lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dowiesz się że nie trzeba było jeździć po dziurach i to twoje zmartwienie
główna
Dodano: 24.04.2013, 06:45:36   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 478  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
raider667
2013-04-25 10:39:22
Ocena: 43(glosow:63)-+
Cóż ... trzeba być debilem żeby kupować Chińskie felgi ...

Pazdziochoff
2013-05-25 15:47:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
felgi felgami, ale gacie od chinczykow sa bardzo dobre (lepsze niz te radzieckie, ktore dawniej na straganie mialem)

kotlet2012
2013-04-30 13:13:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
jak chciałeś zaoszczędzić kasztanie to masz, przecież to gówno kosztuje 1.200 zł to czego ty oczekiwałeś? ja za używkę oryginał do E klasy zapłaciłem 4.000 zł i to jest cena adekwatna za konkretną felgę a to jest gówno dla wieśniaków którzy chcą załatwić to po kosztach. Wiocha to jest że kupiłes takie "fele"

szczuk
2013-04-30 10:14:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak to jest jak się ktoś biedzi, tego samo dotyczy opon, wszystko ok jeśli sie jeździ do 120 km/h ...

arni2010
2013-04-29 10:02:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
To dziwne. Osobiście byłem w posiadaniu podróbek OZ Canova. Chiński odpowiednik "DZ" :D jeździłem wszędzie gdzie się tylko dało. Żadnych tego typu niespodzianek nie miałem.

grzepa25
2013-04-27 21:17:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak Cię nie stać na normalne to kup sobie lepsze kołpaki a nie chińskie badziewie. najpierw kupujesz a później robisz z tego wiochę. Chyba z siebie, że takie kupujesz.

ramtime
2013-04-27 18:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
już o śladach długiego użytkowania nie wspomnę... jak by odważniki do wyważania nowych felg? jakoś tak pękło od ich strony

ramtime
2013-04-27 18:20:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
pocieszę cię że żadne aluminiowe felgi nie zniosą długo polskich dziur...

milu88
2013-04-26 06:00:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Człowiek uczy się na błędach....ale raklamacji nie uznają...też to studiowałem już:/

mpeer
2013-04-27 15:37:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trzeba czytać regulamin gwarancyjny a nie jarać się wielkim czerwonym napisem w aukci "3 lata gwarancji!".

prezi
2013-04-26 00:28:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak ktoś kupuje felgi 4 sztuki za 1000 zł i sie dziwi że się takie rzeczy dzieją to pozdrawiam :-)

lukasz6925
2013-04-26 00:04:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
jezdze 3 lata na chinczykach i jakoś nie jest najgorzej!

mpeer
2013-04-27 15:41:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ile w tym czasie km zrobiłeś? I kupiłeś chińskie czy produkowane w chinach, bo to też ogromna różnica!!

cama
2013-04-25 23:35:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Teraz masz nauczke, ze chinskie jest najlepsze z paczki i zalane wrzatkiem ...

mariusz001
2013-04-25 23:16:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
a czego sie spodziewales po felgach za 100 zl

Boruwa
2013-04-25 23:10:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
Felga pewnie min 17-18 cali, opona niskoprofilowa też pewnie z 40 max, do tego konkretna dziura + konkretna prędkość i efekt na załączonym obrazku!

mpeer
2013-04-27 15:39:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Porządna felga nie wyglada tam nawet po wjechaniu prostopadle w krawężnik przy 100 km/h. Bubel i nic więcej!

robsonic
2013-04-25 21:18:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
Smiać mi się chce z tych doradców tutaj którzy pojęcie o felgach maja NFS :) To nie jest wylewanie żali tylko zdjęcie z jednego z portali. Sam ma celicę na 17 OZ grandturismo a zimówki to niemieckie RIAL.

ponury997
2013-04-25 21:17:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Śmiejemy się z Chińczyków, a oni na tych felgach mogą u siebie jeździć ze 20 lat bez uszkodzeń .... Taka jest niestety prawda.....

pushq
2013-04-25 21:04:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Takie uszkodzenie jest typowe dla wjechania w dużą dziurę. Więc zamiast wylewać żale w internecie jakie to gówno Ci sprzedali zacznij trochę uważać na drodze.

Jozy
2013-04-25 20:03:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak tarcze i klocki też kupiłeś na alledrogo chińskie to szybko jeszcze trumnę w opcji "kup teraz" nabądź! Samochód to nie obrazek na ścianę, na niektórych jego elementach się nie oszczędza.

Jozy
2013-04-25 19:59:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ktoś kupuje tanią felgę nieznanego producenta to się nie powinien dziwić takim zdarzeniom... G...em cegły nie zastąpisz.

gremzes
2013-04-25 19:41:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Taka sytuacja a co chińskie jest dobre ;(

among
2013-04-26 09:41:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jedzenie :D

gremzes
2013-04-25 19:40:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gremzes
2013-04-25 19:38:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2013-04-25 19:37:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie kupować niczego co chińskie !! Jak nie robione z tworzyw rakotwórczych , to buble .. Nie polecam takich scierw !! lepiej wydac raz i miec porządne rzeczy !!

cienki_bolo
2013-04-25 20:19:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
No, ale z drugiej strony nawet moja Lumia była robiona w chinach :(

joker5513
2013-04-25 18:25:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oszczędność zawsze bokiem wychodzi..... Na drugi raz kup coś taniego ale normalnych europejskich marek. Swoją drogą taki naleśnik zamiast opony na nasze drogi?? To się musiało tak skończyć....

krayczek
2013-04-25 18:07:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
dare bbs ? :)

kapselxxx
2013-04-25 17:59:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
A CIEKAWE U KOGO JE KUPOWAŁ PODAJ NIK SPRZEDAWCY

zapalnik1
2013-04-25 17:23:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
trzeba być debilem żeby kupować opony na niskim profilu na nasze polskie drogi!!

dw90
2013-04-25 19:48:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sam jesteś debil, jak oszczędzasz na felgach to nie dziwota, ze się potem gną i pękają

poter288
2013-04-25 17:06:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sorry,ale nikt ci nie każe kupować felg na allegro

arsene007
2013-04-25 17:01:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
idź pan w hu..ja je...to jakiś stop z którego można klamki robic a nie felgi, ludzie bezpieczeństwo przede wszystkim ..nie masz kasy na pożądne felgi alu KUP STALOWE ..albo trumne do tych alu chinczyków

INRI
2013-04-25 16:19:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wal_74
2013-04-25 16:13:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
szefie pospawa się i pójdą na allegro

kriss92
2013-04-25 16:07:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie widzę na nich żadnego napisu made in china...

tomo84
2013-04-25 14:27:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
pewnie koleś myslał ,że małe żółte chińskie łapki zrobia coś dobrego:D Ciekawe czy Ty bys sie starał cos dobrego zrobic za miske ryzu?

jackszparrow
2013-04-25 18:10:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie chodzi o wykonanie tylko o stop

snuffmajster
2013-04-25 14:20:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oszczędny dwa razy traci... Na niektórych rzeczach nie należy oszczędzać :)

Toudisss
2013-04-25 14:13:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie wiem co w tym za wiocha że ktoś jeździ na chińskich felgach. Ciekawe ilu z tych co tak uważa ma firmówki za grube tysiące... Sam mam na aucie alusy chińskie i jakoś 4 sezon się dobrze sprawują.

fiocha.pl
2013-04-25 15:08:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chińczyk też może być dobry, tylko kosztuje wtedy nie mało. Sam kupuje tylko felgi fabryczne, takie jak szły w danym aucie, Za używki trzeba dać ok 1000, czyli tyle co za nowe chińskie, z tym że jak skrzywię oryginalną, to dokupię sztukę na allegro, a chińską skrzywisz jedną, wyrzucisz wszystkie:)

Kamilskoczylas1
2013-04-25 13:57:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kup farbę amelinunową i zamalujesz

fiocha.pl
2013-04-25 13:56:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
I bardzo dobrze! Nie stać mnie na oryginalne alu to kupuję do stalówek kołpaki, szkłem dupy się nie utrze!

rzyletka
2013-04-25 13:54:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co jest do wszystkiego, to jest do niczego :P Widać 8 otworów, czyli felga "uniwersalna", wolę używane, nawet z rysami niż takie "pasujące do wszystkiego".

rzyletka
2013-04-25 13:56:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście otworów jest więcej, jak i pasujących kombinacji :)

qmar87
2013-04-25 12:29:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
używane firmowe. dwa wieczory z piwkiem i papierem sciernym. malowanko i jak nowe. do tego pewne i zawsze to borbet germany a nie chinole. żal kupować a chwalić/żalić sie tym to wiocha

janiiia
2013-04-25 12:21:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

evertos
2013-04-25 12:05:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
sam wioche robisz kupujac chinskie felgi.

aviga1
2013-04-25 11:33:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chińczyki to takie brakoroby,że się w pale nie mieści.Jak widzę coś chińskiego to nawet nie dotykam bo jeszcze się rozleci i sprzedawca każe mi za to zapłacić. Az dziw,ze mur chiński jeszcze stoi.

fiocha.pl
2013-04-25 15:11:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeśli nie dotykałbyś chińskich rzeczy to skoczyłbyś jak Król Midas, jeśli wiesz o czym piszę...:)

rzeznianumer5
2013-04-25 17:42:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie wiem o czym piszesz. Zginąłby w walce z Kimerami, którzy uciekając przed Scytami wtargnęli na teren Anatolii z obszarów między Krymem a Kaukazem?

sipek
2013-04-25 11:19:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skąpy dwa razy traci i tyle w temacie

bleblezuza
2013-04-25 10:55:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tak to jest, jak się chce zaoszczędzić. A jeśli się nie ma kasy, to lepiej kupić używki, ale markowe.

szeFFo
2013-04-25 10:47:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko kto takie kupuje? :D haha... Lepiej kupić używane a dobrej firmy.

raider667
2013-04-25 10:39:22
Ocena: 43(glosow:63)-+
Cóż ... trzeba być debilem żeby kupować Chińskie felgi ...

bonifacq
2013-04-25 12:38:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nic dodać nic ująć , jak ktoś kupuje kpl. felg 17 za 1300 zł to jest głupi albo takiego udaje , lepiej kupić używane oryginalne koła,, ASA, ANTERA, DOTZ, BBS, MAE, ... itd

zbiczeek
2013-04-25 13:35:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Obecnie niemal wszystko, co da sie kupic/wyprodukowac jest robione w Chinach. Od towaru z najwyzszej polki, az do totalnego badziewia i to nie jest tak, ze Chinczycy nie potrafia klasowych rzeczy wyprodukowac, tylko importerzy najwieksza kase zbijaja kupujac buble/towar drugiego sortu itd za bezcen, a potem w PL ludziom wciskaja jako pelnowartosciowy.

drzewostanlipa
2013-04-25 14:28:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
dokładnie żulić parę stówek, a później się dziwić popieram Twoje słowa

astaii
2013-04-25 10:33:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlatego tam wciąż gospodarka kwitnie,gdyby robiono wieczne przedmioty firmy by bankrutowały,podobnie jest z autami,jakiś czas temu oglądałem pewien program o samochodach w którym było mówione o firmie (chyba toyota,nie pamiętam) która mało nie doprowadziła własnego koncernu do bankructwa,właśnie przez wyprodukawanie auta które się nie psuło,do serwisów tej firmy ludzie jeździli wyłącznie na przeglądy i wymiany płynów w autach

mcebury
2013-04-25 10:25:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Na pewnych rzeczach się nie oszczędza... Trzeba było zapłacić kilka stówek więcej żeby później mieć mniejsze koszta.

zygmunt1952
2013-04-25 10:19:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Właśnie dlatego nie należy kupować Chińskiego chłamu.

gut7
2013-04-25 10:19:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
heh dokładnie nie ma co kupować allegrówek wszystko ładnie pięknie ale pękają a niewiele drożej można kupić porządne używane ori. mój znajomy kupił nową c- klase po 4 latach ok 50 tyś, padła pompa wspomagania (wymiana 3,5tyś zł) serwisant powiedział że pompa wspomagania była źle użytkowana )

among
2013-04-25 10:15:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Właśnie dlatego wolałem kupić używane oryginalne Opla niż nowe "no name" :)

s0nar
2013-04-24 10:19:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak ktoś kupuje tani chiński szmelc to niech się nie dziwi, że mu felga pęka na pierwszej lepszej dziurze. Sam długo śmigałem na 17", teraz jeżdżę na 18" i nigdy nie załatwiłem żadnej aluminiowej felgi - nie tylko mi żadna nigdy nie pękła, ale nawet się nie skrzywiła. Ba, nie złapałem nawet gumy. No, ale wyznaję zasadę, że kupuje się oryginalne felgi i dobre, markowe opony. Inna sprawa, że stan i jakość naszych dróg to skandal. A co do Volvo to jakiś kiepski musiał być ten automat. Np. w BMW takie rzeczy są niemal wieczne nawet jak się pali gumy i jeździ dynamicznie.

fiocha.pl
2013-04-25 15:15:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
miałeś kiedyś BMW że piszesz takie brednie?? W e38 740d wymiana skrzyni 12.000zł bo się jej nie naprawia, producent zaleca zmienę na nową, regeneracja mało skuteczna 3500, i przy wyprzedzaniu lub depnięciu auto traci moc i wywala błąd, tyle w temacie:)

s0nar
2013-04-25 22:44:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie tylko miałem, ale i mam i to nie jakiś zabytek typu E38. Ostatnio kupuję auta tylko z automatycznymi skrzyniami i nie mam z nimi najmniejszego problemu. Problem może mieć tylko jakiś amator, którego nie stać na porządne auto i kupuje 10-letni szmelc z przebiegiem 500tys. km lub większym (oczywiście na liczniku 176tys.). A potem płacze jakie skrzynie są awaryjne. Śmiech na sali.

s0nar
2013-04-25 22:49:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co do cen automatycznych skrzyń biegów - nawet w zwykłym Peugeocie 407 nowa skrzynia to koszt ok. 30tys. zł. W BMW jeszcze nie wymieniałem skrzyni, bo tak jak wcześniej pisałem - kupuję świeże auta a nie zapuszczone złomy i sprzedaję przy przebiegu ok. 150tys. km. Sprawują się wtedy jeszcze jak nowe.

MarianWiocha
2013-04-24 07:27:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
To jeszcze nic. Gosciu kupil Volvo XC90...pojechał w zimie pobawic sie na gorkach i spalil tarczki sprzegłowe (automat). w servisie powiedzieli my ze to nie jest auto do jazdy po sniegu . (szukaj w necie)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Kibice krótko...
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0