lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Lepiej promować pedalskie parady. Smutny materiał 2013
główna
Dodano: 19.09.2013, 15:19:48   przez: glupichtepic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 460  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Inspectah
2013-09-19 16:26:37
Ocena: 45(glosow:81)-+
Każdy ma prawo do życia, od razu mówię, że nie chodzi mi o to żeby stosować takie rzeczy wobec każdego niepełnosprawnego, ale.. jeśli mi taka rzecz by się przytrafiła i gdybym miał możliwość wyrażenia swoich uczuć i tego co myślę, to poprosiłbym rodziców o eutanazję, nawet ze względu na to żeby im było lżej. Nie chcę nawet myśleć co takie dzieci czują, to naprawdę przykre jak się na to patrzy, media też takie rzeczy mają w dupie..

kornelka2244
2013-11-08 01:29:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiem dlaczego ktos dał ten filmik na wiocha czy wy ludzie nie macie serca wyślijcie to do telewizji aż przykro

maniek11985
2013-10-04 12:24:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
mogli się rozłożyć na Wiejskiej, może wtedy ktoś by ich pokazał...

Flegmaflegma
2013-09-27 19:42:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
jak można uśpić dziecko co to za porównanie do psa ? :/ psy usypiają ze starości bądź nie chciane szczeniaki a jak można uśpić dziecko co to za debil tak może myśleć ... jakie dziecko by nie było naszym obowiązkiem jest je kochać !! 3mam kciuki aby udało się Wam uzyskać więcej pomocy od strony rządu !

taigatrommel
2013-09-28 19:03:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wiesz, czasami usypia się też psy nieuleczalnie chore, po to aby nie cierpiały już bez konieczności.

overconscious
2013-10-01 14:47:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Shimmyb
2013-09-27 01:30:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja pie*dolę, naprawdę nie wierzę czytając te komentarze, że potraficie być tacy okrutni, pozbawieni jakichkolwiek uczuć. Mam siostry bliźniaczki, jedna jest całkowicie normalna, a druga, przez błąd lekarza, ma porażenie mózgowe. Jak wy ku*wa możecie porównywać takie dzieci do psów?! Te dzieci mają też swoje uczucia i co najważniejsze rozumieją wszystko, co się dzieje dookoła i mimo, że przeważnie nie potrafią mówić, można się z nimi porozumiewać. Moja siostra jest dużo bardziej inteligentna niż wy, którzy życzycie jej śmierci! Ma takie samo prawo do szczęścia jak każdy człowiek na Ziemi!

adamiakadam
2013-09-25 20:27:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo przykre ale prawdziwe , żyjemy w kraju gdzie ważne jest pedofilia, dziura\ ]\'budżetowa .fotoradary , Smoleńsk tego problemu nie ma , przyznam się też tego nie widzialem

mamserce
2013-09-25 03:02:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wwojtek777
2013-09-24 16:17:01
Ocena: 7(glosow:7)-+
niech sku..ny z rządu zobaczą ja ludzie żyją !!! Poseł na TROJE dzieci bierze ponad 5000zł.Gdzie kq..wa sprawiedliwość!!

bartega
2013-09-24 12:28:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak widać świadomość dotycząca problemu w naszym kraju( bazując na niektórych komentarzach, tutaj), jest na poziomie tępego, przesądnego mało rozumiejącego i czującego ćwierćidioty, jestem jak najbardziej z a namierzeniem tych kretynów (prawnie jest to teraz możliwe), ale tylko po to, żeby po prostu dać po ryju.

taigatrommel
2013-09-28 19:05:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miraz70
2013-09-24 12:05:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie mają więcej serca dla psa.Usypiają żeby się nie męczył. Opamiętajcie się!!! To nie jest życie!!!!

taigatrommel
2013-09-24 06:38:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Kolejna sprawa jest taka, że jak ja miałbym psa, który miałby te wszystkie choroby, co dziecko tej pani z 10 minuty filmu, to już dawno zaniósłbym go do weterynarza, żeby go uśpił! Po co miałby się męczyć? A tymczasem co robi ta pani? Skazuje (tak właśnie SKAZUJE) to dziecko na egzystencję w imię chorej (tak właśnie CHOREJ) miłości! I jeszcze ubolewa, że jej Państwo nie daje pieniędzy, na tą jej chorą miłość! Nie na tym polega miłość! Miłość polega na tym, że czasem pozwala się odejść na tamten świat!

crazybread
2013-09-24 17:49:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
w zlej dekadzie sie urodziles. Lepiej byloby tobie w Niemczech w 1940 r.

taigatrommel
2013-09-25 20:15:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Crazybread - chyba źle mnie zrozumiałeś. Czym innym dla mnie jest eksterminacja z powodu koloru skóry, wiary, etc. A czym innym dla mnie jest eutanazja i skrócenie cierpień ludzi nieuleczalnie chorych. Jak dla mnie to drugie jest w pełni usprawiedliwione.

taigatrommel
2013-09-24 06:04:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
A mnie zawsze zastanawia jedna rzecz. Poddajemy zwierzęta eutanazji jak są nieuleczalnie chore i nasze sumienie jest spokojniejsze, bo już nie cierpi. Wręcz jako ludzie cywilizowani uważamy to za nasz obowiązek, by chronić zwierzaki przed niepotrzebnym cierpieniem. To czemu w takim razie skazujemy dzieci na cierpienie i uważamy, że naszym obowiązkiem jest utrzymywać je przy życiu jak najdłużej? Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem eutanazji, lecz po prostu fascynuje mnie ludzka mentalność.

taigatrommel
2013-09-24 06:01:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

medyk_brzeg
2013-09-24 00:33:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jak nagle rodzice umrą, to co stanie się z takim dzieckiem? Zakład dla upośledzonych dzieci bez szans na namiastkę życia? To kobieta powinna decydować.

medyk_brzeg
2013-09-24 00:31:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

catarsis
2013-09-23 20:01:29
Ocena: 4(glosow:12)-+
Każde z tych dzieci samym swoim istnieniem wnosi do świata więcej, niż wszyscy politycy tego kraju razem wzięci.

artxx
2013-09-23 19:20:23
Ocena: -4(glosow:8)-+
W STAROŻYTNOŚCI WIEDZIELI ZE TAKA OSOBA NIE MOŻE SAMOCZYNNIE ISTNIEĆ SMUTNE TO ALE MOIM ZDANIEM POWINNO SIĘ UŚMIERCAĆ TAKIE DZIECI PRZEZ EUTANAZJE TUŻ PO PORODZIE CI RODZICE NIE MAJĄ CZASU DLA SIEBIE CIĄGLE ŻYJĄC W BIEDZIE A TE DZIECI GDYBY NIE ONI NIE PRZEŻYLI BY JEDNEGO DNIA WIEC PO CO RODZIĆ TAKIE DZIECI ?

WesoLTHC
2013-09-23 19:33:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Czy ty jesteś istotą z uczuciami??? Sądzę, że NIE !!!

SNAP32
2013-09-23 22:39:00
Ocena: 6(glosow:10)-+
To nie o eutanazje tu chodzi bo nie można zabijać dziecka choć jest upośledzone.Powinna być aborcja jak tylko taką wade sie wykryje to głupota rodziców którzy decydują się poród takiego dziecka tym samym skazując je na wieczne cierpienie A nasz RZĄD ma w du*ie ludzi zdrowych a tym bardziej chorych

GykoPL
2013-09-23 18:04:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
politycy zarabiają 10 tys wydają je na byle gówno a dzieciom pomóc niemogą

Wiki2Wiki
2013-09-23 17:45:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiem każdy się brzydzi, nawet ja, ale mu nie odmówiłam, gdy mi taka osoba poprosiła o dotknięcie mojej jaszczurki. Bardzo mi przykro, że dużo takich osób żyje w Polsce D;

crazybread
2013-09-24 17:53:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja p***dole. spadlem z krzesla jak to przeczytalem HA HA.

orzel77
2013-09-23 17:03:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kwiecien2013
2013-09-23 16:57:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oglądając ten materiał jest mi wstyd,ze muszę życ w Polsce.Owszem na całym świecie są takie przypadki,ale raczej tylko w Polsce politycy mają wszystko w dupie.Nie mówię,że sami mają żyć w nedzy i ddawać wszystkie swoje pieniądze innym ludziom,ale do jasnej cholery,my żeby zarobić 1300zł musimy zapier... a oni pierdzą w stołek.A to naprawdę niewiele trzeba,raptem ruszyć makówką i wymyśleć cos jak tu poprawić byt Polaków.

jacek.jacek
2013-09-23 15:26:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jar0sz
2013-09-23 13:35:29
Ocena: 6(glosow:6)-+
Prawda jest taka moi drodzy, że państwo ma pieniądze na cyganów stukających na potęgę dzieci, kradnących i niszczących wszystko co spotkają na swojej drodze, robią takie wałki ( przynajmniej w Zabrzu ), że robią się rodzinami zastępczymi nawzajem dla swoich dzieci i takim oto sposobem mają kilka razy więcej pieniążków niż rodziny przedstawione na filmie. Pomijam fakt, że dostają mieszkania komunalne, a uczciwy polak może sobie pomarzyć.

trwam
2013-09-23 11:59:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
To przerażające że takie rzeczy się dzieją. Ci rodzice z tego filmu są dla mnie największym wzorem i autorytetem. Będę starał się im pomoc,jestem w stanie oddać wszystko co posiadam.

Jar0sz
2013-09-23 13:25:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Hmmm ciekawe, może oddaj wszystko co posiadasz, zrób dokumentację fotograficzną z dokonanych czynów, screeny z przelewów z twojego konta na chorego Maciusia i Madzię. Może chociaż przyjdź którejś z matek pomóc na godzinkę z takim dzieciakiem. Zrób z tego temat na wiocha.pl i udowodnij ;) Chyba, że zgodnie z moimi podejrzeniami jesteś zwykłym internetowym kłamcą liczącym na plusy.

trwam
2013-09-23 15:42:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz rację.W zdaniu oddam wszystko nie miałem na myśli oddać narzędzi które są mi potrzebne w pracy czy mieszkanie które nie jest tylko moją własnością.Czytajcie ze zrozumieniem.Chcieć to znaczy móc.Pozdrawiam wszystkich. Nie zależy mi na plusach proszę o minusy.

direxus
2013-09-23 10:35:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
taaak a chlop bez nogi dostaje rente na rok a nie stala bo przeciez odrosnie tak? masakra...mam dosc juz sluchania takich bzdur rzadu i naszego tepo wierzacego w kazda taka bzdure spoleczenstwa!

trwam
2013-09-23 11:49:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bezrobotny który nie ma pracy powinien dostawać zasiłek.Człowiek dotknięty inwalidztwem tym bardziej powinien otrzymać zasiłek lub rentę,możliwość szkoleń pomoc w znalezieniu pracy.Tym czasem rencista może dodatkowo zarobić na leki tylko grosze bo zabiorą rentę.To niech podniosą renty żeby ci ludzie nie żyli na skraju nędzy. Mam nadzieję że ludzie dobrej woli instytucje charytatywne pomogą.

Lummox
2013-09-23 10:01:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marmal39
2013-09-23 11:16:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
szkoda że Ciebie ktoś żywił !!!

marmal39
2013-09-23 09:42:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
łzy mi się cisnęły do oczu , nie obejrzałam do konca :((

Madzia1985
2013-09-23 09:39:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie 520 a obecnie 820 zł... ktoś jakieś stare dane podał. do tego dochodzi zasiłek rodzinny dodatek rehabilitacyjny do tego i zasiłek pielęgnacyjny łączni jest to kwota ok 1300 zł w zalezności od wieku dziecka... nie jest tak źle wcale, ale fakt, składka to niecałe 20 zł i emerytury będzie brak.

kocianorka
2013-09-23 09:12:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
te biedne dzieci pójdą do nieba, bardzo przykro że muszą tak cierpieć dodatkowo ten oszust i złodziej donald ze swoją partią, nie pomagają takim rodzinom! nie pomagają nikomu ale tak jak do tych biednych dzieci zapuka śmierć tak i tusk się kiedyś doigra tylko wieczność jest "trochę" dłuższa od tych paru lata ! Dla tuska to dobra zabawa pławienie się w luksusie dla niektórych walka o życie i przetrwanie! CHU..J CI w DU..PE Po-wcu!

diilgandzior
2013-09-23 09:11:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
Współczucie dla tych dzieciaków i bardzo Mi ich szkoda, ale pytam się co to robi na Wiocha.pl? Ten portal powoli stje się miejscem gdzie mozna wsadzić dosłownie wszystko...

agnie
2013-09-23 08:57:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wspominając o tym, ze np w UK człowiek który oszukał państwo i pobierał rentę z tytułu choroby której nie miał nie tylko traci do niej prawa, ale także musi oddać państwu wszystkie świadczenia jaki otrzymał do tej pory. Brzmi nierealnie do wykonania w Polsce, co nie?

agnie
2013-09-23 08:50:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
To może niech najpierw zabiorą rentki tym wszystkim prawdziwym nierobom, którzy 'dali w łapę' i pomimo, ze nic im nie jest siedzą sobie przed tv całymi dniami za nasze pieniądze. Wtedy może starczy na godziwe życie dla tych dla których fundusz rentowy został utworzony. Nigdzie na świecie nie ma tylu rencistów co w Polsce, nigdzie na świecie nie ma tez cenników za uznanie pacjenta za niezdolnego do pracy.

grzesiekx
2013-09-23 07:45:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie rozumiem autora, ja widziałem informację o tym proteście w dwóch serwisach informacyjnych, jednak nie zmienia to faktu że takim rodzicom w polce jest bardzo ciężko. Samo rozmawianie o problemie również nie załatwi problemu, nawet jeżeli zmusi się rząd do podwyższenia świadczeń opiekuńczych odbije się to na kieszeni podatnika a tak naprawdę powinien być zmieniony cały system świadczeń a pieniądze powinny trafiać do ludzi naprawdę potrzebujących. Dlatego zastanówcie się poważnie na kogo zamierzacie w przyszłości głosować, czy warto znowu wybierać ludzi którzy cisną wam kłamstwa od 20 lat.

mokot
2013-09-23 07:34:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Media wolą pokazywać zdrowych niezależnych ludzi w pięknych domach i luksusowych samochodach. Przedstawiać ukoloryzowane historie i mamić nas dobrobytem. Wystarczy wyjść na podwórko żeby zobaczyć jak wszystko wygląda naprawdę...

rokkokko
2013-09-23 07:11:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
nie ten portal debile

ChudyKN
2013-09-23 05:12:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Noz sie w kieszeni otwiera aby pojsc do sejmu i zrobic z nimi porzadek.

WesoLTHC
2013-09-23 01:47:45
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ten artykuł powinien zostać przetłumaczony na różnie języki, innych potęg ekonomiczno-gospodarczych. Ludzie poza granicami naszego "państwa" powinni wiedzieć jak "traktowani" są obywatele RP. Takie sprawy powinny być nagłośnione przynajmniej na skalę europejską. Powinno być o tym głośno w instytucjach m.in Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Niech w końcu znajdzie się ktoś kto potrafi przetłumaczyć dokładnie takie filmy... Takie sprawy musimy nagłaśniać. Musimy być jednością, i musimy walczyć razem... Z poważaniem "zawiedziony 18-letni obywatel RP"

kawalrafala
2013-09-23 00:30:40
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nightstalker777
2013-09-23 20:59:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2013-09-24 22:52:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trinty20
2013-09-23 00:07:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
153 zł a za granicą pewnie 2 tyś co oni jeszcze robią w tym kraju ? niech uciekają

crazybread
2013-09-24 17:55:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
zaden kraj ich nie wpusci z takim dzieckiem. To przykre.

bsk79
2013-09-22 23:42:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
To strasznie przykre jak sie ogląda a jak ciężko musi byc najbliższym...

beszczu99
2013-09-22 23:33:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
polski rząd. wiocha aż wstyd. banda złodzeii,

kocurek83
2013-09-22 23:15:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
aha zapomniałem więcej oglądajcie TVN-u i PO-wskiej TVN-owsko - szwabskiej propagandy komunistycznej.

kocurek83
2013-09-22 23:12:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawda każdy ma prawo do życia, niestety w naszym kraju wszystko rozkradaja, kraj sprzedali!!! Trzeba także zauważyć iż medycyna jest rozwinięta na wysokim poziomie, w latach 40, 50 wcześniejszych było coś takiego jak selekcja naturalna, dzieci które się rodziły i miały słabe organizmy, dzieci niepełnosprawne zaraz po porodzie umierały, dziś niestety to życie jest podtrzymywane sztucznie, są inkubatory i innego rodzaju inne sprzęty które słabym organizmom dają mozliwość zycia, i niestety to doprowadziło do tego że wiele młodych ludzi choruje na choroby w bardzo młodym wieku itd...

zonkumariano
2013-09-22 21:48:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdaI
2013-09-22 21:44:23
Ocena: -27(glosow:41)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
2013-09-22 21:47:09
Ocena: 9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-09-22 22:01:40
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ferdal po raz kolejny pokazał jakim jest człowiekiem. Potrafi jedynie walczyć z katolikami, upominać się o prawa dla pedałów. Taki tolerancyjny a utylizowałby niepełnosprawnych jak Hitler. Brawo Ferdal, brawo!

damian.szefo
2013-09-22 22:09:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
A jeżeli chodzi o mózg Ferdala to już dawno warzywo!

ferdaI
2013-09-22 22:11:15
Ocena: -12(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-09-22 22:14:32
Ocena: 6(glosow:12)-+
Dla społeczeństwa jesteś zupełnie zbędny więc zamów sobie jutro transport na wysypisko.

ferdaI
2013-09-22 22:29:46
Ocena: -11(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elfcalypso
2013-09-22 22:40:12
Ocena: 7(glosow:9)-+
damian.szefo,ty zkim rozmawiasz z obrzyganym trollem :)

ferdaI
2013-09-22 22:44:30
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elfcalypso
2013-09-22 22:47:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie dla psa kielbasa :)

ster000
2013-09-22 23:19:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie dla psa kiełbasa i nie dla zajęcy:)

karolina6987
2013-09-22 23:31:12
Ocena: 6(glosow:8)-+
O jakiej ty forsie piszesz ? Bo z Twojej wypowiedzi wywnioskować tylko można że pewnie jeszcze sam na garnuszku u rodziców siedzisz... a Twoje oburzenie jest śmieszne. Każdy ma prawo żyć ! Nikt nie chce się rodzić chory, ale Ciebie śmietniku za te słowa jeszcze powykręca :)

ster000
2013-09-22 23:36:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
myślisz że wciska jeszcze monety do świnki skarbonki?

cavefalcon
2013-09-23 08:06:59
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdaI
2013-09-23 09:25:01
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2013-09-23 18:48:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
caverfalcom ciekawe czy byłbyś taki radykalny jakby kalectwo dotknęło ciebie lub twoich bliskich. Życie jest wartością najwyższą, nie ty je dałeś nie ty je powinieneś odbierać. Gdyby myśleć twoimi kategoriami powinno się uśmiercić co najmniej kilka milionów Polaków bo według ciebie nie są produktywni. Jeżeli twierdzisz że ferdal to zwykły debil to ty daleko od niego nie odskoczyłeś!

bartega
2013-09-24 01:40:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdybym mógł ciebie zutylizować, śmieciu.

cavefalcon
2013-09-24 09:47:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
2013-09-24 10:15:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sam wystawiłeś sobie ocenę jakim jesteś człowiekiem. Miarą człowieczeństwa jest nasz stosunek do osób od nas słabszych. A tak na marginesie mi też jest szkoda że moje podatki m.in. idą na ciebie.

bartega
2013-09-24 12:37:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ścierwem jesteś ty, pieprzonym gnojem którego mam ochotę namierzyć(dzięki policji jest to teraz prawnie możliwe), wiedz że bardzo się nad tym zastanawiam, więc spodziewaj się śmieciu pukania do drzwi.

damian.szefo
2013-09-24 18:34:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

karolina6987
2013-09-24 23:06:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
'Cavefalcon' Nie każda kobieta wie, że urodzi chore dziecko, (nie każde rodzi się od razu chore) ... nie każda jest później je w stanie uśmiercić. Z resztą wolę utrzymywać 'takich ludzi' niż pasożytów odsiadujących wyroki w więzieniu. A tobie chyba brak jakiegokolwiek współczucia.

kacper854
2013-09-22 21:40:14
Ocena: -3(glosow:11)-+
"Proszę państwa do gazu"

bartega
2013-09-24 01:43:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co ty pirdol.sz??

Leposik
2013-09-22 21:33:20
Ocena: 9(glosow:11)-+
C.d. ... Mieliście niedawno przykład na co pójdą Wasze "podatki" na zabójczynie i zabójców własnych dzieci. Dla nich kasa się należy ale nie dla rodziców wychowujących i bezgranicznie oddających się swoim dzieciom... Bardzo smutne ale prawdziwe.

Leposik
2013-09-22 21:31:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Wszyscy ludzie są chorzy psychicznie ale nie u wszystkich zdiagnozowano chorobę". Jak czytam te popaprane komentarze o tym, że ludzie niepełnosprawni nie mają prawa do życia, to gdybym był Bogiem to poucinał bym języki i odrąbał kończyny aby nigdy nie mieli możliwości wypowiadania się w żaden sposób. Najlepiej niech Państwo łoży na tych co zabijają bezkarnie, znęcają się nad słabszymi, gwałcą itp. c.d.n

Hehe2013
2013-09-22 21:30:41
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ładne autko jak na kogoś żyjącego w nędzy.

monster.haus
2013-09-22 21:23:41
Ocena: 7(glosow:13)-+
Jak czytam nie które komentarze to aż chce mi się płakać. Nie wieżę, że aż taka znieczulica jest wśród rodaków. Wiecie co ja mam wam do napisania? Możecie na nich najeżdżać, obrażać a nawet dyskryminować i życzyć im śmierci. Ale nigdy nie będziecie mieli tego co tylko one mają, nie to nie upośledzenie... to bez warunkowa miłość od ich bliskich... Jestem ciekaw jak wielu tu obecnych ma tą bez warunkową i oddaną miłość. Kochać można, ale czy szczerze? Cz oddacie życie aby drugi miał choć minimalnie dobre życie? Oni żyją tak jak my. Dlaczego mają mieć gorzej?..

damian.szefo
2013-09-22 21:19:48
Ocena: 14(glosow:16)-+
Mało popularną prawda jest taka że jednym z podstawowych zadań państwa jest opieka nad chorymi, niedołężnymi a nie płacenie rent dla alkoholików, budowania mieszkań socjalnych dla meneli, zasiłków dla nierobów itd. Jednak to ci drudzy stanowią większy elektorat i to im włazi się w d... płacąc, w różny sposób, miliardy na tzw. opiekę socjalną. Państwo ma opiekować się takimi ludźmi, budować infrastrukturę, zapewnić opiekę zdrowotną, edukację i sprzyjać rozwojowi przedsiębiorczości.

davidstar
2013-09-22 21:32:15
Ocena: 12(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

karolina6987
2013-09-24 23:08:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Idealnie ujęte. Zgadzam się w zupełności :)

jastu
2013-09-22 21:18:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
wielki plus za wstawienie tego Ci ludzie to prawdziwi bohaterowie bo nie ma większego poświęcenia niż znoszenie trudu opieki nad niepełnosprawnym ... chwała im !!!!!!!!!!!!!

hagen24
2013-09-22 21:02:05
Ocena: 7(glosow:13)-+
Bo "mniejszości seksualne" o których wspomniałeś mają swoich przedstawicieli w rządzie, a poza tym promowanie takich zachowań jest trendy i cała Europa tak robi.Według rządzących niepełnosprawnym nic się nie należy i pewnie jakby wiedzieli że ujdzie im to płazem to zabraliby im nawet to co mają teraz.Polska to kraj pełen sprzeczności i absurdów.Niektórzy rozdzierają szaty w obronie krzyża wiszącego w Sejmie czy na komendzie i zabiliby w obronie "chrześcijańskich wartości", a nie pomogą najbardziej potrzebującym.Ot, Polska logika.

murinforte
2013-09-22 22:44:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Cześć M. :)

Vampofilka
2013-09-22 21:00:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tusk obiecał drugą Irlandię,to niech wezmie przykład z tego jak tutaj są traktowane rodziny z osobami niepełnosprawnymi!!!

adi19844
2013-09-22 20:54:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
wtf media nie widzą w czymś interesu lub kasy to lachę kładą a tak naprawdę my ich opłacamy więc o hu...j chodzi to chodzi o kase a podatek trzeba płacić

rokkokko
2013-09-22 20:47:45
Ocena: -4(glosow:6)-+
ludzie czy wy rozumiecie ideę tej strony czy będziecie tu wrzucać wszystko jak leci? weźcie sobie opublikujcie to na fb czy nk czy innym gównie

shark7
2013-09-22 20:43:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Miarą naszego ucywilizowania nie jest postęp technologiczny, on zawsze się będzie rozwijał.Ale to jak traktujemy innych ludzi, zwłaszcza tych pokrzywdzonych przez los.Łatwiej nam przychodzi zabijanie niż chronienie życia, cenimy wygodę i luksusy a nad ułomnością nie potrafimy się pochylić.

sapek27
2013-09-22 20:25:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
Na początek Przepraszam że zacznę optymistycznie; mam szczęście że moja córeczka urodziła się zupełnie zdrowa ale nie wyobrażam sobie gdyby było inaczej!!!! Ludzie opamiętajcie się!!! więcej mamy marszów gejów i lesbijek niż walki o chore dzieci. walczmy o ich prawa!!!! to są ludzie tacy tacy jak my chodź fizycznie upośledzeni. czują tak jak my, w wielu przypadkach myślą tak jak my!!! z racji tego iż urodziliśmy się sprawni winniśmy im walkę o ich życie!!! podaję numer dla tych którzy chcą coś zmienić i działają w tym kierunku 517 022 171. Chętnie się przyłącze.

mamserce
2013-09-25 03:05:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
DO sapek27 .Dobry wieczór. Przeczytałam Pana komentarz pod filmem o dzieciach niepełnosprawnych i ich rodzicach. Ja jestem matką 15-letniego niezdolnego do samodzielnej egzystencji Dawidka. Mimo tego płakałam na filmie i ja i moja córka[18]. Od urodzenia syna nasze życie stało się egzystencją. Uciekłam z Polski 4,5 roku temu. Piszę o sobie, bo chcę aby Pan nie miał wątpliwości co do moich zamiarów. A napisał Pan, że chce coś zdziałać aby pomóc. Ja też. Po tych kilku latach nie lekkiego ale napewno trochę spokojniejszego życia, mam siłe. Mam pewną ideę. Ale też potrzebuję' 'drugiej głowy'', bo

sebkop
2013-09-22 20:24:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przestańmy wydawać kasę z budżetu na polityków i ich partie oraz kk i od razu znajdzie się kasa dla niepełnosprawnych i opiekę nad nimi. Osobiście jestem za eutanazją, ale tylko świadomą, dla ludzi, którzy są zdrowi na umyślę.

foytaz
2013-09-22 20:18:10
Ocena: 10(glosow:12)-+
Bo kalecy nie wyglądają tak kolorowo i wesoło w ekranie TV jak pedały i tranzystory no i nie są trendy n' modern więc lemingi nie chcą ich oglądać bo przecież na 'zielonej wyspie' mam być tak za**biście a nie kaleko.

augustg
2013-09-22 20:05:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo tu cwaniaki i oszuści żyją dostatnie

Maupajoke
2013-09-22 19:17:27
Ocena: -14(glosow:22)-+
Jestem za uśpieniem pedalstwa i chorych fizycznie dzieci Dlaczego ? Bo to jak znęcanie się nad zwierzętami one będą już takie zawsze dlaczego mają cierpieć i dlaczego mają iść na nich pieniądze z moich podatków ? Nie zgadzam się.

genesis19
2013-09-22 19:29:03
Ocena: 10(glosow:16)-+
Jak byś dostał porażenia po wypadku, wszystko byś rozumiał, mógł poruszać sprawnie tylko jedną ręką, to chętnie bym Cię uśpił! To nie pies, ani kot kretynie, to człowiek, a z Twoich podatków to dostaniesz głodową emeryturę idioto, bo Tusk Twoją forsą sobie tyłek podciera.

davidstar
2013-09-22 19:41:08
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Maupajoke
2013-09-22 19:44:05
Ocena: -4(glosow:10)-+
genesis19 wolałbym żeby wszelkie aparatury odemnie zostały odłączone lub żeby mnie uśpili bo nie mógłbym się normalnie ruszać i obciążałbym innych kosztami za moją głupote etc. davidstar skąd wiesz że nie walczę ?

ikswohceicjow
2013-09-22 20:16:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Maupajoke wielu ludzi nawet zdrowych chciało by takiego uśpienia, jednak Ci którzy ich kochają nie pozwolą na to, miłość jest silniejsza od męczeństwa życia i zdrowia, sam sobie możesz zadać pytanie czy gdyby mojej dziewczynie coś złego się przytrafiło uśpił bym ją, normalny człowiek jest już tak stworzony, jednak patrząc na ludzi tak chorych zastanawiam się czym jest człowiek ze swoją świadomością, jeżeli ze zdrowego może zrobić się tak chory że nie jest tego świadomy swojego stanu

davidstar
2013-09-22 20:24:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tornado098
2013-09-22 21:14:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
a moze uspimy wszystko co jest balastem dla tego kraju niepelnosprawnych starcow i bezrobotnych może robimy tak by głodni zjedli bezrobotnych powiem ci ja też place podatki pewnie wieksze jak ty i jedyne czego mi żal to tego ze marnują je darmozjady z wiejskiej

irek285
2013-09-22 19:07:15
Ocena: 8(glosow:8)-+
Polska to kraj absurdow jezeli oddala by dziecko do domu opieki to na dziecko bylo by przeznaczone 4 tys,na dzieci z zdrowe ale z biednych rodzin te kasy nie ma,ale jak odbiera sie ludzia dzieci i oddaje rodzinie zastepczej ta rodzina dostaje po 1 tys zlotych na dziecko.Kto kur..wa uchwala te przepisy nie lepiej dac rodzicom biologicznym te kase z odpowiednim nadzorem zeby nie byly przeznaczone na cos innego tylko na dzieci.Kiedy to sie zmieni.Urzedasy zacznijcie czytac co uchwalacie bo bedzie z wami zle.Prosicie sie o to.

damian.szefo
2013-09-22 21:27:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Utopia!

zbukzbuk
2013-09-22 21:59:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niestety tu chodzi tylko o pieniądze... cóż pomocy socjalnej z tego że da "Kowalskiemu" na opiekę 4000PLN? - totalnie nic. A jak już dom opieki nad osobami niepełnosprawnymi weźmie takie chore dziecko, to już kierownik oddziału dobrze się tą kwotą zaopiekuje, żeby on miał dobrze, a dziecko z miesiąca na miesiąc przetrwało jakoś tam. A to wszystko X ilość pacjentów i ktoś ma niezły comiesięczny dodatek do wypłaty, ot takie realia :/

cezary-cezary
2013-09-22 19:06:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Polucjant11
2013-09-22 19:05:05
Ocena: -22(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

silver79
2013-09-22 19:32:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

silver79
2013-09-22 19:35:01
Ocena: 10(glosow:14)-+
Jak czytam komentarze takich buraków, jak Ty to srać mi się chce. To Twoja facjata na tle flagi Rzeszy? Masz typowo żydowski ryj, szczęście że nie żyłeś w czasach Adolfa. On taki ścierwa wieszał na drzewach. Szkoda było mu kul i gazu. Pewnie nie masz jeszcze dzieci, bo kto by je za Ciebie zmajstrował. Ale kto wie, co tam Ci się kiedyś urodzi... módl się,zeby nie kwalifikowały się do spalenia, jak wyschnięte badyle...

irek285
2013-09-22 22:26:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy ty skur..ly lysy pedale wiesz co to sfastyka jaka kieruje tym ideologia zasrany malolacie przynalezny tylko z tego powodu ze masz tam takich samych kolegow(burakow) jak ty.Myslisz ze w grupie jesescie silni ze jeden za drugim stanie widzialem juz takich kozakow a spiepszali az sie kurzylo jak byli jeden na jeden.A co do Hitlera to pierwszy bys byl utylizowany.

bartega
2013-09-24 01:48:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam się zutylizuj ćwierćleszczu, wolałabym urodzić dwójkę takich niepełnosprawnych dzieci niż jednego debila jak ty.

genesis19
2013-09-22 18:43:39
Ocena: 8(glosow:10)-+
Skandal, Polska, jeden z większych krajów Europy, a system opieki nad osobami niepełnosprawnymi rodem ze średniowiecza ! 520 zł na dziecko miesięcznie, 300 zł emerytury dla matki która poświęciła swoje życie na opiekę nad tym dzieckiem ? TO CHYBA KIEPSKI ŻART. 4000 zł na dziecko dostają władze ośrodków jeżeli dziecko się do nich odda, a jeżeli się nie odda do ośrodka, bo się kocha dziecko, to egzystuj w biedzie za 520 miesięcznie ! Dajcie te 4000 zł matce która żyje w nędzy, ona te pieniądze wykorzysta mądrzej i da temu dziecku więcej miłości ! SKANDAL POLITYKI RZĄDU!

szulcik
2013-09-22 18:43:35
Ocena: 9(glosow:9)-+
Ku..wa nie mogę patrzec na te biedne ,chore Dzieci .. To jest wstretne ,ze dotyka Je takie okropieństwa ! Dlaczego ? Dlaczego dotyka to Dzieci ?? Tego nigdy nie zrozumiem i nie pojmę .. Sorry nie obejrze materiału

freedom80
2013-09-22 20:20:38
Ocena: -7(glosow:9)-+
Bóg tak chciał...

kawalrafala
2013-09-23 00:28:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

notyourbusines
2013-09-22 18:40:55
Ocena: -8(glosow:12)-+
A to "kalekie parady" jest lepiej promować? Czy wg. logiki prawaczków , nie przybędzie od tego kaleków?

genesis19
2013-09-22 18:46:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie życzę Ci tego żebyś kiedyś był niepełnosprawny, bądź też musiał się opiekować taką osobą poświęcając całe swoje życie... Po Twojej wypowiedzi wnioskuję że jesteś kretynem.

zmudziak2
2013-09-22 20:12:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kozak07
2013-09-22 18:39:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taki kraj, i nic tu nie zmieni czy będzie rządził Tusk czy Kaczyński czy zupełnie ktoś inny, przestańcie się w końcu oszukiwać..Jak masz na kogo liczyć to licz na siebie i tyle w temacie..pzdr.

Krishak
2013-09-22 18:39:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Myślałem ze jestem twardy lecz po obejrzeniu paru minut szklany w oczach same się pojawiły

JKJKJKJKJK
2013-09-22 18:38:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tusek jak by tylko mógł to zrobiłby tak jak rodacy jego dziadka z obozów zagłady, posłał wszystkich chorych, niedołężych , niezdolnych do pracy na eutanazje, do komór gazowych. Smutne, lecz prawdziwe. Ludzie za rok wybory. Otrząśnijcie się z tych wszystkich kłamstw i dobrze zagłosujcie. Gorzej już być nie moę, wiec po co ma być tak samo!!!

Marek23033
2013-09-22 18:21:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

langeman
2013-09-22 18:12:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
Boga nie ma jeśli pozwala Rydzykowi budować świątynie gdzie sama kopuła kosztuje 4 mln zl.A tym dzieciom dołożyć chociaż po pareset złotych nie ma kto.kreew człowieka zalewa jak widzi coś takiego.ZUS kupił 100 nowych limuzyn to już wogóle przegięcie.

footprint
2013-09-22 18:00:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adolfoch1
2013-09-22 17:59:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
Na kościół też jest kasa z budżetu

glupichtepic
2013-09-22 18:06:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adolfoch1
2013-09-22 18:09:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
To trzeba mieć pozwolenie na komentowanie?Jak za komuny.Chciałbyś mnie ocenzurować?

glupichtepic
2013-09-22 18:12:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie chce z toba gadac , jak i wiekszosc ludzi , idz sobie trollu , zasmiecasz internet

adolfoch1
2013-09-22 18:15:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
Cmoknij mnie w nos lewaku

glupichtepic
2013-09-22 18:23:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebek110874
2013-09-22 18:34:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

slowik84
2013-09-22 17:58:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
:( dramat po prostu :(

gurool
2013-09-22 15:48:01
Ocena: 8(glosow:10)-+
Na takich ludzi kasy nie ma, ale na premie dla przydupasów to hajs się zawsze znajdzie.

davidstar
2013-09-22 13:51:29
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adrianka23
2013-09-20 12:46:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
Na główną ! Warte pokazania .

paulinadark
2013-09-19 23:50:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-09-22 19:34:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
I wina Tuska, ze deszcz pada.

ster000
2013-09-22 23:21:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
kradnie kradnie, widziałem na własne oczy jak mi sąsiadke zajumał. Kieszonkowiec.

CZYCHACZ
2013-09-19 20:12:33
Ocena: 10(glosow:12)-+
Od razu mam przed oczami posła Kaliszza, który twierdzi, że za mało zarabia jako poseł. Panowie posłowie walczą o emeryturę poselską. Pozdrawiam panów posłów, bez względu na partię, Trochę rozsądku Panowie!

Mario456xx
2013-09-19 18:45:27
Ocena: 6(glosow:8)-+
Żadne media tego nie pokazały, bo to mało chwytliwy temat. Osobę niepełnosprawną każdy gdzieś ma w okolicy i już widział. A jak "pedzie" wyjdą na ulicę i zaczną demonstrować swoją "inność" to każdy z ciekawości będzie chciał zobaczyć. PS. Przepraszam za użycie słowa NIEPEŁNOSPRAWNY, ale zastanawiałem się jak określić osoby z tego filmiku i miałem problem. Bo tak naprawdę to co to znaczy "niepełnosprawny"? Czy ja jak wchodzę na 4 piętro i mam zadyszkę taką, ze ledwo mówię, to jestem pełnosprawny, czy już nie?

Inspectah
2013-09-19 16:26:37
Ocena: 45(glosow:81)-+
Każdy ma prawo do życia, od razu mówię, że nie chodzi mi o to żeby stosować takie rzeczy wobec każdego niepełnosprawnego, ale.. jeśli mi taka rzecz by się przytrafiła i gdybym miał możliwość wyrażenia swoich uczuć i tego co myślę, to poprosiłbym rodziców o eutanazję, nawet ze względu na to żeby im było lżej. Nie chcę nawet myśleć co takie dzieci czują, to naprawdę przykre jak się na to patrzy, media też takie rzeczy mają w dupie..

kkkx
2013-09-22 17:46:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kkkx
2013-09-22 17:47:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

trwam
2013-09-23 11:53:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Eutanazja ? To straszne i przerażające że takie rzeczy wypisujecie

Dedi_S
2013-09-24 21:08:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
To dlatego tak myślisz, bo nigdy nie widziałeś strachu z prośbą o pomoc w oczach własnego niepełnosprawnego dziecka, gdy poważnie zachoruje. Bezsilność rodzica w takim przypadku to najgorsza rzecz jaką można sobie wyobrazić. Niepełnosprawne dziecko ma tak samo rozwinięte pragnienie życia jak każdy inny, ale nie zdaje sobie sprawy z tego co się z nim dzieje - czasami wie jedynie, że jest toś nie tak. Zrozumiesz dopiero jak sam będziesz rodzicem - obojętnie czy zdrowe czy nie dziecko to dziecko i za każde swoje oddałbym życie bez wahania (mam syna zdrowego i niepełnosprawną córkę).

xyzawiocha
2013-09-19 16:07:20
Ocena: 10(glosow:10)-+
Podziwiam rodziców takich dzieci. Wielki szacunek.

Maciek256
2013-09-19 15:43:25
Ocena: -3(glosow:11)-+
to wina pedałów,gdyby ich nie było to by to MOŻE pokazali.

glupichtepic
2013-09-19 16:30:04
Ocena: 11(glosow:17)-+
chyba nie zrozumiałeś , media promują wszystkie gejowskie i lewackie parady , a ci biedni ludzie wyszli na ulice , aby błagać o większy zasiłek , odbyło sie do bez echa i ja się pytam dlaczego ?

vacarius
2013-09-22 18:04:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Media pokazują tez faszystowskie i prawicowe wybryki. Może to wina faszystów ze media tego nie pokazały a nie gejów?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko tu zostawię
  •  Bo padało...
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Kibice krótko...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0