Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
v.i.p.1
2013-06-24 11:01:27
Ocena: 7(glosow:9)-+
Powinien dostać wyrok i najniższą emeryturę!
Highlander_Zuk
2013-06-24 23:55:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
foytaz
2013-06-24 22:40:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
Starych komuchów jak on czy Jaruzelski to bym już w spokoju zostawił. Mój stosunek do nich jest oczywisty i jednoznaczny ale trzeba im przyznać, że potrafili przy*ebać En face a nie jak dzisiejsze ześcierwione różowe lewactwo za pomocą seryjnego skrytobójcy. Jaki był PRL taki był ja załapałem się na końcówkę jednak za starych komuchów żadne tęczowe gówno nie wypłynełoby na ulicę bo ZOMO z ORMO roz*ebało by ich w pył.
PaniKitsune
2013-06-25 17:11:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
Aj, jakiś ty groźny. A teraz wypij mleczko z magicznej różdżki tatusia.
Black_Lady21
2013-06-24 21:27:50
Ocena: -4(glosow:12)-+
skoro to było w 1981 roku to wtedy powinni wyciągnąć z tego konsekwencje. Zamiast zająć się teraźniejszymi sprawami to wyciągają "stare szmaty z szaf" :/ Że w kąpielówkach i na swojej posiadłości? Dorobił się to ma. Nie ważne jak. Ciekawe czy wszyscy tutaj są tacy święci i uczciwie zarabiają na swoje życie? Najpierw spójrzcie na siebie, a później oceniajcie innych.
ringus136
2013-06-24 22:09:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Żartujesz? Czy źle zrozumiałem?! Podam Ci równoważny przykład: to tak jakby w III Rzeszy Hermann Göring został skazany przez sąd za wydawanie rozkazów zabójstw, oczywiście w czasach przedwojennych. Może trochę przykład zbyt na wyrost, bo nie ma co Göringa porównywać do Kiszczaka, ale obrazuje w prosty sposób o co chodzi. Obaj niechlubnie zapisali się w historii, chodź jeden dużo bardziej ;p
Black_Lady21
2013-06-24 22:18:00
Ocena: -6(glosow:10)-+
Nie. Nie żartuję. Też masz rację, ale ja pozostanę przy swoim. To że przyczynił się do śmierci może było umyślne, może wypadek. Jednak konsekwencje powinny być wyciągnięte 32 lata temu. A nie teraz. Teraz Państwo ma inne problemy. Ja jestem już z innego pokolenia i obchodzi mnie to co się teraz dzieje, jak przez to po części wygląda moje życie, a nie że Dzidzina przyczyniła się do śmierci. No proszę ..
szalonyarbuz
2013-06-24 22:38:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
@Black_Lady21: Litości, włącz myślenie bo ręce wespół ze szczęką do ziemi opadają... .
Black_Lady21
2013-06-24 22:51:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nagle po tylu latach się komuś przypomniało i teraz wielkie sądy się zaczną:/ Uszczęśliwi to kogoś? Powinien ponieść kare, ale ja zostanę przy swoim. Każdy ma wolność słowa, ale ty bezczelnie piszesz włącz myślenie. Każdy myśli co i jak chce, a ja myślę właśnie tak. I nie krytykuję kogoś wypowiedzi na tym portalu, tylko absurdy. Więc zejdź ze mnie.
pabloolsztyn
2013-06-24 21:18:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na weekend bede w Wiknie więc może go spotkam i sobie "pogadamy" :-)
Podlasiak1977
2013-06-24 20:27:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
w kazdym normalnym postkomunistycznym kraju gdzie nie bylo tzw grubej kreski kazdy lub prawie kazdy typ pokroju kiszczaka wchodzil na sale rozpraw,a jesli nie dal rady wjezdzal na lozku zeby wysluchac wyroku.tajni wspolpracownicy bezpieki wylatywali z pracy.a u nas?mysle ze jaruzel kiszczak i reszta maja na owczenych rzadzacych niezle kwity ze sa tacy bezkarni,bo przecierz wazniejszych akt nie spalili
tencosiedziobok
2013-06-24 17:44:49
Ocena: -2(glosow:10)-+
To śmierć i tak go czeka lada moment dajcie spokój ma 88 lat co on może? Ile jeszcze pożyje? Dla niego każdy następny dzień jest jak dar od boga ale jeszcze przeszłość sie o niego upomni ale juz nie tutaj na tym świecie.
Makuszek
2013-06-24 17:22:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Z cytatem "Śmierć jest śmierć" ma rację. Tak samo jak on był u władzy i jest pośrednio winien wielu ofiar, tak obecnie władza jest winna, że nasze drogi są w stanie powodującym tyle śmiertelnych wypadków. Dlaczego sądzić Kiszczaka a Nowaka już nie? Żaden z nich bezpośrednio nikogo nie zabił ani nie kazał zabijać (nie wprost, dowodu na Kiszczaka nie ma), a wszyscy wiemy że ich działania pociągnęły ofiary za sobą.
szalonyarbuz
2013-06-24 22:44:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście masz rację, co nie znaczy że Kiszczakowi powinno się upiec. Ja nawet nie żądam by starego dziada w gaciach z ruskiego straganu ciągać po "pudłach" ale ofiarom tego pana należy się choć tyle by zapadł wyrok uznający jego winę. A winnym to on jest jak tylko wino winne być potrafi.
SzalonyMagazynier
2013-06-24 17:08:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Eee tam, no przecież drogie Gimbusy i liberalne dewianty, toż to Wasz guru! Człowiek honoru! :)
aneta.buziaczek
2013-06-24 15:47:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Poczytajcie poniżej wpisy niejakiego posiewa - nie sądzicie, że jest on typowym wsiowym idiotą z mózgiem chrabąszcza i znacznym upośledzeniem intelektualnym ??
Paindemonium
2013-06-24 15:42:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak go pochowają to z radością naszcze na jego grób... i nie jeden tak zrobi. Za życia miał dobrze ale jak zdechnie to nikt bez splunięcia w jego nazwisko obok nie przejdzie. Za to ten komuch zrobił należy mu się. Niech sobie korzysta, 88 latek ma, zdechnie i liczę na wandali na cmentarzu... tej jeden grób mogą ro...bać. Możecie dawać minusa ale to jedyna sumienna kara jaka mu się w tej chwili będzie należeć... 9 ludzi nie żyje i nikt winy nie ponosi... bosko.
CocaineSystem
2013-06-24 15:15:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jestem w posiadaniu automatu wz. 96 mini-beryl oraz glock 17. Za odpowiednią sumę jestem w stanie zająć się tym "Panem", jestem zdegustowany, że nikt do tej pory tego nie zrobił. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to podam maila na tormail i uzgodnimy szczegóły poprzez szyfrowanie wiadomości systemem kryptografii asymetrycznej. Do milicjantów i innych służb - piszę poprzez TOR'a tak więc IP mam całkowicie inne niż tutaj wyświetlane. Pozdrawiam.
CocaineSystem
2013-06-24 15:21:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zapłata oczywiście tylko w BTC!
owcazogorkowca
2013-06-24 14:54:27
Ocena: 5(glosow:11)-+
Degradacja, konfiskata CAŁEGO majątku, wydalenie ze służby, pozbawienie praw do emerytury jego i całej jego rodziny. Dodatkowo regularne wysokie odszkodowania z jego majątku dla rodzin ofiar. Taki powinien być wyrok na tą kanalię i na Jaruzelskiego taki sam. Niech już obaj zdechną ze starości opluci od góry do dołu i oczyszczą środowisko. Niech skońćzy się wreszcie komuna i jej kolesie.
Lisek85
2013-06-24 15:27:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak to by była adekwatna sprawiedliwość! co z tego ze nawet i by poszedł siedzieć co jest nie możliwe w naszym kraju umrze po 1-2-3 a może i dalej nie ważne ale ważne jest to że jak pójdzie to my znów na chu ja będziemy musieli pracować bo on nie będzie siedział w byle jakim więzieniu a to kosztuje lecz pozbawienie go wszelkich praw i jego rodzinę będzie adekwatne w części bardzo małej tego czego sie dopuścił ale i tak nie będzie bo koledzy w rządzie nie pozwolą na to! koledzy rodzina komuchy cały czas tam siedzą po rozpadzie komunizmu to w sumie większość co była kiedyś tam jest i dziś tu
ringus136
2013-06-24 14:35:33
Ocena: 3(glosow:5)-+
Sprawa Kiszczaka, Jaruzelskiego, zabójców Popiełuszki i wiele innych, pokazuje jak wyglądało obalenie komuny przy okrągłym stole. I już darujcie sobie komentarze o narodowcach, bo nie trzeba być narodowcem żeby wiedzieć co się dookoła nas dzieje. Następstwem komuny są dzisiejsze rządy, to przez komunę nie żyjemy jak w zachodniej Europie. Pozdrawiam. KOMUNA POD NORYMBERGĘ!
bingo73
2013-06-24 14:24:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
jak sie słucha nas Polaków, to ma sie wrażenie, że przed 1989 rokiem nie nie wolno było robić, nic nie było i wszyscy siedzieli w więzieniu.
druga strona medalu - jeśli my zawsze będziemy rozliczać upadajace partie i rządy, to nigdy nie będziemy mieli polityków z jajami, bo żaden prawdziwy fachowiec za marne parę groszy (jak się ma wiedzę i umiejętności, to pensja Polskiego polityka nie jest w żaden sposób atrakcyjna) nie bedzie ryzykował, by za kilka / kilkanaście lat zostać oskarżonym o zdradę, morderstwa, zabójstwa i spadające samoloty ...
pancuronium
2013-06-24 13:58:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
dobrze powiedział...
Sopranogl
2013-06-24 12:35:35
Ocena: -2(glosow:12)-+
davidstar pałki to ty możesz swoim ojcom opier***ać i poczytaj trochę o historii tylko nie koniecznie z książek rekomendowanych przez MEN - ruscy by nas rozjechali, po za tym jak by dalej ten motłoch za mordę trzymali to by nikt przed szpitalami nie umierał a samotne matki by miały czym dzieci wykarmić - Polacy nie są przystosowani do kapitalizmu i demokracji niestety, to nam nie służy
hall21
2013-06-24 13:57:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
DO tego jeszcze potrzebne jest logiczne myslenie, a z doswiadczenia wiem, ze ci co duzo krzycza maja z tym problem. Moj ojciec widzial co sie dzialo na ruskiej granicy, inni kierowcy widzieli granice z czechami, tez czolgi. A SKiba z Big Cyc'a wracal ze skandynawii i opwoiadal w tv co rosjanie szykowali z morza. Z tym, ze jakiej polskie wladze decyzji by nie podjely i tak krzykacze by sie miotaly. Bo gdyby ruscy zaprowadzili po swojemu spokoj cmentarny, to teraz pretensje by byly dlaczego stanu wojennego nie wprowadzili. Bledne kolo
Peterz
2013-06-25 00:04:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak was czytam to żal doope ściska ... powtarzacie slogany obrońców jaruzela i kiszczaka. Nie było by żadnej interwencji kacapy same były w tak głębokiej doopie że nie wylazły aż do pierestrojki. Straszenie ruskimi miało na celu usprawiedliwienie swoich poczynań w celu utrzymania władzy i zastraszenie społeczeństwa.
hall21
2013-06-26 11:23:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Peterz mysle, ze gdyby moj ojciec zyl a by cie spotka to niewatpliwie by cie sklepal. Byl przesladowany przez sb, dziadek zmarl w wiezieniu w 52 jako zolniez AK. Cala rodzina cierpiala a teraz jakis gnojek siedzacy przed komputerkiem pewnie na mamusi garnuszku nazywa go zwolennikiem Jaruselskiego? Palo niemyta, porozmawiaj z ludzmi ktorzy byli przy granicach w 81 to moze sie czegos dowiesz.
Sopranogl
2013-06-27 08:59:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
hall21 widzę miałeś dostęp do niecenzurowanej historii - jak się poszuka to się może znajdzie na necie zdjęcia satelitarne na których widać ruchy wojsk radzieckich w stronę naszej granicy. To nie była prosta, łatwa i dobra decyzja, to fakt - ale najlepsza jaką można było podjąć. A to że górniki miały w tedy jak pączki w maśle tylko ich wąsaty podburzył i wyszli na ulice to inna rzecz. Teraz by tak już nie zrobili ale za późno - teraz ta wolność już chyba nie jest taka słodka
Peterz
2013-06-27 09:18:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
hall21 weź mnie nie rozśmieszaj i nie mierz swoją miarą.Też mogę napisać wyssane z palca rzewne historyjki rodzinne, niestety liczą się fakty. Faktem jest to, że nie ma żadnych dowodów na planowanie jakiejkolwiek interwencji w Polsce przez ruskich. Faktem jest również to ,że obydwaj aparatczykowe byli takimi patriotami jak ja baletnicą. W pompie mieli dobro kraju i narodu, liczyło się utrzymanie władzy i kariera w partii. To łatwo wyśledzić w ich życiorysach. By the way w zeszłym roku na granicy Polsko-Białoruskiej odbywały się manewry Białorusko-Rosyjskie i co też uznasz że tusk jest świetny?
bonifacq
2013-06-24 11:33:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
davidstar gdyby to była korea północna może i tak by było , ale żyjemy w POlsce gdzie nadal rządzą układy ,wpływy i pieniądze , więc sam wiesz że ów człowiek dożyje sobie spokojnej starości i nikt jemu ale jego rodzinie krzywdy nie zrobi ,a wyrok będzie symboliczny
SzalonyMagazynier
2013-06-24 17:07:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lepszy wyrok w zawiasach niż brak jakiegokolwiek wyroku. Pewnie, że wsadzanie dziada do więzienia mija się z celem bo co to da, no szybciej pewnie by poszedł pod ziemie co generalnie byłoby ogólnie przyjęte za sprawiedliwość. Jednak nawet wyrok w zawiasach to wyrok, a sąd powinien upokorzyć go potwierdzając morderstwa na górnikach i odbierając dystynkcje generała, choć to żaden generał, komuch z nadania Ruskich to nie polski generał.
IlluminaSilvere
2013-06-24 12:30:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty jako jedyny posiadacz mózgu w Polsce musisz Nas poprowadzić bo bez Ciebie zginiemy;-)
alise.27.bb
2013-06-19 09:00:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
88 lat ma... jeszcze troche i Ci górnicy będą mieli okazje mu podziękować.
Helter-Skelter
2013-06-24 10:27:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Górnicy kładą kafelki u Świętego Pietra,a dla Kiszczaka jest zlecenie u Mefistofelesa
wxxxxxxxxxx
2013-06-19 08:58:27
Ocena: 6(glosow:16)-+
Polskie prawo jest tylko dla zwykłego szarego obywatela. Reszta jest ponad prawem. Wyżej jest przykład.
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0