lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A ludzi dzięki którym słuchamy Polskiego hymnu na zawodach sportowych państwo ma w doopie .
główna
Dodano: 07.08.2013, 13:46:23   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 716  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
LepszyMaysterek
2013-08-08 14:34:46
Ocena: 14(glosow:14)-+
aaa piłka to co to niby za sport? banda kolesi lata za nadmuchaną kiszką. Do tego w polskim wykonaniu to jest maksymalnie liga podwórkowa.

justys_ka2
2019-02-01 21:50:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
przeciez kazdy mogl zostac trzecioligowym pilkarzykiem i zarabiac nawet kawa

cahirxxx
2013-08-25 17:32:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Państwo powinno dawać stypendia sportowe, ale reprezentowanie swojego państwa to zaszczyt. Nie wiem dlaczego mielibyśmy finansować wszystkie możliwe sporty. jeżeli założę związek nowej dyscypliny sportowej wyzyskopieniędzyballu i zacznę organizować zawody z kolegami zza granicy to rozumiem, że każdy z nas powinien dostawać wynagrodzenie od swojego ministerstwa sportu. Oczywiście aby zacząć grać będzie trzeba zakupić licencję i sprzęt sportowy które będą produkowały tylko nasze firmy.

szatanoslaw
2013-08-12 13:03:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
i bardzo dobrze, że państwo mu nic nie daje - nie widzicie zależności pomiędzy otrzymywanymi pieniędzmi od państwa i sukcesami w sporcie?

Krzakenkovsky
2013-08-10 01:51:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie nazywaj tych pseudokopaczy piłkarzami bo to tylko niemyslący kretyni kopiący pilke. Prawdziwych pilkarzy w polsce mozna policzyc na palcach

Grzessio
2013-08-09 21:38:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
sebastian jest git!!! Bielsko Biała Górą;D

pajakpajak
2013-08-09 18:13:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

andrej__sto
2013-08-09 17:50:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo to Polska właśnie

zeek86
2013-08-09 07:46:12
Ocena: -7(glosow:9)-+
a co ty masz do pilkarzy ? ty im placisz ? albo panstwo ? NIE ! placa im kluby, ktore maja prywatnego wlasciciela

Luker88
2013-08-09 08:06:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
a minister sportu daje kasę na renowację stadionów z własnej prywatnej kieszeni ta? ^^

dryga4ever
2013-08-08 23:12:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
Rozumiem twoją irytację jednak szybownictwo to sport niszowy uprawia go bardzo mało ludzi a jeszcze mniej się nim interesuje.Przede wszystkim o oglądalność chodzi, wtedy pojawiają się sponsorzy i kasa.Poza tym szybownictwo nie jest najtańszym sportem nie może uprawiać go każdy a piłka w biedronce kosztuje 10 zeta.Swoją drogą oczywiście nie ujmując panu Sebastianowi ciekawe jaką lokatę by zajął jak by ten sport uprawiało nie 100 a 100 tyś ludzi w Polsce w takiej sytuacji i trzecia liga była by sukcesem.

nie_mam_reki
2013-08-09 21:27:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie. Ojciec robi w tym przemyśle i już kiedyś próbowali rozpowszechnić ,ow sport w narodzie ale na darmo, bo któż będzie natężał wzrok i patrzył jak facet się wzbija na 200m w górę?

kermitttt
2013-08-08 21:00:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sport to biznes jak każdy inny. Jak nagle cebulaki zajarały by sie szybownictwem,tak jak piłką nożną, to pojawiły by się transmisje, sponsorzy itd. Dziś jest to tak niszowe, ze równie dobrze, ktoś może być zły, że nie dopłacają do jego gry w kapsle, chociaż ma wyniki.

michalng
2013-08-08 22:03:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak sobie wyobrażasz transmisje z szybownictwa TV ? Przecież to było by śmiertelnie nudne i zupełnie niezrozumiałe dla widzów.

turtelian
2013-08-08 19:55:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak oczywiście tylko na zawody szybowcowe oprócz pasjonatów nikt nie chodzi jak już kiedyś pisałem pod innym tego typu obrazkiem : Przestańcie oglądać piłkę i chodzić na mecze a oglądajcie wszystkie możliwe zawody szybowców chodźcie na zawody kupujcie bilety itp to po paru latach było by na odwrót. Ale i tak wolicie psioczyć i się dziwić czemu to piłkarze tyle zarabiają a temu że im dajecie...

grzesiekdd
2013-08-08 18:00:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
Są sporty bardziej i mniej prestiżowe. Nikt tym piłkarzom z państwowej sakwy nie daje, a i tego Pana do szybowca na siłę nikt nie wsadza, więc mam to w poważaniu. Można być wielokrotnym mistrzem świata w sadzeniu pomidorów na czas, tylko, czy to oznacza, że powinienem zarabiać miliony ? I co, komu do tego, kto, ile prywatnych pieniędzy, na co wydaje.

szulcik
2013-08-08 17:53:34
Ocena: 6(glosow:8)-+
Bo na piłce mogą zarobić mafiozi .. Dlatego tak naszych szmaciarzy sponsorują ,a prawdziwych sportowców maja głeboko w odbycie !

heejt
2013-08-08 17:41:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
absurdem dla mnie jest ludzie nie rozumieja prostej ekonomii. III Ligowe miernoty oglada paredziesiat tysiecy ludzi wiecej niz tego oto dzentelmena. Niemniej szacunek za zalugi./

siwy1979malpa
2013-08-08 17:32:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

konrad8600
2013-08-08 17:02:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
To i tak dobrze ze 5 tys sam doklada. Ja ledwo 2 wyciagam na miesiac

mikudiabl
2013-08-08 15:21:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest bardziej pasja niż sport, a za pasje się płaci. Sebastian Kawa wątpię żeby miał pretensję do Polskiego Ministra sportu, bo doskonale wie, że u nas ten sport nie jest popularny, a co za tym idzie nie sponsorowany.

maras2604
2013-08-08 15:03:45
Ocena: -6(glosow:8)-+
tez mi sport szybownictwo!? taki sam jak gra na xboxie tylko bardziej niebespiecznie. jeszcze tytul.. najbardziej utalentowany sportowiec, przeciesz tego nawet nikt nie oglada jedyne co moze byc w tym ciekawego to jak ktos wypipszy o glebe wtedy bedzie mial swoje 5 min na youtube

szjeee
2013-08-08 13:43:31
Ocena: -6(glosow:8)-+
Absurd? taki sobie sport wybral. Ja lubie łowić ryby i co mam mieć pretensje, że nikt nie da mi na wędkę za 5 tys i kołowrotek za 7 tys? Puknijcie się w głowę. Albo jak dla Ciebie to absurd to mu dołóż i mi przy okazji.

michalng
2013-08-08 17:07:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak byś był mistrzem Polski (albo nawet tylko członkiem kadry) w wędkarstwie to sprzęt byś dostawał od sponsorów i zgarniał ładny szmal za reklamowanie: sprzętu, zanęt przynęt itp. a za twoje uczestnictwo w zawodach płaciło by PZW. Sport wędkarski akurat nie ma z tym problemów bo uprawiających wrotkarstwo jest wielu i rynek jest całkiem pokaźny.

kermitttt
2013-08-08 21:03:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
michalng, a co ma wrotkarsto do ryb?! I kto broni pozyskać sponsorów Panu Szybowcowi?!

michalng
2013-08-08 21:53:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wędkarstwo oczywiście. Szybownikom trudno o sponsorów. Nie ma "rynku szybowniczego" nie ma szybownictwa w TV, nie ma publiki na zawodach.

WyrwiDup
2013-08-08 12:36:01
Ocena: -4(glosow:12)-+
a co to za sport ? on nawet się nie spoci ... bardziej pasja słowo " sport " to nadużycie ... niech spi**dala dzieci nie mają co jeść a my mamy ubolewać że on dopłaca... jak go stać to niech płaci w du**e to mam -.-

martenscool
2013-08-08 12:34:04
Ocena: -7(glosow:9)-+
A co to k...a za sport, ja się pytam??? Nadgarstki to można ćwiczyć nawet w kiblu i też nikt za to kasy nie daje! To tak jak ja bym płakał, bo nikt mi nie sponsoruje wciskania padów przy gierce... Sorry...

LepszyMaysterek
2013-08-08 14:34:46
Ocena: 14(glosow:14)-+
aaa piłka to co to niby za sport? banda kolesi lata za nadmuchaną kiszką. Do tego w polskim wykonaniu to jest maksymalnie liga podwórkowa.

yosh
2013-08-08 10:59:02
Ocena: 4(glosow:8)-+
Akira Fujimoto (jap. 藤本彰 ) – wynalazca , prezes japońskiej firmy tworzącej oprogramowanie Integra Incorporated, założonej w 1986 roku i zajmującej się produkcją wizualnych systemów komputerowych - co ma wspólnego z tą wiochą? Ano, Akira urodził się w Polsce jako Wiesław Romanowski i prawdopodobnie spie*dolił stąd w poszukiwaniu jakiegoś kraju który nagradza osiągnięcia ludzi a nie ich znajomości. Tyle w temacie - jakby ktoś pytał o źródło - Wiki

GANAR
2013-08-08 10:54:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam bym sobie poszybował ale nie mam sponsora

miszcz82
2013-08-08 10:27:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Zubkownik
2013-08-08 10:19:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kto przy pozłacanym korycie niechętnie myśli o innych- nawet tych którzy reprezentują nasz kraj. p.s.naszą piłkarską ligę podwórkową finansował bym adekwatnie do wyników może by się wzięli do roboty.

pioterz
2013-08-08 09:42:12
Ocena: 7(glosow:13)-+
Zgadzam się. Człowiek, który pokazuje światu, że istnieje taki kraj jak Polska i że są dziedziny sportu, w których nie ma sobie równych, jest niedoceniany bo nie przynosi zysku telewizji , schow - biznesowi . A takie miernoty jak "piłkarzyści" , chociaż przynoszą tylko wstyd , mają mnóstwo kasy bo mecze oglądają , czy w tv, czy na żywo setki tysięcy ludzi. A za tym idzie kasa, kasa i jeszcze raz kasa ..... niestety dla darmozjadów.

szjeee
2013-08-08 13:49:44
Ocena: -2(glosow:10)-+
pokazuje swiatu?? a byłes kiedys na zawodach szybowcowych? tam sam sami pasjonaci a nie publicznosc, nie telewizja, bo gowno obchodza normalnego kowalskiego, schmita, czy flagomeniego zawody na szybowcach. Jak chce niech sobie lata, ale ja mu zlotowki do tego nie doloze.

mingus33
2013-08-08 21:36:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
szjeee, to tylko przyklad , mamy wielu pasjonatow sportowcow np. siatkowka kobiet, i w niszowych dziedzinach tez, a i tak pcha sie forse w pilka nozna mimo ze zawsze jest obciach i dokladasz do nich zlotowke, i to nie jedna.

szjeee
2013-08-09 17:10:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
porponuje sie doksztalcic. pilka nozna to zwiazek i z naszych podatkow na zawodowa pilke nozna nie idzie nawet zlotowka

sylweek1208
2013-08-07 23:45:36
Ocena: -4(glosow:12)-+
To niech każdy pójdzie i da mu pare złotych, skoro tak się martwi każdy o polskie szybownictwo xd

Zubkownik
2013-08-08 10:16:39
Ocena: 5(glosow:9)-+
Od czegoś trzeba zacząć. Na początek nagłośnić sprawę.Na ciebie i tak nie ma co liczyć

Magruder
2013-08-07 23:20:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
CIEKAWE,CZY W PRZYSZŁYM ROKU ZOBACZĘ GO NA MŚ?

testchuj
2013-08-07 18:54:14
Ocena: -6(glosow:18)-+
Niech nie truje dupy i znajdzie sobie sponsora. Proste.

eeeeeo
2013-08-07 17:37:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
i to jest prawdziwa wiocha...

noigel
2013-08-07 15:47:29
Ocena: 4(glosow:10)-+
szybownictwo to pasjonujący i emocjonujący sport, nie wiem w jakim innym jest tyle nerwów, niespodzianek i emocji

dryga4ever
2013-08-08 23:33:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
w szachach :)

michalng
2013-08-07 14:56:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
Przecież dobrze zarabiają nie Ci sportowcy których sponsoruje Państwo tylko Ci których my chcemy oglądać. Jak "my" chcemy oglądać to zaraz są sponsorzy, kontrakty reklamowe, pojawia się kasa. W sportach które są kompletnie "nie medialne" i dodatkowo nie nadają się do oglądania przez widzów na zawodach (jak szybownictwo właśnie) o sponsorów będzie dużo trudniej. Na 3 ligową piłkę ludzie "chodzą" a na zawody szybowcowe nie. Ot i cała tajemnica.

majorero
2013-08-07 15:43:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
Niestety masz 100% rację. Pytanie, jak temu zaradzić? Czy taki wybitny sportowiec ma dostawać pieniądze z budżetu(czyli od nas)? Jak mu nie wyjdzie i coś przegra to pojawi się mem, że państwo(podatnicy)wypuścili pieniądze w powietrze, jest to wina rządu i ministra powinna podać się do dymisji. Skoro dostał pieniądze z budżetu i przegrał, to pewnie dał łapówkę za stypendium. Czy jeżeli finansowanie z budżetu, to czy każdego, który uprawia nietypową dyscyplinę?

michalng
2013-08-07 17:22:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
System finansowania z budżetu działa tak ze finansowane są "związki" sportowe. I one zajmują się rozwojem i promocją danych dyscyplin. One tez dzielą kasę miedzy dyscypliny i zawodników. A także pozyskują inne (pozabudżetowe) środki, sponsorów itp. Jednym idzie to lepiej innym gorzej.Dodatkowo same związki to często "przechowalnie" leśnych dziadków. A i same sporty są "droższe" i "tańsze". Szybownictwo (i szerzej sporty lotnicze) do najtańszych nie nalezą . Szybowiec kosztuje naprawdę kupę kasy. Trzeba go transportować "na zawody".

davidstar
2013-08-07 14:09:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-08-07 14:12:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Savathus
2013-08-07 13:58:02
Ocena: 2(glosow:12)-+
Bo to jest właśnie popi3rdolone w tym naszyn sporcie!Takie piłkarskie KALEKI bez umiejętnosci i sukcesów zarabiają wiecej niz prawdziwi mistrzowie.Tych przykładów jest mnóstwo; trener polskich żużlowców pracuje charytatywnie,Wieretelny zarabia ok 7tys(obnizyli mu pensje bo Justynka nie jest juz mistrzynią swiata!!),polskie kluby siatkarskie dokładaja do wystepów w LM,obciecie subwencji dla biathlonu kobiecego o lekkoatletyce juz nie wspominajac.Miernoty i ich trenerzy zarabiaja krocie,a prawdziwi MISTRZOWIE klepią biedę i walczą o kazdą złotówkę.Jesli juz sie kasa znajdzie,to od

Savathus
2013-08-07 14:00:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
prywatnych sponsorow(np CCC wspiera kolarstwo górskie)..to jest CHORE!!Jesli sa sukcesy,to z PRZYPADKU i dzieki walecznosci i upartosci samych sportowcow i ich rodzin,a nie systemu szkolenia.

acer326
2013-08-07 13:49:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bo on lata hen wysoko i go nie widać,a kopacze są bardziej przyziemni

pajakpajak
2013-08-07 13:51:37
Ocena: 27(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez moderatora

acer326
2013-08-07 13:54:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
No ale ktoś tą murawę musi gryźć,rosnąc przecież musi
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 04.08.2018, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 33Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0