lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.07.2013, 00:24:01   przez: forgor
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 293  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(182)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dave1978
2013-07-15 07:43:24
Ocena: 160(glosow:224)-+
fura cała? cała. To idę looknąć czy zabiłem pajaca...hehe

Banas921
2013-07-20 23:38:28
Ocena: -17(glosow:19)-+
A moim zdaniem winowajcą jest kierowca samochodu. Nie dostosował prędkości i odległości do poprzedzającego pojazdu w wyniku przyhamowania motoru uderzył w niego, proste.

galgan25
2013-07-24 18:05:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeździsz samochodem? Motocyklem? Jaka odległość skoro facet zajechał mu drogę i przyhamował. Nie jest tu istotne czy samochód jechał prawą czy lewą stroną!!! Motocyklista stworzył zagrożenie na drodze i tyle. Kierowca auta też nie powinien jechać cały czas lewym pasem ale nikomu nie przyhamowywał z tego ci widać.

fastandeasy
2013-07-20 21:11:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widzę, że bystre społeczeństwo wiochy ma średnio 10-12 lat, bo wystarczy chodź troszkę wiedzy, że lewy pas jest do wyprzedzania, a nie jazdy jak król drogi. Filmik jest obcięty o dobre 5 minut(wycięty fragment pokazuje jak wolno jedzie gwiazdor), jak wszyscy muszą wyprzedzać prawą stroną idiotę co nie wie jak się zachować na drodze. Tylko motocyklista miał jaja na tyle, żeby debila ogarnąć ale co zrobisz. Czekam na wypowiedzi młodych osób, które nie mają pojęcia co to samochód a pierdolą :)

gregorypeck11
2013-07-20 16:37:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
jeszcze powinien mu przyyebać

hansklo
2013-07-19 18:10:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przeżył idiota? Jak tak to może następnym razem będzie mądrzejszy...Większość motocyklistów właśnie tak zachowuje się na drogach...a jak pogadasz z taki osobiście to zawsze ci inni tak jeżdżą o nigdy...

Zba72
2013-07-19 04:08:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
@krystian2004 dobrze pisze. Ale ten kto jeździ codziennie PKSem na tylnym siedzeniu nie zrozumie tego. W dodatku kierowca osobówki zapewne koncentrował się na zawirowaniach powietrza których dozna podczas wyprzedzania ciężarówki, by go nie zepchnęły na barierki. Motocyklista mógł go myknąć i nie robić teatru. Przy takiej prędkości to nawet osobówką się tego nie robi, a co dopiero ścigaczem.

Luxari
2013-07-19 00:11:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zabij kurwę idź siedzieć za człowieka... Spoko

bingo73
2013-07-18 17:33:27
Ocena: -13(glosow:17)-+
wszystkim, którzy pochwalają zachowanie kierowcy po wypadku życzę, by właśnie takich kierowców spotkali w momencie, gdy będą potrzebowali pomocy.

Drago33
2013-07-18 15:24:29
Ocena: -8(glosow:8)-+
tomusino !!! Przygłupie wiesz co napisałeś ?? Też byś tak zrobił jak Ja bym jechał motorem ?? To na drugi dzień jak bym jechał TIR-em odpłacił bym Ci tym samym i co do czego to doprowadzi ???? Pomyśl zanim coś napiszesz !!

tomusito
2013-07-18 18:46:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wnioskuje że piszesz do mnie tylko nick troche nie tak napisałeś,więc widzisz z tym odpłacaniem się to sam nie wiem jak by to było bo ja potrafię zachować się na drodze, a jak taka ku...wa nie umie się zachować jak normalny człowiek to dobrze mu zrobił ten koleś i na dodatek powinni tak robić wszyscy którzy znajdą się w takiej sytuacji... A i jeszcze jedno słyszałeś kiedyś o przepisach ruchu drogowego ??? Więc tam na pewno w jakiś sposób jest ujęte to że takich rzeczy jak ten koleś na motorze się nie robi.

Drago33
2013-07-18 15:16:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zgadzam się z ,, wnorekkk '' nie jest to film z wysp Brytyjskich . Debil blokuje lewy pas !!! Wbrew przepisom !! Nie wiadomo też co było wcześniej . Sporo jeżdżę tak na dwóch jak i na czterech kołach a ostatnio i dwunastoma ! DEBILI NIE BRAKUJE wśród wszystkich !! A tutaj nie tylko wina kierowcy osobówki ale i jego prowokacja !! Siedząc na dwóch kołach zazwyczaj każdy pamięta , że NIE CHRONI GO METALOWA KLATKA !!!! Myślcie ludzie !!! To nie boli !!!!!! wnorekkk Lewa w górę !!

Prostytus
2013-07-18 14:51:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kto kupuje "ścigacza" po to żeby jeździć przepisowo? - NIKT. Te motory na drugim biegu łamią wszystkie dopuszczalne limity prędkości w Polsce i nie tylko. Więc uważam, że im więcej takich "nauczycieli" tym mniejsze kolejki po organy :)

scott34
2013-07-18 12:00:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tylko czemu ci sami kierowcy ,,kozacy'' gdy jadą obok TIR-a to juz nie są tacy odważni i spier....ją po rowach .

matrosbum
2013-07-18 10:59:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
To ile ma zapierd... lewym 300 km/h?? i tak szybko kierowca auta jechał, a motocyklista debil..mógł wyprzedzić i jechać dalej

Barrager
2013-07-18 10:16:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ok, w porządku, kierowca jechał lewym pasem pewnie trochę za długo, motocyklista chciał mu dać małą nauczkę. Niestety trafił na większego cwaniaka jak to się mówi i skończyło się jak się skończyło... Uszkodzeniem obu pojazdów i zapewne obrażeniami dla motocyklisty. Czasami lepiej przeklnąć sobie pod nosem i jechać dalej niż pokazać komuś, że nie ma racji i jeszcze do tego ponieść konsekwencje.

asia03.03
2013-07-18 09:56:34
Ocena: 10(glosow:18)-+
za takie zachowanie ma nauczkę motocyklista,jeżdżą jak szaleni popisują i takie są skutki,chciał nauczyć kierowce niby czego?! jeżdżą tak szybko że często się ich nie widzi.podobną miałam sytuację cudem nie doszło do zderzenia. MOTOCYKLIŚCI OPAMIĘTAJCIE SIĘ Z TYM WYPRZEDZANIEM I HAMOWANIEM !!!

robson757
2013-07-18 01:49:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Co za tępe dzieci to komentują,kierowca jechał zgodnie z przepisami.Jak mogliście zauważyć są bandy bezpieczeństwa oznacza to że po lewej stronie są jeszcze 2 pasy ,które prowadzą w przeciwnym kierunku

wnorekkk
2013-07-18 10:02:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
ćpiesz? autostrada tez caly czas jedziesz sobie lewym?? Gratulacje

kujon12121212
2013-07-18 00:48:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

laxygen100
2013-07-18 00:33:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
A to nie jest tak że są 2 pasy i jedzie się w tym samym kierunku a obok po lewo masz oddzielone kolejne 2 pasy którymi popierdalaja się w odwrotną stronę mongoły? Mogę się mylić ale raczej tak jest.

Exelenciarz
2013-07-18 00:04:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
wariat na motorze przesadzil... ale mial racje!!! frajer powinien zjechac patrzec w lusterko gdy jedzie lewym pasem szacun dla goscia z tira

h3h3
2013-07-17 23:30:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Motocyklista - mandat za stwarzanie niebezpiecznej sytuacji na drodze, samochodziarz - mandat za jazdę lewym pasem -) Ach te pajace na drogach...

wnorekkk
2013-07-17 21:40:44
Ocena: -8(glosow:20)-+
To debil w samochodzie powinien dostac w pysk jak jezdzic nie umie. Jedzie jak emeryt lewym!! Wiekszosc ludzi w samochodach nie wie po co sa lusterka...

crv1991
2013-07-17 23:15:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Skąd wiesz ile miał na liczniku kolego? W Rosji się nie pierdolą :D

wnorekkk
2013-07-18 10:00:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co za roznica ile mial?? Nie ma prawa sobie jechac lewym pasej jak długo chce.. Wiekszosc co tu sie wypowiada bladego pojecia nie ma o przepisach... (bo pewnie prawka brak)

luna1695
2013-07-19 05:47:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za to idiota na szlifierce ma pojecie o przepisach . Nawet o zyciu nie ma pojecia a Ty tu chcesz normy egzekwowac ? W Rosji i na Ukrainie graweruja foty na pomnikach. Ciekawe czy ma wystarczajaco duzo fotek na tym zoltym komarku by rodzice wybrali najladniejsze.

fhurer88
2013-07-17 21:12:38
Ocena: 0(glosow:16)-+
tak teraz podejść i go (motocykliste) pierdalnąć w pysk!!!!!!!

stach1947
2013-07-17 20:23:46
Ocena: 12(glosow:20)-+
A może ktoś mi powie dlaczego ten głąb z samochodu jedzie lewym pasem, blokując możliwość prawidłowego wyprzedzania?

czarnobialykot
2013-07-17 19:54:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
Może nie zauważył, że go dogonił tym motocyklem. Ja kiedyś nie zauważyłem za mną Escorta, który zasuwał na ekspresówce z 200km/h, ja 110. Nie da się ciągle gapić w lusterka, a patrzyłem w nie chwilę wcześniej bo zmieniałem pas celem wyprzedzenia tira.

tomusito
2013-07-17 19:44:52
Ocena: -7(glosow:19)-+
dobrze kur...ie zrobił, co myśli że ścigaczem jedzie to mu wszystko wolno...sam zrobiłbym tak samo :)

leon33
2013-07-17 20:30:58
Ocena: 4(glosow:10)-+
JEB NE DEBILE...blokowal lewy

rafal.sliwa
2013-07-17 19:33:24
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ja bym jeszcze wycieraczki włączył...tak żeby niucha mi nie zasłoniła widoczności :)

niemiec1989
2013-07-17 19:13:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

karyy80
2013-07-17 18:01:23
Ocena: 6(glosow:10)-+
slalom po obu pasach od TIRa do TIRa to nie jest bezpieczna jazda... po prostu trzeba się dać wyprzedzić szybszemu ale ten z tyłu nie powinien się ryć jak świnia i dać wolniejszemu czas na skok w bok...

Piwera
2013-07-17 17:31:22
Ocena: 11(glosow:17)-+
więc ogólnie pajac w aucie blokuje lewy pas co prawda jak widac chyba wolno nie jechał ale nie wolno mu blokować lewego pasa... ale gość na motocyklu chyba powinien wiedzieć że nawet jakby chciał to autem zwykłym tak szybko nie dohamuje jak motocyklem ja znam dużo lepsze rozwiązanie na puszkowców blokujących drogę (NIE KAŻDY KIEROWCA SAMOCHODU TO IDIOTA TAK SAMO NIE KAŻDY MOTOCYKLISTA TO DAWCA ORGANÓW jak nie każdy kto urodził się i mieszka na wsi to wieśniak) bardzo łatwo i szybko "składa się lusterka" na drugi raz będzie wyklinał ale na pewno się zsunie

galka666
2013-07-17 16:17:46
Ocena: 8(glosow:20)-+
z całego filmu absolutnym hitem jest fakt, że typ najpierw obczaił swoje auto a dopiero później, całkiem niespiesznie, poszedł badać co z wsiurem na pierdzącym plastiku. daje 10! :)

poi5on
2013-07-17 14:30:41
Ocena: 12(glosow:14)-+
Hehe... dobre... i powiem szczerze nawet jeśli osobówką blokował lewy pas to motocyklista był całkowitym pół mózgiem bez wyobraźni ponieważ jak ktoś ładnie napisał już wcześniej (pewnie motocyklista LWG kolego) na motocyklu można co najwyżej palcem pogrozić, a nie takie próbowanie sił uskuteczniać... i apel do wszystkich motocyklistów (Ci starzy to już wiedzą) pamiętajcie wy musicie myśleć za innych użytkowników na drodze bo dla was nawet pieszy może okazać się zabójczy...! ! !

Santo29
2013-07-17 14:11:09
Ocena: 8(glosow:8)-+
jakies kilka miesiecy temu w Uwaga Pirat koles dostał mandat za jazdę po lewym pasie na autostradzie uzasadnili to tym że pas lewy służy tylko i wyłącznie do wyprzedzania i po zakończeniu manewru należy zjechać na prawą stronę i pozostawic pas wolny gdyż to nie Anglia i tu sie jezdzi prawostronnie pas powinien być jak najmniej zajmowany by nie utrudniać ruchu

asd1905
2013-07-18 09:48:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale filmik tez nie jest z polski

Crazy_Thug
2013-07-17 13:46:11
Ocena: 10(glosow:16)-+
kto kazał baranowi hamować przed samochodem? widać że za pierwszym razem gostek w samochodzie nie chciał go walnąc a za drugim już nie pier.... sie w tańcu. jemu i tak nic nie zrobią, film jest dowodem na to że motorem jechał bezmózg

lukashgl
2013-07-17 13:08:51
Ocena: 2(glosow:18)-+
dobrze tak debilowi. pan szosy na motorze !!

kalikuxy
2013-07-17 11:07:40
Ocena: -22(glosow:28)-+
co za lysy prze skur/wysyn

siecino1
2013-07-17 11:03:12
Ocena: 12(glosow:18)-+
Otóż nie w każdym państwie (np. Niemcy) obowiązuje na autostradzie ruch prawostronny. Poza tym widzimy tylko fragment filmu i nie wiemy czy kierowca samochodu chwilę wcześniej nie wyprzedzał, a następnie chciał wyprzedzić cysternę. Motocyklista zajechał drogę i gwałtownie zahamował, aż go postawiło niemalże bokiem. Jego zachowanie stworzyło zagrożenie w ruchu drogowym i skończyło się kolizją z jego winy.

siecino1
2013-07-17 11:14:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tzn. obowiązek jechania prawym pasem, oczywiście na prawej jezdni.

dzordzo30
2013-07-17 18:11:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
oglądałem ten filmik i na całym odcinku jechał lewym pasem

marcin1975rm
2013-07-17 10:50:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jeszcze w pysk powinien dostać.

mpeer
2013-07-17 16:34:46
Ocena: -4(glosow:10)-+
Chyba ten z auta kaskiem w pysk

wujekalfret
2013-07-17 17:17:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cooolin
2013-07-17 10:45:39
Ocena: -21(glosow:33)-+
Po pierwsze motocyklista przyspieszył i chciał jechać dalej ale ktoś na drodze przed nim juz był na lewy pasie i dlatego dalej nie przyspieszali odpuscił poprostu gaz jak ktos nie jezdzil na takim moto to nie ma pojecia ze hamujac silnikiem mocno spada predkosc nie wazne ja mysle ze osoba samocodem dostanie mandat za to, a po 2 jak masz gowno a nie samochod to lewym pasem jak swieta krowa nie jedz!!!!

rozpruwacz78
2013-07-17 14:24:00
Ocena: 7(glosow:11)-+
Po pierwsze to nik przed nim nie jechał, a po drugie od kiedy puszczając manetke gazu zapala się tylne światło stopu-pajacu.

wujekalfret
2013-07-17 17:19:20
Ocena: 4(glosow:4)-+
cooolin idź do szkoły bo gimnazjum samo się nie skonczy :) joł

ryba1ryba2
2013-07-17 09:53:45
Ocena: 2(glosow:6)-+
nowy Ruski na motorze:) hehe

bonifacq
2013-07-17 09:36:33
Ocena: 8(glosow:26)-+
Motocykliści myślą że lewy pas należy do nich , ten sie boleśnie przekonał że tak nie jest a kamerka w aucie będzie bezspornym dowodem dla policjanta

mpeer
2013-07-17 16:36:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
W tym przypasku akurat ten wz auta myslał,ze jest panem lewego pasa

Piwera
2013-07-17 17:39:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
dlaczego piszesz co myślą motocykliści hm? czyli wypowiadasz się za wszystkich... ja akurat tak nie myślę a śmigam na 2oo chyba to deko bez sensu tak czy nie? bo wiesz jesteś brudasem złodziejem i pijesz codzień przyokazji bijąc najbliższych? no widzisz pewnie nie a przynajmniej nie wszystko a tak właśnie mówią o nas za granicą... nie wrzucaj wszystkich do jednego worka co nie zmienia faktu że kierowca auta powinien zjechać na prawy pas bo nikogo nie wyprzedzał a motocyklista jest winny wypadku gdyż rozpoczął manewr gwałtownego hamowania bez powodu...

bingo73
2013-07-17 09:27:58
Ocena: -15(glosow:33)-+
wiocha dla kierowcy - nie ważne, co, z czyjej winy czy głupoty i dla dlaczego się stało, pierwsze co należy sprawdzić stan innych uczestników wypadku, nawet, jeśli są debilami ... a nie interesować się stanem auta.

sundragon
2013-07-17 09:21:31
Ocena: -21(glosow:35)-+
Jestem zwykłym pieszym i kurde kto dał gościowi prawo do tego aby taranem brać zwykły motocykl - to tak jakby tir walnoł w osobówke, ciekawe co wtedy ten gościu w osobuwce by powiedział. Dla mnie to się nadaje do prukuratury - gościu chyba mił swiadomość co przy takiej prędkości może zrobić motocykliście - to perfidna umyślna próba zabujstwa.

bonifacq
2013-07-17 09:37:58
Ocena: 8(glosow:8)-+
ORTOGRAFIA DZIECKO

johno
2013-07-17 10:19:51
Ocena: 12(glosow:20)-+
Jesteś ślepcem, czy idiotą??? Motocyklista prowokował, po czy gwałtownie przyspieszył po to, żeby za moment walnąć gwałtownie w hebel... Myślał, że facet w aucie się przestraszy, tylko że źle ocenił odległość i gość w aucie nie zdążył wyhamować...

bierut1
2013-07-17 09:16:56
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

brunoganz
2013-07-17 07:15:36
Ocena: 6(glosow:16)-+
patrz w motocykle, lusterka są wszędzie

Gany
2013-07-17 05:44:31
Ocena: -5(glosow:25)-+
Moim zdaniem winni są razem. Samochód któremu się wydaje że jedzie szybko i wali lewym (i blokuje szybszych) oraz motocyklista który mógł go wyminąć z prawej i pojechać dalej(a wolał się kłócić i pokazać że jest królem szos) . Pozdrówka

vacarius
2013-07-17 02:46:22
Ocena: 1(glosow:15)-+
Lewym pasem się nie jeździ ale też nie wyprzedza się z prawej. A po za tym gdyby motocyklista nie przekraczał dozwolonej prędkości to nie miałby problemów z zajętym lewym pasem.

Nick-T_00
2013-07-17 07:57:03
Ocena: 1(glosow:15)-+
"Nie wyprzedza się z prawej" - jakaś podstawa prawna?

Iradalin
2013-07-17 08:17:42
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (Dz.U. Nr 58 poz. 515 z 2003r - tekst jednolity), wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, na jezdni jednokierunkowej, na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub "trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku". Nie wiem czy obowiązująca ustawa ale raczej się to nie zmieniło.

miken1200
2013-07-17 09:13:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Iradalin: ten przepis obowiązuje nadal.

Nick-T_00
2013-07-17 11:56:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jednakowoż ustawa o drogach publicznych definiuje autostradę jako drogę wyposażoną przynajmniej w dwie trwale rozdzielone jednokierunkowe jezdnie, a pasy ruchu na autostradzie są wyznaczone. Wynika z tego, że, zgodnie z art. 24 ust. 10, można wyprzedzać na autostradzie z prawej strony.

Nick-T_00
2013-07-17 12:28:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja pytałem o podstawę prawną dlaczego na podanym filmie nie można wyprzedzać z prawej a dostałem podstawę prawną, że jednak może.

vacarius
2013-07-17 14:33:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na drodze trzeba mieć wyobraźnie. Kilka przepisów brakuje. Pewnie dlatego ze nie było autostrad kiedy te przepisy powstawały. Były tylko drogi na których można jeździć 110km/h. A po autostradzie można jechać 140km/h. I nie było motorów które jeżdżą 250km/h. I weź taki motor wypatrz który za tobą skacze z pasu na pas. Włączysz migacz raz mignie zjednasz na lewy który był pusty a tu po sekundzie okazuje się ze nie jest pusty bo jakiś motor znalazł się tam w ułamek sekundy bo zapierdala 250km/h. Przez tych co wyprzedzają z prawej kierowcy dłużej złamują lewy bo chcą się upewnić ze nic ich nie wy

Nick-T_00
2013-07-17 14:43:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziwne rzeczy opowiadasz. Kodeks drogowy zmienia się permanentnie. Pytałem o przepis, a ty mi piszesz o wyobraźni.

patrolek
2013-07-17 01:38:11
Ocena: 12(glosow:18)-+
Pajac chciał przykozaczyć, ale nie spodziewał się, że sam się czegoś nauczy. Motocykle lepiej hamują niż samochody :) Pozatym koleś samochodem nieźle zapierdzielał i żeby nie ten wieśniak, to w momencie zderzenia wyprzedzałby cysternę. To którym pasem miał jechać jak nie lewym?

angungix
2013-07-17 01:01:47
Ocena: -4(glosow:12)-+
ci co minusują, są to właśnie ''świetni'' kierowcy, co nie wiedza nic na temat zmiany pasa z lewego na prawy... żałosne... wystarczy wyjechać gdzieś na trase szybkiego ruchu i nie trzeba długo takich ''blondynów, blondynek'' szukać...

brawur
2013-07-17 06:49:37
Ocena: 8(glosow:14)-+
Ograniczenia są, są! Motocyklista złamał przepisy. Poza tym lewy pas nie służy do "zapie#$@^a" , więc temu chłopcu na żółtym skuterze powinni odebrać prawo do kierowania wszelkimi pojazdami. Pozdrawiam Cię "świetny" kierowco.

angungix
2013-07-17 00:59:57
Ocena: -4(glosow:10)-+
ci co minusują, są to właśnie ''świetni'' kierowcy, którzy nie wiedzą nic na temat zmiany pasa z lewego na prawy... żałośne...

laxygen100
2013-07-18 00:40:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda, ale jak czytam te komenty to sam zacząłem wątpić!

angungix
2013-07-17 00:58:00
Ocena: 4(glosow:10)-+
ale jedzie taki baran jeden lewym pasem, chociaż prawy ma wolny, a jeśli widzi, że ktoś siedzi mu na dupie, to powinien zjechać... motocyklista trochę miał racji, ale niestety przegiął :P

Sebo30
2013-07-17 00:50:15
Ocena: 6(glosow:10)-+
no i przez takich idiotów mamy opinie motocyklistów nie ciekawą...

chudy92
2013-07-17 00:34:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
Motocyklista nie paczał w lusterka :/

adi_1
2013-07-17 00:24:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
Chciał to ma pacan jeden...

mejdej665
2013-07-17 00:18:49
Ocena: -13(glosow:33)-+
Właśnie widać jakim pajacem był kierujący samochodem święta krowa jedzie 80km/h lewym pasem i w lusterka nie patrzy szkoda tylko że motocyklista nie jechał tirem

mineralki1980
2013-07-17 01:09:24
Ocena: -2(glosow:12)-+
w lusterkach jest "martwe pole"tir osobowki nie zauwazy jak i osobowka motocykla(jeszcze jak napina 140)jak masz motor to pomysl kolego

patrolek
2013-07-17 01:21:26
Ocena: 6(glosow:14)-+
I co ma patrzeć w lusterka cały czas? A może lepiej patrzeć przed siebie podczas jazdy. Dobrze, że mu przywalił, żeby nie było, że jestem stronniczy - sam jeżdżę motorem :)

jko69
2013-07-17 00:10:11
Ocena: 11(glosow:17)-+
Bardzo dobrze się stało. Właśnie dlatego warto mieć rejestrator.

przegal
2013-07-17 00:01:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
i bardzo k**wie dobrze!!

Cyber69
2013-07-16 23:28:53
Ocena: 9(glosow:15)-+
Od pouczen jest policja a rowerkiem sie takich hamowań nie robi no chyba ze chce zginac..

wiochocholik
2013-07-16 23:08:57
Ocena: 10(glosow:24)-+
nie wiadomo czemu nie jechał prawym pasem może ten kretyn na hulajnodze przeszkadzał, fura cała pajaca się zmiecie do worka, sam bym tak zrobił, BRAWO. niech wiedzą że nie królują na szosie.

Iks676
2013-07-16 23:07:33
Ocena: -5(glosow:19)-+
Jeśli chcecie wiedziec to obowiązuje ruch prawostronny, motocyklista chciał pouczyc kierowce, ale cos mu to nie wyszło.

mineralki1980
2013-07-17 01:01:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
taka mala wojna,motocykliste rowniez obowiazuje ruch prawostronny ale ze mu pas zastawili to ma focha.wsiadam na motor ,wlaczam myslenie a nie tylko lewy pas-hulaj dusza piekla nie ma-nie teraz to nastepnym razem do nieba pojdzie jak niejeden kozak z kaskiem na glowie-jest predkosc,motor waski,lusterka nie wszystko pokazuja -dobry motocyklista to rozwazny motocyklista.a ten na filme focha strzelil bo panem na drodze byl:)

mur13l
2013-07-16 23:06:49
Ocena: 8(glosow:12)-+
Jak to u ruskich to jeszcze pewnie poszedł mu wpie*dolić :)

toudi1303
2013-07-16 23:01:37
Ocena: -8(glosow:22)-+
no to chyba kierowca samochodu dał dupy i nie jechał prawym pasem, obowiązuje ruch prawostronny!!!!!!!!!!!!!!! co za debil !!!!!!!!!!

Kamilskoczylas1
2013-07-16 22:48:59
Ocena: 13(glosow:15)-+
Miał rejestrator więc ma dowód przed policja co idiota wyprawiał

wm4222
2013-07-16 23:11:32
Ocena: -14(glosow:24)-+
ma dowód że wjechał mu w dupe:)

krystian2004
2013-07-16 22:37:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Mądremu motocykliście" można już tylko zaśpiewać : "Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia, życia, słodyczy i nadziejo nasza, witaj..."

erniej
2013-07-16 22:28:59
Ocena: -14(glosow:14)-+
Ciekawe kto wstawił ten film na youtube. Jeśli łysol z katamarana, to szczyt idiotyzmu- może się spodziewać dziwnych zwrotów akcji :-)

adriansad
2013-07-16 22:21:29
Ocena: 10(glosow:12)-+
prosil - pocałuj mnie w dupe - to go zderzak cmoknął. sam sobie winien. mógł w ładniejszy sposob zwrócic uwage kierowcy samochodu i byloby ok.

wm4222
2013-07-16 22:09:08
Ocena: -18(glosow:28)-+
Nawiązując do innych komentarzy: faktycznie zbyt gwałtownie zahamował i nie pomyślał, [ale kto w tyłek wali ten płaci:)] ale każda CIOTA jadąca lewym pasem (czy w miastach, czy na A2) jest ciotą!!! a jak zapomina którym pasem jedzie, to niech nie jedzie łajza!!!

krystian2004
2013-07-16 22:28:27
Ocena: 18(glosow:24)-+
Kierowca auta jechał lewym i to sądząc po słupkach bardzo szybko a motocyklista mógł go śmignąć prawych i nie robić teatru ...A tak potwierdził tylko że motory-ścigacze nie powinny być dostępne dla każdego ... Fiziował to teraz będzie szczał przez rurkę do końca życia... To nie gra komputerowa tylko autostrada. Kto tego nie rozumie niech da sobie spokój z prawem jazdy.

lslodko
2013-07-16 22:38:20
Ocena: 14(glosow:16)-+
niekoniecznie - ostry , bezzasadny manewr hamowania bezposrednio przed maska samochodu ( ktoremu sam sie bezposrednio przed maske wpiep... )- mialem taka sytuacje w Niemczech - ten przede mna plakal i placil - to ja bylem poszkodowanym wg niemieckiej policji.

lslodko
2013-07-16 22:40:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
oczywiscie bez kamerki to ja bym plakal

mejdej665
2013-07-17 00:22:30
Ocena: -4(glosow:8)-+
Krystian2004 Ty pajacu! Jak mógł go śmignąć prawym pasem??? Pytam się jak??? Masz Prawo jazdy?

krzysiekpli
2013-07-17 09:45:39
Ocena: 5(glosow:7)-+
madej665 ty pacanie on juz to zrobił tylko zamiast jechac dalej zaczął stwarzac zagrożenie poprzez zajechanie drogi i blokowanie auta, więc wypadek sam na siebie sprowadził, ile masz lat że nie rozumiesz tego co widzisz??

mareksz78
2013-07-16 22:07:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
haha h.. z motycyklistą ale czy zderzak cały :)

rzeznianumer5
2013-07-16 21:50:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ciekawe co było przedtem. Bo ta sytuacja chyba nie est obiektywnie pokazana.

Pawlik987
2013-07-16 21:47:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po 1 Rosja...:P (tam bez tej kamerki chyba nie da sie zyc ) Koleś rozwalił mnie gdy najpierw obejrzał szkody w aucie :P

atama.n
2013-07-16 21:32:10
Ocena: -4(glosow:8)-+
dj_stefan wg Ciebie 99 procent motocyklistów to debile? Gdzie uczyłeś się matematyki? W Bangladeszu? Stawianie wszystkich pod jednym murem? Tak działa islam. Wbijcie sobie do głowy, że są także inni, normalni uczestnicy ruchu, a nie sami napaleńcy na ekstremalną jazdę po pijaku.

grrrabierz
2013-07-16 22:42:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Hipokryta "Tak działa islam" sam ich umieściłeś w jednym worze a innych posądzasz o to że szufladkuje :P buhaha ha

Norak
2013-07-16 21:27:34
Ocena: 8(glosow:10)-+
Samochody są wszędzie. Popatrz w lusterka dwa razy.

jaj145
2013-07-16 21:25:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Andzia222
2013-07-16 21:21:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Welcome to Russia

pironet12
2013-07-16 20:55:06
Ocena: 15(glosow:19)-+
nie jeden z was cisł po autobanie i poprostu zapomniał o prawym pasie ale założe sie ze koles na motorze poper..dylał i znalazł sie w sekundzie za autem a kolesgo poprostu nie zauważył jechanie lewym pasem to wykroczenie ale to co koleś odjeb... na motorze to już kretyństwo ...ja jeszcze bym mu miche oklepał bo mogło dojśc do powarznego karambolu przez takiego debila

ks.proboszcz
2013-07-16 20:53:46
Ocena: 3(glosow:13)-+
Oboje to kretyni myślący każdy, że większy z niego kozak.Jeden bezmyślnie blokuje lewy pas, drugi nie myśląc o możliwych konsekwencjach chce utrzeć mu nosa. Totalny brak myślenia.

krystian2004
2013-07-16 22:35:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jedziesz autostradą co najmniej 160 km/h i czasami nie zauważysz motocykla w lusterku który zbliża się bardzo szybko - bo sobie leci np.240km/h . To co zrobił motocyklista - nie chce mi się komentować... Przy takich prędkościach się nie pręży muskułów tylko myśli bo może ktoś zginąć...

akira85
2013-07-16 20:50:14
Ocena: -30(glosow:34)-+
wolał go zabic niz zjechac na prawy pas co za łysy ciul

Norak
2013-07-16 21:26:32
Ocena: 11(glosow:15)-+
Gdybym miał wyprzedzać tą cysternę, też wolałbym być na lewym pasie.

Puchalke23
2013-07-16 20:22:52
Ocena: 25(glosow:33)-+
Sam jestem motocyklistą ale w tym przypadku dobrze tak chu***wi.

mariodec23
2013-07-16 20:15:51
Ocena: -28(glosow:42)-+
:)fajne komentarze tylko że jak gość pokaże nagranie policji to się pogrąży. Jazda niewłaściwym pasem ruchu, lusterka też są dla niego tylko wyposażeniem dodatkowym jak prawdopodobnie dla wszystkich którzy uważają że to wina motocyklisty. W dodatku jak już został wyprzedzony to nie zachował bezpiecznej odległości i oczywiście jako super kierowca nawet nie zdążył zareagować na zagrożenie na drodze bo jako król lewego pasa nie musi używać hamulca. A motocykliście coś prawdopodobnie wyskoczyło albo ktoś przed nim zahamował:) i będzie miał rację

kaczorro5
2013-07-16 20:54:45
Ocena: 14(glosow:20)-+
A nie pomyślałeś, że może koleś wyprzedzał jakąś ciężarówkę a ten gość z tyłu na tym motorze go poganiał? Też bym się wkurwił. Możecie mnie hejtować, ale niektórym motocyklistom to się wydaje, że są panami na drogach, oczywiście nie wszyscy ;) BTW, mógł mu nie hamować

jaj145
2013-07-16 21:27:27
Ocena: 3(glosow:9)-+
pogrążasz to się ty ze swoją ludową wiedzą

madmind
2013-07-16 21:58:28
Ocena: 10(glosow:14)-+
Nie masz racji bo nagranie ewidentnie pokazuje ze motocyklista spowodowal wypadek i to jego wina jest bezsprzeczna.

mariodec23
2013-07-17 06:52:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Powiem krótko, kierowca to typowe zachowanie cioty która jak już zrobiła prawko to gdzieś ma innych kierowców i przepisy bo lewy pas jest od wyprzedzania a wyprzedzał to motocyklista jego jakby ktoś nie widział a czasu miał od cholery żeby zjechać. No ale niestety takich leszczy jest na pęczki co na nauce za dużo prawym pasem jeździli i sobie odbijają jak już sobie prawko kupią

arigatogomenasaj
2013-07-16 20:04:14
Ocena: 4(glosow:12)-+
Tępić takich baranów ( motocyklistów ) ^^ !

Twistqr
2013-07-16 20:03:04
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tompol9
2013-07-16 19:47:38
Ocena: 5(glosow:5)-+
Panie Władzo! cofnął mi

kokoon
2013-07-16 19:29:34
Ocena: 8(glosow:22)-+
I bardzo dobrze. Sam już miałem do czynienia z takimi baranami co mnie chcieli edukować na drodze i hamowali gwałtownie przed nosem bo coś im się nie podobało. chętnie bym im wtedy też zaparkował w dupę ale jak tu udowodnić debilowi jak się nie ma nagrania tak jak w tym przypadku.

mikoss
2013-07-16 19:16:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
i ma debil za swoje !

ssij_mi_jaja
2013-07-16 19:14:46
Ocena: 6(glosow:24)-+
nie popieram zachowania motocyklisty ale kierowca samochodu blokował lewy pas !

Twistqr
2013-07-16 19:53:53
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

terrarysta1910
2013-07-16 19:56:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

faille
2013-07-16 19:12:57
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-07-16 19:06:50
Ocena: 1(glosow:15)-+
Przegięcie z tym że cisnął lewym pasem gdzie prawy był wolny, ale motocyklista jeszcze większy debil, myśli że jak ma motor to jest taki zajebisty, najgorsze jest jak taka frajerownia ciśnie się w korkach między autami i zahacza o lusterka. Także kierowca: brawo, ale mi by było szkoda samochodu

sodoms1
2013-07-16 19:28:26
Ocena: -5(glosow:17)-+
A co w korkach zabrał ci miejsce? albo urwał ci ktoś lusterko? to nie pitol takich pierdół mała

frmaciek
2013-07-16 19:31:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
motocykl motor to masz w pralce!!!

dw90
2013-07-16 19:57:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Frajerownia? Ustąp miejsca to każdy podziękuje chyba, ze nie jest motocyklistą. Jest ich na tyle mało, że nawet kilku sekund przez takiego nie stracisz.

michalski75
2013-07-16 20:00:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-07-16 21:09:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sodoms: urwać nie urwał ale był cham co się bezczelnie oparł o masek mojego samochodu bo już nie mógł sie przecisnąć dalej, więc nie pitol pierdoł znaffco. A dw90 o jakim ty ustąpieniu miejsc pierdolisz? Jak motocykl ciśnie między samochodami to gdzie mam go niby puścić nawet gdybym chciała? Nie wiem do czego odnosi sie Twój światły wniosek wogóle...

sodoms1
2013-07-17 17:38:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
SŁUCHAJ NO TY MAŁA PIPKO JAK JEDZIESZ PRAWYM PASEM TO PRZYKLEJASZ SIE DO PRAWEGO PASKA JAK NA NAUCE JAZDY KAŻDEGO UCZYLI. Wtedy dla każdego znajdzie się miejsce, a na lewym możesz się trzymać lewej krawędzi. Gdybyś tak robiła to nikt by ci się na maskę nie opierał. No chyba, że jesteś królową szos i walisz w sam środek bo się nie mieścisz między paskami:))

Justyna0810
2013-07-17 19:30:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Justyna0810
2013-07-17 19:35:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
sodoms1 ty pieprzony szmaciarzu, oprócz mnie są inni użytkownicy ruchu, aż mi rece opadają na Twój tok "myślenia. Drogi są jakie są, ja stałam prawidłowo ale dalej stały obok siebie dwa duże samochody więc nie miał jak sie przecisnąć i oparł sie o moją maskę- nie wiem dlaczego, ale NIE RAZ widziałam jak szorują ochraniaczami po innych samochodach i zahaczają o lusterka więc ZAMILCZ bo W DUPIE byłeś i GÓWNO widziałeś a komentujesz coś czego świadkiem nie byłeś, to takie polaczkowate aż się rzygać chce na takich jak Ty.

sodoms1
2013-07-18 17:08:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie irytuj się bo ci żyłka pęknie:) raz mi jedna laska zajechała drogę bez kierunkowskazu na ciągłej. Czy to znaczy że wszystkie laski jeżdżą jak niedołęgi????Tak samo w autkach jak i na motocyklach trafiają się fajfusy więc luzuj malutka:))

dw90
2013-07-18 22:09:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sądząc po poziomie tutaj zaprezentowanym, to wcale się nie dziwię, że nikt Cię na drodze nie lubi (pewnie nie tylko) Justyna0810

sodoms1
2013-07-18 22:48:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolejna pipa pfff która nie zrozumiała ,że nie wszyscy są chamami na drodze

Yazgool
2013-07-16 19:04:56
Ocena: 15(glosow:21)-+
Ten oto filmik, to idealny dowód na to że motocykliści nie są zbyt inteligentnymi uczestnikami ruchu drogowego. Fakt, blokowanie lewego pasa to chamstwo, ale jak niski iloraz inteligencji trzeba mieć, by zajechać drogę motorem, pojazdowi warzącemu lekko 1500kg, którego droga hamowania i wytrącania prędkości w porównaniu do takiego motoru, jest o wiele dłuższa... na nerki to ten motocyklista się nada, bo mózg to raczej do niczego był jeszcze przed wypadkiem... pozdro dla urywaczy lusterek

PaniKitsune
2013-07-16 19:33:05
Ocena: -5(glosow:17)-+
Motocykliści nie są zbyt inteligentni. Skąd wiesz? Przeprowadzałeś badania środowiskowe? Spójrz na siebie.

zakiluzz
2013-07-16 19:02:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Szymon1662
2013-07-16 18:55:04
Ocena: 8(glosow:18)-+
To nie jest wina kierowcy, ma nagrane w razie przyjazdu policji że to ten idiota na motorze celowo hamował przed nim, prowokując go. Według mnie kierowca dobrze zrobił, nie ma rady na takich cwaniaków niż jeszcze większy cwaniak. :)

atama.n
2013-07-16 18:54:39
Ocena: -27(glosow:37)-+
Głupek głupkiem, ale wbijcie sobie do łbów jedno- zderzenie lub potrącenie motocyklisty to nie jest wypadek, to jest PRÓBA ZABÓJSTWA!!!!!!!!!!

UkaRZ
2013-07-16 19:03:57
Ocena: 16(glosow:24)-+
A Ty wbij sobie do łba jedno - wk.rwianie przez motocyklistów kierowców samochodów i nie stowanie się do przepisów ruchu drogowego to PRÓBA SAMOBÓJCZA!!!!!!!

dj_stefan
2013-07-16 19:14:21
Ocena: 0(glosow:14)-+
99% motocylklistów to debile mających się za panów szos. Nie jest mi żal gdy któregoś ubywa bo zapewne sam się o to prosił. I tak - wiem jak to jest bo sam przez ładnych kilka lat jeździłem ale nie tak!

frmaciek
2013-07-16 19:33:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
dj_stefan: założę się że nigdy nie siedziałeś na motocyklu a co dopiero jechać nim...

mcebury
2013-07-16 19:40:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ta... A gwałt to zadowolenie znienacka...

Twistqr
2013-07-16 19:55:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Piwera
2013-07-17 17:51:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
ty stefan tyś jeździł ale chyna na taczkach po swoich wiejskich dyskotekach tyle Ci powiem bo byś takiego pier**lenia nie pisał dobrze wiemy że dużo jest idiotów na motocyklach ale wcale nie mniej siedzi ich w drogich furach bo tatuś kupił także ogarnij swój bezmózgi łeb i zabierz przeszczepy z klawiatury bo trąca pajacem...

mpeer
2013-07-16 18:49:13
Ocena: -10(glosow:22)-+
Kierowca to pi**a, bo mysli, że jak jedzie 200 km/h(widać, że wolno nie jedzie) to nie ma szybszego i zapomniał o czymś takim jak prawy pas. Nie mówiąc już o lusterkach.

mercedess
2013-07-16 18:48:00
Ocena: -5(glosow:17)-+
Bezmozdzy motocyklisci sa wszedzie, ale po co jeszcze wiekszy debil jechal lewym pasem?!

leon133
2013-07-16 18:42:45
Ocena: -8(glosow:14)-+
a CI co tu mowia o racji kierowcy to takie same barany

rzyletka
2013-07-16 18:46:06
Ocena: 4(glosow:10)-+
Racja nie racja, takich rzeczy się ludziom nie robi. Chciał motor zrobić mógł zarobić, a nie się tak nadstawiać. Dla mnie chamstwo motocyklisty.

leon133
2013-07-16 18:41:14
Ocena: -5(glosow:9)-+
o to chodiz chlopkai pierdolo..na oferma mistrz lewego pasa uczepi sie i nie odpuszcza pierdolic frajera auta motocyklista brawo tepic frajerstwonie potrafi jezdizc do taczke w reke

BJXLP
2013-07-16 18:36:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
Tylko zwróćcie uwage ile czasu osobówka jedzie lewym, spokojnie mógł jechać przez ten czas prawym, a motocyklista by go wyprzedził, ale 99,9% kierowców na autostradzie uznaje 2 typy pasów: prawy dla ciężarówek, lewy dla osobówek i można jechać do bólu tym pasem. Ile razy widze jak prawy wolny, a lewym jedzie samotna osobóweczka. Ruch prawostronny to pojęcie o którym wielu kierowców nie ma pojęcia.

kosibek
2013-07-16 18:35:12
Ocena: 2(glosow:14)-+
uważaj pojeby na motorach są wszędzie

Baron_Sanedi
2013-07-16 18:35:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
"miszcz" lewego pasa haha

orzel77
2013-07-16 18:33:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mpeer
2013-07-16 18:51:26
Ocena: -9(glosow:15)-+
W tym przypadku bardziej wyobraźni zabrakło kierowcy samochodu. jakby sie trzymał prawego wolnego pasa nie byłoby sprawy.

krzysiekpli
2013-07-17 09:53:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
mpeer tak kierowca auta namówił motocyklistę żeby mu zablokował drogę poprzez bezzasadne hamowanie co doprowadziło do kolizji, no przecież telepatycznie mu nakazał zahamować przed swoim zderzakiem

mpeer
2013-07-17 16:33:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie, ale jakby jechał prawym pasem motor niemusiałby go wyprzedzać z lewej. Wyminąłby go i pojechał dalej. Do całego zdarzenia by nie doszło. Nie bronie motocyklisty, tylko jade po kierowcy, bo blokowanie lewego pasa to najgorsze i niestety częste zjawisko na drogach. Mysli, że leci szybciej niż wolno to jest kozakiem i nikt gonie wyprzedzi. Prawy pas przez cały filmik byłwolny!

pentiumpl
2013-07-16 18:32:13
Ocena: 2(glosow:12)-+
STOP wiesniakom na motorach!

galgan25
2013-07-15 18:34:32
Ocena: 13(glosow:17)-+
Motocyklista chciał pokazać co potrafi no i się doigrał. Ruch prawostronny oczywiście obowiązuje ale to nie oznacza że wolno mu było zajeżdżac drogę osobówce! Pajac pajacowi pajacem.

NIE_dla
2013-07-15 12:37:00
Ocena: 0(glosow:12)-+
Blokował lewy pas autem i tyle,resztę widać na filmie

oley86
2013-07-15 11:00:43
Ocena: 11(glosow:25)-+
Faktycznie bo bardzo mu przeszkadzał... Mógł go wyminąć i jechać dalej. Auta nie rozpędzają się do 300km/h. Bardzo gnojowi dobrze - skoro obowiązuje ruch prawostronny to dlaczego idiota na motorze nie wrócił na prawy pas... Tak kończą gówniarze, którym starzy kupują 200 konne ścigacze. Myślą, że droga należy do nich. Jeszcze bym podbiegł i frajera kopnął. Ale wystarczy, że była kamerka. Nie dość, że motorek ze swoich trza naprawić - to jeszcze auto.

beeveer
2013-07-15 11:45:35
Ocena: -13(glosow:27)-+
widać że spałeś na kursie prawka. wyprzedzanie z prawej jest zakazane(wyj USA), w polsce kosztuje 300 pln. jeśli podczas wyprzedzania z prawej osobówka by go walnęła - a mam prawo domniemywac że jej kierowca jest ślepy - też wina motocyklisty. łajza w osobówce powinna wiedzieć, że nawet jesli jedzie 200km/h to są szybsi od niego, a prawo nakazuje mu jechać prawym pasem. na miejscu motocyklisty stłukłbym mu ryja, bo winnym wypadku zostanie uznany motocyklista.

oley86
2013-07-15 20:14:42
Ocena: 13(glosow:19)-+
Podejrzewam, że ja wiecej jeżdżę niż masz lat, ale niech Ci będzie... po primo... już widzę jak jedziesz 200km/h prawym pasem, musiałbyś jechać slalomem prawy, lewy, prawy, lewy. Podejrzewam, ze jak by motokiem siadł mu na dupce, to w wolnym fragmencie by go puścił. Po secundo - jesli motor popylał 300 a auto 200 to wiesz ile to jest różnicy w metrach? Podpowiem Ci. - to 27,7m na sek. Dobry kierowca spogląda w lusterko srednio co 5sek. W tym czasie motor zbliżył się o??? Prawie 140m!!! 10% winy kierowcy auta, 90% debila. Bo to nie jest motocyklista. Motocyklistów szanuję na drodze.

beeveer
2013-07-16 18:31:13
Ocena: -3(glosow:7)-+
akurat rzadko się zdarza, że osobówka jedzie 200 motocykl 300. z reguły jest to 160/200. jakoś na filmie nie widziałem, żeby lewy pas był zajęty. jak widać czasu wystarczyło spokojnie na wyprzedzenie. też się zaliczasz do buców, ktorym ciężko zaakceptowac, że są injni, szybsi na drodze? i dobry kierowca kątem oka zawsze widzi co się dzieje w lusterku. na kilometry też się nie licytuj, za młody jesteś, a od rozwożenia makaronu za dużo doświadczenia nie zdobędziesz.

zwierzak250477
2013-07-16 18:44:17
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mcebury
2013-07-16 19:37:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wyprzedzać z prawej strony można tylko na drogach jednokierunkowych... Drogi szybkiego ruchu, autostrady, drogi ekspresowe to są drogi dwujezdniowe jednokierunkowe więc wyprzedzać można z każdej strony.... Pie(rdo)lisz o spaniu na kursie prawka, a sam widzę że chyba jesteś niedośpiał... A pajac na tym dwukołowym gównie jak mu nie pasowało zamiast w ch(u)ja walić to mógł osobówkę strąbić, fakersa pokazać i pojechać.

oley86
2013-07-17 10:06:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak ~beeveer, należę do tych buców... tylko, że ja to ich jeszcze próbuje "strącić" bokiem jak mnie wyprzedzają... Mnie nikt nie wyprzedza, jak rozwożę makaron! Nawet jak jadę 20 km/h autostradą... Śmieszą mnie do łez takie wypowiedzi. Jak byś jeszcze chciał wiedzieć wożę ten makaron na B na C i na C+E, no ale przecież to zbyt małe doświadczenia... Aha! i taka mała podpowiedź. Nie ma czegoś takiego jak "kąt oka". Więcej - rozpędź się kiedyś do 220-240 a potem zastanów się ile razy spoglądałeś w lusterko :) 3-razy rzadziej niż zwykle... taki dziwny trick a działa, nie?

killero86
2013-07-15 08:41:22
Ocena: -17(glosow:37)-+
Z tego co tu widać to kierowca to frajer, nie wie że obowiązuje ruch prawostronny. A motocyklista chciał go tego nauczyć, tylko natrafił na zbytnio opornego na wiedzę. Żal.

oley86
2013-07-15 20:20:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przeczytaj komentarz wyżej, bo nie będę się powtarzał...

Yazgool
2013-07-16 22:46:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
oporny na wiedzę to chyba był motocyklista... jak mało rozgarniętym trzeba być by gwałtownie hamować motorem przed rozpędzonym samochodem! Logiczne jest że auto nie wyhamuje na czas! Motocykliści won do szkoły na fizykę!

dave1978
2013-07-15 07:43:24
Ocena: 160(glosow:224)-+
fura cała? cała. To idę looknąć czy zabiłem pajaca...hehe

martenscool
2013-07-17 12:08:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
I dobrze tak frajerowi! Tak powinien skończyć każdy cwaniaczek, który myśli, że jest panem drogi :D :D :D P.S. Też bym najpierw auto sprawdził :P

miszcz82
2013-07-15 07:39:16
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ptaku110
2013-07-15 01:06:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
dobrze!!

Cyber69
2013-07-15 00:46:00
Ocena: 2(glosow:22)-+
Jednego pajaca mniej...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bo padało...
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Wandal dostaje w twarz cegłą

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0