lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może w następną niedzielę przed mszą poczytajcie trochę o miłości do bliźniego, hipokryci !
główna
Dodano: 12.05.2013, 01:04:08   przez: keszelmagyar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 742  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
I-like-trains
2013-05-12 01:10:59
Ocena: 43(glosow:53)-+
Przecież to wszystko jest na pokaz i dla kasy. Taka jest prawda o tych "uroczystosciach".

Lisiczarnia
2013-06-02 04:36:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miłosierdzie? Ależ tak! -Zaczęli od miłosierdzia nad sobą. Ale od czegoś trzeba...

franki34
2013-06-01 00:05:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
to katolickie ku...wy!!!! podobno religia o miłości do bliźniego!!!!

cchhwwddpp
2013-05-30 23:23:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
po prostu banda egoistów i tyle ! :\

giko81
2013-05-25 15:34:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla mnie nie do pomyślenia. Jak można być takimi egocentrycznymi, zapatrzonymi w siebie, nieczułymi i pozbawionymi empatii dupkami???!!!

boufcon
2013-05-17 22:22:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Racja, tak samo dla mnie, przystepowalem do bierzmowania pare tygodni temu, i podczas prob mialem zlamana noge.Juz matki innych dzieci nie chcieli mnie dopuscic do bierzmowania, to skandal !

misiorysio15
2013-05-17 11:51:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Stawiam na to, że pierwsze skrzypce grali w tej kwestii rodzice Kewina i Melanie

palkina
2013-11-08 12:55:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
o tym samym pomyślałam....

Samwise_Gamgee
2013-05-17 03:38:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
esencja polskiego katolicyzmu

majtek5
2013-05-15 15:32:05
Ocena: 6(glosow:6)-+
Prawdziwi katolicy

niema28
2013-05-15 13:56:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja sie pytam Czemu kosciol na to nie zareagował

qwert-68
2013-05-15 12:23:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jaka wiara, tacy wierni!!!

malgorzataz87
2013-05-15 11:24:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy mi sie zdaje czy to juz totalne dno.....

sadlosia
2013-05-15 01:17:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co za ludzie, zero współczucia, takie dziecko tez ma prawo przystąpić do komunii.... chamstwo moim zdanie, przykre...

wiosna
2013-05-14 22:01:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
to jest już szczyt wszystkiego;/

szyderca102
2013-05-14 20:55:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Opodatkowac tą sekte ;) znieśc celibat kięża bo i tak go nie trzymaja.... wgl jak ktos wiezy to sobie modły zrobi w domu

szyderca102
2013-05-14 20:54:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Spalic kościól sekta... ;/ jak ktos wiezy to sie pomodli w domu

yosh
2013-05-14 18:43:03
Ocena: 13(glosow:13)-+
A ja uważam że dobrze że z nimi nie pójdzie. Co będzie dzieciak z debilami chodził?

nietuzinkowy
2013-05-14 15:35:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
DZIECKO JAK KAZDE INNE MA PRAWO TAKIE SAME JAK JEGO RUWIESNICY..patrzac na to z boku uwazam ze to rodzice tych dzieci sa uposledzeni umysłowo..

justyna06
2013-05-14 11:51:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dokąd ten świat zmierza? Ja miałam komunię ponad 10 lat temu i rower to był szczyt marzeń i duża wdzięczność za niego. A dzisiaj? Te rozwydrzone bachory i ich tzw rodzice jakby zobaczyli, że ktoś dał dziecku rower na komunię to by pomysleli jak można w ogóle dać taki szajs? Bez tabletu, komputera czy quada ani rusz. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich, ale bardzo dużej części rodzin.

Samwise_Gamgee
2013-05-17 03:42:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie kłam, rower był sczytem marzeń za moich czasów, a to bylo 30 lat temu, dziś szczytem marzeń jest komp, laptop, kład, każdy ma mrzenia na mioare swoich czasów i nikt mi nie wmówi że dzieciak idąc do komuni myśli o Jezusie, bachory czekają tylko i wyłącznie na prezenty, reszte możecie se wmawiać dla swojego samopoczucia

saviola1
2013-05-14 11:48:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
zobaczyłem obrazek i myślałem ze znowu jakiś idiota przeszedł przez seminarium i został kapłanem, ale widzę ze jednak ludzie są jeszcze bardziej pie**ci. Chociaż w tej sytuacji kapłan tez dał ciała... bo podporządkował się przepisowi który według mnie jest i owszem przydatny (nie będę teraz tego przepisu wymieniać bo to troszku miejsca by zajęło) ale trzeba go właściwie interpretować ogarniać sens....

Synapsse
2013-05-14 09:44:30
Ocena: 7(glosow:7)-+
Chciał bym zobaczyć rodziców "Kewina" i "Melanie" ....jak wyglądają pojeby

yabol428
2013-05-14 14:02:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kewin i Melania to jak najbardziej imiona chrześcijańskie, byli tacy święci, więc można nadać je na chrzcie. Fakt, że istnieją swoiste mody na imiona. Np. imię Jakub w latach '70 było jeszcze w Polsce bardzo rzadkie, budziło takie reakcje jak powyższe imiona dzisiaj, a obecnie jest to najpopularniej nadawane imię męskie w Polsce.

fergy
2013-05-13 22:30:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Krewni, Melanie...? Co to ku.wa za imiona.... Nowocześni rodzice z familoków.....

tomi2000
2013-05-13 23:17:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
Na to samo zwróciłem uwagę. To musi być jakaś straszna wiocha, gdzie oglądanie seriali jest najważniejszym punktem dnia

tomi2000
2013-05-13 23:19:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kevin, nie Krewni. Nie, przecież to polskie imię - Kewin. Kiurwa, ja się zastrzelę

aska09112
2013-05-13 22:20:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
to dziecko chore nie jest niczemu winne ,ciekawe czy ktores z was co zle o tym piszecie by mialo takie dziecko , i co wtedy byscie tez tak mowili a tego ksiedza to bym od zaraz wyj........ la z kosciola , to cham nie ksiadz ze sie godzi na takie cos ,,,,,,, szkoda dziecka tylko

Kokota22
2013-05-13 21:47:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
''szanuj bliźniego swego jak siebie samego''....buchachacha...........

robcio85
2013-05-13 21:20:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Moja znajoma i rodzice chorych dzieci mieli ten sam problem ksiądz postanowił że w Sobotę zrobią komunie dla tych chorych dzieci a w niedziele dla tych normalnych.Ksiądz jak i ja z moją żoną i inni byli bardzo zadowoleni wyszło wszystko pięknie,w oczach tych dzieci było widać przejęcie, radość z interesowaniem słuchały to co ksiądz mówił było na prawdę prze pięknie. Ksiądz sam bardzo był zadowolony. Przeraża mnie ,,myślenie" mądrych rodziców oni muszą mieć piękne zdjęcie komunijne żeby dać na fejsie i wszyscy ochy echy itp pisały.CHORE TO JEST !!!!!!!!!!!!!!!

Bezpardonowy666
2013-05-13 20:54:42
Ocena: -15(glosow:17)-+
Jestem ateistą, ale w przeciwieństwie do lewackiego ścierwa, mam na tyle odwagi by przyznać kościołowi rację gdy ten postępuje słusznie. Ludzie, którzy poświęcili na tę uroczystość swój czas, pieniądze, zgromadzili najbliższych i liczą na sympatyczne (i być może też duchowo wartościowe) spędzenie czasu nie powinni być zakładnikami zaślinionego kaleki! Dlaczego z całego wydarzenia ma się robić cyrk, tylko po to by rodzice upośledzonego kuriozum nie poczuli się "urażeni"?

Bezpardonowy666
2013-05-13 20:57:18
Ocena: -12(glosow:14)-+
Niech sobie znajdą kościół, w którym kwiki, niekontrolowane toczenie piany z pyska i napady padaczkowe (czy czym tam się w ogóle odchyły tego bachora objawiają) są akceptowane i nikomu nie przeszkadzają.

azzaro
2013-05-13 20:57:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Bezpardonowy666
2013-05-13 20:58:25
Ocena: -8(glosow:10)-+
Niektórym może taki "ostracyzm" być w niesmak, ale jeśli Bóg istotnie ma być istotą doskonałą, która stworzyła ludzi na "własny obraz i podobieństwo", to każdy człowiek, który od tej doskonałości jest daleki, jest również daleki od samego Boga. A skoro tak, to tym bardziej nie powinien brać udziału w ceremoniach ustanowionych na jego cześć.

Bezpardonowy666
2013-05-13 20:59:54
Ocena: -6(glosow:10)-+
Prawdziwy chrześcijanin powinien być ZA eugeniką. Ułomność biologiczna to nie tylko dysfunkcja, swego rodzaju "wybrakowanie" w czysto ewolucyjnym, ateistycznym sensie, ale także bluźnierstwo przeciwko Dziełu Stworzenia, które winno być odzwierciedleniem doskonałości nieskończenie doskonałego Boga.

INRI
2013-05-13 21:19:53
Ocena: 6(glosow:10)-+
Rzygać mi się chce to czytając. Ścierwo to pisało śmierdzące, bezduszne i oślizłe, a nie człowiek.

Psychodelik
2013-05-13 23:28:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ludzie nie ogarniam was jak mozna byc takim podłym i bez uczuc po co wy idziecie do tego kościoła chyba tylko się pokazać i żeby ludzie nie gadali. Kazdy z nas pochodzi od boga a ze czlowiek jest w jakis sposob inny od reszty nie powinien byc izolowany tylko tym bardziej powinno sie go integrowac z reszta jego rowiesnikow. W kiedys spotka was za to kara moze jeszcze tu na ziemi i wam sie urodzi niepelnosprawne dziecko zobaczycie co to za uczucie i ciezar albo juz przy ostatecznym rozliczeniu ze swojego zycia

mynameismarcin
2013-05-14 17:40:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
zaślinionego kaleki? wiesz w ogóle co piszesz? Dzieci z porażeniem mózgowym w większości mówią normalnie, są podobni do nas. Jedyne co ich wyróżnia, to fakt, iż mają problemy z poruszaniem się oraz koordynacją ruchów.

vector78q
2013-05-13 20:48:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Widzę, że z tego narodu robi się kupa gówna, bo takich numerów 10 lat temu nie było.

Maraf
2013-05-13 19:52:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Patologia!!!!!!!!!!to tak delikatnie pisząc o tych rodzicach,żal mi ich

Yupikkk
2013-05-13 18:44:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pieprzona obłuda, rzygać się chce.

orion4444
2013-05-13 18:27:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jak ja bym chciał żeby moje dziecko mogło samo zadecydować będąc dorosłym człowiekiem czy chce zostać ochrzczonym.. mentalność społeczeństwa decyduje za wszystkich od 2000 lat. Teraz jak widać cofamy się do średniowiecza: kto chory ten małej wiary.. on tu nie pasuje.. precz z odszczepieńcami..

Komboj91
2013-05-13 17:13:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żałośni są ci ludzie, z roku na rok coraz bardziej...

Rexik
2013-05-13 16:44:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dziecko tak pokrzywdzone przez los, tym bardziej powinno obracać się w śród dzieci zdrowych, by nie czuło się odtrącone. To co się dzieję z komuniami i innymi uroczystościami to jakaś paranoja. Gdzie rodzice mają rozum... niech choć raz postawią się w takiej sytuacji jak ci rodzice, chorego dziecka. Dla mnie takie postępowanie jest karygodne.

VAG.gruppe
2013-05-13 16:31:13
Ocena: 16(glosow:16)-+
Pewnie rodzice Kewina i Melani się najbardziej stawiali

MeGusta1989
2013-05-13 19:09:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kewin i Melanie :D o tak

darek42
2013-05-13 15:48:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
poje...bani ci rodzice a ksiądz ja oni

Lien
2013-05-13 15:46:35
Ocena: 8(glosow:8)-+
Niepełnosprawni to byli rodzice dziecka, któremu dali na imię Kewin...

cyc1982
2013-05-13 15:23:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
co to dziecko jest komu winne?

Kokosik019
2013-05-13 15:18:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzkie chamstwo nie zna granic :(

adam0873
2013-05-13 15:07:05
Ocena: 16(glosow:18)-+
Zwrocil ktos uwage na imiona dzieci? Kewin, Melanie itp.Brakuje tylko Dzordza, Dzesiki, Szona i tym podobnych. Samo to swiadczy o buractwie rodzicow. Co sie kmiotom dziwic, ze sie boja niepelnosprawnego. Toz to sredniowiecze z aspiracjami do wielkiego swiata. Wiocha sama w sobie.

poisonkrk
2013-05-13 15:26:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dokładnie tez zwróciłam na to uwagę. A ci rodzice to porąbani i upośledzeni umysłowo, oby zycie kiedyś ich nie zskoczyło takim dzieckiem lub wnukiem to inaczej będą śpiewac

piotrmajster
2013-05-13 14:59:45
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ludzie mają pier*olca z tymi komuniami.

kaksadmak
2013-05-13 14:40:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie ma to jak polscy "katolicy" nie obrażając tych normalnych katolikow

jaca333
2013-05-13 13:09:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
zwykle qrwy

kermitzaba
2013-05-13 12:55:12
Ocena: 10(glosow:10)-+
podam tylko kilka cytatów gwoli przypomnienia tym rodzicom i księdzu,o co tu naprawdę powinno chodzić,a o co już od dawna nie chodzi:"Pozwólcie dzieciom przychodzić do mnie i NIE ZABRANIAJCIE IM, do takich bowiem należy królestwo Boże" i "Baczcie, żebyście nie gardzili żadnym z tych małych"

Hanusiak
2013-05-13 12:53:08
Ocena: 15(glosow:15)-+
Ksiądz też ogarnięty... powinien był napisać pismo do kurii, że komunię należy odłożyć, bo tacy rodzice na pewno nie przygotowali należycie dzieci do jej przyjęcia. Swoją drogą czytając o takich burakach człowiek zaczyna wątpić w ludzi, właściwie czy nazywać ich ludźmi to kwestia do przemyślenia.

poisonkrk
2013-05-13 15:29:17
Ocena: 3(glosow:3)-+
Sęk w tym że ksiądz nie wiedział jaki był powód zmiany terminu komuni przez matke chłopca. Dowiedział się po fakcie ze była pod presją i szykaną innych rodziców !

domingo123
2013-05-13 12:33:37
Ocena: 21(glosow:21)-+
Kewin, Melanie - skoro takie imiona mają dzieciaki, to chyba nie macie wątpliwości jakimi pustakami są ich rodzice??

Migdal1234
2013-05-13 12:16:33
Ocena: 10(glosow:10)-+
nasz ksiac na komunie rozdawał takie worki pokutne i wszystkie dzieciaki wygladały tak samo i tak powinno byc a nie jakies chore fanaberje z kieckami jak do slubu garniaki vistuli ja rozumiem ze jak sie dorobił to chce sie pokazać ale w ten sposób psuje własne dziecko

magic1948
2013-05-13 14:35:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
Widać, że worki pokutne nie spełniły swej roli. Lepiej by było, gdyby ksiądz rozdawał słowniki ortograficzne.

amdn
2013-05-13 15:49:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja myślałam, że worki pokutne są w innym celu, a zadaniem Kościoła nie nauka ortografii. Czego to się człowiek nie nauczy w internecie. Jeden mądrzejszy od drugiego.

Listerioza
2013-05-13 12:04:24
Ocena: 13(glosow:15)-+
Kevin, Melanie- to dopiero koooorwa wiocha!

anemik123
2013-05-13 12:36:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fiury321
2013-05-13 19:29:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

venator
2013-05-13 12:00:53
Ocena: 10(glosow:12)-+
witam. nie wiem jak inne parafie ale ta gdzie moja corka miala komunie to bylo tylko 95 dzieciakow a oplata od dziecka to TYLKO 95zl ta taka mala dniowka dla proboszcza 9500 za dzien. beda nowe felgi do merca.......miasto Bydgoszcz...........

LisekLdn
2013-05-13 11:59:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
takie rzeczy tylko w Polsce, niedlugo dzieciaki beda podjezdzaly na komunie w ferrari albo lamborghini tylko po to zeby rodzice mogli pokazac "klase"...

xxxdraco
2013-05-13 11:58:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dziwić się później, że dzieci są jakie są. W końcu od rodziców uczą się najwięcej, więc na kogo wyrosną te dzieciaki, świadcząc po zachowaniu rodziców?

fraaanczeska
2013-05-13 11:51:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bossman333
2013-05-13 11:45:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
Pewnie , że mógłby zakłócić uroczystość . Dlaczego miałby psuć uroczystość innym dzieciom ,skoro może mieć swoją indywidualną Komunię .

fraaanczeska
2013-05-13 12:00:55
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Adam346
2013-05-13 11:42:17
Ocena: 7(glosow:9)-+
Już po imionach tych dzieci widać ile warci są rodzice - Kewin, Melenie- ludzie z rozumem nie dają dzieciom takich imion...

komodzi
2013-05-13 11:41:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
Wszyscy ci rodzice są po......i co dziecko jest winne że jest chore, każdego to może spotkać!!! A ksiądz następny pajac że się na to zgodził żeby dziecko miało komunie w innym terminie a na mszy będzie mówił o miłości do bliźniego czyli po prostu robi z gęby dupę!!!!!!!!!!!!!!

venator
2013-05-13 11:39:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
witam ponownie. nie wiem czy tylko ja widzę te imiona ale Kewin to tak raczej nie imię po "polskiemu" a i nawet nie po angielski kazdy wie ze to imię pisze się prze V no i ta Melania hahaha po polsku to powinno być melani. hahaha KEWIN i MELANIE przepraszam dzieci ale rodziców nie wybieracie. pozdrawiam

ewelinka1001
2013-05-13 11:38:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
na jakiej str mozna przeczytac caly artykuł?

jasio2
2013-05-13 11:38:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gorazdze to wiocha gdzie psy dupami szczekaja.Dzieki temu ze w latach PRLu wybudowano tam cementownie to spolecznosc miejscowa dostala prace i egzystuje do dzis.Wszedzie znajduja sie "debilni wierni" ktorym przeszkadzaja i majtki ktore nosza a wlasnie w takich sytuacjach jak ta pokazuja swoje prawdziwe oblicze.Ja widze tu ogromna role dla ksiezy tej parafii w uswiadomieniu tych ludzi a tym rodzicom co przeszkadza to dziecko pragnace przystapic do I Komuni Swietej,zycze zeby i ich spotkal fakt wychowania dziecka niepelnosprawnego,jak wtenczas widzieliby ten przypadek.

Quattro85
2013-05-13 11:32:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Moja Komunia odbyła się w 1992 roku i nikt nie robił problemu,iż ma do niej przystąpić mój niepełnosprawny kolega Dawid,chorujący tak jak Pawełek,na Dziecięce Porażenie Mózgowe.Po prostu w czasie uroczystości w Kościele siedział obok niego ministrant aby w razie potrzeby mu pomóc.Żaden z rodziców nie powiedział złego słowa o takim rozwiązaniu,nikomu to nie przeszkadzało,nikt nie oponował aby Dawid miał Komunię w innym dniu.

koxstm21
2013-05-13 11:22:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
gdy ja mialem komunie tez byl tam pewnien chlopak z jakimis urazami lecz nikomu to nie przeszkadzalo ze jest on niepelnosprawny umyslowo,tak zdazylo mu sie ze krzyknol cos ale nikt sie tym nie przejmowal bo wszyscy wiedzieli ze jest on chory,wiec nie czaje o co chodzilo tym rodzica ,przeciez jesli ma porazenie mozgowe to nie jest on jakims psychopata ktory zaraz wszystkich pozabija,tak wiec tak szczerze mowiac ci rodzice to idioci

madarass
2013-05-13 11:19:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bezczelność, to powinno trafić do gazet!

MarcinM9321
2013-05-13 11:13:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Pieprznięci i chorzy umysłowo rodzice sa teraz gorsi niż dzieci

venator
2013-05-13 11:08:13
Ocena: 8(glosow:8)-+
witam. sam miałem komunie córki wczoraj a także sam miałem komunie. Gdybym był rodzicem Pawełka to każdy z tych rodziców "perfekcyjnego" dziecka maiłby kopa z partyzanta w klate. To było święto dzieci a nie jakaś pokazowa. pedał dupa cycki i gówno to co pokazali. Wiem ze nie tylko ja się zgadzam. pozdrawiam

Psychodelik
2013-05-13 23:39:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
venator jesteś wielkie jak wyskoczyles z tym partyzantem to sie prawie poplakalem lepiej bym tego nie ujol i zgadzam sie z toba w 1000%

tmetal
2013-05-13 10:59:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pangoral
2013-05-13 10:51:01
Ocena: -2(glosow:14)-+
taki jest wasz kościół i wasz bóg pozdrawiam ateista

malamimimimi
2013-05-13 11:02:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co to ma wspólnego z Bogiem? To nie Bóg, ani nawet nie kościół. To tylko egoistyczni ludzie.

iggyhexx
2013-05-13 10:30:39
Ocena: 12(glosow:16)-+
Kewin, Melanie.. Nie no, rodzice to pewnie zajebi*cie wykształceni ludzie i na pewno wiedzą czym jest MOPS..

keszelmagyar
2013-05-13 04:29:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
A kto powiedział, że nie mijamy? Polska to kraj wielu niewierzących-praktykujących, oraz wierzących-niepraktykujących :P. Ja na mszy pojawiam się tylko gdy: ktoś umrze; ktoś się żeni, ktoś się chrzci. Tyle. Problem polega na tym że jeśli kupa jest wielkości jeziora, to ciężko ją ominąć, a i tak buty sobie obrudzisz.

ANALNY_LOWCA
2013-05-13 01:42:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skoro ten kościół tak wam nie pasuje to po co do niego należycie ? Jak ja na swej drodze zobaczę kupę to ją omijam .

admin1944
2013-05-12 06:13:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
NO TO KOSCIELNI SA NASLADOWCAMI METOD HITLEROWSKICH - TYLKO CZYSTY ARYJCZYK MOZE WEJSC NA UROCZYSTOSCI KOSCIELNE !!!. CIEKAWE CO NA TO CZARNY W KIECY ???.

admin1944
2013-05-12 06:10:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
TO STADO BARANOW A NIE KOSCIELNYCH CHRZESCIAN !!!. ZRESZTA CZEGO INNEGO MOZNA SIE SPODZIEWAC PO XIV WIECZNYCH INTELEKTACH ???.

grougar
2013-05-12 02:40:27
Ocena: 15(glosow:15)-+
Kewin i Melanie ... Noooo k***wa typowe polskie imiona !?? Jaaaaa pier*****le !! Niektórzy rodzice to na prawdę mają naj...ne we łbach, k....wa....

I-like-trains
2013-05-12 13:48:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
W Polsce imię Kewin można nadać chłopcu (pisane przez "w"). Imię dla dziewczynki Melanie nie zostanie zaakceptowane przez USC, ponieważ nie kończy się na "a" (wyjątkiem jest tutaj tylko staropolskie imię "Beatrycze"). Obstawiam tutaj, że USC zaproponuje "Melania", podobnie jak nadawane jest imię "Nikola" zamiuast "Nicole".

tashunkewitko
2013-05-13 16:21:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
I-like-trains - Beatrycze to imię włoskie, a nie staropolskie.

BombowyAhmed
2013-05-12 01:20:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
kościół to średniowiecze - dobrze, że nie kazali go ściąć za ułomność uznająć, że Bóg naznaczył go chorobą za grzechy. ps: nick autora - taki węgierski, lol...

heejt
2013-05-13 12:13:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie slyszalem aby kogokolwiek w sredniowieczu scieto za ulomnosc czy to fizyczna czy psychiczna a troche nad tym siedzialem.

keszelmagyar
2013-05-12 01:15:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiem, ale to jest cholernie smutne! Potem wielkie poruszenie , że ludzie dokonują tzw apostazji, czyli formalnego odejścia z Kościoła. Oby nowy papież żył jak najdłużej i jak najmocniej cisnął takie postawy.

I-like-trains
2013-05-12 01:10:59
Ocena: 43(glosow:53)-+
Przecież to wszystko jest na pokaz i dla kasy. Taka jest prawda o tych "uroczystosciach".

grougar
2013-05-12 02:49:17
Ocena: 7(glosow:7)-+
Dokładnie.... Gdzie te czasy kiedy się dostało zegarek i człowiek się cieszył jak głupi, a teraz ??? Laptopy, smartphony, aparaty cyfrowe, i co k...wa jeszcze co ??? Mój garnitur i buty nosili moi kuzyni, a teraz ?? Sukienki, perełki, srełki.... Poj...any ten świat....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Kibice krótko...
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Dodano: 02.06.2018, 12:40:48   przez: irbik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193Skomentuj (47) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0