lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.07.2014, 22:19:26   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 126  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cubajszpil
2014-07-10 14:03:38
Ocena: 34(glosow:102)-+
to wszystko za mało, powinni wsadzić tego nawiedzonego bydlaka chazana na długie lata do więzienia albo nałożyć zakaz wykonywania zawodu dożywotnio!!!

darkojad
2014-07-21 10:19:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Najsmieszniejsze jest to, ze dyskusje o babskich d@pach komentuja sami faceci, tacy sami "znafcy" jak ten kruchtowy przydupas Hazan.... wy sie martwcie o wasze prostaty a kobietom zostawcie decyzje o ich cialach....banda obludnych, kruchtowych szczekaczy!

pajakpajak
2014-07-12 23:24:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
2014-07-11 22:24:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Tiganza
2014-07-11 18:45:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
"moderatorze" - antybrawa za sposób, w jaki się ośmieszasz, kasując niewygodne komentarze. Nie wiedziałam, że też zaliczasz się do prawicowych oszołomów, że puszczanie tutaj inwektyw pisanych wprost jest dopuszczalne, ale prawda już nie. Żenada.

Tiganza
2014-07-11 18:43:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tiganza
2014-07-11 18:41:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fwio
2014-07-11 16:09:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
ale przed śmiercią to się chętnie nawracają, jako jaruzel...

jurek1102
2014-07-12 10:34:03
Ocena: -4(glosow:4)-+
O kto o tym nawróceniu Jaruzelskiego pisał? Fakt czy Superekspres?

pajakpajak
2014-07-12 14:53:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tiganza
2014-07-11 15:22:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Twoja wypowiedź świadczy wyraźnie, że w dyskusjach nie używasz mózgu. To nie było "brzydkie dziecko", ty kretynie ciężki, tylko istotka całkowicie niezdolna do życia. Czytał? "To jest dziecko, które nie ma połowy głowy, ma mózg na wierzchu, ma wiszącą gałkę oczną, ma rozszczep całej twarzy, nie ma mózgu w środku." - zrozumiał?Nadal wątpię, nie umiesz pojąć tej kwestii, w ogóle.Dla ciebie to "tylko brzydkie dziecko, które chcieli zabić" - dla normalnych ludzi nieszczęsna, niezdolna do przeżycia istota. Która zresztą już nie żyje. Doedukuj się, a nie wyciągaj głup

Tiganza
2014-07-11 15:19:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hadwaok
2014-07-11 10:37:48
Ocena: -17(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolos24cm
2014-07-11 11:13:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
Bo jesteś pisowskim poj**em.

bierut1
2014-07-11 09:35:06
Ocena: -7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
2014-07-11 09:38:32
Ocena: 7(glosow:11)-+
a dlaczego od razu feministki?? Ja też jestem katoliczką i stanęłabym w szeregu z tymi paniami ze zdjęcia.

bierut1
2014-07-11 10:36:11
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-11 14:04:45
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-11 15:28:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-11 15:54:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-11 16:18:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-11 16:34:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-11 16:37:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-11 16:50:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-07-11 16:56:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-11 17:19:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-11 17:23:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-12 09:20:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-07-12 09:31:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-12 10:32:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-12 10:46:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-12 11:59:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-12 14:29:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-12 14:36:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-12 15:38:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-12 15:52:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-12 15:56:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
2014-07-12 16:13:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-12 17:09:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
2014-07-12 17:35:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2014-07-12 18:06:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-07-12 18:07:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zackdelar
2014-07-11 08:35:10
Ocena: 0(glosow:12)-+
Dlaczego klinika in-vitro, która ewidentnie ''spartaczyła'' robotę, nie jest w tym momencie posądzona?? Gdzie idą 74 MILIONY zł przeznaczone na projekty in - vitro. Osiem tysięcy ciąż, a ile się urodziło 214!! Łatwo wyliczyć ile skrobanek miało miejsce. Dlaczego w tv jest o tym cisza?? Rząd niedawno ''przyjął'' kolejne 300 mln na dalsze działania w tym kierunku. Jeżeli sprawa poszłaby, w innym kierunku(oskarżenie kliniki, które wyrosły jak grzyby po deszczu) rząd musiałby zamknąć ten wielce rozwojowy projekt.

Aniolek1989
2014-07-11 09:43:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
a dlaczego uważasz, że spartaczyła?? Nie da się przewidzieć, że dziecko będzie chore. Chociaż mogę się mylić, dlatego napisz, dlaczego uważasz, że klinika in-vitro spartaczyła - możesz nawet w P.W. napisać

Renia_400
2014-07-11 10:45:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
To że z in vitro się urodziło tylko 214 nie znaczy te pieniądze poszły na marne, nie każde in vitro oznacza ciąże. Każda para próbuje zazwyczaj kilka razy, a każde in vitro to koszt 8-12 tys. Poza tym w jaki sposób spartaczyli? Do zapłodnienia i ciąży doszło, więc swoją prace wykonali. Nikt nie przewidzi w jaki sposób rozwinie się dalej dziecko.

zackdelar
2014-07-11 11:22:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dane wskazują jednoznacznie, że ''w szkle'' dzieci, są bardziej narażone na różne uszkodzenia genetyczne. To, że sprowadzili istotę do miana towaru, nakazuje mi analizować przypadek jako produkt. Jeżeli z ośmiu tysięcy rodzi się 214, jest to marnotrawstwo. Pytanie: dlaczego rząd zezwala i będzie angażował się w in - vitro?? Przyczyn od tych prostych jakimi zapewne są pieniądze, po te długoterminowe, czyli niż demograficzny. Przeczytaj co mówi Bronek(prosi o dzieci). Jak wygląda selekcja zarodków w późniejszej fazie ciąży?? - są eliminowane (te słabsze). MDM + 5% zniżki na dzieci.

gordon.lameman
2014-07-11 12:33:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
@Zackelar Dane wskazują, że dzieci z invitro są tylko nieznacznie bardziej narażone na wady. Nic to nie zmienia. Nie powielaj bzdur o eliminacji zarodków w późniejszym etapie ciąży. To wymysł jakiegoś debila, który dowodzi, że nie wie on nic ani o in vitro, ani o ciąży. Czy to, że dzieci poczęte w sposób naturalny rodzą się upośledzone jest powodem do tego, by przestać zapładniać w sposób naturalny? Oczywiście, że nie. Ale jeśli ktoś nie może zajść w ciążę, a dzisiejsza nauka mu to umożliwia, to kim Ty jesteś, aby mu tego zabraniać? Zajmij się swoim życiem, a nie cudzym.

zackdelar
2014-07-11 12:49:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zackdelar
2014-07-11 13:00:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
Niestety prawda jest tu banowana. Chciałem wam odpisać, ale moderator widocznie uznaje, że ch..j dupa i kamieni kupa jest ok. Podałem wiele linków do anglojęzycznych stron, stąd wiem, że to co pisałem jest podparte faktami od amerykańskich uczonych. Nie sprowadziłem rozmowy do ktoś, jakiś debil czy tego typu postawy. Zarodek bardziej narażony zawsze, będzie tym gorszym (już z nazwy). Adopcja to nie zło konieczne!! Pozdrawiam

dagmik
2014-07-11 13:52:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zackdelar
2014-07-11 14:09:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
@ dagmik Statystyki nie mówią, że chorzy ludzie rodzą mniej dzieci. Przeczytaj jakiekolwiek dane dotyczące problemu. Ja proszę o rozważenie adopcję. Skrobanki - bo płód jest niezdolny do życia przypominają przebieranie i oddzielanie człowieka, który spełnia oczekiwania od tego co nie spełnia życzeń. Sam miałem problemy z sercem jako dziecko i było to 30 lat temu, gdzie na dzisiejsze czasy pewnie już byłbym w koszu na odpady genetyczne. Oczywistym jest, że dziecko które przyszło na świat nie miało szans na przeżycie. Bez większej skruchy, nazwanie skrobanki humanitarnym jest hipokryzją.

dagmik
2014-07-11 14:23:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
2014-07-11 14:26:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
@zackdelar Amerykańscy uczeni dowiedli, że Polacy łykną wszystko co zaczyna się na "Amerykańscy uczeni dowiedli..." :)

dagmik
2014-07-11 15:01:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kostacz
2014-07-19 23:05:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zanim zrobiłeś z siebie debila, wystarczyło się tylko troszkę doedukować, zarówno o badaniach naukowych na temat in vitro jak i o danych na temat dofinansowania go w Polsce i jego efektów. Ciąża trwa 9 miesięcy i wyniki te są podane tylko do października ubiegłego roku, a takie ułomy zwyczajnie manipulują danymi. Szkoda zachodu na tłumaczenie czegokolwiek dla takiego betonu, poziom poniżej krytyki.

Bolec1980
2014-07-11 08:21:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
Chazan na powietrzu, zatem satysfakcja tylko połowiczna. Zresztą takie ruchy to tylko pozoranctwo. Chazan otoczony bezmózgowcami w stylu Terlikowski, czy matka boska zespołu downa Godek (ciekawe kto zajmuje się jej niepokalanie poczętym dałniątkiem, skoro ta tylko w tv bryluje?) dostaje zielone światło na wypinanie pomarszczonego zada na prawo polskie i robienie z siebie męczennika za sprawę. Przy czym wielu nie wie nawet, czego ona ipso facto dotyczy.

aneta.buziaczek
2014-07-11 07:17:33
Ocena: -1(glosow:11)-+
Sprawa Chazana kolejny raz udowodniła, że Korwin Mikke ma racje. Gdyby nie było publicznej służby zdrowia, kobieta sama wybrałaby sobie odpowiednią placówkę medyczną. Klient płaci, klient wymaga, a jak coś jest "za darmo" to wiadomo jak to wygląda. Choć za darmo nie jest bo służbe zdrowia opłacamy z podatków.

Aniolek1989
2014-07-11 09:41:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
zgadzam się - ja uważam, że służba zdrowia powinna być prywatna. Wtedy nie byłoby kolejek na za 10 lat. A i tak mimo płacenia podatków na NFZ większość Polaków leczy się prywatnie. Wolałabym te pieniądze, które mi kradną odkładać sobie sama na leczenie. Nie choruję często. A co miesiąc muszę płacić. A jak już zachoruję to i tak idę prywatnie.

Renia_400
2014-07-11 10:47:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gdyby była całkowicie prywatna to polacy padaliby jak muchy, bo więkoszość w ogóle by się nie leczyła. Dobrze że jest wybór, przecież możesz wybrać tylko prywatne leczenie, ale wez pod uwage tych których na to nie stać.

Aniolek1989
2014-07-11 14:28:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Renia_400 - nie mogę, ponieważ muszę płacić składki zdrowotne... Niech NFZ ode mnie i od mojego pracodawcy nie pobiera za mnie składek - wtedy pracodawca te pieniądze da mi - a ja sobie je będę odkładała na prywatne leczenie.... Ale niestety płacenie składek do NFZ to obowiązek ...

Tiganza
2014-07-11 15:13:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
już widzę, jak cię stać z twojej pensji na opłacenie np leczenia nowotworu (czego ci absolutnie nie życzę) w przypadku "całkowicie prywatnej służby zdrowia"...

Renia_400
2014-07-12 11:19:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aniołek gdybyś naprawdę miała kłopoty ze zdrowiem to prywatne leczenie wyszłoby ci bokiem. Popatrz sobie ceny za pobyt w prywatnym szpitalu. Do tego ceny zabiegów- zwykłe wyciecie migdałków to cena od 2000, wymiana stawu kolanowego od 13000 (bez kosztu protezy), czy operacja żylaków 0d 4000. Do tego wszystkie niezbedne badania i konsultacje. Nie wspominając o operacjach które kosztują nieraz po kilkaset tys. Wole płacić składkę zdrowotną niż brać kredyt na leczenie.

aneta.buziaczek
2014-07-11 07:14:17
Ocena: -5(glosow:19)-+
kolejne dwa nawiedzone ateistyczne paszczury, którym aborcja nie grozi, gdzy nikt nie tknąłby je nawet miotłą.

Aniolek1989
2014-07-11 09:42:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
a skąd przekonanie, że ateistyczne?? Ja jako osoba wierząca stanęłabym z nimi w szeregu,bo mają rację. Tylko ignorant będzie bronił Chazana.

Lukasz_wa
2014-07-11 09:50:27
Ocena: 4(glosow:8)-+
Aniolek, nie ma co polemizować z aneto, to zwykły hejt który przeczy sam sobie i pisze bzdety nie mając o niczym pojęcia

kawalrafala
2014-07-11 01:52:09
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Moniczka24
2014-07-11 01:31:26
Ocena: 5(glosow:13)-+
To jest stanowczo za mało.Chazan powinien wypłacić odszkodowanie tej biednej pacjentce.A ze swoją klauzulą sumienia niech leczy pedofilskie klechy w kościele,może mniej ich będzie.

Marmur87
2014-07-11 00:36:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolos24cm
2014-07-11 11:16:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz opinie o HGW, a pewnie mieszkasz w Pcimiu Dolnym. :)

bobuniek
2014-07-11 00:02:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ja tam je popieram :-)

seba72
2014-07-10 23:37:21
Ocena: 1(glosow:11)-+
6. Nie zabijaj ,dla wierzącego to był jedyny słuszny wybór, dla innowierców dało by się zorganizować innych lekarzy ew. placówki, trochę wiecej kosztów i wszyscy zadowoleni, ja się chętnie złoze

kawalrafala
2014-07-11 01:54:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
2014-07-11 09:50:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
A ja jestem wierząca. Nie wiem jak bym się zachowała w takiej sytuacji jak ta kobieta. Jestem za in vitro, jestem przeciwko aborcji na życzenie, ale w takiej sytuacji aborcja powinna być legalna - czyli tak jak jest. Nikt nie ma prawa osądzać tej kobiety. Jedynie Bóg to kiedyś zrobi, ale On nie potrzebuję wyręczenia w postaci drugiego człowieka. Wszyscy krytykujący tą kobietę katolicy - stańcie przed lustrem i powiedzcie sobie, czy zawsze postępujecie zgodnie z Prawem Bożym .... chyba nie, skoro chodzicie do spowiedzi....

przemek1700
2014-07-10 22:48:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nie_mam_reki
2014-07-10 22:39:20
Ocena: -7(glosow:17)-+
BTW klinika, w której TA pani "się zaplodniła" powinna był ją poinformować o wszelkich konsekwencjach tej praktyki jak bezmózgowie (lista schorzeń u dzieci z in virto jest długa) co wiecej Pani byla u nich klientem to w ich rękach leżało jej dobro i rozwiazanie calej sytuacji. Kończąc- błędne kolo antykoncepcja, in vitro, aborcja jest bardzo dochodowe.

Tiganza
2014-07-10 23:00:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
tak samo, jak skrobanki, których multum wykonał ten pseudolekarzyna chazan.

zajcew26
2014-07-10 23:39:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
nie_mam_mózgu, poczytaj trochę. Niczym nie różni się odsetek dzieci chorych zapłodnionych naturalnie od in vitro. Różnica jest natomiast w ilości ciąży mnogich. Na plus dla in vitro.

nie_mam_reki
2014-07-10 22:27:02
Ocena: -2(glosow:16)-+
Ten przypadek jest próbą oswojenia aborcji i przedstawieniem jej jako najwyższe dobrodziejstwo swoja drogą ludzie, którym urodziły się dzieci z bezmózgowiem nie raz bardzo pięknie spedzają te krótkie chwile ze swoimi chorymi dziećmi ostatnio nawet facebook'u był umieszczony film z takimi chwilami- usunieto go ale wypinac dupę, cycki wywalać można to przecież piękny i postępowy obraz współczesnej cywilizacji

Tiganza
2014-07-10 23:05:09
Ocena: 2(glosow:12)-+
twój przypadek jest tak beznadziejny z kolei, że łeb spada.faktycznie,dzieci te bardzo pięknie cierpią po urodzeniu,aż radocha patrzeć dla każdego solidnego katola,jak rodzice ryczą z rozpaczy,a dziecko kiwa się z wywleczony okiem i mózgiem na wierzchu.No ale pod czapeczką ukryte,to nie widać i można się ponasładzać.I tylko to potraficie robić-albo sikać pod siebie z zachwytu nad kalekim płodem,który za chwilę umrze w cierpieniu,albo rzucać się do gardła innowiercom i ateistom z furią zaiste godną katolika.Ale żeby palcem kiwnąć i zająć się charytatywnie takimi dziećmi, to ni chu..steczki.

nie_mam_reki
2014-07-11 08:02:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Abstrahując od tego, że uważasz, iz dziecko z racji choroby na pewno bedzie strasznym wspomnieniem dla rodziców bo nie ma nic gorszego niz brzydkie dziecko; katolicy zajmują się charytatywnie takimi dziećmi. Co do wad opre sie o naukowe wynurzenia kolegów ginekologów z ameryki. Tak zachwalane przez Ciebie ciąże mnogie sa przyczyna przedwczesnych porodów co w USA jest główna przyczyna upośledzeń umysłowych i motorycznych.7/8 ciąż z zapłodnienia pozaustrojowego jest niedonoszonych ze względu na zespół Turnera lub Edwardsa.

davidbrian35175
2014-07-10 22:20:25
Ocena: -5(glosow:13)-+
Proponuje wyslac polskie feministki na wakacje do Afganistanu

jacek.jacek
2014-07-10 22:09:03
Ocena: -3(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrMotuk
2014-07-10 22:30:24
Ocena: 2(glosow:8)-+
Też tak sądzę; jako wierzący ginekolog nigdy nie usuwam ciąży pozamacicznych. Wprawdzie 60% moich pacjentek z tego powodu umiera, ale to nie szkodzi - mają dzięki temu pewne miejsce w raju.

nie_mam_reki
2014-07-10 22:45:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
etyka nakazuje: walczyć o życie matki i dziecka w momencie kiedy jednak okazuje sie, że jedno z dwojga ma mniejsze szanse na przeżycie ratuje sie to drugie

Sir_Gorg
2014-07-11 07:06:07
Ocena: 5(glosow:9)-+
nie_mam_reki - w dupie mam taką etykę. Dzieci mogę mieć wiele, taką żonę, jaką mam, tylko jedną. Jak żona rodziła, specjalnie podpisałem dokument wskazujący, kogo ratować w razie zagrożenia i lekarz też się pod tym podpisał. To ja i żona decydujemy o swoich ciałach, a nie nawiedzony katotalib z pseudodeklaracją w kieszeni. Jak chce leczyć w zgodzie z prawem kanonicznym, niech wypier... do Watykanu. Tu ma leczyć zgodnie z prawem cywilnym.

Aniolek1989
2014-07-11 09:47:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przede wszystkim w naszym kraju ta kobieta miała prawo usunąć dziecko. Nie nam oceniać jej decyzję. Poza tym to nie dr Chazan miał jej usunąć ciążę, tylko inny dr który się na to zgodził w tej klinice. Dr Chazan jako dyrektor placówki się nie zgodził. I nie miał prawa odmówić. Miał prawo odmówić usuwania ciąży własnymi rękami. Ale on do publicznego szpitala wprowadził swoje prywatne prawo - mógł nie zostawać dr placówki skoro nie zgadzał się na warunki tego szpitala.

Wojciech-92
2014-07-10 21:51:22
Ocena: 14(glosow:22)-+
Kościół nie powinien się wtrącać w sprawy zdrowotne, w 100% popieram te Panie. Chazan już dawno powinien wylecieć z roboty, natomiast media robią "show" nie licząc się z kobietą, która pewnie wiele wycierpiała...

nie_mam_reki
2014-07-11 15:47:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
usunięcie ciąży nie jest sprawą zdrowotna bo zdrowia niczyjego nie ratuje

C2ShadowMan
2014-07-10 21:31:58
Ocena: -7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
2014-07-10 21:14:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kapsell
2014-07-10 20:42:58
Ocena: -5(glosow:13)-+
Wow aż DWIE!! Katoliczki od RyjoCzłonka Biłgorajskiego.

zgredzik79
2014-07-10 20:23:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Liczna manifa.

heon
2014-07-10 20:19:20
Ocena: 14(glosow:28)-+
W 100 % zgadzam się z tymi Paniami. Lekarz ma być przede wszystkim lekarzem. Jesli jest tak bardzo wierzący powinien iść na księdza.

jacek.jacek
2014-07-10 22:05:43
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MrMotuk
2014-07-10 22:32:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
jacek, to prawda. Nawet jak ciąża stanowi dla kobiety wysokie ryzyko śmierci, to ja zawsze mówię takim pacjentkom; "A co to pani szkodzi? Jak pani umrze, to przynajmniej bez ciężkiego grzechu od razu pani pójdzie do nieba."

kolos24cm
2014-07-11 11:18:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Do czego? Nie wiem, czy żyję na innym świecie, ale żadnego nieba nie ma...

ferdal
2014-07-10 19:43:33
Ocena: -4(glosow:10)-+
Zbliżają się wybory samorządowe, to wszystko pod publikę

xaxix
2014-07-10 19:38:53
Ocena: 8(glosow:16)-+
dla ratowania wlasnego ego skrzywdzil matke, ojca, cala rodzine jak i samo dziecko, ktore tak w pocie czola ratowal i ktore przez miesiac swojego zycia cierpialo za krzywdy wyrzadzone calemu swiatu. dla dzieciaczka [']['][']

cubajszpil
2014-07-10 14:03:38
Ocena: 34(glosow:102)-+
to wszystko za mało, powinni wsadzić tego nawiedzonego bydlaka chazana na długie lata do więzienia albo nałożyć zakaz wykonywania zawodu dożywotnio!!!

piot_rrr
2014-07-10 14:16:11
Ocena: -13(glosow:33)-+
Jest na to jakaś podstawa prawna? Czy to tylko przemówiła twoja tolerancja dla cudzych poglądów?

beyock
2014-07-10 19:38:37
Ocena: 16(glosow:24)-+
wiezienie to zbyt dużo bo później będziemy musieli utrzymywać oszołoma ale odebranie prawa wykonywania zawodu jest bardzo dobrym pomysłem skoro łamie przysięgę lekarską;]

zgredzik79
2014-07-10 20:22:12
Ocena: 1(glosow:9)-+
Proponuję poćwiartować bydlaka a szczątki rozrzucić w zoo. Mozna jescze rozszarpać go końmi na palcu Zamkowym. Niech sprawiedliwości stanie się zadośc. nie?

milorda
2014-07-10 21:59:33
Ocena: 8(glosow:14)-+
@piotr jest podstawa prawna. Chazan nie był lekarzem prowadzącym( który chciał wykonać aborcję ale prof. ją zablokował jako zwierzchnik) a jako dyrektor placówki( więc urzędnik, nie lekarz) nie może powoływać się na klauzulę sumienia i odmawiać informacji pacjentce. To jest szpital publiczny nie diecezjalny czy prywatny folwark Chazana.

kodak2
2014-07-10 07:49:46
Ocena: 5(glosow:5)-+
potężny wiec

wojtage
2014-07-09 23:32:20
Ocena: 6(glosow:12)-+
jakaś cienka ta manifestacja

siwythc666
2014-07-09 22:42:16
Ocena: 3(glosow:13)-+
dobrze zrobiła tylko szkoda że pod naciskiem.....

piot_rrr
2014-07-09 23:03:08
Ocena: -5(glosow:23)-+
Pewnie stąd to masowe poparcie, które widać na zdjęciu.
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 77Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0