Ukryj komentarze(139)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jedi
siwythc666
2014-09-06 10:31:08
Ocena: 32(glosow:48)-+
Liszowska to fajna babka ..... ale mimo tego że jest znana powinna ponieść konsekwencje swojego czynu jak zwykły obywatel....... skoro niby żyjemy w państwie prawa to niech ono będzie równe dla wszystkich .....
Samwise_Gamgee
2014-09-17 05:43:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
CZY TA LOCHA JAK TE 90% MA ZAWIESZONE PRAWO PROWADZENIA POJAZDÓW MECHANICZNYCH!!? RESZTĘ MAM GŁĘBOKO W DOOPIE!!
SierzantYelonek
2014-09-15 14:33:28
Ocena: 11(glosow:11)-+
"Nocna biesiada" hahaha ,Jakby chodziło o szarego kowalskiego to by napisali
"po nocnej libacji alkoholowej"
orlikfrance
2014-09-14 23:37:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
pozdrawiam spożywających aktualnie i relaksujacych sie przy szklanecce dobrego trunku, polecam cabernet sauvignon rouge
humer
2014-09-14 23:33:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie bronie zadnej z nich, ale myślę że ma troche racji. Czy nikomu nigdy nie zdążyło się wypić WWIECZOREM 2 czy 3 browarów, drinka, albo setki krótko przed snem, a rano wstać, po 8 lub 10 godzinach i jechać np do pracy, bo już wytrzeźwiałem??
Nic bardziej mylnego, w czasie snu organizm człowieka nie spala alkoholu i mimo że rzeczywiście czujemy sie trzeźwi i kumaci, to we krwi, nadal mamy spore jego stężenie- z czego czesto nie zdajemy sobie sprawy.
orlikfrance
2014-09-14 23:32:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
czesto chleje ze znajomymi do 5-6 rano a o 11 wsiadam na motocykl i co!!!!!!!!!!! spokojnie do celu czyli do domu, nie samo picie alkoholu tylko zachowanie po wypiciu powoduje tragedie.
orlikfrance
2014-09-14 23:28:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Popieram Skrzynecką i wszystko na ten temat
Farmaceutka
2014-09-14 17:17:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wszyscy mieliśmy takie sytuacje....szczególnie w 911-tkach
smoczek1985
2014-09-14 15:54:52
Ocena: 6(glosow:8)-+
moze i popijam ale nie wsiadam za kierownice tępa dzido
grzelaktomasz
2014-09-14 15:37:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Setki takich sytuacji to mają tylko alkoholicy . Dlatego te dwie panie nie powinny w ogóle pić tylko się leczyć na alkoholizm zanim kogoś zabiją samochodem po pijaku
galka666
2014-09-14 13:57:05
Ocena: 8(glosow:8)-+
powiem tak. gdybym ja nagrzany wziął kluczyki i stwierdził, że "jadę", zaraz jakiś kumpel czy żona doprowadziliby mnie do porządku. gdybym się awanturował pewnie dostałbym po ryju, a rano odebrał telefon, że mam jeszcze ich przepraszać. nie każdy jeździ najeb*, więc nie oceniaj babo innych swoja miarą.
BloodyFace
2014-09-14 13:26:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Alllllle armata z tej liszowskiej
liseklisek6666
2014-09-14 12:59:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
No, już poniosła konsekwencje, nawet prawa jazdy jej nie zabiorą...
Powinni dopierdzielić tak, aż reszta tych aktorzyków się ogarnie bo napewno nie jeden tam po znajomości został puszczony...
Nick-T_00
2014-09-14 13:11:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie gadaj bzdur. Prawo jazdy jest zabierane każdemu, kto jedzie po pijaku. Policja ją ukarała mandatem za stłuczkę, natomiast karę za jazdę po pijanemu wymierza sąd nie policja. I żaden aktor - celebryta nie ma tu taryfy ulgowej. Prawo jazdy za prowadzenie na podwójnym gazie stracili Stockinger, Dancewicz, Farna, Dębicki, Felicjańska, Figura czy Borys Szyc i wielu innych. Znane nazwiska w tym przypadku nie odgrywają żadnej roli.
kurwamac02
2014-09-14 12:21:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rustynail
2014-09-14 12:11:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Siebie warte tępe dzidy... po prostu mi się scyzoryk w kieszeni otwiera jak widzę takie puste s*ki. Liszowska jesteś winna i poniesiesz tego konsekwencje a Kasia nawet żeby sędziemu loda na sprawie robiła to i tak ch*j z tego! nie wykręcisz się. I bardzo dobrze brać się za to pop*erdolone towarzystwo, któremu się wydaje że im wolno więcej!
gibon_1234
2014-09-14 12:02:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
2 parszywe mordy myslace ze im wszystko wolno ;D nie ma tak dobrze za dupe i do celi to moze cos dotrze do tego durnego lba
StachTraktorzysta
2014-09-14 12:00:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ona nie byla pijana tylko naje#aba w 3 dupy. Co innego wypic piwo do obiadu i za pol godziny odjechac majac 0,2 promila a co innego 1,2, Przez takich debili jak ona, inni debile zaostrzaja prawo, zeby uspokoic spoleczenstwo i np. na Slowacji jak kiedys bylo 0,5 dozwolone, tak teraz jest 0,0. to samo w niemczech.
ferdal
2014-09-14 11:58:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jeśli tak powiedziała to znaczy że ma problem.
czapiewski
2014-09-14 11:42:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czy Katarzyna Skrzynecka mowi z wlasnego doswiadczenia?
geniuszczura
2014-09-14 11:41:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
terrorparty
2014-09-14 11:38:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kasiek1984
2014-09-14 11:16:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chyba ona miała setki takich sytuacji.. mi nie przeszłoby przez głowę odpalać auta po pijaku.
Misia105.94
2014-09-14 11:11:52
Ocena: 7(glosow:7)-+
Co ona gada. 90% z nas mało setki sytuacji w których jeździli po pijaku hahahah śmiech na sali. Niech Skrzynecka się już nie wypowiada bo robi z siebie pośmiewisko i promuje wsiadanie za kółko po pijaku. Ja się dziwie co jeszcze ta wkurzająca liszowska robi w Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Powinni ją wywalić z tego show po tym zdarzeniu. jeździ po pijaku je jeszcze ją promują
wiola2030x
2014-09-14 11:11:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
skoro mowi ze wszyscy to i ona
Misia105.94
2014-09-14 11:10:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
falka21
2014-09-14 11:05:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zrobiła źle powinna otrzymać karę i koniec tematu tutaj nie ma miejsca na usprawiedliwianie że wszyscy tak robią, ja tak nie robię. Na przyszłość się nauczy że jak się jedzie gdzieś autem następnego dnia to się nie pije 2 butelek wina tylko kieliszek. Jak jest mądra to zrozumie a jak durna to skończy jak Dariusz K.
DRAlkocholek
2014-09-14 11:03:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Akurat taka "gwiazda" to chyba moze sie wykosztowac na taksowke czy nie?
DRAlkocholek
2014-09-14 11:05:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bogaty ma problemy emocjonalne...
C2ShadowMan
2014-09-14 10:31:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
dwie wytapetowane gwiazdy z Koziej Wólki
klisza08
2014-09-14 10:27:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pomimo tego ,ze nie popieram teraz akcji Skrzyneckiej wzgledem tego blond bobra -to informacja o jej alkoholizmie jest podana przez Ciebie na wyrost.Znam ja osobiscie przez szereg lat i pomimo innych problemow akurat ten problem jej nie dotyczyl-nie siej falszywych informacji!
Kris_Milan
2014-09-14 09:58:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie wszyscy zostają złapani lub nie wszyscy po pijaku rozbijają inne auta:)
liseklisek6666
2014-09-06 14:17:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Powinni jeszcze i ja przypilnować, skoro tak obstaje to pewnie i ona niejeden raz już na podwójnym gazie zasuwała.
A tą otyłą panią powinni przykładnie ukarać.
Jak dla mnie to powinna dostać zakaz jazdy na 3 lata, pół roku odsiadki w zawiasach oraz karę pieniężną adekwatną do zarobków.
malgolina
2014-09-06 11:06:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sytuacja jest głośna, ponieważ Liszowska jest osobą powszechnie znaną, stąd tyle prasowych tytułów. Szary Kowalski wsiadający po kielichu za kierownicę jest tylko niechlubną jednostką w statystykach. Takie tłumaczenie to zrzucanie winy na innych. Ciekawe więc ilu celebrytów jeździ podpitych skoro Skrzynecka twierdzi, że wszyscy tak robią. To się nadaje na zbiorowe leczenie od uzależnienia, bo coraz gorzej się dzieje. Ludziom po alkoholu odbiera rozum.
bezpieczna123
2014-09-06 12:08:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
I nagle wszyscy swieci, nikt nie pije tylko dlatego ze jest okazja wyzyc sie na celebrytce. Skrzynecka ma racje, wszyscy pija i rano po imprezie wiele osob wsiada za kolko bo chce do domu wrocic a mysla ze juz im lepiej bo czas minal, zjedli cos lub sie przespali chwile. Tu rzeczywiscie jest zrzucanie winy na innych ale tylko dlatego ze jak sie skrytykuje liszowska to samemu sie tak czystko wyglada. a rzeczywistosc jest nieco mniej czarno-biala. A to ze ktos sie upil wcale nie oznacza ze jest uzalezniony. Szaremu kowalskiemu wolno wszystko bo jest tylko czlowiekiem a gwiazdki maja byc idealne.
malgolina
2014-09-06 13:06:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja mogę otwarcie powiedzieć, że nie piję jak statystyczny imprezowicz, więc ja mogę oceniać i rugać Liszowską ;P Wszystko opiera się na rozsądku. Skoro wieczorem piła wino (dość sporo), a rano wsiadła za kółkiem niby wyspana, niby wypoczęta, to zanim pojechała, powinna się zastanowić czy aby na pewno jej reakcje będą na poziomie człowieka trzeźwego. Nie powinna robić tego eksperymentu na ulicach. Skutkiem jest stłuczka. Ja nie wiem, czy krytyka Liszowskiej przez ludzi jest usprawiedliwianiem swojego podobnego zachowania, trzeba by tych ludzi o to zapytać. Faktem jest, że jest znana
bezpieczna123
2014-09-06 14:07:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja nie pije jakos szczegolnie i nie jezdze autem w ogole a mimo to nie mam jakiejs specjalnej potrzeby oceniania czy rugania liszowskiej, tym bardziej ze nie zrobila nic czego nie robi sie nagminnie, co nie oznacza ze jazda po alkoholu jest cacy. Biorac pod uwage ze wiekszosc uwaza ze policja wystawia mandaty za nic, bo sa psy zlosliwe a fotoradary sa po to by nas okradac nieslusznie to raczej spodziewalabym sie wieszej fali wspolczucia dla tej ofiary ciezkich przepisow drogowych, zreszta nikomu nic sie nie stalo.
bezpieczna123
2014-09-14 11:54:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
brawo witawu, klasa i ciezar argumentow powalaja. narawde na internet to jakies zezwolenia powinni miec bo slabszym zylka peka jak cos przeczytaja hehe. cala klawiature sobie zaplujesz, spokojnie.
StachTraktorzysta
2014-09-14 12:06:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
bezpieczna, zamknij juz ta swoja morde. zeby miec 1,2 promila rano, to trzeba byc zalanym w trupa wieczorem. A ona przeciez wazy troche. tak ze musiala duzo wychlac szmata.
bezpieczna123
2014-09-14 12:27:12
Ocena: -4(glosow:4)-+
ja nie mowie ze to nic wielkiego, po prostu nie wiem dlaczego jak gwiazda jedzie po pijaku to takie wielkie halo ale jak jest to zwykly szarak to juz cisza i nic wielkiego. Ostatnio jakis pijany "nikt" zabil 27latke w ciazy na ulicy, i nie mowilo sie o tym tyle co o tej serialowej gwiazdce ktorej jedyne zmartwienie to to ze porshe trzeba wyklepac. liszowskiej jeszcze nic na sucho nie uszlo a tu juz panika ze jej wolno wiecej. wielkiej kary wszyscy oczekuja ale jakby was policja zatrzymala to juz wielka niesprawiedliwosc i hwdp.
StachTraktorzysta
2014-09-14 12:28:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
Po drugie w porszaku hamulce sa jak zyleta, opon tez chyba nie kupila uzywanych na allegro. w tamten dzien bylo sucho. Czym ty miernoto chcesz ja usprawiedliwic? Bo ja bym jej jeszcze dowalil ze jechala ponad stowe przez miasto. Bo takiej szmacie wszystko wolno, bo jak ja policja zatrzyma za szybka jazde, to takie szmacisko tylko autograf zlozy i zapie#dala dalej bo jej wolno. Celebrytka bo wystapila w kilku serialach dla debili i jest "znana".
bezpieczna123
2014-09-14 12:34:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
a kto jej broni coz ty sobie wymyslasz?i za jakie autografy uszlo jej to na sucho? co to za panika jakas z ta liszowska? sam juz nie wiesz co wymyslec. no sa pijani kierowcy, policja ich lapie i karze, prawo sie zaostrza co kilka lat i dobrze, i taka jest rzeczywistosc i po co nagle panikowac bo nagle to akuratnie gwiazda serialowa?
witawu
2014-09-14 12:48:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
Tępa dzido jak nazwać kobietę, matkę małych dzieci, która o 10.00 rano w poniedziałek ma 1,2 promila i do tego siada za kierownice???A ty będziesz pier**ić że ludzie tylko dlatego robią wielkie halo że jest znana.Właśnie dlatego ze jest znana i ma bogatego popychacza będzie potraktowana ulgowo.Przestań się już ośmieszać bo robisz z siebie większą kretynkę niż jesteś!!!
StachTraktorzysta
2014-09-14 12:48:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
No i tym "prawo sie zaostrza co kilka lat i dobrze", udowodnilas ze jestes debilem. Mieszkasz w Norwegi, Tam tez sa tacy ktorzy moga jezdzic po pijaku bo spotkalem takich. ale jesli spowoduja wypadek to juz musza za to beknac. nie ma odwolania. Jak na razie u nich dozwolone jest 0,2.
bezpieczna123
2014-09-14 12:51:10
Ocena: -5(glosow:5)-+
znam przypadek kobiety autentycznej alkoholiczki ktora codziennie autem dojezdza do pracy, miala juz kilka wypadkow i stluczek, wszystkie uszly jej na sucho bo jej maz pracuje dla policji jako biegly przy wypadkach drogowych, i nie widzi w tym najmniejszego problemu co zona wyprawia. wiec sorry ale zarysowane porshe liszowskiej nie robi na mnie wrazenia w porownaniu z tym co sie dzieje na codzien na polskich drogach. nie bronie jej, dostanie za swoje, ale ogolne zaskoczenie i panika sa conajmniej dziwne.
bezpieczna123
2014-09-14 12:57:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
a co nie zaostrzylo sie prawo w stosunku do pijanych kierowcow w pl? chyba nie pamietasz jak bylo 15-20 lat temu. to co w norwegii to malo adekwatne do tego co w pl. zycze wam takich bezpiecznych drog, nie do pomyslenia jest dla przecietnego kierowcy zeby przekroczyc predkosc czy po pijaku jechac. ograniczenie predkosci to swietosc tu i na tyle lat co mieszkam widzialam na drodze tylko jedna stluczke. a kary sa bardzo surowe. i jak to sie ma do stuczki liszowskieh to ja nie rozumiem.
bezpieczna123
2014-09-14 13:01:13
Ocena: -3(glosow:3)-+
ale w jaki sposob ja jej bronie? bo nie uzywam wyzwisk, no co ja poradze ze mnie wychowano na kulturalna osobe ktora nie nazywa nikogo debilem czy tepa dzida itd. Dyskusja z wami nie ma sensu bo oboje potepiamy pijanych kierowcow a roznica polega na tym ze wy w zwiazku z tym wyzywacie mnie a ja wyzwisk nie uzywam. Wymysliliscie sobie ze jestem obronca pijanych kierowcow i tego bedziecie sie trzymac. na mnie to co robia gwiazdki po pijaku nie robi wrazenia, co nie znaczy ze to pochwalam. ale zebym zaraz chamem sie z tej okazji robila i obcych ludzi atakowala to nie dla mnie.
bezpieczna123
2014-09-14 13:04:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
w ktorym momencie napisalam, ze byla trzezwa, nie zrobila nic zlego, i nie nalezy jej karac? zrobila te sama glupote co setki ludzi w pl w weekendy i nie widze dlaczego jak szary kowalski spowoduje wypadek po pijaku to cisza a jak gwiazda to juz glosno? a co to liszowska jakis autorytet w czymkolwiek czy co?
bezpieczna123
2014-09-14 13:35:47
Ocena: -4(glosow:4)-+
Grigore: dawno cie nie widzialam, trenuje żeby nie wypaść z obiegu hehe:) "winni sie tlumacza" ten argument jest powalajacy:) Jak bede mieć kancelarię prawna to taki szyld sobie zrobie:)
StachTraktorzysta
2014-09-14 16:46:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Drogi grigore, twojej Basi brakuje widocznie kuta#a. Chodzi po wsi i szuka zaczepki. Jakas celebrytka powiedziala ze 90% Polakow jezdzi po pijaku, a ona od razu w to wierzy. Na haslo zeby zaostrzyc perzepisy, od razu jest na "tak". A zaostrzenie przepisow nie poprawi bezpieczenstwa. Sprawi tylko ze debilom takim jak wy zwiekszy sie poczucie bezpieczenstwa. Ale to nie jest to samo.
bezpieczna123
2014-09-14 20:42:08
Ocena: -3(glosow:3)-+
a kogo ja zaczepiam? to ty mnie atakujesz bo ci sie nie podoba ze ktos ma wlasne zdanie. Zaostrzenie kar da tyle ze nastepnym razem gwiazda jedna z druga nie pojedzie po pijaku bo bedzie sie wiezienia bala. Ale ty uwazasz ze przepisy powinny byc lagodne ale zeby jej na sucho nie uszlo, to albo jedno albo drugie, sam juz sie motasz w tym co mowisz.
StachTraktorzysta
2014-09-14 21:53:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wystarczy respektowac to prawo ktore jest, ale przez wszystkich. Wiem ze to utopia ale zaostrzanie kar, jak np. przekwalifikowanie prowadzenia poj. po sporzyciu z wykroczenia na przestepstwo. Poskutkowalo przede wszystkim tym, ze policja poprawia sobie w ten sposob statystyki. Przestepca schwytany z bronia w reku i rowerzysta pijany pod sklepem w statystykach widnieja tak samo. obydwaj sa przestepcami zlapanymi na goracym uczynku. Policja ustawiona pod sklepem, zlapie kilku rowerzystow i zakryje w ten sposob nieudane akcje zlapania prawdziwych przestepcow. Czy o taka wykrywalnosc ci chodzi?
StachTraktorzysta
2014-09-14 22:57:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Innymi slowy. Jezeli Marian K, zadzga swoja konkubine Barbare S, nozem kuchennym, A potem sie z tego wywinie. Rownoczesnie jezeli w okolicy zapanych zostanie dziewieciu pijanych rowerzystow. To wykrywalnosc przestepstw na tym terenie wynosic bedzie 90%. Swiat nie bedzie nigdy idealny, ale czesto zaostrzanie kar przynosi odwrotny skutek od zamierzonego.
PaulinaO123
2014-09-15 13:14:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bezpieczna masz rację , a te palanty tylko zazdroszczą Joasi pieniędzy i sukcesów.Joasia to megasympatyczna dziewczyna z klasą, ma dobry styl i tylko dlatego że jest dobrze sytuowana wzbudza w Polakach zazdrość.Sami chleją wódę widzą źdźbło w oku bliźniego a w swoim nie widzą belki.Ale taka już jest biedota i plebs zazdroszczą nam pieniędzy i sukcesów.Jesteś tutaj jedynym głosem rozsądku reszta to ogarnięta nienawiścią tłuszcza.Nie poddawaj się im, walcz i pokaż gdzie jest ich miejsce.Pozdrawiam
bezpieczna123
2014-09-15 23:39:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
o i juz policja zla! sami sobie lapcie tych kierowcow jak policja tylko w statystykach machlaczy i nic nie robi. statystyki mnie nie obchodza, niech sobie na nich awansuja jak najwyzej. Jezeli pijany kierowca zlapany dostaje 100 zl mandatu to na drugi raz zanim wsiadzie do auta po alkoholu, jedyne co zrobi to upewni sie czy na wszelki wypadek ma 100 przy sobie. Jesli dostanie 3 lata nawet w zawieszeniu i 20tys kary to na drugi raz bedzie uwazal zeby zawiasow nie naruszyc i znowu w dlugi nie wpasc przez impreze, wyda 100zl na taxi i wszystko bedzie ok.
bezpieczna123
2014-09-15 23:41:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Paulina, dzieki za mile slowa, z nikim nie walcze, swoje miejsca maja i jak widze nie predko je opuszcza :)
siwythc666
2014-09-06 10:31:08
Ocena: 32(glosow:48)-+
Liszowska to fajna babka ..... ale mimo tego że jest znana powinna ponieść konsekwencje swojego czynu jak zwykły obywatel....... skoro niby żyjemy w państwie prawa to niech ono będzie równe dla wszystkich .....
lukashhekk88
2014-09-14 12:42:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niestety u nas prawo chroni bandytów , jak w Folwarku Zwierzęcym Georga Orwella - "Wszystkie zwierzęta są równe ale niektóre(świnie) równiejsze"...
bezpieczna123
2014-09-06 12:04:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
to milo ze zyczysz dzieciom zeby byly potracane przez auta. sam sie osmieszasz.
jurek1102
2014-09-06 12:22:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co to dziecko jest winne że ma matkę idiotkę?
witawu
2014-09-06 16:55:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wstydziłabyś się!!! ..."tym bardziej ze nie zrobila nic czego nie robi sie nagminnie".... Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla pijanych kierowców. Pijani kierowcy, to potencjalni mordercy !!!Jeśli wsiadła po takim uchlaniu się dzień wcześniej to chyba nie było pierwszy raz.Zobaczymy jak będziesz bronić pijaków jak staniesz im na drodze!!!
bezpieczna123
2014-09-06 19:14:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
a czy picie w polsce nie jest nagminne albo jezdzenie po pijaku? oni pija i jezdza, policja wylapuje i karze surowo i o czym tu pisac nagle w gazetach?tak bylo i bedzie. Ja nie bronie pijakow tylko dzieci ktore bys im chetnie rozjechal bo one wg ciebie zasluguja na to - sam bys sie wstydzil takie glupoty wypisywac.
bezpieczna123
2014-09-14 10:19:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
"Zycze Skrzyneckiej aby jej dziecko spotkalo taka Liszowska na drodze." ze niby co temu dziecku zyczysz? spotkania w celu zdobycia autografu? ja nie bronie pijakow za kolkiem, tylko nie zycze niczyjemu dziecku wypadku, zastanow sie zanim cos napiszesz, i sam sie ogarnij.
bezpieczna123
2014-09-14 11:52:58
Ocena: -3(glosow:3)-+
a mozesz sobie wyzywac do woli ale z tym dzieckiem skrzyneckiej to popisales sie wystarczajaco. coz wiecej dodac.
bezpieczna123
2014-09-14 12:40:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
witawu ja pije rzadziej niz raz na rok,i dzieci nie mam, wiec jesli mowiac do mnie wydaje ci sie ze sie wyzyjesz na liszowskiej to pomyliles adres.
bezpieczna123
2014-09-14 13:06:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
jesli bede liszowska tak jak ci sie uroilo to zapewne tak bedzie.
bezpieczna123
2014-09-14 13:40:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak witawu wyszlo, nie da się ukryc ze bedac liszowska bylabym liszowska. Brawo Einstein. A jej dzieciom zycze żeby nigdy nie spotkały pijanego kierowcy na drodze- ale to juz poza twoim pojeciem.
PaulinaO123
2014-09-15 09:36:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
PaulinaO123
2014-09-15 09:37:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
grigore 100% racji
witawu
2014-09-15 09:51:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
grigore dziecko, idź na świeże powietrze!pooddychaj!Jak myślisz że Basia ci się odwdzięczy za poparcie jej bredni to się mylisz,musisz poczekać aż ci zarost się pojawi i krótka paróweczka urośnie(chociaż to nie takie pewne).Na razie zwal sobie konia nogą to sobie i podu*czysz i potańczysz.A ludzi nie zaczepiaj bo ktoś może cię potraktować jak chwasta i wyrwać.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0