Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
burakzgnily
2014-05-19 01:10:58
Ocena: 12(glosow:20)-+
W ogole jak moze nazywać siebie patriotą ktos, kto jest gotowy zabić maczetą rodaka tylko dlatego, że ten chodzi na mecze innej druzyny? To jest patriotyzm? to jest hipokryzja..
herbataizelki
2014-05-20 16:10:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
To jest fascynujące, że kibole, prawdopodobnie bez wykształcenia, wiedzą więcej o homoseksualizmie od osób, które badają to zjawisko, nieprawdaż?
arytmetyk98
2014-05-19 22:41:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
bardziej żałosnych napisów to ja naprawdę dawno nie widziałem... Większość z użytkowników tego portalu to banda ograniczonych debili. Takie napisy jak te na tej ścianie to jest wiocha. A adminowi gratuluje, że coś takiego na główną daje.
prometeush_83
2014-05-19 20:41:25
Ocena: -1(glosow:13)-+
ehh moderator usuwa moje wpisy , NIE JESTEM ZA HOMOSEKSUALIZMEM ... to nie jest normalne ! Tęcza na placu Zbawiciela to manifest propagujący tą chorobę !!!
prometeush_83
2014-05-19 20:36:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
prometeush_83
2014-05-19 20:38:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gregorio84
2014-05-19 12:59:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
co wy KU***A porównujecie walki na maczety do pedalstwa ??? Pedałów trzeba lać po pyskach napisał bym ch.. wam w dupe ale to by była przyjemność
pomidor1984
2014-05-19 11:27:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
pojawił się tu argument że niby homoseksualizm był kiedyś uznawany za chorobę.
zwracam uwagę, że kiedyś ziemia była uznawana za płaską.
mineralki1980
2014-05-19 22:06:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
gdyby nasi ojcowie byli gejami,nas by nie bylo na swiecie.homoseksualizm jest choroba,tym bardziej teraz jak wychodzi na ulice,
pomidor1984
2014-05-19 11:19:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
...nie da się ogłupić, bo już bardziej głupim być nie można.
o czym świadczy poziom znajomości języka polskiego.
mineralki1980
2014-05-19 22:20:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie kumam zartu,pedal co ma wspolnego z dziewczyna.
Podlasiak1977
2014-05-20 20:21:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
a wiesz co mowi antyfaszysta do swojej zlewaczlej laski gdy ta proponuje mu seks analny?-UMYJ SIE
burakzgnily
2014-05-19 01:10:58
Ocena: 12(glosow:20)-+
W ogole jak moze nazywać siebie patriotą ktos, kto jest gotowy zabić maczetą rodaka tylko dlatego, że ten chodzi na mecze innej druzyny? To jest patriotyzm? to jest hipokryzja..
burakzgnily
2014-05-19 01:08:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
merlinseducer
2014-05-19 01:07:16
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ulicy nie trzeba ogłupiać. Już za późno.
Najlepszym dowodem mazanie ściany.
seba939ja
2014-05-24 20:53:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najfajniejsze to, że zazwyczaj przeciwni są ci, którzy są właśnie gejami ale jako iż im się nie udaje nic i się boją tego to zrobią wszystko aby zniszczyć życie innych. Znam kolesia, który jest gejem i jego związek się rozpadł. Wpadł w szał, teraz leczy się psychiatrycznie i jest pierwszy do bicia homoseksualistów ;)
murinforte
2014-05-18 23:02:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ulica Sezamkowa :)
rzeznianumer5
2014-05-18 22:08:17
Ocena: 3(glosow:9)-+
Szkoda, że z ortograficznym błędem bo jak najbardziej słuszne postulaty są potem rozpatrywane przez pryzmat analfabetyzmu interpretowanego jako debilizm.
burakzgnily
2014-05-18 21:42:13
Ocena: 3(glosow:11)-+
Jestem przeciwny lgbt i promowaniu homoseksualizmu, ale jeszcze wieksza wiocha sa dla mnie kibole i im podobni, bo to jak dac malpie brzytwe i w przeciwienstwie do pedalow to oni i ich poglady sa zagrozeniem dla tego kraju, a dewastowanie elewacji i zakrywanie sie patriotyzmem to szczyt hipokryzji
dzieci_proboszcza
2014-05-18 20:52:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wspaniale! Cudo!
wieslav
2014-05-18 20:25:15
Ocena: 8(glosow:18)-+
Nie bronię pedałów, ale jaki poziom prezentują osobniki malujące ściany, dewastujące budynki, biegające z maczetami, nożami i pałami, bijące się nawzajem, zamieszane często w świat przestępczy, wymuszenia, narkotyki. Jaki oni prezentują poziom? I teraz co jest lepsze: niegroźny, kolorowy pedryl w rurkach, czy napakowany, naspeedowany, zbir z maczetą w kominiarce, który szuka zaczepki?
BloodyFace
2014-05-18 20:17:46
Ocena: 4(glosow:24)-+
I znowu kibole. Nie zastanawia Was to że niszczą elewacje budynków ? to że rozwalają przestrzeń publiczną? Namawiają do agresji wobec ludzi którzy nikomu nie robią krzywdy tylko poprostu są sobą? !!! Co za faszyści objęli stery wiocha.pl co to za wpisy wogóle? ;/ ;/
Podlasiak1977
2014-05-18 20:38:20
Ocena: 3(glosow:19)-+
a jak pojawia sie lewicowe grafy to juz ok?my niemamy swoich mediow wiec malujemy na murach
kubatron600
2014-05-18 20:08:32
Ocena: 5(glosow:27)-+
Jestem homofobem możecie mnie nazwać rasistą,wieśniakiem ale jest za tym co normalne !
Podlasiak1977
2014-05-18 20:43:08
Ocena: 0(glosow:14)-+
homoseksualizm tez byl kiedys choroba ale zostal wykreslony z listy chorob.wiedziales o tym intelektualisto?
DRAlkocholek
2014-05-18 22:13:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
herbataizelki
2014-05-20 16:01:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
odsyłam do podstawówki :)
Xandu89
2014-05-18 20:16:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
SuperGl nie wiń homoseksualistów co w mediach jest, bo to media tym się zajmują i szukają sensacji. I chyba jakby chcieli być w centrum uwagi to by wypisywali mądrości na budynkach, a jak widać na załączonym obrazku kto tak naprawdę ma parcie do bycia w centrum uwagi.
SuperGL
2014-05-18 20:48:59
Ocena: 3(glosow:13)-+
będę winił bo ja normalny człowiek nie manifestuje siebie na ulicach i nie potrzebuje być w centrum uwagi wszystkich przechodniów i reporterów. Nikt im nie zabrania się pchać w dooopsko tylko niech robią to tak jak wszyscy czyli bez ujawniania się. niech ubierają się i zachowują normalnie bo idą po ulicy a nie po burdelowych pokojach!
mineralki1980
2014-05-19 22:25:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
nasi dziadkowie tez na scianach malowali hitler kaput.
metalingus
2014-05-23 16:09:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
A mogę wiedzieć dlaczego każdego kto jest normalnie myślącym człowiekiem nazywa się Faszystą? Tylko dlatego, że nie powinno dawać się praw komuś kto na nie nie zasługuje czy nie ma predyspozycji to jestem Faszystą? Niech robią co chcą u siebie w domach, ale czemu wychodzą z tym na ulice? Czemu domagają się dzieci jeśli nie mogą ich mieć, czemu chcą małżeństw skoro nigdy nimi nie będą? No tak faszyzm...
kriss92
2014-05-18 19:35:20
Ocena: -1(glosow:23)-+
Zaakceptowac to mozna,ze ktos sie urodzil rudy.Pedałów i osoby typu "concita wurst" czy jak mu tam powinni byc skierowani na badania psychiatryczne bo Ci ludzie do konca w glowie poukladane nie maja,tymczasem ludzie chca akceptacji takich zboczen,do czego ten swiat zmierza? ;/
Xandu89
2014-05-18 19:44:24
Ocena: 0(glosow:16)-+
Zmierza do agresji, bo ludzie nie potrafią zaakceptować orientacji seksualnej - szczyt debilizmu. Więcej szkody zrobią agresorzy na świecie (w końcu dzięki nim są wojny i ludzie giną) niż geje czy lesbijki, którzy krzywdy nie robią żadnej nikomu tak naprawdę.
herbataizelki
2014-05-20 16:09:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
To bardzo ciekawe, że nie znasz kogoś w żadnym stopniu, a już masz wyrobioną ocenę na jego temat.
"Pedałów i osoby typu "concita wurst" czy jak mu tam powinni byc skierowani na badania psychiatryczne" - obawiam się, że w tym momencie pokazałeś tylko swój debilizm. Jak można skierować kogoś na badania/leczenie czegoś, co nie jest chorobą i na co NIE MA METOD/LEKARSTW, BO NIE JEST CHOROBĄ?!
"tymczasem ludzie chca akceptacji takich zboczen" - homoseksualizm to nie zboczenie, tylko orientacja seksualna, jeśli masz taki problem z pojęciem tego, to zaczerpnij wiedzy
grog
2014-05-18 19:32:44
Ocena: -3(glosow:11)-+
Zawsze sie zastanawiam co by bylo gdyby ktoros z moich dzieci powiedzialo ze jest homo. Ci ktorzy zycza smierci gejom albo jeszcze nie potrafia samodzielnie myslec, albo nie maja widokow na posiadanie dzieci w przyszlosci. Czyli gimbaza, kandydaci na ksiunca albo pedaly
malgolina
2014-05-18 20:06:27
Ocena: 3(glosow:13)-+
Zdrowym odruchem jest też nieinsynuowanie komuś, że kogoś rajcują łóżkowe igraszki homoseksualistów tylko i wyłącznie dlatego, że ktoś to krytykuje. Głupie to. Z tego wynika, że każdego rajcuje wszystko co skrytykuje. Mnóstwo ludzi krytykuje uprawianie seksu z dziećmi, Xandu, czy to znaczy, że ich to rajcuje??
Xandu89
2014-05-18 20:14:27
Ocena: 1(glosow:11)-+
malgolina, oni krytykują i nienawidzą homoseksualistów, bo "w dupę się rżną", więc muszą to sobie wyobrażać. To chyba logiczne? Nie widziałem jakże ładnie wychowany przez rodziców "foytaz", żeby homoseksualiści wywlekali swoje zboczenia (wychodzi na to, że seks to zboczenie - niesamowite, cała ludność świata to zboczeńcy) na ulicy. Moja rada, nie oglądaj gejowskich pornusów to nie będziesz widział wywlekania.
malgolina
2014-05-18 20:30:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie, źle sobie to tłumaczysz. Podam na innym przykładzie, ostatnio czytałam parę artykułów (nawet była mowa o tym na wiosce) o psim smalcu. Zaczęłam sobie to wyobrażać, w jaki sposób człowiek zabija tego psa, kroi i wrzuca do gara żeby wytopić smalec. Z Twoich słów wynika, że w takim razie ja mam ukrytą chęć zrobienia sobie smalcu z psa. A to jest dla mnie obrzydliwie barbarzyńskie i aż mi się przykro robi kiedy pomyślę,że inni tak robią. Wyobrażenie sobie czegoś wcale nie znaczy,że chce się to zrobić. I nie mów, że homoseksualiści nie wywlekają swoich upodobań na światło dzienne.
foytaz
2014-05-18 20:39:09
Ocena: 0(glosow:10)-+
Pedale seks to nie zboczenie tak długo jak jest pomiędzy Mężczyzną i Kobietą a nie takimi jak ty. Wy pederaści uwielbiacie wywlekać swoje dewiacje i etapować nimi otoczenie i w tym celu organizujecie te swoje parady. Pedalskie pornosy to dobre dla takich jak ty, ja lubię sobie popatrzeć jak w Iranie wieszają takich - przekomiczny widok.
metalingus
2014-05-23 16:13:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Xandu89 Ja nie wchodzę nikomu do łóżka, nie zabraniam im robić co chcą, ale jestem przeciwny dawania praw ludziom, którzy nie powinni ich mieć bo na nie nie zasługują bądź nie mają do nich czystych predyspozycji.
herbataizelki
2014-05-18 18:24:36
Ocena: 4(glosow:14)-+
Bardzo mnie ciekawi, kto był taki mądry i wstawił coś takiego na główną. To zdjęcie jest wiochą, fakt, ale zawiera zły komentarz. Nie wiem, jak prymitywną osobą trzeba być, żeby napisać coś takiego. No tak, jak zabraknie Wam argumentów, to musicie zwyzywać ludzi o innych poglądach i im grozić. Powodzenia.
Zacznijmy od tego, że nikt ze swoją orientacją nie wychodzi na ulicę, czy do mediów, państwo wszechwiedzący. Jeśli z czymś wychodzą, to ze swoimi pomysłami, moim zdaniem dość komicznymi. (dalsza część niżej, bo się nie zmieszczę :D)
herbataizelki
2014-05-18 18:29:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
Oczywiście nie mówię o propagowaniu tolerancji, co samo w sobie jest dobre (jeśli nie tolerujesz innych, to nie oczekuj, żeby tolerowali ciebie, nie raz mam ochotę dać w pysk komuś, kto nie ma do mnie szacunku, ale co poradzisz, nie zniżę się do jego poziomu), tylko o np. tych paradach równości. Wychodzą z flagami - ok, ale niech nie wychodzą ze sztucznymi penisami na ulicę, bo to obrzydliwe. Nie jestem też za adopcją dzieci - nie mam nic do tych ludzi, ale niech ta kwestia się nie zmienia, żeby nie ryzykować prześladowań dzieci takich osób.
herbataizelki
2014-05-18 18:37:09
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ślubów też nie popieram - jestem za związkami partnerskimi, dużo prostsza sprawa.
I jeszcze jedna kwestia - zastanawiał się któryś z Was, jak to jest czuć inny pociąg płciowy i być prześladowanym z tak błahego powodu? Wyzywacie ich od pedałów, a gdyby ktoś Was tak wyzywał bez powodu? Jesteście po prostu żałośni. Poza tym, niszczycie budynki w celu przedstawienia nic niewartego zdania. Tacy z Was patrioci, że niszczycie mienie publiczne. Tacy jesteście wygadani, to idźcie porozmawiać jak ludzie, a nie, zachowujecie się gorzej od zwierząt.
metalingus
2014-05-23 16:16:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakich argumentów? Że jak chłop z chłopem kolokwialnie mówiąc nie mogą mieć dziecka to mają mieć do niego prawo? Niby jakim cudem, i jakim prawem. Dlaczego mają być małżeństwem jeśli nie spełniają jego podstawowych cech? Ja rozumiem, że każdy chce być tolerowany, ale prędzej byliby tolerowani gdyby nie domagali się praw na które nie zasługują. Ja sam do nich nic nie mam dopóki nie wychodzą na ulice z tymi śmiesznymi chorągiewkami i flagami w jakiś porąbanych przebraniach.
herbataizelki
2014-05-23 17:17:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Metalingus, odsyłam cię do podstawówki, tam uczą czytania ze zrozumieniem.
Homoseksualizm występuje wśród BARDZO WIELU gatunków zwierząt, homofobia, czy też homouprzedzenie (mówiąc jaśniej - debilizm), tylko wśród jednego - homo sapiens sapiens. Która rzecz jest zatem mniej naturalna? Poza tym, w świecie zwierząt zdarzały się przypadki, gdy pary homoseksualne zajmowały się porzuconymi dziećmi. To, że mężczyzna z mężczyzną dziecka mieć nie będą NIE DAJE NIKOMU PRAWA, AŻEBY ICH WYZYWAĆ I GNĘBIĆ, TAK TRUDNO TO POJĄĆ?!
Jokefeller
2014-05-18 19:38:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Przemoc666
2014-05-18 13:21:50
Ocena: -1(glosow:21)-+
Popieram ulicę
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0