Były gwałcone powinny przestać spotykać się z mężczyznami.
Ukryj komentarze(158)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
bluajs
2013-11-03 11:21:02
Ocena: 51(glosow:69)-+
Każdy myśli o seksie ale tylko zboki dopuszczają się gwałtów. Jak kogoś widok kobiety prowokuje do gwałtu to niech sobie ślepia wykłuje a nie oczekuje, że inni będą ponosić konsekwencje jego choroby
szatanoslaw
2013-11-07 17:53:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
Człowiek powiedział, że istnieją takie sytuacje, gdzie mężczyzna jest sprowokowany do "gwałtu" i nie ma w tym powiedzeniu nic nadzwyczajnego, bo tak się zdarza. Bezzasadne jest przekręcanie jego słów i mówienie, że kobiety zawsze są winne gwałtom.
CaliforniaGirl
2013-11-06 19:37:06
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ech, jak facet robi za gentleman'a a potem wykorzystuje to jest dobrze, ale jak kobieta jest tą stroną uwodzącą to jest szmatą i jest to jej wina?
Nawet jakby kobieta szła naga przez miasto NIKT nie ma prawa bez jej zgody jej dotknąć. Nawet gdyby kusiła, całowała jeśli w chwili zbliżenia mówi STOP - nikt nie ma prawa zrobić tego bez jej zgody i wbrew jej woli.
caleanka
2013-11-07 09:26:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
Masz racje, kobiety czesto naciagaja i manipuluja, potem nazywaja dentelmana frajerem.
caleanka
2013-11-07 09:27:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Errata - gentlemana
Fafikuleniek
2013-11-06 19:22:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
Miałem kiedyś w życiu sytuację kiedy laska mnie rozpaliła do białości, celowo i z premedytacją, później poszliśmy na chatę, przy czym cały czas mowa była o seksie, no byłem na 100% pewny że będzie zabawa a potem nagle jej się odechciało. Pomyślałem sobie "jaka głupia suka" przecież ktoś inny mógł by wziąć czy by chciała czy nie. Ale skończyło się na kurtuazyjnym "odprowadzę cię do drzwi" a pomyślałem "spi---alaj głupia suko". Ona myślała że jeszcze pogadamy :DDD. A ja jej że liczyłem że jeszcze trochę pogadamy ale "po". Taki to ... wariant.
CaliforniaGirl
2013-11-06 19:35:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
1) faceci tacy jak ty, co mają wysokie mniemanie o sobie często wiele rzeczy sobie dopowiadają.
2) No jak zacząłeś się rozbierać to co się dziwisz, że wyleciała jak proca z mieszkania?
markopolo4747
2013-11-07 18:32:52
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aneta.buziaczek
2013-11-06 12:12:28
Ocena: 2(glosow:10)-+
Drogie panie wbrew opiniom nawiedzonych feministek, musimy sobie uzmyslowic, ze w spoleczenstwie 95 % mezczyzn, nigdy nie zgwalci kobiety. Natomiast jest 5 % zboczencow, ktorzy widzac nasze prowokacyjne zachowania np cycki na wierzchu, czy zdania o erotycznym podtekscie, dopusci sie gwaltu na naszej osobie. Warto takich sytuacji unikac dla naszego wlasnego bezpieczenstwa.
aneta.buziaczek
2013-11-06 12:14:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
Podobnie jak w przypadku mieszkania, nawet do otwartego nie powinien wejsc zlodziej, bo to nasza wlasnosc i wara od niego innym. Ale jednak zamykamy drzwi na klucz i starannie domykamy okna, gdy wychodzimy z domu. Gdyz jak wiadomo w spoleczenstwie jest 5 % zlodziei ktorzy chca okrasc nas z naszego mienia.
Fafikuleniek
2013-11-06 19:28:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chyba jeszcze mniej niż 5%. Ale czasem widzi się lub słyszy o sytuacjach które tak przewrotnie działają na człowieka że zaczyna on rozumieć oprawcę. I nie chodzi tu o stosowanie bodźca któremu każdy normalny facet się oprze z powodzeniem, najwyżej dłużej oko zawiesi i to wszystko. Ale czasami zdarzy się kobieta, głupia cipa, która stricte prowokuje sytuację tak jak by chciała się przekonać na ile facet sobie pozwoli - jak wielkie bydle z niego wyjdzie. I ma zabawę że on walczy ze sobą. To podchodzi pod sadyzm.
KRYG.DESIGN
2013-11-07 16:53:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
ANETKA BARDZO MADRE SPOSTRZEZENIE - ZWLASZCZE W SWIECIE W KTORYM JESLI NIE ZALICZY SIE CODZIENNIE INNEJ PANIENKI TO TRZEBA SIE WSTYDZIC
Dinoniel
2013-11-06 04:57:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pomijam wszelkie sytuacje gdzie kobieta faktycznie od samego początku była atakowana i musiała się bronić, by zachować cnotę lub zdrowie albo życie.
Problem w takich sytuacjach polega na tym że gdy facet i ofiara wypiją i gdy dojdzie między nimi do zbliżenia kobieta później, po fakcie może czuć się z tym źle i wtedy stwierdzić że została zgwałcona.
Facet wtedy jest winny , choć tak naprawdę nie zmuszał jej do niczego.
No i dodam że 90% komentarzy nie nadaje się do czytania :)
lotr123456
2013-11-05 23:20:10
Ocena: -9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
sidleniwiec888
2013-11-06 18:17:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Świadom jesteś że znajdujesz się w Polsce, kraju gdzie tolerancja nie jest najmocniejsza strona narodu. Świadom zapewne też jesteś ze internet nie gwarantuje i anonimowości i są ludzie którzy chętnie cię znajda i naucza szacunku do polaków. Izraelski psie.
caleanka
2013-11-05 22:01:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czesc komentarzy wskazuje ze to wlasnie Wiocha.
Biedne kobiety chodza w spioszkach polnago z biustem na wierzchu, zeby spotkac wielka milosc. A mezczyzni to zwierzeta i tylko je gwalca. Jednak kobiety szukaja "prawdziwych" mezczyzn. Zeby ogladac z nimi gwiazdy.
mcmajkel
2013-11-05 20:46:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
z tym, że facet napisał prawdę. Przecież mężczyźni CAŁY czas myślą o bzykaniu i nic tego nie zmieni. Chyba, że kobieta jest szkaradna, to może się uchronić ;) No ale gwałty to przesada i winy kobiety w tym ZAZWYCZAJ nie ma. Bo czasem, różnie bywa ;)
mcmajkel
2013-11-06 07:13:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
nigdzie nie jest powiedziane, że są chorzy. Lekarz tylko stwierdza, że faceci mają inne cele, niż kobiety, które NIE UMIEJĄ powiedzieć wprost, czego chcą. Same nie wiedzą. Przez to potem wychodzą nieporozumienia, frustracja...co nie zawsze kończy się jednak gwałtem.
aneta.buziaczek
2013-11-06 12:16:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
a myslisz biedaku, ze my kobiety nie myslimy o seksie, z ta mala roznica, ze wy faceci caly czas o nim myslicie, ale to statystyczna kobieta ma 3 krotnie wiecej partnerow seksualnych niz statystyczny facet.
mcmajkel
2013-11-06 16:51:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
kto kobieto pisze, że nie myślicie o seksie. Jednym z głównych powodów jest to, że nie potraficie się zdecydować, raz a konkretnie, już nie mówiąc o wyrażeniu tego... Z facetami jest prosta sprawa; dzielą się na takich, którzy Chce bzykać, albo rzadziej spotykani, nie chcą tego(homo alert). A kobiety, nie dość, że albo lubią, albo nie, to jeszcze trzeba wyczuwać, zabiegać, trafić w nastrój, dobry dzień [..milion powodów..], ma już makijaż, albo nie chce, bo 'NIE'. Nie chcę się tutaj spierać, bo i tak każdy "wie swoje", więc to bez sensu ;) A statystyki, heh, to proste. Kobieta znajdz
mcmajkel
2013-11-06 16:55:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
znajdzie faceta bez problemu. Każdy chce bzykać. Natomiast, zanim facet jakąś wyrwie i zaliczy, heh, minie tyle czasu, na te podchody i tak dalej, a i tak statystycznie połowa odmówi, że siłą rzeczy wychodzi na to, że statystyki są na korzyść kobiet ;)
mamba1983
2013-11-07 12:05:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
to nie jest takie proste jak myslisz.Kobieta na pierwszej randce moze stwierdzic, ze mezczyzna nie jest atrakcyjny dla niej, tudziez facet pewnie bzyknal by wszystko co sie rusza?Po drugie pewnie kobiety sa rozsadniejszej i nie chca zadnych chorob wenerycznych.A poza tym panie, ktore od razu ida do lozka uwazane sa za latwe.czyz nie?Umawiajac sie z kolega mam miec w swiadomosci to, ze mnie bedzie chcial zgwalcic?
markopolo4747
2013-11-05 20:20:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Starbreaker
2013-11-05 20:10:47
Ocena: -2(glosow:14)-+
Tak, niech sobie pobiega w lasku Kabackim w nocy, a potem płacze, że zgwałcona. Za głupotę się płaci - taki system
kawalrafala
2013-11-05 19:48:52
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fernando71
2013-11-05 19:33:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Sporo komentarzy pod absurdem się pojawiło, a warto moze byłoby sprecyzować co to jest ten gwałt? Pomijam sytuację oczywistą kiedy napada facet na ulicy na kobietę... Jednak gdy dochodzi do stosunku (zwłaszcza pierwszego) ze znaną jakis czas koleżanką a potem słyszy sie słowa że "nie powinniśmy tego robić" . Przed... żadna z moich kilkunastu kobiet słownie nie potwierdziła zgody... Definicja: STOSUNEK BEZ ZGODY odpada.
caleanka
2013-11-05 19:55:03
Ocena: 0(glosow:14)-+
Nie zdziw sie jak pewnego dnia obudzisz sie z reka "w nocniku".
Ty bedziesz od ogladania gwiazd, ktos inny od seksu.
aneta.buziaczek
2013-11-06 12:20:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
sama spotykalam sie z facetem, ktory byl romantyczny, kupowal mi kwiaty, zapraszal do kina, obsypywal komplementami, a sex uprawial z takim wysportowanym fajnym facetem, ktory zapraszal mnie do siebie do domu w wiadomym celu.
CaliforniaGirl
2013-11-06 19:39:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie martw się. Ty będziesz szczęśliwy, będziesz miał wierną żonę i zajebisty seks, a oni szmatę która ukrywa HIVA i daje tyłka jak oni będą na wyjeździe firmowym ;)
amelinium1234
2013-11-05 19:28:38
Ocena: 6(glosow:18)-+
Tak bo to nigdy kobieta nie jest winna, w oczach kobiety zawsze winny jest mężczyzna. "Zdradziłam go, to jego wina bo mi nie ufał". Tępa nastolatka z gigantycznym dekoltem, małą miniówą, narąbana jak szpadel i do tego naćpana, klejąca się do wszystkich na dyskotece, nie jest winna tego, że ją zgwałcono? Nie jest winna gwałtu kobieta, która została napadnięta i zgwałcona przez jakiś dzikusów, ale nie taka tępa nastolatka, ona zasłużyła na swój los.
caleanka
2013-11-06 15:11:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
@szulcik - tym razem sie umyslowo nie popisales, wszedzie w kazdym temacie widzisz islam. To musi byc jakas fobia, musisz sie leczyc.
angelliam0
2013-11-05 19:06:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Tak ku*rwa wiemy lepiej. Jak Ty Antuś musisz dopuścić się gwałtu żeby pociupciać, to już twój problem. Zgodzę się z jednym, kiedy spotykam się na randce z kobietą, myślę o seksie z nią zwłaszcza gdy jest atrakcyjna, ale jesli ona mówi "NIE"to ku*rwa mówi "Nie" ile definicji tego słowa potrzeba, by udowodnić, że gwałt to czyste zboczenie. Pod logikę należy jego słowa poddać, skoro kobieta nie chce współżyć, to jej nietykalność jest święta i nienaruszalna. Tyle ode mnie.
caleanka
2013-11-05 19:14:58
Ocena: -4(glosow:8)-+
Sekduologia jest nauka, bez wzgledu na moralnosc i religie. Oczywiscie czlowiek ma racje.
Na wsi nie wsztscy to rozumieja.
angelliam0
2013-11-05 19:21:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
caleanka co to jest Sekduologia? I o co walczysz? i do kogo się tyczy ta część o wsi, bo z nas dwóch zaszczytny tytuł wieśniaka nosisz ty.
caleanka
2013-11-05 20:01:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
@angellim0 - jezeli Twoja inteligencja nie rozumie "literowek" (litera d lezy obok s)
seksuologia , to niczego nie rozumiesz.
angelliam0
2013-11-05 20:08:44
Ocena: -2(glosow:6)-+
Czyli dobrze myślałem, jesteś zwykłym Trollem internetowym, który po prostu zamiast wstać z fotela i ruszyć dupsko, żeby zobaczyć prawdziwą kobietę to woli się tu po wyżywać za swoje żałosne życie. Czytałem resztę twoich wypowiedzi, i stwierdzam jeden fakt, twoje życie jest smutne i pewnie dlatego musisz gwałcić, żeby chociaż odrobinę odciążyć swoją rączkę.
caleanka
2013-11-05 21:51:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
@angelliam0 - dziekuje za wspolczucie, dokladnie jest jak piszesz, a jak u Ciebie na wsi?
markopolo4747
2013-11-05 18:32:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
markopolo4747
2013-11-06 20:20:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rysiouhu
2013-11-05 18:22:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
mowia, ze " czlowiek to brzmi dumnie". a ja sie tak zastanawiam - czlowiek to bydle, ktore nie potrafi powstrzymac swych chuci? czy moze istota inteligentna i rozumie, ze kobieta to nie tylko obiekt seksualny, ktory sluzy tylko i wylacznie do wy....zenia??? no ale moge sie mylic...
caleanka
2013-11-05 18:13:34
Ocena: -3(glosow:7)-+
W Polskiej kulturze "katolickiej" wszystkie dziewczyny mowia : NIE.
Poniewaz sa "porzadne". Najczesciej ustepuja ale wina pozostaje po stronie partnera, "ja mowilam ze nie chce". Zaklamanie polskich dziewczat.
caleanka
2013-11-05 19:34:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jako kobieta, jeszcze zanim ich spotkasz, wiesz "co jest grane".
caleanka
2013-11-06 08:50:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
@molto - nie udawaj bardziej naiwnej niz jestes. Co ma wspolnego bycie mezatka z wysylaniem "sygnalow erotycznych" do innych mezczyzn. Czesto kobiety chca sprawdzic czy sa atrakcyne a czasami jak sie mowi "a" to trzeba powiedziec "b"... Kiedy ktos sie dowie to mowia ze zostaly "zgwalcone".
caleanka
2013-11-05 18:24:35
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie wiem kim jestes ale jezeli bedziesz czekal na zaproszenie to bedziesz "bil konia do konca zycia".
caleanka
2013-11-05 19:19:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kobiety chca byc "zdobywane".
caleanka
2013-11-05 19:49:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
@lucy123 - milosc jest tylko w piosenkach i powiesciach "harlekina".
Ty chcesz sie zaplodnic , urodzic i byc utrzymywana razem z Twoim dzieckiem.
To jest instynkt prowadzacy nasz gatunek do nastepnego pokolenia.
wxxxxxxxxxx
2013-11-05 19:54:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
fellini czyli cwerdal z Wa-wy bajeruje kobiety za pomocą swojej pięści, wyrobionej przy waleniu waccccccka:D Buhahahahahhahahaaaaaaaa
lucy123
2013-11-05 19:56:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Calenka, smutno mi gdy czytam co piszesz. Współczuję takiego myślenia, albo takich doświadczeń. Mi się jakos udało zaznac miłości o której istnieniu nie masz pojęcia. A czytajac twoje słowa widze jak bardzo ta moja miłosc jest wyjatkowa i doceniam ja jeszcze bardziej.
caleanka
2013-11-05 20:07:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
@lucy123 - gratuluje, "szczesliwi zyja w nieswiadomosci", przypomnij to sobie za kilka lat.
lucy123
2013-11-05 20:14:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Hmm, przypomnę sobie to, jak w wieku 80 lat będę umierać w ramionach ukochanego. Ludzie popełniają wiele błędów ale w miłości się wybacza. I nie chodzi o to aby mieć partnera który będzie całe życie cacy. Tylko takiego który bedzie przy Tobie w dobrych i złych chwilach, który nie opuści Cię w potrzebie i na starość poda szklankę wody. Najpierw dowiedz się co to miłość, a dopiero później wypowiadaj się na jej temat. Bo co Ty możesz o tym wiedzieć, jeśli nigdy tego nie zaznałeś/łaś?
caleanka
2013-11-05 22:19:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
@lucy123 - zycze Ci zeby marzenia sie spelnily. Niestety statystyka mowi ze ukochany znajdzie mlodszy model i zostaniesz sama z dziecmi na lasce dochodzacych partnerow.
Ilosc rozwodow przewyzsza ilosc slubow, taki jest obecny balans milosnych przygod.
caleanka
2013-11-05 18:03:14
Ocena: -4(glosow:4)-+
Niebawem kobiety beda mialy ze soba umowy pisemne o pozwoleniu na wspolzycie seksualne.
Po podpisaniu przez obie strony nie bedzie mowy o gwalcie.
galka666
2013-11-05 16:22:58
Ocena: 9(glosow:13)-+
zawsze, ale to absolutnie k* zawsze nóż mi się w kieszenie otwiera, gdy czytam takie wyrzygane bzdury w stylu "aba sobie winna bo prowokowała". chętnie wbiłbym takiej jełopie młotkiem w łeb, że baba to i może już nawet leżeć z tobą naga w łóżku i jak mówi "nie" to znaczy k* NIE.
arigold7
2013-11-05 17:18:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
masz 100% racji! sam w liceum mialem taka sytuacje, byla impreza szkolna, zbajerowalem kolezanke, poszlismy do niej do domu, juz mialem w nia wejsc a ona do mnie: musisz juz isc :D dobrze ze nie bylem bardziej pijany bo zle moglo sie to skonczyc... niestety czesto alkohol jest jedna z przyczyn. pozniej ta kolezanka powiedziala mi ze czesto tak robi i ma z tego satysfakcje, dosc ryzykowne miala igraszki, wiadomo, mlodosc, rozne cele itp
SsEeBbEeXx
2013-11-05 16:13:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Za gwałt jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie facet (jeśli on jest oprawcą)i nawet gdyby jakaś kobieta stała przed nim naga ale powiedziała, że nie może jej dotknąć! wiem chory przykład który w życiu realnym nie zdarzy się, ale dość dosadny i przejrzysty w swej prostocie.
Według mnie gwałt składa się z kilku etapów, gdzie w pierwszych z nich może być winna kobieta, a w kolejnych - mężczyzna.
Wydaje mi się, że ten Krzysztof miał tutaj na myśli sytuację typu "spotkanie na kawę", gdzie kobieta ubierze się atrakcyjnie, uśmiecha się ciągle do swojego rozmówcy a on liczy w tym momencie
tlenowygonzo
2013-11-05 16:16:01
Ocena: 4(glosow:16)-+
Kobiety są wyżej w ewolucji i dlatego stale robią zdjęcia swoim pupom i cyckom i zamieszczają gdzie tylko można. Potem piszą, że faceci to świnie.
SsEeBbEeXx
2013-11-05 16:20:44
Ocena: 4(glosow:4)-+
na coś więcej, podczas gdy kobieta albo nic nie chce, albo tylko prowadzi niewinny flirt...
Jak dla mnie trzeba postawić sprawę jasno - albo jest się sobą wzajemnie zainteresowanym albo nie, a wtedy nie będzie jakiś niedomówień, wystarczy KROTKA ROZMOWA a gwałt przez kolegę nie powinien mieć miejsca.
Klisza08, niestety wygląda to tak, że jeśli kobieta uśmiecha się do mężczyzny to już o czymś to świadczy - dla was, kobiet, to nic! dla nas to bardzo wiele...niestety ale tak to wygląda, dlatego nienawidzę niedomówień, szczególnie w relacjach damsko-męskich.
tlenowygonzo
2013-11-05 16:20:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zostawmy już ta kawę. Umówienie się na kawę to nie jest żadna prowokacja. Jednak niektóre zachowania kobiet, szczególnie odurzanie się bez pamięci w niepewnyym towrzystwie można nazwać zachowaniem ryzykownym.
lucy123
2013-11-05 17:19:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
Niestety często sami pracujemy na opinię o nas. Np. Dziewczyna na zdjęcia profilowe wstawia swoje cycki i dupę a potem płacze że mają ją za dziwkę, ok tu się zgadzam. Faceci natomiast chcą szpanować samochodami i kasą a potem się dziwą że kobieta jest z nimi tylko z korzyści materialnych. Obie strony popełniają błędy,a twierdzenie że faceci są o parę ogniw niżej od kobiet, jest beznadziejne moim zdaniem, bo to gówno prawda. Jak pisałam niżej, w obu płciach są imbecyle jak i jedna płeć bez drugiej jest nikim. Kliszo jesteśmy z Panami na równi czy tego chcesz czy nie.
lucy123
2013-11-05 17:34:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja nie szukam jakis znaczeń i głębszych przekazań, napisałaś jasno i wyraźnie i do tego się odniosłam. Jeśli chcesz aby każdy rozumiał co napisałaś, to pisz konkretnie w przeciwnym razie nie miej pretensji, że ktoś nie wie o co Ci chodzi. Co więc miałaś na myśli pisząc swój komentarz?
klisza08
2013-11-05 17:53:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
z mojej wypowiedzi nie wynika jednoznacznie,ze popieram teorie o ktorych pisze-ba-pierwsza fraza wrecz temu wyraznie zaprzecza.Nie czujesz niuansow?Jestes zbyt doslowna w odczytywaniu pewnych tresci.Ale trudno sie dziwic-zbuntowana mlodosc musi sie wyszumiec i wszystko dla niej jest czarne albo biale..na szarosci-miejsca brak;-)))
lucy123
2013-11-05 18:23:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ferdal, przestań się ciągle mieszać i próbować skłócać. Dziekuję. Kliszo ja jestem prostą osoba i uważam że powinno się rozmawiać konkretnie , konkretnie mówić to co się myśli zamiast jakiś niuansów i nie wiadomo czego, a wiesz czemu? Bo rozmawianie konkretami pozwala uniknąć nieporozumień, co za tym idzie niepotrzebnych spięć itp, czyli oszczędza czas. Nie wiem czemu uważasz że to młodzieńczy bunt. Ja taki mam już dawno za sobą.
freedom80
2013-11-05 20:29:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
lucy ponieważ widzę mały przytyk w moją osobę ( być może zupełnie przypadkowy, w co wątpie ) pozwól, że zacytuje tu wypowiedź która kiedyś padła ze strony pewnej userki: "Bla bla bla... Jak słucham takiego durnego gadania o szacunku do samego siebie to rzygam normalnie. A kto ma prawo oceniać kogoś czy się szanuje? Przecież kiedy ide np do łóżka z nowo poznaną osobą, to idę bo chcę. Bo mam na to ochotę, bo chcę się zabawić a szacunek do siebie mam jak najbardziej...
freedom80
2013-11-05 20:31:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
.. za to właśnie , że nie oszukuję siebie, za to że mam odwagę robić to na co mam ochotę nie patrząc na reakcje zakłamanego społeczeństwa. Co mam odmawiać sobie korzystania z życia, bo banda hipokrytów mnie ukamienuje, a potem pójdzie do domu i będzie trzepać kapucyna z myślą o sąsiadce jak żony niema w domu.To moje Ciało i robię z nim co chce.Nikt nie będzie wmawiał mi że nie mam szacunku do siebie, skoro ja wiem że go mam. A wmawiają nam to zazdrosne pipy, które nie maja odwagi zaspokajać swoich potrzeb,ze strachu przed opinia otoczenia.Wolę być dziwką w waszych oczach niż hipokrytką w swoic
freedom80
2013-11-05 20:36:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Myślę, że ten cytat jest bardzo trafny. Tak więc kto chce może mnie uważać za dziffkę na podstawie kilku avków. Opinie osób które mnie nie znają kompletnie mnie nie interesują. Natomiast nikomu w ten sposób nie daje przyzwolenia na gwałt i jeśli takowy mi się zdarzy to nie będzie w tym mojej winy. Jasne?
lucy123
2013-11-05 20:36:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Free, no zdziwisz się ale w ogóle nie myślałam o Tobie, miała co innego na myśli. Chodziło mi o o te panny co na fb czy innych portalach mają same erotyczne fotki, pokazują cycki, dupę i cipę nago lub w skąpej bieliźnie a potem płaczą że ktoś ich nie szanuje. Ty chyba tak nie masz prawda? Poza tym o ile Cię znam to nie widziałam abys kiedyś płakała że ktoś ma Cię za dziwkę lub nie szanuje, dlatego nie wiem czemu wzięłaś to do siebie. Serio nie miałam Cię na myśli, nie musisz wierzyć. Ferdal, dlaczego tak na siłę chcesz mnie skłócić z Kliszą? Po co? Ja z nia tylko rozmawiam...
lucy123
2013-11-05 20:38:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
... wymieniam poglądy itp. Absolutnie nic do niej nie mam i ma nadzieje że ona o tym wie. To że się z nią nie zgadzam nie znaczy że chce się z nią kłócić czy coś. Więc daruj sobie. Pogódź się z tym że wojenki z Tobą kompletnie mnie już nie interesuja więc przestań mnie zaczepiać i prowokować. I nie udaje głupiej, ja przeciez jestem głupia :)
wxxxxxxxxxx
2013-11-05 21:09:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
fiutletio pisz po trzeźwemu, bo po pijaku pierdo.lisz jak zwykle.
wxxxxxxxxxx
2013-11-05 21:22:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szlak do monopolowego:)))
Untraceable
2013-11-06 11:33:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
klisza08
2013-11-07 00:50:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
Untraceable-widac,ze jestes krotkowzrocznym,zaperzonym,wrednym katolem(nie mylic z katolikiem)-to wywnioskowalam z innych Twoich zenujacych wypowiedzi...P.S.Naucz sie czytac ze zrozumieniem..Zapoznaj sie ze znaczeniem slowa "ironia" i skontaktuj sie z lekarzem lub farmaceuta,gdyz post zle zrozumiany moze zagrazac Twojemu zyciu badz zdrowiu...
Untraceable
2013-11-07 17:30:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Komsomolec
2013-11-05 15:00:13
Ocena: -6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
lucy123
2013-11-05 14:20:44
Ocena: 7(glosow:7)-+
To smutne kiedy czytam takie komentarze, gdzie jedna płeć gada na drugą. Przecież my jesteśmy dla siebie stworzeni :) I jedna i druga płeć ma w swoich szeregach imbecyli ale pisanie o tym, że wszystkie kobiety są... wszyscy faceci są.. jest dość dziecinne. Faceci szanujcie i doceniajcie to co dają Wam kobiety, a Wy kobiety szanujcie i doceniajcie to, co dają Wam faceci. Bo jedno bez drugiego jest nikim.
MeGustaLaJoker
2013-11-05 14:20:22
Ocena: 10(glosow:12)-+
Oczywiście. Pedofilia- wina dzieci. Gwałty- wina kobiet. Niektóre ubierają się wulgarnie i wyzywająco, ale facet nie jest zwierzęciem i powinie n potrafić zapanować nad popędem. Niedługo specjaliści stwierdzą, że zoofilia- wina zwierząt, że są tak pociągające.
IlluminaSilvere
2013-11-05 13:34:45
Ocena: 11(glosow:11)-+
Normalny człowiek nie zgwałci,tak samo jak normalny człowiek nie będzie się dobierał do dzieci.
Hugo_Mineta
2013-11-05 13:28:21
Ocena: -3(glosow:11)-+
Polki to zaklamane "ksiezniczki" ze szpilkami w gnoju myslace ze codzienne solarium i 10kg szpachli czyni z nich obiekt westchnien plci przeciwnej.Sorry drogie panie ale tak nie jest.
lucy123
2013-11-05 14:11:27
Ocena: 3(glosow:9)-+
Widzę że dostałeś kosza, o jeden raz za dużo? :D Poznałeś wszystkie polki że z taką pewnością to piszesz? Bo ja osobiście nie znam ani jednej dziewczyny która by wyglądała i zachowywała się tak jak opisałeś. Ale może nie żyję w Polsce i nic o tym nie wiem :)
Hugo_Mineta
2013-11-05 16:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kosza hahah,owszem raz to było przykre.Ale teraz sie smieje z tego że byłem tak głupi i sie smuciłem bo ONA mnie rzuciła xDD.Ale wyroslem z tego żeby cierpiec przez babe,bo to jest głupota cierpiec,przez kogo?? Przez babe??porypało cie człowieku...Nie warto.Tak sobie gadam i innym tez radze
lucy123
2013-11-05 17:23:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
To skąd taki wniosek wysnułeś, że "Polki to zaklamane "ksiezniczki" ze szpilkami w gnoju myslace ze codzienne solarium i 10kg szpachli czyni z nich obiekt westchnien plci przeciwnej.Sorry drogie panie ale tak nie jest"? Po tym co piszesz stwierdzam, że nie zaznałeś jeszcze w życiu PRAWDZIWEJ miłości. Gdzie to ta druga osoba jest najważniejsza a Ty dla niej, gdzie jest szacunek i troska, gdzie dobro drugiej połówki przekłada się nad swoje, gdzie nie gości kłamstwo.. Brzmi dennie, ale życzę Ci takiej miłości, abyś mógł zmienić swoją opinię o kobietach :)
Hugo_Mineta
2013-11-05 17:45:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby nie popęd seksualny to żaden facet z babą by nie wytrzymał dla tego wszystkie kobiety są prostytutkami .To tylko forma płatności za sex jest różna ,Raz są to pieniądze raz małżeństwo
Małolatki są tanie bo jeszcze nie znają swojej wartości ,Stare przechodzone są już bardziej wyrafinowane
a jak potrzebny im sponsor na całe życie to nazywają to związkiem /kiedyś małżeństwem/
lucy123
2013-11-05 18:26:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobra pytanie Malgo. Ciekawa jestem czy swoja mamę, babcię czy siostrę, czy córkę nazwiesz prostytutkami? Czy one wiedzą że masz taki pogląd na kobiety i że w Twoich oczach, matka, która lata swojego zycia oddała, aby Cię wychowac, abyś nie chodził głodny i nagi, jest tylko prostytutką? Dziwką? To smutne, zaczynam bac się mieć dzieci bo chyba bym się zapłakała gdyby mój syn po latach tak o mnie myślał :(
M.Pazdzioch
2013-11-05 13:03:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja to chciałbym zostać zgwałcony przez zdrową polską kobietę.Żyjąc z Heleną nie wiem co to seks a potrzeby mam spore których manekin nie jest w stanie zaspokoić
energyman00
2013-11-05 12:43:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
O czym mowa kobiety jak zwąchają kasę to same się pchają do rozporka, a potem co płaczą że zostały wykorzystane a naprawdę to materialistki lecące na kasę..
Renia_400
2013-11-05 10:40:12
Ocena: 13(glosow:17)-+
" To ten kolega nie wie, na ile ona chce, na ile nie chce" - no to niech się ku*wa zapyta może co? I normalny człowiek tak zrobi, ale gwałt polega własnie na tym że on bierze bez pytania. I cokolwiek kobieta nie zrobi- czy sprowokuje czy nie, czy pozwoli czy nie- to on i tak wezmie. Ubior czy zachowanie kobiety nic nie zmieni w momencie jak ktoś postanowi zgwałcic. To chora psychika gwalciciela jest winna a nie kobieta.
Untraceable
2013-11-03 12:59:25
Ocena: -10(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-11-06 11:38:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
durthu
2013-11-03 11:22:15
Ocena: -2(glosow:12)-+
Ta laska jak i reszta kobiet powinna mieć na dekolcie napisane "dziś boli mnie głowa" albo dosadnie "nia ma seksu" - to pozwoli samcom oszczędzić dużo nerwów, czasu i pieniedzy. Na pewno z tego rozwiazania uciesza sie miłosnicy patrzenia w gwiazdy oraz kawosze w rurkach. Wam drogie Panie oszczędzi to tych wszystkich gierek i zabaw w króliczka, a pozwoli poznać wiele nowych przyjaciółek z penisem.
BoaKrztusiciel
2013-11-03 10:59:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jeśli ona chce patrzeć w gwiazdy, to proponuję bzykać w nocy, na kocyku pod gołym niebem;) Faceci wcale nie mają monopolu na myślenie o seksie, tylko kobiety są bardziej zachowawcze i wiedzą, że uciekający króliczek jest lepszy niż tak podany na tacy.
wxxxxxxxxxx
2013-11-03 11:14:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
:)
BoaKrztusiciel
2013-11-03 11:28:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Weź się tak nie uśmiechaj, bo mnie posądzą, że sama ze sobą gadam;)
pajakpajak
2013-11-03 12:20:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2013-11-03 14:23:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wxxxxxxxxxx
2013-11-03 15:35:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
I mam wspólny temat, sama z sobą;)
beeveer
2013-11-05 18:08:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Widzę że gówno rozumiecie z życia panowie. oczywiście że bez gwałciciela nie ma gwałtu, ale bez ofiary też. jestem pierwszy za tym, żeby ucinać im jaja a potem łeb. ale gdyby nie było ofiar to nie było by tez gwałtów. równie dobrze w szaliku cracovii możesz wmieszac się w tłum kibiców wisły - a potem mieć pretensje do wszystkich że dostałeś łomot. niestety,jak się wchodzi między zwierzęta - trzeba być gotowym na atak.
hemisys
2013-11-05 18:45:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pozornie masz rację beeveer z tą różnicą która obala twoją tezę, że właśnie zakładając szalik i idąc w "bydło" podejmujesz ryzyko bycia w specyficznej "scenerii", a kobiety po prostu są wśród ludzi w normalnym otaczającym nas środowisku, wracają do domów z pracy, z dyskoteki, czy skądkolwiek. Bezwzględne jest nienaruszanie cudzej nietykalności w tym właśnie otaczającym nas środowisku i tyle.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0