lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.04.2014, 18:56:45   przez: alfa07
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
greee
2014-04-17 10:34:33
Ocena: 11(glosow:41)-+
poczytajcie sobie moze tez o skutkach negatywnych palenia, jakie zmiany w mozgu wywoluje palenie, a nie tylko szczekacie ze dobre na choroby. Powiedzcie ilu z was chodzi o zdrowie chorych ktorym to moze by moglo pomoc? wiekszosci chodzi tu tylko o to by moc legalnie jarac ziolo a nie o uznanie w medycynie. Dodam tylko ze sam czasami zapale jointa, ale te wasze szczekanie to zenada.

All2012
2014-04-23 14:29:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
A debile robią takie memy

mik_s
2014-04-19 17:39:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aktualne badania medyczne, po krótkim okresie euforii, podważają skuteczność THC w leczeniu większości chorób jakie podają zwolennicy jej legalizacji (większa ilość efektów niepożądanych niż korzyści). Dodatkowo o motywach legalizacji marihuany mówi dużo brak zainteresowania doustnymi LEGALNYMI kannabinolami np. dronabinolem czy nabilonem, które pozbawione są większości szkodliwych działań "zielska". W Polsce te leki dostępne są na import docelowy ponieważ koncerny farmaceutyczne prawdopodobnie zrezygnują z ich rejestracji ze względu na niską skuteczność w leczeniu wymiotów i braku a

bierut1
2014-04-18 10:04:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
2014-04-17 18:17:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
z marihułanen to akurat mają rację ;)

Hexogen
2014-04-17 16:14:02
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dziury w głowie a w tych dziurach siano.To typowe cechy jaracza,bo na kilometr można rozpoznać zajaranego idiotę.Więc trawa to lekarstwo czy raczej transformacja na debila? na 100% to drugie

monster0
2014-04-17 18:40:13
Ocena: 5(glosow:7)-+
Pewnie piszesz o patologii. Tym ludziom myślenie na trzeźwo przychodzi z problemem, a już nie mówiąc o tym gdy są zjarani. Tak samo można powiedzieć o 'koneserach' alkoholu stojących pod sklepem czy dresiarstwo na ławkach. Zachowują się jak małpy.

kawalrafala
2014-04-17 15:19:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PiotrGo
2014-04-17 16:20:04
Ocena: 4(glosow:8)-+
A czemu za swoje. Parę tys zł miesięcznie podatków (zus, nfz, VAT, akcyza) od każdego pracującego Polaka to mało żeby potem podratować go zdrowotnie gdy mu coś w życiu nie wyjdzie (choćby uzależni się od czegoś)

oswieconyliberal
2014-04-17 14:28:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LepszyMaysterek
2014-04-18 15:18:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dokładnie. Ja dlatego zrezygnowałem z palenia, bo to co się obecnie sprzedaje to przeważnie nie ma ani smaku, ani zapachu. Jak mam palić goowno dla samego palenia to wole sobie kupić dobrego tytoniu. Inna sprawa jak cos wartosciowego sie trafi.

GangBangStyle
2014-04-17 14:15:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
U nas nigdy nie będzie legalu i musimy się z tym pogodzić, za dużo świń przy korycie którym płacą za to żeby była nielegalna..

nie_mam_reki
2014-04-17 13:30:27
Ocena: 5(glosow:7)-+
Marihuana marihuanie nie rowna- są gatunki do leczenia i nie mają nic wspolnego z upaleniem się. Legalizować? Może kiedyś tak jak ludzie spokornieją i nauczą się odpowiednio korzystać z dóbr naturalnych.

wahoo1
2014-04-17 12:56:20
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wahoo1
2014-05-16 12:33:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2014-04-17 12:50:10
Ocena: -1(glosow:9)-+
Kiedyś na filmie dokumentalnym o historii prawnej marihuany jeden z panów powiedział, że nigdzie z żadną substancją nie było tylu kontrowersji. Ilość pieniędzy wydana na to by wykazać 'wady' marihuany nie mogą się z niczym porównywać. Na żadną inną substancję nie poszło tyle pieniędzy jak na badania nad 'szkodliwością' tej używki. Oczywiście rząd USA był wściekły na to, że nie udało im się do żadnej konkluzji dojść, a koniecznie chciał znaleźć pretekst do zdelegalizowania zioła to sfałszował wyniki badań. Fałszywe dumnie przedstawił opinii publicznej i mógł ze spokojem powiedzieć, że poważnie

monster0
2014-04-17 12:54:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
poważnie ona uszkadza mózg i prowadzi do śmierci. Możecie poszukać i poczytać o badaniach nad 'zaczadzaniem' małp dymem. Jak dla mnie to będzie ona jeszcze długo nielegalna bo rządowi to zwyczajnie na rękę. Przecież tyle pieniędzy dostają na walkę z narkotykami, tyle pieniędzy zarabiają dilerzy, że to machina o korzyści dla każdego. Ze statystyk można wyczytać ile % skazanych jest za zioło, a ile za inne narkotyki. Ile % palaczy jest posyłanych na przymusowe leczenie. Ile % spraw w sądzie za zioło. To czyste pieniądze.

SzeResZ
2014-04-17 22:58:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda. Dodatkowo nie można zapominać, że gdyby ganja była legalna i w powszechnym użytku, przemysł medyczny stracił by miliony, bo ludzie woleli by zastąpić napakowane chemią tabsy sprzedawane po kosmicznej cenie w stosunku do składu, naturalnym środkiem. Widziałem wiele dokumentów, czytam wiele na ten temat, zdarza się, że ludzie, którzy mają przeróżne ataki nad którymi nie mogą zapanować, zażywają do 40 różnych leków dziennie, czasem kilka razy dziennie. W wielu przypadkach zastąpili te wszystkie leki marihuaną z lepszym skutkiem.

tom89ek
2014-04-17 12:37:17
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dyskusja o działaniu marihuany jest zbędna, z prostego powodu nie jest ona tak święta jaką ją robią ma skutki uboczne i potrafi zaszkodzić jak wszystko inne, jednak porównując ją z tytoniem czy alkoholem stosunkowo łagodne. Właśnie z tego powodu powinna być legalna, osobiście pale sporadycznie tak od 5lat. Marihuana jest niebezpieczna głównie dla młodych ludzi(dzieci10-15!!!)widzę efekty na ludziach którzy w tym wieku zaczynali(ja miałem ok 20lat) nie potrafią się skoncentrować, są rozkojarzeni nerwowi itd jednak nie mogę powiedzieć czy większego wpływu na te skutki ma branie równocześnie fety

jacek.jacek
2014-04-17 12:13:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kasiasz7
2014-04-17 11:39:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja tylko dopowiem, że wszystko może być szkodliwe jeśli się nie korzysta z tego z umiarem. Narkotyk, cukier, lek, alkohol, tłuszcz itd... każde może zaszkodzić w złej dawce więc zakazywanie tylko narkotyków... jest bez sensu :P

oberzyna
2014-04-17 11:47:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
wystarczy posłuchać Korwina, Korwin na prezydenta!

SpinProof
2014-04-17 11:26:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Trawa jest nielegalna i taka pozostanie , dlaczego?, a dlatego, że całym tym koromysłem sterują gangsterzy i nabijają na tym taką kasę, że się w gowach nie mieści... Do tych co piszą, że trawa jest szkodliwa i takie tam bzdety z dupy to nie ma podkreślam nie ma żadnego przypadku śmiertelnego po zapaleniu marihuany, co innego jeżeli chodzi o papierosy, czy alkohol i tu ta błyskotliwa dyskusja "opornych" powinna się zakończyć... Dopalacze odrazu weszły i z jakim skutkiem? do tej pory nie wiadomo co tam tak napradę było... ręce opadają...

oberzyna
2014-04-17 11:50:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

indepedent
2014-04-17 16:07:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Udowodnione: 100% palaczy marihuany umiera :D

enteros
2014-04-17 11:21:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
W naszym kraju Sejm kontroluje Watykan, więc zalegalizowanie marihuany w ogóle nie wchodzi w grę, przynajmniej w najbliższym czasie. "Najbliższym czasie" mam na myśli jakieś 50 lat. Kler ma więcej do powiedzenia niż sami politycy. Co niedzielę kler porusza w homolii zagadnienia związane z POLITYKĄ, nie EWANGELIĄ. Dziękuję za księży, którzy z religii robią politykę. Pozdrawiam.

dedede96
2014-04-17 22:09:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

enteros
2014-04-18 11:23:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dede, a może zaczniemy wreszcie prawdziwie przynależeć do Unii Europejskiej?

FloydP4PKing
2014-04-17 10:56:35
Ocena: 8(glosow:12)-+
kazdy cpun do lagru

RealityVSDelusion
2014-04-17 10:51:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
No fakt, nie jestem palaczem, ale Marihuanna medyczna, taka jak w USA o obnizonej zawartosci srodkow psychotropowych a duzej zawartosci CBD jest swietnym lekarstem na nowotwory mózgu jak i inne choroby na które nie ma lekarstwa, dodatkowo pomaga przy chemioterapii. Po prostu nie rozumiem dlaczego nie mozliwosci kupienia, legalnej Marihuanny produkowanej typowo pod potrzeby medycyny, która nawet nie ma duzych wlasciwosci psychotropowych( malo THC). Natomiast twierdzenie, ze kazda Marihuanna jest dobra i ze palenie takiej zasainej na podwórku jakiegoś lokalnego "farmera" jest wielce bł

mik_s
2014-04-19 17:05:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aktualne badania medyczne podważają skuteczność kannabioli w większości cytowanych schorzeń (odsyłam do np. bazy Cochrane). Co do leków o jakich mówisz to już są np. nabilon, dronabinol (w Polsce na import docelowy). I co? Nikt ich nie che -są mało skuteczne. Cały ten krzyk, to tylko niemęskie zasłanianie się chorymi ludźmi aby się najarać.

polslav
2014-04-17 10:49:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
no już nie taka prawda, bo i marihuana ma skutki uboczne

szatanoslaw
2014-04-17 10:43:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Marihuana nie leczy - tzn można z konopi różne leki robić, ale z tym nie ma problemu. Marihuana pomaga przy kuracji nowotworowej - uśmierza ból i zwiększa łaknienie. Nie jestem zwolennikiem narkotyków, ale chyba lepiej żeby chory zażywał marihuanę niż morfinę + tabletki na zwiększenie łaknienia, które niszczą wątrobę.

mik_s
2014-04-19 17:15:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skuteczność leków opartych na kannabinolach w zwalczaniu nudności w przebiegu chemioterapii jest znacznie niższa niż np. ondansteronu. Liczba efektów ubocznych także przewyższa klasyczne leki. Morfina służy do zwalczania silnego bólu nowotworowego wg drabiny analgetycznej WHO gdzie kilogram trawy nic nie pomoże. Morfina niszczy wątrobę? O czym ty człowieku piszesz??? Morfina posiada metabolizm wątrobowy natomiast nie jest hepatotoksyczna.

marcin1975rm
2014-04-17 10:36:42
Ocena: 5(glosow:9)-+
Czy autor tego absurdu ma zamiar się leczyć czy ćpać?

greee
2014-04-17 10:34:33
Ocena: 11(glosow:41)-+
poczytajcie sobie moze tez o skutkach negatywnych palenia, jakie zmiany w mozgu wywoluje palenie, a nie tylko szczekacie ze dobre na choroby. Powiedzcie ilu z was chodzi o zdrowie chorych ktorym to moze by moglo pomoc? wiekszosci chodzi tu tylko o to by moc legalnie jarac ziolo a nie o uznanie w medycynie. Dodam tylko ze sam czasami zapale jointa, ale te wasze szczekanie to zenada.

forszizel
2014-04-17 10:49:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Palenie nie leczy, ale olejek z konopoii ma wlasciwosci antyrakowe. To mozna by wykorzystywac w leczeniu bez zezwolenia na palenie.

SzeResZ
2014-04-17 22:51:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ta, poczytam, jak w końcu będą dostępne jakieś rzetelne badania na ten temat, bo jak na razie badane są na zlecenie rządów tylko efekty negatywne. Taaa zioło powoduje zmiany w mózgu. Przejmowanie się tym w dzisiejszych czasach ma tyle sensu co golenie peruki. Od dnia narodzin jemy i pijemy chemię, w powietrzu rakotwórcze związki, środki czyszczące wywołują u ludzi kosmiczne reakcje alergiczne... Alkohol powoduje spustoszenie w całym ciele, jak również fajki. Ale zabrońmy marihuany, w końcu mamy tyle udokumentowanych zgonów i chorób przez nią spowodowanych (dokładnie zero).

bluecont
2014-04-17 10:31:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Powinno być jak w niektórych stanach USA, że występuje marihuana lecznicza. Wtedy nie ma konfliktu z prawem, a i pacjent zadowolony.

brej
2014-04-18 08:33:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak tylko maly problem bo prawo stanowe a federalne to 2 sprawy wyjedziesz ze stanu na zabieg leczenie czy cokolwiek innego zabierajac ze soba to federalni cie skuja i zalatwia wiezienie a orzeczeniem podetra tylek

jerzjerzy
2014-04-16 01:09:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
Co do marihuany polecam jakiś podręcznik od toksykologii to się dowiecie co to za lecznictwo możecie hejtować ale akurat kończyłem studia medyczne i na psychiatrii wiele człowiek widział, fajnie gdyby wszyscy którzy się opowiadają za i przeciw mieli trochę więcej wiedzy niż z artykułów w internecie zarówno tych co mówią, że trawa zabija jak i tych, że trawa leczy i jest nie szkodliwa.

krzychoo33
2014-04-16 18:09:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

natshka
2014-04-17 14:40:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
mądre słowa. Ja też się naoglądałam na praktykach w ośrodku terapeutycznym. Chorzy byli TYLKO uzależnieni od błahej marihuany. Coś strasznego...

Gargoli
2014-04-15 21:45:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
A w sumie jak niby leczy? Wiem, że łagodzi ból ale inne właściwości?

alfa07
2014-04-15 22:08:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

alfa07
2014-04-15 22:10:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Gargoli
2014-04-17 12:02:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
alfa fajna strona ale jest tam też dużo artykułów fantastycznych, więc ciężko ocenić wiarygodność:) A przeczytałem parę ciekawych artykułów i faktycznie przy niektórych schorzeniach, chorobach pomaga/leczy, np.: cukrzyca. Ale tak to tylko działanie antystresowe i łagodzące ból, czyli taki lek antydepresyjno-przeciwbólowy ale w mały ilościach w większych powodu odwrotny efekt (depresje, halucynacje).

vacarius
2014-04-15 19:02:32
Ocena: 2(glosow:20)-+
Jest jak jest bo politycy nie myślą samodzielnie. Słuchają albo silniejszych krajów albo kleru. Gdy USA i ZSRR zakazały marihuany to wszystkie słabsze kraje zrobiły to samo. Poza Holandią bo to jedyny mądry kraj.

wiejskisplaw
2014-04-17 11:26:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
2014-04-17 11:58:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
W USA a dokladnie w kilku stanach kilka miesiecy temu zalegalizowano marichuanę
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  TVN masakruje Dudę Dudą
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Trumpizm.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (38) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0