Ukryj komentarze(143)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
czapiewski
2014-04-14 06:10:16
Ocena: 54(glosow:76)-+
To nie wiocha to rzeczywistosc
informatyk26
2014-04-16 17:34:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
dryga4ever, człowiek ma uzębienie wszystkożercy a nie roślinożercy, roślinożercy nie mają kłów. Rzecz jasna przemielenie mięsa nie jest konieczne żeby je zjeść ,zęby człowieka sobie poradzą, tutaj popłynąłeś. Najzdrowszą dietą jest dieta roślinna z niewielką domieszką mięsa. Wynika to z tego że białko roślinne nie jest do końca pełnowartościowe dla człowieka w porównaniu ze zwierzęcym. Dieta wegetariańska musi być odpowiednio zaplanowana żeby dostarczyć odpowiednią ilość białka zwierzęcego inaczej jest szkodliwa dla zdrowia. Dieta wegańska jest szkodliwa dla zdrowia z definicji. Człowiek nie j
dryga4ever
2014-04-18 21:59:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kolego pozyskanie białka zwierzęcego wcale nie jest tak trudne jak myślisz.Nie trzeba wcale zabijać zwierzęcia wystarczy je po prostu wydoić.Na temat wegan się nie wypowiadałem bo to nie dieta tylko ideologia bardzo różniąca się od diety wegetarian więc nie kumam o co ci chodzi .Natomiast wegetarianie nie stronią od jajek mleka sera itp w których białka zwierzęcego jest aż nadto .Co do kłów to wielbłądy też je mają a nie widziałem żadnego wcinającego mięso.przemielenie mięsa nie jest konieczne ż
dryga4ever
2014-04-18 22:13:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
do przełknięcia ale do strawienia już tak .Ukrój sobie albo odgryź najlepiej spory kawałek surowego schabu i spróbuj rozszarpać tymi jakże rozwiniętymi kłami życzę powodzenia i smacznego.'Najzdrowsza dieta jest roślinna z niewielką domieszką mięsa"to żeś chłopie Amerykę odkrył.Nie chce mi się pisać o złym cholesterolu bo znowu naczytasz się jakichś głupot w internecie i tak będziemy polemizować do świąt.
dryga4ever
2014-04-18 22:38:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
ach i jeszcze jedno drapieżniki nie mają gruczołów potowych w odróżnieniu od roślinożerców.Czy masz gruczoły potowe?
Aldrin
2014-04-15 23:38:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja bez czerwonego mięsa wytrzymuję już ponad 7 lat i dobrze się mam, wcale mnie nie ciągnie do kiełby. Robię to dla siebie a nie dla "biednych zwierzątek" taka kolej rzeczy, hodujesz żeby zjeść. Takie postanowienie noworoczne, które już trwa parę lat :) Mięso drobiowe i z ryb rządzi :)
Aldrin
2014-04-15 23:37:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja bez czerwonego mięsa wytrzymuję już ponad 7 lat i dobrze się mam, wcale mnie nie ciągnie do kiełby. Robię to dla siebie a nie dla "biednych zwierzątek" taka kolej rzeczy, hodujesz żeby zjeść. Takie postanowienie noworoczne, które już trwa parę lat :) Mięso drobiowe i z ryb rządzi :)
BlackRose2
2014-04-15 19:29:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Też przez kilka lat nie jadłam mięsa. Potwierdzam kiełbasa jest pyszna:)))
Szatanica777
2014-04-15 16:28:33
Ocena: -2(glosow:6)-+
Też nie jem mięsa i nie uważam, żeby to mi szkodziło, wręcz przeciwnie. Jest mi bardzo przykro, że nasz naród jest tak nietolerancyjny i większość ludzi nie potrafi uszanować czyichś poglądów, bo wszystko co odbiega od ich "norm" staje się od razu jakąś dewiacją, czymś złym, niedobrym i chorym, etc.
Century94
2014-04-17 16:34:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ależ potrafi. Dopóki roślinożercy nie mówią, że (cytaty autentyczne - kwejk i fp vevo): ,,jedząc mięso robimy z siebie grobowce zwierząt'' oraz ,,po zjedzeniu mięsa rozkłada się w nas trup''. Pominę już szprejowanie i rozrywanie nożami do tapet futra. Gdyby wegetarianie i weganie nie wtykali nosa do cudzych talerzy, to przypuszczam, że nikt by Was nie hejtował :P
Szatanica777
2014-04-17 21:03:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
No faktycznie komentarze są ciut nie na miejscu:p, ale cóż poradzić, głupota ludzka nie zna granic, a na nią nie ma lekarstwa, wpajania poglądów też się nie pozbędziemy. Dlatego staram się nie wpieprzać nikomu w życie, to indywidualna sprawa każdego z nas. Ale szacunek przede wszystkim.
igor1988bb
2014-04-15 15:57:30
Ocena: -2(glosow:6)-+
Rozsiewajcie sobie dalej anty-wegetariańską propagandę. Sam nie jem mięsa prawie rok i czuję się świetnie. Mam znajomych którzy nie jedzą mięsa prawie 25 lat i trzymają się bardzo dobrze. Ja w przeciwieństwie do mięsożerców nie rozsiewam tego że tak zwane mięso które kupujecie w supermarketach to tak naprawdę po części mięso a reszta to chemikalia.
Extreme96
2014-04-15 03:44:15
Ocena: -5(glosow:31)-+
UWAGA CZYTAĆ CAŁE! Ludzie mobilizacja 25 Maja całymi rodzinami idziemy i głosujemy na Nową Prawicę JKM w UNIOwyborach. Ten człowiek od 25 lat będąc na totalnym marginesie nigdy się nie poddawał i walczy, żeby uwolnić nas od bandy czerwonych. Poświęćmy tą chwilę i odwdzięczmy się ruszając tyłki sprzed komputerów. Namawiajcie rodziców, dziadków, wujków, znajomych, każdy musi działać w swoich kręgach! To musi być przełomowy rok. Amerykanie mieli ogromną szansę w postaci Rona Paula i zawalili sprawę, może trochę nie z ich winy, bo zostali oszukani: polecam film youtube: "How Ron Paul Was Che
Arystokratka7
2014-04-15 00:56:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Może jestem mało bystra ale wstawki na tę stronę nie pojmuję!
jacek.jacek
2014-04-14 22:53:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Paindemonium
2014-04-14 22:38:53
Ocena: 4(glosow:14)-+
Człowiek musi jeść mięso... zmuś wilka do wpierdzielania marchewki. Weganie to niestety odłam dziwactwa, aczkolwiek wolno im i to szanuje. Ja nie piję alkoholu kto inny na je mięska. Tyle ze w przypadku miesa dla człowieka jest wręcz wymagane a alkoholu wręcz przeciwne (w dużych ilościach zwłaszcza).
dryga4ever
2014-04-15 07:46:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
Chyba nie mogę się z tobą zgodzić.Sam jestem mięsożercą i uwielbiam goloneczkę.Jemy mięso z wszelkiego rodzaju przyprawami poddajemy je obróbce termicznej żeby w ogóle je strawić i żeby nam choć troszkę smakowało.W formie jakiej spożywa je wilk byłoby dla nas nie jadalne.Rośliny np marchew jest jadalna sama w sobie, nie trzeba jej gotować przyprawiać żeby bez problemu ją strawić.Prawie wszystkie nowotwory jelita grubego spowodowane są od spożywania czerwonego mięsa.Staliśmy się mięsożercami bo jesteśmy leniwi,mięsem po prostu łatwiej się nażreć ale stworzeni do tego nie jesteśmy.
xvxFUxvx
2014-04-15 14:58:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
dryga4ever, warzywa nie posiadają wszystkich składników odżywczych żeby same je wpierdzielać, przynajmniej organizm człowieka wymaga mięsa, a tacy wegetarianie to samymi warzywami za długo nie pociągną. Ja nie mówię że jem mięso 24/7 ale chociaż by w sam piątek zjeść sobie można :)
dryga4ever
2014-04-15 16:21:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
xvxFUxvx uświadom mnie proszę jakie składniki "odżywcze" ma mięso(oczywiście niezbędne dla organizmu człowieka) których nie mają owoce i warzywa .A ja bardzo chętnie poświęcę czas i cię uświadomię dlaczego dieta wegetariańska jest zdrowsza.Sam jestem mięsożerny bo lubię mięso ale jestem świadom tego że nam ludziom ono po prostu nie służy, zwłaszcza wieprzowina.Uwierz mi wcale nie musi go być w naszej diecie.
informatyk26
2014-04-15 17:43:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
dryga4ever, mylisz się, człowiek może odżywiać się surowym mięsem, tatara jadłeś kiedyś ? Obróbka termiczna sprawia tylko że mięso w takiej postaci staje się bardziej pożywne, jest mniej podatne na zepsucie i wybite są w nim pasożyty - nie jest jednak niezbędna do tego żeby się nim odżywiać.
Człowiek jest wszystkożercą i może jeść tylko mięso. Przykładowo dieta Eskimosów składa się praktycznie tylko z mięsa i jakoś żyją.
dryga4ever
2014-04-15 19:49:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
informatyk26 tak jadłem tatar i w tym przypadku mięso zostało poddane obróbce mechanicznej zostało zmielone żebyś mógł je przełknąć inaczej byś je po prostu żuł i żuł a to dlatego że masz uzębienie roślinożercy nie drapieżnika.To że człowiek jest wszystko żerny nie podlega dyskusji polemizujemy tu teraz tylko jaka dieta jest zdrowsza.Co do Eskimosów to tylko dieta bogata w kwasy omega3 pozwala im trzymać dobrą kondycję gdyby nie żywili się rybami popadali by jak muchy.Ryba to oczywiście mięso ale zdecydowanie inne niż wołowina czy wieprzowina które nam po prostu szkodzą.
forszizel
2014-04-15 09:30:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Anemia moze byc wywolana niedoborem wit C. Bo bez tego zelazo sie nie przyswoi. Jak ktos je duzo miesa a zero warzyw i owocow swiezych to moze miec niedobor zelaza przez brak wit c. Mialem to jako dziecko. Od tamtej pory codziennie jedna zolta papryka obowiazkowo:D
rafaloo0909
2014-04-14 20:42:46
Ocena: 1(glosow:13)-+
Wow! Kiełbasełę ! Wow! Mięsęło! Takie pyszne! Wow! Uszanowanko!
Szatanica777
2014-04-14 19:54:09
Ocena: -7(glosow:13)-+
Wydaje mi się, że po takim czasie niejedzenia produktów mięsnych, dostałaby rozstroju organizmu i na pewno nie czułaby się mega dobrze i szczerze śmiem wątpić w to, że naraz dałaby radę pochłonąć taką ilość mięsa.
Podlasiak1977
2014-04-14 19:22:59
Ocena: 11(glosow:23)-+
ja tez kocham zwierzeta,szczegolnie te dobrze przyrzadzone:)
acer326
2014-04-14 19:22:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
teoretycznie masz rację.pozdrawiam
murinforte
2014-04-14 19:09:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
A jak się ma wegetarianizm do skórzanych butów? :)
murinforte
2014-04-14 19:50:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak sobie tłumacz
murinforte
2014-04-14 20:05:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czasami :)
dryga4ever
2014-04-15 07:52:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
wegetarianie też nie jedzą butów:)
dryga4ever
2014-04-15 08:06:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
dagmik.Nawet sobie sprawy nie zdajesz ile produktów wcinasz pochodzenia zwierzęcego,aż boję się cię uświadamiać bo z głodu padniesz:)ale kilka ci podam.Zastanów się nad spożywaniem dżemu(nie do końca jest z samych owoców)mam nadzieje że nie lubisz miśków HARIBO ,tak tam też jest żelatyna sprawdź jak się ją robi.
dryga4ever
2014-04-15 16:37:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
dogmik absolutnie nie miałem na myśli że wegetarianie są przygłupi wręcz przeciwnie wydaje mi się że są bardziej uświadomieni żywieniowo niż przeciętny zjadacz chleba.Jestem technologiem żywienia i wiem że nie zawsze czyta się skład produktu który spożywamy zwłaszcza gdy w danym produkcie w życiu byśmy się tego składnika nie spodziewali np barwnika z pewnego gatunku suszonych mszyc znany jako kwas karminowy lub koszelina stosowany jest w 90% jogurtów na świecie. Moim zdaniem lepszy taki barwnik niż chemia ale to tylko moje zdanie,komuś jedzenie robaków było by nie w smak:)gdyby o tym wiedzia
StachTraktorzysta
2014-04-14 18:59:41
Ocena: 6(glosow:14)-+
Mówi żona do męża - Oj jaka bieda, od tygodnia nie miałam mięsa w ustach. No tylko mi nie mów, że ch*j to ryba.
marcino75pl
2014-04-14 19:54:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
luska zu klappe.
immortallus
2014-04-14 18:39:27
Ocena: 5(glosow:9)-+
A skąd wiesz jak smakuje padlina?
immortallus
2014-04-14 18:53:51
Ocena: 12(glosow:12)-+
dagmik: idąc Twoim tropem, zjadanie zieleniny to nic innego jak jedzenie zgniłego jedzenia. W momencie zerwania, oddzielenia od zasilania w pokarm (korzeń) rozpoczyna się rozpad komórek czyli gnicie. Co za różnica czy dotyczy to mięsa czy roślin - proces jest ten sam. Druga sprawa, można jeść wyroby chemicznie konserwowane i to dotyczy zarówno mięsa jak i roślin. Niemniej nie trzeba, można wytwarzać je samemu lub w procesach naturalnych.
forszizel
2014-04-14 18:59:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dagmik nie obrazasz nikogo mowiac o swoich smakach i wyborach. Nie przepraszaj ze myslisz i zyjesz wg siebie. Ja podziwiam bo dla mnie to wyrzeczenie, i jednak by mi czegos brakowalo. Nie mam jakiejs obsesji na punkcie miesa, ale jak pomysle ze juz nigdy wcale to by mi brakowalo i skonczylbym jak ta panienka po czterech latach z kielbasa w zebach i orgazmem w brzuchu. Po czterech tygodniach prawdopodobnie hahaha:D
LuskaI23
2014-04-14 19:01:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ale co ma delikatny twaróg, do mocnych serów pleśniowych? To dwa zupełnie inne smaki. Jedni lubią taki inni taki. I żaden problem przejść z jednego na drugi. Ja kiedyś nienawidziłam ostrej kuchni a teraz uwielbiam, więc równie dobrze dziewczyna mogła z wegańskiej kuchni, przejść na mięso. Mięso jest tak samo ważne jak warzywa i owoce. I jedno i drugie dostarcza organizmowi ważnych składników. Nie można jeść ani tylko tego, ani tylko tego. I jak napisał immortallus, skoro my jemy padlinę to Ty jesz zgniliznę :)
forszizel
2014-04-14 19:03:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wegetarianizm to pojecie wzgledne :D Ostatnio czytalem o kolesiu ktory zrobil sobie plukanie jelit bo ktos mu powiedzial ze tak zdrowo. I wyplukali mu niestrawione kawalki miesa z kiszek - po 3 latach wegetarianizmu nadal w nim byly. Albo koles oszukiwal i podjadal albo kazdy wegetarianin nosi w sobie mieso przez lata. Magazynujesz szynke hahaha:D
immortallus
2014-04-14 19:03:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cos w tym jest. Jeśli ktoś mam możliwość niech skosztuje świeżo wykrojonej wołowiny, jeszcze ciepłej, z uboju (bo można taką na surowo jeść). Ma całkiem inny smak niż taka ze sklepu.
Ja nie neguje wegetarianizmu (choć nie lubię jak ktoś zjada jedzenie mojemu jedzeniu), ale dagmik przedstawia opaczną jego wizję. To chyba nie dla smaku zostaje się wegetarianinem? Równie dobrze można się odzwyczaić jedzenia warzyw i owoców i później twierdzić że smakują jak kompost.
immortallus
2014-04-14 19:10:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
dagmik: do mięsa w temperaturze pokojowej połóż jakiś miękki owoc żeby było sprawiedliwie - też za długo nie wytrzyma.
I żeby było jasne - podstawą mojej diety są ryby, mięso baaardzo rzadko - na tyle, że w oczach innych pewno mógłbym uchodzić za wegetarianina - jednak nim nie jestem, bo to coś więcej niż niejedzenie mięsa. I jedno co mogę powiedzieć - nawet jedząc mięso raz na dwa trzy miesiące nie zauważam różnicy (w sensie innego smaku - padliny - jak to określasz), być może dlatego że nie kupuje mięsa w sklepie?
forszizel
2014-04-14 19:13:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy jest ktos kto rezygnuje z miesa na sile, bo moda? Watpie, chyba ze cholesterol i otylosc pod sufit to mozna na sile bo doktor zabrania a i tak sie konczy podjadaniem, bo plasterek nie zaszkodzi. Znam wegetarian i probowalem ich potraw i calkiem niezle, dobry kucharz zrobi wszystko smacznie. Jak smazyli mieso to dobre bylo jak gotuja teraz bez miesa to tez dobre. Ja jestem mistrzem drobiu wiec talentu nie chce marnowac:D
LuskaI23
2014-04-14 19:16:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
Lubię tatar :) Jadłam też chleb ze słonina jeszcze ciepłą, świeżo zabitej świni i bardzo mi smakowało :) Spoko, ja tam lubie i delikatny twaróg i żółte sery i te pleśniowe, ostre tez. Ale lubię też sałate, kocham pomidory i mango. Winogrono, marchewki, fasole strączkową. Ogólnie jest mało rzeczy których nie lubię, nie lubie jajek i mleka, dżemów i konfitur. Nie lubię fasoli i karpia. Jestem pokarmowym kundlem :D
forszizel
2014-04-14 19:19:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
immortalus Sa owoce co dojrzewaja w temperaturze pokojowej przez kilka dni, np awokado albo zielone pomidory. Ja mam w ogrodzie papryke to zrywam zielona, zawijam w czerwona scierke i na parapet, i za tydzien dojrzala czerwona papryka. Swieze zawsze najlepsze, ryba zlowiona a filety z mrozonki, to niebo i ziemia, albo mlode ziemniaczki z ogrodu i te sklepowe to tez roznica. Rosol ze swiezej kury a z brojlera sklepowego to tez sie czuje. Wazne zeby swieze bylo. A reszta wedlug gustow.
forszizel
2014-04-14 19:26:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dagmik, Zycze ci zeby i dla ciebie tacy delikatni byli jesli chodzi o twoj brak miesa:D A co jesz na swieta? Odpuszczasz tradycje czy grzeszysz troche? Moj znajomy kupuje "faux meat"Quorn z bialka grzybiego i mowi ze kotlet smakuje zupelnie jak kurczak. Jak lubie mieso, tak tego sie balem dotknac, jakos kurczakk z grzyba mi nie podchodzi.Tez tak oszukujesz czy same salatki?
forszizel
2014-04-14 19:34:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
markowka Instynkty? moze slabosci do przyjemnosci:D Instynkt nakazuje jesc jak jest sie glodnym, a czy konkretnie mieso to juz kwestia smaku czyli dazenia do przyjemnosci smakowych:D To tak jak ze slodkim, lubie bo lubie, nie bo instynkt wzial gore. Chyba ze mamy instynkt przyjemnosci - to by byla dobra forma instynktu prztrwania:D
murinforte
2014-04-14 19:45:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wege-srege,ja nikomu nie zaglądam do talerza a i sam nie obnoszę się z tym co jem.To jest tak indywidualny wybór,że nawet nie ma o czym dyskutować.
XXXAdaXXX
2014-04-14 19:46:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mam nadzieję , że i Ty dagmik nie uważasz sie za wegetariankę. Bo żałośni są Ci ,którzy
uważają się za nie wiadomo jakich wegetarian a jedzą zupy na kościach, kostkach ros. i jedzą RYBY! Ryba to też mięso. I każdy wegetarianin (prawdziwy) powie Ci, że ryba to też zwierze, które czuje jak każdy inny osobnik.
Szolotl
2014-04-14 19:54:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Jemy, aby żyć, nie żyjemy, aby jeść."-Sokrates.Nasz organizm jest pewnego rodzaju "maszyną",a jedzenie pozwala jej prawidłowo funkcjonować.Jeśli wtłoczymy w siebie "substancje"bezwartościowe,szkodliwe,które to służą wyłącznie naszej przyjemności,ta maszyna zacznie się psuć-dlatego też w Azji wiele chorób,z którymi spotykamy się w Ameryce,w Europie, należy do rzadkości.Łatwiej o zdrowie wykluczając z jadłospisu mięso.Wiem,rośliny traktuje się pestycydami, ale-zainteresowanych odsyłam do książek.
forszizel
2014-04-14 19:55:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jesli chodzi o uczucia zwierzat to tylko weganie mieli by racje bytu, bo ci co jedza nabial, rowniez przyczyniaja sie do cierpienia zwierzat. Krowa zeby byc mleczna musi urodzic cielaka, a zgadnijcie co sie z tym bezuzytecznym produktem ubocznym robi?
murinforte
2014-04-14 20:07:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Karmi koty?
forszizel
2014-04-14 20:09:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szolotl - Moj kumpel nie je miesa i sie okazalo ze mu zelazo spadlo bardzo i grozila anemia. Poszedl do lekarza a lekarz powiedzial ze i tak zdrowiej to zelazo z tabletkach brac i dalej nie jesc miesa niz przyjmowac je w formie miesnej. Swieze czyste mieso nie jest zle. Gorzej z tymi dodatkami, ta chemia w miesie nas wykancza a nie mieso. A o tym czy cos jest trucizna decyduje ilosc. Dagmik - jak sie deklarujesz z czymkolwiek to ludzie wymagaja nagle zebys byla idealna w tym, choc sami tacy nie sa.
Szolotl
2014-04-14 20:10:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cielak nie jest produktem ubocznym (przynajmniej ja nic o tym nie słyszałem). Cielęcina,do odchowu na byka,jałówkę, na skórę. Problem pojawia się przy jajkach - humanitarnym traktowaniu kur, tzn.stosuje się podcinanie ścięgien, klatki(bardzo brudne),ciemnice, sztuczne pasze.
forszizel
2014-04-14 20:15:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Murinforte - ludzi tez, cielecina kilkudniowa to rarytas. Tylko trzeba zeby cielak sie nie ruszal bo miesnie twardnieja i mieso juz nie jest takie delikatne. Trzyma sie je tak zwiazane zeby nie mogly sie ruszac przez tydzien. Nie dla psa kielbasa a tymbardziej dla kota. Na sumieniu tych co lubia mleko i sery i mowia ze zwierzat nie krzywdza:D
forszizel
2014-04-14 20:21:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szolotl - z kurami to racja, czasem jak sie kupuje udka to na skorze sa takie brazowe plamki jakby wysuszone, ale tak naprawde to sa poparzenia amonia z odchodow. Kurczaki seidza we wlasnym gnoju az zaczyna im przezerac skore. Czasem wycina sie te kawalki skory wiec jak ktos widzi udka z dziurami ww skorze to tam sie g@wno wzeralo w kurczaka. Przemysl niestety ma swoje ciemne strony, ale takie metody to tylko proba nadazenia za rosnacym zapotrzebowaniem, bo ludzie jedza coraz wiecej i byle co. Popyt podaz:D
forszizel
2014-04-14 20:28:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
A to juz pytanie do Dagmik, wegetarianki plus ryby. Ja z relacji znajomych slysze pozytywne komentarze, nie narzekaja, na zdrowie czy smaki. Sa tez tacy ktorzy beda po 4 latach zadowalac sie kielbasa. Ja pracuje w kuchni a jem dla przyjemnosci, ale tez wiem jak o siebie zadbac zeby sie nie spasc jak swinia i nie srac cholesterolem. Nigdy nie bedzie tak ze wszyscy jedza to samo. Beda wegetarianie i reszta. We Francji pracowalem z ludzmi ze Sri Lanki co u siebie w kraju nigdy miesa nie jedli, bez ideologii, po prostu tam sie tak je. Wazne zeby smacznie i swiezo:D
forszizel
2014-04-14 20:33:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dagmik - zgadza sie, fanatyzm w ktorakolwiek strone wykancza, zawalem z cholesterolu albo stresu haha:D Malo kto pilnuje tego co je, liczy sie cena a nie sklad czy pochodzenie. Duzy blad, bo to ma wplyw na smak i zdrowie. Mozna sie najesc zdrowo, do syta, bez chemii, tanio, ze smakiem i ochrona srodowiska jednoczesnie. Tylko trzeba pomyslec, poszukac, poczytac, podjechac a komu sie dzis chce? Wszyscy od kuchni uciekaja, do komputera albo telewizora. A kuchnia to najlepsze miejsce w domu. Cuda mozna wyprawiac:D
jacek.jacek
2014-04-14 22:56:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
forszizel
2014-04-15 05:42:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dagmik - ja wegetarian dziele na tych co jedza ryby i tych co nie, choc jest jeszcze trzecia podkategoria ci co nie jedza ryb ale jedza owoce morza.Bez ironii. Dla mnie akurat to wazne bo czesto trafiaja mi sie tacy klienci i zawsze pytam, czy z ryba czy bez. Nie dziele tego na gorsze czy lepsze bo wszystko sie da smacznie przyrzadzic i rownie dobrze spaprac. Tak samo jak mozna z miloscia i dbaloscia hodowac zwierzeta, humanitarnie je zabic i jesc zdrowo z umiarem bez zadawania cierpienia i niszczenia srodowiska. Tylko nikomu sie nie chce a na skale przemyslowa jest to niemozliwe.
forszizel
2014-04-15 09:23:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja nic nie mam do wegetarian, nie mam potrzeby kontrolowania ich na kazdym kroku tylko po to zeby im udowodnic ze sie myla. A skad ja wiem moze ja sie myle. Nie widze problemu w niczyich preferencjach. Ostatnio mialem okazje sprobowac dan typu Raw cholernie trudne i czasochlonne od strony technicznej w przygotowaniu. Ale smaki po prostu niebo w gebie!To weganska kuchnia ale dla prawdziwych mistrzow. Wartoo wykorzystac niektore pomysly dla urozmaicenia menu i probowac nowego.
forszizel
2014-04-15 13:53:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Na facebooku mozesz zobaczyc na stronie raw food rehab jakie cuda mozna wyczyniac nie przekraczajac 40 stopni:D Koktaile sa najlepszym fastfoodem jesli chodzi o zdrowa zywnosc,ja robie je mojemu dziecku bo nie lubi jesc owocow, a smoothie zawsze wypije:D Mozna poszalec jak sie chce i lubi a kuchnia japonska to wyzwanie dla kazdego kucharza bo to cos wiecej niz ryz i ryba. Oczywiscie japonska tradycyjna a nie wspolczesna bo juz zaczyna przesiakac zachodem a szkoda.
snickers45
2014-04-14 18:10:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malgolina
2014-04-14 18:55:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja mam to szczęście, że w mojej przeciętnej kiełbasie jest samo mięsko. Robiona w domu i wędzona na podwórku. Z wędlinami to samo. Każdy może np. białą kiełbasę zrobić w domu samodzielnie. Wystarczy maszynka do mielenia, końcówka do nadziewania i flak do kiełbaski. Mielone też lepiej samemu zmielić z jakiejś łopatki czy szynki. Wtedy mamy pewność, że jemy 100% mięsa.
C2ShadowMan
2014-04-14 18:08:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wegetarianie nie wiedzą, że handlarze sypią nawozy i na drugi dzień sprzedają. Hehe. Rak gwarantowany.
forszizel
2014-04-14 19:09:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nawozy sie sypie zanim roslina wyrosnie a nie dzien przed sprzedaniem. Nawozy sa dla gleby zeby zyzna byla a nie dla rosliny zeby sie trzymala. Mylisz nawozy z pestycydami i herbicydami. A dzien przed sprzedaniem to sie najwyzej woskiem naciera zeby nie gnilo od wilgoci w chlodniach. Co bardziej pomyslowi wstrzykuja denaturat w niedojrzale pomidory zeby szybciej czerwienialy.
John.Krztusiciel
2014-04-14 18:05:24
Ocena: -6(glosow:8)-+
No widzisz, acer? Posłuchałeś mojej rady i nie dałeś tych pedalskich kolorów do tekstu i już masz 19 punktów. Na kolejnych lekcjach będziesz się musiał nauczyć pisać z sensem, a tu sukcesy nie przyjdą tak szybko.
pawcio2422
2014-04-14 07:15:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
fake, kiełbasa to nie mięso w dzisiejszych czasach.
acer326
2014-04-14 07:20:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
diamentowamaska
2014-04-14 06:24:43
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jeść może i przez te 4 lata nie jadła , ale nie wierzę żeby "tej kiełbasy" do buzi nie brała ;)
czapiewski
2014-04-14 06:10:16
Ocena: 54(glosow:76)-+
To nie wiocha to rzeczywistosc
bleblezuza
2014-04-14 19:11:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja wróciłam po 10 latach. Kiedy zaszłam w ciążę i śniło mi się mięso. Lekarz był zdania, że lepiej, żebym jadła mięso, więc spróbowałam. Pierwszy raz był ciężki. Po pewnym czasie mi posmakowało i jem do teraz, ponad 3 lata jak na razie.
szczeraszczena
2014-04-14 20:05:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0