Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Snajper
malgolina
2013-05-19 14:30:11
Ocena: 9(glosow:15)-+
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?
ktoscalkiemobcy
2013-06-15 15:30:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pracowałam w takim salonie i po prostu przychodzi źle ocenowany towar i zanim pójdzie on na półki trzeba sprawdzić i zmienić każdą cenę bo w systemie inna wskakuje i inna czasami jest na metce, i to nie jest wina danego salonu bo pracownicy nie mają możliwości zmienić cenę ręcznie w systemie, wszystko wgrywa centrala do wszystkich systemów w Polsce w takich firmowych salonach, taka jest rzeczywistość a nie jakieś oszustwa jak tu piszecie. Przyszedł towar, jego cena była inna na metce i inna w systemie więc sprzedawca musiał go przemetkować, trochę więcej rozumu ludzie...
krzysztofer100
2013-05-31 01:16:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież to widać, że cena jest doklejona :-) Brawo za spostrzegawczość.
kalamarnica
2013-05-20 09:29:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie jest tak, ze te ceny naklejane sa specjalnie zeby oszukac klienta. Sa naklejane dlatego poniewaz, niektore towary przychodza z inna cena niz ta, ktora znajduje sie w systemie.
malenka00
2013-05-20 00:40:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pracowalam w podobnej sieciowce i zal mi tych ludzi ktorzy wstawiaja takie foty. Tak ciezko zrozumiec ze jakis artykul czasami przychodzi do sklepow z bledna cena???!! Na kasie wchodzi cena wyzsza i trzeba przemetkowac. Dlatego jest to zrobione biala metka a nie czerwona, zeby nie rzucalo sie w oczy i nie sugerowalo ze to jest przecena. A Wy myslicie chyba ze ta roznica trafia do kieszeni sprzedawcy.. pssss... pozdrawiam goraco tych ktorych inteligencja nie jest mocna strona i NIGDY sie nie myla.
czarli1987
2013-05-21 11:20:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie tak jest, prości ludzie, którzy wchodzą do sklepu nie rozumieją, że fabryczna cena też może być błędna - ważne jest to co pojawia się w systemie. Przez takie publikacje Ci ludzie nie odkrywają intrygi sprzedawców tylko sami się ośmieszają. Producent w każdej chwili może obniżyć ale także podwyższyć cenę danego towaru!!!
Crewetka
2013-05-21 12:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Figę prawda - w jakim Ty sieciówce pracowałaś? Chyba w Biedronce. Reserved ma swoją stronę internetową, na której są podane ceny obowiązujące we wszystkich sklepach - tyle, że osoby prowadzące sklepy pod ich szyldem często starają sobie dorobić. Już nie jeden raz nadziałam się na podobną sytuację, przykładowo: upatrzyłam marynarkę za 99zł, za tydzień, ucieszona, poszłam tam z pieniędzmi i figa - marynarka nagle "potaniała" do 129 zł. Trzeba sprawdzać takie "promocje", najlepiej z cenami podanymi na stronach internetowych.
C2ShadowMan
2013-05-19 15:36:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
wiocha to to, że w tym chorym kraju trzeba nap...ć 2 dni na buty.
p_cruz23
2013-05-19 13:45:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pracuje w tej sieci i pozwólcie, że się wypowiem.. na 99% te buty nigdy nie kosztowały 199,99zł - często towar przychodzi ze złymi metkami (złymi cenami) i po zeskanowaniu musimy zmieniać ceny na takie jakie są w systemie, więc je zaklejamy odpowiednią ceną - sorry, nie nasza wina, że są złe metki - tak więc pierwotną ceną tych butów zapewne była 279,99 zł, a za 199,99zł one nigdy nie były - więc jakby nie było buty są tańsze o 60 zł --> takie są realia :)
malgolina
2013-05-19 14:30:11
Ocena: 9(glosow:15)-+
A kto zleca wydrukowanie metek ze złą ceną? A czy nie jest tak,że drukując ceny na metkach do wszystkich swoich sklepów w różnych krajach, ustala się ceny jakie mają obowiązywać, ale jednak w Polsce panuje taki dobrobyt, że nasi rodzimi managerowie podwyższają marże, by więcej wyciągnąć od ludzi? W końcu u nas ceny są podobne do zachodnioeuropejskich, więc czemu ma być taniej?
heejt
2013-05-19 16:38:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
malgolina wez sie zastanow. To jest sieciowka nie prywatny sklep, menadzer bez wiedzy gory nie moze pierdnac w takim sklepie, a za zmiane ceny leci z roboty na zbity pysk. Zle wydrukowane metki zamiast na smieci ida na takie przerobki. Rownie dobrze metki mogly zostac z butow z poprzedniego sezonu i zamiast je niszczyc mozna wykorzystac
malenka00
2013-05-20 00:45:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiem o czym mowisz. tez pracowalam w sieciowce. ale bydlo tego nie zrozumie. przepraszam za wyrazenie. ale dla mnie prawdziwa wiocha jest jaki burdel ludzie robili nam na sklepie, rzucali rzeczy na podloge, a pozniej przychodzili do kasy i chcieli znizke bo ubrania brudne...psss... o jest prawdziwa wiocha, a nie pomylka ludzi ktorzy pracuja przy "montowaniu" metek do ubran.
Plaple
2013-05-19 13:37:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak działają sklepy. Początkowo wystawiają produkt za X zł. Potem cenę tego produktu podnoszą do Y zł (cena jest znacząco wyższa od pierwotnej), a następnie cenę Y zamieniają na Z (Z jest zawsze niższe niż Y, ale wyższe niż X). Po takim zabiegu, ludzie kupują produkt ze względu na "promocję", a sieć i tak ma z nich spory dochód.
deathmind
2013-05-19 13:21:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak ktoś lubi wydawać to co mu bronić? Ja lubię markowe ciuchy (nie mówię tu o reserved), ale nie jara mnie płacenie 500 zł za koszulę w centrum handlowym, którą mogę dostać w sklepie online za 2/3 ceny, albo za parę miesięcy w jakimś outlecie. Fakt, że to wygoda połazić po CH, przymierzyć itd., ale jeżeli ktoś nie lubi trwonić kasy to można przymierzyć np. dany typ buta w sklepie, a potem online kupić za np. 20-30% mniej właściwy kolor. Koszty utrzymania sklepu w CH są masakryczne i dlatego muszą "dymać" żeby schodziło.
monster0
2013-05-19 13:01:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jest jeszcze często używany taki chwyt, że cenę na jakiś czas się podwyższa, a następnie obniża. Z tym, że ta obniżka mimo, że niższa od ceny podwyższonej jest wyższa niż cena pierwotna. I wilk syty (mowa o 'zadowolonych' klientach) i owca cała (producenci zarabiają więcej)
Dauphne
2013-05-19 11:47:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeśli ktoś by pracował choćby w jednym sklepie z odzieżą, albo chociaż bardziej zwracał by uwagę na to co dzieje się na sklepowych półkach to by wiedział, że promocje oznaczane (właśnie w takich, bardziej renomowanych sklepach) są pomarańczową bądź jaskrawą różową metką (!!). Ta białka etykieta oznacza poprawę ceny...błąd druku na metce. Cena 199,99 była najwyraźniej ceną błędną (!!). I gdzie tu wiocha? Wiochę to robi sobie ten kto tu to umieścił.
P.S Pracowałam w Reserved stąd wiem co i jak. :)
jakub1975wawa
2013-05-19 11:28:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ktoś mi rzuca hasłem przeceny wyprzedaż spiesz sie bo wykupiła śmieje sie rajerowi w twarz. On to co wykupiła zobaczą ze schodzi to naprodukuja znowu
Samsara
2013-05-19 10:45:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
A wy się dajecie dymać. Dla was wielkie -60% czy -80% nalepione na sklepowej szybie i już myślenie macie wyłączone, lecicie jak ćmy do lampy do sklepu, a tam.... niespodzianka. Marketing nie rządzi się prawami logiki, rządzi się zasadami sprzedaży. Bardzo często jest tak, że jeśli coś nie schodzi z półek, to się ceny podwyższa i robi wielką kampanię, by to opylić za wyższą cenę, zamiast opuścić ceny. Nie starajcie się tego zrozumieć ;-)
Kamilskoczylas1
2013-05-19 10:31:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marcin1975rm
2013-05-19 10:52:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
A tak poza tym to wszystko OK?
ferdal
2013-05-16 15:41:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie pierwsza taka wstawka,jak widać proceder regularnie uprawiany w sklepach,ale z księżyca się nie wziął tylko z naiwności i pazerności kupujących,czyli nas wszystkich.
drLOUBITCH
2013-02-09 19:21:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ach te wszystkie promocje. Tani chwyt marketingowy, pułapka dla naiwniaków. Niestety dajemy się na to nabrać.
ROBI00000000
2013-02-09 19:17:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Słowa promocja i przecena należy unikać jak dżumy...bo można nabić się w butelkę...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0