Ukryj komentarze(212)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
marcin_22
2014-03-02 15:39:00
Ocena: 137(glosow:213)-+
nie wiadomo co Palikot tą ręką wcześniej robił-ja też bym nie podał
djphantasma
2014-03-23 00:44:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
żYD żYDA żYDEM POGANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aniolek1989
2014-03-05 20:27:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
bo on uważa, że jest PONAD wszystkich
laxygen100
2014-03-04 22:16:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
owcazogorkowca
2014-03-06 09:04:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mówisz o Millerze? Zgadzam się w całej rozciągłości tematu. Szczególnie z "obcym karłem"!
owcazogorkowca
2014-03-04 09:55:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
I kiedyś też jurrek kupi sobie słownik ortograficzny lub dostanie w prezencie z Caritasu :D Ile ty klas skończyłeś przygłupie?
owcazogorkowca
2014-03-06 09:11:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
"Niestety podanie ręki jest na tyle ważne bo zobowiązuje prze 38 milionami polaków" doprawdy interesujące zdanie :D Ile klas zaliczyłeś w "bulach i menkach"? Dlaczego nie odpowiadasz? :D Chrystus kulturalny? Biblię widziałeś pewnie tylko u Nergala w rękach jak ją darł :) Jezus kiedy było trzeba batożył hołotę własnoręcznie! Zatem z twojej głupoty i nieuctwa wynika tylko tyle że Kaczyński jest niezwykle miłosiernym i kulturalnym człowiekiem.
owcazogorkowca
2014-03-07 08:21:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
jurrek- skończ podstawówkę wreszcie, kup słownik j.polskiego. Naucz się składać proste zdania i wtedy pogadamy :] Ile razy ci można to pisać przygłupie? :D Kaczyński winny katastrofy? Słucham argumentacji? Masz oczywiście niezbite dowody? Pewnie sterował pilotem z domowego fotela i kot mu łapą nadepnął na "power off" :D Chłopie, czy tobie naprawdę nie wstyd za swój debilizm, za byki ortograficzne które sadzisz w każdym niemal poście? Za składnię kretyna? Teraz pewnie zapadnie cisza... Prawda lemingu? :]
bigbanana1
2014-03-03 20:06:00
Ocena: 2(glosow:10)-+
To palikot mu nie podal reki obejzyj filmik na necie Wielka wiocha dla was wiocha.pl siejecie propagande!!
adik220000
2014-03-03 16:16:22
Ocena: -5(glosow:9)-+
Kaczyński w ogóle nie powinien tam się pojawić...
FuckAtheist
2014-03-03 13:41:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2014-03-03 13:54:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
I powiem ci więcej... Wlazło na główną po 4 godzinach od wrzucenia... Ja na twoim miejscu bym to zgłosił do admina bo pewnie jurek1102 coś przykombinował :)
caleanka
2014-03-03 14:28:04
Ocena: -10(glosow:12)-+
Wniosek, "wiejskie PiSory" nie poddaja sie.
caleanka
2014-03-03 14:32:46
Ocena: -6(glosow:10)-+
Kiedys "misio o malym rozumku" czyli "Kaczor" pisal prace naukowe o Leninie, dzis pewnie pisze memuary "Moje zycie z Karolem"
FuckAtheist
2014-03-03 14:41:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2014-03-03 14:44:36
Ocena: -4(glosow:6)-+
@faku - nerwy puscily? i pokazujesz swoj "katolicki poziom".
jurek1102
2014-03-03 14:51:14
Ocena: -10(glosow:12)-+
U Fucka nie istnieje coś takiego jak poziom. To typowy katol ziejący nienawiścią.
FuckAtheist
2014-03-03 15:02:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2014-03-03 15:08:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Alleluja!
jurek1102
2014-03-03 23:24:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
Fuck a co ty taki grzeczny?
szymek_3000
2014-03-03 13:30:31
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie znoszę Kaczyńskiego, bo trzeba przyznać, że ma trochę problemy z głową, ale fakt jest taki, że równie upośledzony umysłowo Palikot obrażał jego zmarłego brata. Odcinając się więc od polityki, jakim człowiekiem bez honoru musiałby być Jarosław Kaczyński, aby podać rękę facetowi obrażającego Lecha Kaczyńskiego po jego śmierci.
nie_mam_reki
2014-03-03 13:42:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak tylko Ci co miał im rękę uścisnąć robili lewe interesy z bratnią Rosją o i teraz- o jeju Putin Nas nie lubi, jak to, dla czego wszak robiliśmy co trzeba po 89?
jasiufasola
2014-03-03 11:06:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
Co się tak napinacie! Zasady Savoir-vivre: Pierwszy wyciąga rękę do przywitania starszy a nie młodszy, kobieta nie mężczyzna. Chyba że Palikot zamienił się płcią z Krzysiem to może pierwszy rękę wyciągać.
jasiufasola
2014-03-03 15:16:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zaldbag, nie ma czegoś takiego jak "cywilny" savoir-vivre". Etykieta jest jedna i dotyczy wszystkich aspektów. Starszy młodszemu, szef podwładnemu, kobieta mężczyźnie wyższy rangą niższemu. Młodszy pierwszy mówi dzień dobry, mężczyzna pierwszy się kłania niższy stopniem salutuje. A podanie ręki to jak aprobata obecności tego drugiego. I proszę cię nie pisz o jakiejś cywilnej etykiecie!
owcazogorkowca
2014-03-03 09:35:07
Ocena: 17(glosow:33)-+
PROSTE PYTANIE DO LEMINGÓW: Czy jako człowiek (nie polityk) złożyłbyś kondolencję drugiemu z powodu tragicznej śmierci brata czy publicznie cieszyłbyś się i opluwał jego pamięć? Oto do jakiego poziomu ludzkich gówien sprowadził was TVN i POLSAT tanimi chwytami komunikacji perswazyjnej. Nikt nie ośmieliłby się nawet za komuny szydzić ze śmierci ludzi w katastrofie "Kościuszki" czy "Kopernika". Zezwierzęcenie lewackiego bydła sięgnęło dżungli, bo rynsztok to dla was salony. Palikmiot powinien dostać w ryj i z całego ateistycznego serduszka mu życzę aby ktoś mu wyklepał michę
owcazogorkowca
2014-03-03 11:44:50
Ocena: 5(glosow:15)-+
Najpierw kup słownik matole :] Chamowi odpowiedział tak jak chamom się odpowiada. I tak był kulturalny za wyzywanie od "szczurów" na ulicy (widziałeś film w ogóle?). Sam powstrzymał się od wyzwisk i tylko w dość opanowany sposób wskazał kierunek oraz przypomniał kim jest ta wynajęta emerycka, UB-ecka łachudra.
caleanka
2014-03-03 08:51:31
Ocena: -5(glosow:7)-+
Szkola Walesy, "Ja panu noge moge podac".
SzalonyMagazynier
2014-03-03 07:21:25
Ocena: 10(glosow:22)-+
Bardzo dobrze. Nie podaje się ręki byle komu, osoby o tym bardziej tradycyjnym wychowaniu zrozumieją. Jak można kogoś obrażać a później liczyć na to, że ten ktoś mu ręke poda?
owcazogorkowca
2014-03-04 09:48:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie pojmują właśnie chamy. Twój brat BLIŹNIAK ginie w wypadku samochodowym. Identyfikujesz jego zmasakrowane zwłoki a potem słyszysz jak Twój sąsiad rży na klatce tak żebyś usłyszał "Zadzwoń do brata!". Pytanie jest proste. Jesteś P...ZDĄ i codziennie mu się kłaniasz czy jak mężczyzna ( a nie PEDAŁ) prawym sierpowym pozbawiasz go jedynek? Zobacz ile klasy wykazał Kaczyński nie chlaszcząc go jak taniej dziwki, którą zresztą jest, po mordzie. ODPOWIEDZ NA TO PYTANIE:]
betta8
2014-03-03 02:16:18
Ocena: 11(glosow:25)-+
Popieram Kaczynskiego !!! nie wyobrazam sobie zeby ktoś mnie obrazal przez kupę lat !! i trzeba pamiętać ze słowa są gorsze od sztyletu ! i takiej osobie mam podać rękę .. to by oznaczało zgodę i wybaczenie !!! NIGDY !!! ja bym jeszcze splunęla !! wniosek jaki ?? Kaczyński zachował nadzwyczaj prawidłowo !!!
grzegorz197308
2014-03-03 08:34:56
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
owcazogorkowca
2014-03-03 09:44:59
Ocena: 8(glosow:18)-+
A ja Kaczyńskiemu po prostu po ludzku współczuje poniżenia, opluwania i histerycznej nienawistnej nagonki na niego po śmierci brata. Wszystko było nastawione tylko na jeden efekt. Wykończyć go i usunąć z polityki. Mam tylko szczerą nadzieję, że to całe bolszewickie ścierwo wykatrupi (metodą dowolną) i chętnie będę się temu przyglądał, a nawet nagram aby pokazywać córce za lat naście jak kończą zdrajcy, mordercy, bydło moralne, chamy, k...rwy, złodzieje i to wszystko z jednej ideologii :]
betta8
2014-03-03 16:02:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Grzegorz on nie jest zlodziejem !!gdyby cokolwiek ukradl czy Ty zdajesz sobie sprawę co by się dzialo w mediach ??!!! Jedyne co "złe " to że jest kawalerem ! ale czy na pewno ?? Facet nie mial szczęścia w/g mnie ale dzieki temu że jest sam oddał się całowicie Polsce! w/g mnie jest prawym i honorowym czlowiekiem ! Ilu takich jak Kaczynski mamy w Polsce ?? Gdyby tacy rządzili naszym krajem naprawdę byśmy już Irlandię przeskoczyli ehhhh dużo by bylo pisać .....
maciejos78
2014-03-02 22:50:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zbysiula154
2014-03-02 22:49:45
Ocena: 18(glosow:28)-+
Nie jestem zwolennikiem żadnego na zdjęciu, ale ten Jarek ma przebłyski mądrości belekomu się ręki nie podaje i to się chwali.
profalok
2014-03-02 22:46:27
Ocena: 19(glosow:25)-+
nie przepadam za JK, ale z tego co mi wiadomo Palikot był na tyle bezczelny ze po śmierci brata JK używał tekstów typu " jak Panu Jarosławowi nie pasuje to niech sobie do brata zadzwoni" mówił to z ironicznym śmiechem.
To Palikot wyszedł na idiotę w tej sytuacji, jak wszyscy Ci którzy na niego głosowali po hasłach" sadzić palić zalegalizować" czy jakoś tak
zbysiula154
2014-03-02 23:04:55
Ocena: 9(glosow:11)-+
Może podejrzał jak Palgłup Bęgoskiemu w kiblu rów goli, albo jaja w stringi upycha i nie chciał.
jasiufasola
2014-03-03 11:09:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co do wychowania to poznaj najpierw jego zasady. Od kiedy to młodszy pierwszy wyciąga rękę do przywitania ze starszym?
donmateo24
2014-03-02 22:45:49
Ocena: 20(glosow:24)-+
I SŁUSZNIE K*RWA PAJACOWI NIE PODAŁ !!! Nie jestem za PIS ale temu frajerowi pokazał gdzie jego miejsce
dzieci_proboszcza
2014-03-02 22:03:20
Ocena: -17(glosow:27)-+
Kaczynski to pala wyglada mi na pedala
jurek1102
2014-03-02 22:08:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
:):):) A masz na to świadków? :):):)
jurek1102
2014-03-02 22:31:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wiesz klonie że czasem to jesteś fajniejszy niż oryginał :)
owcazogorkowca
2014-03-04 09:53:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
dedede69 - SZACUNEK FACET, WIELKI SZACUNEK! Jureczek to zwykły śmieć i prymityw i zawsze taki był. Jeszcze przyjdzie czas że będzie żebrał o księdza zdychając na raka albo o szklankę wody :) Spokojna głowa. Sprawiedliwość ma to do siebie, że choć często się spóźnia- ZAWSZE PRZYBYWA :]
zbysiula154
2014-03-02 22:58:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tylko wariat, lub naćpany może chodzić cały czas uśmiechnięty po ulicy i jeszcze powiedz mi w którym to kraju tak chodzą roześmiani. A gdybyśmy byli zawistni zazdrośni i mściwi to nasi sąsiedzi, wrogowie bali by się nas i szanowali, a tak to się tylko śmieją.
soulraver1984
2014-03-02 21:28:06
Ocena: 4(glosow:20)-+
a co , może miał podawać tym pedałom i lewakom w tle . Brawo Jarek tak trzymaj
zbysiula154
2014-03-02 23:01:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest, ale gdzieś tam w tym jego mały głupim rozumku są przebłyski prawicowego myślenia.
ptysiek44_4
2014-03-02 21:10:53
Ocena: 1(glosow:9)-+
Pomyśl zanim coś napiszesz
C2ShadowMan
2014-03-02 20:57:09
Ocena: 13(glosow:25)-+
i to pokazuje, że Kaczyński ma honor i jest pamiętliwy. Nie to co inni, że za garść szekli zmieniają swoje poglądy.
polska_kurwa1998
2014-03-02 20:47:32
Ocena: -6(glosow:14)-+
należe do PISonators , ale zachowanie Kaczorka kontrowesyjne.
marmly7403
2014-03-02 20:47:31
Ocena: 9(glosow:21)-+
a masz troche pojecia o tym co piszesz? Ogladasz wiadomosci? Co Palikot mówił o jego tragicznie zmarłym bracie? Zanim zaczniesz uczyc kultury doinformuj się.
zbysiula154
2014-03-02 23:11:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
To jest fakt, gdyby ktoś o członku waszej rodziny tak gadał zachowalibyście się dokładnie tak samo chyba, że za grosz honoru nie nacie jak Palikot.
soulraver1984
2014-03-02 20:42:58
Ocena: 7(glosow:11)-+
i bardzo dobrze zrobił
pajakpajak
2014-03-02 20:34:34
Ocena: 18(glosow:38)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zgredzik79
2014-03-02 19:54:08
Ocena: 1(glosow:15)-+
Tej gnidzie się ręki nie podaje- proste.
jedziemmalina
2014-03-02 19:49:59
Ocena: 19(glosow:35)-+
A co jeśli wcześniej Palikot tą rękę wsadzał w majtki Grodzkiej albo trzepnął biedroniowi. też bym mu nie podał, spedalonemu lewakowi.
Beatmaker24
2014-03-02 19:46:02
Ocena: 7(glosow:7)-+
My tu o tym pier.limy,a oni tam kradną i kombinują;/
Umarov
2014-03-02 19:45:13
Ocena: -11(glosow:37)-+
W naszej kulturze podanie ręki na powitanie świadczy o dobrym wychowaniu i manierach wyniesionych z domu. Rękę wypada podać nawet tej osobie, której nie obdarzamy zbytnim szacunkiem, brak tego gestu oznacza brak klasy, pokazanie, że jest się g-nem. Zachowanie Kaczyńskiego przypomina mi zachowanie chłopów w średniowieczu gdy po wejściu do karczmy nie potrafili powiedzieć nawet prostego "witajcie". Ani me, ani be, ani kukuryku. I tak właśnie chłopi byli traktowani, jak g-wno.
maciejos78
2014-03-02 23:04:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Umarov
2014-03-02 23:05:07
Ocena: -3(glosow:5)-+
@Stuvi: Jeżeli wiem, że będę musiał podać rękę człowiekowi, który życzył mi śmierci po prostu unikam spotkania z nim. Proste.
@davidstar i kuboll1: W takim przypadku uczyniłbym wszystko, żeby uniknąć z nim kontaktu, względnie nie dopuścił do tego, żeby dożył rozprawy. Krótka piłka. Tak apropos, porównanie Millera czy Palikota do Trynkiewicza to spore przegięcie z twojej strony davidstar.
globus0024
2014-03-02 19:29:25
Ocena: 10(glosow:18)-+
Palikot mógł chwilę wcześniej zajmować się Grodzką więc podanie mu ręki byłoby ryzykowne
marcinko83
2014-03-02 19:25:31
Ocena: 9(glosow:11)-+
i dobrze
C2ShadowMan
2014-03-02 19:23:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
tragedia. Idź się pochlastać.
universal1988
2014-03-02 19:05:40
Ocena: 15(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Crystaldragon
2014-03-02 18:53:22
Ocena: 17(glosow:31)-+
ręki palikotowi tylko nie podał bo on drwił i śmial się ze śmierci jego brata
FuckAtheist
2014-03-02 18:38:42
Ocena: 10(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2014-03-02 18:33:56
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wiejskisplaw
2014-03-02 18:30:09
Ocena: 13(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora
wiejskisplaw
2014-03-02 18:31:31
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jacek.jacek
2014-03-02 18:35:20
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bystry_kaziu
2014-03-02 18:27:39
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Beatmaker24
2014-03-02 18:09:10
Ocena: 11(glosow:15)-+
bo grzebal w odbycie Bęgowskiemu(czy jak mu tam),nie dziwie sie.
jurek1102
2014-03-02 17:34:39
Ocena: -8(glosow:12)-+
Dawno nie czytałem tak mądrego twojego komentarza davidzie :)
diabelek71
2014-03-02 17:23:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2014-03-02 17:26:43
Ocena: -5(glosow:15)-+
Pewnie jak byś wyciągnął penisa to Omenka by musiała okulary założyć by go zobaczyć :)
cezarmilan
2014-03-02 17:34:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zwyczajnie prostackie
aneta.buziaczek
2014-03-02 19:24:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
diabelek71
2014-03-02 17:19:13
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
mlw1488
2014-03-02 17:15:14
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jurek, Ty bys podal reke osobie, ktora publicznie obraza Ciebie i tragicznie zmarłego brata? Szefa partii, ktorej posel krzyczal podczas obrad "zadzwon do Lecha"? Palikot nie dorosl nawet do tak sku*wialej i wiesniackiej klasy politycznej jaka mamy w Polsce.
CalliforniaGirl
2014-03-02 17:20:44
Ocena: -2(glosow:12)-+
Mimo wszystko wyciągnął pierwszy rękę co uważam za duży gest. A strzelanie fochów pokazuje komu słowa z butów wychodzi.
Poza tym nie rozpowiadaj rzeczy nie mających miejsca. Palikot jawnie obraził Kaczyńskiego ale nigdy nie zrobił tego jego zmarłemu bratu. Nie byłby już w żadnej partii.
CalliforniaGirl
2014-03-02 17:13:37
Ocena: -3(glosow:7)-+
Chęci Kaczyńskiego i jego postawa względem podjętych na Ukrainie działań przez ludobójcę Putina zrobiły na mnie wrażenie. Jednak, gdy mówimy o pokoju, trzymajmy się tego Panie Kaczyński.
antyciapaty
2014-03-02 16:48:54
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
lucy123
2014-03-02 16:50:59
Ocena: -4(glosow:14)-+
Podanie ręki jest symbolem kultury i mądrości. Palikot zachował się jak dupek ale jeśli ktoś wyciąga do Ciebie rękę a Ty nie podajesz swojej to jesteś większym dupkiem. Politycy powinni się kierować tylko dobrem narodu a nie osobistymi potyczkami. Mądry człowiek umie wybaczać, uparty ciągnie to w nieskończoność aby na siłę pokazać jaki ten drugi jest zły i jak strasznie skrzywdził. A wszyscy jesteśmy tylko ludzmi i gadamy głupoty.
lucy123
2014-03-02 17:03:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mi się wydaję, że mimo tego co zrobił Palikot powinien podać mu rękę, aby pokazać że jest mądrzejszy. Tym bardziej, że jest osobą wierzącą silnie związaną z kościołem i powinien wiedzieć , że należy wybaczać. Zwłaszcza kiedy ktoś wyciąga do Ciebie rękę. Ale widać, zaślepienie i nienawiść jest silniejsza od dobrych wartości. Takie moje zdanie.
lucy123
2014-03-02 17:08:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
No więc jak na facetów przystało powinni dać sobie po mordzie a potem podać ręce. Tak robią prawdziwi faceci. Poza tym to są osoby publiczne, gdyby na przykład sojusz Palikota i Kaczyńskiego byłby mega dobry dla naszego kraju i Kaczyński by go odrzucił naszym kosztem tylko przez powódki osobiste, to też było by dobrze? Hipotetycznie oczywiście. To przykre że tak mało wiesz o wybaczaniu..
lucy123
2014-03-02 17:19:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Papież wybaczył facetowi który chiał go zabić, czy to znaczy że był głupi? Nie. Ja bym wybaczyła wszystko. Ale tylko raz. Czułabym się lepsza od takiego Palikota, który jest dnem totalnym i chyba najgorszym politykiem jakiego mamy. Ale wolę wybaczyc, niz całe życie żyć z nienawiścią. Dla siebie samej to zrobić. Ale jestem tylko kobietą i myślę inaczej niż faceci.
jurek1102
2014-03-02 17:21:14
Ocena: -6(glosow:8)-+
I tu ja się zgadzam z lucyną. W obliczu spraw tak wysokiej wagi prywatne sympatie czy antypatie powinno się odłożyć na bok.
dedede66
2014-03-02 17:29:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, a moim zdaniem nie. Przydaly by sie jakies slowa. Pokazanie, ze zaluje sie takich slow. Najpierw sie drze: "Zadzwon do Lecha", apotem reke wyciaga? Nie mozna podac komus reki za takie slowa i brak okazania za nie jakiejkolwiek skruchy. NIE MOZNA.
RuterFull
2014-03-02 18:01:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
lucy123 Nie porównujmy tych jegomości do papieża, już to ten co strzelał przeprosił i wyraził "skruchę" a palitrawa jest chwiejny jak chorągiewka na wietrze (ustawia się tak jak mu wygodniej) a takich się trzyma na dystans. Davidstar pokrótce nakreślił Ci jEGO przeszłość. Wybaczyć można "ale tylko raz" ale nie dotyczy to tz. chorągiewek...
Buahahahah
2014-03-02 18:15:35
Ocena: -6(glosow:8)-+
Lech był KARTOFLEM
SuperGL
2014-03-02 19:00:10
Ocena: 7(glosow:7)-+
lucy, dla lepszego ubzdurania sobie że mimo wszystko powinien podać idiocie rękę mylisz przeprosiny z przywitaniem. Czy jakby się przywitali to już byłaby zgoda? Bo poczucia winy i bez poczucia wybaczenia? Palikot powinien swoje antypatie od zawsze chowac dla siebie a nie tylko dziś czy wczoraj. To jego najemnik ośmieszał ludzi pod krzyżem, to jego ludzie ośmieszają Kaczyńskiego, to oni robią parodie ze śmierci najważniejszych ludzi. Kaczyński zachował się najbardziej prawidłowo jak tylko mógł. Pokojowo nie podał ręki. Drugi za te krzywdy jak już ktoś mówił zwyczajnie by mu przypierdzielił.
lucy123
2014-03-02 20:19:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale po co naskakujecie. Ja tylko uważam że mimo wszystko ręke powinien podac, pokazać że jest ponad to. Nie twierdzę że zrobił źle tego nie robiąc, tylko że dla samego siebie powinien to zrobić. Nie chciałam porównywać do papieża, tylko chciałam przekazać że osoby tak wierzące powinny być ponad takich debili jak Palikot. Ja bym miała głeboko w dupie słowa które mówiłby do mnie taki Palikot, współczułabym mu chamstwa i głupoty, ta rękę to bym nawet z litości podała.
jurek1102
2014-03-02 16:36:11
Ocena: -9(glosow:19)-+
Ale Kaczyński jest zakompleksionym chamem i jemu widać wypada.
jurek1102
2014-03-02 17:33:37
Ocena: -9(glosow:9)-+
No ja bym też nie podał... Chyba że bym był politykiem.
leworeczny
2014-03-02 20:14:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
pomysl co mogl robic J.K pewnie sie trzepal bo nawet nie ma gdzie zamoczyc
markopolo4747
2014-03-02 15:36:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
TheTerminator
2014-03-02 15:29:00
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0