Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
roni89
2013-11-17 18:21:37
Ocena: 38(glosow:46)-+
pracuje na "budowie" i tu srednio czlowiek ma 200-220 godz,srednio 210 godz x 25 zl = 5250 zl hmm.... milo sobie pomazyc o takiej stawce i takiej wyplacie :D szkoda ze nawet polowy z tego nie mam bo bym sie cieszyl! i WKUR***IA mnie jesli ktos mowi ze na budowie mozna dobrze zarobic ! ! ! juz nie wpominajac o warunkach pogodowych itp:)
candyshop
2013-12-05 15:31:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ktoś kto siedzi na garnuszku rodziców, i sobie dorabia do kieszonkowego pracą może się chwalić jakie to niby kokosy zarabia w Polsce, choć trudno w to uwierzyć, nie wiem skąd ktoś wziąć te liczby że tylko 8% zarabia 1400 zł, a reszta grubo ponadto...To jest jakiś wymysł. Pracowałam przez wiele lat w Polsce, ale również za granicą,więc coś wiem na temat warunków pracy w tym kraju, oraz w krajach cywilizowanych...
candyshop
2013-12-05 15:23:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tyrają za 10 i 8 zł buahahaha Niestety rzeczywistość jest jeszcze gorsza, teraz przeciętna stawka to ok 5/6 zł za godz...Wiem bo od długiego czasu szukam pracy...Jestem nieźle wykształcona, mam doświadczenie, znam j.obce itd ale oferty które dostaję oscylują właśnie w tym przedziale...Więc zdecydowałam się na wyjazd za granicę. Może nie zostanę milionerką, ale przynajmniej zarobię godziwe pieniądze, a pracodawcy docenią moją pracę. A w Polsce? tyrasz jak dziki wół w obozie pracy za głodową stawkę, a jak dostaniesz wypłatę to nie wiesz czy kupić jedzenie czy lekarstwa czy sznur i się powiesić..
kamil.la.50
2013-11-28 18:59:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polskie media, opinia publiczna i zabawne twory jak onet.pl pompują nas bzdurami i bulwersują. Bo 144zł Niemiec nie ma, a już na pewno francuz nie ma 125zł, ale jedno jest pewne bliżej Polakowi do 25zł na godzinę niż Niemcowi do 144zł na godzinę. Ale oczywiście w Polsce narzekanie to sport narodowy, a żeby było ciekawiej polacy którzy jeszcze nie mieli przyjemności tyrać zagranicą piszą sobie baśnie i legendy o zachodnim eldorado.
hwk88
2013-11-22 22:54:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja mam taką stawkę netto na początku kariery, no, ale sorry zamiast latać za dupami i bawić się w osiedlową gangsterkę, siedziałem w książkach i zdobyłem tytuł inżyniera. A dobre chłopaki z którymi za małolata były dobre akcje, oglądają świat za krat. Kwestia ogarnięcie i taka stawka jest w zasięgu ręki.
normalna87
2013-11-22 02:05:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiochą jest w tym wypadku autor i admin. dlaczego? Bo nie odróżniają roboczogodziny od godziny... To jest dopiero wiocha. A reszta matołów łyka jak pelikany i się jeszcze licytują kto mniej zarabia :P Paranoja
zencio8
2013-11-26 15:22:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zgadzam się. Ja zarabiam dużo więcej i uważam że buraki które napieprzają o tym jakie to kłamstwo i jak dużo mniej zarabiają bo GUS kłamie, sami udowadniają jacy są głupi i dlaczego tak mało zarabiają. Rocznik statystyczny ma dane ilościowe, a nie "średnie" którymi można manipulować. Można łatwo sprawdzić, że poniżej 1400zł netto w Polsce zarabia jedynie 8% ludzi pracujących, czyli niecałe 3% z wszystkich. Jeżeli właśnie tyle zarabiacie, to cóż... założę się nawet że żaden z tych krzykaczy w życiu do rocznika statystycznego i faktycznych danych nie zaglądnął, bo i po co..
cala_wiocha
2013-11-18 22:02:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tumanie wiesz co to średnia?
Jeśli nie to zachęcam powrócić do podstawówki.
Te dane statystyczne są średnią krajową. W tym prezesów, kierowników, manager'ów i innych osób, które w miesiącu mają po 30-50 tyś. zł. wynagrodzenia!
Polska to druga Rosja, są bogaci i biedni... Niestety większość zalicza się do tych biedniejszych ale osoby bogate nadrabiają statystykę. Smutne ale prawdziwe.
diabelek71
2013-11-18 20:58:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
cielak12345
2013-11-18 19:39:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pracując w Cinemacity, Multikinie, albo podbnym tym stawka potrafi być "zaniżona" do 4,7/h. Studenci niektórzy nie mają wyboru, żeby się utrzymać biorą wszystko. A te 25zł to chyba wzięli od pracujących za granicą (tylko że tam chyba przeliczając na nasze więcej nawet wychodzi).
cielak12345
2013-11-18 19:42:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
A nawet skoro brana jest średnia z wszystkich obywateli, to z 80% obywateli to zwykły pracownik zarabiający max 12zł/h, to ile urzędnicy muszą zarabiać (pomijając biznesmenów i bankowców, bo to bardzo sztucznie zawyżające zawody) żeby podbić tę stawkę do 25 zł...
zarathustraa
2013-11-18 18:38:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ludzie zróbmy coś z tą bandą czworga. W następnych wyborach nie głosujcie na PIS, PO, SLD, PSL, RUCH PALIKOTA, BO TO TA SAMA KLIKA CO SIE ZMIENIA A POLSKA JAK GLODUJE TAK GLODUJE! Głosujcie na Korwina!
Ciekawy film dotyczący powyższej wiochy:
(youtube) watch?v=o68sNUAXhtU
kermitzaba87
2013-11-18 15:40:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja mam 10zł netto i się cieszę... nie znam nikogo kto ma 25zł/h...
Nick-T_00
2013-11-18 17:55:08
Ocena: -7(glosow:7)-+
Nie znasz - to nie oznacza, że takich nie ma. Ja nie znam nikogo, kto by zarabiał mniej niż 25/h. Spójrz na samochody na ulicy, nowe domy i mieszkania, i kolejki w galeriach handlowych. Taka bieda, że 4/5 ma lepsze auto niż ja (choć według wioskowych znawców jestem bogaczem, bo zarabiam przeciętnie 5000). Bogacz z wielkiej płyty.
kolaszczur
2013-11-18 19:03:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nick-T_00 gdzie tyle zarabisz? jesteś jednym z nielicznych, mój szef sam opowiadał jak zarabiał na rozkręcenie tej firmy co ma. jak nic nie ukradł w niemczech to margarynę woził za komuny. Mam kolegów po studiach co zapierdalają za mniejszą stawkę niż ja. Więc nie gadaj głupot że jest tylu ludzi co tyle zarabiają
Paindemonium
2013-11-18 09:20:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak nie wypierzemy tego brudu, którego nie dopraliśmy po komunizmie to nic się nie zmieni. Moim zdaniem rząd to za...bany jak nieszczęście komputer, zawirusowany z wieloma zbędnymi programami, które tylko zmniejszają wydajność a użytkownik jest na tyle głupi że instaluje kolejne programy do skanowania, antywiruzy, które tylko pogłębiają problem. Powinno się postawić system od nowa, restart... tak samo powinno być z sejmem i rządem. Zabrać możliwość polityczną tym 460 kretynom i dać szansę całkiem nowym. Czemu do ch...ry politykami nie mogą być np politolodzy?
s0nar
2013-11-18 08:37:54
Ocena: -23(glosow:27)-+
Trzeba być jakimś niedorozwojem, aby wstawiać to na wiochę. Jak ktoś "tyra" za mniej niż 20zł na godzinę to widocznie niewiele potrafi, uczyć mu się za młodu nie chciało a teraz pretensje do świata. Ludzie sami sobie są winni. A bieda w kraju? Śmiech na sali. Nie znam nikogo kto zarabia mniej niż 4000zł netto. Do tego wystarczy spojrzeć na galerie handlowe - często jest problem z wolnym miejscem na parkingu a w środku tłok jak na ruskim bazarze. Wycieczki zagraniczne? Na sierpień muszę rezerwować już w styczniu/lutym, bo później wszystkie fajne miejsca już wykupione.
gurool
2013-11-18 09:26:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
s0nar, czytając twoje komentarze szczerze śmiem wątpić w wysokość twoich dochodów. Bardziej prawdopodobne jest to że masz bogatego tatusia i spore kieszonkowe lub to że dostałeś ciepłą posadkę po znajomości. Przekonaj mnie że się mylę i chociaż zdradź swoje niekończące się źródło dochodów.
s0nar
2013-11-18 10:46:30
Ocena: -13(glosow:13)-+
gurool jesteś właśnie typowym przykładem zawistnego rodaka. Jak komuś się dobrze powodzi to oczywiście musi mieć bogatego tatusia lub pracę po znajomości? Jasne, typowe dla nieudaczników, którzy tym próbują tłumaczyć swój marny los. OK, może mój ojciec nie jest nędzarzem, ale nic na tacy nie dostaję, na wszystko musiałem ciężko zapracować. A moje dochody możesz wątpić, nie dbam o to. Tak samo jak mam gdzieś przekonywanie cię o czymkolwiek.
s0nar
2013-11-19 10:18:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
tasior777 zamiast kończyć 2 kierunki badziewnych studiów (pewnie jakaś politologia, socjologia, psychologia albo inna nikomu niepotrzebna "logia") trzeba było skończyć jedne a porządne i w ofertach pracy byś przebierał jak w k...rwach na wylotówce z każdego większego miasta a ze średniej krajowej byś się śmiał, bo byś zarabiał 3 średnie krajowe. Reasumując - sam jesteś śmieciem i nieudacznikiem skoro uważasz za śmiecia gościa, który dobrze sobie radzi i to bez żadnych pleców.
babus58
2013-11-18 07:27:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Moze w duzym miescie ludzie zarabiaja jakies pieniadze,ale na tzw.prowincji marne grosze i ciesza sie ze wogole maja prace.Tusk i reszta ma to gdzies,grunt ze wladza zarabia i odklada na gorsze czasy.A te ich statystyki moga sobie wsadzic w d...WIem jedno, czy w komunizmie, czy w kapitalizmie jest sie wolnym tylko wtedy gdy ma sie pieniadze.Niewazne czy masz studia czy nie, wazne czy masz "plecy".Nepotyzm to ogolne zjawisko w Polsce.
milka862
2013-11-18 09:21:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
Znam takiego "nieuka" który pracuje na budowie. Młody facet, w temacie tak obeznany, że ciągnie 3 budowy na raz i nie można sie bez niego obejść, głowa pełna pomysłów i przyznać należy, że dzięki temu całkiem dobrze zarabia. Nie obrażaj kogoś wyzywając od nieuków tylko dlatego, że nie ma mgr przed nazwiskiem. Swoją droga ja mam mgr pracy w zawodzie znaleźć nie mogę a wspomniany "nieuk" ma pracy na kilka lat do przodu.
mikeschl
2013-11-18 06:44:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wczoraj widziałem tą biedę w sklepie pewnej sieci salonów meblowych. W kolejce, która prowadziła do 4 kas stałem pół godziny (do sprzedaży ratalnej była druga kolejka - podobna). Czasami odnoszę wrażenie, że my Polacy potrafimy tylko narzekać. Jak czytam niektóre wypowiedzi to można by odnieść wrażenie, że w Polsce jest bieda, nikt nic nie ma i nikt nie ma na nic kasy. A rzeczywistość jednak pokazuje, że jest inaczej.
Samwise_Gamgee
2013-11-18 22:50:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
aaaa czyli w Polsce będzie bogato jak meble będzie można kupić za dniówke?
Buahahahah
2013-11-17 23:21:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
To siebie nie pozdrawiasz?
mingus33
2013-11-17 22:17:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
niemcy maja 144 zł czyli 36 euro?? buuchachaa... smiech na sali. stawka dla fizycznego w niemczech to przedział 10-15 euro, jako firma mogę wołać 23-25 euro ale większość prac jest liczona w akordzie by uniknąć płacenia za godziny, może inaczej jest wśród lekarzy, prawników, finansistów itp. faktycznie, dobra dziennikarska robota.
cebulak666
2013-11-17 21:55:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
no dobra dobra ale nie wierze zeby na calym swiecie tylko Filipiny mialy nizsze stawki, juz tak nie koloryzujcie
C2ShadowMan
2013-11-17 21:52:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
i tak plują Polakom w twarz. Szydzą sobie. 12 zł/h to już jest dobrze a 25? To na chooj wyjeżdzać za granicę?
ZygmuntIIIWaza
2013-11-17 21:46:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Polsce jest potrzebna rewolta, bo te świnie, które nie mogą się oderwać od koryta, niszczą to o co walczyli inni- o piękną, niepodległą Polskę.
strielok275
2013-11-17 21:26:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
10 zloty za godzinę dostać to luxus normalnie
solariss
2013-11-17 21:02:43
Ocena: 5(glosow:5)-+
Patrząc od strony pracodawców to dane się zgadzają. Twój pracodawca za godzinę twojej pracy dostaje średnio 25-50 zł. A ile tobie z tego odpala, to już inna sprawa. Kiedy pracodawca składa ofertę np. do przetargu, to w niej roboczogodzina wyceniana jest średnio na właśnie 25-50 zł. Ile dostaje z tego pracownik? To już leży w gestii szefa ;)
Migdal1234
2013-11-17 20:21:35
Ocena: 4(glosow:8)-+
ale to prawda jest odliczcie składke emerytalną ubezpieczenie zdrowotne i podatek jak dostajesz 2500 zł to pracodawca placi za cienie ponad 4000 wiec gdzie tu wiocha na wybory idziemy i robimy z tym porządek jkm i koniec z biurokratycznymi darmozjadami
Buahahahah
2013-11-17 23:23:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
JKM = buahahhaha
shark7
2013-11-17 20:12:19
Ocena: 8(glosow:8)-+
Wkurwiają mnie takie z dupy wzięte statystyki, średnia krajowa nie ma się nijak do przeciętnie zarabiających Polaków.Ludzie na kasach, sprzedawczynie w sklepikach i cała rzesza ludzi pracujących fizycznie może pomarzyć o takiej stawce.Nie każdy jest managerem, prezesem państwowej spółki czy innym wysoko postawionym urzędnikiem którzy zawyżają tę średnią.
segal226
2013-11-17 20:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czysta matematyka .
5 pracujących -4 to szary kowalski zarabia po 10PLN /h czyli 40 ,a piaty to menager zarabia jakiejś firmy zarabia 85 pln/h
Średnia ich zarobków wynosi 25pln/h.
To tak jak średnia zarobki krajowe to 3tysie na osobą .Ciekawe przy minimalnej 1500 .
PS: Dla lubiących sie czepiać liczby są przykładami w jaki sposób są takie średnie wyliczanie.
reunion1
2013-11-17 19:56:41
Ocena: 1(glosow:9)-+
to że wy wioskowe głupki zarabiacie po piątaku za godzine to nie znaczy że nie ma stawek 25z/h Są i to w budownictwie również tylko trzeba mieć kwalifikacje i być cenionym fachowcem. Ale dla was to niedostępne urodziliście sie parobkami i tak tez zostanie.
kamuimac
2013-11-17 19:38:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
jak sie studiowalo jakies idiotyczne bezprzyszlosciowe kierunki i w czasie tych studiow tylko chlalo zamiast podnosic ciagle swoje kwalifikacje to nie narzekajcie ze pracujecie za glodowe stawki - jak ktos ma mentalnosc niewolnika to bedzie niewolnikiem - jest pelno dobrze platnej pracy - tylko trzeba cos potrafic zrobic siedzenie z piwkiem przed telewizorem i uzalanie sie nic wam nie da - do roboty nieudacznicy
santi35
2013-11-17 19:19:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ja wam zdradzę jedna z większych tajemnic-umowa fikcyjna zleceniówka,na niej zarobki360zł. :) na inną robote szanse zerowe! morał: rodziny nie będzie,dzieci również,stare pogodzone(chyba)że wnuków również zero.OTO POLSKA! i zarazem odpowiedź na pytanie-gdzie przyrost demograficzny.Tusku,tylko ten co ma kase robi dzieci albo kretyn patologiczny!pojmij cos z krajem zrobił!normalnego człowieka nie stać na rodzine.
irek285
2013-11-17 19:18:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
7 lat temu zanim wyjechalem z karju mialem wlasnie 13zl na godzine i to byla najwyzsza stawka na zakladzie.A teraz po 7 latach jak bylem na urlopie gadalem z kolega co mielismy ta sama stawke i mowi ze ma teraz 14 zl 2 zl na 7 lat masakra.Wiem ze ludzie maja mniej ale kazdy otrze jak morze ja naleze do ludzi ktorzy nie narzekaja i robia dalej,tylko do tych co cos z tym robia i polecma takie podejscie.
Beatmaker24
2013-11-17 19:18:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja dziękuję;)
f_23
2013-11-17 18:38:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
roboczogodzina a stawka za godzinę pracy dla pracownika na rękę to dwie różne sprawy. roboczogodzina jest dla pracodawcy i w tym jest ZUS, podatek, koszty utrzymania zakładu, zysk. Taka roboczogodzina jest u nas w zakładzie i niestety to jest właśnie największa wiocha, bo pracodawca nie ma na modernizację sprzętu, szkolenia i inne ważne rzeczy, bo wszystko pożera właśnie rosnący ZUS, ceny paliwa itd... A autor wiochy? No może się pomylił, może jest wkurzony na małe zarobki... ma prawo.
kamuimac
2013-11-17 19:42:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
znajde ci pelno - tylko ci robotnicy to fachowcy w swojej dziedzinie którzy nie tlyko nie narzekaja na stawki ale maja kalendarz zpachany do przyszlego roku zleceniami - jak ktos jest dobrym malarzem,fliziarzem czy innym pracownikiem technicznym to zarabai swietnie pieniadze tu na miejscu w polsce - ale musi byc dobry w tym co robi a nie robic fuszerke - sami jestescie sobie winni ze sie pchacie jak owce do ogólniakow i potem na studia nie majac sprecyzowanych planow na przyslzosc tlyko popije poimpreuje 5 lat a potem jakos to bedzie
siwythc666
2013-11-17 18:32:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
25 zł? w Polsce taki dobrobyt a ludzie za granicą siedzą.... nawet pracując w angli ma sie 8 funa na godzine a to ok 40 zł.... skąd te dane
roni89
2013-11-17 18:21:37
Ocena: 38(glosow:46)-+
pracuje na "budowie" i tu srednio czlowiek ma 200-220 godz,srednio 210 godz x 25 zl = 5250 zl hmm.... milo sobie pomazyc o takiej stawce i takiej wyplacie :D szkoda ze nawet polowy z tego nie mam bo bym sie cieszyl! i WKUR***IA mnie jesli ktos mowi ze na budowie mozna dobrze zarobic ! ! ! juz nie wpominajac o warunkach pogodowych itp:)
FloydP4PKing
2013-11-17 18:08:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
25 to chyba ten biedny redaktorek dostaje
awesomebeauty
2013-11-10 11:42:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Później rządzący patrzą na takie statystyki I sobie myślą. Co ten głupi naród narzeka przecież to kupę kasy.
tomlex222
2013-11-10 11:18:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie porównuj stawki za roboczogodzinę z tym co ty dostajesz za godzinę pracy bo to dwa różne pojęcia, i zależy w jakiej branży ale 25 zł za roboczogodzinę to nie jest dużo u nas w kraju dla porównania roboczogodzina elektryka to jakieś 25-50 zł zależne od miejscowości i danej pracy
piotrekkk44
2013-11-17 18:14:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
owszem zgodzę się ale dostaje takie pieniądze u prywaciarzy lub po godzinach..wiem bo pracowałem w tym fachu. Teraz ciągnjako dekarz dostaje za 12 godzin 120zl..jedni pomyslż, że to chłam a inni 1200 ledwie na miesiąc wyciągną.
TotalnaWiocha11
2013-11-17 18:08:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
przyglup z Ciebie. Singapur jest bardzo bogatym krajem, nie wiem czego sie dziwisz.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0