Niegrzeczna obsługa klientów, którzy chcieli zamienić zamrażarkę na lodówko-zamrażarkę
Ukryj komentarze(257)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mrj3
2013-08-17 11:09:08
Ocena: 33(glosow:51)-+
Rzecznik nic nie zrobi. Zwrot możliwy jest tylko przy sprzedaży poza lokalem sprzedawcy. np internet. Poza tym towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie używany. W innym przypadku możliwe są tylko zgłoszenia reklamacyjne/niezgodność towaru z umową. Tyle ustawa - co innego regulaminy sklepów.
saritka77
2013-08-19 20:56:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
" Ciekawe czy jak kupicie samochod to za 2 dni tez bedziecie go chcieli wymienic np na inny kolor ?" to jest własnie zacofanie Polski. W USA wszystko mozna wymieniac, zmieniac, i zawsze jest jakas opcja, a nie zakazy, ze juz odpakowales to musisz zostawic w domu... co za polskie matoly...
barbarian456
2013-08-18 19:56:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Z perspektywy prawnej racja jest po stronie Auchan. Przytaczaliście przepisy, nie ma sensu powtarzać. A spójrzcie teraz na to z perspektywy logiki - przecież JA JAKO KLIENT NIE CHCĘ KUPOWAĆ TOWARÓW W OTWARTYM OPAKOWANIU, KTÓRE KTOŚ MIAŁ WCZEŚNIEJ W DOMU. JEŻELI ZECHCĘ UŻYWANY TOWAR, TO PÓJDĘ NA TABLICA.PL !!!!!!!!! Na miejscu kierownika w ogóle nie podejmowałbym rozmowy z nachalnym i bezmyślnym klientem, a na miejscu AUCHAN wytoczyłbym proces za to nagranie.
znaszmojemail
2013-08-18 19:17:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mógł kupić w sklepie "dla inteligentnych". Tam akurat przyjmą pod warunkiem, ze wymienisz na towar tej samej wartości bądź droższy.
kornelka6984
2013-08-18 15:00:53
Ocena: 3(glosow:13)-+
Ehhh Ci ludzi co ten gosc ma zrobic ? Calowac po rekach ?
Jest regulamin sa zasady ktore obowiązują sprzedajacego i kupujacego.
Ciekawe czy jak kupicie samochod to za 2 dni tez bedziecie go chcieli wymienic np na inny kolor ?
Wiocha ale dla oburzonych klientow !
orient30
2013-08-18 14:19:50
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ludziska spie..ajcie z tego kołchozu kto tylko może. Zostanie rząd, sku..le menadżerowie, pazerni szefowie i reszta tego motłochu. Po kilku latach zagryzą się a resztę dokończą szczury. ;) Potem wrócimy i zbudujemy Polskę od nowa. Taka historia jest nie do pomyślenia w żadnym cywilizowanym kraju. Polska do nich nie należy. niestety. :(
aneta.buziaczek
2013-08-18 13:54:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
najbardziej śmieszny jest niewolnik z auchan.plock - co w drugim poście straszy, że sprawą zajmuje się dział handlowy auchan - jakby to był co najmniej CBŚ
Justyna0810
2013-08-18 14:16:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Potwierdzam. Facet jest śmieszny. Ale widać Ci z Auchana mają wspólną cechę chamstwo.
jechezqel
2013-08-18 12:54:13
Ocena: 8(glosow:8)-+
Pracuję w handlu detalicznym ponad 6 lat. Jestem kierownikiem sklepu. W Polsce nie ma żadnego przepisu nakazującego przyjmowanie towaru do sklepu (wyjątek stanowi zakup na odległość, np. przez internet) jeśli towar jest pełnowartościowy oraz w pełni zgodny z umową. Niektóre sieci np. (Biedronka, PEPCO, Kaufland ... ) dają możliwość zwrotu zakupionego towaru pełnowartościowego na ich warunkach. Jest to tylko dobra wola sprzedawcy czy przyjmie taki towar i zwróci pieniądze lub wymieni na inny. Ocenę zachowania Pana Managera zostawmy każdemu pod rozwagę. Miłej niedzieli :)
szyszka76b
2013-08-18 12:17:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja mam takie pytanie, weźmy jakieś inne sieciówki ze sprzętem RTV AGD, tam nie sprzedadzą sprzętu z wystawki bo im nie wolno, to raz a pytanie brzmi w takim razie co do wypowiedzi waszych i managera, w sklepie sprawdzają towar czy nie jest uszkodzony, czy jest kompletny więc o co chodzi z tym rozpakowanym towarem że nie może go przyjąć ?
bingo73
2013-08-18 11:53:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z jednej strony wszyscy chcą, by towar, który kupują był oryginalnie zapakowany, jak nie, to z wystawy i należy się rabat. Z drugiej chcemy mieć możliwość zwrotu towaru, bo nam się jednak nie spodobał. I to towaru rozpakowanego. Tego się nie da pogodzić. I warto zawsze przy zakupie dowiedzieć się, jakie mamy w danym sklepie możliwości zwrotu lub zamiany.
faxteljacek
2013-08-18 11:09:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
administrator który podjął decyzję iż wrzuci ten filmik na główną już nie ma co wrzucać i daje tutaj co tylko się da , albo gość jest wybitnie roszczeniowym pozbawionym minimum obiektywizmu typem więc szybko powinien zmienić zajęcie.....co sprzedawca ma robić z tymi rozpakowanymi sprzętami ??? kto z was kupując tego typu sprzęt domaga się aby w jego obecności sprzęt był otwarty po raz pierwszy, aby opakowanie było dziewiczo nowe ???? sądzę że prawie każdy, gdzie tutaj zatem owa wiocha ??? sprzedawca powinien być nieco uprzejmiejszy - to fakt -ale merytorycznie ma absolutnie rację, prawnie w st
maciekmack
2013-08-18 10:01:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
Towar rozpakowany - reklamacji nie ma , proste
Marek23033
2013-08-18 09:08:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
niech sie naucza kupowac
i.nasa
2013-08-18 09:04:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
W sumie racja, jak towar jest rozpakowany to traci wartość. Cholera też wie ile razy po niego dzwonili (z tego co zrozumiałem to trzy) i jak wyglądała wcześniejsza rozmowa więc już się trochę zirytował. Nówka towar dla mnie za 100% ceny to taki, który wychodzi z fabryki. Po rozpakowaniu traci co najmniej 10% wartości. Zupełnie jak samochody przekraczające bramy salonu.
tOMEKONLINE
2013-08-18 08:48:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
koleś załatwił sprawę profesjonalnie a to że czasu nie ma to zrozumiałe żaden pracownik hipermarketu nie ma czasu bo jest ich za mało muszą za dwóch tyrać wiecznie nie wyrobieni
slipas
2013-08-18 07:07:03
Ocena: 11(glosow:11)-+
Dlaczego nazywacie go BURAKIEM? Ma koleś rację, nie jest oryginalnie zapakowany - nie ma zwrotu!!! Się wszyscy tutaj sracie na kolesia, a każdy z was jakby poszedł i miał kupić tą rozpakowaną zamrażarkę to chciałby rabat, tacy jesteś cie świetni!!!
miodek1920
2013-08-18 01:05:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
a po co pisze,ze chce wydac 700 zl wiecej?on z tego nic nie ma,niestety ludzie sa tacy,ze mysla,ze jak ktos wydadza kilka stow,to bedzie traktowany jak krol i utrzymuje pracownikow,TYLKO CI NA GORZE COS Z TEGO MAJA,zastanow sie nad tym!1
zaplex
2013-08-17 23:59:16
Ocena: 6(glosow:14)-+
Manager mial racje. Klient towar rozpakowal i mogl z nim robic co chcial. Zwrotu podlega towar oryginalnie zapakowany. Polak kupuje a pozniej robi smrod, ?e mu si? wszystko nale?y, ?e niby obs?uga niegrzeczna. Natomiast nagranie managera bez jego zgody i opublikowanie wizerunku podlega karze. Wymiana sprz?tu przys?uguje z tytu?u odpowiedzialno?ci sprzedawcy za towar niezgodny z umowa, tutaj brak takich przes?anek, nawet ?e deklarowali dop?at?. ?mieszne t?umaczenie klienta, ?e sprz?t nawet nie by? uruchamiany! Tego nie mo?na sprawdzi?. Gratuluj? inteligencji klienta.
qqryq2000
2013-08-18 01:09:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
i bardzo dobrze, nie chciałbym kupować rzeczy które ileś tam osób miało i się im znudziły. W sklepach stosujących takie praktyki jeśli już miałbym cokolwiek kupić to tylko w oryginalnym opakowaniu uniemożliwiającym otwarcie i używanie przez jakiegoś buraka traktującego sklep jak wypożyczalnię
faxteljacek
2013-08-18 11:14:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
co za mon go ł z ciebie, ja pier....
arnid
2013-08-17 23:31:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja popieram sprzedawcę. Jak ktoś towar kupił i odpakował, to nie dziwie się, że nie chciał go już przyjąć z powrotem. Towar rozpakowany nie jest już pełnowartościowy. Ja na taki chciałbym przynajmniej ok. 25% zniżki. Może nawet być zniszczony przez klienta. A co do managera mógł to trochę delikatniej powiedzieć. Co do wystaw towary z nich zazwyczaj są sprzedawane dużo taniej niż normalnie. Szczególnie takie jak AGD/RTV.
patrycja1538
2013-08-17 23:14:26
Ocena: -2(glosow:14)-+
klient ma prawo do zwrotu kazdego towaru jaki by nie zakupil w ciagu 7 dni roboczych. jestem kierownikiem w sklepie i ten pan nie mial prawa odmowic zwrotu i na miejscu klienta nagranie skierowalabym do jego przelozonego.pozdrawiam
Ferencyvoros
2013-08-18 00:08:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marek-zielinski
2013-08-18 03:01:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
i tak też zrobiono z prosbą żeby tego pana skierowano na szkolenie z obsługi klientów.
marek-zielinski
2013-08-18 03:05:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
to nie chodzi że nie mógł przyjąć bo mógł i wszyscy to wiedzą. Uniusł się dumą że go klient ściągnął by osobiście porozmawiać. Poza tym sprzęt rozpakowali pracownicy firmy bez pytania o zgodę zostawiając bałagan.
intelinside
2013-08-17 22:28:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ku**wa nikt nie kupi mu już rozpakowanego sprzętu... i koniec kropka jak widze uszkodzone płatki w sklepie to szukam tych całych .. dziękuje dobranoc.
Wydaj 4500zł dodatkowo to ci to na ku++sie przyniesie do domu.
faloxx
2013-08-17 22:14:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja się pytam, co za imbecyl kupuje w oszołomie. To po pierwsze, a po drugie sklep nie ma obowiązku przyjąć zakupionego towaru. Jest to jedynie jego dobra wola, niektóre sklepy to robią, bo mają takie przepisy wewnętrzne, a inne nie, ale prawo tego nie nakazuje. A poza tym, są sklepy gdzie można kupić taniej a obsługa jest o niebo lepsza.
marek-zielinski
2013-08-18 03:08:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
racja !! Ale to nie znaczy żeby traktować klientów jak plebs.
kamo152001
2013-08-17 22:10:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja dziś byłem w Auchanie i widziałem tego pana....
piotras.plock
2013-08-17 23:43:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
Musisiałeś widzieć kogoś bardzo podobnego, bo Frederic jest na urlopie. Pozdrawiam.
aneta.buziaczek
2013-08-18 13:49:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
zbiera winogrona we francji ?
damian.szefo
2013-08-17 21:32:50
Ocena: 4(glosow:12)-+
Zakupy trzeba robić z głową i wcześniej dokładnie przemyśleć a nie kupię, jak się nie spodoba to wymienię. Zastanówcie się czy wy kupilibyście taki sprzęt nie zapakowany fabrycznie? Ja bym kupił ale z rabatem nie mniejszym niż 25%. To straty dla sklepu. Zanim tak się podniecicie przemyślcie sprawę
intelinside
2013-08-17 22:30:03
Ocena: -5(glosow:9)-+
kurde człowieku... pewnie wodyn w kiblu też nie spłukujesz jak rabatu nie masz albo happy hour... ogarnij sie - to tylko przedmioty
damian.szefo
2013-08-18 21:03:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ogarnąłem się i jakoś nie rozumiem co chciałeś mi przekazać. A skoro to tylko tylko przedmioty to po co tyle podniety o wymianę towaru. jak synalek ma gest to niech kupi mamie to co jej pasuje - to tylko przedmioty, gościu!!
amstel99
2013-08-17 21:20:29
Ocena: 10(glosow:14)-+
Dla jasności żaden sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu towaru, jeżeli sprzęt jest zgodny umowa, widzimisie klienta nie jest podstawą do zwrotu. Wielu klientów wymyśla sobie przepisy itp, albo używa argumentu, że za granicą by odrazu wymienili - tu jest Polska i trzymamy się polskich przepisów. To że kierownik nie był zbyt uprzejmy to swoją drogą, ale też nie może postepować wbrew polityce firmy (zwrot tylko w oryginalnym opakowaniu) bo został by obciążony kosztami i tak jest w każdej sieciówce.
Ferencyvoros
2013-08-18 00:30:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marek-zielinski
2013-08-18 03:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
piszę znowu... , że klient nie rozpakował sprzętu. Zrobili to pracownicy Auchan jak go dostarczyli bez pytania o zgodę.
Ferencyvoros
2013-08-18 15:09:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bluznierca
2013-08-17 21:16:56
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ten buc jak zostanie bezrobotnym fiutem to moze nauczy sie polskiego w wolnym czasie.
marek-zielinski
2013-08-18 03:17:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
i taka jest racja. Ale tu już nie chodzi o ta głupią zamrażarkę tylko o sposób w jaki manager potraktował klientów. Na takim stanowisku powinno się mieć wiedzę jak podejść do klienta a jeszcze ważniejsze jest jak dodatkowo zarobić na nim a nie go stracić... bo to jest proste.
Ferencyvoros
2013-08-18 15:16:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marek-zielinski
2013-08-18 03:19:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
to życzę ci żeby cię kiedyś też tak potraktowano to poczujesz się na pewno spoko...
marek-zielinski
2013-08-18 03:22:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
przyjdzie jeszcze nie raz czas że sobie przypomnisz to co piszesz i wspomnisz... szkoda że tego nie mam nagranego.
urbaniakar
2013-08-17 20:35:04
Ocena: 11(glosow:13)-+
Słuchajcie jak widze coś takiego i że trafiło to na WIOCHA to aż ręce mi opadają. Też jestesm kierownkiem działu w markecie elektronicznym i kiedyś na początku tej przygodony zrobiłem taki myk że zamieniłem sprzęt klientowi i co się okazało a no to że sprzęt został uszkodzy przez klienta w nie widocznym miejscu a też tak obiecywał że nie używał że też prezent itd. I od tamtej pory mogę zrobić zamianę ale jak jest oryginalnie spakowany. MA koleś rację w 100% po co rozpakowywali go? czy tam ludzie którzy to dostarczyli chyba widziała Babcia że to jest zamrażarka nie lodówka w opakowaniu. Także l
Bluznierca
2013-08-17 21:21:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marek-zielinski
2013-08-18 03:36:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
człowieku ... oni to zrobili tak szybko, że nie można było dostrzec czy to lodówka czy pralka. Wnieśli a zaraz potem rozerwali opakowanie i zostawili bałagan na miejscu... nawet śmieci nie chcieli zabrać tylko niech się klient martwi.
diablito1985
2013-08-17 20:33:53
Ocena: 7(glosow:7)-+
sam pracuje w AGD RTV i rozumiem zarówno i Auchan jak i klientów, ale jak każdy sobie kupi, rozpakuje i odda i tak kilka razy ten sam sprzęt od samego przewozu może zostać zarysowany, my też nie przyjmujemy zwrotów sprzętów, klient widzi co chce kupić, nawet jeśli to ma być prezent to powinien być uzgodniony
draxan97
2013-08-17 19:50:34
Ocena: 7(glosow:7)-+
Skąd wiesz że sprzęt był nieużywany ? Bo oni tak napisali ? Z filmiku wynika wprost że sprzęt był u nich przez 2 dni ;) Czyli siedzieli i na niego patrzyli przez te 2 dni ? Zauważ że nawet gdyby Auchan przyjął ten sprzęt to by na tym nie ucierpiał , po prostu kolejny człowiek by przyszedł i kupiłby nieświadomie używany sprzęt za cene nowego :) Mogę się założyć że gdybyś kupiła zamrażalke za 1000zł a dowiedziałabyś się że z niego korzystało 10 rodzin każda po 2 dni to inaczej byś zaśpiewała :)
marek-zielinski
2013-08-18 03:40:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
ta zamrażarka jak wiem do dnia dzisiejszego nie została jeszcze ani razu podłączona do prądu i nic w niej nie schowano. Służy jako stolik.
Justyna0810
2013-08-17 19:41:10
Ocena: -13(glosow:17)-+
Taki cham powinien z miejsca zostać zwolniony z pracy a za co? Za to że gdy klienci w sposób KULTURALNY chcą dokonać zamiany NIE UŻYWANEGO sprzętu tylko ROZPAKOWANEGO a raczej zapakowanego z powrotem w sposób nie fabryczny, to ten zachowuje się jak ostatni cham! To jest nie dopuszczalne. Gada o zniżce a potem się z tego wycofuje " to był żart": to jest KARYGODNE.
maniek1125
2013-08-17 19:18:57
Ocena: 9(glosow:15)-+
I bardzo dobrze, że nie przyjęli zwrotu. Klient mógł się zastanowić przed zakupem. Dlaczego sprzedający ma się martwić towarem który został już rozpakowany i był używany? Nikt już od nich nie kupi takiego towaru. Kupujący ma to w dupie, że sklep będzie miał z tym problem mimo że nie popełnili żadnego błędu.
W ogóle nie wiem co chciał gościu udowodnić tym filmikiem ? Nagrywając to wszystko i wrzucając do neta sam się ośmieszył. Żadnej wiochy w tym nie widzę.
Ferencyvoros
2013-08-18 00:34:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vivol
2013-08-17 18:50:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
Własnie przeczytałem na stronie Auchana
Można zwrócić produkty niespełniające oczekiwań klienta. Zwroty możliwe są za okazaniem paragonu lub faktury VAT w terminie 7 dni od dokonania zakupu. Ważne jest, by zwracane artykuły miały niezniszczone opakowania. Reklamacje tych produktów z gwarancją i przemysłowych przyjmuje Punkt serwisowo-gwarancyjny.
Ferencyvoros
2013-08-18 00:42:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ettest
2013-08-17 17:49:20
Ocena: 0(glosow:10)-+
I kupujacego bedzie to troche wiecej kosztowalo... bo sprzedawca nie jest osoba publiczna, nie wiedzial ze byl nagrywany, szkaluje sie jego wizerunek... wiec niech juz kupujacy odklada grosiki na proces jaki mu auchaun momoze wytoczyc... a filmiku z netu nie usunie jednym kliknieciem... a zamrazalka sie przyda... mama bedzie przygotowywala paczki do paki
piotras.plock
2013-08-17 20:03:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
@ettest-popieram w pełnej rozciągłości. Poza tym-dział prawny Auchan już się sprawą odpowiednio zajmuje.
@szmiciu-w skrajnych przypadkach się idzie-wystarczy nie dotrzymać wykonania wyroku sądu jeśli zasądzi na rzecz pokrzywdzonego (w tym przypadku manager Frederic) np. publikacji na łamach lokalnej gazety przeprosin i przyznania się jakim się było kretynem naruszając czyjeś dobre imię i publikując wizerunek bez zgody.
Poza tym, drodzy YNTELYGENCI (tyczy się hejtujących managera)nie trzeba publikować wizerunku żeby mieć kłopoty z prawem-wystarczy udowodnić nagrywającemu, że rejestrował
piotras.plock
2013-08-17 20:05:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
głos do celów "dowodowych" bez poinformowania nagrywanego. Za to już można iść do pudła na podstawie wyroku sądu.
roziu1
2013-08-17 17:47:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
Na całe szczęście są inne kraje w których traktuje się klienta z szacunkiem i nie robi problemu z oddaniem lub wymianą towaru na inny. Wielokrotnie oddawałem zakupiony towar do sklepu i jedyne pytanie jakie mi zadawali to czy wszystko z towarem jest w porządku i bez problemu dostawałem gotówkę z powrotem, ewentulnie pieniądze były przelewane z powrotem na kartę kredytową jeśli kartą płaciłem za zakup, a jeśli nie miałem rachunku to dostawałem bon na zakupy w sklepie. W usa mam chyba 60 dni na oddanie towaru do sklepu i nikt nie robi z tego problemu.
awesomebeauty
2013-08-17 18:23:14
Ocena: -4(glosow:8)-+
jeszcze minie troche czasu zanim ich mentalnosc sie zmieni. Sklep w tym momencie by stracil moze 50zl, poprzez zachowanie menagera stracil reputacje, ktora buduje sie latami i kosztuje tysiace razy wiecej niz ta zamrazarka, ale kierowacha ma stanowisko i mysli ze to dalej komuna chyba.
Ferencyvoros
2013-08-18 01:03:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
roziu1
2013-08-19 20:34:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do Ferencyvoros.
Tak się składa że pół roku temu kupiłem tablet ASUS TF700T miałem go ponad miesic w domu, pobawiłem się nim trochę i oddałem do sklepu bo mi nie podpasował i nikt mi problemów nie robił przy oddawaniu, może tobie cięzko w to uwierzyć ale tak tu jest.
Ferencyvoros
2013-08-19 21:29:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
roziu1
2013-08-19 21:53:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Ferencyvoros - Przyjedź to się przekonasz na własnej skórze niedowiarku. To że coś w jednym kraju jest uważane za niemożliwe w innym może być normą. A na wymianę masz, jak się nie mylę tylko 60 dni a nowe modele nie wychodzą tak często żeby je wymieniać co miesiąc. Jak chcesz to ci prześlę skan rachunku, tam są dokładnie opisane warunki zwrotu towaru, może wtedy uwierzysz że nie wszystko jest tak jak ty to sobie wymyślisz.
radchmiel
2013-08-17 17:29:38
Ocena: 9(glosow:15)-+
Popieram menagera za jego konsekwencję w respektowaniu zasad...Jako klient nie chciałbym kupić sprzętu który był już u innego klienta w domu(cuda mogły się z nim dziać przez ten czas). Co do nagrywania bez zgody nagrywanego-dalece niestosowne, mam nadzieję, że menager będzie dochodził swoich praw...Sam jestem klientem, nie nagrywam i nie chcę by mnie nagrywano...Sprzedawcę też trzeba szanować...Niektórym kLIENTOM się we łbach poprzewracało,uważają że wszystko mogą...
piotras.plock
2013-08-17 20:09:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Manager nie musi-dział prawny Auchan robi to już w jego imieniu. A oni tam nie zatrudniają "studentów na staż".
ettest
2013-08-17 17:26:37
Ocena: 9(glosow:9)-+
Racje bym przyznal managerowi... widzialy galy co braly... sprzet agd nie jest opakowany wiec nie chcialbym kupic potem takiego sprzetu ze zwrotu co nie wiadomo w jakim mieszkaniu stal i co rzekomo nie byl nawet uruchomiony... a moze po drodze jakis pies ja olal... I rzeczywiscie wiocha z kupujacego
mikudiabl
2013-08-17 17:19:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kto kupuje takie towary w sklepach typu Auchan czy Tesco??? osobiście mieszkam nie daleko tesco więc jak potrzebuje jakieś słuchawki czy coś to tam kupie ale więcej niż 100zł na elektronikę bym nie wydał. Oni mają w dupie klienta bo jedna krzywa opinia im nie zaszkodzi.
asiuniak
2013-08-17 17:19:11
Ocena: 8(glosow:12)-+
Menager ma rację, kto kupuje zamrażarkę na prezent?? Taki prezent się robi gdy jest się pewnym, że ktoś tego potrzebuje!! Podejrzewam, że kupili zamrażarkę myląc ją z lodówką (bo była tania) a teraz udają, że to prezent nie trafiony i myślą, że ktoś uwierz. Śmiechu warte!!
awesomebeauty
2013-08-17 17:18:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
pewnie za 1500zl na menegera miejscu kazdy mialby takie podejscie Computer say NO przy kazdej okazji
piotras.plock
2013-08-17 20:14:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pierwsza zasada handlu: klient ZAWSZE kłamie.
piotras.plock
2013-08-17 16:12:11
Ocena: 6(glosow:10)-+
Jak bym tyle nakradł co szwaby, to też bym był bogaty.
czubek13131
2013-08-17 15:47:09
Ocena: 7(glosow:11)-+
Sprzedawca ma ewidentną racje. Sam pracuję w sklepie z tapetami. I miałem już nie raz, klientów, którzy próbowali oddać lub wymienić towar otwarty i często nawet bez etykiety. A tak się składa, że w razie fabrycznej wady tapety, w momencie braku etykiety producent nie chce ze mną nawet rozmawiać. Druga sprawa odnośnie klientów chcących rabat, jest również trafna. Mam co krok klienta, który na siłę próbuję znaleźć "coś" dzięki czemu mógłby uzyskać rabat. Nawet w sytuacjach kiedy wie, że kupuje towar z promocji, po mniejszej cenie.
piotras.plock
2013-08-17 15:43:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
1: Nie mają obowiązku wymienić rozpakowanego sprzętu. Ba! Nawet zapakowanego nie mają obowiązku. 2: Stawiam, że "pokrzywdzeni" to tępe tłuki z Sierpuchowa, Gostynina, Kutna lub okolic. 3: Nie masz pojęcia co kupujesz i do czego służy-zapytaj sprzedawcę. 4: Frideric jest teraz na urlopie, ale dział prawny Auchan już się sprawą zajął, także wyczuwam Mikołaja niebawem w płockim "bidulu" 5: Autorze materiału-masz u mnie roczny zapas gum-byle się nie rozmnażaj. "W oczy grzecznie a za plecami ch#jem".
darus1000
2013-08-17 15:41:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mają rację !!!!! Nie ma zwrotów towarów. Dzisiaj przyniosła mi kobieta spodenki zakupione m-c temu. A bo mąż był chory po przeszczepie itp , a markety zwracają za nietrafiony towar itp. Dla świętego spokoju oddałem 60 zł . Poszła zadowolona a ja okazałem się frajerem , spodenki nie miały matki i były wyprane. Tego nauczyły nas hipermarkety - ale to są ich wewnętrzne przepisy , prawo nie przewiduje zwrotów to jest tylko dobra wola sprzedającego - ja zostałem naciągnięty . Nie ZBIEDNIAŁEM .
bleblezuza
2013-08-17 15:36:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
bogdan11121973
2013-08-17 15:33:40
Ocena: -6(glosow:12)-+
Szkoda chłopie że nie nagrywałeś w trakcie kupowania , jak ci te krwiopijcy w dupe wchodzili. Co za burak przeorany.
czubek13131
2013-08-17 15:49:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
To prawda, że w wielu punktach nie można się opędzić od sprzedawcy, który na siłę próbuję sprzedać nam towar. Jednakże sam pracując w sklepie muszę powiedzieć, że większość klientów wchodząc do sklepu nie potrafi nawet powiedzieć cześć, dzień dobry czy nawet pocałuj mnie w dupe...
piotras.plock
2013-08-17 15:49:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
Będzie miał. Dział prawny Auchan już zajmuje się tą sprawą. Dojście do tego kto to wrzucił do sieci, to kwestia kilkudziesięciu godzin. Za swoją głupotę autor filmu nie dość że zapłacił za sprzęt, którego "nie chce?", to jeszcze zapłaci zadośćuczynienie za naruszenie dobrego imienia i publikację wizerunku bez zgody osoby na materiale filmowym.
Justyna0810
2013-08-17 19:50:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ty co? Z Auchana? Czy może Pan kierownik z filmiku?
piotras.plock
2013-08-17 20:19:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
@Justyna0810 z policji jesteś, czy książkę piszesz? Zapytaj autora filmiku za dwa-trzy tygodnie co przyniósł listonosz. I polecam maść na ból dupy, bo wyczuwam straszliwy u Ciebie.
Justyna0810
2013-08-17 21:52:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Piotras.plock: ból dupy ty masz ewidentnie, wszędzie piszesz, srasz się że "dział prawny Auchan się tym zajmuje", ok niech się zajmuje,wystarczy napisać raz, a ty ogłaszasz to jak wybór papieża, a autorowi grozisz pudłem jakby popełnił ciężkie przestępstwo, a chamstwo to chyba choroba zawodowa z Auchana bo niczym nie ustępujesz facetowi z filmiku.
Ferencyvoros
2013-08-18 00:51:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Justyna0810
2013-08-18 14:19:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Ferencyvoros mi juz nie chodzi o to ze przyjął czy nie przyjął ale zachowanie tego BURAKA jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Z resztą Twoje podobnie.
Ferencyvoros
2013-08-18 15:29:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ChudyKN
2013-08-17 14:20:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niegrzeczna? Ty chyba niewidziales niegrzecznej ubslugi. Wylobrzymiasz autorze. Potraktowal was profesjonalnie, pewnie swinie zamroziles w zamrazarce na pare dni, pozniej uznales ze wymyjesz i oddasz spowrotem i zamienisz na lodowko-zamrazarke.
Tak to jest jak wies z Bialegstoku jedzie po sprzet do miasta.
Feared00
2013-08-17 14:08:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
widocznie nie spotkałeś jeszcze nieuczciwych klientów;) Sam pracuję w handlu już z 7-8 lat i wiem jedno, każdy narzeka na sprzedawców ale często jest tak, że to klient jest nieuczciwy, próbuje coś wyłudzić itp. Sam kilka razy nie przyjąłem zwrotu z uwagi na to że towar posiadał ślady używania przez co nie zostałby sprzedany (strata dla sklepu), klienci w takich momentach są bardzo nerwowi i nieuprzejmi. I to klienci wrzucają dziwne filmiki do sieci "jak to zostali potraktowani" natomiast co z pracownikiem-nie zapominajmy że to też człowiek.
bleblezuza
2013-08-17 15:27:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Ferencyvoros
2013-08-18 15:52:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Baron_Sanedi
2013-08-17 13:42:45
Ocena: 2(glosow:8)-+
Manager dobrze powiedział - skoro wiedziała że nie chce zamarażarki tylko lodówko zamarażarke to po jakiego ch ją rozpakowywała??
dresymatkiteresy
2013-08-18 01:22:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
czyli wg Ciebie rozpakowali pod jej nieobecnosc?
Thief1980
2013-08-17 13:27:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
A mi udało się oddać cyfrówkę w Media Markt. Miała uszk. matrycę. Nie chciałem aby naprawiali. Miałem dość tego sprzętu. Trzeba było trochę ich pomęczyć ale zgodzili się na wymianę. Dopłaciłem 300zł i u nich wziąłem sprzęt innej marki i mam do dziś i nadal działa bez żadnych usterek. To było 9 lat temu:)
Ferencyvoros
2013-08-18 15:57:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Feared00
2013-08-17 13:07:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ludzie, poczytajcie ustawę a dopiero wypowiadajcie się o zwrotach. Manager ma rację, stwierdził że gdyby towar był zapakowany oryginalnie przyjął by zwrot. Nie widać na filmiku tej lodówki - może nosi ślady użytkowania, również nie wiadomo co działo się przed początkiem nagrywania. A poza tym czy sklep ma ponosić koszty nietrafionego prezentu? Najfajniej krzyczeć że musi przyjąć, ale to są realne koszty-towar nie zostanie już sprzedany w pełnej cenie a to tylko dlatego że klient uznał że to jest mu niepotrzebne lub sobie wymieni. Klient jako dorosła osoba decyzje o zakupie podejmuje świadomie.
marek-zielinski
2013-08-18 04:09:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
w sklepie jest dużo nowego. Jak nie chcesz to nie musisz kupować używanego...
awesomebeauty
2013-08-17 12:58:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
Z tego co da sie wyczytać z komentarzy to większość polaków sama sobie strzela w nogę zamiast sie w jakiś sposób solidaryzowac jako konsumenci to najeżdzacie na gościa że chciał wymienić zamrazarke ktora miał prawo wymienić obojętnie z jakiego powodu, a to że nie ma opakowania to żaden argument dla sprzedawcy bo na wystawę i tak musi je odpakowac.
satanista150
2013-08-17 12:48:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
BARDZO DOBRZE ZROBIŁ, MYŚLO, ŻE SE W TE I WE W TAMTE ODPAKOWANE SPRZĘTY WNOSIĆ !
normalny_irl
2013-08-17 12:23:37
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wobec powyższego można zwrócić bez odpowiedzialności nawet rozpakowany towar, ale już na pewno nie noszący zawinione przez konsumenta ślady użytkowania lub zniszczony. W takiej sytuacji odpowiedzialność konsumenta za rzecz kształtuje się na zasadach ogólnych odpowiedzialności kontraktowej i masz prawo dochodzić zwrotu wartości poniesionej szkody.
normalny_irl
2013-08-17 12:31:06
Ocena: -5(glosow:5)-+
No coż tu gdzie teraz mieszkam mam 30 dni i nie ważne jest czy kupiłem w sklepie czy przez internet. Z tego co się orientuję to prawo europejskie jest na wewnętrznym, szczególnie dotyczy to praw konsumenta.
bluecont
2013-08-17 12:11:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
W poprzednim ustroju prawnym (na mocy uchwały nr 71 Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 1983 r. w sprawie ogólnych warunków umów sprzedaży detalicznej towarów oraz ogólnych warunków gwarancyjnych dotyczących towarów trwałego użytku, sprzedawanych przez jednostki handlu uspołecznionego – § 1 ust. 1 i 2) możliwe było dokonywanie zwrotu niektórych towarów w ciągu 5 dni. Takie rozwiązanie zakorzenione zostało w świadomości niektórych konsumentów aż do dnia dzisiejszego, mimo iż przepis ten przestał obowiązywać trzynaście lat temu
bluecont
2013-08-17 12:13:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przepisy obowiązujące
Kiedy decydujemy się na zakup jakiejś rzeczy warto jest przemyśleć to na spokojnie. Bowiem co do zasady prawo polskie (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego) nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne. Istnieją oczywiście pewne wyjątki.
bluecont
2013-08-17 12:15:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dotyczy to na przykład zakupów dokonywanych przez internet, telefon, tzw. sprzedaż na odległość albo zakupy poza lokalem przedsiębiorstwa np. na prezentacji, tzw. sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można odstąpić od umowy zawartej w ten sposób bez podawania przyczyny w odpowiednim czasie.
bluecont
2013-08-17 12:17:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
W innych przypadkach możliwość odstąpienia od umowy jest jedynie dobrą wolą przedsiębiorcy. Pewnego rodzaju polityką marketingową stosowaną przez niektóre sklepy. Jeżeli zatem nie widzimy w miejscu zakupu żadnej informacji mówiącej o możliwości dokonywania zwrotów w określonym terminie warto jest zapytać o to sprzedawcę. Najlepiej jest mieć potwierdzenie na piśmie.
normalny_irl
2013-08-17 12:19:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny 1 konsument, który zawarł umowę na odległość (zwana dalej: ustawą o ochronie praw konsumentów) może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne). W razie odstąpienia od umowy
normalny_irl
2013-08-17 12:21:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
WAŻNE: Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Po upływie tego terminu zwrot będzie nieskuteczny, a umowa będzie uznana za wykonaną.Wskazać należy, że termin 10 dni na odstąpienie od umowy nie rozpocznie swojego biegu w sytuacji, w której przed zawarciem umowy nie poinformujesz klienta na piśmie o terminie przewidzianym na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
normalny_irl
2013-08-17 12:22:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zasadą jest, że w wypadku zakupów przez Internet nie powinieneś uzależniać prawa odstąpienia od umowy od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu 3. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej w art. 7 ust. 3 stanowi, że to co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Z pewnością takim "zwykłym zarządem" będzie odpakowanie zakupionej koszuli czy spodni. Konstrukcja tzw. prawa do namysłu polega właśnie na zagwarantowaniu czasu na zapoznanie się z produktem.
bluecont
2013-08-17 12:22:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Normalny to co podałeś to: Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
normalny_irl
2013-08-17 12:24:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety nie moge na tej głupiej stronie wkleić linku do ustawy z 27 lipca 2002roku.
awesomebeauty
2013-08-17 12:04:18
Ocena: -13(glosow:17)-+
Mial prawo zwrocic towar nawet odpakowany, bo np nie podobalo sie ulorzenie polek lub zle swieci. Towary bezwrotne to tylko bielizna
Marik123
2013-08-17 14:38:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo nie podobało mu się ułożenie półek? Serio? Wydaje mi się,że przed zakupem ogląda się towar... Po drugie-źle świeci? z tego co słyszałam zamrażarkę odpakowała ekipa która ją dostarczyła,oni zazwyczaj sprawdzają po odpakowaniu czy sprzęt działa. Gdybyś nie był właścicielem sklepu tylko jego pracownikiem i przyjmował wszystkie zwroty jak myślisz,dałbyś radę z wypłaty spłacać straty? :)
Marik123
2013-08-17 14:44:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
A co do konkretnego Pana na filmiku-prostak. Piszecie,że wieś przyjeżdża,i tak dalej... A według mnie jak wieśniak zachował się ten facet. Nie dał im prawie dojść do słowa,już nie mówiąc o tym,jaki problem miał z tym,że ktoś od niego czegoś chce. Nie wiem,ale jeśli musiał im odmówić,chyba dałoby się to zrobić z kulturą i szacunkiem do klienta...
vanion
2013-08-17 11:58:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
prawda jest taka że jeżeli towar jest sprawny nie ma takiego prawa w Polsce by zmusić sprzedawcę do przyjęcia towaru z powrotem jest to jego dobra wola i to się stosuje aby klienta nie odstraszać ten tego nie robi, co innego jesli towar jest wadliwy...
wiesniak2508
2013-08-17 11:50:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
autoprezentacja jako ciula !!
normalny_irl
2013-08-17 11:41:36
Ocena: -5(glosow:9)-+
Niestety tu nie można wkleić linku do ustawy.W skrócie mówi ona, że do 10 dni towar zwracasz bez podawanie przyczyn, nawet odpakowany. Nie ma znaczenia czy kupiony w sklepie, czy przez internet. Towar nie może być uszkodzony. Kto prowadzi działalność, a napisał w komentach inaczej powinien to przeczytać. A ten manager złamał Polskie prawo.
Errad
2013-08-17 12:09:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tego co wiem dotyczy to tylko sprzedaży przez internet, a towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi mieć fabryczne opakowanie.
Aczkolwiek na miejscu można zwrócić ze względu na niezgodność towaru z umową.
Menadżer wcale nie zrobił niczego złego, wszakże trudno sprzedać rozpakowany produkt, z którym nie wiadomo co się działo, choć w poważnych sklepach nie robią problemów ze zwrotem, co też nie jest dla nich dobre bo są ludzie, którzy kupują np elektronarzędzia, używają ich pół roku, czyszczą i idą do zwrócić sklepu mówiąc, że towar nieużywany bo okazał się niepotrzebny.
nn22
2013-08-17 12:11:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jest tylko jedno ale - dotyczy to TYLKO i WYŁĄCZNIE ZAKUPÓW NA ODLEGŁOŚĆ. Tego to już chyba nie doczytałeś. Jeśli zakup był dokonany na miejscu to przyjęcie zwrotu to dobra wola sprzedawcy. Postaw się na miejscu sprzedawcy i weź pod uwagę pensje i traktowanie pracowników w Polsce to będziesz wiedział dlaczego nie przyjmuje się na wszystko zwrotów jak leci.
normalny_irl
2013-08-17 11:37:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
normalny_irl
2013-08-17 11:34:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aneta.buziaczek
2013-08-17 11:33:08
Ocena: -6(glosow:8)-+
Już wiadomo w jakim sklepie nie robić zakupów. :-)
aneta.buziaczek
2013-08-17 11:29:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
ustawa jest aktem nadrzędnym nad regulaminem sklepiku, to tak jakbyś sobie postawił regulamin, że będziesz strzelał do każdego kto zbliży się do twojego domu, d*pe sobie możesz nim podetrzeć.
Aniolek1989
2013-08-17 11:33:54
Ocena: -9(glosow:9)-+
nie zwrot, a wymiana towaru....
Aniolek1989
2013-08-17 11:23:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja dwa lata temu kupiłam w Auchan dla brata pod choinkę bezprzewodową klawiaturę i myszkę w komplecie. Pudełko było zamknięte, zabezpieczone tymi taśmami sztywnymi i nie było informacji "towar na ekspozycji". Prezent kupiłam tydzień przed Wigilią (reklamacje uwzględniają do tygodnia). Jak po świętach chciałam złożyć reklamację Pan powiedział, że on nie może przyjąć reklamacji, bo minął termin i że mogłam po odejściu od kasy podejść do obsługi klienta i sprawdziliby, czy towar jest w środku. Gdybym była sama, odeszłabym z niczym ale mój mąż zaczął się z Panem wykłócać. Złożyliśmy rekl
Aniolek1989
2013-08-17 11:27:37
Ocena: -3(glosow:5)-+
Złożyliśmy reklamację. Pan wyciągnął odpowiedni dokument i zaczął pisać na nim rzeczy, które szły na moją niekorzyść (i nie były prawdziwe!!). Więc mój mąż kazał mu dopisać także nasze uwagi (brak informacji na opakowaniu, że towar na ekspozycji, opakowanie zabezpieczone linkami, brak informacji w kasie o możliwości sprawdzenia towaru w punkcie obsługi) i opisał całą sytuację. Po tygodniu zwrócono mi pieniądze. Auchan Kraków - Bonarka. Złodzieje nad złodziejami.
Aniolek1989
2013-08-17 13:08:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Agona jakbyś umiała czytać ze zrozumieniem ... to byś wiedziała.
Aniolek1989
2013-08-17 11:35:03
Ocena: -9(glosow:9)-+
widzę, że Ty masz za to Prawa Konsumenta "opanowane". Tutaj racja jest po stronie klienta...
Lisek85
2013-08-17 11:19:16
Ocena: -9(glosow:11)-+
ja tu problemu nie widzę dzwonię do rzecznika praw konsumenta i tam załatwiam sprawę z czego co się orientuje mam 10 dni na oddanie towaru i w sumie nie musze nawet pokazywać paragonu zakupu wystarczy świadek i muszą zwrócić pieniądze a jak nie to rzecznik praw konsumenta ma obowiązek pomóc danej jednostce PS. Gość jest chamski i roboty pozbyć by się musiał
bluecont
2013-08-17 11:58:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak 10 dni z tym że musi być w stanie jak podczas zakupu czyli oryginalne opakowanie. Wyobraź sobie że idziesz do sklepu spożywczego kupujesz cukierki w oryginalnym opakowaniu a po chwili przynosisz sprzedawcy otwarte opakowanie z textem proszę pani proszę mi wymienić.
mrj3
2013-08-17 11:09:08
Ocena: 33(glosow:51)-+
Rzecznik nic nie zrobi. Zwrot możliwy jest tylko przy sprzedaży poza lokalem sprzedawcy. np internet. Poza tym towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie używany. W innym przypadku możliwe są tylko zgłoszenia reklamacyjne/niezgodność towaru z umową. Tyle ustawa - co innego regulaminy sklepów.
dominiassssek
2013-08-17 12:11:50
Ocena: -5(glosow:5)-+
co Ty gadasz:), każdy zakupiony towar można zwrócić jeśli nie spełnia naszych wymagań... tylko nie pamiętam dokładnie teraz terminu ile na to jest dni. Jesteśmy w Polsce więc przestrzegamy polskiego prawa:)
nn22
2013-08-17 12:15:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mrj3 - wreszcie ktoś kto ogarnia temat. Ale mylisz się co do opakowania - przy zakupie na odległość klient może rozpakować towar niszcząc przy tym opakowanie (np. rozciąć blister) a i tak zwrot będziesz musiał przyjąć jeśli sam towar nie nosi śladów użytkowania. @dominiassssek - pokaż mi ten przepis.
zajcew26
2013-08-18 22:15:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma dominiassssek w polskim prawie czegoś takiego jak zwrot ( tylko internet do 10 dni ) Cała reszta czyli zakupy w punktach stacjonarnych nie podlegaja zwrotom, można liczyć na dobrą wole sprzedawcy, a ten miał racje bo zaraz o rabat błagają bo sprzęt rozpakowany.
Agona
2013-08-17 11:09:00
Ocena: 7(glosow:7)-+
10 dni na zwrot masz tylko w przypadku zakupu na odległość więc np: przez internet. Towar powinien byc w nienaruszonym stanie. Jeżeli chodzi o zakupy w "tradycyjnym" sklepie zwrot zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Proponuję zapoznać się z obowiązującym prawem a później oczerniać ludzi.
dzikizazu999
2013-08-17 11:06:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
po wejściu do UE nie ma czegoś takiego jak "10 dni na zwrot towaru". radzę poczytać ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
kolejna sprawa: "bo na zachodzie by przyjęli". na zachodzie inaczej traktuje się pracowników i się ich nie rozlicza ze strat lub też z udzielanych rabatów. w naszym nadwiślańskim kraju jest jak jest.
czy ktoś z Was kopiłby w normalnej cenie towar bez opakowania? raczej nie. każdy chciałby rabat. więc kierownik jest rozliczony z tego, że przyjmuje towar za np 1000 zł a sprzedaje za 700 zł.
dzikizazu999
2013-08-17 11:01:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
polbauer
2013-08-17 10:54:37
Ocena: -8(glosow:10)-+
cz 2. MAM TAKA BEZCZELNA KTÓREJ WSZYSTKO ŻLE I NIGDY NIE MOŻNA DOGODZIĆ!!! TO DOPIERO WIOCHA BYĆ ZAWSZE NIE ZADOWOLONYM W ŻYCIU I POMIMO JAK SYNUŚ W DUPE PCHA LODÓWKĘ TO JESZCZE MARUDZIĆ ŻE ŹLE I BY SIĘ CHCIAŁO LODÓWKO - ZAMRAŻARKĘ I TO PEWNIE JESZCE NIE W TYM KOLORZE.. SZCZYT CHAMSTWA I BEZCZELNOŚCI !! NIE ROZUMIEM TAKICH LUDZI I NIE RESPEKTUJE TAKICH LUDZI KTÓRZY NAWET PRZY PREZENTACH MARUDZĄ ŻE ZLE I CHCĄ JESZCZE WYMIENIC NA INNY DROŻSZY ! CHAMSTWO WSZYSTKO W TYM FILMIE ! A DOBRZE ŻE NAGRANE POPIERAM I TEŻ ZAKUP JAK COŚ TO W NIEMCZECH! POTEM INNY TEMAT TO JESZCZE POLSKA GWARANCJA !! ŻYGAC S
oizdar
2013-08-17 11:23:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
W ogóle nie muszą. jeżeli cokolwiek i kiedykolwiek w jakimkolwiek sklepie przyjmują po zakupie (nie dotyczy zwrotów i wymian reklamacyjnych). To tylko i wyłącznie dobra wola sprzedającego. Ciekawe czy kiedykolwiek ktoś docenił taką możliwość ? Bo nawet jeżeli towar został w oryginalnym opakowaniu to też "NIE MUSZĄ" go wymienić jeśli jest z nim wszystko w porządku.
kapselxxx
2013-08-17 10:51:44
Ocena: -6(glosow:10)-+
autorze filmu wyślij go do urzędu ochrony praw konsumenta w swoim mieście dowalą karę Auchanowi że się nie pozbiera za takie traktowanie klientów tu masz dane Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Rzecznik Konsumentów: Izabela Prądzyńska
Telefon: 24 36 71 766, Fax: 36 71 598
Pokój: 120 [Bielska 1]
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Telefon: 24 36 71 581
Pokój: 120 [Bielska 1]
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30
polbauer
2013-08-17 10:48:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
SAMA DZICZ TYM KRAJU !! NIE WYSTARCZAJĄCO ŻE TEN DEBIL SEPLENIĄCY I ŹLE MÓWIĄCY PO POLSKU NIE UMIE ZBUDOWAĆ CHOCIAŻ JEDNEGO ZDANIA I NAJPIERW MÓWI 700 A POTEM ŻART I W OGÓLE NIE WYSŁUCHA PROBLEMÓW KLIENTA TO JESZCZE ŁAMIE PRAWO !! TO STRASZNIE WIESNIACKI SKLEP Z NIBY MANADŻEREM ZA 1500 ZŁ SPOCONY W BIAŁEJ KOSZULCE AUSRANA KTÓRY MA W DU*PIE KLIENTA I TYLKO PATRZY CO 5 MIN NA ZEGAREK ABY SPIEPRZAĆ DO DOMU ! w OGÓLE NIE UMIE POP OLSKU I MÓWI JAK JAKIŚ IMPORT ZE WSCHODU BIAŁORUSKI LUB UKRAINA LUB TP. .. REGULAMIN I DO SĄDU ! a JESZCZE JEDNO CO DO MAMUSKI.. MAM TAKA BEZCZELNA KTÓREJ WSZYSTKO ŻLE I
bleblezuza
2013-08-17 15:50:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
chester45
2013-08-17 10:43:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zauważyłem już że w sieciówkach to jest norma i nie ważne czy Auchan, Media expert, Media markt , rtv itd robią wszystko aby nie przyjąć zwrotu ja miałem tak z tabletem dopiero interwencja telefoniczna w centrali poskutkowała tym że wzieli zwrot. Oszuści i tyle od tamtej pory woli kupować w małych sklepikach albo przez neta
aneta.buziaczek
2013-08-17 10:28:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jedna prosta zasada ! Nie kupować o Auchan, bo jak widać na załączonym obrazku, sklep i jego personel są problemowi !!!
aneta.buziaczek
2013-08-17 10:25:09
Ocena: -4(glosow:30)-+
co ty gościu w ogóle za farmazony pierdzielisz, wg ustawy o ochronie praw konsumenta z 1992 roku masz prawo oddać sprzęt do 10 dni od jego zakupu, co więcej masz prawo go rozpakować, a nawet przez te 10 dni użytkować i bez żadnych konsekwencji oddać. Miałam podobną sprawę w tym zje*anym "oszołomie" i wygrałam, oddali kasę. Od tamtego czasu tam nie kupuje !!!
tomtomtomtom
2013-08-17 10:34:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Co Ty pitolisz, to dobra wola sklepu czy zwróci Ci kasę. Przepisy się pozmieniały i warto się zapoznać niż pisać farmazony.
bombel86
2013-08-17 10:35:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
no to ja juz nic teraz nie wiem nie wiecej niz rok temu kupilem gre w Carrefour i okazalo sie po przyjezdzie do domu ze gra dziala tylko na terenie Polski..mial to byc prezen dla brata za granica.. zadzwonilem do obslugi klienta i pow mi ze nie ma czegos takiego jak zwrot towaru nawet na drugi dzien.. naszczescie nie rozpakowalem gry i menager byl mily i z dobrej woli mi zwrocil pieniadze...
picnawode35
2013-08-17 10:52:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zwrot jest zagwarantowany tylko kupując na odległość, czyli np. przez internet. Kupując w lokalu sprzedawcy - sklep nie ma obowiązku przyjmować zwrotu (chyba, że towar ma wady, wtedy można reklamować).
irek285
2013-08-17 10:22:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dziwi mnie ten kraj coraz bardziej,takie sytuacje zdarzaja sie w kazdym sklepie ze po zakupie nie mozna go zwrucic,gdzie w karajach zachodnich mozna zwrucic wszystko bo mozna sie rozmyslic ze zakup zostal nie przemyslany.Mozna nawet kupic ubrania na kogos i po przymierzeniu w domu jak nie pasuje z paragonem idzie sie oddac.Nie potrafie tego zorzumiec czemu w Polsce tak nie moze byc.
bleblezuza
2013-08-17 16:00:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
piotras.plock
2013-08-17 16:10:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak Ty tak składasz zdania, to ja współczuję pracodawcy, który Tobie płaci.
dragstar001
2013-08-18 13:24:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie kazdy sklep ma taka sama polityke dzialania, rozumiem ze przyjmujecie wszystko jak leci... uzyte automaty,,,pralki ,depilatory itp ? wow swietny sklep powiedz lepiej gdzie zeby ostrzec innych przed kupowaniem zuzytego sprzetu...
kell1987
2013-08-16 17:09:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
nie dość, że manager ma rację choć fakt mógłby chociaż przywitać i pożegnać klienta to radzę jeszcze Panu usunąć ten film, bo jeśli Pan manager jakimś cudem ten film zobaczy to może Panu założyć sprawę cywilno prawną bo nie miał Pan prawa go nagrać, a tym bardzie udostępnić jego wizerunek w sieci
jakub1975wawa
2013-08-17 10:29:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
nie zgadzam sie pan ma prawo jako osoba prywatna czyli nie mozna bez pozwolenia filmowac na chodniku pod domem jak np defekuje alu tu nie jest osoba prywatna ale wystepuje publicznie jako kierownik auchman, wyslalbym ten filmik do kierownictwa z pytaniem czy to jest typowe zachowanie ich pracowników
piotras.plock
2013-08-17 16:14:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dział prawny Auchan już zajmuje się tą sprawą.
marek-zielinski
2013-08-16 07:29:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sprzę rozpakowała w domu po dostawie ekipa dostarczająca z Auchan nie pytając się o zgodę. Dotego zostawili opakowanie rozgrzebane na środku pomieszczenia. W tej sprawie Manager mógł potraktować klientów łaskawiej ale uniósł się dumą swojego stanowiska a nie dobrem klienta ...Pamiętajcie że to manager jest dla klientów a nie klienci dle managera.
aneta.buziaczek
2013-08-17 10:29:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
a co to niby za wielkie stanowisko "manager" buhahahah
piotras.plock
2013-08-17 16:19:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Tak. Weszli do lokalu pod nieobecność klienta i odpakowali sprzęt bez jego wiedzy. A jak klient wszedł, to wszyscy wybiegli z szafy i chórem krzyknęli "niespodzianka!".
Jesteś naiwny albo głupi jeśli myślisz, że możesz oszukać ludzi bez konsekwencji.
Wypatruj listonosza. Na dniach dostarczy wezwanie do sądu.
Justyna0810
2013-08-17 19:43:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Piotras.plock weź daruj sobie przugłupie z gimbazjum...
piotras.plock
2013-08-17 20:27:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Justyna0810
2013-08-17 22:03:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Minusów widzę masz sporo. Nie, zadna rodzina, ale to wygląda groteskowo bo co rusz widze Twój komentarz " DZIAŁ PRAWNY AUCHAN JUŻ SIĘ TYM ZAJMUJE", " ZA TO MOŻNA IŚĆ DO PUDŁA", człowieku, jesteś WULGARNY i wstyd mi że tacy jak ty chodzą po ulicy. Autor był grzeczny i w sposób kulturalny chciał załatwić sprawę, a ZACHOWANIE Pana kierownika jest podobne do Twojego- czyli zachowywał sie jak cham, bo polityka sklepu NIE ZWALNIA go z zasad kultury osobistej.
piotras.plock
2013-08-17 23:39:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
@Justyna0810 Ty weź spójrz jeszcze raz dziecko na co ja odpisałem tym "niezwykle chamskim, bezczelnym i wulgarnym" komentarzem.
"człowieku, jesteś WULGARNY i wstyd mi że tacy jak ty chodzą po ulicy" No tu już poległem... napisała dziewczynka, która postanowiła obcemu człowiekowi na wstępie napisać "Piotras.plock weź daruj sobie przugłupie z gimbazjum..."
Jeszcze raz polecam maść na ból dupy.
Justyna0810
2013-08-18 14:22:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
@piotras.plock i ty masz 32 lata? Gdybyś był w gimnazjum to zrozumiałabym Twoje szczeniackie i prostackie zachowanie ale tak? Zachowujesz się jak ostatnia patologia...
marek-zielinski
2013-08-15 22:10:16
Ocena: 3(glosow:11)-+
Poza tym ani się nie przedstawił ani nie wysłuchał co klient ma do powiedzenia tylko z góry stwierdził że zawraca mu się dpę bez powodu a przecież nie chodziło o zwrot tylko zamianę nie podłączonego do sieci urządzenia na 2 razy droższy z tego też sklepu. Poza tym pouczanie i żartowanie sobie z klienta to już gruba przesada i zapewniam Was wszystkich jakbyście znaleźli się w takiej sytuacji to byście się nieźle wku.li.
marek-zielinski
2013-08-15 22:07:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marek-zielinski
2013-08-15 22:06:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marek-zielinski
2013-08-15 21:58:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dryga4ever
2013-08-15 20:33:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
W Polsce też nie jest tak źle, nie raz oddawałem a raczej wymieniałem sprzęt na inny z reguły droższy i nigdy nie miałem problemu obsługa była miła bez względu na sklep po prostu gość to zwykły kutafon i tyle, zresztą słychać że nie polak i że ma Polaków w dup.ie tak jak mają nas w dup.ie w jego kraju wydaje mi się ze francuz. W jego kraju Jak by koleś w turbanie przyszedł lodówkę wymienić to by mu jeszcze na chatę zawieźli i grill do kebaba gratis dali.
dryga4ever
2013-08-15 18:35:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
Niestety polskie prawo jest po stronie sprzedawcy jeśli towar był kupiony na miejscu przyjęcie zwrotu zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Jednak oferta 700 zł zamiast 1000 wydaje mi się wiążąca a to że sprzedawca wycofuje się po chwili i mówi że żartował to jakieś nieporozumienie toż to manager raczej nie powinien sobie żartować z klientów.Naprawdę nie widzicie chamskiego tonu i arogancji ze strony tego kolesia pseudo managera.DOBRA RADA NA PRZYSZŁOŚĆ OBEJRZEĆ W SKLEPIE TOWAR A KUPIĆ PRZEZ INTERNET WTEDY MOŻNA BEZ PROBLEMU ODDAĆ. TAKIE PRAWO ZJE..BANE MAMY
orfeusz
2013-08-15 17:40:59
Ocena: 7(glosow:17)-+
Z punktu widzenia sklepu to manager ma racje. Jak oni to mają potem transportować bez opakowania ochronnego? Sprzęt powystawowy (rozpakowany) jest sprzedawany taniej dlatego gdyby gość przyjął zwrot naraziłby sklep na dodatkowe straty. Manager trochę racji miał, takie zakupy należy planować.
aneta.buziaczek
2013-08-17 10:31:15
Ocena: -6(glosow:10)-+
dzaku tobie nasrali kiedyś na głowe w sklepie i też stwierdziłeś, że nie widzisz w tym nic niegrzecznego :)
jakub1975wawa
2013-08-17 10:32:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
ludzie chceili wymienic na sprzet drozszy czyli zostawic wiecej PIENIEDZY zachowanie manago nie jest logiczne po prostu ma nie chce mu sie robic bo nie ma w tym osobistego interesu i ma w dupie i sklep i klienta
dzikizazu999
2013-08-17 11:04:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
@jakub: interes jest taki, że nie muszą się zajmować z towarem rozpakowanym. nie muszą go przeceniać czy też dawać w straty.
kierownik powiedział jasno - jakby to był towar nie rozpakowany to by przyjął. krótko i na temat :)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0