lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Opis powiesili
główna
Dodano: 10.05.2014, 09:45:01   przez: Prostytus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 292  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SqunY
2014-05-10 10:56:17
Ocena: 12(glosow:44)-+
Zamiast tego durnego opisu trzeba było napisać ,gdzie to jest i co to jest ,brawo gimby.

szakal748
2021-04-24 19:54:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
gdyby nie oni,gadalibyście i pisali po niemiecku.Zginęli za nasz kraj.Byli tylko żołnierzami wykonywującymi rozkaz. Co innego ideologia,ale to ludzie walczli.Kretynem jest ten,który to zrobił

Paulinuszkas
2014-05-13 21:14:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piła, cmentarz w Leszkowie

Laudanum
2014-05-13 09:42:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Piękne! Ale jeszcze bardziej ucieszyłabym się gdyby to była gwiazda żydowska.

Made-In-Poland
2014-06-08 09:20:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jest do zrobienia :P

baton06
2014-05-13 01:22:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
dobra robota! :) PRECZ Z KOMUNĄ!

jk112
2014-05-12 18:36:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FranekDolot2
2014-05-12 15:58:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
to chyba strzegom pojade zaraz zobaczyć hehe ale jazda

zbigniewboniek
2014-05-12 10:36:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
Przypomnę niektórym debilom, że ARMIA CZERWONA okupowała od września 1939 roku do czerwca 1941 roku ponad 51% (!!!) terytorium Rzeczpospolitej dokonując masowych aresztowań, wywózek, morderstw oraz torturując ludność cywilną z dziećmi i kobietami włącznie.

owcazogorkowca
2014-05-12 09:48:45
Ocena: 10(glosow:14)-+
Ciekawe kiedy naród zorientuje się, że pomniki radzieckich zbrodniarzy i morderców utrzymywane i restaurowane są z pieniędzy narodu których ci zbrodniarze masowo mordowali? Przykład? Pomnik "Braterstwa z Armią Czerwoną" w centrum Warszawskiej Pragi. Koszt? DWA MILIONY ZŁOTYCH!!! Zaraz obok katownia UB-NKWD na ul.Strzeleckiej 8 i masowe groby pomordowanych przez nich AK-owców pod boiskiem szkolnym liceum Władysława IV oraz na ulicy Cyryla i Metodego- DO DZISIAJ NIEEKSHUMOWANE! Uczcie się, bo PLUJĄ WAM W TWARZ już od 70 lat a wy się cieszycie, depcząc bohaterów (dosłownie!).

fwio
2014-05-12 13:31:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
najsmutniejsze, że znajdą się tacy debile, którzy Cię minusują...

midge
2014-05-11 21:25:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

musli
2014-05-11 17:52:39
Ocena: 2(glosow:18)-+
Niefajnie mimo wszystko. Wandalizm pozostanie wandalizmem, niezależnie od tego, jaki przekaz by za sobą niósł.

beeveer
2014-05-11 15:54:34
Ocena: -4(glosow:16)-+
tylko szkoda że powstańcy nic nie oswobodzili, za to zrujnowali miasto i jak NKWD - zniszczyło kwiat młodych ludzi. a gdyby nie armia czerwona, to dalej jęczeliby pod niemieckim butem

mlw1488
2014-05-11 16:13:25
Ocena: 10(glosow:10)-+
to, że po jednym okupancie pojawił się drugi, nie czyni z niego wyzwoliciela.

Umarov
2014-05-11 18:36:19
Ocena: 2(glosow:10)-+
MLW1488: Tak samo jak nie czyni wyzwoliciela polski rząd po 1989 roku. Za socjalizmu dochodem państwowego budżetu był dochód przedsiębiorstw, co prawda należących do skarbu państwa, więc państwo siłą rzeczy musiało samo na siebie zarobić. Dzisiaj dochodem do budżetu jest dochód obywateli (podatek dochodowy), oznacza to, że fiskus karze zwykłych, szarych obywateli za pracę i zarobek, nędznych groszy zresztą. Dziś nikt mi nie wmówi, że obecny system jest lepszy od komunizmu czy faszyzmu. Jeżeli ktoś sprzeciwi się temu co napisałem to oznacza, że jest albo komunistą, albo faszystą.

beeveer
2014-05-12 00:15:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
mlw, gdybyś takie brednie prawił mojej babci, która przeżyła tych dwóch okupantów - z miejsca dostałbyś plaskacza w ryj. ale myślę, że z takim głupkiem żaden starszy człowiek nawet by nie dyskutował. a jak nie pasowało - to trzeba było się samemu wyzwolic. ale polacy jak zwykle byli na to za głupi, prawda?

mlw1488
2014-05-12 12:27:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
beeveer, a jakiś argument poza bajkami o agresywnej babci? Umarov, kwestie ekonomiczne to inna sprawa, nie o tym absurd.

beeveer
2014-05-13 23:46:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
ależ nie ma problemu, mlv - jedna babcia (wronki) w zimie 39 została wywieziona na gospodarstwo rolne do niemiec, gdzie jako 13 latka pracoawła lekko, bo tylko przy zwierzetach od 5 rano do 9 wieczorem. druga (zamojszczyzna - majątek skonfiskowany dla nowych niemców) wywieziona do fabryki chemicznej w 42. praca 16 godz na dobę w chemikaliach(16 lat). po 45 mogły wrócić do domu, dostały i miejsce do mieszkania i ziemię. dzięki armii czerwonej. bo poje..na polska dała sie rozsmarowac w 3 tyg. zamiast w 38 razem z czechami stłuc hitlera to przyłaczyli sie do niego.

mlw1488
2014-05-14 11:47:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie są żadne argumenty. Co najwyżej dla twojej babci to byli wyzwoliciele.

beeveer
2014-05-14 19:58:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie, oczywiście że to nie sa argumenty. bo ty przecież byłes tam i wszystko wiesz najlepiej. naczytałes się prawicowych gówien o bohaterach mordujących polskich chłopów biorących ziemię od państwa i w mózgu ci się poprzewracało.

mlw1488
2014-05-15 14:46:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, jest tak jak piszesz. Dobrze, że twoją babcią nie była Helena Wolińska i nie ona uczyła cię historii.

czarny01
2014-05-11 15:01:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
Bardzo dobrze won ruskiej swoloczy ktora w 1945 bila,rabowala i gwalcila Polska ludnosc

mlw1488
2014-05-11 14:58:53
Ocena: 5(glosow:9)-+
Propagandziści z NKWD muszą być dumni, że tyle lat po upadku ZSRS ich teorie cały czas trafiają na podatny grunt. Niesamowite jest to, że mimo swobodnego dostępu do internetu czy innych publikacji, tak duża część społeczeństwa dalej widzi w najeźdźcach wyzwolicieli.

SuperGL
2014-05-11 16:02:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
żydzi podobno tak się cieszyli kiedy ruski na nas szli... najlepiej histrii uczą ludzie w podeszłym wieku. w książkach od historii nie pokażą jak ruski gwałcili grupowo polskie matki, żony, córki na oczach ich rodzin. Śpieszmy się pytać tych ludzi o naszą historię, oni już długo nie pozyją...

vynn
2014-05-11 13:20:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
bo na nagrobku powinno być coś wzniosłego, a nie symbol chorej ideologii. Wandalizm jest zły, ale w tym wypadku jest odzewem na całe zło którego uświadczyliśmy ze strony ruskich. I znów górą powiedzenie: Jak świat światem nie będzie rusek Polakowi bratem.

beeveer
2014-05-12 07:54:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
I tu masz problem. symbolem związku radzieckiego i ich idei był sierp i młot. a czerwona gwiazda była symbolem tylko i wyłącznie armii czerwonej

owcazogorkowca
2014-05-12 09:53:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Beeveer- doucz sie nieco tumanie. Czerwona gwiazda jest symbolem BOLSZEWIZMU a nie tylko armią czerwonej (która jest armią zbrodniarzy!) i dlatego możemy oglądać ją do dzisiaj na szczycie wierzy zegarowej KREMLA i wielu innych miejscach w Moskwie. Wystarczy wpisać słowo KREML w google w zakładce grafika:] Pozamiatane nieuku.

LenaK
2014-05-11 12:08:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Sam sie powies przyglupie.

kriskus1
2014-05-11 10:26:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
I to się chwali :) Wszystkie pomniki wypie@dolić na Krym !!!

marczello
2014-05-11 10:17:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
To już u nas zaczynają się ruskie prowokacje?

MINTOR
2014-05-11 09:59:33
Ocena: -3(glosow:11)-+
Wandalizm w każdej postaci jest wiochą. Jak autorowi to imponuje to niech weźmie przykład z opisu.

SuperGL
2014-05-11 16:03:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
widzę, że czasy kiedy pisałeś cokolwiek do rzeczy już dawno minęły.

MINTOR
2014-05-12 00:14:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie przypominam sobie czasów kiedy byłem paranoicznym pseudoprawicowcem, bo to masz na myśli poprzez "pisane cokolwiek do rzeczy", nie?

Umarov
2014-05-11 09:40:06
Ocena: -8(glosow:20)-+
Tak obiektywnie patrząc i jedni i drudzy to bandyci, według mojej oceny brakuje szubienicy również nad symbolem PW. Znaku PW (skrót "Polska Walcząca") używało Polskie Państwo Podziemne, ta sama banditielka, która zorganizowała Powstanie Warszawskie. Dzięki której zginęło 200 tys. warszawskich cywilów i w końcu dzięki której Warszawa została obrócona w pył. Nawet bolszewik nie wpadłby na tak durny pomysł.

tsr123
2014-05-11 11:44:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Serwus ziomus naucz sie historii PW walczylo za Polske watpie zebys ty mial taka odwage zeby walczyc za swoja ojczyzne a ta szubienice sam se zaloz lepiej i umrzyj bo nie potrzebujemy takich jak ty, przodkowie walczyli za twoja przyszlosc a ty im tak sie odplacasz a wiesz gdyby wygrali powstanie Warszawskie to by nie bylo by komunizmu ? no ale Rosja poczekala zeby niemcy nas wykonczyli bo Stalin wiedzial ze jak tam wejdzie gdy polska walczy o Warszawe to Polacy wygraja i beda mieli swoja stolice i nie wprowadza komunizmu czy jakos tak to bylo nie pamietam za bardzo ale ty sie wstydz za taka od

LenaK
2014-05-11 12:11:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tsr, sorry ale znasz historie z nowych podrecznikow. Warto sie zainteresowac i sie doksztalcic w temacie.

LenaK
2014-05-11 12:15:31
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tak, zgoda, to bylo zbiorowe samobojstwo. Kiedys, piszac prace pojezdzilam troche po wsiach i rozmawialam z ludzmi ktorzy wojne przezyli. Faktycznie mowili, ze jedni z karabinami kradli i drudzy, skazujac ich na glod. W przypadku PW bolalo bardziej, bo "swoi"

Umarov
2014-05-11 15:20:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
TSR123: OK, można walczyć za Polskę, ale jednak powinno to się robić z głową, a nie jak podczas Powstania Warszawskiego gdzie kilku idiotów z własnego wybryku posłało 1/5 mieszkańców Warszawy na pewną śmierć. Dosłownie ich skasowano. Nie sztuką jest tylko walczyć, sztuką jest walczyć myśląc, tak żeby pokonać wroga. Gdyby, gdyby... Na wojnie nie ma gdybania, na wojnie liczy się taktyka, gdybają idioci.

siwythc666
2014-05-11 09:09:22
Ocena: 8(glosow:12)-+
ruskie uważają się za naszych wyzwolicieli.... ale o tym że wbili nóż w plecy , rabowali nasz kraj zabijali naszych żołnierzy zapomnieli.... niech spier.alają zero szacunku dla czerwonych hien...

lookasiu87
2014-05-11 06:33:00
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jaki szacunek się należy za dużo czterech pancernych zwolennicy takich pomników się chyba naoglądali "ruskie" nie walczyli o wolną POLSKĘ (Powstanie Warszawskie) tylko o nową ziemię we wrześniu 39 to byli agresorzy jak i hitlerowcy a więc dziękuje za takie pomniki

Szymo19
2014-05-11 03:49:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Usunąć te relikty socjalizmu ale może niekoniecznie w taki sposób... Przenieść je do jakiegoś muzeum i niech sobie tam stoją, bo niby jakąś tam wartość historyczną mają.

maddub
2014-05-11 01:47:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ktoś w komentarzu poniżej napisał, że poległym żołnierzom należy się szacunek. Owszem ale żyjącym Polakom w latach 1919-1920 a później 1939-1945 ( pomijając już cały ten syf, który czerwone ścierwa urządziły później), również należał się szacunek.

darejos1981
2014-05-11 00:50:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
wolałbym zginąć z rąk hitlerowca, niż zostać wyzwolonym przez czerwonoarmistę

darejos1981
2014-05-11 01:02:50
Ocena: -4(glosow:4)-+
napisz co ci się nie podoba a nie oceniasz bez sensu!!! czego się boisz?

PIZDZITO2
2014-05-10 23:25:45
Ocena: 6(glosow:14)-+
do tych, ktorzy pisza o bohaterstwie rosyjdkiego scierwa, Niemcy, bedac w okolicy mojego miasta, nie spalili go, nie gwalcili itp, a ruskie gowno dzialalo w przeciwnym kierunku."dzieki" nim, nasze centrum zamiast wiekowych kamienic ma piekne... bloki. ciesze sie, ze swego czasu wladze naszego miasta, zlikwidowaly pomnik "bohaterskich" wzwolicieli

kriskamila
2014-05-10 23:24:31
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie przepadam za Ruskimi komunistami ani za bolszewikami oraz innymi tam organizacjami, ale poleglym zolnierzom nalezy sie szacunek

PIZDZITO2
2014-05-10 23:32:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
to nie jest polegly zolnierz, to jest czlowiek, ktory zabil setki Polakow

kriskamila
2014-05-10 23:42:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie odpuszczam im win ale wielu z nich bylo tam bo musiei

szparookacipa
2014-05-10 23:21:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
Gdyby w 1939 nas nie napadli razem ze szwabami i później po wojnie gdybyśmy nie byli pod ich okupacją, to też coś takiego by mnie obruszyło. Sami sobie na to zapracowali....i cały czas na to pracują ale w "białych rękawiczkach", choć na Ukrainie już się nie pierdo...:) Sądzę ze gdyby wygrali niemcy, to mielibyśmy o wiele lepiej niż za komuny i dziś Polska była by bogatsza, silniejsza i mniej skorumpowana.

kriskamila
2014-05-10 23:28:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
wyssali by z nas wszystko tak samo jak zrobil to Stalin

szparookacipa
2014-05-11 00:00:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
hmm pewnie dali by coś w zamian, kulture, technike, itp. no i obronili przed socjalizmem, choć teraz sami nie są w stanie obronić się przed turkami ;) Nie sądze, by nas bardziej wydoili niż Stalin...ale tak czy siak i od szwabów też byśmy w końcu się wyzwolili :):)

kriskamila
2014-05-11 00:07:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Polska i Polacy to dumny narod i jak zbierzemy sie w kupe to skopiemy innym pupe

szparookacipa
2014-05-11 00:54:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
zajebiste kriskamila :)

jamez
2014-05-11 09:50:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
palcami po klawiaturze ,tyle jesteś w stanie zrobić kriskamila

vacarius
2014-05-10 23:14:13
Ocena: -4(glosow:14)-+
Ten kto to zdewastował pewnie wolałby lizać dziś tyłki szwabskim faszystom. Bo jego dziadek był kolaborantem i kablował kto ukrywa żydów. Żydzi wraz z ukrywającymi ich polakami trafiali do obozu zagłady. A kapuś za to dostał ich dom. A dziś wnuki kapusia boją się ze ktoś może się dowiedzieć. Ze ich dom i ziemia należy do żydów.

SuperGL
2014-05-10 23:28:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
polacy też tracili dachy nad głową, a tylko żydzi się domagają zwrotu. Moim zdaniem świństwo, do dzisiaj odczuwamy potęgę zniszczenia a oni wracają na gotowe i odbudowane i domagają się zwrotu.

pietruch78
2014-05-10 22:24:21
Ocena: -1(glosow:13)-+
Kilka milionów radzieckich żołnierzy większość to profesorowie, studenci i chłopi musieli zginąć walcząc o nasz kraj, bo mieli takie rozkazy, żebyście Wy mogli pisać w internecie. A teraz przychodzi taka jeb**nięta gimbaza i bezcześci tez symbol zamiast go chociaż zignorować. Rzygać mi się jak widzę takie zachowanie...

PIZDZITO2
2014-05-10 23:35:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
poczytaj Panie o "walcząych za Nasz kraj". skoro sadzisz, ze to oni wywalczyli nasza wolnosc, to na Krym sp...j

SinCorE
2014-05-10 21:24:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masakra01 ty nie masz mozgu bo nonstop ten sam kom wystawiasz ogarni odbyt bo ci leci

sdm666
2014-05-10 21:07:25
Ocena: 1(glosow:13)-+
jeśli to pomnik/monument o charakterze prorosyjskim - pomijając akt wandalizmu - jestem na TAK dla takich rzeczy, niszczyć wszystko co związane z czerwonymi skur*****ami.

linaxis
2014-05-10 20:04:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kasiasz7
2014-05-10 19:42:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Opis to, opis tamto ... wymyślcie coś oryginalniejszego.

jacek.jacek
2014-05-10 19:39:37
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
2014-05-10 19:35:05
Ocena: -9(glosow:25)-+
600 000 Sowietów złożyło daninę krwi walcząc o wyzwolenie Polski i jakiś gnój czy gnoje śmią teraz niszczyć pomnik im poświęcony. Ukręcić łeb sprawcom to mało.

jacek.jacek
2014-05-10 19:38:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wadsfg7
2014-05-10 20:56:23
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacekplacek666
2014-05-10 21:00:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
@Zbowidowiec stary, czy ciebie w ruskim kolchozie uczyli historii? Przeciez to byli bandyci i gwalciciele, ktorzy napadli na Polske 17 wrzesnia 1939 roku. Zapytaj babcie jak oni nas Polakow "wyzwalali" kradnac i grupowo gwalcac kobiety. Wstyd stary.

jamez
2014-05-10 21:49:54
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zbowidowiec to taty pomnik ?600 000 Sowietów albo i więcej napadło na Polskę debilu

Bolec1980
2014-05-10 19:07:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
Już o tym przed chwilą pisałem w innymi miejscu, ale znów: "opis się powiesił". ŻENADA!!! Marzę o tym, by się raczej powiesił autor takiego wytrysku inteligencji i erudycji. K.ur.wa nie nudzi was to??? Przecież to totalny kloc!!! Ad rem: mazanie pomników mnie nie dziwi - to dziś jest definiowane jako patriotyzm... Niestety.

wadsfg7
2014-05-10 20:57:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PawelJarosz89
2014-05-10 19:02:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
jak brawo to po co to trafia na głowna ? ;/

balladynka83
2014-05-10 19:02:00
Ocena: 6(glosow:16)-+
Brawo? Raczej, żenada i wiocha. Niszczenie czegokolwiek na pochwałę nie zasługuję. Zwykły wandalizm który nic pożytecznego nie wniesie.

jacekplacek666
2014-05-10 19:21:27
Ocena: 2(glosow:18)-+
Przeciez to jest pomnik okupanta deklu. Wszystkie pomniki ruskiego najezdzcy powinny byc dawno usuniete.

LordElefant
2014-05-10 18:45:59
Ocena: 6(glosow:16)-+
Parafrazując klasyka: "Jak Kali pomnik pobazgrolić to dobrze, jak za granicą nasz pomnik pobazgrolą to skandal!"

jacekplacek666
2014-05-10 18:52:38
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tyle, ze my nie rozpetalismy zadnej wojny, nie okupowalismy zadnego kraju przez prawie 50 lat i nie stawialismy sobie w okupowanym kraju pomnikow. Glabom, niedoukaom i lewakom mowmy NIE:)!

wadsfg7
2014-05-10 20:58:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zagajnik
2014-05-10 18:37:51
Ocena: 6(glosow:38)-+
Żaden z was, którym tak zbezczeszczony pomnik się bardzo podoba, na milion procent nie pisałby tutaj gdyby nie bohaterstwo zwykłego żołnierza radzieckiego (to takim postawiono ten pomnik) i polskiego. Po prostu by was nie było. Ograniczona, bezrefleksyjna gimbaza, ot i tyle w temacie.

malgulina
2014-05-10 18:51:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacekplacek666
2014-05-10 18:54:26
Ocena: -3(glosow:15)-+
Oprocz wdechow radze lekcje historii. Ci "radzieccy bohaterowie" to byla banda bosych burakow, ktora kradla i gwalcila co popadnie. Raczej stronie od obrazania internautow, ale swoim komentarzem pokazales, ze jestes niedouczonym idiotom.

pjotrazz
2014-05-10 19:14:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
A Ty kolego jacekplacek dwoma ostatnimi literami niestety przekreśliłeś całkiem inteligentny komentarz.

malgulina
2014-05-10 19:50:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

furinmorte
2014-05-10 20:26:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

murinforte
2014-05-10 22:38:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co to k*r*wa jest???

furinmorte
2014-05-10 22:41:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2014-05-11 14:46:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Murin, to jest inwazja klonów :)

Rei-Ayanami
2014-05-11 17:12:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-05-10 18:30:48
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gicalek
2014-05-10 18:28:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jeden z grobów nieznanego żołnierza na cmentarzu poległych żołnierzy radzieckich w Pile ( Wielkopolska )

malgulina
2014-05-10 18:17:57
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
2014-05-10 22:49:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
No faktycznie ktoś coś robi ale żeby ten ktoś wziął się za konstruktywną robotę zamiast bazgrać po pomnikach to może jakieś efekty byłoby widać .

masakra01
2014-05-10 12:36:09
Ocena: 5(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vladimir__Putin
2014-05-10 19:33:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ha ha ha ha,a TY pod każdym absurdem ten sam tekst dajesz.Ha ha ha!POcieszny jesteś.Powiem tak : "TYLKO DEBILE BEZ MÓZGU MOGĄ WYMYŚLAĆ TAKIE KOMENTARZE ! ....Jak byś pomyślał nad komentarzem 5 sekund to z wysiłku by ci łeb rozsadziło ! TĘPIĆ KRETYNIZM NA WIOSZE !" ZACZNIJ OD SIEBIE!!

SqunY
2014-05-10 10:56:17
Ocena: 12(glosow:44)-+
Zamiast tego durnego opisu trzeba było napisać ,gdzie to jest i co to jest ,brawo gimby.

zbigniewboniek
2014-05-12 10:40:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zatem oświeć nas niedouczony analfabeto, który pisze "rzyła" zamiast żyła, a potem usuwa swój post ze wstydu:) Czekamy na te odkrywcze wiadomości, co to jest i gdzie to jest, że czerwona gwiazda jest uzasadniona. Swastyka też by ci pasowała śmieszny gimbusie?

MrBrooks
2014-05-10 10:39:49
Ocena: 1(glosow:15)-+
No i ten pomnik teraz ma duże znaczenie,podoba mi się.
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 151Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0