lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.03.2014, 21:48:39   przez: gerywwo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 366  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jacp
2014-03-16 19:19:42
Ocena: 45(glosow:55)-+
Macie pojęcie o czym Wy mówicie, i jak to wygląda z punktu widzenia sprzedawcy? 1) To nie sprzedawca wymyśla że psy, koty i inne kozy nie wolno wprowadzać do np:baru, sklepu. Jak ktoś chce to jazda do kozoje*ców. 2) Włazi baba z psem, a za nią baba z sanepidu i 1:0 dla sanepidu.(czy Was też tak ktoś stresuje w pracy i za byle co wystawia mandat na parę setek) 3)Co zrobić z obszczanym regałem i produktami na nim i kto ma za to zapłacić, ewentualnie kto ma pilnować klienta z psem, lub psa z klientem. 4)Czy ktoś idzie do marketu z psem? To po chu*a włazić z nim do sklepu?

kompa222
2014-05-01 02:59:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a jak policjant wbija to tak samo

dzikiew
2014-03-26 21:45:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nobel za odkrycie roku

metiu6
2014-03-17 19:17:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
jacp No czytałem te pytanie nr.25 , a ty czytałeś !? Jest napisane że właściciel sklepu może narzucić klientom własne warunki (przykładowo: zakaz wprowadzania czy wnoszenia psa do obiektu, czy też zakaz wchodzenia z lodami do sklepu . No i gdzie tu nakaz sanepidu powiedz mi !?

jacp
2014-03-17 19:34:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
W treści Ustawy.Przeczytaj ze zrozumieniem całość. Czy sklep jest przystosowany do wprowadzania psów? Czy jakikolwiek spożywczy ma papier że jest przystosowany? Dlatego aby spełnić warunki sanitarne, psów wprowadzać nie wolno.

jacp
2014-03-17 19:06:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Uwaga metiu6 i inni proszę nie jarać się bełkotem pana rzecznika sanepidu, tylko wygooglać "sanepid najczęściej zadawane pytania" pytanie 25. Jest to oficjalna strona sanepidu. Przypominam że każdy człowiek ma prawo wejść do sklepu. Pies, tylko przewodnik osoby niewidzącej, lub na służbie. Dla wiadomości sklepikarzy, kartka powinna być podpisana nr ustawy i rozporządzenia aby miała moc prawną, tak to wygląda jak samowola ekspedientki.

metiu6
2014-03-17 18:36:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
jacp Piszesz co zrobić z obszczanym regałem przez psa , a co zrobić jak klientka wali kloca w sklepie , gość szcza na regał a inny wali pawia po regałach( Pełno takich filmów na you tube ) to ci nie przeszkadza !? Wiesz każdy dobrze ułożony pies nie zrobi tego w pomieszczeniu , i każdy wychowany człowiek nie zrobi takich rzeczy o których piszę wyżej !

metiu6
2014-03-17 18:17:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
jacp Także nie zwalaj to na sanepid bo sanepid nic do tego nie ma nie wprowadzaj ludzi w błąd że nie można wprowadzać psa do restauracji bo można tak jak pisze w artykule to u nas tak się utarło że właściciel lokalu ma takie swoje widzi mi się !

metiu6
2014-03-17 18:06:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Do tych co tak się podniecają że to sanepid zabrania wchodzenia z psem do sklepu to niech trochę poczytają na ten temat , niech sobie wpiszą w wyszukiwarkę "Rozmowa: Co ma sanepid do psa w restauracji ~ Podróże z psem "

arczibaldinio
2014-03-17 12:01:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
kiedyś pracowałem w ochronie na sklepie jakiś rok i pamiętam właśnie taką sytuacje :) Pewna paniusia ( blondynka - przypadek? ) chciała wejść z psem na rękach, jak jej zwróciłem uwagę że nie może to stwierdziła że na rekach go ma a to już wolno... a potem coraz bardziej się bulwersowała itp... aż miałem ochotę ją pierdzielnąć...

babicz
2014-03-17 11:37:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja wnoszę psa na ramieniu i udaję, że to papuga.

dryga4ever
2014-03-17 08:50:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
prowadzę kilka małych osiedlowych sklepików.Ludzie na większe zakupy jadą do marketu i nie biorą psa ale po zakupy pierwszego kontaktu schodząc z psem na kupkę, wskoczą do mnie po bułeczki czy fajki. Porobiłem przed sklepami takie barierki żeby mogli sobie przywiązać pupila żeby poczekał pod sklepem. Szkoda tylko że pod koniec dnia mam pod sklepami ze sto gówien bez właściciela:) co do obszczanych regałów to nie wiem ale pod sklepami(oczywiście nie moimi) często stoją kosze po pieczywie i czekają na piekarza, te to są dopiero obszczane. Mam nadzieje że w piekarni je dokładnie myją.Wydaje mi s

rzyletka
2014-03-17 07:56:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
...bo jest. I każdy powinien to wiedzieć, trochę kultury. Poza tym w pełni zgadzam się z jacp, ludzie jakoś tak yorka jak psa nie traktują, no ale z kotem się do sklepu nie chodzi. Ja za swoim nie chodzę.

szulcik
2014-03-17 07:27:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak najbardziej popieram ów napis na kartce.

leviticus_1
2014-03-17 06:24:52
Ocena: 5(glosow:9)-+
100 procent popieram. Uwielbiam psy ale pies ma swoje miejsce i na pewno nie jest to sklep. Tymczasem damulki ze swoimi imitacjami psów typu York i Chihuahua myślą,że jak wezmą je na ręce to im wszystko wolno. Się kiedyś wkurzę to wezmę mojego Kaukaza i też pójdę do bistro w Tesco

malgolina
2014-03-17 10:56:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tylko weź go na ręce, albo włóż do torby dla psów, wtedy może Cię z nim nie wygonią ;D

qwad14
2014-03-16 23:35:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Proste i logiczne, ale pewnie nie każdy to wie

jacp
2014-03-16 22:48:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
W całym cywilizowanym świecie, cywil ( nie mylić z psem Cywilem) prowadząc, niosąc, ciągnąc zwierzę ma ograniczony dostęp do szpitali, sklepów, urzędów itp.Jedyny wyjątek to osoba niewidoma z psem przewodnikiem. U nas wzrok ludzie mają wybiórczy dlatego info na pół drzwi.

kom_nata
2014-03-16 20:12:19
Ocena: -4(glosow:4)-+
Sarna, po komentarzu widać, że jak był polski, to latałaś/latałeś po sklepie i wszystko tłuczałaś. Nie rozmnażaj się.

C2ShadowMan
2014-03-16 20:10:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
Czasem pies jest czyściejszy od człowieka

mingus33
2014-03-16 19:53:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
tu raczej nie chodzi o zarazki i "żyjątka" tylko o odchody i szczanie dla zaznaczenia rewiru. lubie psy, ale w spożywczaku nie chciałbym ich widzieć.

jacp
2014-03-16 20:15:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie tylko. Małe pieski są zajadłe, a trzymane na rękach, pyski mają na wysokości twarzy dzieci czy kobiet. Czy wszystkie mają kagańce? Idąc ulicą Ty widzisz psa on Ciebie, nie ma zaskoczenia, stojąc np. w kolejce można zostać ugryzionym a co najmniej wystraszonym. I co powie taka osoba: Jaki ładny piesek. czy: Co robi w tym obsranym sklepie ten jeb*ny pies ?

klusheknsk
2014-03-16 19:43:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
A czym ma być? piesełem?

jacp
2014-03-16 19:19:42
Ocena: 45(glosow:55)-+
Macie pojęcie o czym Wy mówicie, i jak to wygląda z punktu widzenia sprzedawcy? 1) To nie sprzedawca wymyśla że psy, koty i inne kozy nie wolno wprowadzać do np:baru, sklepu. Jak ktoś chce to jazda do kozoje*ców. 2) Włazi baba z psem, a za nią baba z sanepidu i 1:0 dla sanepidu.(czy Was też tak ktoś stresuje w pracy i za byle co wystawia mandat na parę setek) 3)Co zrobić z obszczanym regałem i produktami na nim i kto ma za to zapłacić, ewentualnie kto ma pilnować klienta z psem, lub psa z klientem. 4)Czy ktoś idzie do marketu z psem? To po chu*a włazić z nim do sklepu?

manamanam
2014-03-16 21:00:19
Ocena: -8(glosow:14)-+
A widziałeś kiedyś psa, który zejszczał się na rękach właściciela? Bo ja nie. Rozumiem, że może się coś nie podobać, ale jako argument dawaj przykłady realistyczne, a nie pie*dolenie głupot.

jacp
2014-03-16 21:11:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
manamanam w kilku linijkach wszystkiego nie napiszę, o na rękach przeczytaj odpowiedź dla mingus33. Czy wystarczająco realistyczne ?

vert0
2014-03-17 04:22:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vert0
2014-03-17 04:27:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacp
2014-03-17 14:58:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacp
2014-03-17 14:59:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacp
2014-03-17 17:31:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
moderator - czemu wycinasz linki

jacp
2014-03-17 17:40:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
vert0 - Opowieść rzecznika sanepidu, ubawiła mnie do łez, gościu nie wie o czym gada. Polecam oficjalną stronę sanepidu. Wygoogluj sobie "sanepid najczęściej zadawane pytania" znajdziesz tam wykładnie do ustaw.

metiu6
2014-03-16 18:00:49
Ocena: -4(glosow:6)-+
wieclaw1987 A ty tych żyjątek w sobie nie masz !? Wystarczy że kogoś poczęstujesz grypa i ta osoba tez może umrzeć . To wszystko zależy jak ty dbasz o siebie i jak ktoś dba o swojego psa , nie raz widać że psy są lepiej zadbane jak ludzie !!!

ladyem88
2014-03-16 18:16:49
Ocena: 4(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vendea
2014-03-16 20:02:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie wiem czy wiecie o czym mowa. Tu nie chodzi o kaprysy ekspedientek czy właściciela lokalu ale o zasady, które trzeba przestrzegać. Ja wiem, że to nie klient ani osoba stojąca za ladą będą mieć później problemy z sanepidem. Zupełnie inaczej patrzy się na takie rzeczy, jeśli czujesz się troche odpowiedzialny. Psa po prostu wpuszczac do sklepu nie wolno i mało co taką kontrole obchodzi czy ekspedientka woli pieska w koszyczku czy dziecko zostawione przed sklepem czy na odwrót! Kary płaci właściciel, a nie baba stojąca za ladą.

ladyem88
2014-03-16 21:30:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacp
2014-03-16 22:41:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
ladyem88 - widać na fotce że to spożywczak i mowa o psie na rękach w tym miejscu. Do boxu z psem, kotem, szczurem czy czymkolwiek pozostawionym przed kasami pod opieką ciecia czy ekspedientki ani właściciel sklepu ani baba z sanepidu by się nie przyczepili. Jako szef pochwaliłbym personel za takie rozwiązanie sprawy. A dzikie dzieci świadczą tylko o jeszcze dzikszych rodzicach.

jacp
2014-03-16 23:11:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Vendea - mandat płaci ekspedientka ze swojej pensji, bo nie dopilnowała. Drugi mandat, właściciel bo nie nadzorował.

jacp
2014-03-16 23:58:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
metiu6 - duża część populacji psów jest zadbana, myta, odrobaczana itp ale spora część nie. Ilu właścicieli psów, badało swoje psy na np. obecność pasożytów krwi ? Zwykła piguła na robale tego nie leczy, a ludzie łapią to dość łatwo właśnie od psów. Wystarczy że pies wytarza się po obsranym trawniku, a po powrocie nie umyje się go. Zdrowy człowiek zwalczy to sam, choć nie zawsze.

ladyem88
2014-03-17 06:56:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HarryPortier
2014-03-16 17:46:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
A ja myślałem że będzie kotem :/

freak4life
2014-03-16 17:41:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ochrona! Ochrona!

wieclaw1987
2014-03-15 09:06:34
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak będziesz miał/miała dziecko, to się dowiesz, co oznacza zakaz wprowadzania psów, a dzieci nie, bo czasem rodzic nie ma jak zostawić dziecka w domu, a pies to pies, i jak by nie patrzeć, to ma różne zarazki i żyjątka w sobie, przed którymi on się obroni a człowiek nie, dla tego ryczące dziecko jest lepsze

sarna
2014-03-15 22:25:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
2014-03-15 22:26:50
Ocena: 0(glosow:8)-+
tak ? a to dziwne bo Ci dzieciak prędziej z przedszkola od swoich rówieśników choróbsko przyniesie niż by miał się od pasa czymś zarazić

sarna
2014-03-14 22:02:54
Ocena: -10(glosow:20)-+
a co komu mały piesek szkodzi? i to jeszcze wnoszony na rękach lepiej by nakleili zakaz wprowadzania rozbieganych bachorów które tylko wszystko rozwalają i tłuczą

abyrell
2014-03-16 20:25:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Sam też byłeś rozbiegany bachor! Jestem ciekaw co Twoja matka robiła z tobą jak za PRL musiała w kolejce po mięso stać?! No chyba, że jesteś gimbus i Cię rodzice w samochodzie w foteliku latem zostawiali.

abyrell
2014-03-16 20:31:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
A jak pójdę do sklepu ze szczurem? Co komu mały szczur przeszkadza? Albo z koniem? Przecież to takie piękne zwierzątko! Zwierząt nie wolno wprowadzać do sklepów, tak samo jak należy sprzątać po swoim pupilu gówno czy chodzić z nim na smyczy.

sarna
2014-03-16 20:46:27
Ocena: -4(glosow:4)-+
a od kiedy sarny jedzą mięso? haha,a za czasów PRLu to owszem stała w kolejce ale do paśnika

abyrell
2014-03-16 20:51:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty za to pewnie zostałeś w legowisku a mamusia z pieskiem stała.

abyrell
2014-03-16 20:52:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

abyrell
2014-03-16 20:56:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sarna w avatarze masz jelenia, a nie sarnę. Pewne lwa z tygrysem też mylisz.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Trumpizm.
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Dodano: 30.07.2018, 20:00:43   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 79Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0