lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wku...denerwuje!
główna
Dodano: 07.01.2014, 22:41:53   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 890  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(210)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
monster0
2014-01-09 11:47:29
Ocena: 22(glosow:34)-+
A ja myślę, że lepiej czasem byłoby wrócić do tortur i takie publiczne biczowanie czy obcinanie kończyn przydałoby się. No, ale obrońcy praw człowieka zaraz by zareagowali.

liberator0023
2014-05-13 23:39:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wieslaw.j.p
2014-01-31 17:11:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
moim zdaniem powinni spać na stojąco i jeść gówno po sobie

salmaa
2014-01-30 20:01:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
o Bożeeee jacy wy jesteście płytcy co z tego że maają wiecej jedzenia niz w szpitalu ale chu**we to jedzenie, bo kawioru i szampana tam nie widzę

salmaa
2014-01-30 19:53:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
monster0 ,o tylko czekać aż ktoś z Twojej ukochanej rodziny popełni przestępstwo i ciekawi mnie czy byś tak chetnie ogladał takowy pokaz

borys1971
2014-01-21 17:19:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
o co w tym chodzi tam przecież nic nie ma ...

Antycyponek
2014-01-18 16:22:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sylwester2712
2014-01-16 21:42:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo dzieci , chorzy i ludzie mało zaradni życiowo są w większosci spokojni i nie zaatakuja polityków a wiezień i owszem byłby w stanie takiego jednego z drugim polityka zabić

PL123456789
2014-01-15 21:08:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mm.mmmm
2014-01-14 10:15:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Maxcoveri jesteś śmieciem , jak taki mądry to spotkaj sie osobiście cioto to porozmawiamy o swoich racjach...... kur...o jak bys nie wiedzial do wiezienia trafiaja ludzie biedni ktorych np nie stac na alimenty... to jest idioto przestepca? Albo za falszywe oskarzenia albo za wiele innych przewinien.... zycze ci lamusie bys trafil tam, to dnia bys nie zniósł.......

mm.mmmm
2014-01-14 10:09:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kretynem jest ten kto to wkleił tu..... gowno prawda w wiezieniu nie ma luksusow, darmowy wpierdol codziennie i dieta z jednej parówki na 4 facetów..... wieśniacy...... nic nie wiedza a najgłośniej szczekają..... nie wchodze juz na ta strone bo wiocha spadła na psy i nadaje sie dla burakow ze wsi....

krysto1959
2014-01-13 09:36:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ivan.franek.5
2014-01-11 17:27:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po to właśnie żebyś nieudaczniku życiowy miał o czym pisać... a jak myślisz że jest tak kolorowo to idź siedzieć na kilka miesięcy i zobaczymy co wtedy napiszesz

maxicoveri
2014-01-11 18:21:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Psychosocial666
2014-01-13 00:08:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nieudacznikiem to jestes ty skoro byleś na tyle tępy żeby trafic za kraty

zgryfus
2014-01-11 13:09:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja byłem i w szpitalu i na moje nieszczęście w AŚ (nie mylić z ZK bo to dwa różne pojęcia, dla debili: AŚ= Areszt Śledczy, ZK=Zakład Karny), i uwierz mi na słowo wolałbym "nie dojadać" w szpitalu. Po uprawomocnieniu się wyroku z AS przewożą osądzonego do ZK gdzie także wykonuje prace, by tacy debile nie musieli do niego dokładać jeszcze więcej. Zaproponuj komuś w szpitalu żeby za kotleta sojowego (bo z mięsa w AS i ZK dają rzadko) umył podłogę na korytarzu. Gdyby nie więźniowie to takie roboty musieli by robić ludzie z wolności a to dodatkowe koszty. I ZAPAMIETAĆ: KAŻDEMU MOŻE SIĘ PO

maxicoveri
2014-01-11 14:41:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
normalnie się idzie rozpłakać nad twoim losem!

zgryfus
2014-01-11 12:56:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
do autora (i wszystkim jemu podobnie myślącym idiotom: w szpitalu jesteś by Cie leczono i gdzie dostajesz dodatkowo tabletki w których zawarte między innymi masz wszelkie możliwe witaminy które Ci są potrzebne do przeżycia. Więźniowie i tak dostali karę za swoje czyny. (Jakby jakiś idiota nie wiedział to karą jest pozbawienie wolności, a nie zdrowia\. Uwierz mi wołałbyś niedojadać tak jak w szpitalach, niż siedzieć z pełnym bębnem, nażarty więziennym jedzeniem tam gdzie oni siedzą. Nie życzę Ci tego żebyś nawet kiedykolwiek miał okazje do sprawdzenia czy moich słów.

maxicoveri
2014-01-11 14:38:23
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

herayo
2014-01-10 22:52:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
do robót publicznych ich wziąć, myślicie, że jak powstało tyle dróg w USA, do odśnieżania, do łopaty, do kamieniołomów itp. czas im szybciej zleci i pożytek będzie z tego jakiś, a można powiedzieć, że zarobią na siebie i swój pobyt w więzieniu.

vipmenager
2014-01-10 22:47:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
więziennictwem moja rodzina zajmuje się od lat. klawiszem jest mój ojciec, wujek, brat i ja oczywiście. większość komentarzy twierdzi,że w więzieniu wcale nie ma tak dobrze. Otóż nie. Co prawda jedzenie nie jest pierwszej jakości ale po za tym mają prawie wszystko: telewizję, siłownię i inne rzeczy których osoba odbywająca karę mieć nie powinna. Nadodatek teraz jest trend do pieszczenia się z nimi, chodzi dyrektor po celach i pyta się czy im nie za zimno. Teraz nawet do izolatki nie warto wsadzać bo mówi, że się poprawi i chce wyjść w przeciwnym razie napisze skargę, a potem użeraj się z przeł

Psychosocial666
2014-01-13 00:12:54
Ocena: -3(glosow:3)-+
a powinni żreć suchy chleb popijajac woda z kranu i zapie***lać w kamieniołomach po 16h

vipmenager
2014-01-10 22:45:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

olunia1805
2014-01-10 22:35:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
bylam w szpitalu wykryto u mnie cukrzyce ciężarnych,kazali mi z ziemniaków ,,skrobać,, sos bo nie mogłam go jeść bo cukier podnosi,a oni dostają odpowiedni posiłek dla cukrzyków itp...!!! dziękuje rządowi

pawlo987654321
2014-01-10 19:55:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
ano takim prawem ze w pudłach siedzi lektorat PO a o "swoich" ta partia przeciez dba.

maxicoveri
2014-01-10 14:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

spokojny85
2014-01-10 13:41:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
ale wy wszyscy jestescie mądrzy...obiektywni.. byliscie widzieliscie. Życze Wam wszystkim zebyscie trafili na jakis czas za druga str. muru (przez przypadek z własnej winny zrządzenie losu) i zobaczyli jak wyglada zycie...i ta dieta o której piszecie wynosi dziennie 5zł os/dz z waszych podatkow.

monster0
2014-01-10 19:36:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak można trafić do więzienia przez przypadek?

net244
2014-01-10 12:12:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
uuuuuu,, a kto każe dzieciom jeść szczaw? Proszę o dokładny cytat i źródło.

maxicoveri
2014-01-10 14:35:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2014-01-10 14:38:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Stefan Niesiołowski o niedożywionych dzieciach: Kiedyś jedzono szczaw i wszyscy byli najedzeni w "Kropce nad i" skomentował dane Fundacji "Maciuś", z których wynika, że w Polsce jest 800 tys. niedożywionych dzieci. Zdaniem prof. Niesiołowskiego to niemożliwe, ponieważ w jego czasach bawiąc się z kolegami wyjadał wszystkie owoce z okolicznych drzew, a dziś owoce tam leżą nieruszone.

net244
2014-01-13 13:57:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
maxicoveri, proszę o cytat, w który Stefan Niesiołowski każe dzieciom jeść szczaw. W jaki bardziej wyraźny sposób mam to napisać?

Lalala_22
2014-01-10 10:43:08
Ocena: 5(glosow:7)-+
przestępców trzeba by wysyłać do zamkniętego kamieniołomu i niech pracują za racje żywnościowe!! będą mieli siłkę i rozrywkę w jednym, a jeszcze zarobią na siebie...

michal4444
2014-01-10 10:02:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie tylko mają lepsze jedzenie, ale też przyjeżdżają do nich gwiazdy na specjalne koncerty, mają dla siebie siłownię, bibliotekę, za nic nie płacą. Ale przecież jeśli byłoby inaczej kto by się podłożył w np. aferze z Amber Gold, jeśli miałby siedzieć w więzieniu 30 lat a nie 3 i to w luksusowych warunkach?

lordatanazy
2014-01-10 09:40:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
Więźniowie (bandziory) narzekają na ilość miejsca w celi, jest na to rada: polski rząd powinien podpisać umowę o współpracy z Rosją lub inną Białorusią i na okres odsiadki wysyłać idiotów do ich więzień. Płacąc 3/4 polskiej stawki zostaliby przyjęci bez mrugnięcia okiem. Spowodowałoby to oszczędności w budżecie a jednocześnie jestem przekonany, iż poprawiłoby wyniki resocjalizacyjne i wpłynęło znacząco na zmniejszenie ilości skarg od więźniów. Rok w białoruskim więzieniu zapamiętaliby na długo...

cobramochowo
2014-01-10 08:28:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie wiem gdzie to zdjecie zostalo zrobione, ale idź do Płocka tam jest kiła. a jak sie denerwujesz to sprubuj i idź na chociarz 3 miechy zobaczysz czy tak fajnie. ludzie popełniają błedy i niektórzy się uczą a niektórzy nie. nie ma ludzi idealnych . co by było jeżeli ludzie wszyscy byli idealni. nie było by policjii itd. reszte sobie sam dopowiedz

lordatanazy
2014-01-10 09:44:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli byliby idealni nie potrzeba byłoby policji. Co w tym dziwnego??? Tak jak np. Nie ma służby do kontrolowania długości ludzkich skrzydeł... Resztę sobie sam dopowiedz...?????

Amig0
2014-01-10 01:40:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dlatego że prędzej czy później każdy złodziej tam trafi a oni po porstu dbają o swoją przyszłość ;) Ps: w więzieniu jest ujowe jedzenie i ciągle chodzisz głodny tru :) (Chyba że pracujesz na kuchni)

damien_omen
2014-01-10 00:18:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
O chlebie i wodzie powinni odbywać te odsiadki. A za wyrządzone społeczeństwu krzywdy niech odpracowują np. przy robotach drogowych albo w kopalniach.

majka11826
2014-01-10 01:35:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
oni pracują i jeszcze dostają za to wynagrodzenie hehe śmiech na sali ....

Brutusbull88
2014-01-09 23:16:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
wypowiadasz się nie wiedząc jak jest z tamtej strony. Ogarnij się!!!!

maxicoveri
2014-01-09 23:41:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
na temat tamtej strony to może się wypowiadać tylko Alicja z krainy czarów!

max920
2014-01-09 23:03:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
IDŹ DO WIĘZIENIA TO SIĘ PRZEKONASZ

maxicoveri
2014-01-09 22:47:03
Ocena: 10(glosow:12)-+
więzienie to ma być kara! mówcie i piszcie co chcecie to nie hotel Gołębiowski!

jkl87
2014-01-09 21:59:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiesz dlaczego, wszystko sprowadza się do polityków. Szpitale ich nie obchodzą, bo nie korzystają z państwowej służby zdrowia. Do szkoły nie wrócą a ich stać aby ich dzieci miały lepszy posiłek. A do więzienia zawsze mogą trafić

bezpieczna123
2014-01-09 22:51:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylko jakos nie trafiaja...

benq51
2014-01-09 21:35:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2014-01-09 21:39:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
niech sprobuje zyc normalnie z takim wyrokiem, znalezc prace, fajna dziewczyne, szacunek rodziny i kumpli. chyba rzeczywiscie takiemu w wiezieniu miedzy swoimi lepiej bedzie niz na wolnosci. swoja droga rozne legendy kraza o tym jak sie traktuje gwalcicieli w wiezieniach, czyzby ten mial lepiej niz sie mowi?

benq51
2014-01-09 21:43:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2014-01-09 22:08:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie kazdy ma dziana mamusie, wiekszosc bedzie placic za glupote cale zycie. i dobrze. ofiary tez placa cale zycie choc nikogo nie skrzywdzily.

benq51
2014-01-09 22:34:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2014-01-10 19:42:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
@bezpieczna123, co w ogóle ma znaczyć 'niech sprobuje zyc normalnie z takim wyrokiem, znalezc prace, fajna dziewczyne, szacunek rodziny i kumpli'? Myślisz, że takim ludziom jak ten przypadek opisany przez benq51 należy się szacunek? Fajna dziewczyna? Normalne życie? K*rwa dla mnie to szczur i zresztą tak też będzie żył (licha praca, przepijanie kasy itp) bo normalny człowiek nie dopuściłby się takiego czynu.

chudy040
2014-01-09 21:28:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
oni powinni siedziec o suchym chlebie i wodzie w klatkach metr na metr, albo do ciężkich robót zatrudnić niech zarobią na tą suchą kromkę chleba

blajecik
2014-01-09 20:00:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kiszkowski
2014-01-09 19:59:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
dzienna stawka zywieniowa 4,80 a na psa 5,50. Na roznych dietach wychodzi troszke wiecej, ale o taka trzeba sie starac u lekarza. chlopaki zalatwiaja sobie muzzulmanska diete, bo najlatwiej i i najlepsze zarcie. a faktycznie kielbasa na przyklad po usmazeniu znika jakies 80% wiec wpierdalaja na zimno. niby wedlina do chleba a mniej odrzuca zapachem kitekat

maxicoveri
2014-01-09 19:57:13
Ocena: 1(glosow:13)-+
jak ich tak bronicie i się użalacie nad nimi to może prezenty pod choinke jeszcze albo przytulanki tak jak do domów dziecka?

h3h3
2014-01-09 20:54:53
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie pluj się. Nikt ich nie broni, tylko wszyscy tłumaczą Ci jełopie, jak działa więziennictwo i że w więzieniu nie jest wspaniale.

jamez
2014-01-09 20:58:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
to bardzo dobrze że nie jest wspaniale, nie rozumiesz jak Tobie się tłumaczy h3 jełopie

h3h3
2014-01-10 19:21:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
A gdzie ja napisałem, że to źle, że w więzieniu nie jest raj, jak się tutaj paru osobom wydaje? :|

bacman24
2014-01-09 19:44:57
Ocena: -3(glosow:5)-+
a jadłeś kiedyś codziennie 3 kromki chleba na śniadanie i 3 plasterki mortadeli... wiec jak tam nie byles to sie nie wpier... idz sobie posiedziec to zobaczysz za ile je wiezien... cała opieka zdrowotna plus tego typu zeczy kosztuja... odpusc ten temat chlopie...

Lalala_22
2014-01-10 10:47:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
a czy taki więzień martwi się o to czy dostanie te trzy kromki chleba i martadelę? nie!! ma je zapewnione! a normalni ludzie muszą codziennie na ten chleb ciężko pracować... więc jak dla mnie więźniowie mogą w ogóle nie jeść jeśli na to sobie nie zapracują.

Bajcep45
2014-01-09 19:40:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
terrarysta1910 zgadzam się z Tobą w 100% Porcje żywnościowe są bardzo marne jedzenie jest napchane spulchniaczami i konserwantami są to najtańsze produkty pracowałem 3lata na kuchni w zk znam całe jadłospisy wraz z wagą produktów gdy siedziałem przysługiwało na miesiąc od zakładu 1rolka papieru (obecnie podobno 2) 1 mydło oraz 1 żyletka jednorazowa (najtańsza) nie znajdziesz nawet takiej w biedronce. 200g proszku Gdy się skończy co robisz? Nie dostaniesz sam sobie załatw lub kup za swoje pieniądze jeśli masz. A koszt utrzymania więźnia to tylko i wyłącznie koszt utrzymania ADMINISTRACJI SW

jamez
2014-01-09 19:35:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
oczywiście najwięcej będą się teraz dusić absolwenci tej że instytucji

szulcik
2014-01-09 19:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też mnie to zastanawia.Dlaczego tak jest?

h3h3
2014-01-09 20:51:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Na więźniów wcale nie wydaje się więcej pieniędzy niż na ludzi w szpitalu. Te "dostosowane diety" to gówniane jedzenie ze śmietnika. Na więźnia wydaje się więcej, ponieważ ktoś musi ich pilnować i resocjalizować. I nie rozumiem o co chodzi z tym "Jakim prawem te darmozjady mają więcej, niż niejeden uczciwy człowiek". Co oni takiego mają? :| Cieszę się, że wytłumaczyłem -)

Blasphemer666
2014-01-09 18:44:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak się składa, że znakomita większość więźniów wyraża chęć do pracowania. Umożliwia im się to. Kiedy dostaną pensję, to automatycznie 25% z niej pobiera się na tzw. fundusz pomocy postpenitencjarnej i to pieniądze z niego są przekazywane na utrzymanie więźniów i zapewnienie im wyżywienia i jako takiego przeżycia w warunkach izolacji. To, że mają w celach TV, czy playstation, zależy od tego, czy naczelnik więzienia zgodzi się, aby w ramach nagrody za dobre zachowanie, więzień mógł dostać telewizor - nie funduje tego więzienie, tylko rodzina, bądź znajomi przynoszą mu go.

Blasphemer666
2014-01-09 18:47:56
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nic nie jest fundowane przez państwo/zakład karny itd... Nawet jeśli w nagrodę dostaną dodatkową paczkę żywnościową, to jest ona przygotowana przez rodzinę. Więźniowie wcale nie mają takiego fajnego życia, jak to się może wydawać... Pozdrawiam - student 3 roku resocjalizacji

zbrodniczyzboj
2014-01-09 18:07:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam nigdy nie byłem w więzieniu, więc mam prośbę do kogoś, kto siedział o wytłumaczenie jednej rzeczy. Jakim cudem niektórym osobom, przy racjach żywnościowych które podajecie, udaje się tak wyrobić masę. Sprzęt można skombinować z byle czego, ale bez jedzenia, to mięsień raczej nie urośnie. Nie chodzi mi tu o dziane osoby, którym ktoś wysyłał by non stop kasę i paczki, ale o zwykłych, raczej biednych chuliganów?

pbgruby1986
2014-01-10 03:26:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
juz ci kolego odowiadam, ten co idzie na pare miesiecy i niema wsparcia z zewnatrz lub jakiejs renty czy cos w tym stylu nic nie wyrobi lub niewiele bo niema mozliwosci, a na jedzeniu na puszce nieprzytyjesz duzo chciaz byly takie przypadki ze tyli ale to glownie pijaki co wala dzien w dzien i niejedza nic. a to ze wzgledu ze niemaja wsparcia w wewnatrz wiezienia. inaczej sie ma to do osob ktore maja wyroki od 2lat czy cos w tym stylu

pbgruby1986
2014-01-10 03:31:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
a juz niemowie o takich co maja wyroki powyzej 10lat i sa wporzadku, tacy maja zalatwiane rzeczy wewnatrz a to od kajfusow(kucharzy) a to w inny legalny lub nie sposob, jak masz dojscia to zalatwisz tam wszystko od wódy do kokainy bez kitu. wiec zalatwienie sobie lepszego pozywienia np z wypiski niejest problemem nawet jak sie niema pieniedzy, bo zrobisz jakas przysluge komus ktos moze dac ci czesc zywnosci z wypiski itd. ponadto tacy co pakuja bo siedza dluzej najczesciej pracuja odplatnie i maja pieniadz nieduzy ale maja

pbgruby1986
2014-01-10 03:39:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
i mase mozna zrobic i to ladna bo naleza ci sie tez raz na 3miesiace paczki z zewnatz po 5kg zywnosciowe, i np jak dostaje ktos przpustke kupuje ci zywnosc za ktora oddasz mu na wypisce co innego jak masz pieniadz a jak nie to idzie sie dogadac w inny sposob, niektorzy robia np. ramki na zdjecia z opakowan po kawie, niektorzy potrafia zajebiscie rysowac, czy np z chleba wyrobionego robic dziela sztuki, i pozniej to sprzedaja wewnatrz za inny towar w tym zywnosc. ponadto w kantynie sa dostepne takie produkty zywnosciowe na ktorych idze zrobic mase

pbgruby1986
2014-01-10 03:45:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
osobiscie siedzialem niedlugo ponad rok, ja jakos specjalnie niestaralem sie cwiczyc itd, ale tez niemialem zbytniego wsparcia z zewnatrz ale trafilem na cele zajebista, zziomkowalem sie z trzema kucharzami i innymi osobami od3lat do 25lat wyroku(akurat wszyscy kucharze z oddzialu na mojej celi) i zawsze mialem co trzeba i na glod nienazekalem trzeba poprostu byc wporzadku umiec sie zachowac.

pbgruby1986
2014-01-10 03:55:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeden wlasnie koleszka pracowal jako kucharz za co mial tam z tego marny grosz ale mial na wypiske starczalo do tego na kuchni robil sobie jedzenie a siedzial juz 8lat zostalo mu 4 i trenowal przez 6lat i zrobil sie z niego jeden z wiekszych dzikow na puszce i tak to idzie, mial zrobiony plan treningowy, silownia w wiekszosci wiezien typu zamknietego jest, i robil mase. ten co byl to wie zreszta jak sie kreci tam zycie. ja wiem ze ja bylem wporzo na celi ludzie wporzo i do tej pory kontakt mam z nimi, dzwonia do mnie co jakis czas i piszemy listy, sam osobiscie jak mam pieniadz robie im paczki

pbgruby1986
2014-01-10 04:02:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zbrodniczyzboj
2014-01-13 19:45:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziękuję kolego pbgruby za odpowiedź.

wiosenka0
2014-01-09 17:41:27
Ocena: -1(glosow:7)-+
jak to jest że dalej są w obiegu takie bzdury? Diety dotyczą chorych, tak samo jak w szpitalach, na utrzymanie 1 więźnia składa się kwota utrzymania całej placówki, pensje strażników, utrzymanie infrastruktury. Widział ktoś gdzieś kiedyś żeby taki więzień dostał taką kasę do rączki na utrzymanie siebie w więzieniu? Poza tym, gdyby tam był taki cud miód malina to każdy by się pchał. A teraz rąsia do góry kto z was jęczących się chce z którymś tam w więzieniu zamienić na jego luksusy.

bartek250
2014-01-09 19:26:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
do szpitala raczej też się nikt nie pcha

maxicoveri
2014-01-09 20:02:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
a weż się pałuj!nikogo nie pobiłem,podatki płacę ,nie kradnę alimentów nie mam i zamiaru zamieniać sie nie mam!wiekszośc to siedzi z własnej woli!nikt im nie kazał kraśc,nikt im nie kazał zabijać itp itd!każdy ma swój rozum!dzisiaj bronicie a jutro jak was okradną pobiją zabiją to będziecie inaczej gadać!

berger
2014-01-09 17:35:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeżeli się tak zastanowimy,to wszyscy żyjemy jakby w złotej klatce.Mamy możliwość poruszania się,wypowiadania i zarabiania.Ale wszystko jest ograniczone milionami zakazów.Nie wymaga to od władz nakładów finansowych,bo służby pilnujące abyśmy się zbytnio nie wychylali,opłacane są i tak z naszych pieniędzy.Ale spróbujcie się postawić przeciw takiemu systemowi.Od razu zmieniają Wam klatkę na taką z obniżonym standardem.

ikswohceicjow
2014-01-09 17:21:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
a ponieważ jeszcze mi się coś przypomniało, to dodam że nasz kraj do tego stopnia jest perfidny ze pomimo odsiedzenia kary zostawia na człowieku piętno, które z góry eliminuje go z wielu dostępnych na rynku prac, co powoduje że człowiek po wyjściu z więzienia jest wręcz zachęcany do ponownego popełniania przestępstw, ponieważ mimo że mógł siedzieć za gram zioła to pracodawca będzie wiedział że był skazany w związku z czym nie może pracować... taki to nasz kraj

bezpieczna123
2014-01-09 21:51:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
wolna wola, wlasny wybor, kazdy zna konsekwencje, jesli warto ryzykowac, to nie nalezy narzekac. Przestepstwo musi byc pietnowane bo wbrew pozorom za niewinnosc niewielu siedzi.Chcialbys pracowac z kims kto siedzial za morderstwo? przyjalbys do swojej firmy oszusta czy zlodzieja? chcialbys zeby twoja zona pracowala z kims kto za gwalt lub pobicie siedzial? tych zlapanych z jednym gramem jest niewielu i tez podjeli ryzyko na wlasna reke, nawet jesli nie uwazali ze cos zlego robia, to i tak znali konsekwencje.

arboretum
2014-01-09 17:16:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
no to jak już idziemy dalej to wpływu większego nie mamy na decyzję polityków by poprawiła się sytuacja na rynku pracy bo prawie każdy polityk to matoł (takie są statystyki) a co do tracenia pracy bo idzie do więzienia to widzę że nie jesteś zorientowany bo każdy kolarz pijany czy inny alimenciarz który trafia do więzienia nie traci z reguły pracy jeśli ją posiadał oczywiście te przypadki są rozpatrywane indywidualnie

susza89
2014-01-09 16:39:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
a dlatego ,ze Polaki biedaki nie chca kary smierci i chca ''darmowa '' sluzbe zdrowia i wyglada to jak wyglada . Macie to co macie na wlasne zyczenie .

zbysiula154
2014-01-09 15:54:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bo tak to jest gdy lewaki rządzą. Najpierw nie traktują mordercy poważnie i zwyrodnialcowi zamienią kare śmierci na 25 lat, a później boją się go z więzienia wypuścić po czym sami łamią święte prawo, że nie karze się dwa razy za to samo przestępstwo. Ja bym takiego przykuł do tego gościa co zamienił mu kare śmierci na 25 lat niech go teraz pilnuje on.

bezpieczna123
2014-01-09 22:56:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
o trynkiewiczu to osobna wiocha jest...

Licentias
2014-01-09 15:52:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Więźniowie w ramach kary powinni robić najgorsze, najbardziej upokarzające i niebezpieczne roboty jakie istnieją, oczywiście pod czujnym okiem strzelców. Jeśli jakiś nie chce pracować to nie dawać mu jeść, aż zdechnie z głodu.

ikswohceicjow
2014-01-09 16:01:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
a co z więźniem który nie płacił podatku dochodowego za uzyskane przychody w swojej legalnej działalności gospodarczej? a jak myślisz na co idą pieniądze(23%) z batonika czy czegokolwiek innego co każdy więzień kupuje w więziennym sklepie ? Myślisz że na co szły pieniądze ze wszystkich zakupów robionych przez każdego więźnia w całym swoim życiu? ja myśle że wielu ludzi za te pieniądze jeździ teraz mercedesem

LOGNAT007
2014-01-09 15:50:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
ziomek nie pierdul byłech na wakacjach pod gruszą i wcale tak fantastycznie nie jest np. w menu jest grochówka i groch z kapusta to nie odróżnisz co jest co a poza tym każdy ma obowiązek przepracować czy na rzecz zakładu czy społecznie 90 godzin miesięcznie raz w tygodniu sie myjesz w normalnych warunkach a każdy chyta prace jak tylko się da tam bo mało tego w dodatku mieszkasz ze śmierdzielem takim i musisz go uczyć jak się myć !!! pierw skosztuj zanim skomentujesz

arboretum
2014-01-09 16:07:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Powiedz mi jedna bo nie ogarniam :O kto Ci kazał kosztować? Miałeś zaproszenie czy jak? Najpierw pomyśl zanim zapragniesz zaryzykować degustację wczasów.

maxicoveri
2014-01-09 16:23:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
a czy jak ktoś idzie do pierdla ze swojej winy to obiecują mu że będzie fantastycznie?

skoobo
2014-01-09 15:45:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak Ci to nie pasuje to zalatw im wyjscie z wiezienia

ikswohceicjow
2014-01-09 15:36:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2014-01-09 15:40:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

willy87
2014-01-09 15:28:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
widzę że im zazdrościsz, w takim razie zostań więźniem

maxicoveri
2014-01-09 15:23:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nowa wysokość stawek dziennych na wyżywienie więźniów Rodzaj norm wyżywienia oraz diet Stawka dzienna Podstawowa 4,80 Dla osadzonych w wieku do ukończenia 18. roku życia 5,20 Dieta lekkostrawna 5,70 Dieta cukrzycowa 6,80 Dodatkowa 3,20 3zł - Tyle, zdaniem NIK, wynosi dzienna stawka wyżywienia w niektórych zakładach opiekuńczo-leczniczych

maxicoveri
2014-01-09 15:28:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
kużwa jak w Wierzynku! mogą wybierac co chcą a czy pacjent w szpitalu ma jakis wybór?

maxicoveri
2014-01-09 15:29:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
średnio wychodzi 210 zł na miesiąc tak?a ty ile płacisz składek zdrowotnych?i ile z tego dostaniesz będąc w szpitalu?

ikswohceicjow
2014-01-09 15:38:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Tyle, zdaniem NIK, wynosi dzienna stawka wyżywienia w niektórych zakładach opiekuńczo-leczniczych" Ty czy NIK robicie sobie teraz jaja? Moja dzienna stawka żywieniowa to około 30 zł a i tak czasem jestem głodny, a ty piszesz o diecie wartej 2 snikersy, które normalnie je się na deser po obiedzie ?

ikswohceicjow
2014-01-09 15:42:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2014-01-09 15:43:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 15:50:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale co to ma do rzeczy ? dieta w szpitalu i więzieniu kosztuje podobne pieniądze, jednak i tu i tu są to śmieszne pieniądze (litr benzyny kosztuje 5,50) mnie denerwuje to że ktoś mi każe płacić 1000 zł miesięcznie do ZUSu, dziurawe drogi, czekanie w kolejce do lekarza, gdzie na koniec i tak trzeba iść prywatnie, stawianie pałaców przez ZUS, podatki 23% VAT czyli 1/4 towaru, podatki jakieś 60% w przypadku paliwa, wszechobecna bieda, której efektem są złodzieje siedzący w więzieniach albo ojcowie których nie stać na alimenty, ponieważ nikt nie chce inwestować w tym kraju przez system

maxicoveri
2014-01-09 16:19:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
to samo mnie denerwuje kolego i w sumie to możemy sobie tu tylko popisać!jedynie jak lud wyjdzie na ulice to może coś z tego będzie ale nie chciałbym żeby było cos w stylu solidarności!znajdzie się znów jakiś idiota co umie skakac przez płot i od nowa będzie to samo!

maxicoveri
2014-01-09 15:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

arboretum
2014-01-09 15:21:12
Ocena: -2(glosow:8)-+
hahahahaha widzę że sam więzień albo recydywista się tu wypowiada żeby uspokoić opinię publiczną żeby przypadkiem ktoś czegoś nie zrobił aby im ta sielanka w więzieniu się nie pogorszyła hahahaa tyle w temacie i dodam na koniec jak większość z was "kto kumaty ten wie" hahaha A co do tego waszego pisania że na to wszystko składają się koszty sądów służby więziennej to gdyby nie było tylu takich śmieci jak wy to koszty znacznie by spadły hahaha Pozdrawiam wszystkich uczciwych i pracujących na tych darmozjadów którym zachciało się łatwego lekkiego życia kosztem innych... Nie wiem czy og

ikswohceicjow
2014-01-09 15:31:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak bardzo wziąłeś cały temat do siebie, że mam wrażenie iż twój ojciec bił cię łopatą po głowię, co do lekkiego życia kosztem innych to pogadaj na ten temat z Donaldem Tuskiem i jego chłoptasiami z partii którzy nawet powiedzieli że jesteś parówą która ich utrzymuje, w sumie dla więźniów, chorych w szpitalu, nawet dla nauczycielki w szkole też jesteś zwykłą parówą którą się doi na każdym kroku, na koniec powiedzą ci że to więźniowie i każdy jest szczęśliwy

arboretum
2014-01-09 16:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobra zejdę do Twojego poziomu i wytłumaczę Ci to łopatologiczne skoro zacząłeś z łopatą i widzę że muszę zaangażować do tego Twoją rodzinę jak Ty moją... widocznie tak musisz nie znam powodów nie wnikam. Otóż Twojego Ojca zabija w wypadku pijany kierowca (czyt. morderca) Twoja Mama zostaje z jedną pensją lub może i bez, pozostajesz Ty i może Twoje rodzeństwo na jej utrzymaniu płaci podatki jak każdy uczciwy człowiek, a co za tym idzie część tych w/w idzie na utrzymanie tego oprawcy pomijam tu politykę i całe to szambo w tej dyskusji chodzi mi tylko o to czemu wszyscy bronią więźniów ogarniasz

terrarysta1910
2014-01-09 16:52:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 16:57:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
to ja ci odpowiem czemu wszyscy bronią więźniów, powinieneś też zrozumieć... kim jest statystyczny więzień? 90 albo więcej procent to drobni złodzieje, alimenciarze, posiadacze narkotyków i do niedawna pijani rowerzyści, jeżeli ktoś by mi skrzywdził rodzinę miał bym żale wyłącznie do tej osoby, nie obwiniał bym za to tysięcy nieznajomych mi ludzi, to tak jak bym nienawidził wszystkich lekarzy z powodu błędu lekarskiego jednego z nich...

ikswohceicjow
2014-01-09 17:05:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
idźmy dalej... a więc wiemy kim jest statystyczny więzień, czy można powiedzieć że utrzymujemy statystycznego więźnia który przeciętnie siedzi od kilku miesięcy do 2 lat? chcesz mi powiedzieć że statystyczny więzień nigdy nie pracował i nie płacił podatków? statystyczny więzień każdego dnia płacił podatki idąc nawet do sklepu po jabola(jeden z większych podatków) statystyczny więzień pracował w swoim życiu wiele lat a często tracił prace na skutek pobytu w zakładzie, na pewno ponad 90% więźniów siedziało tylko jeden raz za małe przestępstwo

ikswohceicjow
2014-01-09 17:10:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
możemy iść jeszcze dalej... gdzie jest najwięcej przestępstw (nie wliczając Watykanu)? najwięcej przestępstw i patologii jest w najbiedniejszych krajach, czym biedniejszy kraj tym jest ich więcej, czy to że ludzie w dużej grupie społeczeństwa kradną jest wyłącznie ich winą? czy to efekt złego systemu w państwie, to co zmusza ludzi do przestępstw to głownie brak perspektyw, albo perspektywa pracy za załosne 1500 zł (ostatnio nawet słyszałem 2,40 za godzine)

ikswohceicjow
2014-01-09 17:15:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
podsumowując, żeby nie było wątpliwości, nie ważne że 90% więźniów siedzi za głupstwa i siedzą tylko raz w życiu, ważne jest to że całe państwo odpowiedzialne jest za każdego pojedynczego więźnia, to że ty będziesz pracował za 1500 czy mniej złotych nie oznacza że cały 1000 innych ludzi też zechce robić jak ten chińczyk w fabryce, każdy jest inny i chciał by innego życia, jednak państwo ma mało do zaoferowania swoim obywatelom dlatego jest jak jest

arboretum
2014-01-09 17:18:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
no to jak już idziemy dalej to wpływu większego nie mamy na decyzję polityków by poprawiła się sytuacja na rynku pracy bo prawie każdy polityk to matoł (takie są statystyki) a co do tracenia pracy bo idzie do więzienia to widzę że nie jesteś zorientowany bo każdy kolarz pijany czy inny alimenciarz który trafia do więzienia nie traci z reguły pracy jeśli ją posiadał oczywiście te przypadki są rozpatrywane indywidualnie

ikswohceicjow
2014-01-09 17:24:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie pisz bredni, bo każdy człowiek idący siedzieć z automatu ma dyscyplinarkę, chyba że taki dobroduszny człowiek jak ty, będzie na niego czekał przez rok czy więcej czasu ; D twoja ostatnia wypowiedz jest na tyle malo logiczna i sprzeczna z prawdą że aż śmieszna, bo nie to że traci z miejsca pracę to po wyjściu nie może pracować w większości prac gdzie wymagane jest świadectwo niekaralności

arboretum
2014-01-09 17:25:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
może moje wypowiedzi są nieco agresywne ale takie są teraz czasy że nikt nie zwraca uwagi na wypowiedzi mdłe (no cóż takie czasy i ludzie niestety) więc trzeba się dostosować. Ale głównie chodzi mi o to że nie może być tak że nawet Ci którzy popełniają drobne przestępstwa mają świadomość że nawet jak im się noga powinie to w sumie nie ma nic takiego strasznego im się nie stanie, trochę posiedzę na głowę mi się nie leje zjeść dadzą i to nie całkiem źle

arboretum
2014-01-09 17:31:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
chodzi tu też o tych alimenciarzy na przykład nie płaci i nie szuka pracy bo po co państwo zapłaci a ja sobie posiedzę najwyżej ale gdyby wiedział że jak nie zapłaci nie znajdzie pracy to czeka go w przenośni suchy chleb i woda to i nie mów mi że nie znajdzie pracy bo nie ma akurat z racji zawodu miałem do czynienia z takimi typami podawało mu się pracę na tacy szukało się jej długo i z poświęceniem sił i środków a taki jeden z drugim ze śmiechem odpowiadał gościu sam se pracuj jak żeś głupi...

arboretum
2014-01-09 17:38:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
a teraz Cię zaskoczę bo jeśli gość trafia do więzienia za tak zwane lekkie przestępstwo czyli np. alimenty, komuś dał po mordzie w afekcie i takie tam a posiada pracę i na przykład utrzymuje rodzinę lub płaci alimenty władze więzienia w porozumieniu z pracodawcą zezwalają na utrzymanie stosunku pracy. Umieszczany jest taki delikwent w oddziale półotwartym i pracuje nadal. Ba jest to zazwyczaj na rękę pracodawcy bo nic tu się dla niego nie zmienia, rodzina ma dochód, zakład karny ma już zaczętą lwią część resocjalizacji i wszyscy są happy.

arboretum
2014-01-09 17:59:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
i ciekawostka taka :) zakład karny którego nazwy nie wymienię bo nie widzę potrzeby ma 37 rodzajów diet :O pomijam już te zdrowotne ale są takie że gość powie religia mi nie pozwala na takie a takie no i on tu jest panem trzeba się dostosować. No kurcze gość miał dostać karę hello... Klawisz powie mu przez per "Ty" ma poważne problemy bo Pan więzień wystosuje pismo i musi się gościu gęsto tłumaczyć przed przełożonym. jaka kara jakie więzienie?

ikswohceicjow
2014-01-09 18:07:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 18:15:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 18:19:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 18:25:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 18:40:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
zastanawiam się skąd wyczytujesz te brednie, "więzienie z porozumieniem z pracodawcą" ja jestem w tym momencie z pracodawcą i gdyby ktoś z więzienia do mnie zadzwonił bym go wyśmiał bo potrzebuje pracownika na dzisiaj, a firma jest moja i w każdej chwili mogę zwolnić 10 pracowników, zakład półotwarty jest dla osób bezwzględnie pozbawionych wolności, od "zamkniętego" różni się jedynie tym że cele na oddziale są otwarte i jest możliwość wychodzenia poza zakład karny, masz wyrok - nie ważne za co i jaki, pracodawca w każdej chwili może zwolnić taką osobę nawet kiedy nie siedzi

ikswohceicjow
2014-01-09 18:43:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie pisz też o takich pierdołach że ma rodzinę i pracuje bo to może być jedynie powód do zażalenia dla twojego obrońcy na 3-miesieczny areszt, znam przypadki gdzie wsadzali pracodawców z 20 pracownikami za przestepstwo zagrożone karą do 5 lat

ikswohceicjow
2014-01-09 18:48:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
co do alimenciarzy, to skoro matka ma prawo oddać dziecko do okna życia to czemu alimenciarz nie ma prawa do wyrzeczenia się swojego dziecka, zawsze dzieci mozna oddac do domu dziecka, kazdy powinien miec do tego prawo a jezeli jeden rodzic tego chce a drugi nie to ten drugi powinien przejac wszystkie obowiazki finansowe - prawo nie jest równe w tej kwestii, a samo wsadzanie alimenciarzy jest dodatkowymi kosztami dla państwa które te pieniądze które płaci na ojca w więzieniu mogło by przeznaczyć na niechciane dziecko - wtedy by wyszlo ile wiezien kosztuje

arboretum
2014-01-09 18:49:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
tego akurat nie wyczytuję tylko mam sąsiada który trafił do więzienia za bójkę i tak właśnie odsiaduje wyrok a że do tej pory nie był karany i ma dwójkę dzieci a żona nie pracuje zakład karny zastosował taką możliwość pracodawca się zgodził bo akurat to dobry fachowiec i od 7 rano do 16 pracuje a po 16 powraca do zakładu. Tylko trzeba chcieć... dodam Ci że nie jest to odosobniony przypadek bo jest ich kilkudziesięciu na tym oddziale

IlluminaSilvere
2014-01-09 15:16:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Stawka żywieniowa(dzienna)dla więznia to 4,50 PLN-jeśli ma cukrzycę to 5,50.W szpitalu stawka żywieniowa na pacjenta wynosi prawie 13.Nie bronie skazanych ale jak zaczynasz jakiś temat to pisz jak jest.

bleblezuza
2014-01-09 15:07:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

klakier2321
2014-01-09 15:04:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żal mi was głosujecie na debili a później wielkie pretensje na następnych wyborach przemyśl swój głos ...

maxicoveri
2014-01-09 14:36:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 14:45:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak to jest że czym starszy tym głupszy? Tajlandzkie więzienia są najbardziej przepełnionymi na świecie, ich wymiar sprawiedliwości zasadniczo nie funkcjonuje, ludzi zamykają bo muszą ze wzgledu na to że USA daje im setki milionów dolarów na walkę z narkotykami, ludzi zamykają na pokaz często bez dowodów, jednak taki idiota napisze, że to dobry model więziennictwa, skazywać co drugą osobę na dożywocie za 10 gramów koksu

terrarysta1910
2014-01-09 14:58:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
2014-01-09 15:01:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ikswohceicjow
2014-01-09 14:32:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
kolejny skrzywdzony przez bandytów wylewa swoje żale, jak tak zazdrościsz więźniom, to idź siedzieć, z twoim podejściem na pewno nie uraczysz spokojnej nocy, co do tych całych wydatków na więźniów to wlicz w to całą procedurę zatrzymania, oskarżenia, wyroku, wydatek na więźnia zaczyna się od policji przez prokuratury i sądy kończąc na służbie więziennej, o całym ministerstwie nie wspomne, swoją drogą twoja partyjka PO kosztuje Polskę 1000 razy więcej niż wszyscy więźniowie pomnożeni przez 100, jesteś zwykłym manipulowanym gamoniem, ktoś kogoś coś kosztuje a ten ktoś to obywatel

maxicoveri
2014-01-09 14:47:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
a w szpitalach niech zdychaja bo to nie obywatele!tylko trzeba byc humanitarnym dla bandytów!Tak?

ikswohceicjow
2014-01-09 14:53:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zrozumiałeś chyba mojej treści, nie ważne czy w szpitalu, więzieniu czy gdziekolwiek indziej, ważne jest to że nie można obarczać tych ludzi niepowodzeniami w państwie czy własnym życiu, w normalnym kraju nikt by się nawet nie zastanawiał na tym ile kosztuje jeden więzień albo chory w szpitalu

Nagasukaaa
2014-01-09 14:23:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znam osobę która siedziała i wcale tam takich luksusów jak niektórzy idioci wierzą nie ma

agja
2014-01-09 14:07:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Że kasa na dministrację idzie to fakt ale jakie menu na stołówce mają.Żrą dużo lepiej niż nie jedna rodzina w tym coraz bardziej absurdalnym kraju.

ikswohceicjow
2014-01-09 14:39:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
na stołówce? pomyliły ci się kraje albo filmy... absurdalny kraj jest dlatego że takim ludziom jak ty można wmówić nawet to że więźniowie powodują dziurę budżetową, zacznij myśleć i nie wierz w propagandowe treści, bo prawda jest ukryta, a prawda jest taka że twój premierek każdego dnia zabiera ci 6 litrów benzyny z 10, które zatankujesz, zabierze ci batonik z 4 batoników które kupisz, a w zamian każe ci płacić daninę na ZUS w wysokości 1000 zl miesiecznie za to ze chcesz byc swoim szefem, niby jestes stary a głupi, nic nie wiesz o życiu człowieku, więźniowie kosztują, a to dobre ; DDDD

pbgruby1986
2014-01-09 15:00:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
za dużo filmów. moze jeszcze sobie na tej stolowce podchodza i biora to co jest w menu i im sie podoba hehehe. stolowke zobaczyl ale tak to jest ze przyjely sie stereotypy wlasnie z filmow, opowiesci kolegów kolegi co mieli kolegoe co znal kogos co siedzial...i robi sie z wiezinow idiotow,zboczencow i wszystkich co najgorsze, niewspomina sie jakie sa realia, przepelnienia i brak jakichkolwiek norm

pbgruby1986
2014-01-09 15:08:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
i niewiem czy ktos by chcial takie menu jak daja na puszce np. czarnuh z włosami(salceson), parówki najgorszej kategori co nietkna by tego nawet pies, i niby kotlety mielone hehe z soi w 80% 10%bułki tartej i moze 10 miesa jakiegos mielonego, zupy z samej wody praktycznie, na kolacje czy sniadanie 5plasterkow jakiejs mielonki, lub troszke smierdzacego pasztetu albo najtanszej z najtanszych rozlatajacej sie kielbasy, na kolacje lyzke czegos przypominajacego dżem itp itd niebede wymienial innych wynalazkow,

maxicoveri
2014-01-09 17:13:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
a może jeszcze polędwiczki w sosie własnym,kawior ,wino czerwone,tosty z kawusią i szampan przed snem?

gynio3
2014-01-09 14:05:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin1975rm
2014-01-09 13:58:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z dostępem do lekarzy specjalistów na każde zawołanie media też pewnie przesadzają. Chciałem tylko zauważyć, że pobyt w więzieniu to kara za popełnione przestępstwa a nie turnus sanatoryjny.

artarus
2014-01-09 13:01:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
Są wypiski , są zakupy w kantynach , są paczki od rodziny , część więźniów pracuje i zarabia jakieś tam grosze...... opis w obrazku to IDIOTYZMY wyssane z doopy !

pbgruby1986
2014-01-09 14:23:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie ten opis jak i uogólnianie wszystkich przebywających w więzieniu to idiotyzm. bo od wiezienia to jeszcze nikt nic niedostal jak to jest przedstawione na obrazku zeby byc zadowolonym. wiekszosc wiezniow chce pracowac lecz niewszyscy dostaja odpowiednie podgrupy, a ci co pracuja to zarabiaja pieniadze fakt to sa smieszne grosze ale maja na wypiske, plus pieniadze od rodziny znajomych itp wiec moga sobie pozwolic na zrobienie wypiski w kantynie gdzie i tak jest wszystko 2x drozsze. plus raz na kwartal 5kg paczki zywnosciowe z wolnosci. a ci co niemaja wsparcia napewno nieprzytyja...

pbgruby1986
2014-01-09 14:29:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a najgorzej jeszcze jak ktos zachoruje...trzeba byc naprawde chyba umierajacym zeby dostac sie do wieziennego lekarza, niemowie juz o wizytach u prawdziwych lekarzy. ja jak zachorowalem dostalem ponad39 stopni goraczki ze ledwo potrafilem wstac na apel. niedostalem sie nawet do lekarza, gdyz pielegniarka stwierdzila ze niema takiej potrzeby i dala 3tabletki przeciwbólowe...takie sa realia i wszystko, i denerwoje mnie wkladanie wszystkich do jednego worka i gadanie jakie sa luksusy. niewiecie niegadac a ten co wie to przyzna racje

torres15
2014-01-09 12:41:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
W wielu więzieniach skazani pracują tzn. są małe zakłady ślusarskie,stolarskie.. Więzienia to sprzedają i kasa jest. Wielu też tak jak np. u mnie w mieście buduje kościół i ksiądz płaci im za to ( jest to również w ramach resocjalizacji) W niektórych więzieniach to więźniowie gotują.. Więc w więzieniu jest np. mniej wydawanych pieniędzy na kucharzy( co musi być w szpitalu) WIęc czym więcej kasy na jedzenie tym lepsze pożywienie.

pbgruby1986
2014-01-09 12:50:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
w kazdym wieznieniu wiezniowie gotuja a nie w niektorych, wiezienie jest jednostka w ktorej prawie wszystkie prace wykonuja wyznaczeni wiezniowie. no bo niektorych np niemoga z braku wiedzy na temat niektorych dziedzin i przedewszystkim specjalistycznych narzedzi, ale w wiekszosci prac robia wiezniowie

RealityVSDelusion
2014-01-09 12:36:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dzienna kwota zywieniowa wieznia to min. 5,40zl,za ktora dostaja posilki, ktore musza miec 2600kcal i odpowiednia ilosc witamin, tluszczy itp. Mam odlegla rodzine, w ktorej maz mial zlamana noge i zle mu ja wyleczyli, przez co jest kaleka inie moze chodzic/pracowac, a zona zyje z minimalnej pensji krajowej. Ci ludzie po zaplaceniu rachunkow(albo i nie, ciezko z i z tym) Nie maja nawet czego do ust wlozyc, bo leki zarowno dla niej (ponad 50 lat) jak i dla niego sa drogie. Czesto kupujemy im chleb i inne produkty bo wiemy, ze czasem oni jedza np sam ugotowany ryz.. albo tzw zupe pomidorowa

RealityVSDelusion
2014-01-09 12:41:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
Z ryzu i wody z konecntratem pomidorowym. I powiedzcie mi, gdzie tu jest sprawiedliwosc, ze czlowiek ktory pracuje nie ma co wlozyc do ust, bo czesc tego co on zarabia legalnie idzie na tych zwyrodnialców w wiezieniach? Znam tez starszego pana, ktorego emerytura jest na tyle niska, ze nie stac go na opal w zime i np w poprzednia zime, za nie zaplacenie rachunkow poszedl do wiezienia i jak szczeliwy byl ze bedzie mial co jesc i cieply dach nad glowa.. Dlatego naprawde nie rozumiem dlaczego wiezniowie mielby miec tak dobrze, powinni ciezko pracowac i zarabiac na panstwo! Zlodzieje, morderc

kasior83
2014-01-09 12:35:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy więzień ma prawo do dokonania zakupów w więziennej kantynie za własne zarobione pieniądze jeśli pracuje w przywięziennej fabryce bądź za pieniądze które rodzima przesyła mu do zakładu. Większość osadzonych nie jada więziennego jedzenia tylko kupuje za swoje w kantynie. Więc to co jest na obrazku nie świadczy o poziomie wyżywienia w zakładzie. Równie dobrze może być to jedzenie kupione za własne pieniądze! A co do kosztów poniesionych na utrzymanie więźnia to tak jak już tu ktoś napisał. Większość idzie na utrzymanie strażników, wychowawców, pielęgniarek, etc.

Saczers
2014-01-09 12:07:58
Ocena: 4(glosow:8)-+
A może właśnie potrzebne są męczarnie i tortury aby gdy następnym razem coś komuś ukradniesz czy pobijesz kogoś bo Ci sie nie spodobał czy tam wasze inne "gangsterskie" czyny na mysl o wiezieniu będziesz miał pełno w nogawkach..

mlw1488
2014-01-09 11:50:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Maxi, powiedz mi dietetyku w jaki sposob wiezniowie maja dostosowane diety? do czego? ten caly absurd to jeden z najglupszycj tutejszych mitow.

pbgruby1986
2014-01-09 11:59:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
diety sa faktycznie ale to jest zaje...prowizorka bo masz diety religine, mlodociane, dla cukrzykow, itp itd ale to jest smiech na sali

maxicoveri
2014-01-09 14:26:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
To do koorwy nędzy!nie rozumiesz tematu kolego!w szpitalu jedzenie jest takie za kare a w więzieniu to za to że tam są za kare czy sami się tam wprowadzili i jeszcze wybrzydzają!

pbgruby1986
2014-01-09 11:48:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
a to ze na tym zdjeciu maj porozstawiane towary na pulkach to napewno niedaje im puszka tylko maja albo z wypiski ze swoich pieniedzy lub z rakiety, a jak jest cela zorganizowana i zgrana to daje sobie rade bo jeden na wypisce bierze to czy to a drugi co innego i sobie radza, bo wiezienie nie daje wiele hehe co najwyzej obcina co tylko moze. ktos widzialem pisal ze na śledczaku jest lepiej hehehe ciekawe od kiedy

pbgruby1986
2014-01-09 11:40:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
na jedzenie na jednego wieznia jezeli niema zadnej diety idzie ok 3zl dziennie do tego doliczyc dzienne zuzycie wody i pradu na jednego i niewychodzi wiecej jak 5zl. ponadto prysznic przysluguje ci raz w tygodniu, plus przez ciecia kosztow ograniczaja co tylko sie da, na iles godzin dziennie odlaczaja prad przed poludniem i po poludniu, na półotworkach masz przez wiekszosc dnia ograniczony dostep do łaźni, zmywalni itp ponadto na każdym kroku wychowawcy i gady uprzykrzaja ci wszystko co tylko sie da od tak poprostu bo maja zly dzien lub im sie tak podoba. wiec niegadajcie ze jest tak wesolo

RealityVSDelusion
2014-01-09 12:25:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
NA jedzenie wieznia wydaje sie 5.40 dziennie, jezeli wiezien ma ponizej 18 lat to wychodzi 6 zl a przy cukrzycy ponad 7zl. I faktem jest ze znam ludzi, ktorzy pracuja na minimalnej krajowej albo i nie...i nie starcza im nawet na rachunki, w zime na opal, czasem nie maja co jest! A to sa ludzie ktorych podatki sa odprowadzane zeby oni to sami,nie majac co wlozyc do ust skladali sie na zwyrodnialcow i patolow!

pbgruby1986
2014-01-09 12:43:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
a z kąd masz te dane ile dokladnie na jedzenie sie wydaje??? ja wiem ze niewszedzie jest to samo bo w kazdym wiezieniu podpisuja umowe z dostwcami, masarniami czy hurtowniami na jedzenie zeby bylo jak najtansze, co za tym idzie najgorszej jakosci, wiec niema reguly ale mniej wiecej ok 3-5zl. sniadanie obiad kolacja czyli jeden posilek kosztuje troszke ponad 1zl to jest parodia. zreszta niebede sie rozpisywal bo szkoda, ten co byl troszke to sie orientuje i tyle, inni tylko moga gadac glupoty ze slyszenia lub tv lub neta hehe lub z przyjetych ogolnie stereotypow.

bacabaca
2014-01-09 12:44:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
biedactwa ci więźniowie...

pbgruby1986
2014-01-09 12:48:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak samo z ogolnym postrzeganiem i wkladaniem wszystkich wiezniow do jednego worka jako zwyrodnialych recydywistow, przygłupów. a tak nie jest bo duzo ludzi w wiezieniu jest wyksztalcony, inteligentnych itp. fakt sa tacy co mozna o nich powiedziec ze sa najgorszym scierwem ale to jest duzo mniejszy procent niz sie by wszystkim wydawalo.pozdro dla tych co wiedza o czym mowie

josiezglosze
2014-01-09 15:01:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
to może wg Ciebie za zabicie kogoś powinni mu zamawiać obiad w sheratonie ? niech sie ciesza ze wg coś jedzą

Azimm
2014-01-09 11:37:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja zamiast wsadzać ludzi to więzień wywiózłbym wszystkich na jedną strzeżoną wyspe. Chcą mieć dach nad głową? niech sobie zbudują dom, chcą mieć jedzenie? niech sobie zasieją zboże, posadzą ziemniaki później to zbiorą i ugotują sami. To by ich nauczyło pokory.

jakub1975wawa
2014-01-09 11:33:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To bardzo proste więźniów sie zamyka przymusowo i sie bierze za nich odpowiedzialność dlatego i karmi tak jak trzeba. Zamyka sie ich w specjalnych miesiącach odpowiednio przystosowanych no i trzeba ich pilnować a to wszystko kosztuje no chyba ze chcesz ty jako oburzony pilnować ich pro publico bono 24h/7 dni. Przymusu leczenia nie ma i szpital ma obowiązek leczyć nie karmić i NFZ nie wymaga od szpitali odpowiedniego karmienia to sie tnie koszty. Naga i brutalna prawda. Jesli choremu sie nie podoba to może sie nie leczyć lub sie dożywiać we własnym zakresie to wolny człowiek i nikt mu tego nie

pbgruby1986
2014-01-09 11:31:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
wiocha to dla tego co to wstawil bo zeby zamieszczac cos na kaki kolwiek temat pasuje o nim cokolwiek wiedziec. a jest jak napisal kolega wczesniej ze ten niby to koszt utrzymania wieznia co podawany jest do opini publicznej jest dzielony na koszt oplacenia i utrzymania wiezienia, swiatlo, woda itp plus na wszystkich gadów od dyrektora po oddzialowych przez wychowawców, bo kiedys z ziomkami na celi liczylismy ile mniej wiecej kosztuje faktycnie jeden wiezien i niewychodzi wiecej jak 5-7zl dzjedzenie. cdn...

Saczers
2014-01-09 11:42:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie obchodzi mnie w jakich warunkach siedzi przeciętny wiezień bo jak dla mnie powienien sie cieszyć ze ma gdzie du*ę oprzeć.Nikt tam nie trafił za niewinność a czy żyjesz nawet za te 5-7 zł dziennie to i tak za dużo, bo to sa moje pieniądze... których nikt za darmo mi nie dał, a gdyby odemnie to zależało wolał bym je przeznaczyć choćby na chore dzieci.

michalk24
2014-01-09 11:16:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo wynajmują jeden pokój kilku i na tym mogą oszczędzić.

zaldbag
2014-01-09 11:15:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Autorze... Naprawdę byś chciał mieszkać w takich warunkach jak na zdjęciu? W średniej wielkości pokoju z dwunastoma innymi facetami?

kamuimac
2014-01-09 11:20:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieektorym wiele do szczescia pewnie nie potrzeba z tego wynika -_- i kurde odwalcie sie od szczawiu zupa szczawiowa jest pyszna >< kto nie jadl niech zaluje >

andrzej67k
2014-01-09 10:55:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
I to jest najprawdziwsza wiocha. Wiocha wioch.

bomber72
2014-01-09 10:54:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiola2030x
2014-01-09 10:49:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
prawem ,praw czlowieka i uni europejskiej

terrarysta1910
2014-01-09 10:49:16
Ocena: 8(glosow:102)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2014-01-09 11:08:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szyderca1980
2014-01-09 11:33:59
Ocena: -5(glosow:7)-+
dobrze pisze ziomus , pozdro dla chlopakow z Tarnowa konarskiego......

monster0
2014-01-09 11:47:29
Ocena: 22(glosow:34)-+
A ja myślę, że lepiej czasem byłoby wrócić do tortur i takie publiczne biczowanie czy obcinanie kończyn przydałoby się. No, ale obrońcy praw człowieka zaraz by zareagowali.

sebkop
2014-01-09 12:01:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pewnie zróbmy jak w Norwegii więzienia odpowiadające hotelom trzygwiazdkowym, żeby kryminaliści i recydywa robili sobie wakacje jak się kasa z rozbojów skończy. Ktoś musi to bydło pilnować, więc lepiej kasę na klawiszy dawać niż na wakacje dla patologi.

maras2604
2014-01-09 12:13:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
zgadzam sie z terrarysta. ten pastuch co to wstawil nie zdaje sobie sprawy ze wiekszosc osadzonych to pijani rowerzysci, zlodzieje zlomu, alimenciarze, malolaty za lufke trawki i wiele innych siedzacych za czyny o prawie zerowej szkodliwosci spolecznej. za to pedofile i mordercy ktorym powinno sie odcinac lby a nie lozyc na ich utrzymanie maja sie tam w najlepsze. pece i rajciarze siedza na ochronkach a do tych za glowe nikt nie szura.

bacabaca
2014-01-09 12:46:07
Ocena: 5(glosow:5)-+
to pozwalniać wszystkich klawiszy, pielęgniarki i pedagogów...tylko kurcze co zrobić z więźniami?...wiem!... więźniów zastrzelić, mięso przerobić na karmę dla psów, będzie spokój i jeszcze kasa z tego...

szyderca1980
2014-01-09 14:07:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
widze ze trole hejtuja moja wypowiedz , pewnie mamusia obiadzik pod nos podstawi tata odwiezie do szkoly babcia da kieszonkowe i sie zyje takiemu.,... a ja mialem na utrzymaniu rodzine w wieku 20 lat nie bylo skad wziadz to wsyd ale sie przyznam kradem ale kradlem dla rodziny zeby bylo co zjesc tylko na mnie mogli liczyc zaluje zmarnowanych lat kiedy przez 3 lata syn z kobita mnie odwiedzali ale ciekawe czy jeden z drugim posiwecil by sie tak pewnie byc kopna babe w du... i tyle na celi w zyciu nie widzialem takiej michy ja na zdjeciu smierdzialem potem bo prysznic raz w tyg rolka papieru tez

sebkop
2014-01-09 19:14:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam taki los swojej rodzinie i sobie sprowadziłeś, trzeba było się uczyć, pracować uczciwie, a nie teraz swoja żale nieudacznika wylewać.

jamez
2014-01-09 19:39:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
dla mnie to powinni żreć szczaw ,wisi mi to że włos ci wpadł do gara .jak ukradłeś skrzywdziłeś słabszego ,zgwałciłeś czy zabiłeś to za to powinni wam srać jeszcze do gara ,no chyba że siedziałeś za niewinność ;)

damian.szefo
2014-01-09 21:00:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
To więzienia nie idzie się na w czasy tylko za karę, tyle w temacie.

kocurek83
2014-01-09 21:58:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
terrorysta1910 koszulkę widzewa to zakładasz pod stadionem bo przez pół miasta przejechać w szaliku to strach co !!!! jeśli ktoś nie umie się zachować i żyć w społeczeństwie jak przystało to niech wpierdala mięso z włosami a na święta kawałek jabłecznika, chodź moim zdaniem to i tak za mało co do niektórych wyroków, przydałaby się kara śmierci!!!!!

bezpieczna123
2014-01-09 22:06:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
trzeba by sie ktorejs z ofiar zapytac lub ich rodzin jesli ofiara nie przezyla czy uwazaja ze przestepca ktory pozbawil ich dorobku zycia, lub ukochanej osoby, powinien miec lepsze warunki i czy czuja ze dzieje sie mu krzywda. Jakos zapomina sie o tym za co siedza, nawet jak jedza byle co to i tak maja szczescia wiecej niz ich ofiary mialy. Ci co za mniejsze sprawy siedza tez mimo wszystko sa tam na wlasne zyczenie. Jakos wiekszosc nie siedzi i je co chce w domu, bo rozum mieli.Konsekwencje a nie krzywda wiezniom sie dzieje.

Ashin
2014-01-09 10:41:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ach bo to dzięki walce o prawa człowieka, ludzie którzy łamią podstawowe zasady są pod ochroną. Przecież socjalista wie, że największą stratą, jest utrata wolności. Powinni ich brać do robót, niech chociaż przenoszą kamienie z miejsca na miejsce, ale niech to będzie ciężka praca. Jeżeli nie przeniesie iluś tam kilogramów, czy nawet ton o określone minimum nie dostaje żarcia, a żarcie minimum. Wtedy ludzie baliby się popełniać zbrodni, a dochodzi teraz do absurdów, że ludzie dają się zamykać, żeby podnieść standard życia. Bo mniej opłaca się uczciwie pracować, aniżeli siedzieć w pace. ABSURD!

tombecz
2014-01-09 10:38:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Szanowni koledzy i koleżanki, Te pieniądze płacimy właśnie po to aby oni siedzieli za kratami a my abyśmy czuli się bezpiecznie. Faktem jest że te pieniądze są wydawane źle -stąd później statystyka oderwana od rzeczywistości że na więźnia wydaje się 5 czy 7 tys zł. Ale jak Straż Więzienna kupi sobie samochody, wypłaci premie i zatrudni 2x wiecej klawiszy niż potrzeba to potem takie głupoty w TV mówią.

bercik0700
2014-01-09 10:46:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
heheheh ,,Straż Więzienna,,- widać ile masz pojęcia w tym temacie, czasem lepiej nic nie napisać niż się ośmieszać swoją wiedzą ;p

net244
2014-01-09 10:38:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
2014-01-09 10:33:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
jak żydzi w rządzie... po drugiej wojnie Niemcy wykupili się żydom i już nie są winni holokaustu, tylko polacy. Teraz są "polskie obozy zagłady" a nie niemieckie czy hitlerowskie. Jak sami mówią polska to za bogaty kraj, żeby go nie przejąć. A żeby przejąć trzeba dotąd szkodzić obywatelom aż wyjadą. Znikome emerytury, coraz wyższy VAT, wyższe rachunki za żywność, prąd, paliwo... Mi możecie nie wierzyć, ale poszukajcie w internecie. poszukajcie filmiku "Język żydowski oficjalnym językiem urzędowym w Polsce! " Tam jest dużo informacji.

tomixxx
2014-01-08 16:51:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

squach
2014-01-08 09:28:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
2014-01-08 08:24:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
wszystko byłoby ok gdyby pracowali,powinna być stawka dla pracujących i dla niepracujących,a roboty dla nich jest opór,nie muszę pisać jaka stawka dla odmawiających pracy,taka żeby z głodu nie zdechł.

kruchy92
2014-01-07 23:14:45
Ocena: -6(glosow:12)-+
jak nie byliście tam to się nie wypowiadajcie

maxicoveri
2014-01-07 23:32:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
a te wszystkie skargi więżniów na złe jedzenie to K.Rowling napisała?

bezpieczna123
2014-01-08 06:13:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
na kraty w oknach tez sie skarza pewnie. nie bylam w wiezieniu, ale patrzac na dokumenty mrozowskiego o polskich wiezieniach jak dostawali obiadek dwudaniowy to mi sie zaraz kromka chleba z lyzeczka dzemiku ze szpitala przypomniala. niech sobie jedza, ale niech w szpitalach tez zdrowo karmia bo tam ludziom bardziej potrzeba niz w wiezieniu.

adam568
2014-01-08 11:49:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

coyote33
2014-01-07 23:10:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
te rzekome diety to fikcja do jedzenia dostają pomyje a kasa gdzieś znika.

pittero
2014-01-08 14:38:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SZATAN007
2014-01-07 23:10:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lysylublin1984
2014-01-07 23:02:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
bo te skur.... z rządu już szykują sobie ciepły kurwidołek .....

chomiczek8385
2014-01-07 22:57:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
A Ty jakbyś był politykiem to gdzie byś ładował pieniądze? W przedszkola? Jakby co to do więzienia trafisz więc wiesz już dlaczego w więzieniu jest lepiej...

Peterz
2014-01-07 22:57:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Szykują sobie ewentualne miejsca ;)

egon68
2014-01-07 22:45:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
Powinny być kompanie karne jak w rosji,niejeden by się na miejscu własną pięscia zaje..ał

nooboo
2014-01-07 22:56:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pbgruby1986
2014-01-09 12:12:56
Ocena: -3(glosow:3)-+
egon i nooboo sami jestescie pały i cwele przed monitorkiem cwane ciekawe jak by wam sie noga powinela i wiechalibyscie na puche czy tak samo byscie gadali hehe a na to nietrzeba wiele wystarczy zupelny przypadek i mozna tam wyladowac. a ponadto jakbyscie chcieli dekle wiedziec wiezniowie pracuja na siebie niewszyscy bo zeby dostac prace trzeba miec odpowiednia podgrupe ale wiekszosc tych co niepracuje bo niema podgrupy by chciala ale to juz ustala dyrektor i jego przydupasy kto moze a kto nie. cwaniaki komputerowe sie znalezli, naprawde to byscie srali pod siebie ze strachu, ptycro hehe

beatka42
2014-01-09 13:38:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

egon68
2014-01-09 17:18:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
pbgruby1986- widać ze ci dupsko już tam zorali ze wiesz jak tam jest

pbgruby1986
2014-01-10 04:12:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
egon pało mnie nikt nic niezrobil, bo trzba byc soba i niecwaniakowac i miec charakter a takie pi zderka jak ty na wjazd byly by dojechane nawet nie fizycznie tylko psychicznie, plakal bys w poduszke jak dziecko łobuzie internetowy hhehehe siedzisz przed monitorkiem i czujesz sie cwany a napuszce tacy jak ty marnie koncza

Zolar86
2014-01-07 22:44:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Politycy zapewniają sobie przyszłość jak wreszcie społeczeństwo im podziękuje.

DeeDeeLinka
2014-01-07 22:43:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakim prawem? .. polskim prawem
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0