lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.03.2014, 09:12:21   przez: versetty777
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 186  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ssijpanto
2014-03-28 09:31:39
Ocena: 96(glosow:124)-+
Oboje nie są bez winy.. wyprzedzać z prawej strony? Nosz ku**a, poczytajcie sobie kodeks ruchu drogowego w jakich sytuacjach można wyprzedzać w ten sposób. Gwarantuję, że nie ma tam słowa o zwykłej drodze z niewydzielonymi pasami ruchu. Tak więc.. jeśli założymy, że kierowca zrobił to specjalnie to nic tylko je***ąć mu kaskiem w łeb, aż zęby pogubi. Ale ku**a.. tak się nie wyprzedza w bezpieczny sposób, będę zjeżdżał na parking i go nie zobaczę na czas i jest powtórka.

M1CLAY19
2014-03-31 18:58:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Komenty na wiosce to chyba magnes dla DEBILI. Jak mozna wykonywac samosondy na drodze i karac smiercia za przewinienie ? WY WSZYSCY JESTESCIE POPIE*DOLENI!!!!. Chocby niwiadomo co zrobil to zadna menda nie ma prawa wykonywac samosadu.Bylem motocyklista ale na dzien dzisiejszy nie bronie tej grupy uzytkownikow drog .Na to co sie teraz wyprawia na jednosladach patrze z przykroscia ale w tym przypadku trzeba byc obiektywnym i mordercy z osobowki zabrac prawko natychmiast.Przepisy sa swiete-a wy w doopie byliscie i goowno widzieliscie jezeli boli jak motocykl wykorzystuje sytuacje.DUPA WAS BOLI !!

frodo6
2014-03-31 14:53:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po kiego wyprzedzał z prawej strony?? Czy motocykliści to święte krowy, którym wszystko wolno??

MrFoto
2014-03-31 13:17:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Jorgusson
2014-03-31 08:53:58
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czytając niektóre komentarze zastanawiam się, skąd wy Żuczki wiecie, że kierowca zrobił to z premedytacją ??? Mamy samych jasnowidzów. Sam fakt umieszczenia tego nagrania w sieci potwierdza to, że pan motocyklista stara się usprawiedliwić swoje sumienie. Natomiast wina jest jak zwykle po obu stronach.

menzoberranzan
2014-03-31 03:38:16
Ocena: -11(glosow:13)-+
koles w aucie zasluguje na wybicie zebow i polamanie rak. gdyby nie zachowal sie jak cham wszystko by bylo ok, powinien trzymac sie swego toru jazdy, zrobil to celowo, dorwal bym chwasta i wyrwal.

M1CLAY19
2014-03-31 18:47:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale co gownojady wiedza o drodze jak mama GTA wylacza o 20:00

moto999
2014-03-31 00:31:58
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

baton06
2014-03-31 00:04:53
Ocena: 0(glosow:10)-+
Kto normalny wyprzedza z prawej strony? kierowca samochodu ma do dyspozycji CAŁY prawy pas! dobrze tak motocykliście !!! to samo w korku, w imie czego motocyklista może przepychać sie miedzy autami ! kto kierowcy auta wróci za ewentualne porysowanie? zero tolerancji dla motocyklistów bez kultury!

Greg0666
2014-03-30 23:57:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
od kiedy to wyprzedza się w ten sposób z prawej strony?

miodzjo
2014-03-30 23:57:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
Miałem bardzo podobną sytuację. Nie wiem dlaczego ten kierowca tak nagle zjechał na prawo, ale w moim przypadku było to ominięcie dziury którą późno zauważyłem, nie brałem pod uwagę, że ktoś może mnie wyprzedać niezgodnie z przepisami. Policja która przyjechała na miejsce zdarzenia, nie miała wątpliwości, że winny jest motocyklista. Na szczęście nic mu się nie stało.

spokojny25
2014-03-30 23:09:02
Ocena: -8(glosow:12)-+
Takiego ku..ę za kierownicą powinno się wyciągnąć z tego auta i tak mu nawpierdalać aby bydle przeleżało kilka miesięcy w szpitalu.Co za złośliwy syfilis.

xaver.compz
2014-03-30 23:06:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wystarczy czasami nacisnąć pedał lub manetkę hamulca i odrobiną kultury puścić chama i buraka przodem. Cham się ucieszy, mądry przeżyje. :)

Przemoc666
2014-03-30 21:47:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
Wina jest WYŁĄCZNIE po stronie motocyklisty, jest tam tylko 1 pas i wyprzedza z prawej strony.

kondorw71
2014-03-30 21:11:56
Ocena: 3(glosow:9)-+
z prawej strony się nie wyprzedza. jak jeździ się jednośladem to trzeba być ostrożnym i nie pchać się w takie sytuacje. dla kierowcy samochodu który na przykład omijał dziurę taki motocyklista jest mało widoczny. szczególnie że nie powinno go być po tej stronie auta.....

kkr123
2014-03-30 19:12:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
A mnie ch*j strzela jak widzę te komentarze "jeżdżę motorem" itp.

kkr123
2014-03-30 19:10:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kriss92
2014-03-30 18:41:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sono21
2014-03-30 17:03:01
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ludzie jeśli ktoś jedzie motorem jak debil to niech se jedzie co mnie to obchodzi jeśli mnie nie dotyka, ale ten gość z samochodu zachowal się nienormalnie przecież mogl go zabic kurna...

djetka228
2014-03-30 16:01:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kleo3103
2014-03-30 14:49:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Fakt że motocyklista łamie prawo bo wyprzedza z prawej strony, ale ten z auta też chyba chce wyprzedzić z prawej pojazd przed nim, natomiast ten właśnie pojazd jedzie lewą stroną choć tu nie widać by szykował się do skrętu w lewo a tylko wtedy mógłby trzymać się lewej strony jezdni. Czyż nie tak? Więc morał taki: każdy powinien dostać kopa w du....!!!No chyba że ten jeden jednak skręca w lewo...hm to wtedy motocyklista przegina a kierowca srebrnej bryki nie patrzy w lusterka lub ma go w martwym punkcie.

ashaman81
2014-03-30 12:57:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
toyo75! prośba... pójdź na jakikolwiek kurs przepisów drogowych a potem się wypowiadaj na temat. jak najbardziej wina motocyklisty, mam nadzieję ze zapamięta.

M1CLAY19
2014-03-30 11:06:40
Ocena: -4(glosow:20)-+
Jak sie czyta wasze komentarze to krew zalewa . Wyprzedzal z prawej - i za to jest kara smierci ? Mozna samemu karac za wykroczenia ? Nie widzial ? To dlaczego jezdzi po drodze publicznej jezeli nie potrafi ? Nie specjalnie? Czyli sam zabieral sie do wybierania z prawej. Dla mnie to morderca drogowy i nie ma dla niego miejsca posrod innych uczestnikow ruchu. Mam nadzieje ze ciezkoi za to zaplaci.

fhurer88
2014-03-30 10:51:05
Ocena: -4(glosow:14)-+
do wszystkich kolegów uważających:"nie wolno wyprzedzać z prawej strony"!! Macie racje, poza pewnymi przypadkami faktycznie nie można, jednak TEN motocyklista popełnił tylko WYKROCZENIE, z kolei TAMTEN kierujący samochodem (ewidentnie widać na filmie) specjalnie spowodował zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zaś jeśli obrażenia motocyklisty będą powyżej 7 dni wtedy facet popełnia PRZESTĘPSTWO!!

robert34
2014-03-30 07:40:04
Ocena: 5(glosow:17)-+
moze sie nauczy że się nie wyprzedza z prawej strony

szulcik
2014-03-30 05:39:59
Ocena: 11(glosow:19)-+
No to z pewnoscia musiało boleć .. Ale wyprzedzanie z prawej surowo zabronione,a kierowca mógł nie zauważyć.

Slayer_997
2014-03-30 03:20:56
Ocena: 14(glosow:18)-+
Wczoraj opieprzyłem jakiegoś starego durnia, co mnie z prawej motocyklem wyprzedzał na zakazie wyprzedzania i do tego w tunelu. Ludzie nie znają przepisów i jeszcze się stawiają. Sam jestem też motocyklistą.

terminator03730
2014-03-30 01:18:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
słaby element w przyrodzie odpada - selekcja naturalna

videocop
2014-03-29 23:55:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
obaj mieli miejsce, ale blacharza poniosła ambicja ch...i tyle.

soldier1987
2014-03-29 23:30:53
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

GMOzabija
2014-03-29 22:17:33
Ocena: -8(glosow:16)-+
motor=trumna szkoda ze wiekszosc oszczedzajacych na kupnie samochodu kupujacych motor tego nie dozyje

toyo75
2014-03-29 22:04:17
Ocena: -10(glosow:14)-+
toc ten ciul w srebnym aucie, sam chcial z prawej wyprzedzac, droga jest szeroka i ja tez bym powiedzial ze to dwu pasmuwka jest, a ze to jest jak jest i panstwo oszczedza na drogach i brak pasuw albo nawet i pasy dla pieszych, przejsca farby brak, to nic nowego.

ukji80
2014-03-29 21:44:15
Ocena: 13(glosow:15)-+
Bo jechać normalnie na motorze tak jak inni uczestnicy ruchu to nie można? Sam jeżdżę na motorze i jak chcę poszaleć to odpalam 2T i brykam po lasach. Ale na drodze jeżdżę normalnie.Nie przepycham się i dostosowuje prędkość do innych użytkowników drogi.Nie pochwalam zachowania kierowcy samochodu ale kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

kkr123
2014-03-30 19:06:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeździsz na motorze? Chyba na motocyklu kretynie...

toldo88
2014-03-29 21:36:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Widzę dzieci nie znające kodeksu ruchu minusują. Ale z głupotą się nie dyskutuje...

seba1977
2014-03-29 21:35:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Spartańska szkoła nauki jazdy OK

toldo88
2014-03-29 21:29:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.lis.3
2014-03-29 21:29:25
Ocena: 8(glosow:10)-+
Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (Dz.U. Nr 58 poz. 515 z 2003r - tekst jednolity), wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, na jezdni jednokierunkowej, na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku. Należy podkreślić, że kierowca przed wykonaniem tego manewru obowiązany jest w upewnić się szczególności czy: ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do w

jacek.lis.3
2014-03-29 21:28:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek145
2014-03-29 21:03:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wyprzedzać tak nie można ale takim chu*em być i specjalnie tak zrobić to też nie porządku...

sdiz
2014-03-29 20:44:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
A od kiedy można wyprzedzać z prawej strony !!!!

prezi
2014-03-29 21:09:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
można, ale muszą być 2 pasy w terenie zabudowanym lub 3 poza terenem zabudowanym w jednym kierunku. Wyjątkiem są autostrady z 2 pasami, tam też można. Tutaj był 1 pas, więc nie można było

pencammm
2014-03-29 20:18:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

superbohater
2014-03-29 20:06:10
Ocena: -2(glosow:16)-+
Wyprzedanie z prawej strony to wykroczenie a usiłowanie morderstwa to już przestępstwo...

zucker64
2014-03-29 22:28:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ten w aucie prawdopodobnie chciał zaparkować, nawet nie dopuszczam myśli że zrobił to specjalnie bo wtedy bym go sam z bani ugasił. Ale motocyklista wyprzedzający z prawej sam jest sobie winien . Gdzie mu się spieszy ? na każdym skrzyżowaniu jest w stanie zostawić w tyle większość aut więc powinien jechać z głową na karku , a nie kozaczyć w najgłupszy z możliwych sposobów . Jedźcie za naszą zachodnią granicę, tam motocykliści jadą środkiem pasa który zajmują, żaden nie wyprzedza z prawej , mają wystarczająco pary by zostawiać innych w tyle w bezpieczny sposób

saymon74
2014-03-29 19:49:32
Ocena: -7(glosow:13)-+
jeśli motocyklistów nazywa się potencjalnymi dawcami to kierowcy samochodów to potencjalni mordercy ,(gnojek zrobił to celowo)

Zetar
2014-04-01 19:06:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
A skąd wiesz, że celowo? Nie wiesz... więc po co drzesz mordę?

karolendriu
2014-03-29 19:30:47
Ocena: -12(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

magic1948
2014-03-29 23:14:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
"paczcie", "po nie kąt"?

bigronald
2014-03-29 19:14:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FloydP4PKing
2014-03-29 18:36:12
Ocena: 7(glosow:15)-+
bardzo dobrze, od kidy to sie wyprzeda z prawej strony?

saymon74
2014-03-29 19:50:35
Ocena: -3(glosow:11)-+
a od kiedy celowo robi się komuś krzywdę

faille
2014-03-29 20:29:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
od kidy ? od ziwszy......;)

paraolsztyn
2014-03-29 18:32:43
Ocena: 13(glosow:13)-+
zawsze jest pytanie: co stało się wcześniej, a czego motocyklista nam nie pokazał

rycerz-nadziei
2014-03-29 18:23:42
Ocena: -9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bubala
2014-03-28 13:40:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fragles75
2014-03-28 11:47:13
Ocena: -4(glosow:6)-+
"prowokuje" ? No sry ale prowokować można kogos, do czegoś. W tym wypadku to chyba powinno być "powoduje"

przemekbeenkovski
2014-03-28 10:52:03
Ocena: -6(glosow:26)-+
Jakoś mi go nie żal! Motocykliści to śmierć na drodze, największe zagrożenie.

glayt
2014-03-28 09:48:13
Ocena: 18(glosow:24)-+
Wyprzedzanie na debila, czyli z prawej strony!

Ssijpanto
2014-03-28 09:31:39
Ocena: 96(glosow:124)-+
Oboje nie są bez winy.. wyprzedzać z prawej strony? Nosz ku**a, poczytajcie sobie kodeks ruchu drogowego w jakich sytuacjach można wyprzedzać w ten sposób. Gwarantuję, że nie ma tam słowa o zwykłej drodze z niewydzielonymi pasami ruchu. Tak więc.. jeśli założymy, że kierowca zrobił to specjalnie to nic tylko je***ąć mu kaskiem w łeb, aż zęby pogubi. Ale ku**a.. tak się nie wyprzedza w bezpieczny sposób, będę zjeżdżał na parking i go nie zobaczę na czas i jest powtórka.

mingus33
2014-03-29 18:52:05
Ocena: -5(glosow:9)-+
zaiste masz rację, poza tym że kierowca auta zrobił to z wyraźną premedytacją. a nawet jeśli skręcasz na parking to i tak musisz ogarnąć prawe lusterko- ustępujesz wszystkim pieszym i rowerzystom którzy akurat śmigają chodnikiem

rzeznianumer5
2014-03-29 20:01:07
Ocena: -9(glosow:17)-+
Na terenie zabudowanym można wyprzedzać z prawej strony o ile nie ma zakazu wyprzedzania. Na pasie ruchu może poruszać się więcej niż jeden pojazd. Sam sobie poczytaj.

rzeznianumer5
2014-03-29 20:55:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Minusując rzeczywistość nie zmienicie faktów dzieci.

magic1948
2014-03-29 23:12:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
@rzeznianumer5: Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (Dz.U. Nr 58 poz. 515 z 2003r - tekst jednolity), wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, na jezdni jednokierunkowej, na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

asd1905
2014-03-30 12:01:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
moze zamiast wypisywac brednie gdzie wpolnoe wyprzedzac a gdzie nie w Cebulandii zastanowcie sie jaki to moze byc kraj i poszukajcie przepisow ruchu drogowego obowiazaujcych w danym kraju a nie wszystko mierzycie miara cebulakow

Radek6412
2014-04-03 08:18:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
@asd1905 zgadzam sie z toba w 100% bo nierozumiem co ma polski kodeks drogowy do sytuacji ktora miala miejsce w rosji. @magic1948 tak btw to niewiem czy kodeks drogowy jest okrojony czy policjant mądrzejszy od polskich przepisów. Pan policjant tlumaczyl mi kiedys ze jesli auto sygnalizuje skret w lewo rowniez mozna wyprzedzic je z prawej. Idac waszym tropem i stosujac polskie prawo do drog na rosji to kierowca zrobil zle bo powinien trzymac sie prawej strony chyba ze na nastepnym skrzyzowaniu leci w lewo, ale jesli by tak bylo to nie zjezdzal by do prawej. Ewidentny blad kierowcy i tyle
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0