lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 18.12.2013, 23:14:12   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 453  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bingo73
2013-12-23 11:10:04
Ocena: 25(glosow:25)-+
Kiedyś, dawno , dawno temu, gdy mandaty były karą dla kierowców, a nie źródłem zarobku dla rządu, pewien policjant mądrze się wypowiedział odnośnie radarów i foto radarów, dawania znaków światłami przez kierowców i informacjami na CB - Radary mają za zadanie zmniejszyć prędkość pojazdów, a ponieważ zarówno dawanie znaków długimi, jak i informacje na CB dają również taki sam efekt, to nie powinny być zabronione, lecz jak najbardziej akceptowalne - w końcu kierowcy na zagrożonym terenie (bo tam powinny odbywać się kontrole prędkości) zwalniają. Jeśli natomiast mamy ukryty fotoradar, o którym

feelipee
2014-01-14 00:28:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ludzie będą płacić po 1000zł miesięcznie to poprawi się bezpieczeństwo na drogach.

Sebek3002
2013-12-25 20:31:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Na upartego można zadzwonić po straż wiejską niech usunie żle zaparkowane auto

Sebek3002
2013-12-25 20:30:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wystarczy walnąć i rozbić wszystko. Przecież stoi na cągłej

PaXonTm
2013-12-25 13:49:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trzeba jakąś wypełnić dziurę budżetową ;)

rycerz-nadziei
2013-12-24 13:36:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

falk87
2013-12-24 00:19:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
zgodne z prawem bedzie jak pojedziesz przepisowo i bedziesz mial w du.. czy stoi tam jakis kameleon czy nie

luzak1977
2013-12-25 11:19:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, ale czy oni działają zgodni z prawem? radar ustawiony mają w odpowiednim miejscu,pod odpowiednim kątem? Czy samochód stoi w miejscu do tego przeznaczonym? Czy czasami nie za blisko szosy? Jeżdżę przepisowo, ale pewności co do tych zarabiaczy nie mam - więc tępić i jeszcze raz nagrywać.

h3h3
2013-12-23 23:43:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
A ja jestem za fotoradarami. Dopóki pajace nie nauczą się jeździć z dopuszczalną prędkością, zwalniać przed skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych. Najlepsi co jak widzą, że pieszy się zbliża do przejścia, to gaz, żeby przypadkiem nie zatrzymywać się jak jakiś leszcz, a najlepiej jeszcze wyprzedzić przed lub na przejściu.

nexus4610
2013-12-27 01:10:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
widac ze jestes idiota i nie masz pojecia o czym pie*dolisz widziales fotoradar przed skrzyzowaniem albo przejsciem dla pieszych? i nie mam tu na mysli ponad 20 km. fotoradary sie stawia na wylotowkach gdzie nikt nie chodzi ale do*ebia teren zabudowany w lesie przed miastem i robia pieniadze na permie na swieta

h3h3
2013-12-27 20:53:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak. W Warszawie jest na kilku skrzyżowaniach. Jak ktoś jest na tyle głupi, że widząc fotoradar pędzi dalej, to lepiej, żeby stracił prawo jazdy jak najszybciej i go nie odzyskał.

caleanka
2013-12-23 20:43:02
Ocena: -4(glosow:4)-+
Mimo ze w pierwszym półroczu tego roku na drogach doszło do 14,2 tys. wypadków, dalej sa dyskutowane fotoradary.

pitt_99
2013-12-23 19:40:10
Ocena: 2(glosow:8)-+
A gdybym ci powiedział, że możesz jechać zgodnie z przepisami i w dupie mieć fotoradary?

rbk17
2013-12-23 19:31:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zaraz zaraz, przecież na pewno wcześniej jest niebieski znak informujący o kontroli prędkości na danym odcinku - to mimo tego są kierowcy, którzy i tak jeżdżą szybciej niż jest prawnie dopuszczalne?! Kogo ja oszukuję - sam takich widuję.

egonn87
2013-12-23 18:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Całkiem niedaleko mnie. W Zawierciu jest 20% bezrobocie. Dojeżdżają w kilku samochodem do pracy do Dąbrowy G., prawie każde auto jadące rano w stronę Dg ma tablice SZA

Pwuriel
2013-12-23 18:08:50
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jedźcie przepisowo to będziecie mieli wylane na fotoradary, rząd nie zarobi a straci. Na marginesie. Widzę na zdjęciu linię podwójną ciągłą, więc można wywnioskować szczególnie niebezpieczne miejsce na tym odcinku drogi. Pocieszmy się, że mamy najnowocześniejsze i najlepsze fotoradary w Europie :)

klekot2
2013-12-23 17:45:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
PODWÓJNA CIĄGŁA TO TO SAMO CO ZAKAZ ZATRZYMYWANIA

luki9119
2013-12-23 17:45:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciekawe ilu kierowców po opublikowaniu tego zdjęcia odwołało się od mandatu wystawionego przez ten fotoradar?

autos
2013-12-23 17:25:36
Ocena: 5(glosow:11)-+
A najlepsze wtym wszystkim jest to, fotoradary wcale nie zmniejszaja ilosci wypadkow.A wrecz odwrotnie.Zwiekaszaja ich ilosc.Kierowca zamiast obserwowac droge ,to obserwoje predkosciomierz.To, tak na marginesie.

WchujaNieLece
2013-12-23 17:24:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CezarJuliusz
2013-12-23 17:14:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wedle przepisów ruchu drogowego. Pomimo iż jest wyznaczone pobocze, ale jest linia ciągła, więc przekroczenia jej jest naruszeniem tychże przepisów

krzysiekpli
2013-12-23 16:18:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
i powinni raczej mandacik łyknąć

adamsatanisz
2013-12-23 15:49:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Na zdjęciach doskonale widoczna jest linia podwójna ciągła, czyli można z tego wywnioskować że jest to w okolicy jakiegoś niebezpiecznego miejsca (skrzyżowanie, przejście dla pieszych, ostry zakręt). Fotoradar w takim miejscu jak najbardziej ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa. Mimo wszystko bardziej skłaniałbym się ku tłumaczeniu ze to nie jest wcale fotoradar. Zresztą równie dobrze mógłby tam stać nieoznakowany radiowóz z wideorejestratoerm, i łapać kierowców przekraczających prędkość.

bingo73
2013-12-23 18:26:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
może i nie jest to fotoradar, a może i jest, ale w jaki sposób on wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa, skoro żaden kierowca nie zwolni ani nie zostanie zatrzymany. jeśli ma to być prewencja, to kierowca musi zwolnić. Jak zobaczy radiowóz, nawet nieco schowany, i Policjantów łapiących i zatrzymujących, nawet jak ich właśnie mija i nie zostanie złapany (bo byli zajęci), to i tak zwolni. I to jest prewencja. A robienie zdjęć z ukrycia i przesyłanie ich kilka dni po fakcie nie jest żadną prewencją.

Hehe2013
2013-12-23 13:53:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Może to i nie radar-ale uważajcie na drogę 78-tam często trzepią.Dostałem tam swój pierwszy w życiu ( i jedyny ) mandat.Przeoczyłem znak "teren zabudowany" przed jakąś miejscowością za Żerkowicami ,no i śledzili mnie dłuższy czas.Wcześnie rano (chyba 6 godzina) na pustej drodze.Więc można się tam spodziewać kontroli w każdej chwili.Może to i dobrze bo miejscowi (rejestracja SZA) jeżdżą jak debile.

Tomkos
2013-12-23 12:23:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak się nie znam na medycynie to się nie wypowiadam na temat operacji serca. Jak nie wiem co to takiego na dachu tego samochodu to nie piszę debilnych tekstów i nie daje tego na Internet. To nie jest fotoradar tylko urządzenie do pomiaru natężenia ruchu drogowego zamontowane na dachu samochodu ITD.

posiew
2013-12-23 12:22:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
spalić im to gó.wno, razem z nimi w środku

pioman1
2013-12-23 12:01:27
Ocena: 6(glosow:8)-+
Art. 49. ust. 5. Ustawy z dnia 20. czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Jaki mandat za to parkowanie, 200 zł i 4 pkt?

net244
2013-12-23 11:11:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
a dlaczego miałbyś dawać im zarobić???? no chyba nie jeździsz niezgodnie z przepisami?

WDDD
2013-12-23 15:11:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chociażby dlatego, że większość z tych radarów jest ustawiania nie zgodnie z instrukcja przez co może przekłamywać prędkości pojazdów poruszających się przy tym "CZYMŚ".... Kierujący nawet nie jest świadom, że dostał mandat bo i jak skoro nawet nie było błysku flesza. Dostajesz za klika tygodni FOTO z mandatem i teraz weź dochodź swego, że jechałeś prawidłowo a tylko pomiar był źle dokonany.....

bingo73
2013-12-23 11:10:04
Ocena: 25(glosow:25)-+
Kiedyś, dawno , dawno temu, gdy mandaty były karą dla kierowców, a nie źródłem zarobku dla rządu, pewien policjant mądrze się wypowiedział odnośnie radarów i foto radarów, dawania znaków światłami przez kierowców i informacjami na CB - Radary mają za zadanie zmniejszyć prędkość pojazdów, a ponieważ zarówno dawanie znaków długimi, jak i informacje na CB dają również taki sam efekt, to nie powinny być zabronione, lecz jak najbardziej akceptowalne - w końcu kierowcy na zagrożonym terenie (bo tam powinny odbywać się kontrole prędkości) zwalniają. Jeśli natomiast mamy ukryty fotoradar, o którym

bingo73
2013-12-23 11:19:05
Ocena: 10(glosow:10)-+
kierowcy nawet nie wiedzą, mało tego, nie są zatrzymywani za przekroczenie prędkości, a więc nie zwalniają, to nie spełnia on roli prewencyjnej i w żaden sposób nie likwiduje zagrożenia spowodowanego przekroczeniem prędkości. Kiedyś było zapisane, że pomiar prędkości jest działaniem prewencyjnym, i, w przypadku zatrzymana samochodu zaraz po wykroczeniu, spełniało to zadanie, bo samochód był zatrzymany. Nie wiem, czy ten zapis znikł, ale jeśli nie, to w sumie strzelanie fotek bez natychmiastowego zatrzymania samochodu nie spełnia zadania prewencyjnego (chyba, że są znaki ostrzegawcze o pomiarze

piotrbigaj
2013-12-20 14:16:57
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ja jezdze zgodnie z przepisami i mam w doopie ile jest fotoradarow i jak wygladaja, moga byc nawet co pol metra i wygladac jak wesole miasteczko...

Nick-T_00
2013-12-23 12:09:46
Ocena: 6(glosow:10)-+
To spójrz na swój prędkościomierz 5 metrów od tablicy "teren zabudowany". Jeździsz od tablicy do tablicy 50-tką? Bo ja również, tak jak ty mówiłem "wystarczy jeździć zgodnie z przepisami" dopóki nie dostałem mandaciku ze śmietnika z Uniechówka, który był ustawiony 5 metrów za znakiem teren zabudowany i nie zdążyłem jeszcze zredukować prędkości i miałem 65. Fotoradary są potrzebne, ale niestety większość jest ustawiona w nieodpowiednich miejscach i nijak się to ma do poprawy bezpieczeństwa.

rafi333
2013-12-19 10:15:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
w takim kraju jak USA dowody zebrane z naruszeniem prawa nie mogą być uwzględnione przez sąd, niestety nie żyjemy w USA

mlw1488
2013-12-19 13:57:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
wybiórczo w Polsce tez tak sie robi, patrz casus Sawickiej.

Nagasukaaa
2013-12-23 10:59:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chyba raczej na szczęście nie żyjemy w USA. Przynajmniej żaden świr mnie na ulicy nie zastrzeli

PoruczikRzewski
2013-12-23 16:04:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Polsce jest dokładnie tak samo, ale mandat to nie wyrok sądowy. Swoją drogą, aż dziwne, że ktoś nie zaskarżył tego do stosownych organów - wewnętrzni bardzo chętnie uwaliliby takich cwaniaków. Przecież takie zdjęcie radaru ustawionego z naruszeniem przepisów drogowych to wymarzony materiał dla wewnętrznych albo prokuratury.

witsopot
2013-12-19 09:52:17
Ocena: -11(glosow:27)-+
zacznij debilny autorze tego obrazka jeździć zgodnie z przepisami!!! Nie mogę zrozumieć debili ,którzy oburzają się na fotoradary i jęczą jacy są biedni ,bo państwo ściga i karze potencjalnych drogowych morderców. Mam nadzieje ,że w niedługim czasie przepisy zostaną tak zaostrzone jak np. w krajach skandynawskich gdzie wysokość mandatu uzależniona jest od dochodów.Jak jeden z drugim śmierdziel zapłaci mandacik w wysokości swoich półrocznych dochodów to zacznie jeździć "z głową"/ Chcesz poszalec wykup sobie godzinkę na jakims lotnisku czy zamknietym torze i szalej

foytaz
2013-12-19 14:36:51
Ocena: 5(glosow:15)-+
ty zacznij ruszać głową, najlepiej w przód i tył to może jakiś grosz ci z tego wpadnie.

Credt
2013-12-23 10:07:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Powiedziała oburzona kobieta, która zapewne snuje się lewym pasem 40 km/h i przeklina cały świat, że otaczają ją drogowi mordercy.

Umcyk
2013-12-23 12:04:59
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wątpię, żeby witsopot miał(a) w ogóle samochód. Pewnie nie przepuszczają na przejściu dla pieszych, ci mordercy drogowi...

posiew
2013-12-23 12:24:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
japa cw.elu, jak w krajach skandynawskich masz tak super to won z Polski, granice jeszcze otwarte! a druga sprawa nie stawiałbym za wzór normalności państw europejskich w których mieszka więcej arabów i innych asfaltów niż białych...`

M1CLAY19
2013-12-23 12:57:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jezeli bedzie siec drog a ograniczenia na nich beda ustawione z glowa a nie specjalnie jako pulapki dla kierowcow to wtedy to bedzie mialo jakis sens. Jezeli na prostej o widocznosci kilku kilometrow przez las gdzie nawet nie ma bocznych gruntowych (piekny swiazy asfalt)jest 70 ,ktore obowiazuje przez(jezeli dobrze pamietam)9km lupi sie na kase kierowce ktory mial 90 to to jest grabiez a nie bezpieczenstwo.Dobrze pisze panie burmistrzu Miroslawca ?

ttcx
2013-12-19 08:13:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
Podchodzisz rzucasz mołotowem i odchodzisz.

dm16
2013-12-19 07:33:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
w takim miejscu powoduje zagrożenie samochód z fotoradarem.

toffik1984
2013-12-18 23:24:35
Ocena: -5(glosow:13)-+
a czy zgodne z prawem jest przekraczanie predkosci ???? powodowanie wypadkow ????
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0