Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
pioterz
2013-09-22 17:50:45
Ocena: 14(glosow:14)-+
Ja obrażam w necie tylko polityków darmozjadów. Ale te k...wy się nie powieszą , za cwane są na to , twarde sztuki , nie do zajeb ania .
Megajra
2013-09-25 13:00:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Świetny filmik.Natomiast wiochą są komenty na YT i jak widze tutaj też. Czy wy nie widzicie,że nie chodzi o zwykłą krytykę czyjegoś nieudanego występu? Czy nie rozumiecie, ze psychika dziecka jest krucha?Bo o dzieciach tu rozmawiamy a nie o dorosłych ludziach, którzy wiele maja za sobą i sąodporni. Dla nastolatków zawsze była i będzie ważna opinia rówieśników, to się nie zmieni. Jest duża różnica między powiedzeniem komuś, że raczej nie nadaje się do śpiewania a powiedzeniu,że jest głupi, brzydki i,że powinien umrzeć.
Megajra
2013-09-25 12:55:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jest różnica między "Nie wydaje mi się, byś miała odpowiedni głos by śpiewać" lub "powinnaś jeszcze popracować nad głosem" a "powinnaś umrzeć" "jesteś niczym". Jeśli tego nie widzisz, to znaczy,ze ktoś chyba zaniedbał Twoje wychowanie i zaszczepienie empatii.
piotreek100
2013-09-24 11:51:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak ktoś się przejmuje, że ktoś go wyzwał w internecie i ma zamair siedzieć w kącie i płakać to ma problemy psychiczne i powinien iść do psychiatryka.
jamniczek666
2013-09-23 18:31:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
To po co wrzucasz filmik !!! Co za glupota, wylacz internet i tyle. Zero wspolczucia dla takich idiotow, naturalna selekcja dziala !!! Pokolenie internetu je...e !!
ikswohceicjow
2013-09-23 17:37:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ikswohceicjow
2013-09-23 17:38:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
w czym problem, kupiles sobie spodnie niewygodne?
wczesniej miales duzo siana a teraz zostaly ci drobne?
to samo zycie to nie problem, lamusie
na odmulke przydalby sie kop na morde
zejdz mi z oczu, zamiast jaj masz piz..e w kroczu
Tyle o takich problemach
ikswohceicjow
2013-09-23 17:32:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
neo86
2013-09-23 15:41:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
A ja tam jestem "Hejterem" i nic na to nie poradzę gdyż na świecie jest zbyt wielu (cenzura) jak np. Roni Ronald Lachowicz ( xRonix ) mieszających w głowach swoją drurną ideologią wyglądu i zachowania niewinnym dzieciakom które nie wiedzą jeszcze co w życiu chcą . Powodując , że idą w złą ścieżkę swego życia ...
policja666
2013-09-23 10:26:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
NATURALNA SELEKCJA!
Michallo60
2013-09-24 22:08:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pigbull
2013-09-23 09:47:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z FILMIKU JASNO WYNIKA ZE TA WASZA WOLNOSC INTERNETOWA TO WIELKIE KLAMSTWO,CZY BEDA TO SZCZERE OPINIE CZY NIE TO NIE MOZNA WYRAZIC NEGATYWNEJ OPINI BO KOMUS BEDZIE PRZYKRO...ZALOSNE...NAJWIEKSZE KLAMSTWO INTERNETU-WOLNOSC I SZCZEROSC,POMYSLCIE O TYM LUDZIE TO NIE BOLI (zalosne jest tez to ze kazdy uwazajacy sie za niewiadomo co matol po kilku slowach krytyki sie zabija ale coz tylko najsilniejsi przezyja)
agnie
2013-09-23 09:22:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
O tym właśnie mówi ten film, że internet jest dla każdego. To agresorzy, a nie ofiary powinny być odizolowane. Po wypowiedziach poniżej można się domyśleć ilu z was jest żałosnymi hejterami chowającymi się za łączem internetowym. Szkoda, że w polskich szkołach nie uczą podstaw psychologii. Uważam, że zdecydowanie powinni, bo może byłoby wam wstyd jeżeli nie przed samymi sobą to przed innymi.
andrzej67k
2013-09-23 09:11:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Trzema mieć dystans do wypowiedzi zamieszczanych na stronach internetowych i wszelkiego typu portali społecznościowych. Internet nie jest dla każdego. Jest dla ludzi z ukształtowaną psychiką, odpornych na chamskie zaczepki i wypowiedzi. Przysłowiowe wieśniaki są wszędzie, a internet skupia ich wyjątkowo dużo. Są odważni siedząc przed ekranami swoich komputerów, najczęściej jako anonimowi użytkownicy. Zresztą niektórzy są sami sobie winni żyjąc tylko w wirtualnym świecie. Polecam wszystkim polski film Sala samobójców.
krzysztofm1985
2013-09-23 02:04:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Szkoda, że admin nie chce się powiesić za to co ląduje na głównej.
kawalrafala
2013-09-23 00:48:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Ivonka_313
2013-09-23 21:58:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
'szczało'? I don't want to live on this planet anymore...
deathmind
2013-09-22 16:22:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ale co mnie obchodzi jakiś srający pod siebie introwertyk, któremu AŻ tak się nudzi, że nagrywa jakieś durne filmiki a la' vlogi czy popisówy na instrumentach etc, a potem płacze, że mu ludzie dupę obrabiają w komentarzach? Czy yt i pokrewne serwisy to jakiś wirtualny świat specjalnej troski? G.ówno mnie obchodzi, że autorowi marzy się jakiś wyimaginowany świacik w stylu herbatka przy stole z lalkami gdzie nikt nie może go obrazić. Jesteś dupą w życiu realnym to idź do psychologa, a nie pajacujesz w internecie.
Mikay
2013-09-22 16:16:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jaki to jest debilizm, żeby zabić się przez czyjś często g*wno warty komentarz. Ludzie, życie jest piękne, komuś zawsze na nas zależy, wiadomo, że wszyscy nie będą nas lubić, ale po co mają to robić? Trzeba spiąć dupę i myśleć o sobie, taka jest prawda w dzisiejszych czasach.
Szymas1968
2013-09-22 15:51:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jak Ktoś Ma Słabą Psych to Po co wgl ma internet jak nie umie Się pogodzić z prawdą!!
malgolina
2013-09-22 15:44:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
Słowa napisane w internecie nie powinny mieć żadnego wpływu na nasze życie, na nasze wybory, to ludzie w życiu realnym nas oceniają, zwłaszcza ci,z którymi jesteśmy blisko, i to oni wiedzą kim jesteśmy,to oni mówią nam jacy jesteśmy i tylko ich słowo powinno być dla nas najważniejsze,nie jakieś rzygi w internecie. Ludzie w necie są anonimowi i stają się przez to złośliwi, chamscy, wredni. Trzeba ich słowa mieć w doopie, trzeba mieć odporną psychikę na chamstwo, albo nie pokazywać się wcale w necie,jeśli ktoś jest słaby i podatny na wszelkie opinie.
BoaKrztusiciel
2013-09-22 16:01:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja myślę, że normalność wszędzie się przydaje i sieć też może mieć wpływ na realne życie. I jacy anonimowi? Weź wypchaj się sianem, chyba kopytka Cię bolą i nie wiesz co piszesz;)
malgolina
2013-09-22 16:11:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jeśli na życie w sieci przeznaczamy więcej czasu niż na życie w realu, to oczywiście,że ma wpływ. Masz rację, normalność jest wskazana wszędzie, ale jeśli komuś zaczyna się mieszać wirtual i real to trzeba na jakiś czas odpocząć od komputera ;) Wiem,że tak naprawdę nie jesteśmy anonimowi, wszystko się zapisuje i można dojść po nitce do kłębka, chodziło mi raczej o anonimowość personalną, można napisać coś komuś pod zmyślonym nickiem :P I nie ubliżaj mi bo Cię znajdę... ;D
Galaxia
2013-09-22 16:52:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chciałam tylko przypomnieć, że "życie" to raczej niepodzielny "twór" nie ma czegoś takiego jak "życie w realu", "życie w necie",co dalej "życie w kiblu?" , "życie przed telewizorem?", nie wiem skąd się to wzięło ale mnie denerwuje taki podział (szubienica mi się materializuje;)).Jak ktoś tworzy sobie jakaś alternatywę siebie i ma zupełnie inne "życie" (osobowość,związki?) w necie to klasyfikuje się do leczenia.
Galaxia
2013-09-22 16:58:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
No ale jest to jakaś "arena" kontaktów z ludźmi, więc jako taka ZAWSZE ma jakiś wpływ na nas, nie jest to wpływ ani konieczny ani sam w sobie wystarczający by kształtować nasz los, ale w połączeniu z innymi może być czarą która przeważy i ktoś postąpi tak a nie inaczej. I to, że ktoś tam zareaguje nieadekwatnie z naszego punktu widzenia na taką formą krytyki nie znaczy, że jest słaby psychicznie.
malgolina
2013-09-22 17:12:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Galaxia, życie w realu czy w necie to taka potoczna "nazwa", określenie ;) U niektórych właśnie takie "życie" w necie się kształtuje, swoją aktywność, decyzje czy "życie towarzyskie" przenosi do neta i tam się spełnia ;) Wiesz, w swoim drugim poście masz rację, to też arena do kontaktów z ludźmi, każdy z nas ma w swoim kręgu jakieś osoby,z którymi dobrze się rozmawia, śmieje, a są tylko naszymi wirtualnymi znajomymi. Jaka jest jednak taka osoba,która poddaje się presji internetowych opinii? Czyż jednak nie świadczy to o małej odporności psychicznej i podatności na
BoaKrztusiciel
2013-09-22 17:16:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bo prawdziwe życie polega na tym, że to czego doświadczamy przypadkiem ma na nas wpływ. I w necie też można żyć naprawdę, bez sztuczności. "Słowami można dotykać nawet czulej niż dłońmi. Zapach można tak opisać, że nabierze smaku i kolorów". Takie dziwne portale, książki, teksty piosenek, wszystko w jakiś sposób buduje naszą podświadomość.
BoaKrztusiciel
2013-09-22 17:25:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Patrz, jak ta boa Ci perfidnie przerwała. Sama się postawi do kąta żebyś nie musiała używać bata;)
Galaxia
2013-09-22 17:44:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Malgolina a skąd ty wiesz wpływowi czego podaje się jakakolwiek osoba? Jak zmierzysz wpływ internetu na daną jednostkę? Aż uruchomiłaś mój empiryczny zmysł, "Czy dana reakcja świadczy o niskiej odporności psychicznej i podatności (wyłącznie) na chamskie komentarze w necie" Nie da się tego ocenić. Człowiek nie żyje w próżni,rożne rzeczy na niego oddziaływają w tym samym momencie, musiałabyś odizolować takiego klienta od urodzenia od rodziny, kontaktów z ludźmi w realu, wtedy mówienie,że to, że ktoś nie może znieść takiej krytyki świadczy o słabości psychicznej miałoby sens.
Galaxia
2013-09-22 17:48:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
A i tak ostatecznie bym cię obaliła twierdząc, że reakcja może być spowodowana odizolowaniem:D Lub czynnikami fizjologicznymi, może go bolał brzuch na przykład? ;) Wiele czynników na raz oddziaływa na człowieka, może być w gorszym momencie życia,śmierć bliskiego, strata pracy i co wnerwi się o głupkowate zaczepki durnowatych ludzików, którzy problemow innych nie mają jak zaczepianie innych to znaczy, że jest słaby psychicznie? NIE!!!!!!!!
BoaKrztusiciel
2013-09-22 17:58:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
"Statystyka nie kłamie. Kłamią tylko statystycy." Kiedyś pisałam, że żadne badania, artykuły i sondaże nie są obiektywne, bo ludzie są tylko ludźmi i różne czynniki powodują, że są tacy, a nie inni.
Galaxia
2013-09-22 21:44:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dede spadaj tani hejterku, Btw statystyk, podobno na forach internetowych 10% pisze coś w miarę ciekawego, 15% pierdzieli bez sensu a 75% poprawia innym błędy ;P. Jak więc widzisz cokolwiek byś mi nie zarzucił, to jestem bardziej oryginalna niż ty, a to co oryginalne to lepsiejsze. Także tego, grzej się w mym blasku:*;)Boa aaaa nie wiem co masz na myśli, jeśli o to, że nie da się każdego podpiąć pod wynik, to tak siłą rzeczy są uogólniające, ale generalnie całkiem w porząsiu.
BoaKrztusiciel
2013-09-22 22:04:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
O to ja jestem w tych 75%, bo lubię się czepiać i generalnie jestem przeciwna generalizowaniu. Podobno statystycznie na 1 człowieka przypada 1 śmierć, a ja i tak bym negocjowała czy to prawda;)
Galaxia
2013-09-22 22:22:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Największy fun jest przy negowaniu i podważaniu wyniku- wiesz co dobre;) A co do śmierci to można taki wynik podważyć, wszystko się da zrobić. Dodajmy do tego zwykłe kichanie. Nie wiem czy wiesz ale w trakcie kichania zatrzymują się wszystkie funkcje organizmu, nawet praca mózgu, więc jakby nie patrzyć jesteśmy martwi, przez ułamek sekundy ale martwi, UMIERAMY;)
BoaKrztusiciel
2013-09-22 22:35:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Całe szczęście, że nie jesteśmy uczulone na głupotę, bo byśmy nie przeżyły na wsi;)
Galaxia
2013-09-22 23:01:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede, amatorska gnido jak już się podpinasz pod zabawę "podważanie podważania" to nie zaczynaj zdania od "Podobno", bo podobno ja miałam być chłopcem, musisz być pewny tego co piszesz nawet jeśli chcesz przekonać kogoś, że ziemia spoczywa na wielkim żółwiu. Pierwsza lekcja darmowa, więc całuj rękę swego mistrza, za następną zapłacisz jak za zboże;)Boa ja mam alergię na tyle rzeczy, że praktycznie jestem zombie więc bez różnicy;)Spadam bo coś mnie zatoki bolą, pewnie przez was;)
Galaxia
2013-09-22 23:42:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
No teraz duzo lepiej, może nie doskonale,ale czego można spodziewać się po nowicjuszu. Tak czy inaczej możesz czuć się rozdziewiczony. Zaliczenie potwierdzę odbiciem stempelka. Mój but na twej mordz*e, a taki zaszczyt cie spotka, miej coś z życia.
Galaxia
2013-09-23 19:39:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dzięki Omen:D i tak jestem delikatna bo ten żółty szczoch ma bardzo słaba psychikę a tacy są mi potrzebni do wyzyskiwania, więc nie chce by mi się chłopina załamał:P Dede, ja tez cię lubię, co o tyle dziwne, że z reguły wolę inteligentnych:/ Za gówniarę wypłaciłabym ci kopa w dupsko, ale wiem, że lubisz obce obiekty w okolicy odbytu, zatem nie licz na to :*********
Galaxia
2013-09-22 15:21:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie podoba mi się ten filmik.Taka akcja dla akcji, już widzę jak proszenie ludzi" nie piszcie brzydko" da efekt, duzo lepiej byłoby zapoznać ludzi z powodami dlaczemu inni tak piszą gdy są anonimowi.Sporo osób by się przestało dołować "długoterminowo" taką bezosobową krytyką, a jeszcze więcej przestałoby pisać hejty bo w sumie to wstyd... Zabawne, że akurat na takiej stronie się znalazł ten film, bo w zjawisko cyberbullingu wchodzi również rozprzestrzenianie cudzych kompromitujących zdjęć i takie portale jak ten:/
kroljuljan1983
2013-09-22 14:51:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
cos o was
plomien1234
2013-09-22 14:39:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zastanów się zanim będziesz szukać samoakceptacji wśród obcych ludzi w necie których jedyną rozrywką jest kogoś strollić, zamiast szukać akceptacji w samym/ej sobie.
mur13l
2013-09-22 13:22:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
Filmik dla mnie trochę niezrozumiały. Jak już wiele osób napisało, nie jesteś odporny na krytykę nie wrzucaj do internetu swoich filmów itd. Poparcie takiej kampanii ma uzasadnienie wówczas kiedy to osoba trzecia wrzuca jakieś wstydliwe dla innych zdjęcia, filmy. Tu owszem ktoś narażony w ten sposób na krytykę i prześmiewcze komentarze innych użytkowników internetu może sobie nie poradzić psychicznie w takiej sytuacji. To nie internet jest okrutny, to ludzie takimi są.
karma12345
2013-09-22 13:07:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Słabe jednostki się targają na życie a teraz po filmiku wszyscy święci a sami się obrażają wzajemnie mnie to wali obrażałam i będę obrażać jak uznam to za stosowne w polsce za wyrażenie swojej opinii na necie ludzie każdego cisną
Zeusek
2013-09-22 12:43:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ok ok ... Wszystko ladnie i pieknie ale interenet rzadzi sie troche innymi prawami tutaj zawsze znajdzie sie ktos komu zwyczajnie nie bedzie sie podobac np twoja tworczosc. Jesli wstawiasz cs do interetu musisz sie liczyc z krytyka... Wiekszosc z tego co dodaja na youtube to straszna kupa wiec jesli cos jest kupa to mam mowic ze to kwiatek? Najlepszy przyklad klocuch12
Justyna0810
2013-09-22 12:35:51
Ocena: 2(glosow:8)-+
Akcja godna poparcia. Oczywiście wrzucając coś do neta trzeba się liczyć z krytyką, ale ważne by ta krytyka była konstruktywna, a 90% komentarzy negatywnych jest wyrażanych w sposób tak wulgarny i przede wszystkim - agresywny sposób, że aż się wierzyć nie chce że takie bydło po świecie chodzi. Anonimowość nie zwalnia z zachowania do drugiej osoby minimum szacunku.
suspect99
2013-09-22 12:07:26
Ocena: -3(glosow:5)-+
Moim zdaniem ta "akcja" jest kretyńska... jeśli wrzuca się coś do internetu trzeba liczyć się z tym, że obejdzie sie to mocną fala krytyki zasłużona czy nie. Żałosne są "dzieciaki" czy juz "nastolatki/nastolatkowie" którzy wrzucają coś do sieci, żeby szukać poklasku, a później nie potrafią znieść krytyki i się np. wieszają. Jeśli sie ma słaba psychikę to może powinni się udać na terapie do specjalisty a nie starać promować się w internecie....
cavefalcon
2013-09-22 14:21:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
cavefalcon
2013-09-22 11:38:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dedede66
2013-09-22 12:04:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiscie, ale nie popadajmy w paranoje. To tylko internet, slowka wytrzaskane na klawiaturze przez jakiegos niedowartosciowanego koniobijce. Naprwade uwazasz, ze ktos powinien sie przejmowac takimi obelgami? Co innego konstruktywna krytyka. Ale jesli ktos nie potrafi jej przyjac, to i w necie nie powinien sie udzielac.
murinforte
2013-09-22 22:34:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pięnie powiedziane
zwierzak250477
2013-09-22 10:28:08
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
starlotti
2013-09-22 10:51:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
twoja teza jest błędna. zwierzęta nie popełniają samobójstwa - jest to zjawisko, którego dobór naturalny nie zakłada w swojej teorii (za Darwina to był temat tabu). nasza obecna kultura działa przeciwko selekcji naturalnej: wiele uzdolnionych osób nie produkuje potomstwa, nie ganiamy się z maczugami i nie musimy polować na mastodonty, czyli przetrwanie najsilniejszych nie funkcjonuje. Wręcz wybieramy, żeby chronić słabsze jednostki. Van Gogh, P. Levi, H. S. Thompson, G. Deleuze, G. Debord, itd.
pawelfarciaz
2013-09-22 10:21:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
STOP INTERNETU DLA OSÓB SŁABYCH PSYCHICZNIE to nie jest wiocha
intelinside
2013-09-22 10:20:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
to wina rodzicow... dają dziecku komputer i mają je z głowy!! Każdy odpowiedzialny rodzic powinien wiedzieć co robi jego dziecko i organizować mu też inne zajęcia, nasi dziadkowie nawet od książek odganiali dzieci, żeby chodziły na spacery! A teraz? dzieciak siedzi po 6 godzin dziennie i dziwić się że niektórym się mózg lasuje?
JKJKJKJKJK
2013-09-20 19:17:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
każdy teraz taki wrażliwy że hoho, słowa krytyki nie można poiwedzieć bo majestat obrazisz!!! wiecej pokory i krytyki w stosunku do samych siebie!!!!
Martuska82
2013-09-25 03:13:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
krytyka tak - obrażanie nie. Tylko debil nie widzi różnicy.
PaniKitsune
2013-09-22 11:22:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
Prawdę mówi. Mam się martwić o każdą ciotę, która może się ewentualnie zabić przez to, że jej coś powiem? Jeszcze kur*a czego.
klisza08
2013-09-22 11:42:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kiedys Ty bedziesz cos chcial cos rozpropagowac w sieci-cos co bedzie czastka Twojego Ego,pasja,nadzieja .I wlasnie wtedy spotkasz sie z oporem mas,z ich kompletnym niezrozumieniem, z ironia i zlosliwoscia..A sytuacje sa rozne w zyciu-moze bedziesz chcial podreperowac domowy budzet swoim "odjechanym"pomyslem,moze bedziesz chcial ratowac zycie komus bliskiemu i zebrac na to fundusze?...Nikomu nie zycze wtedy takiej znieczulicy od innych..
Justyna0810
2013-09-22 12:38:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
PaniKitsune - właśnie o takich jak ty jest ten film, bydło ma więcej kultury niż ty, bo przecież od razu trzeba pisać ciota, itp. napisałeś nie całe 2 linijki tekstu, ale jadu jest w nim tyle ile że ręce opadają
sangre666
2013-09-20 12:30:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
oczywiście, zaraz znajdą się osoby które powiedzą, że jeśli ktoś jest słaby to powinien umrzeć. ok - zamykamy szpitale, hospicja, domy starców. Dostaniesz nożem - radź sobie sam. Jak jesteś odpowiednio silny to przetrwasz. Czasami mam wrażenie, że to niewłaściwi ludzie są wykluczani ze społeczeństwa z powodu swojej "inności"...
zwierzak250477
2013-09-22 10:29:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
eskobar007
2013-09-20 11:39:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
idac taka logika to jurorow w mam talent powinno sie zamykac.
outsiderjack
2013-09-20 11:03:42
Ocena: 2(glosow:12)-+
Beznadzieny moralitet. Szkoda osó, których ktoś podstępnie nagrał w jakichś upokarzających okolicznościach, zamieścił w sieci w celu poniżenia kogoś.
Osoby dobrowolnie zamieszczające swoją twórczość nie powinny jęczeć na krytykę.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0