lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tegorocznego maturzysty.
główna
Dodano: 05.05.2014, 17:50:44   przez: Geniesis
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 601  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(122)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MINTOR
2014-05-06 19:45:57
Ocena: 57(glosow:87)-+
Najbardziej rozwalają mnie ludzie, którzy srają przed maturą z matmy. Trzeba zdobyć marne 30%, mniej niż 1/3. Mając do dyspozycji tablice matematyce, w których są wszystkie wzory, które się przydadzą i jeszcze więcej tych, które się nie przydadzą. Można nawet mieć kalkulator - nie trzeba nawet umieć liczyć. Jak mając podane wszystko na tacy można nie zrobić nawet 30% poprawnie? No jak?

kermitzaba87
2014-05-13 13:31:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
mają coraz łatwiej a coraz bardziej lamentują... ciekawe co by było jakby dostali arkusz z przed kilku lat...

mackokrejz
2014-05-09 15:21:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarze są żałosne jak ktoś robi tysiące zadań wszystkie arkusze jakie były i dadzą ci coś kompletnie innego to raczej nie widze tu sensu... chodzi mi o matme rozszerzoną..

kattebush
2014-05-09 15:42:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chcesz pampersa?

kermitzaba87
2014-05-13 13:34:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
to po co bierzesz rozszerzenie skoro jesteś cipa?

Piter722
2014-05-08 13:32:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do łopaty też ktoś musi iść :)

darkojad
2014-05-08 13:01:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
To, ze spoleczenstwo polskie coraz glupsze i prymitywniejsze widac po maturach. Te obecne matury to dla jakis ulomnych umyslowo... i to bardzo. Ale jak juz ktos wczesniej zauwazyl, glupim latwiej sterowac co widac np. po wyborcach PiS-u....

cokolino123
2014-05-08 15:57:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przypominam ci ze ostatnio dwa razy wybory wygrało PO, a więc większość skretyniałego społeczeństwa głosowało właśnie na Platfusów. W tym także ty-idiota wyborca PO.

greturt
2014-05-08 00:19:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
To mozna miec tablice? Ja je..ie. To ja po maturze jestem 10lat juz i bez tablic rozwiazalem polowe zadan w glowie. Co za sieroty...

mackokrejz
2014-05-09 15:19:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
10 lat temu miałeś 3 zadania do zrobienia człowiecze teraz masz 33 wszystko robisz praktycznie z głowy ,rzadko kiedy patrzysz w tablice ,więc nie wyzywaj osób piszących od sierot, bo sam byś za dobrze raczej nie wypadł

kattebush
2014-05-09 15:43:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mackokrejz - pampersa chcesz, czy może chusteczka Ci wystarczy? 33 zadania powiadasz. Tylko jaki zakres? Połowę mniejszy niż 10 lat temu.

Dzika22
2014-05-07 22:12:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kurde spóźniłam się hahaha co ta MarkitaA1000 tutaj nawymyslała?? :D Bo wszystkie wpisy usunęła a hejt na nia nieziemski. Dobra zaabwa mnie omineła :(

Zygantus
2014-05-07 23:41:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hmm, najlepsze to jak dziś na Onecie był filmik, gdzie skądinąd dosyć inteligentnie wyglądająca blondyna narzekała, że było bardzo trudne zadanie z matematyki, gdyż zawsze występowały w nim jadące pociągi a tym razem byli piesi turyści, hehehe.

Draudzia
2014-05-08 08:27:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też mi smutno;/ A mogłam wczoraj czytać, yh :(

Dzika22
2014-05-07 22:09:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
wight1@: Autor tego obrazka to pewnie dopiero w gimbazie :SD

Geniesis
2014-05-07 23:33:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzika Gdybyś potrafiła czytać wiedziałabyś, że autorem jest tegoroczny maturzysta. Nie obawiałem się żadnych z matur, raczej na luzie podchodziłem, bo poziom ich był niski. Klocki dopiero rozpoczną się na rozszerzeniu z maty i tyle w moich odczuciach, Obrazek powstał dlatego, że człowiek nie mógł spokojnie usiąść i odpocząć, bo wszędzie tylko lament, że takie to trudne, że się nie zda, odpowiedzi do zadań, komentarze, albo geniusze chcący w ~3dni przed maturą ogarnąć materiał z wszystkich lat, po paru dniach, napisałem to w nadziei, że choćby troszkę uda mi się uciszyć wszystkich...

craiv
2014-05-07 19:31:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wybaczcie ale ta aktualna matura jest wrecz jak dla idiotow, chyba egzamin gimbazjalny byl trudniejszy...

kattebush
2014-05-07 19:26:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
@MarkitaA1000 właśnie dodała mnie do wrogów :D Usunęła też wszystkie swoje komentarze. Cóż. Brak klasy, kindersztuby i samokrytyki. Infantylność przeważyła. Życzę dużo szczęścia w życiu.

kattebush
2014-05-07 19:55:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Konto @MarkitaA1000 zostało właśnie usunięte. Jeśli czytasz to jako gość - to serio, życzę Ci szczęścia w życiu! Będzie Ci potrzebne.

kattebush
2014-05-07 18:53:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

StivO2005
2014-05-07 17:26:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rzyletka
2014-05-07 18:48:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu się zgadzam, ja nie miałam roku na pisanie prezentacji, a trzeba było się te 4 lata uczyć i całą wiedzę ogarnąć, bo nie wiadomo na co się trafi, a teraz? W zeszłym roku widziałam testy maturalne, na 30% to z rozpędu zdam :)

kamuimac
2014-05-07 15:13:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
bez urazy ale panie boze bron nas przed takimi dentystami ktorzy maja problemy ze zdaniem matury z chemii -_- daj namiary na siebie zeby wiedziec ze lepiej do kowala pojsc zeby ząb wyrwal niz do ciebie przyszla pani magister stomatologii (zaocznej zapewne bo ziennych toto i tak szans skonczyc nie ma ale jak rodizcow stac to kupią dyplom ) -_-

kattebush
2014-05-07 15:19:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
W rzeczy samej! Lepiej tego nie ujęłabym! :D

NoZastanowSie
2014-05-07 11:08:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
Troche niesprawiedliwe podejscie macie do nowych maturzystow, gdybyscie wszyscy byli tacy swietni, to nie byloby prawie polowy oblanych matur w latach poprzednich, wiec skonczcie jechac po dzieciakach, chyba krotka pamiec macie. A, zaliczenie na 30% nie satysfakcjonuje, oni chca dostac dobre oceny, bo maja ambicje, a to czego sie boja, to wlasnie slaby wynik. Panie i Panowie z matura na 98% pewnie wszyscy byliscie w wiadomosciach po maturach, kiedy przedstawiali zdobywcow najlepszych wynikow.

hubertberger
2014-05-07 14:04:30
Ocena: -4(glosow:10)-+
To nie my mamy krótka pamięć tylko ty nie znasz faktów. W moim roczniku maturę zdało 78% z matematyki, a matura była w 1000 razy trudniejsza. Największy śmiech jest z ustnej z polskiego, jeden temat, jeden i jeszcze mało kto się potrafi nauczyć... Obecna maturę z matmy to mój 8 letni syn potrafi rozwiązać...

MarkitaA1000
2014-05-07 14:14:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kattebush
2014-05-07 14:39:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
@MarkitaA1000 drogie dziecko! Ktoś te rozszerzenia wybiera - prawda? Mierz siły na zamiary. Jeśli masz problemy z przyswajaniem wiedzy - to niekoniecznie dobrym wyborem była szkoła ponadgimnazjalna typu liceum/technikum. I również niekoniecznie dobrym wyborem będzie pójście na studia.

kwadrat109
2014-05-07 09:45:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Rocznik 1979, na swojej maturze nie zrobiłem żadnego zadania, ponieważ nie byłem w stanie. Dostałem ściągę po 3,5h i po 4,5h wyszedłem z klasy. Cztery lata temu dostałem w ręce testy maturalne z matematyki i tą książeczkę ze wszystkimi wzorami. Nie było zadania z którym nie poradziłbym sobie. Zostawiłem test, ponieważ stwierdziłem, że dzisiejsza matura jest dla debili i kompletnie nie rozumiem, czym tam można się przejmować. Po prostu społeczeństwo jest teraz ogłupiałe.

kattebush
2014-05-07 08:57:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie matematyka sama w sobie jest problemem. A czytanie ze zrozumieniem tekstu. Jeśli się nie rozumie, co się czyta - to i zadania się nie rozwiąże. Taka jest niestety prawda. Dobrze napisał MINTOR: wszystko podane na tacy. A i tak znajdą się osoby, które nawet 30% nie uzyskają...

Zbowidowiec
2014-05-07 08:26:02
Ocena: -5(glosow:11)-+
Matura to nie jest zbyt sprawiedliwy egzamin, uważam że powinna być zniesiona. Po pierwsze po co w ogóle obowiązkowa matematyka, jak można obciążać kogoś bez zdolności do matematyki uczeniem się tego wszystkiego co i tak po krótkim czasie wyparuje z głowy? Secundo - raczej należało by oceniać ludzi na bieżąco. Bo ktoś mógł sumiennie uczyć się całe 3/4 lata a na maturze noga mogła mu się powinąć. Wątpliwy jest sens powtarzania wszystkiego z 3 lat.

xionc.robot
2014-05-07 10:03:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jak nie masz zdolności do matematyki to jesteś debilem i tyle w temacie, nie ważne czy jest to wada genetyczna czy nie.

Zbowidowiec
2014-05-07 11:14:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Brak zdolności do matematyki o niczym nie świadczy. Wiele tęgich umysłów w historii nie miało do niej predyspozycji.

Starbreaker
2014-05-07 15:39:55
Ocena: 4(glosow:6)-+
Rozumiem, nie mieć zdolności do matematyki, ale na miłość boską, nie potrafiąc poradzić sobie z obecną maturą to ty nawet nie będziesz w sklepie wiedział czy ci dobrze resztę wydali!

AQ16
2014-05-07 07:29:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
To samo można powiedzieć o "PRZYMUSOWE WOJSKOOO!!"

wight1
2014-05-07 06:45:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Takie tam p..... Każdy rocznik lamentuje przed maturą taka kolej rzeczy. Autor tego obrazka też pewnie się bał matury. Nawet jak jesteś przygotowany to obawiasz się, co może być na maturze.

zyryy
2014-05-07 00:40:03
Ocena: -11(glosow:15)-+
Jak ktoś nie potrafi rozwiązać matury, to nie jego wina tylko nauczycieli. Gówno uczą i takie są efekty. To nie są studia żeby samemu studiować, tylko powinni uczyć zasranych podstaw,. P:później nawet na studiach im to nie wychodzi bo są nauczyciele do dupy.

indepedent
2014-05-07 01:10:37
Ocena: 12(glosow:18)-+
Dalej sobie siedźcie na lekcjach ze swoimi smartfonami, imprezujcie co weekend do upadłego, w tygodniu siedźcie tylko przed komputerem a później mówcie, ze nie napisaliście matury bo nauczyciel Was niczego nie nauczył i to wszystko jego wina.

MINTOR
2014-05-07 07:10:41
Ocena: 6(glosow:8)-+
zyryy, nawet jak nauczyciel jest do dupy, to trzeba wziąć sprawę w swoje ręce, a nie czekać,aż coś się samo zrobi. To Ty masz zdobywać wiedzę, nauczyciel może Ci tylko w tym pomóc. On za ciebie tego nie zrobi.

ktosiekkk
2014-05-07 00:19:02
Ocena: -6(glosow:10)-+
W ciągu jednego dnia matury można zawalic sobie cale życie. Nie chodzi tu o zdanie jej na 30% a przyzwoicie w granicach 90%. Wystarczy jeden maly blad zeby plany o ciekawych studiach legly w gruzach, a jakby nie patrzyc cke postaralo się zeby była podchwytliwa.A co do trudności matury to chyba troszkę niesprawiedliwe dla slabszych jest to ze rok temu łatwiej było zdać niż teraz. Poziom powinien być równy dla.każdego rocznika. Bo jak się tu potem pochwalić ze się miało 80% skoro jeszcze rok temu 90% nie stanowiła większego wyzwania.

kamuimac
2014-05-07 14:58:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
jesli nie umiesz pokonac stresu zwiazanego z jednym egzaminem i tak nie nadajesz sie ani na "ciekawe" studia ani na zadne odpowiedizalne stanowisko - a na posade sprzedawcy w sklepie matura ci i tak nie potrzeba wiec zero stresu - jesli stres maturalny to za duzo i tak wylecisz ze studiow po pierwszej sesji a to dlatego ze zazwyczaj na peirwszym semestrze studiow material do egzaminow jest szerszy niz wszystkie przedmioty razem wziete przez 3 lata liceum - ale nie przejmoj sie ktos w tym sklepie musi stac i wystarczy mu znajomosc matematyki tyle zeby reszte poprawnie wydac albo podac

ktosiekkk
2014-05-07 20:26:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aha, czyli mam rozumieć ze Ciebie stres nie dotyczy. Wy wszyscy chodziliscie do szkół średnich i zdawaliscie maturę. Wszyscy sie stresowaliscie i nie jeden z Was zawalil ją. Wtedy nikt z Was nie byl taki cwany i jak patrząc na wyniki to mieliscie je mierne. Teraz na studiach nagle az tak Wam przybyło inteligencji ? Jak taki cwany jestes to powiedz jakie miales wyniki i na jakich studiach jestes.

Raqukash
2014-05-06 22:57:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
A na studiach matura jest co pół roku....ale za to studniówka jest nawet co tydzień:) Pójdziecie na dobre studia to się przekonacie,że na sesje trzeba przyswoić znacznie więcej materiału niż na maturę. Ale spoko na pierwszym roku wszystko znowu przerobicie z tym ,że np cały materiał szkoły średniej z fizyki będzie omówiony na trzech pierwszych wykładach, podobnie z matematyką, biologią i chemią... Wprawdzie nie wiem jak jest na studiach humanistycznych ale też was zapewne czeka wkuwanie setek stron i dziesiątek definicji.

Dave2024
2014-05-06 23:00:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na trzech wykładach matematykę szkolną? Proszę Cię! W połowie pierwszego wykładu z analizy matematycznej zakończyliśmy etap szkoły :). Ja bardzo chciałbym zamienić się z maturzystami, niech pójdą za mnie na egzamin z analizy matematycznej jakieś 350 stron dowodów + skrypt z twierdzeniami i definicjami (około 200 stron)... niech zerkną na topologią - oczy bolą od samego patrzenia.

ktosiekkk
2014-05-07 00:26:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak czytam komentarze studentów to az mi się śmiać chce. "Matura to bzdura, na jednych zajęciach mamy więcej materiałów niż maturzysci", ale jakoś obserwując wyniki z poprzednich lat to szału nie ma.Niby to wszystko takie proste a ile procent zdających osiąga 50% z rozszerzenia. Wy również chodziliscie do LO 3 lata i wtedy chyba nikt z Was nie powiedział ze to banal.

MarkitaA1000
2014-05-07 17:05:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2014-05-06 22:47:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wymagania na maturze są żenująco proste. Na 30% szympans potrafi roztrzaskać arkusz. Nie ma w tym wielkiej filozofii, ponieważ pseudo humaniści potrafią myśleć, czytać i pisać, więc potrzebne wzory znajdą w tablicach matematycznych a resztę wyczytają z zadania. Cytując mojego Profesora "Jeśli nie nauczyłeś się elementarnej (czyt. szkolnej) matematyki, to jesteś skończonym idiotą". Polska szkoła produkuje debili, bo stawia za niskie wymagania.

MarkitaA1000
2014-05-07 13:49:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kattebush
2014-05-07 15:06:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
@MarkitaA1000 jakim musisz byś smutnym, małym i zakompleksiałym człowieczkiem. Chyba rodzice Cię nie kochali...

kattebush
2014-05-07 15:14:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
@MarkitaA1000 Obawiam się, że język polski też Ci źle poszedł... Błąd na błędzie błędem popędza... I Ty chcesz studiować stomatologię.... Ależ się uśmiałam :D

prezi
2014-05-06 22:38:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja do matury się w ogóle nie przygotowywałem, ani jednej lektury nie przeczytałem, bo po co jak dają tekst źródłowy. Ogólnie to zwykłe sprawdziany bywają trudniejsze.

WizKhalifa69
2014-05-06 22:14:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MarkitaA1000
2014-05-06 21:53:31
Ocena: -12(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2014-05-06 22:54:47
Ocena: 4(glosow:8)-+
Debile z zawodówek 1) w latach 70 mieli dużo więcej wiedzy od Ciebie 2) w chwili obecnej liczy się zawód i umiejętności do jego wykonywania, a nie obnoszenie się z pseudo humanizmem. Teoretycznie ponad połowa absolwentów filozofii znajduje zatrudnienie zaraz po studiach, ale wiadomo umysły ścisłe nie szukają pracy w maku (chyba, że ich życie do tego naprawdę zmusi). Ty zapewne będziesz studiowała łąkoznawstwo - byleby postawić przed nazwiskiem mgr :D?

Melanz89
2014-05-07 00:37:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Markita zdanie zaczynamy z dużej litery - nie uczyli tego w szkole podstawowej ?? ''Debile z zawodówek '' oni przynajmniej mają zawód, umiejętności i nie trzeba ich dokształcać później bo po studiach mają marny tytuł Mgr przed nazwiskiem ale ich wiedza jest bardzo marna i płytka :d Tak jak napisał Dave ''w chwili obecnej liczy się zawód i umiejętności do jego wykonywania'' w Polsce jest już wystarczająco dużo Mgr co to by tylko chcieli siedzieć na dupach pod krawatem. Jeżeli myślisz ,że jakiś tytuł mgr podnosi człowiekowi inteligencje życiową to jesteś skończoną idiotką. Wybacz.

MarkitaA1000
2014-05-07 14:04:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MarkitaA1000
2014-05-07 14:07:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kattebush
2014-05-07 15:03:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
@MarkitaA1000 - nie matematyka była dla Ciebie za trudna. Ty po prostu jesteś za słaba.

kamuimac
2014-05-07 15:04:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
debile z zawodowek - czlowieku nie maszp ojecia o cyzm piszesz - moj ojciec chodzac do techinkum elektrycznego 30 lat temu przerabial na poziomie techinkum calki i równania rozniczkowe ciezsze niz ja mialem na AGH - do egamzinow na studiach uczylem sie m in z jego zeszytow do technikum - edukacja na przestrzeni ostatnich 25 lat poszla tragicznie w dól kazdy rocznik jest coraz glupszy i zeby to zamaskowac obcina sie material

Warmer84
2014-05-07 16:00:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nawet nie wiesz dziecko o czym mówisz? Debile z zawodówek? Ci ludzie mają konkretny zawód i są do niego przygotowani. Ty co masz po liceum? Nic, ani zawodu ani śmiem twierdzić wiedzy. No bo jak twierdzisz, że matura z matematyki była za trudna to tej wiedzy zwyczajnie mieć nie możesz. Jak ty później chcesz iść na studia inżynierskie (ta chemia na maturze chyba właśnie o tym świadczy czyż nie?) z taką wiedzą? Na studiach matematyka jest o wiele trudniejsza niż w liceum. Jeżeli ty masz problem z matmą na poziomie liceum to uwierz mi na studia nie maż po co się pchać.

MarkitaA1000
2014-05-06 21:50:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Dave2024
2014-05-06 22:57:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po 6 (lub więcej) latach odwyku od szkolnej matematyki miała teoretyczne prawo nie rozwiązać kilku zadań. Biorąc jednak pod uwagę, że miała tablice i teoretycznie wyniosła dobrze ugruntowaną wiedzę matematyczną ze szkoły to po pewnym czasie powinna roztrzaskać cały arkusz bez problemu :).

MarkitaA1000
2014-05-06 21:26:40
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
2014-05-06 21:36:24
Ocena: 2(glosow:16)-+
Oczywiście biedny maturzysto. Wszystkiemu winni ci słabi nauczyciele, którzy nie potrafią nauczyć takiego kwiatu narodu, który nam właśnie kwitnie. Ostatnie zdanie brzmi jak jakiś sarkazm. 15 lat po maturze potrafię te zadania rozwiązać (a nie miałem z nią styczności przez ostatnie 10 lat). To jest jakiś dramat - takie zadania to 15 lat temu każdy maturzysta rozwiązywał na rozgrzewkę - wydaje mi się, że na egzaminach do szkoły średniej były bardziej podchwytliwe. Dramat!!!

Starbreaker
2014-05-06 21:43:04
Ocena: 2(glosow:14)-+
zobacz sobie matury z lat 90, 80, 70, a dopiero potem pisz o wymaganiach na maturze. Materiału do matury jest w tej chwili tyle, że każdy komu się chce mógłby się solidnie przygotować od zera do 100% z rozszerzenia w mniej niż miesiąc. Fakt, że z liceów zrobiły się kolejne gimbazy,a cała nauka ogranicza się do szlajania po rynsztokach i wlewania w siebie takich ilości alkoholu jakich w życiu przeciętny menel nie widział. Do tego pare kilo zielska na osobę i tak trwa 3 letnia impreza finansowana z kieszonkowego, a potem płacz że 30% z matematyki nie ma...

MINTOR
2014-05-06 22:47:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Markita, to jest jakiś sarkazm, ironia, a może trolling? Wymagania na maturze są wysokie? Są coraz niższe. Zobacz sobie, jak wyglądały matury 20-30 lat temu.

kamuimac
2014-05-07 15:09:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
ciezko jej bedzie sobie zobaczyc bo toto nie zrozumie pewnie tresci zadania na maturach sprzed 30 lat - obecnie w liceum calki czy rownania rozniczkowego na oczy nie widzą wiec nie beda mieli bladego pojecia o czym te zadania są nie mowiec juz o ich rozwiazaniu - z tego co pamietam to krotko po tym jak pisachlem mature pare lat temu te debile z ministerstwa wycieli nawet logarytmy bo i to bylo za trudne dla tych oslow - i tak rosnie nam przyszlosc naszego narodu

Warmer84
2014-05-07 15:42:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Markita co ty bredzisz? Zadania z ubiegłorocznej matury zrobiłem bez problemu choć liceum skończyłem 11 lat temu! Te zadania były proste jak drut! Tegorocznych jeszcze nie widziałem ale trudniejsze na pewno nie były trudniejsze. Gdybym ci pokazał zadania jakie ja musiałem rozwiązać na maturze to by ci oczy z orbit wylazły. Nawet tego najprostszego by dzisiejszy maturzysta zrobił. Takie zadania jak dziś są na maturze to ja miałem na egzaminie do szkoły średniej pisanym na zakończenie podstawówki. Ciekawe jak wy macie zamiar kształcić się na inżynierów kiedy z matematyki macie taką ubogą wiedzę?

prototype
2014-05-06 21:23:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
obrazek sp*erdalaj stąd!

MarkitaA1000
2014-05-06 21:16:02
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ladyem88
2014-05-06 21:40:20
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LoganX87
2014-05-06 21:41:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
A na lekcjach chemii to malowałaś paznokcie ? Wyobraź sobie, że historii też kiedyś będzie więcej bo czas leci do przodu. Martwi Cię ilość materiału ? Idź na medycynę albo prawo to porozmawiamy na temat ilości materiału do nauki.

sedziadread
2014-05-06 23:07:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MarkitaA1000
2014-05-07 14:23:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kattebush
2014-05-07 15:00:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
@MarkitaA1000 - za wysokie progi dla Ciebie...

kattebush
2014-05-07 15:49:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
I jeszcze jedno markito - skoro Twoja rozszerzona matura z chemii tak Cię frustruje - to sprawdź, jakie były wymagania 20-30 lat temu. Dziś to DOPIERO jest ograniczony materiał w porównaniu z tym, co było 20-30 lat temu.

Zibo23
2014-05-06 21:10:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
3/4 lata to jakieś 1,5 miesiąca

LoganX87
2014-05-06 20:57:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ja tego nigdy nie zrozumiem. Żeby zdać maturę trzeba napisać egzamin na 30% ! To niby tak dużo ? Pomijając fakt, że po to się chodzi do szkoły żeby chociaż ten minimum wiedzy posiadać to kiedy ja zdawałem maturę (raptem parę lat temu) nikt nie srał po gaciach CZY zda maturę tylko NA ILE zda maturę. Fakt, że matura z polskiego to ściema bo jest sprawdzana według klucza, który jest bez sensu ale przedmioty takie jak matematyk, fizyka, geografia, historia itd. polegają tylko na tym czy się coś wie czy nie. Jak ktoś nie jest w stanie zdać matury na marne 30% to niech sobie w ogóle odpuści edukacje

zippypro
2014-05-06 19:59:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
@Autor Nie zdałeś a w całym internecie jest o tym głośno. Przestań rozpaczać i szykuj się na sierpień.

SlimS8408
2014-05-06 19:52:47
Ocena: 5(glosow:7)-+
To może jeszcze dopiszmy :A jak już zdacie tą maturę nie narzekajcie na Polski rząd,bezrobocie itp.Mieliście tyle czasu żeby się przygotować.

petma
2014-05-06 19:51:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
dajcie się maturzystom nacieszyć:) matura straszna tylko do wyników. a najfajniejsze uczucie to mieć to za sobą:)

bambus1121
2014-05-06 21:08:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co ty dajesz, do matury było najlepsze życie!!! Potem to już ....

huandaml
2014-05-06 19:51:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Właśnie skończyłem roziwiązywać arkusz z matematyki - zadania naprawdę proste i dla maturzysty nie powinny stanowić problemu. Niektóre pytania są wręcz banalnie proste i powinny uwłaczać godności maturzysty, np. zadanie 19, 21, 24, nie mówiąc juz o tych od 1-10. Maturę zdawałem ponad 10 lat temu, a od chyba już 7 lat nie mam już żadnej styczności z matematyką. Mam nadzieję, że na rozszerzonej są różniczki i całki.

xvxFUxvx
2014-05-06 19:58:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przyznam Ci całkowitą rację, te zadania typu "ABCD" były na tyle proste, że tylko w dówch/trzech zadaniach coś sobie rozposałem (tyle co kot napłakał). Matura straszna taka nie była, mimo że się jakoś nie uczyłem w domu (wg mnie szkoła jest od tego ). Z polskim też źle nie było bo tak naprawdę nie trzeba było znać żadnej lektury żeby coś wyskrobać.

MarkitaA1000
2014-05-06 21:40:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Starbreaker
2014-05-07 00:25:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
^umysły dzielą się na ścisłe i puste ;)

MINTOR
2014-05-06 19:45:57
Ocena: 57(glosow:87)-+
Najbardziej rozwalają mnie ludzie, którzy srają przed maturą z matmy. Trzeba zdobyć marne 30%, mniej niż 1/3. Mając do dyspozycji tablice matematyce, w których są wszystkie wzory, które się przydadzą i jeszcze więcej tych, które się nie przydadzą. Można nawet mieć kalkulator - nie trzeba nawet umieć liczyć. Jak mając podane wszystko na tacy można nie zrobić nawet 30% poprawnie? No jak?

NiggerKiller
2014-05-06 22:03:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Masz racje jednak wiesz jaki jest problem? Ludzie uczą się wzorów itp a zapominają z jakiego to działu bądź jaka kolejność obowiązuje w danym dziale. Powiem szczerze z matmy jestem słaby i to bardzo. Do matmy przysiadłem tylko rok kalendarzowy poświęcając 3 godziny tygodniowo na matme czasem mniej i napisalem na 68% rok temu. Matura to pikuś. Polski najgorszy bo można nie znać danej lektury.

cisman
2014-05-06 23:01:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bardzo prosto wystraczy być kretynem, wbrew temu co mówią to ta matura była łatwa a jeszcze jak słyszę o tym turyście to już wgl żal jeden wzór v=s/t i co tutaj trudnego było do tego podstawić? Ale życzę takim ludziom powodzenia w oddaniu chociażby pitu o kredycie już nie mówię czy studiach...

kattebush
2014-05-07 08:56:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
@MINTOR - nie matematyka sama w sobie jest problemem. A czytanie ze zrozumieniem tekstu. Jeśli się nie rozumie, co się czyta - to i zadania się nie rozwiąże. Taka jest niestety prawda. Dobrze napisałeś. Wszystko podane na tacy. A i tak znajdą się osoby, które nawet 30% nie uzyskają...

Norciu19
2014-05-07 14:01:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
30% to moze nie jest za wiele, ale jak widze geniuszy, ktorzy zadania otwarte niby licza w pamieci to mnie krew zalewa -.-

marazzzz
2014-05-06 19:45:17
Ocena: 10(glosow:10)-+
Też pamiętam ten żar w dupie. A potem pamiętam egzaminy na sesji zimowej na 1 roku studiów, to dopiero była siekanina! i tak przez 5 lat. Teraz człowiek pracuje, bebech od piwa hoduje i łza się mu w oku kręci za szkolnymi czasami :-)

evertos
2014-05-06 19:29:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
zyjemy w czasach gdzie zanim czlowiek cos zje zrobi zdjecie jedzenia i wstawia na fejsbuka wiec co sie dziwicie ze o maturach glosno olac trzeba .

Zygantus
2014-05-06 19:27:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hmm, najlepsze to jak dziś na Onecie był filmik, gdzie skądinąd dosyć inteligentnie wyglądająca blondyna narzekała, że było bardzo trudne zadanie z matematyki, gdyż zawsze występowały w nim jadące pociągi a tym razem byli piesi turyści, hehehe.

ChwalaSzatanowi
2014-05-06 19:07:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ja nie mialem wyboru i musialem zdawac ze wszystkiego. Nie ma tutaj tak, ze mozna sobie wybierac przedmiot na maturze. Na matmie mieliscmy tez analize(calki, rownania rozniczkowe itp), minimum 2 jezyki obce(w klasach jezykowych 3-4) i nikogo nie obchodzi, ze to co sie nie przyda. Matura z 11 przedmiotow :) Dodam, ze takie egzaminy mialem 2 razy w roku i to na ich podstawie zdaje sie do nastepnej klasy. 48% z matmy w klasie jezykowej i musisz powtarzac rok. Wiec juz nie narzekajcie tak na ta "trudna" polska mature...

enteros
2014-05-06 19:07:02
Ocena: -4(glosow:10)-+
Polscy uczniowie zamiast się uczyć i kształcić wolą grać w nogę, popijać piwko i siedzieć na kompie. I potem piszą bzdury, że homoseksualizm jest chorobą i aborcja morderstwem. Gdzie w tym edukacja i nauka? Podpowiem: edukacja według Konferencji Episkopatu Polski.

xvxFUxvx
2014-05-06 20:12:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
czy wg Ciebie uczenie się to tylko dosłownie wykuwanie czegoś na blachę i odklepanie, a po tygodniu nic się nie pamięta. Ja jakoś wcale się nie uczyłem a miałem jedne z lepszych wyników na próbnych maturach w mojej klasie, więc najgorzej było z historią, bo tam na pamięć te daty. To wcale jest nie potrzebne, co z tego że wiem co się działo kiedyś jak to teraz mi nie pomoże. Owszem były ciekawe tematy, szczególnie o starożytności, ale to powinny być tematy, które ludzie sami chcą poznać, a nie przymusowe.

kamuimac
2014-05-07 15:18:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
alez masz racje - jesli bedziesz zapierdzi**lał jak mroweczka dla korporacji na pozycji przyznies wynies pozamiataj niewolniku to jasne ze ci sie nie przyda - ale jesli chcesz w zyciu osiągnac cos wiecej niz dorobienie sie kredytu na 30 lat i all inclusive raz do roku to znajomosc historii jest niezbedna- i to wlansie nie wkuwanie dat ale analiza wydarzen historycznych - przyczyn, przebigu i skutków - no ale tego siek ompeltnie nie uczy na szasyzcvh szkolach i dlatego jest bardzo wąska grupa elit i reszta narodu-niewolników dla ktorych szczytem marzen jest all inclusive w egipcie raz do roku.

Gantrop
2014-05-06 19:05:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
I co roku bedzie to samo, po prostu jest to osateczny egzamin po ktorym bedzie wiadomo co dalej z nami wiec lament jak najbardziej uzasadniony. Ten bol dupy nie na miejscu, autor zapewne tak samo to przezywal kkthxbye

Atana
2014-05-06 18:59:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
I to się nie zmieni :) Tak było, jest i będzie :)

archimond
2014-05-06 18:49:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

degenerat9
2014-05-06 18:41:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nic tylko współczuć tym co nie zdadzą lub zdadzą najlepiej. Tak się składa, że w życiu najlepiej mają Ci średni co się nie uczą a mimo wszystko dają rade ze szkołą i tym głupim programem nauczania

maddub
2014-05-06 18:40:13
Ocena: -1(glosow:3)-+
Internetowi męczennicy. Moi młodsi znajomi, którzy aktualnie mają maturę jakoś nie wypisują smutnych postów na internecie. Pilnie się uczyli albo chodzili na korki. Jak ja pisałem maturę, też nie lamentowałem. Jak ktoś chce się dostać na dobre studia to pewnie pracował na to przez minimum pół roku powtarzając.

brudny18
2014-05-06 18:38:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
napisał ktoś kto jest już po a rok temu siał również taki zamęt

duck4uall
2014-05-06 18:35:02
Ocena: -6(glosow:10)-+
polskie durne chooye yebane! jak mozna nie zdac matury, szczury pierolone

jk112
2014-05-06 18:27:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiochapl
2014-05-06 18:21:45
Ocena: 2(glosow:16)-+
Mołode barany są coraz głupsze, i coraz mniej się uczą..niestety... Porównajcie sobie matury podst. dzisiejsze i te sprzed kilku lat..

piosz57
2014-05-06 18:29:09
Ocena: -2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ChwalaSzatanowi
2014-05-06 19:02:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Profesorowie od dawna narzekaja, ze studenci coraz glupsi

bluecont
2014-05-06 19:05:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
wiochapl: Masz racje poziom nauczania się zaniżą, a po ty by "wyhodować" szarą masę którą łatwo sterować.

gretter
2014-05-06 19:16:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

NoZastanowSie
2014-05-07 11:22:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
latwiejsza.. bo jej nie musicie pisac. Pisalam mature 5 lat temu i dokladnie pamietam jak sie zachowywali wszyscy przed wejsciem na egzamin, blade twarze i spocone rece. Pamietam tez wyniki z kazdego roku wywieszone na korytarzach przez cztery lata technikum. Tych osiemnastolatkow mozecie sobie oszukiwac, jaka to mlodziez byla kiedys zdolna i cudowna, ale procz tych licealistow sa ludzie ktorzy was doskonale pamietaja... Polska nie zeszla nagle z geniuszy nauk scislych na tepakow. Jestescie po prostu wy ktorzy przeklamywujecie wlasny obraz.

Warmer84
2014-05-07 16:09:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby dzisiejszym maturzystom dać Zadania które były na maturze w roku 2003 (wtedy ja zdawałem) to prędzej by się po*rali niż cokolwiek rozwiązali. Po maturze studia inżynierskie a tam ... jeszcze trudniejsza matematyka. Nie wiem jak ci młodzi ludzie chcą startować na studia inżynierskie z taką wiedzą z zakresu matematyki czy fizyki. Jak oni mają się nauczyć całek, logarytmów czy pochodnych skoro podstawy z liceum są dla nich zbyt trudne? No ale jak się człowiek nie uczy tylko ciągle imprezuje to czego się spodziewać można? Na pewno nie wiedzy z głowie.

degenerat9
2014-05-06 18:18:48
Ocena: -6(glosow:8)-+
To ogromny stres. Do części pisemnej z polskiego dodają fragment książki o którym trzeba coś napisać. Nie wyobrażam sobie lepszej ściągi jaką można mieć.

kurwamac02
2014-05-06 18:16:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

imus23
2014-05-05 22:19:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mi się dobrze na sercu robi że to już za mną :P

NoZastanowSie
2014-05-07 11:13:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestes jednym z niewielu tutaj, ktorzy jedzcze pamietaja jak sami dupe spinali, pozostali wkrecaja sami sobie, jak im to niby latwo poszlo.

Geniesis
2014-05-05 22:08:51
Ocena: -4(glosow:6)-+
Liceum ma 3 lata, technikum ma 4 lata. 3/4 = 3 lub 4. 3-4 od 3 lat do 4. Taka jest moim zdaniem różnica.

polska_kurwa1998
2014-05-06 18:07:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
3/4 lata mieli? skoro lato ma powiedzmy 3 miesiące a oni mieli 3/4 lata to wyniki z tego że mieli kilka tygodni na przygotowanie... pozatym jak masz ból dupy to wróc do swojej piwnicy i nie wychodź przez 3 tygdonie to słuch o maturach zaniknie na troche czasu

Baron_Sanedi
2014-05-06 18:12:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

polska_kurwa1998
2014-05-06 18:50:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
grzeczniej do Pana się zwracaj piesku

prypal
2014-05-05 21:54:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
kolego chyba chodziło ci o 3-4 lata a to co innego niż 3/4 lata.

Bolec1980
2014-05-06 18:13:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kolo uczył się tylko 3/4 lata i stąd wyniki... Zresztą, czy do tej matury w ogóle trzeba się uczyć?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tarczyński niebawem
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Zaoranie
główna
Dodano: 18.06.2018, 22:21:43   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0