Ukryj komentarze(268)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
guciek90
2013-07-18 15:16:21
Ocena: 17(glosow:17)-+
to raczej nie powinno trafic na wioche tylko do telewizji jako spot reklamowy (ostrzegawczy).... jestem ZA!!!
trentilvbidt
2013-07-28 20:48:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
mehmedy precz i tyle. Oni nie powinni mieć prawa osiedlać się u nas
Patryk1981pl
2013-07-28 12:11:21
Ocena: -8(glosow:8)-+
Taki Kozak a twarzy się boi pokazać;))hahah odważny;)
whatwouldbe
2013-07-27 08:44:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
jedna sprawa tylko - skoro tacy patrioci to czemu nie mogą nazwać swojej ligi po polsku tylko po angielsku, hęęę ?
Elektromagik
2013-07-23 21:19:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jestem z wami gdy trzeba będzie im zrobić z dupy jesień średniowiecza.Brawo.Rodacy musimy bo inaczej nas zaleją jak kraje w filmie wymienione.
romanWioska
2013-07-24 00:03:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
po co żeby zapomniał o co walczy i siadł na dupę ? Po której stronie jesteś ??
polszczena
2013-07-21 21:27:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bardzo madre !! Popieram tego faceta. Muslin jest nie tylko religia to takze polityka I styl zycia, ktory nie powinnien byc istniec w krajach europy.
Roberto102
2013-07-21 09:03:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gościu mówi dobrze-nie boi się mowić prawdy a tym co wypisują poniżej głupoty na niego i nie mają nic do muslimów to niech czekają aż za kilka lat zgwałcą ich córki,zadźgają synów i spalą rodziców to może wtedy otworzą oczy na realia jakie mogą zapanować
unospin
2013-07-19 23:24:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
JEST TYLKO 1 SPRAWA - Ciapuchy do nas nie przyjada - bo to leniwe skurw... i zyja tylko dzieki zasilka na dzieciaki ( siedza w chacie i sie mnoza na potege )
W krajach zachodnich europy sa wysotkie dodatki na dzieci.. a u nas z tym jest bardzo krucho i bardzo watpie zeby oni do nas przyszli. Przynajmniej w takiej liczbie jak w UK czy Francji
sebi1979
2013-07-19 21:16:46
Ocena: -2(glosow:12)-+
Przepraszam! O jakiej "naszej religii" ON mówi? Na pewno nie o Chrześcijaństwie,bo z tego co wiem to została ona wprowadzona siłą,gwałtem,mieczem i ogniem w naród słowiański mający już swoje wierzenia,byliśmy społeczeństwem prawie idealnym i wszystko szlag trafił.WSZYSTKIE RELIGIE MONOTEISTYCZNE POWSTAŁY W JEDNYM MIEJSCU,ŻADNA Z NICH NIE JEST CHOĆ UŁAMKIEM NASZYCH DAWNYCH WIERZEŃ.
Krzysiak
2013-07-21 10:03:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
I w ogole to jak widac na coraz to nowych przykladach - pewnych rzeczy sie pewnym ludziom zwyczajnie nie da wytlumaczyc i czasem trzeba to zrobic, chocby ogniem i mieczem dla ich (a przynajmniej ich dzieci) dobra. Nie zdziwie sie jak w koncu dojdzie do jakiegos globalnego konfliktu miedzy glownymi religiami.. Tak odmienne swiaropoglady bardzo nie lubia koegzystowac obok siebie.
daqwid2727
2013-07-19 15:43:46
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Diez
2013-07-20 05:41:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
@king_gr sadze ze to nastepny dzieciak, ktory naprawde nie wie co to jest ateizm.
PS. daqwid a ty jakie masz prawo oceniac jakakolwiek religie ? Rozumiem ze przeczytales z minimum 100 ksiazek o fizolofi, 30 o islamie i 10 o katolikach ze masz prawo krytykowac religie? I swiadomie uznalez ze jestes ateista?
Asmodei
2013-07-22 15:04:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Powtarzam i będę powtarzać - ile pseudoateistów zostanie jak nagle ( co i było by bardzo słuszne ) święta kościelne obowiązywały tylko osoby wierzące ?? - co za tym idzie 70% dni wolnych od pracy czy szkoły przestałyby obowiązywać osoby nie wierzące . W święta bożego narodzenia , czy Wielkanoc Gimbazjada szorowałaby do szkoły - przecież wolne im się nie należy skoro są ateistami . I wtedy ciekawy jestem ilu z nich by się tak szczyciło swoim ateizmem , czy agnostycyzmem .
pierdek1988
2013-07-19 14:09:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
podpisuje sie pod tymi slowami
Andendur
2013-07-19 09:16:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
prawda jest taka, że aby zapobiec islamizacji musielibyśmy mieć Polsce średnio w każdej rodzinie około 12 dzieci albo każdego muzułmanina wykastrować. w Europie ich siła tkwi w dzieciach. proponuje zapoznać się ze statystykami narodzin dzieci w rodzinie rdzennej Europejskiej a muzułmańskiej. przykro mi to pisać ale sytuacja nie wygląd ciekawie.
Maestro82
2013-07-19 08:54:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ma rację...nie pozwolimy tym małpom zalać Polskę falą islamu.Niech qrwy spróbują się panoszyć.Poczują na garbach kije i żelastwo.Zauważcie,że to jest polityka tak na prawdę.Plan jest taki,że morusy posługując się religią i wykorzystując prawa mówiące o tolerancji chcą zislamizować ile się da.Podstępny atak na europę,na krainy białych.Po prostu NIENAWIDZĘ tych zasranych brudasów.
Zba72
2013-07-19 02:57:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Koran wcale nie namawia do morderstw, wojen itd. Powoduje to zła interpretacja koranu przez islamskich fanatyków religijnych, których jest większość. Fanatyków religijnych mamy też w Polsce, lecz na szczęście w zdecydowanej mniejszości. Zaczynam nawet myśleć że ekspansja islamistów do europy to jakieś cholerne rozmieszczanie sił, by zaatakować w dogodnej chwili i nazwać to jihadem. Dobry islamista, to taki który siedzi sobie w swoim domku i czyta koran.
Mirami8818
2013-07-18 21:45:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie wazne czy pokazal twarz czy nie, przynajmniej ma odwage powiedziec co mysli, ja sie z nim zgadzam,nie jestem rasistka ale niemiłosiernie mnie irytuje to, ze obcokrajowiec taki przyjedzie do Polski i sie panoszy jakby byl u siebie. Jak mozna narzucac komus swoje poglady, obrazac, wpieprzac sie jak swinia, nakazac zmienic wiare...nie da sie tak! Czy my tak robimy? Niech sobie wierza w co chca i robia co chca ale u siebie... moze jeszcze Nas zaczna rzucac lwom na pożarcie? Nasi, ktorzy walczyli o wolna Polske sie w grobach przewracaja. Czy to nigdy juz nie bedzie normalnie? tak jak bysmy chc
algo22
2013-07-18 20:36:19
Ocena: 4(glosow:10)-+
Żal i smutek. Uważacie, że wystarczy pokrzyczeć przed meczetem, że nie chcemy muzułmanów w naszym kraju załatwi sprawę. Ludzie, puknijcie się. Problemem Europy jest respektowanie praw muzułmańskich a nie ich obecność jako taka. Chcą mieć meczet niech mają. Problemem jest sytuacja w której zaczynają tworzyć swoje enklawy, bądź też wymuszają na rządach danych Państw by prawo Szariatu obowiązywało na danym terenie. Należy naciskać na nasz rząd aby nie przystawał na tego typu postulaty. Zresztą Polsce to nie grozi. Nasz kraj jest tak zacofany, że żadna nacja nie zechce go przejąć.
HadesTychy
2013-07-18 16:52:53
Ocena: 7(glosow:9)-+
nie liczy się wygląd lecz charakter !!! !!! pokaż swoja twarz jak ja masz
czarnyZcharakteru
2013-07-18 17:03:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
wstyd to ty przynosisz
krosu
2013-07-18 14:42:00
Ocena: -8(glosow:20)-+
wy polaki umiecie tylko gadać ze jest źle i jacy z was twardziele a tak naprawdę gówno robicie i napinacie się przed ekranami komputerów, a przykład to możecie brać z grekow hiszpan oraz egipcjan bo to oni wyszli na ulice jak było źle a wy tylko spamujecie fora a tusk z rządem oraz muzułmanie wchodzą wam na głowę i się z was smieja. dobrze ze że nie mieszkam w polsce juz bo bym sie tylko tego wsydził
szyderaszydera
2013-07-18 13:31:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Popieram w 100% , powiem krótko, jak będzie taka potrzeba też wyjdę na ulicę bez chwili zawachania!
Bartoszlok
2013-07-18 12:39:15
Ocena: 8(glosow:10)-+
CZego w Puławach wydał polski rząd tyle pieniędzy na ochronę muzułmanów, a w kraju muzułmańskim nic się nie robi żeby chronić chrześcijan
kretowy
2013-07-18 11:34:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie wszyscy muzułmanie są terrorystami ale wszyscy terroryści są muzułmanami - może i tak. Faktem jest, że 100% muzułmanów przestrzega zasad koranu, a koran mówi jasno - my jesteśmy super wy idziecie do piekła, nasze prawa są ważne wasze nie itd itp. Pozostaje pytanie jak poradzić sobie z tym problemem bo chyba wszyscy wiemy, że ta ,,religia" nie ma żadnych ograniczeń w kwestii przemocy a nie chcemy żeby np Pałac Kultury w Warszawie stał się drugim World Trade Center.
Komsomolec
2013-07-18 14:02:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Lukasz67809
2013-07-18 16:04:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
Do sono21
World Trade Center zburzyli Muzumanie, kretynie, a nie Żydzi............. -.-
qharon
2013-07-18 08:25:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brawo, jestem z wami. Nie wahajmy się ! Pamiętajcie ISLAM to nie religia to ustrój!!! a powierzchowne podobieństwo arabów i muzułmanów do ludzi nie czyni z nich ludzi! Brońmy Ojczyznę!!! brońmy nasze dzieciaki, Jeśli trzeba sięgajmy po ostateczność ale nie dajmy jako POLACY jako NARÓD wejść tym psom w nasze progi. Mało kto z Was kochanie ma w tym takie doświadczenie jak ja wierzcie mi.
thaiboxer81
2013-07-18 07:26:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tu wiochy nie widzę , 100% prawda
czapiewski
2013-07-18 06:28:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
To jak jestes taki madry wyjdz na ulice!On wpierw powiedzial co ich czeka.
makuelebleta
2013-07-18 00:56:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Czytając te komentarze, powiem tak. Wszyscy co się tu podpisują, że wyjdą na ulice i będą walczyć tak naprawdę przesiedzą całość w domach. Podpisujecie się pod różnymi rzeczami a nie umiecie nawet wyjść na ulice i obalić ten pie.dolony rząd a co dopiero walczyć z muzułmanami. No ale cóż bądźmy dobrej myśli ze Polacy się zbiorą i pokażą im gdzie ich miejsce... TIME TO TERROR !
WielkiPadre
2013-07-18 10:40:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli są opinie o kibolach to złe, ale pamiętajcie że to oni pierwsi ruszą kiedy będzie taka potrzeba!!! ULTRAS!!!
michal-711
2013-07-17 23:22:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
jestem za!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moti123uke
2013-07-17 22:52:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
jestem za , szacun dla goscia ja tez wyjde na ulice i bede walczył jezeli trzeba bedzie
Chmura_Gradowa
2013-07-17 22:14:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Brawo brawo brawo!!!" to po co na wioche wrzuciłeś?
dlaczego_ja
2013-07-17 22:45:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wrzucił po to, żeby udostępniać i walczyć o swoje!
fhurer88
2013-07-17 21:08:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
z jednej strony popieram!! Stop islamowi!! ale z drugiej muzułmanie robią chrześcijanom to co chrześcijanie nam - Poganom ponad 1000 lat temu!!!!!! Kiedyś wy - chrześcijanie zwrócicie sie do nas Pogan o pomoc, bo sami nie pokonacie islamu!!!!! Pokarzemy wam czym jest siła, honor i wola walki o kraj!!
dziurek7
2013-07-17 20:30:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
to samo mówią o Polakach na zachodzie :-) wiec zamiast ratować swiata przed religia która widziałeś tylko na yt zacznij robić tak by nasz kraj szanowali i o nas tak nie mówili ;-) chociaz koleś wyszedł na ulice i kulturalnie przedstawia swój punkt widzenia - respect 4 that.
maras2604
2013-07-17 20:22:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
przed kilkoma chwilami w polsat news pan Piechocinski powiedzial jasno ze mamy bardzo dobre stosunki z muzulmanami i ze chca zwiekszyc wymiane studentow tak aby naplynelo ich tu wiecej bo mamy maly przyrost naturalny. Ludzie zrozumcie nie od walki z arabamy musimy zaczac oni tylko wykozystuja idiotyzm wladz europejskich, to ich musimy pozbyc sie jako pierwszych, a muzulmanow nauczyc ze nasza zemia to nasz dom a w naszym domu sa nasze zasady a jak sie nie podobaja to won do arabowa!!!
dziurek7
2013-07-17 20:39:21
Ocena: -2(glosow:10)-+
glupi Ty i tyle - z muzlumanami jest tak z katolikami... Są niebezpieczni fanatycy i normalni ludzie... Mam kilkoro znajomych Muzlumanow studentów - o dziwo ich rodzice ostrzegali przed Polakami bo pijaki i złodzieje - oceniaj ludzi jak ich poznasz a nie na postawie YouTube LoL i aha... W bibli tez pisze ze będziesz potepiony jak nie uwierzysz...sporo przemocy itp ale trzeba umieć myśleć samemu ( jestem katolikiem ) i Tobie tez właśnie życzę byś sam nauczył sie myśleć a nie ślepo za innymi podarzal w imię nienawiści... Hitler sie śmieje w trumnie ze jego mentalność sie szerzy ;-) zacznij mysle
Kiziamizia1989
2013-07-17 21:00:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
ta.. wymiana, może i są normalni studenci ale jak trafi się tu jakiś fanatyk i rozprzestrzeni jak ptasia grypa to ja dziękuję, niech się edukują u siebie. ile to już przypadków odnotowano, że jakiś tam arab przyjeżdża do Europy i ileś tam lat jest porządny a jak się go nie podejrzewa to okazuje się że przemyca broń i cholera wie co jeszcze. im ich mniej tym my jesteśmy zdrowsi.
malinka92222
2013-07-18 21:53:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
W koranie jest zapisane ze wyznawcy innej religii mozna zabic, mozna mordowac inne osoby bez zastanowienia. Czy słusznie to osądzi allah. Wiem co pisze mam dużo doczynienia z muzułmanami. Do tego kobiety są u nich zniżane do rangi psa.
czapiewski
2013-07-17 20:19:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobrze gada polac Mu. muzlumanie to swinie z krwi i kosci!(nie obrazam swin)
Mentosssik
2013-07-17 19:53:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Podlasiak1977
2013-07-17 19:33:50
Ocena: 10(glosow:12)-+
wiocha jest to ze w swoich krajach rdzenni mieszkancy musza zakladac organizacje antyislamskie,bo ta dzicz rozpanoszyla sie na tyle ze ludzie zaczeli sie przeciwko nim mobilizowac.ale ktos ich tu sciagnal,dal zasilki i w imie bzdurnej tolerancji pozwolil na rozwiniecie skrzydel.tym razem badzmy madrzy nie po szkodzie ale przed szkoda i nie pozwolmy zeby u nas dzialo sie to samo co na zachodzie.popieram kolege na filmie!!!
Pedzacy_Krolik
2013-07-17 19:14:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
Stary! Szacunek! TaK BARDZO MI SIĘ NIE PODOBA W TYM GÓWNIANYM KRAJU, GÓWNIANYM TYLKO DLATEGO, ŻE TAKI MAMY RZĄD, PRACUJEMY NA RACHUNKI, Z ZAROBIONYCH PIENIĘDZY WIELU Z NAS, NIE MA ŻADNEJ PRZYJEMNOŚCI...
A TUTAJ, JESZCZE JAKIES arabusy BĘDĄ MI MÓWIĆ CO JA MAM ROBIĆ W SWOIM KRAJU W KTÓRYM SIĘ WYCHOWAŁEM, O NIE, NIE, NIE!!!!
manian1977
2013-07-17 18:17:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
brawo dla goscia .nie bedzie mi po ulicac chodzil jakis kutas i wprowadzal swoje prawozrobie im taka krucjate ze spiuerdola na marsa
Komsomolec
2013-07-17 18:19:10
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Komsomolec
2013-07-17 18:09:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Szakal85
2013-07-17 18:22:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Korwin nic takiego nie mówił. Napisał na swoim blogu post, gdzie pewien wycinek media sobie wycięły i wykorzystały. Trzeba było wejść i przeczytać wszystko. I za Hitlera pewnie, że Niemcy mieli lepiej. Postawił ich kraj w kilka lat. Słuchaj się tylko mediów. PO i PIS tak rozje....y ten kraj, że niedługo będziesz płakał, bo nie będziesz miał co jeść. Miliardy Euro z UE są rozpier... na nikomu nie wnoszące nic do życia głupoty i tylko drogi nam zostaną żeby wyjechać z tego kraju, jak przyjdzie nam oddawać za dotacje.
maras2604
2013-07-17 20:30:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
komsomolec widac ze jestes tylko jdnym z idiotow ktory wypowiada sie na tematy o ktorych pojecia nie maja, posluchaj sobie jego wypowiedzi na ten temat zanim zaczeniesz powielac opinie lewackich oszolomow ktorzy pomawiaja tego czlowieka o szalenstwo bo wiedza ze jak on dojdzie to wladzy to bekna za swoje zbrodnie przeciwko naszemu narodowi naszej kulturze i za okradanie i zadluzanie naszego narodu.
gurool
2013-07-17 17:23:51
Ocena: 5(glosow:9)-+
Muslimy co najwyżej mogą do nas przyjechać na wakacje i zostawić trochę pieniędzy, a jak będą próbowali robić to co robią w UK czy Francji.... to zobaczą co to jest dżihad w wykonaniu Polaków, to co zrobił im Sobieski pod Wiedniem to jest małe piwo...
kamuimac
2013-07-17 17:21:46
Ocena: -14(glosow:16)-+
w sumie zgadzam sie - takie zj.eby robią z polski straszna wioche - i dlatego polska jest postrzegana na zachodzie jako biedny zacofany kraj. A i jeszcze jedno - zachodznie spoleczenstwa dokladnie tak samo mowią o polakach jak on o muzulmanach -_-
Asmodei
2013-07-22 15:17:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kogo obchodzi zdanie społeczeństw które są na skraju wymarcia ?? Niech sobie postrzegają Polske jako nietolerancyjną wiochę , ale prawda jest taka , że zachód już przegrał przez swój kosmopolityzm i błędnie pojmowaną tolerancyjność - Wole żyć we wsi , ale własnej i na moich zasadach .
dlaczego_ja
2013-07-22 17:06:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak tak bardzo jesteś za turasami to wyp*erdalaj z Polski i nie wracaj nigdy.
aneta.buziaczek
2013-07-17 17:09:43
Ocena: -5(glosow:9)-+
nic nie mam do rodzimowierców - bo to zazwyczaj bardzo sympatyczni ludzie, ale gdybyśmy się nie nawrócili na chrześcijaństwo w 966 roku, to nadalbyśmy zapie*dalali w borach za dziką zwierzyną.
Steel
2013-07-17 18:23:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Byśmy gadali po niemiecku bo ekspansja na wschód kościoła katolickiego miała być prowadzona przez Magdeburg (Saksonia). A co do zacofania to nie zależy ono od konkretnej religii, a raczej jaki nurt w danym czasie był silniejszy. Swoje zrobili Grecy choć wierzyli w wielu bogów, arabowie (puki nie wprowadzono doktryny głoszącej, że nauka szkodzi) też wnieśli wiele do świata nauki
Kiziamizia1989
2013-07-17 21:05:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
I bombę z niczego :D
Diez
2013-07-18 05:38:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
LocosPL Ty wez lepiej ksiazke co maja turki do arabow? Prawda jest taka ze to Iran ksztaltowal wiedze, cala wiedza plynela od "dzikusow" grecy chowali sie jedynie to rzymskie imperium uczyli. A bibloteki wiedzy w krajach islamskich zostaly zniszczone i wielka czesc ich nie zostala odnaleziona dlatego jestesmy tak zacofani.
wtf321igor123
2013-07-17 16:06:40
Ocena: -6(glosow:12)-+
wiocha to wrzucić to na Wiochę.!
sinponadskale
2013-07-17 16:04:15
Ocena: -31(glosow:37)-+
no i to jest wiocha, jak najmniej takich zjebów w kominiarach. Szkoda, że policja nie może pałować już
Mentosssik
2013-07-17 19:57:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Samwise_Gamgee
2013-07-19 03:11:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
że mu łeb maczetą obetną jak temu w Londynie
diilgandzior
2013-07-17 14:51:04
Ocena: 11(glosow:13)-+
Dajesz to na Wioche chociaż sie z nim zgadzasz... Czy Wiocha.pl to oprtal do wrzucania normalnych rzeczy, z którymi się zgadzają wrzucający?
Podlasiak1977
2013-07-17 19:37:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
to jest wlasnie efekt zmiejszonej ilosci lekcji historii w szkolach.Polska przyjela chrzest w 966 roku a krzyzacy przyszli dluuuuuuuuuuuugo po tym.
Norak
2013-07-17 14:22:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
Stary Testament i Koran do czasów Abrahama stanowi to samo, różnice zaczynają się później. Dla nas Abraham miał syna Izaaka, a dla muzułmanów Izmaela, i w tym momencie ścieżki imion się rozchodzą. Co do jednego i chrześcijanie i muzułmanie się zgadzają "Jest jeden Bóg". My nazywamy Go Bogiem, oni Allahem, co do tego nie ma wątpliwości. Muzułmanie uznają również obecność Jezusa jak proroka, aczkolwiek dla nich nie jest to ostatni prorok. Dla nich ważniejszym prorokiem był Mahomet żyjący ok. 700 lat po Chrystusie. I tu jest ta różnica Bóg jest ten sam, ale wierzymy w innych proroków.
Steel
2013-07-17 16:50:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
@king_gr Mit o katolickiej Polsce powstał całkiem niedawno. Polska w czasach monarchii była krajem wielokulturowym gdzie można było znaleźć żyjące obok siebie (w relatywnej jak na tamte czasy zgodzie) religie, ba nawet mieliśmy kilku szlachciców wyznających Islam a to za sprawą sprowadzonych pod Grunwald tatarów walczących pod naszymi banerami.
Norak
2013-07-17 14:28:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tak jak chrześcijanie żyją w krajach muzułmańskich, tak niech muzułmanie żyją w krajach chrześcijańskich. Tylko niech uświadomią sobie, że Polska jest krajem ŚWIECKIM, a nie wyznaniowym i niech nie próbują wprowadzać u nas "prawa szariatu". Koran jest mądrą księgą, ale niestety zbyt często interpretowany jest przez debili, tak jak Pismo Święte za czasów inkwizycji.
aneta.buziaczek
2013-07-17 17:12:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
muzułmanie żyją jak pączki w maśle na sutym socjalu w krajach chrześcijańskich i jeszcze robią zadymy, chrześcijanie żyją w krajach muzułmańskich jak mysz pod miotłą i są do tego masowo mordowani
Norak
2013-07-17 20:55:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo na nieszczęście chrześcijan, większość państw muzułmańskich nie utożsamia się z wysoko rozwiniętą demokracją i stabilnymi - o ile w ogóle - rządami, o prawach człowieka nie wspominając. Rządy stanowią przywódcy klanowi, którzy mordują się między sobą, a przy okazji grupę chrześcijan dla rozgłosu i dotacji np. od bogatej organizacji w Arabii Saudyjskiej na dalsze wojny klanowe. A to wszystko w imię dżihadu.
YamakasiLBC
2013-07-17 13:20:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
biedron444
2013-07-17 12:48:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak jest :D jestem z wami :D
syltom25
2013-07-17 12:36:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
BRAWO!!! moze wreszcie po tym filmiku cos ruszy na wieksza skale i w innych krajach europy znajda sie tacy sami ludzie jak autor filmu i w koncu uda sie zrobic raz na zawsze porzadek z tymi dzikusami, bo to co sie wyprawia w tej chwili to juz przechodzi wszelkie granice.
smis7
2013-07-17 12:23:37
Ocena: -9(glosow:13)-+
obrażają "naszą" religię od 1400 lat? Chrzest Polski odbył się w 966, czyli w naszym kraju mamy "naszą" religię od 147 lat :D... wcześniej wierzyliśmy w "leśne ludki" itd. A co do filmiku ogółem. Facet mówi spokojnie i prawie do rzeczy, natomiast maską na twarzy i wyzywającym charakterem przemowy pobudzi tych bezmózgich samobójców do zamachów. Przecież te porombańce nie widzą niczego poza swoją religią i gotowi są za nią umierać.
dawidfasola
2013-07-17 12:22:17
Ocena: 9(glosow:9)-+
Brawo, wypowiedz momentami kiepska. Lecz jeśli zaszła by taka potrzeba, chetnie bym dolaczyl i wyszedl na ulice z nimi !! Brawo !
pawlittooo
2013-07-17 12:12:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Zgadzam się. Wszystko ładnie pięknie tylko po co mu ta maska. Z taką trąbą na twarzy nie będzie trudno go zdemaskować :P
luki098765
2013-07-17 11:44:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
BRAWO TO JEST NASZ KRAJ POLSKA NIKT NAM NIE BEDZIE NICZEGO NARZUCAL I WMAWIAL W CO MAMY WIERZYC
zimowy9090
2013-07-17 11:18:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ale panowie to nie jedynie islamiści a zwykli cyganie też się zasiedlają. Ja mieszkam w irlandii i co 7 osoba to brudas.I nie każdy ciapaty jest zły bo znam paru, którzy nie wierzą w islam :).Ale jestem za ruchem oporu przeciw ciapatym :P
damian.szefo
2013-07-17 11:14:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brawo, brawo, brawo!!!!
homunkulus
2013-07-17 11:06:51
Ocena: -13(glosow:23)-+
Idea słuszna, ale stwierdzenia typu "Polska jest krajem demokratycznym", czy "My Polacy jesteśmy wspaniali i dobrzy" to lekkie nadużycie. I ten Sobieski z DŻIHADEM pod Wiedniem to kpina. Koleś rzuca zasłyszane gdzieś populistyczne frazesy i jakbym nie miał wyrobionego zdania na temat muslimów, to taka gadka zachęciła by mnie do zacieśnienia z nimi stosunków. W Polsce potrzeba merytorycznej dyskusji na poziomie.Dyskusji, która przyniesie konkretne rozwiązania prewencyjne, a nie akcje w stylu - jak przyjdziecie to was dojedziemy.Brakuje autorytetu, który publicznie by się im
homunkulus
2013-07-17 11:21:52
Ocena: -4(glosow:6)-+
...przeciwstawił i nie bał się posądzeń o rasizm, czy brak tolerancji.Koleś, który boi się pokazać twarz i nie przygotował sobie konkretnej wypowiedzi, mnie nie przekonuje. Walczmy z nimi głową, nim skończy się to burdami z policją, jak w krajach Europy Zachodniej. Nie możemy pozwolić, żeby nasi kibole i JP-ecy czuli się zaniedbywani przez służby mundurowe:)
mwanafunzi
2013-07-17 11:26:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zwróć uwagę na to, że w tym kraju "merytoryczne dyskusje na poziomie" większości nie interesują, a "populistyczne frazesy" i krótkie (najlepiej wulgarne) hasła cieszą gawiedź... Poziom filmu dostosowany do poziomu odbiorców.
martenscool
2013-07-17 12:00:13
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zauważ, że w krajach Europy Zachodniej też zaczynało się od merytorycznej dyskusji. A później w miarę rozrostu "problemu" w ramach "tolerancji" przyznano więc praw muzułmanom niż prawdziwym mieszkańcom danego kraju i teraz jest jak jest. Każde żądanie jakiegoś muzułmanina o "równouprawnienie" w naszym kraju powinno być karane według ich zasad - ścięciem głowy.
homunkulus
2013-07-17 14:44:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak byś nie zauważył martenscool, to piszę o dyskusji o działaniach prewencyjnych.W Europie Zachodniej stopniowo łagodzono prawo imigracyjne, aż doprowadzono do takiej kuriozalnej sytuacji, gdzie obywatele w swoim kraju czują się zagrożeni przez muslimów. Od naszej władzy wymagam zaostrzenia przepisów dotyczących imigrantów. Niech chociaż raz Polska nauczy się czegoś na błędach innych krajów i zacznie działać uchwalając odpowiednie ustawy.Lepiej zapobiegać, niż zwalczać. Wiem , że w Narodzie Polskim w razie zagrożenia budzi się bestia i nie jeden z Was z szabelką, co koń wyskoczy szarżowałby n
homunkulus
2013-07-17 14:50:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ciapatych, ale ja wolałbym, by siedzieli grzecznie u siebie i dupy mi wojenkami nie zawracali.Mam tyle ciekawszych zajęć. Ciekawe która partia wpadnie w końcu na to , jak duży elektorat można zdobyć , poprzez zaostrzenie przepisów względem muslimów.
Samwise_Gamgee
2013-07-19 03:14:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
homunkulus zaostrzanie przepisów u nas nic nie da, jak zdobęd zachód przylezą po nas i wątpie czy będą sie przejmować przepisami ;(
jasnaciasna
2013-07-17 11:05:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
damian.szefo
2013-07-17 11:15:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Obalisz rząd a co dalej? Masz jakiś plan?
maciekszef99
2013-07-17 11:38:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Niestety nie rozumiesz...Dużo polaków wyjechało i ok. Tak samo gdyby do polski przyjechało trochę muzułmanów, którzy czuli zachowywaliby się jak goście, zapewniam Cię że NIEMAL nikomu by to nie przeszkadzało. Problem w tym, że ta zaraza uważa się za gospodarza i Pana gdziekolwiek się pojawi. Chce narzucać krajom swoje zwyczaje i kulturę. Polacy w innych krajach przebywają głównie w celach zarobkowych a nie podbojowych. Nikomu nie narzucają swoich poglądów i mimo że nie są idealni, to wiedzą że są na EMIGRACJI.
maciekszef99
2013-07-17 11:41:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
Islamiści natomiast, gdziekolwiek się nie pojawią czują się jak u siebie i traktują naród do którego przybyli jak intruzów. Początkowo są potulni, a wszelkie ataki na nich (słowne czy mocniejsze...) obracają w rasizm i religijną obrazę oraz nietolerancję. Grają rolę pokrzywdzonych. Jak tylko urosną w siłę, wtedy pokazują dopiero swoje prawdziwe oblicze. Nie dajcie się wodzić za nos programom propagandowym pokazującym małe, brudne islamskie dzieci, szykanowane w Polsce przez okrutnych polaków. To tylko element gry, z której w całej europie zachodniej ta zaraza wychodzi zwycięsko!
mari72
2013-07-17 10:38:53
Ocena: 9(glosow:9)-+
starlotti: a czy nie wiesz jak muzułmanie zagarneli kraje europy zach i robią to co robią, już przywódca islamski powiedział że nie potrzebna jest zbrojna interwencja
i że można opanować kraje zachodnie "pokojowo" zasiedlając kolejne oszary,
bradford w UK jest już prawie muzułmańskim miastem
i europejczyk wchdząc tam już nie wyjdzie
widziałeś na youtube jak wyglądają ulice paryża podczas modliwy takich muzułman??
piszesz tak jakbyś chciał to zignorować to
a to nasze dzieci będą miały przechlapane i będą czuli się w polsce jak obcy
i w naszym obowiązku jest do tego nie dopuścić
Rob600
2013-07-17 10:37:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
No i proszę dobrze gość gada ale no zawsze jest jakieś ale, widzicie te tłumy poparcia przy nim :( Tak to u nas wygląda niestety, milion krzykaczy w internecie i jeden gość na ulicy w kominiarce :( SMUTNE Zapraszam na profil gościa na FB i imienne poparcie tego projektu!
diabelek71
2013-07-17 10:36:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maciekszef99
2013-07-17 11:49:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
Martin Ty idioto. Udajesz światłego europejczyka o poglądach wypromowanych przez zepsucie zachodu, które uważasz za szlachetne. Mówisz "zacofany kraj" - BŁĄD! TO je***ana unia i zachód próbuje wzbudzic w nas (a raczej was bo we mnie nie wzbudzi), poczucie kompleksów mniejszości i braku tolerancji, wpajając destrukcyjne dla społeczeństwa wartości. Muzułmanie to najgorsza zaraza niszcząca całe społeczeństwa. Narzucają swoje prawa w krajach gdzie powinni być tylko goścmi. W polsce buduje się meczety, nawet ubój rytualny (barbarzyństwo), którego zabroniła Polska jest dla nich problemem.
maciekszef99
2013-07-17 11:50:55
Ocena: 6(glosow:6)-+
W NASZYM KRAJU!!!! Spróbuj drogi tolerancyjny Martinie w kraju islamskim, BA!!! w kraju EUROPEJSKIM w dzielnicy muzułmańskiej (jest ich już dużo), wyjść na ulicę z krzyżykiem wyeksponowanym lub (o zgrozo!!!), zechciej zbudować kościół lub wejść do meczetu! Wtedy zobaczysz co to tolerancja!!! Światły europejczyku!!!
maciekszef99
2013-07-18 10:54:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Norak brawo - jest dokładnie jak mówisz. Islam to współczesne średniowiecze.
maciekszef99
2013-07-18 10:58:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nasuwa mi się tylko jedna myśl w związku z tym co napisałeś Norak. Różnica jest jednak i to niepokojąca. Otóż wtedy "nawracani" stawiali duży opór i walczyli z inkwizytorami. Dziś niestety allahom pozwala się na wszystko, w imię głupiej idei - poprawności politycznej i tolerancji. Niby minęło tyle lat, a ludzie głupsi niż wtedy. Nie wiedzą, że ktoś chce ich zniszczyć i nie walczą o swoje...
maciekszef99
2013-07-22 11:47:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Martin987, chociaż zgodzę się z Tobą że Usa to najeźdźcy i gdybyśmy mieli ropę to by nas najechali, to jednak to co mówisz ma niewiele wspólnego z tematem. Jeśli natomiast nie wiesz w swej mądrości i świadomości jaką wojnę prowadzą islamiści to zapytaj szweda, niemca, anglika lub francuza - dowiesz się bardzo szybką jaką. Niestety najazd muzułmanów na europę ma niewiele wspólnego z Usa i Izraelem. Mając wiele racji, mylisz niestety zupełnie sprawy o których jest rozmowa.
maciekszef99
2013-07-22 11:48:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
a być może poprostu nie rozumiesz pojęcia wojna i podbój. Podbój dziś nie odbywa się jedynie za pomocą karabinów i bomb (chociaż i tych muzułmanie używaja nadwyraz często, przyznasz).
starlotti
2013-07-17 10:11:20
Ocena: -17(glosow:19)-+
no jaja po prostu... człowieku, kto próbuje wprowadzić prawo koranu na terenie Polski? czemu sobie wszyscy uwaliliście, że Polska jest celem islamizacji? Muzułmanie w Polsce to taka mniejszość, że aż boli.. chcesz zrobić coś pożytecznego to zajmij się świadkami Jehowy co włażą ze swoją religią do naszych domów. a tak w ogóle - nie ma to jak chować twarz za kawałkiem ściery...
starlotti
2013-07-17 10:25:34
Ocena: -11(glosow:19)-+
no minusujcie, minusujcie :) bawi mnie, jaka ciemna hołota wyrasta z naszego społeczeństwa. uwierzcie mi, w Polsce nie ma absolutnie NIC co by ciągnęło Muzułmanów, im jest wygodniej we Francji i Wlk. Brytanii. trafiają do nas nieliczni, którzy nie wiedzą nawet, w co się pakują i szybko uciekają z tego kraju. my, Polacy, cierpimy na syndrom wyimaginowanego wroga - najpierw odbiera nam suwerenność UE, potem Rosja zabija prezydenta, a teraz "zalewają nas Muzułmanie".. komedia
dragons86
2013-07-17 10:43:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Też uważam że nie ma co się bać najazdu muslimów.Nawet bez nich jest u nas gorszy sajgon niż w uk.Jakoś ciągle ludzie tam wyjeżdżają.Ale stopniowo może tak być jak białe kobiety będą wiązać się z arabami itp.Biały człowiek będzie mniejszością i będzie wyparty.Wtedy już nic nie będzie można zrobić.I wesoło na pewno nie będzie.To może zająć do takiego krytycznego momentu z 20-30 lat.
piotrbigaj
2013-07-14 08:16:29
Ocena: 6(glosow:6)-+
''bedziemy gotowi na wasze przyjscie''??? oni juz dawno przyszli i nikt z tym nic nie robi...
piotrbigaj
2013-07-17 10:58:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
przeczytalem kilka Twoich komentarzy I reakcje innych uzytkownikow na nie I stwierdzam, ze Ty ''bardzo madrze'' komentujesz...
tomek113pysia
2013-07-12 23:58:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
JesteSmy chyba jedynym narodem w europie który nie dopuści do islamizacji swego kraju. nie oddamy im naszych kobiet. nie damy nawet naszych kóz.nie pozwolimy niszczyc naszych aut. myśle że u nas wyżej ch..ja nie podskoczą
mwanafunzi
2013-07-17 11:15:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
tomek nasze kobiety same do nich lecą jak muchy do g*wna także się nie rozpędzaj z tym optymizmem...
Komsomolec
2013-07-12 23:39:59
Ocena: -10(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
king_gr
2013-07-13 10:56:35
Ocena: 5(glosow:11)-+
kosmoSTOLEC to, że ty żyjesz na zasiłku i kradniesz, nie znaczy, że wszyscy Polacy tak robią. Nie mierz innych swoją miarą. Zresztą ty nie jesteś Polakiem, jesteś polaczkiem. Hehe Polacy narzucają swoją wiarę, ale się uśmiałem. Ciekawe komu ją narzucają i gdzie. Jak masz pisać takie pierdoły lepiej na szybkości uderz czołem w ścianę.
Atragon
2013-07-17 11:03:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tee radziecki komunisto, nie pozwalaj sobie. Większych idiotyzmów już dawno nie czytałem. Ja mimo wszystko wolę mieć za sąsiadów tych "lewaków" zachodnioeuropejskich niż muzułmanów. PS: Fajnie koledzy powyżej Ci ksywę przekręcili :P Pasuje do ciebie (celowo z małej!) tfu.
sylwester2712
2013-07-12 19:17:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacekplacek666
2013-07-12 17:28:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tak jest ! Dzikusy o mentalnosci sredniowiecznego wiesniaka niech spier****ja do siebie na pustynie kozy ruch.. znaczy doic !
janeko9887
2013-07-12 16:26:31
Ocena: 6(glosow:6)-+
nie wpuszczajmy tej hołoty do naszego pięknego kraju MUSLI WON !
Zordon9999
2013-07-12 16:22:18
Ocena: 177(glosow:221)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jendrek201919
2013-07-12 16:17:12
Ocena: 11(glosow:13)-+
Polak potrafi i pokaże im prawdziwy dżihad.Brawo dla tego pana.
jendrek201919
2013-07-12 16:15:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0