lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sklepów mięsnych...
główna
Dodano: 19.07.2013, 00:18:09   przez: malgolina
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 418  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grzegomilo
2013-07-19 00:28:16
Ocena: 57(glosow:87)-+
taaak oczywiście cena nie gra roli... to nic że szynka w markecie kosztuje 23zł a w sklepie 40... to nic że najtańszą wędlinę kupisz za 15zł a swojską za 25... ludzi po prostu nie stać na produkty tej jakości, w markecie ma wszystko tanio i w jednym miejscu, po prostu taniej i wygodniej a mięso i przetwory są strasznie drogie to powód a nie to że wolimy się truć

GMOzabija
2014-01-07 00:27:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
wedlina bez syfu jest tez toksyczna ale nawet ci swojscy dodaja soje(gmo) saletre(rak zoladka)glutaminian(powoduje mentalne choroby gdyz zabija neurony) wiec jak ludzie przejda na zwyczajne mieso bedzie z pozytkiem dla wszystkich

memoriavetus
2013-07-27 23:11:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
niedawno policzyłem sobie ile wychodzą mnie wędliny z marketu i wyszło, że taniej jest jednak kupować swojskie... dobrze sobie policzcie i sami zobaczycie :)

kacper854
2013-07-21 21:49:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dla mnie liczy się tylko cena. Mój zwyczajny miesiąc finansowo prezentuje się tak (jestem studentem):Dostaję 600zł. 370 płacę za pokój, 15zł za internet, 5,60zł w każdym tygodniu szło mi na komunikację miejską i 14zł każdego tygodnia na bilet z domu. Zostaje bardzo mało, i to musiało wystarczyć mi na cały miesiąc... Z domu dostawałem jakieś tam kotlety i trochę wędlin...

mrxbox
2013-07-21 20:16:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
stajesz się tym co jesz ;D tyle w temacie taka prawda dobre mięso sprzedawane jest za granicę bo się opłaca hłehłe

Jar0sz
2013-07-21 15:44:15
Ocena: 11(glosow:13)-+
Pragniemy podkreślić i wyartykułować, iż polskie społeczeństwo woli jeździć tanimi beznadziejnymi używanymi samochodami z zachodu zamiast kupić sobie luksusowe sportowe nowe auto za 500 000 zł dlatego nasza firma musi zamknąć salon, obrażamy się na was Polacy, jesteście bardzo złośliwi, że nie kupujecie naszych samochodów - Ferrari

krzysfros
2013-07-22 18:03:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma ferrari za 500 tyś :)

mariusz669
2013-07-21 15:21:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co ty pierniczysz człowieku! Mój dziadek miał gospodarstwo, zabił w życiu pewnie wiele zwierząt, ale zawsze starał się jak najszybciej i bezboleśnie. "...natomiast ubój rytualny zasadniczo wyklucza pozbawianie zwierzęcia przytomności.." Jest różnica czy nie???

hall21
2013-07-22 13:14:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
To prawda. Ale myslistwo tez powinno byc zakazane. Mysliwy jak zle trafi, to potem i 2 dni ranne zwierze tropi

BlackRose2
2013-07-21 15:18:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Każdy z nas by chyba wolał kupować wędliny po 50 zł za kilko w sklepach w stylu Krakowski Kredens. Niestety większości na takie luksusy nie stać. I np taki emeryt musi się delektować mielonką za 10 zł z marketu. Ciekawostka: w Carrefour widziałam kiedyś mortadelę za 3,99 za kilo.

Youpidou
2013-07-21 11:45:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sprzedawca MA OBOWIĄZEK POKAZAĆ nam klientom skład produktu i skąd ono pochodzi na ŻYCZENIE KLIENTA. Wtedy jest szansa, że możemy zjeść żywność taką jaką nam odpowiada. Wiadomo, że kolejnym czynnikiem jest cena i nie od dziś wiadomo, że za 1kg mięsa nie powinniśmy płacić 10 PLN, tylko drożej, bo takie typowe pseudo parówki i kabanosy da się wyczuć na kilometr.

Errad
2013-07-21 14:23:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ma obowiązek, tak samo jak nie ma prawa myć płynem do naczyń zielonego mięsa i sprzedawać jako świeże.

dawidfasola
2013-07-21 11:44:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
A moze cala prawda o tym jak w POLSCE sie powodzi?? Ludzi po prostu nie stac na dobre jakosciowo produkty... Nie wiocha dla klientow lecz dla wlasciciela sklepu:)

hellbert
2013-07-21 08:35:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
Biedota najbardziej szasta kasą. Dowód? Szynki w wędliniarskim - od 20 zeta w górę. Teraz Lidl. Szynki w paczkach po 100-150g od 4.49/150g w górę. Czyli, kilogram minimum 30 zeta. Ale jak się w szkole uważa, że "nie ma złych uczniów, tylko nauczyciele są do dupy" to się potem płaci jak za zboże. Czemuś biedny? Boś głupi. Czemuś głupi? Boś biedny.

skiner63
2013-07-20 23:55:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
samemu wcale nie jest trudno zrobic pyszna kielbaske, chocby biala jesli nie ma warunkow na wedzenie, wystarczy odrobina dobrej woli ;} jesli zas chodzi o tak zwane polskie kielbasy i szynki to coz..... wystarczy popatrzec na sklad i niech mi ktos racjonalnie wyjasni jek moze byc w kg szynki lub wedliny 40 proc. miesa? Cena korzystna? Tak ale dla producenta.

nom20
2013-07-20 20:54:29
Ocena: 8(glosow:10)-+
nie mogę nawet czytać waszych komentarzy obrażających ludzi, którzy kupują w marketach...nie każdego na to stać, żeby kupować swojskie żarcie ale to nie znaczy, że są tępi, niektórzy są po prostu zmuszeni bo w końcu jeść muszą...ja w ogóle nie jem wędlin a mięso mam z własnego uboju ale nie szydzę z tych co takiej możliwości nie mają

drozdzu126p
2013-07-20 19:26:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2013-07-20 18:49:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2013-07-20 18:29:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak masz rodzicow zlodziei, to juz Twoja sprawa i sumienie.

caleanka
2013-07-20 18:35:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
To byl komentarz do "hustlin" - "A mnie stać na szynkę z najwyższej półki wy biedne skuurwysyny." - blad na stronie, nie dodaje odpowiedzi do odpowiednich komentarzy.

raider667
2013-07-20 20:10:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj ... czyli każdy którego stać na dobrą wędlinę to złodziej albo ma rodziców złodziei ... jakie to ładne, Stalinowskie stwierdzenie. Może zmień kierunek ma marksizm?

Huzar1
2013-07-20 18:27:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale co wy piepszycie... to co kupujecie w sklepie jest drozsze od wlasnych swojskich przetworow. Mieszkam na wsi u mnie bynajmniej tak jest, ceny swojskiego zarcia troszke nizsze niz w markecie. W miastach mozliwe ze jest inaczej i wołają sobie ładnie zawyzona sumke

outlaws13
2013-07-20 18:21:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oburzacie sie o GMO, nie ta kolejność, oburzajcie sie o to co juz macie w lodówce bo GMO przy tym to pikuś

payperday
2013-07-20 18:14:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2013-07-20 18:38:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
"co ma piernik do wiatraka"?

ToRnADo147
2013-07-20 21:04:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trumpor113
2013-07-20 18:02:39
Ocena: 1(glosow:9)-+
Czy nikt z was nie zauważył takiego myk-u że wielkie hipermarkety powodują upadek małych prywatnych sklepików ? Najlepsze jest to że te hipermarkety są zagraniczne więc małe prywatne polskie sklepiki padają bo nie mogą walnąć cen takich jak hipermarkety. Co więcej na jedzeniu w takich hipermarketach dość mocno oszczędzają dlatego są niskie ceny. Jako ciekawostkę mogę dodać że nasze "MĄDRE" państwo wpadło na świetny pomysł tzn. Że hipermarkety nie muszą płacić podatków jeśli co kilka lat walną kolejny budynek. Jakby nie patrzeć podkopujemy sobie dołki...

outlaws13
2013-07-20 18:06:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lub co 5 lat zmienia nazwe i jest to nowy podmiot gospodarczy

payperday
2013-07-20 18:29:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2013-07-20 18:54:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Biedronka, Polo tak ale juz francuskie sprzedają duuuże partie mięsa, miesa nie wędlin z Niemiec, które jest składowane do odpowiedniej partii i wtedy na polski rynek. Co do mięsa nie masz racji

outlaws13
2013-07-20 17:51:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
i własnie o tym pisałem pod absurdem u podcinaniu gardeł krowom, rytualne be ale schab po 10 zł w sieci ok. dzis mamy nazwe rytualne ale od zawsze nasi dziadkowie tak robili dla siebie i dla nas i kazdy był zdrowy i żył, nie mial z tym problemu. To nie jest zacofanie, to jest fakt, fakt autentyczny dla idiotów

malgolina
2013-07-20 18:14:14
Ocena: -8(glosow:18)-+
Out,ale nasi dziadkowie robili tak dla siebie i tylko dla siebie (i nadal ludzie tak robią) i nie było to podyktowane względami religijnymi, tylko żywieniowymi. Wiesz, jesteśmy niejako w pułapce, nie możemy sobie pozwolić na zakup np. drogiej wołowiny, bo przez resztę miesiąca będziemy jeść chleb z masłem. Wiemy,że powinniśmy jeść mięso i wędliny dobrej jakości z jak najmniejszą ilością chemii, jednak ogranicza nas nasza sytuacja ekonomiczna, dlatego sięgamy po szajs, ryzykując w przyszłości chorobami.

outlaws13
2013-07-20 18:17:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
To weźmy sie nie za fakt jak tylko za fakt dla kogo i wtedy ma to rece i nogi, My Polacy nie potrafimy drzeć ryja dla siebie tylko idealnie robimy to za kogoś i dla kogoś, no chyba że liczy sie darcie ryja w necie....

Haemorrhage
2013-07-20 17:12:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zielona Góra Sklep obok "Asa" na Al. Wojska Polskiego na przeciw Lidla. Smaczne było...

genesis19
2013-07-20 17:11:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Cena kiełbasy w markecie 20 zł + 50% chemia dla utrzymania świeżości produktu przez X czasu. Cena kiełbasy wyrabianej tradycyjną metodą 50 zł + chemia 3%(przyprawy)... = zostań wegetarianinem i żyj 20 lat więcej :)

caleanka
2013-07-20 17:50:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przyprawy to chemia? dziwne. (czosnek, pieprz, sol,rozmaryn)

sodoms1
2013-07-20 19:38:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Celanka przeczytaj co masz na kostce rosołowej a później będziesz pitolić takie bzdury. co innego jak sama przyprawiasz czosnkiem a jak kupisz gotowy proszek z niego

marcin1975rm
2013-07-20 16:53:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
Chłop oddaje świnię do skupu żywca za 4,20 za kilogram. Dlaczego dobry kawałek z tej świnki kosztuje po przerobieniu aż 40 złotych?

dryga4ever
2013-07-20 17:15:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
bo większość tej świnki to kości flaki krew i skórka szynka np fajnie jak by się peklowała z 2 tygodnie zanim ją się uwędzi z dwóch kilo szynki otrzymujemy kilogram gotowej wędzonej kilkanaście godzin pysznej szyneczki ktoś musi jeszcze to zrobić poświęcić kupę czasu i pracy dlatego jet droga,za to szynka z marketu to syf z kilograma szynki po na szprycowaniu jej wszelkiego rodzaju gównami uzyskujemy 2kg gotowego produktu wędzana mechanicznie po pięci minutach jest gotowa dlatego kosztuje 20 zł a nie 40

Asmodei
2013-07-20 17:47:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Marcin takim matołom jak Ty powinno się zabronić wypowiadać się na tematy żywności . Widać , że w życiu nie widziałeś żywej świni , a jak widziałeś to jesteś na tyle sprytny , że nie potrafiłeś wyciągnąć żadnego wniosku .

payperday
2013-07-20 16:47:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

agnie
2013-07-20 16:45:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tak, klient ktory kupuje u konkurencji to gownojad. To ja sie nawet ciesze, ze ten gowniany chamski sklep zamknieto.

Asmodei
2013-07-20 17:55:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo to przykre ale podaż w bardzo dużej większości tworzy część społeczeństwa która nie ma absolutnie żadnego pojęcia o żywności i przez tą właśnie część społeczeństwa niewyedukowanych pod tym kątem ceny normalnego jedzenia cały czas rosną . Prawda jest taka , że gdyby ludzie kupowali dobre jedzenie to ceny nie byłyby takie wysokie . Markety są największym sprzymierzeńcem zubożania się naszego społeczeństwa i nieuczciwych praktyk handlowych . Póki ludzie tego nie zrozumieją i nie będą kupowali od "sąsiada" regionalnych produktów to będzie coraz gorzej .

stan1998
2013-07-20 15:34:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
taa jasne a właściciel sklepu w p...a tylko zdrową bezglutenowa żywność

freedom8O
2013-07-20 15:12:03
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

haniaa
2013-07-20 15:38:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
to widać że lubisz, bo masz wary obciągary:)))

stan1998
2013-07-20 15:48:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Już mi się podobasz ...

sodoms1
2013-07-20 19:40:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
free, a nie wystarczy ci jedna?

caleanka
2013-07-20 14:25:19
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wszyscy twierdza ze ich jedzenie jest najlepsze. Jednoczesnie chca zarobic najwiecej. Jak to pogodzic z faktem ze jedzenie jest coraz gorsze i drozsze?

paulinka31089
2013-07-20 14:10:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

paulinka31089
2013-07-20 14:09:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

raider667
2013-07-20 13:38:47
Ocena: -4(glosow:14)-+
1. Trzeba być strasznym plebsem żeby twierdzić że market to nie sklep ... ja pier***e jak nam społeczeństwo ogłupiało ... wszędzie te angielskie wstawki których nikt chyba nie rozumie. Mówi się SKLEP i SKLEP WIELKOPOWIERZCHNIOWY a nie sklep i market ... 2. Trzeba być strasznym wsiurem żeby kupować wędlinę poniżej 35zł za kilogram ... przecież tego się nie da jeść ... śmierdzi chemią i po 2 dniach nadaje się do wywalenia. Na prawdę troszkę szacunku do własnego ciała ...

MagicznyZygmunt
2013-07-20 16:47:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czy twoja matula upuściła cię kilka razy jak byłeś mały? Czy po prostu jesteś idiotą? Jeżeli taki z ciebie magnat to kupuj wędlinę i za 100 zł, ale przeciętny Kowalski jak by kupował taką wędlinę to by mu brakło na inne artykuły.

nom20
2013-07-20 20:45:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
wręcz przeciwnie panie raider, wędlina im bardziej nafaszerowana chemią tym dłużej poleży w lodówce...i tak jak wspomniał poprzednik, nie każdego stać na drogą żywność a obrażanie takich ludzi nie jest na poziomie człowieka mądrego

Sopranogl
2013-07-20 13:26:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hustlin ty znowu ze swoimi paranojami - to że mortadela jest duża nie znaczy że droga

Nagasukaaa
2013-07-20 13:15:02
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jestem rolnikiem - co roku ubijamy kilka świń i muszę wam powiedzieć, że i w marketach, i w sklepach was w konia robią. W marketach z zawartością a w sklepach z ceną (choć i jakość mięsa jest czasem dyskusyjna). Z własnego doświadczenia wiem, że rzadko kiedy sprzedam kilo mięsa za więcej jak 10zł (zależy jeszcze jakie mięso), no ale w marketach i sklepach dalej będziecie przepłacać.

MagicznyZygmunt
2013-07-20 16:50:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Problemy zaczynają się wtedy, gdy to mięso od Ciebie wyjdzie dalej. W cenę wchodzi transport+obróbka(wędzenie czy inne cuda)+ zysk. Każdy podmiot liczy sobie z zyskiem więc: zakład mięsny, hurtownia i sklep każdy nalicza większą cenę, by się opłacało. A, że sklepy dymają ludzi na lewo i prawo to już inna sprawa..

Nagasukaaa
2013-07-20 21:38:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. Dlatego rodzina i znajomi chcą brać jak najwięcej ode mnie byle nie musieć przepłacać po sklepach. Jeśli znacie kogoś kto ma i zarzyna świnie co jakiś czas to bijcie do niego po mięso, nie pożałujecie.

Hustlin
2013-07-20 13:07:01
Ocena: -2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Photek
2013-07-20 13:10:01
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

haniaa
2013-07-20 15:44:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Stać cie bo mamusia dup.... handluje na lewo i prawo, głupi skur...ysynu.

payperday
2013-07-20 20:43:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freak4life
2013-07-20 12:42:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
It's all 'bout money.

Alaicja
2013-07-20 12:39:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
To wiadomo wśród Polaków :P Wolą mortadele ze śladową ilością mięsa z Tesco niż swojską dobrą wędlinę ;)

agnie
2013-07-20 16:49:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wlasnie ktos cie obrazil, ze zywisz sie gownem, a ty mu przytakujesz. Uwazasz, ze to normalne?

C2ShadowMan
2013-07-20 12:06:44
Ocena: 6(glosow:10)-+
kilogram mięsa u rolnika 6zł. Szynka wędzona 40 zł/kg... Kto tu kogo robi w chooja?

lukasz111183
2013-07-20 16:35:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ile twoim zdaniem powinna taka szynka kosztować ?? 6 zł to kosztuje kiloram żywca, pozostaje jeszcze kwestia wydajności żeźnej

sylwunia1701
2013-07-20 16:50:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
samodzielne wyprodukowanie kilograma takiej szynki kosztuje ok 12 zł to dlaczego mam płacić 40zł

hemi10000
2013-07-20 11:57:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
ja tam wpieprzam grzyby, dziki bez, mlecze i jakoś żyje. Ostatnio mi troche włosy przysiwiały ale to chyba za dużo muchomorów zjadłem. Ogólnie jest okej, nie martwcie się o mnie. Hej!

agnie
2013-07-20 16:52:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
jedz wiecej szczawiu, to Ci sie poprawi.

stan1998
2013-07-20 21:56:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A kto miałby się o Ciebie martwić ? Jest kilka odmian muchomorów które są jadalne więc bez obaw jeśli to te zjadasz

krzysiek9920
2013-07-20 11:47:22
Ocena: -4(glosow:10)-+
A teraz przez chwilę ruszcie swoimi tępymi głowami... 1kg słoniny na podwarszawskim bazarku to koszt 6-7zł. Kilogram kiełbasy cienkiej, czyli jak wy to nazywacie: GRILLOWEJ - 17zł/kg. Teraz weźmy te wysypiska śmieci w których kupujecie: Lidl, biedronka i inne - ceny zaczynają się od 6.99zł/kg. Ja to się dziwie, że nie świecicie w nocy. A jak to gówno wpiexxxalacie to się pewnie zajadacie mówiąc do siebie, rodziny lub znajomych: Patrzcie jaką to kiełbasę kupiłem na promocji!!! :D:D:D wy buraki.

raider667
2013-07-20 14:06:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
O wypraszam sobie lidla ... tam akurat znaczna część wędlin kosztuje ok 30-40zł za kilogram ;-) Reszta ... tak jak mówisz.

xxxdraco
2013-07-20 11:33:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za bzdet. I jeszcze ten tytuł. Jasne, wolimy się truć świństwem z jewropy niż jeść swojskie mięsko i wędliny. Pieprzenie. Nas zwyczajnie na swojskie żarcie nie stać. To co? Mamy przestać jeść? Kto właścicielowi bronił dopasować się do cen w marketach?

grexi6
2013-07-20 11:30:55
Ocena: -3(glosow:9)-+
Gościu ma rację buraki z was i tyle. Polaczki zasrane wpi....lac to gówno marketowe . Pierogi też pewnie tam kupujecie polecam w tesco za 7.99 zł z mięsem . Ja pier.ole jak słyszę że mamy kryzys to mnie skręca ,a kiedy to niby nie było tego kryzysu?

agnie
2013-07-20 16:54:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
byloby mi cie zal gdybys nie wzbudzal mojej pogardy

grexi6
2013-07-20 11:28:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Gościu ma rację buraki z was i tyle. Polaczki zasrane wpi....lac to gówno marketowe . Pierogi też pewnie tam kupujecie polecam w tesco za 7.99 zł z mięsem . Ja pier.ole jak słyszę że mamy kryzys to mnie skręca ,a kiedy to niby nie było tego kryzysu?

sangre666
2013-07-20 11:18:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
tak tak. Tylko że Jan Kowalski je kiełbasę faszerowaną chemią dlatego, że nie stać go na swojską wędlinę która jest jest przynajmniej 2-3 krotnie droższa od tej faszerowanej chemią.

Alaicja
2013-07-20 15:21:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Na prawdę nie wiem ile by musiał zarabiać Jan Kowalski, żeby faktycznie nie było go stać na dobrą wędlinę.

sangre666
2013-07-20 18:11:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
dobra wędlinka niefaszerowana chemią, kosztuje przynajmniej 35-40zł za kilogram. Wędlinka faszerowana chemią kosztuje 10-15zł za kilogram. Czyli za te same pieniądze mam drugie tyle. I wiesz - wole jednak chemię.

Buahahahah
2013-07-20 11:11:32
Ocena: 7(glosow:9)-+
Właściciel wędliniarni to cham i prostak. Po pierwsze nie każdy E-XXX to chemia i nie każdy szkodzi. Po drugie to co jest w supermarketach czy innych sklepach z wędlinami nie jest takie złe. Mowa tu o produktach za 20 zł, a nie za 7.99 zł napisane jako "szynka" czy "polędwica". Po trzecie ceny rzędu 85 zł za 1 kg kabanosów są z kosmosu, nawet Niemca nie byłoby stać na regularne kupowanie!

maryska2112
2013-07-20 11:03:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja nie oceniam bo kupuje tez tansze produkty ale niekiedy lubie sobie kupic cos swojskiego..Ale nigdy napewno nie bede kupywac wedlin i miesa w marketach i supermarketach...pracowalam w jednym markecie i wiem co tam sie dzieje.. Jak kierowniczka sklepu kazala myc biale i sliskie kielbasy itd.. a po zwroceniu uwagi ze dzieci tez to moga jesc to sie dostawalo opier**dul na zapleczu.. co do cen to prawda ze niektore wedliny maja cene z kosmosu ale przynajmniej wiadomo ze dobre bez duzej ilosci solanki itd. I nie powinni obrazac ludzi, bo niestety nastaly ciezkie czasy.i nie kazdego stac

Renia_400
2013-07-20 10:54:01
Ocena: 10(glosow:10)-+
Wolą?? Niech pokażą chociaż jednego człowieka który woli żywić się tyrolską albo mortadelą zamiast szynką i kiełbasą za 40-50 zł/kg, tym stwierdzeniem zwyczajnie obrazili ludzi których nie stać na ich wędliny. Zwykłe chamstwo. Kiedyś były tylko dobre wędliny i w normalnych cenach, teraz ceny za coś co kiedyś było normą są kosmiczne. Wiadomo że wyrób takiej wędliny teraz jest droższy, ale niech chociaż nie obrażają ludzi.

matty1000
2013-07-20 10:43:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
jest bieda, to idą tam, gdzie taniej. a druga sprawa, że coraz trudniej zaufać sprzedawcom, że ich produkty są najzdrowsze, najświeższe itd. każdy tak mówi i nie wiadomo komu wierzyć, wiec decyduje cena. a ceny np wędlin w supermarketach czasem są tak niskie, że nierealnym jest, by to COŚ było naturalnym mięsem, bo chodowca musiałby dokładać do tego interesu.

JacekPlacek777
2013-07-20 10:36:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
Cała prawda o właścicielu sklepu-cham i burak!

tec-pl
2013-07-20 12:41:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ster000
2013-07-19 17:21:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie ma takiej opcji żeby ta wędliniarnia nie dodawała chemii do swoich wyrobów:) Ale apel - całkiem całkiem...:)

malgolina
2013-07-20 10:11:27
Ocena: 2(glosow:22)-+
Wiesz kto nie dodaje chemii do produktów? Ten kto robi sam dla siebie. Zabija świnię i przerabia ją na mielone, kiełbaskę, wędlinę, którą sam wędzi, pasztet i inne. Tylko wtedy mamy 100% pewności,że nie ma tam upychaczy i wszelakich E.

dedede66
2013-07-20 10:14:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Malgolinko, a ta swinka ze wsi to myslisz, ze czym jest faszerowana?

Rexik
2013-07-20 10:46:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dede ja swoje świnki karmię ziemniakami i śrutem.. i chemii w tym nie ma :)

dedede66
2013-07-20 10:49:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jak to srutem? Polujesz na swinie? Ganiasz je po oborze z dubeltowka? Jestes chora. Lecz sie kobieto!

Ubermensch
2013-07-20 10:51:06
Ocena: 6(glosow:8)-+
Reksikowi chodziło chyba o śrutę, czyli zmielone zboże. Ze śrutem to na dziki.

Rexik
2013-07-20 10:58:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
dokładnie o to Uber.. Dede ty czópku.. sam sie lecz. Żresz te fast fudy i ci wali na łepek.

dedede66
2013-07-20 10:58:33
Ocena: -4(glosow:6)-+
Niedaleko mnie pod lasem stoja takie co daja panom jezdzacym tirami za 50 zeta. Tez kiedys planowalem na nie zapolowac, bo psuja mi krajobraz.

Rexik
2013-07-20 11:00:22
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dedziu a ty skąd znasz ich cennik? ciekawe :D ja poluję tylko na szpaki.. które wpier****ją mi czereśnie :D

dedede66
2013-07-20 11:04:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sie slyszy na CB :P Oj, bo zle przeczytalem i mi sie w wypowiedzi Ubera gdzies "w" wkradlo :P

Rexik
2013-07-20 11:09:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Głodnemu to chleb na myśli :}

grzegomilo
2013-07-19 00:28:16
Ocena: 57(glosow:87)-+
taaak oczywiście cena nie gra roli... to nic że szynka w markecie kosztuje 23zł a w sklepie 40... to nic że najtańszą wędlinę kupisz za 15zł a swojską za 25... ludzi po prostu nie stać na produkty tej jakości, w markecie ma wszystko tanio i w jednym miejscu, po prostu taniej i wygodniej a mięso i przetwory są strasznie drogie to powód a nie to że wolimy się truć

freedom80
2013-07-19 00:42:34
Ocena: -2(glosow:16)-+
też mi się zdaje, że cena jest decydująca. Szczególnie, że nawet kiedy kupujemy drogi produkt nie możemy mieć pewności że jest zdrowy :/

puchu
2013-07-20 10:36:52
Ocena: 4(glosow:12)-+
a niby jak ma kosztować 15 zł jak trzeba 150kg mięsa na 100kg przetworów, a w tej za 15zł użye jest 50kg mięsa (sprawdź skład jeśli nie wierzysz). I po prostych obliczenach wychodzi, że za tę droższą płacisz połowe ceny, za kilogram mięsa, ale właśnie ludzie wolą 'tanie gówno', a nie mięso.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Kibice krótko...
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Takie tam żarciki.
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0