Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wieśniak
sangre666
2014-07-08 10:24:26
Ocena: 53(glosow:103)-+
Nie spotkałem araba, co by sprzedawał kebaba. Polacy kebaby kupują, Polacy kebaby produkują.Gdzie bym nie był, gdzie nie jadłem kebab zawsze polska knajpa, polski właściciel, polski sprzedawca. Ba - nawet będąc tydzień we wsi Warszawa nie spotkałem araba na ulicy. Tusk straszy putinem i ruskimi, jarek straszy tuskiem, prawiczki straszą arabami. A jak przychodzi co do czego, okazuje się że wszyscy postawili stracha na wróble w pszenicy, a pszenicę zeżarły myszy bo kota nie była.
polska_kurwa1998
2014-07-11 19:12:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
jadłem prawdziwego tureckiego kebaba jak byłem w turcji i o wiele lepszy był niż te w polsce które mają 1/4 cebuli.... przypadek z tą cebulą? qrwa nie sądzę
susza89
2014-07-10 12:51:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie mam nic przeciwko dopuki pracuja sami na siebie ... gorzej jak lewaki odbieraja ciezko zarobione pieniadze ludziom i oddaja w formie zasilkow na nierobow ( czyli wiekszosc arabow) . Islam sam w sobie nie jest probleme tylko debilna lewacka polityka imigracyjna i socjalna
dezerter19892
2014-07-10 06:59:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahah... to mięso w większości baraniny nie widziało ciemniaki!!!
bystry_kaziu
2014-07-09 21:08:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
deadzio
2014-07-09 17:41:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
W polsce dodatek baraniny to ok 7% a reszta to wołowinka i ciul wie co jeszcze :) Kiedyś widziałem program w polskiej telewizji z takiej fabryczki kebabów i właściciel wspomniał jak to w Polsce jest. W Uk lamb doner dupy też nie urywa, bo ta baranina to również różne śmieci.
kermitzaba87
2014-07-09 13:06:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Baranine? Hahaaahahahahahahahahhaahhah może w legendzie gdzieś... coś.... kiedyś...
NocnaGlizda
2014-07-09 02:37:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Łooo nieźle. Porównanie religii do jedzenia. Nieźle. Więc chodzi o to że wiochą jest ten co to napisał, tak? A to git.
omengts
2014-07-09 01:19:55
Ocena: -5(glosow:5)-+
Popieram, brudasy to dno, a kebab u nich to psie gowno zaladowane w przeterminowaną o kilka lat bulke. Ludzie, nie zastawiajcie sie tolerancją, tylko przejrzyjcie wreszcie na oczy, nie widzicie co sie dzieje w UK, we Francji, w Niemczech? Za kilka lat u nas bedzie to samo, trzeba zdusic to dziadostwo w zarodku, a nie jeszcze dawac im zarabiac. Najprostsza, bezinwazyjna metoda walki, nie kupowac tego syfu. Jem tylko polskie kebaby z kurczaka, albo wieprzowiny, w 100% polskich knajpach, bo bude tych sniadych pedalow mozna rozpoznac na kilometr.
omengts
2014-07-09 19:37:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic sie nie dzieje tak? Uzytkownik pieknykrzysio ładnie to opisal, w komentarzach ponizej co sie tam tak naprawde dzieje. Ja jeszcze dodam, ze pewnego pieknego dnia bedziesz sobie jadl w autobusie kanapke z szynka i dostaniesz za to po twarzy, bo komus to urazi uczucia religijne. Stop islamizacji Europy! No ale przeciez kebeby u turasow-brudasow sa takie pyszne, za duze poswiecenie dla was, zeby sobie odmowic takiej "przyjemnosci".
DawidBanolex
2014-07-09 00:41:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Pxxxxxxx49
2014-07-09 00:35:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak na marginesie to baranina jest za droga, dlatego to co sprzedają w kebabie to "zamiennik" :D Jak nie wierzycie to zapytajcie tych co tam pracują w tych kebabach :D
thcmotopride
2014-07-09 00:32:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
co ma k..wa kebab do rzeczy. ludzie pakole zra bigos i jakos nikt ich nie oskarza. IDIOCI
saviola1
2014-07-08 23:43:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
tępy i debilny absurd, totalny absurd w tej chwili tzw. "turecki kebab" to już tylko i wyłącznie nazwa. kebaby robią w knajpach/restauracjach/barach itd w naszym kraju głownie nasi rodacy i to pracując za groszowe wynagrodzenie od polskiego szefa. Absurd uważam za totalnie nie trafiony - pewnie się posypią minusy ale taka jest droga gimbazo prawda
dragos210990
2014-07-08 22:55:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
kebab jest turecki a islam arabski tłuku
Justyna0810
2014-07-08 21:52:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co za debilne rozumowanie. Nie wiem kto jest większym idiotą, autor tej światłej myśli, czy admin który dał to na główną
nevereverlandart
2014-07-08 20:26:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
A co ma piernik do wiatraka? Jeśli lubie chońszczyznę to na buddyzm mam przejść? Jedząc kebaby nie wspierasz przecież islamu...
Dudson1986
2014-07-08 20:02:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
a ja lubie kebab od czasu do czasu ale w polskiej knajpie sam wpieprzasz ruskie pierogi i nie powiesz zlego slowa na swoja mameco?
papamuchadee
2014-07-08 19:41:17
Ocena: 3(glosow:7)-+
a ja spotkaŁEM. wole opierdolić polski posiłem ze swiniaka a nie kababa. tam gdzie muslimy to trzeba swinie podłozyc szybko sie zmyją
czapiewski
2014-07-08 19:00:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kto u turka wpier*dala kebaba utrzymuje araba
antyciapaty
2014-07-08 18:49:19
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Piotrek266
2014-07-08 18:11:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
Muzułmanie nie dotkną wieprzowiny. Autor niech doczyta. Tyle w temacie.
neo86
2014-07-08 18:02:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie jestem z Wawy i nie lubię Warszawy jako miasta ale... Polecam Kababy w Warszawie. Znam dwie bardzo dobre kebabownie gdzie podają oryginalny kebab z baraniny a nie jakieś tam kawałki drobiu lub wołowiny które są GYROSEM nie kebabem! Jeden oryginalny kebab jest pod PKiN a drugi jest naprzeciw Centrum Handlowego Praga Południe. Palce lizać!
Piotrek266
2014-07-08 18:12:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
W każdym dobrym hehehe
kriss92
2014-07-08 17:05:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nagasukaaa zgadzam sie z Toba,bylem w Turcji w czasie Ramadanu w okresie coś ale nasz adwent czy post a mimo wszystko bawili sie w klubach na calego majac gdzies Ramadan.
Co do samego zdjecia,kebaby w Polsce prowadzone przez Arabów to zaledwie malutki odsetek...
Co do baraniny u Nas jej nie ma bo jest droga w Polsce,a tam gdzie jest i zwie sie "baranina" to kolo baraniny nie lezalo,amen.
kriss92
2014-07-08 16:55:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bo Ci tzw."anty Islam" to pajace,ktore nie maja zielonego pojecia o tej kulturze czy krajach muzułmańskich. To teraz takie "trendy" byc anty na Romów czy Muzułman.
Jestesmy posranym narodem i tyle,jeden drugiemu noge podlozy za pare groszy,zniszczy cos innemu bo ma lepsze,zazdrosc i zawisc i nic wiecej.
Jesli beda i beda sie stosowac do prawa obowiazujacego u Nas Niech se beda w czym wam to przeszkadza pier** prymitywy? Oni w przeciwienstwie do Was sa zyczliwi i sympatyczni moze kiedys jak Was bedzie stac na wakacje za granica to sie przekonacie buraki.
burakza2zl
2014-07-08 16:05:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedząc kebaby wspierasz polski przemysł spożywczy. Obecnie jedynym arabskim/tureckim akcentem w polskich kebabiarniach jest co najwyżej właściciel. Mięso, pity, etc. - robione są w Polsce. Od swoich tureckich odpowiedników różnią się głownie stopniem higieny produkcji.
Nagasukaaa
2014-07-08 15:50:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Większość Turków ma Islam w dupie, to taka sama zasada jak te 90% katolików na papierze w Polsce. Turcja jest dość wolnym państwem i nie ma tam żadnego przymusu, nawet społecznego do praktykowania. Gruba część Turków którzy przyjeżdżają do państw unii jest w praktyce zwykłymi ateistami. Fanatyczni Islamiści przyjeżdżają z Iranu, Syrii (ci też emigrują do Turcji i sami Turcy mają z nimi problemy) i innych krajów arabskich w których panuje szariat. I jeszcze wspomnę - w Turcji NIE MA szariatu.
malgonia281
2014-07-08 14:35:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
W Polsce nie ma tego problemu,. poza tym Turcy nie są tak uciążliwi w tym swoim wyznaniu. Gorzej z z tymi z Iranu, Arabii itd. Tutaj w Niemczech to jest tragedia i coś czuję że nie wytrzyma todługo, za dużo Arabów :/
Nagasukaaa
2014-07-08 15:51:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
Turkom bliżej do europejczyków niż do arabów ale przesądy i stereotypy zawsze są górą.
MontyPython
2014-07-08 14:15:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Twój komentarz na temat mojej ostatniej wstawki na islam:
Ja pier dole, posrało cię już do reszty? Ciągle dajesz bzdury z islamem, bo wiesz że ta banda debili wioskowych (która brudasa na oczy nie widziała) dowali ci parę łapek. To jest ku rwa wiocha, a nie Front Upierdliwych Antyislamistów.
szatanoslaw
2014-07-08 14:10:59
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ja kupuję kebab u znajomego Turka, który jest Muzułmaninem - co w tym złego?
LenaK
2014-07-08 13:53:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
ALe z ciebie imbecyl. W moim rodzinnym miescie pow. 300 tys. mieszkancow, jest sporo "kebabowni" a araba na oczy w nim nie widzialam. Zajmij sie lepiej rodzimymi 460 poslami i senatorami, co kradna i smieja sie nam w oczy, bo poki co, to zaden arab nam krzywdy nie zrobil.
fhtflash
2014-07-08 13:44:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
co ty pie*****sz kebab powstał koło 1972 roku w niemczech to po pierwsze, po drugie nie wspierasz żadnych turków, u mnie kababa mają egipcjanie legalnie przebywający w polsce od 12 lat maja żony polki i dzieci , płaca podatki w polsce i sa zatrudnieni , sa mili i nie wysadzaja sie na kążdym rogu ,a ten tok myślenia prowadzi do, niejedz spagetti bo osiedlisz włocha , i niech bóg broni przed jedzeniem pierogów bo z całą pewnościa osiedlisz rosjanina. co to za brednie jeśli chcesz to nie kupuj w Auchan, Real itp bo stamtąd podatki leca zagranice i kraj nic z tego nie ma
bravoteampolska
2014-07-08 13:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
P8werOfNature
2014-07-08 13:00:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jest w tym jakaś racja, stary rynek w poznaniu opanowany jest przez tureckie kebaby, nie tylko z nazwy tureckie. Co się dziwić jak dla wielu ludzi polski obiad to obciach, a zamiast tego spotykaja sie w mcdonaldzie albo na kebabie.
Manowarrior
2014-07-08 12:58:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bary z 'kebabami' na naszych ulicach nie mają w 95% nic wspólnego z islamem ani arabami.
kurwamac02
2014-07-08 12:40:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2014-07-08 12:53:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wcale nie... Absurd wzbudza kontrowersje. Takie są najlepsze.
kurwamac02
2014-07-08 13:44:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2014-07-08 13:56:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tematy do narzekania to jest wrzucanie Tfuska. Każdy wie jak jest ale lubimy sobie pod wstawkami z nim ponarzekać.
lolazbroda
2014-07-08 12:03:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
JEDZĄC KEBABA, OSIEDLASZ ARABA !!!
JeBusChytrus
2014-07-08 11:10:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
menzoberranzan
2014-07-08 10:32:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
a co to ma do rzeczy kretynie jeden? rzad im na to pozwala i gowno masz do powiedzenia, zaleja nas tak jak francje i reszte bardziej rozwinietych krajow eu, wiesz dlaczego bo zamiast cos z tym zrobic fizycznie to tacy jak ty sa bohaterami tylko zza klawiatury
sangre666
2014-07-08 10:24:26
Ocena: 53(glosow:103)-+
Nie spotkałem araba, co by sprzedawał kebaba. Polacy kebaby kupują, Polacy kebaby produkują.Gdzie bym nie był, gdzie nie jadłem kebab zawsze polska knajpa, polski właściciel, polski sprzedawca. Ba - nawet będąc tydzień we wsi Warszawa nie spotkałem araba na ulicy. Tusk straszy putinem i ruskimi, jarek straszy tuskiem, prawiczki straszą arabami. A jak przychodzi co do czego, okazuje się że wszyscy postawili stracha na wróble w pszenicy, a pszenicę zeżarły myszy bo kota nie była.
ZeuS112
2014-07-08 11:41:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
@vert0 a znasz tych ludzi z Sahary? Tak się składa, że ja znam ich, znam synów właścicieli, którzy otworzyli swój kebab również w Ostrołęce. Spoko ludzie, pochodzą z Syrii, zachowują się normalnie, żadnych religijnych problemów. Serio proponuję najpierw ludzi poznać a potem oceniać.
ryszardadam
2014-07-08 10:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sorry z tego co pamietam z historii w czasach 15- 16 wieku kiedy przez Polske prowadzil szlak handlowy z Turcji i krajow dalekiego wschodu kebab w Polsce byl jednym z podstawowych dan byl w naszym spoleczenstwie przed pierogami, bigosem itp co za ironia :D
ryszardadam
2014-07-08 10:19:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pieknykrzysio
2014-07-06 09:36:56
Ocena: 0(glosow:4)-+
Polecam tez kanal na yt gotkoran - gosc jasno przedstawia jak dziala islam. Myli sie ten ktory sadzi ze islam to religia. To jest zlozony system polityczny, malo tego, jest elastyczny a wiec plynnie dostosowuje sie do warunkow. My polacy jestesmy idiotami, bo nawet europejskie przyklady nas nic nie ucza...
pieknykrzysio
2014-07-06 09:31:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale wy pusci jestescie. Poczytajcie troche o tych smieciach, a najlepiej odwiedzcie profil na fb "stop islamizacji..." lub "polish defence league". Islam zaklada trzy poziomy walki z niewiernymi. W zachodniej czesci europy mamy juz drugi, walcza o szacunek dla ich religii, a jak przyjdzie trzeci to sie europa zesra...
Egoiste.PL
2014-07-06 08:36:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
DirtySanchez1121
2014-07-06 08:28:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
tak ich bronisz tymi wrzutkami i masz pretensje, że inni wrzucają na ich temat absurdy a sam podkręcasz temat... zmienisz zdanie jak ekipa ciapatych zgwałci i pobije Ci żonę lub córkę... czarnuchu
Egoiste.PL
2014-07-06 08:38:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
dryga4ever
2014-07-06 00:21:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
zacznij wpierd.alać hamburgery to będziesz miał Amerykę.Większość polskich kebabów nawet koło baraniny nie leżało.
aneta.buziaczek
2014-07-05 22:37:08
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wpierdalaj*c kebaba - osiedlasz araba.
wiejskisplaw
2014-07-08 10:34:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Gay_Anonim
2014-07-05 22:32:29
Ocena: 0(glosow:18)-+
Dałem to bo wkur wiaja mnie już te wrzutki o islamie. Każdy wrzuca dla paru łapek a brudasa nigdy na oczy nie widział oprócz Turka w kebabie. Jak ci islam nie odpowiada to nie wspieraj go finansowo. Straszą że po zasiłki przyjada do Polski. Jakie ku rwa zasiłki 700 PLN. Natomiast kręcić biznes i owszem.
jurek1102
2014-07-05 22:37:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Gay jesteś wielki + :)
pablopablosz
2014-07-05 22:32:22
Ocena: 2(glosow:16)-+
Nie każdy arab to muzułmanin, a nie każdy Muzułmanin to terrorysta. Jeśli Turek przyjeżdża do Polski i potrafi się dostosować to nie mam nic przeciwko. Jeśli przyjeżdża i narzuca nam swoją religie to won do siebie!
DirtySanchez1121
2014-07-06 08:30:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak przyjeżdżali do UK to też byli grzeczni... aż ich się nazbierało i pokazują prawdziwe oblicze
sangre666
2014-07-08 10:28:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dirty - coś ci się myli. Przyjechali grzeczni za pracą i zostali za pracą. Cwaniaki widzieli, że ich nie wywalają wieć przyjechali za socjalem, bo po co pracować jak można na socjalu jechać? Potem jak fanatycy zobaczyli, że nie wywalają poprzednich grup przyjechali i oni żeby islamizować. I właśnie drugą i trzecią grupe trzeba tępić, tak samo jak jakichkolwiek innych fanatyków. Gdyby polaczki nie cwaniakowały w UK i nie jeździli na socjal, premier UK też by nie miał żadnego ale. Na muzułmanów też nadaje, tylko tego nawet polskie "niezależne" media nie pokazują..
murinforte
2014-07-05 23:31:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Złodziej,nierób i pijak :)
dantoon
2014-07-10 21:09:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja też wolę kebsa z kury a najlepszy jest w Łowiczu u Hasana na trójkątnym rynku. Kiedyś bardzo dobry robili Turkowie w Warszawie na Górczewskiej a i baklawa była tam zajebista, ale niestety zniknęli z rynku a szkoda. Ludzie mówią ze kebab zły ze Turcy źli, ale jak jedzą tem zrobiony ze złej jakości produktów i przez ludzi niemających o tym pojęcia to marudzą i zrzędzą,
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0