lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.03.2014, 15:20:46   przez: BART33K_PL
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 383  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(249)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
2014-03-21 19:23:56
Ocena: 75(glosow:139)-+
Tak długo jak długo robią to wszystko w swoich 4 ścianach, słowa nie powiem. Ale jak będą to propagować jako 'normę', łby o bruk rozp*erdolę.

roteor
2014-04-06 18:14:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
dlaczego serwis YouTube nie zablokuje takiego filmiku... ?!

wirus0666
2014-03-24 11:07:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na wstępie widać "tematykę". Jak Ci się to nie podoba, to po cholerę sam oglądasz i jeszcze dajesz do oceny innym???

Mskowal16
2014-03-24 03:11:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Polaczki hahaha....my, geje opętamy wasz pseudoświat! hahaha

kakaoo1
2014-03-23 22:45:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie przy kolacji Stasiek,nie przy kolacji. A co do opisu "zanim złoży jaja" wydaje mi się,że ta obawa jest zbędna:)

MagdalenaBiblijna
2014-03-23 20:46:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jak dla mnie są na serio słodcy. I widać, że się kochają.

kermitttt
2014-03-23 16:48:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak normalny człowiek może twierdzić, że pederaści to normalni ludzie?!

iva_h
2014-03-23 12:37:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
niech nas jeszcze kurwisima dzieci ucza robic!

PawelJarosz89
2014-03-23 00:13:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
rzygam !!!

dobry281
2014-03-22 23:23:47
Ocena: -3(glosow:5)-+
BART33K_PL to raczej jaj nie złoży bo jak przecież to cwele

przmil87
2014-03-22 22:45:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Psiapsiolek
2014-03-22 15:31:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kyun
2014-03-22 13:51:09
Ocena: 7(glosow:29)-+
Jak dla mnie to wstawianie filmików, na których się całuje jest generalnie wiochą i nie ważne czy to dwóch facetów, dwie laski czy facet i laska, po prostu to jest wkraczanie w ich intymność... a że sami to udostępniają to już inna sprawa. Ale chłopcy generalnie słodcy i fajnie wyglądają razem :3

GMOzabija
2014-03-23 00:07:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
jak to to do pracy czy do wojska pojdzie zlokalizowac zabic zanim zlozy jaja

zulietta
2014-03-22 13:35:00
Ocena: -6(glosow:32)-+
eejjj bez przesady ...troche tolerancji! osobiście popieram to co robiąi kocham ich kanał na youtube......pokazali wszystkim że takie związki mają więcej miłości niż nie jeden związek pary hetero....

szulcik
2014-03-22 16:04:48
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ty ............., ......, ..........., ......... i . ................ ............! ...................... ............ ............., . ........................ ........................ !! w wykropkowane miejsca wstaw wszelkiej masći przymiotniki i rzeczowniki w najgorszym słowa znaczeniu.

mcebury
2014-03-22 16:10:53
Ocena: 7(glosow:13)-+
A co mnie to gówno interesuje jakie wspaniałe związki przepełnione miłością posiadają tego typu "defekty". Tak samo jak gówno mnie interesuje jak jakiś obcy pajac kocha swoją dziewczynę i całuje się z nią przed kamerką.... Po co to pokazywać? Kogo to obchodzi prywatne życie obcych ludzi? To tylko promocja homoseksualizmu która powinna być zakazana... W kolejnym odcinku będzie instruktarz z pedalskim stosunkiem seksualnym?

r4ggz
2014-03-22 16:33:35
Ocena: 8(glosow:16)-+
słyszałem o przypadkach związku mężczyzny z kozą, tam również jest sporo uczucia i mało kłótni. Czy w związku z tym uważasz, że to też powinno być normą ?

dedede69
2014-03-22 21:21:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigbob76
2014-03-22 21:57:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

xvxFUxvx
2014-03-23 15:14:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
zulietta, będe tolerował takie coś jak mi dasz tyle kasy, żebym na całe życie był ustawiony, bo przyznam się że jestem przekupny (ale warunek że przekupienie mnie jest drogie)

kacper8612
2014-03-22 13:20:54
Ocena: -11(glosow:15)-+
życzę wam z całego serca śmierci. najlepiej takiej powolnej i bolesnej . . .

yabol428
2014-03-22 12:40:27
Ocena: -1(glosow:37)-+
Ładna całująca się para. Piękny widok, niezależnie od płci. Wiochą jest raczej polski stosunek do gejów.

MagdalenaBiblijna
2014-03-23 20:48:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chciałabym, żeby ludzie mieli tyle tolerancji. W 100% popieram!

dorotea1800
2014-03-22 12:29:31
Ocena: 3(glosow:15)-+
A ja mam prośbę, żebyś ty ze swoją laską też nie lizał się publicznie bo to też jest obrzydliwe!!! I hetero i homoseksualne pary niech takie sprawy załatwiają w czterech ścianach!!!!!

Don_Chesus
2014-03-22 11:52:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightmare09
2014-03-22 10:53:37
Ocena: 10(glosow:20)-+
Hmm, i niby gorsi są ci geje, którzy się kochają i całują niż ludzie, którzy chcą ich pobić/ZABIĆ za nic?? Strach wychodzić na ulicę, wiedząc, że wokół żyją tacy psychopaci.

Nightmare09
2014-03-22 10:52:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-03-22 10:31:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tymonek01
2014-03-22 09:34:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
w domu tak, ale nie publicznie

HadesTychy
2014-03-22 09:29:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
po cholerę to pokazujesz jedni będą szydzić a inni lekcję brać. WTF????????

clauudia777
2014-03-22 09:27:26
Ocena: -2(glosow:18)-+
komu to przeszkadza, na swiecie są gorsze rzeczy niż geje..... ludzie bez przesady !

Ktokolwiek1992
2014-03-22 16:17:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fakirek1983
2014-03-22 09:00:51
Ocena: 2(glosow:10)-+
ja pier.... jak można to wbrew naturze!!!!

miszczo00
2014-03-22 14:17:11
Ocena: 0(glosow:10)-+
j*bnij sie i to tak z calej sily

korzeniki
2014-03-22 08:36:40
Ocena: -5(glosow:7)-+
Powinno brzmieć "Opis się zarzygał"

Betonklinkier1993
2014-03-22 07:05:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grisia
2014-03-22 04:35:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
co to k**wa jest????

K_rtoiP
2014-03-22 01:08:11
Ocena: 5(glosow:15)-+
tłok powinien pracować w cylindrze a nie w rurze wydechowej

LenaK
2014-03-22 00:21:24
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nigdy zadnego nie widzialam a w duzym miescie mieszkam. Nie wyszukuje ich po necie, nie ogladam i nie chce. Poza wiocha nie widzialam... Gdzie jest WIOCHA?

goliatt4
2014-03-22 00:15:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
opis mnie rozwalil lol

sebololo
2014-03-22 00:11:39
Ocena: -5(glosow:19)-+
Większość pedałów pierwsze szlify otrzymało w zachrystii po służbie do mszy:)Tak czy inaczej pedzie i większość księży to seksualni inwalidzi.

Niebanau
2014-03-21 23:44:01
Ocena: -2(glosow:6)-+
Gdyby to było w polsce na ulicy to następnego dnia w gazetach były by artykuły "Usłyszeli 'Pedały!' Po chwili leżeli na chodniku, kopani po genitaliach"

enteros
2014-03-21 23:21:03
Ocena: -5(glosow:23)-+
Wysyp narodowców-gimbusów i neofaszystów? Zwróćcie lepiej uwagę na księży pedofilów :)

freestyler93
2014-03-22 00:28:04
Ocena: -4(glosow:10)-+
Lepiej zwrócić uwagę na homoseksualistów pedofilów, ktorych jest ok 40-50% niż na księzy pedofilów, których jest ok 5%.

chikane
2014-03-22 00:58:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
tak tak, sypmy więcej statystyk sprzed mezopotamii i uważajmy się za wszechmocnych naprawdę gówno wiedząc i poniżając samych siebie. szczekać na bliżej nieznany temat każdy frajer umie gorzej jak ma dojść do działania, ogonek pod dupkę i sru pod kieckę mamuni albo do bozi prosić o łaskę a potem pluć w mu dupę...powodzenia nn etc...

mariuski007
2014-03-21 22:51:00
Ocena: 3(glosow:19)-+
tak jest znam paru gejów normalne chłopy niczym sie nie wyróżniający ...

cezary_cezary
2014-03-21 22:35:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
To są właśnie pedały. Oni nie mają nic wspólnego z gejem.

grigore
2014-03-21 22:31:51
Ocena: 8(glosow:28)-+
Olaboga! para gejow sie pocalowala cala wies sie dziwi hehee a niech sie caluja, i nagrywaja, a co to komu szkodzi? jak sie googluje takie rzeczy to sie nie ma co oburzac ze sie znajduje. Oni tam nie szaleja ze wszedzie naokolo hetero sie caluja i pozabijac ich bo to wbrew naturze dla gejow. Tacy glupi nie sa, zyja po swojemu, co to komu do tego?

C2ShadowMan
2014-03-21 22:09:40
Ocena: 1(glosow:13)-+
a z dupy do buzi to kiedy?

furinmorte
2014-03-22 01:19:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szyps
2014-03-21 22:05:16
Ocena: 1(glosow:19)-+
Właśnie wróciłem z pracy po bardzo ch*jowym dniu i myślałem, że w domu odpocznę... a znowu muszę się wku*wiać.

mariuski007
2014-03-21 22:52:17
Ocena: -14(glosow:20)-+
a co zobaczyłeś w jakim burdelu mieszkasz czy też żona z innym? jakoś nikogo to nie obchodzi i swoje 4 ściany zostaw dla siebie

szyps
2014-03-22 16:42:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie. Zobaczyłem dwóch całujących się pedałów i dziwnym zbiegiem okoliczności resztka dobrego humoru ze mnie uleciała. A Ty kolego pewnie subskrybujesz ich kanał, że tak się oburzasz...

AQ16
2014-03-21 22:02:20
Ocena: 8(glosow:46)-+
Największa wiocha na wiosze, to propagowanie nienawiści. Życzę wam wszystkich takich prześladowań jakimi obdarowujecie tych bogu ducha winnych ludzi.

jethro
2014-03-22 08:47:05
Ocena: -8(glosow:18)-+
I właśnie tacy ludzie jak ty przygotowują świat kur*stwa i pedalstwa dla naszych nienarodzonych dzieci. Weź sobie statystyki do ręki i przeczytaj zanim następnym razem coś napiszesz.

xvxFUxvx
2014-03-22 09:04:12
Ocena: 0(glosow:8)-+
"bogu ducha winnych ludzi" jak by na to spojrzeć religijnie to grzeszą. Ateista jak i Katolik zwrócą się przeciw pedalstwu, bo jednak wyznanie nie ma znaczenia jeśli chodzi o "normy". Takie zachowania trzeba tępić, albo najlepiej wyciszyć, bo jeśli jest o czymś głośno to wtedy znajdą się naśladowcy (debile), więc ja uważam że takich "rzeczy" nie powinno być na Wiocha, albo jak jest to cenzurowane bo jednak brzydzi mnie taki widok.

AQ16
2014-03-23 18:30:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wszyscy jesteście psychiczni. Gdyby wam nikt nie wmawiał, że coś jest złe, było by neutralne. Ale w końcu najlepiej iść zwierzęcymi instynktami i nienawidzić i zabijać wszystko co wam nie pasuje. GRATULUJE CZŁOWIECZEŃSTWA, nosz ku*wa mać.

AQ16
2014-03-21 21:58:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AQ16
2014-03-21 21:52:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

polska_kurwa1998
2014-03-21 21:47:54
Ocena: 9(glosow:9)-+
co ty szukałeś że takie coś znalazłeś ?

cielak12345
2014-03-21 22:04:54
Ocena: 7(glosow:13)-+
Chodzą słuchy że pod latarnią najciemniej. Więc wiesz, największy homofob to największy gej ;P... teraz masz odpowiedź ;p

dagmik
2014-03-21 22:05:15
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BART33K_PL
2014-03-22 08:59:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ostatnie co oglądałem to jakieś śmieszne filmiki. Film się skończył i wyskoczyło mi to gówno -.-

monikagrz
2014-03-21 21:26:23
Ocena: 9(glosow:29)-+
Nie rozumiem jak moderator może dopuszczać takie komentarze. Nie zapominajmy, że nawoływanie do nienawiści i zabijania innych jest karalne. Ludzie weżcie się opamiętajcie!

AQ16
2014-03-24 22:54:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
A komentarze broniące gejów (niemniej wulgarne jak te szykanujące) są kasowane. Zastanawiam sie czy winna jest temu k*rwa bez gwiazdki, czy może brak zgodności z ideami ludzi tej strony?

Substytutka
2014-03-21 21:16:23
Ocena: 5(glosow:11)-+
kretyński opis wstawki.

Acia1987
2014-03-21 21:14:06
Ocena: 6(glosow:22)-+
hmmm nie rozumiem. Ja jestem cholernie tolerancyjna, nie przeszkadzają mi ani geje ani lesbijki. Dlaczego większość mężczyzn jak widzi dwie kobiety to lecą "ochy" i "achy" a jak geje to zaraz mordować chcecie. Bez sensu. Jak to nazwać tolerancja w połowie? Jak już mówimy o sobie "tolerancyjni" to bądźmy konsekwentni...

bezpieczna123
2014-03-21 21:50:42
Ocena: 6(glosow:22)-+
mnie osobiscie bradziej brzydza oblesni heteroseksualni ktorzy nie przejda spokojnie kolo kobiety tylko musza zaczepic jakims chamskim tekstem i za tylek zlapac bo mysla ze im wolno, kobieta tak lubi, a on taki meski wtedy. Rzygac sie chce. Zaden gej nie wpada na takie glupie pomysly.

pajakpajak
2014-03-21 21:56:33
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-03-21 21:58:51
Ocena: 0(glosow:14)-+
@bez: takie spostrzeżenia płyną głównie od kobiet, które chciałyby być tak zaczepiane a nie są.

bezpieczna123
2014-03-21 22:11:53
Ocena: 3(glosow:13)-+
wielu heteroseksualnych rowniez probuje od razu penetrowac, wszystko im jedno gdzie. niby karalne a dalej probuja i wielu sie udaje. nie foytaz, zadna kobieta nie chce byc tak zaczepiana, to tylko w glowie zaczepiajacego. Znam mnostwo gejow i lesbijek i przyznam ze w ich towarzystwie mozna sie wyluzowac i nie martwic sie ze ktos sie w dekolt gapi albo robi swinskie przytyki. Te wszystkie "ruchalbaly" na wiocha tez nie od gejow.

bezpieczna123
2014-03-21 22:13:59
Ocena: 3(glosow:13)-+
@ pajak juz z samych filmow porno wiesz ilu hetero chce penetrowac jelita, wiec coz chciec od gejow.

foytaz
2014-03-21 22:25:11
Ocena: -3(glosow:15)-+
@bez: nie wiedziałem, że możesz wypowiadać się za wszystkie kobiety, skoro piszesz, że żadna. Ja swoje doświadczenie z kobietami mam i wiem swoje. A pedały i lesby tak długo jak bawią się w swoim towarzystwie za zamkniętymi drzwiami to mi wisi. Jeśli wypełzają w przestrzeń publiczną to muszą się liczyć z tym, że sami będą wisieć.

bezpieczna123
2014-03-21 22:36:26
Ocena: 6(glosow:10)-+
no to pochwal sie ilu ich zabiles bo z tego co wiem to czesto wypelzaja, ida do pracy, do szkoly do sklepu,do knajpy, no mow ilu powiesiles? takie pieprzenie w internecie. Jako kobieta moge sie wypowiadac za inne bardziej niz ty, a jak twoje doswiadczenia potwierdzaja ze kobiety lubia oblesnych kolesi co po chamsku mysla ze cos poderwa, to niech zgadne, pracujesz na ochronie w agencji?.

foytaz
2014-03-21 22:47:40
Ocena: -4(glosow:16)-+
Brzydkie baby maja to do siebie, że zawsze burzą się najbardziej w nadziei, że ktoś je zauważy - płonna nadzieja, taki wasz los. Pierdo*isz jak potłuczona, która wszystkie rozumy pozjadała. Pedał sam w sobie mi nie wadzi, aktywista tak. Chcesz wiedzieć ilu takich wyszczekanych mordy stuliło i wróciło do popiskiwania w necie?, poproś policję i prokuraturę, może ci akta udostępnią.

bezpieczna123
2014-03-21 22:59:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
a gdzie ty tu aktywistow widzisz na tym filmiku? para zakochanych malolatow, vlog parki dzieciakow, nie pikietuja pod parlamentem domagajac sie zniesienia heteroseksualizmu. Jak cos mowisz to tak zzebys umial to czyms podeprzec, skoro wierzysz w rozwalanie lbow o kraweznik lub wieeszanie ludzi. po co takie gadanie skoro sam wiesz ze nie zabilbys nikogo za cos tak glupiego co cie nawet nie dotyczy.Ja tam sie nie burze, mi tam nie wadza, pracowalam z nimi, kiedys nawet mieszkalam i swiat sie nie zawalil, nic sie nie stalo,nie rozumiem problemu w ogole.

lucy123
2014-03-22 00:32:54
Ocena: 5(glosow:13)-+
Bezpieczna widzę że znowu jesteś ekspertem. Masz dużo znajomych wegan, dużo znajomych co stosują bezstresowe wychowanie, a teraz dużo znajomych gejów i lesbijek i oczywiście standardowo ich wnikliwie obserwujesz i wiesz wszystko najlepiej :)

davidstar
2014-03-22 01:03:59
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2014-03-22 01:06:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2014-03-22 01:14:31
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dejwi, a mi byś dał takiego soczystego klapsiora w moją wielką pupcię ? :D Wiesz Bezpieczna to ogólnie zna bardzo wielu ludzi ze wszystkich możliwych środowisk. Co to za czasy że ludzi gorszy klaps chłopaka w dupkę dziewczyny, a nie gorszy dwóch liżących się gejów?

furinmorte
2014-03-22 01:16:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2014-03-22 01:22:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2014-03-22 02:40:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja też znam mnóstwo gejów, np. Davidstar :D

omen100
2014-03-22 02:58:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lucy,jak śmiesz?! Wypraszam sobie. Dawid to stuprocentowy,heteroseksualny mężczyzna :D

lucy123
2014-03-22 03:06:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lata za tranzystorem bez cycków więc nie może być 100% hetero..

bezpieczna123
2014-03-22 05:17:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
A co wam takie dziwne ze ktos nie krzyczy naokolo "nienawidze wszystkich innych" to i tych innych poznaje. Geje sa wszedzie, tylko w Polsce sie ukrywaja przed takimi jak wy, za granica juz nic nie udaja.Tak, znam gejow, znam weganow, znam wiele roznych ludzi, jak nie przez prace to prywatnie a wy sie lapcie za glowy i dzwiwujcie ze w swiecie rozne "dziwadla" mozna spotkac i lepiej z domu od komputera nie odchodzic bo tam najbezpieczniej nienawidzic i byc "ekspertem" od ludzi ktorych sie na oczy nie widzialo.

bezpieczna123
2014-03-22 05:21:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
@ david no akuratnie troche wiecej widzialam niz twoj tvn wiec cos tak prostego jak "znam gejow" moze cie szokowac. jak cie czytam to mam ochote dac ciebe jako przyklad z mojej pierwszej wypowiedzi o oblesnych hetero - jeden z tych co to zgwalci i powie ze kobieta chciala - a pozniej powie ze gej i tak gorszy.

bezpieczna123
2014-03-22 05:27:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
@Lucy ty jak zawsze w szoku na proste rzeczy ktorych twoj prosty zamkniety umysl nie ogarnia. jabym powiedziala ze ogien widzialam to tez bys sie dziwila.co ci takie dziwne ze w mojej robocie ktos sie na ludziach zna? a na czym sie mam znac robiac to co robie? na samochodach?na hodowli norki amerykanskiej?

grigore
2014-03-22 05:43:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
a ty co tak z ranca, nie spisz tylko z wiesniakami i rencistami gadasz? malo ci w robocie gadania?

bezpieczna123
2014-03-22 05:54:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wlasnie sie wybieram do pracy, a tu nabieram przekonania ze to ci na zewnatrz sa wiekszymi wariatami niz ci z pracy, wiesz perspektywa to podstawa hehe slyszeli ze ktos zna geja i nie wierza ze te cuda z tvn to naprawde istnieja. nie ma to jak facepalm z rana:)po co sie pchaja w takie tematy, jak im dziwne ze w ogole istnieja?

grigore
2014-03-22 06:07:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Milej pracy, nie dziw sie niczemu, malo kto potrafi pokolorowac obrazek poza kreske i powiedziec ze tak moze byc ok:)

lucy123
2014-03-22 12:10:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
A kto z nas krzyczy na około, że nienawidzi wszystkich? Po drugie to jak ktoś podchodzi do drugiego człowieka zalezy od jego wychowania i moralności a nie od orientacji seksualnej, więc już nie rób z heteryków takich obleśnych świń. Bo nie wiem w jakim środowisku się obracasz skoro masz taką wizję przeciętnego heteroseksualnego faceta, chyba w burdelach? Jakbyśmy rozmawiali o trójnogich cyklopach, też byś napisała ze znasz ich mnóstwo i wiesz o nich lepiej niż wszyscy inni. A to że mam zupełnie inne poglądy niż Ty i inaczej widzę świat, nie znaczy że mam prosty i zamknięty umysł.

lucy123
2014-03-22 12:14:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie miej się za lepszą i bardziej "oświeconą" od innych tylko dlatego, że Ci się wydaje ,że Twoje jest lepsze od innych. Bo otwarty umysł nie ma nic wspólnego z akceptacją homo. Nie jestem weganką, jestem za klapsem jak dziecko zrobi źle i nie akceptuję tego typu filmików, a zapewniam Cię że mimo to jestem bardziej otwarta niż Ty, bo nie obrażam kogoś tylko dlatego że inaczej patrzy na świat a jedynie wyrażam swoje zdanie.

bezpieczna123
2014-03-22 13:08:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
lucy to nie chodzi o to co ty myslisz czy wolisz a o to jak cie dziwia nowosci ktore wcale takie nowe nie sa i jak reagujesz na ludzi ktorzy je reprezentuja.troche na sile udowadniasz ze ktos nie ma racji w tym w czym nie masz doswiadczenia. nie probuje byc zlosliwa, ludzie z malym horyzontem wcale nie musza byc zli, niemniej nie atakuj nikogo za to ze widzial od ciebie wiecej. czytajac twoje wypowiedzi nie widze powodow zeby czuc sie gorsza czy na twoim poziomie.

bezpieczna123
2014-03-22 13:21:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
reagujesz na innosc oburzeniem czasem nawet wulgarnoscia a wiekszosc twoich argumentow jest ze sredniowiecza. nie musisz byc wege lesba zeby nie byc ograniczona. wystarczy na trzezwo przemyslec czy to co atakujesz jest az takim zlem i krzywda zeby az tak reagowac.smaz juz lepiej te kotlety dedkowi, siedz w domu i na pewne tematy nie wchodz bo raz ze ci obce a dwa nie do pojecia:)mnie wiele osob potrafi zahiac swoim doswiadczeniem i wiedza i nigdy nie atakuje ich za to tylko dlatego ze slysze cos po raz pierwszy.

bezpieczna123
2014-03-22 13:34:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
oczywiscie ze obrazasz innych za to ze inaczej mysla bo nieraz juz probowalas tego na mnie tylko dlatego ze nie hejtuje ze wszystkimi. a pretensja ze znam weganow i gejow jednoczesnie to juz troche poza konkurencja. musze pracowac z roznymi srodowiskami wielu nie chce widziec w zyciu prywatnym. dzis siedze na onkologi i tlumacze tym co chcieli skakac dlaczego warto zyc z rakiem, i to jedno z latwiejszych zadan zawodowych w tym tygodniu. wiec tak znam i geja i wegana i 100 innych "cudakow" i nie widze w tym ani nic dziwnego ani lepszego.

lucy123
2014-03-22 14:01:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Skąd Ci przyszło do głowy, że mnie to dziwi? Gdzie ja tutaj jestem oburzona czy wulgarna? Czyli jak czegoś nie akceptuję to znaczy że jest to dla mnie obce? Nie do pojęcia? Nigdy Cię nie obraziłam, więc nie zmyślaj. Piszesz bez sensu, bo nie wypowiadamy się na temat znajomości środowiska homo a na temat akceptacji tego typu filmów. W każdym temacie musisz pokazać jaka jesteś obyta, doświadczona, jaką masz wiedzę. Tylko nie o to chodzi. Bo ja też mogę obracać się w środowisku gejów ze względu na pracę i wcale nie musze ich akceptować. Nie muszę iść za "postępem" żeby być oświeconą.

lucy123
2014-03-22 14:05:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Idę zgodnie ze sobą a nie za modą. To że ktoś nie toleruje inności nie znaczy że jest ograniczony, to że ktoś nie toleruje gejów nie znaczy że jest homofobem z ciemnogrodu. Bo kazdy ma prawo mieć swój pogląd na świat. I to Ty reagujesz oburzeniem i agresją na moje podejście. Radzę Ci nie kończ więcej internetowych kursów na psychologa bo jak widać po tobie, nie sprawdzają się. Snujesz chore tezy.

bezpieczna123
2014-03-22 16:20:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
a z twojego pierwszego komentarza ze znam az tyle osob. no i co ze znam czy to zle? a jak cos wiem na dany temat to nie wolnopowiedziec? tak zle ze swoje poglady podpieram wiedza? sama nie wiesz czego sie doczepic. moja mala lucy, jesli nie tolerujesz gejow to jestes homofobem a przeczysz temu tylko dlatego ze to brzydko brzmi. jak kazda nietolerancja wynika z ignorancji wiec i slowo ciemnogrod jest na miejcu tyle ze znowu zaprzeczysz bo to nieladnie brzmi.a jesli do oswiecenia postep nie jest potrzebny to masz kolejna definicje do skorygowania.

foytaz
2014-03-22 16:45:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
"nietolerancja wynika z ignorancji" jakie wygodne sformułowanie. Moja nietolerancja wynika z wiedzy o dewiacjach. Jeśli ktoś próbuje mi wmówić, że dewiacja jest ok, to jest gorszy od samego dewianta. Jest jakaś prawidłowość pomiędzy głoszącymi tezy o tolerancji a ich brakiem akceptacji samych siebie i umiejętności akomodacji z otoczeniem.

dedede66
2014-03-22 16:49:34
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bezpieczna, powiedz mi co w koncu ma to jak jeden facet popycha w dupe drugiego z POSTEPEM? ROZWOJEM? I dlaczego nazywasz kogos homofobem? Czy ktos tutaj odczuwa przed nimi strach? Smiszna definicja stworzona przez zbokow. Ech...

lucy123
2014-03-22 16:58:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Słowo homofob wymyślił pedał, uważając że ludzie boją sie pedałów i dlatego są nietolerancyjni, a ja się ich nie boję więc NIE, NIE JESTEM HOMOFOBEM. Ja po prostu ich nie toleruję, tak jak nie toleruję wielu innych rzeczy. Czujesz się oświecona bo lubisz dwóch kolesi wsadzających sobie penisy w odbyty? No to chyba Ty masz definicję do skorygowania, a nie ja. Postęp to komunikacja, budynki, medycyna, gospodarka a nie tolerancja pedałów.

bezpieczna123
2014-03-22 17:03:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
przekrecasz dede i tego komentowac nie bede, a o lucy mowilam ogolnie na podstawie wszystkich jej wypowiedz ktore czytalam a nie tylko te ktore komentowalam.powinna sie cieszyc bo ona lubi jak kazdy temat sprowadza sie do mowienia o niej. zaraz przyleci i zaprzeczy i opowie o sobie jak jest naprawde hehe jak ktos uwaza gejow za chorych zboczencow to niech nie zaprzecza ze jest homofobem, to tak jakby powiedziec "nie toleruje czarnych ale nie jestem rasista". a mnie sie czepia bo niby za duzo wiem o czym mowie a ona w zyciu nie slyszala. Masz postep i oswiecenie.

bezpieczna123
2014-03-22 17:07:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale juz nie bede wyladowywac na biednej lucy tego co mysle ogolnie o wszystkich takich jak ona bo to nie fair. niech sobie mysli na swoj sposob jak tylko tak potrafi, tylko niech w jednej wypowiedzi nie mowi mi ze ona sie mnie nie czepia nie oburza i jednoczesnie probuje jakis zlosliwosci na temat mojego wyksztalcenia czy zawodu. niech sie w koncu zdecyduje,co chce powiedziec.

lucy123
2014-03-22 17:10:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale dlaczego Ty ciągle wmawiasz, że ja o czymś nie słyszałam, że o czymś pojęcia nie mam? Co Ty myślisz że ja geja to tylko w tv widziałam? Otóż jesteś w błędzie. I pisz an temat absurdy a nie robisz mi psychoanalizę jakąś na podstawie wypowiedzi. Ja piszę na swoim przykładzie i y piszesz na przykładzie ludzi o których nic nie wiesz, bo nie siedzisz im w sypiali. I dla mnie smieszne jest uważanie słowa postęp w jednym zdaniu z pedałem.

bezpieczna123
2014-03-22 17:14:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Lucy a czy ja twierdze ze homoseksualizm to postep? ja mowie ze homofobia to zacofanie, a definicja zawiera nie tylko strach przed nimi a takze nienawisc i niechec.I co mnie czy ciebie obchodzi co kto gdzie sobie wklada? prymitywne sprowadzanie tematu do dupy i tylko u homofobow sie to widzi, stad o ignorancji wspomnialam bo nie widzisz ze to moga byc calkiem fajni, madrzy, zdolni ludzie, choc i patologie sa wiadomo, ale wiekszosc jest normalna, a co wieczorem robia w lozku to co komu do tego?moze dla ciebie to ciekawe ale dla mnie srednio.

bezpieczna123
2014-03-22 17:18:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedys ktos uwazal polaczenie slow kobieta i postep za smieszne w jednym zdaniu. i co? z tego wyszlo? nic, kobiety maja swoje prawa i konca swiata nie bylo z tego powodu, i to samo bylo potem z czarnymi i teraz bedzie z gejami. I choc zawsze beda szowinisci, rasisci i homofoby to trzeba takich nazywac po imieniu a nie udawac nowoczesnego zacofanca.nie bawie sie w zadna psychoanalize jestes tak prosta osoba ze bardzo nieciekawa dla mnie, ja ci tylko powtarzam twoje slowa i sama widzisz jak one glupio brzmia wiec sie wykrecasz ze nie jestes homofobem ty ich tylko nie tolerujesz:)

lucy123
2014-03-22 17:20:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Obchodzi mnie to jeśli robią to na moich oczach czy na oczach moich dzieci. Chcą niech sie ruchaja nawet z kurami ale niech nie robia o tym filmów i niech nie wmawiają innym że to normalne.

bezpieczna123
2014-03-22 17:21:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nic ci nie wmawiam ale tylko ktos bardzo malo poinformowany moze glosic takie banalne bzdury, jak sprowadzanie tego kim jest czlowiek do tego w jaki sposob i z kim sie bzyka i opieranie na tym jego praw. Jak nie molestuja, nie gwalca, nie krzywdza, niech zyja, zakochuja sie, pracuja, placa podatki i jezdza na wakacje. Ani to postep ani dziwa, nie widze powodu zeby zaraz gazowac.

bezpieczna123
2014-03-22 17:25:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
A gdzie ty widzialas publicznie sie bzykajacych w tylki gejow? na jakiej ulicy w jakim miejscu publicznym? za rece sie boja trzymac ma ulicy, a nie zeby zaraz ekhibicjonizm jakis i przed dziecmi sie "postepowac". To sa wlasnie te "strachy" jakie ludzie maja na ich punkcie a gejom sie nawet nie sni zeby majtki zdjac na ulicy i sie wypiac jeden drugiemu. raz do roku jakas parada na ktora oburzaja sie nawet geje bo potem zycia nie maja a ty juz myslisz ze beda lozka na ulice wystawiac.bez przesady.

bezpieczna123
2014-03-22 17:29:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja bym na przyklad nie chciala zeby rowniez para heteroseksualna sie bzykala publicznie na oczach moich dzieci, i nie ma to nic wspolnego z orientacja, to jest normalne ze nikt tego nie robi publicznie, nawet jak ktos lubi w krzakach to tez sie rozglada zeby nikt nie zobaczyl.takie demonizowanie sprawy do niczego nie prowadzi tylko sieje panike.

grigore
2014-03-22 17:34:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co tam, mialas dzis "dachowcow"? tez tego nie lubie, za czesto sie wymykaja, pewnie stad wisielczy nastroj. rozumiem, ale czy nie mozesz z tej okazji kleknac w kacie, polewac sie zimna woda i biczowac, tylko torturujesz sie rozmowa z debilami? niczego cie na tych kursach internetowych nie nauczyli, autosugestia i takie tam?

bezpieczna123
2014-03-22 17:41:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trzeba byc debilem bez wyobrazni zeby taki oddzial na czwartym pietrze robic, ale jest ok,gorzej z rodzinami, z nimi zawsze wiecej roboty. biczowanie nie, predzej bitchowanie hehe a jak sie mialam czegokolwiek na tym kursie internetowym nauczyc jak mi bateria w telefonie padla i szlag trafil wyklad hehehe moze gdzies torrenta zciagne to doktorat skoncze:)

grigore
2014-03-22 17:46:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
bzdura,a jakby na parterze byl, to co, pacjent do windy nie dojdzie? dawaj na skype, bo Ala zabukowala bilety do ciebie na maj i najwyzsza pora zebys nas zaprosila:) tylko ci daty musimy podac kiedy masz ochote nas zobaczyc zebys wiedziala hehehe

dedede66
2014-03-22 17:48:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
"a jesli do oswiecenia postep nie jest potrzebny to masz kolejna definicje do skorygowania"- to Twoje slowa, wiec pytam, co "homoseksualizm" ma wspolnego z postepem? Dalej. Homofobia- wiesz, co oznacza okreslenie fobia i do czego sie odnosi? Zrobilas se ten kurs korespondencyjny, wiec chyba takie podstawowe pojecia znasz? I jeszcze przyszedl grigore, wielce oswiecony, ktory kompletnie gunwo ma do powiedzenia, oprocz tego, ze ktos jest debilem. Miazdzysz chlopaku sila swego argumentu! Oj, miazdzysz!

bezpieczna123
2014-03-22 18:02:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
dede, to sie odnosilo to wypowiedzi lucy "nie musze isc z "postepem" zeby byc oswiecona" to ona uzyla slowo "postepu" w znaczeniu homoseksualizm, stad cudzyslow. ja odpowiedzialam ogolnie jesli chodzi o to czym jest postep i jak sie ma do oswiecenia, u mnie nie wszystko co mowie sprowadza sie do ruchania w tylek. Etymologia slowa a jego definicja to nie zawsze to samo - przeczytaj do konca definicje, chocby na glupiej wikipedii.

bezpieczna123
2014-03-22 18:04:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapytaj sie lucy co ma homoseksualizm z postepem wspolnego bo to ona to wymyslila, pewnie ci dupe pokarze bo tam caly temat powstal i dla was tam sie zaczyna i konczy.

grigore
2014-03-22 18:09:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dede na te "kursy" co baska konczyla to ciebie by nawet wozny na dziedziniec szkolny nie wpuscil za sam wyglad. Chcesz sie posmiac z kogos kto ma 3 kierunki skonczone i mowi 5 jezykami? prosze bardzo ale najpierw pochwal sie ty swoimi harwardami bo z tego co wiem to jestes zwyklym prostym robolem ktory sciany mlotem rozwala caly dzien, to poopowiadaj nam cos o swoim zajebistym wyksztalceniu, niech i my ciemni ludzie gminu troche tego oswiecenia lizniemy, daj nam pozazdroscic wielkiego postepu.

bezpieczna123
2014-03-22 18:14:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
wez grigorek nie zawracaj sobie dupy bo cie jeszcze ktos o "postep" posadzi hehe Maj moze byc, szczegoly dogadamy jutro ja lece na silke, to mnie nie ma dla nikogo. ooo przypomnialo mi sie ze moja trenerka jest lesba hehehehe cholera bedzie mi sie pewnie na oczach bzykac w druga lesba i to w tylki hehehehe

grigore
2014-03-22 18:17:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
tak bedzie zobaczysz! i jeszcze filmik nakreca i dostaniesz darmowe DVD w promocji hehe bo oni tak sie promuja zebysmy wszyscy gejami byli hehehe

dedede66
2014-03-22 18:19:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, pracuje fizycznie. I co z tego? To jakas ujma? Z wyksztalceniem tez nie mam problemu. Ksztalce sie caly czas. Co ma wyksztalcenie do tego, ze twoja baska(nie wiem dlaczego piszesz imie z malej litery) nie potrafi odpowiedziec na najprostsze pytanie, tylko leje wode? Bo wiedzy na temat jezyka polskiego tez jej chyba brakuje, skoro nie rozumie, co ktos ma na mysli jesli ubiera slowo w cudzyslow.

grigore
2014-03-22 19:39:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
mozesz tym kotem w cudzyslowie obracac az zacznie wirowac, a o tym ile warta praca czy wyksztalcenie to nie wypominaj nikomu jesli nawet nie wiesz co robi i jak na to zapracowal. ja wiem ze to jest pyskata baba bo znam od ponad 10 lat i z roku na rok gebe zamyka coraz rzadziej, ale ona na tym pysku calkiem daleko zajechala bez znajomosci, i niejednemu juz dupe uratowala, miedzy innymi mnie, wiec bilans wkur*wionych i zadowolonych jest poki co taki jak powinien. Sam zaczynasz a nagle urazony ze ktos ci robote wypomina i szkoly. Nie zaczynaj, tematu nie bedzie.

lucy123
2014-03-22 19:50:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bezpieczna, skoro Ty założyłaś że ludzie nie akceptujący pedałów są ograniczeni itd, to znaczy że pedalstwo uznajesz za jakiś wyznacznik światopoglądowy. Jeśli brak tolerancji to dla Ciebie zacofanie to jasne jest że akceptowanie pedałów uznajesz jako postęp. Mam nadzieję że rozumiesz co piszę. Gregorio taki jesteś wykształcony i obuty a poza nazwaniem kogoś debilem nie wnosisz nic.

lucy123
2014-03-22 19:53:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co do pracy fizycznej to ją mogą wykonywać tylko prawdziwi mężczyźni, silni, wytrzymali, zaradni, pomysłowi i inteligentni, bo nikt ślepo młotem w mur nie wali. I dzięki takim mężczyzną masz gdzie posadzić swoją cipkę. Więc powinieneś być wdzięczny, bo jakoś nie wyobrażam sobie Ciebie i Twojego wykształconego umysłu, budującego blok mieszkalny, czy biurowiec w którym możesz się spełniać zawodowo nie niszcząc sobie delikatnych dłoni.

foytaz
2014-03-22 20:17:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Gdzieś tutaj padł jeden z moich argumentów stosowanych przez miłośników pedalstwa - pedały były od zawsze. To prawda, podobnie jak karaluchy czy inne insekty. Czy to oznacza, że skoro karaluchy są od zawsze to należy je tolerować jak np zapragną się zadomowić w okolicy, w której sami żyjemy. Zwolennicy tolerancji powinni z nimi zamieszkać na dowód swojej prawdomówności. Ja natomiast będę je tępił nie dlatego, że ich nienawidzę tylko zwyczajnie ze względów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli przyjmiemy społeczeństwo za dom, to pedalstwo jest odpowiednikiem karaluchów.

bezpieczna123
2014-03-22 20:40:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Foytaz ja mieszkalam przez rok z dwoma chlopakami, para, i nie narzekalam, czysciochy, zadnych orgii, nawet w majtkach po domu nie chodzili, co mi sie zdarzalo, na poziomie faceci, nie moglam sie o nic przyczepic.szczerze mowiac na tym filmiku powyzej wiecej "orgii" niz ja przez rok zaobserwowalam,nie specjalnie sie obejmowali czy calowali, raczej nie pamietam takich sytuacji. Zaden z koncow swiata z penisem w odbycie sie nie wydarzyl. to jest takie straszenie ludzi nie wiadomo czym, a tak naprawde sa tak normalni ze az do znudzenia.

bezpieczna123
2014-03-22 20:50:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
zalosny jestes z tymi karaluchami naprawde, myslisz ze jestes blyskotliwy ale naprawde czasem jak cos palniesz to az rece opadaja. Lucy a ty co tam znowu jakies swoje wywody i logiki wyciagasz zeby mi cos do ust wlozyc. ty tez tak najpierw glupot nagadasz a potem komus wmawiasz ze glupiej od ciebie powiedzial.Moj maz tez na budowie pracuje ale mi nigdy nie wypomina ze ja mam szkoly i nie drwi z nikogo z tego powodu bo to gowniarskie zachowanie.A po co dedek do szkoly dalej chodzi jak juz taki zajebisty i inteligentny? jeszcze mu sie rece pedalskie rozowe zrobia od tej nauki.

bezpieczna123
2014-03-22 20:58:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
grigorek sie przynajmniej spelnia zawodowo, i zajmuje duzo powazniejszymi sprawami niz "podaj cegle" wiec sie zastanow troche lucy zanim z ludzi zaczniesz drwic, bo zaraz znowu bedziesz nie tlumaczyc ze ty nie nic nigdy,tylko te definicje takie niedobre.Chcesz szacunku, to sama zacznij szanowac bo poki co szukasz jak komus dogryzc a potem pretensje ze ktos wam docina. nie zaczynaj tematu, jak powiedzial greg.

grigore
2014-03-22 21:14:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
Szczyt ambicji zyciowych cegle na cegle postawic i blotem przelozyc, a lucy juz sika w majtki jaki on silny i inteligentny, co by nie mowic pasujecie do siebie jak ulal. Oswiecona postepowa i inteligentny od lopaty, zencie sie i rozmnazajcie, a jak wasz syn okaze sie gejem to go do seminarium wyslecie jak robia to inni wam podobni "nietolerancyjni" zeby wstydu nie bylo a syn mial do syta.

bezpieczna123
2014-03-22 21:36:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Juz, bedzie tego dyskutowania, do domu wszyscy! barykadowac sie przed pedalska islamizacja ukrainskich ksiezy i feministek, czy co tam wam jeszcze na paranoicznych watrobach lezy. grigorek wskakuj w pizamke, zawiaz rekawy, i spac!Dupa do sciany bo jak bedziesz niegrzeczny to ci w nocy przyjdzie zly pedal i cie bedzie tolerowal i promowal a pozniej foytaz bedzie cie musial zutylizowac bo bedziesz niehigieniczny:) Dobranoc wam wszystkim, ja ide ogladac "whose line is it anyway" zycie jest za krotkie na cokolwiek powazniejszego:)

davidstar
2014-03-22 22:00:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2014-03-22 22:04:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dejwi Himenka mowi sja że mogę ci mówiić że Cie kocham to c?i mówie i pij ze mno kompot !

davidstar
2014-03-22 22:13:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2014-03-22 22:16:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jeste, uprawiam cyber sex z Himenko na kammnerce , bawimy sie cytcuszkami. Bezpieczno to ktos przorać powinien. ZNam takieho jednego.

bezpieczna123
2014-03-22 22:31:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
David zle doczytales to nie ja nazwalam homoseksualizm postepem. to lucy. czytaj dokladnie. nie wiem co oni sobie tam wygrzebuja, jak wiesz to ja juz nie dyskutuje mnie przy tym nie bylo. I nie, seks jaki by nie byl nie jest postepem, czasem mysle ze postep z ludzmi ma niewiele wspolnego, swiat idzie do przodu a ludzie zacofani. Nie nadajesz sie do mnie na kozetke, ja z glupoty nie lecze, czytania tez nie ucze, ale podoba mi sie twoja definicja zacofania, jakos mi sie z dede w pracy kojarzy, ale to juz zlosliwosc;)

bezpieczna123
2014-03-22 22:38:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
A lucy nazywam zacofana bo sie jej w pierwszej wypowiedzi szok wyrwal ze ja moge jednoczesnie znac i geja i wegana, jakby to kosmici z dwoch roznych planet byli i taka rzadkosc na planecie ziemia ze nikt dotad obu na raz nie spotkal.a na jakiej podstawie twierdze ze homofobia to zacofanie to tez juz napisane powyzej, juz przeczytales i juz wiesz to po co pytasz?

grigore
2014-03-22 22:48:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak na osoby heteroseksualne to tu za duzo sie mowi o tych odbytach i zaskakujaco duzo szczegolow pada-niepokojace. A beza przestan pieprzyc powiedz to co myslisz w koncu, cale zycie mila jakbys musiala. Lucy jest prymitywna, egocentryczna, desperatka ktora za pol zdania o swojej dupie przyleci na kolanach i bedzie werbalnie robic loda kazdemu.dede smycz luzno trzyma albo i nie zaluje bo widzi ze nie ma czego. a zaraz przyleci i bedzie skamlec "a skad ty mozesz wiedziec cokolwiek o mnie?!" glupia pusta ograniczona torba...nawet dede stac na lepiej.

bezpieczna123
2014-03-22 23:13:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Grigor a jakie to ma znaczenie, zadne:)nie potrzebne mi to do niczego:) a przypomnialo mi sie ze ktos kiedys pod moja wypowiedzia napisal ze jestem kolejnym kontem lucy123 hehehehehe ponizej pasa, nawet nie wiedzialam jak bardzo. nie pamietam na jaki temat to bylo. Plątaj kaftana grigorek i spac:)jutro ciezki dzien.

puszczyk82
2014-03-21 21:12:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
piec

exodus554
2014-03-21 21:05:10
Ocena: 3(glosow:21)-+
Gratuluje moderatowi za wstawianie takich rzeczy szczególnie pod takim podpisem i propagowanie do nienawiści co jest karane

soldier1987
2014-03-21 20:55:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sajmon1411
2014-03-21 20:46:21
Ocena: 5(glosow:11)-+
Aź się siekiera w kieszeni otwiera

zibi-110
2014-03-21 20:45:04
Ocena: -6(glosow:22)-+
Pierdolone cioty!!

Hermi13
2014-03-21 20:39:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
5. Nie zabijaj.

szulcik
2014-03-21 20:35:30
Ocena: 2(glosow:26)-+
Do gazu ! Do gazu ! KU*WA do gazu !

AQ16
2014-03-21 22:03:43
Ocena: 3(glosow:15)-+
AAAA idź pan prosto, droga wolna. Tylko nie wstrzymuj oddechu.

szulcik
2014-03-22 08:08:08
Ocena: -1(glosow:9)-+
Bedziesz kwiczeć inaczej jak jeszce zalegalizują pedofilie i bedziesz mieć dzieci to zobaczysz co to znaczy .. Juz trynkiewicz to nie ,,skazany pedofil mordecra " ,a celebryta ,który wywinał sie karze śmierci. rozumiesz aspekt ? Czy tak za blisko głowa dupy i gówno z mózgiem sie lasuje?

AQ16
2014-03-22 08:22:08
Ocena: 2(glosow:8)-+
Jesteś jakimś chorym spiskowcem czy co? Jak widać tobie się gówno z mózgiem lasuje - bo nie umiesz odróżnić homoseksualismu od pedofilii.

jethro
2014-03-22 08:53:37
Ocena: -1(glosow:9)-+
AQ16 problem w tym że te dwie rzeczy się ze sobą wiążą. Radzę poczytać na ten temat.

bezpieczna123
2014-03-22 08:59:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
heteroseksualizm tez sie laczy z pedofilia wiec trzeba tepic?najbardziej z pedofilia zwiazana jest plec meska, to co? wszystkich tepic?

jethro
2014-03-22 09:23:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
bezpieczna mam prośbę. Nie udzielaj się już. Masz zerową wiedzę i ultralewackie spojrzenie na sprawę. Do tego próbujesz wszystkich przekrzyczeć.

Rexica
2014-03-22 09:24:05
Ocena: 1(glosow:13)-+
Szulciku mój kolego.. ja zawsze po Twojej stronie :) Pedał czy Pedofil to jeden choj, i tak do gazu i tak...

bezpieczna123
2014-03-22 10:28:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
moje poglady nie sa lewackie ani nawet specjalnie nowoczesne. nie przeszkadza mi ktos kto mi ani nikomu krzywdy nie robi. gdzie tu ekstremizm?

AQ16
2014-03-22 10:29:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ciekawe czy jak kolega każe ci skoczyć z mostu na głowkę, to skoczysz? Pewnie tak. A ty jethro nie mów mi, że się wiążę, tutaj akurat bezpieczna ma racje.

bezpieczna123
2014-03-22 11:27:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
rexica a znasz rozniece miedzy mollestowaniem/gwaltem a dobrowolnym zwiazkiem?

bezpieczna123
2014-03-22 11:33:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
i kto wam bedzie pedofilie legalizowac? powariowali. to moze jeszcze morderstwa zalegalizowac zeby gejow tepic? na jakim swiecie wy zyjecie?

jethro
2014-03-22 13:27:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bezpieczna mi homoseksualiści (zarówno geje jak i lesbijki) generalnie nie przeszkadzają. Niech sobie będą dewiantami. Nie chcą się leczyć to ich sprawa. Ale za drzwiami ich domu. Po cichu.

jethro
2014-03-22 13:30:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale promocja zboczenia w szkołach? Oddawanie dzieci dewiantom? Nie będą legalizować pedofilii? W Holandii już istnieje partia żądająca rzeczy tożsamych do pedofilii. O homosiach 100 lat temu też jeszcze się nikt odważnie nie wypowiadał. To jest "postęp" cywilizacyjny.

szulcik
2014-03-22 15:58:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
AQ16 ! Zobaczysz ! Zobaczysz co zostanie zalegalizowane i do czego bedzie nawoływanie ,zobaczysz wtedy do jakiej tolerancji zostaniemy zmuszeni! Ale wiem ,ze ni chu chu !!! Jeszcze Polska nie zwariowała i te lewicowe szmaty z sejmu nie zdarza tego przeforsować .. Niedługo wejdzie prawica i te wszystkie pedalsko-zydowsko-lewicowe wszy beda tepione !!

szulcik
2014-03-22 16:00:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak najbardziej moja droga koleżanko Rexiczko nie dam ,by moje dziecko miało jakikollwiek kontakt z tego typu pomiotami i dewiantyzmem. NI cholery !

AQ16
2014-03-23 18:32:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszkam za granicą. Tutaj homoseksualizm nie jest problemem. Nikt nie robi z tego bóg wie czego I WSZYSCY SĄ KUR*A ZADOWOLENI! Wniosek?

urocza80
2014-03-21 20:23:03
Ocena: -2(glosow:20)-+
Ten filmik jest co najmniej niesmaczny.Topór i jaja na pień!

jethro
2014-03-22 09:30:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
To z pewnością ułatwi noszenie rurek.

rocco111
2014-03-21 20:15:44
Ocena: -2(glosow:12)-+
łby bym upier..lił

Eliskoopa
2014-03-21 20:14:55
Ocena: -5(glosow:27)-+
Wszystkim toczącym pianę antypedałom życzę żeby urodził im się syn gej lub córka lesbijka. Może to ich nauczy człowieczeństwa.

ToRnADo147
2014-03-21 21:04:47
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-03-21 21:06:46
Ocena: -3(glosow:7)-+
jak se wychowasz tak bedziesz miec!

AQ16
2014-03-21 22:04:58
Ocena: 0(glosow:14)-+
Pedały masz w rowerze kretynie. Tacy ludzie jak ty są gorsi niż zwierzęta.

szulcik
2014-03-22 08:11:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Najpierw pedały ,pózniej pedofile jest bardzo cienka linia miedzy tymi wynaturzeniami ,dlatego nie mozna pozwolic na to scierwo by sie rozprzestrzeniło i co gorsza zalegalizowalo ,bo bedziemy mieli bagno ,ale czekam do wyborów i pewny moge byc ,ze jezeli zostanie wybrany rzad prawicowy to nie pozwoli na takie scierwo ,by sie panoszyło.

linaxis
2014-03-21 20:13:08
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sylar121
2014-03-21 20:10:21
Ocena: -4(glosow:8)-+
zakaz pedalowania

markomarko
2014-03-21 20:04:03
Ocena: 1(glosow:17)-+
To naprawdę jest chore tych dwóch to bym na pal od dupy strony nabił !!!!!

mirga
2014-03-21 20:02:00
Ocena: 1(glosow:11)-+
Fuck... tyle mam do napisania. Wytrzymałem 10 sekund

aqq0067
2014-03-21 19:59:18
Ocena: -1(glosow:17)-+
DUPA JEST OD SRANIA ZAKAZ PEDAŁOWANIA !!!

mariuski007
2014-03-21 22:56:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
no wsiądź na rower to też popedałujesz :)

SenMarii
2014-03-21 19:46:04
Ocena: 7(glosow:29)-+
Bzdura. Sam mam paru przyjaciół gejów (tak, jestem hetero) i są normalnymi i zajebistymi kuplami i jakoś nie zachowują się jak stereotypowe "pedały". I nie, żaden się do mnie nie przystawiał. Po prostu kurwica mnie bierze jak słyszę hasła typu "pedalstwo to choroba", "nienormalne" etc. Co do filmu to już co innego- to po prostu dziwni ludzie (jakich nie mało w grupie hetero

nie_mam_reki
2014-03-21 20:49:46
Ocena: -2(glosow:12)-+
Kumplami tak bo też mam ale jak zchodzi na tematy orientacji sexsualnej to mówię im w prost, że tego (homo) nie akceptuję, że brzydzi mnie to, i że to jest choroba propagowana przez popkulturę w celu chyba- zniszczyć Świat.

davidstar
2014-03-21 19:42:52
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tropiciel.sladow
2014-03-21 21:16:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ja pierdo.... Coś Ty wziął? Różową pigułkę? :)

davidstar
2014-03-21 23:11:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2014-03-21 23:32:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-03-22 08:13:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kolego Pajak co to miało być? ;) hehehehe

pajakpajak
2014-03-22 09:33:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-03-22 16:02:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cholera ! nie wiem czy nie słyszałem ,czy tez nie kojarzę teraz ... Cholera klasyki nie kojarzyć toć to wstyd ;)

MiMi123321
2014-03-21 19:42:17
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ciekawe filmiki ogląda autor tego absurdu.

strzalka7
2014-03-21 19:30:31
Ocena: 0(glosow:30)-+
zajmijcie sie k...a swoimi sprawami oni wam do luzek nie zagladaja .Nie lubisz nie patrz idioto i nie pisz zawistych komentarzy buraku

JackShephard
2014-03-21 20:01:15
Ocena: 4(glosow:16)-+
Pedał poczuł się obrażony?

dimetylo
2014-03-21 20:29:51
Ocena: -4(glosow:18)-+
Masz rację ja jestem hetero ale szanuję uczucia innych ludzi > Niech każdy który stoi uważa by sam nie upadł. Bycie gejem to nie zboczenie lub choroba to stan uczuć .

dedede66
2014-03-21 20:42:06
Ocena: 8(glosow:18)-+
To stan uczuc. A symbolem tego stanu jest chooj w dupie :D A jak oni nikomu do lozek nie zagladaja, to i niech ze swoim lozkiem spier.dalaja, a nie wrzucaja swoje zabawy na YT.

Shiro098
2014-03-21 21:44:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mają nie wrzucać swoich "zabaw" na yt, ale jak ktoś wrzuci dwie liżące się laski to już jest ok? Czysta hipokryzja.

dedecwel
2014-03-21 23:27:16
Ocena: -3(glosow:5)-+
Kobietą w kulturze europejskiej wolno np.całować drugą kobietę na przywitanie w policzek. Dwie dziewczyny mogą iść za rękę i nie ma to podtekstu seksualnego. Tak, dwie całujące się kobiety nie są równoznaczne z dwójką pedałów.

dedede66
2014-03-21 23:27:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie ja cos o calujacych sie laskach napisalem, ze mi hipokryzje wypominasz?

furinmorte
2014-03-22 01:40:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czapiewski
2014-03-21 19:27:24
Ocena: -2(glosow:20)-+
Obrzydliwe!Tych zbo+kow wyslac na przymusowe leczenie na ich koszt,lub izolacja od zdrowych ludzi

wal_74
2014-03-21 19:26:15
Ocena: -2(glosow:18)-+
zabijcie to zanim pozaraża innych

foytaz
2014-03-21 19:23:56
Ocena: 75(glosow:139)-+
Tak długo jak długo robią to wszystko w swoich 4 ścianach, słowa nie powiem. Ale jak będą to propagować jako 'normę', łby o bruk rozp*erdolę.

karina777
2014-03-21 19:31:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dobrze gada. Polac mu.

grigore
2014-03-21 23:41:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
lby o bruk rozpierd*le za to ze ktos uwaza sie za normalnego? to na wiocha.pl wiekszosc jest bezpieczna:) tzn, nic im nie grozi hehe apropos stary przypominaj mi czesciej zebym z niektorymi nie gral w ile slow da sie sprowokowac prostaka zeby pokazal ze nim jest, bo ja na browary nie wyrobie:) to jest taka tolerancja, niech sobie zyja byle ich nie bylo. To ja juz wole obojetnosc.Znam kilku gejow i pare lesbijek, spoko ludzie,nie widze w nich problemu czy zagrozenia.Jak dostana prawo do slubu czy spadku to tez nie moim kosztem, niech maja.

achaja1
2014-03-22 18:53:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zacznijmy od tego, że gówno zrobisz, jak byś tak wszystkim łby roz... to od dawna nie było by marszu równości. A teraz pomijając Twoje internetowe napinactwo w pierwszym zdaniu masz rację co do drugiego nie propagują tego jako normy tylko nie chcą być traktowani jako dziwadła i dewianci, przynajmniej większość, a to powyżej to taki sam wrzód na dupie jak love parade jeśli oczywiście łapiesz przekaz.

olga122
2014-03-22 21:00:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
achajo pokazałaś swoje prawdziwe oblicze jesteś wredna i fałszywa jak ubermensch by dekapitował łby ucinał i takie tam głupoty to się mało ze szczęścia nie posikasz ale jak kto inny napisze że łeb o bruk rozpied..lił w słusznej sprawie to zły. Ja was obydwoje przejrzałam UB cz ty to ta sama osoba TROLLE PIER..,DOLONE.

achaja1
2014-03-22 21:27:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
olga, rozpędź się a ściana cie sama znajdzie, głupszego przydupasa od ciebie to od początku mojego istnienia tutaj nie miałam.No debilka z ciebie, debilka do kwadratu.

sangre666
2014-03-21 19:14:23
Ocena: -7(glosow:15)-+
Bądźmy szczerzy. Słabnąca garstka tych którzy tego nie chcą, nie poradzi NIC. Coraz więcej ludzi odwraca się od kościoła, wiary, prawicy, konserwatyzmu itd. na rzecz właśnie tego co widać. Niestety nic na to nie poradzimy.

karina777
2014-03-21 19:10:59
Ocena: -7(glosow:11)-+
Do wojska z nimi i tyle.

monster0
2014-03-21 19:30:55
Ocena: -1(glosow:11)-+
Do garów, babo!

pusolka
2014-03-21 19:08:45
Ocena: 2(glosow:14)-+
co to za glupi tytul filmiku zabic zanim zlozy jaja , drogi autorze pomysl troche zanim napiszesz 2 facetow nie moze zlozyc jaj

rokkokko
2014-03-21 19:00:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
kur... pawiowałem przez 5 min

tomasz3e
2014-03-21 18:53:57
Ocena: 2(glosow:18)-+
jak to probowałem obejrzec prawie pawia pusciłem....morał jestem zdrowy...a tych 2 jest chorych na nieuleczalna chorobe zwana PEDALSTWO!

xvxFUxvx
2014-03-21 18:51:07
Ocena: 6(glosow:16)-+
Jestem tolerancyjny, ale jak wiadomo wszystko ma swoje granice, moja tolerancja również. Ja ignoruję pedałów, ale jak widzę lizanie się ich to bym strzelał jak do kaczek na pegazusie. Jak chcą to niech się bolcują, ale tak żebym nie widział, bo przez takie widoki mnie dosłownie mdli.

czapiewski
2014-03-21 19:34:16
Ocena: 9(glosow:13)-+
Takich zboczencow trzeba izolowac od zdrowego spoleczenstwa.Pedaly i inni zboczency tolerujcie to ze ja was nie toleruje!

messsi
2014-03-21 18:48:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Rozmnożyc to to się raczej nie rozmnoży :D

roni89
2014-03-21 18:37:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
ZAKAZ PEDAŁOWANIA ! ! !

Martino22
2014-03-21 18:26:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie dałem rady obejrzeć

dedede66
2014-03-21 18:22:57
Ocena: 3(glosow:15)-+
Ej, ale pedaly nie skladaja jaj. Chyba, ze na posladkach swojego partnera.

jurek1102
2014-03-21 18:26:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
Sporo wiesz w tym temacie :)

pajakpajak
2014-03-21 20:42:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
2014-03-21 20:46:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
pajak a chcesz mi coś zaproponować? :)

pajakpajak
2014-03-21 20:51:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-03-21 21:09:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
2014-03-21 21:12:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ty no w klatce jak zwierzęta? Ja jednak nie jestem taki nowoczesny jak ty i preferuje klasycznie na łóżku :)

pajakpajak
2014-03-21 21:15:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
2014-03-21 21:16:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
Klub rolkę papy zabierz ze sobą bo pippcoiuś może nie poczuc :}

Klub_Smolenski
2014-03-21 21:20:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
To niech już lepiej pończoch i kałbojek nie ściąga :)

pajakpajak
2014-03-21 21:51:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-03-21 23:03:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rzeznianumer5
2014-03-21 18:15:34
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ja pie..lę co za czasy. Zna ktoś jakiś portal prowadzący kilkadziesiąt lat wstecz?

Cipkozaur
2014-03-21 18:33:28
Ocena: 2(glosow:8)-+
Przecież jesteś na takim - mentalnie to tu mamy jakies wczesne lata 70-te.

lucy123
2014-03-21 18:13:27
Ocena: -4(glosow:24)-+
Ech, tego po lewo to tam ch*uj, ale bruneta szkoda, myślę że za parę lat, jak nabierze męskości, będzie miał zarost, będzie z niego przystojny facet. Czy nie mogli by produkować brzydkich gejów a Tych przystojnych facetów zostawiać hetero?

aro238
2014-03-21 18:08:26
Ocena: 0(glosow:12)-+
ja pierdykam FUJJJJJJJJJJJJJ co za trole PEDALSTWO JE..NE

Baron_Sanedi
2014-03-21 18:07:03
Ocena: -3(glosow:5)-+
chłop to może co najwyżej zapłodnić jajo!! Ale nie ma obawy bo musiałby to z kobietą robić :p

monster0
2014-03-21 18:06:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po pierwsze nietrybie ssaki nie znoszą jaj, a po drugie nie mogą mieć ze sobą dzieci. To tak dla przypomnienia bo autor chyba kończył podstawówkę korespondencyjnie.

poter288
2014-03-21 19:23:19
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wystarczy,że odda swoje nasienie jakiejś surogatce,a ona im urodzi dziecko,ale lepiej by było kutasa na deskę i toporkiem jebs

monster0
2014-03-21 19:37:17
Ocena: -5(glosow:5)-+
@poter288, rozumiesz co napisałem czy tak tylko je*nąłeś posta żeby popisać. Napisałem, że nie mogą mieć ze sobą dzieci. Zresztą nie ma dowodów na to, że dziecko pedała będzie pedałem, ale dorastać w takiej rodzinie moim zdaniem rzeczywiście może rzutować na jakieś anomalie na tle rozwoju psychiki.

RSL-z
2014-03-21 18:00:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

badboy282
2014-03-21 17:58:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
30 sek. i starczy,myślę,że nie ma sensu dalej oglądać

Dave2024
2014-03-21 17:50:32
Ocena: 2(glosow:12)-+
słooooodkie ;d. Teraz już wiecie jak należy się całować ;P.

ozzykozi
2014-03-21 17:46:06
Ocena: 0(glosow:18)-+
moderator ni dopuszcza prawdy i komentarze wyrzuca.Pedaly do gazu

lamerekpl
2014-03-21 17:45:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Żałuję że to oglądnąłem ._.

Issen1992
2014-03-21 17:44:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
40 sekund więcej nie dałem rady..

ozzykozi
2014-03-21 17:43:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szczeryham
2014-03-21 17:37:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
Szulcik, łap za karabin! Ja będę Ci podawał amunicję!

szulcik
2014-03-22 08:21:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lepszy gaz .. Rak nie trzeba brudzić ,a teraz ciepło komin trzeba wyczyścić,przygotować na okres ciepłowniczy ..

persching
2014-03-21 17:36:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Oni nie złożą jaj...

szataneska1990
2014-03-21 17:34:28
Ocena: 5(glosow:17)-+
''Pedałom stanowcze stop'', ale lesbijki są już ok. Polskie myślenie i logika

gajcy
2014-03-21 12:55:55
Ocena: -7(glosow:15)-+
W cywilizowanym swiecie chorych sie nie zabija tylko leczy

rafirafi76
2014-03-21 17:52:11
Ocena: 1(glosow:11)-+
ale pedalstwo leczyć się nie chce,i jeszcze normalnie zorientowanym chce narzucać swój dyktat.

sebols
2014-03-21 17:57:27
Ocena: -1(glosow:15)-+
Weź powiedz że to choroba to cie zagryzą. Moim zdaniem można by sprobować z wojskiem. Skopać d... wytarzać w błocie. Może coś by to dało.

czapiewski
2014-03-21 19:39:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
To prawda,ale nieuleczalnie chorych niech izoluja

trendy21
2014-03-20 19:40:44
Ocena: 2(glosow:10)-+
sweet

Rapunzel
2014-03-20 18:45:33
Ocena: 0(glosow:18)-+
"zabić"...???
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kibice krótko...
  •  Tarczyński niebawem
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0