lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 08.05.2013, 22:38:05   przez: MRONE
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 586  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zygmunt1952
2013-05-16 18:54:21
Ocena: 14(glosow:16)-+
Piszesz nikt nie docenił i bądź pewny że nie doceni bo wszyscy mają cię w dupie oraz to co robisz albo jak żyjesz.

owadzikzuk1
2013-05-18 10:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja osobiście jestem po Energetyce i pracę mam (nawet dobrze płatną), ale szkoda mi ludzi, którzy wybrali inne kierunki i zmarnowali 5 lat życia. Nie pozostaje nam nic innego niż walczyć o zmniejszenie liczby studentów przyjmowanych na uczelnie wyższe. Polski rząd powinien stworzyć instytucję badającą polski rynek pracy. Na podstawie przeprowadzonych badań uczelnie powinny dostawać zgodę na wypuszczenie po 5 latach odpowiedniej liczby absolwentów (np. 50 inż. budownictwa a nie 200, 20 ekonomistów a nie 400 itd )

stepien007
2013-05-18 10:11:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
tak super ponarzekajmy sobie bo jestesmy ciotami ;] mam 23 lata srednie z matura, studia opuscilem po 3 miesiacu a jakos dostaje 2,5 netto plus samochod sluzbowy paliwo sluzbowe i telefon sluzbowy. jak Ty robiles studia ja zdobywalem doswiadczenie. kogo teraz szybciej przyjma ;-)

martin987
2013-05-18 01:44:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Docent_666
2013-05-17 20:21:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja, po 15 latach tyrki od rana do nocy w Polsce wyjechałem do Szwecji. Po roku przyjechała cała moja rodzina. Przykro nam, że nasza Ojczyzna nie dała nam możliwości normalnej, spokojnej egzystencji. A najgorsze dla nas jest to, że wiadomości z Polski są coraz bardziej ponure...

PawelSan
2013-05-17 17:40:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
to po jaki chu..... godzicie sie na taka płacę , jakby każdy sie postawił a nie podkopywał pod drugim dołki żeby dostawać te 1500 jałmużny to było by inaczej...

xStheze
2013-05-17 16:10:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
Większość tych co narzekają na biedotę jest sama sobie winna :( Nie skończyli szkoły lub studiów i teraz mają , ja nie pracuje jeszcze ale moja mama skończyła szkołę , wystarczy pomyśleć , że jak się szkołę żuci to się nie zdobędzie dobrej pracy [nie mówię o piosenkarzach , aktorach itp ] co doprowadzi do niskich zarobków i braku funduszy na utrzymanie rodziny , ale oprócz tego są ludzie , którzy pilnie się uczyli ale do pracy ich nie przyjęto [dlatego na początku napisałem większość] , przykro mi bardzo ale wrzucenie takiego obrazka na wiochę nic nie da -.- bo Tusk nie przegląda takich stron

qarla
2013-05-18 00:20:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
WTF? po pierwsze "zuci"???? To chyba Ty powinienes pojsc do szkoly zamiast Twojej matki (anizeli siedziec przed kompem), po drugie, jak sie nie "zuci" tej szkoly, mowie np o studiach, to i tak ok 40% z tych co maja magistra pracuje w swoim zawodzie,a co z reszta ludzi, ktorzy sie pilnie uczyli? Rozpieprza mnie Twoja sentencja "sami sobie sa winni" lollllollo hahhahaha. Umieram.... idz szukac pracy, zobaczymy czy bedziesz usatysfakcjonowany.

stepien007
2013-05-18 10:13:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
wybacz za bezczelnosc ale jestes durny : )

domagalag
2013-05-17 00:11:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ajatollach
2013-05-16 23:51:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
A po jakich studiach przepraszam? Bo to ma kluczowe znaczenie. Jeśli poszliście na łatwiznę i wybraliście jeden z bezrobotnych kierunków to proszę teraz nie płakać.

bewaking
2013-05-17 03:34:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Możne za parę lat okazać się, że twoja profesja też będzie nie przydatna dla rynku pracy w Polsce.

qarla
2013-05-18 00:22:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bezrobotny kierunek wg Ciebie to jaki???

stepien007
2013-05-18 10:15:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
jezeli jestes c*pka to kazdy kierunek moze byc bezrobotny ;-)

Ajatollach
2013-05-19 10:21:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
bewaking dlatego własne życie trzeba planować i to z głową. Nigdy nie idź na łatwiznę jak chcesz godziwie żyć.

Ajatollach
2013-05-19 10:23:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
qarla - psychologia, archeologia, historia, socjologia, politologia, europeistyka... i inne kierunki tego pokroju, które dobrę są TYLKO jeśli potraktujesz je jako HOBBY, a nie pomysł na własną przyszłość.

tomas1980
2013-05-16 23:34:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dlatego po studiach wyjechałem z kraju... teraz wykładam towar na półkach ale za tak gó...ną pracę stać mnie na spłatę kredytu za chatę, normalne życie i dzieci... szlag mnie trafią kiedy widzę co się dzieje w Polsce...

Klusia93
2013-05-16 21:50:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zgadzam się, nie wiem skąd te minusy. Chcecie mieć pracę po europeistyce, pedagogice itd. ? Powodzenia.

nothingtodohere
2013-05-16 21:31:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
denerwuja mnie ludzie co tylko by narzekali, w szczegolnosci polacy ktorym zawsze jest wszystkiego mało a nie potrafia docenic tego co mają :|

Talges
2013-05-16 21:28:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
To do tych tępych Boboli, którym starzy wszystko na talerzu pozdrawiają i wierzą w to że życie jest piękne. My, czyli ci zarabiający do 3 tyś. chcemy tylko normalnie żyć w naszym kraju i z niego nie wyjeżdżać za chlebem. Mamy proste marzenia o wakacjach raz w roku na południu Europy, kredycie na mieszkanie, który nie spowoduje że będziemy jeść tynk ze ścian i samochodzie nie starszym niż 10 lat. TO JEST NORMA W NORMALNYCH KRAJACH!!! Tym BOGATYM KURW@#%OM marzy sie abyśmy ZAP#€%@ALALI 20 godzin na dobę i nic nie chcieli. Ale motłoch taki jak ja i wielu innych zawsze bierze odwet.

Talges
2013-05-16 21:14:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Studiuj, studiuj. Pogadamy jak skończysz studia czy robotę znajdziesz.

Makaron666
2013-05-16 21:11:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
wypierdalam z chorego kraju gdzie rządzi ubecka mafia

zygmunt1952
2013-05-16 18:54:21
Ocena: 14(glosow:16)-+
Piszesz nikt nie docenił i bądź pewny że nie doceni bo wszyscy mają cię w dupie oraz to co robisz albo jak żyjesz.

sangre666
2013-05-16 18:53:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
po studiach, po studiach. kurde ja widzę ,że płaczą tylko ludzie po studiach zderzenie z brutalną rzeczywistością ,że studia nie oznaczają dobrej pracy i dobrych zarobków? dlaczego nie płacze taki budowlaniec (np. mój brat) który pracuje i dostaje 1800zł na rękę. za stanie przy betoniarce.

crv1991
2013-05-16 18:39:59
Ocena: 1(glosow:11)-+
Po co takie wrzuty na wiochę gdzie połowa to nieświadome i nierozumne dzieci? a tak troszkę na temat tych studiów... Jeżeli ludzie kończą byle jakie studia na byle jakiej uczelni prywatnej to niech się później nie dziwią, że i pracy nie ma. Gwarantuje Ci, że jeżeli będziesz miał dobry fach w ręku, albo DOBRE studia na kierunku np ścisłym to robotę znajdziesz od razu i za dobre pieniądze.

Talges
2013-05-16 20:53:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gdzie ty żyjesz chłopcze? Ręce opadają.

rosalienchen
2013-05-16 22:15:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Twój rocznik wszystko tłumaczy. Coś dla jasności: ludzie po budowlance siedzą na telemarketingu, po architekturze na PG, z grupy 30 absolwentów, tylko 4 czy 5 osob pracuje w zawodzie, reszta albo na bezrobku albo na słuchawkach. Porozmawiamy za parę lat jak Ty skonczysz naukę :D

wiochmen102
2013-05-16 15:31:57
Ocena: 6(glosow:8)-+
a kto Wam kazał kończyć studia?? Niestety mał okomu chce sie pracować fizycznie

beeveer
2013-05-16 17:34:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
jakie fizycznie, wieśniaku? w zakładach produkcyjnych średnich miast robotnik otzymuje 1700 brutto. doświadczonym rzemieślnikom oferują 2200 brutto. walnij się w łeb gimnazjalisto.

MRONE
2013-05-16 18:27:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
I PRAWDE POWIEDZIAŁEŚ KOLEGO NIESTETY TAK JEST ALE JAK WIDAC CO NIEKTORZY NIE ROZUMIEJA BO SĄ NA POZIOMIE GIMNAZIUM

zabenka1990
2013-05-16 15:25:36
Ocena: -1(glosow:7)-+
moim zdaniem,jeżeli jest tak źle w państwie w którym mieszka się,to trzeba wziąć sie ogarnać i wyjechać tam gdzie jest lepiej- np Anglia.Ja wyjechałam nie znając jezyka,znalazłam pracę,mam mieszkanie i co tydzień pozwalam sobie na drobne przyjemności... Jeżeli sam sie nie wezmiesz za wlasne zycie,nikt za Ciebie tego nie zrobi,a rodzina i znajomi zawsze beda- to marne wytlumaczenie... jest skype,internet,telefony,kontaktowac mozna sie codziennie

cyc1982
2013-05-16 15:18:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
bo kraj w którym jest dziadostwo kształtuje społeczeństwo,gdyby się ludzie obudzili i z odrobiną odwagi uderzyli na świnie przy korycie na pewno coś by się zmieniło,ale rząd robi z nami co chce a tu cisza jak makiem zasiał,tylko narzekanie po necie,ludzie zapomnieli że kształtują swoją przyszłość i oddali to w ręce nieudolnym i skorumpowanym dziadom którzy wiecznie obiecują że będzie lepiej,

Talges
2013-05-16 21:03:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Święte słowa. To my mamy władze a z niej nie korzystamy. Ja przynajmniej zbieram z żoną podpisy za referendum w sprawie jednomandatowych okręgów wyborczych. To jest panaceum. Wtedy poseł odpowiedzialny przed wyborcą a nie wodzem partii. Jakby wprowadzili jow-y to po pierwszych wyborach wymiotło by te wszystkie świnie które siedzą tam nawet od ponad 20 lat.

h4shek11
2013-05-16 14:31:17
Ocena: 5(glosow:11)-+
Po studiach powiadasz ? zapewne psychologia albo marketing xd było pomyśleć przed wyborem kierunku o dalszym życiu a nie iść na łatwizne jak 80 % studentów i się dziwią że nie ma dla milionów psychologów pracy xd

szaruga
2013-05-16 13:35:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dużo zależny od regionu. Tutaj na Podkarpaciu 2 500 na rękę to jest dużo, w środkowej Polsce gdzie są większe opłaty i ceny 2500 to niewiele.

s0nar
2013-05-16 12:56:51
Ocena: -7(glosow:15)-+
Ja tam nie wiem jak można "w miarę normalnie żyć" za 2500zł, bo więcej zarabiałem jako student i ledwo mi na piwo starczało, za resztę musieli płacić rodzice. Minimum na parę mieszkającą w dużym mieście to jest 10tys. zł. Jak jest jeszcze dziecko to trzeba mieć minimum 12-15tys. zł miesięcznie. Jeśli twierdzisz, że jesteście po studiach i wasze wypłaty są kompromitujące to widocznie jesteście ciency jak Bolka trampki albo te studia to było coś kiepskiego w stylu socjologia, psychologia, politologia albo inna g.wnologia.

Wistblade
2013-05-16 13:45:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tatuś zasponsorował ci stanowisko w firmie podczas studiów ? czy przyśniło Ci się to ? jak czytam że jakiś student pracował i zarabiał więcej niż 2500 zł to aż mnie brzuch boli od śmiechu. Komu te bajki chcesz wcisnąć ? Chyba jeszcze od ziemi nie odrosłeś bo nie masz pojęcia jak życie wygląda a już na pewno jak wygląda rynek pracy w Polsce.

wirus0666
2013-05-16 14:19:54
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ja będąc jeszcze studentem też zarabiałem... Zacząłem od ok. 1000, jakiś czas potem (jeszcze będąc na studiach) koło 4k. Fakt, że prawie nie spałem, a praca (choć specjalistyczna) była bardzo luźno - o ile w ogóle - związana ze studiami (najbardziej związane ze studiami było robienie prac zaliczeniowych dla innych - coś żreć musiałem...). Wistblade: nie krępuj się, spróbuj. To nie jest konieczne, żeby tatuś sponsorował. Jest wykonalne i bez tego (nie mówię, że łatwo).

s0nar
2013-05-16 14:28:24
Ocena: -7(glosow:7)-+
Kolego Wistblade może zorientuj się jak wygląda rynek pracy w branży IT i jak tu wyglądają zarobki a dopiero potem podyskutujemy. Mnie brzuch ze śmiechu boli jak dorosły człowiek twierdzi, że nie potrafi zarobić nawet tych śmiesznych 3tys. zł skoro ja dorabiając na studiach tyle dostawałem. Tatuś pewnie, że sponsorował...dach nad głową, wyżywienie itp. Ale to też bardzo krótko, bo szybko poszedłem na swoje.

rosalienchen
2013-05-16 22:26:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
sonarze, Twoje wypowiedzi nie stawiają Cię w dobrym świetle delikatnie mówiąc. Piszesz, że jesteś wykształcony, może i tak, ale gdzie chociaż zaczątki ogłady. Gadasz jak potłuczony buc i chyba zakompleksiony skoro musisz swoimi zarobkami chwalić się na wiosce. Czy nie widzisz, że takie epatowanie zarobkami, a co gorsze obrażanie innych jest objawem totalnego braku kultury. Za to konto vip powinni za free Tobie dać, bo jesteś jednym z największych wieśniaków tu (jak nie największym).Parę osób się na Ciebie powścieka, ale reszta widzi to co ja- zakompleksionego kolesia pochodzącego ze wsi

s0nar
2013-05-17 08:25:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
rosalienchen dynda mi co sobie o mnie myślisz :D To jest wiocha i można tu uprawiać nieco wiejskie zachowania choć moja rodzina od przynajmniej 5 pokoleń mieszka w dużym mieście. Jeśli podawanie zarobków sprzeda ponad 10 lat uważasz za chwalenie się to nie mam słów komentarza :D Po prostu w ten sposób chcę pokazać, że nawet w Polsce jak się chce to można. Mój głos jest odpowiedzią na jęczenie i biadolenie różnych nieudaczników, którzy za swoje niepowodzenia winią wszystkich wokół tylko nie siebie.

rosalienchen
2013-05-17 15:56:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
z tymi 5 pokoleniami wstecz to dobre ;D wiem, że moje zdanie wisi i powiewa Tobie, też mam wyje... na innych. Jednak to na co (i na kogo) mam wyje... wybieram pod TROSZKĘ innym kątem. Po Twoich wypowiedziach widać, że oceniasz ludzi po stanie portfela (nie mów, że nie:). Ja wolę oceniać po tym jaki ktoś jest dla innych, co mówi (i czy robi to co mówi), etc.

monster0
2013-05-16 12:46:54
Ocena: -8(glosow:10)-+
Haha 2,5 tys by normalnie żyć? Rozumiem, że lasce marzy się cotygodniowa wizyta w ekskluzywnej restauracji, ale nie dla psa kiełbasa. Pewnie skończyła lichy kierunek, jest małym trybikiem w jakiejś firmie i myśli, że wszystko jej się należy. Niech pokaże, że coś umie to na pewno ktoś to doceni i awansuje. A tu widzę jak zwykle księżniczka..

Kiziamizia1989
2013-05-16 13:01:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak mieszkasz u mamusi to nie wiesz co to znaczy płacić za wynajmowane mieszkanie, prąd, gaz, i inne tego typu opłaty, dodatkowo mieć za co zatankować samochód i tak samo mieć na utrzymanie tego samochodu. Jeszcze trzeba kupić jedzenie i środki czystości i wiele innych rzeczy o których pewnie nie masz pojęcia, że za nie się płaci. A zaczynając jakiś kierunek 5 czy 6 lat temu nikt nie wiedział że w Polsce będzie taka sytuacja na rynku pracy.

monster0
2013-05-16 13:06:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2013-05-16 13:10:13
Ocena: -4(glosow:4)-+
@Kiziamizia1989, co też mi tu za dyrdymały opowiadasz. Nie mieszkam u mamusi, wynajmuję mieszkanie daleko od rodziny. Na życie mam 950 zł, bo nie pracuję a studiuję jeszcze. I tak płacę rachunki, po wszystkich opłatach na jedzenie zostaje mi całe 300 zł to jest 10 zł dziennie (czyli jeden cały obiad w barze mlecznym) i jakoś żyję. Uczę się i przede wszystkim nie gadam głupot, że należy mi się nie wiadomo co:-) Mógłbym podjąć pracę i dorobić sobie, ale wolę skupić się na nauce wiem, że później to zaprocentuje.

monster0
2013-05-16 13:13:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak ktoś nie umie gospodarować pieniędzmi to nawet i 5 tysi do dla niego za mało:-) Pozdrawiam z tego miejsca wszystkich obiboków, nieporadnych życiowo ciot:-)

Baron_Sanedi
2013-05-16 12:32:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
jesteście po studiach?? a jakie to studia?? pewnie nalezycie do tych 2/3 absolwentów którzy skończyli nikomu nie przydatne studia tylko dla papierka.

KruczoCzarna20
2013-05-16 12:18:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mój ojciec pracuje w Szwecji, ale żeby legalnie tam pracować musiał założy działalność gospodarczą w Polsce i oddajemy ponad 3,5 tysiąca państwu. Jakieś składki zdrowotne, urząd skarbowy, ZUS, biuro i księgowy. Po prostu ojciec karmi wszystkich darmozjadów szczególnie tych ze wszystkich partii politycznych, nie mówię oczywiście, że tylko mój ojciec bo każdy kto pracuje, ale 3,5 tysiąca to dla mnie duże pieniądze.

zbiczeek
2013-05-16 13:03:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od 9 lat Polacy moga legalnie BEZ ZADNYCH DODATKOWYCH POZWOLEN pracowac czy prowadzic swoja dzialalnosc gospodarcza w Szwecji. Czemu firmy nie przeniesie, bardzo duzo czasu bylo, a moze firme w PL trzyma, bo jest to dla niego po prostu TANSZE? No chyba, ze ojciec jest np Rosjaninem czy Chinczykiem (nie jest obywatelem UE), to wtedy bardzo przepraszam.

KruczoCzarna20
2013-05-16 15:23:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
mój ojciec jest polakiem. Tak masz rację, że można, ale gdyby nie fakt, że pracuje dla szweda a nie na własną ręke.

tashunkewitko
2013-05-16 12:01:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Żeby w miarę normalnie żyć trzeba mieć przynajmniej 4 tyś. miesięcznie na rękę... ale żeby tak było, to trzeba najpierw pokazać socjalistom z PO, PiS, SLD, RP, PSL, SP i PJN WAŁA!

Talges
2013-05-16 21:35:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyli wprowadzić jednomandatowe okręgi wyborcze tak jak zrobili to Gruzini. Poszli w 3 miliony pod swój parlament i powiedzieli im że nabiją ich na pale jak nie wprowadzą jow-ów.

tashunkewitko
2013-05-16 21:48:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem za i nawet się tym temacie udzielam ;)

wahoo1
2013-05-16 12:00:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Trzeba kraść... i nie wmawiaj sobie, że ty jesteś uczciwy...

xxxdraco
2013-05-16 11:56:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
2,5 tys do normalnego życia to chyba na jedną osobę, a nie na rodzinę. Z drugiej strony zależy też, co dla kogo jest normalnością.

szulcik
2013-05-16 11:15:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
I nikt nas nie doceni dopóki ,dopóty bedzie taka władza jaka jest czyli kierowana ,tylko i wyłacznie na wyzysk !! Mam nadzieje ,ze nowe wybory przyniosą troche swieżosci do Naszego Pieknego Kraju !!

susza89
2013-05-16 11:04:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Płaczecie i płaczecie, a przyjdzie głosowanie to znowu zagłosujecie na socjalistów i komuchów z PiS ,albo PO bo "nie ma wyboru" . Sami jesteście sobie winni swojego losu, chcecie zmian ,ale robicie w kółko to samo już od lat ...

maran_hand
2013-05-09 11:29:33
Ocena: 5(glosow:11)-+
2,500 ? chyba żartujesz ! by normalnie mogła żyć 4 osobowa rodzina potrzeba ok 12-14 tys. przynajmniej tak jest w Warszawie

Didox
2013-05-09 00:10:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
Cóż po studiach to ja lecę do Irlandii. Płaca minimalna 1350 Euro za którą można spokojnie wyżyć i nie jest powiedziane że tylko za taką będziesz pracować. Może moje dzieci wrócą do Polski za te 20-30 lat. Bo teraz nikt tego nie zmieni tak jak to wygląda.

mikmas
2013-05-16 14:40:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dużo moich znajomych robi podobnie. Nie dziwię im się.

yazoo84
2013-05-08 23:13:54
Ocena: -6(glosow:16)-+
Jak się jest piz*ą w życiu, to wcale się nie dziwię, że tak jest. Polski naród tak ma, że potrafi tylko użalać się nad sobą i uważa, że to Państwo powinno dać mu pracę. Gówno prawda, my sami pracujemy na swój sukces. Skoro studia nie dały pracy, to dlaczego ktoś wybrał taki kierunek? Prawda jest taka, że ktoś, kto chce, to sobie poradzi, nawet w tym posranym kraju. I nie mówię tutaj o średniej krajowej, tylko o sumach 5 cyfrowych i do tego można mieć tylko średnie wykształcenie, nie kraść, nie kręcić, tylko poważnie zajmować się swoją pracą. Powodzenia życzę. Ps. dziękuję za minusy "hejte

MRONE
2013-05-09 08:28:07
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mikmas
2013-05-16 12:06:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powiedział bardzo brutalnie, to i został zminusowany, jednak powiedział samą prawdę! Ludzie kończący studia (bez praktyki zawodowej) są PEWNI, że dostaną super pracę i ŻĄDAJĄ od razu wysokich zarobków

mcmajkel
2013-05-16 12:08:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
W sumie racja. Ale jak za dobrze idzie, wtedy włącza się 'Państwo' i robią kontrole, i takie tam, a tego można już nie przetrwać...

majorero
2013-05-08 22:55:11
Ocena: -1(glosow:11)-+
Gdybyście byli po studiach na których jest choćby semestr ekonomii, to byście takich bzdur nie wypisywali.

tomi2000
2013-05-08 23:12:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dzięki majorero, nie muszę już komentować, bo powiedziałeś za mnie wszystko

ulfe
2013-05-08 23:26:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
co masz na mysli? jego wypowiedz jest tak ogolnikowa ze trudno mi sie przyczepic bo prawie nic nie powiedzial..

tomi2000
2013-05-08 23:52:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
No chodzi oczywiście o to, że jak zdobędziesz dyplom na "Prywatnej Wyższej Szkole Tipsologii", to się potem nie dziw, że nie masz pracy. Jeśli jednak dalej się dziwisz, to nie miej pretensji do państwa, bo komuna upadła już dość dawno

mikmas
2013-05-16 12:04:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakoś jestem młodym informatykiem bez studiów, z ledwie co zdaną maturą i jakoś nie mam problemów z kasą. Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

tashunkewitko
2013-05-16 12:06:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
tomi2000 - komuna wcale nie upadła i nie trzeba mieć żadnego dyplomu, żeby o tym wiedzieć. Totalitaryzm klasyczny został zamieniony na totalitaryzm odwrócony, ot co.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
A tu proszę jaka miła niespodzianka
główna
Dodano: 01.06.2018, 15:34:26   przez: Saska_Klempa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 276Skomentuj (67) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0