Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dedede66
2014-03-16 01:42:26
Ocena: 31(glosow:97)-+
Zal. Minus. Bardzo fajne i ciekawe programy. Szczegolnie MZAN. I ludziom odpowiada, bo aktywnie uczestnicza. Jutro o 12, jak co niedziele, Aniol Panski na jedynce. Papiez Franciszek bedzie sie modlil :)
maphius1986
2014-03-22 03:21:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
rzeczywiście, strasznie często są takie programy. Szkoda, że żadnego nie widać poza niedzielą miedzy 10 a 13. Wierzcie ludzie w takie g*wno a daleko zajdziecie.
gangnam10
2014-03-19 09:43:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czego się tak gimbusy uparliście na tą nagonkę na kościół? Pewnie, że jest tam sporo nieprawidłowości ale wszędzie zdarzają się takie przypadki bo tam też są tylko ludzie. Najgorsze jest to, że pewnie autor tej "wiochy" sam jest katolikiem, był ochrzczony, przystąpił do Komunii i pewnie był lub będzie bierzmowany ale oczywiście anonimowo to jest anty, ale w Boże Narodzenie to choinkę stroi i prezenty zgarnia...
marthen
2014-03-18 20:41:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za 2012 rok w Państwowej Komisji Wyborczej, na konta pięciu największych polskich partii politycznych wpłynęło 140,8 mln zł. Najwięcej zarobili politycy rządzącej Platformy, niewiele mniej koledzy z opozycyjnego PiS.
Szkoda że tego nie dotyczyła informacja. A ile z budżetu samorządowego wydają tego już nikt nie policzy.
Bartoszeg02
2014-03-18 17:15:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
I mają dużą oglądalność i dobrze. Ale o tym ile milionów wydaje się na promowanie pedalstwa oczywiście nie wspomnisz którego nie toleruje lwia część narodu...
Jak zwykle robi się wielki dym o kościół ale np. media milczą w sprawie iluś miliardów które "zniknęły" z budżetu
jurek1102
2014-03-18 17:33:10
Ocena: -6(glosow:8)-+
Wiesz że gdzieś dzwonią tylko nie wiesz w którym kościele. Jakie ci znowu miliardy zniknęły i jakie promowanie pedalstwa? Przecież właśnie najbardziej pedalstwo to TVP promuje.
footooroom
2014-03-18 09:24:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wstawka bez sensu. Wg. treści telewizja powinna rozdać pieniądze biednym i nadawać zegarynkę. Absurd. Z drugiej strony, jak kościół chce być obecny w telewizji, niech sam płaci. Tak jak za reklamę.
kawalrafala
2014-03-17 21:37:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
cebulak666
2014-03-17 21:10:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
ile razy trzeba wam wciskac, ze kosciol nie kradnie
C2ShadowMan
2014-03-17 21:09:54
Ocena: 9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jurek1102
2014-03-17 21:39:13
Ocena: -10(glosow:14)-+
Żydów ma uwierać żydowska wiara?
kawalrafala
2014-03-18 00:05:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
loveconnected
2014-03-17 20:26:23
Ocena: 10(glosow:20)-+
I dobrze - to jeszcze jedyne źródło promocji takich wartości jak rodzina, wsparcie i samodoskonalenie jakie można znaleźć w telewizji. Dobra odskocznia dla chłamowych programów których pełno w komercyjnych telewizjach.
caleanka
2014-03-18 17:25:17
Ocena: -5(glosow:5)-+
@schwabie - masz problem z "pedalstwem", tak czesto o tym piszesz. Czy nie jestes pewien wlasnej orientacji seksualne?
caleanka
2014-03-18 20:07:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
@schwabie - widze ze postawiles minus. Tak jest zawsze z "ukrytymi" pedziami, krytkuja, wypieraja sie ale korci Was. Osobiscie walilem panienki od 15 roku zycia i nigdy nie zastanawialem sie nad czyms innym. Nigdy mnie nie obchodzily inne "warianty" seksualne.
Ty jestes jednak napalony, dlatego tak nienawidzisz siebie i krytykujesz innych.
UKRYTE PEDZIE ZAWSZE NIENAWIDZA, zeby ukryc wlasne pocigi.
krebson
2014-03-17 19:38:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
zgadzam się w pełni z opinią "dedede66" i za nią plusik.Wstawia ktoś to wszystko nadając na kościół ale pomijając już sam fakt że ktoś go nie na widzi to powiem tylko jeszcze że najpierw jeden pajac z drugim głosuje na złodzieja tuska a później ma pretensje ale tego że cała masa kasy znika w ich kieszeniach i cholera wie gdzie jeszcze to o tym się nie mówi.Żal mi cię autorku tej wstawki.
vector78q
2014-03-17 19:28:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pokażcie mi umowę jaką TVP SA ze mną podpisała to wtedy zapłacę abonament. Telewizja jest spółką akcyjną, nie jest własnością państwową, więc nie mają żadnych praw wyciągać ode mnie pieniędzy za chłam jaki pokazują. Ja już wolę w niedzielę posłuchać papieża przy obiedzie niż oglądać bydło z warshaw shore czy inne nie wiadomo co.
jedziemmalina
2014-03-17 19:14:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Autorze. Lepiej napisz jakie kokosy zarabiają Polsat i TVN za puszczanie reklam, paradokumentów i jednej wielkiej baznadzieji.
caleanka
2014-03-17 18:46:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sadzac po komentarzach, widze ze to nie chodzi o wiare, tylko o propagande i jej kanaly, kiedys propagande komunistyczna, obecnie koscielna. Mowa czesto o starszych ludziach, kiedys zagorzali komunisci a dzisiaj "katole", nie mylic z katolikami.Znam kilku, bylych dyrektorow po studiach z awansu spolecznego, kiedy tylko "komuna" upadla zaczeli przyjmowac i goscic kler zeby dopasowac sie do nowego systemu. Dzisiaj najczesciej bogaci i wierzacy w "nowa wiare". Nic dziwnego ze jej tak bronia.
brumby
2014-03-17 18:43:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
A nie przyszło Ci do główki, iż TVP realizuje misję publiczną i nadaje programy dostosowane do odbiorców, którzy w większością są Katolikami i domagają się takich programów? Zamiast transmisji mszy mieli rozdawać chlebki alkoholikom? Nie po to są. Żenująca nagonka, ale patrząc po nicku - nie dziwi.
polska_kurwa1998
2014-03-17 17:37:20
Ocena: 4(glosow:12)-+
lepiej oglądać msze na tvp niż kłamców na Tusk Vision Network
caleanka
2014-03-17 18:34:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
Alleluja!
polska_kurwa1998
2014-03-18 13:06:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
odstaw wormsy ziomek, a przynajmniej święty granat
caleanka
2014-03-17 17:35:18
Ocena: -7(glosow:11)-+
Jako humanista, respektuje wszystkich ludzi i ich wyznania. Natomiast jestem przeciwny, narzucaniu wszelkiego rodzaju religji innym o innych wyznaniach lub braku jakichkolwiek wyznan. Wszyscy ludzie maja taka sama wartosc bez wzgledu na religie, kolor skory lub orientacjie seksualna. Tego rodzaju roznice prowadza tylko do konfliktow i wojen. Podobno BOG jest jeden i kocha wszystkich, czy jak katolicy?
caleanka
2014-03-17 16:34:58
Ocena: -5(glosow:7)-+
Uwazam ze telewizja publiczna powinna byc neutralna religijnie (podobnie jak w wiekszosci innych krajow europejskich). Albo wszystkie religie ani zadna. Jest Tv Trwam dla zainteresowanych.
caleanka
2014-03-17 16:36:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Errata: "albo".
caleanka
2014-03-17 20:26:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ja napisalem ze powinna byc, jaka jest widac po komentarzach. W innych krajach Europy jest.
caleanka
2014-03-17 20:34:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
@monster - Pewnie pamietasz prezentatorke tv w Norwegji. Zabronino je nosic naszyjnik z symbolem katolickim, to nazywam neutralnoscia religina w publicznej TV.
monster0
2014-03-17 21:34:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
@caleanka, tak pamiętam, ale chyba ten naszyjnik nie został zdjęty ponieważ program chciał być neutralny. Wydaje mi się, że muslimy musiały się poskarżyć. Ale zauważ też, że dla muzułmanów to nadal nie jest neutralnie bo dla nich babka powinna siedzieć w burce. Także neutralność zależy przede wszystkim od kultury (środowiska) w jakiej pracujemy.
caleanka
2014-03-18 17:20:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
@monster - wlasnie dlatego zostala zdjeta i zadne inne symbole religijne nie maja miejsca. Podobnie jest w publicznej Szwedzkiej TV.
@szulciku - napisz w google slowo "neutralny" i napisz "dyskryminacja", bedziesz madrzejszy.
zbysiula154
2014-03-17 15:51:07
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie lepiej słuchać femikretynki jak o ideologi gender wkoło pieprzą. Poza tym większość w tym kraju to katolicy więc o co chodzi, a jak nie pasuje to przełączyć proszę na TVhieN tam Ewa Drzyzga może znowu pedałów do programu na spraszała to można sobie pooglądać jak dziadostwo się wypowiada o swoim pierwszym razie czy coś w tym stylu.
Samsara
2014-03-17 16:33:24
Ocena: -4(glosow:8)-+
Tylko że TVN jest prywatny i nie wyciąga kasy z Twojej kieszeni pod postacią abonamentu. No tak... nie wiedziałeś.... jak zresztą większość krzykaczy tutaj. A propos większości - skoro większość to katolicy więc niech katolicy sobie utrzymują tę telewizję skoro im pasuje, ja nie mam ochoty utrzymywać, ba, dla mnie może nie być w ogóle TV publicznej.
NoZastanowSie
2014-03-17 19:33:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
samsara, masz jakies limitowane rozumowanie.... czemu z podatkow mojej babci idzie na drogi, jesli ona nie jezdzi samochodem? czemu idzie na szkoly jesli sie nie uczy?
zbysiula154
2014-03-17 21:10:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
To znaczy żeby była jasność też uważam, że TVP powinna mieć sygnał kodowany i ten co chce oglądać kupuje dekoder i sobie za to płaci, albo nie ogląda i tyle. Ja też nie chce płacić telewizji propagandowej pokazujący jeden punkt widzenia.
saviola1
2014-03-17 15:32:03
Ocena: 7(glosow:11)-+
tak dla wiadomości autora absurdu który jak widać jest mało ogarnięty to jest telewizja publiczna... skoro nie ogarniasz tego terminu to się nie wypowiadaj i nie głoś swojego światopoglądu. Polskie społeczeństwo to katolicy, w większości starsi ludzie i mają prawo oglądać na TVP programy religijne bo i dlaczego nie? Nikt nie ma prawa tego zabronić. Żal Ci dupę ściska że dajmy na to w niedzielę w południe puszcza przekaz modlitwy "Anioł Pański" czy to krótkie błogosławieństwo? A może te 30 sekund pozdrowienia w naszym języku? Przeszkadza Ci to?
ChwalaSzatanowi
2014-03-17 16:24:24
Ocena: -4(glosow:8)-+
Tak.
Samsara
2014-03-17 16:35:38
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jak chodziłem do szkoły to musiałem bawić się jak większość, słuchać muzyki jak większość, ubierać się jak większość i wyznawać wartości jak większość. Na szczęście w dorosłym życiu każdy może sam siebie określić. Mówiąc wprost, nie ma czegoś uniwersalnego dla wszystkich i jeśli większość chce decydować, to niech mniejszość zostanie zwolniona z obowiązku płacenia za fanaberie większości. Proste? Zrozumiałe?
nasciturus
2014-03-17 13:43:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
nasciturus
2014-03-17 13:40:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Laudanum
2014-03-17 13:31:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
A na ch..j nam tv? Ja nie mam i nie oglądam i jest mi z tym dobrze. Wypierdolic telewizor przez okno i każdy zobaczy że niczego nie tracąc, duzo zyska. Chciałabym zobaczyć co w takiej sytuacji zrobią wszyscy ciule z tv, którzy biorą duża kasę za mówienie kłamstw i otępienie ludzi. Gdzie pójdą do roboty?
Elfuello
2014-03-17 13:20:43
Ocena: -9(glosow:9)-+
Czysta hipokryzja na każdym kroku ze strony kościoła. Nie mówię, by bezdomnym dawać kasę, bo sami (jestem na czasie, bo robiłem akurat dokument) w większości na własne życzenie doprowadzili do tego stanu. ALE! Dzieci natomiast są niewinne, jeszcze nie mogą wziąć spraw w swoje ręce i co? Lepiej duchownym auta drogie, wieeeelkie kościoły, które trzeba nagrzewać ze zbiórki itd. itp. - problem oddać większość tym dzieciom, a nie na afisz? Sami głoszą, by dzielić się, nie żyć w ubóstwie....czym kościół się podzielił poza braniem i głoszeniem słowa bez poparcia czynem?! Tyle kasy leci w błoto...ehhh
NoZastanowSie
2014-03-17 13:12:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
Jest to nadawane, bo ludzie to ogladaja. Prawda jest taka, ze osoby przed telewizorami, szczegolnie za dnia, to osoby chore lub w podeszlym wieku, nie mozna byc egoistami i podtrzymywac, ze jesli nas to nie interesuje, to inni tez nie powinni ogladac. Reszta spoleczenstwa jest zabiegana praca, szkola a w piatek i sobote zalewanie paly. Czy gdyby te nadawane programy byly o modzie, to zmniejszyloby to liczbe glodnych? Gdyby tytul brzmial zlikwidujmy tvp i oddajmy kase glodnym to jestem +, ale nie znecajmy sie nad naszymi staruszkami i jesli juz tvp musi istniec, to oni maja prawo i pierwszenstw
GotoToiletXD
2014-03-17 12:54:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Z czego 2/3 przeznaczone dla prezesów :)
Don_Chesus
2014-03-17 12:43:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
NoZastanowSie
2014-03-17 13:17:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
no wlasnie, nie ogladasz, wiec co ci zmienia jakie programy nadaje? Osobom starszym, ktorym z zycia czetso zostaje tylko to, zmieniloby wiele. Troche empatii i wyrozumialosci.
szczeraszczena
2014-03-17 11:59:23
Ocena: 9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
markopolo4747
2014-03-17 11:45:17
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szczeraszczena
2014-03-17 12:00:44
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
bleblezuza
2014-03-17 10:51:14
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
caleanka
2014-03-17 11:26:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Masz racje, zawsze gdzies maja gorzej.
Bolec1980
2014-03-17 10:42:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
Do tego kilka razy więcej na utrzymanie beznadziei w stylu: Kraśko (nawet po polsku nie mówi, tylko smarka, charka, zrozumieć nie można), Lisa (zamknięta monada - sam dla siebie doskonały narcyzik), Tadla z Kretem (szkoda klawiatury), Kurzajewski (patrz powyżej - Kraśko), Szaranowicz (nie oglądam skoków w tvp, od kiedy ten d.ebil z alzheimerem komentuje) itd., itp... I taka to misja naszej szmatławej publicznej.
jacek.jacek
2014-03-17 10:24:23
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Podlasiak1977
2014-03-16 14:18:02
Ocena: 10(glosow:18)-+
napewno wiecej niz kwota z ktora tu nie moze pogodzic sie jureczek
Podlasiak1977
2014-03-16 12:20:22
Ocena: 9(glosow:15)-+
ciekawe ile wydaje sie na odpicowanie cmetarzy czy pomnikow "wyzwolicielskiej armi czerwonej" gdzie mogily naszych chlopakow i dziewczat z czasow 2 wojny stoja zaniedbane i tylko ci zli kibole za swoje wlasne pieniadze doprowadzaja to jakos do porzadku.a tu jakis pedalek martwi sie ze tvp wydala tyle kasy na swoja ramowke.zobacz ile wydaje sie na promocje gender i homo.bo pewnie ludziom to potrzebne
NoZastanowSie
2014-03-17 13:39:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
Podlasiak, bo motto Polakow brzmi: cudze lepsze, zasluguje bardziej na szacunek. No wiesz, gender, homo, to od razu tak swiatowo brzmi, a nie tak obciachowo po polsku. Parady jak w Berlinie, wiara jak w Pakistanie, homo rodzina jak z Ameryki. Polska dazy do tego, zeby nic z niej nie bylo polskie, taki antypatriotyzm.
Podlasiak1977
2014-03-17 18:39:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
a zaczeli od niszczenia naszego przemyslu.......
pajakpajak
2014-03-16 12:07:03
Ocena: 12(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2014-03-17 12:13:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
"Spośród wszystkich państw Unii Europejskiej Polska otrzymała największą kwotę funduszy. Wartość środków przekazanych przez Komisję (zaliczek i refundacji) wynosi prawie 16,5 mld euro. "
pajakpajak
2014-03-17 23:49:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
caleanka
2014-03-18 12:29:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Napisales: " miliardami haraczu płaconego Brukseli na który składamy się wszyscy", dlatego zacytowalem urzedowe dane, ile dostajecie.
antyciapaty
2014-03-16 11:43:37
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Untraceable
2014-03-16 10:19:01
Ocena: 7(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Antek999
2014-03-16 02:25:17
Ocena: 5(glosow:19)-+
Raz w roku TVP daje Owsiakowi 11 godzin czasu antenowego plus obsługę techniczną w nastu ośrodkach telewizyjnych. Jest to dużo więcej warte niż 10 mln złotych. Zanim zacznie się pyskówka "lepiej Owsiakowi niż klerowi" to powiem: lepiej NIKOMU. Ani Owsiakowi ani klerowi. TVP już dawno powinni zaorać zamiast utrzymywać tę żenadę z pieniędzy podatników.
jacek.jacek
2014-03-17 10:28:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2014-03-16 09:19:57
Ocena: -8(glosow:14)-+
Już nie mogę doczekać się 12stej :)
jurek1102
2014-03-16 20:30:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
Które pieski?
karolfranc
2014-03-16 01:19:05
Ocena: 10(glosow:18)-+
Jak sie bedziesz biedaku musial klaniac jak w islamie do samej ziemi to jeszcze zaplaczesz za tymi czarnymi...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0