lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Te słowa powinien usłyszeć każdy popierający banderowców z Majdanu
główna
Dodano: 05.05.2014, 23:53:07   przez: raf2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 292  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
2014-05-07 19:05:11
Ocena: 11(glosow:11)-+
100% racji... Smutne to okropnie i przykro się tego słucha, ale to niestety prawda.

elpolloloco30
2014-05-17 13:56:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GMOzabija
2014-05-12 14:56:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
banderowcy to zydomngoly mordujace slowianskich gojow, to samo strzelajacy w tyl glowy polakom w katyniu to samo sedziowie skazujacy polakow na roztrzelanie zaraz po wojnie, zydzi chca polskich ziem z normalnym klimatem, nie podoba sie im 45 stopniowa "swieta" kraina nad jordanem

Reggae_Ner8or
2014-05-09 23:46:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale jak poznańscy kibice chcieli zwrócić uwagę na problem Polaków na Litwie to oczywiście postanowiono ich pozamykać... ale to w sumie za walkę z Tuskiem, a walka z prześladowaniem naszych rodaków na wschodzie dała tylko pretekst. Tak samo zresztą jak obrona Polek przed pijanymi Meksykańcami...

jokr
2014-05-09 23:30:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
a na sali sami faszytści i nacjonalisci gotowi spalić kazdego co nie ma wąsów i odpowiedniego wymiaru czaszki

sebololo
2014-05-09 20:10:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Silna i wolna Ukraina to wróg u bram Polski! Putin robi nam przysługę.

WieszKto
2014-05-09 12:27:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Pośmiertnie odznaczony przez prezydenta Wiktora Juszczenkę tytułem Bohatera Ukrainy, dekret prezydenta został uchylony prawomocnym orzeczeniem Okręgowego Sądu Administracyjnego w Doniecku[3]. 2 sierpnia 2011 r. Naczelny Sąd Administracyjny Ukrainy utrzymał w mocy decyzję donieckiego sądu." Wikipedia, Pomaranczowa Rewolucja z Juszczenka...

madmax333
2014-05-08 21:56:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Papa_wiocha
2014-05-08 09:13:09
Ocena: -4(glosow:12)-+
rozumiem, że propozycja jest taka, żeby ruskie zajeli ukrainę? Wtedy polacy (biedni jak ta paniusia) będą mieli spokój i dostatnie zycie, a Polska będzie o wiele bezpieczniejsza z rosją pod drzwiami? Tak?

maro1981
2014-05-08 11:40:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
to nie znaczy że mamy się z nimi bratać!!

svc2000
2014-05-08 19:39:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Tak pewnie , lepiej jak ruskie czołgi będą stały wokół polskich granic. A komuchy jak Kwaśniewski i Miller będą bratać się z ruskimi... Zrozumcie, że największym wrogiem Polski jest Rosja.

latrell
2014-05-08 08:47:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
jako POLAK popieram, jako POLAK umrę walcząc, a wojna tuż tuż

kucejko
2014-05-08 08:06:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Właśnie dlatego mam mieszane uczucia. Z jednej strony mamy Rosję, która posługuje się propagandą, kłamstwem i groźbą użycia wojska. A z drugiej mamy Krym, który był w większości zamieszkały przez Rosjan. No i wspaniała Ukraina, która mocno postarała się, by wytępić u siebie naszych rodaków. Poczytajcie sobie. Powinniśmy naprawdę mocno nienawidzić oba narody za to co robili. POLSKA nie powinna w ogóle mieszać się. Wysłać tylko jeszcze parę tys. Polaków z paszportami do Lwowa i przeprowadzić referendum.

wojciet
2014-05-08 07:45:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
W wypowiedzi pani nie podobało mi się, że aż tak mocno zaznacza ona brak zainteresowania Polski rodakami na wschodzie. Tak naprawdę na Ukrainie jest bardzo łatwo uzyskać tzw. kartę polaka a co za tym idzie mieć możliwość bezwizowego ruchu przez granicę oraz dostęp do rynku pracy. Nawet ukraińcy, którzy nie mieli nigdy nic wspólnego z Polską "załatwiają" sobie taki papier, żyją i pracują w Polsce. Mam do czynienia z ukraińcami od kilkunastu lat. Mieszkałem we Lwowie, miałem żonę Ukrainkę. 90% specjalistów w mediach w ogóle nie wie o czym mówi, to samo internet. Naród ukraiński nie jes

leviticus_1
2014-05-08 05:25:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
A ramach solidarności i podziękowania dwóch ukraińców napadło wczoraj na kantor w Przemyślu

golum81
2014-05-08 00:56:19
Ocena: 9(glosow:9)-+
możecie sobie minusować. ale swojego czasu za sprowadzeniem Polaków z kresów (i nie tylko z kresów) był lechu kaczyński, lecz o tym nikt już nie pamięta. zamiast tego, będziemy mieli turków i innych ciapatych..

latrell
2014-05-08 08:50:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
jarek jak i donek, ma wyje***e na Polske i Polaków.Moze i był za sprowadzaniem ich z kresów, ale czy coś doszło do skutku?Jak zwykle skończyło sie na politycznym pier***eniu i mieszaniu gówna (opinii publicznej)

Melanz89
2014-05-08 00:23:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie no dobrze mówi.

astaii
2014-05-08 00:04:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
Niestety na Litwie nasi mają tak samo

kasagaz
2014-05-08 00:00:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
pozytywny plus

ZeuS112
2014-05-07 23:48:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
pomija się tutaj istotną rolę braci Kaczyńskich co to tak umiłowali ukraiński naród. To z ich inicjatywy startowaliśmy z Banderowcami do EURO2012 na którym straciliśmy, to z ich inicjatywy właziliśmy w dupę Banderowcom. Cześć IV RP, aż dziw bierze, ze Tusk podjął ich model polityki zagranicznej.

Jachociacho
2014-05-08 22:47:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po pierwsze nie mieszaj biznesu i polityki! A po drugie od momentu jak Jarek stanął na majdanie obok tego bydła to wstyd mi że kiedyś głosowałem na pis. Aczkolwiek po to to samo dno.

ZeuS112
2014-05-07 23:38:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sawcio
2014-05-07 23:37:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak dla mnie ta wypowiedź w żadnym wypadku nie jest wiochą , więc nie wiem jak ten materiał tutaj trafił

saviola1
2014-05-07 23:21:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
bardzo dobrze mówi, byle tylko debile w sejmie chcieli to usłyszeć

stugrap
2014-05-07 21:55:27
Ocena: 8(glosow:8)-+
A ja się teraz zastanawiam, jak mam zagłosować. Jeśli dam kciuk w górę, to przyznam, że to wiocha, a przecież to prawda i godna szacunku wypowiedź. Jeśli dam kciuka w dół, to co znaczy? Że mi się nie podoba? Dlatego nie zagłosowałem, tylko piszę ten komentarz. Od niemal początku tej rewolucji na Ukrainie wiedziałem, że to jest wielka porażka dla polskiego rządu. Angażują się w coś, co jest tak naprawdę ruchem nacjonalistycznym, żeby nie powiedzieć 'odradzającym się faszyzmem'. To właśnie bojówki ukraińskie najlepiej współpracowały z Hitlerem i mordowały Polaków. Polecam lekcje historii.

Jachociacho
2014-05-08 22:50:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Od jakiegoś już czasu wiocha spadła do poziomu demotywatorów. Głosuj na tak jeżeli chcesz by więcej osób to zobaczyło. Głosuj na nie jeżeli uważasz, że admin to debil, że dał coś takiego na główną.

zonkumariano
2014-05-07 21:48:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
2014-05-07 21:44:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
jedna z niewielu prawdziwych wypowiedzi,słuchajcie młodzi ludzie i pamietajcie skąd pochodzicie!

marcinko83
2014-05-07 21:38:26
Ocena: 8(glosow:8)-+
trochę prawdy,najbardziej wkur.. to ,że prorządowa sprzedajna telewizja kłamię i oczernia małe partie ,lansując duże,cenzura i zakłamanie jak za PRL-u

Pedzacy_Krolik
2014-05-07 20:43:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
matko jedyna, nie mówcie tyle złego o rządzie, bo będziemy musieli wszyscy popełnić samobójstwo i kto NAKARMI naszych polityków...!!!!!

informatyk26
2014-05-07 20:07:19
Ocena: -8(glosow:14)-+
Popieram banderowców z Majdanu z jednego tylko powodu. W polskim interesie jest żeby ruskie czołgi stacjonowały w okolicy Doniecka a nie w okolicy Przemyśla czy Lublina. Uwekraińców wcale nie lubię ale oni nie są groźni za to Ruscy są i najlepiej mieć z nimi jak najkrótszą granicę. Sankcje Putina to jest śmiech. Nie mam w domu nic rosyjskiej produkcji a w najgorszym razie kupię sobie kuchenkę na prąd albo propan-butan. Mogę też w geście patriotyzmu opierdzielić w tym roku dodatkowe 10 kilo jabłek i 5 kilo schabu jakby Ruscy nie będą chcieli od nas kupować. Zresztą jak Ruscy nie kupia to Niemcy

Jachociacho
2014-05-07 20:52:06
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ta jasne. Akurat obecnie Rosja nie jest dla nas wrogiem. A już napewno mniejszym niż ukraińcy.

jestemsuper
2014-05-07 20:02:15
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wyłączenie prądu w kościele było po prostu podłe. Bardziej bym to podciągnął pod katolicy vs prawosławni niż banderowcy vs Polacy no, ale wygodne w tym przypadku jest akurat podpiąć pod kult Bandery. Powiem tak, jeśli mamy oceniać cały region Wołyński jako banderowców to musimy ocenić też Wielkopolskę jako rasistów, faszystów i nacjonalistów bo odbywają się tu spotkania "patriotów wielkopolskich", a w innych województwach "ruchy narodowościowe", które głoszą słowa "polska dla polaków", a jak się nie zgadzasz to zadyma i wpier*ol. Czyli co? My wszyscy jesteśmy fasz

elpolloloco30
2014-05-07 21:40:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nacjonalizm to nic złego, nie podążaj tokiem myślowym mediów. Oni na siłę używają jako synonimów nacjonalizm/faszyzm/nazizm/rasizm a te pojęcia się różnią, szczególnie nacjonalizm ma z nimi niewiele wspólnego. Sprawdź definicję nie daj się wodzić.

stugrap
2014-05-07 22:05:15
Ocena: -3(glosow:3)-+
Elpolloloco30, Uważasz, że nacjonalizm to nic złego? Nacjonalizm opowiada się za segregacją rasową przez co bywa określany jako odmiana ksenofobii. Natomiast jako element polityki zewnętrznej towarzyszy często imperialistycznej polityce państwa. George Orwell w artykule Notes on nationalism (1945) jako nacjonalizm określił wszystkie ideologie, które klasyfikują ludzi według arbitralnie ustalonego kryterium na "złych" i "dobrych", wynosząc interes "swojej" grupy nad pojęcia dobra i zła (forma trybalizmu). Orwell odróżniał jednak w sposób wyraźny nacjonalizm od pa

elpolloloco30
2014-05-17 13:58:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
stugrap- zanim zaczniesz pisać sprawdź pojęcia. Podałeś definicję faszyzmu.

kulkaoolo
2014-05-07 19:38:25
Ocena: -12(glosow:16)-+
narzeka na nacjonalistów oklaskiwana przez nacjonalistów

zielunahaluna
2014-05-07 19:48:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
No są tacy, ludzie, dla których faszysta, nacjonalista, narodowiec, faszysta to synonimiczne określenia.

lukaszo
2014-05-07 20:34:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mister Bosak jest nacjonalistą i katolikiem, więc zielunahaluna mieszasz pojęcia...

kasagaz
2014-05-07 23:58:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
raczej narodowcem a to raczej inne pojęcie

Synapsse
2014-05-07 19:11:50
Ocena: 8(glosow:10)-+
Skoro polskie barany z rządu nie odróżniają pojęcia "narodowiec" od "faszysta" czy "kibol" to nie oczekujmy że na Ukrainie zachowają się inaczej.

zielunahaluna
2014-05-07 19:05:11
Ocena: 11(glosow:11)-+
100% racji... Smutne to okropnie i przykro się tego słucha, ale to niestety prawda.

jestemsuper
2014-05-07 19:04:36
Ocena: -16(glosow:16)-+
Ale ona pieprzy głupoty. NIE POWIEDZIAŁA KOMPLETNIE NIC. Ja spodziewałem się, że będzie mówiła o tym jak jest dyskryminowana tam albo coś, a tu BZDURY! To są jakieś kibicowsko-nacjonalistyczne bzdury. Ona jest taką samą nacjonalistką jak banderowcy. Nawołuje do nienawiści i niechęci. Pozdrawiam.

zielunahaluna
2014-05-07 19:09:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
Gdzie ty widzisz nawoływanie do nienawiści? Ja widzę tylko głos zdrowego rozsądku. Nasz rząd tak się z początkiem tego roku zachłysnął wręcz problemem Ukraińców, pomocą Ukraińcom, ciemiężonym przez Rosjan, brataniem z Ukraińcami, jednoczeniem z Ukraińcami - a zapomniał, że na tej Ukrainie są też Polacy, czyli swoi ludzie, którzy to cierpią z ręki właśnie tych Ukraińców, którym nasz rząd tak ochoczo pomaga... Nasz rząd wspiera tych, którzy dyskryminują i ciemiężą naszych rodaków! Prawda w oczy kole, tak?

jestemsuper
2014-05-07 19:23:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Mnie nic nie kole, bo to nie mój problem. Ja żyje według zasady - żyj i daj żyć innym. Ale co im tak źle tam? Ktoś bije? Są na nich napaści? Spiskują przeciwko Polakom na Ukrainie? A w życiu. Ja po prostu nie trawię tej nagonki. Wypominanie Wołynia itd. Co taki Misha lat 5 może na to, że jego pradziad kiedyś był w jakiejś nacjonalistycznej organizacji? No, ale to jego pradziad. Ta sama krew!!! BANDEROWIEC, ZABIĆ!! Taki jest prezentowany jest tok myślenia. To co zrobił Bandera z Polskiego punktu widzenia to jakaś rebelia, dla Ukraińców to była walka o niepodległość.

asdasd2
2014-05-07 19:38:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
piszesz, ze taki typowy 'misha' 5 letni ma dotego - owszem nic. Ale 20 letnia osoba paradujaca z obrazem bandery, gloszaca banderowskie hasla, uznajaca ich za bohaterow narodowych jest zdrowym przykladem? A takich osob i manifestacji jest mnostwo, Ukraina do tej pory nie przeprosila Polski za wydarzenia na kresach,a wrecz przeciwnie - praktykuja kult nacjonalistyczny, ktory byl odpowiedzialny za smierc tysiecy Polakow. Jesli z takimi ludzmi chcesz sie bratac to zycze wiecej rozumu w nastepnym wcieleniu ; )

zielunahaluna
2014-05-07 19:38:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oj, niepotrzebnie przesadzasz, dobrze wiesz, co chodzi. Pewnie, że nastoletni brzdąc obecnie nic nie może za to, że jego dziadek był w UPA i mordował Polaków. Ale słuchałeś dokładnie tej pani? Ruch banderowski tam nie umarł, nie przeszedł do historii. Ulice nadal noszą imię Bandery, ruch nadal ma wielu zwolenników, temat rzezi wołyńskiej nadal jest tabu i nie wolno mówić źle o banderowcach. A Polacy są dyskryminowani jawnie, choćby i z tym kościołem. Ja tam na kościół jestem cięta, ale skoro ktoś tylko chce się modlić - na cholerę mu to utrudniać wyłączając prąd? To mądre jest?

jestemsuper
2014-05-07 20:05:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dahomej
2014-05-07 18:48:54
Ocena: 8(glosow:8)-+
Mądrzejszych słów nie słyszałem.Nasi pseudo politycy powinni zapaść się po ziemię ze wstydu,za głupoty jakie wygadują.

thazael
2014-05-07 18:39:01
Ocena: 77(glosow:87)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marazzzz
2014-05-07 18:38:12
Ocena: -7(glosow:9)-+
RN - następni ciecie co obiecują cuda niewidy i Polskę jak za Sobieskiego ze zlikwidowanym ZUS-em, niskimi podatkami i oczywiście uczciwymi rządami bez krzty złodziejstwa XD

Bolec1980
2014-05-07 18:34:07
Ocena: -4(glosow:10)-+
Przypomnę nietomnym, że banderowcy to to samo, co polski ruch narodowy!!! Na Ukrainie Bandera jest bożkiem, u nas Dmowski i paru innych. Co nie ma znaczenia, bo rzadko który cep z biało-czerwoną flagą na ulicy wie kto to był...

marcinko83
2014-05-07 21:43:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
różnica jest taka,że ty jesteś Polakiem ,a nie ukraińcem,nacjonalista Polski kocha swój kraj ,a nacjonalista ukraiński swój i nienawidzi innych

oswieconyliberal
2014-05-08 15:49:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

drazu
2014-05-07 18:18:26
Ocena: -9(glosow:13)-+
głupia dupa gada tyle o Polsce , a do Polski drogi nie zna! Jak jej tam tak źle to dlaczego do Polski nie wróciła od 20 lat ?!!?

vacarius
2014-05-06 00:08:59
Ocena: -16(glosow:30)-+
Przecież banderowcy to to samo co polski ruch narodowy. Wy prawicowcy dlatego przegrywacie bo my lewicowcy z lewicą za granicą bardzo dobrze żyjemy. A wy prawicowcy prawicy z innych państw nienawidzicie i lewicy też. Pod waszymi rządami Polska byłaby sama przeciw całemu światu. I przeciw połowie polaków. Bo co najmniej połowa nie spełnia waszych standardów aby zasługiwać na bycie polakiem.

JeBusChytrus
2014-05-06 00:12:44
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Karolu69
2014-05-06 08:38:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
JeBusChytrus. Jakby się zapytać Węgra czy jest europejczykiem, to by odpowiedział, że przede wszystkim jest Węgrem - narodowcem. Tam też lewacy grzmieli i wyzywali innych od faszystów-nacjonalistów, ale nie da się tak z 70&% społeczeństwa

zielunahaluna
2014-05-07 19:16:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Banderowcy to nie do końca to samo, co polski ruch narodowy. Ale nie o ideach rozmawiajmy, bo każdemu inne przyświecają. Mądry ludź jesteś, to wiesz, że KAŻDY radykalizm, czy to z prawej, czy to z lewej strony może być równie niebezpieczny. Jak gdzieś się pojawia zbytni radykalizm - to wieje grozą. Boję i skrajnej lewicy i skrajnej prawicy, bo wiele mamy obrazków z historii, które udowadniają, że każda przesada jest zła.

JeBusChytrus
2014-05-06 00:03:25
Ocena: -7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bubala
2014-05-06 07:55:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
trzeba było uważnie wysłuchać tego materiału i przyswoić sobie jedno z końcowych zdań "jestem ofiarą stwardnienia rozsianego", jestem ofiarą sikorskiej propagandy, trzeba mi pojechać na wschód polski i tam wypowiedzieć te swoje bełkoty, mordę obiją ci na 100%
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Kibice krótko...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0