Ukryj komentarze(135)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bóg Wiochy
jurek1102
2013-11-19 20:55:51
Ocena: 69(glosow:79)-+
Przyszły pracownik otrzymując taka propozycje powinien zwyczajnie opluć tego pracodawce.
paulina-novak
2013-11-25 22:38:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie ma nic wspólnego z najniższą krajową.... Za takie pieniądze pracują emeryci mundurowi!!! Pracowałam z takimi - żona nie potrafi z nim wytrzymać w domu a baran nie ma hobby... i zap...dala jak koń. Pracowałam z byłymi: dwoma majorami, kapitanem SG i komendantem miejskim Policji... Zarabiałem więcej od nich siedząc w stacji monitorowania (nie licząc ich emerytur) i traktowałem ich jak szmaty. Oto cała prawda.
matrix1989
2013-11-25 09:31:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak ale jeśli proponują ci umowę zlecenie to nie musi być już najniższa krajowa.
cielak12345
2013-11-24 23:20:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
W trójmieście było nawet tak że jakaś firma obsługująca bufety na Politechnice przyjmowała "na okres próbny" na tydzień, tylko że po tym tygodniu dana osoba już się nie nadawała i w raz zakończeniem się u jednej osoby :okresu próbnego" na jej miejsce przychodziła inna na tych samych warunkach. Czyli jednym słowem, praca za free. Ale oczywiście te osoby są same sobie winne bo podpisały że za okres próbny nie dostaną pieniedzy (w ramach doświadczenia zawodowego).... śmieszne ;x.
DelBoy
2013-11-24 15:58:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wyjechałem z Polski w 2001 roku moja ostatnia pensja wynosiła 1650 PLN netto (bez premii świątecznej 1200-1300 PLN netto). Latem tego roku spotkałem kolegę, z którym pracowałem w tej samej firmie w PL wykonując ta sama robotę nasze zarobki były identyczne, on dalej tam pracuje na tym samym stanowisku. Zgadnijcie ile dzisiaj zarabia...?
jurek1102
2013-11-24 13:04:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam sąsiada który w UK pracował za 3.50 funta i to przez kilka lat.
Onczao
2013-11-25 02:00:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
To mnie zaskoczyliście. Byłam pewna, że nie można oferować mniej niż jakaś ustalona stawka. Wspierajmy zatem dalszy rozwój umów śmeciowych, bo jak widzę tylko etaty sa pod kontrolą. @jurek1102, ten Twój sąsiad to jakiś osioł (chyba, że był totalnie zdesperowany i pracował dla Polaka). Tylko czy można być zdesperowanym na tyle, by tyrać kilka lat za frajer???
KonikRafal
2013-11-24 00:26:21
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ja tyram za owies
marcind5891
2013-11-24 00:20:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
A ostatnio czytałem, że zdRadek apelował do imigrantów aby wracali bo tutaj czeka na nich praca xD
BidaS
2013-11-23 19:43:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
Rekord??????????????? W różnego rodzaju pracach fizycznych spotkałem się z stawką 2zł dla młodocianych chcących dorobić w wakacje na czarno...I zasuwali za te 16zł dziennie jak robaki a wy tu wyskakujecie z 2.4? Rekord wynosi 0zł albo nawet i -100 na miesiac za dojazd do roboty bo z pewnością wielu miało już tak że robili w jakiejś psełdo firmie budowlanej elewacje czy coś i po miesiącu pracy szefunio jedzie sobie do anglii nie wypałcając pensji pracowniką ;p ^^
dudus54
2013-11-23 18:41:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
mysle ze dobrym rozwiazaniem byloby wprowadzenie przepisu ze pracodawca moze sobie wyplacic np. 5x kwote najmniejszej pensji swojego pracownika reszta kasy lezy mu na koncie dostepne np. za3 lata oprocentowane o inflacje - oj bylyby wtedy napewno porzadne pensje
Ingenue87
2013-11-23 21:39:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie, nie ma czegoś takiego przy umowach zlecenia. Dopiero teraz dowiadujesz się o tym, że wielu Polaków pracuje za dużo niższe pieniądze niż płaca minimalna? Może jeszcze wierzysz w te bzdury o średniej krajowej podchodzącej pod 4 tysiące? Jak w tym kraju ma być lepiej jak wokół sami ignoranci...
Max74
2013-11-23 23:41:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oferta takiej roboty jest adresowana do wielce "styranych" emerytów po 15 latach harówy w mundurówce, którym się nudzi i chcą dorobić trochę grosza. No i jak ma być w tym kraju dobrze jak mamy najmłodszych w Europie (świecie) emerytów, którzy psują rynek pracy. Coś bym dla Ciebie znalazł Rexiu i to za dużo lepszą stawkę ;)
Max74
2013-11-24 17:32:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
To odpowiedz na takie ogłoszenie a dowiesz się kogo szukają. Ludzi za których zusów nie trzeba płacić czyli emerytów i rencistów i najlepiej byłych mundurowych. Sam kiedyś szukałem pracy w tym zawodzie to i mi wytłumaczono a i widuję znajomych byłych policjantów emerytów na ochronie w galeriach. Jak umiesz gotować Rexiu to już masz angaż ;)
Max74
2013-11-24 17:40:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze do tematu, to qrwa za 15lat opierdalania się nic się powinno należeć a tu taki jeden z drugim trzydziestoparolatek już ma emeryturkę i jako młody i robotą nie styrany pewność, że zawsze sobie dorobi. Reszta qewa musi za to zapierd@lać do starości, żeby zarabiać na ich emeryturki. Dodatkowo zabierają innym pracę i obniżają zarobki.
leonzawodowiec36
2013-11-23 17:13:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
ten pracodawca-burak niech sam zapierdala za 2,4
Melanz89
2013-11-23 16:18:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
To już mógł jej zaproponować 2,50. Ale nieee bo to za dużo widocznie :D a tak serio to jak temu człowiekowi nie wstyd?! za 8 godzin zarobi coś ok 20 zł co jest PARODIĄ. Z tego nie wyżyjesz. Mam brata (dla mnie to kawał chooja) ma swój warsztat legalny, zakłada też LPG i co? za 1400 zł u niego pracowałem (tak to jest z rodziną) ile proponował za godzinę komuś nowemu ? 5 zł! żeby jeszcze był biedny... nie jest fajnie przy -23 stopniach wymieniać skrzynię w samochodzie. Ale już niedługo... został tam jeden pracownik który go zostawi.
caleanka
2013-11-23 15:41:46
Ocena: -8(glosow:12)-+
Duza czesc wypowiedzi na Wiocha.pl jest odzwierciedleniem poziomu intelektualnego w narodzie polskim, rowniez odlegloscia miedzy wiocha i miastami nie mowiac o odleglosci do Europy.
caleanka
2013-11-23 15:54:24
Ocena: -7(glosow:7)-+
@kiki1010 - propaguje z darmowa wodka, wtedy Twoje meczarnie i zycie sie skroca, a spoleczenstwo odetchnie.
caleanka
2013-11-23 16:24:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
Mylisz sie, estem ekonomicznie niezalezny i zyje daleko.
caleanka
2013-11-23 16:28:41
Ocena: -6(glosow:6)-+
KIKI1010 - proponuje skoncz z alkoholem, zdobadz wyksztalcenie to nie bedzisz mosial pluc i napewno dostaniesz prace.
Melanz89
2013-11-23 22:30:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Caleanka starej daty jesteś widocznie :D marny z Ciebie by był kierownik... oj marny. W dzisiejszych czasach ludzie z wyższym wykształceniem nie mają pracy. W Polsce wystarczy już tych Magistrów/inżynierów - pseudo kierowników marnych.
Proponuje - skończ pisać bzdety człowieku. Bo nie dość ,że wypowiedzi masz podobne to Tuska to jeszcze ten awatar kaczora DONALDA :D to mówi samo za siebie heh..
caleanka
2013-11-23 15:46:06
Ocena: -8(glosow:10)-+
@enteros - masz racje mimo ze jezyk polski nie jest Twoja mocna strona to myslisz poprawnie.
Marek23033
2013-11-23 15:21:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
5 godzin tyrasz zeby fajki kupic taki Niemiec by pomyslal jakie oni drogie fajki musza miec
caleanka
2013-11-23 16:17:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
przestan palic, kup dziecku prezent.
Melanz89
2013-11-23 16:42:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak ja znam takie kretyńskie teksty typu np - na samo jedzenie do pracy idzie mi 10 zł dziennie ''to jedz mniej'' to więcej płać kierowniku zasrany! ''bo ja mam firmę, długi'' to sam pracuj człowieku. To żadne wytłumaczenie... każdy chce zarobić gdy pracuje. Chodzą tacy ''szefowie'' (pazerni gnoje) i co raz ''kryzys/bieda jest'' a sam kilka samochodów i kurczaki codziennie na obiad. Ale tak to jest gdy się pracuje u dziadów, złodziei i kretynów. Za samo wypowiedziane słowo 2,40 powinien dostać liścia!
misiek2004
2013-11-24 10:21:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kurczaki to tanie mięso :-) A tak w ogóle to nie wina pracodawców, tylko państwa. Pomyśl o takim pracodawcy inaczej, niż o krwiożerczym potworze. On też jest człowiekiem i chce zarobić. Jeśli proponuje taką stawkę, to zapewne więcej zapłacić zwyczajnie nie może, bo sam by nie zarobił. Oczywiście, zgadzam się, że stawka 2.40 zł to kpina. Dziesięć razy więcej to już kpina.
Nagasukaaa
2013-11-23 15:08:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i co? Jak pracodawca złodziej to po prostu nie brać takiej pracy, najlepsza kara dla niego. Jak nikt nie przyjdzie będzie musiał podbić
caleanka
2013-11-23 15:20:20
Ocena: -5(glosow:9)-+
Sam zaloz firme i zatrudniaj za 20 zl. na godzine
Melanz89
2013-11-23 22:13:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli firma by dobrze funkcjonowała to dlaczego nie ?? do ludzi trzeba mieć podejście w pracy... należy postępować tak aby każdy był zadowolony (w miarę możliwości) a nie szef szmaci i gnoi pracowników bo ''ja jestem tutaj Bossem'' tylko ,że sam gówno by zdziałał -_- a za plecami pracownicy ''o przyjechał nasz kierownik, szmata'' i warto mieć taką opinię u swoich pracowników?? jeżeli ktoś nie nadaje się do rządzenia TO NIECH ZAPIER... sam! wtedy dopiero taka osoba się przekona co to znaczy praca (a nie zrób to i tamto) a zarobki marne. Tępić takich ludzi.. jednego kierownika mam w rodzinie.
itil
2013-11-24 20:53:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Melanz89 Gdyby ktoś nie nadawał się na kierownika to pewnie by tyrał gdzieś na budowie. Na twoje nieszczęście, jest on osobą na swój sposób wybitną i umiał do tego stanowiska dojść, najczęściej własnie ciężko tyrając przy nauce, a później na różnych stanowiskach po kolei, od zwykłego "zapierd***cza". Teraz jako kierownik staje przed wyborem - dać więcej pracownikom i zrezygnować z wakacji czy ustalić taką pensję, zeby tylko ktoś chciał za to pracować i wyjechac sobie na tydzień do Chorwacji.
caleanka
2013-11-23 15:00:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Za czasow PRL wszyscy byli biedni ale mieli gdzie mieszkac i co jesc, teoretycznie nie bylo bezrobocia i prawie wszystko bylo za darmo. Ludzie wyszli na ulice, protestowali i teraz macie KAPITALIZM. Zdecydujcie sie panie i panowie, czego chcecie?
P.S - nie jestem zwolennikiem zadnego systemu.
Ingenue87
2013-11-23 15:20:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Zdecydujcie sie panie i panowie, czego chcecie" Piszesz tak jakby jedyną alternatywą dla prlu były te nieudolne rządy tuska i jego ekipy. W tym kraju nigdy nie będzie lepiej, bo głupi naród wybiera głupich przedstawicieli a wszelkie próby uzdrowienia sytuacji są potępiane medialnie. Nie widzę już nadziei dla tego kraju.
caleanka
2013-11-23 15:31:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Ingenaue87 - Juz byly rozne rzady o kazdym kolorze, jednak nikt z pustego nie naleje.
Gospodarka w systemie kapitalistycznym jest globalna. Wybiera sie najtansza sile robocza nie tylko w Polsce ale rowniez w Europie lub na Swiecie. Polska jest niestety znana z taniej sily roboczej i "kielbasy krakowskiej".
Ingenue87
2013-11-23 15:55:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Różne rządy, na prawdę? Jak można twierdzić, że były już różne rządy, skoro media są cały czas w tych samych łapach a pozycje, które w tym kraju coś znaczą są przekazywane z rąk do rąk z pokolenia na pokolenie. Prawnicy, dziennikarze, dyplomaci to w 90% komunistyczne pocioty. To nie są różne rządy o każdym kolorze, wszystko ma wciąż ten sam kolor.
caleanka
2013-11-23 16:09:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ingeneue87 - mieszasz pojecia, proponuje Twoja wlasna rewolucje , albo zdrowy rozsadek.
Mozesz rowniesz zbudowc wlasna partie, mamy "demokracje".
Ingenue87
2013-11-23 16:17:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
W obecnym stanie rzeczy rozsądni ludzie nie są w stanie zrobić nic w tym kraju. Widzę, że masz świetne pomysły na wszystko- załóż partię, sam zatrudniaj ludzi za 20 zł. Obawiam się, że odzwierciedleniem poziomu intelektualnego w narodzie polskim są niestety twoje wypowiedzi.
caleanka
2013-11-23 16:36:05
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ingeneus87 - "W obecnym stanie rzeczy rozsądni ludzie nie są w stanie zrobić nic w tym kraju" czyli , polozyc sie i czekac na koniec?
misiek2004
2013-11-24 10:35:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
caleanka... wybacz, że to powiem, ale GŁUPI jesteś.
caleanka
2013-11-23 14:42:20
Ocena: -4(glosow:4)-+
To jest odzwierciedleniem sytuacji na rynku pracy, mamy kapitalizm.
kowalskyr2d2
2013-11-23 14:40:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dlaczego nie padają nazwy tego pracodawcy?
energyman00
2013-11-23 14:30:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gdybym mi tak zaproponował ten wyzyskiwacz 2.40 brutto!!!!!!! to po prostu bym spluną takiemu buco*i w twarz i wyszedł, a gdyby się stawiał i jakąś policją straszył czy coś to by dostał bo co mi zależy jako bezrobotnemu .....
Koziolek6
2013-11-23 13:58:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak znajdą się frajerzy którzy się na to zgodzą. Inwalida z emeryturą wojskową lub policyjną dorobi sobie może na tym na fajki lub piwo, przy okazji z domu wyjdzie. A właściciel firmy wywalczył pewnie min. 7 netto/h plus PeFRON policzcie sobie.
jurek1102
2013-11-23 14:12:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Są tacy którzy by za darmo nawet pracowali zeby tylko z kobitą cały dzień nie siedzieć :)
quanticox
2013-11-23 13:34:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oczywiście zaraz Korwiniści się odezwą, że jakby byli u władzy i wprowadzili wolny kapitalizm to ludzie pracowaliby za 0,50zł/godzinę. Zmniejszone koszty pracy? Gówno. Wszystko zwyczajnie trafi do kieszeni pracodawcy, a ludzie dalej będą zadupczać za każdy pieniądz byle mieć tylko pracę.
caleanka
2013-11-23 15:14:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
@emos - pewnie masz duza glowe, ale pusta.
itil
2013-11-24 20:58:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
qanticox - niby czemu mają zadupczać za 0,50 zł/h? Jak nie chcą, nikt im nie każe. Jak sa dobrymi pracownikami, sami będa mogli otworzyć firmę i pracować tylko na siebie. Jak są beznadziejni - no fakt, oni będą zadupczać za 0,50. Ale jak sam widzisz, tylko dlatego, że są leniwi, nieuczciwi, tępi, niewykształceni itp (znaczy - beznadziejni)
Zeusek
2013-11-23 13:03:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Witamy w polsce ... Wiecie co jest najgosze? Ze i tak znajdzie sie ktos kto nie tyle jest glupi i pozbawiony godnosci ale bedzie potrzebowal pieniedzy na chleb co jeszcze musi sie stac zeby ktos wreszcie zaczal sie interesowac zwyklymi ludzmi. Rzecz jasna wedlug naszego rzadu srednia krajowa to 3.5 tys no przeciez to jest paranoja
SenJestDlaSlabych
2013-11-23 12:32:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
powinni wrzucić tutaj zdjęcie tego pracodawcy, żebyśmy wszyscy mogli na Niego plunąć..
rzeznianumer5
2013-11-23 11:41:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pracodawca zapewne wygrał przetarg na świadczenie usług ochroniarskich w instytucji państwowej gdzie na wszystko ustawowo musi być przetarg gdzie głównym kryterium wyboru aby nie być posądzonym o kumoterstwo musi być najniższa cena.
kornelka2244
2013-11-23 11:40:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
pewnie FORMACJA oni tylko mają takie stawki he he
moczita
2013-11-23 11:25:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja zaczynałam swoją przygodę z pracą pewna Pani zaproponowała mi 3.50 za godzinę... Byłam w takim szoku że na początku pomyślałam że to żart ale jednak po chwili Pani rozwiała moje wątpliwości...niestety nie wytrzymałam i powiedziałam jej co o tym wszystkim myślę w formie dosadnej...Sama jestem teraz pracodawcą i powiem szczerze że nie wyobrażam sobie w taki sposób potraktować pracownika... Ja zawsze pamiętam o tym że też kiedyś zaczynałam i miała takie a nie inne zarobki i było mi ciężko... Zawsze postaraj się postawić w sytuacji przeciwnej strony:)
zwierzak250477
2013-11-23 10:50:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
siwythc666
2013-11-20 22:07:07
Ocena: 8(glosow:10)-+
a gdzie kuzwa ta minimalna krajowa ...... ch.j nie pracodawca tylko wyzyskiwacz
jurek1102
2013-11-20 22:18:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak wypracujesz 800 godzin to dostaniesz tą minimalną :)
QualityStreet666
2013-11-23 10:14:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
najniższa krajowa nie obowiązuje ludzi pracujących na umowy zlecenia, dzieła i inne wymysły cudotwórców z rządu... którzy tak to właśnie dbają oto by żyło nam się lepiej...
leonzawodowiec36
2013-11-23 17:23:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
choćbyś nawet pracował cały miesiąc na okrągło to i tak nie wypracujesz 800 godzin,miesiąc ma 720 godzina luty nawet mniej
dryga4ever
2013-11-20 16:13:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2013-11-20 21:43:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja puszczam darmo :)
siwythc666
2013-11-20 22:05:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
myslalem ze kobiety bąków nie puszczają ;-)
siwythc666
2013-11-20 22:16:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie wiem akurat koneserem damskich bąków nie jestem ;-)
jurek1102
2013-11-21 00:23:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Rex nie kłam :)
jurek1102
2013-11-21 22:50:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
A na spowiedzi to ktos prawde mówi ?
sedziadread
2013-11-21 22:54:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2013-11-22 00:15:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czym ładniejsza tym większego kloca stawia To oczywista oczywistość
acer326
2013-11-20 09:35:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zapomniałeś dodać,że jeszcze musi mieć orzeczenie o niepełnosprawności i licencje
skomorucha
2013-11-19 21:56:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dniówka na papierosy wystarczy
jurek1102
2013-11-19 20:55:51
Ocena: 69(glosow:79)-+
Przyszły pracownik otrzymując taka propozycje powinien zwyczajnie opluć tego pracodawce.
itil
2013-11-24 20:41:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli tak lubicie komunizm - jedźcie do Korei Północnej. Tam już wszystkich pracodawców dawno powieszono. Tu w Polsce raczej nie macie co na takie coś liczyć. Tutaj raczej na manifestacjach woła się "Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę" co marnie dla was wróży...
komunista_PRL
2013-11-19 20:35:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jurek1102
2013-11-20 00:42:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
I dodatkowo po pysku.
hector1923
2013-11-19 17:55:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Qrwa,paranoja.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0