lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komentatorzy: Siara, Popek i Walduś K.
główna
Dodano: 15.04.2014, 22:11:55   przez: RAV1979
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 320  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(119)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ptaker
2014-04-15 22:30:00
Ocena: 34(glosow:42)-+
kolejny mocny argument za genderyzmem

Mr86Cris
2014-04-20 14:42:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
co to za pusta baba, eutanazja powinna byc dozwolona na takie osoby

sebololo
2014-04-20 01:13:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
K...a. Do czego to prowadzi...

Podlasiak1977
2014-04-19 12:04:44
Ocena: 8(glosow:14)-+
juz za samo bycie pedalem powinno sie byc wysmianym przez Waldemara K :)

foytaz
2014-04-19 10:20:49
Ocena: 5(glosow:15)-+
Jest tylko jedna droga dla homo, lgbt i pochodnych aby znaleźć się w przestrzeni publicznej - wiedzie ona przez komin krematorium.

dagmik
2014-04-19 07:21:22
Ocena: -17(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 08:33:16
Ocena: 11(glosow:19)-+
Mam nadzieję, że Polska nigdy nie będzie należeć do grona państw, w których świadomie pozwala się wychowywać dzieci zboczeńcom.

malgolina
2014-04-19 08:44:46
Ocena: 4(glosow:8)-+
Masz rację Dagmik, tylko pytanie, czy lesbijki sztucznie się zapładniają w ilości większej niż kobieta hetero zachodzi w ciążę? I czy panowie homo korzystają z surogatek czy też adopcji, w ilości większej niż pary hetero? O to tu chodzi. Bo z jej słów wynika, że dzieci ze związków homo jest więcej niż ze związków hetero. Pytanie, czy jest to dokładnie policzone i zebrane w dane statystyczne?

dagmik
2014-04-19 09:06:54
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-04-19 09:08:08
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 09:46:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
Homosie w większości, biorą się za posiadanie dzieci, z takiej samej potrzeby, jaką ma kobieta kupując sobie np. jakąś modną torebkę i wyniku wyparcia się przed światem i samymi sobą, tego, że nie są normalni.Od początku swojej politycznej i medialnej działalności środowiska LGBT, próbują na siłę wtłuc światu do głowy, że choroby na które cierpią ich członkowie, to nie choroby a rzeczy zupełnie normalne.I właśnie najgorsze jest w tym wszystkim to, że wciągają do swojej chorej propagandy dzieci a większość im na to pozwala.

malgolina
2014-04-19 09:52:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Dagmik, a tzw. instynkt macierzyński (ojcowski) pary homo posiadają? Kobiety pewnie tak, bo to w końcu hormony, ale jeśli dwóch panów zachce mieć dziecko, to co nimi kieruje?

malgolina
2014-04-19 09:52:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-04-19 09:59:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 10:01:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
Dagmika pewnie zatkało, więc ja ci odpowiem, Malgo.Mężczyźni lubią mieć nowe zabawki.Jedni wolą ponton i nowy sprzęt wędkarski, inni motocykl, czy auto, jeszcze inni zestaw majsterkowicza, a homosie dzieci.Co nimi kieruje?Ciekawość i chęć pokazania wszystkim dookoła swojej "normalności".

Mundzio84
2014-04-19 10:05:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
W Polsce LGBT nie walczy o prawa do adopcji, bo nie udało im się jeszcze wywalczyć nawet prawa do związków partnerskich (które osobiście sam popieram).Kiedy to im się uda, to wyciągną łapska po prawo do małżeństw, a dopiero następna będzie adopcja dzieci.Oni doskonale wiedzą że nie muszą stosować tzw. taktykę ruchomego horyzontu, bo gdyby od razu domagali się adopcji dzieci, straciliby tą znikomą tolerancję i poparcie jaką mają w tym kraju.

malgolina
2014-04-19 10:05:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mundzio, nie zatkało :P Dagmik potrafi odpowiedzieć na takie pytania, to jest mądra dziewczyna.

dagmik
2014-04-19 10:07:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 10:13:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
No właśnie, Polacy nie są jeszcze tak ogłupieni przez lewactwo, żeby pozwolić im myśleć że mają szansę wciągnąć w swoje zboczenia dziecko.Natomiast bardziej pod tym względem podoba mi się sytuacja w Rosji.Tam się z nimi nie pi*rdolą i duszą w zarodku każdą próbę ogłupienia ludzi tęczową propagandą, nie zważając na skomlenia "nowoczesnego" zachodu.

dagmik
2014-04-19 10:17:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 10:25:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zatem niech tak zostanie.Jeśli będą sobie pedałować w domkach, tak jak mówisz, cieszyć się wolnością, którą mają w tym kraju, pozostanie to ich prywatną sprawą, od której innym wara.Natomiast jeśli będą wpi*rdalać się ze swoimi zboczeniami do polityki i życia publicznego, udawać publicznie szykanowanych i pokrzywdzony i (!) brać się za dzieci i skomleć o małżeństwa, tak długo ludzie nie będą ich tolerować a niektórzy będą im bardzo wrodzy.Nie każdemu musi się to podobać i każdy ma prawo wyrazić swój sprzeciw.Choćby wobec samego faktu, że w ustroju demokratycznym, jaki panuje w Europie

Mundzio84
2014-04-19 10:26:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
mniejszość narzuca swoje widzimisię i zachcianki większości.

freedom80
2014-04-19 10:34:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
Mundek a co Tobą kierowało kiedy decydowałeś się na dziecko? Przecież faceci też chcą mieć dzieci i nie ma tu znaczenia czy to homo czy hetero.

Mundzio84
2014-04-19 10:36:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 10:38:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Owszem Fredziu.Tyle że normalnymi, zaznaczam NORMALNYMI facetami, kierują inne przesłanki, niż homosiami.

foytaz
2014-04-19 10:41:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
homo to nie faceci, to się wyklucza samo przez się. Taka sama bzdura jak to, że PiS jest prawicowy.

freedom80
2014-04-19 10:44:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
No ja tak nie uważam. Myślę, że kierują się dokładnie tym samym co hetero. Chociaż oczywiście wyjątki się zdarzają - w obu grupach.

dagmik
2014-04-19 10:45:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 10:49:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dagmik, skoro już rozważamy takie tematy, spytam ciebie jako osobę, której płeć partnera nie sprawia żadnej różnicy - z kim wolałabyś teoretycznie mieć dziecko, z facetem, czy z drugą lesbą?

freedom80
2014-04-19 10:51:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mundek, co za durne pytanie. To jakby zapytać czy chciałbyś mieć dziecko z żoną czy kochanką. Dziecko się chce mieć z osobą którą się kocha, z którą dzieli się smutki i radości dnia codziennego, z osobą na której można polegać.

Mundzio84
2014-04-19 10:58:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Fredziu, pytanie oczywiście było podchwytliwe, bo odpowiedź na nie jest tylko jedna.A brzmi "z facetem".Z drugą lesbą nie da się zajść w ciążę i mieć dziecka.Nawet jeśli lesba podda się sztucznemu zapłodnieniu, to tylko ona będzie matką, a druga lesba musi i tak to dziecko zaadoptować.Tak jest w 100% przypadków.Dlatego jest to zwykłe oszukiwanie natury, tylko dlatego, że zboczeńcom zachciało się dzieci.

freedom80
2014-04-19 11:02:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Mundek, ale Ty pierdzielisz czasem. Kwestia zapłodnienia to jedno, a wychowania to drugie. I to drugie jest znacznie ważniejsze. Co z parami hetero, które adoptowały dzieci? To też oszukwianie natury?

Mundzio84
2014-04-19 11:08:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
No dobra, ale kiedy facet lub kobieta są bezpłodni, to mają pecha, bo chcieliby mieć dziecko w normalnym związku (czyli heteroseksualnym) a nie mogą.Dlatego korzystają z osiągnięć medycyny.Natomiast homosiów ta sprawa nie dotyka biologicznie, bo przecież gdyby chcieli i leczyli się ze swojej homoseksualnej choroby, mogliby mieć bez problemu dzieci w związku z osobą płci przeciwnej.W związku homoseksualnym są z własnego świadomego wyboru, a każde dziecko wie, że z takiego czegoś nie ma prawa być dzieci.

dagmik
2014-04-19 11:11:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 11:14:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja właśnie idealnie obaliłem argumenty Fredzi.Trochę lipa mieć dziewczynę, którą może ci odbić jej koleżanka.Ale mimo wszystko życzę wam wszystkiego dobrego.

dagmik
2014-04-19 11:14:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 11:17:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chęć owszem, jest napewno.Tylko pytanie z czego ta chęć wynika, prawda?Ale tą kwestię opisałem już wyżej, więc nie muszę się powtarzać.

dagmik
2014-04-19 11:28:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 11:35:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jest na to prosta rada - wyleczyć się z homoseksualizmu i mieć dziecko z partnerem płci przeciwnej.UPS...zaraz, przecież jak można leczyć coś co nie figuruje w rejestrze WHO, jako choroba?Niestety homosie sami zgotowali sobie ten los, wypierając się przed światem i samymi sobą swojej choroby i lobbując wykreślenie jej z ich listy.Gdyby nie to, zapewne powstałyby ośrodki pomagające takim ludziom i wielu z nich mogłoby wrócić do normalności.Teraz przez lewacką mentalność, zawsze jest oburzenie, kiedy wspomni się o leczeniu homosiów.Bo to da się leczyć - zostało to udowodnione.

dagmik
2014-04-19 11:44:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 11:48:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przez to, że leczenie homoseksualistów jest na zachodzie powszechnie uważane za niewłaściwe i wywołuje oburzenie, nie ma rządowego, ani profesjonalnego wsparcia dla rozwoju badań i takich ośrodków.Ja nauka pod tym względem ma się rozwijać i leczyć tych ludzi, skoro to właściwie podziemie?

dagmik
2014-04-19 11:52:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 11:57:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jasne, że bym poślubił.Jak już mówiłem, nauka udowodniła, że sukcesywne leczenie takich osób jest możliwe.Oczywiście pod warunkiem gdyby rządy państw sukcesywnie wspierały możliwości leczenia takich osób.Bo mylisz się - w USA wszystko także odbywa się bez żadnego państwowego wsparcia i dotacji.Nie wspomnę o tym z jakie oburzenie i przeciwdziałania, wywołują próby leczenia homosiów u środowisk LGBT.

pajakpajak
2014-04-19 12:01:42
Ocena: 7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-04-19 12:14:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2014-04-19 12:23:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
"Orientacja" jest tu słowem wymyślonym, po to, żeby zastąpić słowo "choroba".Każdą chorobę o podłożu psychicznym da się w większym, lub mniejszym stopniu wyleczyć.A co do homoseksualizmu, efekty tego leczenia dało się zauważyć jeszcze przed wykreśleniem z listy chorób.Pomyśl co by było teraz, gdy medycyna jest bardziej rozwinięta?Niestety nie ma pełnej możliwości tego sprawdzić, bo nie ma wsparcia.Chorzy wolą pozostać chorymi, bo wmawia im się że są zdrowi.Ok - nikt nikogo nie zmusza do leczenia, ale niech odpi*rdolą się od dzieci.

Faja34
2014-04-19 12:26:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
Free.....to taka rozmowa "chu.a z butem" Taka rozmowa ze ślepym o kolorach. Nie kłuć się z idiotami, ściągną Cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem.

dagmik
2014-04-19 12:59:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2014-04-19 21:22:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mundzio, nie jestem normalnym facetem, bo jestem pedałem a nie chcę mieć dziecka. Nie wyobrażam sobie wgl takiej sytuacji, że w związkach jednopłciowych pojawia się dziecko. Dajcie nam związki partnerskie adopcji nigdy nie dawajcie. Ten kto domaga się adopcji dla nas pedałów i lesb to sorry, ale nie wiem w czyim imieniu się wypowiada.

Mundzio84
2014-04-19 23:55:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dave, jak wiesz ciebie uważałem zawsze za pedzia ze zdrowym podejściem do tematu i gdyby wszyscy homosie myśleli w taki sposób jak ty, to nie byłoby żadnych niepotrzebnych zgrzytów.Jak już wyżej napisałem, popieram związki partnerskie.Powinny już być one dawno wprowadzone, jako znaczne uproszczenie w wielu życiowych aspektach, a skorzystają na nich nie tylko homosie, bo pary heteroseksualne też.

dagmik
2014-04-20 12:02:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2014-04-20 12:06:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dave, to że Ty nie chcesz to nie znaczy, że inni nie chcą. Ja jestem hetero kobietą, ale zdecydowanie nie chcę posiadać dziecka. Z kolei rozumiem, że ludzie taką potrzebę odczuwają i nie dzielę ich w tej materii na homo czy hetero.

Dave2024
2014-04-20 16:03:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
freedom, chcieć nie zawsze znaczy móc. To, że ja chcę zamordować dajmy na to jakiegoś Pana X, nie znaczy, że mogę czy będę mógł za kilka(naście) lat. Są rzeczy,które powinny być i są zabronione/niedopuszczane. Według mnie działaczom lgbt się w doopach poprzewracałą i nie mówią oni w imieniu całej społeczności. Swoją drogą ciekawe jest to, że w/w działacze to zwykle przegięte cioty...

freedom80
2014-04-20 16:25:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dave, ale ja całe LGBT mam głęboko gdzieś. Mnie interesuje człowiek i jego potrzeby a nie zorganizowana grupa. Przykład z morderstwem jest głupi, myślę że masz tego świadomość.

dagmik
2014-04-20 19:16:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
2014-04-19 01:54:17
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
2014-04-19 13:17:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
paliwo opałowe:)

prezi
2014-04-19 01:33:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pedały zobaczą i się zaczną zabezpieczać z obawy o ciążę

pajakpajak
2014-04-19 00:59:38
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-04-19 01:02:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-04-19 01:19:45
Ocena: -6(glosow:8)-+
Generale przecież ty masz już fejsa :)

pajakpajak
2014-04-19 01:42:13
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-04-19 11:16:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dla mnie jesteś Generałem Majorze :)

jurek1102
2014-04-19 11:21:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Skoro pajak się nie chcesz przyznać że to twój profil to ja mogę rozdawać link do tego konta?

pajakpajak
2014-04-19 11:48:41
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2014-04-19 13:05:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wysłałem Majorze.

ctrew93
2014-04-19 00:15:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
profesor monika płatek pozdro

Adrian2712
2014-04-19 00:09:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sodoma i Gomora!!

DRAlkocholek
2014-04-19 00:02:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jogurt7
2014-04-18 21:59:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ciekawe czy rodzice tej Pani też byli homoseksualni. Myśle że nie, bo nie było by jej teraz i nie gadałaby takich głupot. Pod jednym względem popieram Putina w Rosji nie ma z tym problemu.

jacek.jacek
2014-04-18 21:10:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-04-18 21:38:50
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2014-04-18 20:47:07
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
2014-04-19 14:59:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Choć??? Pajak, po takim patriocie jak Ty to bym się nie spodziewała. Tym bardziej, że to nie pierwszy raz...

pajakpajak
2014-04-20 22:37:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
2014-04-18 20:38:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
kolego RAV zacna wstawka oczywista oczywistosc ,ze wedruje PLUSIK !!

RAV1979
2014-04-19 11:11:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
ja się cieszyć - ja dziękować :D

szulcik
2014-04-18 20:37:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
Własnie takich bezmózgich ,tępych kretynów/ki powinni utylizować ! Bezmózgi tępy gniot podobny do kobiety !

sylwusb
2014-04-18 17:58:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przyszła noblistka w dziedzinie biologii

sylwusb
2014-04-18 17:51:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chyba oblała biologię na poziome podstawówki

C2ShadowMan
2014-04-18 16:55:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vonSupremo
2014-04-18 16:38:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
to jest profesor hahaha

kornel2901
2014-04-18 16:03:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
0:33 Popek ;D

puszczyk82
2014-04-18 18:12:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
mistrz

explorer
2014-04-18 15:56:02
Ocena: 7(glosow:7)-+
co ona bierze?

szulcik
2014-04-18 20:36:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kokaine zapija wywarem z grzybów.

antyciapaty
2014-04-18 15:39:23
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pioterz
2014-04-18 13:15:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
hahaha :-) Walduś najlepsza reakcja :-P

King_Midas
2014-04-18 13:12:22
Ocena: 8(glosow:8)-+
Dawno się tak nie uśmiałem

lelouch00
2014-04-18 12:10:16
Ocena: 6(glosow:6)-+
Polecam oglądnąć całą debatę. Jest piękna ;)

wiejskisplaw
2014-04-18 13:02:12
Ocena: 12(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dave2024
2014-04-18 12:05:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
Chyba dupą sobie urodzę to dziecko ;x. Debilizm.

cielak12345
2014-04-18 11:44:18
Ocena: -20(glosow:26)-+
Dla Was związki płciowe to tylko chyba facet i facet. Reakcja tej pani na śmiech jest 100% poparta przeze mnie. I ten film uświadamia mnie dalej że Polacy to durny naród, nie da sobie nic przetłumaczyć. I dla waszej wiadomości % kobiet homoseksualnych jest większy niż facetów. Minusujcie ile wlezie, będzie wiadomo ile debilów mamy na wiocha.pl i w Polsce.

monster0
2014-04-18 11:52:35
Ocena: 14(glosow:16)-+
Widzę, że kolejny, który nie rozumie dlaczego ludzie śmieją się z tej babki. Śmiejemy się z tego ponieważ do rozmnażania gatunku ludzkiego potrzebni są i kobieta, i mężczyzna. Pomyśl co by zrobili ci homosie gdyby nie było możliwości sztucznego zapładniania. To by było komiczne bo wyglądałoby to na zmuszanie mężczyzny lubiącego mężczyzn do spółkowania z kobietą. Dla niego byłby to przykry obowiązek na przedłużenie gatunku. To samo z kobietami. Dla mnie sprawa jest jasna: jeśli dwóch panów czy pań chce mieć dzieci to niech je sobie zrobi sami ze sobą.

bierut1
2014-04-18 11:54:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-04-18 18:15:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
durne to jest to ze krowa dała przykład a cielak powtórzył!

cielak12345
2014-04-19 02:39:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
" Pomyśl co by zrobili ci homosie gdyby nie było możliwości sztucznego zapładniania." pomyśl co by było gdyby nie było takich ludzi nietolerancyjnych jak niektórzy tu obecni... nie rozumiem takiej gatki. Jak coś jest to jest, co mnie obchodzą przemyślenia "co by było jak by nie było...". I wasza trójka przedstawia typowe zacofanie Polskiego społeczeństwa, pomimo że coś istnieje i jest taka możliwość i każdy może z tego korzystać, głupie przemyślenia. Po za tym logiczne że facetce chodziło o to że pary homo korzystają z banków spermy albo innych sposób, ale po co myśleć, lep

dagmik
2014-04-19 07:25:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-04-19 07:26:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

puszczyk82
2014-04-19 13:27:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
"nasza trojka",chyba bedziesz sie musiał przejsc ze mną cielaczek na jakąs grań moze na koscielec,jak jusz cie wywloke na szczyt to cie puszcze wolno,góry ządają ofiar a cielak swietnie sie nadaje reszte jak to mawia kolega szulcik do gara!!!

puszczyk82
2014-04-19 13:34:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
i jeszcze jedno jakby nie było ludzi nietolerancyjnych,bo tolerancja też ma swoje granice tepaku, to by była katastrofa WSZYSTKO MA SWOJE GRANICE !

samthebludger
2014-04-18 11:41:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
@aneta.buziaczek Nikt nie mowi ze doslowinie lisbijka zachodzi w ciaze z druga lesbijka. Sa banki spermy, IVF i zachodza w ciaze. Pozniej mowia ze sa razem w ciazy. Meskie pary korzystaja z uslug surogatek - patrz Elton John i jego partner - czy to normalne? to juz inna kwestia.

Zygantus
2014-04-18 11:32:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gdzie to się odbyła ta szopka? Czy ktoś zna nazwisko tej walniętej baby?

BloodyFace
2014-04-18 10:59:18
Ocena: -13(glosow:15)-+
Zdanie wyjętę z kontekstu, pokaż całą wypowiedź cffaniaczku.

monster0
2014-04-18 11:23:44
Ocena: 6(glosow:8)-+
Akurat oglądałem całą dyskusję (jest na YT) i to nie jest wyjęte z kontekstu. Ta baba zwyczajnie, ni z gruchy ni z pietruchy do*ebała do pieca :D

tom89ek
2014-04-18 10:57:27
Ocena: 9(glosow:11)-+
ta pani powinna zostać w humanitarny sposób uśpiona za głoszenie takich głupot!!! popatrzcie na takie kraje jak; izrael, skandynawia(nie słyszałem o takim kraju), usa... doskonale tam widać do czego ich ta tolerancja doprowadza, zwykli ludzie boją się wyjść z domu na każdym kroku ciapaty albo wyzwolony pedzio, sory ale takiej Polski nie chcę, tyle jest w naszym kraju do zrobienia a pedziami się przejmujemy oni byli od zawsze i nikt im nic nie robił jak się nie afiszowali w jakiś ordynarny sposób i niech tak zostanie. Dodam że nie jestem wyznawcą jarka zawsze dziewicy ani rudego donka i reszty

zacharowicz
2014-04-18 10:54:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Od kiedy Skandynawia to państwo?

alemegawiocha
2014-04-18 10:33:23
Ocena: -14(glosow:14)-+
Autor filmu ma trochę ograniczoną wyobraźnię ;) Nie wziął pod uwagę np. tego, że dwie lesbijki mogą być w tym samym czasie w ciąży, a tym samym urodzić 2x więcej dzieci niż pary mieszane. A jak lesbijka może zajść w ciążę? Tego już chyba tłumaczyć nie trzeba...

zwierzak250477
2014-04-18 10:48:01
Ocena: 10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

alemegawiocha
2014-04-18 10:52:10
Ocena: -12(glosow:12)-+
Oczywiście, że geje też mogą mieć dzieci (i często mają) już wymieniam: z poprzednich związków (z kobietami), mogą dogadać się z lesbijkami, mogą dokonać adopcji (oczywiście osoba samotna może adoptować dziecko), dzieci również mogą rodzić się ze zdrady partnera. Tak jak pisałem, wyobraźnia... ;)

aneta.buziaczek
2014-04-18 11:17:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
alemegawiocha - towarzyszko powiem wiecej, dwoch pedalow, moze byc rowniez w tym samym czasie w ciazy, a jak zachodza w ciaze tego tlumaczyc nie musze, poza tym to normalne, ze lesbijka zachodzi w ciaze z inna lesbijka

zwierzak250477
2014-04-18 12:48:02
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
2014-04-18 20:43:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cholerna lewicowa propaganda ! Ogłupia ludzi ,a widać ,ze rozumowania u co niektórych to zerowe ! Precz z pedałami ! Pedały do gara !

Zbowidowiec
2014-04-18 10:31:08
Ocena: -7(glosow:7)-+
Jak geje sobie surogatkę wynajmą albo lesbijkę ktoś zapłodni to mogą się urodzić w związkach jednopłciowych dzieci.

zwierzak250477
2014-04-18 12:50:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ksiaze99
2014-04-16 21:58:21
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

brylu1521
2014-04-16 12:50:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dowaliła do pieca aż mi kapcie spadły :D

gajcy
2014-04-16 07:45:08
Ocena: 11(glosow:11)-+
Juz widze jak lekarz położnik krzyczy do biedronia ...przyjdzie...przyj ...juz sie pojawia główka...

ptaker
2014-04-15 22:30:00
Ocena: 34(glosow:42)-+
kolejny mocny argument za genderyzmem

Peterz
2014-04-15 22:36:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ba :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kibice krótko...
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0