lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Myślą, że są panami szos.
główna
Dodano: 11.07.2013, 21:04:33   przez: atsisar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 541  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(330)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rodzyn3197
2013-07-12 10:11:11
Ocena: 212(glosow:262)-+
Nie macie pojęcia co się tam stało, a oceniacie kierowce. Miałem znajomego, który był kierowcą ciężarówki. Miał owy kolega wypadek, a w tym wypadku zginęło 6 osób. Wina w tym wypadku leżała po stronie kierowcy osobówki, ponieważ wymusiła pierwszeństwo i pomimo, że kolega próbował uciekać, to nie było gdzie i niestety uderzył w tą osobówkę. Na stronach internetowych, ludzie mieli mojego kolegę za mordercę, zbrodniarza etc. Nie wytrzymał i popełnił samobójstwo. Więc nie oceniajcie, jeżeli nie macie pojęcia co się stało...

GMOzabija
2014-01-06 23:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
tiry na tory

Storkulum
2013-11-14 19:44:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
Amoze by ktos pomyslal ze ten kierowca ciezarowki ciezko zapierdalal zebyscie mieli co jesc rano i zasnol albo zemdlal ? zawsze wina kierowcow ciezarowek a nie osobowek... ludzie taka prawda wiekszy to zaraz wina na niego leci bo mu sie nic nie stalo...

Jagwin
2013-08-07 22:46:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Korea + karoseria = tandeta

minimalizm
2013-07-24 12:21:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
Bardzo proszę moderatora, admina czy kogokolwiek z sumieniem i sercem o usunięcie tego zdjęcia!!!!!!!!!! w tym wypadku zginęła córka mojej przyjaciółki jedyna córka!! i jej mąż.....nie zdajecie sobie sprawy co się z nią działo jak ktoś jej pokazał to zdjęcie na tym portalu...chcecie mieć kolejną osobę na sumieniu?? ludzie jesteście podli.....żeby takie zdjęcia na wiocha.pl wrzucać.....trzeba być chorym na głowę!!!

Lodzio17
2013-07-23 22:55:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek9999
2013-07-19 20:21:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dlaczego wypadki z udziałem tirów są zawszę winą kierowców taki duży skład ciężko wychamować a kierowcy osobówek się wpiepszają na chama przed nich i potem są skutki i wina na kierowcę Tira idzie !!!!!!

huplmokn135
2013-07-17 16:10:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
"...ojciec i jego 5-letni córeczka". :D

Monia82a
2016-02-08 22:08:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kretyn.

sebus8181
2013-07-16 19:04:12
Ocena: 0(glosow:8)-+
W tym wypadku zginął mój kolega z córeczką, nie rozumiem czemu to się tu znalazło!!

sopelek7
2013-07-22 19:39:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Straszna tragedia ,sam mam 4 letnia córkę i nie wyobrażam sobie czegoś podobnego Jeśli to naprawdę twój znajomy to szczere wyrazy współczucia !!!

bingo73
2013-07-16 09:30:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
takie wypadki są i będą, póki nie nauczymy się jeździć. Na trasie trudno jest zachować bezpieczny odstęp między autami, bo jak jest odpowiedni, to już jakiś dureń w to miejsce się ładuje. Więc najprościej zmniejszyć dystans. Tyko, że wtedy nie zawsze zdążysz wyhamować ... Dotyczy to zarówno osobówek, jak i ciężarówek i motorów ... a na tej trasie co rusz jest wypadek. Dwa dni wcześniej też na tej drodze (krajowa 8 Warszawa - Białystok) dwie osoby zginęły ....

zoltanka
2013-07-16 04:30:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
tomualdo1234 z lasu to chyba ty dziewczyny bierzesz,wiec mnie nie obrazaj.Wczesniejsze komentarze nie pisalam ja,ale owszem jezdze czesto truckiem z mezem,bo jest kierowca i ma wlasnego trucka i widze jak sie ludzie w osobowkach zachowuja na autostradach.Raz facet rzucil w nas plastikowa butelka od tak sobie,bo napoj wypil i postanowil,ze na szybe nam rzuci zeby weselej bylo.Cieszyli sie w tej osobowce jak porabani,dzieki Bogu moj maz dobrze jezdzi i nie stracil panowania nad kierownica.Ale nie ktorzy kierowcy moga z takiego glupiego wyglupu zginac.

pierzaczek
2013-07-15 23:21:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
W tym właśnie wypadku zginał mój kolega ze szkolnej lawy. Jechali z córka na małe wakacje .

ksawier666
2013-07-15 15:56:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

twojastara321123
2013-07-15 12:40:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Byłem przy tym wypadki.... łzy same leciały z żalu jak przyjechała bliska rodzina... ;(

miken1200
2013-07-15 10:48:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
A jak ma to co napisałeś to wypadku ze zdjęcia? Przecież ten TIR nie wyhamował nie z powodu osobówki, bo sam się zatrzymał na tyle innej ciężarówki (tylko między nimi było jeszcze Tico)!

mexykanin500
2013-07-15 10:03:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trochę jeżdżę i powiem tylko tyle, że wielu ludzi nie ma pojęcia o jeździe. Najczęściej ryzykowne manewry wykonywane są w najmniej odpowiednim momencie, po za tym zero myślenia, nikt nikomu niczego nie ułatwi. W ogóle mnie to nie dziwi że Ci ludzie zginęli, skoro takie autko spotkało się z takimi kolosami. Tico ma blachę cieńszą niż maluch, większość uważa że to bardzo dobre auto bo (90% słyszanych opinii) mało pali. Moja kobieta miała stłuczkę, Cinquecento vs. Tico, Tico poszło do kasacji, Cinquecento jeździ do dziś. Wystarczy się o ten samochód oprzeć i już się blacha odkształca.

Adam1708
2013-07-14 21:58:36
Ocena: -4(glosow:6)-+
Faktem jest że kierowcy TIRów myślą, że mogą więcej, ale trzeba też patrzeć na to że oni mają terminy - zazwyczaj krótkie! A pełno takich zawalidróg... Wiele osób potrafią wyprowadzić z równowagi kierowcy którzy robią korki na pięknej, prostej drodze.

artekostro
2013-07-14 20:00:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
Kierowcy samochodów ciężarowych zachowują się chamsko na drogach pewne dlatego że sami mają wiele wspólnego z chamem. Nie szanują innych użytkowniów drogi, stanowią duże zagożenie. Tiry na tory!

mrowka0310
2013-07-14 20:09:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie masz pojęcia co piszesz mój ojciec jest kierowco ciężarówki i jeżdżę z nim i to osobówki nie uważają raz nam wyjechała z bocznej drogi i tylko w tył mój ojciec zachaczył i wychamował

zoltanka
2013-07-16 04:16:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
fajnie gadac jak sie roboty nie zna,owszem sa chamscy tirowcy,ale i sa chamscy kierowcy osobowek.

rako1284
2013-07-17 17:13:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chłopie, nie oceniaj kierowców ciężarówek w taki sposób, kierowcy robią rocznie ponad 100 tys. kilometrów a nieraz nawet i więcej, i ich doświadczenie drogowe jest nieporównywalnie większe od kierowcy osobówki, który robi rocznie góra 10-20 tys. km. Nie każdy kierowca ciężarówki jest chamem, który pcha się w każdą lukę. Radzę zrobić prawko i przejeździć trochę na ciężarówce, a wtedy zobaczysz jak jest naprawdę.

shoffer12
2013-07-14 19:52:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pewien facet jeździł samochodem osobowym, to mu ciężarówki drogę zajeżdżały, to się wyprzedzały, tarasowały lewy pas...na motocyklistów też nazywał, bo za szybko jeżdżą, bo przeciskają się między autami itp., otóż ów facet dostał pracę na ciężarówce, jak to mu osobówki dały popalić, zajeżdżały, hamowały, trąbiły...itp., motocyklistom też nie był dłużny..., ale po jakimś czasie zarobił trochę grosza i kupił sobie motor. Noi wtedy się zaczęło, jak te osobówki i ciężarówki jeżdżą, co za głąby, w lusterka nie patrzą itp. Morał z tego taki że PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA. Pozdrawiam

Kiss1990
2013-07-14 15:32:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
znawcy wielcy, zaden ciezarowka nie jezdzil a ocenia z gory nie wiedzac jak wyglada taka praca i jazda takim autem, czasami to zmeczenie a czasami wina tych z osobowek bo sam jezdze i wiem ze mmimo tego ze w ciezarowcec mam 6 lusterek to nie jestem w stanie patrzec na wszystkie na raz i nie zawsze wszystko w pore zauwazysza. owszem jest to tragedia bo zgineli ludzie i nie mowie tez ze kieerowca ciezarowki byl bez winy ale nie zakladajcie z gory jak nie znacie tematu i sprawy biorac pod uwagge to ze jazda to nasza praca a czasami a nieraz szlak moze trafic jak ktos np jadac takim tico tamuje ca

xGatkix
2013-07-14 15:29:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
popatrzcie moze na kierowcow osobowek ktorzy nie patrza na to ze takie maszyny sa ciezkie i trudniej je wyhamowac, a itak sie ryja miedzy nie ;/ pozniej oczywiscie wina jest kierowcy tira

zbyszu138
2013-07-14 14:32:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
tam były remonty na drodze bez oznakowania, co 2 dzien dochodzi w tym miejscu do tragedii. dlaczego drogowcy wcześniej nie mogą tego oznaczyć?:( znak zakazu wyprzedzania, ograniczenia prędkości i informacji o ruchu wahadłowym stoi w połowie korka. każdy dojeżdża nagle do stojących aut, hamuje gwałtownie, a ostatni ,jadący za scianą nawet nie zdązy zareagować;/

kamil_166
2013-07-14 13:53:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak na takie mocne uderzenia to tgx wyszedl bez rysy biorac pod uwage ze pewnie uderzyl bez hamowania

samsun7
2013-07-14 13:47:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jak zwykle pieprzona nagonka na kierowców ciężarówek. Gdyby nie oni wpierdalali byście kamkenie z pola i chodzili ubrani w liście chrzanu.

Mike_83
2013-07-14 11:09:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak,jestem Panem.

k3dz10r
2013-07-14 10:01:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bo wy debile myslicie ze ze taka ciezarowka wychamuje tak jak osobowka ? ludzie to wazy 40 ton i ma kilkakrotnie dłuzsza droge hamowania . Ja jezdze dziennie 300km i widzie jak wiara jezdzi to krew zalewa wymuszaja jak sie da osobowka to jeszcze ujedzie ale trzeba miec 0 rozumu zeby wymusic przed tirem albo motocyklem U mnie w wojewodztwie blachy CNA , CZN CMG i CRA maja okazje 3 jechac na spokojnie bez wymuszenia to nie pojada a ze juz tak dlugo czekaja to za 4 wymusza i o malo wypadki sie nie robia ...

Thief1980
2013-07-14 07:49:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Thief1980
2013-07-14 07:47:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Literówki często się zdarzają w prasie. "Uciekło" A i gotowe. Jest napisane, że to była córka

h3h3
2013-07-14 00:46:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Haha :D Co to za portal "informacyjny"? To jakieś nowe dziennikarstwo? W artykule pisze się fakty, a nie zadaje pytania czytelnikom...

michtruck
2013-07-14 00:16:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiochą jest wstawianie takiego czegoś na tego typu stronę ponieważ użytkownik który to wstawił tak jak ktoś wcześniej napisał nie ma nawet karty motorowerowej. TIRY przez nich jest najwięcej wypadków wcale nie prawda kierowca samochodu ciężarowego musi przejść dużo testów i zazwyczaj to przez samochody osobowe jest najwięcej wypadków. gdyby nie TIRY to co byś jadł chyba żeby w tynk i... a i nawet tynku by nie było więc trzeba pomyśleć co się pisze i wstawia "kierowcy samochodów ciężarowych myślą że są panami szos " pomyśl za nim coś palniesz

rooa
2013-07-13 23:48:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Słyszałem, nie wiem czy to prawda, że chłopak który kierował ciężarówkę schylił się po korek od napoju....

kubasz
2013-07-13 23:33:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tragedia ;(

jamiuk212
2013-07-13 23:21:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

XxbartekxX12
2013-07-13 23:15:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
To wkońcu zmarł ojciec z synem 5 letnim czy córką 5 letnią? Pytam bo kuźwa nie rozumiem "...w którym zginęli ojciec i JEGO 5-LETNI CÓRECZKA?" WTF?! "JEGO 5-LETNI CÓRECZKA?"

zagiel30
2013-07-13 22:15:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
aha tico zmiażdżone a man cały nawet ryski niema przecierz te zdjęcie to jakaś lipa

xGatkix
2013-07-14 15:34:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo tic tac ma cieniutka blache i sklada sie jak harmonia ;DD

maciah
2013-07-13 21:20:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
a skad wiadomo ze to wina kierowcy tira?? jak wyjezdzaja niedzielni kierowcy na droge i nie wiedza jak sie zachowac... i mysla ze 40 ton-owy tir zatrzyma sie w miejscu to sa k u r w a w bledzie albo ze tir ma wiecej kol to szybciej zachamuje

przemol174
2013-07-13 18:28:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakby nie kierowcy ciężarówek to byście nie mieli co jeść!!!

WeroNika020358
2013-07-13 17:30:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
"5-letni córeczka" .???

bungabunga86
2013-07-13 16:14:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

evertos
2013-07-13 16:11:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak widze takie zdjecia mam dreszcze i zimny pot pomyslcie jaka to masakra i tragedia widzialem wypadek na zywo. i jak facet umarl. 30sekund zyl .

djlead
2013-07-13 15:02:05
Ocena: -4(glosow:4)-+
Mi raza taka kur*a wjechała w tyłek przy zjeździe na zamek z obwodnicy, mrugał mi światłami żebym wjeżdzał a potem wjechał mi w bok i tył :) wyszedł z ciężarówki z synusiem i haha hihi, wezwałem policję no i niestety wina moja bo Pan kierowca tłumaczył się że byłem w martwym polu i nie widział mnie w lusterku...

WPG5400
2013-07-13 18:18:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po twojej historyjce wnioskuję , że nie masz nawet karty rowerowej...

neroopll
2013-07-13 14:18:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
to podrobiony tekst... poza tym: "i jego 5-letni córeczka?" to by przez jakąś szanującą się stronę nie przeszło....

Thief1980
2013-07-14 07:55:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sam jesteś podróbką. W największych czasopismach zdarzają się literówki. Poczytaj sobie o tym. Niestety nie mogę tu wkleić linka...

kermitttt
2013-07-13 14:14:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to jest prawdziwa tragedia! A nie jakiś idiota idący się powspinać, celowo kuszący los.

jaa28
2013-07-13 13:59:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Może w tym wypadku nie był akurat winny kierowca tira ale mieszkam w miejscowości przez którą przejeżdża 7-8 tyś tirów na dobę na terenie zabudowany potrafią jechać 90-100 km na godz (oczywiście policja jest tam gdzie nic się nie dzieje ) i wiem jak potrafią jeździć ile razy mało nie wylądowałem w rowie bo jakiś ku**s wyprzedzał na trzeciego to są psychopaci myślą że są panami drug i że duży może więcej a szczególnie Litwini dojeżdżam do pracy 12 km i co 100-200 m stoi jakiś krzyż mało kiedy ginie tylko jedna osoba ogromna ilość wypadków spowodowana jest przez tiry i nie ma co ich bronić

Olka102
2013-07-13 12:14:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
"Dlaczego nagle przyspieszył i wjechał w TYŁ CIĘŻARÓWKI JADĄCEJ PRZED NIM " kierowca bombowca,arystokrata szos...

mlodawadera
2013-07-13 12:10:50
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

abadon84
2013-07-13 11:25:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
Sory bardzo ale wiekszosc takich wypakow to winna kierowcow osobowk!!

necrofallus
2013-07-13 10:04:47
Ocena: 10(glosow:10)-+
Jazda Ticiem jest ryzykiem...

Thief1980
2013-07-14 07:53:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety ale to prawda. Druga prawda jest taka, że "średnio zarabiający" człowiek (1200-1500zł) z rodziną, które nie chcę brać kredytu, może pozwolić sobie na samochód tylko takiego typu.

mlodawadera
2013-07-13 09:31:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zoltanka
2013-07-13 08:43:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zoltanka
2013-07-13 08:52:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tomualdo1234
2013-07-13 15:50:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zoltanka - trucki to ty moze i widzisz stojac w lasku , prawdziwy kierowca nie komentuje w taki sposob bo jest to po prostu tragedia a nie ocena w-top model , w dodatku sami tirowcy sie wypowiadaja nie jestem starym wyjadaczem szos ale mam stycznosc z ludzmi z za kierownicy , podziwiam starszych doswiadczonych bo czesto sa w stanie udzielic odpowiedzi , podpowiedziec cos bo po prostu maja doswiadczenie , za to kilka dni temu taki pseudo kierowca ciezarowki o malo nie rozniusl mnie na luku drogi , nie pomogly dlugie swiatla , klakson po prostu zjechalem do rowu , na radiu fakt przepraszal okaz

tomualdo1234
2013-07-13 15:58:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
-alo sie ze spadl mu tel i po prostu go szukal , tak wlasnie zachowuja sie kierowcy ktorzy jezdza np sezonowo np z owocami - aha mam prawko trafila sie praca jede tylko ze wyobraznia marna

posiew
2013-07-13 08:04:33
Ocena: -4(glosow:6)-+
nom może jakby koleś nie jeździł skuterem na 4 kółkach dumnie nazywanym "samochhodem", tylko zacisnąłbym dooope i kupił jakieś volvo to może z niego i z córuni coś by zostało oprócz mielonki...

Psychodelik
2013-07-13 23:30:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2013-07-13 07:57:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tylko i jedynie kondolencje dla rodziny i znajomych ... Smutno jest patrezc na tego typu zdjecia ,ale moze to uchroni innych przed tego typu tragedia?

luna1695
2013-07-13 04:04:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

czadu5
2013-07-13 01:18:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Akurat jechałem wtedy krajowa 8 i z tego co kierowcy mówili przez radio to ze kierowca tica chciał wyprzedzić cieżarowke przed zwężką wyprzedził jadącą przed nim ale nie wychamował i udeżył w 1 a nie jest łatwo zatrzymać!!!

Jagwin
2013-07-13 01:02:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bandrey
2013-07-13 00:13:39
Ocena: -10(glosow:20)-+
tiry na tory !!!!!! mniej wypadków i drogi bezpieczniejsze

kristopherus
2013-07-13 00:22:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jojo1411
2013-07-13 07:56:00
Ocena: 2(glosow:10)-+
SAM BARANIE IDZ NA TORY I CZEKAJ NA POCIĄG.

gwiazdeczka149
2013-07-13 00:04:21
Ocena: 0(glosow:12)-+
rodzyn3197 masz racje pozatym dlamnie najwieksza wiocha jest to ze dopuszczaja takie puszki do jazdy jak to tico ...

camel81
2013-07-12 23:41:12
Ocena: 8(glosow:8)-+
przy takiej masie nie ma żadnej różnicy miedzy Tico czy BMW ... i tak jest miazga wiec wywody ze tak się stało bo to Tico są zdecydowanie nie trafione Tir jak już pisali inni waży kilkadziesiąt ton i przy tego typu tragedii z każdej osobówki nie zostało by więcej ..... tragedia.... kondolencje dla rodziny

Mathias83
2013-07-12 23:38:14
Ocena: 9(glosow:9)-+
"nagle przyspieszył ciężarówką" - fizycznie niemożliwe Kretynie!!!

puszekp
2013-07-12 23:30:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
niech spoczywaja w pokoju stało się wypadek .Kiedyś mocno postawiłem butelkę z piwem na kolegi tico i się wgniotła blacha ,mało bezpieczne auta

dareczekk
2013-07-12 23:06:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie jest nam oceniać jak naprawdę było , ale znane są mi przypadki oglądania filmów na laptopie czytanie książek czy ogólne luzik nie skupiając się na jeździe po zatłoczonych drogach !

kacper854
2013-07-12 22:46:09
Ocena: -4(glosow:6)-+
hahaha to tir biedronki, oni mają z przodu taki numerek

sopelek7
2013-07-12 22:30:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Słyszałem o tym już ciut wcześniej straszna tragedia dla rodziny poszkodowanych w wypadku i kierowcy TIRA !!!

ignac_1
2013-07-12 22:24:21
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

exonix
2013-07-12 23:10:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak z plastiku to dlaczego w innych wypadkach ciągnik siodłowy jest mało uszkodzony, skoro jest z plastiku?

takajajedna
2013-07-13 02:58:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

takajajedna
2013-07-13 03:00:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luna1695
2013-07-13 04:05:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

liszka91
2013-07-12 22:11:44
Ocena: 8(glosow:12)-+
Owszem, zdarzają się kierowcy tirów,którzy myślą, że są panami szos,zazwyczaj młodzi.. ale większość to naprawdę kompetentni ludzie, którzy ciężko pracują na kawałek chleba. To samo z motocyklami, zawsze nagonka, że za szybko jechał, że głupi, a większość wypadków spowodowana jest przez osobówki.

sopelek7
2013-07-12 22:35:35
Ocena: 7(glosow:11)-+
Hej U mnie zginęło 2wóch 16 latków na motorze zegar stanął na 200 km/h Szczerze wcale ich nie żałuję ,niech giną jak są idiotami ! Dużo jeżdżę i rzadko spotykam, normalną jazdę motorem , w większości to szybko i byle pierwszy ,a teraz walcie minusy mam to w dupie

liszka91
2013-07-13 11:39:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nikt nie będzie walił minusów bo napisałeś prawdę, ale tak jak wspomniałeś < DWÓJKA 16 stolatków , bez prawa jazdy, pewnie dla szpanu > Zgadzam się z Tobą, że są narwańcy, ale motocykliści z pasją jeżdżą bo czerpią z tego przyjemność, a nie kręci ich tylko adrenalinka i jazda 200 km na godzinę. Kulturalny jesteś, nigdy nie spotkałam tu, żeby ktoś pisząc przywitał się. Szacuek.

Lukasz23l
2013-07-12 21:53:34
Ocena: 8(glosow:14)-+
WIOCHA DLA WIOCHY ZA UMIESZCZENIE TEGO ZDJĘCIA > NIE KTÓRYM LUDZIOM PISZĄCYM KOMENTARZE ŻYCZĘ ABYŚCIE BYLI TAKIMI ZAJEBISTYMI KIEROWCAMI ZA JAKICH SIĘ UWAŻACIE 3/4 Z WAS A NAWET WIĘCEJ BY SIĘ ZESRAŁA ZE STRACHU WSIADAJĄC ZA KÓŁKO CIĘŻARÓWKI A PIERDOLICIE TAKIE GŁUPOTY CO BY BYŁO GDYBY .

Lukasz23l
2013-07-12 21:50:23
Ocena: 3(glosow:7)-+
WIOCHA DLA WIOCHY ZA UMIESZCZENIE TEGO ZDJĘCIA I MASĘ IDIOTYCZNYCH KOMENTARZY .

magda713
2013-07-12 21:39:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przypadek życie czego nie rozumiecie , a zastanawialiście sie dlaczego dzieci w Afryce umierają bo nie mają kromki chleba i wody to jest tragedia bo jest ich miliony a nie pojedyncze wypadki ale o tym paradoksie mówił już Stalin.

magda713
2013-07-12 21:38:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przypadek życie czego nie rozumiecie , a zastanawialiście sie dlaczego dzieci w Afryce umierają bo nie mają kromki chleba i wody to jest tragedia bo jest ich miliony a nie pojedyncze wypadki ale o tym paradoksie mówił już Stalin.

dracon2002
2013-07-12 21:20:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak czytam te komentarze i troche śmiać mi się chce. Chyba nikt nie zauważył jednej rzeczy: Żeby zrobić taką sprasowaną harmonijkę, nawet z Tico, ten Man musiał nieźle przypieprzyć. A tymczasem ciężarówka jest nienaruszona.

tomualdo1234
2013-07-12 22:21:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Masa calkowita pojazdu kolego , ten Man na pusto ma okolo 17ton dolicz ladunek 22-23t. a teraz porownaj mase i wykonanie tico nie stety 900 kg to jak paczka zapalek dla cegly - przykre jest to ze zgineli ludzie

luna1695
2013-07-13 04:10:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dracon2002
2013-07-13 18:11:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co nie zmienia faktu, że krata chłodnicy powinna być w drobiazgach, zderzał połamany, a szyba przyozdobiona pajęczynką (bo ewidentnie zatrzymał się na tej drugiej ciężarówce).

k830713
2013-07-12 20:40:09
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nasze drogi nie są przystosowane dla tirów, ale tico też nie jest przystosowane do jeżdżenia po drogach. Więc jednym i drugim powinni zrobić zakaz !!

jawomen
2013-07-12 20:38:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
jazda tico to ryzyko

mborowski898
2013-07-12 20:23:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ninjaassasin
2013-07-12 20:09:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
No jak widać są.Na polstie drogi to tylko czołg gwarantuje bezpieczeństwo.

youtube84
2013-07-12 19:53:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

youtube84
2013-07-12 19:52:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Homans
2013-07-12 19:44:46
Ocena: 3(glosow:11)-+
Nie rozumiem... Co to za mentalność... Skoro kierowca TIR-a to już jakiś zabujca?? Kierowca TIR-a jechał właściwym pasem i nikomu nie zajechał drogi, jednak lepiej z niego zrobić morderce????? Co z WAMI jest????

Przemo.Cycol
2013-07-12 19:28:46
Ocena: 1(glosow:17)-+
Matoły i Gnomy piszące jako experci którzy znają temat. Ja wam mówię że jesteście Debilami. Jeździłem z moim ojcem który był zawodowym kierowcą na ciężarówką marki STAR E220 i E 190 JELCZ KAMAZ w latach 80,oraz kierowcą PKS jeżdżący na Autosanach M109 W tych latach nie było tachografów a co za tym idzie wypadków z udziałem aut ciężarowych. Dzisiaj wydają Prawo Jazdy osobą z małą lub większą WADĄ ZWROKU dzisiaj mamy na drogach kretynów a nie kierowców. Ten kto ma kasę i zaliczy 20 egzaminów po 120zł jest niby kierowcą a świadectwo kwalifikacji można kupić za tysiaka

tomi2000
2013-07-12 20:27:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Stary, weź ty się naucz polskiego i napisz tego posta jeszcze raz, bo nic nie skumałem. No chyba, że mam wadę "zwroku"

pawel1304
2013-07-12 22:33:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
To niezłym musiał być kierowca, skoro jeździł takimi pojazdami, szkoda, że nigdy nie było takich modeli jak STAR E220 i E190 (chyba ci się z osobowymi mercedesami pomyliło), ani Autosanu M109. Z twojego zdania wynika, że to tachografy są przyczyną wypadków, no ciekawe... Wyszło na to, że to ty DEBIL jesteś i to do kwadratu.

Adrian2712
2013-07-13 00:30:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

monster0
2013-07-12 19:26:24
Ocena: -1(glosow:9)-+
Akurat kierowcy samochodów ciężarowych są b.dobrymi kierowcami. Byle kto nie jeździ TIRem, uwierz.

baginf
2013-07-12 19:22:35
Ocena: 8(glosow:10)-+
Statystycznie kierowcy ciężarówek powodują mniej wypadków niż kierowcy osobówek. Skutek zderzenia samochodu ciężarowego z osobowym jest fatalny śmiertelność bardzo wysoka. Nikt o zdrowych zmysłach wiedząc że siedzi w 40 tonowym potworze nie będzie walił po osobówce bo wie jaki będzie tego finał. Jeżeli kierowca był trzeźwy nie możemy go oceniać nie wiedząc jak doszło do tego wypadku. Smutne jest to że na drodze życie straciły kolejne dwie osoby.

dk93hunter
2013-07-12 19:21:40
Ocena: 4(glosow:12)-+
jesteś tylko Hejtere... Co byś żarł gnojku gdyby nie tacy ludzie jak mój ojciec?? Jade se z ojcem Magnum 440 Mak ale tępy ch*j wp*rdala się w poprzek pod nasz zestaw (37t), ojciec po hamulcach a tępy ciul(krak blachy...) co jak gdyby nic spie*dala... Gdyby nie kierowcy nie mieliście by co zryć... Nawet nie wierzycie jak ojciec przeżywa każdy, ale to każdy wypadek na uatostradzie, sam mi powiedzial że gdy miał wybierać to woli do rowu zjechać niżeli mieć na sumieniu osobówkę, ja tyz bym tak zrobił bo ni jestem ch*jem by zabić kogoś na drodze, wolę sam...

gurool
2013-07-12 19:11:07
Ocena: 15(glosow:17)-+
Kiedyś jak byłem młody i głupi jechałem nad morze. Wyprzedzałem tira na drodze z poboczem na lekkim zakręcie. Coś mi wtedy je*ło w turbinie i auto straciło moc, z naprzeciwka jechał inny tir... kierowca tira którego wyprzedzałem zjechał na pobocze i.. uratował mi życie. Nie każdy kierowca tira posługuje się prawem "wal po osobówce", większość niebezpiecznych sytuacji na drogach jakie miałem przyjemność/nieprzyjemność przeżyć powodowali kierowcy osobówek.

pablo1123_74
2013-07-12 19:17:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
Podzielam Twoje zdanie, nie można wszystkich mierzyć jedną miarą, to tak jak u dłoni, nie wszystkie palce jednakowe.

bubatraker96
2013-07-12 19:43:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
spowodowanie wypadku przez kierowcę ciężarówki wiąże się z uruchomieniem ogromnej machiny kontroli.Po pierwsze inspekcja od razu kontroluje kierowcę na miejscu wypadku,do tego od razu kontrola wchodzi do firmy i robi ostry kipisz do tego koszty napraw samochodów są ogromne a firmy ubezpieczeniowe szukają tylko byle pretekstu żeby nie wypłacić odszkodowania bo kontrolują tacho przed wypłatą odszkodowania. Ucieczka do rowu to skutek jest ten sam do tego byle stłuczka może spowodować że się nie rozładujesz i nie załadujesz a co za tym idzie że musisz zostać do następnego dnia lub przez weekend

boston37
2013-07-12 19:07:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jego 5-letni córeczka ? xd

AkFa
2013-07-12 18:51:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po pierwsze nie TIR , tylko samochód ciężarowy -_-.

Stranger945
2013-07-12 19:23:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Po drugie: Ciągnik Siodłowy :D

seboaxvi
2013-07-12 18:24:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
zapraszam na tydzień jazdy ze mną a zobaczy jeden z drugim kto tak naprawde jest bardziej niebespieczny na drodze moment skończyły by się takie komętaże ludzi bez pojęcia

jacek1157
2013-07-12 18:50:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
No na twoje "komętaże" nie ma komentarza.Jeżeli jeździsz tak jak piszesz to sorry ,ale wolę żebyś sam jeździł i to tylko rowerem.

greqo
2013-07-12 20:44:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
"niebespieczne komętaże" panie sadzisz:)

seboaxvi
2013-07-12 23:34:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie każdy umie pisać bezbłędnie. Dysleksja - wiesz co to? Beze mnie nawet sobie pupy nie podetrzesz. Bez kierowców nie wydrukują nawet gazety.

wa4ez
2013-07-12 18:06:59
Ocena: 19(glosow:19)-+
Powiem tak mój Tato w sumie od zawsze jeździ tirami kilkakrotnie mu towarzyszyłem. Tir ma masę przeważnie 35+ ton do tego gdy jest ciepło opony się nagrzewają i nie mają takiej przyczepności do czego dążę Ojca krew zalewa jak wyprzedzi go taki idiota i co chwile hamuje a trzeba się zatrzymać i od nowa nabierać prędkości więc wbił mu się przed maskę nie zdążył wychamować tacy ludzie nie powinni dostawać prawa jazdy. Specjalnie się zalogowałem żeby to napisać ;)

Luna94
2013-07-12 18:37:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Witaj w klubie :D

barto96
2013-07-12 18:03:36
Ocena: 15(glosow:15)-+
Co ja tu czytam to jest śmiech, że tiry są wielkie i się wleką albo wyprzedzają i przekraczają przepisy, macie gówno w głowie, tir załadowany to kilkadziesiąt ton, a ma silniczek przeciętnie 400-500km, ograniczenie do 90km/h, to nie f1 że staje w 50m, łamią przepisy, każdy to robi, nie znam osoby która jeździ jak cipa przestrzegając każdy przepis, kierowca tira chcę dostarczyć towar na czas, nie da rady? dostaje mniej pieniędzy, prawie każdy z nich ma rodzinę do której chcę wracać, a co do tej "wiochy" gówno wiecie na ten temat, może ktoś wyjechał na czołowe wgniatając tico w tira?

krzysiers4
2013-07-12 17:51:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
osły jesteście !!! kierowca tira tez ma rodzinę i dzieci dla których się poświęca jeżdżąc żeby wam nie zabrakło jedzenia w sklepach paliwa na stacjach itd itd itd.... i wyobraźcie sobie ze prowadzi się 40 tonowy zestaw który ciężko zatrzymać jak taki kretyn osobówką wymusi pierwszeństwo z podporządkowanej zatrzyma się bo skręca w prawo potem są tego skutki ze tiry winna tirów, wypadek!!!!! pomyślcie zanim wjedziecie pod pędzącego tira lub na prostej drodze będziecie jechać 30 na godzinę gdzie można jechać 70km/h. a najlepsze jest to ze takie dziadki lub gówniarze będą na drodze uczyć kier

pablo1123_74
2013-07-12 18:26:43
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ubliżając innym, od osłów, wiesz co o tobie świadczy? domyśl się, człowieku uważasz się za pępek świata! myślisz że tylko ty robisz zbawienne dla świata zadania, mylisz się, wszyscy wykonują coś ważnego i odpowiedzialnego, masz manię wielkości swego TIRA...

tomekwaw1
2013-07-12 17:48:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kierowca BIEDRONKI

Kris148
2013-07-12 17:37:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
kup se toco

Krzysiek_28
2013-07-12 17:22:51
Ocena: -13(glosow:15)-+
Tiry powinny mieć osobne drogi

jabialy
2013-07-12 17:38:05
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dokładnie jak jadę za jakimś młotkiem w osobówce 60-70km/h (na 90) to czasem sobie myślę, że lepiej chyba wyprzedzić go polami lub zrobić podkop

pablo1123_74
2013-07-12 18:17:47
Ocena: -6(glosow:10)-+
Słuchaj jabialy, twoja różnica miedzy osobowym a tobą wynosi 20/30km, a jadąc autostradą miedzy osobowym a tobą jest 50!!! i bez patrzenia w lusterko wbijasz przed nos na lewy pas, nie wiem może lusterka macie do kontroli swej urody, wiec nazywając kogoś młotkiem, musisz być prostym furmanem bo z zawodowym kierowcą to nie masz nic wspólnego...

jabialy
2013-07-12 18:29:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
pablo1123_74 - wbij to sobie do głowy, że osobówką też jeżdżę i wiem o co kaman nie tylko za fotelem na wysokości 180cm. A o różnicach to ty masz takie pojęcie jak... . Różnice zaczynają się wtedy jak jołop wyprzedza dużego żeby za 200m w nagłej chwili hamuje, potem wbija kierunek i skręca w lewo/prawo

pablo1123_74
2013-07-12 18:50:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pablo1123_74
2013-07-12 18:55:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego usunięto? nikomu nie ubliżałem, nie przeklinałem, może nie zrozumiałe słowa? były w języku Polskim!!!

pablo1123_74
2013-07-12 19:05:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ok od nowa, Kolego leże i płacze ze śmiechu, nie będę sobie wbijał do głowy ze posiadasz także kategorie B, jak dla mnie to logiczne, wracając do różnic, spoko pępku świata, ty wiesz wszystko najlepiej, zdarzają się takie i inne sytuacje na drogach, co nie znaczy by popadać w paranoję, troszkę szacunku dla wszystkich, zachowujesz się jak frustrat, a zawodowy kierowca powinien być opanowany, proponował bym wizytę u jakiegoś specjalisty, serdecznie pozdrawiam:)

luna1695
2013-07-13 04:26:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
pablo- jestes kozakiem z banka w nosie,cwaniakiem w necia i przez telefon .Starasz sie byc elokwetny i bystry....jak wszyscy ,ktorzy dzwonia do mie ze skargami na" moich"kierowcow. Kiedy prosze o podanie miejsca ,godziny-slysze yyyyyyyy a tlumaczac ze sprawe wyjasnie po drobiazgowym sprawdzeniu nagran z czterech kamer umieszczonych na ciezarowce---slysze ........cisze. pablo sie rozlaczyl.

jabialy
2013-07-13 07:59:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
pablo1123_74 - napisałeś "zawodowy kierowca powinien być opanowany" - jestem opanowany bo inaczej nie robiłbym tego co robię. A czy nie zawodowy kierowca też powinien być opanowany? A czy wiem wszystko najlepiej? Hmmm, życie mnie nauczyło myślenia "za tych w małych". Uwierz mi tok myślenia miałem taki sam jak twój, do momentu kiedy pojechałem pierwszy raz sam naczepą w trasę, zupełnie inna "bajka",

pablo1123_74
2013-07-16 18:23:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziewczynko, takie opowieści, dziwnej treści, pozostaw kolegą z trzepaka, pozdrawiam.

pablo1123_74
2013-07-16 18:34:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ehh jabiały, pomyśl jacy kierowcy muszą mieć psychotesty i odświeżać je co 5lat, wiesz dokładnie jacy, zatem powinni być bardziej opanowani, czego nie można powiedzieć o wszystkich, słuchając CB, zaś kategorię B, każdy może posiadać, ledwie widzący dziadek, narwana małolata, itd.. można wymieniać w nieskończoność, ale szkoda moich gadek, pozdrawiam.

bungabunga86
2013-07-12 17:20:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
Te zdjęcie powinno zniknąć z tej strony !!

poi5on
2013-07-12 17:19:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Oj Boże dla tych co chcą poznać więcej szczegółów wystarczy w google wpisać "kp psp Wyszków tir tico" i mają sprawę ładnie opisaną, i dla wszystkich którzy bronią tirowców i tych którzy ich atakują zarówno osobówkami jak i tirami czasami jeżdżą ludzie którzy nigdy nie powinni dostać prawa jazdy i tyle w temacie, a w tej konkretnej sprawie winny jest kierowca tira! no sorry taka prawda teraz tylko trzeba ustalić dlaczego się tak stało może zasłabł może nie zachował odstępu tego nie wiadomo.

poi5on
2013-07-12 17:23:42
Ocena: -3(glosow:9)-+
i do wszystkich zawodowych kierowców od siedmiu boleści jak można mówić, że nie wiadomo kto jest winny jak wam na parkingu ktoś w dupe wjedzie to też nie wiecie kto zawinił...? ? ?

Czupur82
2013-07-12 17:40:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzx za źródło...oddaje honor.

jabialy
2013-07-12 17:41:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
punt widzenia zależy... , zapraszam do szoferki na tydzień czasu i pojeździmy w dzień z 20tonami, uwierz mi szybciutko zmienisz zdanie

Czupur82
2013-07-12 17:54:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
@jabialy, ten delikwent z TIRa wiózł chyba napitke do Biedronki...więc wiedział, że z pierzem raczej nie jedzie i supermana w trakcie nagłęgo hamowania tam też na pewno nie spotka ;>

jabialy
2013-07-12 18:03:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie znamy opinii biegłego, niech ci będzie, jego wina, zrobił to specjalnie.

Czupur82
2013-07-12 18:12:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ok. Logo Biedronki na pace jest, więc zapewne styropianu nie wiózł...chyba, że nagle hamulce mu wysiadły albo noga mu "zlagowała" ;P

jabialy
2013-07-12 18:22:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dokładnie w biedronie tylko napitkę można kupić, i wszystkie biedronkowe naczepy jeżdżą z 24tonami ("chyba" bo tak napisałeś")

Czupur82
2013-07-12 18:43:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dobra. Wiemy tyle, że był to towar do Biedronki, jak źródło podaje. Z tego wynika jak sugerujesz wiózł papier toaletowy, a kierowca obrał za cel oszukanie praw fizyki i znalazł oponenta w postaci Tico, potocznie nazywanego "żelazkiem"...niestety prasował kto inny, bo kierowca TIRa.

lotr123456
2013-07-12 17:15:08
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klakier2321
2013-07-12 17:11:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
bardzo porządne auto rzadko sie zdaża żeby strefa zgniotu byla na zderzaku :P

liszka91
2013-07-13 11:40:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hmmm:) a Tobie zdaRZA się zaglądać do słownika?

Czupur82
2013-07-12 17:08:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Napiszę tylko tyle, że nie znamy przebiegu tej sytuacji aby wyciągać wnioski kto był winny a kto nie...poza tym to zdjęcie śmierdzi montażem (oczywiście mogę się mylić).

topmonio
2013-07-12 17:07:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
mnie tylko zastanawia jedna sprawa kto w ogóle dopuścił tico i matiza do ruchu drogowego jakie te auta spełniają wymogi bezpieczeństwa osobą winną większości wypadków w tych samochodach jest konstruktor i osoba do spraw bezpieczeństwa która dopuściła je do ruchu

tomak19
2013-07-12 17:05:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo to ten w Tico cofał.....

rekos81
2013-07-12 16:59:51
Ocena: 5(glosow:7)-+
bylem kierowcą i nie jest to leciutka praca no i jakos nie czułem sie panem drogi pajacu

lukass-r
2013-07-12 16:56:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2013-07-12 16:55:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotr1771
2013-07-12 16:54:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy wy jesteście ślepi ? To fotobzdura, ten MAN (czyli tzw. TIR) nie ma żadnego wgniecenia. Autor was podpuszcza

Nick-T_00
2013-07-12 17:11:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Są na tym świecie osoby, które potrafią sprawdzić, czy wypadek miał faktycznie miejsce. Sam jesteś fotobzdura.

stealth
2013-07-12 16:53:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
Mielone Hue hue :DDDD

meeron
2013-07-12 16:52:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
Osobiście pokonuue duzo kilometrów po naszym kraju i moge stwierdzić że kierowcy ciężarówek jeżdżą bardzo niebezpiecznie. Na trasie jeżdżą powyżej wyznaczonych dla nich limitów kilometrów, wyprzedzają samopchody jadące pod góre na podwójnej ciągłej. Najbardziej niebezpieczni sa jednak kierowcy "tirów"(czyli samochodów jadących tranzytem rpzez Polskę), głównie litwini, oni wogóle nie przestrzegaja jakichkolwiek przepisów...

jabialy
2013-07-12 17:34:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja osobiście jak czytam twoje wypociny, to mam zastrzeżenia co do twoich pokonanych kilometrów. Widać, że walka z tymi kilometrami była ciężka, ale grunt że pokonałeś je. A sądzę że jedyne kilometry co "pokonałeś" to były perpedesem.

bubatraker96
2013-07-12 19:30:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
zastanów się o czym Ty piszesz że jeżdżą za szybko jedziesz 70 tyle ile wolno poza terenem zabudowanym to wszyscy mówią zawalidroga jedziesz 90 to jesteś wariatem to ile mamy jeździć kiedy coraz więcej osobówek jeździ niecałe 80 bo szkoda paliwa to ja się pytam jak jeździć według Was?

SzalonyMagazynier
2013-07-12 16:46:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy przypadek jest indywidualny, ale i tak uważam, że kierowca TIRa powinien dwukrtonie bardziej uważać na drodze. Wjedziesz Tico w inna osobowke to jest spora szansa, ze nikomu si enic nie stanie, wjedziesz TIRem w osobowke i niewielkie szanse, że kierowca osobowki przezyje

jabialy
2013-07-12 17:48:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czytając twój tok myślenia, moja rada jest jedna, zostać do końca życia tym "magazynierem", a jedyne szaleństwa uskuteczniaj na rowerze na swoim podwórku, bo na widlaku to krzywdę sobie i innym zrobisz

tomurek
2013-07-12 16:46:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dla mnie wiocha to jest ten gosc z tego Daewoo, Sam jezdze tandemem i specjalnie sobie zawsze ale to zawsze podkreslam nawet na autostradzie zostawiam te kilkadziesiat metrów odstepu przed poprzedzajacym pojazdem a wlasnie kierowcy osobówek wykorzystuja ową luke i sie wpierdalaja i nagle przychodzi taka sytuacja ze samochód jadacy przed tą osobówka zaczyna hamowac i wez ty teraz czlowieku wyhamuj z prawie 30 tonami ładunku i 90'tka na liczniku?? I na 100 % tak ta kolizja wygladala jak wiele podobnych gdzie "osobówka" została zgnieciona pomiedzy dwoma "tirami".

bartek1988999
2013-07-12 16:42:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
odczepcie sie od Dody! odczepcie...

vvidmo
2013-07-12 16:35:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
Tak winny kierowca tira jak zawsze... Towaru nie ma na czas bo wypadek, korek, łatanie, winny kierowca. Rozsypie się paleta np. wody nie gazowanej na naszych ekstremalnie prostych drogach winny kierowca. Viatoll nie doładowany winny kierowca. Z pod koła wypadnie kamień zrobi zadrapanie winny kierowca tira. Rozp.... oponę na krawężniku bo jakiemuś niedzielnemu zachce się nagle skręcać w lewo (mimo braku możliwości przy śliskiej nawierzchni) szef do kogo ma pretensje? i tak można wymieniać i wymieniać każdy coś dopisze, jeśli nie wiesz nic o jeździe na "dużych" nie wypowiadaj się prosz

macias174
2013-07-12 16:33:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy zaden z was szanowni komentatorzy nie zauwazyl ze ten tu widoczy na zdjeciu "tir"jak to wiekszosc z was sie wyraza,nie ma najmniejszego uszkodzenia?Czy nikogo to absolutnie nie zastanowilo?Przeciez przy takim uderzniu przedni pas owego"tira" bylby delikatnie piszac zmasakrowany. Jakim trzeba byc idiota by na podstawie takiego zdjecia napisac artykul. Jak dla mnie kolejna sweet focia idealnie pasujaca na wiocha.pl.

Sasquatch666
2013-07-12 16:51:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
właśnie tak patrzyłem i faktycznie nie ma uszkodzenia!a jak na takie skutki to cały ciągnik powinien z przodu być pokiereszowany a tam ani jednego zadrapania!!! Widać że zdjęcie ustawiono dla sensacji i gadania jacy to źli ci kierowcy ciężarówek!! A co do zdjęcia to ładny ten TGX biedronkowy ;)

ewa30aaa
2013-07-12 16:29:53
Ocena: -8(glosow:10)-+
niema usprawiedliwienia dla niezrównoważonego kierowcy tira, powinien mieć dożywotnio odebrane prawo do kierowania czymkolwiek

Santo29
2013-07-12 16:20:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja własnie skończyłem 2 tyg temu kurs na C teraz robie kurs na przewóz rzeczy prawda jest taka że kierowca tira nie jest winien w 90% wypadków z samochodami osobowymi kierowca osobówki powinien zastanowic sie wyprzedzajac wbijajac sie przed swiatłami ze ja ciągne na dupie 40 ton i nie jestem w stanie zatrzymac odrazu auta a ludzie widzac to ze tir zwalnia i jedzie wolno do swiatel to nie znak dla was ze macie sie wciskac tylko to ze trudno taką maszyne rozbujac ze swiateł

Santo29
2013-07-12 16:27:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
druga sprawa jadac takim autem sa martwe punkty w których nie widac czy ktos mnie mija czy tez nie to kierowcy osobówek powinni zachowywac szczegolną ostroznosc a jak sidecyduja na wyprzedzanie to niech to robia zdecydowanie bo w czasie wyprzedzania moze cos sie pojawic na drodze tira i tez zacznie wyprzedzac i tak koncza sie przygody pod kolami naczepy.. a zawód Truckera to " kobiety uważają nas za kur...y kierowcy za morderców a policja za przestępców takie zycie kierowcy tira :0

Luna94
2013-07-12 16:10:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Miałam okazję poznać pracę kierowcy TIR-a osobiście, gdyż mój tata jest kierowcą. Owszem, w większości są to osoby spocone i śmierdzące ale cóż się dziwić, muszą przesiedzieć w tym aucie 9 h, jeść jedzenie z tytki, pić energetyki które nieźle tuczą by nie zasnąć i przejechać tą dniówkę. Ciekawa jestem czy Ty byś się nie spocił jadąc w np 40-sto stopniowym upale w takim aucie. A poza tym, wbrew pozorom ta praca nie jest przyjemna, a kierowcy nie są szanowani przez firmy, więc jak mają być szczęśliwi?! Nie rozumiem wypowiadania się na temat o którym nie ma się głębszego pojęcia.

Hugo_Mineta
2013-07-12 16:46:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Luna ale przecież jest klima w takim tirze,tez znam 2 kierowców tira.I nie jest wesolo.Holender,Niemiec czy inny kier z bogatszego to sobie na przekąski do baru idzie bo go stac,a Polski niestety firanki opuszcza i za zasłona na dynarku gotuje zeby kasy nie wydawac.

Luna94
2013-07-12 18:35:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo on często tej kasy nie ma, bo mu zwlekają z zapłatą. Polscy kierowcy są traktowani jak maszyny bez prywatnego życia. W Hiszpanii to by było nie do pomyślenia.

liszka91
2013-07-13 12:21:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co , tylko polscy kierowcy gotują sobie jedzenie? Jest mnóstwo zajazdów , z których korzystają każdego dnia i tam się stołują, a to , że nie szastają pieniedzmi na drogie restauracje to chyba normalne skoro mają rodzinę na utrzymaniu ,a to tak naprawdę praca na dwa garnki w takich przypadkach.

liszka91
2013-07-13 12:23:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Luna, proszę Cię. Nie wmawiaj,że smród jest winą tego, ze tyle jeżdżą, to każdego indywidualna sprawa i po trasie moga wziąć prysznic bo na każdej stacji paliw praktycznie teraz masz taką możliwość. Jak ktoś jest brudasem to dla niego świetne wytłumaczenie.

Luna94
2013-07-13 15:07:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że nie wiesz jak konkretnie wygląda ta praca. Kierowca musi się zatrzymać gdziekolwiek jak jego czas pracy się kończy i bywa to parking nawet bez kibla !

Damianos_17
2013-07-12 15:59:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pojawiają się wpisy, że kierowca ciężarówki powinien zachować bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu. A tak to wygląda w praktyce. Jedzie ciężarówka, ma przed sobą z 15-20 m wolnej przestrzeni, a tu jeb, wyskakuje z tyłu osobówka, jakiś przedstawiciel handlowy i wyprzedza, często widzi i myśli "może się zmieszczę" ale z naprzeciwka też gość napierdziela ze 130 km/h i ten przykładowo przedstawiciel daje w ostatniej chwili w tą lukę, którą zostawił sobie kierowca ciężarówki. Z przodu jedzie inna ciężarówka, która mocno hamuje z jakichś powodów. I tym sposobem wszyscy gwałtownie h

Damianos_17
2013-07-12 16:01:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
...gwałtownie hamują, przedstawiciel ląduje na naczepie, ciężarówka z tyłu go dociska i powstaje taki spłaszczony kartonik, który był dawniej samochodem. Tyle było z bezpiecznego odstępu. Druga sprawa, dobrze jest szczególnie zwracać uwagę przy jeździe między dwoma ciężarówkami, ale do tego jest wymagana umiejętność patrzenia w lusterka. Dobrze jest właśnie samemu zachować odstęp od poprzedzającej ciężarówki, na wypadek gwałtownego hamowania żeby ktoś z tyłu nie docisnął do tego pojazdu z przodu.

Hugo_Mineta
2013-07-12 15:55:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tico to papier, nie ma sie co dziwic.To tak jak skodzina,kia,fiacina itd..Pseudo autka robione najniższym kosztem dla nas,czyli plebsu z biedniejszej czesci EU

JacobS
2013-07-12 15:50:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co z Cb za kierowca? Nie musisz umieć jeździć? jesteś święty? Śmiechu warte. Nie raz siedziałem jako "tylko" pasażer w ciężarówce i wiem co nieco jakie zachowania mają niedzielni kierowcy, co to nie wiedzą co zrobić na jezdni. Dziękuje za minusy ;)

JacobS
2013-07-12 15:44:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak widzę ludzi hejtujących kierowców tirów, to mnie na śmiech zbiera.. Zachowanie bezpiecznej odległości? Zgodzę się, tylko powiedz jak ma ją zachować, skoro co chwila jakiś kozak w xxx wyprzedza go kilka sekund a potem jedzie przed nim? Ok. Zwolni i znów z chwilę ma kogoś przed sobą i w tym momencie ten przed nim zaczyna gwałtownie hamować.. Ogarnijcie się.. Nie chce nawet czuć odrobiny strachu, niepewności i poczucia winy tych którzy w tamtych chwilach są kierowcami tirów.. gówno się znacie na zachowaniu TIRa a piszecie jak znawcy.. Bardzo polska cecha. Zawodowy z niego kierowca? A z Cb za

vwkowal
2013-07-12 15:28:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
a to wszystko GÓWNO PRAWDA JESTEM Z WYSZKOWA A TEN SAMOCHÓD TO AUTO BIEDRONKI I WIM JAK DO TEGO DOSZŁO TO TICO WYPRZEDZIŁO MANA A PRZED NIMI ZACZĄŁ HAMOWAĆ KOLEJNY TIR I TIKO I MAN NIE MIELI SZANS ......TAN ŁATAJĄ DZIURY W ASFALCIE A KIEROWCA MANA BYŁ DOPIERO 30 MINUT W PRACY.....WIM TEŻ TAM PRACUJE

justyna1817
2013-07-12 15:13:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
KIEROWCA Tira nie zauważy "maleńkiego tico i jego świateł stopu" musi bardzo się wychylić żeby zauważyć.. KIEROWCY śpią tylko 4h dziennie i nie są zmęczeni ?? wina jest pracodawców którzy każą aby kierowcy zrobili jak najwięcej kursów dziennie nie zrobią tego szukaj nowej pracy ... życie

dj_stefan
2013-07-12 15:09:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
Myślicie barany że ciężarówka to rower i w 2 sek się zatrzyma. A druga sprawa - w tiktaku dziecka bym nie woził.

Nagasukaaa
2013-07-12 15:39:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz rację. Sam się boję do takiego auta wsiąść a co dopiero dziecko wsadzić.

mila_podroz
2013-07-12 15:07:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
takie samochody jak tico powinny być wycofane z użytku!

vacarius
2013-07-12 15:04:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tico jest nie na swoim pasie czyli kogoś wyprzedzał. A tam jest podwójna ciągła czyli zakaz wyprzedzana! Jak można jechać z dzieckiem i wyprzedzać tak ryzykownie gdzie jest zakaz wyprzedzania bo z pewnością jest zakręt albo górka i nie ma widoczność?

PracowityKarolek
2013-07-12 16:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba nie czytałeś opisu pod zdjęciem.

BlackAngel4708
2013-07-12 15:01:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
widze ze tu sporo znalazlo sie prokuratorów . Wiem to tragedia ze w szczególnosci zginelo male dziecko.lecz nie oceniajmy po tym co nam przedstawiaja media oraz prasa. Wjezdzajac pomiedzy dwa tiry trzeba miec swiadowosc tego ze tir ma sporo ladownosci i zazwyczaj jest zaladowany. A wiec z zaladunkiem jego odleglosc hamowania jest wiele dluzsza od auta osobowego. Oczywiscie wspolczuje matce tego dziecka.

kprde
2013-07-12 14:48:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zdjęcie bardzo ciekawe i zastanawia mnie jaka siała działała na tico ze tak je zniszczyła,,,, a na tirze niema najmniejszego śladu , tir to nie tylko masa stali ale też plastiki do koła, maska itd jak widzę są nie naruszone a z doświadczenia wiem ze tiry nie są pancerne i skoro takowy ciągnik miał tak skasować tico raczej też powinien ponieść jakieś uszkodzenia, jak widzimy ten takich nie ma .

vacarius
2013-07-12 15:08:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo tico to koreański szajs. Ono jest robione z najtańszych materiałów. Widziałem toico do połowy zgniecione po wjechaniu w dzika.

prymus001
2013-07-12 14:47:03
Ocena: -7(glosow:7)-+
5-letni córeczka xD

bakelit30
2013-07-12 14:45:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jestem kierowcą zawodowym od 5 lat i zdążyłem już poznać styl jazdy polskich kierowców aut osobowych ponieważ codziennie widzę setki kulawych akcji ludzi którzy wg mnie w ogóle nie powinni wyjeżdżać na drogi publiczne. Ładują się tacy na chama jak tylko zobaczą metr miejsca przed zestawem ze mało zderzaka nie zerwą i po hamulcach bo przypomni sobie że miał tu skręcić a kierunkowskazy traktują jako zbędny dodatek w aucie. Wspomnę jeszcze ze wyhamowanie awaryjne załadowanego zestawu 40 ton na mokrej nawierzchni lub/i z górki graniczy z cudem. Dodam ze ja bym odbił w drzewa bo ludzi szkoda.

Jar0sz
2013-07-12 14:44:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
Tak... z pewnością kierowca ciężarówki zrobił to specjalnie... Autor to debil

antyplastik12
2013-07-12 14:43:37
Ocena: -6(glosow:6)-+
i jego 5-letni CÓRECZKA xd

Damianos_17
2013-07-12 14:40:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
Taaa, na pewno przyspieszył i chciał celowo zmiażdżyć Tico. Co za debil pisał ten artykuł ?

nicia89
2013-07-12 14:37:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jest dużo przypadków takich wypadków, weźcie jednak też pod uwagę że taki kierowca, mając nieraz 40 ton "na plecach" nie jest w stanie wyhamować, gdy jakimś wariatom w osobówkach zechce się jechać co najmniej 80 km/h i wyprzedzać na trzeciego.. nie oceniam tutaj tego wypadku, jedynie proszę o rozwagę dla wszystkich "mądrych"..

pawel1304
2013-07-12 14:28:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi.

wojtachupakosc
2013-07-12 14:18:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
smolisty popieram Cie kolego po fachu

smolisty
2013-07-12 14:05:41
Ocena: 17(glosow:17)-+
My, kierowcy ciężarówek nie myślimy że jesteśmy panami szos. My tak zarabiamy na chleb a kretyni za kierownicą trafiają się niezależnie od wielkości pojazdu i statusu majątkowego.

pablo1123_74
2013-07-12 19:57:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mądre słowa, szacunek dla kolegi, pozdrawiam.

orzep0
2013-07-12 14:01:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

safirax
2013-07-12 13:47:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
wspolczuje dla rodziny ale niestety ludziska osobówki tez swiruja na drogach i nie patrza jak jezdza tylko wcinają się tirom a niestety taki gigant w mig nie zatrzyma się

darek84
2013-07-12 13:44:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
2013-07-12 13:42:38
Ocena: -19(glosow:25)-+
Polscy kierowcy ciężarówek to na ogół spocone, śmierdzące, prostackie buce. Poziomem chamstwa dorównują ruskim, a niekiedy ich nawet przewyższają.

wojtekmakaron
2013-07-12 14:30:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zien89
2013-07-12 14:49:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Obesrator
2013-07-12 16:37:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RysZiel
2013-07-12 13:41:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komentarz jest prosty. Nikt nie utrzymuje odpowiedniej odległości od pojazdu. W tak wysokim pojeździe przy małej odległości stosowanej u nas na drogach między pojazdami nie widać świateł stopu np w Tiko, którego też miałem.

Talita
2013-07-12 13:37:16
Ocena: -3(glosow:9)-+
najbardziej mnie wkurza, jak chcę wyprzedzić takiego kolosa, a on wtedy specjalnie zjeżdża do środka drogi, żebym nic nie było widać;/

Nick-T_00
2013-07-12 13:50:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niestety to dla niektórych jedyna rozrywka i denerwując innych kierowców umilają sobie czas.

hall21
2013-07-12 14:11:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
A mnie taki kierowca uratowal. Kiedys, jeszcze za malolata, kiedy to mi sie wydawalo ze jestem mistrzynia kierownicy, zabralam sie za wyprzedzanie "pod gorke", 2 razy mi zajechal droge. Co ja mu ch.. naslalam to moje. A z naprzeciwka wylonila sie piekna ciezarowka, z ktorej to by mnie pewnikiem lyzeczka zeskrobywali, gdyby nie ten czlowiek.

jabialy
2013-07-12 18:10:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Talita - oj jaka szkoda zadzwoń do mamusi i się wypłacz. Pewnie wszystkie tiry robią to specjalnie jak widzą takiego ćwoka jak ty w lusterku.

asiek890
2013-07-12 13:27:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedyś byłam świadkiem wypadku tir/osobówka. Wina była osobówki gdyż po krętej drodze ojciec zasuwał z dzieciakami 90km/h. Wyjechal zza zakretu, zahaczył o nas (nie mieliśmy gdzie zjechać, bo po lewej pole, po prawej pole, poza tym tirem z naczepą nie da się zwinnie omijać tego typu przeszkody). Kierowca osobówki dachował i o dziwo nic im nie było... Wina jednak leżała po stronie osobówki. Chcecie szaleć, szalejcie jadąc samemu. W innym wypadku odpowiada sie za czyjeś życie.

heniekmamtraktur
2013-07-12 13:25:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
tico.rar

stsss
2013-07-12 13:19:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

turson
2013-07-12 13:19:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tylko przypomnę, że Tico ma jedną gwiazdkę w testach bezpieczeństwa. To chyba wszystko wyjaśnia...

fraaanczeska
2013-07-12 13:52:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

asiek890
2013-07-12 13:17:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Idę przykleić naklejkę "Dziecko w samochodzie" na auto.

Kuroru
2013-07-12 13:14:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ojciec i pięcioletni córeczka? Pozdro

buzek5990
2013-07-12 13:10:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lutek380
2013-07-12 13:09:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
Winę zawsze na kierowcę ciężarówki a to właśnie ciężarówki robią najmniej wypadków drogowych a najwięcej osobówki!!

MrFoto
2013-07-12 13:06:04
Ocena: -16(glosow:18)-+
"zazwyczaj" kierowcy tirów to wieśniaki co widać na drodze , a do tego mają spocone jaja !

Lukasz23l
2013-07-12 13:26:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
Sam masz spocone jaja i wieśniak cię robił buraku . Jeżdżę ciężarówką i tak jak inni kierowcy chyba większych czyściochów od nas nie ma . JAJA to ty masz wiecznie spocone od pisania tych wypocin tak jak reszta co tu pisze te PIERDOŁY .

Lukasz23l
2013-07-12 13:28:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
am masz spocone jaja i wieśniak cię robił buraku . Jeżdżę ciężarówką i tak jak inni kierowcy chyba większych czyściochów od nas nie ma . JAJA to ty masz wiecznie spocone od pisania tych wypocin tak jak reszta co tu pisze te PIERDOŁY .

hall21
2013-07-12 14:13:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
A skad wiesz? Lizales?

strucel82
2013-07-12 17:36:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hall21
2013-07-12 18:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze, to cos masz z powonieniem, bo kobiety jaj nie posiadaja. Po drugie, za czasow kiedy ja sie ksztalcilam na poziomie podstawowym gimnazjow nawet w planach nie bylo, wiec znow nie trafiles. A co do gimnazjum, to bym radzila tam wrocic, poniewaz prawidlowo powinienes napisac: nie musi lizac twoich jaj, a nie twoje jaja....

Spetro
2013-07-12 12:51:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

danioo94
2013-07-12 13:20:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Akurat tu się zgodzę bo tico jest dopuszczone do ruchu w Polsce warunkowo (chyba zero gwiazdek o ile pamiętam w testach euro NCAP) , ze względu na niełamaną kolumnę kierowniczą, co podczas wypadku kończy się zmiażdżeniem żeber ową kierownicą. Jednym słowem lepszy rower niż taka licha konstrukcja...

malamimimimi
2013-07-12 12:49:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak, w wypadku z ciężarówką zawsze winny (według ludzi) jest kierowca ciężarówki. Tak jak znajomy motocyklista. Miał wypadek, jakaś cipa wymusiła mu pierszeństwo samochodem i wjechała w niego. Chłopaka połamało, miał śrobowane nogi i ręce, poważne obrażenia głowy, nie chodził prawie rok czasu, rehabilitacja trwała 2 lata. A w internecie? Wszędzie pod artykułami o tym, że motocykliści to wariaci, szaleńcy, nie potarfią jeździć... A anwet nagrania z monitoringu potwierdził jego wersje.

rimhsax
2013-07-12 14:14:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo kierowcy na B święci... a z reguły to oni posiadają najmniejsze doświadczenie w w ruchu drogowym

gurool
2013-07-12 12:44:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
nigdy nikomu nie życzyłbym zakończyć życia w tak zgniecionym tico...

kurwakutas
2013-07-12 12:34:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
bodzioreset wiesz co sobie wyklep? ch**a

bodzioreset
2013-07-12 12:32:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
sie wyklepie

kurwakutas
2013-07-12 12:30:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
tam był korek jeden tir stał a ten drugi go wepchną te małe tico w tego co juz stał w korku

Nagasukaaa
2013-07-12 12:25:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gerwazy192
2013-07-12 12:22:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tico jest naprawdę małe wiec nie zdziwiłabym się gdyby kierowca naprawdę go nie zauważył jeśli jechało tuż przed nim, a wiemy że te autka nie mają olbrzymich silników więc pewnie wyprzedził tira i siedział mu tuz przed nosem, a potem to już hamowanie nie pomogło

hagen24
2013-07-12 12:48:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
Siedziałaś kiedyś w kabinie ciężarówki?wiesz jaki z niej widok jest?Uważasz że Daewoo Tico jest aż tak małe że nie byłoby go widać?Tico ma długość 3,3 metra i jest wysokie na 1,4 metra.Żeby nie był widoczny musiałby jechać przy samym zderzaku tej ciężarówki.Choć sądzę że i tak byłby trochę widoczny.

PlayWithBarteek
2013-07-12 12:18:06
Ocena: -6(glosow:8)-+
Tam jest błąd "5-letni córeczka" ...

kurwakutas
2013-07-12 12:12:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
ten wypadek był koło mnie i wina lezy tylko po stronie drogowców bo łataj droge bez zadnego oznakowania i kierowca tico stałw korku a tyr najwidoczniej nie widział ponieważ to był akurat za wzniesieniem i tyle na ten temat. dziekuje za uwage

purepurple
2013-07-12 12:07:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Czasami zastanawiam się, dlaczego Tico zostalo kiedykolwiek dopuszczone do ruchu... Kilka lat temu w takim to oto "pojezdzie" zginęła moja sąsiadka. Kobieta, która wjechała w nią czołowo, miała tylko złamaną rękę bądź nogę. Może czas wycofać te samochody z ruchu, bo jeszcze nie było wypadku z udziałem tico, aby pasażerowie przeżyli. A kierowca tira? Nie oceniajmy wbyt pochopnie.

babicz
2013-07-12 12:16:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tico to jest zadaszona deskorolka.

gerwazy192
2013-07-12 12:24:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
ja to mówię na tico pieszczotliwie trumienka, nawet kształty ma podobny

Nagasukaaa
2013-07-12 12:06:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tiry na tory

Lakier5
2013-07-12 12:00:43
Ocena: 5(glosow:11)-+
Mówcie co chcecie, ale dużo jeżdząc w naszym kraju widać jak niektórzy kierowcy ciężarówek po prostu jadą jak idioci, nie jednemu z nas na pewno strach nieraz zajrzał w oczy.

pi0trekk
2013-07-12 12:36:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Moim zdaniem wina stoi po stronie niedzielnych kierowców osobówek... Kierowca tira pokonuje tysiące kilometrów w Polsce i poza granicami. Także co jak co, ale odruchy i jazda kierowców ciężarówek jest jak najbardziej ok. Takie Tico można wyhamować na dystansie kilku-kilkunastu metrów, a 40 tonowy tir nie stanie w mig.

hagen24
2013-07-12 13:01:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
pi0trekk nie gadaj głupot że jeżdżący ciężarówkami są takimi świetnymi kierowcami.Wczoraj wracając z pracy wjechałem na rondo i tuż przede mną (z prawej odnogi ronda) wjechał na rondo tir (powinien zaczekać na swoją kolej bo miałem pierwszeństwo). Gdybym nie miał dobrych hamulców to znalazłbym się pod naczepą.Zatrzymałem się metr przed nią.Nie twierdzę że wszyscy kierowcy ciężarówek są tacy, ale wielu ma gdzieś osobówki bo wiedzą że żadna osobówka i tak nie ma szans z tirem.

mm111
2013-07-12 16:28:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
hagen24. Jeśli wjechałbyś mu pod naczepę to z własnej winy, do kogo masz pretensje? Może w tym samym momencie zaczęliście wjeżdżać na rondo, więc to on miał przed tobą pierwszeństwo (zasada prawej strony), a że ma ok. 17m długości i 40 ton wagi to wciąga się na rondo dłużej niż ty osobówką. Następnym razem przy wjeździe na rondo patrz też w lewo, bo to że wjeżdżasz na rondo nie znaczy, że każdy inny wokół ronda musi stać. Doucz się trochę.

hagen24
2013-07-12 17:09:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
mm111 chyba nie zrozumiałeś.Prawa jazdy nie zrobiłem wczoraj i nie jestem niedzielnym kierowcą.Na rondzie(szczególnie małym,jednopasmowym,z 4 drogami, czyli klasycznym skrzyżowaniem przerobionym na rondo ze znakami "ustąp pierwszeństwa")jest jasne że wjeżdża się w momencie gdy z lewej jest pusto(nie mieszkam w G.B. lub innym państwie gdzie obowiązuje ruch lewostronny).Kierowca tira wjechał na rondo z prawej strony w momencie gdy ja już na rondzie byłem (po jego lewej stronie),więc wymusił pierwszeństwo.Zrozumiałeś czy przesłać Ci na maila rysunek w stylu "który pojazd ma pierw

hagen24
2013-07-12 17:12:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
szeństwo"?

next1444
2013-07-12 11:59:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
I użytkownicy których wymieniłem wcale nie mają napisane, że to wypadek czołowy naucz sie czytać.

www.slawko.pl
2013-07-12 11:56:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Staram sie zrozumiec zlosc i brak zrozumienia dla kierowcow ciezarowek. ale zastanowcie sie ile razy wam zdarzy sie popelnic blad jadac osobowka. A prowadzic taki pojazd ja ciezarowka jest naprawde trudno. I kazde nawet najmniejsze zaniedbanie moze skutkowac takim wypadkiem. Wiec zastanowmy sie nad soba samym nim zaczniemy krytykowac innych.

tlenowygonzo
2013-07-12 12:24:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Więc do cholery TIR-em powinno się jeździć ostrożniej, a na drogach widzimy coś zupełnie przeciwnego.

hall21
2013-07-12 13:27:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
To prawda, jednak kierowcy samochodow osobowych tez powinni pamietac, ze droga hamowania ciagnika siodlowego jest o wiele dluzsza niz osobowki. Nie branie tego faktu pod uwage, jest rownie czesta przyczyna tragedii, jak nieostrozna jazda kierujacych ciagnikami siodlowymi.

janeknorbi
2013-07-12 11:47:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wyklepie się

plazo102
2013-07-12 11:42:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mówisz o czytaniu, sam weź i dokładnie przeczytaj mój post... gdzie napisałem że to nie był czołowy wypadek? gdzie napisałem że to wina kierowcy tico? nigdzie, zgodzę się w jednym, kierowca TIRa mógł zachować bezpieczny odstęp, ale wypadki były, są i będą i żaden komentarz tego nie zmieni.

FabulaYo
2013-07-12 11:34:27
Ocena: -5(glosow:5)-+
5 letni córeczka?? Omg

PaniKitsune
2013-07-12 11:38:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matthewer
2013-07-12 11:33:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hall21
2013-07-12 11:28:30
Ocena: 8(glosow:10)-+
Wstawianie tego tematu tu jest bezdenna glupota. To nie jest wiocha, tylko tragedia, dla kierowcow ciezarowek rowniez. Admin, jestes psychicznie chory wstawiajac cos takiego na glowna. A komentarze sa zbedne, przyczyny waypadku nie sa znane, wiec nie rozumiem tekstu z panami szos.

ZRTT
2013-07-12 11:25:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
Najlepsze są komentarze "tiry na tory", zobaczymy co będziecie żreć za miesiąc jak zapasy się skończą w sklepach. Połowa ciężarówek to jest właśnie nasze żarcie, które jest podstawione pod nos. Już nie mówiąc o innych podstawowych produktach. Wstawcie wszystko na tory, a przejechanie pociągiem Polski będzie trwało 50 godzin, bo już to trwa 18h przy dobrych wiatrach...

klemusek
2013-07-12 11:20:40
Ocena: -5(glosow:13)-+
Oni czuja sie panami,bo co im sie stanie w takim wypadku? moze tylko jakies zadrapanie!

magicznamagda
2013-07-12 11:27:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie wiem czy można czuć się panem mając śmierć człowieka na sumieniu..

magicznamagda
2013-07-12 11:16:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
przestańcie pisać bzdury w stylu a ja słyszałem,podobno,powinien,jak dla mnie to..itp.trzymajcie się faktów w ocenianiu!ekspertem sprzed ekranu komputera siedząc sobie wygodnie łatwo być,ale nie ma to nic wspólnego w zderzeniu z rzeczywistością gdzie podczas wypadku kierowca ma sekundy na wykonanie jakiegokolwiek manewru,nie ma czasu na przemyślenia i analizy tak jak wy tutaj.

michciu01
2013-07-12 11:13:31
Ocena: 8(glosow:10)-+
Co za kretyn napisał, że nagle przyspieszył? Badałeś mu tachograf, matole?

FranCesc
2013-07-12 11:00:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jazda Tico to ryzyko.

next1444
2013-07-12 10:55:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nick-T_00 czy ty w ogóle kiedyś jechałeś taką ciężarówką?! W pełni zgadzam się z komentarzami użytkowników rodzyn3197 oraz plazo102. Hamulce w tirze nie zdołają zatrzymać go tak szybko jak samochodu.

plazo102
2013-07-12 11:00:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
To zwykły hejter który włazi na wiocha.pl żeby się dowartościować. Zlewam go sikiem prostym.

Nick-T_00
2013-07-12 11:28:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
W pełni zgadzasz się z tym, że był to czołowy wypadek? Też jesteś na tyle inteligentny, że nie potrafisz przeczytać kilku zdań? To nie był czołowy wypadek kmioty. A skoro ciężarówka przewozi 20 ton i ma dłuższą droge hamowania to powinna zachować bezpieczniejszą odległosć.

next1444
2013-07-12 11:55:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
A przeczytałeś mój komentarz do końca?! Mam na myśli hamulce idioto a ten twój opis pod zdjęciem to bzdura. Jeśli samochody jadące przed tym manem nagle ostro przyhamowały to jak ten tir mógł kurw\a wyhamować?! co on niby miał baranie jechać pół kilometra od tico?

shoffer12
2013-07-12 13:55:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlatego powinny jeździć wolniej i nie przeładowywane, co bardzo często ma miejsce t/w

Nick-T_00
2013-07-12 13:57:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miał obowiązek zachować bezpieczną odległość. Skoro twoim zdaniem to 0,5 km to niech jedzie w odległości 0,5 km. Tymczasem najczęściej jadą takie barany ze stałą prędkością 80 km/h bez względu czy jadą przez teren zabudowany czy niezabudowany. Raz mi taki baran jak ty siadł na ogonie przy prędkości ok 60 km/h w terenie zabudowanym, ale ja mam sposób na takich matołków. Nie zmniejszając prędkości i nie puszczając gazu naciskam lekko hamulec, tak, że pojawiają się światła stopu. Baran naciska hamulce i zostaje daleko z tyłu, później musi od nowa rozpędzać maszynę.

martynkaWWY
2013-07-12 10:50:53
Ocena: 7(glosow:7)-+
"dlaczego nagle przyspieszył"?? Zastanawia mnie skad takie informacje? Tak sie składa, że wypadek był 10 km ode mnie i tir nie przyspieszył, a po prostu nie wyhamował przed tirem i jadącym za nim tico. Fakt nie zmienia to faktu ze wina była Jego, ale troche wkurzające jest czytać na każdym portalu co innego, zaraz bedzie ze kierowca umyślnie w nich wjechał żeby ich zabić ;?

batons0
2013-07-12 10:50:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kosibek
2013-07-12 10:47:28
Ocena: -7(glosow:9)-+
dobrze ze to tiko było między tirami dzięki temu tity śą mniej uszkodzone a h*j z ludźmi z tego tiko patologia jeżdżąc czymś takim

plazo102
2013-07-12 10:43:34
Ocena: -2(glosow:14)-+
Wiocha to jest dla Ciebie kolego który wstawiłeś to zdjęcie i dałeś tak mało inteligentny opis, mój ojciec jeździ TIRami od 15 lat, nie pamiętam już ile razy byłem z nim, jeśli wieziesz ze sobą 20-25 ton ładunku i nawet jeśli widzisz że coś jest nie tak jak powinno to droga hamowania nie jest taka krótka w porównaniu do Twojego rowerku na 3 kółkach... pomyśl następnym razem zanim obrazisz kogoś.

Nick-T_00
2013-07-12 10:46:25
Ocena: -4(glosow:8)-+
Weż usuń ten komentarz, bo się ośmieszasz.

bonifacq
2013-07-12 10:41:12
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tiry na tory a Tico na złom

SeeQ
2013-07-12 10:40:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
5-letni coreczka? :D

purepurple
2013-07-12 11:59:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przyganiał kocioł garnkowi...

plazo102
2013-07-12 10:40:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rooll
2013-07-12 10:39:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Grafit00
2013-07-12 10:39:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawdziwa antyreklama dla modelu Tico

szatano999
2013-07-12 10:38:05
Ocena: 2(glosow:10)-+
jak walisz w osobówkę to tak aby nikt nie przeżył- jednego świadka mniej....i broń boże nie wolno przewrócić ładunku!!!....takie są wytyczne szefów firm transportowych...

martin987
2013-07-12 10:35:01
Ocena: -11(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2013-07-12 10:37:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za tępa strzała :-D

MrGnom359
2013-07-12 10:30:19
Ocena: -7(glosow:9)-+
5-LETNI córeczka? dziwne...

Nick-T_00
2013-07-12 10:33:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nigdy literówki nie zrobiłeś?

PaniKitsune
2013-07-12 11:41:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Brawo, jesteś 50 ortograficznym naziolem na tej stronie i w związku z tym dostajesz order z uśmiechniętym słoneczkiem. Działaj dalej, broń polskości!

karma12345
2013-07-12 10:23:23
Ocena: -8(glosow:10)-+
"5 letni córeczka"

matmixmix
2013-07-12 10:20:58
Ocena: -6(glosow:10)-+
ten tir nawet nie jest drasniety. photoshop jak nic. w rzeczywistosci przy takim uderzeniu kierowca tego tira wylecial by pewnie przez przednia szybe

Nick-T_00
2013-07-12 10:27:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ty też jesteś z photoshopa. Wysil się i wpisz w wyszukiwarkę "wyszków, tir, tico" a następnie przejdź na grafikę.

MINTOR
2013-07-12 10:17:11
Ocena: 5(glosow:7)-+
Strasznie sugestywny tekst zakładający winę kierowcy TIRa. A nie wiadomo przecież nic o przebiegu sprawy.

piotr1771
2013-07-12 10:16:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zdjęcie z fotoszopa. Weź się za jakąś robote koleś !!!

buzek5990
2013-07-12 13:05:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2013-07-12 10:15:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2013-07-12 10:21:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wysil się troszkę i przeczytaj ten ogrom tekstu pod zdjęciem.

Karoolinka77
2013-07-12 10:14:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
tico to nie samochód ... to jest puszka z silnikiem- "to" nie powinno być dopuszczone do ruchu drogowego.

rodzyn3197
2013-07-12 10:11:11
Ocena: 212(glosow:262)-+
Nie macie pojęcia co się tam stało, a oceniacie kierowce. Miałem znajomego, który był kierowcą ciężarówki. Miał owy kolega wypadek, a w tym wypadku zginęło 6 osób. Wina w tym wypadku leżała po stronie kierowcy osobówki, ponieważ wymusiła pierwszeństwo i pomimo, że kolega próbował uciekać, to nie było gdzie i niestety uderzył w tą osobówkę. Na stronach internetowych, ludzie mieli mojego kolegę za mordercę, zbrodniarza etc. Nie wytrzymał i popełnił samobójstwo. Więc nie oceniajcie, jeżeli nie macie pojęcia co się stało...

Makaron666
2013-07-12 11:45:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
przy strzale w dupe w większości przypadków wina jest tego z tyłu

tlenowygonzo
2013-07-12 12:31:23
Ocena: -5(glosow:11)-+
A co takiego się mogło stać, no zastanówmy się obiektywnie. Może ojciec wioząc malutką córeczkę rozpędził się Tico na wstecznym do 150 km/h i uderzył w TIR-a, tak? Płakać mi się chce, ale ten kierowca ciężarówki to MORDERCA i tyle.

vacarius
2013-07-12 15:20:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za późno idioci którzy nie mają pewnie nawet prawka już ocenili nadawali plusów i jest to na głównej.

Czupur82
2013-07-12 18:58:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
@rodzyn3197, przynajmniej podaj nazwy tych stron na których ludzie mieli twojego kolegę za mordercę i zbrodniarza...bo widać, że łatwowiarki idą za ciosem bezmyślnych łapek.

juveneq
2013-07-12 10:09:49
Ocena: -7(glosow:15)-+
I co teraz musi czuć matka tej rodziny? Mam nadzieje, że gnoj odsiedzi swoje. W DUPE bym mu te ciezarowke wsadził. Przykre. Papierowe tico zgniecione jak kartonik

jabialy
2013-07-12 18:16:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Płaczesz jak reszta mocherów za księdza co niedawno spowodował wypadek, nie ważne czyja wina ważne że zginą pijany klecha

flashgordon
2013-07-12 00:37:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
Straszne. Mógł zaliczyć rów. Ludzie by żyli. Choć mógł też po prostu nie zdążyć. Szczegóły zna tylko kierowca. System też zamiast przerzucać transport na kolej jak niegdyś, wymusza na nieprzystosowanych drogach masy ciężarówek. Winni są też "poganiacze" którym wiecznie się śpieszy i trzymaja się za tyłem. Wiecznie niecierpliwi i nerwowi. Ile razy widze takiego nerwusa jak wyprzedza mnie i 20km dalej jest tylko długość auta przede mną. Wiele jest przyczyn takich wypadków. Winni jesteśmy my.

jaj145
2013-07-11 23:29:50
Ocena: -6(glosow:6)-+
ciężarówa biedronki, od dziś nic tam nie kupuje.. żartowałem

kosibek
2013-07-11 22:38:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tiger zmień to logo bo mnie razi śmieciu niebieski

orion4444
2013-07-11 22:02:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ze zdjęcia wynika że nie zachowali bezpiecznej odległości zarówno kierowca tira z tyłu jak i kierowca tico. Żeby zmiażdżyć tico w takim stopniu kierowca tira z przodu musiał gwałtownie zahamować.. Dalej co wydarzyło się w ciągu 0,5 sekundy każdy może sobie wyobrazić. Tico uderzył w hamujący samochód ciężarowy zapewne z prędkością bliską 90km/h miażdżąc przód samochodu natomiast reszty dopełnił tir jadący za nim. Żal mi dziecka..

Nick-T_00
2013-07-12 10:25:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prawdziwy policyjny ekspert z ciebie. Znasz nawet prędkość Tico i wiez, że pierwsze uderzyło w ciężarówkę... a to wszystko na podstawie jednego zdjęcia.

Nick-T_00
2013-07-12 10:29:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
A teraz prawdziwe ustalenia śledczych: "Ciężarówka jadąca za tico uderzyła w tył osobówki, przepchnęła auto kilkanaście metrów i wbiła je w tył naczepy pierwszego tira. Tico zostało dosłownie zmiażdżone, a podróżujący nim mężczyzna z dzieckiem zginęli na miejscu."

jabialy
2013-07-12 18:13:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
orion4444 - powinieneś zostać przynajmniej biegłym a najlepiej wróżką Semirą

straszny25
2013-07-11 21:57:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
ten samochód powinien byc wycofany z rynku tak jak np fiat panda z niemiec.

miszcz82
2013-07-12 10:07:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

drzewostanlipa
2013-07-11 21:46:42
Ocena: 3(glosow:9)-+
wypadki chodzą po ludziach tu niestety wydarzył się straszny współczucia dla rodziny ofiar, ale równie dobrze ktoś dużym rozpędzonym suv`em lub busem zrobił by to samo tico to nie jest auto to urządzenie to konstrukcyjnie jest nie przystosowane do montażu haka np. a po wjechaniu na krawężnik gubi geometrie więc nie dziwi mnie rozmiar tragedii przykre

msk2004
2013-07-11 21:46:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

msk2004
2013-07-11 21:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-07-11 21:32:57
Ocena: 9(glosow:25)-+
Nie wiem czy ktoś z Was jechał tirem i ma świadomość jak wyglądają z tej perspektywy samochody osobowe. Przecież żaden kierowca, nie przyczyniłby się do takiego wypadku z pełną świadomością, musiał go nie zauważyć. To olbrzymia tragedia, bo ktoś stracił życie. Ale ten kierowca tira będzie musiał z tą tragedią żyć :(

immortallus
2013-07-11 23:11:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
I to go rozgrzesza? Skoro jest kierowcą zawodowym to powinien sobie zdawać sprawę z tego co się dzieje na drodze i co może się wydarzyć i z większą uwagą prowadzić pojazd.

freedom80
2013-07-11 23:53:00
Ocena: 7(glosow:15)-+
jak zauważyłeś, nie ma jeszcze odpowiedzi dlaczego tak się stało. Równie dobrze mógł zasłabnąć. Jest taki głupi zwyczaj na narzekanie na kierowców TIRa, ale nie zapominajcie o tym, że gdyby nie oni to nie mielibyście towarów w sklepach, zamówionych paczek itp itd to bardzo ciężka praca, a wypadki zdarzają się wszystkim.

atsisar
2013-07-12 00:52:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

immortallus
2013-07-12 09:51:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
freedom80: a gdyby nie producenci, to kierowcy TIRów nie mieli by czego wozić... Ale nie o to chodzi. Fakt, szczegółów nie znamy, jednak moim zdaniem ci kierowcy jako "wytrawni" użytkownicy dróg powinni zachowywać większą ostrożność, choćby z racji doświadczenia.

antony
2013-07-11 21:29:41
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

King_Midas
2013-07-11 21:25:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Straszna tragedia

elfcalypso
2013-07-11 21:20:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
az mi sie smutno zrobilo.

tiger1920
2013-07-11 21:17:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
Osobowych również

pablo1123_74
2013-07-11 21:12:56
Ocena: -3(glosow:19)-+
Takie niestety są realia, mają tą świadomość, ze po kolizji z osobówką to co najwyżej, paznokcie u stup im obgryzą, a kara? jaka kara parę pkt.. i mandacik, ty masz auto skasowane, i w najlepszym wypadku połamany..

dywizjon33
2013-07-11 21:16:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pablo1123_74
2013-07-12 19:31:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
A tak dla jasności, to co opisałem, były to słowa kolegi pracującego jako kierowca Tira ..
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Zaoranie
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
Zbyt głośno wykonywał martwy ciąg a podłożył sobie maty. Wtedy przyszedł szef wszystkich szefów
główna
Dodano: 22.08.2018, 11:25:05   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (24) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0