Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
lslodko
2014-08-23 13:24:06
Ocena: 59(glosow:71)-+
Pojezdzij po swiecie to znajdziesz wiele jeszcze mniejszych.
rycerz-nadziei
2014-08-31 19:07:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
malina2001
2014-08-29 17:29:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
W uk tez jest wiele takich rąd i nikt sie nie sra o to
Gregor384
2014-08-27 10:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rondo jest po to, aby uporządkować pierwszeństwo ruchu. W Płocku ciężko było wyjechać spod szpitala wojewódzkiego, w lewą stronę w godzinach szczytu było to niemożliwe. postawili znaki ruch okrężny, trzy plastikowe zapory drogowe na środku i takie rondo działało przez jakieś 2 lata. Ruch się upłynnił korki się zmniejszyły. Rondo prowizorka, teraz już przebudowane na normalne rondo.
kocurxtr
2014-08-26 15:31:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
idiotyzm; a zarazem najprostrze, najprymitywniejsze i ... najskuteczniesze sposoby wyprowadzania kasy z budżetu miasta - to takie właśnie inwestycyjki drogowe. łatwo je uzasadnić, trudno podważyć a kasa do kieszonki (oczywiście przez zaprzyjaźnionych podwykonawców) płynie wartkim strumyczkiem...
sebastianksoll
2014-08-26 01:22:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
I gdzie tu wiocha? w anglii na każdym rogu spotkasz takie wlasnie rondo. czasami rondo jest lepsze niz swiatla
ferdias
2014-08-25 21:13:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rondo jest po to aby ludzie nie zapierdalali bo jak widać na filmiku prosta droga to i w gaz się depnie, a jak widać jeszcze na filmiku przed porządkowana jest zakręt wiec nie widać z daleka czy ktoś nie wyjeżdża, a przy rondzie musi zwolnic a nie tak jak przy pierwszeństwie nie patrzeć na nic.
karcyk
2014-08-25 14:41:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie ronda najczęściej robione są dla sprawdzenia czy w danym miejscu rondo się sprawdzi. W tym przypadku sprawdza się bardzo dobrze, więc pewnie zarząd dróg już planuje modernizacje tego ronda. A jeżeli ludzie nie umieją się zachować to zapraszam do lektury kodeksu ruchu drogowego.
karcyk
2014-08-25 14:39:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Takie ronda najczęściej robione są dla sprawdzenia czy w danym miejscu rondo się sprawdzi. W tym przypadku sprawdza się bardzo dobrze, więc pewnie zarząd dróg już planuje modernizacje tego ronda. A jeżeli ludzie nie umieją się zachować to zapraszam do lektury kodeksu ruchu drogowego.
uzytkowniczka
2014-08-25 08:59:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ciekawe ile zrobienie tego ronda kosztowało?
jacko-wacko
2014-08-25 07:54:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
a jest sens Panie Dzieju prosze posluchac Islodko to zmienisz Pan zdanie ...
inzynier84
2014-08-25 06:14:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Normalne wejdz koles sobie na google street najwiecej takich rond znajdziesz tak mi sie wydaje w Londynie - przedmiescia np. dzielnica Harrow on the hill. A o co chodzi o najzwyczajniejsze rozladowanie ruchu. Ale tak to jest jak sie autem nie jezdzi i nie rozumie sie zasady ronda. Idz koles wez gitare i ponarzekaj zamiast nic nie robic
ToRnADo147
2014-08-24 22:12:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rasti9
2014-08-24 21:42:49
Ocena: 7(glosow:7)-+
Talkie Ronda w Anglii to normalka, tu wystarczyło namalowac wysepke na asfalcie a oszczędzili by slalomu kierowcom.
Panie autorze, tu nie chodzi o jeżdżeniu naokoło wysepki tylko o sama zasadę działania i samoregulacji pierwszeństwa przejazdu, to takie proste ale Polakom jeszcze trochę minie nim sie przyzwyczaja....
Jeden problem to zawracanie.
Co do kosztu liczonego w dziesiątkach tysięcy to sie zgadzam.
nocnydemon
2014-08-24 19:51:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
10/10
Elita-wioch
2014-08-24 19:01:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Osoba udostępniająca ten film jest chyba po operacji odmóżdżania, akurat mieszkam w okolicy i często tamtędy jeżdżę na uczelnie. To rondo rozładowało korki, które tworzyły się na ul. Na Błonie. Od momentu jego (ronda) powstania, ruch idzie płynnie i bez najmniejszego problemu można tamtędy przejechać. Moim zdaniem wiochą jest zachowanie Galla Anonima.
masti1986
2014-08-24 17:44:41
Ocena: 6(glosow:6)-+
Kolo który nagrywał filmik widocznie jest idiotą, jeżeli uważa że to rondo jest bez sensu. Tak jak w komentarzach w UK takie ronda są na porządku dziennym, i nie robi to najmniejszego problemu dla kierujacych... Tylko w Polsce wszystko przeszkadza wieśniak i tyle
JohnMilton
2014-08-24 17:38:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Niezły debil! Zawsze uważałem, że dziwny zarost na twarzy to zewnętrzny objaw wewnętrznych deficytów i powyższy film ładnie ilustruje to twierdzenie.
pete78
2014-08-24 17:09:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
Rondo ze zmianą pierwszeństwa żeby z lewej było pierwszeństwo zrobili rondo i zmienili w nim pierwszeństwo ,to chyba jedyny sposób żeby tak zorganizować ruch a poza tym w miasteczku gdzie obecnie mieszkam jest wiele mniejszych rond ,więc napisz że to najmniejsze rondo w Krakowie a nie na Świecie.
anuskam1310
2014-08-24 16:52:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pete78
2014-08-24 17:13:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak! Są znaki informujące o rondzie i znaki zmieniające organizację na tymże rondzie,bo jak wiadomo na rondzie ma zawsze pierwszeństwo wjeżdżający a nie poruszający się po rondzie.Dlatego 95% rond w Polsce ma przed rondem znak ustąp pierwszeństwa w celu zmiany organizacji pierwszeństwa.
plomien1234
2014-08-24 16:14:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zapraszam do NewCastlle. Tam znajdziesz najmniejsze. Kropka o średnicy 15 cm. To to jest gigant.
plomien1234
2014-08-24 16:19:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ciekawe czy ma prawo jazdy ten osioł? Bo bredzi, dość pokaźnie prawi o paskach i o słuszności.
diilgandzior
2014-08-24 15:57:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zrobili rondo bo pewnie był problem z wyjechaniem z podporządkowanej.
dariuszkoszkul
2014-08-24 14:39:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
skrzyżowanie z zasadami ruchu jak na rondzie. na wyspach tego setki
bogdan11121973
2014-08-24 12:32:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Koleś wybierz się do Anglii zobaczysz takich miejsc setki.Na jakim świecie żyjesz.
Baron_Sanedi
2014-08-24 11:57:24
Ocena: 7(glosow:9)-+
Najmniejsze rondo na świecie?? Autor absurdu i kamerujący to chyba nigdy za swoja wiochę się nie wypuszczali. Takich rond jest pełno np w UK a nawet mniejsze - tylko kółka namalowane na jezdni, a spełniają swoja rolę
punk87
2014-08-24 11:30:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co za debil... Jak nie wiesz jak jeździć po rondzie to zrób jeszcze raz kurs na prawo jazdy, jeśli w ogóle je masz. Rondo jest tu zdecydowanie bezpieczniejszym rozwiązaniem. Znam przypadek gdzie również było normalne skrzyżowanie i ciągle były jakieś kolizje. Zrobili takie rondo i jest bezpiecznie i bezkolizyjnie. Wiocha dla autora i admina.
Marcin1199
2014-08-24 11:02:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak byłem w Anglii to rzadko kiedy widać skrzyżowania. A ronda to pp prostu narysowany okrąg farba tak jak tu ta wysepka. Żadnych świateł a ruch odbywa się płynnie.
pigbull
2014-08-24 10:36:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
wiocha dla admina ze dopuscil to dzielo na glowna,tradycyjnie wiocha dla galla anonima za wklejanie nie wiochy no i najwieksza wiocha dla tej konchity co to krecil/krecila,skoro nie umiesz jezdzic po rondzie to jakim cudem masz prawo jazdy??? jest to typowe rozwiazanie ograniczajace predkosc stosowane na calym swiecie ale (niestety w krakowie) znalazl sie debil ktory nie uwaza ze to dobry pomysl...ostrzyz sie i umyj najlepiej dlugowlosy tworze
irek285
2014-08-24 11:03:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
hifi1231 widać że nie masz prawka. Jeżeli patrząc od prawej strony nagrywającego to kierowcy jadący prosto powinni włączać prawy kierunkowskaz informując kierowce z na przeciwka ze może wyjeżdzać.Jeżeli ten sam kierowca zjezdza z ronda drugim zjazdem powinien mieć włączony lewy kierunkowskaz a prawy tuz przy zjezdzie.To rondo jest jak każde inne i obowiązują zasady ruchu jak na każdym innym.Nie rozumiem o co ludziom chodzi
irek285
2014-08-24 12:02:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
saperek a jak będziesz chciał zawrócić na tym rondzie tez nie będziesz używać kierunkowskazu??? to q-wa wszyscy maja myśleć za ciebie i czekać aż wielmożny pan przejedzie? jezli przejeżdzasz jednen zjazd to masz obowiazek włączania i informowania o tym innych.Jezeli wyjeżdzasz tak jak tu z prawej strony i jedziesz prosto i nie pokażesz ze jedziesz prosto to kierowca wyjeżdzajacy z naprzeciwka bedzie czekał bo pomysli ze jedziesz W LEWO na odwrut jezeli nie dasz znać ze jedziesz w lewo na nastepny zjazd to moze pomyslec ze jedziesz prosto i wyjedzie i kolizja gotowa.
saperek99
2014-08-24 12:48:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Irek Jamez Ci odpisał.
Jak będę zawracał na rondzie to oczywiście włącze prawy kierunkowskaz gdy będę opuszczał rondo, natomiast napewno nie włącze lewego.
Irek nie chwal się posiadaniem prawa jazdy a już dla własnego bezpieczeństwa nie jedź do miasta w którym jest rondo z dwoma lub więcej pasami ruchu bo kolizję z twojej winy masz jak w banku
irek285
2014-08-24 13:57:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
saperek99 Jeśli na przykład na rondzie chcemy skręcić w lewo lub zawrócić to przed wjazdem na skrzyżowanie o ruchu okrężnym zajmujemy pas lewy na drodze jednokierunkowej (lub dwukierunkowej o większej liczbie pasów ruchu) lub do środka jezdni na drodze dwukierunkowej oraz zamiar ten sygnalizujemy lewym kierunkowskazem.
Następnie na rondzie zajmujemy pas lewy (wewnętrzny, bliżej wysepki) oraz w dalszym ciągu sygnalizujemy lewym kierunkowskazem zamiar skrętu w lewo.
Sygnalizowanie na rondzie lewym kierunkowskazem manewru skrętu w lewo ma swoich zwolenników i przeciwników. W Prawie o Ruchu Dr
irek285
2014-08-24 10:34:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nie wiedza jak maja jezdzić? ty chyba gościu nie wiesz! w takim momencie podejrzewam ze ulica ta jest o wiele bezpieczniejsza niż przed przebudowa.Każde auto musi zwolnic a o to chodziło.Dwa jak by ronda nie było to próbując wyjechać z drogi podporządkowanej stał byś 20minut.Każde nawet najmniejsze rondo jest lepsze od świateł.
leviticus_1
2014-08-24 10:16:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
Dobry jesteś buc adminie. Wrzuciłem to kilka dni temu. Nie dość że pozwoliłeś żeby się zdublowało to jeszcze dubel na główną wrzuciłeś.
xPsykoPunkzx
2014-08-24 10:07:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rondo Dla Drifterów :D
camovi
2014-08-23 13:38:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie chodzi o rondo sensu stricte, ale o organizację ruchu, która polega generalnie na przepuszczaniu jadących z lewej strony. W naszym prawie drogowym to ODWROTNOŚĆ, tzw, skrzyżowania równoległego, na którym przepuszcza się kierowców jadących z prawej strony!
zdzich1890
2014-08-24 12:21:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dokładnie, i się gdzieś ludzie potrafią odnaleźć, a tu problemy. Puszczasz tego co jest z Twojej lewej i po sprawie. Ale nie, lepiej stać na zwykłym skrzyżowaniu i czekać? Ja tu problemu nie widzę, tylko ułatwienie.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0