Pozdrawiam

tomi2000
2013-04-07 23:32:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kuarwa o czym Wy mówicie. Korea ma tylko armię, głód i obozy koncentracyjne. Gdyby nam wypowiedziała wojnę, to faktycznie musielibyśmy liczyć na sojuszników z NATO, których na szczęście mamy. Wolę to, niż głodować, ale mieć najsilniejszą armię na świecie. Na broń i jaki taki dobrobyt jesteśmy za biedni

toudy666
2013-04-13 19:06:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gwoli ścisłości to wydatki na armię w RP oscylują w granicach 1,95% PKB, w żadnym wypadku nie osiągają 5% więc któryś z kolei post o tym że Korea wydaje mniej na zbrojenia jest z "doopy" wzięty. Ale ktoś chciał przyciąć eksperta...

klisza08
2013-04-06 20:24:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
zas bombe atomowa wioza na furze zakopana w sianie lub dyskretniej-w szambiarce..

shark7
2013-04-06 20:24:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Teraz znamy przyczynę głodu w Korei, ciągniki zamiast zapier...w polu to uczestniczą w niczemu nie służących paradach.

casper2008
2013-04-06 20:20:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pytanie do nie-od-muzg-dz-onych czy przypadkiem to co widzimy w mediach nie jest manipulacją ale nas samych tak jak z Irakiem jakaś broń chemiczna, atomowa nie znaleźli nic. Podobnie z Koreą która grozi USA i całemu światu ,a może to spektakl wyreżyserowany w blueboxie jedyną opcja jest atak a sumienie możne spać spokojnie...

BlackHare
2013-04-06 21:32:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ta i co jeszcze, może że żyjemy w martixsie?

duck85
2013-04-06 20:18:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Toż to polski C330. Ciekawe czy mają licencję?

evertos
2013-04-06 20:12:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
u mnie na jednostce non stop cos sie robilo na ciagniku.sprzet dobry jak kazdy inny.najlepiej sie driftuje zima

gretter
2013-04-06 19:48:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

raider667
2013-04-06 23:02:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale co Ty porównujesz? Absolutną potęgę technologiczną jaką była III Rzesza w swoich czasach do wielkiej liczebnie armii wyposażonej w broń z lat 70tych XXw ? Oczywiście że zagrożenie istnieje ale lokalne, tzn. tylko dla Korei Południowej i to tylko w zasadzie dla Seulu. Gdyby rzeczywiście Północ wystrzeliła wszystkie co ma w Seul to by to miasto zniknęło z powierzchni ziemi ... a jakieś kilka minut później cały Phenian.

vipukzp
2013-04-06 19:30:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kriss92
2013-04-06 19:02:00
Ocena: 13(glosow:23)-+
Wiesz co w TV widzialem ten sam urywek ale tam nie bylo traktorow tylko tiry... Chciało Ci sie te traktorki w paincie wklejac?

bodziu8
2013-04-07 09:31:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiem co widziałeś w telewizji, ale zdjęcie to jest (przy wyszukiwaniu obrazem) w wielu portalach informacyjnych (np. reuters). To, że ty przerabiasz obrazki w paincie nie znaczy że wszyscy tak robią.

szulcik
2013-04-06 18:48:07
Ocena: -2(glosow:4)-+
Trakrtory nie posiadaja zadnych osprzetów elektronicznych ,zadnych dziwolągów ,wiec bomby amerykanskie niszczace elektykę można sobie o dupę obtłuc !! Ale gdyby doszło do 4 wojny swiatowej to niestety ,ale tragedia światowa ! Wszystko od razu idzie w chu..j do góry ! do tego moze sie przenieść na Europe bo to dosiegnie ruskich i beda tam łapska w tym maczac ...

magsurf
2013-04-06 21:02:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
@szulcik - Do 4 wojny światowej to nam jeszcze daleko. Póki co jeszcze 3 nie było.

magsurf
2013-04-06 21:03:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

INRI
2013-04-06 21:30:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Samych swoich się szulcik naoglądał.

Szymas1968
2013-04-06 18:33:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
traktor to przykrywka -,- kat demyt

Molotok
2013-04-06 18:31:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
Może to i śmiesznie wygląda ale niech mi ktoś wytłumaczy co za różnica czy działo ciągnie ciągnik artyleryjski a traktor ? . Odpowiedz jest taka ,że żadna i to ciągnie i to za to ciągnik więcej pali i jest droższy więc w tym wypadku akurat jest to praktyczne inaczej sprawa by się miała gdyby na traktorze zamontowali działo to było by już śmieszne .

Koclega
2013-04-06 19:01:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wedłóg mnie to wcale nie jest takie śmieszne podczas II wojny światowej Hitler na gorszym sprzęcie doszedł do Wołgi a śniegu było wtedy więcej jak dzisiaj a mrozy 40 -50 stopni w minusie. Obecnie 10 cm śniegu lotniska w Angli sparaliżowane bo śnieg, obecnie nowocześne samochody naszpikowane elekroniką przy 20 - 30 stopniowym mrozie nie do uruchomienia, trochę śniegu europa stoi drogi nieprzejezdne. Obecnie hakerzy są wstanie zablokować wpuścić wirusa w elektronikę, komputery a im tego nie zrobią bo tego nie mają, oni tym prostym traktorem pojadą a my z nowoczesną watpię myśle o ostrej zimie

Przemoc666
2013-04-06 19:57:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Różnica jest choćby taka że "profesjonalnym" ciągnikiem może być czołg. Z czołgiem walczy się gorzej niż z traktorem :p Ale nie oszukujmy się, broń jaką posiada Korea Północna jest raczej przestarzała, prawdziwym zagrożeniem jest bomba atomowa.

Slawek-153
2013-04-06 20:38:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mogę ci wytłumaczyć ciągniki zamiast by w polu to uczestniczą w niczemu nie służących paradach jak to napisał shark7 a naród głoduje, odpowiedziałem zadowolony, czy nie rozumiesz.

Molotok
2013-04-06 21:56:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Super ale tu chodzi o czysto militarną przydatność traktora a nie o to co powinien naprawdę robić więc twój komentarz jest bezsensu. Odpowiedziałem zadowolony, czy nie rozumiesz ? .

Molotok
2013-04-06 22:01:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do tego ,że ciągnikiem mógłby być czołg owszem mógłby tyle ,że ciągnik i tak nie uczestniczy w walce więc po co marnować bazę pod czołg do ciągnięcia działa szczególnie przy tak lipnej armii .

Molotok
2013-04-06 22:08:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
bez sensu

mariom460
2013-04-06 18:27:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Śmiać to się można z naszych sił zbrojnych.

Molotok
2013-04-06 18:33:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Może i tak ale to nie wina żołnierzy tylko feminizacji armii i cięcia budżetu na zbrojenia .

cienki_bolo
2013-04-06 18:57:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak w Polsce bieda, jeszcze tego brakowało, by z czego innego zabierali na zbrojenia. Zresztą gdyby ludzka natura nie byłaby tak posrana, armie nie byłyby potrzebne, a pomyśl ile pieniędzy zaoszczędzono by na inne cele. A internet, sonary, czy radary to i bez wojska by wymyślono. :)

mariom460
2013-04-06 19:35:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na pewno to nie wina żołnierzy tylko złodziei. Petelicki coś o tym mówił, niestety już nic nie powie. Gdybyśmy mieli dobry rząd to by była kasa na wszystko, ale rządzący chcą zniszczyć Polskę. Armia jest bardzo ważna. Kiedyś inwestowano a kulturę ( obiadki czwartkowe itp)i dobrze z tego nie było.

toudy666
2013-04-06 20:03:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety, ale nasz rząd ma typowo lewicowe podejście podobnie jak UE, tu swobody tam swobody po co armia jak zawsze się możńa dogadać (wiadomo w jaki $posób),szkoda tylko że taka Wielka Brytania mimo należności do UE ma jedną z mocniejszych (i wbrew pozorom dosyć liczną-szczególnie w kontekście do innych armii UE) sił militarnych. A teraz chwila prywaty, ktoś z emigrujących orientuje się może czy do wojska brytyjskiego trzeba spełniać warunek posiadania obywatelstwa ?

mariom460
2013-04-06 20:18:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie orientuje się czy coś się zmieniło od czasów II WŚ. Ale spróbuj, może dalej jest tam zapotrzebowanie na lotników:P

raider667
2013-04-06 23:04:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
mariom460: a wytłumacz mi matole po co w ogóle takiemu krajowi jak Polska armia? Jesteśmy po środku imadła (Rosji i Niemiec). W naszej sytuacji geopolitycznej racje powinna mieć polityka interesów a nie polityka siły, bo siły nie mamy i nie będziemy mieli.

mariom460
2013-04-06 23:19:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z Ciebie większy:) Oczywiście siła to ostateczne rozwiązanie, ale jeślibyśmy mieli super nowoczesną armię to bylibyśmy bezpieczniejsi i traktowani poważnie. To, że na globusie jedno państwo jest większe a drugie mniejsze wcale nie oznacza, że to większe wygra wojnę. Idąc twoim tokiem myślenia Izrael powinien prowadzić politykę interesów z arabami, a nie inwestować w taką armię:)

raider667
2013-04-06 23:29:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
mariom460 : Jezu ... gdzie Ty żyjesz ... jaką ogromną i jak kure**o nowoczesną armie musielibyśmy mieć aby przeciwstawić się Niemcom i potędze atomowej Rosji? O czym Ty w ogóle bredzisz? Chyba za dużo gwiezdnych wojen się dzieciaku naoglądałeś. I gdzie ja napisałem cokolwiek o WIELKOŚCI ... napisałem o położeniu geograficznym, jezu ... do szkoły na czytanie ze zrozumieniem. Już abstrahując od tego że Polska to dość duży kraj.

mariom460
2013-04-07 00:14:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pisze tak, bo nie wiem czy stwierdzasz po wielkości czy po procencie zalesienia, to, że Polska nie mogła by mieć takiej armii jak choćby Niemcy?

ziome-k
2013-04-07 11:23:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mariom460: Zgadzam się z Tobą w 100% a Ty raider667 skończ ze swoimi mądrościami, bo za głupi jesteś.

marwod
2013-04-02 12:41:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
siły szybkiego reagowania!!!

tub00sh
2013-04-02 12:18:04
Ocena: 7(glosow:13)-+
Wiecie, jaki jest największy problem z Koreą Północną? Nie poznali Beatlesów. Gdyby było inaczej, wiedzieliby, że w życiu jest ważna przyjaźń, dobra zabawa i laseczki, a nie tajna produkcja pocisków nuklearnych i obozy koncentracyjne :P.

Slawek-153
2013-04-02 12:54:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Popieram i zgadzam się z tym w 100%

Artur1337
2013-04-02 11:37:00
Ocena: 6(glosow:12)-+
Sie idioci smiejecie korea moze cala polske rozpierdolic w kilka godzin

MINTOR
2013-04-02 13:09:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko jaki mieliby w tym interes?

Jolanta_Rutowicz
2013-04-02 15:07:12
Ocena: 6(glosow:10)-+
Pewnie chcą nam zakosić szczaw

Slawek-153
2013-04-02 16:13:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tak bo szczawiu u nas pod dostatkiem, szczególnie na torach kolejowych.

Nagasukaaa
2013-04-06 19:11:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kolejny szpeczjalista, mieliby ogromny problem - ich broń nuklearna o ile w ogóle istnieje jest prawdopodobnie wadliwa, armia ma niskie morale, zły sprzęt i kiepskie wyszkolenie. Naprawdę w to wierzysz? Same nasze wojska pancerne choć mniejsze zniszczyłyby ich sprzęt z lat 50' a nasze samoloty niszczyły ich przestarzałe MiG (nawet 29 mają przestarzałe i nieulepszone) zza linii horyzontu. Polska dawno nie jest krajem trzeciego świata, w przeciwieństwie do twojej Korei.

toudy666
2013-04-06 20:10:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fakt głowice KRLD nie mają szans choćby na muśnięcie naszych granic, nie doleciałyby nawet do Moskwy, ale co do ewentualnego starcia to rozbili by nas prawdopodobnie samą przewagą liczebną, bo niestety nasza armia liczy sobie niecałe 100tyś. z czego jeszcze część trzeba odliczyć z sił lądowych (bo mamy też konającą marynakę i dobrze wyszkolone lecz zaniedbane sprzętowo siły lotnicze)niestety są oni nadal zakulisowo wspomagani przez chinoli,wystarczy dozbroić niewielki procent armii KRLD by zrównać potencjał militarny KRLD i PL bo liczebnie stanowimy niewielki ułamek ich armii,

Mundzio84
2013-04-02 10:44:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Oj Sławuś, widać że nie interesujesz się na serio tymi zagadnieniami.Korea Północna posiada czwartą armię na świecie.Jeśli doszłoby, co zaczyna się robić coraz bardziej prawdopodobne, do otwartego konfliktu zbrojnego, to uwierz, nikomu z nas by nie było do śmiechu.

Slawek-153
2013-04-02 11:22:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
Polska to Korei nie dorównuje do pięt i na pewno nam by nie było do śmiechu,ale te ciągniki jak cholera pasują do uzbrojenia jakie targają.

Mundzio84
2013-04-02 11:27:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Te ciągniki mają za zadanie ciągnąć i ciągną.Uwierz, że nie zawiodą na polu walki w pełnieniu swojej roli.Co prawda, taki widok buzi może i inne skojarzenia, ale taki system transportu wyrzutni jest funkcjonalny.

Rexik
2013-04-02 11:29:57
Ocena: -2(glosow:10)-+
Buzi?? Lol.. Mundralski.. i Tobie zdarza się walnąć byka :D

Mundzio84
2013-04-02 11:32:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
Literówka.Zdarza się, bo rzadko czytam to co napiszę, zanim wstawię.

Slawek-153
2013-04-02 12:23:23
Ocena: 3(glosow:7)-+
Może i nie znam się na ciągnikach ale te ciągniki wyglądają na bardzo stare i zgruchotane, ale to może być chwyt manipulacji przez Państwo Koreańskie, w powiedzeniu że Korea jest na tyle inteligentna że udaje głupią i specyjalnie zrobili pokaz z przestarzałymi i ciągnikami by nie doceniali ogromnej siły wroga.

Mundzio84
2013-04-02 12:27:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
Też możliwe.Ale raczej nie, bo tam mają ogólnie przestarzały, jak na dzisiejsze standardy sprzęt wojskowy.A ciągniki, jak ciągniki, może modele nie najnowsze, ale na rozklekotane gruchoty tez nie wyglądają.

Slawek-153
2013-04-02 12:35:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy Korea ma przestarzały sprzęt, możliwe że na widoku, ale jeśli chodzi o tajne ich magazyny uzbrojenia i laboratoria, nigdy nie wiadomo jaki nowoczesny sprzęt kryją, sądząc po ich pewności siebie, kwestionował bym to na wiele sposobów.

Rexik
2013-04-02 12:36:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak ich ciągniki nie dadzą rady to pożyczę im swojego Ursusa.. (Capka):) on wszystko pociągnie :) nawet Zetora zakopanego na polu :)

Slawek-153
2013-04-02 12:41:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Może to jakiś pomysł, ale Korei, takiemu choremu kraju lepiej nie pomagać.

Mundzio84
2013-04-02 12:42:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Słuszna uwaga, ale Południowcy mają tam tak rozwiniętą siatkę wywiadowczą, że Kim raczej by tego nie ukryłby takiego faktu.

Slawek-153
2013-04-02 12:48:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kim jest dyktatorem i jego Państwo się go zwyczajnie boi, a zwłaszcza jego tajne siły które są u niego na świeczniku, możliwe, ale wątpię by ryzykowały życiem swoim i rodziny by udostępnić południowcom wiedzę o ukrytych laboratoriach i magazynach.

Mundzio84
2013-04-02 12:58:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Każdy szpieg ryzykuje swoim życiem, nieważne, czy działa na terenie Korei Północnej, czy jakiegokolwiek innego państwa.Jednak informacje stamtąd wypływają.

Slawek-153
2013-04-02 13:06:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadzam się, ale ile zdradzają to też nigdy nie można być pewny że wszystko szpiedzy wywęszą, bo największe tajemnice, mogą być dla szpiegów nie dostępne i ujawnienie ich może budzić grozę, Faktem jest że Korea jest teraz tak pewna siebie jak kiedyś Hitler.

Mundzio84
2013-04-02 13:09:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jest pewna siebie, albo tylko taką pewność pokazuje.My szarzy ludzie możemy sobie tylko gdybać, bo prawdy nigdy nie poznamy.No chyba, że faktycznie wybuchnie ta wojna.

Slawek-153
2013-04-02 13:11:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Masz racje,Faktycznie to taka jest prawda

masakra01
2013-04-02 14:07:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
2013-04-02 14:31:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak super wypasionymi, nowoczesnymi ciągnikami.Nikt by się tego nie spodziewał.

cartmano
2013-04-06 19:42:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ja wam moze wszystkim przypomnę lekcje z historii: wietnam też byl przez usa postrzegany jako przeciwnik że słabym uzbrojeniem... I jakoś usa nie dało rady;)

toudy666
2013-04-06 20:16:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do Wietnamu niebęde się wypowiadał bo już mi się to kilkukrotnie zdarzyło... ale niestety Mundzio ma rację co do liczebności ich armii i o ile bez broni nuklearnej dla Chin, Usa czy Rosji nie stanowiliby zagrożenia o tyle nam nie bardzo wypada sięz nich nabijać bo nasze siły zbrojne są w stanie może nie agonalnym ale kiepskim, są lepiej wyszkolone niż armia KRLD ale z nas Niemcy i Usa nabijają się podobnie jak my z Korei jeśli chodzi o sprzęt, a mamy na dzień dzisiejszy 87tyś zawodowych żołnierzy i brak rezerw,w porównaniu do 4 armi świata wypadamy blado

pogromgimbusow
2013-04-06 22:33:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mundzio84 minusuje wszsystkich którzy piszą na danym absurcie !!

admin1944
2013-04-02 10:41:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
NALEZY DODAC, ZE CIAGNIKI SA Z LAT 50-TYCH !!!.

Slawek-153
2013-04-04 14:55:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie rozklekotany złom

cartmano
2013-04-06 19:47:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Należy również dodać że stare wolnossace silniki diesla są praktycznie bezawaryjne, niewrazliwe na broń EMP (zabijajaca elektronikę) proste w naprawie I tanie w produkcji... Koszt jednego nowoczesnego transportera wojskowego jest 100 razy większy niż ciągnika.

Slawek-153
2013-04-02 10:35:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wyrzutnie ciągnięte przez ciągniki rolnicze

PanKlekswKosmosie
2013-04-02 10:13:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ładnie pomalowane.
główna
Dodano: 27.07.2018, 11:42:17   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (11) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0